lol gaat nog druk worden op HC comeback van iedereen ofzo
?
Sinds er sprake is van een guild, is het opeens een stuk drukkerVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:41:
lol gaat nog druk worden op HC comeback van iedereen ofzo?
Ik zit te denken he, stel ik koop diablo 2 en lod nog een keer. Ik installeer die op mijn pentium 3 server.
Ik maak een sessie aan met een wachtwoord zodat gotters en hun vrienden erop kunnen, is dat een idee?
Btw mijn ingame nickname is Reshnar ik ben een lvl 1 Sorcerer.
Ik maak een sessie aan met een wachtwoord zodat gotters en hun vrienden erop kunnen, is dat een idee?
Beroeps brabander
Verwijderd
als iedereen nou een beetje ze shit together krijgt kunnen we gaan baalrunnenMaldred schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:55:
[...]
Sinds er sprake is van een guild, is het opeens een stuk drukkerIs natuurlijk beter want het werd wat stil op hcl
wat wil je hiermee bereiken dan ? kinda idee van ssh2 server dat iedereeen kan inloggen en jou d2 kan gebruiken ofzoVuurvoske schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:19:
Ik zit te denken he, stel ik koop diablo 2 en lod nog een keer. Ik installeer die op mijn pentium 3 server.

je kan beter als je "goede" internet verbinding hebt een vent server erop draaien voor got diablo
btw is makkelijker als je je account name post en ben Softcore of Hardcore?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 11:22 ]
als iemand nog een spare arctic (spelling?) belt + armor heeft en zo'n mf helm
dan kan ik misschien onderweg naar act5 nog wat leuk spul vinden zoals uniq dagger 
Iedereen die ik kende mocht het gebruiken zolang je maar geen items ging jatten van elkaar, kijken/oppakken mocht wel zolang je het maar weer dropte.
hij bedoelt denk ik een game, die open staat zodat je kan mulen etc. Deed ik ook altijd met de 2de pc.wat wil je hiermee bereiken dan ? kinda idee van ssh2 server dat iedereeen kan inloggen en jou d2 kan gebruiken ofzo?
je kan beter als je "goede" internet verbinding hebt een vent server erop draaien voor got diablo
Iedereen die ik kende mocht het gebruiken zolang je maar geen items ging jatten van elkaar, kijken/oppakken mocht wel zolang je het maar weer dropte.
[ Voor 63% gewijzigd door pstalman op 23-01-2008 11:27 ]
Ik ben softcore.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:20:
[...]
als iedereen nou een beetje ze shit together krijgt kunnen we gaan baalrunnenben niet voor niks me pala aan het pimpen
[...]
wat wil je hiermee bereiken dan ? kinda idee van ssh2 server dat iedereeen kan inloggen en jou d2 kan gebruiken ofzo?
Accountname is Vuurvoske.
Btw hoe kom ik in die guild?
Beroeps brabander
ik draai eigenlijk standaard 2 windows (op een 3gig dual core) ik geloof dat boom zelfs 4 windows heeft staan als ie aan het hf-rushen isVuurvoske schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:19:
Ventrilo is een server-connectie met chat mogelijkheden en voip. als je een mic hebt kan je dus met elkaar chatten
een beetje zoals we hebben voor median2008; daar moest je die hamachi-server voor installeren om met elkaar in verbinding te komen. Gewoon een p2p-applicatie om met elkaar te connecten
de chat-optie bij jsp kost geld, geloof 1k fg, dus moet eff kijken of dit zinnig is...
[ Voor 34% gewijzigd door kwakke01 op 23-01-2008 11:39 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Sorry maar ik volg er geen zak van met al die afkortingen haha, ik dacht dat WoW erg was maar jullie kunnen er ook wat van
Beroeps brabander
Verwijderd
je mag er alleen in als je hardcore gaat spelenVuurvoske schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:29:
[...]
Ik ben softcore.
Accountname is Vuurvoske.
Btw hoe kom ik in die guild?
hier 4 dia's op 1 pc
btw hc-darky is je acc? hcl of sc?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 11:46 ]
ik denk eraan om ook een char te starten op HCL en dan wel een Necro oldskool summoner (omdat je daarmee dan wel traag en veilig het meeste kan soloen?). Iemand een moooie build, ik hou me aanbevolen ^^
anyway gister ff mn sorc gepimped met hulp van Dalyxia
. Khad in nightmare op een willekeurig monster een MAL gevonden en die met hem getrade voor een hele hoop spulletjes. Shako Oculus Insight merc wapen snowclash beltje en een spirit stormshield. Toen ff doorgelvled naar 85 maar mn merc heeft nog 2 str te kort en mn merc gear is nou niet zo dat ik denk ik waste er een socketquestje aan om wat STR toe te voegen. Ik ben wel benieuwd hoe die insight aura gaat werken in combi met mana shield 
@ jordi, dan heb je dus ook 4 CD keys?
ik heb een 30 inch dell scherm op 2560x1600 dan zou ik bijna 4 windows naast elkaar kunnen doen xD, tis geeneens een gek idee ^^, altijd een mule game yummy
anyway gister ff mn sorc gepimped met hulp van Dalyxia
@ jordi, dan heb je dus ook 4 CD keys?
[ Voor 77% gewijzigd door Chefbierrr op 23-01-2008 11:56 ]
Verwijderd
gister sodeflikkert toch opeens mijn internet eruit.... wat een ****zooi... maar ja vanmorgen deed ie t weer en was ie 2.5x sneller
beginners-dictionary (door beginner voor beginners):
HCL = hardcore ladder, online ladder competitie met hardcore characters (dood = dood)
SCL = softcore ladder, online ladder competitie met softcore characters, deze moet je eerst halen voordat je op de hardcore ladder mag, je kunt ook je ini file editen
MF = Magic Find, items met een magic find +% geven je meer kans om blauwe, gele, groene en gouden drops te krijgen en zijn dus een must voor snel goeie gear te vinden voor je andere characters. De meeste spelers maken dan ook een MF-character aan zoals een blizz-sorc of een hammerdin die snel kunnen clearen.
BR = Baal-run, de plek bij uitstek om snel te levelen met hulp van een high level en goede items te krijgen
HF-run = Hellforge run in d2 classic, geen level reqs dus dan kun je gewoon (met begeleiding) op lvl 1 alle drie de runs doen zodat je in notime high-runewords bij elkaar hebt, de hellforge in act 4 dropt leuke gems en runes via de quest
IAS = Increased attack speed, zeer belangrijk voor melee en ranged classes
FCR = Faster casting rate, zeer belangrijk voor casters (vooral de sorc)
FHR = Faster Hit Recovery, dit verkort de tijd dat je geen 'actie' kunt uitvoeren terwijl je word geslagen... ook handig
BP = Breakpoint, voorgenoemde 3 stats hebben zogenaamde breakpoints die een actie een frame korter maken en dus een belangrijke goal zijn.
RW = Runeword (diablo LOD), een runeword is een manier om runes in je items te socketen zodat ze een speciale Gouden statistiek krijgen (arreat summit heeft een volledig overzicht)
JSP = Jsp is een forum waarop je Forum Gold krijgt waarmee je Items kunt kopen en verkopen en nog veel meer!
FG = Forum Gold.
SOJ = Stone of jordan, een goeie ring met o.a. +skills
UT = Uber-tristram, de 'geheime', high lvl challenge met UberDiablo UberMephisto Uberbaal, Uberduriel, Uberizual en Lillith (Uberandariel)
CTC = Chance to Cast, een stat op een item waarmee je een kans hebt dat je een bepaalde skill gebruikt
VoR = Voice of reason, een runeword (1.10) Lem + Ko + El + Eld
Dream = runeword, Io + Jah + Pul
Insight = runeword, Ral + Tir + Tal + Sol
CM = Crescent moon, runeword, Shael + Um + Tir
CoH = Chains of Honor, runeword, Dol + Um + Ber + Ist
TG-belt = Thundergod's Visor, unique belt
WT = Wartravellers, Unique Boots
CC = Crowd Control, een techniek die word gebruikt zodat je niet te veel adds krijgt en/of niet te veel hoeft te lopen om snel te kunnen killen
als ik iets vergeet zeg het maar
beginners-dictionary (door beginner voor beginners):
HCL = hardcore ladder, online ladder competitie met hardcore characters (dood = dood)
SCL = softcore ladder, online ladder competitie met softcore characters, deze moet je eerst halen voordat je op de hardcore ladder mag, je kunt ook je ini file editen
MF = Magic Find, items met een magic find +% geven je meer kans om blauwe, gele, groene en gouden drops te krijgen en zijn dus een must voor snel goeie gear te vinden voor je andere characters. De meeste spelers maken dan ook een MF-character aan zoals een blizz-sorc of een hammerdin die snel kunnen clearen.
BR = Baal-run, de plek bij uitstek om snel te levelen met hulp van een high level en goede items te krijgen
HF-run = Hellforge run in d2 classic, geen level reqs dus dan kun je gewoon (met begeleiding) op lvl 1 alle drie de runs doen zodat je in notime high-runewords bij elkaar hebt, de hellforge in act 4 dropt leuke gems en runes via de quest
IAS = Increased attack speed, zeer belangrijk voor melee en ranged classes
FCR = Faster casting rate, zeer belangrijk voor casters (vooral de sorc)
FHR = Faster Hit Recovery, dit verkort de tijd dat je geen 'actie' kunt uitvoeren terwijl je word geslagen... ook handig
BP = Breakpoint, voorgenoemde 3 stats hebben zogenaamde breakpoints die een actie een frame korter maken en dus een belangrijke goal zijn.
RW = Runeword (diablo LOD), een runeword is een manier om runes in je items te socketen zodat ze een speciale Gouden statistiek krijgen (arreat summit heeft een volledig overzicht)
JSP = Jsp is een forum waarop je Forum Gold krijgt waarmee je Items kunt kopen en verkopen en nog veel meer!
FG = Forum Gold.
SOJ = Stone of jordan, een goeie ring met o.a. +skills
UT = Uber-tristram, de 'geheime', high lvl challenge met UberDiablo UberMephisto Uberbaal, Uberduriel, Uberizual en Lillith (Uberandariel)
CTC = Chance to Cast, een stat op een item waarmee je een kans hebt dat je een bepaalde skill gebruikt
VoR = Voice of reason, een runeword (1.10) Lem + Ko + El + Eld
Dream = runeword, Io + Jah + Pul
Insight = runeword, Ral + Tir + Tal + Sol
CM = Crescent moon, runeword, Shael + Um + Tir
CoH = Chains of Honor, runeword, Dol + Um + Ber + Ist
TG-belt = Thundergod's Visor, unique belt
WT = Wartravellers, Unique Boots
CC = Crowd Control, een techniek die word gebruikt zodat je niet te veel adds krijgt en/of niet te veel hoeft te lopen om snel te kunnen killen
als ik iets vergeet zeg het maar
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 15:12 ]
Verwijderd
ja dat gaat makkelijk heb ook gewoon paar schermen naast elkaar windowed en dan tradenChefbierrr schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:46:
@ jordi, dan heb je dus ook 4 CD keys?ik heb een 30 inch dell scherm op 2560x1600 dan zou ik bijna 4 windows naast elkaar kunnen doen xD, tis geeneens een gek idee ^^, altijd een mule game yummy
moet je dan ook een nieuwe key hebben voor Diablo classic?Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:57:
[...]
ja dat gaat makkelijk heb ook gewoon paar schermen naast elkaar windowed en dan traden
Verwijderd
voor elke diablo2 lod die je opstart heb je een d2 key nodig + een lod keyChefbierrr schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:00:
[...]
moet je dan ook een nieuwe key hebben voor Diablo classic?
dus ja
www.dimensionplus.nl 20 euri voor Lod en classic staat reeds op bestelling ^^Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:02:
[...]
voor elke diablo2 lod die je opstart heb je een d2 key nodig + een lod key
dus ja
Ja, maar die zooi is tegenwoordig toch cheap. Je kunt een max van 4 per ip op bnet tegelijk hebben. Uit ervaringChefbierrr schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:00:
[...]
moet je dan ook een nieuwe key hebben voor Diablo classic?

ja hc-darky is HC, d][-darky is sc.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:45:
[...]
je mag er alleen in als je hardcore gaat spelen![]()
hier 4 dia's op 1 pcen anders word het met proxies en kan je zoveel doen als je wilt
btw hc-darky is je acc? hcl of sc?
En ik ben in bezit van 2 diablo keys (incl lod natuurlijk)
binnenkort ook maar een bo barb erbij
[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 23-01-2008 12:28 ]
ja, classic rushen tot A3 hell, en dan converten naar LoD; dan hoef je baal niet telkens te doen (en anci, dus geen lvl req'sVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:56:...HF-run = Hellforge run (?), de hellforge in act 4 dropt leuke gems en runes via de quest...
en dan kan je voor die lvl 1 chars alle hf's voor normal/nm/hell doen
als je dat maar vaak genoeg doet heb je zo je enigma bij elkaar
op die manier had je na een aantal dagen na de reset dan ook al de eerste high-rune words
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
dream zorgt toch ook voor confuse pulses? waardoor ze niet op jouw schieten maar ook op elkaar?tollo71 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 07:51:
Sorry Flap, was je niet bewust vergeten in mijn "rijtje". Enne Jacub, je kunt ook zo af en toe eens een uurtje spelen! Mis het wel hoor dat mijn oude maatjes steeds minder online zijn: Flappie, Boom ,Jacub, Pheno......
Gelukkig dat Kwakke er weer bij is (als in minder Medion, meer LoD)en dat Margootje weer een de Mediamarkt heeft geplunderd voor CD's (je accounts zijn toch niet expired he?).
Pheno, get that bitch back on track (Happy Feet shall rise!). Flap heeft de LW al voor je.
Gisteren uit noodzaak Lilith geprobeerd met mijn Conviction Pally. Mijn Zmiter is een tijdje geleden RiP gegaan in UT en Maldred's Zmiter was net bij Lilith RiP. Na een lekkere BO ( >5k life) was het eigenlijk een eitje. Duurt wel wat langer dan met een Fanatic Smite-Pally maar zodra de lifetap van Draculs triggered ben je onkwetsbaar. De hoge level Conviction zorgt ervoor dat je makkelijk raakt met Zeal.
Met een kleine gear-change (meer CB door een Black-Flail bv en Gores of zo) lijkt me UT ook best te doen. Een Howl-Barb zal dan wel geen overbodige luxe zijn om al de minions weg te houden die pissed of raken van de Dream-pulses.
Buiten de verplichte skills voor een BO-barb ga ik Howl maxxen op mijn Barb-to-be. Heel relaxed voor Zmiters om mij er bij te hebben in UT. Mooie BO en alle minions weg bij de Ubers. Ongestoord jezelf uitleven daar dan.
Tollos-BO-Barb wil graag een date met HappyFeet, Ron!
Mijn Orb-soso is nu Hell-Meph waardig. Defensief alles op orde: max block, max res, 63% fcr voor teleport, 30% fhr, 30% fbr, Shiver Armor, 55% ES met 20 TK en 1 mana/teleport igv manaburn. Extreem safe teleporten in de Durance. Als ik light.absorb zou hebben zou blind teleporten in WSK ook easy zijn. Nu alleen bang van die freaking gloams daar (en ja, die kunnen eng zijn als in Multishot Conviction Boss Gloams).
Kwakke, houd ons maar op de hoogte wbt de Clan-plannen. Nu staat er in d2jsp inderdaad nog steeds "Jewels".
schijnt hele goeie crowd control te zijn
anyway, zoals chefbier al zei hierboven, voor mal heb ik hem hele zooi spulletjes gegeven, shako, occu, spirit shield, snowclash, 4 ES stokje, waterwalk 52life, 10fcr ring met wat cold resist, gheeds, wat lage small charms met life, Insight CV, crown of thieves, leuke 26str quad res amu (geloof dat het iets van 45 fire 45 cold 21 lit 21 poison was, iig zodat tie genoeg str heeft voor spirit monarch
ik vond iig dat tie wel waar voor zijn Mal heeft gekregen, is der iemand daar niet mee eens, graag ff toelichten want dan krijgt tie natuurlijk zijn mal terug, of er nog wat extra bij
Confuse is zelfs hellwaardig op je necro. Zonder minions De curse om een 100% non-attack cursemancer op hell in leven te houden
wat een stinkmazzel had ik gister
hihi
'k heb mn oude tank vervangen voor een nieuwe; mn eerste tank was een convic pala met tiamats en gimmershred voor elemental damage. Daarbij zeal gesynergized met sacrifice, holy shield erbij, en aftoppen in defiance. Hij had alleen wel dikke str nodig om die uppede guardian en veil of steel aan te kunnen, qua life schoot het niet zo op dus.
Gister ff een sessie ueberlvl'en gedaan met wat hamers, en mn nieuwe pala is ~ 85. Ipv guardian een foti in een sup archon, grief, dream helm sup demonhead, en zaka. ipv 200 heeft ie nog maar 106 str nodig, dus heel veel kan in vit. convic is nog steeds native, daarbij lightres voor dream synergy, en holyshield om te tanken. Nou heb ik 100 statpoints over, en > 20 skillpoints, omdat sacrifice synergizen op zeal voor physical damage niet zo heel hard meer boeit.
Als cadeautje kreeg ik na het ueberen van meph een soso 20/18 t die ik weg ga traden
en nu ben ik in dubio wat ik moet maken (in deze volgorden naar gevoel);
- doom maken en met resist cold synergizen, holy freeze ftw
- dragon shield met resist fire en vrije wapenkeuze,
- Rift/VoR maken en iets anders leuks met die 20 points doen, of icm dragon ook
- hoj maken en met resist fire synergizen
- death maken en sacrifice wel synergizen
't is een luxeprobleem, maar ik weet het ff niet

'k heb mn oude tank vervangen voor een nieuwe; mn eerste tank was een convic pala met tiamats en gimmershred voor elemental damage. Daarbij zeal gesynergized met sacrifice, holy shield erbij, en aftoppen in defiance. Hij had alleen wel dikke str nodig om die uppede guardian en veil of steel aan te kunnen, qua life schoot het niet zo op dus.
Gister ff een sessie ueberlvl'en gedaan met wat hamers, en mn nieuwe pala is ~ 85. Ipv guardian een foti in een sup archon, grief, dream helm sup demonhead, en zaka. ipv 200 heeft ie nog maar 106 str nodig, dus heel veel kan in vit. convic is nog steeds native, daarbij lightres voor dream synergy, en holyshield om te tanken. Nou heb ik 100 statpoints over, en > 20 skillpoints, omdat sacrifice synergizen op zeal voor physical damage niet zo heel hard meer boeit.
Als cadeautje kreeg ik na het ueberen van meph een soso 20/18 t die ik weg ga traden
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Groot voordeel van een low-phys.damage Conviction Zealer (dus GEEN Sacrifice en zo min mogelijk in Zeal) is dat je geen last hebt van Iron Maiden. Ideaal wapen daarbij is Rift in een War Scepter (of Cresnet Moon in een Crystal Sword). Rift heeft dikke CtC Orbs waardoor je, bahalve behoorlijke Cold Damage, ook alles om je heen freezed/chilled. Ultieme crowd control.Clay schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:21:
wat een stinkmazzel had ik gisterhihi
Als cadeautje kreeg ik na het ueberen van meph een soso 20/18 t die ik weg ga tradenen nu ben ik in dubio wat ik moet maken (in deze volgorden naar gevoel);
Mijn vote gaat dus naar Rift/VoR (heb ik zelf ook btw
Je hebt trouwens toch wel dubbel Dream, he (zag Dragon Shield genoemd
Mijn setup: Dreram Helm, Dream Sacred Targe, VoR/CM, CoH Archon Plate, Druculs (ja, dat helpt echt), TG-belt/Verdungos/..., Waterwalks(stats/life)/Marrow(str/dex)/WT(voor MF), Cats Eye, Ravenfrost, res-ring.
Skills (uit mijn hoofd): Max. Res.light,max.Salvation, max. Holy Shield, 1 Zeal,max.Conviction
geloof me het went, wewoon per afkorting vragen en je bent zo bijVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:23:
denk je dat je mooi beginners dictionary hebt gemaakt krijg je die post van tollo
koning van de afkortingen blijft voor my toch dedl
met z'n ctc/ds/cs/etc.
root voordeel van een low-phys.damage Conviction Zealer (dus GEEN Sacrifice en zo min mogelijk in Zeal) is dat je geen last hebt van Iron Maiden. Ideaal wapen daarbij is Rift in een War Scepter (of Cresnet Moon in een Crystal Sword). Rift heeft dikke CtC chance to castOrbs waardoor je, bahalve behoorlijke Cold Damage, ook alles om je heen freezed/chilled. Ultieme crowd control.
Mijn vote gaat dus naar Rift/VoRvoice of reason Runeword (heb ik zelf ook btw ). Verreweg het cheapste ook nog eens.
Je hebt trouwens toch wel dubbel Dream, he (zag Dragon Shield genoemd )? Scheelt mega-veel, 1 of 2 Dreams!
Mijn setup: Dreram Helm, Dream Sacred Targe, VoR/CMCrescent moon runeword, CoHchains of honor Archon Plate, Druaculs (ja, dat helpt echt), TG-beltthundergods visor/Verdungos/..., Waterwalks(stats/life)/Marrow(str/dex)/WTwartravellers(voor MF), Cats Eye, Ravenfrost, res-ring.
Skills (uit mijn hoofd): Max. Res.light,max.Salvation, max. Holy Shield, 1 Zeal,max.Conviction
Whehehehehe. Kom nooit in een game waar dedl en ik aan het nagaren zijnVerwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:23:
denk je dat je mooi beginners dictionary hebt gemaakt krijg je die post van tollo
En je vergeet VoR Kwakke: voice of reason, oh wacht, die stond er boven al, nevermind
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 23-01-2008 14:53 ]
hehe :rofl: --> dedl in action : http://gotdiablo.forum2go.nl/ctcagot-build-gebasseerd-op-rift-t249.htmlPheno79 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 14:52:
[...]
Whehehehehe. Kom nooit in een game waar dedl en ik aan het nagaren zijn
En je vergeet VoR Kwakke: voice of reason, oh wacht, die stond er boven al, nevermind
CTC skills Orb / Twisters / Tornado / Poison nova / Fist of Heavens als ik Soul's gaat gebruiken ook CTC Weaken. Daarnaast ook nog eens 80% CB en 33% OW wat ook een soort van CTC is
Lollerz. Jammer dat je chatlogs nooit kan bewaren ingame. Ik dnek als ik dat over 10 jaar teruglees dat ik ook denk van wtf?kwakke01 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:02:
[...]
hehe :rofl: --> dedl in action : http://gotdiablo.forum2go.nl/ctcagot-build-gebasseerd-op-rift-t249.html
[...]
tl;drSkyclad schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:06:
Hier staan ook nog 1 of 2 Diablo afkortingen:
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=127257
Verwijderd
daar ga ik niet aan beginnen, ik blijf wel bij dingen die HIER worden gezegd... en niet standaard internet acronyms er tussen gooienSkyclad schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:06:
Hier staan ook nog 1 of 2 Diablo afkortingen:
http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=127257
Damn, ik ik heb bewust nog minder "slang" gebruikt *). Op zijn Dedl's had er gestaan:
Groot voordeel van een low-phys.damage Conviction Zealer (dus GEEN Sacrifice en zo min mogelijk in Zeal) is dat je geen last hebt van IM. Ideaal wapen daarbij is Rift in een WS (of CM in een CS). Rift heeft dikke CtC Orbs waardoor je, bahalve behoorlijke Cold Damage, ook alles om je heen freezed/chilled. Ultieme crowd control.
Mijn vote gaat dus naar Rift/VoR (heb ik zelf ook btw ). Verreweg het cheapste ook nog eens.
Je hebt trouwens toch wel dubbel Dream, he (zag Dragon Shield genoemd )? Scheelt mega-veel, 1 of 2 Dreams!
Mijn setup: Dream Helm, Dream ST, VoR/CM, CoH AP, Druculs (ja, dat helpt echt), TG-belt/Verdungos/..., WW(stats/life)/Marrow(str/dex)/WT(voor MF), Cats Eye, Ravenfrost, res-ring.
Groot voordeel van een low-phys.damage Conviction Zealer (dus GEEN Sacrifice en zo min mogelijk in Zeal) is dat je geen last hebt van IM. Ideaal wapen daarbij is Rift in een WS (of CM in een CS). Rift heeft dikke CtC Orbs waardoor je, bahalve behoorlijke Cold Damage, ook alles om je heen freezed/chilled. Ultieme crowd control.
Mijn vote gaat dus naar Rift/VoR (heb ik zelf ook btw ). Verreweg het cheapste ook nog eens.
Mijn setup: Dream Helm, Dream ST, VoR/CM, CoH AP, Druculs (ja, dat helpt echt), TG-belt/Verdungos/..., WW(stats/life)/Marrow(str/dex)/WT(voor MF), Cats Eye, Ravenfrost, res-ring.
Dedl, zullen we weer een ideetje brainstormen op GoT?Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:13:
[...]
daar ga ik niet aan beginnen, ik blijf wel bij dingen die HIER worden gezegd... en niet standaard internet acronyms er tussen gooien
Holy shield zou HS worden Conviction convtollo71 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:15:
Damn, ik ik heb bewust nog minder "slang" gebruikt *). Op zijn Dedl's had er gestaan:
Besteed jij je tijd nu eens aan de "Rising of HappyFeet". In combinatie straks met mijn Battle Orders-Howl-Barbarian is dat lekker raggen in Uber Tristam. Hehe, helemaal geen afkortingenPheno79 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:15:
[...]
Dedl, zullen we weer een ideetje brainstormen op GoT?

Ik zal eens kijken welk level dat mens is. Even inloggen 
Edit: level 77. Ik geloof dat ik dan alles op en aan kan.
Edit: level 77. Ik geloof dat ik dan alles op en aan kan.
[ Voor 33% gewijzigd door Pheno79 op 23-01-2008 15:26 ]
yeuy, Baal op Hell verslagen met mijn necro met alleen items gebruikt die ik zelf gevonden had.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Verwijderd
goed bezig !armageddon_2k1 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:28:
yeuy, Baal op Hell verslagen met mijn necro met alleen items gebruikt die ik zelf gevonden had.
Zeg als er interesse is, ik heb nog 2gb webspace met 50gb transfer per maand waar niks mee gebeurd. Als iemand een guild site wil maken kan die mij een dm sturen.
Beroeps brabander
hehe ik lees al over de helft heentollo71 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:18:
[...]
Besteed jij je tijd nu eens aan de "Rising of HappyFeet". In combinatie straks met mijn Battle Orders-Howl-Barbarian is dat lekker raggen in Uber Tristam. Hehe, helemaal geen afkortingen.
de GoT-Guild IS LIVE
http://forums.d2jsp.org/index.php?act=guild&a=1
nu nog content en een plaatje voor het charter, ava's, signs et cetera
maar het begin is er iig
Telefooncentrale plaatsen en uitleg geven of het gebeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 10:42:
[...]
lol ik kom uit ijmuiden en heb daar 19 jaar gewoont ofzowat moet je daar doen dan
?
Complete voorkeurs menu maken als je die lui belt.
--
Tollo m8 heb je rift al geprobeerd
Frunz = Dedlmagik is compleet fout !
DerrHans = dedlmagik
En ja waar ik blijf
Geen id, voel nog geen drang opkomen om diablo te gaan doen.
Druk bezig nog met Werk/Real Life/Mario Galaxy/Warhammer 40k dawn of war/Space Pioneers (web bassed mmo)
Druk druk druk !!
I'll be back for sure maar waneer weet ik nog niet
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
kwakke01 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:52:
[...]
hehe ik lees al over de helft heen
de GoT-Guild IS LIVE
maar het begin is er iig

Maar wie heeft die 2500 FG betaald dan

ruim 3 K ivm de xtra ranks en de 5 xtra slotsMainuser X schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:05:
[...]
Gefeliciteerd mensen
![]()
Maar wie heeft die 2500 FG betaald dan
maar hé, gegeven paard mag je niet op z'n bek slaan he
oh, en dat zijn de slome cheers; deze moeten het zijn

[ Voor 28% gewijzigd door kwakke01 op 23-01-2008 16:22 ]
Welke is het dan?kwakke01 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:52:
[...]
hehe ik lees al over de helft heen
de GoT-Guild IS LIVE
maar het begin is er iig
Beroeps brabander
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
erg leuk! ik heb alvast gesolliciteerd!kwakke01 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:21:
[...]
ruim 3 K ivm de xtra ranks en de 5 xtra slots
maar hé, gegeven paard mag je niet op z'n bek slaan he
oh, en dat zijn de slome cheers; deze moeten het zijn
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
*Don_holio
Ey bedankt, btw je vorige Arsenal avatar vond ik mooier met dat artilleriestuk erop
Beroeps brabander
Verwijderd
Your request has been sent to the Guildmaster. Please wait for them to approve your membership.
accept me please

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 18:05 ]
Ok heb me smiter zo goed als af maar ik begin te twijfelen aan z'n kunsten en wil ik ook nog iets anders proberen daarvoor heb ik wat spullen nodig die ik ook hier maar even zal vragen
.
Nu ben ik opzoek naar:
eth royal/vortex 40+ res@all 4s is mooi meegenomen maar niet noodzakelijk.
4s Archon Plate of Wyrmhide.
rare ring met 20+ res@all - iig goede res@all.
Ik ga denk ik eerst fortitude bouwen zou ik dan je exile eens mogen aantrekken, main?
Die res die ik nu heb is wel lekker maar als ik meer dmg / def kan krijgen en toch evenveel res is het alleen maar beter
Dus al iemand een van deze artikelen heeft liggen geef een gil
, SCL spreek ik nu over.
Nu ben ik opzoek naar:
Ik ga denk ik eerst fortitude bouwen zou ik dan je exile eens mogen aantrekken, main?
Die res die ik nu heb is wel lekker maar als ik meer dmg / def kan krijgen en toch evenveel res is het alleen maar beter
Dus al iemand een van deze artikelen heeft liggen geef een gil
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
LOOOOL,Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:04:
[...]
Your request has been sent to the Guildmaster. Please wait for them to approve your membership.
accept me please![]()
BEG more plz ^^
als eenieder eff kan aangeven via de pm @ jsp of je scl of hcl speelt, dan kan ik je meteen taggen
als iemand nog een http weet waar je makkelijk signs kan maken, dan houdt ik e aanbevolen
tevens linkjes naar GoT-jpg's worden op prijs gesteld
mot eff kijken hoeveel er gaan signen, wat het is wel zo eerlijk ofc dat de oudgedienden voor gaan imho
een paar slots bijkopen vind ik geen ramp, maar het moet niet té gek worden ofc

oh, en geef dan meteen eff aan wie je op GoT bent... scheelt weer uitzoeken, want er staan er n ook bij die ik (nog) niet ken ^^
bredero Jan 23 2008 0% Members Not Rated ???
Sqnman007 Jan 23 2008 0% Members Not Rated ???
[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 23-01-2008 19:18 ]
hoeveel slots zijn er dan beschikbaar
@Tollo: welk lvl ben je nu met je barb??
[ Voor 37% gewijzigd door Frunz op 23-01-2008 19:30 ]
Ga ik ook maar ff solli doen. Maar is het dan niet eerlijk als je bij de guild zit om een beetje mee te betalen ? Zeker als je al wat fg hebt.kwakke01 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:15:
[...]
LOOOOL,
BEG more plz ^^
als eenieder eff kan aangeven via de pm @ jsp of je scl of hcl speelt, dan kan ik je meteen taggen
als iemand nog een http weet waar je makkelijk signs kan maken, dan houdt ik e aanbevolen
tevens linkjes naar GoT-jpg's worden op prijs gesteld
mot eff kijken hoeveel er gaan signen, wat het is wel zo eerlijk ofc dat de oudgedienden voor gaan imho
een paar slots bijkopen vind ik geen ramp, maar het moet niet té gek worden ofc
oh, en geef dan meteen eff aan wie je op GoT bent... scheelt weer uitzoeken, want er staan er n ook bij die ik (nog) niet ken ^^
bredero Jan 23 2008 0% Members Not Rated ???
Sqnman007 Jan 23 2008 0% Members Not Rated ???
Je zegt maar of je wat fg nodig hebt, ik gebruik er toch niet veel op dit moment.
ik zal jullie nog ff allemaal adden in de friendlist, uit de lijst van een paar posts terug
* pstalman zit in A2
* pstalman zit in A2
[ Voor 31% gewijzigd door pstalman op 23-01-2008 20:48 ]
er waren er 15, en die zijn bijna op, dus ik zal er iig 5 bijkopen (250 fg)Frunz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 19:28:
hoeveel slots zijn er dan beschikbaar
maar ik sta open voor donaties hoor
@ all, fg's --> easy come, easy go, heb een hoop gekregen, en heb een hoop gewonnen deze ladder omdat mn chars eindelijk eens langer blijven leven dan ~2 weken.
heb alleen wat fg's nodig voor ladder slasher, want ik wil wel punten halen voor deze guild
frunz, speelde jij hc??
loonie, hc-assa of sukkel-core???
[ Voor 34% gewijzigd door kwakke01 op 23-01-2008 19:48 ]
Verwijderd
Tsk... Kan je niet eens nog wat tekst erbij zetten wanneer je apply klikt? Mijn JSP account is Nyg.
kwakke vroeg ook om een PmessageSkyclad schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 20:50:
Tsk... Kan je niet eens nog wat tekst erbij zetten wanneer je apply klikt? Mijn JSP account is Nyg.
ladies and gentlemen after a few weeks of absent he's back too whoop some ass!!! yes he's he's..... doom eeeuhhh boom..
heeeeej d2 aanhangers van me, neej hij ist (muhaha) niet dood, hij leeft nog!!! ff wat probs gehad met mun inet verbinding en geen toegang kunnen verschaffen er naar grrrrr, maar goed das nu verleden tijd, iig voorlopig.
heeeeej d2 aanhangers van me, neej hij ist (muhaha) niet dood, hij leeft nog!!! ff wat probs gehad met mun inet verbinding en geen toegang kunnen verschaffen er naar grrrrr, maar goed das nu verleden tijd, iig voorlopig.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
speel hc, en om lekker te raggen heb ik altijd m'n NL SC chars nog
Waarom heeft iedereen een rank GoT-Hardballs of GoT-Softskills en ik maar GoT-friend?
SameAngeloonie schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:08:
Waarom heeft iedereen een rank GoT-Hardballs of GoT-Softskills en ik maar GoT-friend?
Maar vindt dat niet zo erg
[ Voor 19% gewijzigd door Maldred op 23-01-2008 22:16 ]
hc dus, tag changedMaldred schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:16:
[...]
Same
Maar vindt dat niet zo erghet idee van bij een guild te horen is leuker dan de rank die ik krijg
lonie dan nog; wat speelde je???
[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 23-01-2008 23:08 ]
Het is vooral makkelijk met traden, tenminste, als er niemand uit de guild gaat scammen komt het helemaal goedMaldred schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:16:
[...]
Same
Maar vindt dat niet zo erghet idee van bij een guild te horen is leuker dan de rank die ik krijg
degene die gaat lopen kloten ligt eruit en komt er niet meer in; got of geen gotDalyxia schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:07:
[...]
Het is vooral makkelijk met traden, tenminste, als er niemand uit de guild gaat scammen komt het helemaal goed
maar dat gebeurt toch niet, toch

moet er dan ook niet een soort hybrid rank zijn, want ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn
Boom!!!mrboomblaster schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:32:
ladies and gentlemen after a few weeks of absent he's back too whoop some ass!!! yes he's he's..... doom eeeuhhh boom..
Welcome back!
Dacht al dat je naar turkmenistan ofzo moest met die vrachtwagen van je!
In elk geval leuk om je terug te zien!
Kwakke heeft zelfs een guild gekocht? Ben je al member?
*Don_holio
soort wannabe-hc?? hm, kost wel 250 fgtjes dan, want we hebben maar 4 ranks...Frunz schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:31:
moet er dan ook niet een soort hybrid rank zijn, want ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn
als iedereen nu gewoon hc gaat spelen
nee, we verzinnen wel wat, en als iemand zich er echt aan stoort, dan kopen we er een rank bij... deal?
[ Voor 20% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2008 02:18 ]
mrboomblaster schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 21:32:

BOOMPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, welkom back!!!

Ja hoor, De damage is niet belangrijk voor een smiter de defence wel.psychoclown schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:24:
Ok heb me smiter zo goed als af maar ik begin te twijfelen aan z'n kunsten en wil ik ook nog iets anders proberen daarvoor heb ik wat spullen nodig die ik ook hier maar even zal vragen.
Nu ben ik opzoek naar:
Dus al iemand een van deze artikelen heeft liggen geef een gil, SCL spreek ik nu over.
Verwijderd
Ik vind nog steeds dat er in de guild charter of dat al hun mensen in d2jsp hun d2 acc zetten onduidelijkheid alom
wie is wie hier
?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 08:03 ]
Jordi, als gerescpecteerd lid van de GoT-Guild mag je natuurlijk niet zoveel ruzie meer zoeken met die multi-user/scammer/duper mannetjes op d2jsp, heVerwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:00:
Ik vind nog steeds dat er in de guild charter of dat al hun mensen in d2jsp hun d2 acc zetten onduidelijkheid alom
Enne, ik zat er helemaal naast inderdaad....
Frunz=Frunz
Derr_Hans=Dedlmagik aka Dedl.
Blunder......schaam, schaam....zo zie je maar wat slaaptekort teweeg brengt....kinderen.....je krijgt er zoveel voor terug
Kiirto, thanks for the ride gisteren! Bo-barb lvl30-->lvl37.
Bo-Barb wordt 20 BO, 20 Shout, 20 BC en... 20 Howl. Howl werkt namelijk erg lekker in UT. Kunnen de Pallies ongestoord met de Ubers dansen.
Al verzamelde gear: +5 BO helm (thanks Kwakke), +3 WC amu, 2x +3 WC spear (geshopped in 10 min), runes voor Myth armor. Dus level 36 BO is nu al binnen bereik.
Heeft iemand @ GoT al een Enchant-sorc (Pheno?)? Anders kan ik de resterende punten van mijn Orb-soso (nu 20 over op lvl79) ook in Enchant stoppen. Lekker rush char dan voor de beginnende GoT-chars.
Alternatieven zijn een synergie voor Orb (is maar 2% per level en Orb is al goed genoeg) of een fire/light attack voor CI's. Vrees echter dat die met zo'n 30 punten te spenderen niet echt damage kan doen.
Ervaringen/meningen?
Verwijderd
Mjah heel frustrerend dat soort mensen als ze je trade topic verkloten met hun gespam en bulgaarse blabla/scams/multi/dupes, begon me er lichtelijk aan te ergerentollo71 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:02:
[...]
Jordi, als gerescpecteerd lid van de GoT-Guild mag je natuurlijk niet zoveel ruzie meer zoeken met die multi-user/scammer/duper mannetjes op d2jsp, he.
Heeft iemand @ GoT al een Enchant-sorc (Pheno?)? Anders kan ik de resterende punten van mijn Orb-soso (nu 20 over op lvl79) ook in Enchant stoppen. Lekker rush char dan voor de beginnende GoT-chars.
Alternatieven zijn een synergie voor Orb (is maar 2% per level en Orb is al goed genoeg) of een fire/light attack voor CI's. Vrees echter dat die met zo'n 30 punten te spenderen niet echt damage kan doen.
Ervaringen/meningen?
Ik heb ook nog een orb sorc die ik niet meer gebruik en vroeg dat gister ook aan maldred of het nu zin had om de overige 24 skillpoints voor ench te gebruiken maar hij zei me als je de 3 skils maxed voor enchant dat je dan maar 1.5 k dmg haalt dus zal je nu veeeeel minder halen, omdat je uberhaupt alleen enchant kan doen en niet eens fire mastery
btw het enige wat ik nog zoek voor me pala = 1 combat skiller + 6 strenght en een amu met +2 pala +10fcr +16/20 str adds boeiend me niet, iemand hier dit in ze bezit ?
mischien vanavond 1 organ set kopen en dan 2 hammerdins laten killen en de rest van de game fillen met characters die leechen? om mensen even snel een zetje te geven die net begonnen zijn.
btw welcome back boommmm begon je baalruns al te missen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 08:16 ]
SCLkwakke01 schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:06:
[...]
hc dus, tag changed
lonie dan nog; wat speelde je???

Ik heb ook een orb sorc met bijna 700 orb damage. Ik rush ook een karakter tot baal binnen een kwartier. Gaat echt lekker. Dit is wel scl natuurlijk.
Verwijderd
700 dmgMainuser X schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:39:
Ik heb ook een orb sorc met bijna 700 orb damage. Ik rush ook een karakter tot baal binnen een kwartier. Gaat echt lekker. Dit is wel scl natuurlijk.
Daarom lijkt het me beter als ik gear switch want 1. betere def 2. betere dmg wat natuurlijk gunstig isMainuser X schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 06:51:
[...]
Ja hoor, De damage is niet belangrijk voor een smiter de defence wel.
enja de res is dan het probleem maar daar heb ik al een oplossing voor.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
ik heb er geen last van om als SCL genoteerd te staan... ben in allebei een MF aan t runnen, dus duurt toch nog wel ff....
p.s. ik zit in de clan lolololol
p.s. ik zit in de clan lolololol
Verwijderd
Krijg toenet een bericht op d2jsp lols 
Yes probably
Jordi Replyed:quote: akphilo,Thu, Jan 24 2008, 09:24amAkphilo Sended:
got Mor3 10 % because of u?
Yes probably
quote: akphilo,Thu, Jan 24 2008, 09:26am
[...]
Akphilo Sended:
u rock my world...if need help anywhere pm me
goed idee, maak jij het lijstje ??Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:00:
Ik vind nog steeds dat er in de guild charter of dat al hun mensen in d2jsp hun d2 acc zetten onduidelijkheid alomwie is wie hier
?

idem hiero.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 18:04:
[...]
accept me please![]()
Beroeps brabander
Whoah gz met je 6K charm kwakke, en met je GoT-guild! Nice job....en dan te bedenken dat iedereen hier anderhalf jaar geleden zo arm als de pest was
.
Ik speel tegenwoordig eigenlijk nauwelijks meer, geen tijd
. Maar ja, binnenkort zal het toch wel weer beginnen te kriebelen ;-).
Ik speel tegenwoordig eigenlijk nauwelijks meer, geen tijd
Niet helemaal correct, in UT zitten alleen de eerste 3, de andere moet je slopen om in UT te komen. Deze hebben elk hun aparte wereld en zijn bereikbaar via de keysets.UT = Uber-tristram, de 'geheime', high lvl challenge met UberDiablo UberMephisto Uberbaal, Uberduriel, Uberizual en Lillith (Uberandariel)
@hierboven
6K charm? Hij heeft zijn LS verkocht als ik me goed herinner
[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 24-01-2008 09:55 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik bedoel dat hij een LS charm had verkocht voor 6K. Hoe lang heb je in ladder slasher gezeten voordat je zoiets vindt trouwens?Flapmo schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:55:
[...]
Niet helemaal correct, in UT zitten alleen de eerste 3, de andere moet je slopen om in UT te komen. Deze hebben elk hun aparte wereld en zijn bereikbaar via de keysets.
@hierboven
6K charm? Hij heeft zijn LS verkocht als ik me goed herinner.
Meteen maar ff wat gedoneerd aan kwakke voor de guild
voor jou koop ik graag een aantal slots extra; i owe you that muchRudy_V schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:47:
Whoah gz met je 6K charm kwakke, en met je GoT-guild! Nice job....en dan te bedenken dat iedereen hier anderhalf jaar geleden zo arm als de pest was.
Ik speel tegenwoordig eigenlijk nauwelijks meer, geen tijd. Maar ja, binnenkort zal het toch wel weer beginnen te kriebelen ;-).

geef maar een gil als je weer begint, dan kijk ik wel eff hoe ik je kan helpen
heb idd goed geboerd. Mede door de NG-guild waar ik veel aan heb te danken, en de laatste ladder dankzij mezelf, waarbij ik een zooi goeie items heb gevonden & verkocht, en weinig dure rips heb gehad
Ladder slasher heeft me ook aardig wat opgelevert
ik heb ongeveer een maand of 4 gespeeld nu (verspreidt over 3 ladders) en had een goeie mage opgebouwd waarmee ik inmiddels 7 masterquests had afgeraffeld. ik wilde nu graag melee gaan doen, aangezien de regen-tijd in de nieuwe LS mij veel te lang duurt, en je dit in melee kan opvangen door life steal items te gebruiken
Ik kon mijn volledige mage in 1 deal verkopen voor 6K, dus dat heb ik gedaan. Als ik alles los had verkocht mss voor nog meer, maar dan had het ook VEEL langer geduurd
heb nu wat simpele melee-items, waarmee ik het voorlopig ga proberen. Moet alleen nog eff een MQ-wapen vinden, en een goed armor. Daar heb ik de rest van de fg's hard voor nodig vrees ik, maar we zien wel hoe het loopt
[ Voor 31% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2008 10:06 ]
LOL, THX!!!Rudy_V schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:58:
[...]
Ik bedoel dat hij een LS charm had verkocht voor 6K. Hoe lang heb je in ladder slasher gezeten voordat je zoiets vindt trouwens?
Meteen maar ff wat gedoneerd aan kwakke voor de guild.
net eff weer 5 slots bijgekocht, want we zitten al weer op 19 man
en een linkje naar mn LS-sale topic --> http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=14191740&f=273
[ Voor 12% gewijzigd door kwakke01 op 24-01-2008 10:13 ]
Tja guilds zijn duur...kwakke01 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 10:10:
[...]
LOL, THX!!!
net eff weer 5 slots bijgekocht, want we zitten al weer op 19 man
en een linkje naar mn LS-sale topic --> http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=14191740&f=273
Ik vraag me trouwens echt af of die njaguar nou echt rijk wordt van dat jsp. Het is een van de grootste boards ter wereld, maar ja, natuurlijk wel met allemaal low quality posts (in vergelijking tot bijv GoT). Ik heb ook niet echt een idee hoeveel mensen er nou fg kopen. Ik zie wel dat er tegenwoordig HEEL VEEL mensen zijn met 20K fg. Toen ik nog speelde, was ik met 3K een van de rijksten. Dat geld is ergens vandaan gekomen....daarnaast verdwijnt er dus weer veel fg aan guilds, tags etc.
Er zijn 300.000 leden, maar ws heeft het grootste deel daarvan gewoon 0 fg. Maar ja, met 50 leden die 20K hebben, is er al een miljoen fg en met een fg prijs van ongeveer 4ct voor 1 fg, is dat al 40K. Nog steeds niet geweldig veel, maar het is dus boeiend hoeveel mensen er zijn met bijv. 1K fg. Zijn dat er 1000, dan heb je nog steeds niet veel. Zijn dat er 10.000, dan is het opeens big business... Naja, we zullen het wel nooit weten
[ Voor 16% gewijzigd door M_V op 24-01-2008 10:26 ]
Verwijderd
ik betwijfel dat zijn dag bestaat uit een werkdag van 8 tot 5, ik denk dat hij er genoeg aan kan verdienen om er van te leven.
het gaat niet zo zeer om de mensen die fg kopen,
maar meer om de mensen die donaties doen om een "Ranking Ster" te krijgen boven hun naam en accses tot het donation forum.
om die reden sturen mensen hem zoveeeeeeel geld toe dat is niet normaal.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2008 10:31 ]
Ja, ik heb er nog 1, maar moet haar nog echt aankleden. Volgens mij heeft ze een +3 fire amulet, een leaf runeword en een +2 all circlet. Dat kan dus veel beter! Ik zal haar eens langzaam aankleden, een spirit monarch kan ze dragen, een leuke orb, een ormus en een +3 fire circlet oa.tollo71 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 08:02:
I'll get her up up upgraded! Dus bespaar je de punten. Ik zal het account wel openstellen later, maar dan moet ik even mijn standaard wachtwoord veranderen, anders post straks iedereen hier onder mijn account op GoT oa
Dit topic is gesloten.