[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.471 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

PunisherADF schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:43:
[...]

Ik wordt altijd zo enorm zenuwachtig van die honden :D
Ik niet. De cure is een huge gun die je leegt op de legers honden die op je af komen stormen. Lukt dat niet, breek je hun nek stuk voor stuk. Problem fixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Jejking schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:45:
[...]

Ik niet. De cure is een huge gun die je leegt op de legers honden die op je af komen stormen. Lukt dat niet, breek je hun nek stuk voor stuk. Problem fixed ;)
En wat voor niveau speel jij? Probeer jij de nek van die honden maar te breken op Veteran :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Ik ben nu ook al een tijdje CoD4 aan het spelen, ik ben nu level 54, maar 1 ding wat ik nog steeds niet kan is de airstrikes op de goede plek laten komen. Ik haal er hooguit 3 kills mee, met ongeveer 20 man. Zou iemand mij eens de tactiek kunnen uitleggen? Ik speel meestal HQ of TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb sinds kort alleen maar gezeik met het verbinden met mn xbox en cod4. ik moet mn xbox wel 5 keer opnieuw opstarten voordat cod ziet dat ik een verbinding heb, terwijl ik het dasboard gewoon verbinding heb en alles werkt...zo raar :? ben ik de enige? het is echt super irritant, kost me gauw 20 minuten om een keer te kunnen spelen :@

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42

HugoBoss1985

Xenotech

Amok schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:32:
Iemand die mij misschien met de juiste informatie kan helpen.
Sindskort wil Cod4 niet meer opstarten, zowel in sp als in mp, ik krijg een zwart scherm en daar blijft het bij.
In de taskmanager staat ook dat de applicatie niet meer reageert.

Inmiddels heb ik de game meerder malen al opnieuw geinstalleerd zelfs op verschillende partities.
Ook mijn driver van mijn X1900XT geupdate naar 7.12
zelfs register met CCleaner opgeschoond.
DirectX al meerdere keren opnieuw geinstalleerd.

mijn specs:
Os Windows XPpro
CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2200 MHz (11 x 200) 4400+Moederbordnaam Asus M-bord A8R32-MVP Deluxe
Memory Corsair XMS CMX1024-3200C2 x2
Gpu ATI Radeon X1900 XT/XTX (R580)
Geluidskaart SigmaTel STAC9721/23 @ Creative EMU10K2 Audigy Audio Processor
Power supply Ac Ryan Ryanpower2 450W ActivePFC

Andere games, zoals Crysis Bioshock the Witcher doen het gewoon wel.

Wie o wie is mijn reddende engel die mij de juiste info kan verschaffen, zodat ik weer een potje online kan knallen.
Ik zeg maar wat, probeer eens een config file te vinden en die te verwijderen? (eventueel een backup opslaan in een andere map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Spacey23 schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:47:
[...]

En wat voor niveau speel jij? Probeer jij de nek van die honden maar te breken op Veteran :)
Dan is het inderdaad meer geluk dan wijsheid.

Zit nu al 2 uur non-stop die @(#@!" missie te proberen (mile high @ veteran)

[ Voor 15% gewijzigd door Razr op 30-12-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
FireFoz schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:56:
ik heb sinds kort alleen maar gezeik met het verbinden met mn xbox en cod4. ik moet mn xbox wel 5 keer opnieuw opstarten voordat cod ziet dat ik een verbinding heb, terwijl ik het dasboard gewoon verbinding heb en alles werkt...zo raar :? ben ik de enige? het is echt super irritant, kost me gauw 20 minuten om een keer te kunnen spelen :@
Schijnt aan Xbox Live te liggen, die hebben nu wat problemen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

abaart schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:48:
Ik ben nu ook al een tijdje CoD4 aan het spelen, ik ben nu level 54, maar 1 ding wat ik nog steeds niet kan is de airstrikes op de goede plek laten komen. Ik haal er hooguit 3 kills mee, met ongeveer 20 man. Zou iemand mij eens de tactiek kunnen uitleggen? Ik speel meestal HQ of TDM.
Pas gebruiken als de uav ook in de lucht is?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:34:
[...]

een cod 4 gamende vader? cool.

ik ook..

zij er meer?
47, pa van 3 kids (19, 17 en 13) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:35

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bor de Wollef schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:08:
[...]

Pas gebruiken als de uav ook in de lucht is?
Veel mensen weten ook niet dat de airstrike beschikbaar blijft als je bent doodgegaan. Dat wist ik zelf namelijk eerst ook niet. Dus het is geen enkel probleem om een killstreak van 5 te maken, dood te gaan en dan later (als iemand dus bijvoorbeeld een UAV oproept), dan alsnog even je airstrike er overheen te gooien.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 14:58
Sandyman538 schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:53:
[...]

Veel mensen weten ook niet dat de airstrike beschikbaar blijft als je bent doodgegaan. Dat wist ik zelf namelijk eerst ook niet. Dus het is geen enkel probleem om een killstreak van 5 te maken, dood te gaan en dan later (als iemand dus bijvoorbeeld een UAV oproept), dan alsnog even je airstrike er overheen te gooien.
Lol ja daar kwam ik vandaag dus ook achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:11:
[...]

Kijk dat is nou stoer,mijn vader reed in Mario Kart een paar jaar geleden zichzelf de hele tijd in de prak. >:) :P

Wat me trouwens opvalt,is dat als ik een paar dagen niet gespeeld heb,er toch weer lekker inkom,het is geen spel waar je lang over moet doen om er weer in te komen,gewoon joinen en knallen. _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-10 20:18
[...]

Nadeel echter is wel dat je de Airstrike na 2 kills (zolang je tussen het verkrijgen van de airstrike en de 2 kills niet dood bent gegaan) wel kwijt bent, en je dan Heli support krijgt (wat imo toch wel erg zonde is..)

Overigens moet je met de Heli ook wachten op de UAV, aangezien hij bij UAV alle rode blibs af gaat, zonder UAV gaat hij er dus alleen op af als er door de vijand geschoten wordt (of de vijand toevallig in de buurt is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind vaak de Heli minder waard dan een goed geplaatste airstrike, helemaal omdat je daarmee soms weer een airstrike kunt verdienen en men op sommige maps wel erg op de heli is gefocussed zodat je daar niet zo veel kills mee maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch snap ik het niet helemaal... Ik dacht dus dat als je de airstrike gebruikt, dat je dan weer opnieuw kills moet gaan verzamelen voor een volgende airstrike of (als je langer doorgaat) een eventuele heli. Maar het is me al een paar keer gebeurt dat ik een airstrike kreeg, 'm meteen gebruikte en zowat meteen een heli kreeg! En dan had ik heus geen 7 kills gehad met die strike! Is dit soms een serverinstelling...? Dus dat je op de ene server met het gebruiken van de airstrike opnieuw moet beginnen om een heli te halen, maar dat er op de andere server gewoon doorgeteld wordt en je dus na 2 airstrike kills op 7 = heli komt...? Of zou het een bug zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:18:
Toch snap ik het niet helemaal... Ik dacht dus dat als je de airstrike gebruikt, dat je dan weer opnieuw kills moet gaan verzamelen voor een volgende airstrike of (als je langer doorgaat) een eventuele heli. Maar het is me al een paar keer gebeurt dat ik een airstrike kreeg, 'm meteen gebruikte en zowat meteen een heli kreeg! En dan had ik heus geen 7 kills gehad met die strike! Is dit soms een serverinstelling...? Dus dat je op de ene server met het gebruiken van de airstrike opnieuw moet beginnen om een heli te halen, maar dat er op de andere server gewoon doorgeteld wordt en je dus na 2 airstrike kills op 7 = heli komt...? Of zou het een bug zijn...?
Nee het is geen bug.
Je moet je heli tactisch gebruiken als je nu de hele tijd met je team in de front linies gaat staan hebben ze de handen vol aan jou en je team en dan komt de heli en dan heb je erg veel killls
In bog deed ik dit eerst een goed geplaatste air strike die mij 12 kills bracht daarna op het goede moment mijn heli geroepen en die maakte er ook nog is 17 mijn hele clan ging erin dus mijn helikopter bleef maar killen en ik heb met de barett ondertussen ook nog 6 kills gemaakt ik kwam dus op een Streak van 35kills dus zo zie je maar een goed team/clan en een heli kunnen veel goeds brengen

Oohja tip voor iedereen
Mp5+silencer Claymore+UAV jammer+Dead silence
Hiermee sluip je goed door levels zoals wet work omdat je daat al zo gecamoufleerd bent kijken ze allemaal op de radar en een beetje goede mensen luisteren goed en horen je lopen daar is dead silence dus voor !

Deze is ook wel fijn

Mp5+silencer + Barett + Claymore+Overkill+Iron lungs

Veel suc6 en mischien komen jullie mij nog een keer tegen in 1 van de vele server nick is s.C->SecondZzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Nee, je moet tellen vanaf de laatste keer dat je spawnde dus:

3 kills na spawnen = UAV
5 kills na spawnen = 2 kills na UAV = airstrike
7 kills na spawnen = 2 kills na airstrike = chopper

en voor zover ik weet is dat op bijna alle server zo (sommige hebben ook dat 3 kills meteen een airstrike is maar dat is duf)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Labman schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:34:
[...]

Nee, je moet tellen vanaf de laatste keer dat je spawnde dus:

3 kills na spawnen = UAV
5 kills na spawnen = 2 kills na UAV = airstrike
7 kills na spawnen = 2 kills na airstrike = chopper

en voor zover ik weet is dat op bijna alle server zo (sommige hebben ook dat 3 kills meteen een airstrike is maar dat is duf)
Mijn verwachting is dat je de killcounter reset als je bv voor een airstrike kiest. Dwz dat je weer 7 kills moet halen voor een heli na een airstrike gegooid te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:11:
[...]

47 en dan meedoen met de 12+ jarige spelers; _/-\o_

Ikzelf ben daarentegen 34 en vader van een dochter van 4, dus helaas niet veel tijd om te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Bor de Wollef schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:40:
Mijn verwachting is dat je de killcounter reset als je bv voor een airstrike kiest. Dwz dat je weer 7 kills moet halen voor een heli na een airstrike gegooid te hebben.
Verwachting? Neen, beetje googlen (of het spel MP spelen ;) ) brengt je het feit dat het dus NIET gereset wordt. Er wordt (ongeacht of je nu de behaalde support gebruikt of niet) gewoon doorgetelt.

7 kills zonder gebruik van tussenin-behaalde support is gewoon heli support
3 kills -> UAV -> 2 kills -> airstrike -> 2 kills is ook heli support

helaas ben je dus WEL je laatst behaalde support kwijt, als je een nieuwe krijgt (en hem dus niet gebruikt hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

SoaDmaggot schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:07:
[...]

Verwachting? Neen, beetje googlen (of het spel MP spelen ;) ) brengt je het feit dat het dus NIET gereset wordt. Er wordt (ongeacht of je nu de behaalde support gebruikt of niet) gewoon doorgetelt.

7 kills zonder gebruik van tussenin-behaalde support is gewoon heli support
3 kills -> UAV -> 2 kills -> airstrike -> 2 kills is ook heli support

helaas ben je dus WEL je laatst behaalde support kwijt, als je een nieuwe krijgt (en hem dus niet gebruikt hebt).
Wel is het zo dat het per server verschilt als je dan bijv uav gebruikt en 2 kills maakt ook nog airstrike krijgt. Daarom gebruik ik zodra ik de tijd heb meestal me streakbonus want als je wacht met uav gebruiken en je gaat dood krijg je nog een keer uav tja dat schiet niet op natuurlijk kan je beter gelijk gebruiken :).
Heli is fijn bij FFA maar airstrike zoveel beter bij SD. Huppa eerst volgende ronde airstrike op goede plaats en 5 kills erbij :). Meeste kills dat ik met 1 airstrike heb gehaald staat op 8 in SD best lekker al zeg ik het zelf.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, goed om te weten van die strikes en zo want ik gebruikte m'n airstrike nooit meteen omdat ik liever de heli heb: in de praktijk betekent dit dat ik meestal de heli niet haal omdat ik gekilled wordt voordat ik zover was. Dus vanaf nu ga ik m'n airstrike zo snel mogelijk gebruiken om er dan een heli aan vast te plakken. ;) Ik ga het nu meteen ff online in de praktijk brengen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digital8 schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:50:
[...]

47 en dan meedoen met de 12+ jarige spelers; _/-\o_

Ikzelf ben daarentegen 34 en vader van een dochter van 4, dus helaas niet veel tijd om te gamen.
30, vader van een dochter van 3, en er komt er zeer binnenkort nog een zoon of dochter bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:58:
[...]

30, vader van een dochter van 3, en er komt er zeer binnenkort nog een zoon of dochter bij.
Je doet je naam eer aan ;) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Genoeg offtopic geneuzel over die gamende vaders (stel fossielen :P ), graag weer terug naar CoD4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Hou het ontopic, hetgeen waar de modbreak boven je het over had.

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de hitbox toch wel iets te makkelijk plus dat ik ik een keer in killcam zag hoe ik neergesnipert werd en diegeen richt zeker een centimer naast me hoofd en schoot raak , vind dat wel een kwalijke zaak . Hoop ook op mods die de mogelijkheid van airstrikes + helicopters uitzetten , het is wel een leuk feature maar ook wel wat rommelig zo nu en dan . Beetje teamplay is ook weinig te bekennen soms .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:34:
Beetje teamplay is ook weinig te bekennen soms .
Zeg maar gerust dat er vrijwel geen teamplay is op de meeste public servers. Dat is ook iets wat ik erg jammer vind. Naast de clans die je op pubs tegen komt is er erg weinig teamplay te bekennen. Jammer dat er niet iets is als bv een commander mode of squads die de teamplay kunnen bevorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het werkt (natuurlijk) inderdaad perfect! Airstrike, hopla, twee kills, heli! Potjandorie... Heb ik daar al die tijd m'n airstrikes bewaard om alsnog een heli te halen... }:O

Ik speel trouwens nog steeds hardcore: als je het nog niet gedaan hebt, moet je dat echt proberen. Het is stukken rustiger EN spannender! Nou, wat wil je nog meer! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:32
Vind de hitbox toch wel iets te makkelijk plus dat ik ik een keer in killcam zag hoe ik neergesnipert werd en diegeen richt zeker een centimer naast me hoofd en schoot raak , vind dat wel een kwalijke zaak . Hoop ook op mods die de mogelijkheid van airstrikes + helicopters uitzetten , het is wel een leuk feature maar ook wel wat rommelig zo nu en dan . Beetje teamplay is ook weinig te bekennen soms .
Hitboxen zijn goed. Waarschijnlijk liep je gewoon en richting op en mikte hij voor je uit. Vergeet niet dat je zeker met sniperrifles rekening moet houden met het feit dat je kogel niet direct raakt op een grote afstand.

Zelf nou nog nooit gevonden dat de airtsrikes en heli rommelig waren, zoweizo is teamplay snel te vinden op de meeste clan servers. Trekken toch vaak wat meer ervaren mensen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Zo, mijn vraag heeft aardig wat reacties opgeleverd zie ik. Ik ben net gisteravond level 55 geworden 8) , en met HQ is volgensmij de tactiek om de airstrike te gooien als er een nieuwe HQ locatie bekend is. Bij TDM heb ik nog steeds niet echt door wat de beste tactiek is. Ik denk dat het ook een groot deel mapkennis is. (die zou ik nu toch wel moeten hebben zou je denken, ik heb nu iets van 2 dagen en 15 uur gespeeld :? )
Nog bedankt voor de tip van de UAV i.c.m. de heli. Ik zal het eens uitproberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
abaart schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:35:
met HQ is volgensmij de tactiek om de airstrike te gooien als er een nieuwe HQ locatie bekend is.
Of op/naast je eigen of de enemy's HQ, als die gepakt is. Let wel op dat friendly uit staat dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:17

Bezulba

Formerly known as Eendje

abaart schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:35:
Zo, mijn vraag heeft aardig wat reacties opgeleverd zie ik. Ik ben net gisteravond level 55 geworden 8) , en met HQ is volgensmij de tactiek om de airstrike te gooien als er een nieuwe HQ locatie bekend is. Bij TDM heb ik nog steeds niet echt door wat de beste tactiek is. Ik denk dat het ook een groot deel mapkennis is. (die zou ik nu toch wel moeten hebben zou je denken, ik heb nu iets van 2 dagen en 15 uur gespeeld :? )
Nog bedankt voor de tip van de UAV i.c.m. de heli. Ik zal het eens uitproberen. :)
bij tdm gewoon wachten tot een uav beschikbaar is, en dan een paar meter voor de grootste groep rode stipjes neer mikken :P wel natuurlijk opletten of dat toevallig niet in een huisje is anders heb je er nog niets aan ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 15:19

Arethusa

Niet die server

Tja, de sniper. Volgens mij is het zoals in de singeplayer sniper missie is uitgelegd dat je iets rekening moet houden met de windrichting en dat soort zaken.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

omg dit ga je niet geloven... iemand met de nick "toughshit" moest hem renamen van de admin omdat er iemand van 10 jaar oud op de server zat... blijkbaar is het ok om anderen overhoop te schieten maar het woord shit horen.. oh oh oh dat is wel heel baaaad!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
psychoclown schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:45:
[...]

Heli is fijn bij FFA maar airstrike zoveel beter bij SD. Huppa eerst volgende ronde airstrike op goede plaats en 5 kills erbij :). Meeste kills dat ik met 1 airstrike heb gehaald staat op 8 in SD best lekker al zeg ik het zelf.
Dit is dus de rede dat ik nooit meer SD speel het is wel zo lame om een airstrike op spawn te pleuren
op die manier verpest je het hele spel en dat je dat zelf nog niets eens door hebt is nog wel het ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vind dat ook gewoon een bug of een feature die niet gemogen zou moeten hebben, speel zelf alleen maar TDM dus heb je dat probleem niet, maar toen ik een potje SD deed liep ik me constant te ergeren aan mensen die al een heli of een airstrike hadden gelijk aan het begin van een potje (en dus in 1x het halve team uitmoorden)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
eendje schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:41:
omg dit ga je niet geloven... iemand met de nick "toughshit" moest hem renamen van de admin omdat er iemand van 10 jaar oud op de server zat... blijkbaar is het ok om anderen overhoop te schieten maar het woord shit horen.. oh oh oh dat is wel heel baaaad!
Speelde ook altijd CSS bij een community waarbij dat niet mocht, waren veel vaders met kinderen (tieners) en als papa speelt moeten die natuurlijk ook spelen, maar daar mocht je dus ook niet schelden enzo. Op zich wel begrijpelijk omdat vooral kinderen tussen de 10 en 15 dat snel oppakken en overal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arethusa schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:12:
[...]

Tja, de sniper. Volgens mij is het zoals in de singeplayer sniper missie is uitgelegd dat je iets rekening moet houden met de windrichting en dat soort zaken.
Nieuw licht op deze game , als er windrichting ook mee telt dan was ik nog niet ver genoeg in het begrijpen van deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 22:33:
[...]

Nieuw licht op deze game , als er windrichting ook mee telt dan was ik nog niet ver genoeg in het begrijpen van deze game.
Dat is alleen bij die ene missie dat je iemand moet uitschakelen. Volgens mij heb je er voor de rest geen last van.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

sekeroglan schreef op maandag 31 december 2007 @ 22:35:
[...]

Dat is alleen bij die ene missie dat je iemand moet uitschakelen. Volgens mij heb je er voor de rest geen last van.
Inderdaad, de afstanden in die online maps zijn niets vergeleken bij de afstand die je moet snipen in die missie..
spoiler:
Dat was wel een kilometer ofzo :P

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

NeSs schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:52:
[...]

Dit is dus de rede dat ik nooit meer SD speel het is wel zo lame om een airstrike op spawn te pleuren
op die manier verpest je het hele spel en dat je dat zelf nog niets eens door hebt is nog wel het ergste
Niet door hebben? Laat me niet lachen heb het goed door hoor maar dat is net zoiets als noobtubes, martyrdom etc Iedereen loopt er over te zeiken zolang ze het zelf niet doen. Tja kom op mensen het zit er nou eenmaal in en je kunt het niet gebruiken als je je er aan ergert maar er zullen er zat zijn die het net zo hard wel doen. Die airstrikes en heli's vind ik zelf gewoon kunnen en gebruik die dan ook maar tis niet zo dat als ik in de server zit de rest geen kans meer maakt hoor ik wordt net zo goed gepakt.
Wel vind ik zo dat de streaks langer moeten zijn 3 - 6 - 10 ofzo dat is in SD al iets lastiger realiseren al niet moeilijk voor een speler met redelijke skill. In TDM en FFA etc gebeurt het net zo hard als ik of iemand anders in FFA een streak van 20 maak en jij zit in dezelfde game zou je wrs hetzelfde zeggen. Tja die speler is gewoon of goed of luck of combi van beide leer ermee leven het gebeurt niet alleen in SD.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wat zijn noobtubes? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De granate launchers. Veel mensen ergeren zich er kapot aan. Ik gebruik hem zelf niet, maar heb er ook niet echt last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 23:50:
[...]

De granate launchers. Veel mensen ergeren zich er kapot aan. Ik gebruik hem zelf niet, maar heb er ook niet echt last van.
Nog nooit last van gehad. Vind het wel lollig om te zien als iemand met zo'n ding geraakt wordt (dus door de granaat zelf, zonder explosie).

Heb tegenwoordig het snipen helemaal ontdekt. Zal door velen wel als campen gezien worden, maar heb er een hoop lol in. Met name het niet gezien worden is een vak apart. En ja, ik heb vaak het minst aantal kills, maar dat is te verwachten. De kill/death ratio maakt dan een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Even een vraag, maybe beetje nooby maar goed. Je kan met sommige geweren ook granten afvuren, en met de toets 4 flashbangs en bij sommige missies smoke's, maar kan je ook gewoon los de granaten afvuren?

Edit:
Spacey23 schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:47:
[...]

Ja idd, dat is gewoon geen doen, meestal is het een optie om als een bezetene op die hond in te maaien (1 kogel is genoeg om hem te doden meestal) maar ze zijn zo ontzettend snel...

[ Voor 50% gewijzigd door Joopieboy op 01-01-2008 01:20 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
King_Louie schreef op maandag 31 december 2007 @ 23:58:
[...]

Nog nooit last van gehad. Vind het wel lollig om te zien als iemand met zo'n ding geraakt wordt (dus door de granaat zelf, zonder explosie).
Dat dacht ik ook.

...totdat in m'n favo server een of andere debiel kwam die bij elkaar echt al een week lang met zo'n ding aan de gang is, 0,0 skill heeft en lvl 46 is oid. Hij owned iedereen heel irritant met dat ding, en na twee schoten gaat 'ie dood oid etc.
Echt, die dingen zuigen. Het is een beetje als rifles in CoD2, panzers in Enemy Territory, enzovoorts. Ze lijken leuk en onschuldig, maar op den duur ga je je er enorm aan ergeren. Die dingen moeten echt meer gelimit worden in een patch, op deze manier is het (vaak) gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 08:46
ik moet toch wel vreselijk lachen om de modbreak. ik als gamende vader LOL.
sorry dat ik het 4 pagina's terug vroeg. niet gedacht dat er zoveel reacties op kwamen. maar het doet me goed.
maar de moderator heeft gelijk nu weer ontopic

gelukkig nieuwjaar allemaal en dat we de jonkies maar een poepie mogen laten ruiken tijdens de heftige online sessies

[ Voor 20% gewijzigd door murky123 op 01-01-2008 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

zo ..

allereerst : De beste wensen :P

[ontopic]
Ik heb het spel nu ook eens geinstaleerd :) echter wel de Ali Illegali versie maar das meer omdat ik niet zo van het genre hou.

Echter moet ik toegeven dat ik het best een vet spel vind .. ziet er mooi uit en de missies die ik tot nu toe gedaan heb zijn echt leuk en goed inelkaar gezet.

Ben nu dat ik een Tank moet escorteren ergens naartoe .

Komt erop neer dat ik m ms wel ga kopen . maar wil em nog in MP proberen maar geen idee of dat lukt met deze 'versie'

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Volgens de game-teller was ik na 1 dag en precies 1 uur op level 55 ;( , & de weg naar Commander was dus best leuk, maar nu na 2 dagen 7 uur en 23 minuten op de teller hangen de mappen me al flink de keel uit.. Ik hoop echt dat er snel een map-pack komt met betere & vooral grotere mappen.

Verder heeft het spel een echte anti-cheat nodig want Punkbuster is gewoon waardeloos. Op bijna elke server zitten wel een paar van die Jostie's met HelioS-Framework het hele spel te veklooien.

Anyway, beste wensen.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gewoon uit te zetten hoor in de config files.

Je kan zelfs armor en damage tweaken als je wil. Alleen kan je dan geen ranked server meer draaien maar moet je je server van uit de map ModWarfare starten.

Zelf doe ik af en toe scrims / wars op me server, hiervoor enable ik PAM CBperks (default clanbase settings). Hierin worden veel perks, grenade launcher, P90, airstrike en heli dus uitgeschakeld.

Maar je kan het dus ook zonder PAM individueel tweaken als je wilt. Alleen spelen meeste mensen liefst op ranked server denk ik als ze pubben, waardoor je dus default settings hebt.

PAM heeft overigens ook een public mode waarin meer enabled is default en je zelf dus kan tweaken. Hier zit ook spawn protection etc in. Wel leuke mod, maar ik denk dat veel mensen niet warm lopen voor een pub met PAM. Want je kan dan dus geen challenges / ranks halen.

Als er hier genoeg mensen zijn die een keer met wat PAM settings willen spelen kan ik het wel een avondje aanzetten op me pub overigens, maar dan moeten er wel genoeg mensen zijn om ff goed een paar rondes te spelen want ik betwijfel of veel random pubbers er dan in blijven.

edit: Oh vergeet bijna: Gelukkig nieuwjaar, hopelijk met veel frags ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-08 14:27
Paar dagen terug uitgevonden dat je met stun (en waarschijnlijk ook flash en smoke)-granaten mensen dood kunt gooien. Met frag granaten lukt dat niet.

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 04:19:
[...]

Je kan zelfs armor en damage tweaken als je wil. Alleen kan je dan geen ranked server meer draaien maar moet je je server van uit de map ModWarfare starten.

Zelf doe ik af en toe scrims / wars op me server, hiervoor enable ik PAM CBperks (default clanbase settings). Hierin worden veel perks, grenade launcher, P90, airstrike en heli dus uitgeschakeld.

Maar je kan het dus ook zonder PAM individueel tweaken als je wilt. Alleen spelen meeste mensen liefst op ranked server denk ik als ze pubben, waardoor je dus default settings hebt.

PAM heeft overigens ook een public mode waarin meer enabled is default en je zelf dus kan tweaken. Hier zit ook spawn protection etc in. Wel leuke mod, maar ik denk dat veel mensen niet warm lopen voor een pub met PAM. Want je kan dan dus geen challenges / ranks halen.

Als er hier genoeg mensen zijn die een keer met wat PAM settings willen spelen kan ik het wel een avondje aanzetten op me pub overigens, maar dan moeten er wel genoeg mensen zijn om ff goed een paar rondes te spelen want ik betwijfel of veel random pubbers er dan in blijven.

geen heli en airstrike oke, maar geen p90?! en jullie weten toch dat met een granadelauncher die mannetjes na 2x schieten altijd dood gaan.. moet je gewoon sneller schieten dan hun, geen probleem.

welke perks worden er trouwens uitgezet dan? want ik vind geen enkele perk echt irritant. martyrdom is zo makkelijk te ontwijken en last stand is een keertje extra schieten, ook niet echt lastig. (vaak laat ik ze nog lekker liggen ook, zodat ze 10s geen fluit uit kunnen voeren :P )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik dan een nadeel vind is dat je nadat je dood bent gegaan je weer 3 kills achterelkaar maakt en dan dus (volgensmij) je airstrike kwijt bent en gewoon weer UAV hebt. Ja, of je moet echt in een hoekje gaan wachten totdat een teammate UAV heeft geactiveerd. Ik vraag het eigenlijk altijd wel in teamchat of iemand ff UAV kan doen. Meestal krijg ik spoedig daarna UAV en kan ik leuke kills maken met mn bommetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
TheZeroorez schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 01:24:
[...]
Dat dacht ik ook.

...totdat in m'n favo server een of andere debiel kwam die bij elkaar echt al een week lang met zo'n ding aan de gang is, 0,0 skill heeft en lvl 46 is oid. Hij owned iedereen heel irritant met dat ding, en na twee schoten gaat 'ie dood oid etc.
Echt, die dingen zuigen. Het is een beetje als rifles in CoD2, panzers in Enemy Territory, enzovoorts. Ze lijken leuk en onschuldig, maar op den duur ga je je er enorm aan ergeren. Die dingen moeten echt meer gelimit worden in een patch, op deze manier is het (vaak) gewoon niet leuk meer.
Tja, ik lig in m'n ghillie suit ergens tussen het gras, dus ik zal niet zo snel gezien worden doordat soort types (sterker nog, vrijwel niemand ziet me, soms staan ze bijna bovenop me om te zien waar dat schot vandaan kwam...). Maar het werkt toch gewoon net als een shotgun? Van dichtbij is één schot voldoende om een kill te krijgen? Op langere afstanden zal hij rekening moeten gaan houden met de baan van de granaat om 'm op de juiste plek te krijgen, dus dan is er wel weer wat vaardigheid voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

DaPi schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 04:39:
Paar dagen terug uitgevonden dat je met stun (en waarschijnlijk ook flash en smoke)-granaten mensen dood kunt gooien. Met frag granaten lukt dat niet.
Dat kan wel, maar die geven minder schade, dus bij een nog lagere HP. Want ik heb de Fast Think Frag ofzoiets wel gehaald (dus met een granaat iemand doodgooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solid Seal schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 02:02:
Komt erop neer dat ik m ms wel ga kopen . maar wil em nog in MP proberen maar geen idee of dat lukt met deze 'versie'
Ik hoop dat het niet lukt, want als er 1 game z'n geld waard was in 2007 (en nog steeds is in 2008) dan is het CoD4 wel. Game of the year imho. (En ja, ik heb Crysis ook gekocht en da's dus absoluut GEEN GotY!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:27:
[...]

Wat ik dan een nadeel vind is dat je nadat je dood bent gegaan je weer 3 kills achterelkaar maakt en dan dus (volgensmij) je airstrike kwijt bent en gewoon weer UAV hebt. Ja, of je moet echt in een hoekje gaan wachten totdat een teammate UAV heeft geactiveerd. Ik vraag het eigenlijk altijd wel in teamchat of iemand ff UAV kan doen. Meestal krijg ik spoedig daarna UAV en kan ik leuke kills maken met mn bommetjes :)
nee dit is niet zo. als jij airstrike hebt hou je m net zolang totdat de map is afgelopen of als je m gebruikt. als je airstrike hebt en daarna 7 kill streak haalt krijg je een heli en dan ben je wel je airstrike kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 korte vraagje:

1950gt kaartje draait toch makkelijk cod4?(icm p4 3,0 ghz en 1024 mb ram)
Kon er via google helaas geen benchmark van vinden. Maar wel een van company of heroes wat hem goed afging. Vergelijkbaar?

En draaien jullie ook met gemodificeerde cfg files. Of heeft dat geen/amper effect op je fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: TheZeroorez
Als hij iedereen ownt, dan is er wel skill bij, of er is net geen skill bij alle anderen. Die noobtube is echt zo erg niet. Hij past gewoon perfect bij een speelstijl die jij niet graag hebt.

Ik heb het reeds verteld: je verliest een perk en de reddot als je de tube gebruikt. Op zich is dat een groot nadeel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gisteren een uurtje MP gedaan en wel geteld 1 kill gemaakt. :') Nog een hoop oefenen blijkt wel weer. Zo de 360 nog maar weer eens aanslingeren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:32
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Als hij iedereen ownt, dan is er wel skill bij, of er is net geen skill bij alle anderen. Die noobtube is echt zo erg niet. Hij past gewoon perfect bij een speelstijl die jij niet graag hebt.

Ik heb het reeds verteld: je verliest een perk en de reddot als je de tube gebruikt. Op zich is dat een groot nadeel.
Idd, had er vanmiddag ook een, loop ook continue te schelden dat iedereen hem blokkeerde of zo. Vreselijk irritant als hij je weer af knalde maar uiteindelijk staat hij wel onder aan het killboard en jij ergens bovenaan.

Mooiste was nog wel datie in (eeuh down heet die map met die heli die is gecrashed) met zijn team die toren in hadden genomen. iedere keer moest je weer door zijn gehele tem heen om vervolgens door hem gepakt te worden omdatie de laaste trap liep te campen. uiteindelijk na een paar pogingen te pakken gekregen, fbang + knife is altijd zo voldoening he :D
Vervolgens sta ik boven voor nog geen 30sec, knal ik hem af omdat ie als een brave noob in het open rond rende, begint ie mij voor camper uit te schelden. Lag echt helemaal in een deuk :d

Ik heb wel een keer interesse, lijkt me een leuke afwisseling!

[ Voor 35% gewijzigd door Th3Eagle op 01-01-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de perk dat je 2 'hoofd' wapens kan hebben.
Maar het is niet echt nodig aangezien je heel snel een ander wapen op kan pikken in ruil voor je pistooltje.
En in perk groep 2 zitten nuttigere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:24:
[...]

Helemaal niet, die gast kan niet anders dan n00ben, als z'n granaten op zijn gaat hij schieten, en ligt 'ie meteen plat. Hij eindigt het spel dan ook met 20 kills en 13 deaths ofzo, en zoiets altijd. Skill is er zeker niet bij; ook ik kan met zo'n buis aan de slag. Het is alleen een feit dat het spel er niet leuk op wordt als iedereen dat gaat doen, en ikzelf ook helemaal geen lol in het spel heb als ik die tube gebruik (heb het een paar dagen gedaan), maar kills krijg ik er wel mee. Het is echt geen skill, vooral van dichtbij niet. Streepje mikken, klikken *pang* dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:49:
Het is echt geen skill, vooral van dichtbij niet. Streepje mikken, klikken *pang* dood.
Ben het verder wel met je eens, hoor, maar wat is dan WEL skill...? Met ELK wapen moet je mikken en klikken en *pang* dood... Is het met een M14 dan opeens wel skill als je dat doet...? Wat ik niet zo vind van die tubes (en nogal skilloos) is dat ze vaak vanaf een grote afstand gewoon maar wat wegschieten in de hoop wat kills te maken (hetgeen met de killcam vaak te zien is). Zelfde als met nades die te pas en te onpas rondgestrooid worden. DAT is geen skill. Maar een nette kill met een tube of een goed geplaatste nade (allebei dus bewust gericht) is dus wel skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 24-09 10:39
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:09:
1 korte vraagje:

1950gt kaartje draait toch makkelijk cod4?(icm p4 3,0 ghz en 1024 mb ram)
Kon er via google helaas geen benchmark van vinden. Maar wel een van company of heroes wat hem goed afging. Vergelijkbaar?

En draaien jullie ook met gemodificeerde cfg files. Of heeft dat geen/amper effect op je fps?
die kan dat zeker aan...

AMD athlon64 3000+ 1.8@2.1ghz, 2GB ram, XP pro, ATI X1600Pro AGP, 1024x768 alles zo ongeveer@medium en dan heb ik genoeg frames om alles vloeiend over te laten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind dat op veel servers er wel ERG veel gecamped word. Net een paar rondes op 5 verschillende servers gespeeld, niets dan campers waardoor er echt geen vaart in het spel zat. Op de een of andere manier is het publiek in COD4 toch anders dan in bv Battlefield / Battlefield 2. Ik kom hier veel meer gescheld tegen, campen, kicken wanneer iemand de admin owned en ga zo maar door. Ik ben nu bezig met het verzamelen van een aantal servers op de favourites waar wel leuk gespeeld kan worden. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:42
Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:57:
Ik vind dat op veel servers er wel ERG veel gecamped word. Net een paar rondes op 5 verschillende servers gespeeld, niets dan campers waardoor er echt geen vaart in het spel zat. Op de een of andere manier is het publiek in COD4 toch anders dan in bv Battlefield / Battlefield 2. Ik kom hier veel meer gescheld tegen, campen, kicken wanneer iemand de admin owned en ga zo maar door. Ik ben nu bezig met het verzamelen van een aantal servers op de favourites waar wel leuk gespeeld kan worden. Iemand nog tips?
Ik geloof dat er eentje M3Deutschland heet en is in de kleuren van de duitse vlag geschreven. Goede server een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zojuist potje Hardcore TDM gespeeld.
Damn zeg, daar komt de m16 tot zn recht. Ik heb een 25 kill streak ermee gehaald op Vacant. En heb geen hulp gehad van de airstrike omdat het bij mij altijd verkeerd getimed is >.>
Ik vond de m16 meer een beetje wat minder wapen, maar na wat meer ermee gespeld te hebben is het toch een erg fijn wapen, ondanks die burstmode erop.

[ Voor 25% gewijzigd door rCk op 01-01-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:49:
[...]

Helemaal niet, die gast kan niet anders dan n00ben, als z'n granaten op zijn gaat hij schieten, en ligt 'ie meteen plat. Hij eindigt het spel dan ook met 20 kills en 13 deaths ofzo, en zoiets altijd. Skill is er zeker niet bij; ook ik kan met zo'n buis aan de slag. Het is alleen een feit dat het spel er niet leuk op wordt als iedereen dat gaat doen, en ikzelf ook helemaal geen lol in het spel heb als ik die tube gebruik (heb het een paar dagen gedaan), maar kills krijg ik er wel mee. Het is echt geen skill, vooral van dichtbij niet. Streepje mikken, klikken *pang* dood.
Ja hetzelfde verhaaltje kan ik ook ophangen over snipers. Zo kan je in principe alles wel irritant vinden (vind ik meestal ook overigens). Ik vind het geen goede argumenten, en het blijft een persoonlijke mening. Het spel wordt er ook echt niet leuker op als iedereen met een sniper rifle rondloopt hoor.

Dat over geen skill vind ik ook nogal slap. Zo kan je alles wel afdoen als "geen skill", en bij alle wapens geldt inderdaad "streekpe mikken, klikken pang dood". Dat heet richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Poll time!

Poll: Welke speelmodus speel jij het meest?
Singleplayer
Multiplayer LAN
Multiplayer Internet
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=257699&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welk systeem speel jij COD4?
PC
PS3
Xbox360
Ik speel geen COD4
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=257700&layout=2&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de optie om meerdere keren te stemmen. Ik speel op 360 EN pc namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 22:00:
Ik mis de optie om meerdere keren te stemmen. Ik speel op 360 EN pc namelijk :)
Goed punt :) Dan maar het platform kiezen waar je het meest op speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:32:
[...]

Ja hetzelfde verhaaltje kan ik ook ophangen over snipers. Zo kan je in principe alles wel irritant vinden (vind ik meestal ook overigens). Ik vind het geen goede argumenten, en het blijft een persoonlijke mening. Het spel wordt er ook echt niet leuker op als iedereen met een sniper rifle rondloopt hoor.

Dat over geen skill vind ik ook nogal slap. Zo kan je alles wel afdoen als "geen skill", en bij alle wapens geldt inderdaad "streekpe mikken, klikken pang dood". Dat heet richten.
Er zit wel wat in. Er zijn bepaalde maps waarin mensen zo slim zijn geweest om in prive matches uit te zoeken hoe ze de tube moeten richten om gelijk de spawnpoint van tegenpartij te raken. Is wel eens leuk als je Search/Destroy start, en na 5 seconden je hele team dood is door een granaat die wordt geschoten. En dat 3x achter elkaar :')

Vaak hoeft er nog niet eens gericht te worden, en dat is nou het jammere.. in close range zien ze je de hoek om komen, *klik* en granaat wordt door je lichaam geperst. Als je een gebouw in loopt hoeven ze maar een granaat naar binnen te mikken en je bent weg voordat je iets kan doen.

Je moet wel goed zijn om dat ding goed te gebruiken, maar als je het eenmaal goed kan is het niet normaal meer wat voor een kills je kan krijgen.

Overigens zijn er weinig guns waarbij ik red dot nog gebruik.. als je gewend raakt aan iron sights werkt dat ook prima. Met name G3/LMGs werken perfect.
Al is bij M16 de red dot wel errrrug fine om te snipen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dantar op 01-01-2008 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:58
Misschien een domme vraag, maar wat bedoelen jullie precies met die tube?

Toch niet de Grenade Launcher attachement he?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

zwAf schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:40:
Misschien een domme vraag, maar wat bedoelen jullie precies met die tube?

Toch niet de Grenade Launcher attachement he?:P
Ik ben bang vanwel.
Waarom toch niet? Ervaringen mee, kan je meepraten? Vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Die grenade launcher is veel servers (Lees :nooit) niet gewaardeerd en iemand die hem gebruikt word vaak als noob ervaren, het ding heeft niet voor niets de bijnaam "noobtube". Tevens is de noobtube een laffe manier van dode want voor het maken van een kill met tube heb je totaal geen skills nodig . Dit zijn tevens ook wel een van de voornaamste redenen waarom de noobtube frontaal geband is uit de toernament van Cod 4 (lees: Clanbase etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipperJR schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:50:
Die grenade launcher is veel servers (Lees :nooit) niet gewaardeerd en iemand die hem gebruikt word vaak als noob ervaren, het ding heeft niet voor niets de bijnaam "noobtube". Tevens is de noobtube een laffe manier van dode want voor het maken van een kill met tube heb je totaal geen skills nodig . Dit zijn tevens ook wel een van de voornaamste redenen waarom de noobtube frontaal geband is uit de toernament van Cod 4 (lees: Clanbase etc)
Bij BF2 had ook al iedereen een hekel aan dat ding.
Zelf gebruik ik het eigenlijk weinig maar erger me er ook niet aan.
Ik erger me meer aan campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog meer mensen met XboxLIVE problemen?
Mn membership was afgelopen, nieuwe pre-paid code ingevoerd en ik krijg bij COD4 constant de melding: "The current profile is not allowed to play on XboxLIVE." Wat een bagger zooi is XboxLIVE de laatste paar dagen zeg, blades die er 5 minuten over doen om te laden, random crashes en gewoon systemen die er constant uitknallen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 00:08:
Hier nog meer mensen met XboxLIVE problemen?
Mn membership was afgelopen, nieuwe pre-paid code ingevoerd en ik krijg bij COD4 constant de melding: "The current profile is not allowed to play on XboxLIVE." Wat een bagger zooi is XboxLIVE de laatste paar dagen zeg, blades die er 5 minuten over doen om te laden, random crashes en gewoon systemen die er constant uitknallen. :/
Ja het is een bekend probleem (5 dagen al :( ). Echt te belabberd voor woorden... Slecht inloggen, bijna geen games te vinden online, kom je in een game is er 80% kans dat je de melding krijgt 'Lobby closed' oid of anders ervaar je wel iets van 'Connection Interupted' tijdens het spelen :(

MAAK HET NOU IS!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Tja in dat opzicht ben ik blij dat ik geen xdoos heb, van microsoft. :+

Maar trouwens, ik vind de xbox best wel relax spelen, ok met de computer kan je sneller spelen naar mijn idee maar dit speelt zo best fijn, op de bank met een mooie tv voor je neus, kan slechter.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Voor de lief hebbers, een kleine CoD 4 test ;)
Youtube versie
en mooie versie vanaf de site:
CoD 4 S.A.S. @ Ingamemovies.nl

Niet super bijzonder ofzo... had er gewoon zin in :) !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 10:01

mvds

Totally awesome!

Trouwens een tijdje zitten spelen op een 32 slot Shipment server... Dat is echt een massacre zeg! :D Wel erg handig om aan je punten te komen btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

JohnD

Bernd

ik speel gewoon met de nade launcher.

zo kan je van alles wel zeggen dat het noob is. 3 nades is dan ook noob. sprayen met de P90 is dan ook noob. In mijn ogen is het gewoon onderdeel van het spel. Ik trek me dan ook niets aan van beledigingen die ik regelmatig naar mijn hoofd gegooid krijg.

en campen.. tja... bij sommige maps heb je dat wel eens. Zo zat ik laatst in overgrown ergens in zo'n huis op de eerste verdieping. Opeens begint het andere team daar te spawnen. Dus ik knal een aantal mensen neer die naar boven komen. Ik kon gewoon geen kant op. Wou door het raam springen maar onder me stonden 2 spelers.

en dan word je voor camper uitgescholden :)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

SunStorms_sletje schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 09:24:
zo kan je van alles wel zeggen dat het noob is. 3 nades is dan ook noob. sprayen met de P90 is dan ook noob. In mijn ogen is het gewoon onderdeel van het spel. Ik trek me dan ook niets aan van beledigingen die ik regelmatig naar mijn hoofd gegooid krijg.
Tsjah, dat het onderdeel van het spel is wil nog niet zeggen dat het ook gelijk goed eens. Zeg nou eens eerlijk: erger jij je niet aan lui die bijna alleen maar nade-kills maken, of dat je na een zwaar bevochten kill door martyrdom wordt teruggepakt? Of dat je soms gewoon 6x hebt ge-respawned voordat je ook maar een meter hebt kunnen lopen (ik doel op spawn protection)... Of dat je aaneengeschakeld wordt gekilled door nade-sniper-heli-airstrike-nade-sniper-airstike-heli-nade-nade-heli-sniper (domination in lvl Bog).

Of dat je punt B niet kunt veroveren omdat er telkens dezelfde persoon er een M203 op gooit...

Een aantal van deze dingen zijn niet op te lossen, maar het verwijderen van een paar lame perks en het toevoegen van spawn-protection zou enorm helpen met het verbeteren van de speelervaring.

Ik zou het zelfs beter vinden als 1 granaat an sich al een perk wordt, ipv standaard meegeven. Dan moeten de nade gooiers er meer voor laten om die nade te kunnen gooien...
en campen.. tja... bij sommige maps heb je dat wel eens. Zo zat ik laatst in overgrown ergens in zo'n huis op de eerste verdieping. Opeens begint het andere team daar te spawnen. Dus ik knal een aantal mensen neer die naar boven komen. Ik kon gewoon geen kant op. Wou door het raam springen maar onder me stonden 2 spelers.
Campen vind ik op zich niet zo erg. De meeste campers zijn toch niet zo snugger, en als je goed profiteert van het feit dat ze vaak op hun plek blijven zitten kun je ze heel mooi kilen zonder dat ze je gezien hebben. Bijvoorbeeld door de muur schieten of een nade om de hoek gooien die dan meteen ontploft..
ik speel gewoon met de nade launcher.
Doe ik zelf ook wel eens, maar als je een mooie acog scope kunt krijgen en gelijk meer ammo, dan ben ik wel over hoor!

Ik ben gisteren lvl 55 geworden, en ik probeer nu wat gold wapens te halen. Valt nog niet mee, eerlijk gezegd. Ik had ook al iets gelezen over prestige mode, dat lijkt me ook wel vet, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen...

Edit en offtopic:
Ohja, ik heb nog een ongelukje gehad met een grondbloem....

Afbeeldingslocatie: http://www.knopers.net/webspace/tweakers/uitgebrande-struik-31dec.jpg
Kostte toch wel zeker 14 halfgevulde emmers water om te blussen. De vlammen kwamen wel een meter boven de struik uit, net een boake >:)

[ Voor 6% gewijzigd door frankknopers op 02-01-2008 10:15 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Een aantal van deze dingen zijn niet op te lossen, maar het verwijderen van een paar lame perks en het toevoegen van spawn-protection zou enorm helpen met het verbeteren van de speelervaring.
ja spawn protection zou inderdaad enorm handig zijn. Verder stoor ik me niet zo aan M203 gebruikers ;)

nummer 1 irritatie bij mij is martyrdom. 90% van de tijd hoor ik de nade vallen maar soms zit m'n vriendin tegen me te praten of zo en dan ben ik te laat.

vraag is natuurlijk... waar ligt het probleem dan he? martyrdom of mijn vriendin? :P

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
@ frankknopers

Prestige mode heb je alleen op de consoles. Dus mocht je een pc hebben dan kan dat helaas niet.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 10:01

mvds

Totally awesome!

SunStorms_sletje schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:05:
[...]

ja spawn protection zou inderdaad enorm handig zijn. Verder stoor ik me niet zo aan M203 gebruikers ;)

nummer 1 irritatie bij mij is martyrdom. 90% van de tijd hoor ik de nade vallen maar soms zit m'n vriendin tegen me te praten of zo en dan ben ik te laat.

vraag is natuurlijk... waar ligt het probleem dan he? martyrdom of mijn vriendin? :P
Dat lijkt mij een overbodige vraag :P

Maar Martyrdom vind ik geweldig op de eerder genoemde 32 slot Shipment server :D Erg goed tegen spawnrapers en zeker goed voor zo'n 20 kills extra per ronde :+ :P Verder heb ik liever andere perks, sommige vind ik echt gewoon overbodig.... Helaas is de combo sneller schieten+sneller herladen niet mogelijk, want dat zou echt een supercombo zijn op die server >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Laatst online: 30-09 12:20
Die nade launchers mogen ze van mij ook helemaal afschaffen, ze schieten met die dingen van spawn tot spawn in het begin en als de nadelauncher leeg is gaan ze met hun 3-nades-n00b perk aan de gang en ja zo kan je aardig wat kills halen.
Ik hoop dat er snel wat actieve non-ranked servers bij komen die pam draaien zodat je wel op een normale manier pub kan spelen.

http://www.insane-qualiti...devious/videos/cb3on3.wmv

CB wars zijn een stuk leuker :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 10:03
Je had het in battlefield 2 ook al inderdaad, kwam je face 2 face met iemand te staan, en dacht je van nu komt er een mooi knife/pistol matchje maar nee, kerel trekt zn gp-30 en Plop, daar lig je dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

JJFS schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:40:
Die nade launchers mogen ze van mij ook helemaal afschaffen, ze schieten met die dingen van spawn tot spawn in het begin en als de nadelauncher leeg is gaan ze met hun 3-nades-n00b perk aan de gang en ja zo kan je aardig wat kills halen.
Ik hoop dat er snel wat actieve non-ranked servers bij komen die pam draaien zodat je wel op een normale manier pub kan spelen.

http://www.insane-qualiti...devious/videos/cb3on3.wmv

CB wars zijn een stuk leuker :O
nade launcher vervangt 1ste perk waardoor je geen 3 nades meer kan gebruiken.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Hmm, ok. Het is dus toch de Launcher. Dan voel ik me nu wel heel noob, aangezien ie nogsteeds onder mijn M4 zit ( was meer om de Vandalism challenge te halen ) maar nu en dan moest ik even uitschieten omdat mannetje weg te schieten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Poll: Meest irritante in COD4
Martyrdom
Helicopter
Airstrike
M203 nade
Drie nades perk
Geen spawn protect
Te kleine maps
Anders..
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=257790&layout=6&sort=prc

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Geen spawn protect.
Ben je er gelijk vanaf dat als je op TDM spawned je of 1 van die 3 nades, M203, Heli of airstrike op je kop krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Heb ook maar voor martyrdom gekozen. Stiekem trap ik er nog té vaak in, maar gebruik em zelf ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Laatst online: 30-09 12:20
SunStorms_sletje schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:06:
[...]

nade launcher vervangt 1ste perk waardoor je geen 3 nades meer kan gebruiken.
Aha dan valt het nog iets mee maarja, ben tegenstander van vele perks.
Extreme Conditioning is b.v. ook jammer/nep, als ik pub speel gebruik ik alleen CB perks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipers vind ik lang niet to irritant als die grenadelauncher en Martyrdom - de Sniper krijgt me hooguit een keer te pakken, dan weet ik waar hij ongeveer zit. In de meeste gevallen ga ik vervolgens even hallo zeggen met m`n aardappelschillertje.

Martyrdom zou lang niet zo irritant zijn als je langer de tijd hebt om weg te komen. En wat betreft die grenadelauncher - je kunt er weinig aan doen als er een granaat binnen komt zeilen van god weet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:30

flessuh

Set sail for fail!

mmm, toch snap ik niet waarom martyrdom word gezien als irritant...

1. je hoort de nade vallen
2. op normal mode heb je nade indicator
3.je kunt even wachten voor een eventuele granaat van martyrdom.

als je dat tegen de m203 zet wint de m203 het toch zeker wel van meest irritant...
je ziet een tegenstander en dood ben je....

imo als je door martyrdom dood gaat let je niet goed op :z

wat ik ontzettend irritant vind is dat je maar 5 custom slots hebt, soms ben je na elke ronde wel weer aan het aanpassen 8)7 want ik kan iig zo wel 10 nuttige sets bedenken, ook al is het alleen voor hardcore mode / normal mode.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij de poll de 3 nade perk gekozen. Ik word namelijk vaak helemaal gek van al die granaten. het zijn er gewoon te veel. Dit probleem is op te lossen door gewoon deze perk eruit te halen. De nade launcher vind ik geen probleem (ik gebruik hem zelf niet). Je mist namelijk wel wat dingen als je de nade launcher neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders....het feit dat de geluiden van bewegende enemies zachter zijn geworden
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.