Dit vraag ik mij dus ook allemaal afTralapo schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:30:
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die HD kleiner maken? Want ik zie dat bijna iedereen dat doet.....
En die draadloze dinges, wat is daar dan voordeel van? Dan kan ik morgen bellen om te wijzigen...
En kan iemand me een beetje helpen, hoe je dat precies doet?
Moet je bijvoorbeeld gewoon zeggen: Ik wil mijn systeem wijzigen, ik zou graag een Intel Wireless-N-minikaart van de volgende generatie in mijn systeem hebben? En wat is daar precies de meerprijs van eigenlijk? Dat is voor mij namelijk erg belangrijk........ En tot hoeveel dagen na de bestelling kun je wijzigen? Ik neem aan dat je dat doet voordat je betaald..
Zoals je misschien wel merkt vind ik het heel "spannend" om te bellen en te wijzigen enzo, dus als iemand een beetje stap voor stap wil uitleggen zou dat geweldig zijn.
Kan ik hem eigenlijk nog wel wijzigen? aangezien ik heb zaterdag al besteld heb, maar nog niet betaald etc.?
Voordeel van de HDD is dat ie sneller is, en wat moet je met 250GB in een laptop
WiFi kaartje is het nieuwste dus zou ik altijd doen.