Ladies hij is binnen
Op 4 Februari besteld en 22 Februari binnen, de leverdatum was 3 Maart
Supermooi dat rood echt niet normaal

Hij kwam dus met Vista Ultimate, dat was wel een beetje wennen. Ik heb gelijk mcafee eraf gegooid en avast antivirus geinstalleerd. De fingerprint reader doet het ook goed, ik kan ermee inloggen op windows en op websites. De bloatware van Dell heb ik er niet afgegooid, ik moet eerst nog kijken wat ik wil gebruiken en wat niet. De laptop is over het algemeen lekker snel, dus dat zit wel snor
Hardwarematig moet ik zeggen dat de hardeschijf (Seagate 200gb 7200rpm) wel luidruchtig was. Dit heb ik deels verholpen door Quiet mode in de bios aan te zetten. Op notebookreview stond ook dat performance mode het stilste was, maar die heb ik nog niet geprobeerd. De linkerpalmrest wordt wel warm door de HDD, maar het is niet echt hinderlijk. Het scherm is een LG

. Het valt me op dat de laatste tijd alleen maar LG schermen worden geleverd, ik heb geen dode pixels of bleeding of whatsoever. Wifi en bluetooth werken goed, de afstandsbediening ook. Spellen en zware applicaties heb ik nog niet geprobeerd, daar zal ik ook nog het een en ander over melden als de tijd rijp is
Wat ook leuk is is het hoesje waarin hij geleverd wordt, al ben ik een beetje bang voor de magneten die erin zitten... De oordopjes zijn ook lekker fijn. Ik heb er ongeveer 3 uurtjes mee gespeeld en tot nu toe heb ik geen negatieve punten van deze laptop kunnen ontdekken.
De temps zijn bij een beetje surfen en windowsupdate+msn:
CPU rond de 52 graden
GPU rond de 60 graden
HDD rond de 43 graden
Ik ga weer verder

Als je vragen hebt stel ze gerust
Edit: Ik heb een 2 pins adapter maar ik voel geen tintelingen of schokken. Als ik er met de buitenkant van mn hand overheen ga voelt het wel ruw aan, op de accu voel ik dit niet.
[
Voor 7% gewijzigd door
Verwijderd op 22-02-2008 15:58
]