Ja, de challenge heet dus niet "make xx kills while bunnyhopping". Volgens mij kan je die challenge gewoon halen als je op hekjes e.d. zit, daar hoef je niet als een idioot voor te gaan bunnyhoppen.MAX3400 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:09:
[...]
Wat een onzin; enkele challenges op de 360 bestaan juist uit "make x kills while airborne". Oftewel; terwijl je geen contact hebt met de grond, mensen neerschieten.
Wat vinden jullie nu de fijnste "Special nades"?
1. Flash
2. Stun
3. Smoke
1. Flash
2. Stun
3. Smoke
Eens maar dan nog; bunnyhoppen zou dus toegestaan zijn om de challenge te halen...Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:21:
[...]
Ja, de challenge heet dus niet "make xx kills while bunnyhopping". Volgens mij kan je die challenge gewoon halen als je op hekjes e.d. zit, daar hoef je niet als een idioot voor te gaan bunnyhoppen.
Stun...Heraclius schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:22:
1. Flash
2. Stun
3. Smoke
[ Voor 50% gewijzigd door MAX3400 op 28-12-2007 17:24 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Nog even over die kameraad van me. Zou een Geforce 6800 met 128 MB geheugen voldoen?
Of moet ik kijken voor iets snellers?
Zo ja graag met aanbod link. Dan kan het hopelijk voor hem snel geregeld worden.
En heeft iemand een cfg online staan die mijn pb probleem op lost?
Zo ja graag met aanbod link. Dan kan het hopelijk voor hem snel geregeld worden.
Verwijderd
Nee ik doel op pak de vlagMAX3400 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:02:
[...]
CTF? Misschien dat ik iets niet begrijp maar wat is "Domination" dan op de 360? 3 vlaggetjes die je moet veroveren en vasthouden...
Verwijderd
ik gebruik altijd Stun.. works like a charm!Heraclius schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:22:
1. Flash
2. Stun
3. Smoke
Airborne != bunnyhoppenMAX3400 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:09:
[...]
Wat een onzin; enkele challenges op de 360 bestaan juist uit "make x kills while airborne".
Ik doel op het rapen van uncap spawns, dat is baserapen. Cappable flags hebben daar niet veel mee te doen. in COD vergelijkbaar omdat daar de spawn plekken gewoon vaststaan.Zelfde geldt voor BF2; ik ben een tijdje admin geweest op een aantal servers. Gaan mensen lopen roepen "base-raping" terwijl juist de truc is/was op een bepaalde map om alle vlaggen van de tegenstander over te nemen. Zeik dan niet als je slecht speelt en nog maar 1 vlag overhebt die de tegenstander massaal bestormt.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Unlocked kan die 6800 het wel aan op 1024 met settings op low. =40-110fpsVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:29:
Nog even over die kameraad van me. Zou een Geforce 6800 met 128 MB geheugen voldoen?
Ik heb net ge-upgrade, maar heb ongeveer een maand COD4 met mijn oude systeemVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:29:
(Athlon64 3200+, 2 gb, GF6800 128mb AGP, unlocked maar standaard klok)
gespeeld.
Dat ging eigenlijk prima, ook met een deel van de settings op medium.
[ Voor 6% gewijzigd door secoh op 28-12-2007 18:09 ]
You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.
Verwijderd
Speel met een 3500 AMD 1 core + 1900 XT en dat gaat moeizaam alels voluit te willen , koop een 88ooGT als je proc. het aan kan .KillerAce_NL schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:02:
[...]
Unlocked kan die 6800 het wel aan op 1024 met settings op low. =40-110fps
Waarom trek je die conclusie over mij?Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:43:
[...]
Het zwaartepunt van mijn opmerking zit ook niet in de FFA maar meer in de nade laming. Wel eens op zo'n server geweest? Martyrdom als perk en bij het spawnen ben je 5 van de 10x gelijk dood. Degene die een heli kan knijpen heeft geluk en zal winnen omdat bijna niemand de kans heeft de heli's neer te halen.
Ik heb heel de tijd in TDm servers gespeeld, en geen nade laming of wattan ook hoor.
Gewoon harde kill streaks, ik maak van bijna iedere map een screenshot en dat gaat allemaal >2 kdr.
Martyrdom gebruik ik niet, Deep impact is imo veel fijner, container of wattan ook is met 3 hits van de AK47 ook gecleared.
En ik heb genoeg heli's gehad, ook enkele keren dat ik Heli heb, doodga, en doordat ik even achter de tegenstanders kom en weer eentje verdien, boeie. Heli is part of the game, en als iemand er nou meer eentje haalt of niet boeit niets.
Ik heb nou eenmaal zo snel geleveled omdat ik per wapen afspeel, en ook per map een wapen. Dus bijv. mp bog heb ik in 2 maps G3 gehaald, en mp bloc haal ik dan me sniper op. Want ik heb nu bijna alle wapens die unlocked zijn, ook al de 150 kills mee gemaakt.. En tel maar na : 1750 xp per wapen, plus dan nog 150x10 = 1500, dat is al 3250xp om 1 wapen te completen... Dat is al 1 compleet level (plus minus).
Want ik haal op de 20 minuten vaak de 100 kills al, en dat is Arti, Heli, Knife, Nade-kills inbegrepen.
Ik trek helemaal geen conclusie over jou
Verwijderd
Welk wapen owned ?
Voor mij de mp5 met red dot en een paar clays in alle mappen
Hoe zit het bij jullie ?
Hoe zit het bij jullie ?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 18:55 ]
Alleen de spawnplekken van S&D staan vast, de rest verandert constant afhankelijk van waar de vijand is.Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:52:Ik doel op het rapen van uncap spawns, dat is baserapen. Cappable flags hebben daar niet veel mee te doen. in COD vergelijkbaar omdat daar de spawn plekken gewoon vaststaan.
Verder snap ik al dat gezeik over 'bunnyhoppen' ook niet, het is geen glitch, geen cheat, het is gewoon het spel. Vindt je soms ook dat er gekicked moet worden wanneer men de sprinttoets gebruikt om weg te rennen uit een gevecht?...
Alleen silenced M4 voor mijVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:51:
Welk apen owned ?
Voor mij de mp5 met red en een paar clays dot in alle mappen
Hoe zit het bij jullie ?
[ Voor 16% gewijzigd door -Tim- op 28-12-2007 18:53 ]
Verwijderd
Je kan ook in het spel constant iedereen verrot gaan schelden, teammates killen en de positie van je eigen snipers naar de tegenpartij spammen. Maar dat is ook gewoon een ingebouwde functie, geen glitch, dus helemaal niet erg natuurlijk.-Tim- schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:52:
[...]
Alleen de spawnplekken van S&D staan vast, de rest verandert constant afhankelijk van waar de vijand is.
Verder snap ik al dat gezeik over 'bunnyhoppen' ook niet, het is geen glitch, geen cheat, het is gewoon het spel. Vindt je soms ook dat er gekicked moet worden wanneer men de sprinttoets gebruikt om weg te rennen uit een gevecht?...
Range schijnt vermindert te zijn, maar dat gevoel heb ik niet zo zeer eigenlijk..Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:56:
Als je silenced gebruikt, Heeft het wapen dan ook minder vuurkracht ?
Het punt is dat bunnyhoppen een manier van spelen is, niet een manier om anderen te stangen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:05:
[...]
Je kan ook in het spel constant iedereen verrot gaan schelden, teammates killen en de positie van je eigen snipers naar de tegenpartij spammen. Maar dat is ook gewoon een ingebouwde functie, geen glitch, dus helemaal niet erg natuurlijk.
Verwijderd
kheb e vraagje, als ik de multiplayer van COD4 wil starten zegt hij steeds 'unable to initialize punkubster' , ik heb al een aantal dingen geprobeerd, kan iemand mij helpen?
Verwijderd
Ieder zijn eigen manier van gamen. Ik vind bunnyjumpers ook wel iritant maar ze zijn ook gewoon goed te killen hoor. Als ik merk dat er veel gebunnyjumpt word gebruik ik gewoon nades die je laat vallen als je dood gaat.
Verwijderd
Gewoon ff punkbuster opnieuw downloaden en updatenVerwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:18:
kheb e vraagje, als ik de multiplayer van COD4 wil starten zegt hij steeds 'unable to initialize punkubster' , ik heb al een aantal dingen geprobeerd, kan iemand mij helpen?
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
Verwijderd
als ik dit doe heeft hij de fout net na het downloaden , ' couldn't connect to host'Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:21:
[...]
Gewoon ff punkbuster opnieuw downloaden en updaten
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
kan iemand mij helpen?? Moet ik instellingen veranderen fzo??
...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 19:47 ]
Voor mij ownt de M4 + Scope met de 'Deep Impact' en 'Stopping Power' perk. Echt supersterk, vooral handig op middellange afstand, kan ook heel goed door muren heen komen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:51:
Welk wapen owned ?
Hoe zit het bij jullie ?
Voor drukke servers met heel veel close combat vind ik de M60E4 + Grip wel relax, met 'Double Tap' en 'Deep Impact' als Perk. Supersterke kogels en toch een goede fire rate. Dit wapen knalt met een damage perk erbij makkelijk door muren en dozen heen, echt sterk. Helaas wel een zwaar wapen en voor het reloaden mag je wel een kop koffie zetten bij wijze van spreken.
Tegenvallers vind ik na langer spelen toch de P90. Dit wapen lijkt supersterk door zijn goede fire rate, maar de kogels zijn echt heel erg zwak. Je komt er amper mee door muren heen en op langere afstand is het wapen heel inaccuraat.
Ik heb vanavond ook met de AK-47 + Silencer gespeeld, en dat knalt ook wel lekker. Van nature is de AK-47 al erg sterk in damage, dus met silencer houdt je nog steeds een degelijk wapen over. En inderdaad, silencer vermindert wel de damage van het wapen..
Goud is geen geld
Damage en range zijn twee verschillende factoren, maar waarschijnlijk wordt met range wel de damage over grotere afstand bedoelt.frankknopers schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:11:
[...]
Van nature is de AK-47 al erg sterk in damage, dus met silencer houdt je nog steeds een degelijk wapen over. En inderdaad, silencer vermindert wel de damage van het wapen..
Gisteravond meegemaakt dat 'n speler (nick: Mitch) met level 4 een hack draaide die 'm onaantastbaar maakte. Magazijn legen liet zien dat ie geraakt werd, maar geen damage. Dat ondanks laatste patch, punkbuster (admin keek mee en zag dat die gast ondank PB kon blijven spelen) en ranked server. Na de ronde 45 kills en 0 deaths. Jammer dat COD4 dit aparte rankingsysteem heeft (en daarna niet zoals bij BF2 een uitdaging blijft voor punten-geile spelertjes
comme moi) maar ook nog een hoop cheatmogelijkheden kent.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Verwijderd
ik zit al 20 minuten te wachten voor eens online gamen via me ps3.. snap er nog weinig van.. was zonet in een game waar ook wel aardig wat spelers waren, toen eindigde de host de game en nu zit ik al weer megalang te wachten.. beetje crappy
Jammer dat er al weer cheats zijn,
gister maakte ik een speler mee (nick: n00b) en die kon alleen headshots maken met een of ander geweer.
Uit eidenlijk kwam het neer op iets van 350+- kills en 2 deaths ofzo (nades waarschijnlijk)
Jammer jammer..
gister maakte ik een speler mee (nick: n00b) en die kon alleen headshots maken met een of ander geweer.
Uit eidenlijk kwam het neer op iets van 350+- kills en 2 deaths ofzo (nades waarschijnlijk)
Jammer jammer..
Verwijderd
Ik ben de laatste dagen verslingerd geraakt aan hardcore mode! Het is stukken spannender omdat iedereen veel voorzichtiger is. En er zijn vaker ook lui die serieus willen spelen. Toenet zat ik met drie anderen op een server: twee tegen twee. Dat was helemaal zenuwslopend! Maar ook met meer is het leuk. Ik zelf vind het '1 schot vol raak = dood' stukken beter dan de noodzaak om een vol magazijn op iemand te moeten legen voordat neergaat... En alleen UAV als je die behaalt hebt, maar het ook leuker, vind ik. Al met al doe ik voorlopig niets anders dan hardcore!
kan je een ip geven van zoon hardcore server.Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:32:
Ik ben de laatste dagen verslingerd geraakt aan hardcore mode! Het is stukken spannender omdat iedereen veel voorzichtiger is. En er zijn vaker ook lui die serieus willen spelen. Toenet zat ik met drie anderen op een server: twee tegen twee. Dat was helemaal zenuwslopend! Maar ook met meer is het leuk. Ik zelf vind het '1 schot vol raak = dood' stukken beter dan de noodzaak om een vol magazijn op iemand te moeten legen voordat neergaat... En alleen UAV als je die behaalt hebt, maar het ook leuker, vind ik. Al met al doe ik voorlopig niets anders dan hardcore!
Verwijderd
Technische problemen horen in Spielerij - Problemen & Vragen, in een eigen topic. Buiten dat, mist hier toch wel een stukje eigen inzet. De gegeven systeemspecs zijn een beetje weinig, en het ziet er ook niet naar uit dat je zelf nogal veel geprobeerd hebt. Neem anders Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen eens door
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 28-12-2007 22:32 ]
Ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij werken de links naar de wallpapers in de op niet helemaal lekker. Ik download alleen beschadigde winrar bestanden?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ook in free for all worden dezelfde spawn plekken veelvuldig gebruikt. Goed te zien bij servers met kleine maps en veel spelers.-Tim- schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:52:
[...]
Alleen de spawnplekken van S&D staan vast, de rest verandert constant afhankelijk van waar de vijand is.
Het is lame gameplay en daarom in veel games verboden net als de eerder genoemde baserape etc.Verder snap ik al dat gezeik over 'bunnyhoppen' ook niet, het is geen glitch, geen cheat, het is gewoon het spel. Vindt je soms ook dat er gekicked moet worden wanneer men de sprinttoets gebruikt om weg te rennen uit een gevecht?...
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 28-12-2007 21:51 ]
Verwijderd
Ik kan vandaag niet meer bij m'n computer waar CoD4 op staat (en ik zou zo gauw ook geen specifiek IP weten: ik zit elke dag weer op een ander), maar ik kijk altijd simpelweg naar de naam van de server: bij hardcore servers staat daar staan vaak het woord Hardcore in.goosche schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:34:
[...]
kan je een ip geven van zoon hardcore server.
Verwijderd
Wat als je de refreshrate op 60 zet? Da's een gebruikelijke rate voor een LCD. En nee, je krijgt dan niet te maken met onrustig beeld zoals op een analoog scherm!Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:43:
Ik heb zojuist COD 4 demo geïnstalleerd en de ingame resolutie op 1680x1050 gezet. De ingame freshrate op 75 hertz.
Ik heb een Samung 206bw en een GeForce 8600GT 512MB, naar mijn weten redelijke samenstellingen voor COD4..
squadserver.nl of nlsquad.orggoosche schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:34:
[...]
kan je een ip geven van zoon hardcore server.
We draaien op dit moment hardcore.
'Het is stom dus mag het niet' staat hier dus eigenlijk?Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:50:
Het is lame gameplay en daarom in veel games verboden net als de eerder genoemde baserape etc.
Ik zie daar meer een uitdaging in.Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:50:
Het is lame gameplay en daarom in veel games verboden net als de eerder genoemde baserape etc.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
dat is hardcore S&D, met een redelijk standaard maprotatie (geloof ik:P)KillerAce_NL schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:10:
[...]
squadserver.nl of nlsquad.org
We draaien op dit moment hardcore.
net voor het eerst headquarters gespeeld in call of duty 4, lekker veel EXP punten. Blijft echt een geweldige shooter dit, misschien wel leuker dan Halo 3 online
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klopt, moet ik nog fixen. ExcusesArethusa schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:49:
Ik weet niet of het aan mij ligt maar volgens mij werken de links naar de wallpapers in de op niet helemaal lekker. Ik download alleen beschadigde winrar bestanden?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
zit al 4 dagen ziek thuis en toch af en toe nog cod4 spelen.
met het volgende resultaat:

soms gaat het gewoon heerlijk
met het volgende resultaat:

soms gaat het gewoon heerlijk
blup
Vraagje over de UAV Jammer perk + Silencer attachment:
Zorgt de UAV Jammer alleen ervoor als de vijand een UAV oproept, en je dan niet te zien bent?
Dus UAV Jammer + Silencer is dan niet dubbelop, omdat je de Silencer gebruikt om niet op de radar te verschijnen als je aanvalt, en de UAV Jammer als de vijand een UAV oproept.
Zorgt de UAV Jammer alleen ervoor als de vijand een UAV oproept, en je dan niet te zien bent?
Dus UAV Jammer + Silencer is dan niet dubbelop, omdat je de Silencer gebruikt om niet op de radar te verschijnen als je aanvalt, en de UAV Jammer als de vijand een UAV oproept.
ja het is niet dubbel op.
blup
Je bent niet de enige!Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:58:
ik zit al 20 minuten te wachten voor eens online gamen via me ps3.. snap er nog weinig van.. was zonet in een game waar ook wel aardig wat spelers waren, toen eindigde de host de game en nu zit ik al weer megalang te wachten.. beetje crappy
COD4 is geweldig, maar de PS3 versie is online echt K.U.T om het maar even simpel te zeggen.
Behalve dat het moeilijk is om in een game te komen, is het ook nog eens zo dat er gigantisch veel lag is. Soms zelfs zo erg, dat ik mijn arsenaal er op aan pas.
Ook lijkt het er op dat er een "anti lag" systeem in het spel zit.
Uiterst vervelend. De gameplay is zo voor mij echt goed beschadigd.
*knip*
Houden we het nuttig? Zeker het 'patsen' met warez is not-done.
Houden we het nuttig? Zeker het 'patsen' met warez is not-done.
[ Voor 68% gewijzigd door TheZeroorez op 29-12-2007 13:29 ]
Verwijderd
Er is een patch voor, die in de USA al uitgerold is. De EU patch is op dezelfde tijd gesubmit, echter SCEE is een compleet ander bedrijf dan SCEA, dus de patch ligt bij ons nog bij certificering te rotten totdat iemand hem vrijgeeft zodat hij uitgerold kan worden.coretx schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:45:
[...]
Je bent niet de enige!
COD4 is geweldig, maar de PS3 versie is online echt K.U.T om het maar even simpel te zeggen.
Behalve dat het moeilijk is om in een game te komen, is het ook nog eens zo dat er gigantisch veel lag is. Soms zelfs zo erg, dat ik mijn arsenaal er op aan pas.
Dit is ook de reden dat je niet tegen Amerikanen kan spelen, omdat ze daar de patch al vrijgegeven hebben en hier nog niet. Maar dat ligt dus aan SCEE...
Zie deze post van infinity ward:
http://www.infinityward.c...ic=6712.msg72892#msg72892
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 12:02 ]
Het is niet dubbelop in een standaard game. Met een silencer voorkom je dat je op de 'kaart' verschijnt als je schiet. De jammer voorkomt het ook als de tegenpartij een UAV oproept. Beide zijn dus zeer nuttig.Heraclius schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:27:
Vraagje over de UAV Jammer perk + Silencer attachment:
In een hardcore game daarentegen is de radar standaard uit en verschijnt hij uberhaupt alleen als iemand een uav oproept. De silencer is daarom een stuk minder nuttig, omdat de helft van de tijd geen kaart beschikbaar is. Tijdens die uav periodes blijf je daarentegen volledig ' onzichtbaar ', ook als je vuurt.
Naar aanleiding van je post ben ik het ook eens gaan proberen en ben het volledig met je eens! Alsof je een compleet ander spel speelt. Het is veel rustiger, je team rukt langzaam op, checkt iedere hoek, men neemt beschermde posities in... Dit schittert echt in realisme. Toppertje wat mij betreft!Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:32:
Was de laatste dagen op de Xbox 360 ook zo. Kon vrijwel geen enkele game joinen en alles was erg traag. Maar de Xbox Live service leek dan ook wat probleempjes te hebben, dus wellicht dat het daar aan lag.coretx schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:45:
[...]
Je bent niet de enige!
Verwijderd
Vandaag de stad in geweest om CoD4 te kopen. Geen van de winkels (FRS, Dixons of InterToys) had deze game meer op voorraad. The MusicStore had nog 1 exemplaar maar zonder boekje
(dus geen serial key)
Jammer dat wordt eind volgende week pas multiplay spelen.

Verwijderd
Tjah cheats zullen er altijd voor elke game zijn.Herr Flicker schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:59:
Jammer dat er al weer cheats zijn,
Jammer jammer..
Maar vaak is het ook overdreven hoor, vandaag bijv. werd ik radar hacker genoemd en gister spawn hacker (die had ik nog niet eerder gehoord, hij dacht dat ik me eigen spawn punten bepaalde ofzo).
Dus dat is al 2x in 2 dagen (op me eigen server nog wel).
Nou kan ik wel redelijk spelen, maar er zijn er zat die beter zijn dan mij. Dus er worden waarschijnlijk zat mensen die gewoon wat skill hebben hacker genoemd.
Zelf heb ik nog geen echte hacker gezien in cod4, oke misschien had iemand wallhack maar in ieder geval geen hacker waar ik het echt van kon merken.
Zo iemand als jij zag is natuurlijk wel een cheater, maarja, er zijn er niet veel in cod4 in mijn ervaring.
En als er een admin is op een server kan het gauw opgelost worden.
Of je haalt hem via steam, kan je vanavond nog aan de slag en is nog wat goedkoper ook.Vandaag de stad in geweest om CoD4 te kopen. Geen van de winkels (FRS, Dixons of InterToys) had deze game meer op voorraad. The MusicStore had nog 1 exemplaar maar zonder boekje (dus geen serial key)
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2007 16:53 ]
Verwijderd
Daar dacht ik ook aan. Alleen ben ik m'n CC kwijt.Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:52:
[...]
[...]
Of je haalt hem via steam, kan je vanavond nog aan de slag en is nog wat goedkoper ook.
Op een LAN heb ik CoD 4 uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ik uitermate gecharmeerd ben over het spel zelf (die graphics! =O) en van de multiplayer (wel alleen dus over het netwerk, niet over internet zelf). Ik zit er sterk aan te denken om CoD 4 dan ook aan te schaffen. Nu heb ik wel een paar vraagjes die ik nog niet heb terug kunnen vinden; hoe vinden jullie de online community? Werkt de MP bij jullie ook zo verslavend? En stel er komt een nieuwe CoD uit, of het spel is al wat ouder, neemt dan het online aanbod af (aantal spelers)? Ik heb namelijk zelf CS, CSS en UT 2004 gespeeld en die hebben zoals algemeen bekend een groot 'permanent' online aanbod. Is dit hetzelfde bij CoD 4? Of geef ik nu geld uit aan iets waar ik over een maand of 2, 3 (beetje overdreven, maar you get my point) niks meer aan heb omdat er niemand meer online speelt?
Ohja, ik weet niet hoeveel ranks er zijn, maar als je de laatste rank behaald hebt en dus alle wapens en uitbreidingen e.d. hebt, is het dan nog uitdagend genoeg om te spelen?
Alvast bedankt!
Ohja, ik weet niet hoeveel ranks er zijn, maar als je de laatste rank behaald hebt en dus alle wapens en uitbreidingen e.d. hebt, is het dan nog uitdagend genoeg om te spelen?
Alvast bedankt!
Dan kan je aan de challenges beginnen. En voordat je die allemaal gehaald hebt ligt CoD5 al wel in de winkelSagaris schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:21:
Alvast bedankt!
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Sagaris schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:21:
Op een LAN heb ik CoD 4 uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ik uitermate gecharmeerd ben over het spel zelf (die graphics! =O) en van de multiplayer (wel alleen dus over het netwerk, niet over internet zelf). Ik zit er sterk aan te denken om CoD 4 dan ook aan te schaffen. Nu heb ik wel een paar vraagjes die ik nog niet heb terug kunnen vinden; hoe vinden jullie de online community? Werkt de MP bij jullie ook zo verslavend? En stel er komt een nieuwe CoD uit, of het spel is al wat ouder, neemt dan het online aanbod af (aantal spelers)? Ik heb namelijk zelf CS, CSS en UT 2004 gespeeld en die hebben zoals algemeen bekend een groot 'permanent' online aanbod. Is dit hetzelfde bij CoD 4? Of geef ik nu geld uit aan iets waar ik over een maand of 2, 3 (beetje overdreven, maar you get my point) niks meer aan heb omdat er niemand meer online speelt?
Alvast bedankt!
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Over de CoD community hoef je je echt geen zorgen te gaan maken.Sagaris schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:21:
Alvast bedankt!
Enkele Die hards ( ex-pro's ) spelen op xfire nog steeds cod1
Nóg meer mensen spelen cod2 nog online ( zie ook de xfire top10 )
Als ik nu op CB ladders kijk zie ik dat de activity van matches op de europa ladders nog een beetje tegenvalt maar dit komt ongetwijfeld doordat er nog correcte PAM mods uitmoesten worden uitgebracht!
Mjah CoD community > CS 1.6 community
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
UT2k4 had na 3 maanden al amper spelers op degelijke servers.Sagaris schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 18:21:Ok heb namelijk zelf CS, CSS en UT 2004 gespeeld en die hebben zoals algemeen bekend een groot 'permanent' online aanbod.
is het toch niet zo erg om 60 euro voor xbox live te betalen. alles werkt zoals gebruikelijk vlekkelooscoretx schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:45:
[...]
Je bent niet de enige!
Hey ik had even een vraagje, ik speel cod4 nu al zeker een weekje. helemaal naar me zin, sp uitgespeeld en multiplayer kan ik maar geen genoeg van krijgen 
Wat ik me afvroeg, zijn er al externe programma's waarmee je op een server kan verbinden? Opzich kan alles wel via de console, maar liever heb ik wat overzichtelijker. Gamespy arcade kan het zoweizo niet waar ik toch wel verbaasd over was
--
Het het spel trouwens ook via xbox live gespeeld. Werkt lekker soepel, geen klachten hier. Ben er alleen nog niet over uit of ik em nou leuker vindt op de xbox of op de pc
Wat ik me afvroeg, zijn er al externe programma's waarmee je op een server kan verbinden? Opzich kan alles wel via de console, maar liever heb ik wat overzichtelijker. Gamespy arcade kan het zoweizo niet waar ik toch wel verbaasd over was
--
Het het spel trouwens ook via xbox live gespeeld. Werkt lekker soepel, geen klachten hier. Ben er alleen nog niet over uit of ik em nou leuker vindt op de xbox of op de pc
[ Voor 18% gewijzigd door Th3Eagle op 30-12-2007 11:53 ]
Probeer Xfire eens (Xfire.com).Th3Eagle schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:49:
Hey ik had even een vraagje, ik speel cod4 nu al zeker een weekje. helemaal naar me zin, sp uitgespeeld en multiplayer kan ik maar geen genoeg van krijgen
Net zo'n programma als MSN alleen er zit een build-in knop bij waarmee je kameraden met één druk op de knop kan joinen, echt ideaal.
Ik gebruik het al sinds CoD1 en het is ook super handig om PCW's mee te zoeken.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik heb last van een behoorlijk irritante bug. Zo opeens, meestal na het killen van iemand, lijkt het of ik dood ben. Het suicide icoon staat links onderin maar ik ben niet geraakt en eigenlijk ook niet dood. Ik spawn overnieuw maar er word geen kill een geen death bij de score opgeteld. Streaks etc tellen ook gewoon door. Zijn er meer mensen met dit probleem?
Nee. Maar je speelt de PC versie neem ik aan. Ik krijg zo de indruk uit deze draad dat de pc variant barstensvol bugs zit, dat ik me afvraag waarom de console versie er geen last van heeft. Ook zie ik dat er al vier patches zijn uitgebracht, terwijl ik via xbox live nog niets voorbij heb zien komen, wat m'n vermoeden wel een beetje bevestigd dat de pc versie gewoon compleet waardeloos is.Bor de Wollef schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:03:
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
friendly fire toevallig aan? Sommige servers hebben een instelling dat als jij een teammate raakt dat er bij jouw HP afgaat (en als jij dus genoeg raak schiet ga je er zelf dood aan)Bor de Wollef schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:03:
Ik heb last van een behoorlijk irritante bug. Zo opeens, meestal na het killen van iemand, lijkt het of ik dood ben. Het suicide icoon staat links onderin maar ik ben niet geraakt en eigenlijk ook niet dood. Ik spawn overnieuw maar er word geen kill een geen death bij de score opgeteld. Streaks etc tellen ook gewoon door. Zijn er meer mensen met dit probleem?
blup
Yup Xfire is zeker handig weet nog goed hoe het er uitzag toen het net uit was.. vet lelijkdreameater schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:56:
[...]
Probeer Xfire eens (Xfire.com).
Net zo'n programma als MSN alleen er zit een build-in knop bij waarmee je kameraden met één druk op de knop kan joinen, echt ideaal.
Ik gebruik het al sinds CoD1 en het is ook super handig om PCW's mee te zoeken.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
oke das minder, is het dan mogelijk om een server die je via je console bent gejoint bij je favorieten toe te voegen?
Nee hoor, is niet waardeloos. Het is tegenwoordig standaard dat MP games meerdere patches nodig hebben.Gunner schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:05:
[...]
Nee. Maar je speelt de PC versie neem ik aan. Ik krijg zo de indruk uit deze draad dat de pc variant barstensvol bugs zit, dat ik me afvraag waarom de console versie er geen last van heeft. Ook zie ik dat er al vier patches zijn uitgebracht, terwijl ik via xbox live nog niets voorbij heb zien komen, wat m'n vermoeden wel een beetje bevestigd dat de pc versie gewoon compleet waardeloos is.
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen, je kun nl nooit alles testen. Een game als cod4 heeft 10.000+ servers draaien, dan kom je vanzelf wel bugs tegen die de testers en programmers niet gevonden hebben.
en een console is 1 hardware configuratie. Ietsjes makkelijker om daar goed voor de coden dan alle verschillende PC configuraties die er kunnen zijn
blup
Dan zou de death ook geteld moeten worden en dat gebeurt dus niet. Het betreft de PC versie inderdaad.eendje schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:09:
[...]
friendly fire toevallig aan? Sommige servers hebben een instelling dat als jij een teammate raakt dat er bij jouw HP afgaat (en als jij dus genoeg raak schiet ga je er zelf dood aan)
Hehe die skill is afhankelijk van wie je allemaal in je lijst hebtpsychoclown schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:19:
[...]
Yup Xfire is zeker handig weet nog goed hoe het er uitzag toen het net uit was.. vet lelijk(iets meer dan 3 jaar geleden). Voor wars gewoon mIRC makkelijker en meer skill imo
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Verwijderd
xfire laat mijn cod4 weleens crashen, ik kan niet cod4 opstarten door xfire want 50% van de tijd crashed het en duurt het 5 minuten voordat PC weer beetje op tempo is.
Voor 1 of andere reden gaat ie me ram volgooien en zodra die vol is lekker verder met swappen.
Dit met de steam versie van CoD4.
Iemand anders ook last van?
Maar gelukkig werkt copy paste in console. En als ik 2v2 scrim doe enable ik toch ff pam cb rules op mijn server en ff password voor 45min
.
Oh als iemand scrim wil: ik zit op irc quakenet, cod4.wars etc etc /q me
2v2 server on cbperks. low/med skill (spelen wel ok op sommige maps (pipeline ftw), andere gat nog niet lekker en zijn ook nog niet goed ingespeeld op 2v2 met elkaar. Plus lazy mofo heeft niet eens een mic ><)
Voor 1 of andere reden gaat ie me ram volgooien en zodra die vol is lekker verder met swappen.
Dit met de steam versie van CoD4.
Iemand anders ook last van?
Maar gelukkig werkt copy paste in console. En als ik 2v2 scrim doe enable ik toch ff pam cb rules op mijn server en ff password voor 45min
Oh als iemand scrim wil: ik zit op irc quakenet, cod4.wars etc etc /q me
Zo die laaste missie (ben even de naam kwijt, na de aftiteling). Die is echt té moelijk op Veteran (op de Xbox360). Krijg het maar niet voor elkaar binnen die minuut. Nog tips iemand misschien?
Bedoel je die mile high? Dat je de VIP moet redden binnen een minuut.Razr schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:00:
Zo die laaste missie (ben even de naam kwijt, na de aftiteling). Die is echt té moelijk op Veteran (op de Xbox360). Krijg het maar niet voor elkaar binnen die minuut. Nog tips iemand misschien?
Die moet ik ook doen, is ook tevens mijn laatste achievement dan heb ik de 1000G
Maar hij is echt moeilijk, gebruik je flashbang
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Na die brute scene op de brug? ik loop altijd weg bij die aftiteling!Razr schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:00:
Ja die bedoel ik ja, ik heb 'm al 100x geprobeerd volgens mij. Als je 'm hebt laat even weten hoesekeroglan schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:07:
[...]
Bedoel je die mile high? Dat je de VIP moet redden binnen een minuut.
Die moet ik ook doen, is ook tevens mijn laatste achievement dan heb ik de 1000G![]()
Maar hij is echt moeilijk, gebruik je flashbang
Er is daarna nog een missie, kijk maar bij mission select. (iig op de xbox360)MetalBM schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:20:
[...]
Na die brute scene op de brug? ik loop altijd weg bij die aftiteling!
deze?
http://www.youtube.com/watch?v=LRNVAgWrv9A
Ziet die ook bij de andere niveaus? Zegt even me niks...maar moet nog even op veteran.
Ook xbox btw
http://www.youtube.com/watch?v=LRNVAgWrv9A
Ziet die ook bij de andere niveaus? Zegt even me niks...maar moet nog even op veteran.
Ook xbox btw
[ Voor 5% gewijzigd door MetalBM op 30-12-2007 16:34 ]
ik heb sinds enige tijd cod4 origineel. nu speel ik altijd al mijn spellen via daemon tools omdat ik geen dvd-rom meer in mn pc heb hangen. nooit een probleem geweest.
nu merkte ik laatst echter op dat de multiplayer gewoon zonder dvd of gemounte image start. maar de singleplayer blijft leuren om de dvd.
hebben jullie dit ook of spelen jullie gewoon met dvd in de speler?
nu kan ik wel een no-cd patch gaan installeren maar omdat ik tot nu toe al mijn spellen nog via daemon tools kon starten ligt het misschien aan de instellingen/versie van damon tools. ik gebruik nog versie 3.47
het is geen ramp want ik speel cod4 om de multiplayer, maar het is toch leuk om de singleplayer zonder illegale patches te kunnen spelen zonder dat ik een dvd-rom moet gaan aansluiten. (past helaas niet meer in mijn schuttle pc.
zijn er mensen die dit kennen en een oplossing hebben?
nu merkte ik laatst echter op dat de multiplayer gewoon zonder dvd of gemounte image start. maar de singleplayer blijft leuren om de dvd.
hebben jullie dit ook of spelen jullie gewoon met dvd in de speler?
nu kan ik wel een no-cd patch gaan installeren maar omdat ik tot nu toe al mijn spellen nog via daemon tools kon starten ligt het misschien aan de instellingen/versie van damon tools. ik gebruik nog versie 3.47
het is geen ramp want ik speel cod4 om de multiplayer, maar het is toch leuk om de singleplayer zonder illegale patches te kunnen spelen zonder dat ik een dvd-rom moet gaan aansluiten. (past helaas niet meer in mijn schuttle pc.
tyfus man, hoeveel uur moet je bezig zijn om dat zo snel te kunnen
Het is inderdaad alleen de singleplayer die moeilijk doet. Als je gaat zoeken naar een fixed exe is dit ook enkel een iw3sp.exe, de mp doet het (ook op v1.4) zonder CD/image/patch/etc.Zjemm schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:48:
nu kan ik wel een no-cd patch gaan installeren
Dit gaat toch echt buiten het beleid, warez zijn hier verboden, en daarmee automatisch ook hulp bij wegen om de beveiliging (dat 'ie om de DVD vraagt dus) te omzeilen.het is geen ramp want ik speel cod4 om de multiplayer, maar het is toch leuk om de singleplayer zonder illegale patches te kunnen spelen zonder dat ik een dvd-rom moet gaan aansluiten. (past helaas niet meer in mijn schuttle pc.
ikke? gewoon ook werken en 2 kleine kids.... Oeps, ik ben zo'n ouwe gamer...en dat laatste level loopt niet weg....Th3Eagle schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:48:
Verwijderd
Hoe installeer je dan het origineel als je geen drive hebt...? Ook al gebruik je daemon tools, dan nog moet die dvd een keertje op je computer komen om een image te maken...?Zjemm schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:48:
ik heb sinds enige tijd cod4 origineel. nu speel ik altijd al mijn spellen via daemon tools omdat ik geen dvd-rom meer in mn pc heb hangen. nooit een probleem geweest.
Hij had hem al op zijn pc staan heb ik het idee van toen hij em nog niet origineel had denk ik.
Koop een externe dvd-speler. Denk dat het zoiezo handig als je nog eens wat dingen wilt installeren enzoZjemm schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:48:
Probleem met een pc zonder dvd-drive erin
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
arghh ik weet dati k niet op FF servers moet spelen, maar soms zit alles vol... en dan erger ik me gelijk weer aan de idioten op die server... gooi je een granaat een kamer in, rent er een teammate achter aan.. denkt vast dat het candy is ofzo.. martyrdom granades waar niemand op let. mensen die leuk door muren gaan schieten en dus heerlijk teamkills maken en nog meer van dat soort ongein..
het ergste is nog wel dat mijn huidige score als volgt eruit ziet: "score van iedereen in mijn team" + 10 = mijn score..
idiots.
ook fijn is de inteligente mapcyclus.. heb je net een map gedaan in team DM, krijg je hem gelijk daarna in sabotage ofzo
ik vind gametypes wisselen per map (of per 3) echt geen probleem, maar kheb weinig zin om een map een uur lang te spelen
ook fijn is de inteligente mapcyclus.. heb je net een map gedaan in team DM, krijg je hem gelijk daarna in sabotage ofzo
[ Voor 19% gewijzigd door Bezulba op 30-12-2007 19:17 ]
blup
Niet mee eens. De bugs die ik hier voorbij zie komen hebben niets, maar dan ook niets, met verschillene hardware configs te maken.eendje schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:48:
en een console is 1 hardware configuratie. Ietsjes makkelijker om daar goed voor de coden dan alle verschillende PC configuraties die er kunnen zijn
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het heeft te maken met het woord Deadlineeendje schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:48:
Als je bijvoorbeeld naar bugs kijkt als een niet goed werkende Scope, of het niet krijgen van Headshots terwijl ze het wel zijn, dan is het bijna niet mogelijk dat ze dat met testen niet zijn tegengekomen. Echter, op een gegeven moment moet er gewoon een DVD in de winkel liggen.
een cod 4 gamende vader? cool.MetalBM schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:58:
[...]
ikke? gewoon ook werken en 2 kleine kids.... Oeps, ik ben zo'n ouwe gamer...en dat laatste level loopt niet weg....
ik ook..
zij er meer?
Ik weet dat er bij ons in de clan in ieder geval 2 of 3 zittenmurky123 schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:34:
[...]
een cod 4 gamende vader? cool.
ik ook..
zij er meer?
Joejoe!
en er zijn nog veel meer hoor check [DAD] in gametags of de website: http://www.dadclan.co.uk/index.php?name=Search
Ja, vandaag nog m'n sixaxis kapot gegooid nadat ik niet kon winnen van m'n zoon (16) in splitscreen-multiplayermurky123 schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:34:
[...]
ik ook..
zij er meer?

Ik heb m'n sixaxis gelukkig wel kunnen maken, er is alleen een stukje plastic afgebroken tussen de R1 en R2 knoppen.
PS: Ik speel COD4 nu 2 dagen, 't is wel een schitterende game.
Zoveel joh. De generatie die begon met MP games zijn/worden papamurky123 schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:34:
[...]
ik ook..
zij er meer?
Verwijderd
2 kids, speel cod4 op de xbox360 en op de pcmurky123 schreef op zondag 30 december 2007 @ 19:34:
[...]
ik ook..
zij er meer?
haha prachtig om dit te horen. Ik dacht dat alleen tieners zo 'gek' warenbotech schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:01:
[...]
Ja, vandaag nog m'n sixaxis kapot gegooid nadat ik niet kon winnen van m'n zoon (16) in splitscreen-multiplayer![]()
![]()
Ik heb m'n sixaxis gelukkig wel kunnen maken, er is alleen een stukje plastic afgebroken tussen de R1 en R2 knoppen.
PS: Ik speel COD4 nu 2 dagen, 't is wel een schitterende game.
http://youtube.com/watch?v=epVGEB0hVw8
Tomorrow is not today!
Is er al bekend wanneer de mapeditor uit gaat komen?
Verwijderd
Vandaag voor het eerst op een server gespeeld waar iemand een aimbot had. Echt jammer dat punkbuster die nog niet kan detecteren want het verneukt het hele spel:( Aan het einde van de match had ie iets van 400 kills en de speler op de 2e plek maar iets van 78. Bijna al z'n kills waren headshots (ben zelf ook vaak zat door 'm neergeknald).
Jammer ook dat dat vote-systeem niet op alle servers geactiveerd is, had namelijk het idee dat je ook spelers weg kon stemmen wanneer ze vervelend werden?
Jammer ook dat dat vote-systeem niet op alle servers geactiveerd is, had namelijk het idee dat je ook spelers weg kon stemmen wanneer ze vervelend werden?
Ik heb in mn laptop een dvd drive waar ik de image op maak en deze op mn pc zet waarna ik dus de boel kan mounten.Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:00:
[...]
Hoe installeer je dan het origineel als je geen drive hebt...? Ook al gebruik je daemon tools, dan nog moet die dvd een keertje op je computer komen om een image te maken...?
tot nu toe geen problemen mee gehad (orange box, bf2, etc) werken allemaal via daemon tools.
Iemand die mij misschien met de juiste informatie kan helpen.
Sindskort wil Cod4 niet meer opstarten, zowel in sp als in mp, ik krijg een zwart scherm en daar blijft het bij.
In de taskmanager staat ook dat de applicatie niet meer reageert.
Inmiddels heb ik de game meerder malen al opnieuw geinstalleerd zelfs op verschillende partities.
Ook mijn driver van mijn X1900XT geupdate naar 7.12
zelfs register met CCleaner opgeschoond.
DirectX al meerdere keren opnieuw geinstalleerd.
mijn specs:
Os Windows XPpro
CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2200 MHz (11 x 200) 4400+Moederbordnaam Asus M-bord A8R32-MVP Deluxe
Memory Corsair XMS CMX1024-3200C2 x2
Gpu ATI Radeon X1900 XT/XTX (R580)
Geluidskaart SigmaTel STAC9721/23 @ Creative EMU10K2 Audigy Audio Processor
Power supply Ac Ryan Ryanpower2 450W ActivePFC
Andere games, zoals Crysis Bioshock the Witcher doen het gewoon wel.
Wie o wie is mijn reddende engel die mij de juiste info kan verschaffen, zodat ik weer een potje online kan knallen.
Sindskort wil Cod4 niet meer opstarten, zowel in sp als in mp, ik krijg een zwart scherm en daar blijft het bij.
In de taskmanager staat ook dat de applicatie niet meer reageert.
Inmiddels heb ik de game meerder malen al opnieuw geinstalleerd zelfs op verschillende partities.
Ook mijn driver van mijn X1900XT geupdate naar 7.12
zelfs register met CCleaner opgeschoond.
DirectX al meerdere keren opnieuw geinstalleerd.
mijn specs:
Os Windows XPpro
CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2200 MHz (11 x 200) 4400+Moederbordnaam Asus M-bord A8R32-MVP Deluxe
Memory Corsair XMS CMX1024-3200C2 x2
Gpu ATI Radeon X1900 XT/XTX (R580)
Geluidskaart SigmaTel STAC9721/23 @ Creative EMU10K2 Audigy Audio Processor
Power supply Ac Ryan Ryanpower2 450W ActivePFC
Andere games, zoals Crysis Bioshock the Witcher doen het gewoon wel.
Wie o wie is mijn reddende engel die mij de juiste info kan verschaffen, zodat ik weer een potje online kan knallen.
Heb cod 4 nu ook, maar wat een schitterend spel is het. 
Echt heerlijk moeilijk, alleen die honden zijn wel irri.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Nou ik ben al even bezig maar wordt er helemaal gek van. AAAAAARGHHHH!!Th3Eagle schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:48:
Ik wordt altijd zo enorm zenuwachtig van die hondenJoopieboy schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:33:
Heb cod 4 nu ook, maar wat een schitterend spel is het.
Dit topic is gesloten.