Vandaag bezig geweest met vervangen van alle thermal grease, afstoffen / schoonspoelen van mijn Ammo 533 ( Coolermaster ) fans omgewisseld etc etc.
En toen lag me hele pc ineens op me bed, schreeuwend om de 20k met 06 eens te halen! en paar uurtjes later, voila. een echte suicide run
Specs:
- Vista Ultimate 64bit
- GigaByte GA-X48-DQ6
- Intel C2D E8400
- Sapphire Radeon HD4850 @ Crossfire @ Thermaltake DuOrb + VF1000@LED
- Samsung Spinpoint F1, 7200RPM, SATA II, 32MB, 1TB
- G.Skill F2-6400CL5D-4GBPQ, 4096MB, 800MHZ DDR2
Wat uiteindelijk liep ( voor de 20k run ) op:
E8400 @ 8x540 ( 4320 MHZ ) bij een Bios Vcore van 1,50 -> Idle 1,488 Windows, stressed -> dnno
Beide HD4850's met een Clock van 721MHZ en een Mem van 1130MHZ
Geheugen liep met een divider van 2, dus 1080MHZ
plaatje:

(clickable)
Alles op air, maar wel mijn (R) Patented 1337 Cooling system!
Was een suicide run, ben zeker niet van plan de GPU / CPU instellingen zo te laten draaien, heb het nu allemaal weer netjes teruggezet. Vantage niet geprobeerd, maar de max met Vantage was net boven de 12k met vergelijkbare instellingen, denk wel dat ik als ik het vandaag gedaan had ( tijd tekort ) dat ik iets hoger uitgekomen zou zijn.

(clickable)

(clickable)
Vrij vies zie ik nu

, voor de rest lekker me hele case schoongemaakt. van de meegeleverde intake heb ik de outtake gemaakt, die met de blauwe led.
Had ook snel filmpje gemaakt, kleine impressie
Met noob camera gemaakt, dus beetje kut. maar het iets van van... :
Push&Pull met een standaard Artic Cooler 7 Pro en me stock e8400 omgedraaid voor de pull.
Bij de Vga's blies de casefan ( met blauwe led ) koude lucht van de grote fan erin, de 80mm fan aan de powerconnector kant blies ook lucht erin en de 12mm fan aan de dvi aansluiting kant blies het erweer uit.
En dan nog die grote ventilator om het geheel van koele lucht te voorzien, kamertemperatuur was rond de 17,5graad.
Ga zoiezo deze week 2 noctua 120mm's bestellen, of 92mm.... ( voor de GPU oc contest, maar daarna gewoon lekker gebruiken