* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Wow chill, wilde alleen helpen, bedoelde er niks meeNeoMe schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:26:
Je hoeft me niet uit te leggen wat ik moet doen, dat weet ik juist dondersgoed !
Het probleem is alleen het behalen van de challenges.
Vooral de Elite zijn super moeilijk. Andere moeten nog wel te doen zijn met wat geluk.
Die counteracties zijn schieten op een c4 of claymore en dan iemand killen.
Maar hoe kun je nu iemand killen met een claymore zonder dat ie afgaat terwijl ie wel in de buurt moet zijn om erop te schieten/damagen. Misschien in de verkeerde richting zetten ofzo...lijkt me het logischte.
Ik had hem gehaald door een claymore te plaatsen. Moest het wel een paar keer proberen.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Volgens mij wel, is allemaal in Pripjat. Komt dit je bekend voor?HugoBoss1985 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:28:
Ik ben gisteren een keer dood gegaan door een granaat die ik zelf gooie voordat ik spawnde
Dat reuzenrad zit ook in STALKER, toch?

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Toen hij terugkwam was 1.4 al uit maar de server stond nog steeds op 1.1, hij is nu mateloos populair en zit continue vol met Poolse noobs, natuurlijk helemaal geweldig
Graag advies, we hebben geen zin in een lege server nu hij net goed begint te lopen maar ook geen zin om voor eeuwig 1.1 te doen.
- Is de server net verwisseld met de tweede CoD:UO server, nu is het IP weer goed.
[ Voor 4% gewijzigd door Groever op 07-01-2008 08:15 ]
Verwijderd
http://img217.imageshack.us/img217/6365/blocpoolfm8.jpg
Verwijderd
Nope, de MP44 heeft geen addons voorzover ik weet. Beetje jammer, want met Iron Sight is ie niet zo heel erg fijn. Veel terugslag en weinig accuraat. Damage is wel redelijk hoog met de damage perks erbij. Enige challenge die erbij zit is 150 headshots ofzo, maar dan moet je echt serieus lang spelen...Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:12:
Ben nog lang niet op het level waar je MP44 ge-unlocked heb maar heb deze wel eens opgeraapt van andere spelers maar is het geintje dit wapen want kan me niet voorstellen dat dit wapen efficient is met dit spel , kansloos lijkt het mij tegenover de andere wapens of heb ik dat mis . PC versie speel ik . En kan je de MP44 ook upgraden met red-dot en extra,s want heb het nog alleen in de cleane versie opgeraapt .?
Ik heb een tijdje terug de Golden M60 unlocked, maar die was qua uitstraling toch niet zo indrukwekkend als gehoopt. Wie weet haal ik ooit nog eens de Golden AK, want die is volgens mij een stuk mooier. Gold Dragunov lijkt me ook wel vet om voor te sparen, maar ik heb neit echt het snipen in mijn bloed zitten.
Goud is geen geld
Volgens mij werkt schieten vanaf een dak ooksekeroglan schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:21:
[...]
Airborn- van een gebouw springen en schieten
Als het goed is lukt dat niet en krijg je een timeout / no packet flow oidFlawless- Als de game begint op de grond liggen en een kopje koffie drinken
Ofwel dom geluk? Erg vreemde en bijna onmogelijke challenge als je hem echt wilt halenWho the? - Met de RDP en de deep inpact perk schiet je door veel muren heen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De echte pool uit bloc is eerder al door mij gepostaicaramba schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:22:
Dit lijkt misschien nog iets meer op de pool van bloc ^^
http://img217.imageshack.us/img217/6365/blocpoolfm8.jpg
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Wat ik weet van CoD2, Wolf:ET en wat andere spellen, is dat ze meestal gewoon de eerst twee weken lang de console laten spammen dat ze op 1.4 gaan draaien, elke minuut één berichtje in het rood, en dat het IP enzo hetzelfde blijft. Dan na die twee weken gaan ze over...Groever schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:47:
Hmm, mijn (kleine) clan zit een beetje met een dilemma. De admin van de server ging op vakantie toen de laatste versie nog 1.1 was, de server was toen nauwelijks populair.
Toen hij terugkwam was 1.4 al uit maar de server stond nog steeds op 1.1, hij is nu mateloos populair en zit continue vol met Poolse noobs, natuurlijk helemaal geweldig. Maar nu begint het toch wel te irriteren dat je niemand kan bannen (dat is dringend nodig met Poolse noobs) en dat alle mensen met een beetje skill al gepatched hebben. Nu willen we dus gaan patchen, maar zou er dan nog iemand de server weten te vinden? Iemand hetzelfde gedaan en hoe is het gegaan? We hebben niet echt fans van de server zoals met onze CoD:UO server, het zijn 80% random mensen.
Graag advies, we hebben geen zin in een lege server nu hij net goed begint te lopen maar ook geen zin om voor eeuwig 1.1 te doen.
- Is de server net verwisseld met de tweede CoD:UO server, nu is het IP weer goed.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Idd, dat vraag ik me ook af, af en toe is er een discussie, maar die past er dan niet meer opBor de Wollef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:06:
Is het ook mogelijk de chat history na te lezen? De console is maar een regel lang helaas.
Inderdaad, af en toe is het teruglezen echt super handig. Is er geen config setting om de console langer te maken oid?Martinspire schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:26:
[...]
Idd, dat vraag ik me ook af, af en toe is er een discussie, maar die past er dan niet meer op
Precies en met PgUp en PgDn kun je omhoog en omlaag scrollen.Joss schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:40:
Shift + tilde (~) opent een full-screen console.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Thanks, dat is precies waar ik op doeldeJoss schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:40:
Shift + tilde (~) opent een full-screen console.
Iemand trouwens al alles 100% ? ( elite en hum enzo ? )
Verwijderd
[GoT].Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:05:
[...]
Onder welke tags spelen jullie? [GoT]? [GOT] [got] [g0t?]
De Tag [GOT] wordt door een Noorse BF2 Clan gebruikt.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
En sommige GoT'ers zijn al overgelopen...Indy91 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:38:
[...]
[GoT].
De Tag [GOT] wordt door een Noorse BF2 Clan gebruikt.
Wel humor trouwens; zit je in een room op XBL, komt er ineens een GoT'er de kamer binnengewandeld (waar je dan ook nog eens tegen moet spelen)...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat kan, zorgen dat je disconnected bent en dan kan je in het hoofdscherm 'challenges' bekijken.NeoMe schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:18:
Kun je dan ook lezen welke challenges je hebt gehaald, was soms zit ik midden in de strijd en haal ik ineens een challenge maar kenk niet ff opletten welke.
Iemand trouwens al alles 100% ? ( elite en hum enzo ? )
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
[ Voor 42% gewijzigd door NeoMe op 07-01-2008 14:22 ]
erg vet level is dat...alleen het einde (dat je moet wachten op die heli) is echt NIET TE DOEN op de moeilijkste mode...axis schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:40:
[...]
Volgens mij wel, is allemaal in Pripjat. Komt dit je bekend voor?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Jawel; daar zijn een paar tactieken voor om zowel de eerste 2 waves grondtroepen en al het personeel uit de heli's met 1 druk op de knop zowat om zeep te helpen. Heb zelf dit level nog niet gedaan op Veteran maar ken voldoende mensen die al klaar zijn zonder enige moeite.FireFoz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:24:
[...]
erg vet level is dat...alleen het einde (dat je moet wachten op die heli) is echt NIET TE DOEN op de moeilijkste mode...
Het is iig wel handig als je je c4 niet meteen opmaakt bij de eerste groep.
Surgue schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:28:
Daar deed ik ook lang over, verreweg het moeilijkste stuk in het spel (vind ik)
Het is iig wel handig als je je c4 niet meteen opmaakt bij de eerste groep.
Dit verkrijgen is toch veel leuker dan 10x opnieuw prestige mode te doensekeroglan schreef op zondag 06 januari 2008 @ 22:21:
[...]
Heb het al gevonden:
Golden weapons
Successfully complete the indicated task to unlock the corresponding golden weapon camouflage. Note: The golden version of the weapons does not boost any attributes and is just purely cosmetic.
Golden Ak-47: Successfully complete all Assault Rifle challenges.
Golden Desert Eagle: Reach level 55.
Golden Dragonuv: Successfully complete all Sniper challenges.
Golden M1014: Successfully complete all Shotgun challenges.
Golden M60: Successfully complete all LMG challenges.
Golden Mini-Uzi: Successfully complete all SMG challenges.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Je krijgt een aardig aantal granaten naar je toe, maar je zit redelijk veilig in die huisjes.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dat kan ook tussen de matches door hoorOuterspace schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:19:
[...]
Dat kan, zorgen dat je disconnected bent en dan kan je in het hoofdscherm 'challenges' bekijken.
Dat staat er niet, als in in-game bent. Heel erg lastig soms...moet je weer eruit en erin om volgende challenge te bekijken.obsidian schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:10:
[...]
Dat kan ook tussen de matches door hoorGewoon ESC drukken als dat bovenin staat (om wapenselecties te doen enzo) en dan staat Challenges er ook tussen.
The golden version of the weapons does not boost any attributes and is just purely cosmetic.
[ Voor 62% gewijzigd door NeoMe op 07-01-2008 15:14 ]
OctagonQontrolMAX3400 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:39:
[...]
En sommige GoT'ers zijn al overgelopen...![]()
Wel humor trouwens; zit je in een room op XBL, komt er ineens een GoT'er de kamer binnengewandeld (waar je dan ook nog eens tegen moet spelen)...
[GoT]slasher80

Ik werd volgens mij flink afgeslacht door UDC geloof ik

Elect a clown, expect a circus.
Ik zei ook, tussen de matches doorNeoMe schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:11:
[...]
Dat staat er niet, als in in-game bent. Heel erg lastig soms...moet je weer eruit en erin om volgende challenge te bekijken.
[...]
Niet wachten, 25 minuten keihard knokken voor de volgende opdrachtNeoMe schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:35:
Ja, dat wel. Maar is nogal irritant als je tussendoor het een en ander al hebt gehaald...dan mag je 25 minuten gaan wachten
Poll: Gebruik jij Voice chat in COD4?
• Ja, de ingame voice chat
• Ja, teamspeak
• Ja, ventrillo
• Ja, andere software
• Nee
Ook een poll maken? Klik hier
Misschien is het leuk dit soort polls aan de topicstart toe te voegen?
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 07-01-2008 16:24 ]
- Nee, geen voicechat...wil wel maar wat heb je eraan als niemand het doet / je een perk hebt die anti-voice-chat is. De tegenstander weet dan wat je doet, hij hoort wat jij zegt en herhaalt het even voor het hele team. Dus...useless.
- Ben trouwens level 55, heb er iets minder dan 2 dagen over gedaan ( +/- 47 uur )
> 5000 kills - 4000 deaths, 1000 assists & 500 headshots. ( afgerond ).
> Killstreak 21...deze probeer ik nog altijd te verhogen naar + 25.
Hier een RAR (350KB)
Mag eventueel wel ook in de Startpost worden opgenomen; toch bandbreedte zat.
[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 07-01-2008 16:49 ]
On a sidenote, de M16.. Iedere halve zool loopt er mee, maar ik krijg 'm gewoon niet? ben nu lvl 35, heb wel de MP5, maar ik zou graag die M16 eens proberen. dat is het wapen wat in salvo's schiet, heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien heb?
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Geen idee; de M16 is standaard-uitrusting op de 360 vanaf LvL1.Visgek24 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:44:On a sidenote, de M16.. Iedere halve zool loopt er mee, maar ik krijg 'm gewoon niet? ben nu lvl 35, heb wel de MP5, maar ik zou graag die M16 eens proberen. dat is het wapen wat in salvo's schiet, heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien heb?
Ik dacht altijd dat die Perk alleen werkte met wat de vijand in zou tiepen naar z'n eigen team, niet de verbale chat ?NeoMe schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:37:
.........
- Nee, geen voicechat...wil wel maar wat heb je eraan als niemand het doet / je een perk hebt die anti-voice-chat is. De tegenstander weet dan wat je doet, hij hoort wat jij zegt en herhaalt het even voor het hele team. Dus...useless.
......
De perk heb ik nog niet, dus kan het mis hebben.
Dat komt omdat je voor Ventrillo moet betalen. Er is wel een gratis te gebruiken oudere versie maar die schijnt een security lek te bevatten.Visgek24 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:44:
Wat raar dat zoveel mensen nog Teamspeak gebruiken. mijn WoW guild gebruikt sinds een jaar Ventrilo, en dat is ècht een wereld van verschil. geluid klinkt veel beter, minder ruis, veel minder lag. je kunt volume per persoon aanpassen.. reden genoeg lijkt mij om over te stappen en TS nooit meer aan te raken
Dat staat er wel aan het einde van een map, als je ook je custom classes aan kan passen.NeoMe schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:11:
Dat staat er niet, als in in-game bent. Heel erg lastig soms...moet je weer eruit en erin om volgende challenge te bekijken.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Nee, het gaat om voicechat, en dan die van enemies die 'dichtbij' zijn. Inderdaad een erg slimme zet om op deze manier de ingame voice nog meer te 'promoten', deze werd ook in CoD2 nauwelijks gebruikt. Niet gek ook, als je teamspeak/ventrilio kunt gebruiken, wat an sich veel prettiger is.Frenzy_LS schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:45:
[...]
Ik dacht altijd dat die Perk alleen werkte met wat de vijand in zou tiepen naar z'n eigen team, niet de verbale chat ?
De perk heb ik nog niet, dus kan het mis hebben.
Mwah hele middag kunnen spelen online met een klasgenoot, ben gelijk level 40, vet avatar heeft datVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:34:
Waar blijft die connectivity patch voor de PS3
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Op de PC ook hoor, die kan je gewoon kiezen. Is in ieder geval het standaard wapen van de Assault-class. Is van afstand een van de beste wapens maar van dichtbij begin je er jammer genoeg zo weinig mee, daarom gebruik ik altijd de M4. Die is op afstand redelijk (wel minder dan de M16) maar van dichtbij een stuk beter.Visgek24 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:44:
On a sidenote, de M16.. Iedere halve zool loopt er mee, maar ik krijg 'm gewoon niet? ben nu lvl 35, heb wel de MP5, maar ik zou graag die M16 eens proberen. dat is het wapen wat in salvo's schiet, heeft iemand enig idee wat ik over het hoofd gezien heb?
Het is gratis, het draait goed en stabiel op onze linux gameserver en we zijn tevredenVisgek24 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:44:
Wat raar dat zoveel mensen nog Teamspeak gebruiken. mijn WoW guild gebruikt sinds een jaar Ventrilo, en dat is ècht een wereld van verschil. geluid klinkt veel beter, minder ruis, veel minder lag. je kunt volume per persoon aanpassen.. reden genoeg lijkt mij om over te stappen en TS nooit meer aan te raken
Verwijderd
Ik gebruik altijd de M5 eigenlijkGroever schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:39:
[...]
Op de PC ook hoor, die kan je gewoon kiezen. Is in ieder geval het standaard wapen van de Assault-class. Is van afstand een van de beste wapens maar van dichtbij begin je er jammer genoeg zo weinig mee, daarom gebruik ik altijd de M4. Die is op afstand redelijk (wel minder dan de M16) maar van dichtbij een stuk beter.
Maar dat is alleen in-game. Dus als jij met je fijne team op teamspeak of ventrilo zit dan horen ze uiteraard niks. Daarom wordt het dus ook gebruikt bij wars en binnen clans. Op public heb je er dan in principe ook geen zak aan. Speelde eerst altijd Counterstrike Source, en nu voortaan COD4. Maar de enigste reden dat ze daar voicechat gebruikte was om dooie Mario muziek te laten horen of andere aparte geluiden.
Kortom: Voicechat alleen gebruiken in clans/wars.
De M16 doet het met de juiste perks ook in close combat prima hoor. Wel aardig overpowered.Groever schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:39:
[...]
Op de PC ook hoor, die kan je gewoon kiezen. Is in ieder geval het standaard wapen van de Assault-class. Is van afstand een van de beste wapens maar van dichtbij begin je er jammer genoeg zo weinig mee, daarom gebruik ik altijd de M4. Die is op afstand redelijk (wel minder dan de M16) maar van dichtbij een stuk beter.
* Bor dacht dat je de M60 bedoelde. De M16 kom ik ingame niet eens zo bar veel tegen. Het zijn meer de sproei guns die je veel ziet.
[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 07-01-2008 19:21 ]
Verwijderd
Tja die sproeiguns zijn vaak in somige servers het meest effectief , een server met meer dan 10 spelers vraagt al gauw om snel handelen en veel kogels dus sproei is beter dan toch?Bor de Wollef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:17:
[...]
De M16 doet het met de juiste perks ook in close combat prima hoor. Wel aardig overpowered.
/me dacht dat je de M60 bedoelde. De M16 kom ik ingame niet eens zo bar veel tegen. Het zijn meer de sproei guns die je veel ziet.
Het werkt wellicht beter als je niet goed kunt richten inderdaad. Of het leuker is is een 2e.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:14:
[...]
Tja die sproeiguns zijn vaak in somige servers het meest effectief , een server met meer dan 10 spelers vraagt al gauw om snel handelen en veel kogels dus sproei is beter dan toch?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Kom op , COD 1 met UO /cod 2 hadden allemaal machinegeweren , en ja het hebben van een rifle/of sniper extr. was ook leuk en kunst appart , was eerst zeer sceptisch na spelen van de demo COD4 maar na hebben van de d elegale PC vesrie ben ik toch weer zeer in de COD sfeer geraakt , het slimme van deze game is dat ze de combi met BF2 gemaakt hebben maar totaal COD blijven , rannks and ribbons worden nu ook weer uitgedeeld , nou ja geen ribbons maar andere doelen , slimme zet en toataal een nieuwe Echte cod game maar toch . Wapens verschillen kwa gevoel en ook soort rifle's die nu G3 heten zijn van de partij . Hoe langer ik dit spel speel hoe leuker ik het vind . Elke gamer heeft een moment van lekker sniperen of dan weer met de machien auto guns .Bor de Wollef schreef op maandag 07 januari 2008 @ 20:20:
[...]
Het werkt wellicht beter als je niet goed kunt richten inderdaad. Of het leuker is is een 2e.
Voor mij na het teveel spelen van COD2 en daarna overgestapt na BF2 inftr.only ben ik errugt blij met COD4 als opvolger van COD2 en Bf2 I.O..
p.s. wanneer nuchter dan kan ik aardig wat met single-shots wapens.bla bla
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 21:44 ]
Verwijderd
Bf2 heeft een grootsere gameplay gebied dan COD4 maar daar kunnen ook de games maar beter in verschillen .
COD4 heeft een voor mij goed uitgevallen game gemaakt van een echte COD game in het verlengde van wat BF2 ook een beetje veel heeft , maar dan op ze COD.s.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 22:07 ]
Ik was gewoon bezig via new game, spel opgeslagen. Ik dacht, ik probeer mile high club weer een keer. echter, hij heeft nu mile high club over mn save game opgeslagen. kan wel gewoon via mission select alle missies kiezen en dus 1 voor 1 op veteran spelen.
Volgens mij wel, althans dat is bij meeste spellen zo. Probeer anders een missie op veteran en kijk of je de achievement krijg voor complete missie on veteran.legolas82 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:05:
Weet iemand of je de achievement 'deep and hard '(complete cod4 on veteran) ook krijgt als je gewoon missie voor missie speelt via mission select??
Ik was gewoon bezig via new game, spel opgeslagen. Ik dacht, ik probeer mile high club weer een keer. echter, hij heeft nu mile high club over mn save game opgeslagen. kan wel gewoon via mission select alle missies kiezen en dus 1 voor 1 op veteran spelen.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Gisteren weereens wat langer gespeeld sinds een week, ging af en toe voor geen meter. Reageerde gewoon te traag. Soms heb je van die dagen...
Heb ik inderdaad ook, de ene keer word je 1e in een free-for-all spel met de dubbele score van de nummer 2, de andere keer eindig je onderaan omdat je NET een fractie van een seconde te laat reageerde...-CKY2K- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:34:
Die sproei guns kom je veel in de deathmatch games tegen idd. Gisteren werd ik in 1 game alleen maar afgeschoten door rambo mannetjes met hun p90.
Gisteren weereens wat langer gespeeld sinds een week, ging af en toe voor geen meter. Reageerde gewoon te traag. Soms heb je van die dagen...
Mijn favo wapen is trouwens de M16, heerlijk wapen, in close combat heb je er ietsje minder aan inderdaad, maar hij is o zo effectief van een afstand, vooral met de Stopping Power perk, heb er meestal ook nog de deep impact bij. Heb wel even moeten oefenen met de M16 maar hij bevalt me beter dan de zogenaamde sproei-guns, raap af en toe wel eens zo'n P90 op maar dat is toch niet zo mijn ding. Misschien daar ook maar eens mee oefenen.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Gaan we dit weer krijgen; is de discussie over de perks afgelopen, gaan we de guns krijgen... Zoals Cruijff zegt: elk voordeel heb zijn nadeel! En dus speel ook ik met P90's, MP5's, Desert Eagles en allemaal afhankelijk van de map die gespeeld gaat worden.-CKY2K- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:34:
Die sproei guns kom je veel in de deathmatch games tegen idd. Gisteren werd ik in 1 game alleen maar afgeschoten door rambo mannetjes met hun p90.
Ga Hardcore spelen, daar spelen ze wel anders-CKY2K- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:34:
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Online spelen ook geen probleem hier maar niet tegen vrienden die de USA versie hebben en al wel de patch gebruiken..Mars18 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:13:
[...]
Mwah hele middag kunnen spelen online met een klasgenoot, ben gelijk level 40, vet avatar heeft dat
hardcore ben ik nog steeds een sprayhoer met een p90. Kogels doen meer dmg dus als jij eerder schiet dan de ander is het een killRoyz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:53:
[...]
Ga Hardcore spelen, daar spelen ze wel anders
heerlijke gun die p90, gewoon rushen rushen rushen en dan 3 mannetjes neerknallen in 1 kamer. Je kan er zelfs nog redelijk op afstand mee schieten (altijd leuk, snipers neerknallen met dat ding
blup
Verwijderd
M16 is inderdaad heerlijk! Samen met G3, M14, R700 en Desert Eagle mijn favo wapen. Ik ben ook niet echt een sproeier, ben er ook niet goed in moet ik zeggen. De keren dat ik een AK, G36c of SMG pak haal ik ook echt beduidend minder kills. Door de full-auto ga ik altijd echt scheef (lees: veel minder accuraat, iets te wild) schieten waardoor ik veel mis. Met een G3 of M16 schiet ik dan ook echt veel zuiverder, hierom neem ik zelfs op Shipment liever een G3 dan een full-auto wapen. Werkt voor mij zeker zo goed! Ikzelf zie het voordeel niet echt van een M4 of G36 over een M16 of G3, beide werken bij mij ook close range net zo goed als een sproei-gun... Ok, je moet natuurlijk wel zuiver schieten en zorgen dat je goed raakt, maar ook close range haal ik heel wat P90's e.d. neer met deze afstand wapens.Duuvel schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:20:
[...]
Heb ik inderdaad ook, de ene keer word je 1e in een free-for-all spel met de dubbele score van de nummer 2, de andere keer eindig je onderaan omdat je NET een fractie van een seconde te laat reageerde...
Mijn favo wapen is trouwens de M16, heerlijk wapen, in close combat heb je er ietsje minder aan inderdaad, maar hij is o zo effectief van een afstand, vooral met de Stopping Power perk, heb er meestal ook nog de deep impact bij. Heb wel even moeten oefenen met de M16 maar hij bevalt me beter dan de zogenaamde sproei-guns, raap af en toe wel eens zo'n P90 op maar dat is toch niet zo mijn ding. Misschien daar ook maar eens mee oefenen.
G3 is denk ik de beste allrounder, zowel op echt verre afstanden (snipe afstanden) is hij uiterst accuraat, maar ook op mappen als shipment en vacant is hij goed te gebruiken... nog ietsje beter dan de M16 denk ik
Ik ben trouwens een beetje afgestapt van het snipen. Hoe leuk ik het ook vind (Rifles
Je schiet heel zuiver zelfs, met je accuracy van 23%Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:59:
[...]
M16 is inderdaad heerlijk! Samen met G3, M14, R700 en Desert Eagle mijn favo wapen. Ik ben ook niet echt een sproeier, ben er ook niet goed in moet ik zeggen. De keren dat ik een AK, G36c of SMG pak haal ik ook echt beduidend minder kills. Door de full-auto ga ik altijd echt scheef (lees: veel minder accuraat, iets te wild) schieten waardoor ik veel mis. Met een G3 of M16 schiet ik dan ook echt veel zuiverder, hierom neem ik zelfs op Shipment liever een G3 dan een full-auto wapen.
de meesten zitten op 12%
Maar zit er nog een beetje tactiek in of het is het gewoon een beetje knallen.
Vind bf2 een erg goede game, kan je het daar een beetje mee vergelijken?
Ligt er natuurlijk ook net aan wat voor speler je bent. Als je een sniper bent kun je een veel betere accuracy halen dan wanneer je een 'sprayer' bentRoyz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:37:
[...]
Je schiet heel zuiver zelfs, met je accuracy van 23%
de meesten zitten op 12%
Tomorrow is not today!
Bedoel je dat de meeste guns maar 12% accuraat zijn op de lange afstand?Royz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:37:
[...]
de meesten zitten op 12%
Of interpreteer ik je post gewoon helemaal verkeerd?
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
hahaha dankjeRoyz schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:37:
[...]
de meesten zitten op 12%
Jij doet het ook niet verkeerd met je 34%, dat is echt gek hoog... zeker voor de hectische headquarters matches!
Nee, hij bedoelt dat 12% van alle afgevuurde kogels ook daadwerkelijk geraakt hebben. Als je veel sproeit los je veel kogels en zal maar een klein percentage daadwerkelijk raken, hierdoor schiet je veel minder accuraat dan met bv. een Sniper (of je moet iets echt heel verkeerd doend_star schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:47:
[...]
Bedoel je dat de meeste guns maar 12% accuraat zijn op de lange afstand?
Of interpreteer ik je post gewoon helemaal verkeerd?
Bij: Barracks / Leaderboards / Accuracy (bij je online stats dus, waar je ook je K/D kunt zien, voor SP wordt dit volgens mij niet bijgehouden). Je accuracy zegt inderdaad niet echt veel over je skill o.i.d. Al is het natuurlijk wel respectabel als iemand meer als 1/3 van zijn kogels raak weet te schieten. Maar het zegt meer over de speelstijl dan over hoe goed iemand daadwerkelijk is / hoe veel kills hij maakt.NeoMe schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:01:
Hoe weet je of waar zie je hoe accuraat je schiet ?
Is het trouwens niet een beetje onzin om die getallen te vergelijken.
Omdat je de ene keer een hele missie met een sniper rondsjouwt en de andere keer spray en pray style erop nahoudt ?
...knip...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 12:28 . Reden: Reactie op NeoMe ]
Is het trouwens niet een beetje onzin om die getallen te vergelijken.
Omdat je de ene keer een hele missie met een sniper rondsjouwt en de andere keer spray en pray style erop nahoudt ?
Ikzelf heb nu 5000 kills en 4000 deaths, dat wil dus zeggen k/d van 1,25. Alleen in het begin was ik nog niet zo goed als nu...ben nu level 55 en heb meer ervaring. mijn k/d is nu vele malen hoger. Je kunt de eerste twee uur cod4 niet vergelijken met twee uurtjes cod4 nu.
- Ik wil trouwens weten hoe jullie cod4 opnemen. Wil een compilatie gaan maken van een leuke killstreak en wat hoogtepuntjes...niets boeiends. Je kunt ingame opnemen, maar die kun je dan ook weer alleen afspelen binnen cod4.
Iemand een simpel en goed programmatje ?
* XP Movie Maker voor bewerking.
* ??? voor opnemen COD4.
[ Voor 60% gewijzigd door NeoMe op 08-01-2008 12:12 ]
en seismovision om de demo's af te spelen (werkt net wat handigere dan de demo in cod apart af te spelen)
Denk dat veel spelers niet weten hoe je ermee moet omgaan, de maps zijn groot genoeg voor wat sniperwerk, maar denk dat de meeste zich vergissen in de positie (je bent nu eenmaal wat campy als sniper zijnde) 't is in de meeste maps enorm makkelijk om de sniper te vermijden en in de rug aan te vallen. Vooral de open maps, voorbeelden spreken voor zich. Hier houd je constant rekening mee, vooral kijkende naar waar het front zich bevind en kijken welke wegen tussen je team-genoten en jou inliggen die op dat moment onbewaakt zijn.
Mensen met rifles (G3, M14 en M16 in wat mindere mate) hebben inderdaad wel de afstand, maar niet de preciesie om nauwkeurig te schieten. Als sniper zit je nooit in het open, is altijd maar een klein deel zichtbaar. Zelfs met een red-dot is het moeilijk om dat kleine deel fatsoenlijk te raken, puur omdat de red-dot of iron-sight zelf te "lomp" zijn om een klein ding te "targetten". Misschien dat de ACOG scope zou werken, maar door de zoom versterk je de beweging van je wapen, zonder dat je hem kunt steady houden.
't Spel is zeker gebalanceerd, en snipen is nog steeds wat snipen zou moeten zijn. Je moet alleen rekening houden met heel veel dingen. En uiteraard de afstand houden, die scope zit er niks voor niks op. Kunt beter een paar keer niet schieten, dan missen en doodgaan.
edit mocht er een keer een avond zijn dat er wat te doen is op een van de GoT servers, komen wij (clan) ook wel even binnenvallen.
[ Voor 4% gewijzigd door Zupp op 08-01-2008 12:39 ]
Dan moet je het vergelijken met de BF2-City maps (alleen dan 4x zo klein) en Infantery servers-only + airstrikes zegmaarMarc3l schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:38:
Ga hem dit weekend waarschijnlijk ook kopen.
Maar zit er nog een beetje tactiek in of het is het gewoon een beetje knallen.
Vind bf2 een erg goede game, kan je het daar een beetje mee vergelijken?
Overgens zit er veel meer detail in de maps van CoD4 dan het met BF2 is.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ondanks dat ik nu nog maar LV43 en eigenlijk op een paar na alle wapens wel vrij heb, grijp ik van het begin af aan toch iedere keer weer naar de M16 met red dot sight en stopping power, bullet impact en increased hip fire accuracy als perks. Uiteraard 5 classes aangemaakt met P90 en G3 etc, maar iedere keer weer toch de die M16. Perfect voor de middellange EN lange afstand! Op korte afstand heb ik mooi de increased hip fire accuracy en is de M16 ook erg goed te gebruiken voor close combat. Een keer met ACOG-scope genomen in de map Crossfire en in de lengte van de straat met twee taps vanuit het huis met kapotgeschoten etage naar de andere kant een sniper in het huis gekilld. Perfect, maar de ACOG hindert me het zicht om me heen en dat irriteert me. Red dot is beter voor mij.
De M16 levert mij veel XP's op per ronde, speel bijna alleen maar HQ en eindig toch bijna altijd wel in de top 3. Maar jullie goede verhalen over de M60 neem ik mee en ga ik vanavond eens uitproberen! Lijkt me een goed wapen om in FFA-mode te gebruiken in die megakleine map Shipment. laatst gespeeld. Man! Wat een mayhem, niet normaal meer. Als ik gekilld was en nog ff om me heen keek (in de tijd dat dan nog ff kan), zag ik op 1 spawnplak VLAK achter elkaar 3 man spawnen en ook METEEN neergmaaid worden. Je zag de poppetjes gewoon in elkaar overvloeien
Lekkerste map om te spelen, blijft voor mij Crash. Bovenop dat gebouw door het hek heen 5-6 kills achter elkaar halen, airstrike en helicopter inroepen en XP's halen
Mjah... als ik ooit nog eens Prestige Mode wil halen, zal ik toch wel een keer met alle wapen moeten spelen en alle challenges moeten halen, maar nr. 1 worden per map is voor mij net belangrijker. Als er ooit iemand een keer Prestige mode haalt, hoor ik dat graag
COD4 For Ever!!!
[ Voor 7% gewijzigd door l0n3w012ph op 08-01-2008 13:27 ]
Die 3 perks samen tegelijk gaat niet, als ik me niet vergis zijn bullet impact & inc. hip fire acc. lvl 3 perks. Prestige mode zit er niet op op de PC versie, wel jammer, maar daarin tegen, je hebt dan ook tijd zat om al je challenges te halenl0n3w012ph schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:17:
M16 met red dot sight en stopping power, bullet impact en increased hip fire accuracy als perks.
Mjah... als ik ooit nog eens Prestige Mode wil halen, zal ik toch wel een keer met alle wapen moeten spelen en alle challenges moeten halen, maar nr. 1 worden per map is voor mij net belangrijker. Als er ooit iemand een keer Prestige mode haalt, hoor ik dat graag![]()
COD4 For Ever!!!
edit Dat dak is trouwens inderdaad best goed, alleen vanuit het OpFor kamp kun je er makkelijk naar kijken, zonder dat je zelf echt opvalt. Winter crash is dit nog een graad erger om 't 's nachts is.
[ Voor 12% gewijzigd door Zupp op 08-01-2008 13:37 ]
Maar prestige mode is toch wel mogelijk op de PC??? Ik zag op een COD4 manual (voor de PC dacht ik toch) op internet, dat de prestige mode je dus (je wel bekend neem ik aan) weer terug brengt naar LV1 en je dan een medal voor je naam krijgt.
Is het wel nuttig dan om verschillende wapens e.d. uit te proberen? Of kan je het best van meet af aan met het zelfde wapen spelen? Deze wordt dan toch vanzelf één met je?
Ik speel eigenlijk de laatste tijd steeds vaker Hardcore Search & Destroy of TM. Ben met dezelfde G3 als waar jij het over had gaan spelen en werkt echt super.Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 11:55:
[...]
hahaha dankje
Jij doet het ook niet verkeerd met je 34%, dat is echt gek hoog... zeker voor de hectische headquarters matches!
Ik vind hardcore toch weer wat lastiger, dus ga wel vaker dood nu, ah well mooi puntje om straks weer proberen mijn totale k/d ratio hoger te brengen
Ik ben zo'n rambo mannetje-CKY2K- schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:34:

Gevolg is dat ik meestal aardig wat kills heb maar ook aardig wat deaths. Maar dat zij zo
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Je hebt er geen rambo types bij, ja natuurlijk enkele. Maar ikzelf ben ook bijna rambo achtig, maar dan echt rambo in TDM .... dikke scores van 30-1 heb ik gehaald etc.
Ook op SD gaat het af en toe lekker. met de M4 op Wet Work (dat schip) had ik 26-1 gehaald, 1ste ronde doodgegaan 0-1, daarna 5 rondes aan 1 stuk gekilled.. 26 kills in 5 rondes gemaakt. Dat werkt heur!!
SD haalt best wel het meeste uit mijn M4 silenced. Echt een erg fijn wapen. Ik ben nooit zon fan van die ironsight ervan, dus jammer dat je geen multiple attachments kan nemen, maar dat maakt me niet zo heel erg veel uit, ik red me wel zonder die red-dot
edit: Om effe duidelijk te zijn, nee ik ben geen campertje die zulke bijna clean scores haald. Nee ik rush aardig veel, zelfs op de defending side.
Liefste op Pipeline, als ze dat niet vast houden dan kan je perfect ondergronds achter hun komen

[ Voor 15% gewijzigd door rCk op 08-01-2008 14:18 ]
Zo'n type ben ik ook (de headless chicken approach
[ Voor 5% gewijzigd door l0n3w012ph op 08-01-2008 14:23 ]
Heb twee sets waar ik mee speel:
- Barett + PN90 Silenced + 2 Claymore, Iron lungs & overkill.
- Andere set is gewoon G3 / PN90 & Iron Sight Golden Deagle + 3 Frags, Stopping Power & Martydrom.
Als je sniper bent, kun je het beste in huisje gaan zitten met weinig ingangen. Deze afschermen met twee claymore's die je net op de hoek plaatst. Dat scheelt al twee backstabbers...of ze moeten aardig goed zijn en stapje achteruit doen als ze klik horen. Met beetje chaos is iedereen elke keer dood. Verder is die andere set puur assault...lekker fraggen.
Ik vind het altijd moeilijk kiezen tussen Silencer of Red Dot, omdat je of onzichtbaar wilt zijn en dan minder snel doodgaat, of juist beter in aimen en meer kills kunt halen.
Als je beetje goed kunt aimen kun je het beste m16 of m4 pakken en dan steady aim en stopping power erbij. Samen met 3 frags...en je kunt fraggen
Op deze site staan 4 van mijn favorieten sets:
NeoMe.tk !
[ Voor 5% gewijzigd door NeoMe op 08-01-2008 15:38 ]
Ik pak meestal de meester van alle sprayguns, namelijk de M249 SAW .
Het wapen is erg fijn. Oke, je moet niet verweg staan (al lukt dat met korte bursts ook nog wel), maar dichtbij ownt ie wel. Zeker op drukke servers waar TDM wordt gedraait (mn favo gametype).
Wat namelijk erg fijn is, is dat deze goed door muurtjes e.d. komt waardoor je gewoon in de buurt kunt sprayen en dan haal je ze altijd wel.
Soms ergeren mensen zich wel aan mijn spraykunsten, maar wat let ze om hetzelfde te doen? Je hebt vaak meer kogels dan de rest (minder reload en weinig op het verkeerde moment) en je kunt beter zorgen voor coverfire (wat ik ook wel vaak doe).
Ik rush trouwens ook wel erg veel (wat mijn deaths verklaard), maar het speelt wel relaxed.
Al gebruik ik op rustige servers meestal de mp5 of de m4.
Verwijderd
Ben de laatste 5/10 potjes alleen maar in de top 2 geeindigd met vaak een k/d van 2-3.
Kan het iedereen aanraden!
k/d om 2/3 is niet zo best, toch?Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:37:
alleen maar in de top 2 geeindigd met vaak een k/d van 2/3.
Dit topic is gesloten.