[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 14.449 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Klopt het trouwens dat de serverlist niet echt up 2 date meer is? Ik heb het idee dat de servers van de TS weinig door GoTters gebruikt wordt en dat die van defiance offline is. Welke gaan we dan gebruiken?
Daarnaast, welke servers vinden jullie fijn om op te spelen? Misschien handig om ook in de TS nog een lijstje op te nemen van favoriete servers zodat als de servers van GOT leeg zijn, er altijd wel ergens anders een GOTter is te vinden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik heb een server waar ik best veel op zit, als je ThroN erop ziet zitten dan ben ik dat :)
193.47.83.176:28930 - GamingDeluxe *TLG* GamingDeluxe.co.uk (Gamemode: Hardcore TDM)
Deze heb ik van aap gekregen, en vind ik erg fijne server, vaak vol mja dat is omdat het een goede en relaxte server is

193.34.69.55:32000 - Search&Destroy Hardcore (Gamemode: Hardcore S&D) Ook erg leuke server.
Hardcore vind ik wel lachen :)
En tja zo zijn er wel meer, mja deze zijn mijn 2 favo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat ik in de TS niet terug kan vinden wat voor ranks er allemaal mogelijk zijn? , heb het boekje van het spel maar eens bekeken en zie dat daar helemaal bijna niets over de MP terug te lezen valt , idem dito met het boekje van COD2 want daar staat ook niets over de MP mogelijkheden , waarom eigenlijk , voor sommige is dit juist de koop van het spel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Je gaat van rank 1 tot 55.... Verder unlock je op verschillende ranks verschillende challenges, wapens, perks, ... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hier staat misschien meer info voor je:
http://boardsus.playstati...llofduty3&thread.id=62685

en:
http://www.tribalwar.com/forums/showthread.php?t=516523

Misschien ook handig voor de TS.

Voor nog uitgebreidere info:
De ranks
De perks
De Wapens
De maps (plattegronden
De Challenges
Dit staat trouwens allemaal op http://www.desperadosofgaming.com/ Misschien even vragen om het op de TS te zetten. Is namelijk wel bruikbare info.

Trouwens, als je als Opfor een granaat gooit dan zegt ie iets. Waarom versta ik dan: "Stop deze granaat maar in je reet e!"
Ik bedacht het me 1x van wat hoor ik nou en sinds dien glimlach ik telkens als ik weer die uitspraak hoor ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Martinspire op 13-01-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 13 januari 2008 @ 00:48:
Hier staat misschien meer info voor je:
http://boardsus.playstati...llofduty3&thread.id=62685

en:
http://www.tribalwar.com/forums/showthread.php?t=516523

Misschien ook handig voor de TS.

Voor nog uitgebreidere info:
De ranks
De perks
De Wapens
De maps (plattegronden
De Challenges
Dit staat trouwens allemaal op http://www.desperadosofgaming.com/ Misschien even vragen om het op de TS te zetten. Is namelijk wel bruikbare info.

Trouwens, als je als Opfor een granaat gooit dan zegt ie iets. Waarom versta ik dan: "Stop deze granaat maar in je reet e!"
Ik bedacht het me 1x van wat hoor ik nou en sinds dien glimlach ik telkens als ik weer die uitspraak hoor ;)
Tja dat wilde ik wel even weten lezen deze info , misschien iets voor de TS, of misschien ook niet .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Gisterenavond eindelijk weer eens een fatsoenlijke pot COD4 kunnen gamen op de ps3, US versie. Servers werden erg snel gevonden, niet te veel lag, gewoon lekker gegamed. Ging verder voor geen meter maar dat doet er niet toe ;)

Wel was ik verrast door de map 'Showdown'. Ik ben nu net level40, en ik had die hele map nog nooit gezien of gespeeld? Ik speel eigenlijk alleen maar TDM, F4A en S&D, maar nooit en te nimmer die map voorbij zien komen. Komt dit door een playlist verandering of iets dergelijks? (wetworks kom ik ook amper tegen maar heb ik toch al ~10x gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja ik speelde de laatste tijd ook vooral op 1 tdm server en daar zaten ook niet alle maps in (kwam ik later achter), maar toch is er iets mis met alle maps.

Er zijn namelijk teveel manieren waarop je iemand kan aanvallen. Ik wordt ik weet niet hoe vaak in mn rug geschoten omdat er weer iemand vanachter een 1 of ander vaag hoekje mij neerschiet.
Vooral op Countdown en Vacant is dat heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Martinspire schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:29:
Mja ik speelde de laatste tijd ook vooral op 1 tdm server en daar zaten ook niet alle maps in (kwam ik later achter), maar toch is er iets mis met alle maps.

Er zijn namelijk teveel manieren waarop je iemand kan aanvallen. Ik wordt ik weet niet hoe vaak in mn rug geschoten omdat er weer iemand vanachter een 1 of ander vaag hoekje mij neerschiet.
Vooral op Countdown en Vacant is dat heel erg.
Wat is daar mis mee? Des te meer reden om on the move te blijven: slecht voor campers dus :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ben ook weer eens komen opduiken hier ;)

Wat betreft Countdown, vind ik de spawnset niet erg goed ingesteld zoals Martinspire eigenlijk meende.
Was gister lekker bezig, en dan rush ik naar het front en dan ben ik daar knal er wat af maar dan verandert de spawn weer en kan ik weer helemaal terugrennen.
Vacant is gewoon een lekker drukke map waar je echt hoge scores kunt halen, maar ook tactisch moet zijn en altijd opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
TheZeroorez schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 20:12:
In het spel, even met ` de console openen, en dit tikken:
code:
1
/seta cl_maxpackets 60
Thnx, het werkt. ;)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen met een xbox360 weet dat 'xbox live' al 2/3 weken aan het kloten is. Ik start gisteren mijn call of duty op , het duurde wat langer "downloading game settings" maar dat is vaker de laatste tijd, komt door 'live'. In ieder geval ik zoek een match in domination, start op en kies m'n class. Ben ik mn wapens en perks kwijt! m'n p90, overkill perk enz.
Ik terug naar het menu zie ik dat ik Rank 35 ben, terwijl ik gister 40 was. Ik mis 11000 XP points. WTF??!
heeft iemand anders dit ook mee gemaakt of gehoord? volgensmij heeft ie in het begin mn rank niet goed ingeladen ofzo (je rank staat online, niet in je console/ of pc) maar hij heeft het wel opgeslagen dus volgensmij kan ik weer een week online om m'n p90 terug te krijgen.

:( ZWAAR SLECHT !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:27:je rank staat online, niet in je console/ of pc
Bij PC versie word ie wel op je PC lokaal opgeslagen, niet online zoals jij zegt.

Consoles misschien online, dit weet ik verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Zou Call Of Duty Halo 3 al hebben ingehaald als meest gespeelde game op xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:55
Zeg mijn gouden wapens he, die zien er echt niet shiny goud uit.

Meer afgegeaan brons zeg maar.

Welk command is dat nu om ze echt gouden shiny te laten verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:08
Astratuner schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:17:

Cg_EnableSjonnyPimpMode 1

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Cg_EnableSjonnyPimpMode 1
:+

Wil je dan verblind worden door de terugkaatsing op je wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:47
Weet iemand nog een relaxte nederlandse hardcore TDM server? Ik zit momenteel vaak op DFC maar krijg langzamerhand schijthekel aan die kiddos die allemaal baasje proberen te spelen en mensen bij het minste geringste kicken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:49
gebruikershaes schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:02:
Weet iemand nog een relaxte nederlandse hardcore TDM server? Ik zit momenteel vaak op DFC maar krijg langzamerhand schijthekel aan die kiddos die allemaal baasje proberen te spelen en mensen bij het minste geringste kicken..
Mag het ook een engelse zijn, die toevallig van mij en mijn clan is :+
ip:77.74.195.53:28960

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Astratuner schreef op zondag 13 januari 2008 @ 14:17:

Op de PC moet je specular map aanzetten, dit zorgt wel voor 'n grote fps drop

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
FunkyPunky schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:12:
[...]

Mag het ook een engelse zijn, die toevallig van mij en mijn clan is :+
ip:77.74.195.53:28960
Hehe dat mag ook. Weet je ook de naam ervan want ik weet niet hoe ik via ip kan connecten :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Dan kan je beter niet reply'n als je toch niets beters te zeggen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
aicaramba schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:37:
[...]

Op de PC moet je specular map aanzetten, dit zorgt wel voor 'n grote fps drop
wel dat heb ik al gedaan en het geeft geen resultaat hier. raar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

gebruikershaes schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:46:
[...]

Hehe dat mag ook. Weet je ook de naam ervan want ik weet niet hoe ik via ip kan connecten :F
Hoe connect ik naar een server?
Druk op de Tilde "~" toets, naast de "1". Tik in: "/connect xxx.xxx.xxx.xxx" Bijv. "/connect 127.0.0.1" en druk op "Enter". (de "" moet je weglaten natuurlijk).

Uit de OP.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Als de poort verschillend is van 28960 is moet je die erbij zetten, dus: xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Laatst online: 02-08 07:38
Vind het ook best jammer van die gouden wapens, dat ze niet echt schijnen ofzo.
Het is gewoon gewoon een haasterig gemaakte texture als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Ach, aan de andere kant: als de wapens zou erg zouden glansen als de zon erop weerkaatst, dan val je weer extra op voor de vijand :+

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze helemaal niet die gouden wapens in deze game hadden moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patsen met scores wordt niet op prijs gesteld, net als dubbelposten.

[ Voor 155% gewijzigd door TheZeroorez op 13-01-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Sinds een weekje ofzo heb ik het spel in huis via cd-wow.nl :)

De campaign had ik al een paar keer gespeeld, en ik mag mezelf inmiddels wel Call of Duty 2 veteraan noemen, dus in MP ga ik meteen flink lui in de pan hakken dacht ik O-)

Niet helemaal juist gedacht :P :X Na zo'n 22 uur spelen op public servers ben ik Lt. Colonel II (rank 39) en heb een kill/death ratio van ongeveer 1 : 1,2 :/ Ik ga echt veel teveel dood...

Vooral met TDM merk ik dat je heel erg afhankelijk bent van goed teamwerk. Als de teams in balans zijn scoor ik meestal netjes 2 : 1, maar als je met een stel echte kneusjes opgescheept zit tegen een clan wordt je vaak volledig afgemaakt. In CoD 2 had je ook wel eens van die momenten dat je hele team minutenlang werd gespawnkilled, maar nu is het veel erger, die airstrikes en !^$%* helicopter 8)7 i.c.m. tactisch vuur vanaf de grond kunnen nu echt binnen no time m'n mooie score om zeep helpen ;( In CoD2 had ik vrijwel altijd dezelfde ratio, ongeacht teamresultaat.

Uitrusting M4 met silencer, double tap, bandolier en deep impact.
Heb nu ook een G36C maar die iron sights zijn verrot.

[ Voor 11% gewijzigd door Hazuki op 14-01-2008 04:39 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 14:14
Uitgespeeld.. :D

Vooral de missie na de credits was vet.. Ik dacht wel dat Soap in zo een team kwam. :)

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Gister m'n eerste warretjes gespeeld.
Leuk hoor, zit nu try-out by x3d. Die warmode zit goed inmekaar.
Ook stuk fijner wars te spelen, 3on3 of 4on4, veel rustiger..
Op dit moment is mp_crossfire onze home map, en dat gaat lekker.

Zeer lekker die warmode, werkt zeer fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb een filmpje gemaakt ( kleine compilatie ) van COD4 - MW.
Je kunt hem hier bekijken op YouTube of via NeoMe.tk.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook voor het eerst even de multiplayer gespeeld. Wel even wennen na CoD2 en ik werd vooral elke keer te grazen genomen door granaten die mensen 'achterlaten' op het moment dat ik ze van dichtbij omleg. Is dat ergens een setting of een mod ofzo of zijn ze gewoon ERG goed met granaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:42:
Ik heb een filmpje gemaakt ( kleine compilatie ) van COD4 - MW.
Je kunt hem hier bekijken op YouTube of via NeoMe.tk.
Je speeld lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-09 17:04

Barrycade

Through the...

Martybomb, of te wel: marty DOM. Een perk die je in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

littlejoannes schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:53:
Dit is inderdaad een Perk, wanneer je doodgaat laat je automatisch een live granaat vallen. Dit tot grote ergernis van veel spelers die op dat moment bij jou in de buurt zijn. Vooral op kleine mappen is dit doeltreffend, je hebt er altijd vrij veel kills mee. Gaat uiteraard wel ten koste van andere misschien wel betere eigenschappen.
Niet om op te scheppen ofzo, maar gaat de laatste tijd vrij goed :)
Ik hoef nog maar weinig challenges, 3 elite, 5 humi en nog een paar operations...dit omdat ik nog free-for-all en HQ moet gaan spelen. Verder alles compleet, op de weapons na. Deze heb ik gewoon gemiddeld zoals de meeste level 55 spelers ze hebben. Maar wordt aan gewerkt, maar dat doet me niet zoveel wil liever alle challenges compleet hebben.

Player Name: [GoT] - NeoMe.

Rank: Level 55.
XP: 125.000.
Kills: 5000.
Deaths 4000.
Headshots: 500.
Assists: 1000.
Killstreak: 21.
Time Played: 48 hours.

[ Voor 80% gewijzigd door NeoMe op 14-01-2008 11:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Martyrdom, oftewel een martelaarsdood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Beetje tempomuziekje zou zo'n filmpje goed doen ;)
Dit is meer een drivebyshooting muziekje.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Haha, ja wou er eigenlijk orginele cod4 muziek onder plakken, maar dan krijg je alleen ambianze muziek en dat was nog saaier en dodelijker dan dit...maar zal bij deel twee meer aand8 besteden aan de muziek. Is trouwens de eerste keer dat ik zo'n filmpje maak dus ... moet me weg nog even vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 14-01-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ik moet me eens wat beter verdiepen in die classes en perks materie, had CoD4 snel geinstalleerd en ben direct gaan knallen :)

Ik heb de o zo originele nick 'CanonFodder' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan knallen tot je level 15 a 20 hebt bereikt...dat is vrij snel. Ga je vanaf dan lekker inleven in de challenges en opdrachten die COD4 te bieden heeft. Je zult dan merken dat je niet +10 per kill krijgt maar +250 per opdracht. De meeste zijn vrij simpel te behalen zonder er echt moeite voor te doen. Naar mate je stijgt zul je er nieuwe bij krijgen...zo ga je door. Kijk ook altijd naar de wapen opdrachten, beetje zunt als je nog maar 1 kill hoeft voor wat punten en jij switched van gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:22
Challenges zijn echt leuk om te behalen! Ik ben nu lvl 43 en heb de eerste humiliation challenges geunlocked. Die zijn echt bruut! :). Ze zijn volgens mij wel moeilijk, maar ze hebben wel leuke dingen bedacht. De hot potato bijvoorbeeld: iemand killen met zijn eigen grenade. Best lastig, maar wel leuk.

Verder gaan de wapen challenges altijd wel goed. Tenminste, het aantal kills. Die 150 kills zijn niet zo heel moeilijk te behalen, de 150 Headshots daarentegen, foei. De enige waarbij ik in de Expert III zit is de M4. Daar staan nu 86 headshots genoteerd. Ik denk dat ik misschien de Sniper 150 headshots nog eerder haal dan de M4. Bij de M21 bijvoorbeeld heb ik nu 55 kills, maar ook 32 headshots. Het wordt nog een aardige kluif om alle headshot challenges te halen aangezien bijvoorbeeld de G3 en AK nog minder dan 25 een kopschot kill hebben veroorzaakt.

Ik denk dat de humiliation challenges echt uitleven wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dan wacht maar tot je elite krijgt...dan kun je pas lachen. Serieus freaky opdrachten, ben er al tijdje mee bezig, heb nu wel How The ? & Dominos volbracht :)...hoef er nog maar drie...

[ Voor 36% gewijzigd door NeoMe op 14-01-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hot Potato, ik vind de naam alleen al geniaal :D

Heb em gister gehaald trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
NeoMe schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:57:
Dan wacht maar tot je elite krijgt...dan kun je pas lachen. Serieus freaky opdrachten, ben er al tijdje mee bezig, heb nu wel How The ? & Dominos volbracht :)...hoef er nog maar drie...
Ik heb even de beschrijvingen gelezen en How The is wel heftig! Zo wordt je in iedergeval wel op pad gestuurd met C4! Dat is iets wat ik normaal nooit zou doen.

Dominos lijkt me iets makkelijker dan How The ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
UIteraard heb ik zelf al even gekeken via google voordat ik deze vraag stel, maaruh, weet iemand hoe groot ongeveer je upload moet zijn om een server voor 12 man te hosten?

Kheb nu Casema midi (1600/500) maar ben bang dat dit niet voldoende is. Iemand hier een antwoord op?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
ChojinZ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:30:
UIteraard heb ik zelf al even gekeken via google voordat ik deze vraag stel, maaruh, weet iemand hoe groot ongeveer je upload moet zijn om een server voor 12 man te hosten?

Kheb nu Casema midi (1600/500) maar ben bang dat dit niet voldoende is. Iemand hier een antwoord op?
Ik heb chello (UPC) power (6000/1500) en ik kan zonder problemen een server hosten voor 18 mensen (PS3 versie). Dit is wel 3x zoveel upload als Casema Midi, dus een goede graatmeter is het niet. Ik zou het gewoon een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Ik geloof dat het iets van 75kbit/sec is per speler die je op je server wilt laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

CoD4 heeft in december weer ruim 1 miljoen stuks verkocht voor de 360, alleen in de US.

Bron: http://www.thesimexchange.com/research-report.php?id=14#4 (is de laatste prediction, zit er meestal minder dan 5% vanaf. Van de week de definitieve cijfers).

Ook binnen Infinity Ward moet dit echt een verassing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 18:58:
Ik vind dat ze helemaal niet die gouden wapens in deze game hadden moeten doen.
ik vind et wel vet die goude wapens maar ze hadden van mij niet in elke klasse 1 moeten nemen.
De deagle en AK zijn wel vet( Afrikaanse warlords hebben dit soort wapens ook echt) maar de rest lijkt een beetje te veel op als of het in elke klasse 1 wapen moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

NeSs schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:13:
[...]

ik vind et wel vet die goude wapens maar ze hadden van mij niet in elke klasse 1 moeten nemen.
De deagle en AK zijn wel vet( Afrikaanse warlords hebben dit soort wapens ook echt) maar de rest lijkt een beetje te veel op als of het in elke klasse 1 wapen moet zijn.
Idd dat gevoel heb ik ook maarja heel erg vind ik het niet boeit toch verder niks :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:30:

Moet wel lukken.
Een speler trekt maximaal zo`n 5kb/s in cod4.
50/5=10, Natuurlijk download niet iedereen de hele tijd max dus 12 man lukt zeker wel.
Moet je niet met mods gaan kloten natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

PWM schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:13:
CoD4 heeft in december weer ruim 1 miljoen stuks verkocht voor de 360, alleen in de US.

Bron: http://www.thesimexchange.com/research-report.php?id=14#4 (is de laatste prediction, zit er meestal minder dan 5% vanaf. Van de week de definitieve cijfers).

Ook binnen Infinity Ward moet dit echt een verassing zijn.
Nouja verrassing? Ik denk dat het op Infinity Ward HQ ook wel helemaal dol wordt gespeeld en dat de testers er ook nog wel aan verslaafd zijn en zeker na het zien van de reviews zullen ze wel zo'n vermoeden hebben gehad.

Wat neit wil zeggen dat ik het niet erg vind hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Hmmm... de 1 zegt 75Kbit, de ander weer 5. Ik denk dat ik het gewoon moet proberen en mocht het gaan laggen, dan kick ik wel wat mensen 8)

In iedergeval bedankt voor de hulp!

Als dank terug, een erg handig admintooltje om je COD4 server te beheren ;) :

http://forum.i3d.net/downloads.php?do=file&id=564

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazuki
  • Laatst online: 27-11-2024

Hazuki

On my Suzuki

Is er een bepaalde server waar veel tweakers zitten op dit moment?

callsign: " **Crack** " 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Hazuki op 14-01-2008 18:22 ]

Koekie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:42
Ik kwam neome laatst tegen op een TDM server. Hij was alleen te snel weg om gedag te zeggen :( Ik herken hem aan de GoT tag anders wist ik het ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet even m'n hart luchten, [pc versie] zoals een aantal mensen weten is level 55 geen bal meer aan. Dus ik dacht begin mooi opnieuw :) profiel verwijderd en een nieuwe aangemaakt alle instellingen weer goed gezet en knallen maar :+

Niet dus :X kheb 10 favorieten servers waarvan ik bij 4 gekicked word wegens: kicked player cc_tuner punkbuster ban issues for player cc_tuner? bij 4 andere heb ik een server disconnect en bij de andere 2 heb ik ineens een permanent ban :?

Toch een beetje raar dacht ik zo :(

Overigens bij de eerste 4 servers staat er dan ook bij manually update punkbuster files visit evenbalance.com Terwijl ik dat juist net gedaan had :S

Misschien een manier om die punkbuster updates te verwijderen ofzo?

Wat ik dan ook raar vind is dat ik overal de melding zie met de naam cc_tuner.. en dat terwijl ik m'n naam heb veranderd aangezien ik een clan gejoined heb :O is nu dus Ground[A]cc_tuner

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Taenadar schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:02:
Ik kwam neome laatst tegen op een TDM server. Hij was alleen te snel weg om gedag te zeggen :( Ik herken hem aan de GoT tag anders wist ik het ook niet :P
Dan moet je maar wat harder praten, anders hoor ik je niet 8)7
Speel inderdaad best veel ( alleen doordeweeks )
Altijd dezelfde servers...en altijd onder dezelfde naam.
En krijg ook heel vaak opmerkingen als:
GoT a.k.a. Gathering of Tweakers ?
Zit jij in de GOT clan ? WOW dan ben je wel super goed ej !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:02:

Niet om op te scheppen ofzo, maar gaat de laatste tijd vrij goed :)
Ik hoef nog maar weinig challenges, 3 elite, 5 humi en nog een paar operations...dit omdat ik nog free-for-all en HQ moet gaan spelen. Verder alles compleet, op de weapons na. Deze heb ik gewoon gemiddeld zoals de meeste level 55 spelers ze hebben. Maar wordt aan gewerkt, maar dat doet me niet zoveel wil liever alle challenges compleet hebben.
Ik heb alle challenges, behalve die snipers kills terwijl je proned bent, wapens en de gametypes.

Die heb ik ook echt geen zin in om te doen, niet echt leuk. Misschien nog goude ak47 halen, maarja ik heb eigenlijk nooit zin on met ander wapen dan ak47 te spelen en zo belangrijk is het ook niet.

Gametypes meh, hardcore vind ik geen reet aan al, FFA ook niet echt afschuwelijk. s&d / hq / sab zijn wel leuk af en toe.
Maar als ik speel doe ik altijd TDM, dus enige keren dat ik wat anders speel is als het een mixed server is, dan blijf ik bij die gametypes ook nog wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 18:19:
Moet even m'n hart luchten, [pc versie] zoals een aantal mensen weten is level 55 geen bal meer aan. Dus ik dacht begin mooi opnieuw :) profiel verwijderd en een nieuwe aangemaakt alle instellingen weer goed gezet en knallen maar :+

Niet dus :X kheb 10 favorieten servers waarvan ik bij 4 gekicked word wegens: kicked player cc_tuner punkbuster ban issues for player cc_tuner? bij 4 andere heb ik een server disconnect en bij de andere 2 heb ik ineens een permanent ban :?

Toch een beetje raar dacht ik zo :(

Overigens bij de eerste 4 servers staat er dan ook bij manually update punkbuster files visit evenbalance.com Terwijl ik dat juist net gedaan had :S

Misschien een manier om die punkbuster updates te verwijderen ofzo?

Wat ik dan ook raar vind is dat ik overal de melding zie met de naam cc_tuner.. en dat terwijl ik m'n naam heb veranderd aangezien ik een clan gejoined heb :O is nu dus Ground[A]cc_tuner
Probeer een profiel aan te maken met een andere username dan dat je nu hebt, dit heeft het voor mij opgelost. Succes! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54
hopelijk mag ik jullie binnenkort vergezelen als JE_OMA
(totdat men moederbord terug komt van rma->3 tot 4 weken)

ben lvl 55, speel graag met sniper in combi met een g3 of dergelijk (met burst fire script en gl owned deze gewoon)

[ Voor 34% gewijzigd door juulie19 op 14-01-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juulie19 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:37:
hopelijk mag ik jullie binnenkort vergezelen als JE_OMA
(totdat men moederbord terug komt van rma->3 tot 4 weken)

ben lvl 55, speel graag met sniper in combi met een g3 of dergelijk (met burst fire script en gl owned deze gewoon)
pff script.

Leer klikken kk?

En GL ;(

Script is gewoon cheat, van mij mag PB je wel een global PB ban voor geven tbh, zeker als je het in wars etc gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Met de hand bursten pwnt en is veel stoerder, zowel op mg's als rifles 8)

Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds minder lol in dit spelletje krijg, die n00bs hangen me onderhand de keel uit, het lijkt wel erger te worden met die nade launchers, en natuurlijk het nog steeds o zo slechte spawnscript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:17:
Hmmm... de 1 zegt 75Kbit, de ander weer 5. Ik denk dat ik het gewoon moet proberen en mocht het gaan laggen, dan kick ik wel wat mensen 8)

Ik had het over 5kb/s MAX.
Kbit naar kb/s is delen door 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik ben een paar weken geleden gebanned omdat ik een "aimbot" gehad zou hebben. Maar ik had een high FPS config gedownload met een hax lijn erin (wat ik dus niet wist). Dus ik join doodleuk een server en wordt vervolgens gebanned door die hax lijn, ik had hem opgezocht en vervolgens gewoon verwijderd en kon gewoon verder spelen op een andere server. Vervolgens reageerd PB gewoon niet op mijn ban appeal en ben dus waarschijnlijker gewoon voor eeuwig gebanned. Betekend dit nu dat ik dan voor altijd op elke spel met PB gebanned ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Metalbuster schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:28:
Ik ben een paar weken geleden gebanned omdat ik een "aimbot" gehad zou hebben. Maar ik had een high FPS config gedownload met een hax lijn erin (wat ik dus niet wist). Dus ik join doodleuk een server en wordt vervolgens gebanned door die hax lijn, ik had hem opgezocht en vervolgens gewoon verwijderd en kon gewoon verder spelen op een andere server. Vervolgens reageerd PB gewoon niet op mijn ban appeal en ben dus waarschijnlijker gewoon voor eeuwig gebanned. Betekend dit nu dat ik dan voor altijd op elke spel met PB gebanned ben?
Nee, alleen met CoD4.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gebruikershaes schreef op zondag 13 januari 2008 @ 16:02:
ik speel zelf regelmatig op -ER- CoD4 Hardcore TDM server IP 193.138.204.79:29950 www.nlgames.org
lekkere ping en zonder kiddy admins, zit ook vaak een vaste kliek van mensen te spelen wat het allemaal wat leuker maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

ChojinZ schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:17:

Heel erg bedankt voor deze tip!! Dit programma is echt super. Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk een mapcycle maken, spelers in de server observeren, maps wisselen, admin messages sturen...

Fantastisch!!

nb: Ik heb meteen een mapcycle op mijn GoT server gezet voor TDM. Ik heb vier maps in de cycle opgenomen: Bloc, Crossfire, Crash en Overgrown. Ik zat zelf te denken om Pipeline er ook bij te gooien in de mapcycle. :)

Misschien is het handig als er een extra admin op mijn server komt, zodat wij van GoT iets meer macht krijgen op de server.. Als iemand belangstelling heeft om hulp-admin te worden op mijn servertje moet ie maar een PM sturen...

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom even melden dat ik van naam veranderd ben :)

Vanaf heden heet ik geen cc_tuner meer maar Ground[A]Tuner dus mocht je me tegen komen zeg dan wel even hallo :9

Dit is btw alleen voor cod4 en niet voor alle fora's waar ik actief op ben.. behalve dan XS want daar had ik typfoutje gemaakt en heet ik cc-tuner 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:46:
[...]

pff script.

Leer klikken kk?

En GL ;(

Script is gewoon cheat, van mij mag PB je wel een global PB ban voor geven tbh, zeker als je het in wars etc gebruikt.
Dit was voor mij de reden om voor de X360 versie te gaan. Aan de ene kant is het nadelig dat je niets kan veranderen, maar op de X360 speelt iedereen met dezelfde hardware, met hetzelfde programma. Nu hangt het van je skill af en niet van je scripts...

Maar wat een spel trouwens, zeg!
Ben helemaal niet goed en moet nog erg wennen. Er zijn zoveel verschillende maps en voordat je die allemaal kent... en nog allemaal tof ook. Vooral the Bog en op die raket basis vind ik geweldige maps. Of die sneeuw map in Chernobiel... _/-\o_ :9~

Ben nu lvl 15 en m'n fr. gaat eindelijk een beetje de goede kant op. M'n fr is nu rond de 0.8 , maar hopelijk gaat dat over een tijdje netjes over de 1.0

Spel doet me denken aan America's Army wat ik een tijd terug veel speelde. De sfeer is in CoD4 nog beter en super verslavend! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:31:
[...]

Ik had het over 5kb/s MAX.
Kbit naar kb/s is delen door 8.
Van Bit naar Byte wel ja maar Kbit en kb/s is toch hetzelfde (bedoelde je niet kB/s)?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kilobit_per_seconde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Voor mensen die cod4 nog niet hebben, vandaag is hij weer in stock bij playasia :) Eindelijk mn order shipped, had hem 30 december besteld! Nu alleen nog maar afwachten :) Bij cdwow is hij trouwens 40 weer!

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Weet iemand over er al een oplossing is voor die serverbrowser? Die laat nogsteeds mijn modem half crashen waardoor ik geen fatsoenlijke pings krijg en eigenlijk dus niks heb aan die browser. Topic op infinityward forum loopt ook nogsteeds: http://www.infinityward.c.../index.php?topic=6669.135

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
ik heb dat browser probleempje niet op weten te lossen maar wel een omweggetje gevonden.
als je refresht krijg je van die hoge pings, ga je gewoon een willekeurige server in. die geeft aan dat je ping te hoog is. daarna schiet je terug naar het hoofdmenu. dan doe je weer join game en kies je een andere server uit, liefst nadat je heel ffies gewacht hebt.
dan kan je ineens wel gewoon joinen en is de ping ook gewoon weer goed.
werkt voor mij iig perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:20:
[...]

Dit was voor mij de reden om voor de X360 versie te gaan. Aan de ene kant is het nadelig dat je niets kan veranderen, maar op de X360 speelt iedereen met dezelfde hardware, met hetzelfde programma. Nu hangt het van je skill af en niet van je scripts...
Tjah, maar dit is gewoon een cheat, ik ben er vrij zeker van dat dit wel in een PB update komt om het tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik was van plan om een gameserver te huren bij i3d, echter ik vroeg me af of een van mijn oude PC's met de volgende specs voldoende is om een COD4 server te kunnen opzetten voor 24 spelers maximaal:

P4 3.0 GHz
1 GB intern (evt. uit te breiden naar 2 GB intern)
ATI X850XT graka

Internetverbinding: Chello Extreme (down / up: 20 / 2 Mbps)

Aangezien alle servers die worden aangeboden worden geadverteerd met Dual Core of Quad Core processors, vroeg ik mij af of dit voldoende zou zijn. Iemand enig idee?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

l0n3w012ph schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:12:
Ik was van plan om een gameserver te huren bij i3d, echter ik vroeg me af of een van mijn oude PC's met de volgende specs voldoende is om een COD4 server te kunnen opzetten voor 24 spelers maximaal:

P4 3.0 GHz
ATI X850XT graka

Aangezien alle servers die worden aangeboden worden geadverteerd met Dual Core of Quad Core processors, vroeg ik mij af of dit voldoende zou zijn. Iemand enig idee?
Ik denk dat het komt omdat dual cq quadcore cpu's op dit moment gewoon de standaard zijn :)
Maar voor een dedicated server heb je eigenlijk niet zoveel power nodig hoor. De hele grafische schil valt al weg, dus aan een simpel PCI grafisch kaartje zou je al genoeg moeten hebben. En een beetje fatsoenlijke CPU kan zonder problemen een gameserver hosten. Maar wat een voordeel is van een dual core is dat het os taken kan verdelen over de aanwezige cores.
Dus alle achtergrondtaken, en de gameserver zelf hoeven niet op dezelfde core te draaien. Dus je hebt wel een voordeel van een dual core, maar ik denk dat het best mee zal vallen hoor :)

Gewoon zo min mogelijk dingen op de achtergrond laten draaien.

[edit] Ik denk dat je inet verbinding eerder een probleem zal worden. 2Mbit up klinkt leuk, maar vaak heb je maar effectief zo'n 1,2 a 1,3 Mbit ter beschikking. En je zal al snel merken dat je pijp vol zit.

[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 15-01-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zupp
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-05-2021
Even een kort vraagje, ben van plan binnenkort zelf een server te gaan hosten. Nu is de vraag, wat voor systeem eisen worden er aan de server gesteld. Moeten deze hetzelfde zijn als de "client" zeg maar. Lijkt mij van niet, aangezien de grafische rekenkracht minder hoeft te zijn. Maar wil toch even iemand met meer verstand van zaken naar mijn vraag laten kijken :)

De server waar het op moet gaan draaien is:

Dual P3 @ 1GHz
1GB RAM
2 x 36GB 10.000

Edit; internet verbinding is in orde.

[ Voor 4% gewijzigd door Zupp op 15-01-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huibert_d
  • Laatst online: 09-09 18:08
obsidian schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:33:
[...]
2Mbit up klinkt leuk, maar vaak heb je maar effectief zo'n 1,2 a 1,3 Mbit ter beschikking. En je zal al snel merken dat je pijp vol zit.
Dat zit bij chello wel goed....

(da's wel het enige)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dank je obsidian voor je reactie! Dan is het het proberen wel waard.

edit: ik heb tot nog toe echt nooit problemen gehad met chello en ben al 6 jaar abonnee. Uitval is maar twee keer voorgekomen in al die jaren en was binnen een dag opgelost. Zelfs de bereikbaarheid en behulpzaamheid van de helpdesk is (voor mij althans) prima te noemen, maar ook jij bedankt voor je reactie! :D

[ Voor 69% gewijzigd door l0n3w012ph op 15-01-2008 15:23 ]

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Over dat noob gebeuren, ik heb hier op de 360 geen problemen mee hoor. Voornamelijk skilled spelers en weinig tubers etc.

Iemand al zicht op de patch voor de 360? Hierin zou het host has left game etc gebeuren opgelost zijn en die patch zou in december komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

-CKY2K- schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:09:
Over dat noob gebeuren, ik heb hier op de 360 geen problemen mee hoor. Voornamelijk skilled spelers en weinig tubers etc.

Iemand al zicht op de patch voor de 360? Hierin zou het host has left game etc gebeuren opgelost zijn en die patch zou in december komen...
Die moet voor de PS3 ook nog komen. Vind het vrij matig dat de patch er al ligt en dat de Amerikanen er al een tijd mee spelen, maar dat deze patch in Europa nog niet is uitgebracht :(

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 01:20:
[...]

ik speel zelf regelmatig op -ER- CoD4 Hardcore TDM server IP 193.138.204.79:29950 www.nlgames.org
lekkere ping en zonder kiddy admins, zit ook vaak een vaste kliek van mensen te spelen wat het allemaal wat leuker maakt :)
Sweet tnx. Kom binnenkort wel kijken. Mijn nick is manDORK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 01:20:
[...]

Lekkere server man.
Zojuist paar minuutjes gespeeld met G3, 39-9 dus das mooi.
Beetje drukjes, maar dat is ook best leuk op z'n tijd.
Geen onvolwassen whiners op dat moment. Alleen op dat moment geen GoT'ers, tenzij ze te erg geconcentreerd waren en niet reageerde op wat ik vroeg :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
rCk schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:31:
[...]

, tenzij ze te erg geconcentreerd waren en niet reageerde op wat ik vroeg :o.
Ik zie eigenlijk nooit berichten omdat ik te geconcentreerd ben. Ik type/lees eigenlijk alleen als ik dood ben.

Trouwens,als je een scope op een wapen zet, kan je dan ook je adem inhouden? Zo ja, hoe? Shift is dan spring namelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door pingkiller op 15-01-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

bij sniper-rifles is het de Z-toets. misschien ook voor de ACOG-scope?

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Z? Bij mij is het de shift toets. Maar bij ACOG scopes kan dat niet, als je de standaard sniperscope vervangt door de ACOG scope dan kan je je adem niet meer inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

SHIFT is bij mij sprint en das ook standaard zo ingesteld hnet als de Z-toets voor adem inhouden (kijk maar in de manual). Ik denk dat je dat dan zelf hebt aangepast naar je voorkeuren.

Maja... ik haal mijn pink bijna nooit van de SHIFT toets af als rusher :P . Ik ben nou eenmaal geen sneaky speler. De Z is me dan te lastig in te drukken

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
obsidian schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 09:46:
Z? Bij mij is het de shift toets. Maar bij ACOG scopes kan dat niet, als je de standaard sniperscope vervangt door de ACOG scope dan kan je je adem niet meer inhouden.
Volgens mij was dit iets wat gefixed zou worden toch? Ik vind dat namelijk zwaar irritant. Daarom gebruik ik nooit die scope op sniper rifles.

Ik ben al ERG lang lvl 55, en had eergister een raar moment door de Prestige Mode te starten :(
Ik mis nu al mijn 50 calibur, MP44 en 3x granaat perk
Gaat me weer wat tijd kosten om dat terug te krijgen dus :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

In mijn voorkeuren staat dat sprinten en steady dezelfde toets is, normaal sprint ik, en als ik door het vizier heenkijk dan is het steady :) En dat heb ik niet aangepast hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
l0n3w012ph schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 14:12:

P4 3.0 GHz
ATI X850XT graka

Aangezien alle servers die worden aangeboden worden geadverteerd met Dual Core of Quad Core
processors, vroeg ik mij af of dit voldoende zou zijn. Iemand enig idee?
Moet makkelijk lukken. Ik host momenteel zelf ook een server en dit doe ik op een AMD duron 2000+ met 756 MB mem.

Het geheugen verbruik zit met 12 spelers rond de 600 Mb. Proc belasting komt nooit boven de 15%
Dit echter wel met een dedicated server.

Als je een kijkje wil nemen op mijn server dan kan dat hier:
pps-nl.kicks-ass.org

De server draait echter alleen 's avonds tussen 19:00 en 23:00

[ Voor 7% gewijzigd door ChojinZ op 16-01-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb COD4 nu ook uitgespeeld maar ik vind dat je wel erg secuur kan schieten met de wapens.
Oud en nieuw in Las Vegas geweest en aangezien je in amerika zo met wapens mag knallen even de m16 een 7 shot shotgun een m16 en een glock 9mm geprobeerd (mijn vriendin ook)
en vooral de desert eagle is dus echt niet normaal beet te houden (ben wel wat wapens gewend aangezien ik een verenigingslid ben in NL)
zie mijn youtube filmpjes
http://nl.youtube.com/profile?user=LanVlam

Erg bizar ook in films (neem bijv charlies angels) waar een vrouw in elke hand een .50AE heeft en ze even strak leegschiet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:35:
Heb COD4 nu ook uitgespeeld maar ik vind dat je wel erg secuur kan schieten met de wapens.

(neem bijv charlies angels)
Daar noem je ook een titel op : Charlies Angels |:(

Het is een game en Charlies Angels is een film, oftewel realisme is altijd ver te zoeken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Oud en nieuw in Las Vegas geweest en aangezien je in amerika zo met wapens mag knallen even de m16 een 7 shot shotgun een m16 en een glock 9mm geprobeerd (mijn vriendin ook)
en vooral de desert eagle is dus echt niet normaal beet te houden (ben wel wat wapens gewend aangezien ik een verenigingslid ben in NL)

Erg bizar ook in films (neem bijv charlies angels) waar een vrouw in elke hand een .50AE heeft en ze even strak leegschiet :-)
Weuw vette shit! Die desert eagle zit echt power in zo te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Misschien zijn die wat sterker als jou en je vriendin :P
Misschien zijn jullie niet sterk genoeg voor een .50 Deagle :)

[ Voor 38% gewijzigd door NeoMe op 16-01-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
NeoMe schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:49:
Misschien zijn die wat sterker als jou en je vriendin :P
zo, Nederlands is lastig ;)

maaruh, ik heb ook wel eens geschoten met een desert eagle, ik ben zelf geen mager iel ventje, maar die terugslag is echt niet normaal!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

ChojinZ schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Moet makkelijk lukken. Ik host momenteel zelf ook een server en dit doe ik op een AMD duron 2000+ met 756 MB mem.

Het geheugen verbruik zit met 12 spelers rond de 600 Mb. Proc belasting komt nooit boven de 15%
Dit echter wel met een dedicated server.

Als je een kijkje wil nemen op mijn server dan kan dat hier:
pps-nl.kicks-ass.org

De server draait echter alleen 's avonds tussen 19:00 en 23:00
bedankt! zal ik zeker ff een keer gaan doen.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27

heel stoer die filmpjes.. lucky bastard :P

trouwens zitten hier ook jongens van MOAC ? speel nu een tijdje op hun servers wat wel relaxed is..

vandaag een nieuwe muismat aangeschaft voor mijn razer copperhead
de ExactMat ook van razer. nu hoop ik dat mijn muis wat beter reageerd.
ik kreeg van de week het idee dat ie parkison had.
heel vaak van die superkleine schokkerige bewegingkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

murky123 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 14:07:
[...]

heel stoer die filmpjes.. lucky bastard :P

trouwens zitten hier ook jongens van MOAC ? speel nu een tijdje op hun servers wat wel relaxed is..

vandaag een nieuwe muismat aangeschaft voor mijn razer copperhead
de ExactMat ook van razer. nu hoop ik dat mijn muis wat beter reageerd.
ik kreeg van de week het idee dat ie parkison had.
heel vaak van die superkleine schokkerige bewegingkjes.
Erg stoere filmpjes LanVlam.

Mijn mening over de exactmat, goed ding maar af en toe... ( heb em 1,5 jaar gebruikt)
Je voelt elk korreltje erop, dat is niet normaal, en als er dus iets op je skatez zit da voel je dat overal doorheen. Ik heb em na die tijd vervangen door Razer Mantis Speed, en niets meer dan lof ,veel fijner. Maar goed, ik vond de mat ook erg fijn maar Mantis is toch ietsjes fijner.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.