[Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 112.217 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36
Als je al waardebonnen post, post dan op zijn minst bonnen die geldig zijn en details over vervaldatum en land waar ze werken. Daarnaast zijn waardebonnen hier offtopic. Daar hebben we het Dell waardebonnen topic voor.

Voor NL even een resumé:
Profiteer van 10% korting! LKNCS8TBR2PV46 22-1-2008
Nu 5% korting op uw order! NRF8MZ4?VK?LL8 31-10-2008
Nu 5% korting op uw order! P5L9NZN50SG53W 31-10-2008

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:03
Niemand bonnen voor België toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
phobosdeimos schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:31:
Niemand bonnen voor België toevallig?
Er staat net boven je dat dit topic niet voor bonnen is bedoeld. Daar hebben we een ander topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto's en reacties over mijn xps 1530

http://users.telenet.be/granville/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:20
Voor de mensen die het interessant vinden hoe de laptop gecontroleerd uit elkaar te slopen en te kijken hoe het er van binnen uitziet heb ik hier wel een leuke service manual. Deze is eigenlijk bedoeld voor de service medewerkers van dell geloof ik. Maarja hij is ook beschikbaar voor ons (A)

Enjoy it!
https://dcse.dell.com/ifr/Portables/XPS_M1530.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik ook nog een andere versie van, met andere plaatjes en soms zelfs andere manieren om iets te slopen. }:O

http://support.dell.com/s...1530/en/SM/HawkeSM0_H.zip
Hoe is de kwaliteit van je scherm? Ik wacht nog steeds op het dell mannetje.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:02:
Daar heb ik ook nog een andere versie van, met andere plaatjes en soms zelfs andere manieren om iets te slopen. }:O

http://support.dell.com/s...1530/en/SM/HawkeSM0_H.zip

[...]

Hoe is de kwaliteit van je scherm? Ik wacht nog steeds op het dell mannetje.
normaal gezien heb ik mijn laptop vanavond(moet hem nog gaan ophalen thuis)
dus kan nog niet antwoorden op je vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikKam schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:55:
Voor de mensen die het interessant vinden hoe de laptop gecontroleerd uit elkaar te slopen en te kijken hoe het er van binnen uitziet heb ik hier wel een leuke service manual. Deze is eigenlijk bedoeld voor de service medewerkers van dell geloof ik. Maarja hij is ook beschikbaar voor ons (A)

Enjoy it!
https://dcse.dell.com/ifr/Portables/XPS_M1530.zip
zeer nuttige info!!!!

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist een dell xps 1530 besteld via internet. hoe lang duurt het voordat ik weet wanneer hij geleverd wordt? iemand enig idee wat de levertijd is? een week of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Reken maar op 3 a 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag besteld en hij zou 01-02 geleverd worden. We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES!! ik heb hem,besteld op 22 dec 07 :9~

prachtig toestel,hoge afwerkingsgraad,waar voor je geld.
juist 2 uurtjes mee bezig geweest,als wat uitproberen.
scherm dik in orde niks mis mee.
de klacht over lawaai van de HD vindt ik overdreven,net als deze van in en uitwerpen cd/dvd,dit valt allemaal goe mee!
momenteel nog geen negatieve dingen gevonden,of toch...mijn norton 2007 is niet compatible met vista,kan ik dit oplossen?
morgen veel foto's te verwachten! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:22
Norton eraf gooien en een andere virusscanner eropzetten, Norton is gewoon brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Ik zit ook een beetje te kijken naar de m1530 of de m1330 maar ik vroeg me het volgende af:

In een aantal reviews werd gezegd dat het scherm van deze laptops zo dun was OMDAT er een een LED scherm inzit. Nou was ik niet direct van plan om een LED scherm te bestellen dus vroeg ik me af of het scherm dan nog steeds even dik/dun is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de m1530 zit nog geen LED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:52:
zojuist een dell xps 1530 besteld via internet. hoe lang duurt het voordat ik weet wanneer hij geleverd wordt? iemand enig idee wat de levertijd is? een week of 2?
Toch voor de dell gegaan i.p.v een compal. Goede keuze, vooral die ddr3 dat het kopen waard maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:27:
..
momenteel nog geen negatieve dingen gevonden,of toch...mijn norton 2007 is niet compatible met vista,kan ik dit oplossen?
Beetje oftopic:
Dit ligt natuurlijk niet aan je XPS :) Norton 2007 heb je in een vista en een xp smaakje. Kortom. Via website vista smaakje downloaden, licentiecode die je al had gebruiken. Draait als een zonnetje. ps: verhalen dat norton je systeem vertragen stammen naar mijn mening uit de de oertijd. Ben niks dan positief over NIS 2007 en 2008.
zerokill schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:48:
Ik zit ook een beetje te kijken naar de m1530 of de m1330 maar ik vroeg me het volgende af:

In een aantal reviews werd gezegd dat het scherm van deze laptops zo dun was OMDAT er een een LED scherm inzit. Nou was ik niet direct van plan om een LED scherm te bestellen dus vroeg ik me af of het scherm dan nog steeds even dik/dun is?
Configureer voor de grap is een 1330. Bij de scherm opties zie je daar idd LED staan als optie voor een meerprijs. Die optie staat niet bij de 1530 opties. 1530 is dus zonder LED scherm. Overigens zijn dit soort behuizingen universeel. De hele lijn moet erin passen (= goedkoop) Dus zal me niks verbazen als de 1330 zowel met als zonder LED scherm even dik is.

[ Voor 40% gewijzigd door Terror op 15-01-2008 00:39 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de Laptop thuis afgeleverd wordt?

Ik het op 8-1-07 de laptop besteld met een verwachte levertijd 30-1-07
het is nu 15-1-07 en de bestelling staat al in fase 4 :
De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 15-1-2008 : Fase:4. Levering wordt voorbereid

Duurt dit dan nog 2 weken voordat het wordt afgeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:44:
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat de Laptop thuis afgeleverd wordt?

Ik het op 8-1-07 de laptop besteld met een verwachte levertijd 30-1-07
het is nu 15-1-07 en de bestelling staat al in fase 4 :
De verzending van uw bestelling wordt voorbereid sinds 15-1-2008 : Fase:4. Levering wordt voorbereid

Duurt dit dan nog 2 weken voordat het wordt afgeleverd?
Waarschijnlijk niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
ijl-modus
Ding moet natuurlijk op de rug van arm kind door de binnenlanden van een aziatisch land gesleept worden naar de dichtst bij zijnde haven. In de haven wordt het notebook op een gammel containerschip geladen. De kapitein waakt persoonlijk over de kostbare lading en bewaard hem in zijn geheime drankkast. Na 3 weken verschillende oceanen getrotseerd te hebben komt de boot eindelijk aan in Rotterdam alwaar hij niet mag aanmeren vanwege de erbarmelijke toestand van de boot.

Denk dat het nog 6 weken kan duren :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt , staat al als verzonden.
Nu nog wachten totdat het verzonden wordt.
Snel zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb wat fotos geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 13:12:
[...]

klopt , staat al als verzonden.
Nu nog wachten totdat het verzonden wordt.
Snel zeg!!
Je krijgt straks een UPS linkje met de tracking van het verzenden. Duurt denk ik nog 3 a 4 dagen voordat je hem hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Want? Hij heeft een 1280x800 scherm hoor, oftewel zoals 90% van alle laptops. Best zonde, want op zo'n laptop als een M1530 hoort gewoon een 1680x1050 scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
1680x1050 is misschien overkill (aangezien dat een resolutie is voor een 20" tft), maar 1440*900 vind ik toch wel lekker op 15.4inch.
1280*800 op 15.4 is een beetje zonde ja. Dat draait zelfs lekker op 12 inch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1680x1050 is misschien overkill (aangezien dat een resolutie is voor een 20" tft)????

Vanwaar is dit overkill.
Full HD laptops hebben 1920x1080 (ook 15inch)

ligt er helemaal aan wat je ermee gaat doen.
Alleen voor internet is 1280x800 meer dan genoeg.
Maar als je dat er alleen mee gaat doen, koop je niet een XPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:52:
Ik heb precies een week geleden een XPS 1530 besteld met een afwijkende configuratie en die is nu al onderweg via UPS. Geschatte leverdatum was 4 februari. Het kan dus snel gaan, ik hoop dan ook binnenkort wat ervaringen te kunnen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een zwarte of een rode
ziet er wel heel verzorgt uit

Is de harde schijf opgesplitst in een C en D schijf, of heeft het alleen een C schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:22:
1680x1050 is misschien overkill (aangezien dat een resolutie is voor een 20" tft)????

Vanwaar is dit overkill.
Full HD laptops hebben 1920x1080 (ook 15inch)

ligt er helemaal aan wat je ermee gaat doen.
Alleen voor internet is 1280x800 meer dan genoeg.
Maar als je dat er alleen mee gaat doen, koop je niet een XPS
Ik bedoel dat als je een 20 of zelfs 22 inch flatscreen TFT koopt in de winkel, dan heeft die een resolutie van 1680*1050.
En jij wil zelfs 1920x1080 op een 15 inch laptop gebruiken.
Dat wil zeggen dat er een heel pak meer pixels zich bevinden op een oppervlakte die een heel stuk kleiner is.
Niet alle mensen vinden dat vooruitgang.
Tenzij je 20/20 zicht hebt met je ogen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silmaril8 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 15:46:
[...]

Want? Hij heeft een 1280x800 scherm hoor, oftewel zoals 90% van alle laptops. Best zonde, want op zo'n laptop als een M1530 hoort gewoon een 1680x1050 scherm :)
Want de mijne heeft een scherm van slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben tevreden met mijn "1280x800" scherm,dit is het belangrijkste! ;)
ik heb geen "arends" ogen. :)

schijf is in 2 opgesplitst,220gig vista,en rest recovery,dit vind ik een wat vreemde indeling maarja,is zoals alles persoonlijk.

9 cell batt. is opgeladen in iets minder dan 3uur,nu eens kijken wat de battduur is.

dit is een zwarte

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 16:49:
[...]

Ik bedoel dat als je een 20 of zelfs 22 inch flatscreen TFT koopt in de winkel, dan heeft die een resolutie van 1680*1050.
En jij wil zelfs 1920x1080 op een 15 inch laptop gebruiken.
Dat wil zeggen dat er een heel pak meer pixels zich bevinden op een oppervlakte die een heel stuk kleiner is.
Niet alle mensen vinden dat vooruitgang.
Tenzij je 20/20 zicht hebt met je ogen natuurlijk :P
nee zeker wil ik geen 1920x1080 gebruiken
ik heb de 1680x1050 besteld.
Hierover heb ik ook nog getwijfeld, wist niet zeker of een 1440 scherm beter was
ik weet dat het steeds kleiner wordt, maar gebruik een programma waar een hoog resolutie scherm wel prettig is.
Dit ivm minder scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het wel normaal dat de m1530 geen echte dvdrom heeft?
alleen een gleuf , behoorlijk irritant als je soms een heel klein cdtjes krijgt....

merk ik nu pas op na 2 maanden met een m1530 gelopen te hebben, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er S-Video op? In de reviews staat van wel maar op de Dell site staat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-11-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 20:18:
Zit er S-Video op? In de reviews staat van wel maar op de Dell site staat niks.
Er zitten zowel VGA, HDMI als S-Video op.
Zie hiervoor de foto's van OP.

@ ROGJA: Ik heb die van mij besteld op 7-1. Ik kreeg toen als verwachte leverdatum 29-01, maar heb ondertussen een tracking nummer van UPS met de vermelding dat hij geleverd zal worden op 16-1 (nog één nachtje slapen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat werkt het snelst met betaling? ik heb gisteren met creditcard besteld en dat ging goed; vandaag kreeg ik een mijn dat de order geanuleerd agv iets met autorisatie van de bank? is 1100 euro te veel voor een mastercard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertB
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:56:
[...]

nee zeker wil ik geen 1920x1080 gebruiken
ik heb de 1680x1050 besteld.
Hierover heb ik ook nog getwijfeld, wist niet zeker of een 1440 scherm beter was
ik weet dat het steeds kleiner wordt, maar gebruik een programma waar een hoog resolutie scherm wel prettig is.
Dit ivm minder scrollen
Ik zit momenteel voor mijn Latitude D810 dit bericht te schrijven. Deze heeft een 15,4 inch display van 1920x1200. Ik ben er echt verliefd op.
De Inspiron 9400 die ik van het werk heb, heeft een glanzend 17" scherm ook met 1900x1200. Ik zou nooit iets anders willen.
Zo'n hoge resolutie geeft je zoals proo zegt lekker veel ruimte op je desktop en is heel leuk bij het surfen.

Ik heb mijn 1530 nu ook besteld met 1680x1050, gewoon omdat ik de maximum resolutie wil.

Je moet uiteraard wel wennen aan de kleine letters, maar dat went snel vind ik (trouwens, in Word of zo, zoom ik gewoon wat meer in ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wordt de os trouwens op een schijfje geleverd of alleen op een (hidden) partitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auf eine skijfje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al een kleine 2 weken in het bezig van een M1530. Het is echt een prachtbeestje, handig te gebruiken. Er is niet op aan te merken, behalve twee zaken.

- Ik heb een zwarte achterkant gekozen. Maar die komt in de kortste tijd vol te staan met 'vettige, zweterige' vingers. Jammergenoeg krijg ik ze niet weg met er gewoon op te wrijven. Iemand een idee hoe ik deze gemakkelijk zonder één of ander vloeistofje kan verwijderen?

- Als ik de laptop na een tijdje aanraak rond het touchpad en eigenlijk waar je handpalmen opliggen tijdens het typen, voel ik een lichte tinteling. Ik heb al gelezen dat dit komt doordat er elektriciteit op de behuizing komt :X . Weet iemand hoe je dit kan verhelpen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een toshiba 250GB harde schijf, deze werkt bijna geluidloos. Heel af en toe hoor je heel zacht een bijna niet te horen tikje. Behuizing waar de hdd onder zit wordt wel warm waar je linker hand ligt, en hierdoor kreeg ik zweetvlekken zoals ik al eerder had gepost.

De 9 cell batterij werkt fijner dan een 6 cells batterij met typen. Batterij gaat bij mij op dell recommended energieschema na 4 keer testen ongeveer 5 hele uren mee met draadloos internetten, filmpjes kijken,muziek luiseren en msn gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:59:
Ik ben nu al een kleine 2 weken in het bezig van een M1530. Het is echt een prachtbeestje, handig te gebruiken. Er is niet op aan te merken, behalve twee zaken.

- Ik heb een zwarte achterkant gekozen. Maar die komt in de kortste tijd vol te staan met 'vettige, zweterige' vingers. Jammergenoeg krijg ik ze niet weg met er gewoon op te wrijven. Iemand een idee hoe ik deze gemakkelijk zonder één of ander vloeistofje kan verwijderen?

- Als ik de laptop na een tijdje aanraak rond het touchpad en eigenlijk waar je handpalmen opliggen tijdens het typen, voel ik een lichte tinteling. Ik heb al gelezen dat dit komt doordat er elektriciteit op de behuizing komt :X . Weet iemand hoe je dit kan verhelpen? :'(
zelfde probleem met die vlekken op de zwarte achterkant. Afvegen met een vochtige doek en daarna afdrogen met een handdoek. En voila alle vlekken weg, en laptop weer zoals nieuw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ergens gelezen dat ze ook in het wit zouden te verkrijgen moeten zijn, maar ik vind dit echter niet terug op de dell website. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Is te vinden op de dell.com denk ik. In NL/BE heb je alleen zwart en rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is volgens mij alleen in de VS. Heb ernaar gevraagd en de dell medewerker zei dat ze (nog) niet te leveren zijn in NL in het wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Die van mij is inmiddels ook onderweg. 8-1-2008 besteld, 16-1-2008 verzonden. Custom configuratie met wxga+.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:59:
Als ik de laptop na een tijdje aanraak rond het touchpad en eigenlijk waar je handpalmen opliggen tijdens het typen, voel ik een lichte tinteling. Ik heb al gelezen dat dit komt doordat er elektriciteit op de behuizing komt :X . Weet iemand hoe je dit kan verhelpen? :'(
Ik heb net hetzelfde 'probleem' ... blijkbaar was ik dus niet de enige.
Indien meer info hierover: graag, want ik vind het toch iets té storend om zomaar te laten ... Ik vraag me af of dit fenomeen al langer bij DELL gekend is? ... Ik ondervond ook al dat wanneer ik de laptop met HDMI aan tv koppel, het verschijnsel verdween (kleine stroom die kan 'wegvloeien' of 'n soort van 'aarding' ... ?) ... Dell hiervoor contacteren of niet?

Hoedanook, het is een fraai ding dat degelijk aanvoelt en qua prestaties heel OK is.
Alles voelt erg solide aan ... enkel één klein detail: rechts opzij zit de schakelaar voor aan/uit van wifi / bluetooth en hier zit wat 'speling' op, wellicht de bedoeling, maar toch even de vraag aan andere XPS M1530 bezitters of ze dit ook zo hebben ??? (dusin aan of uit stand kun je de schakelaar zo'n beetje laten bewegen) I KNOW klein detail :)

Graag verdere reacties

GRTZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:50:
[...]

Ik heb net hetzelfde 'probleem' ... blijkbaar was ik dus niet de enige.
Indien meer info hierover: graag, want ik vind het toch iets té storend om zomaar te laten ... Ik vraag me af of dit fenomeen al langer bij DELL gekend is? ... Ik ondervond ook al dat wanneer ik de laptop met HDMI aan tv koppel, het verschijnsel verdween (kleine stroom die kan 'wegvloeien' of 'n soort van 'aarding' ... ?) ... Dell hiervoor contacteren of niet?
Ik zou gewoon even contact opnemen met dell hierover. Lijkt me dat je last hebt van lekstroom. heb je er alleen last van als je laptop op accu werkt of ook wanneer je hem aan het stopcontact hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enkel één klein detail: rechts opzij zit de schakelaar voor aan/uit van wifi / bluetooth en hier zit wat 'speling' op, wellicht de bedoeling, maar toch even de vraag aan andere XPS M1530 bezitters of ze dit ook zo hebben ??? (dusin aan of uit stand kun je de schakelaar zo'n beetje laten bewegen) I KNOW klein detail :)

Graag verdere reacties

GRTZ
[/quote]

bij mij is dit ook zo,lijkt me normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:06

Zillion01

Obey your screen!

Die 9 cel battery steekt die uit, zoals bij een andere Dell laptop, of merk je daar nix van?

En.. ik pas uiteraard 10% en 5% korting toe, maar er staat ook nog leveringskosten??? van 75 euro excl, terwijl juist in begin staat dat er geen transportkosten zijn op XPS systemen?

[edit] hmm net even over gebeld, is een foutje waarschijnlijk op de site

[ Voor 12% gewijzigd door Zillion01 op 16-01-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Zillion01 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:13:
Die 9 cel battery steekt die uit, zoals bij een andere Dell laptop, of merk je daar nix van?

En.. ik pas uiteraard 10% en 5% korting toe, maar er staat ook nog leveringskosten??? van 75 euro excl, terwijl juist in begin staat dat er geen transportkosten zijn op XPS systemen?

[edit] hmm net even over gebeld, is een foutje waarschijnlijk op de site
In dit topic staat er ergens een foto van een dell met 9-cell accu. Hij steekt niet naar achter uit maar naar onder, dat zorgt ervoor dat er meer lucht bij de fan komt + betere houding tov toetsenbord hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deem schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:35:
[...]

Ik zou gewoon even contact opnemen met dell hierover. Lijkt me dat je last hebt van lekstroom. heb je er alleen last van als je laptop op accu werkt of ook wanneer je hem aan het stopcontact hangt?
Ik heb dit natuurlijk enkel wanneer hij aan het stopcontact hangt ! Bij draaien op batterij is er geen probleem !
Timmo, heb jij al met DELL contact opgenomen? Keep me informed :-) !!!
Iemand anders een idee wat ik er kan mee aanvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen vrijdag betaald, en tot op heden nog geen ordernummer ontvangen. Heb wel bericht gehad dat mijn systeem omstreeks 05 februari zal komen. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je eindelijk een keer het ordernummer kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het probleem om zelf even te bellen?
Lijkt me niet normaal, en zou het zelf niet willen.
Dit is puur een lekstroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:05:
Heb afgelopen vrijdag betaald, en tot op heden nog geen ordernummer ontvangen. Heb wel bericht gehad dat mijn systeem omstreeks 05 februari zal komen. Hoe lang duurde het bij jullie voordat je eindelijk een keer het ordernummer kreeg?
Ik had dezelfde dag, na goedkeuring van de offerte een ordernummer ontvangen. 3 dagen later kreeg ik een orderbevestiging in mijn mailbox met daarin een link om de orderstatus te volgen. Mijn bestelling is telefonisch gedaan btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist gebeld, en er was wat fout gegaan. Als het goed is wordt het vandaag hersteld en krijg ik een ordernummer. Ik heb altijd problemen met dit soort dingen :(

Had haar gisteren al een bericht gestuurd, maar daar werd niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:45:
Heb zojuist gebeld, en er was wat fout gegaan. Als het goed is wordt het vandaag hersteld en krijg ik een ordernummer. Ik heb altijd problemen met dit soort dingen :(

Had haar gisteren al een bericht gestuurd, maar daar werd niet op gereageerd.
Net bevestiging gehad dat de laptop op of voor 30-01 geleverd wordt. Kan niet wachten totdat het zover is. Ga zaterdag gelijk een Linksys WRT150N router kopen, zodat ik er helemaal klaar voor ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 10:35:
enkel één klein detail: rechts opzij zit de schakelaar voor aan/uit van wifi / bluetooth en hier zit wat 'speling' op, wellicht de bedoeling, maar toch even de vraag aan andere XPS M1530 bezitters of ze dit ook zo hebben ??? (dusin aan of uit stand kun je de schakelaar zo'n beetje laten bewegen) I KNOW klein detail :)

Graag verdere reacties

GRTZ
[/quote]

bij mij is dit ook zo,lijkt me normaal.
Die van mij wiebelt ook een heel klein beetje. nog geen halve mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderdatum: 14-1-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 1-2-2008
Werkelijke verzenddatum: 16-1-2008

edit: Geplande Leverdatum: 18/01/2008

Binnen vier dagen in huis. Chapeau Dell.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:38:
Orderdatum: 14-1-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 1-2-2008
Werkelijke verzenddatum: 16-1-2008

edit: Geplande Leverdatum: 18/01/2008

Binnen vier dagen in huis. Chapeau Dell.
Heb mijn laptop 8-1 besteld met een verwachte leverdatum van 5-2. Hij is 15-1 verzonden door dell. Nu kreeg ik een mail van ups dat ze hem 17-1 bezorgen. Toch even op de site van ups gekeken, bezorging op 18-1 :? . Nu kijk ik net weer op site ups :'HET PAKKET IS VERTRAAGD ALS GEVOLG VAN OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS' zonder dat er een verwachte bezorgdatum staat. Ben benieuwd....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petezah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-08-2021
jezus jullie hebben wel erg mazzel.

ik had vrijdag 11-1 die doos bij dell aan de lijn gehad ivm met de levertijd van die xps. (binnenkort stage in het buitenland)

ze vertelde me doodleuk dat ze er een spoedorder ervan kunnen maken, de leverdatum was toen 4-2.

ik die avond besteld en betaald, staat er leverdatum 8-2. ik maandag gebelt en gevraagd of ze er een spoedorder van kunnen maken. na 20min aan de lijn gehangen vertelde ze me dat het onmogelijk is....

en sinds gister staat ie in fase 2, preproductie:S de leverdatum is nog steeds 8-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Het schijnt, hoorde ik telefonisch van Dell medewerker Achmed, dat als je de 6 cell ipv 9 cell batterij bestelt het langer duurt dan 2 weken. Goed ik wacht nog even totdat de leveringskorting fout weggehaald is van de Dell website, dit was doorgegeven aan hun webmaster.

Ik ben nog wel een beetje aan het twijfelen met de XPS 1710, echter ik vind het design minder mooi, hij is flink duurder en hij is zwaarder. Er zit dan wel een snellere 7950gtx kaart in, maar die is geloof ik weer niet directX 10 compatible..

Zijn er meer mensen die hier over getwijfeld hebben en wat vinden jullie van de 1710 t.o.v. de 1530?

[ Voor 9% gewijzigd door Zillion01 op 16-01-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:41:
[...]Heb mijn laptop 8-1 besteld met een verwachte leverdatum van 5-2. Hij is 15-1 verzonden door dell. Nu kreeg ik een mail van ups dat ze hem 17-1 bezorgen. Toch even op de site van ups gekeken, bezorging op 18-1 :? . Nu kijk ik net weer op site ups :'HET PAKKET IS VERTRAAGD ALS GEVOLG VAN OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS' zonder dat er een verwachte bezorgdatum staat. Ben benieuwd....
Hier ook ja! Morgen toch maar werken dan. Vindt het toch wel raar dat een bedrijf als UPS niet een dag van te voren, of op de dag zelf een inschatting kan maken binnen welk dagdeel er bezorgd gaat worden. Al is het maar voor of na 13.00 uur of zo. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Foto's van timmo2969 zijn geresized, bewerkt en toegevoegd aan de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag wat met laptopgewerkt.

op 9 cell batt. draadloos internet,scherm volle sterkte = 3 uur(had meer verwacht)
over het touchpad ben ik niet zo tevreden,reageert soms niet,instellingen al wat aangepast maar is niet beter.

kabel van adaptor/stopcontact mocht iets langer zijn

windowsmediacenter is ook cool

anders dik tevreden over laptop :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand dat 'tintel' fenomeen (wanneer laptop op het spanningsnet hangt, voelbaar op de bekasting, vooral rond de touchpad) tgv electrische lading voorgehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de tinteling rondom de touchpad en alleen als de laptop op de adapter en stopcontact is aangesloten. Ik heb Dell vandaag hierover gebeld en laat de laptop nu omruilen (heb hem pas 2 dagen).

Ik ben overigens niet zo teveden over de afwerking van keyboard en media buttons. Het zit er allemaal een beetje golvend op gemonteerd en maakt daardoor een goedkope indruk.

Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:41:
[...]

Heb mijn laptop 8-1 besteld met een verwachte leverdatum van 5-2. Hij is 15-1 verzonden door dell. Nu kreeg ik een mail van ups dat ze hem 17-1 bezorgen. Toch even op de site van ups gekeken, bezorging op 18-1 :? . Nu kijk ik net weer op site ups :'HET PAKKET IS VERTRAAGD ALS GEVOLG VAN OMSTANDIGHEDEN BUITEN CONTROLE VAN UPS' zonder dat er een verwachte bezorgdatum staat. Ben benieuwd....
Hier hetzelfde, laptop besteld op 9-01, verzonden door dell op 15-01. Mijn laptop zou vandaag 17-01 bezorgd worden volgens Dell. Momenteel staat op de website van UPS: "Het pakket is vertraagd als gevolg van omstandigheden buiten controle van UPS." Had wel verwacht dat er een nieuwe bezorgdatum bij zou komen te staan...

Volgens mij staan onze laptops op dezelfde pallet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:23:
[...]Hier hetzelfde, laptop besteld op 9-01, verzonden door dell op 15-01. Mijn laptop zou vandaag 17-01 bezorgd worden volgens Dell. Momenteel staat op de website van UPS: "Het pakket is vertraagd als gevolg van omstandigheden buiten controle van UPS." Had wel verwacht dat er een nieuwe bezorgdatum bij zou komen te staan...

Zullen zeer waarschijnlijk morgen geleverd worden volgens UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 23:19:
Ik heb ook de tinteling rondom de touchpad en alleen als de laptop op de adapter en stopcontact is aangesloten. Ik heb Dell vandaag hierover gebeld en laat de laptop nu omruilen (heb hem pas 2 dagen).

Ik ben overigens niet zo teveden over de afwerking van keyboard en media buttons. Het zit er allemaal een beetje golvend op gemonteerd en maakt daardoor een goedkope indruk.

Hebben anderen dit ook?
Tinteling wel, montage echter is dik OK ...
Je zegt dat je DELL gebeld hebt (had ik gisteren ook gedaan): heb je dit via de Engelstalige XPS support tel.nummer gedaan ??? Wanneer krijg je je andere laptop?: eerst terugsturen, daarna nieuwe
opgestuurd?: dit kan lang duren he!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-09 22:47

t!mP

is inflatie gevoelig

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:23:
[...]

Hier hetzelfde, laptop besteld op 9-01, verzonden door dell op 15-01. Mijn laptop zou vandaag 17-01 bezorgd worden volgens Dell. Momenteel staat op de website van UPS: "Het pakket is vertraagd als gevolg van omstandigheden buiten controle van UPS." Had wel verwacht dat er een nieuwe bezorgdatum bij zou komen te staan...

Niet dat het iets toevoegd, maar ook ik heb dit bericht.Hoop dat het nog voor het weekend wordt geleverd, aangezien ik de laptop dan goed kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ondertussen ook besteld, maar nadat ik dit filmpje heb gezien, heb ik toch maar besloten om 2 gig te bestellen, gewoonweg omdat los geheugen veel goedkoper is. Nu is mijn vraag of dit ramgeheugen en deze hardeschijf in de dell XPS M1530 passen. Het lijkt mij dat de hardeschijf past, maar over het geheugen ben ik nog niet helemaal zeker, misschien kan iemand mij uit de brand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Vond nog een goede uitgebrijde review die bij te eerste post kan worden toegevoegt:

http://www.notebookcheck....1530-Notebook.7295.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen zeer waarschijnlijk morgen geleverd worden volgens UPS.
Laten we het hopen inderdaad :) (hier hetzelfde bericht dus). Dan kunnen we met zijn allen naar de HD luisteren, het scherm checken op lekkage, proberen de zweetplekken boven de HD te voorkomen, kijken of we een tinteling kunnen ontdekken, de batterijduur uitproberen en ook de 9 cell batterijstand uitproberen :P.

Just kidding: dan kunnen we eindelijk van de XPS M1530 genieten!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:51:
[...]

Laten we het hopen inderdaad :) (hier hetzelfde bericht dus). Dan kunnen we met zijn allen naar de HD luisteren, het scherm checken op lekkage, proberen de zweetplekken boven de HD te voorkomen, kijken of we een tinteling kunnen ontdekken, de batterijduur uitproberen en ook de 9 cell batterijstand uitproberen :P.

Just kidding: dan kunnen we eindelijk van de XPS M1530 genieten!! _/-\o_
Presies, ik ben er ook op aan het wachten. Niemand hier kan op deze vragen een goed antwoord geven. Het lijkt wel dat nadat ze dat ding in ontvangst hebben genomen compleet vergeten er iets over te schrijven in dit forum en deze vragen compleet negeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Deem schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:59:
[...]
Presies, ik ben er ook op aan het wachten. Niemand hier kan op deze vragen een goed antwoord geven. Het lijkt wel dat nadat ze dat ding in ontvangst hebben genomen compleet vergeten er iets over te schrijven in dit forum en deze vragen compleet negeren ;)
Dat geeft maar weer hoe verslavend een Dell M1530 kan zijn he!

Dus wees gewaarschuwd. Geniet, maar gebruik met mate. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook wel begrijpelijk als je zo'n apparaat voor je hebt staan. Aan de andere kant is er al wel geantwoord op de 9-cell batterijstand en batterijduur. De 9-cell batterijstand is daarbij natuurlijk ook een kwestie van eigen voorkeur. De problemen van de tinteling en het scherm liggen bij Dell maar ik heb inderdaad nog niets gehoord over hoe dit nu afgelopen is (schermkwesite is nu al even terug) en ben erg beniewd. De zweetplekken is denk ik gewoon allerlei verschillende bekende goedjes proberen...niemand kan deze vragen beantwoorden aangezien het zo specifiek is (materiaal van deze laptop + warmte + zweet) en dus moeten juist degenen die dit probleem hebben dingen uitproberen. Voor degenen die het NOG niet hebben: misschien een doorzichtig folie op die plek plakken en die af en toe vervangen?

Ik kan in ieder geval niet wachten op morgen...! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mudi
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:40:
Ik heb hem ondertussen ook besteld, maar nadat ik dit filmpje heb gezien, heb ik toch maar besloten om 2 gig te bestellen, gewoonweg omdat los geheugen veel goedkoper is. Nu is mijn vraag of dit ramgeheugen en deze hardeschijf in de dell XPS M1530 passen. Het lijkt mij dat de hardeschijf past, maar over het geheugen ben ik nog niet helemaal zeker, misschien kan iemand mij uit de brand helpen?
Jep ze zouden beide moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog steeds op een reply van dell wanneer ze een mannetje sturen voor mijn scherm. Ze hebben al wel gevraagd wanneer ik beschikbaar ben, maar dat is alweer een week geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:48:
Ik wacht nog steeds op een reply van dell wanneer ze een mannetje sturen voor mijn scherm. Ze hebben al wel gevraagd wanneer ik beschikbaar ben, maar dat is alweer een week geleden.
Dat duurt ook lang :/. Valt me tegen van Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen worden ze geleverd!!

Nu staat er:
Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 18/01/2008.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
yeah dan hopen wij binnenkort een paar foto's / een revieuw van een 1440 scherm te zien :P (Die had je toch?)
ben erg benieuwd. Ben ook wel bijna zeker dat ik die laptop ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikKam schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:
yeah dan hopen wij binnenkort een paar foto's / een revieuw van een 1440 scherm te zien :P (Die had je toch?)
ben erg benieuwd. Ben ook wel bijna zeker dat ik die laptop ga kopen.
Komt goed 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:39:
Morgen worden ze geleverd!!

Nu staat er:

[...]

:*)
Bij mij kwam ie wel op tijd. De dag daarvoor kwam ups voor onze deur staan en toen reed ie weer weg. Ik kon wel janken. De dag daana kwam ie weer en toen kreeg ik mijn laptop.

Kan je je voorstellen hoe lullig het er uit zag? Ik helemaal blij dat ik mijn laptop krijg, rijdt gozer weer weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kwam ie wel op tijd. De dag daarvoor kwam ups voor onze deur staan en toen reed ie weer weg. Ik kon wel janken. De dag daana kwam ie weer en toen kreeg ik mijn laptop.

Kan je je voorstellen hoe lullig het er uit zag? Ik helemaal blij dat ik mijn laptop krijg, rijdt gozer weer weg :o
Dat lijkt me inderdaad een grappig gezicht :D. Ik denk dat ik op een zelfde manier zou hebben gekeken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Er staat een nieuwe kleur bij.... Midnight Blue !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
dankzij de bon voor -10% in België kom ik aan 1.048,22€ voor het bolgende:

2GHz T7250
Vista HP
1 jaar garantie
rood (voor mn vriendin :p)
WXGA+ 1440x900 TFT (inclusief 2MP webcam)
2GiB - 667 MHz
160 GiB 7.200 rpm
8600M GT
DVD-RW
9-cell batterij (een laptop moet dienen waarvoor hij gemaakt is: draagbaarheid)
bluetooth 2.0-module
intel 802.11a/b/g
Targus Campus XL laptop-rugzak

alle kortingen op een rij:
1. 20% op rugzak
2. 10% op hele aankoop (incl. wat er overschiet van de rugzak)
3. gratis levering

Best wel mooi voor die prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Intel® Core™2 Duo Processor T7500 (2,20 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-cache)
3.072 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [1x2048+1x1024]
NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB
250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
8x DVD+/-RW-station
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g
9-cel lithium-ion hoofdbatterij
15,4-inch WXGA+ (1.440 x 900)
Crimson Red
Windows Vista™ Home Premium

Net besteld (in NL) voor € 1.059,35 (incl. btw en verzendkosten) :)

De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 6-2-2008 :|

[ Voor 13% gewijzigd door Zillion01 op 17-01-2008 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertB
Ik heb mijn XPS sinds vandaag binnen.
Prachtig toestel!
Hierbij mijn eerste vaststellingen / opmerkingen:
  • het 1680x1050 scherm is prachtig. Op maximale helderheid zou ik een zonnebril willen opzetten. De kijkhoek is is voldoende. Geen probleem met korreligheid.
  • het toetsenbord is zeer stevig en geeft een goede respons. De lay-out van de home,end,pgup en pgdn toetsen wordt wel even wennen.
  • het geluid van de harde schijf is er niet... in tegenstelling tot de testen die werden gedaan met het pre productie toestel (notebookreview.com) hoor ik de 7200 rpm schijf niet.
  • de ventilator springt wel dikwijls op.
  • de warmte onder de linker hand valt reuze mee.
  • de tinteling is hier ook waar te nemen wanneer de laptop op netspanning is ingeschakeld.
  • de bijgeleverde oortjes geven wel wat ruis. Ik moet nog nagaan of dit aan de oortjes, dan wel aan de geluidskaart ligt.
  • de 9-cell batterij gaf iets van een 4u30 aan bij volledig geladen batterij.
  • de plaatsing van de jack voor de hoofdtelefoon is wat ongelukkig aan de voorkant. Wanneer je de laptop op je schoot hebt, kan de hoofdtelefoonaansluiting wel onder stress staan.
Tot zover... ga nog wat experimenteren en vooral... genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ligt iig niet aan de oortjes. Met andere oortjes had ik het ook. Ik vind het verder niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Orderdatum: 10-1-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 7-2-2008

duurt dat niet een beetje lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 08:52
Ik vind wel 1 ding spijtig: de netwerkkaart kan maar tot 100 Mbit aan. Spijtig als je thuis een gigabit-netwerk wilt aanleggen.

Heeft er iemand ervaring met gigabit ExpressCard kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
Hey

dankje voor je korte samenvatting en veel plezier ermee.
ben nog wel even benieuwd naar het merk HD wat erin zit.

en wat betreft die tinteling op netspanning. hebben jullie een goed geaardstopcontact misschien dat het daar aan ligt. (ik gok ook maar even wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren is hij binnen! t7250, 200 gig 7200, 2 gig geheugen, 1440x900-scherm. Heb er nog te weinig aan kunnen zitten (vanwege werk), maar heb natuurlijk wel een eerste indruk:

* Prachtig apparaat, stevig, netjes afgewerkt. Ik zie niet de cosmetische fouten die sommigen van jullie aangeven.
* Hij is ook erg stil. De dvd-drive geeft een mug-achtig geluidje bij opstarten, maar een kniesoor die daar op let of door afgeleid wordt. Het hoort gewoon bij de machine. Harde schijf hoor ik al helemaal niet, en warm wordt deze ook nauwelijks.
* Dacht in het begin ook de tinteling te voelen die jullie beschreven, maar heb er nu geen last meer van.
* scherm is heel mooi scherp en helder, met lekker veel ruimte.
* het lijkt inderdaad een uitstekende performer te zijn. Heb twee spellen getest: Pro Evo 2008, voor het eerst op high gespeeld en dat liep gesmeerd ende fraai. Daarna meteen maar even de lakmoesproef: Crysis. Geen probleem! Het spel kiest automatisch de mediuminstelling bij alle onderdelen, waarna het gesmeerd loopt en er werkelijk prachtig uitziet. High en Very high zullen het Nirvana dan wel zijn, maar ik kan me niet veel spellen heugen die in de buurt komen van de grafische pracht van medium al.
* heb ook Office 2007 erop gezet en dat werkt ook prima. Het toetsenbord, waar ik nu op tiep, is precies wat de recensies beloofden: heerlijk.
* had alleen wat problemen met Norman, dat de validatieserver niet kon vinden. Door bij de Vista Firewall-instellingen het vakje 'netwerk detecteren' aan te vinken, heb ik dit probleem verholpen. Nu maar hopen dat ik mijn systeem niet open heb gezet voor de meest afschuwelijke cybermonsters.

Jullie raden het al: ik ben erg tevreden. Voor degenen die 'm morgen krijgen: veel plezier met uitpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Hoe komen jullie dan aan die 7200 rpm schijven... die staan niet onder zowel consumenten als zakelijk..

Anyways ik prefereer meer schijfruimte even meer dan snellere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik had 2 januari eentje besteld maar hij staat volgens de website nogsteeds in preproductie!
Zal er wat aan de hand zijn met mijn bestelling denk je?

Intel® Core™2 Duo Processor T7700 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 4 MB L2-cache)
2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB
250 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf
Vast Blu-ray Disc-station
Intel® Pro Wireless 3945 802.11a/b/g
6-cel lithium-ion hoofdbatterij
WXGA (1.280 x 800)
Crimson Red
Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Engels

Orderdatum: 2-1-2008
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 24-1-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zillion: ik heb 'm besteld op 24 december van het vorig jaar. Toen waren die 7200-schijven nog gewone opties, via de site. Misschien helpt het als je telefonisch besteld? Dat heb ik indertijd gedaan om een 1400-scherm te krijgen, wat toen nog geen internet-optie was.

1kb: maak je niet druk. Het kan even duren. Bij mij stond hij tot vorige week vrijdag in preproductie en vrijdagavond was hij opeens verzonden. Ik denk dat het te maken heeft met incourante onderdelen, bij jou wellicht de blue ray, bij mij was het het 1400-scherm. Waarschijnlijk krijg je 'm volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Sleepwalker : telefonisch was het volgens eerder genoemde Dell medewerker volstrekt onmogelijk om de 10% en 5% kortingsbonnen toe te passen. Weird want ik heb anders gelezen. Anyways ik vind het wel best zo, ik heb veel muziek en download shit en heb geen zin om ook nog met een externe hdd te slepen. ;)

1kb : Ik hoorde wel dat een configuratie met een 6 cell batterij langer duurt!

Heeft iemand nog een tip voor een fijne blue tooth muis?

[ Voor 18% gewijzigd door Zillion01 op 18-01-2008 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EagleEye812
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-11-2024
Zillion01 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:49:
Hoe komen jullie dan aan die 7200 rpm schijven... die staan niet onder zowel consumenten als zakelijk..

Anyways ik prefereer meer schijfruimte even meer dan snellere..
Als je (op de Belgische site toch, ik weet niet hoe het is op dell.NL) zit de grote keuze in harde schijven enkel op het goedkoopste model (waar geen standaardkorting op zit atm).

Heb er ook eentje besteld, €1596 voor T7700, GT graka, 2GB RAM, 200 GB 7200 schijf, bluetooth, 3jaar garantie.
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Dell XPS 1530 ervaringen topic. Gelieve géén 1330 gerelateerde zaken hier plaatsen! Tevens zijn meldingen over 'Ik heb 'm ook besteld! Hoelang moet ik nog wachten?' helemaal niet interessant, het product komt echt wel; posten daarover in dit topic zal de levertijd echt niet doen verkorten ;).