[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.453 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:21
Het meest irritante vind ik mensen die lopen te huilen wanneer ze gedood worden door een 'noob'. Ik ben zelf ook lvl 55 en soms heb je die 203 hard nodig. Ik schaam me er ook dan echt niet voor om te zeggen dat ik ook de 203 gebruik. Ook de 3nade perk gebruik ik wanneer 203 uitstaat. Zoals iemand al zei, het is onderdeel van het spel. Tuurlijk, er is altijd iets wat wel irritant is, zeker als jij er vaak de dupe van bent. Maar ik vind het echt achterlijk hoe sommige mensen hier lopen te bepalen wat 'wel kan' en wat niet. Als je er niet tegen kan dat sommige mensen in jouw ogen 'noob' spelen, speel het hele spel dan niet, sluit jezelf op in je kamer en ga world of warcraft spelen ofzo.

Nog één reactie op iemand die zat te klagen over 'noobs' met hun 203 die de hele tijd een kill maken op dezelfde plek, dan vraag ik me af wie nou écht de noob is.... Degene die keer op keer zo dom is om naar hetzelfde plekje te blijven lopen en dood te gaan, of degene die heerlijk frags aan het halen is?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:33

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Banzaibunny schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:55:
als je dat tegen de m203 zet wint de m203 het toch zeker wel van meest irritant...
je ziet een tegenstander en dood ben je....

imo als je door martyrdom dood gaat let je niet goed op :z
Ik speel eigenlijk alleen maar TDM en daar vind ik nades toch vrij irritant. m203 valt wel mee. Martyrdom kan ik soms niet ontwijken omdat ik voornamelijk met een LMG rond loop en dan ben je toch een stukje trager...

Ach ja, ik blijf vrolijk doorspelen ;) Zag alleen al weer cheaters af en toe. Echt een gigantische puntentelling! Valt gelukkig ook niet op ofzo...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:48
grannymark schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:05:
Het meest irritante vind ik mensen die lopen te huilen wanneer ze gedood worden door een 'noob'. Ik ben zelf ook lvl 55 en soms heb je die 203 hard nodig. Ik schaam me er ook dan echt niet voor om te zeggen dat ik ook de 203 gebruik. Ook de 3nade perk gebruik ik wanneer 203 uitstaat. Zoals iemand al zei, het is onderdeel van het spel. Tuurlijk, er is altijd iets wat wel irritant is, zeker als jij er vaak de dupe van bent. Maar ik vind het echt achterlijk hoe sommige mensen hier lopen te bepalen wat 'wel kan' en wat niet. Als je er niet tegen kan dat sommige mensen in jouw ogen 'noob' spelen, speel het hele spel dan niet, sluit jezelf op in je kamer en ga world of warcraft spelen ofzo.

Nog één reactie op iemand die zat te klagen over 'noobs' met hun 203 die de hele tijd een kill maken op dezelfde plek, dan vraag ik me af wie nou écht de noob is.... Degene die keer op keer zo dom is om naar hetzelfde plekje te blijven lopen en dood te gaan, of degene die heerlijk frags aan het halen is?
Ja dat zeg je nu, maar wat je krijgt is het volgende: de skilled spelers stappen van public af en gaan 100% CB of ESL spelen waar het niveau stukken hoger ligt.
Uiteindelijk blijven de n00bs over in public servers spelend met zo min mogelijk kogels want dan wordt het te moelijk maar mochten die public nade-heroes ooit naar CB overstappen omdat ze uitgekeken zijn op public dan zijn ze helemaal niks en maken ze totaal geen kans en dan lachen wij weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Je bedoelt mij.

En ik bedoel het level Bog, en dan die vuilnisberg in het midden waar toevallig een vlaggetje op staat met de letter B.... _/-\o_ En waar je bijna op de vlag moet gaan zitten om het punt te veroveren, terwijl je van alle kanten gezien en beschoten wordt en je zou wensen dan je drie monitoren op je bureau had om alle kanten op te kunnen kijken in de hoop één lame camper te snel af te kunnen zijn.. :/

[ Voor 9% gewijzigd door frankknopers op 02-01-2008 12:42 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

mmm, toch snap ik niet waarom martyrdom word gezien als irritant...

1. je hoort de nade vallen
2. op normal mode heb je nade indicator
3.je kunt even wachten voor een eventuele granaat van martyrdom.

als je dat tegen de m203 zet wint de m203 het toch zeker wel van meest irritant...

wat ik ontzettend irritant vind is dat je maar 5 custom slots hebt, soms ben je na elke ronde wel weer aan het aanpassen 8)7 want ik kan iig zo wel 10 nuttige sets bedenken, ook al is het alleen voor hardcore mode / normal mode.
Mijn grootste irritatie is dan ook dat je tijdens het spel zelf je config niet kan aanpassen. Dat ze dat doen voor hardcore oke, maar waarom voor normal play ook? Je moet dan of het spel verlaten zodat je het op je gemakje kan doen, of je haasten zodat je het in de beperkte tijd kan doen. Voor d eminder ervaren spelers is het lekker als je even snel van perk of wapen kan wisselen. Ik vind het ronduit belachelijk dat je dat niet meer kan doen tijdens een ronde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
mmm, toch snap ik niet waarom martyrdom word gezien als irritant...

1. je hoort de nade vallen
2. op normal mode heb je nade indicator
3.je kunt even wachten voor een eventuele granaat van martyrdom.

wat ik ontzettend irritant vind is dat je maar 5 custom slots hebt, soms ben je na elke ronde wel weer aan het aanpassen 8)7 want ik kan iig zo wel 10 nuttige sets bedenken, ook al is het alleen voor hardcore mode / normal mode.
Precies, ik ga er zelf ook weleens dood door, maar ach, ik zag 'm en koos ervoor om niet naar buiten te stormen, maar te proberen of dat stukje tegen de muur niet genoeg was... Zelf gebruik ik hem ook btw.

Ik heb gekozen voor spawn protection (of een beter spawnscript uiteraard, want soms zijn die spawns gewoon dom), ookal kan ik me dood ergeren aan sommige figuren met de m203.

Nog wat over die granaten en martyrdom: Tja.. Soms is het chaos en teveel granaat ja. Dan moet je gewoon niet op shipment spelen (want die is gemaakt voor chaos), of niet met met 50 man in een server :+
obsidian schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:00:
[...]

Mijn grootste irritatie is dan ook dat je tijdens het spel zelf je config niet kan aanpassen. Dat ze dat doen voor hardcore oke, maar waarom voor normal play ook? Je moet dan of het spel verlaten zodat je het op je gemakje kan doen, of je haasten zodat je het in de beperkte tijd kan doen. Voor d eminder ervaren spelers is het lekker als je even snel van perk of wapen kan wisselen. Ik vind het ronduit belachelijk dat je dat niet meer kan doen tijdens een ronde...
Nooit zo irritant als een server met 12 man waarvan er 3 continu zo'n lamp boven de harses hebben en heel de tijd stil staan. Dan rejoin ik wel een paar keer, als ik er levels bij krijg...

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 02-01-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

JJFS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:30:
[...]

Ja dat zeg je nu, maar wat je krijgt is het volgende: de skilled spelers stappen van public af en gaan 100% CB of ESL spelen waar het niveau stukken hoger ligt.
Uiteindelijk blijven de n00bs over in public servers spelend met zo min mogelijk kogels want dan wordt het te moelijk maar mochten die public nade-heroes ooit naar CB overstappen omdat ze uitgekeken zijn op public dan zijn ze helemaal niks en maken ze totaal geen kans en dan lachen wij weer 8)
Het is niet alleen maar noobs met nades en tubes tegen skilled players hoor :) Je hebt ook nog de groep spelers die minder skilled zijn, maar gewoon voor de lol spelen en langzaam aan ook bij lvl 55 komen :)

Triest dat wanneer je niet volgens de regels speelt van de "skilled spelers" dat je dan meteen onwelkom bent op veel servers.

Enne, ik heb een hekel aan de noobtube omdat ik er nog geen olifant mee kan raken, ongeacht de afstand van mij tot die olifant.

Enne, als ik een groepje "skilled spelers" samen zie scholen, dan gooi ik, noob als ik ben, toch echt wel een nade erin hoor :P En ik gebruik ook erg graag claymores op stategische plekken. En dat het dan irritant gevonden word door de "skilled spelers" die wanneer je killed met iets anders dan de knife je voor noob uitschelden kan me werkelijk mijn reet roesten :D

Ik doe lekker nog een rondje met mijn M60 met grip in mooie camokleuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

TheZeroorez schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:00:
Nooit zo irritant als een server met 12 man waarvan er 3 continu zo'n lamp boven de harses hebben en heel de tijd stil staan. Dan rejoin ik wel een paar keer, als ik er levels bij krijg...
Dat is dan weer HEEL simpel te voorkomen door mensen niet automatisch te laten spawnen zolang ze de config aan het aanpassen zijn. En het aanpassen van de config alleen toe te laten als je dood bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
obsidian schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:10:
[...]

Het is niet alleen maar noobs met nades en tubes tegen skilled players hoor :) Je hebt ook nog de groep spelers die minder skilled zijn, maar gewoon voor de lol spelen en langzaam aan ook bij lvl 55 komen :)

Triest dat wanneer je niet volgens de regels speelt van de "skilled spelers" dat je dan meteen onwelkom bent op veel servers.

Enne, ik heb een hekel aan de noobtube omdat ik er nog geen olifant mee kan raken, ongeacht de afstand van mij tot die olifant.

Enne, als ik een groepje "skilled spelers" samen zie scholen, dan gooi ik, noob als ik ben, toch echt wel een nade erin hoor :P En ik gebruik ook erg graag claymores op stategische plekken. En dat het dan irritant gevonden word door de "skilled spelers" die wanneer je killed met iets anders dan de knife je voor noob uitschelden kan me werkelijk mijn reet roesten :D

Ik doe lekker nog een rondje met mijn M60 met grip in mooie camokleuren :D
Gewone nades zijn tactisch maar de perk met 3 nades om die overal in het rond te gooien is niet tactisch.
Claymores stellen niet veel voor omdat er zo handig rood licht uitkomt en zo'n mooi piepje zodat je nog weg kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

JJFS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:27:
[...]

Gewone nades zijn tactisch maar de perk met 3 nades om die overal in het rond te gooien is niet tactisch.
Claymores stellen niet veel voor omdat er zo handig rood licht uitkomt en zo'n mooi piepje zodat je nog weg kan lopen.
Ach, je hebt er maar 3, dus zo erg is het niet. 3 Keer gooien en dan zijn ze toch echt op hoor :) En als je dan toch bij elke nade kills hebt, dan is dat toch weer een teken van skills :)

Ik ben van mening dat wanneer je ergens goed mee om kan gaan, en wat het dan ook is, je daar lekker mee moet kunnen spelen zonder zoveel gezeik. Je kan toch nooit iedereen happy houden, dus waarom al dat gezeik over wat nou noob is, en wat skilled?

Btw, dat rode licht zie je alleen bij friendly claymores hoor zover ik weet

[ Voor 4% gewijzigd door mvds op 02-01-2008 13:38 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
obsidian schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:37:
[...]

Ach, je hebt er maar 3, dus zo erg is het niet. 3 Keer gooien en dan zijn ze toch echt op hoor :) En als je dan toch bij elke nade kills hebt, dan is dat toch weer een teken van skills :)

Ik ben van mening dat wanneer je ergens goed mee om kan gaan, en wat het dan ook is, je daar lekker mee moet kunnen spelen zonder zoveel gezeik. Je kan toch nooit iedereen happy houden, dus waarom al dat gezeik over wat nou noob is, en wat skilled?

Btw, dat rode licht zie je alleen bij friendly claymores hoor zover ik weet
Nope, ff doorspelen nog :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

obsidian schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:10:
[...]

Enne, als ik een groepje "skilled spelers" samen zie scholen, dan gooi ik, noob als ik ben, toch echt wel een nade erin hoor :P
Dat heeft helemaal niks met n00b te maken :)

Het probleem is, dat er spelers zijn die in een potje willekeurig 4 granaten in de lucht gooien, zonder enig idee te weten waar naartoe. Dat zijn de sukkels waar het om gaat :)

Niet mensen die kijken waar ze naar toe gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

JJFS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:43:
[...]

Bombsquad perk bedoel je?
PWM schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:44:
[...]

Dat heeft helemaal niks met n00b te maken :)

Het probleem is, dat er spelers zijn die in een potje willekeurig 4 granaten in de lucht gooien, zonder enig idee te weten waar naartoe. Dat zijn de sukkels waar het om gaat :)

Niet mensen die kijken waar ze naar toe gooien.
Ach, die maken er toch zelden kills mee lijkt mij :)

[ Voor 56% gewijzigd door mvds op 02-01-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
obsidian schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:58:
[...]

Bombsquad perk bedoel je?

- Nee over de claymores, dat je nog niet weet hoe ze eruit zien terwijl jij ze gebruikt.

[...]

Ach, die maken er toch zelden kills mee lijkt mij :)

- De eerste kan je ontwijken maar als er nog 2 achteraan komen wordt het lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Er werd verteld dat ze in het wilde weg werden weggegooid, en dan komt er maar eentje, de kans is klein dat er drie in het wilde weg gegooid worden maar wel op de zelfde plaats terechtkomen :) Als er drie achter elkaar komen, dan zijn ze dus gericht gegooid... En vind ik het slim om dat zo te doen, want de eerste zou te ontwijken zijn, en bij de andere 2 is het dus een gegarandeerde kill :)

En zoals ik al zei, die rode lichtjes zie je alleen als het je eigen claymore is, of eentje van een teamgenoot. Ik weet dus wel degelijk hoe ie eruit ziet, maar dan zie je idd die rode lichtjes. Maar als het er een is van de tegenstander, zie je wel de claymore staan, maar dan geeft ie geen licht hoor. Dan hoor je alleen de klik als je hem triggerd. Maar dan ben je dus te laat, mits de claymore goed geplaatst is. Dus met de looprichting mee, ipv haaks op de looprichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
obsidian schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:34:
[...]

Er werd verteld dat ze in het wilde weg werden weggegooid, en dan komt er maar eentje, de kans is klein dat er drie in het wilde weg gegooid worden maar wel op de zelfde plaats terechtkomen :) Als er drie achter elkaar komen, dan zijn ze dus gericht gegooid... En vind ik het slim om dat zo te doen, want de eerste zou te ontwijken zijn, en bij de andere 2 is het dus een gegarandeerde kill :)

En zoals ik al zei, die rode lichtjes zie je alleen als het je eigen claymore is, of eentje van een teamgenoot. Ik weet dus wel degelijk hoe ie eruit ziet, maar dan zie je idd die rode lichtjes. Maar als het er een is van de tegenstander, zie je wel de claymore staan, maar dan geeft ie geen licht hoor. Dan hoor je alleen de klik als je hem triggerd. Maar dan ben je dus te laat, mits de claymore goed geplaatst is. Dus met de looprichting mee, ipv haaks op de looprichting.
Als je 3 nades in dezelfde richting gooit heeft het niks met skill te maken, het betekend alleen dat je iemand niet met 1 nade kan killen dus gooi je er maar een hele zooi.
Probeer maar met 1 nade 3 mensen te killen dat heeft meer met skill te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

JJFS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:09:
[...]

Als je 3 nades in dezelfde richting gooit heeft het niks met skill te maken, het betekend alleen dat je iemand niet met 1 nade kan killen dus gooi je er maar een hele zooi.
Probeer maar met 1 nade 3 mensen te killen dat heeft meer met skill te maken.
Waar maken mensen zich druk om zeg. Iedereen speelt het voor zen plezier, en laat iedereen toch gewoon de wapens en items gebruiken die in het spel zitten zeg.. Iemand met skills (kuch, dit woord wordt veel te vaak gebruikt in dit topic.....) wint toch wel van iemand die niet weet wat ie doet, ongeacht of hij de 3x nade perk heeft of een grenade launcher gebruikt. En als je dat niet kunt dan ligt dat toch echt aan je zelf.
JJFS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:43:
[...]

De claymores geven altijd 2 rode lichtjes af. De friendlies zijn aangegeven door een vlaggetje of logo boven de claymore, whatever it may be. Van de vijanden is dit niet aangegeven.

En doe aub niet zo denigrerend naar andere posters :)

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-01-2008 15:24 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie het vervelende van die granadeperk niet echt, als je gewoon op de goede plekken gooit en niet als een malloot gaat rushen is het echt te doen.

MARTYRDOM aan de andere kant vind ik wel heel vervelend, want het slaat eigenlijk totaal nergens op, omdat de perk gebaseerd is op doodgaan, en niet gewoon killen...het heeft ook niks met skills te maken.

Op Backlot (heerlijke map) zijn de 3nades echt heel handig, over het hekje gooi je er 2, en eentje om de hoek. Bijna altijd gegarandeerde kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

obsidian schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:34:

En zoals ik al zei, die rode lichtjes zie je alleen als het je eigen claymore is, of eentje van een teamgenoot. Ik weet dus wel degelijk hoe ie eruit ziet, maar dan zie je idd die rode lichtjes. Maar als het er een is van de tegenstander, zie je wel de claymore staan, maar dan geeft ie geen licht hoor.
Dan speel jij een ander spel dan ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

PWM schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:22:
[...]

Dan speel jij een ander spel dan ik :)
Ik ga er op letten :P Ik heb al vaker enemy claymores zien staan, maar ik heb nog nooit van die duidelijke rode lijntjes gezien, die je wel ziet bij friendly claymores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

uchiha tijntje schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:20:
En doe aub niet zo denigrerend naar andere posters :)
Ach, ik lees er gewoon overheen. :) Als hij zich een grote jongen voelt door zo te doen tegen mij, dan mag ie dat hoor.... Ik stoor me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:20:
MARTYRDOM aan de andere kant vind ik wel heel vervelend, want het slaat eigenlijk totaal nergens op, omdat de perk gebaseerd is op doodgaan, en niet gewoon killen...het heeft ook niks met skills te maken.
Martyrdom, aka the noob perk is inderdaad niet echt een nuttige toevoeging. Het is een kwestie van kills geven aan mensen die ze eigenlijk niet verdienen, namelijk de mensen die dood gaan. Dit is ook nog redelijk afhankelijk van het gehanteerde wapen van de vijand gezien je bv met een M60 iets trager loopt dan met een MP5. Wat mij betreft mag die perk verdwijnen en worden ingewisseld voor iets anders leuks. Iets meer in de richting van last stand is een optie, daar is tenminste nog een actie van de neergeschoten speler voor nodig.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk COD4 binnen (PS3 versie) maar kan nog niet tegen een vriend van me spelen omdat hij een USA versie heeft waar een patch voor is die nog niet in de EU gereleased is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Dit effect mis ik toch een beetje in de game :

http://www.dezekerweter.c...t/entry.php?id=12186#body

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bor de Wollef schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:14:
[...]

Martyrdom, aka the noob perk is inderdaad niet echt een nuttige toevoeging... *knip*
Nee, zelfmoordaanslagen zijn inderdaad niet realistisch; volledig overbodig in de huidige wereld... 8)7

Sorry hoor, maar als ik speel tegen een groepje mensen wat niet verder komt dan "Start Game, Ingraven en Campen maar...", dan zoek ik toch zeker wel een manier om hun huisje in te lopen en daar zoveel mogelijk mensen dood te krijgen incl. Martyrdom-perk.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MAX3400 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:42:
[...]

Nee, zelfmoordaanslagen zijn inderdaad niet realistisch; volledig overbodig in de huidige wereld... 8)7
Ik zie er niet echt een zelfmoord aanslag in terug hoewel dit het wel moet voorstellen. De vraag is echter of dergelijke zaken "leuk" zijn wat betreft gameplay (en dus een nuttige toevoeging). In mijn ogen zijn ze dat niet gezien er geen enkele vaardigheid voor nodig is. Het door jou aangedragen voorbeeld kun je makkelijk ook anders oplossen (namelijk het moeten uitvoeren van een actie bij in leven zijn ipv bij het doodgaan ten gevolge van iets anders). Technisch gezien is de speler al dood namelijk wanneer de perk actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Leuk is natuurlijk een ander verhaal maar ondanks dat veel mensen het als "noob-perk" bestempelen, denk ik dat er wel andere perks zijn die er ook uit kunnen. Zoals "Dead Silence"; je maakt me niet wijs dat je met een M60 + ammo + kleding + aanvullende uitrusting nog stiller kan lopen dan een mug die stoned is op een roze wolkje.

Laten we alle perks maar nemen voor wat ze zijn; misschien dat voor elke perk wel/niet iets te zeggen valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
Bor de Wollef schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:48:
[...]

Ik zie er niet echt een zelfmoord aanslag in terug hoewel dit het wel moet voorstellen. De vraag is echter of dergelijke zaken "leuk" zijn wat betreft gameplay (en dus een nuttige toevoeging). In mijn ogen zijn ze dat niet gezien er geen enkele vaardigheid voor nodig is. Het door jou aangedragen voorbeeld kun je makkelijk ook anders oplossen (namelijk het moeten uitvoeren van een actie bij in leven zijn ipv bij het doodgaan ten gevolge van iets anders). Technisch gezien is de speler al dood namelijk wanneer de perk actief is.
Ben ik het helemaal mee eens, de challenge waarin je een nade moet cooken en vervolgens een enemy moet uitnemen is meer zelfmoord.

Edit: post hierboven over dead silence icm M60. Laat ik het volgende voorstel doen: restricties voor perks, het is idd onzin dat je met een M60 zachtjes rond kan lopen. een SMG daarentegen, lijkt me normaal. trigger martyrdom bijvoorbeeld als je alleen je pistool nog maar hebt, heb je toch nog een kleine kans dat je je tegenstander pakt. als hij je namelijk met zn geweer tegen jouw pistool niet heeft.... (ja, dit is een suggestie :P)

[ Voor 21% gewijzigd door Mavors op 02-01-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:42:
[...]

Sorry hoor, maar als ik speel tegen een groepje mensen wat niet verder komt dan "Start Game, Ingraven en Campen maar...", dan zoek ik toch zeker wel een manier om hun huisje in te lopen en daar zoveel mogelijk mensen dood te krijgen incl. Martyrdom-perk.
Dan zijn die drie granaatjes in je broekzak een optie. Flash ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
Als je je een grote jongen voelt, ga je dan ook eens zo gedragen.

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 02-01-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

*knip*
Doe nou niet :/

Let's all play nicely!!! *O* *O*

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 02-01-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Even over het M60-argument tegen de martyrdom... Tja, je kiest zelf voor zo'n wapen, net als elk ander wapen, heeft het voor- en nadelen. Het ding is veel te overpowered, maar aan de andere kant krijg je daar een leuk stuk traagheid voor terug, iets dat bij een martyrdom inderdaad nogal nadelig kan uitpakken.

Nee, zolang die airstrikes/heli's zo erg zijn als nu qua impact, en zolang er een nade launcher is, net als een heel fout spawnscript, vind ik die martyrdom helemaal zo erg nog niet, ookal ga ik er vaak genoeg dood door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja graag netjes blijven aub, anders blijven we deze dit soort tegenreacties krijgen waar dit topic niet voor bedoeld is . Aan de andere kant, als iemand reageerd met niet al te vriendelijke woorden laten we gewoon dit laten voor wat het is en alleen reageren op wat wel wat inhoudelijk is .

Heb het spel niet zo lang maar ben toch wel erg bekend met de vorige delen en was eerst sceptisch na het spelen van de demo , toch maar gekocht en ben er best tevreden over maar....r .

De hardcoremode: je bent sneller af bij minder kogels , m.i. hadden ze juist dit andersom moeten doen , meer kogels nodig om een andere speler te vellen /killen/af te maken .

Dan de airstrike en helicopter mogelijkheden , merk nu dat veel spelers veel op 1 plek(campen) blijven hangen om deze optie te halen , m.i. is dit niet de bedoeling van een spelletje als dit . Het is een leuke optie maar brengt ook zijn nadelen mee .

Voor de rest game-on .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan btw iedereen aanraden de perk: "deep impact" te gebruiken, dus dat je beter door muren heen kan schieten. Vooral in levels als Vacant kan dat net even de extra dekking geven. Doubletap met P90 is ook lekker snel i.c.m. RDS, aangezien dat geweer uit zichzelf al een hoge fire-rate heeft, en dat ding niks weegt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:53:
Ik kan btw iedereen aanraden de perk: "deep impact" te gebruiken, dus dat je beter door muren heen kan schieten. Vooral in levels als Vacant kan dat net even de extra dekking geven. Doubletap met P90 is ook lekker snel i.c.m. RDS, aangezien dat geweer uit zichzelf al een hoge fire-rate heeft, en dat ding niks weegt.
naar mijn mening kun je veel beter "Stopping Power" gebruiken ipv "Double Tap"
je fire rate ligt dan welliswaar lager maar je kogels richten veel meer schade aan..
kheb beide perks eens met elkaar vergeleken maar met "Stopping Power" kill je iemand veel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Misschien dit spel toch maar binnenkort aanschaffen voor de x360, schijnt nog leuker te zijn dan halo3 op xboxlive. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:09:
[...]

naar mijn mening kun je veel beter "Stopping Power" gebruiken ipv "Double Tap"
je fire rate ligt dan welliswaar lager maar je kogels richten veel meer schade aan..
kheb beide perks eens met elkaar vergeleken maar met "Stopping Power" kill je iemand veel sneller
Dat ligt een beetje aan je wapen... Op een M4 (die traag is) is double tap icm bandolier heerlijk, maar een P90 is dan te snel, scheef, geeft teveel rook, en nog steeds even slap. Op een P90 heeft stopping power inderdaad veel meer nut. Deep impact is ook leuk, maar martyrdom lijkt me meer te helpen...

Wat spelen jullie trouwens (het meest)? Lang heb ik dit gehad:
M4 - silenced
1911.45 - silenced
Flash grenade
Bandolier
Double tap
Martyrdom

Nu kan ik de P90 en heb ik dit:
P90 - silenced
1911.45 - silenced
Stun grenade
C4 (claymore is chill, maar te traag met planten vaak)
Stopping power
Martyrdom

Als sniper/rambo/shotgunner/renteef heb ik uiteraard iets anders, maar die gebruik ik minder vaak. Ik speel meestal trouwen HQ met zo'n 8 tot 14 man, op alle maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Mijn twee belangrijkste classes:

- M4 / ACOG Scope / Geen camouflage
- Golden Desert Eagle
- Bandolier (ammo)
- Stopping Power (damage)
- Deep impact (damage)

- M14 / Red Dot / Geen camouflage
- Golden Desert Eagle
- Bandolier (ammo)
- Deep impact (damage)

Zegt denk ik genoeg over het type speler wat ik ben. Zichtbaar, helder, frontlinie, rush, puur schieten. Ik zit nu op lvl 55 en ik heb er nu ongeveer 48 uur aan ervaring opzitten. Ik speel voor 90% domination in servers met 20 tot 35 man, de rest is vooral TDM en FFA om gewoon dom te knallen.. Meestal een ratio van tussen de 1/1 en 2/1, maar altijd een hoge score door teamwork.

Ik heb een getrainde muishand, want ik kan met de M14 net zo snel schieten als wat een M4 normaal doet. En dat werkt wel intimiderend :P

Ik probeer nu de Golden M249 en W1200 te halen, misschien later nog eens de AK proberen.. Licht er maar net aan hoeveel uitdaging de studie aan de UT biedt. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door frankknopers op 02-01-2008 18:28 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:42
Speel tegenwoordig alleen nog maar met m'n mp5. Met stopping power en deep impact samen met bandolier. Heerlijk schieten met dat ding. Lekker snel en richt genoeg schade aan. Dit natuurlijk met de red dot zodat ik over een afstandje ook nog een beetje ken raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het meest irritante vind ik mensen die lopen te huilen wanneer ze gedood worden door een 'noob'. Ik ben zelf ook lvl 55.
Lvl 55 heeft niks met skills te maken hoor. Iedereen kan lvl 55 halen in CoD4 als je maar lang genoeg speelt. Voor zo ver ik weet speel je het spel 24/7 sinds het uit is en heb je een 1 kill tegen 4 death ratio bijv. Ik heb mensen gezien die lvl 20 zijn maar wel serieus skills hebben en iedereen ownen.
Dus hou aub ff op met "ik ben lvl 55 en als je dat niet bent, ben je een n00b" reatie. Niet om je af te pissen hoor maar het geld voor iedereen die zich zelf zo l33t vind omdat hij lang genoeg heeft gespeelt en lvl 55 is. Als je een goede kill to death ratio hebt dan rule je pas.

naar mijn mening hadden ze in de lvl ranking de kill/death ratio zwaarder mee moeten laten tellen.
Maar ja dat is mijn mening en ik heb het spel niet gemaakt dus pech :/

Mijn twee belangrijkste classes:

P90 / Red Dot / Digital camouflage
- Golden Desert Eagle
- Bandolier (ammo)
- Deep impact (damage)

SAW / Red Dot / Digital camouflage
- Golden Desert Eagle
- Bandolier (ammo)
- Deep impact (damage)

De P90 is voor als ik mijn "assault" mode inschakel. Dus veel bewegen,
10. korte afstanden sprinten.
20. In dekking gaan.
30. 360 scannen.
40. doel uitschakelen.
50. GOTO 10.

De SAW is voor: Static defence, door sominge ook wel campen genoemd. Langer op de zelfde plek blijven en gewoon een muur van lood richting de vijand sturen. De SAW is namelijk met de juiste perks een machtig wapen, alleen je bent een beetje aan de trage kant. Maar als fire support wapen voor je team is het een superb wapen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:50:
naar mijn mening hadden ze in de lvl ranking de kill/death ratio zwaarder mee moeten laten tellen.
Helemaal mee eens. Kill death ratio stelt het meeste voor. Ik zelf speel bijna constant Search and Destroy en heb een KD ratio van 2.25. Wel jammer dat ik het spel nog niet kende voordat ik hem kocht, want die Beta had anders goed van pas kunnen komen. In het begin kon ik er niks van, maar nu stijgt mijn ratio lekker. Super game, maar de rankings stellen niks voor period

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

frankknopers schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:26:

Ik probeer nu de Golden M249 en W1200 te halen, misschien later nog eens de AK proberen.. Licht er maar net aan hoeveel uitdaging de studie aan de UT biedt. >:)
Je noemt nu net de 2 wapens uit die classes die NIET goud kunnen zijn :P
Bij LMG = het M60
Bij Shotgun = M1014.
AK-47 kan je wel krijgen.
De Mini-uzi bij SMG en Dragunov als laatste bij Sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Frank
Waarom krijg ik een temp ban op je server? Ik speel zojuist amper een 4-tal secondes, kill 4 personen in FFA, word ik vervolgens gekicked en gebanned 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 02-01-2008 19:15 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Indy91 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:14:
@Frank
Waarom krijg ik een temp ban op je server? Ik speel zojuist amper een 4-tal secondes, kill 4 personen in FFA, word ik vervolgens gekicked en gebanned 8)7
Ik werd net gekicked, beetje jammer :?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Arethusa schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:29:
[...]

Ik werd net gekicked, beetje jammer :?
Zojuist nog een keer geprobeerd en werd wederom gekicked. Ik heb Frank een DM gestuurd met het verzoek die gasten (indien mogelijk) te PM'en of de server te voorzien van een password.

[ Voor 16% gewijzigd door Indy91 op 02-01-2008 19:43 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 17:17:
De hardcoremode: je bent sneller af bij minder kogels , m.i. hadden ze juist dit andersom moeten doen , meer kogels nodig om een andere speler te vellen /killen/af te maken .

Voor de rest game-on .
Waarom vind je dat dan? de bedoeling van Hardcore mode is meer het realisme brengen in CoD4. Daarom heb je geen HUD, je kan je ammo status niet zien en je bent sneller dood door kogels.

Ik vind het overgens heerlijk :) en soms frustrerend als je op een server zit waar mensen net wat beter zijn... dan ga je alleen maar af in hardcore mode :+

Verder, idd, game-on *O*

Edit: @hieronder :) masterlijk :D ... nothing is better then the real thing ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dutchie! op 02-01-2008 20:30 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ziet iemand enige herkenning:

Afbeeldingslocatie: http://www.fcdnet.org/chernobyl/chapter24_files/image24_002.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Aap schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:23:
[...]

Waarom vind je dat dan? de bedoeling van Hardcore mode is meer het realisme brengen in CoD4. Daarom heb je geen HUD, je kan je ammo status niet zien en je bent sneller dood door kogels.

Ik vind het overgens heerlijk :) en soms frustrerend als je op een server zit waar mensen net wat beter zijn... dan ga je alleen maar af in hardcore mode :+

Verder, idd, game-on *O*

Dan krijg je minder van die mensen die de zwaarste gun pakken met verschillende perks zodat de kogels nog meer damage doen en schieten maar. Hierdoor moet je ook echt kunnen mikken wil je iemand doden. Wat het toch wel weer leuker maakt.

Als je normal mode speelt dan zie je zo of iemand ken aimen of niet. Bij hardcore zijn je 5 kogels genoeg en dat zit precies in je eerste brust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taenadar schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:38:
[...]

Dan krijg je minder van die mensen die de zwaarste gun pakken met verschillende perks zodat de kogels nog meer damage doen en schieten maar. Hierdoor moet je ook echt kunnen mikken wil je iemand doden. Wat het toch wel weer leuker maakt.

Als je normal mode speelt dan zie je zo of iemand ken aimen of niet. Bij hardcore zijn je 5 kogels genoeg en dat zit precies in je eerste brust.
Het enige wapen met een burstmode in het spel is de M16A4 en deze doet een 3 burst setting dus niet 5. De SAW heet een vuur dril van 3 x 3 en de M60 heeft een vuurdril van 6 (verglijkbaar met FN MAG). Maar dit zijn real-life voorbeelden.
Ik mis alleen die k*t honden nog ;)

Het reuzenrad uit de sniper missie en die ene multipayer staat er ook in het echt nog.

Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.janikarvonen.com/digicam/10-12.6.2005_Ukraine/142_Pripyat_amusement_park_ferris_wheel_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:09
Ik mis de ticketbooth :+

Wel ziekelijk lijkt het op elkaar, echt nice gemaakt.
Heb het spel net uitgespeeld. Helaas kwam ik niet voorbij Heat op Veteran, dus heb hem toen 2 ( :'( ) niveautjes lager moeten zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik speel meestal het volgende:
AK47 (geen scope of iets)
Bandolier
Stopping Power
Deep Impact

Dat is allowed bij standaard CB settings, dus daar maar ook pubs mee aan het doen atm. Werkt prima.

Net 26 kill streak, werd ie gebroken door een grenade launcher van 5 meter afstand >< dacht dat ik me record van 27 ging verbreken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind martyrdom het domst, omdat het onwerkelijk is. Kijk, het is een spel en heel veel kan niet in het echt, maar alsnog een granaat 'ontkurken' en laten vallen NADAT je bent doodgeschoten slaat nergens op. Het is inderdaad een beloning voor domheid. En ik vind 'm vooral irritant in kamers e.d. waar je meestal geen tijd hebt om weg te komen...

Zelf gebruik ik het meest de 3 nades, stopping power en deep impact. Maar ik bewaar die nades wel voor mooie momenten: ik gooi ze niet direct na het spawnen naar de overburen. Het is best kicken als je bij Sabotage ongeveer raad waar de tegenstander met bom over een paar tellen is, en hem vervolgens op afstand met een nade afmaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:52
Mijn grootste irritatie is toch wel de bijna onmogelijkheid om een potje multiplayer te spelen via Playstation Network.

Het grootste deel van de tijd wacht je op een match en in 70-80% van de gevallen verbreekt de host de verbinding voordat het daadwerkelijk begonnen is. Ik spendeer momenteel meer tijd in de lobby dan dat ik schietend doorbreng.

Hebben meer PS3 bezitters hier last van?

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt met vlagen volgens mij.. gister bijvoorbeeld nauwelijks kunnen spelen door dat gezeik maar vandaag gaat het prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Taenadar schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:38:
[...]

Ik snap je post niet helemaal :p vind je nu wel of niet hardcore leuk? (ik vind hardcore dus, wel leuk ;) )

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:18

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik vind harcdcore mode ook helemaal leip, ik betrap me er steeds vaker op dat ik tijdens een potje SD met een pistol ga rondlopen 8)7
Omdat je met een pistol iemand zeer makkelijk neerknalt en het geeft me voldoening:P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Laatst online: 08:37

HugoBoss1985

Xenotech

Ik ben gisteren een keer dood gegaan door een granaat die ik zelf gooie voordat ik spawnde :S
Dat reuzenrad zit ook in STALKER, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
politrix schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:06:
Mijn grootste irritatie is toch wel de bijna onmogelijkheid om een potje multiplayer te spelen via Playstation Network.

Het grootste deel van de tijd wacht je op een match en in 70-80% van de gevallen verbreekt de host de verbinding voordat het daadwerkelijk begonnen is. Ik spendeer momenteel meer tijd in de lobby dan dat ik schietend doorbreng.

Hebben meer PS3 bezitters hier last van?
Deze ervaring heb ik zelf ook, wat wel vreemd is (naar mijn ervaring dan) is dat bij TDM het probleem van geen room vinden erger lijkt dan bij andere game modes :? . Maar dit kan ook gewoon toeval zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:23:
[...]

Verder, idd, game-on *O*

Omdat je bij de HCmode binen een 1/2 kogel af bent , en jA je hebt geen mapvieuw maar ff je ironsight erop en klaar , cod 1 en cod 2 verschillen al kwa sneller scoren en cod4 gooit daar 1 tand bovenop , veel te snel heb je een score of AF.

P.s. Misschien is dit spelletje buiten de extra gameplay mogelijkheden me te een snelle gameplay geworden is , mappen zijn soms m.i. te klein om een gamemode zoals sabotage of domination op tactische wijze te kunnen spelen , en dat was bij CTF cod2 toch wel NOg mogelijk .

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:01:
Ik vind martyrdom het domst, omdat het onwerkelijk is. Kijk, het is een spel en heel veel kan niet in het echt, maar alsnog een granaat 'ontkurken' en laten vallen NADAT je bent doodgeschoten slaat nergens op. Het is inderdaad een beloning voor domheid. En ik vind 'm vooral irritant in kamers e.d. waar je meestal geen tijd hebt om weg te komen...
Nja.. Het blijft een spel en ik gebruik martyrdom nog altijd totdat ik een betere perk heb :) Ik vind het eerlijk gezegd wel handig als je door een noobje word doodgeschoten en dat hij dan nog over je lijk heen loopt en doodgaat! Alleen kan ik er zelf niet echt om lachen als ik over een granaatje heen loop en geen tijd meer heb.. :D

Ben bezig met de campeign op Veteran en wil prima lukken. Gister ook squadron record van 18 sec gehaald >:)

Ik snap alleen niet hoe ik het bij het allerlaatste lvl moet aanpakken: Mile High Club..
Je krijgt 1 minuut de tijd om door 2 verdiepingen van een vliegtuig heen te rushen én een gijzelaar te bevrijden. Op hardened hou ik de helft van de tijd over maar op veteran kom ik flink tijd tekort.. Heb altijd wel problemen met tijd-goals :'(

Iemand enig idee? Ik heb het nog niet heel goed geprobeerd, maar volgens mij moet je flink met flash grenades gaan strooien en door de stoelen heen schieten..?

Edit: Dit zag ik net:
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 18:50:
[...]

Lvl 55 heeft niks met skills te maken hoor. Iedereen kan lvl 55 halen in CoD4 als je maar lang genoeg speelt. Voor zo ver ik weet speel je het spel 24/7 sinds het uit is en heb je een 1 kill tegen 4 death ratio bijv. Ik heb mensen gezien die lvl 20 zijn maar wel serieus skills hebben en iedereen ownen.
Dus hou aub ff op met "ik ben lvl 55 en als je dat niet bent, ben je een n00b" reatie. Niet om je af te pissen hoor maar het geld voor iedereen die zich zelf zo l33t vind omdat hij lang genoeg heeft gespeelt en lvl 55 is. Als je een goede kill to death ratio hebt dan rule je pas.

Dit ben ik met je eens. Ik wil niet arrogant doen (natuurlijk niet), maar hier klopt idd niks van. Speel de 360 versie en tegen lvl 55 enz enz. Ik ben nu rank 21 speel ze bijna allemaal weg. Natuurlijk zitten er ook een paar tussen die echt goed zijn maar de meeste bieden weinig weerstand ?!

Bij COD3 werkt het volgens mij wel helemaal op kill/death ratio, en dan is het een stuk moeilijker om hogerop tekomen en kan je ook echt zien aan iemands niv of die echt goed is of niet..

En over de perks.. Ik gebruik geen deep impact of stopping power O-)
Ik vind UAV jammer veeel handiger. Mn schietskills zijn dik in orde en heb daar geen extra steuntje voor nodig. Aangezien er elke 5 sec een UAV scanner online gaat vind ik dit veel handiger. Komt ook nog eens bij dat je geen silencer nodig hebt zodat je niet gespot word. Met mijn M4 carbine pwn ik zwaar en ook als sniper is het handig.

Makkelijk de tegenstander flanken en dat is mij meer waard dat harder hitten, want de enemy ownen doe ik zonder ook }:O

(flinke post :*) )

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 12:25

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ben nu de challenges van de mini uzi aan het doen (150 kills) als je daar geen stopping power gebruikt ben je door je magazijn heen voordat iemand dood is. Zorgt voor veel leuke momenten, ik wordt op deze manier sinds kort namelijk wel weer gekilled door de 'last stand' aangezien ik dan vrij regelmatig net door mijn magazijn heen ben :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net gestart en gauw gestopt met een spel online HC-DMatch , en was een beetje jolig en was de eerste 2 spelers aan het uitdagen(Nicknames-Willl Smisth ~+ de andere Will Smith´s ofzoiets en van grappig tot minder grappig zag ik opeens tot mijn verbazing teksten verschijnen acher mijn naam die ik totaal niet gezegd had , zoeits als Suck al men d...-snappje wel maar dat zou ik echt niet zeggen opnline , offline ook niet , dus gauw van de server af want wat heb ik nu aan me broek kwa server?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Hmm probeer momenteel op de 360 wat te spelen, maar downloaden van gamesettings duurt lang en als ik een game wil joinen zijn er 0 mensen online, voor elke spelvorm. Live draait prima. Zijn ze met een COD update bezig of zo? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Aap schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:21:
[...]

Ik snap je post niet helemaal :p vind je nu wel of niet hardcore leuk? (ik vind hardcore dus, wel leuk ;) )
Aan de ene kant is het wel leuker. Heb het nog niet echt zitten spelen. Vroeger speelde ik mohaa ook altijd mohaa met realism.

Dusja ik weet het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

-CKY2K- schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 23:34:
Hmm probeer momenteel op de 360 wat te spelen, maar downloaden van gamesettings duurt lang en als ik een game wil joinen zijn er 0 mensen online, voor elke spelvorm. Live draait prima. Zijn ze met een COD update bezig of zo? :(
Dat is al een week zo :> Op een of andere manier ligt Live rond 21:00 uur plat. En het is niet alleen bij COD.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:28:
Ik ben gisteren een keer dood gegaan door een granaat die ik zelf gooie voordat ik spawnde :S
Dat reuzenrad zit ook in STALKER, toch?
Dat ruizenrad staat in Chernobyl of hoe je het ook schrijft, dus ook in STALKER ja:P

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:53:
[...]

Het enige wapen met een burstmode in het spel is de M16A4 en deze doet een 3 burst setting dus niet 5. De SAW heet een vuur dril van 3 x 3 en de M60 heeft een vuurdril van 6 (verglijkbaar met FN MAG). Maar dit zijn real-life voorbeelden.
Toevallig werkend bij defensie ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik op de ps3 online speel werkt alles prima heel af en toe wil het wel is voor komen dat de host de match eindigd maar over het algemeen doet ie het bij mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit zo allemaal lees, dan denk ik dat je het kan samenvatten als volgt:

Noobtube is noob want je kan iemand rando, killen
Red dot is noob want met goeie skill heb je aan de ironsights genoeg
Acog scope is noob, zie red dot
Silencer is noob, want je kan enkel killen als je niet zichtbaar bent op de radar

Bomb Squad is noob want je moet de bommen maar zien
C4 x 2 is noob want je moet je kills maar met een gun halen
Claymore x 2 is noob want je moet er niet eens zijn om een kill te halen
RPG-7 x 2 is noob want die heli moet je maar neerschieten
Special Grenades x 3 is noob want met 1 moet je genoeg hebben als je skills hebt
Frag x 3, zie boven
Bandolier is noob want je hebt meer kogels nodig om een kill te halen. Met enkel headshots heb je nooit al die ammo nodig.

Juggernaut is noob want met skills zorg je er voor dat de ander je niet raakt
Slieght of hand is noob want je moet maar herladen op goeie momenten of switchen naar je side-arm
Stopping power is noob want je moet maar headshots halen of genoeg raak schieten
UAV Jammer is noob want je kan enkel killen zonder gezien te worden
Sonic Boom is noob want je kan niet eens goed je granaten gooien
Double Tap is noob want je moet maar gewoon raak schieten en de andere ontwijken

Extreme conditioning is noob want je moet je lopen maar goed uitkienen
Steady Aim is noob want het spel helpt je gewoon mikken
Last Stand is noob want je moet eigenlijk de dood cheaten om een kill te halen
Deep Impact is noob want je moet maar rond de muur schieten
Dead Silence is noob, je moet je lopen maar timen
Iron Lungs is noob, je moet maar vlugger schieten
Eavesdrop is noob, je moet maar naar de vijand kijken om te weten wat hij zal doen
Martyrdom is noob want je kan enkel een kill halen door zelf dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Goede verwoording, vind het ook maar triest hoe alles hier "noob" genoemd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Joss schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:33:
Goede verwoording, vind het ook maar triest hoe alles hier "noob" genoemd wordt...
Tot op zekere hoogte ben ik het met je eens. Maar ja, ik vind het ook enigszins met 2 maten meten als ik mensen hier zie posten dat ze (bijvoorbeeld) in anderhalve dag eventjes LvL50 zijn geworden op de PC. Ja, daar zijn servers te vinden met 20, 30 of zelfs 40 tegenstanders. De kans dat je dan met een granaat meerdere mensen tegelijk om zeep helpt (en dus snel XP verzamelt) is aanzienlijk groter dan op de 360 (waar je met maximaaaal 18 man tegelijk speelt).

Ach, ieder zijn heug en meug; de laatste tijd komt mijn 3-nade perk erg goed van pas dus dan gebruik ik die maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54
Ach, dat granaten gooien vergt ook skills. At random granaten gooien leverd je ook wel kills op, maar een granaat even 'cooken' en dat op het laatste moment op de HQ van de tegenpartij gooien leverd je nog veel meer punten op.
Ik werd gister trouwens op een erg mooie maner genade. Ik zat tegen een muurtje van een gebouw aan, een meter of 2 naar boven en 30 centimeter naar achter zat iemand van de tegenpartij. Kennelijk had hij mij gezien op de radar. Hij gooide een granaat bijna recht naar boven waardoor hij precies langs het muurtje op mijn hoofd viel, echt mooi gedaan. Ik moest mijn meerdere duidelijk erkennen :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

pingkiller schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:03:
Ach, dat granaten gooien vergt ook skills.
Valt wel mee toch; even een paar keer oefenen en je gooit makkelijk vanachter een schutting een granaat in een gebouw met een open raam ter grootte van een vierkante meter. En eerlijk gezegd; niets geeft meer voldoening als je 3 snipers in die kamer naar een andere wereld helpt op dat moment. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik heb alleen maar CB-legale classes ingedeeld staan, dus al mn classes met Stopping Power + Bandolier + Deep Impact. Dan de wapens zelf met Red Dot of Silencer en alleen maar MP5, M4 en G3.

En inderdaad, Noobtubes zijn voor noobs :P

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

LordKwakkie, enigzins heb je gelijk, maar zo kan je geen games meer spelen als je het allemaal opvat, en als het noob is? Weet je wel wat je zegt met 'noob'... Dat betekent beginner, je moet toch aardig wat skills hebben wil je met de GL op long range raken (En niet at random)

En ook enkele andere dingen, maar daar ga ik niets over zegge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik wil mijn Rank & Challenges beetje gaan 100%'en...nu moet ik nog een Cooked Granadekill maken.
Cooked Granade is dat je de pin er alvast uittrekt en daarna even wacht en iemand killed.
( Zit ik er tot zo ver naast dan doe ik het dus goed verkeerd ) Het lukt me echter niet om die challenge te triggeren, heb al meerdere kills op deze manier gemaakt. Doe ik iets verkeerd, of ... ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

NeoMe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:10:
Ik wil mijn Rank & Challenges beetje gaan 100%'en...nu moet ik nog een Cooked Granadekill maken.
Cooked Granade is dat je de pin er alvast uittrekt en daarna even wacht en iemand killed.
( Zit ik er tot zo ver naast dan doe ik het dus goed verkeerd ) Het lukt me echter niet om die challenge te triggeren, heb al meerdere kills op deze manier gemaakt. Doe ik iets verkeerd, of ... ?
Als je een live granaat in je hand houd dan moet je je crosshair gaan zien pulseren als waarschuwing dat je granaat live is. Als je dat niet ziet, dan doe je iets verkeerd :)

offtopic:
vind het cod4 lekker draaien op je laptop? ik vind hem een beetje sloom gaan op 1280x800 en alles op medium

[ Voor 8% gewijzigd door mvds op 03-01-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54
NeoMe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:10:
Is dat niet de challenge dat hij moet exploderen on impact? Dan moet je hem vrij lang cooken en echt pas op het aller laatste moment gooien.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

pingkiller schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:22:
[...]

Is dat niet de challenge dat hij moet exploderen on impact? Dan moet je hem vrij lang cooken en echt pas op het aller laatste moment gooien.
Nee je moet ook dacht ik iets vna 30 nade kills maken, moet je hem minimaal 1x zien pulseren, en dan weggooien... Die 'Misery loves Company' ofzoiets, darbij moet je samen met je enemy dood gaan door die gecookte nade die je vast moet houden tot hij ontploft (3x doen en hij is 100%)

Overigens hoef ik alleen nog maar Collateral Damage ( 2 in 1 sniper shot) En ik heb : Bootcamp, Killer, Humiliation én Elite compleet... En dan nog wat op de andere game modes spelen en Operations is ook compleet.

[ Voor 16% gewijzigd door rCk op 03-01-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wat zitten er toch veel helden in dit topic, allemaal mensen die echt uber skills hebben als ik het zo lees, want dat willen ze, ons laten lezen hoe geweldig hun skills wel niet zijn! :>

Ontopic: Mijn 360 is wireless en ik heb vaak maar een ping van 3 streepjes, zou het veel schelen om er een kabel in te pluggen, of ligt het eerder aan degene die het spel host?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

-CKY2K- schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:26:
Wat zitten er toch veel helden in dit topic, allemaal mensen die echt uber skills hebben als ik het zo lees, want dat willen ze, ons laten lezen hoe geweldig hun skills wel niet zijn! :>

Ontopic: Mijn 360 is wireless en ik heb vaak maar een ping van 3 streepjes, zou het veel schelen om er een kabel in te pluggen, of ligt het eerder aan degene die het spel host?
Dan moet je even proberen. Ik heb zelf ook mijn 360 via WiFi en zie eigenlijk altijd de streepjes vol staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: rCk
LordKwakkie, enigzins heb je gelijk, maar zo kan je geen games meer spelen als je het allemaal opvat, en als het noob is? Weet je wel wat je zegt met 'noob'... Dat betekent beginner, je moet toch aardig wat skills hebben wil je met de GL op long range raken (En niet at random)
Dat is net mijn punt. Joss begrijpt me ;-) . Voor alles is een skill nodig om het te gebruiken. Mensen die een bepaalde perk niet eerlijk vinden en voor noobs vinden kunnen er gewoon niet tegen dat ze er van verliezen. Ik vind alle perks op zich wel leuk en geen enkele storend werken.
quote: JvanE
Dit bestaat dus wel. Noemt iets als een death switch of zo. Nooit een film gezien van iemand met een bom op zijn lichaam die ze niet kunnen uitschakelen of de bom gaat toch af?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
PWM schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:30:
[...]

Dan moet je even proberen. Ik heb zelf ook mijn 360 via WiFi en zie eigenlijk altijd de streepjes vol staan
Ben in die games nooit de enige met een slechte ping, misschien tref ik het gewoon slecht met de games...meestal hebben er maar een paar vier streepjes of alleen 1 van de twee teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20

OMD

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:30:
[...]

Dat is net mijn punt. Joss begrijpt me ;-) . Voor alles is een skill nodig om het te gebruiken. Mensen die een bepaalde perk niet eerlijk vinden en voor noobs vinden kunnen er gewoon niet tegen dat ze er van verliezen. Ik vind alle perks op zich wel leuk en geen enkele storend werken.

[...]

Dit bestaat dus wel. Noemt iets als een death switch of zo. Nooit een film gezien van iemand met een bom op zijn lichaam die ze niet kunnen uitschakelen of de bom gaat toch af?
Dat klopt, maar we hebben het hier over frag grenades. Dan moet je een pin uit de granaat trekken. Ik kan je vertellen dat dat best lastig is als je dood bent.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Het is een spel mensen! Dat je martydome triest vind heeft niets te maken of het in het echt kan of niet. Of is het ook triest dat als je bijna doodgeschoten bent je 5 seconden wacht en je dan weer zo gezond als een vis bent? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
-CKY2K- schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:15:
Het is een spel mensen! Dat je martydome triest vind heeft niets te maken of het in het echt kan of niet. Of is het ook triest dat als je bijna doodgeschoten bent je 5 seconden wacht en je dan weer zo gezond als een vis bent? :>
Haha, goed punt inderdaad :D

Zo zijn wel meer Perks onrealistisch en kom op het is een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Razr schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:40:
[...]

Zie quote uit de TS:
Call of Duty 4: Modern Warfare = 100% over the top, cinematica intensity warfare!
:P

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Razr schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:40:
[...]

Het gaat er niet direct om wat realistisch is maar wat nog leuk is en wat niet, waar de speler iets voor moet kunnen en waar voor niet (martyrdom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:01:
[...]

Dat klopt, maar we hebben het hier over frag grenades. Dan moet je een pin uit de granaat trekken. Ik kan je vertellen dat dat best lastig is als je dood bent.
Balance redenen. Of vind je het beter dat ze onmiddellijk afgaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leven na de dood is ook moeilijk... alle perks zijn tof. Zo wel gamers/lamers en n00bz hebben er wat aan. Je zal zien dat ervaren mensen sneller andere perks zullen gebruiken als n00bz. Kan je er niet mee gamen dan is er nog altijd tetris voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:32
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:37:
[...]

Nja.. Het blijft een spel en ik gebruik martyrdom nog altijd totdat ik een betere perk heb :) Ik vind het eerlijk gezegd wel handig als je door een noobje word doodgeschoten en dat hij dan nog over je lijk heen loopt en doodgaat! Alleen kan ik er zelf niet echt om lachen als ik over een granaatje heen loop en geen tijd meer heb.. :D

Ben bezig met de campeign op Veteran en wil prima lukken. Gister ook squadron record van 18 sec gehaald >:)

Ik snap alleen niet hoe ik het bij het allerlaatste lvl moet aanpakken: Mile High Club..
Je krijgt 1 minuut de tijd om door 2 verdiepingen van een vliegtuig heen te rushen én een gijzelaar te bevrijden. Op hardened hou ik de helft van de tijd over maar op veteran kom ik flink tijd tekort.. Heb altijd wel problemen met tijd-goals :'(

Iemand enig idee? Ik heb het nog niet heel goed geprobeerd, maar volgens mij moet je flink met flash grenades gaan strooien en door de stoelen heen schieten..?

Edit: Dit zag ik net:
[...]

Dit ben ik met je eens. Ik wil niet arrogant doen (natuurlijk niet), maar hier klopt idd niks van. Speel de 360 versie en tegen lvl 55 enz enz. Ik ben nu rank 21 speel ze bijna allemaal weg. Natuurlijk zitten er ook een paar tussen die echt goed zijn maar de meeste bieden weinig weerstand ?!

Bij COD3 werkt het volgens mij wel helemaal op kill/death ratio, en dan is het een stuk moeilijker om hogerop tekomen en kan je ook echt zien aan iemands niv of die echt goed is of niet..

En over de perks.. Ik gebruik geen deep impact of stopping power O-)
Ik vind UAV jammer veeel handiger. Mn schietskills zijn dik in orde en heb daar geen extra steuntje voor nodig. Aangezien er elke 5 sec een UAV scanner online gaat vind ik dit veel handiger. Komt ook nog eens bij dat je geen silencer nodig hebt zodat je niet gespot word. Met mijn M4 carbine pwn ik zwaar en ook als sniper is het handig.

Makkelijk de tegenstander flanken en dat is mij meer waard dat harder hitten, want de enemy ownen doe ik zonder ook }:O

(flinke post :*) )
Sorry maar als je UAV Jammer heb verschijn je alleen iet als er een UAV word gelanceerd. Zodra je schiet met een wapen zonder silencer ben je altijd zichtbaar, met of zonder de perk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 20:09
-CKY2K- schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:26:

Scheelt niet heel veel volgens mij, ik heb hem met kabel naar mijn laptop en dan met wifi verbonden, en soms gewoon direct met kabel op de router. Ik merk sowieso qua verbindingssnelheid weinig/geen verschil, en ook qua streepjes niet echt. Ik zit namelijk ook meestal op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:30:
[...]Dat is net mijn punt. Joss begrijpt me ;-) . Voor alles is een skill nodig om het te gebruiken. Mensen die een bepaalde perk niet eerlijk vinden en voor noobs vinden kunnen er gewoon niet tegen dat ze er van verliezen.
Het blijft een leuke discussie :)

Misschien is er wel een skill voor nodig om iemand met de tube neer te halen, maar die zijn naar mijn idee zeer minimaal. Van de week zat ik in de room bij een gast die de hele tijd kills haalde met de tube. Ik vind het zeer vervelend, en dan niet omdat ik er niet van kan winnen, want in de volgende ronde heb ik ook de tube gepakt en de eerste 4 kills die ik met die tube maakte was (ietwat toevallig) maar steeds die gast. En toen ging hij uit de room... :/ Ok, dit is 1 voorbeeld, maar zo maak ik het vaker mee, en daarmee laten mensen die de tube gebruiken naar mijn idee zien dat ze niet kunnen schieten en er al helemaal niet van houden dat ze door hun 'eigen' wapen gekilled worden.

Ach, just my 2 cents. Verder blijft het uiteraard een superspel en probeer me zo weinig mogelijk aan zulke spelers te ergeren. Als ik er maar lol aan beleef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb helemaal niks tegen de spel elementen waar je op kunt trainen, zoals granaat gooien en M203 schieten. Ook door muren schieten en het op strategische plekken plaatsen van claymore/C4 heb ik absoluut geen moeite mee.

En daarom is Martyrdom een uitzondering. Je hoeft er helemaal niets voor te doen en te kunnen en niemand kan professional in martyrdom worden. Dat vind ik gewoon lame. ;)

Het enige positieve van martyrdom is dat het campers en spawnkillers dwingt om in beweging te blijven als ze iemand met martyrdom hebben neergeschoten.

[ Voor 19% gewijzigd door frankknopers op 03-01-2008 18:00 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 08-09 13:35
frankknopers schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:58:
Ik heb helemaal niks tegen de spel elementen waar je op kunt trainen, zoals granaat gooien en M203 schieten. Ook door muren schieten en het op strategische plekken plaatsen van claymore/C4 heb ik absoluut geen moeite mee.

En daarom is Martyrdom een uitzondering. Je hoeft er helemaal niets voor te doen en te kunnen en niemand kan professional in martyrdom worden. Dat vind ik gewoon lame. ;)

Het enige positieve van martyrdom is dat het campers en spawnkillers dwingt om in beweging te blijven als ze iemand met martyrdom hebben neergeschoten.
sorry maar de enige keren dat je echt last hebt van martydom is toch als je op een hardcore server speelt?
en wat is het grote verschil tussen martyrdom en last stand?
het zijn echt geen dingen waar ik me aan kan ergeren.

waar ik me aan kan erger is dat als ik op een mannetje schiet waarvan alleen het hoofd zichtbaar is (staat achter een hooibaal) en ik zie aan me cursor dat ie raak is (dus op het hoofd) en het ventje gaat gewoon niet dood... (EDIT op eendje: ik stond er 3 meter vanaf en had alle tijd om te schieten :+ )
zo heb ik er nog wel meer meegemaakt, en dat zijn dingen waar ik me wél aan kan ergeren. maar komop het blijft een spel hoor :+

[ Voor 3% gewijzigd door harrald op 04-01-2008 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Ja idd, een headshot met welk wapen dan ook zou imho altijd dodelijk moeten zijn. Dat is iig realistischer dan het mes die, waar je de tegenstander ook raakt, altijd een instant kill geeft, ook al snij je alleen zijn kleine teen eraf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

harrald schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 18:17:
[...]

sorry maar de enige keren dat je echt last hebt van martydom is toch als je op een hardcore server speelt?
en wat is het grote verschil tussen martyrdom en last stand?
het zijn echt geen dingen waar ik me aan kan ergeren.

waar ik me aan kan erger is dat als ik op een mannetje schiet waarvan alleen het hoofd zichtbaar is (staat achter een hooibaal) en ik zie aan me cursor dat ie raak is (dus op het hoofd) en het ventje gaat gewoon niet dood...
zo heb ik er nog wel meer meegemaakt, en dat zijn dingen waar ik me wél aan kan ergeren. maar komop het blijft een spel hoor :+
ehm het kan ook prima dat door de onnauwkeurigheid van je wapen je door de hooibaal heen schiet ipv op z'n hoofd, dat het daardoor geen HS is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt dat het nou eens afgelopen moet zijn met dat noob-gezeik.. :P
je zult misschien een keer gekilld worden door een lucky granaat of iemand die je toevallig door je kop knalt maar dat werkt beide kanten op.. zo zul jij dat ook een keer hebben en baalt je tegenstander

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:19:
ik vindt dat het nou eens afgelopen moet zijn met dat noob-gezeik.. :P
je zult misschien een keer gekilld worden door een lucky granaat of iemand die je toevallig door je kop knalt maar dat werkt beide kanten op.. zo zul jij dat ook een keer hebben en baalt je tegenstander
Ja inderdaad, het heeft soms ook wel zijn charme natuurlijk. Soms ga ik dood en denk ik, hoe kan dat nou weer en dan zie je de killcam en denk je, ik ben gewoon meesterlijk gekilled :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja daarom vind ik het ook jammer dat sommige servers killcam uit hebben.

blup

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.