Mja.. dacht misschien leuk voor zeolot is smiter ofzo.. maar heb niet zoveel verstand van die buildsDalyxia schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:12:
[...]
eigenlijk alleen de +40-45 all res paly shields zijn wat waard
Hallo met Tim
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mja.. dacht misschien leuk voor zeolot is smiter ofzo.. maar heb niet zoveel verstand van die buildsDalyxia schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:12:
[...]
eigenlijk alleen de +40-45 all res paly shields zijn wat waard
Hallo met Tim
Mja maar ze willen ergens res vandaan halen en dat kan mooi van die 45@ vanavond ook een AR gevonden met 10xar en 69edmg socketable opzich wel leuk maar toch hebben ze liever resTimlog schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 23:16:
[...]
Mja.. dacht misschien leuk voor zeolot is smiter ofzo.. maar heb niet zoveel verstand van die builds
Hmm bedoel je dan baalrunnen of echt baalbug want nu ben ik confusedChefbierrr schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:38:
[...]
uuh ja maar als ik in baalchamber sta haal ik de quest, en dat is dus niet de bedoeling xD, tis dus wel andersom:
..verhaal..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 09-02-2008 10:18 ]
Anoniem: 245611
*jaloers*psychoclown schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:04:
Zolang je in de game zit maar je kunt ook reconnecten en dan krijg je je lijk naast je liggen alleen mis je wel alle xp die verloren bent.
Gister trouwens gevraagd door iemand die ik beetje ken of ik wilde utleechen nja dat sla ik natuurlijk niet af want voordat je een goede baalrun hebt gevonden die niet vol zit ben je zo weer verder. Iets daarvoor een 11 19 5 anni, 20 17 palaT en zaka en nog wat kleins gekregen van een maat die er mee kapte door al het gehack samen met ondal's toch een leuke +10% exp. Van lvl 82 naar 90 met me necroutleechen is echt wel nice ^^
[ Voor 30% gewijzigd door pstalman op 09-02-2008 10:35 ]
denk dat het tijd wordt voor een bliz sorc hehe, het mist alleen fcr
[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 09-02-2008 11:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq