[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 14.347 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:29
Anoniem: 103735 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:35:
Heb COD4 nu ook uitgespeeld maar ik vind dat je wel erg secuur kan schieten met de wapens.
Oud en nieuw in Las Vegas geweest en aangezien je in amerika zo met wapens mag knallen even de m16 een 7 shot shotgun een m16 en een glock 9mm geprobeerd (mijn vriendin ook)
en vooral de desert eagle is dus echt niet normaal beet te houden (ben wel wat wapens gewend aangezien ik een verenigingslid ben in NL)
zie mijn youtube filmpjes
http://nl.youtube.com/profile?user=LanVlam

Erg bizar ook in films (neem bijv charlies angels) waar een vrouw in elke hand een .50AE heeft en ze even strak leegschiet :-)
Weuw vette shit! Die desert eagle zit echt power in zo te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Misschien zijn die wat sterker als jou en je vriendin :P
Misschien zijn jullie niet sterk genoeg voor een .50 Deagle :)

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 16-01-2008 13:29 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
NeoMe schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:49:
Misschien zijn die wat sterker als jou en je vriendin :P
zo, Nederlands is lastig ;)

maaruh, ik heb ook wel eens geschoten met een desert eagle, ik ben zelf geen mager iel ventje, maar die terugslag is echt niet normaal!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ChojinZ schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Moet makkelijk lukken. Ik host momenteel zelf ook een server en dit doe ik op een AMD duron 2000+ met 756 MB mem.

Het geheugen verbruik zit met 12 spelers rond de 600 Mb. Proc belasting komt nooit boven de 15%
Dit echter wel met een dedicated server.

Als je een kijkje wil nemen op mijn server dan kan dat hier:
pps-nl.kicks-ass.org

De server draait echter alleen 's avonds tussen 19:00 en 23:00
bedankt! zal ik zeker ff een keer gaan doen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:34
Anoniem: 103735 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:35:
Heb COD4 nu ook uitgespeeld maar ik vind dat je wel erg secuur kan schieten met de wapens.
Oud en nieuw in Las Vegas geweest en aangezien je in amerika zo met wapens mag knallen even de m16 een 7 shot shotgun een m16 en een glock 9mm geprobeerd (mijn vriendin ook)
en vooral de desert eagle is dus echt niet normaal beet te houden (ben wel wat wapens gewend aangezien ik een verenigingslid ben in NL)
zie mijn youtube filmpjes
http://nl.youtube.com/profile?user=LanVlam

Erg bizar ook in films (neem bijv charlies angels) waar een vrouw in elke hand een .50AE heeft en ze even strak leegschiet :-)
heel stoer die filmpjes.. lucky bastard :P

trouwens zitten hier ook jongens van MOAC ? speel nu een tijdje op hun servers wat wel relaxed is..

vandaag een nieuwe muismat aangeschaft voor mijn razer copperhead
de ExactMat ook van razer. nu hoop ik dat mijn muis wat beter reageerd.
ik kreeg van de week het idee dat ie parkison had.
heel vaak van die superkleine schokkerige bewegingkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:58

rCk

murky123 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:07:
[...]

heel stoer die filmpjes.. lucky bastard :P

trouwens zitten hier ook jongens van MOAC ? speel nu een tijdje op hun servers wat wel relaxed is..

vandaag een nieuwe muismat aangeschaft voor mijn razer copperhead
de ExactMat ook van razer. nu hoop ik dat mijn muis wat beter reageerd.
ik kreeg van de week het idee dat ie parkison had.
heel vaak van die superkleine schokkerige bewegingkjes.
Erg stoere filmpjes LanVlam.

Mijn mening over de exactmat, goed ding maar af en toe... ( heb em 1,5 jaar gebruikt)
Je voelt elk korreltje erop, dat is niet normaal, en als er dus iets op je skatez zit da voel je dat overal doorheen. Ik heb em na die tijd vervangen door Razer Mantis Speed, en niets meer dan lof ,veel fijner. Maar goed, ik vond de mat ook erg fijn maar Mantis is toch ietsjes fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
wie gamed er hier nog meer CoD4 met een razer copperhead muis?
en welke instellingen van je muis.
en i.c.m. met welke mat
ik heb dus de copperhead speciaal voor dit soort FPS games

wat ik al zei dat mijn copperhead dan soms van die miniscule trillingen laat zien (de pointer dan he)

ik wil eigenlijk hier ff een COD4 speler over horen dus vandaar

ps: zelf draai ik instelling 1600dpi en 1000Mhz

[ Voor 6% gewijzigd door murky123 op 16-01-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:28

DonMetal

Doet Iets Met Media

Anoniem: 25206 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 01:20:
[...]

ik speel zelf regelmatig op -ER- CoD4 Hardcore TDM server IP 193.138.204.79:29950 www.nlgames.org
lekkere ping en zonder kiddy admins, zit ook vaak een vaste kliek van mensen te spelen wat het allemaal wat leuker maakt :)
Ik ben er net even 5 minuten geweest en ik heb veel meegemaakt maar wat een campers zitten daar! Tering he.. En niet alleen "normale" spelers, maar ook ER members... Ik zal wel ff kijken of het vanavond beter is...

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03 20:35

4th

zojuist een officiële versie binne gekregen. single player al geprobeerd op andere versie. welke versies draaien de servers meestal? 1.4?
alvast tot ziens allemaal

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aartss |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:38

Snappie88

Mr. Hollywood

DonMetal schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 17:40:
[...]

Ik ben er net even 5 minuten geweest en ik heb veel meegemaakt maar wat een campers zitten daar! Tering he.. En niet alleen "normale" spelers, maar ook ER members... Ik zal wel ff kijken of het vanavond beter is...
Hmja, heb dus ook eventjes op die -ER- server gespeeld, die Nederlanders maken hun naam weer waar hoor :'( Grapje kan niemand tegen, er wordt meteen gedreigd met kicken / bannen etcetera, heb 'm maar weer mooi uit m'n favorites geknalt.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja murky ik heb vergeten te vertellen dat ik een Razer Diamondback heb, 1600 dpi.
Al bijna 4 jaar heb ik dat ding, alleen de skatez moesten vervangen worden. Voor de rest nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-10-2024
murky123 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:38:
en i.c.m. met welke mat

wat ik al zei dat mijn copperhead dan soms van die miniscule trillingen laat zien (de pointer dan he)

Ik heb een (blauwe) Copperhead @ 1800dpi en polling rate 1000mhz. En als muismat een QcK Steelpad, kostte me een tientje en werkt echt lekker :9~.
Veeg misschien eens over de laser met een doekje, er zit bij mij soms ook wat stof in.

[ Voor 6% gewijzigd door Pap3rclip op 16-01-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:36
Ik moet zeggen op de laptop in me sig moet ik hem perfect kunnen draaien... Toch ondervind ik er enige problemen mee.. Zowel high als low instellingen het blijft hetzelfde. :?

Waarschijnlijk komt het door windows vista. Achja toch maar een keer een duelboot aanmaken.

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:10

J-P

Syntax erro....

Net even op de GOT server gezeten met mn clan, was best lachen, afgezien van het feit dat er op het eind iemand begon te schelden zonder verklaarbare reden.

Viel me trouwens wel op dat af en toe (om het uur) de server last had van lag, iedereen kreeg dan een ping van 999 en dat duurde ongeveer een halve minuut, verder mag de score limit wel omhoog, want in een map als shipment duurde de game 1 minuut.

Edit: zie net dat het de server van Fuzzy was, Tanx voor de server man!!

[ Voor 8% gewijzigd door J-P op 16-01-2008 23:06 ]

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Net even een potje Wet Work gedaan, en nat was het zeker. Heb een score van 130-40 gehaald. Ik had zelfs bijna een nieuwe killstreak, heb nu 21. Helaas gooide een nade roet voor mijn ogen. Op een gegeven moment had ik zelfs 3 airstrikes achter elkaar in minder dan twee minuten, en uiteraard al een chopper in de lucht en nog eentje klaarstaan.

Voor de ongelovige onder ons:
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/6toh3pt.jpg

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Van FourZeroTwo:
They Wonder Why People Don't Make PC Games Any More

On another PC related note, we pulled some disturbing numbers this past week about the amount of PC players currently playing Multiplayer (which was fantastic). What wasn't fantastic was the percentage of those numbers who were playing on stolen copies of the game on stolen / cracked CD keys of pirated copies (and that was only people playing online).

Not sure if I can share the exact numbers or percentage of PC players with you, but I'll check and see; if I can I'll update with them. As the amount of people who pirate PC games is astounding. It blows me away at the amount of people willing to steal games (or anything) simply because it's not physical or it's on the safety of the internet to do. Bron
Tja 8)7

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:34
Tja,scores opzich stellen niks voor. Op sommige servers zitten gewoon alleen prutsers en own ik iedereen, op andere servers lijk ik de enige prutser te zijn en word ik keihard geowned. Het verschil per server/tijdstip is heel erg groot.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247601

pingkiller schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 23:29:
[...]

Tja,scores opzich stellen niks voor. Op sommige servers zitten gewoon alleen prutsers en own ik iedereen, op andere servers lijk ik de enige prutser te zijn en word ik keihard geowned. Het verschil per server/tijdstip is heel erg groot.
Heb je helemaal gelijk in. Ook het teamwerk verschilt behoorlijk per server/tijdstip. En het aantal mannetjes die campen of met die irritante grenade-launchers lopen te knallen verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 19:36

mvds

Totally awesome!

en i.c.m. met welke mat

Ik heb een Microsoft Habu (welke vergelijkbaar is met jouw muis) en ik heb de polling rate zo laag mogelijk staan, en de DPI zo hoog mogelijk (of was het nou andersom? :? Ik check het vanavond even) en ik werk op een Func Surface 1030.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dark Master schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:39:
Ik moet zeggen op de laptop in me sig moet ik hem perfect kunnen draaien... Toch ondervind ik er enige problemen mee.. Zowel high als low instellingen het blijft hetzelfde. :?

Waarschijnlijk komt het door windows vista. Achja toch maar een keer een duelboot aanmaken.
Dan zou ik toch even de drivers ed nalopen, want ik speel het op een T52 X2 (Turion dual core) met een 7600 256MB perfect op medium settings. (Asus A6T lappie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:36
obsidian schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:52:
[...]

Dan zou ik toch even de drivers ed nalopen, want ik speel het op een T52 X2 (Turion dual core) met een 7600 256MB perfect op medium settings. (Asus A6T lappie)
Welke driver gebruik je op dit moment? Ikzelf de laatste van http://www.laptopvideo2go.com/.
Ook op vista trouwens? Het draait wel mooi maar soms heb ik random slow downs.
Beetje vreemd dit heb ik op mijn vorige lappie met een x1400 nooit gehad.

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dark Master schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:13:
[...]

Welke driver gebruik je op dit moment? Ikzelf de laatste van http://www.laptopvideo2go.com/.
Ook op vista trouwens? Het draait wel mooi maar soms heb ik random slow downs.
Beetje vreemd dit heb ik op mijn vorige lappie met een x1400 nooit gehad.
Ik heb de laatste driver van de Asus site. Dat is er nog een uit de 8x.x serie. Maar wel op XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-04 14:13
Ethische vraagje (tis een keer rustig op het werk 8) ):

In COD4 is het mogelijk om, via jumpen (en aanpassingen op je framerate), op plekken te komen die eigenlijk niet bereikbaar zouden mogen zijn. VB:

http://www.youtube.com/wa...WYoqMDqwY&feature=related

Wat vinden jullie. Mag een speler hier gebruik van maken of is dit een vorm van cheaten?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik vind het ontzettend lame, dit had je ook al bij cod2 door in dx7 mode te draaien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Surgue schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:37:
Ik vind het ontzettend lame, dit had je ook al bij cod2 door in dx7 mode te draaien :(
Lame? ja! Maar ik vind nadelaunchers ook best wel lame maar het zit in het spel en dus mogen mensen het gebruiken. Jumpen zie ik dan ook niet als een vorm van cheaten...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
ChojinZ schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:40:
[...]
Lame? ja! Maar ik vind nadelaunchers ook best wel lame maar het zit in het spel en dus mogen mensen het gebruiken. Jumpen zie ik dan ook niet als een vorm van cheaten...
Dan je alles lame noemen, maar GL's zijn zo bedoeld, dat je door dingen aan te passen op "verboden" plekken kan komen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Cheaten is gewoon zielig...
Door jumpen op onbereikbare plekken komen is net op het randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ChojinZ schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:40:
[...]

Aangezien punkbuster je zal bannen is het mijns inziens not done :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
en i.c.m. met welke mat

Ik gebruik hem icm een razer mantis speed, op 1600dpi.
hoeveel MHz weet ik niet, probeer dat anders wat lager te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
GL's vind ik lame omdat ze veels te makkelijk zijn in het gebruik. Iets wat je niet over alle wapens kan zeggen. Je moet wel erg scheel zijn wil je wat missen met een GL.
Maargoed, het zit in het spel en mij zal je er dan ook nooit zomaar over horen klagen (termen als "noobstick" vind ik dan ook net zo lame ;-) )

De aanpassing (framerate @ 125)die nodig is voor sommige jump is trouwens wel een "legale" aanpassing en geen cheat.

En ja, cheaten is zielig. Maar dat was mijn vraag niet 8)

Dat pb. je hiervoor ban't is trouwens voor mij nieuw. Nooit geweten... (maar ergens wel logisch...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:23
ChojinZ schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:21:

In COD4 is het mogelijk om, via jumpen (en aanpassingen op je framerate), op plekken te komen die eigenlijk niet bereikbaar zouden mogen zijn. VB:

Wat vinden jullie. Mag een speler hier gebruik van maken of is dit een vorm van cheaten?
Ik vind het geweldig haha, je had dat al in cod 1, uo en cod2. (wie kent nog de vele jumps in Arnhem, met de kerk, brug etc?)
En het is gewoon ook leuk om zelf te proberen en zelf jumps uit te zoeken. (daarnaast ga je het natuurlijk niet gebruiken in echte matches/wars)
Het is echt geen cheat en PB bant je echt niet ervoor

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:20

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Als ze gewoon eens voor pcw/officials, 1 verplichte pammod maken ipv allerlei verschillende. Ik word er zo moe van dat de ene server bepaalde perks allowed. Gewoon lekker de perks met alleen Bandolier en Stopping power. Verder ook geen idiote wapens. So far lijkt me die van Clanbase het beste.

(overigens is fps max in matches wel 91/90 forced. Anders een ban(temp) van die server)

[ Voor 13% gewijzigd door tuinïnen op 17-01-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06-2023

ToeingTheLine

Mask of sanity

Ik snap niet hoe een spel met zo'n goede single player het voor elkaar krijgt om de multi player compleet te verneuken. Ik heb nu een tijd gespeeld, en het is ZO lame. De hele tijd die airstikes en heli's, en overal handgranaten. Er is absoluut geen skill nodig om een pot te winnen. Neem een shotgun en 3x frag perk en je bent zo nummer 1.

En dan nog al die kleine dingen die ook zo ergeren.
Die martyrdom perk bijvoorbeeld! Wie krijgt het in zn hoofd zo iets in een spel te zetten? Het enige waar dat goed voor is, is irritatie opwekken. En het feit dat je 5 of 10 seconde kan sprinten....zijn SAS dan zulke fatbodies? En mappen die veel te klein zijn....

Echt heel erg jammer...ik had hoge verwachtingen na de single player.

Enige pluspunt: Graphics

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
tuinïnen schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:13:
Als ze gewoon eens voor pcw/officials, 1 verplichte pammod maken ipv allerlei verschillende. Ik word er zo moe van dat de ene server bepaalde perks allowed. Gewoon lekker de perks met alleen Bandolier en Stopping power. Verder ook geen idiote wapens. So far lijkt me die van Clanbase het beste.

(overigens is fps max in matches wel 91/90 forced. Anders een ban(temp) van die server)
heeft cb dan fps limiter? echt onzin maargoed, ik vind cb cod4 toch al niks (door al het perks verwijderen) maar goed ieder zijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
falling_down schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:56:
Ik snap niet hoe een spel met zo'n goede single player het voor elkaar krijgt om de multi player compleet te verneuken. Ik heb nu een tijd gespeeld, en het is ZO lame. De hele tijd die airstikes en heli's, en overal handgranaten. Er is absoluut geen skill nodig om een pot te winnen. Neem een shotgun en 3x frag perk en je bent zo nummer 1.

Die martyrdom perk bijvoorbeeld! Wie krijgt het in zn hoofd zo iets in een spel te zetten? Het enige waar dat goed voor is, is irritatie opwekken. En het feit dat je 5 of 10 seconde kan sprinten....zijn SAS dan zulke fatbodies? En mappen die veel te klein zijn....

Of je een spel leuk vind is natuurlijk subjectief en daar kan ik dan ook niets over zeggen.
Maar dat je geen skills nodig hebt om nummer 1 te worden is grote onzin. Als je op een server zit met redelijke spelers kom je er echt niet met alleen een shotgun en nades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

En ik word zo moe van mensen die lopen te zeiken (zowel hier, als ingame), over het gebruik van bepaalde wapens/perks.

Ik snap echt NIET waarom mensen op PUBLIC servers lopen te klagen over het gebruik van PUBLIC wapens en de bijbehorende speelstijl op die betreffende public.

Ga lekker private spelen als het je niet aanstaat :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Het ergert me ook, maar ik houd mijn mond er gewoon over. Het wekt alleen maar irritaties bij jezelf op. Dat is het spel, en zo wordt het gespeeld.

De duur van het sprinten is logisch toch? Als je het langer maakt loopt iedereen maar rond te rennen en wegrennen van je. Je kunt wel een sprint instellen van 20 seconden, maar je bereikt er weinig mee. Hetzelfde geldt voor de sniper. Je kunt veel langer je adem inhouden en je kunt ook weer veel sneller bijkomen dan het kan in-game. Maar dat leidt ook weer tot nadelen, zo kun je constant iedereen makkelijk snipen.
Er is gewoon over nagedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

Wat dacht je van een respawn na een ronde, het maakt extreme conditioning een must om op je plaats te komen. Helaas laten sommige cups het toe :( .
In publics zal het me een worst wezen, daar is het gewoon target practise :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:15
Wow... ik heb verder echt niks te klagen over de MP van cod4.

Maar, echt wat zijn de spawnpoints toch wel heeel gaar af en toe. Bij TDM of DM wordt het berekend op de positie van jouwzelf, de vijanden spawnen gewoon zo ver mogelijk van je vandaan.

Bij AL de andere modussen, Domination, HQ en etc wordt het berekend door de HQ points en de domination punten in de map. Oftewel als je rondloopt spawnen ze echt gewoon náást je.

Sta ja met je 15 kill streak ( eerlijk verdient door te verdedigen) Je gaat ze tegemoedkomen door vooruit te gaan lopen en echt, ze ploppen gewoon met 4-5 man OM je heen..

Brakke spawnscript?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Tomino schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:38:
Wow... ik heb verder echt niks te klagen over de MP van cod4.

Maar, echt wat zijn de spawnpoints toch wel heeel gaar af en toe. Bij TDM of DM wordt het berekend op de positie van jouwzelf, de vijanden spawnen gewoon zo ver mogelijk van je vandaan.

Bij AL de andere modussen, Domination, HQ en etc wordt het berekend door de HQ points en de domination punten in de map. Oftewel als je rondloopt spawnen ze echt gewoon náást je.

Sta ja met je 15 kill streak ( eerlijk verdient door te verdedigen) Je gaat ze tegemoedkomen door vooruit te gaan lopen en echt, ze ploppen gewoon met 4-5 man OM je heen..

Brakke spawnscript?
Wel eens cod 1 of 2 gespeeld? het was daar hetzelfde, maar ben het wel met je eens hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Ja, cod2 ook redelijk veel gedaan. Maar daar had ik er niet echt last van. Deed meet CB en niet echt pubben... dus vandaar dat het me nu ook extra opvalt omdat ik nu alleen maar pub ;)

Btw, om even te discusseren en niet alleen maar te muggeziften,

Om iemands skills te zien kijk ik persoonlijk altijd naar de Kd/ratio en niet het level of de skills die je ziet. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Mijn kd/ratio kijk ik thuis, zit nu op school nl ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Tomino op 17-01-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik even snel dacht te respawnen en midden in een airstrike terecht kwam. Dat was ook geen succes.Verder zie ik het niet vaak gebeuren dat er vijanden om mij heen spawnen. Het komt wel eens voor maar dan ook maar sporadisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Ik ben het ermee eens dat de levels aan de kleine kant zijn.
Ik heb wellis gehad dat ik 2 keer door dezelfde airstrike gekilled wordt.

Zeker als je het vergelijkt met BF2 zijn de levels enorm klein.
Levels zoals shipment zijn grappig maar slaan eigelijk nergens op zo belachelijk klein.
MP is onwijs gaaf en ik speel het regelmatig maar het mag wat uitgebreider worden.
Ik hoorde laatst dat er een mappack aankomt dus ben benieuwd.

Over het gebruik van de wapens kan ik kort zijn.
Als je ze kan selecteren mag je ze gebruiken. Ieder zijn ding.
Snipers word je af en toe ook gek van. Maar het hoort er gewoon bij toch.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

tuinïnen schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:13:

Tja er zijn meer leaguesites zoals CB he, ESL en warfare (ofzoiets) heb je ook nog.
Allemaal andere regels etc iig je wordt er niet goed van.
Sinds wanneer is er een fpslimit met CB pam? Al een tijdje geen CoD4 meer gedaan maar volgens mij is de limit nog steeds 333 en niet 90.

CoD4 vind ik qua wars toch wel stuk minder dan CoD die nog steeds beste is imo.
Tis gewoon teveel rushen en wie snelst is wint wel (heb het hier dan over SD) mis een beetje het tactische moet ik zeggen. Dit is niet op alle maps zo hoor maar sowieso zitten er een aantal slechte maps tussen voor SD alleen een paar leuke maps kun je niet veel anders dan rushen wil je de map winnen en dat is jammer. Wanneer ik me er weer aan waag weet ik nog niet pubs beginnen toch alweer beetje saai te worden en doorstart met een clan met oude vrienden toch niet echt gelukt helaas.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

OK , dan zal het wel aan mij hebben gelegen. Kreeg er iig een kick/ban voor heb het toen maar gewoon aangepast.Denk dat er zeker meer is dan alleen rushen, maar bij welk spel geld het niet dat als je ergens snel bent dat dat wel eens voordeel zou kunnen opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:28

DonMetal

Doet Iets Met Media

Anoniem: 45950 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:22:
En ik word zo moe van mensen die lopen te zeiken (zowel hier, als ingame), over het gebruik van bepaalde wapens/perks.

Ik snap echt NIET waarom mensen op PUBLIC servers lopen te klagen over het gebruik van PUBLIC wapens en de bijbehorende speelstijl op die betreffende public.

Ga lekker private spelen als het je niet aanstaat :{
Misschien heb ik niet altijd de gelegenheid om in een private te spelen?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
falling_down schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:56:

Damn kerel wat ben jij goed zeg dat je zo eerste wordt! :X
Je bent duidelijk nog geen mensen met skills tegengekomen, of je hebt op een server met teveel spelers gezeten. Op de xbox360 is het max 12 man, daar zijn de maps ook veel beter op berekend kwa grootte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
eindelijk..
ik hoor net dat COD4 naar de mac komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-03 20:30
Soms kan het handig zijn maar de op de meeste plaatsen is het juist makkelijker om afgeschoten te worden. Ik maak me liefer zo klein mogelijk achter een deurstijl dan bovenop de railing van een balkon te gaan staan |:( .

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen

tuinïnen

-CKY2K- schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:16:
[...]

Je bent duidelijk nog geen mensen met skills tegengekomen, of je hebt op een server met teveel spelers gezeten. Op de xbox360 is het max 12 man, daar zijn de maps ook veel beter op berekend kwa grootte. :)
shooters op een console 8)7

verder is het niveau van menig public server gewoon laag. pcw's zijn een betere tijdsbesteding. zoek wat mensen op om mee samen te spelen and there you go. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-06-2023

ToeingTheLine

Mask of sanity

[...]

Waarom denk je dat ik het over mezelf had?
Ik zie dat met de killcam.
Het hangt ook van de map af, wat een shotgun niet in de grotere mappen doet kan de m60 of alleen handgranaten wel.

Het is gewoon geen spel voor mij, teveel ergernissen, te lame. Als ik een shooter speel, speel ik graag tegen geweervuur, niet tegen heli's, vliegtuigen, martyrdom perks etc.

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 08:53
ChojinZ schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:21:

Ik zit zelf in de grootste jumpcommunity van de cod series (zal geen naam noemen of link posten ivb reclame :P)
Ik wil wel ff vast stellen dat we er niet op uit zijn om het spel te verneuken voor anderen. IW heeft bij cod2 patch 1.3 bv een hele hoop jumps geblokt die ze van onze site hebben gehaald. IW heeft zelfs op onze forums gevraagd of we cod4 pre-release wilden testen, waar we allemaal wel interesse voor hadden, hier zijn ze helaas hier niet meer op terug gekomen. Wel geef ik af en toe nog wat glitches door aan 402, zodat ze ze kunnen blokken als ze willen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:38

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Indien je zaken als framerate aanpassingen moet gaan doen etc is het meer een vorm van glitchen in mijn ogen. Ik zie er her en der ook mensen voor gebanned worden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

falling_down schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:34:
[...]
Het is gewoon geen spel voor mij, teveel ergernissen, te lame. Als ik een shooter speel, speel ik graag tegen geweervuur, niet tegen heli's, vliegtuigen, martyrdom perks etc.
Totally agree. Ik heb nu ongeveer 60 uur speeltijd erop zitten, maar die 'real intense warfare' zoals het op de doos staat begint toch wel ernstig in herhaling te vallen. Als ze die heli en die airstrike en die martyrdom en die drie nade perk eruit gooien kan het nog wel eens een leuk spel worden waarbij je niet voor 50% door andere dingen dan een (welgemikte) kogel gekilled wordt.... :/

Maps zijn ook irritant klein. Zodra je boven de 20 ppl uitkomt wordt het echt moeilijk om serieus te spelen en op kwaliteit te winnen. Ergernissen zoals nades, P90's en M249's en airstrikes beginnen dan echt de overhand te krijgen. Maps zijn veel te klein voor snipers, en de sniper zijn ook nog eens vreselijk underpowered. Een Barrett .50 kan dwars door zandzakken heen schieten, maar in Call of Duty moet je regelmatig twee keer schieten op mensen met last stand of juggernaut. Echt gewoon te lelijk.

Ik denk dat met grotere maps een groot deel van de tekortkomingen in eht spel geadresseerd worden, want op langere afstand zijn die sprayguns niet meer zo effectief en kunnen airstrikes ook niet meer 10 kills maken.. En als het technisch mogelijk is om een 54 man server te draaien zonder lag dan is het wel erg jammer dat er niet gewoon een grotere map is zodat je ook wat hebt aan al die teammates (ipv deuropeningen blokkeren enz...).

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Bor de Wollef schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:59:
Indien je zaken als framerate aanpassingen moet gaan doen etc is het meer een vorm van glitchen in mijn ogen. Ik zie er her en der ook mensen voor gebanned worden.
Andere framerates gebruiken laat je fracties verder en hoger jumps.. Maar de meeste jumps zijn mogelijk met 91 fps.. Maar t meest standaard gebruikte framerate is 125.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Correctie; het is maximaal 18 man op de 360 afhankelijk van het type game. Maar dan nog is 18 man altijd beter te verdelen en fijner te spelen dan 32 of 40 man op een map.

En dan even algemeen: dat iemand moe wordt van de heli's; dan neem je toch lekker een RPG mee? Ik zie zooo vaak mensen op XBL die klagen dat de heli te lang in de lucht hangt maar het niet in hun hoofd halen om er eens op te schieten en snel verder rushen om iemand neer te gaan schieten. Sterker nog; met een LMG en deep impact, kan je met 1 magazijn een heli onderuit halen dus echt vervelend vind ik het niet. Het is een team-effort (in veel gevallen) dus zeg tegen je maatjes dat jij die heli wel ff regelt en meestal blijft er wel iemand bij me in de buurt om te zorgen dat ik niet overhoop geschoten wordt door een tegenstander.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
frankknopers schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:02:
[...]

Totally agree. Ik heb nu ongeveer 60 uur speeltijd erop zitten, maar die 'real intense warfare' zoals het op de doos staat begint toch wel ernstig in herhaling te vallen. Als ze die heli en die airstrike en die martyrdom en die drie nade perk eruit gooien kan het nog wel eens een leuk spel worden waarbij je niet voor 50% door andere dingen dan een (welgemikte) kogel gekilled wordt.... :/

Maps zijn ook irritant klein. Zodra je boven de 20 ppl uitkomt wordt het echt moeilijk om serieus te spelen en op kwaliteit te winnen. Ergernissen zoals nades, P90's en M249's en airstrikes beginnen dan echt de overhand te krijgen. Maps zijn veel te klein voor snipers, en de sniper zijn ook nog eens vreselijk underpowered. Een Barrett .50 kan dwars door zandzakken heen schieten, maar in Call of Duty moet je regelmatig twee keer schieten op mensen met last stand of juggernaut. Echt gewoon te lelijk.

Ik denk dat met grotere maps een groot deel van de tekortkomingen in eht spel geadresseerd worden, want op langere afstand zijn die sprayguns niet meer zo effectief en kunnen airstrikes ook niet meer 10 kills maken.. En als het technisch mogelijk is om een 54 man server te draaien zonder lag dan is het wel erg jammer dat er niet gewoon een grotere map is zodat je ook wat hebt aan al die teammates (ipv deuropeningen blokkeren enz...).
Als je je hier echt aan irriteerd dan zou je kunnen overwegen om zelf een server op te zetten. In de config van de server kan je veel van deze zaken aanpassen/uit zetten.
Zo heb ik zelf ook een server opgezet omdat ik het met meer dan 12 man te druk vond.

En tuurlijk is ook niet alles even realistisch (zoals bv je .50 verhaal: helemaal mee eens!). Maarja, welk spel is dat wel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
net uitgespeeld en
spoiler:
ook die laatste gedaan in het vliegtuig. Die was echt lache. Binnen 1.5 min iemand bevrijden. Deed me een beetje denken aan Time Crisis. 8)

Wat ik ook wel leuk vond gedaan is dat wanneer je iemand neerschiet dat ze soms nog hun wapen afvuren en met een rocklauncher is helemaal lol want dan zie dat ding de lucht in gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Bor de Wollef schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:59:
Ben ik het niet mee eens want als het goed is hoef je niet meer te doen dan de fpscap te verhogen wat gewoon hoort te kunnen :)
aicaramba schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:07:
[...]

Andere framerates gebruiken laat je fracties verder en hoger jumps.. Maar de meeste jumps zijn mogelijk met 91 fps.. Maar t meest standaard gebruikte framerate is 125.
Dacht die naam al ergens van te herkennen :)
Staan er al CoD4 jumpmaps in de planning vanuit jullie crew a la mp_jump etc?
ChojinZ schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:16:
[...]

Als je je hier echt aan irriteerd dan zou je kunnen overwegen om zelf een server op te zetten. In de config van de server kan je veel van deze zaken aanpassen/uit zetten.
Zo heb ik zelf ook een server opgezet omdat ik het met meer dan 12 man te druk vond.

En tuurlijk is ook niet alles even realistisch (zoals bv je .50 verhaal: helemaal mee eens!). Maarja, welk spel is dat wel???
Frank heeft had een eigen server :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:41

OMD

ho ho ho...

wat je nu doet vind ik niet netjes. ik ben een groot voorstander van shooters op de console ( net als heeeel veel andere mensen getuige de populairheid )

pc nadelen:

- config files
- scripts, punkbuster
- cheaters
- windows
- pc hardware update
- besturing ( wie heeft een super conduct hyper mouse )
- etc

pc voordelen:

- besturing
- resoluties

console voordelen:

- geen config files
- geen 600 man op 1 map
- iedereen heeft dezelfde besturing
- zelfde framerate als altijd
- Full HD op een 40" TV is en blijft vet 8)

console nadelen:

- besturing ( kwestie van wennen maar toch )

ik had vroeger ook een hekel aan shooters op een console maar heb mening herzien. Fantastich dat iedereen hetzelfde heeft met de besturing, lekker aan elkaar gewaagd dus. en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ben ik trouwens de enige die het spel gewoon echt uber vind? (PS3)
Ik lees alleen maar gemauw over perks en wapens en levels, blijft dan weinig over haha

krijgt van mij nog steeds een dikke 10!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

psychoclown schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:39:
[...]

Ben ik het niet mee eens want als het goed is hoef je niet meer te doen dan de fpscap te verhogen wat gewoon hoort te kunnen :)

[...]

[...]

Frank heeft had een eigen server :)
Had? Server draait nog steeds hoor. Er waren alleen wat kleine probleempjes vandaag met een hoge CPU load op de server, maar inmiddels moet ie weer helemaal goed draaien! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gametracker.com/server_info/82.72.177.90:28960/banner_560x95.png

[ Voor 7% gewijzigd door frankknopers op 17-01-2008 19:09 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zeg, houden we het ontopic ipv het 1001e console-vs-PC-topic? ;)

Daarbij, van je argumenten klopt niet heel veel.
edit: En dat ging dus om het feit dat 'ie lekker aan het generaliseren is en zelf ook een flame erin stopt. Ik had het dus níet om het laatste woord en het feit dat ik het niet met z'n standpunt eens ben ;)

[ Voor 44% gewijzigd door TheZeroorez op 17-01-2008 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:41

OMD

TheZeroorez schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:11:

zeg jij, denk dat er veel mensen met mij eens zijn (weliswaar console owners maar toch)

en het is on-topic, gaat over COD4 ;)

Heb ook een goede PC maar prefereer console vanwege iedereen die hetzelfde heeft :)

Maar daarbij brand ik niet de PC af, absoluut niet zelfs, ben een PC fan zelfs 8)
Maar i'll shut up :X

p.s wat klopt er niet aan de argumenten? anders een dm-tje oid, leer ik weer van _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door OMD op 17-01-2008 19:20 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Het spelen met muis of Contr.Console is gewoon voor vele spelers verschillend , ik speel alleen muis toets.b. , wil niet anders , sommige andere willen anders -tja , PC voor mij met snelle muizen

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 17-01-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

DonMetal schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:14:
[...]

Misschien heb ik niet altijd de gelegenheid om in een private te spelen?
Ja en? Dan mag je kankeren op mensen die een 'n00btube' gebruiken?

Wat een bullshit ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
TheZeroorez schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:11:

Dan kan je wel klein gaan typen, maar ga er dan gewoon niet op in als je het 'ontopic' wil houden. Beetje flauw om de discussie niet te willen voeren, maar zelf wel het laatste woord te hebben op deze manier :)

Overigens vermaak ik me prima met CoD4, welke perks iemand gebruikt etc mag hij of zij wat mij betreft helemaal zelf weten. Ik heb de keuze uit hetzelfde arsenaal, dus als ik het niet trek dan ligt dat imho aan mij en ik kan altijd nog een andere server kiezen als ik vind dat mensen te veel campen oid.
Alleen jammer dat je op de PS3 geen PC server list hebt en geen dedicated servers, waardoor je vaak na 1 a 2 potten weer opnieuw kan gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heli bitchers...argh gewoon kwestie van iedereen in het team meteen bij respawn clip leegschieten op dat ding, en de meeste hoeven al niet meer te schieten want hij rookt al ergens op de grond. Zeker als je paar light support gunners erbij hebt of rpg-mannen. Maargoed...wie neemt er nou rpg mee :) ( ligt aan speltype )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Weggeknipt ,

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 18-01-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
psychoclown schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:39:
[...]

Ik denk het wel, nu de mod tools uit zijn (is dit hier al bekend trouwens?) zal het niet lang duren totdat de eerste cod2 jump maps geport zijn, als dat kan. Maar ik denk dat de eerste maps niet heel lang op zich laten w8en. Enneh, wie ben jij dan ingame? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 10:19

Sandyman538

SandstorM [148839]

NeoMe schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:37:
Heli bitchers...argh gewoon kwestie van iedereen in het team meteen bij respawn clip leegschieten op dat ding, en de meeste hoeven al niet meer te schieten want hij rookt al ergens op de grond. Zeker als je paar light support gunners erbij hebt of rpg-mannen. Maargoed...wie neemt er nou rpg mee :) ( ligt aan speltype )
Ik niet, maar als ik neergemaaid wordt door die heli, kijk even even bij mijn classes, waar ik standaard 1 class heb met RPG voor zulke gevallen. Ik spawn weer, 1 a 2 raketten richting die heli, en zeg maar dag met het handje. Andere class weer selecteren en zo heeft zo'n persoon welgeteld 24 seconden plezier gehad van zijn heli. Ik snap dan ook niet dat een heli die ik verdien echt soms minuten lang boven een level blijft hangen 8)7 Schiet dat ding uit de lucht, maar ja, dat zijn mijn gedachten :P

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sandyman538 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:06:
[...]

Ik niet, maar als ik neergemaaid wordt door die heli, kijk even even bij mijn classes, waar ik standaard 1 class heb met RPG voor zulke gevallen. Ik spawn weer, 1 a 2 raketten richting die heli, en zeg maar dag met het handje. Andere class weer selecteren en zo heeft zo'n persoon welgeteld 24 seconden plezier gehad van zijn heli. Ik snap dan ook niet dat een heli die ik verdien echt soms minuten lang boven een level blijft hangen 8)7 Schiet dat ding uit de lucht, maar ja, dat zijn mijn gedachten :P
Precies; als ik al een heli krijg, dan gebruik ik die niet op DeathMatch-kaarten. Liever op iets van HeadQuarters ofzo omdat men te gefocust is om een laptopje te pakken... Tja, dan wil het nog wel eens gebeuren dat een heli zo 5 of 10 extra kills voor me scoort.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Waarom zou je 'm niet gebruiken dan? Dat snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ja, sowieso 10 punten en nog eens kills met punten...beetje wazige formulering/gedachten.
Juist op mappen die lekker druk zijn, zoals free4all of TDM is een heli geschikt. Iedereen is te druk met zijn kills en niet gekillt worden. Pas als iemand 3 x is neergeschoten door de heli gaat ie zich er aan irriteren. Zo'n heli is heerlijk...helpt je killstreak nog wat opvijzelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 09:20

d_star

Maharadja of the Year :-/

Om even de discussie over heli's te onderbreken:

De mod-tools worden waarschijnlijk vandaag gereleased!!

Klik!

Dus dat wordt uitkijken naar nieuwe maps jongens!!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
OMD schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:54:
[...]

ho ho ho...

wat je nu doet vind ik niet netjes. ik ben een groot voorstander van shooters op de console ( net als heeeel veel andere mensen getuige de populairheid )

pc nadelen:

- config files
- scripts, punkbuster
- cheaters
- windows
- pc hardware update
- etc

pc voordelen:

- besturing
- resoluties

console voordelen:

- geen config files
- geen 600 man op 1 map

console nadelen:

ik had vroeger ook een hekel aan shooters op een console maar heb mening herzien. Fantastich dat iedereen hetzelfde heeft met de besturing, lekker aan elkaar gewaagd dus. en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ik lees alleen maar gemauw over perks en wapens en levels, blijft dan weinig over haha

Goede post, het is dat jij hem maakt anders had ik dat gedaan. Ik heb een lange historie van fps spelen op de pc en was ook een enorme pc fanboy (ik was oa zo "gek" om hardware te kopen voor een nieuwe game). Toen ik COD4 voor het eerst op de 360 speelde irriteerde ik me enorm aan het ontbreken van een tobo en muis. Een weekje oefenen en ik speel nu net zo makkelijk met een controller als dat ik met tobo en muis speel (let op dat ik niet zeg dat de console beter is, maar net zo goed), als ik dit topic dan lees en al het gezeik en irritaties over de pc versie langs zie komen, dan ben ik blij dat ik mijn shooter op een console speel, waar ik wel teamplay op pubs tegenkom, weinig campers tegenkom en bijna nooit iemand met een "noobtube" langs zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-04 10:46
Ik speel eigelijk alleen hardcore.
Maar daar is zo'n heli meestal al uit de lucht voor hij 1 kill heeft gemaakt.
airstrike haal je vaak een flinke killstreak mee.

Wel vind ik het jammer dat er toch wel redelijk gecheat word.
Laatst iemand die vanaf het einde van het level met een machine geweer iedereen een headshot gaf.
Snap niet wat iemand daar nou leuk aan vind.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
frankknopers schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:57:
[...]

Had? Server draait nog steeds hoor. Er waren alleen wat kleine probleempjes vandaag met een hoge CPU load op de server, maar inmiddels moet ie weer helemaal goed draaien! :)

[afbeelding]
Als we nou met zn allen in de servers van GOT gaan zitten weten we zeker dat we niet van die lame gastjes erbij hebben lopen.

Idee voor een avond wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
NeoMe schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:37:
Just. Eén clip M60 is voldoende. Geen gewissel met classes, met de perk overkill - m60 wandel je daarna gewoon verder ;)
Tomino schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:47:
[...]

Als we nou met zn allen in de servers van GOT gaan zitten weten we zeker dat we niet van die lame gastjes erbij hebben lopen.

Idee voor een avond wellicht?
Ben erbij (DDay) :)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:59
DrDDay schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:06:
[...]

Just. Eén clip M60 is voldoende. Geen gewissel met classes, met de perk overkill - m60 wandel je daarna gewoon verder ;)
Ik vond de M60 in het begin echt verschrikkelijk... Maar toen eenmaal het reddot sight erop kwam en ik de perk double tap had toegevoegd werd het pas echt knallen geblazen. De challenges waren zo gehaald! En toen ik een keer een heli op zijn fl*kk*r ging geven met de M60 zag ik pas hoe snel de klus geklaard kon zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Meestal zoek ik een server uit via de CoD4 Tracker (http://cod4tracker.com), maar nu zijn er maar 5 servers met meer dan 6 mensen, en die hebben allemaal op 1 na de 'pam'-mod. Hoe kan dit?? Waar zijn alle servers gebleven? Ik kan niet een server uitzoeken via de gewone server browser, want dan crasht mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Wat is een n00btube? Een grenade launcher ofzo? :?

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
MAX3400 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:09:
[...]

Correctie; het is maximaal 18 man op de 360 afhankelijk van het type game. Maar dan nog is 18 man altijd beter te verdelen en fijner te spelen dan 32 of 40 man op een map.

En dan even algemeen: dat iemand moe wordt van de heli's; dan neem je toch lekker een RPG mee? Ik zie zooo vaak mensen op XBL die klagen dat de heli te lang in de lucht hangt maar het niet in hun hoofd halen om er eens op te schieten en snel verder rushen om iemand neer te gaan schieten. Sterker nog; met een LMG en deep impact, kan je met 1 magazijn een heli onderuit halen dus echt vervelend vind ik het niet. Het is een team-effort (in veel gevallen) dus zeg tegen je maatjes dat jij die heli wel ff regelt en meestal blijft er wel iemand bij me in de buurt om te zorgen dat ik niet overhoop geschoten wordt door een tegenstander.
Mee eens. Ik heb in de class waar ik mee speel geen RPG zitten maar als er tijdens een potje DM een heli voorbij vliegt dan pleeg ik gewoon suicide en kies dan een class waar wel een RPG inzit.
In het kader van team-effort vind ik het geen probleem om te sterven 8)

Off-topic:
Coole avatar. Khoop alleen wel dat Mirko in zijn oude ritme komt. Zijn laatste partijen waar nou niet echt een succes... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
abaart schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:24:
Meestal zoek ik een server uit via de CoD4 Tracker (http://cod4tracker.com), maar nu zijn er maar 5 servers met meer dan 6 mensen, en die hebben allemaal op 1 na de 'pam'-mod. Hoe kan dit?? Waar zijn alle servers gebleven? Ik kan niet een server uitzoeken via de gewone server browser, want dan crasht mijn router.
Je kan ook xfire gebruiken, daar zit ook een server browser in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233195

OMD schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:54:
[...]

ho ho ho...

pc nadelen:

- config files
- scripts, punkbuster
- cheaters
- windows
- pc hardware update
- etc

pc voordelen:

- besturing
- resoluties

console voordelen:

- geen config files
- geen 600 man op 1 map

console nadelen:

40 inch full hd tv behoort niet echt tot de voordelen van een console, want ik heb mijn 40 inch full hd tv op console en pc aangesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Niet online
Sandyman538 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:06:
Ik snap dan ook niet dat een heli die ik verdien echt soms minuten lang boven een level blijft hangen 8)7 Schiet dat ding uit de lucht, maar ja, dat zijn mijn gedachten :P
Omdat je er geen punten voor krijgt. De meesten denken, ach laat maar, die heli schiet iemand anders wel neer en anders verstop ik me wel :/

Ik vind dat je er gewoon want punten voor moet krijgen

[ Voor 6% gewijzigd door Surgue op 18-01-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ach ja, ik ben achteraf zeer blij dat ik dit spel voor op de 360 heb gekocht ipv de PC. Gelukkig geen last van die cheaters, geen cd-key die je kwijt kunt raken, krom voor je pc beeldje zitten enzo enzo... Lekker lui onderuit zitten en genieten van Cod4.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ach, met de huidige verkoopcijfers van CoD4 op de consoles vs de (piraterij) cijfers van de PC, mag iedereen die CoD5 wil spelen alvast oefenen met een controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Hazuki schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:51:
Wat is een n00btube? Een grenade launcher ofzo? :?
Klinkt wel goed. >:) Maar uiteindelijk is 't niet veel anders dan gewoon een nade... :X

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Spacey23 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:01:
Ach ja, ik ben achteraf zeer blij dat ik dit spel voor op de 360 heb gekocht ipv de PC. Gelukkig geen last van die cheaters, geen cd-key die je kwijt kunt raken, krom voor je pc beeldje zitten enzo enzo... Lekker lui onderuit zitten en genieten van Cod4.
Ik heb vandaag het eerste filmpje op youtube gezien van mensen die aan het glitchen waren in de PS3 versie, dus daar zit het er ook al aan te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Sandyman538 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:24:
[...]

Ik heb vandaag het eerste filmpje op youtube gezien van mensen die aan het glitchen waren in de PS3 versie, dus daar zit het er ook al aan te komen :(
Zou je me daar een linkje van kunnen geven. Ik hoop het toch niet dat ze ook al op de console gaan cheaten! Maar ach, als mensen cheaten op Live dan worden ze toch gebanned, dus veel last zullen we er niet van hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Sydney08 op 18-01-2008 18:31 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000

Nakebod

Nope.

Spacey23 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:27:
[...]

Zou je me daar een linkje van kunnen geven. Ik hoop het toch niet dat ze ook al op de console gaan cheaten! Maar ach, als mensen cheaten op Live dan worden ze toch gebanned, dus veel last zullen we er niet van hebben.
Gelukkig bannen ze op de PC versie niet nee... :z
Beetje non-argument.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Spacey23 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 18:27:
[...]

Maar natuurlijk

Youtube glitsjers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

o rey schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:53:
[...]

Je kan ook xfire gebruiken, daar zit ook een server browser in
Daar crashed mijn router helaas ook van, er worden namelijk te veel connecties gemaakt. Maar gelukkig is de site nu weer normaal, dus ik kan weer lekker Codden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Ik heb een vaag probleem op mijn server. Na elke map restart of een nieuwe map dan is hij zijn instellingen kwijt.

Dit gebeurt er precies:

Ik start de server.
Ik type exec server.cfg in console.
Ik controleer de instelling scr_sab_roundtime.
Server geeft me een waarde terug namelijk 4, wat goed is want dat heb ik in mijn server.cfg ingesteld.
Nu kies ik bijvoorbeeld een andere map: map mp_backlot
Map word geladen, en ik controleer weer de instelling scr_sab_roundtime
Deze is nu terug gezet naar 1, en dus moet ik bij iedere map change/reload the config herladen.

Iemand met het zelfde probleem, of liever iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mod tools zijn gereleased !! :D

Zie: http://www.infinityward.c...orum/index.php?board=31.0 of http://www.cod4gamers.net/ etc

603 mb groot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wat heb ik me deze avond toch meesterlijk vermaakt.
Ik heb deze avond beetje met M1014 (de semi-automatic shotgun) gespeeld. Nou jonge, geweldig!
Gewoon rustig aan achter iemand aan sprinten, en dan op t juiste moment 1 schot door zn borst of kop jassen. En down is tie.
Geweldig wapen, eerst altijd even geprobeerd kon er niets mee, en nu wilde ik toch even de m1014 red tiger halen, en dan drna w1200 red tiger, en zo meteen gold m1014, en dat shotgunnen bevalt me zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Na een paar weken geen CoD4 meer gespeelt te hebben heb ik hem vandaag even onder het stof vandaan gehaalt. Ik heb me kostelijk vermaakt op een server waar ik [GoT]pumik tegen kwam. Mocht er nog een plekje vrij zijn in de GoT (ps3) clan dan hoor ik het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Nakebod schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:57:
[...]

Gelukkig bannen ze op de PC versie niet nee... :z
Beetje non-argument.
Hoezo non-argument? Op de pc versie ga je gewoon naar een andere server, maar op Live kun je het vergeten om online te spelen. Je bent dan gebanned van Live en niet alleen van zo'n server. Oftewel een zeer sterk argument :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sydney08 op 19-01-2008 02:17 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:P
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.