Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:13:
Dell wil mijn scherm niet vervangen ondanks alle negatieve berichten over de slechte schermen , en de onderkant van mijn scherm zit los en volgens Dell heb ik hem laten vallen ( YEAH RIGHT, iets van 1400 euro laat je niet snel vallen hoor) de laptop maakt een ENORME piep geluid waardoor ik hoofdpijn krijg!

Zelfs met de 3 pins adapter heb ik last van tintelingen (soms schokjes)
En nergens kunnen ze me mee helpen.. tenzij ik een accidental damage verzekering had.. hmm, ze gaan me terugbellen over hoeveel ik moet betalen als ze mijn scherm willen vervangen! echt onzin natuurlijk.. want ik las op dit forum dat er meerdere mensen waren met een losse onderkant (bij het DELL logo) Ik ben zeer ontevreden over hun besluit!
Ik ga natuurlijk niet betalen voor schade dat er al was voordat ik de laptop in handen kreeg.. En ze zijn trouwnens heel aardig en service gericht TOTDAT de 7 dagen niet goed geld terug is verlopen. (mijn ervaring)
Iemand een tip over wat ik nog kan doen?
@Killzone : Prachige foto's!
Zo hey. Dus jij hebt zowat alle problemen die dit laptop kan hebben in één machine?
Maak eens foto's van een los onderkant.
Ik heb twee xps tot mijn beschikking. Bij beide kan ik idd met een nagel de onderkant lostrekken tot ik een klikje hoor. Duw ik het weer terug dan hoor je weer een klikje. Dat is gewoon het design. Als men het scherm vervangt trekken ze het los en dan klikken ze het weer op zijn plaats.
De samsung scherm is slechter, maar zo ontiegelijk slecht issie ook weer niet hoor.
Tinteling voel ik ook, maar alleen met de rug van mijn handen. Mijn huis is op sommige plaatsen niet geaard, dan voel ik ook schokjes met mijn palmen, maar na een paar minuutjes is het ook verdwenen. Het wordt als het ware ergens afgetapt ofzo.
Hoge piep geluid? Je hebt zeker notebook hardware control geinstalleerd en de performence op max gezet? Of zoek over op core2duo wine.
Dan wil ik jou ook even vertellen over andere probleemjes. Dan wordt je helemaal blij met je laptop
Zet bij de energie beheer dat als je de klep dicht doet dat ie dan niet uit moet gaan. Vervolgens doe je de klep dicht en dan weer open. Je touchpad slaat dan even op hol.
Mute je laptop en doe die creative oordopjes een in. Wat een ruis he.
Pak die oordopjes en doe het in jouw ipod of een andere mp3 speler. Wat een heerlijke stilte.
Voel jouw media control eens. Valt je het op dat sommige knopjes eigenlijk veel moeilijker responsive zijn dan andere? Helaas, dan heb je ook een slechte media control.
Kijk eens naar jouw f4 tot f12 knopjes. Omdat ze nogal plastic zijn, lijkt het alsof ze niet helemaal recht zitten. Best wel jammer.
Zet jouw laptop eens op een houten tafel. Liefst een dikke oude eiken. De warmte van de hd kan niet weg en dan is het echt super lastig voor je linker wreef. Continue zo'n warmte bron onder de ene hand, terwijl de andere het niet heeft.
Zo nu heb je echt de slechste laptop die er is.