[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.445 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bekijk hier dit voor de eerste keer,maar ik snap er geen snars van,maar ik heb wel 2maanden geleden een bericht ergens gezien,waarin iemand vroeg om iets op te starten??
Ook dat begreep ik niet,Dus is het aan eenieder(vrijblijvend) mij daar over wat mee de delen,ik denk via mail,anders zie ik er toch niets van.dan kun je verder aangeven naar welke side of program.
Er is zoveel op tweakers te zien,maar ik kijk toch voornamelijk naar vraag en AANBOD.
Sorry ,maar ik wacht het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:24:
Weet iemand waarom maximum settings maar tot "normal" gaan? Of heb ik voor hogere settings vista nodig?
volgens mij is normal gewoon het hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Weet iemand waarom maximum settings maar tot "normal" gaan? Of heb ik voor hogere settings vista nodig?
Normal is het maximale, of je nou dx9 of dx10 videokaart hebt maakt niks uit.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankknopers schreef op woensdag 26 december 2007 @ 19:53:
Misschien moet je een patch voor Windows Virtual Adressing nogwattes hebben. Die had ik nodig voor Crysis.
kun je iets precieser zijn?

Iemand met een oplossing voor mijn cod4 probleem? vind het namelijk nogal vervelend

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:33:
[...]

Nu overgens met 2 andere hd's (raid0) windows xp installatie want vind vista maar niks. Je moet 100x klikken voordat iets wil. Toestaan zus. Acepteren zo blabla
jij hebt blijkbaar nog niet met vista gewerkt zie ik. anders had je geweten dat je dat uit kunt zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
Wacky schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:21:
21:00 op onderstaande server? Graag mét een admin om 'm op TDM te zetten :)

[...]
k kom zo ook ff kijken..
vanmiddag ging ik al rond kijken op de diverse servers die hier genoemd worden maar alles was leeg..

ik ga nu eerst ff een peukie roken en kom zo wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Geweldig CoD4 online _/-\o_

Speel nou net 1,3dag, en ben nu al level 27 :P

eindelijk is een spel waar ik goed in ben _O-
Vrijwel elke match sta ik 1e of in de top 3 :o

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:07:

Hebben jullie ook dat die bootcamp challenges niet echt kloppen.
Zo heb ik volgens dat systeem nog niemand geknifed en kreeg net pas mijn 1e granaat kill, terwijl ik die al veel eerder had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Yep, de knife kill is bij mij ook niet meegeteld. Nu is het wel zo dat de challenges pas actief worden wanneer je ze unlocked. Eerder gemaakte knifes gelden dus niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

MexxT schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:07:

bedoel je 1/3e dag of 1,3 dag (32 uur)?
want als je 1,3 dag bedoelt dan is dat niet super hoog hoor ;)
ik heb nu 15 uur gespeeld en ben level 28..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 00:17 ]

Verwijderd

Hey mensen, laten we vrijdag even wat matches spelen met z'n allen.

Vrijdag avond 9 uur: 212.187.209.147:28960

Het is een pub, dus als er niet genoeg tweakers willen komen er vast andere binnenstromen ook en je kan je clan members / vrienden laten joinen (20 man max dus).

Momenteel dus beetje mix van gametypes (meeste TDM overigens, paar SD / HQ / SAB mappen erdoorheen, wel leuk dus beetje afwisseling. Maar TDM voert de boventoon (2 TDM, 1 ander, 2 TDM, 1 ander etc)), maar vote is aan en admin (ik dus :P) zal er ook zijn voor als het nodig is.

Ik heb ook een ventrillo server zodat we wat kunnen ouwehoeren:
85.17.111.12 poort: 3204
Geen password. CoD4 channel ook geen password. Alleen die is 10 man max.
Ik zal ingame voice chat ook aanzetten.

Hopelijk is er wat animo, want als ik alle screens hier moet geloven loopt er aardig wat skill rond hier en ik heb wel zin in een uitdaging ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 00:31 ]

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:13:
[...]

Ach ja, die levels zeggen uberhaubt niet veel. Je hebt het alleen nodig voor de unlocks etc. Je komt ook regelmatig mensen op servers tegen die elkaar helpen de challenges te halen. Je ziet ze dan afspreken op een plek om vervolgens om de beurt elkaar neer te schieten met bepaalde wapens. Vooral in clans gebeurt dit veel. Gister nog een duidelijk voorbeeld: ik kreeg een kick op een server omdat ik er niet aan mee deed.

• murky123
hahaha volgens mij had ik je een paar keer te pakken gisteravond Bor de Wollef...

we waren met een paar op 212.187.209.147:28960 ..

wel jammer dat er maar 3 of 4 spelers waren.

• Bor

Bor

murky123 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 08:15:
hahaha volgens mij had ik je een paar keer te pakken gisteravond Bor de Wollef...
Klopt, andersom ook trouwens :) Heb nog niet zo heel veel gespeeld al met al. Het is een leuke game maar het sproei maar raak / rush gehalte is mij iets te hoog waardoor ik BF-2 toch nog vaker opstart dan COD4.

Jammer inderdaad dat er zo weinig man waren en dat de mensen die wel kwamen met de melding "het is te rustig hier" ook weer offline gingen waardoor het nog rustiger werd. Al met al niet echt leuke potjes. Te veel 2 vs 1 of zelfs 3 vs 1 sabotage etc (waarbij je mij dus ook (o.a.) pakte).

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 27-12-2007 08:19 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik mis eigenlijk een map met veel hoog gras (denk aan de missie met medecollega 'de sniper' :P) en waar je echt een keer kan snipen en met slootjes etc.
Ook mag ie flink groot zijn, want ik vind sommige mappen echt veel te klein..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Bor

Bor

Outerspace schreef op donderdag 27 december 2007 @ 08:31:
Ik mis eigenlijk een map met veel hoog gras (denk aan de missie met medecollega 'de sniper' :P) en waar je echt een keer kan snipen en met slootjes etc.
Sommige maps zijn inderdaad echt veel te klein en het aantal servers met veel mensen op een mini map lijkt ook te groeien: spawnen, nade gooien en een aantal kills scoren om weer dood te gaan en dit weer opnieuw te doen. Wat een lol...

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Outerspace schreef op donderdag 27 december 2007 @ 08:31:
Overgrown vind ik eigenlijk wel een geschikte map als sniper. Er is redelijk wat gras en slootjes waar je je goed in kunt verstoppen door je camo-suit ;)

Verwijderd

Heeft CoD4 eigenlijk een offline multiplayer, net als RB6: Vegas een Co-op mode ofzo??
Zoek nog wat spelletjes die ook offline leuk te spelen zijn met meerdere spelers.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Je kunt wel offline multiplayer doen maar er zitten geen bots in of co-op. Op zich wel jammer, maar niet mega erg aangezien de multiplayer eigenlijk al gewoon erg vet is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:29:
Heeft CoD4 eigenlijk een offline multiplayer, net als RB6: Vegas een Co-op mode ofzo??
Zoek nog wat spelletjes die ook offline leuk te spelen zijn met meerdere spelers.
Je bedoelt zoiets als een LAN modus? Volgens mij kan dat wel.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Verwijderd

Ja lan kan altijd. Gewoon create server als je met andere mensen op een netwerk zit.
Ga ik morgen weer doen met een aantal vrienden :D En volgens mij tellen de scores die je dan bij een Lan weer maakt ook weer mee voor je online scores.

• Sicko
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:29:
Eej Cycloon,
Co-op doet COD niet aan, voor leuke offline Co-op speel Serious Sam. En ga gewoon online COD4 multiplayeren! ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 20:33:
[...]

Iemand met een oplossing voor mijn cod4 probleem? vind het namelijk nogal vervelend
Someone? _/-\o_

Op de vorige pagina word gesproken over een virtual addressing patch maar google levert geen hele beste resultaten op.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 11:27 ]

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Bor de Wollef schreef op donderdag 27 december 2007 @ 08:55:
[...]

Sommige maps zijn inderdaad echt veel te klein en het aantal servers met veel mensen op een mini map lijkt ook te groeien: spawnen, nade gooien en een aantal kills scoren om weer dood te gaan en dit weer opnieuw te doen. Wat een lol...
Dit vind ik ook het meest vervelende aan CoD4. Te kleine maps, teveel mensen en teveel gespam.
Vooral wet works en shipment zijn echt te erg met 16 man of meer.
Ik loop liever een stukje te zoeken dan dat ik spawn en gelijk moet knallen.

Ook het spawnen is soms echt mega slecht, spawn je precies tussen de nme's, of je spant, loopt 1 meter en ligt al weer op de grond.
Soms kill ik 3x achter elkaar hetzelfde ventje omdat hij constant in de buurt spawnt en uiteindelijk leg je het dan af omdat hij weet waar je bent...

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:26:
[...]

Someone? _/-\o_

Op de vorige pagina word gesproken over een virtual addressing patch maar google levert geen hele beste resultaten op.
Open gewoon een topic in Spielerij - Problemen & Vragen ;)

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Gemiddeld genomen zijn de maps inderdaad veel te klein. Ik weet nog wel van COD1 dat je echt heel veel ruimtelijke maps had, zoals 'Brecourt' en 'Hurtgen'. Maar ook een kleine als Carentan behoort tot de gorte van cod4 :)

Daar kun je met 40 man nog fatsoenlijk rond lopen zonden meteen na 1 seconde iemand te zien, waardoor je ook meer tijd had om een mooie positie op te zoeken of om ergens heen te lopen.

Ik ga COD1 UO gelijk maar weer installeren, leuke afwisseling naast de close combat action van COD4. :)

[ Voor 8% gewijzigd door frankknopers op 27-12-2007 14:12 ]

Goud is geen geld

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:41:
Ja lan kan altijd. Gewoon create server als je met andere mensen op een netwerk zit.
Ga ik morgen weer doen met een aantal vrienden :D En volgens mij tellen de scores die je dan bij een Lan weer maakt ook weer mee voor je online scores.
Klopt :)

De mensen die thuis een CoD4 server hebben, hoe hebben jullie die geinstalleerd? met een minder legale versie? of ergens alleen een "cod4-server pakketje" gedownload? of nog een keer cod4 gekocht? of een dedicated versie gevonden :p ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Nee lijkt mij niet, het is geen DX10 game dus waarom zou je zoals bij crysis meer kunnen unlocken bij CoD4. En overigens, wat klaag je, als het maximum is dan ist toch goed. Het ziet er al goed genoeg uit hoor.

Ik speel nu op lagere resolutie vanwege lamheid om het te gaan veranderen enzo, en ik schiet er zelfs nog beter mee ook. Dus mij verrekt het toch niets of het nu beter eruit ziet of niet. Want uiteindelijk kijk je otch niet meer naar de graphics. Als je echte speler bent zie je dat niet eens (meer). Dan trekt de gameplay je zo mee, in ieder geval dat is bij mij het geval. Weet niet of het bij meerdere ook zo zit?

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Aap schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:01:
[...]

Klopt :)

De mensen die thuis een CoD4 server hebben, hoe hebben jullie die geinstalleerd? met een minder legale versie? of ergens alleen een "cod4-server pakketje" gedownload? of nog een keer cod4 gekocht? of een dedicated versie gevonden :p ?
Linux
1. DVD van het spel in mijn game PC gegooid
2. De map 'Data' van de DVD gekopieerd en via netwerk geplakt op de Ubuntu 6.06 server.
3. Op de server een nieuwe map gemaakt in de home folder, daar alle bestanden van 'Data' in geplakt
4. Ergens op internet heb ik de COD4 linux server 1.4 gevonden (staat volgens mij ook op gamershell).
5. De cod4 linux server bestanden (stuk of 7 in een tar.bz archief) uitgepakt en bij in de data map geplakt waar de cod4 bestanden staan.
6. In de console de installer gedraait, met behulp van de readme heb ik de laatste versie van Punkbuster opgehaald en geinstalleerd
7. Poortje opengooienin de router naar interne ip van server.
8. Kijken of de server van mij in de internet list van de multiplayer terug te vinden is.
9. Proberen te connecten naar de server... >> lukte niet vanwege localized_code_post_gfx_mp.ff error
10. Van mijn game-PC de localized_code_post_gfx_mp.ff en iw_12.iwd naar de server gekopieerd.
11. Het werkt!
12. Via de console waar de server op draait een aantal commando's ingevoerd voor het veranderen van de servername, aantal max players, max ping, gametype, map enz...
13. Spelen maar! (wel op een windows bak :P)

XP/Vista
1. Start het spel op en klik op create game of create server oid...
2. Kies servernaam, max ping, max players, gametype, map enz...
3. Start server!
4. Ga naar router en zet poortje open naar je PC toe die de server host.
5. Kijk of je spel in de server list staat..
6. Spelen maar.

[ Voor 11% gewijzigd door frankknopers op 27-12-2007 12:17 ]

Goud is geen geld

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
FireFoz schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:18:
ik heb vorige week een tweede controller gekocht voor mn xbox zodat ik met mn vriend cod4 via splitscreen kon doen, maar het lukt ons alleen maar om dat tegen elkaar te doen...en helemaal zonder bots. dus dan heb je "team death-math" en dan zit je allebei of in het zeflde team of allebei in een ander team en is er verder niemand anders. Kan dat niet met bots :? Ik kan die optie nergens vinden...zou wel erg suf en jammer zijn als dat niet kan. of de campagne in co-op spelen..?
niemand :? is dit dan echt niet mogelijk? ;(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

gisteravond net voor 9 uur nog even meegespeeld om ff in te komen, daarna funwartje gedaan met mn clan. Ik heet online trouwens -MR- M3taal@MP3 (Heb toch altijd muziek aan staan)

[ Voor 12% gewijzigd door DonMetal op 27-12-2007 12:23 ]

Joejoe!

• Bor

Bor

DonMetal schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:23:
gisteravond net voor 9 uur nog even meegespeeld om ff in te komen, daarna funwartje gedaan met mn clan. Ik heet online trouwens -MR- M3taal@MP3 (Heb toch altijd muziek aan staan)
He, dan hebben wij ook tegen elkaar gespeeld gisteren. Volgens mij speel je behoorlijk vaak. Ben de naam al vaker tegen gekomen in ieder geval.

Verwijderd

Spelen mensen ook Search and Destroy? Ik denk dat die spelmodus toch wel het spannends en leukst is! 1 kill = 50 XP, een goed potje waar je 1ste eindigt en ook wat challenges haalt kan je zomaar 1000/1500XP opleveren. het is gewoon de CS versie van COD4, maar heel erg vermakelijk.

Plant je de bom = 100XP, en het is nu iig rustig qua nadesregen, airstrikes, heli`s.

Kan het iedereen aanraden, heb een paar potjes het hele team afgeslacht omdat ze rustig gingen spelen en niet dood wouden gaan. (=geen respawn)

Is het trouwens [g0t], of [GoT]? :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 13:23 ]

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:21:
en het is nu iig rustig qua nadesregen, airstrikes, heli`s.
Mwah, dat hangt echt van de server en de spelers af hoor. Gisteravond S&D op the Bog gespeeld: niets anders dan airstrike's, heli's etc. Op andere mappen is dat meestal minder. Het hangt denk ik meer af van de spelersdichtheid.

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:21:
Spelen mensen ook Search and Destroy? Ik denk dat die spelmodus toch wel het spannends en leukst is! 1 kill = 50 XP, een goed potje waar je 1ste eindigt en ook wat challenges haalt kan je zomaar 1000/1500XP krijgen. het is gewoon de CS versie van COD4, maar heel erg vermakelijk.

Plant je de bom = 100XP, en het is nu iig rustig qua nadesregen, airstrikes, heli`s.

Kan het iedereen aanraden.
een kleinigheidje is wel dat op hardcore mode je geen 50XP krijgt, maar 5XP ;)

En ja ik speel vooral SD en af en toe TDM

http://miagaming.com

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Voor degenen die de game nog willen kopen, ik zie net op cd-wow.nl dat de prijs gezakt is naar € 28,99. Wanneer je geen creditcard hebt, kan je ook met iDeal betalen. :)

De prijs wisselt dagelijks bij cd-wow dus morgen kan ie weer € 37,99 of misschien zelfs goedkoper zijn.
Dus nu kopen op eigen risico! ;)

Verwijderd

Epitome schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:24:
Voor degenen die de game nog willen kopen, ik zie net op cd-wow.nl dat de prijs gezakt is naar € 28,99. Wanneer je geen creditcard hebt, kan je ook met iDeal betalen. :)

De prijs wisselt dagelijks bij cd-wow dus morgen kan ie weer € 37,99 of misschien zelfs goedkoper zijn.
Dus nu kopen op eigen risico! ;)
Ik zelf heb hem een tijdje geleden bij play-asia gehaald, daar nog cheaper, alleen duurt het wel 10+ dagen voordat je hem binnen hebt.

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
De prijzen veranderen daar inderdaad dagelijks.
€28.99, €31.99, €37.99

Het kan allemaal ;)

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:23:
[...]

Mwah, dat hangt echt van de server en de spelers af hoor. Gisteravond S&D op the Bog gespeeld: niets anders dan airstrike's, heli's etc. Op andere mappen is dat meestal minder. Het hangt denk ik meer af van de spelersdichtheid.
Hmmm...op de PS3 kan je S&D met 12 max spelen, das 6vs6, 3kills UAV, 5kills airstrike. Degene die dan een airstrike krijgen verdienen het ook wel (vind ik) ;) aangezien je bijna het hele team neergeschoten hebt.

Ik weet niet hoe dat zit op de 360 en PC.

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
frankknopers schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:11:
[...]

Linux
Linux verhaal

XP/Vista
1. Start het spel op en klik op create game of create server oid...
2. Kies servernaam, max ping, max players, gametype, map enz...
3. Start server!
4. Ga naar router en zet poortje open naar je PC toe die de server host.
5. Kijk of je spel in de server list staat..
6. Spelen maar.
Ik wil de thuis testen met een servertje, alleen dan wel op een XPbak. Maar krijg je dan geen foutmeldingen met dubbele key? want ik moet het spel installeren op mijn servertje... en ook op me game pc... of kan dat gewoon :) ? wil eigenlijk alleen dedicated draaien op me server :p

Ik moet denk ik maar eens gaan googlen hierover :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Ik speel vooral HQ op een 48 man server.
Lekker knalvoer maar op shipment is het echt te gortig :/

Verwijderd

Even een kort vraagje: Ik ga vandaag beginnen met cod4 op de 360 en nu was ik aan het kijken of er ergens een clan ladder te vinden is. Op clanbase wel voor de pc, maar niet voor cod4 op de 360. Is er ergens anders een site voor 360 clan ladders?

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

FireFoz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:16:
[...]

niemand :? is dit dan echt niet mogelijk? ;(
Nee, dit is echt niet mogelijk.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Tommy The Cat
  • Laatst online: 23:36
Mijn broer heeft COD4 gekocht en heeft op zijn laptop (vista/legaal) met de single player regelmatig last van vastlopers. Dit gebeurt op willekeurige momenten na een minuut of 5. Ook de MP hapert wel eens.

Ik weet dat je hier niet met problemen aan moet komen, ik vraag dan ook niet om een oplossing, ik vraag me enkel af of dit een bekend fenomeen is. Ervaringen dus.

Verwijderd

Tommy The Cat schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:46:
Mijn broer heeft COD4 gekocht en heeft op zijn laptop (vista/legaal) met de single player regelmatig last van vastlopers. Dit gebeurt op willekeurige momenten na een minuut of 5. Ook de MP hapert wel eens.

Ik weet dat je hier niet met problemen aan moet komen, ik vraag dan ook niet om een oplossing, ik vraag me enkel af of dit een bekend fenomeen is. Ervaringen dus.
specs van de laptop?

• Bor

Bor

Bij mij hangt COD4 ook af en toe. Het komt niet vaak voor maar het gebeurt zeker een keer in de week. Tot nu toe altijd bij MP.

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 27-12-2007 16:05 ]

Verwijderd

Is inderdaad een bekend probleem. Check infinityward forums maar eens.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Zowaar een 20 kill streak had ik, op Shipment wat een chaos maar wel leuk.

Goh wat stoer zeg. En nuttig, dat ook.

Als je dan tóch eens wilt patsen, vergeet je dan niet je plaatje te resizen, zoals je al vaker verteld is?

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 27-12-2007 18:27 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
wow 28 euro is echt geen geld voor deze game, heb er 60 voor betaald :X (xbox welliswaar)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
FireFoz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:46:
wow 28 euro is echt geen geld voor deze game, heb er 60 voor betaald :X (xbox welliswaar)
Ja dat slaat nergens op dat 360/ps3 altijd zoveel duurder is, pc games krijg je gratis bij 2 pakken sap tegenwoordig :/

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Bor

Bor

Bij de gemiddelde shop is COD4 nog steeds 57 euro oid hoor. Het is net bij CD-WoW en consorten dat de game veel goedkoper is. Daar krijg je dan ook een parallelle import versie voor (buitenlands).

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:57:
Bij de gemiddelde shop is COD4 nog steeds 57 euro oid hoor. Het is net bij CD-WoW en consorten dat de game veel goedkoper is. Daar krijg je dan ook een parallelle import versie voor (buitenlands).
Ik heb bij een paar winkels gekeken, daar was ie steeds 64,96. Bij de media markt is ie 55 euro. Maar dat komt door de feestdagen geloof ik, hij is nu dan ook uitverkocht (den haag). Dus ik heb er nu ook 'gewoon' 64,95 voor betaald

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Als de prijs zakt op CD-WOW, ga er dan van uit dat hij niet op voorraad is en het nog wel even duurt voodat je hem hebt.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
Rambo schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:05:
Als de prijs zakt op CD-WOW, ga er dan van uit dat hij niet op voorraad is en het nog wel even duurt voodat je hem hebt.
ik heb hem zaterdag besteld voor 37.99
en word al opgestuurd sinds maandag.

How are you doing?

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Bor de Wollef schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:03:
[...]

He, dan hebben wij ook tegen elkaar gespeeld gisteren. Volgens mij speel je behoorlijk vaak. Ben de naam al vaker tegen gekomen in ieder geval.
Valt best mee, 17 uur deze week volgens Xfire, speel al wel sinds de daag voordat hij officieel uitkwam (Pre-Order FTW!!1! :P )

Joejoe!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:39:
Zowaar een 20 kill streak had ik, op Shipment wat een chaos maar wel leuk.

[afbeelding]
Dit draagt echt niks toe aan het CoD4 topic, willen mensen aub niet dit soort screendumps en oneliners posten.
Er is ook echt niets bijzonders aan jouw score.
Ik haal om de haverklap 60 a 70 kills tegen 10 a 20 deaths maar meestal is het een 2 a 3 kill tegen 1 death ratio.
Maar als we nu allemaal het hele CoD4 topic gaan vol gooien met screendumps over hoe hoe goed we zijn gaat het hele CoD4 topic zwaar naar de kloten.
Als iemand nu 200 kills tegen 10 deaths heeft oke respect, maar 49 tegen 26 foei, echt zwaar niet bijzonder, je hebt niet eens een 2 tegen 1 ratio.
Dus ik zou hierbij willen voorstellen om niet meer dit soort berichten te posten, iemand het hier mee eens ?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bor de Wollef schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:57:
Nee hoor, ik heb gewoon de international versie gekregen, dus geen vage Asia edition o.i.d.
Bij de FRS vind ik de game wel mega duur, 65 euries, jezus, hoeveel winst maken die lui er wel niet op ?

Verwijderd

ik heb net cod4 voor de ps3 aangeschaft en ben er erg lovend over alleen zit er 1 ENORM IRRITANTE bug in. ik ben nu eerst de single player aan het uitspelen. ik zit nu ondergronds en probeer de raketten tegen te houden. ik krijg hier een tijdslimiet voor dus wil zo vlug mogelijk naar de 'launch room' gaan. er is een stuk waarbij een gang vol met 'bad guys' is opgestapeld, deze gang word echter door voorwerpen gehinderd. ik moet dus 1 van de 2 zijgangen nemen om verder te komen. dit gaat allemaal goed en via de zij gangen kom ik weer in de 'hoofdgang' zeg maar. dan staat mijn baas daar aan het eind van de gang op mij achter een deur te wachten, een zwaaiend gebaar te maken dat ik snel moet komen. ik ga door die deur heen en wil zo snel mogelijk verder alleen zit er in deze kamer alleen maar gesloten dueren. dus ik verwacht dat mijn baasje wel die deuren zal open knallen. ik kijk achter om om te kijken waar hij blijft en zie hem dan nog steeds die zwaaiende gebaren maken. ik kijk dus in de gang maar zie daar niemand staan. mijn andere collega staat al in de ruimte achter de deur. op wie wacht hij? :P maar iniedergeval hij blijft daar dus maar staan en de tijd gaat verstreken en dan is het game over... ik kom dus niet verder, iemand enig idee wat ik moet doen om wel verder te komen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:54:
[...]

Ja dat slaat nergens op dat 360/ps3 altijd zoveel duurder is, pc games krijg je gratis bij 2 pakken sap tegenwoordig :/
Dat mag wel een stukje meer onderbouwd ;)

Maargoed, wat wil je? Tegenwoordig is 90% van de PC-spellen een goedkope port. Iets dat goedkoop gemaakt is, goedkoop speelt, en veel later komt, mag toch ook wel een stukje goedkoper zijn?

Daarbuiten kun je CoD4 echt nog niet voor €28 krijgen hoor, de laagste prijs is €29 op budgetgaming.nl, maar kijk eens? Juist ja, da's bij CD-WOW, dan heb je hem pas in huis als het spel bij de andere shops (waarvan €45,- nu het goedkoopst is) alweer minder kost dan die 29 euro :z

Verwijderd

Maak voortaan anders een TR aan, aan zo'n posting als deze heeft ook niemand iets ;)

[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 27-12-2007 19:03 ]

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Aap schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:27:
[...]

Ik wil de thuis testen met een servertje, alleen dan wel op een XPbak. Maar krijg je dan geen foutmeldingen met dubbele key? want ik moet het spel installeren op mijn servertje... en ook op me game pc... of kan dat gewoon :) ? wil eigenlijk alleen dedicated draaien op me server :p

Ik moet denk ik maar eens gaan googlen hierover :)
De server heeft geen CD key nodig. Zodoende kun je ook een gameserver starten met een illegale torrent versie van COD4. Maargoed, dan krijg je copyright probleempjes enz. moet je niet willen..

Vroeger speelde ik COD1 met een illegale key, daarmee kon ik niet in andere servers komen. Zodoende hostte ik mijn eigen game op Carentan en speelde ik elke avond samen met een stuk of 8 anderen deathmatch of tdm >:) Heb ik toch mijn input aan de community gegeven, zonder het spel te kopen.

Goud is geen geld

• Bor

Bor

KillerAce_NL schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:18:
[...]

Nee hoor, ik heb gewoon de international versie gekregen, dus geen vage Asia edition o.i.d.
Bij de FRS vind ik de game wel mega duur, 65 euries, jezus, hoeveel winst maken die lui er wel niet op ?
Tja, wat versta je onder international? Het boekje en hoesje is engels maar niet hetzelfde als de versie die je hier koopt. De software komt gewoon uit Azie, waar op zich niets mis mee is hoor.

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
[...]

bij lange na niet.

10 uur gespeeld op zijn max. (met vandaag even erbij)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ook ik heb er gewoon 60 euro voor neergelegd in de ouderwetse winkel met bediende. die er ook maar van betaald moet worden.

laat ik er 60 uur mee online spelen dat is een eurootje per uur.
1 uurtje in de kroeg kost me meer dan 60 euro.

heb in 4 weken 3 games gekocht. Gears of War, Crysis, Cod4. kost wat maar hey. het is je hobby of niet.
Tis de hardware die het duur maakt, en als ik een aardige bak heb staan mag ik best wat centjes uitgeven aan een paar games.

ps. hopelijk komen er wat grotere maps. het is soms erg krap allemaal. kill, death, spawn, kill, death spawn, kill, death, spawn.

maar cod4 is een toppertje. ik vind het wel zijn geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Op Steam hebben ze nu korting op bijna alle spellen en alhoewel het wat meer zou moeten zijn zelfs met die korting en belasting heeft het mij maar €49,50 gekost. Heb zelf het idee dat er daar iets fout is gegaan eigenlijk.
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:27:
ik heb net cod4 voor de ps3 aangeschaft en ben er erg lovend over alleen zit er 1 ENORM IRRITANTE bug in. ik ben nu eerst de single player aan het uitspelen. ik zit nu ondergronds en probeer de raketten tegen te houden. ik krijg hier een tijdslimiet voor dus wil zo vlug mogelijk naar de 'launch room' gaan. er is een stuk waarbij een gang vol met 'bad guys' is opgestapeld, deze gang word echter door voorwerpen gehinderd. ik moet dus 1 van de 2 zijgangen nemen om verder te komen. dit gaat allemaal goed en via de zij gangen kom ik weer in de 'hoofdgang' zeg maar. dan staat mijn baas daar aan het eind van de gang op mij achter een deur te wachten, een zwaaiend gebaar te maken dat ik snel moet komen. ik ga door die deur heen en wil zo snel mogelijk verder alleen zit er in deze kamer alleen maar gesloten dueren. dus ik verwacht dat mijn baasje wel die deuren zal open knallen. ik kijk achter om om te kijken waar hij blijft en zie hem dan nog steeds die zwaaiende gebaren maken. ik kijk dus in de gang maar zie daar niemand staan. mijn andere collega staat al in de ruimte achter de deur. op wie wacht hij? :P maar iniedergeval hij blijft daar dus maar staan en de tijd gaat verstreken en dan is het game over... ik kom dus niet verder, iemand enig idee wat ik moet doen om wel verder te komen?
spoiler:
Weet niet zeker in welke kamer je bent maar als ie vooral leeg is loop eens naar de verste hoek daar word dan de muur opgeblazen geloof ik, en als je in een kamer vol computers etc bent dan moet je ff een rondje lopen om zeker te zijn dat alle bijanden dood zijn en dan zou je de opdracht moeten krigjen de codes in te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:27:
ik heb net cod4 voor de ps3 aangeschaft en ben er erg lovend over alleen zit er 1 ENORM IRRITANTE bug in. ik ben nu ...... hter de deur. op wie wacht hij? :P maar iniedergeval hij blijft daar dus maar staan en de tijd gaat verstreken en dan is het game over... ik kom dus niet verder, iemand enig idee wat ik moet doen om wel verder te komen?
Hier hebben meer mensen last van. Als het goed is zie je op je radar een derde groene punt.. een andere teamgenoot die in het begin van het level tegen een muur aan het autorunnen is.
Je zal dus moeten herstarten en hem als een hond begeleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
murky123 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:44:
ps. hopelijk komen er wat grotere maps. het is soms erg krap allemaal. kill, death, spawn, kill, death spawn, kill, death, spawn.
Ze zouden ook het spawnscript iets aan kunnen passen, of een spawn-protection van enkele seconden aan kunnen zetten. Zelfs in Overkill (wat een gare map btw :/ ) heb ik al diverse malen meegemaakt dat we met 7 vs 7 speelden, en ik recht voor de ogen van een tegenstander spawn.. met m'n rug of zei naar hem toe. Lekker is dat zeg :/
maar cod4 is een toppertje. ik vind het wel zijn geld waard.
Zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
TheZeroorez schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:31:
[...]

Dat mag wel een stukje meer onderbouwd ;)

Maargoed, wat wil je? Tegenwoordig is 90% van de PC-spellen een goedkope port. Iets dat goedkoop gemaakt is, goedkoop speelt, en veel later komt, mag toch ook wel een stukje goedkoper zijn?

Daarbuiten kun je CoD4 echt nog niet voor €28 krijgen hoor, de laagste prijs is €29 op budgetgaming.nl, maar kijk eens? Juist ja, da's bij CD-WOW, dan heb je hem pas in huis als het spel bij de andere shops (waarvan €45,- nu het goedkoopst is) alweer minder kost dan die 29 euro :z
Niet helemaal waar op Play-Asia.com kun je hem krijgen voor 24,80 Euro en dat is inclusief verzend kosten, ik heb hem daar zelf vorige maand gekocht, het duurde weliswaar een week voordat ik hem had maar hij was dan in backorder toen...

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-xm-49-en-70-2cjz.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

[...]

Ja en om even te patsen hoe snel ik het heb gedaan : 9 uur 36 minuten (+-) en dan rank 36 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rCk schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:48:
[...]

Ja en om even te patsen hoe snel ik het heb gedaan : 9 uur 36 minuten (+-) en dan rank 36 :)
Tja, een free for all nade laming server en er is niets moeilijks aan... Gisteren ook in een uurtje een aantal ranks omhoog gegaan op die manier (voor de unlocks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bor de Wollef schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:11:
[...]

Tja, wat versta je onder international? Het boekje en hoesje is engels maar niet hetzelfde als de versie die je hier koopt. De software komt gewoon uit Azie, waar op zich niets mis mee is hoor.
Nope, de hoes komt uit Australië.

Er valt niks te patsen aan hoe snel je aan je unlocks komt. Er zijn gewoon servers waar je 100xp krijgt voor elke kill....

[ Voor 14% gewijzigd door KillerAce_NL op 28-12-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ooit de titel van deze thread gelezen? [Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare, hij speelt het op een console weet wel zeker dat jij dan niet 2:1 weet te halen na een full potje.
Zelf zou ik dat ook niet zo 123 kunnen maar als je er last van hebt maak dan een TR en niet zulke posts. Verder ben ik het met je eens maar zulke posts doen daar niets tegen vervuilt net zo goed.
TheZeroorez schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:42:
[...]
Ze zouden ook het spawnscript iets aan kunnen passen, of een spawn-protection van enkele seconden aan kunnen zetten. Zelfs in Overkill (wat een gare map btw :/ ) heb ik al diverse malen meegemaakt dat we met 7 vs 7 speelden, en ik recht voor de ogen van een tegenstander spawn.. met m'n rug of zei naar hem toe. Lekker is dat zeg :/

[...]
Zeker.
Nieuwe map ja? Ken die nl. helemaal niet :+.
De spawns zijn iig wel stuk beter als in CoD2 daar was het helemaal erg hier kun je nog spawnen en sowieso 1 kill meepikken in de ergste gevallen.
Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:30:
[...]

Tja, een free for all nade laming server en er is niets moeilijks aan... Gisteren ook in een uurtje een aantal ranks omhoog gegaan op die manier (voor de unlocks).
Dat maakt opzich niks uit als iemand nou eenmaal FFA leuk vind en dat paar potjes per dag doet en verder niks tja zijn keuze. Dat hij dan sneller ranked dan iemand die alleen maar Sabotage speelt is nou eenmaal zo die sabotage speler kan ook FFA gaan spelen eigen keuze.
Uiteindelijk maakt het niks uit tis toch skill en de rank zegt niks ook de tijd die je erover doet om 55 te halen zegt niet veel want het ligt net zo goed aan de servers/gametypes etc als aan de skill.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

KillerAce_NL schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:24:
[...]
Nope, de hoes komt uit Australië.
Als het goed is staat er Acia Pacific, gehuisvest in Australie. De hoes komt uit Azie echter is het postadres gehuisvest in Australie. Niet dat het wat uit maakt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nope, Australische stickers etc erop m.b.t. voilence en een verwijzing naar de AUS gov site voor gameratings.
Tuurlijk wordt het geleverd vanuit Azië. ;) Is ook niet erg als je maar een normale international versie krijgt en geen localised versie.

[ Voor 40% gewijzigd door KillerAce_NL op 28-12-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

psychoclown schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:24:
[...]
Dat maakt opzich niks uit als iemand nou eenmaal FFA leuk vind en dat paar potjes per dag doet en verder niks tja zijn keuze. Dat hij dan sneller ranked dan iemand die alleen maar Sabotage speelt is nou eenmaal zo die sabotage speler kan ook FFA gaan spelen eigen keuze.
Het zwaartepunt van mijn opmerking zit ook niet in de FFA maar meer in de nade laming ;). Wel eens op zo'n server geweest? Martyrdom als perk en bij het spawnen ben je 5 van de 10x gelijk dood. Degene die een heli kan knijpen heeft geluk en zal winnen omdat bijna niemand de kans heeft de heli's neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:30:
Hey mensen, laten we vrijdag even wat matches spelen met z'n allen.

Vrijdag avond 9 uur: 212.187.209.147:28960

Het is een pub, dus als er niet genoeg tweakers willen komen er vast andere binnenstromen ook en je kan je clan members / vrienden laten joinen (20 man max dus).

Momenteel dus beetje mix van gametypes (meeste TDM overigens, paar SD / HQ / SAB mappen erdoorheen, wel leuk dus beetje afwisseling. Maar TDM voert de boventoon (2 TDM, 1 ander, 2 TDM, 1 ander etc)), maar vote is aan en admin (ik dus :P) zal er ook zijn voor als het nodig is.

Ik heb ook een ventrillo server zodat we wat kunnen ouwehoeren:
85.17.111.12 poort: 3204
Geen password. CoD4 channel ook geen password. Alleen die is 10 man max.
Ik zal ingame voice chat ook aanzetten.

Hopelijk is er wat animo, want als ik alle screens hier moet geloven loopt er aardig wat skill rond hier en ik heb wel zin in een uitdaging ;)
Niet vergeten he, vanavond 9 uur. Zorg dat je er bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:48:
[...]

haha ik bedoelde het niet om te patsen hoor.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cod4 blijft een problemen kindje hier.
Nu krijg ik zelf steeds pb kick voor allerlei dingen. Paar keer updates gedaan. PB gerinstalled maar nog niks beter. Kan 2 minuten spelen. Iemand een tip? of werkt vista en cod4 gewoon niet goed samen?

En nog over mijn kameraad die nietkan spelen. Die krijgt de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/8194/kordoesburg2pb9.th.jpg

Dit is trouwens met de demo. Is hier doormiddel van .cfg files ofzo wat aan te doen? of heeft ie pech?
En moet ie een nieuwe graka? Of wat anders?

Zn specs:
P4 3,00 ghz
1024mb geheugen
FX5500

bvd dank voor alle geboden hulp. en zowiezo al bedankt voor alle nutige info hier. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Waarschijnlijk is een bepaalde line in je .cfg tegen de regels van PB.. Vraag anders ff de .cfg van iemand die wel kan spelen en kijk of het dan werkt.. PB zal je wel kicken omdat er iets in die .cfg niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diabyte schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:47:
Waarschijnlijk is een bepaalde line in je .cfg tegen de regels van PB.. Vraag anders ff de .cfg van iemand die wel kan spelen en kijk of het dan werkt.. PB zal je wel kicken omdat er iets in die .cfg niet klopt.
Welke cfg is dat? en waar kan ik zo 1 vinden?
En heb je ook iets voor het probleem vn kameraad?
bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
level 24 gehaald online in 11 uurtjes ofzo en ik ga 2 keer dood tegenover 1 kill die ik maak. dit is gemiddeld genomen.
maar ik denk dat het wel 1:1 kan als de spawn-momenten gefixed worden en er minder granaten gegooid worden.

ik vraag je : wat is de lol van iemand op 3 meter afstand killen met je granaatwerper? is dat een gebrek aan zelfvertrouwen ofzo? maarja die optie is er nu eenmaal en iedereen heeft er last van denk ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Beter dan 1:1 is nu ook wel te halen hoor. De nade spamming is inderdaad irritant. Grappig om te zien dat veel spelers ook met de nade launcher nog gewoon missen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 07:26

Sandyman538

SandstorM [148839]

murky123 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:01:
ik vraag je : wat is de lol van iemand op 3 meter afstand killen met je granaatwerper? is dat een gebrek aan zelfvertrouwen ofzo? maarja die optie is er nu eenmaal en iedereen heeft er last van denk ik dan maar
Dat is een challenge. 15 kills maken met je grenade launcher zonder detonation (direct impact). Ik heb zelf een behoorlijke hekel aan het apparaat, maar heb hem gisteren toch 2 uurtjes van stal gehaald zodat ik 15 direct impact kills met het apparaat kon maken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:05:
[...]

Welke cfg is dat? en waar kan ik zo 1 vinden?
En heb je ook iets voor het probleem vn kameraad?
bvd!
Je kan proberen /r_glow 0 in console te doen dan weet je het gauw genoeg.
Tis alleen wel eentje die in de cvarchecklist zit maar dat weet ik niet zeker, proberen kan altijd je wordt toch niet in 1 slag gebanned.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:07:
Beter dan 1:1 is nu ook wel te halen hoor. De nade spamming is inderdaad irritant. Grappig om te zien dat veel spelers ook met de nade launcher nog gewoon missen >:)
Veel mensen hebben gewoon niet zo'n vaste hand, dus dan wordt mikken met een wapen al erg lastig. En voor die mensen is er altijd nog de granaat (of 3x granaat met die ene perk), de C4, de M203 granaat en de Martydom perk, zodat ze toch aan hun kills kunnen komen... En als ze daar een beetje succes mee hebben kunnen ze ook nog over een airstrike beschikken.. *O*

Ik wordt wel een beetje zat van al die nades overal, het is gewoon niet leuk meer. Gelukkig heb je in de gametypes Sabotage en Team Deathmatch iets minder last van de nades, maar de levels moeten echt veel groter willen ze er 30 of meer man op kwijt.

Een level uit Call of Duty 1 overbrengen naar CoD4 zou helemaal super zijn. Brecourt en Hurtgen zijn echt tijdloze maps met heel veel sfeer. Brings back old memories :>

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankknopers schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:33:
[...]

Veel mensen hebben gewoon niet zo'n vaste hand, dus dan wordt mikken met een wapen al erg lastig. En voor die mensen is er altijd nog de granaat (of 3x granaat met die ene perk), de C4, de M203 granaat en de Martydom perk, zodat ze toch aan hun kills kunnen komen... En als ze daar een beetje succes mee hebben kunnen ze ook nog over een airstrike beschikken.. *O*

Ik wordt wel een beetje zat van al die nades overal, het is gewoon niet leuk meer. Gelukkig heb je in de gametypes Sabotage en Team Deathmatch iets minder last van de nades, maar de levels moeten echt veel groter willen ze er 30 of meer man op kwijt.

Een level uit Call of Duty 1 overbrengen naar CoD4 zou helemaal super zijn. Brecourt en Hurtgen zijn echt tijdloze maps met heel veel sfeer. Brings back old memories :>
Jaaaa!! Hurtgen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
murky123 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:01:
level 24 gehaald online in 11 uurtjes ofzo en ik ga 2 keer dood tegenover 1 kill die ik maak. dit is gemiddeld genomen.
maar ik denk dat het wel 1:1 kan als de spawn-momenten gefixed worden en er minder granaten gegooid worden.
Het aantal kills hangt misschien ook van de server af.
Ik speel eigenlijk alleen TDM met 16 spelers of minder, heb je ook gelijk minder last van spam en slechte spawns.

M'n K/D ratio is vaak 2:1, soms iets slechter maar meestal dik positief.
Aangezien ik bijna altijd ren door het level wordt ik ook te vaak gekilled, dus het kan makkelijk beter. Maarja dat is een beetje mijn stijl :P
Ik heb gasten gezien met 10:1 K/D ratio... alleen die spelen wat meer a la Quake, jumpen en schieten tegelijk (met een P90/MP5) :P

btw. met de airstrikes en chopper kan je ook heel makkelijk kills scoren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Laatst online: 23:36
Ik denk dat de FAQ aangaande het Statsprofiel even geupdate kan worden voor Vista gebruikers. Vista slaat het Statsprofiel mogelijk elders op, te weten (vergeet niet verborgen bestanden weer te laten geven om toegang te krijgen tot de map AppData):

<drive>:\Users\<user>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<speler>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:31:
[...]

Je kan proberen /r_glow 0 in console te doen dan weet je het gauw genoeg.
Tis alleen wel eentje die in de cvarchecklist zit maar dat weet ik niet zeker, proberen kan altijd je wordt toch niet in 1 slag gebanned.
En hoe voer ik iets in in de console als ik het spel nietkan starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Spawn-punten zijn niet het slimste onderdeel van het spel. Gisteravond tot 2x toe werd ik gespawnd precies in het midden van een vuurgevecht op Crash... Ja, dan kan je rennen voor je leven maar dat werkt vaak toch niet helemaal vlekkeloos. :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Redje schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:56:
[...]
Ik heb gasten gezien met 10:1 K/D ratio... alleen die spelen wat meer a la Quake, jumpen en schieten tegelijk (met een P90/MP5) :P
Wat op een goede server resulteert in een kick of erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:30:
[...]

Maar niet altijd is er een admin aanwezig.

Laatst een triest figuur op een server en geen admin in de buurt.
Ik was gewoon lekker bezig en stond 2e, iedereen begon te klagen tegen die gast die 1e stond omdat ze vonden dat hij vals speelde. Whatever ik bemoeide mij daar niet mee...
Ging die loser opeens mij TKen, met nick kopieren en de rest TKen en dat een vote plaatsen op mijn nick pff wat een triest figuur ben je dan... ik liet hem maar lekker gaan en hij ging vanzelf weg.

Kwam v/d week ook een gast in m'n team tegen die heel snel van links naar rechts, van boven naar beneden draaide, echt spastisch zoals een aimbot... hij bakte er nog niks, maar ik keek dus gister op de PB banlist stond hij daar in hahaha was een loser ben je dan :X

Maar verder vermaak ik me wel met CoD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé heb dit spel voor de MP gekocht maar zoals ik wist geen CTF mode erin -hopelijk met mods op patches later , maargoed heb niet de zin gehad om de Sabotage mode te willen begrijpen maar lijkt mij meer dan gebruikelijk dat als je een spel koopt ook in hetboekje kan leze wat welke gamemode nou is , hoe te spelen . Lees niks over de gamemodes in het boekje en ook deze begintopic geeft geen uitleg over de mp-verschillende modes , wat moet je doen in Sabotage ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:30:
[...]

Kicken voor een bepaalde manier van spelen? Dat noem jij een goede server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secoh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 09:13
Graag even double tab in double tap veranderen.

You are standing in an open field west of a white house, with a boarded front door. There is a small mailbox here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:47:
[...]

Kicken voor een bepaalde manier van spelen? Dat noem jij een goede server?
Ja hoor, bunnyhoppen, glitchen, base / spawnrapen zijn zaken waarvoor gekicked mag worden. Bij veel andere games (bv BF-2) zie je dat ook gebeuren. Hoewel ik het idee heb dat het abusen in COD4 toch echt stukken erger is (en veel minder servers met goede regels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:47:
Hé heb dit spel voor de MP gekocht maar zoals ik wist geen CTF mode erin -hopelijk met mods op patches later...
CTF? Misschien dat ik iets niet begrijp maar wat is "Domination" dan op de 360? 3 vlaggetjes die je moet veroveren en vasthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:51:
[...]

Ja hoor, bunnyhoppen, glitchen, base / spawnrapen zijn zaken waarvoor gekicked mag worden. Bij veel andere games (bv BF-2) zie je dat ook gebeuren. Hoewel ik het idee heb dat het abusen in COD4 toch echt stukken erger is (en veel minder servers met goede regels).
dadelijk ga je ook nog kicken omdat iemand je neer schiet.. want stel je voor dat je zou schieten dat KAN toch helemaal niet...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Bor de Wollef schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:51:
[...]

Wat een onzin; enkele challenges op de 360 bestaan juist uit "make x kills while airborne". Oftewel; terwijl je geen contact hebt met de grond, mensen neerschieten. En base/spawnrapen is wel heeeeel relatief; afhankelijk van de game-mode en de sterkte van een team, zal je dus uiteindelijk met alle spelers op een klein oppervlak op elkaar staan knallen. Is dat rapen of is dat hoe de makers van het spel het bedacht hebben?

Zelfde geldt voor BF2; ik ben een tijdje admin geweest op een aantal servers. Gaan mensen lopen roepen "base-raping" terwijl juist de truc is/was op een bepaalde map om alle vlaggen van de tegenstander over te nemen. Zeik dan niet als je slecht speelt en nog maar 1 vlag overhebt die de tegenstander massaal bestormt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:18:
[...]

En hoe voer ik iets in in de console als ik het spel nietkan starten?
Je kameraad kan het shaken, de GFX card is niet goed genoeg. En al deed ie het dan liep het nog niet soepel in 640x480.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.