een beetje getrainde speler gooit die granaten gewoon weg...frankknopers schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:58:
Ik heb helemaal niks tegen de spel elementen waar je op kunt trainen, zoals granaat gooien en M203 schieten. Ook door muren schieten en het op strategische plekken plaatsen van claymore/C4 heb ik absoluut geen moeite mee.
En daarom is Martyrdom een uitzondering. Je hoeft er helemaal niets voor te doen en te kunnen en niemand kan professional in martyrdom worden. Dat vind ik gewoon lame.
Het enige positieve van martyrdom is dat het campers en spawnkillers dwingt om in beweging te blijven als ze iemand met martyrdom hebben neergeschoten.
Verwijderd
ik kan ook best genieten als ik dan zie hoe iemand me gekilld heeft.. als ie het echt perfect heeft uitgevoerd heb ik daar zeer zeker respect voor!Ja inderdaad, het heeft soms ook wel zijn charme natuurlijk. Soms ga ik dood en denk ik, hoe kan dat nou weer en dan zie je de killcam en denk je, ik ben gewoon meesterlijk gekilled
Verwijderd
Nee en ja, soms lukt dat wel maar soms kom je toevallig op een plek waar al wat afgevochten is en ben je te laat . Wat ik wel doe is als er ik zelf iemand neerschiet dan meteen weg van de plek waar de gevallenen ligt , maar heb al genoeg keer meegemaakt dat ik net even op de verkeerde plek kom waar al het 1 en ander afgespeeld heeft , kaboom en echt geen tijd meer om het nog even op te pakken en weg te gooien .Bert2000 schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:55:
[...]
een beetje getrainde speler gooit die granaten gewoon weg...
Sommige challenges zijn echt over de top verzonnen. Het is allemaal wel haalbaar, alhoewel ik soms denk dat sommige cod4'ers met maten wat hebben afgesproken om het een en ander voor elkaar te krijgen. Soms moet je gewoon geluk hebben, en anders gewoon er voor gaan. Krijg vaak genoeg te horen waar ik in hemelsnaam mee bezig ben en dat ik raar speel. Dan zeg ik dat ik zonder veel kills al meer xp heb gehaald door middel van Challenges te voltooien. Sommige challenges zijn gewoon goed timen en beetje luck hebben. Had vandaag toevallig een dubbele kill met één sniper kogel omdat ze in de Bloc achter elkaar zaten te schuilen.
Kortom: Er is nog genoeg te doen en ik ben al level 51.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
lol, net teamdeadmatch clanbase war gedaan, 4 rondes en 2 per map.
eerste ronde wonnen we met 10 kills verschil, 2de met 5, en de laatste 2 op de 2 de map zijn we in totaal met zijn drieen samen 17 keer gekilled in 2 keer 15 min games. MAW: CAMPS, op backlow campte we 10 minuten lang op een plek, en ze konden ons niet vinden
eerste ronde wonnen we met 10 kills verschil, 2de met 5, en de laatste 2 op de 2 de map zijn we in totaal met zijn drieen samen 17 keer gekilled in 2 keer 15 min games. MAW: CAMPS, op backlow campte we 10 minuten lang op een plek, en ze konden ons niet vinden
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 23:42 ]
Verwijderd
Voor Call of Duty-2 aangelegenheden kun je terecht in het Call of Duty 2-topic, alhoewel het topic kicken met reclame voor een server geen goed idee is.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 01:14 ]
Lang Quake 2 gespeeld en daarna over gegaan op counterstrike. Lang niet gespeeld en sinds een tijdje weer een beetje aan het lachen met counterstrike (1.6). Ik heb nu de singleplayer van dit spel uitgespeeld en dat was wel aardig, maar wat kan ik verwachten in de Multi? Ik heb het namelijk niet meer zoveel op doodgaan-en meteen weer opstaan om verder te knallen. Dat vind ik een van de leuke dingen van CS. Gewoon de ronde afwachten en verder gaan. Hoe gaat het er hier aan te pas? Is dit pure deathmatch en coop? of zijn er meerdere mogelijkheden?
EDIT:
Laat maar, heb hem net gekocht
EDIT:
Laat maar, heb hem net gekocht
[ Voor 3% gewijzigd door CoiLive op 04-01-2008 01:43 ]
Hey NeoMe, jij speelt veel op NNL toch?NeoMe schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 23:41:
Sommige challenges zijn echt over de top verzonnen. Het is allemaal wel haalbaar, alhoewel ik soms denk dat sommige cod4'ers met maten wat hebben afgesproken om het een en ander voor elkaar te krijgen. Soms moet je gewoon geluk hebben, en anders gewoon er voor gaan. Krijg vaak genoeg te horen waar ik in hemelsnaam mee bezig ben en dat ik raar speel. Dan zeg ik dat ik zonder veel kills al meer xp heb gehaald door middel van Challenges te voltooien. Sommige challenges zijn gewoon goed timen en beetje luck hebben. Had vandaag toevallig een dubbele kill met één sniper kogel omdat ze in de Bloc achter elkaar zaten te schuilen.
Ja ik speelde daar ook ( (aD.)ThroN) maar ben daar verbannen.
Ze zaten mij een tijdje te spectaten met zn 6en en daarna bande ze me.
Wat betreft de challenges, ik heb sinds vandaag Bootcamp,Killer,Humiliation én Elite completed, nu is het enkel op de andere game modes winnen omdan alle soorten challenges te completen
En dan alle headshots nog, maar dat komt op zn tijd wel.
Ik heb echt zo'n sch*thekel aan die killcam he! Ten eerste wil ik gewoon weer zo snel mogelijk terug het spel in (TDM of FFA), ten tweede boeit het me totaal niet hoe ik gekilled ben, ten derde is het gewoon belachelijk dat je gedwongen word om als sniper steeds een andere plek op te zoeken omdat de killcam verraad waar je zit. (en voor de zeikerds, een goede sniper is nou eenmaal een camper! je gaat niet als een malloot rondrennen met een single shot wapen, of je moet een deathwish hebben (of een aimbot))eendje schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:51:
ja daarom vind ik het ook jammer dat sommige servers killcam uit hebben.
een goede sniper gaat zowiezo ergens anders heen als hij 1 of 2x geschoten heeft. Je valt namelijk nogal op met je lichtflits elke keer dat je schiet (oh en dat mooie rooie puntje op de map helpt natuurlijk ook wel om jouw te vinden)
blup
Ben ik totaal niet met je eens. Als jij als sniper telkens veilig bent (doordat je positie niet verraden wordt dmv flits/rood puntje op de radar/killcam), dan heb je nogal een balancing-probleem. Voor jou is het dan mega makkelijk om de ene na de andere heli te laten komen.obsidian schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:06:
[...]
Ik heb echt zo'n sch*thekel aan die killcam he! Ten eerste wil ik gewoon weer zo snel mogelijk terug het spel in (TDM of FFA), ten tweede boeit het me totaal niet hoe ik gekilled ben, ten derde is het gewoon belachelijk dat je gedwongen word om als sniper steeds een andere plek op te zoeken omdat de killcam verraad waar je zit. (en voor de zeikerds, een goede sniper is nou eenmaal een camper! je gaat niet als een malloot rondrennen met een single shot wapen, of je moet een deathwish hebben (of een aimbot))
Trouwens, in het echt zorgen snipers er ook voor dat ze max 1 of 2 schoten vanaf 1 positie vuren. Hoe meer tijd op dezelfde plek je doorbrengt, en hoe meer schoten je lost vanaf die positie, hoe makkelijker jij bent te ontdekken voor de vijand.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
men neme een silencer en weg is dat probleem, en dan dead silence en bomb squad er bij en je hebt mijn favo perk setTh3Eagle schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:23:
[...]
Sorry maar als je UAV Jammer heb verschijn je alleen iet als er een UAV word gelanceerd. Zodra je schiet met een wapen zonder silencer ben je altijd zichtbaar, met of zonder de perk!
Als je lekker wil snipen is de killcam idd wat nadelig. Maar voor de rest vind ik de killcam eigenlijk 1 van de beste dingen van COD4. 1e keer dat ik het zag bij een vriend was ik van " WTF !!! WAT BRUUT ! "obsidian schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:06:
[...]
Ik heb echt zo'n sch*thekel aan die killcam he! Ten eerste wil ik gewoon weer zo snel mogelijk terug het spel in (TDM of FFA), ten tweede boeit het me totaal niet hoe ik gekilled ben, ten derde is het gewoon belachelijk dat je gedwongen word om als sniper steeds een andere plek op te zoeken omdat de killcam verraad waar je zit. (en voor de zeikerds, een goede sniper is nou eenmaal een camper! je gaat niet als een malloot rondrennen met een single shot wapen, of je moet een deathwish hebben (of een aimbot))
Meerdere malen heb ik van die "Hoe kan dat nou weer ?!!! " momenten,... en in de killcam zie ik dat ik toch ff stom voor een raam stond ofzo.
Verwijderd
Technische problemen in Spielerij - Problemen & Vragen, nadat je de FAQ gelezen hebt aldaar.
[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 04-01-2008 14:17 ]
Ik heb mezelf aangewend op om X (xbox 360) te rammen als ik dood ben, waardoor ik de killcam dus niet zieobsidian schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:06:
[...]
Gisteren een lekker potje free-for-all gedaan, een shotgun is behoorlijk effectief in de map Vacant
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Vacant is ook de ideale map om je LMG-challenges te halen. Die muurtjes zijn zo flinterdun dat je met een UAV en Penetration, best handig een halve gang met vijanden kan uitschakelen.Duuvel schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:11:
[...]
Ik heb mezelf aangewend op om X (xbox 360) te rammen als ik dood ben, waardoor ik de killcam dus niet zie![]()
Gisteren een lekker potje free-for-all gedaan, een shotgun is behoorlijk effectief in de map Vacant
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Zo zie je maar dat de meningen verschillen , zelf vind ik killcam een prachtige extra en vermaak me zelf er soms goed mee , het kan volgens mij zeer leerzaam om te zien hoe andere spelers spelen .Wat ik frapand vind is dat wanneer je bijvoorbeeld in free for all HC-mode speelt je kan kijken nadat je af bent als er een respawn tijd in zit waar de rest van de spelers zich op dat moment bevinden . Even de mappen goed leren kennen en je haalt daar groot voordeel uit .
Volgens mij zijn dat de foutjes in het spel. Zo gebeurd het gerelmatig dat ik gewoon volledig achter een muurtje sta, ik toch word afgeschoten door het raam heen (nee, geen deep penetration) Dus voor de tegenstander sta ik ergens anders als waar ik voor mezelf sta...Frenzy_LS schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 10:35:
[...]
Als je lekker wil snipen is de killcam idd wat nadelig. Maar voor de rest vind ik de killcam eigenlijk 1 van de beste dingen van COD4. 1e keer dat ik het zag bij een vriend was ik van " WTF !!! WAT BRUUT ! ".Je kan er toch best wel wat van opsteken.
Meerdere malen heb ik van die "Hoe kan dat nou weer ?!!! " momenten,... en in de killcam zie ik dat ik toch ff stom voor een raam stond ofzo.
Het spel de schuld geven is natuurlijk het makkelijkst...obsidian schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:26:
[...]
Volgens mij zijn dat de foutjes in het spel. Zo gebeurd het gerelmatig dat ik gewoon volledig achter een muurtje sta, ik toch word afgeschoten door het raam heen (nee, geen deep penetration) Dus voor de tegenstander sta ik ergens anders als waar ik voor mezelf sta...

Of een behoorlijke lag?-Tim- schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:51:
[...]
Het spel de schuld geven is natuurlijk het makkelijkst...
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nou dat heb ik ook wel eens met andere dingen. Als ik bijvoorbeeld bij mezelf allang die granaat heb weggegooid, zie ik in me killcam dat ik niks gooi. Dus helemaal kloppen doet het niet volgens mij.
Verwijderd
pff, in de sp moet je tegen de tijd de abort codes in een computer invoeren om de raketten te verhinderen. Maar nadat de zware deur geopend is zit alles gewoon pottoe..
what to do?
what to do?
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:08:
pff, in de sp moet je tegen de tijd de abort codes in een computer invoeren om de raketten te verhinderen. Maar nadat de zware deur geopend is zit alles gewoon pottoe..
what to do?
Verwijderd
Die chopper en airstrikes worden nu echt wel vervelend. Gisteren had ik het toevallig zelf eens, airstrike, daarna gelijk weer airstrike, daarna gelijk chopper. Nou hiep hoi wat een plezier
Hoop dat dat een van de dingen is die ze eens flink aan gaan passen, of anders dat die dingen wat handiger in te stellen zijn voor dedicated servers.

Verwijderd
Ik kan dus nergens een C4 plaatsen he, er hangt er geen aan de muur..
Mijn teamgenoten blijven in de eerste ruimte verscholen zitten..
Het is ondertss in orde, na talloze keren opnieuw te starten..
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 15:07 ]
Zonet een ronde gespeeld op NL-Thegameworld. Daar kicken ze mensen die clanleden op glitchen betrappen. Meerdere spelers zaten op de een of andere manier IN een muur. Iedereen die het opmerkte en er iets van zei kreeg een kick of ban. Ik zag 2 spelers om die reden gekicked / gebanned worden. Jammer dat er geen ignore list voor de server lijst bestaat oid.
[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 04-01-2008 15:50 ]
Verwijderd
Ik wil ook het spel de schuld geven... voor het verwijderen van mn acc-Tim- schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:51:
Het spel de schuld geven is natuurlijk het makkelijkst...
hoo, ik bedoelde er niets mee... Ik vind namelijk Martyrdom wel irritant maar wel een onderdeel van het spel. Dan moet je maar leren ontwijken! Niks tegen martyrdom hoorVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:02:
[...]
Balance redenen. Of vind je het beter dat ze onmiddellijk afgaan ;-)
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Infinity Ward maakt het echt bijna onmogelijk om online te gaan via psn, damn. Om de game "Host ended the game" wtf is dat voor onzin?
Lijkt me dat degene die de game host gewoon gestopt is met spelen? Of werkt dat bij PSN anders?Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:16:
Infinity Ward maakt het echt bijna onmogelijk om online te gaan via psn, damn. Om de game "Host ended the game" wtf is dat voor onzin?
Dat heb je ook vaak op de Xbox 360. ( vooral de laatste tijd )Voor zover ik het weet zijn er geen host in Live. Zeg maar de Activion host de game zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:16:
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Activision host alleen de matchmaking servers etc. Als je een game begint dan is een van de mensen waarmee je speelt de host, of je bent het zelf.sekeroglan schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 18:40:
[...]
Dat heb je ook vaak op de Xbox 360. ( vooral de laatste tijd )Voor zover ik het weet zijn er geen host in Live. Zeg maar de Activion host de game zelf.
Verwijderd
Er mogen misschien wat bugs inzitten maar wij PC bezitters kunnen teminsten wel de online multiplayer mode spelenGunner schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:05:
[...]
Ik krijg zo de indruk uit deze draad dat de pc variant barstensvol bugs zit, wat m'n vermoeden wel een beetje bevestigd dat de pc versie gewoon compleet waardeloos is.
(kon het niet laten, zie het als een geintje
Verwijderd
Hmm killcam of niet een sniper verraad altijd zijn plek.. Bijd cod3 heb je geen killcam maar op het moment dat je dood word geschoten zie je nog net uit welke richting het fatale schot kwam. Hoe dan ook word je plek als sniper veraden en dat hoort erbij.. Je bent tenslotten beest overpowered met je sniper en daar staat weer wat tegenover.obsidian schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 09:06:
[...]
Eerlijk gezegd verander ik niet veel van mijn plek als sniper. Zorg dat ik op de achterste linie zit bij bijv Crossfire: ene kant team 1 andere kant team 2 (TDM). Schiet ik vanuit mn positie 3 man neer, haal UAV online schiet er nog 2 neer --> airstrike hopelijk 2 kills voila heli.. dan ga je ergens anders heen.
Ik hou ook gwn altijd mijn omgeving in de gaten.. Gaat iemand aan de ene kant van het gebouw erin --> andere kant eruit
Een goede sniper vuurt zowiezo maar 1 schot af van dezelfde plek. Helaas denken veel mensen dat snipen gelijk moet staan aan campen: WRONG!
Verwijderd
een sniper wil gewoon zoveel mogelijk dood en verderf zaaien, of ie dat de ene keer doet terwijl ie op telkens dezelfde plek zit (kennelijk goeie locatie want niemand doet er wat aan).. of een andere keer vanaf telkens verschillende plekken, is gewoon afhankelijk van de situatie.Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 21:28:
Een goede sniper vuurt zowiezo maar 1 schot af van dezelfde plek. Helaas denken veel mensen dat snipen gelijk moet staan aan campen: WRONG!
als campen werkt, dan campen
als t niet werkt , dan niet
gaat om het aantal kills dat je haalt, dan ben je een goede sniper.
AAARGH! Ik word gek ! Ik zit nu al meer dan 2 uur lang te proberen om in een online game te komen .
En dit is bijna elke dag zo ! ( PS3 versie ) Als ik nu niet snel in een game beland, gaat COD terug naar de winkel en koop ik de nieuwe UT.
En dit is bijna elke dag zo ! ( PS3 versie ) Als ik nu niet snel in een game beland, gaat COD terug naar de winkel en koop ik de nieuwe UT.
Het ligt niet aan Cod4 dat je niet online kunt! Oftewel, doe die PS3 weg en koop een pc (als je die nog niet hebt) of een xbox 360.coretx schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 02:19:
AAARGH! Ik word gek ! Ik zit nu al meer dan 2 uur lang te proberen om in een online game te komen .
Tomorrow is not today!
Het ligt wel aan COD4 op de PS3, met andere titels zijn er geen online problemen.
als sniper zou ik ook niet constant van locatie veranderen. Omdat er al zoveel actie is, is de kans klein dat hij speciaal jouw komt opzoeken. en als je een goede plek hebt is de kans al klein dat hij levend tot bij jou geraakt.
Verwijderd
Terug naar de winkel na een paar dagen? Ik wens je veel succescoretx schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 02:19:
even een vraagje voor de ps3 spelers onder ons, is het mogelijk om met een import versie samen te spelen met iemand die gewone nederlandse heeft zeg maar? (party invite)
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik dacht van niet. Tenminste; heb iets gelezen over het feit dat er in Amerika een andere patch bestond voor de PS3-versie waardoor men niet meer samen kon gamen met Europa. Of dit ook echt klopt, weet ik niet; heb de site niet meer in mijn geheugen/history zitten.Denko schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:06:
even een vraagje voor de ps3 spelers onder ons, is het mogelijk om met een import versie samen te spelen met iemand die gewone nederlandse heeft zeg maar? (party invite)
ff vraagje voor de pc cod'ers.
Ik heb nog wat hardware van m'n vorige pc liggen. Een PCI-E moederbord, geheugen en een proc. Het is een AMD 64 3000+ venice processor. Ik vroeg me af of deze proc cod 4 nog redelijk trekt? Ik wil namelijk niet voor slechte prestaties een nieuwe videokaart en voeding erbij kopen. Dus mensen met ervaringen?
Ik heb nog wat hardware van m'n vorige pc liggen. Een PCI-E moederbord, geheugen en een proc. Het is een AMD 64 3000+ venice processor. Ik vroeg me af of deze proc cod 4 nog redelijk trekt? Ik wil namelijk niet voor slechte prestaties een nieuwe videokaart en voeding erbij kopen. Dus mensen met ervaringen?
In de cod series zijn altijd al veel van dit soort glitches geweest. Er zijn ook een aantal communities die al deze glitches op de website zetten (en doorgeven aan IW om te fixen). Dat je wordt gekicked omdat je iets van zegt is nogal zwak imo..Bor de Wollef schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:49:
Zonet een ronde gespeeld op NL-Thegameworld. Daar kicken ze mensen die clanleden op glitchen betrappen. Meerdere spelers zaten op de een of andere manier IN een muur. Iedereen die het opmerkte en er iets van zei kreeg een kick of ban. Ik zag 2 spelers om die reden gekicked / gebanned worden. Jammer dat er geen ignore list voor de server lijst bestaat oid.
[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 05-01-2008 14:28 ]
Zoals je ziet in mn sig draai ik het spel op een athlon xp 3200+ barton core.. en het draait prima! Uiteindelijk is het belangrijkste component in je pc voor hedendaagse spellen je videokaart.. dus ik denk dat je met die amd64 3000+ venice core processor nog best mee kunt!barzi schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:02:
ff vraagje voor de pc cod'ers.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Weet iemand waar ik ergens live server stats voor op een website vanaf kan halen, ik heb me de pleuris gezocht maar kan niks vinden?
High Powered Madness
Heeft iemand al de golden versies van geweren gehaald ?
vind het wel een leuke toevoeging..
zelf heb ik bijna de rode camouflage ak74, maar om die in het goud te halen moet ik de rest van de "assault" challenges ook nog halen.
echt té veel!
zelf heb ik bijna de rode camouflage ak74, maar om die in het goud te halen moet ik de rest van de "assault" challenges ook nog halen.
echt té veel!
Tja, je moet er wat voor over hebben hoor. 
Zelf heb ik wel alle laptops gevonden maar al die wapen challenges enzo, echt geen zin in, heb wel wat beters te doen.
Zelf heb ik wel alle laptops gevonden maar al die wapen challenges enzo, echt geen zin in, heb wel wat beters te doen.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Zo ik kom ook weer is langs wippen.. heb even een vraagje
Heb nu een 3850 erin zitten en kwaliteit is flink verbeterd etc
maar als ik kijk bij options en dan bij "graphics" staan: number of dynamic light, model detail en water detail op "normal" en als ik daar op klik kan ik dat alleen veranderen in "low"
Terwijl als ik kijk bij "texture settings" en dan textures quality op manual doe... ik alles kan veranderen van normal naar high en daarna nog naar extra, wat natuurlijk heel leuk is
maar waarom kan ik de eerder genoemde dingen dan niet op high of extra zetten?
Zou het dan toch zo zijn dat m'n kaartje gelimiteerd is of ik al op alle maximale settings zit? hoewel ik opzicht frames genoeg heb
Heb nu een 3850 erin zitten en kwaliteit is flink verbeterd etc
Terwijl als ik kijk bij "texture settings" en dan textures quality op manual doe... ik alles kan veranderen van normal naar high en daarna nog naar extra, wat natuurlijk heel leuk is
Zou het dan toch zo zijn dat m'n kaartje gelimiteerd is of ik al op alle maximale settings zit? hoewel ik opzicht frames genoeg heb
Die vraag is denk ik al wel 50 keer gesteld
Hogere instellingen kunnen niet, en dat ligt niet aan je videokaart!
Tomorrow is not today!
Damn ik zit echt op een vage plek vast:
spoiler:
ik moet ontsnappen in een jeep en dan komt er een hind die de brug kapot schiet maar een checkpoint zit zo geplaatst dat je steeds van de brug af flikker, moet je die hind kapot schieten? dat is me nog niet gelukt
NeSs schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:23:
spoiler:ik moet ontsnappen in een jeep en dan komt er een hind die de brug kapot schiet maar een checkpoint zit zo geplaatst dat je steeds van de brug af flikker, moet je die hind kapot schieten? dat is me nog niet gelukt
spoiler:
Heb je al eens geprobeerd om gewoon verder te spelen?
Het hoort zo te gaan namelijk.
Geen idee wat je bedoeld, maar zoek anders gewoon eens naar een walkthrough, het liefst een als video.
http://nextgenwalkthroughs.com/ levert goede.
http://nextgenwalkthroughs.com/ levert goede.
[quote]Joss schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:30:
aah na 5 keer opnieuw beginnen lukt het nu wel op eens terwijl ik niks anders doe dan die 4 keren hier voor
aah na 5 keer opnieuw beginnen lukt het nu wel op eens terwijl ik niks anders doe dan die 4 keren hier voor
[ Voor 90% gewijzigd door NeSs op 05-01-2008 21:55 ]
Ik speel onder de naam: [GoT] - NeoMe
Super vaak wordt er gevraagd...''GoT a.k.a. Gathering of Tweakers ?
Ja...Zekers Ja !
Speel helaas alleen maar Cracked servers...
Ja...Zekers Ja !
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
NeSs schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:23:
spoiler:ik moet ontsnappen in een jeep en dan komt er een hind die de brug kapot schiet maar een checkpoint zit zo geplaatst dat je steeds van de brug af flikker, moet je die hind kapot schieten? dat is me nog niet gelukt
spoiler:
Gewoon terug de brug op klimmen, je team leader schreeuwt not dat je op moet schieten omdat de brug op instorten staat!
Hehe ja, dan herken ik je... Ik heb hem sinds vandaag origineel (thank you CD-WOW!!!).NeoMe schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:48:
Ik speel onder de naam: [GoT] - NeoMe![]()
Ja...Zekers Ja !
Alleen die NNL waar jij vooral speelt ben ik van verbannen, zo irritant he dat was zo'n fijne servers, beste van de cracked server imo. Maarja, nu ga ik nog wat opzoek in dit topic voor wat mooie NL servers.. SD of TDM zijn men favo
Ik speel onder [GoT]Arethusa vaak op een wtfgaming server (niet hardcore, wel tdm). Je spawnt direct weer als je dood bent, vind ik zelf wel prettig. Daar zijn er wel veel van te vinden. Af en toe speel ik ook op de servers in de TS maar helaas zijn er 90% van de keren weinig of geen spelers te vinden. Zul je zien dat ik altijd op de verkeerde momenten binnen kom. Afijn, ik denk dat ieder zo zijn favs heeft. Maar zoals als eens eerder genoemd is, een GoT fun competitie of iets lijkt me ook wel leuk.rCk schreef op zondag 06 januari 2008 @ 01:49:
[...]
Hehe ja, dan herken ik je... Ik heb hem sinds vandaag origineel (thank you CD-WOW!!!).
Alleen die NNL waar jij vooral speelt ben ik van verbannen, zo irritant he dat was zo'n fijne servers, beste van de cracked server imo. Maarja, nu ga ik nog wat opzoek in dit topic voor wat mooie NL servers.. SD of TDM zijn men favo
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Laatste dagen is het opeens heel erg ja.coretx schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 02:19:
Half januari komt er een patch voor.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Weet iemand toevallig welke poorten COD4 gebruikt?
Kepi_nl
Klopt, ik heb dat zelfs met mijn 8800GTX, en ik neem aan dat die alles toch wel moet kunnen hebbenSpacey23 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:43:
Die vraag is denk ik al wel 50 keer gesteldHogere instellingen kunnen niet, en dat ligt niet aan je videokaart!
Verwijderd
Dat hoort hij niet te hebben, waarschijnlijk je CPU?obsidian schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:55:
[...]
Klopt, ik heb dat zelfs met mijn 8800GTX, en ik neem aan dat die alles toch wel moet kunnen hebbenAl heeft ie wel een flinke dip (van 90fps naar 30fps) als ik AA aanzet op 4x...
De patch die de amerikanen al hebben? En ik met mijn import versie dus ookMars18 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 03:56:
[...]
Laatste dagen is het opeens heel erg ja.
Half januari komt er een patch voor.
Connectie problemen zijn nog erger dan ik ervoor heb meegemaakt, af en toe eens een potje kunnen spelen maar het blijft huilen met de pet op (en dan heb ik ook nog eens meer lag dan de amerikanen).
Leuk hoor import maar mooi niet dat ik dit volgende keer weer doe met een multiplayertitel.
C2D E6850 (2 x 3Ghz, 1333Mhz fsb)Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 10:12:
[...]
Dat hoort hij niet te hebben, waarschijnlijk je CPU?
Lijkt me niet...
Zijn er eigenlijk geen mogelijkheden om classes te exporten naar file oid? Eventueel met handige tool? Wanneer je bezig bent met het halen van de challenges wissel je nogal eens van class. Opslaan zou dan zeer welkom zijn.
ik heb een vraagje:
ik laat binnenkort een us ps3 overkomen...
Wat betreft de connectivity patch, wat wordt beschouwd als een "us versie", weet iemand dat?
Als je een us ps3 hebt maar je cod4 in eu gekocht hebt, heb je dan een eu versie of een us versie?
En omgekeerd?
ik wil zeker zijn dat ik beschouwd wordt als een eu versie... Bedankt!
Wouter
ik laat binnenkort een us ps3 overkomen...
Wat betreft de connectivity patch, wat wordt beschouwd als een "us versie", weet iemand dat?
Als je een us ps3 hebt maar je cod4 in eu gekocht hebt, heb je dan een eu versie of een us versie?
En omgekeerd?
ik wil zeker zijn dat ik beschouwd wordt als een eu versie... Bedankt!
Wouter
Ik word met mijn eu ps3 en us cod4 beschouwd als us, dus je zit goed wat dat betreft.
Verwijderd
Ik krijg sins gisteren telkens pb kick dit staat er bij:
cvar cl_maxpacket = 30
Heb opgezocht wat ik er aan kon doen maar kan er weinig tot niets over vinden in begrijpelijke taal
cvar cl_maxpacket = 30
Heb opgezocht wat ik er aan kon doen maar kan er weinig tot niets over vinden in begrijpelijke taal
Verwijderd
console/cvar cl_maxpacket = 60Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:54:
cvar cl_maxpacket = 30
Druk op de tilde om je console te openen en typ (zonder de haakjes) "\cl_maxpackets 30".Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:54:
cvar cl_maxpacket = 30
Hiermee zet je het aantal pakketjes op de vereiste 30 en zal pb je niet meer kicken. Geen idee waarom het moet though..
Verwijderd
Heel veel hebben er last van op het moment. Ik zie allemaal players gekickt worden door dit gedoe
Verwijderd
Dat zijn de client netwerk settings, best kans dat die server waar jij problemen hebt deze settings anders wil hebben.
De problemen met de PS 3 server zijn weg.
Heel de middag goed kunnen spelen
Heel de middag goed kunnen spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nee, dan zou hij hoogstens "Kicked by Console" krijgen, hij wordt gekicked door Punkuster en daar heeft de server waar je op speelt niets over te zeggen.Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 14:36:
Dat zijn de client netwerk settings, best kans dat die server waar jij problemen hebt deze settings anders wil hebben.
Om het goed te doen moet je die wijziging in je config file maken als het spel uit staat, maak je een wijziging in je config terwijl het spel aanstaat wordt de wijziging maar tijdelijk geaccepteerd hetzelfde geld als je het in je console intyped, op het moment dat je het spel dan afsluit veranderd COD4 je config weer terug naar wat het was toen je het spel startte.
ConsoleVerwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:24:
Weet iemand een leuke server vaar vaak nerderlanders in zitten ?
/connect 82.94.228.249:28960
Ik heb vandaag Win Xp opnieuw geinstalleerd, maar nu kan ik CoD4 niet opstarten. (heb mijn register niet op geslagen) Ik ga dus CoD4 weer opnieuw installeren, maar dan zou ik mijn profile kwijt zijn en dus ook mijn ranks. Iemand enig idee wat ik zou moeten opslaan(behalve profiles map) om mijn ranks te kunnen behouden?
Wat is eigenlijk de beste manier om een ladder af te lopen? Om de een of andere manier pleur ik meestal gewoon naar beneden
Verwijderd
alleen players is dacht ik genoegwishmasterUT2k4 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:30:
[...]
Console
Ik heb vandaag Win Xp opnieuw geinstalleerd, maar nu kan ik CoD4 niet opstarten. (heb mijn register niet op geslagen) Ik ga dus CoD4 weer opnieuw installeren, maar dan zou ik mijn profile kwijt zijn en dus ook mijn ranks. Iemand enig idee wat ik zou moeten opslaan(behalve profiles map) om mijn ranks te kunnen behouden?
Gewoon je profiles map opslaan als je dan opnieuw hebt geinstalleerd profile met exact dezelfde naam aanmaken en profiles map kopieren. Voila, je hebt nog je rank etc.wishmasterUT2k4 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:30:
[...]
Console
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Beiden bedanktpsychoclown schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:58:
[...]
Gewoon je profiles map opslaan als je dan opnieuw hebt geinstalleerd profile met exact dezelfde naam aanmaken en profiles map kopieren. Voila, je hebt nog je rank etc.
Verwijderd
Ikzelf vind het ladder aflopen vaak te gevaarlijk, omdat dit zo sloom gaat. Iedereen ziet je namelijk hangen. Ik spring daarom eigenlijk altijd naar beneden en als er enemies zijn snel cover zoeken.Bor de Wollef schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:39:
Wat is eigenlijk de beste manier om een ladder af te lopen? Om de een of andere manier pleur ik meestal gewoon naar beneden
Veel betere optie dan een ladder naar beneden klimmen
klinkt gek in een fps maar je moet het niet te gehaast doen.Bor de Wollef schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:39:
dus naar ladder toe en dan moet je je daadwerkelijk omdraaien op het moment dat je zeg maar op de ladder zit.
Xbox360, hij zegt telkens dat ik een netwerk connectie moet hebben om online te spelen
(terwijl ik dat heb, ben al 55 geweest)
opeens is het soms weg, WTF?
Verwijderd
Damn! Weer net 3x achter elkaar Host ended game op PS3 (DRAW..), en het valt me ook op dat als ik een game verlaat (wat bijna nooit gebeurt), dat er dan gelijk Host Ended game komt (laatste 4 keer, alsof ik de host was
)..
Zwaar irritant..
had net een k/d van 17/0
Zwaar irritant..

had net een k/d van 17/0

Had ik op de PS3 ook, opeens weer rank 1! Maar ff w88 doet wonderen.Xbox360, hij zegt telkens dat ik een netwerk connectie moet hebben om online te spelen(terwijl ik dat heb, ben al 55 geweest)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 21:03 ]
Ben er net ook mee gestopt, het is weer begonnenRMB schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:00:
Xbox360, hij zegt telkens dat ik een netwerk connectie moet hebben om online te spelen(terwijl ik dat heb, ben al 55 geweest)
enig idee hoe dit komt?
Verwijderd
Als ik aan het downloaden ben heb ik dit ALTIJD, downs op pauze en echt na 2 seconden is het weer ok.RMB schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:03:
enig idee hoe dit komt?
Onder welke tags spelen jullie? [GoT]? [GOT] [got] [g0t?]
Verwijderd
je hebt ook '"trucje'" om alle gouden wapens + camo's + add ons in 1x te krijgenHerr Flicker schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 18:49:
Heeft iemand al de golden versies van geweren gehaald ?
echt té veel!
kvond het zelf ook te lang duren ( gouden wapens )
Verwijderd
Vertel...Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:11:
[...]
je hebt ook '"trucje'" om alle gouden wapens + camo's + add ons in 1x te krijgen
OMG, zojuist weer gekicked omdat ik aangaf dat een speler aan het glitchen was. In de map ambush kun je in het kapot geschoten huis meest noordelijk op de map op de een of andere manier in of achter de muur kruipen. Hierdoor kun je erg veel kills halen omdat er voor spawnplekken zijn. Dit keer op de FAZ server een speler die dit keer op keer deed. Nadat ik dit aangaf en meerdere spelers het geval bevestigden een kick.
Verwijderd
Ik heb een golden dragunov, paar uurtjes crossfirerenVerwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:11:
[...]
je hebt ook '"trucje'" om alle gouden wapens + camo's + add ons in 1x te krijgen
Verwijderd
dat is nou echt zielig. maarja gelukkig zijn er zat andere mooie servers waar ze zoiets gewoon niet tolereren.Bor de Wollef schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:32:
OMG, zojuist weer gekicked omdat ik aangaf dat een speler aan het glitchen was. In de map ambush kun je in het kapot geschoten huis meest noordelijk op de map op de een of andere manier in of achter de muur kruipen. Hierdoor kun je erg veel kills halen omdat er voor spawnplekken zijn. Dit keer op de FAZ server een speler die dit keer op keer deed. Nadat ik dit aangaf en meerdere spelers het geval bevestigden een kick.
Verwijderd
Wat is er nou leuk aan een "shortcut" om je chalanges te halen. Dan zijn het toch geen chalanges meer? Ik heb golden dragunov, voor sniper is er zeker aan te komen. Maar ik heb toch respect voor de mensen die een golden uzi of shotgun hebben, zonder "shortcut".
[GoT], [GoT]ArethusaVerwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:05:
[...]
Als ik aan het downloaden ben heb ik dit ALTIJD, downs op pauze en echt na 2 seconden is het weer ok.
Onder welke tags spelen jullie? [GoT]? [GOT] [got] [g0t?]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
hoe kun je een goude versie van iets halen dan?
Tja in sommige clans spreken ze gewoon af en gaan ze een paar uurtjes om de beurt elkaar afschieten. Dan duurt het al met al niet meer zo lang voor de de golden wapens hebt, zeker niet in een kleine map en daarbij stijgt de rank ook behoorlijk natuurlijk. Ik hecht daarom eigenlijk geen enkele waarde aan dit soort status icons. Je ziet vaak genoeg iemand met een golden wapen lopen maar vervolgens wel bijna onder aan de match ladder eindigen.Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:54:
Wat is er nou leuk aan een "shortcut" om je chalanges te halen. Dan zijn het toch geen chalanges meer? Ik heb golden dragunov, voor sniper is er zeker aan te komen. Maar ik heb toch respect voor de mensen die een golden uzi of shotgun hebben, zonder "shortcut".
Oke, nu ff serieus ! Hoe wil je in hemelsnaam sommige challenges halen, ik moet zeggen dat ik al best een heel eind ben maar sommige zijn echt absurt.
- ''Airborne'' - Twee vijanden vermoorden terwijl je in de lucht hangt met kogels.
- ''Flawless'' - Volledig potje spelen zonder dood te gaan.
- ''Who The ?'' - Vermoord iemand door de muur heen door middel van kogel penetratie door op een explosief te schieten.
- Counter Claymore
- Counter C4
- ''Airborne'' - Twee vijanden vermoorden terwijl je in de lucht hangt met kogels.
- ''Who The ?'' - Vermoord iemand door de muur heen door middel van kogel penetratie door op een explosief te schieten.
- Counter Claymore
- Counter C4
Komt door Live, kan je niks aan doen. Ze zijn er mee bezig, dus hoop dat het snel opgelost is, want het duurt nu namelijk al bijna 2 wekenRMB schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:03:
enig idee hoe dit komt?
Airborn- van een gebouw springen en schietenNeoMe schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:14:
Oke, nu ff serieus ! Hoe wil je in hemelsnaam sommige challenges halen, ik moet zeggen dat ik al best een heel eind ben maar sommige zijn echt absurt.
- Counter Claymore
- Counter C4
Flawless- Als de game begint op de grond liggen en een kopje koffie drinken
Who the? - Met de RDP en de deep inpact perk schiet je door veel muren heen.
Plaats je claymore of C4 op een plek die je van buitenaf kan raken en je challenge is binnen
Werkt goed met headquaters en S & D.
rest geen idee wat het inhoud,moet er thuis naar kijken.
Maar ben wel nieuwsgierig naar wat je allemaal moet doen om geen golden gun te kunnen krijgen, iemand????
edit:
Heb het al gevonden:
Golden weapons
Successfully complete the indicated task to unlock the corresponding golden weapon camouflage. Note: The golden version of the weapons does not boost any attributes and is just purely cosmetic.
Golden Ak-47: Successfully complete all Assault Rifle challenges.
Golden Desert Eagle: Reach level 55.
Golden Dragonuv: Successfully complete all Sniper challenges.
Golden M1014: Successfully complete all Shotgun challenges.
Golden M60: Successfully complete all LMG challenges.
Golden Mini-Uzi: Successfully complete all SMG challenges.
[ Voor 27% gewijzigd door sekeroglan op 06-01-2008 22:29 ]
Dit topic is gesloten.