Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:01:
Ik vind martyrdom het domst, omdat het onwerkelijk is. Kijk, het is een spel en heel veel kan niet in het echt, maar alsnog een granaat 'ontkurken' en laten vallen NADAT je bent doodgeschoten slaat nergens op. Het is inderdaad een beloning voor domheid. En ik vind 'm vooral irritant in kamers e.d. waar je meestal geen tijd hebt om weg te komen...
Nja.. Het blijft een spel en ik gebruik martyrdom nog altijd totdat ik een betere perk heb

Ik vind het eerlijk gezegd wel handig als je door een noobje word doodgeschoten en dat hij dan nog over je lijk heen loopt en doodgaat! Alleen kan ik er zelf niet echt om lachen als ik over een granaatje heen loop en geen tijd meer heb..
Ben bezig met de campeign op Veteran en wil prima lukken. Gister ook squadron record van 18 sec gehaald
Ik snap alleen niet hoe ik het bij het allerlaatste lvl moet aanpakken: Mile High Club..
Je krijgt 1 minuut de tijd om door 2 verdiepingen van een vliegtuig heen te rushen én een gijzelaar te bevrijden. Op hardened hou ik de helft van de tijd over maar op veteran kom ik flink tijd tekort.. Heb altijd wel problemen met tijd-goals
Iemand enig idee? Ik heb het nog niet heel goed geprobeerd, maar volgens mij moet je flink met flash grenades gaan strooien en door de stoelen heen schieten..?
Edit: Dit zag ik net:
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:50:
[...]
Lvl 55 heeft niks met skills te maken hoor. Iedereen kan lvl 55 halen in CoD4 als je maar lang genoeg speelt. Voor zo ver ik weet speel je het spel 24/7 sinds het uit is en heb je een 1 kill tegen 4 death ratio bijv. Ik heb mensen gezien die lvl 20 zijn maar wel serieus skills hebben en iedereen ownen.
Dus hou aub ff op met "ik ben lvl 55 en als je dat niet bent, ben je een n00b" reatie. Niet om je af te pissen hoor maar het geld voor iedereen die zich zelf zo l33t vind omdat hij lang genoeg heeft gespeelt en lvl 55 is. Als je een goede kill to death ratio hebt dan rule je pas.
naar mijn mening hadden ze in de lvl ranking de kill/death ratio zwaarder mee moeten laten tellen.
Maar ja dat is mijn mening en ik heb het spel niet gemaakt dus pech

Dit ben ik met je eens. Ik wil niet arrogant doen (natuurlijk niet), maar hier klopt idd niks van. Speel de 360 versie en tegen lvl 55 enz enz. Ik ben nu rank 21 speel ze bijna allemaal weg. Natuurlijk zitten er ook een paar tussen die echt goed zijn maar de meeste bieden weinig weerstand ?!
Bij COD3 werkt het volgens mij wel helemaal op kill/death ratio, en dan is het een stuk moeilijker om hogerop tekomen en kan je ook echt zien aan iemands niv of die echt goed is of niet..
En over de perks.. Ik gebruik geen deep impact of stopping power
Ik vind UAV jammer veeel handiger. Mn schietskills zijn dik in orde en heb daar geen extra steuntje voor nodig. Aangezien er elke 5 sec een UAV scanner online gaat vind ik dit veel handiger. Komt ook nog eens bij dat je geen silencer nodig hebt zodat je niet gespot word. Met mijn M4 carbine pwn ik zwaar en ook als sniper is het handig.
Makkelijk de tegenstander flanken en dat is mij meer waard dat harder hitten, want de enemy ownen doe ik zonder ook
(flinke post

)
[
Voor 40% gewijzigd door
Verwijderd op 02-01-2008 22:52
]