Even uit mn hoofd:
1st poison skill - max (dit is je spammer)
9 2de earth skill (pdef.down) - max (hoge dmg + pet doet meer dmg)
19 Fire DoT skill - 1 (flut)
29 Ice dmg+dot skill - 1 (kost 1 fury, flut)
39 poison mini AoE - max (hoge dmg, geen fury oid nodig)
tot hier ben ik, wel net 49 geworden maar nog moet nog rank up voor die 49 skill.
49 - max
59 - max
Pet
Heal - max
tame/revive - 1 heb ik, 2 maximaal imho
Fox, enkel als je ook Fox gaat gebruiken:
moet ik even nakijken, weet ik zo de namen niet meer van. HP steal en pdef debuff iig max.
Verder kan je fox skill zelf maxen, hoge % pdef en de melee-bonus skill.
Verder:
Metabolism (oid, het boedha icoontje), leuke HP recovery 1x per 60sec dacht ik.
HP->Magic, enkel als je geen hierograms heb.
Fury ding, bij 1 volle fury krijg je enorme bonus aan dmg voor 10 sec.
move-speed bonus ding (roze blaadjes icon), geeft je wat snellere fly speed met je pet.
Excuses voor de namen, ik weet ze echt niet meer
Voor str/agi build, ik hou nu altijd 1str/1agi/1con/2int aan en focus vooral op int/con items. In de lvl30s kom je even vast te zitten qua stats, uitzingen met huidige gear dus

Focus op 3star spullen, de lvl19 FB reward kan je makkelijk tot lvl30-32 houden. Sockets met HP vullen (waar mogelijk). Zit je vast qua gear, gebruik dan een iets betere robe gear totdat je weer light armor aan kan. (als je reputation 400 haal, krijg je toegang tot wat leuke robe gear). Light gear zelf gaat wat goedkoper dan de heavy en robe, zeker als het geen agi gear is (agi is voor de archers). Zit je vast qua stats kan je je con droppen voor compensatie, mede door je HP sockets.
Voordeel is wat meer allround qua pdef en mdef, je hebt iets hogere crit als andere (leuke dmg) en in nood kan je fox gaan dat je een nuttige pdef bonus krijgt (pdef bonus bij robe is flut). In mijn guild hebben zo'n beetje alle WF builds beschikbaar, elke heeft zo zijn plus en minpunten.
[
Voor 4% gewijzigd door
SinergyX op 11-02-2008 16:51
]