[Gratis][MMORPG] Perfect World

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 57.005 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Pimorez schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:21:
Ik ga ook maar weer beginnen, kijken of ik het nu wel leuk vind nu er meer spelen :P
Alleen eerst nog ff spelen op het begin met die boom, is wel leuk om zo hoog erop te komen xD

edit:
Als ik hem helemaal binnenkrijg.. Was niet gelukt, hopla, weer een uurtje ofwat wachten :X

Hmm, Filefront doet het niet hierzo en de rest zijn allemaal te langzaam :X
Nou heb niks bijzonders kunnen vinden =(
Echt kut, enige 'oplossing' die er kan zijn om in een 'window' te spelen, maja dat is dus geen full screen =\

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ben een lange tijd inactief geweest in Perfect Worlds en wil toch graag weer beginnen, na wat onderzoek lijkt het me toch het beste voor een WereFox te gaan.
SinergyX, jij hebt zelf een Light WF toch? Die richting wil ik eigenlijk ook op gaan. Heb jij enige suggesties qua stats opbouwen, build. Gewoon wat ik allemaal moet adden qua stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaLo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-06 19:08
Na het lezen van dit topic zelf ook nieuwsgierig geworden naar dit spel. Dus snel de client gedownload en geregistreerd. Ik kan de registratie echter niet voltooien, omdat ik geen activation mail krijg.. Ik krijg wel gewoon andere mail dus het ligt niet aan m'n email. Ik heb de mail ook al meerdere keren aangevraagd. Duurt het gewoon erg lang voordat je de mail krijgt of is er iets mis?
(Ik heb trouwens hetzelfde probleem met het officiele forum van PW.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hmm, er zijn meer mensen die er last van hebben of hebben gehad..
Maar ergens in het begin was er iemand die het toen met een ander emailadres probeerde met een andere domein en toen lukte het wel, misschien dat proberen?

Overigens heb ik er met GMail geen last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaLo
  • Laatst online: 24-06 19:08
Ok, bedankt. Ik heb mail via versatel. Anders probeer ik het wel even via hotmail/gmail.

edit: meteen even geprobeerd met een gmail account en kreeg de mail nu meteen binnen :) (zowel van de game zelf als het forum)

[ Voor 43% gewijzigd door MaLo op 10-02-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zag net ene "Dutchy" lopen met een GoT guild-tag, is dat iemand van hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 11:17:
[...]

Nou heb niks bijzonders kunnen vinden =(
Echt kut, enige 'oplossing' die er kan zijn om in een 'window' te spelen, maja dat is dus geen full screen =\
Daar heb ik ook last van en mijn vriendin ook. Daarom ben ik maar op windowed mode gaan draaien, dat werkt perfect. Het is geen full screen, maar zo veel scheelt dat ook weer niet, Dus ik vind het niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heraclius schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:03:
Ben een lange tijd inactief geweest in Perfect Worlds en wil toch graag weer beginnen, na wat onderzoek lijkt het me toch het beste voor een WereFox te gaan.
SinergyX, jij hebt zelf een Light WF toch? Die richting wil ik eigenlijk ook op gaan. Heb jij enige suggesties qua stats opbouwen, build. Gewoon wat ik allemaal moet adden qua stats.
Voordat je mogelijk aan de verkeerde build denkt, even simpel overzicht:
Full Str
Str - int
str/agi
int-con
int pure

Van boven naar beneden -> defence, van beneden naar boven -> damage. 2 bovenste zijn 'heavy' WF, middelste is light en onderste 2 robe WF. Welke wil je precies? :P Ik ben iig de middelste.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alt Tab probleem:
The fix revolves around installing the East Asian Language Pack for Windows. Outlined below is a step-by-step guide to installing it in your computer. (For Windows XP - Vista users might have to undergo different steps. They should still be similar)

Try it and see if it works for you:

1. Insert your Windows XP CD
2. Go to Control Panel
3. Go to Add/Remove Programs
4. Go to Regional and Language Options
5. Click on the "Languages" Tab
6. Click on the "Install files for East Asian Languages" checkbox and make sure that it's checked.
7. Click on the OK button for the dialog box that appears.
8. Click on the OK button of the window to close it, and begin the installation.

The Regional and Language Options can be accessed directly from the Control Panel.
There is no Regional and Language Options or Tab from within the Add/Remove Programs.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het ziet er logisch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Bedankt, heb het geïnstalleerd, dalijk kijken of het ook daadwerkelijk werkt!
Wat betreft Light WF, dan ga ik voor de STR/AGI. Beetje de middenmoot he, niet Heavy, niet Robe.

[ Voor 65% gewijzigd door Moonborne op 11-02-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-04 00:26
Ik zat er aan te denken om een WF aan te maken en dan een caster type (iets in de richting van min str req en de rest in int zo'n beetje). Maar kan op de voor mij bekende fora (PW en asiapworld)niks vinden over welke skills te nemen. Ik weet wel een beetje welke skills er zijn (3 trees->pet/magic/fox?) maar welke skill goed is en welke hopeloos...geen ervaring mee. Wie o wie weet me op weg te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even uit mn hoofd:
1st poison skill - max (dit is je spammer)
9 2de earth skill (pdef.down) - max (hoge dmg + pet doet meer dmg)
19 Fire DoT skill - 1 (flut)
29 Ice dmg+dot skill - 1 (kost 1 fury, flut)
39 poison mini AoE - max (hoge dmg, geen fury oid nodig)
tot hier ben ik, wel net 49 geworden maar nog moet nog rank up voor die 49 skill.
49 - max
59 - max

Pet
Heal - max
tame/revive - 1 heb ik, 2 maximaal imho

Fox, enkel als je ook Fox gaat gebruiken:
moet ik even nakijken, weet ik zo de namen niet meer van. HP steal en pdef debuff iig max.
Verder kan je fox skill zelf maxen, hoge % pdef en de melee-bonus skill.

Verder:
Metabolism (oid, het boedha icoontje), leuke HP recovery 1x per 60sec dacht ik.
HP->Magic, enkel als je geen hierograms heb.
Fury ding, bij 1 volle fury krijg je enorme bonus aan dmg voor 10 sec.
move-speed bonus ding (roze blaadjes icon), geeft je wat snellere fly speed met je pet.

Excuses voor de namen, ik weet ze echt niet meer :P

Voor str/agi build, ik hou nu altijd 1str/1agi/1con/2int aan en focus vooral op int/con items. In de lvl30s kom je even vast te zitten qua stats, uitzingen met huidige gear dus :) Focus op 3star spullen, de lvl19 FB reward kan je makkelijk tot lvl30-32 houden. Sockets met HP vullen (waar mogelijk). Zit je vast qua gear, gebruik dan een iets betere robe gear totdat je weer light armor aan kan. (als je reputation 400 haal, krijg je toegang tot wat leuke robe gear). Light gear zelf gaat wat goedkoper dan de heavy en robe, zeker als het geen agi gear is (agi is voor de archers). Zit je vast qua stats kan je je con droppen voor compensatie, mede door je HP sockets.

Voordeel is wat meer allround qua pdef en mdef, je hebt iets hogere crit als andere (leuke dmg) en in nood kan je fox gaan dat je een nuttige pdef bonus krijgt (pdef bonus bij robe is flut). In mijn guild hebben zo'n beetje alle WF builds beschikbaar, elke heeft zo zijn plus en minpunten.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-02-2008 16:51 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Hartstikke bedankt voor al deze informatie wat betreft de WereFox. Zeker handig om te gebruiken.
Nu even testen hoe het zit met mijn ALT + TAB.

EDIT: Dat pack installen met XP CD werkt, alles gaat nu helemaal goed! :D

[ Voor 61% gewijzigd door Moonborne op 11-02-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
@singeryX, thx for the info, ik zag veel mensen WF spelen en het leek me wel leuk om een pet te hebben...lekkr lui op afstand spammen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Valt tegen hoor, agro system in PW is wat lame.
damage -> agro, met vage modifier (WB, WR en pet hebben zo'n modifier)
Heeft echter een WR/WB agro van 3 mobs maar staat enkel 1 mob te meppen en een EP healed hem gaan de 2 andere mobs dus agro naar de EP. Zelfde geld voor je pet, staat hij er maar 1 te meppen en jij healed hem krijg jij de agro van de 2de mob. Dit kan soms verkeerd uitpakken :P Zeker als het een life risking mob is, reden waarom ik eerst str-build was en later agi/str ben geworden dat je zowel p.atk als m.atk wat klappen kan vangen.

Wat betreft pets, pak bij de start die scorpioen, pak op lvl9-12 zo'n marauder (grote rhino met zwaard), en op lvl18 stonegolem mire (de boss variant van de golem). Die laatste zal je pet voor zo'n beetje altijd blijven. Dan ook rond lvl8-12 bij elf-buurt een wasp halen voor later de airattacks. Water pet kan je beste voor zo'n turtle gaan, laagste lvl vind je bij humans net buiten castle in het water.

Dan kan je nog een bunny erbij nemen voor enorme hoge M.def, de overige mini-pets zijn redelijk allround (polar bear, frog, cuty deer en flying pig). Heb je geen bunny kan je een deer nemen ergens rond lvl32. Eventueel op lvl32 kan je overstappen naar de rode golum, die kom je rond dat lvl wel tegen ;)

Maar boven alles, lvl18 mire golum is zo'n beetje de allerbeste landpet (maxed p.atk/p.def, en hoge HP).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 12-02-2008 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik FB19 (Iron Blood Tablet/Scorpion Cave) gedaan met een lvl 60 van de Reborn Guild en een lvl40 (ik was 21). Nou zou er volgens de quest een item drop gedaan moeten zijn (Exorcism Talisman), maar die heb ik niet... Moet ik nou nog een keer de Cave door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hm, ik kan me nergens een drop herinneren in FB19, enkel wat specifieke mobs en de eindboss. Had je wel je tablet geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MannyMo
Wat is het crafting systeem een @!&^@# zeg. Ben ik lvl 33, heb ik om me gear te kunnen craften lvl3 tailoring nodig, wat inhoud dat ik ongelooflijk veel epurate oil en silk threads nodig heb om die debiele cloth te createn samen met het feit dat ik het dan aan lvl20 gear moet wasten -_-. Ik vind craften leuk, maar het word zo wel annoying en erg duur gezien prijzen eg veels te hoog zijn voor crafting gear (er is veel geld in de economie blijkbaar).

Trouwens weet iemand wat je met die herbs nog verder kan doen die je grind (sawroot agrimony grass lotus tuber etc). Zie namelijk geen enkel recept bij de pharmacist waar die herbs voor gebruikt worden.

Ben ondertussen lvl 33 geworden met me EP, merk dat het heel lekker draait in een party of 2 (max 3). Ik kan veel dmg doen met me plume quill of eventueel cylcone. Vind zelf het lekkerste spelen als ik met archer of werefox (pet tankt is heaven). Beide vereisen namelijk bijna geen heals als we het goed spelen. Vooral werefox is heaven, hoef die pet geen eens te healen en verspil hoogstens mana aan plume quill. Kom wel hartstikke in sp nood, wil graag mijn buffs upgraden maar rekening houdend dat ik mijn att skill up wil houden voor solo purposes gaat dat niet echt lukken + bvb die manaregen skill voor lvl4 22k sp kost....vrij aso :p.

Last question: Waar kan je higher lvl gems vandaan halen voor je socket? Ik zie best veel mensen met lvl3-5 gems in hun socket maar als ik op auctionhouse kijk zijn die dingen nogal duur. (zou het zelf trouwens zonde vinden om het nu erin te steken, maar dat even terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Heeft echter een WR/WB agro van 3 mobs maar staat enkel 1 mob te meppen en een EP healed hem gaan de 2 andere mobs dus agro naar de EP. Zelfde geld voor je pet, staat hij er maar 1 te meppen en jij healed hem krijg jij de agro van de 2de mob.
Als er 2 mobs dicht bij elkaar stonden (en ik was te lui voor unsummon/summon ;)) dan liet ik mijn golem altijd de eerste mob één keer raken, dan selecteerde ik de 2e mob en drukte op alt-1 (of alt-F1; mijn geheugen laat me hier even in de steek ;)); de golem valt dan die tweede mob aan. Op die manier houdt de golem meestal de aggro van allebei de mobs, ook als je de pet heal skill gebruikt. (ik neem aan dat Sinergy dit al wist, maar even ter informatie van mensen die net zijn gestart met een WF).
Maar boven alles, lvl18 mire golum is zo'n beetje de allerbeste landpet (maxed p.atk/p.def, en hoge HP).
Helemaal mee eens dat een golem de beste normale land pet is (op de officiele forums zijn behoorlijk wat discussies te vinden of een lvl 17 Molten Core (marginaal hogere stats) of een lvl 18 Fierylava Rime (handige p.def skill) beter is. Volgens mij ontloopt het elkaar niet veel en ben je goed af met allebei). Op hogere levels (ik weet niet meer zeker of het nou 50+ of 60+ was, krijgen mobs echter zowel p.attack als m.attack en dan ben je iets beter af met een dodo (de ideale allrounder), maar daar hangt wel een prijskaartje aan. (de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik zelf ook nog altijd de Fierylava Rime gebruikte omdat ik pas later mijn dodo ving en hem nooit hoger heb gekregen dan lvl 54 (te lui om hem verder te levelen ;))
Trouwens weet iemand wat je met die herbs nog verder kan doen die je grind (sawroot agrimony grass lotus tuber etc). Zie namelijk geen enkel recept bij de pharmacist waar die herbs voor gebruikt worden.
Als je guild een territory bezit dan heb je bij de governor daar wat extra mogelijkheden die je niet bij een gewone pharmacist kunt vinden. Je kunt bijvoorbeeld bepaalde elemental defense pots maken en daarvoor heb je bepaalde herbs nodig (voor lvl 3 pots kun je 20 Aloeswood+ 15 erberry, 20 Knotweed Root + 15 Arsenic Sulphide, 20 Henbane + 15 Sawwort Root, 20 Violet Salvia + 15 Lotus Tuber of 20 Bezoar + 15 Horsesaw Root gebruiken). Maar ja, je moet natuurlijk wel eerst zo'n territory zien te veroveren. ;)
Last question: Waar kan je higher lvl gems vandaan halen voor je socket? Ik zie best veel mensen met lvl3-5 gems in hun socket maar als ik op auctionhouse kijk zijn die dingen nogal duur. (zou het zelf trouwens zonde vinden om het nu erin te steken, maar dat even terzijde)
Ik weet niet welke prijzen er in het AH worden gevraagd, maar je kunt grade 1 gems kopen bij de merchandizer en die upgraden bij de Master of Synthesis (3 x grade 1=grade 2, 3x grade 2 = grade 3, 3x grade 3 = grade 4, 4x grade 3 = grade 5). Een grade 5 gem kost op die manier ongeveer 57k meen ik me te herinneren. (en op een gegeven moment moet je voor de Eunice/Rosalind quest iedere dag 5 grade 3 soulstones gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:28:
Hm, ik kan me nergens een drop herinneren in FB19, enkel wat specifieke mobs en de eindboss. Had je wel je tablet geactiveerd?
Yep, ik kreeg een Q na het activeren...
Naja, dan nog maar een keer die cave door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ben nu lv49 en toe aan een andere pet. heb nu een wolf (guardsman nog wat)

waar kan ik die dodo vinden, ik heb gelezen dat ie om de 12 uur pas verschijnt?
in dat geval, hoe duur is zon dodo gemiddeld

ander alternatief is om zon gholem te lvlen, maar dit gaat wel erg lang duren vanaf lv 18.

zijn er nog andere alternatieven voor lv49. zijn er bv nog gholems op dat niveau.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breitsma
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-03-2023
Je zou een TorGirn Valorion (lvl32) kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo'n dodo heb je bijzonder weining aan, golem blijft hoogste dmg en p.def hebben. Je kan aan de westkant van de wereld wel zo'n Tauren halen (er zitten er daar 3, 1 archer en 2 melee). Ik heb zelf de lvl18 golem en zijn skills flink uitgebouwd (priiiiiijzig... :/)

De Valorion heeft dacht ik iets meer atk en minder p.def, kan je vinden noord over het water bij Dragon City.

Dus voor iedere WF hier, zorg altijd dat je een golem lvlt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
MUSTIS schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:01:
waar kan ik die dodo vinden, ik heb gelezen dat ie om de 12 uur pas verschijnt?
in dat geval, hoe duur is zon dodo gemiddeld

ander alternatief is om zon gholem te lvlen, maar dit gaat wel erg lang duren vanaf lv 18.

zijn er nog andere alternatieven voor lv49. zijn er bv nog gholems op dat niveau.
De dodo (kleine ijsbeer) kun je vinden op 200,452 en 288,458. Hij spawnt inderdaad 12 uur nadat hij is gevangen/gedood. Het probleem is dat na iedere server restart (in ieder geval na maintenance) de tijden veranderen dus het kan even duren voordat je de spawntijden weet. Op Delphi moest je er trouwens rekening mee houden dat er minimaal 15 wf's aanwezig waren, dus dat maakt de kans om er één te vangen relatief klein.
Met de dodo heb je trouwens hetzelfde probleem als met een golem; als je hem vangt dan is hij maar lvl 20. (voor pet leveling kun je trouwens het beste mobs gebruiken die hetzelfde level zijn als je pet; voor een lvl 20 dodo maakt het niet uit of je een lvl 20 of een lvl 50 mob aanvalt; de xp voor je pet is hetzelfde maar lvl 20 mobs kun je natuurlijk veel sneller doden). De prijs voor een dodo op Delphi lag altijd zo rond de 2 - 2.5 mil maar dat is alweer even geleden en ik weet niet of de markt op Oracle hetzelfde is.

Een alternatief voor een golem zou misschien een lvl 40 (overbearing mech?) crab kunnen zijn. Zelf heb ik hem nooit gebruikt, maar ik zag steeds meer mensen er mee rondlopen.

(als je trouwens opschiet na de dodo, dan maak je ook nog kans op de frog die een paar minuten later spawnt: 240,555 (brug bij Cambridge) en een paar minuten daarna spawnt nog een andere frog vlakbij, maar daar kan ik me de coords niet van herinneren (ik zou zeggen; follow the crowd ;-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die crab heb ik ook, best leuk ding :P Maar relatief lage attack en lage p.def en bizar lage attack speed. Wel heeft hij redelijke m.speed ;) Dodo heb ik zelf gekocht toendertijd voor 1.4mil, maar hij is nu nog niet verder gekomen dat lvl26. Ik wacht wel tot lvl80 en ga voor de big dodo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breitsma
Goozer schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:12:
[...]

(voor pet leveling kun je trouwens het beste mobs gebruiken die hetzelfde level zijn als je pet; voor een lvl 20 dodo maakt het niet uit of je een lvl 20 of een lvl 50 mob aanvalt; de xp voor je pet is hetzelfde maar lvl 20 mobs kun je natuurlijk veel sneller doden).
Mij ervaring is een beetje anders. De xp die je pet krijgt is relatief t.o.v. je eigen level. Ik heb geprobeert om een sawfly te levelen toen ik lvl32 was en tegen een zelfde level als je pet kreeg ik echt geen enkele xp bij mijn pet erbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet zelf ook niet vechten, puur je pet healen en je pet die mob laten afmaken. Ik sta altijd net buiten Dragon City te meppen, lvl20-30 mobs, en ze geven nog steeds exp voor mijn pet terwijl ik bijna 50 ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTIS schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:01:

Daarom heb ik ook maar gelijk die golem gehaald voor ik lvl 18 was. Kostte me maar 1800, is niks voor zo'n goede pet :)

Gewoon voor de gein een Bunny erbij gehaald en zoals Sinergy ook zegt gelvled buiten de ADC West. Helemaal lekker met die 1.5 drop rate van het weekend. Veel DQ items gepakt om te verkopen alsmede green grass om mijn petback te vergroten naar 3. Ziet er trouwens wel enorm grappig uit zo'n klein schattig konijntje dat op een molten lava mycon in staat te hakken :-)

Zijn trouwens fly pets/Water pets nog veel nodig voor quests in de toekomst? ben nu lvl 25 en heb maar 1 quest gehad in het water en geen fly quests nog gehad. heb wel een lvl 21 turtle egg nog voor het geval dat maar nog geen vlieg beest.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:57:
Gewoon voor de gein een Bunny erbij gehaald en zoals Sinergy ook zegt gelvled buiten de ADC West.
'k Speel nog niet zo lang perfect world, maar zo'n Bunny lijkt me ook wel leuk. Heb je de jouwe gecapped of gekocht? Al vele malen geprobeerd te cappen, maar krijg altijd "resisted" of zoiets (lvl2 cap skill op dit moment).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik ben nu ff aan het registreren, en er is ook zo'n promoter system, daarmee krijgt degene die je heeft getipt over dit spel wat stuff/gold ofzo. Iemand interesse?
Laat maar, te ingewikkeld dat promoter system :P

Zo geregistreerd, en nu wachten tot mijn computer er aan komt :9~

[ Voor 28% gewijzigd door wimjongil op 18-02-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsteen schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:20:
[...]

'k Speel nog niet zo lang perfect world, maar zo'n Bunny lijkt me ook wel leuk. Heb je de jouwe gecapped of gekocht? Al vele malen geprobeerd te cappen, maar krijg altijd "resisted" of zoiets (lvl2 cap skill op dit moment).
Ik heb hem gekocht. Ik heb nog geen pogingen gedaan om hem te cappen. Zag hem staan voor 80k en vond hem leuk om te hebben. Ben zelf nu lvl 25 en de bunny is nu lvl 21, maar die ga ik nog wel lvlen tot hij lvl 25 is. Dan wissel ik de fierylava rhyme en de bunny een beetje af om ze gelijk te houden met lvls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:41:
Ik heb hem gekocht. Ik heb nog geen pogingen gedaan om hem te cappen. Zag hem staan voor 80k en vond hem leuk om te hebben. Ben zelf nu lvl 25 en de bunny is nu lvl 21, maar die ga ik nog wel lvlen tot hij lvl 25 is. Dan wissel ik de fierylava rhyme en de bunny een beetje af om ze gelijk te houden met lvls
Hmm 80k. Heb zoveel in principe wel, maar moet ik spul gaan verkopen. 'k Houd liever m'n geld (en items) nog ff. Is die 80k duur of goedkoop? Zal in ieder geval nog even moeten wachten (en pet capture skill omhoog gooien, wie weet cap ik wel).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal zie ik hem voor zo rond de 100-150k staan in de ancient dragon city of the city of vanished dus volgens mij is het niet echt duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
[...]

Je probeert dan een gewone bunny te vangen, het monster cute bunny is zeer uniek: er is er maar 1 die iedere zoveel uur spawned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
[...]

Kan het zijn dat je nog geen lvl 20 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Samopsa schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:03:
Je probeert dan een gewone bunny te vangen, het monster cute bunny is zeer uniek: er is er maar 1 die iedere zoveel uur spawned!
Ah, dat zal het zijn. Had gehoord van een bunny als pet en kwam een bunny tegen dus dacht cappen. Zal even gaan opzoeken dan waar de cute bunny ongeveer spawned.
Goozer schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:16:
Kan het zijn dat je nog geen lvl 20 bent?
Klopt, nog net niet. Level 19 op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
Heb ook de torrent download aangezet om het spel eens uit te testen.
Nu stond er in het begin van het topic dat er was voorgesteld allemaal op oracle te spelen.

Is dit ook daardwerkelijke gebeurd of zit iedereen verspreid?

edit: naja met zo'n 8 uur moet hij binnen zijn ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Pieler op 19-02-2008 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je een mob target kan je bij zijn naam zien of hij te 'tamen' is. Een klein 'gezichtje' geeft aan dat hij de tamen is, de kleur bepaald moeilijkheidsgraad. (rood te hoog, oranje moeilijk, groen simpel). Mobs zonder dit 'gezichtje' zijn dus niet te tamen :)

Alle 'mini' pets spawnen maar 1x in de zoveel tijd (dacht 1 zelfs maar 1x per 12 uur) en die plekken zijn vaak goed bezet door aardig wat mensen die er ook eentje willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
SinergyX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:36:
Als je een mob target kan je bij zijn naam zien of hij te 'tamen' is. Een klein 'gezichtje' geeft aan dat hij de tamen is, de kleur bepaald moeilijkheidsgraad. (rood te hoog, oranje moeilijk, groen simpel). Mobs zonder dit 'gezichtje' zijn dus niet te tamen :)

Alle 'mini' pets spawnen maar 1x in de zoveel tijd (dacht 1 zelfs maar 1x per 12 uur) en die plekken zijn vaak goed bezet door aardig wat mensen die er ook eentje willen :)
Dank voor je informatie :) Zo te horen moet je flink geluk hebben er zelf 1 te cappen. Maar, 'k hoef er niet nu direct een te hebben. Eventueel koop ik er eentje als ik het geld wel heb. 80k is al veel voor me op dit moment en als dit goedkoop is voor zo'n bunny (normaal 100-150k zei Ugluk), dan wacht ik er gewoon wel even mee.

[ Voor 4% gewijzigd door gsteen op 19-02-2008 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsteen schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:34:

[...]

Klopt, nog net niet. Level 19 op dit moment.
knip had het react scherm al een half uur open staan ;) Sinergy was me weer voor.

Ik had geluk met het geld door de hoge drop rate. Hierdoor kreeg ik veel DQ items en die kon ik voor lekker geld verkopen in de City of Vanished :) zo had ik ineens 350k :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gsteen schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:41:

Dank voor je informatie :) Zo te horen moet je flink geluk hebben er zelf 1 te cappen. Maar, 'k hoef er niet nu direct een te hebben. Eventueel koop ik er eentje als ik het geld wel heb. 80k is al veel voor me op dit moment en als dit goedkoop is voor zo'n bunny (normaal 100-150k zei Ugluk), dan wacht ik er gewoon wel even mee.
Die mini-ijsbeer ging voor 1-1,5mil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

bedankt voor de vele info. kzal es kijken wat de mogelijkheden zijn.

is het trouwens zeker dat je je pet al het werk moet laten doen om hem te lvlen, zelf meehelpen gaat natuurlijk 20x zo snel.

kzie af en toe ook zon quincunqs kitten oid als pet rond lopen. heeft deze wat goede eigenschappen?
dit zou voor mij echt de ultimate pet zijn.

ook is er een puppy. maar dies minder lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enkel de bunny heeft nut om te hebben, die heeft erg hoge M.def. Verder flying pig is wel ok, al is zo'n warbee beter. Die puppy, frog, deer, kitten zijn allemaal meer voor de show/cute factor, niet superieure stats ofzo maar meestal wel hoge m-spd en kitten dacht ik ook aardig hoge a-spd.

Ik gebruik hem vaak als je lagere lvl mobs moet meppen van oude quest, ze hebben alle hogere m-spd dan al mijn andere pets :P (ik heb er nu 7 dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Niet online
zet mij der ook maar bij ik ben ook aan het spelen is weer is wat nieuws heb wow gespeeld maar na tijdje geen bal meer aan al die no lifers er tussendei gewoweristeerd zijn naja iedergeval lijk me zeer vet spel in game naam is Baazie :D

wrm word er geen tweakers guild gestart ofzo :P nice

[ Voor 10% gewijzigd door Baazie op 19-02-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breitsma
Baazie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:44:
Zoiets als GoT (hint, hint) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Baazie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:44:
zet mij der ook maar bij ik ben ook aan het spelen is weer is wat nieuws heb wow gespeeld maar na tijdje geen bal meer aan al die no lifers er tussendei gewoweristeerd zijn naja iedergeval lijk me zeer vet spel in game naam is Baazie :D

Ik wil je wel inviten maar je naam bestaat niet, op welke server speel je? De GoT guild bestaat op de Oracle server.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Niet online
het downloade van client gaat nogal traag
ik begin vanavond en dan kom ik wel oracle server ik invite wat vriende voor dezelfde ;)
was vergeten te activeren O-)

Grtz

[ Voor 10% gewijzigd door Baazie op 19-02-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu zo'n 3 weken met m'n vriendin samen. We hebben allebei een EP en zijn nu lvl28.

Ik gelook dat we ook op Oracle zitten.

nickname: laivra

Hebben jullie ook vaak last van lag? Ik heb hiervoor WoW gespeeld en dat werkte altijd lekker snel en direct. Nou hebben die natuurlijk overal in Europa servers staan..en staan deze in Maleisie ofzo

Zijn er manieren om hier iets aan te doen? Bepaalde poorten openzetten of forwardings aanmaken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weinig aan te doen :) Ik heb 1x gespeeld vlak na een reboot.. weet ik ook weer hoe een malay speler dit spel ervaart :P Maleisie heeft in het land zelf een enorm stevig netwerk liggen (iedereen haalt perfecte pings daar), maar alles naar buiten toe is gewoon wat brak :)

De Philipine versie had minder lag, maar is na de eerste open beta IP-locked geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Ben sinds gisteravond ook bezig, ben zo'n wing elf archer (wat zijn die pijlen duur zeg) op lvl 9)
Enigste probleem is dat me bags vrij snel volzitten, kan je op low lvl al zo'n bag extender vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Al vrij snel kan je die quest doen (bank gast). Pijlen droppen later ook regelmatig van mobs, dus wordt makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breitsma
De bank (deposit service) kan met een quest met DQ items 2 keer uitgebreid worden. Je normale inventory alleen met zg. stones die je met cubi gold moet kopen. Volgens mij 5 cubi gold voor je inventory en 3 cubi gold voor de bank (en dan maar 1 enkele rij erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Dus helaas niet met een beetje farmen te doen begrijp ik daaruit? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
Net de client geinstalleerd, en begonnen.
Wat een lag :'(
Is dat normaal rond dit tijdstip?
Schiet zo echt niet op, attack mob en 10 sec later doet ze wat :(
Verder ziet het wel grappig er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

mja hoop lag vanavond. ken er ook niet meer inkomen nu.

et akelige was dat ik net in gevecht was. heb dus ook geen idee of ik het heb overleefd. :P

meestal is et niet zo erg.

Verwijderd

MUSTIS schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:10:
mja hoop lag vanavond. ken er ook niet meer inkomen nu.

et akelige was dat ik net in gevecht was. heb dus ook geen idee of ik het heb overleefd. :P

meestal is et niet zo erg.
Klopt gisteren avond was het echt te erg voor woorden. Veel lags en veel disconnects. Dit heb ik wel eens beter gezien.

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:57
gelukkig. Als het altijd zo was, dan zou ik bij voorbaat al stoppen ;-)
Heb later op de avond nog ff ingelogd, en kwam er toen achter dat ik inderdaad kon casten :P

Ik ben trouwens nouk op Oracle.. moet je online zijn om in de guild te komen?

* DarkChylde gaat het hele topic nog 1 keer doorlezen

• breitsma
Pieler schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:21:
Dus helaas niet met een beetje farmen te doen begrijp ik daaruit? :(
Alleen voor de eerste 2 uitbreidingen van de bank (Bank Owner's Agony)
1): 5x Nether Meat, Element Dust, Rhinoceros Horn, Soft Feather, Paint Leather, Antenna.
2): 10x Blunt Claw, Honeydew, Intact Purse, Camellia , Element Fragment, Nether Claw.

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

Mijn bevindingen:
- Perfect World draait niet in Wine (zie Ubuntu-topic uit mijn history) :(

Voor mij dus even geen PW meer...

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En tot ook vandaag is linux nog steeds geen 'alternatief' voor windows :P
Lag was inderdaad gister niet normaal, heb 10 minuten scheldend rondgelopen en toen maar weer uitgelogt.

Verwijderd

Er is nu ook een Eurpese server waar minder lag is :)
Private server, weggehaald ivm potentiële spam ;)

[ Voor 33% gewijzigd door TheZeroorez op 21-02-2008 16:16 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Private server ;) (TFN zegt mi al genoeg toch? :P)

[ Voor 49% gewijzigd door SinergyX op 21-02-2008 10:54 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Die private server speelt veel lekkerder dan de gewone... Geen lag, geen 3 seconden wachten voordat je character een item oppakt, en bovenal zijn de experience en loot verdubbeld. Nu al level 5 in een kwartiertje spelen...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb kort op die 'andere' gezeten, net als menig andere private voor mij teveel kiddies, idioten en gametrashers :P

• Baazie
  • Niet online
CodeCaster schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:40:
Die private server speelt veel lekkerder dan de gewone... Geen lag, geen 3 seconden wachten voordat je character een item oppakt, en bovenal zijn de experience en loot verdubbeld. Nu al level 5 in een kwartiertje spelen...
dit is weer zo een neppe privat server ik had een wow server en werkte ook lekker maar wat heb je er aan ? dan heb je 100 spelers en dan ? niet officeel het is gewoon niet leuk om zo te spelen je hebt geen doel, en admin zijn is niet eens leuk iedereen gaat aan je hooft zijken met mag ik wat spulletjs etc neej laat mij maar in de gewone server spelen veel gezelliger,
meer spelers.

Grtz

• breitsma
Is dit toevallig die server waarvan men zegt dat er keyloggers gebruikt worden? Of is dit bangmakerij?

http://asiapworld.com/pwforum/viewtopic.php?p=3301

• Pieler
De spullen voor die bag extension verzamelen is niet iets wat je 1,2,3 doet zeg, ben zo'n 4 uur bezig geweest en ben net an op de helft.

En droppen ze die items niet mere als ze groen zijn?, want sinds ze groen zjin heb ik niets meer gehad zover.

• breitsma
Pieler schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:41:
En droppen ze die items niet mere als ze groen zijn?, want sinds ze groen zjin heb ik niets meer gehad zover.
Als het level te veel van jouw level verschilt gaat de droprate heel erg omlaag. Deze site is erg handig om de monsters op te zoeken die bepaalde items droppen:
http://pw.rob-soft.com/m1my.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breitsma schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Als het level te veel van jouw level verschilt gaat de droprate heel erg omlaag. Deze site is erg handig om de monsters op te zoeken die bepaalde items droppen:
http://pw.rob-soft.com/m1my.php
Daar was ik nou al een tijdje naar op zoek ;) Tnx.

Is er een GoT guild? en zo ja hoe kan ik joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:09:
[...]
Stond aan hetzelfde te denken om te vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breitsma
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:09:
Pieler schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:00:
Stond aan hetzelfde te denken om te vragen :D
Kom op mensen. Lees in ieder geval de laatste pagina's van dit topic door. Dan had je kunnen weten dat er inderdaad een GoT guild op Oracle is.
Voor zover ik weet is Sjaakie vaak online. Hem kun je voor een invite PM'en. En anders zijn er in dit topic nog een aantal andere namen die je kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breitsma schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:11:
[...]

[...]

Kom op mensen. Lees in ieder geval de laatste pagina's van dit topic door. Dan had je kunnen weten dat er inderdaad een GoT guild op Oracle is.
Voor zover ik weet is Sjaakie vaak online. Hem kun je voor een invite PM'en. En anders zijn er in dit topic nog een aantal andere namen die je kunt proberen.
Tnx! vanavond eens even kijken. Het zou wel makkelijk zijn als dit er in de openingpost bij gezet word. Is dat mogelijk?

Heeft iemand een idee hoe de feather razors skill werkt bij EP's? De beschrijving van de skill zegt dat de skill damage doet aan alle mobs die binnen 4.4 meter staan. Ik heb er zelf eigenlijk nog weinig van gemerkt en doe alleen dmg aan de getargette mob :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit een beetje doorzitten lezen leek me wel leuk op te proberen dus ik heb maar een car aan gemaakt op perfect world en wil nu graag wat hulp.Ik ben de car die een pet kan hebben(zie de naam 1,2,3 niet staan)

ingame naam:JeanKill(normaal gesproken Jeanmaster maar was te lang)
server:Oracle

dan hier mijn naam op dit forum maar komen had een accunt aangemaakt met naam Jeanmaster maar had het E-mail adrres verkeerd gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

tot nu toe ben ik er altijd wel uitgekomen, maar deze is even lastiger.

ik hoop dat dit een algemeen probleem is , maar sinds gisteravond kan ik niet meer updaten. met (waarschijnlijk?) als gevolg dat ie een timeout geeft op "entering perfect world..." (de 30 sec timeout)

inloggen zelf gaat goed, chars kiezen ook.

nog paar keer geprobeerd erin te komen, ook met andere chars.
heb het spel toch maar even opnieuw geinstalleerd maar update nog steeds niet.

heb het systeem schoongemaakt, caches leeggehaald, systeemherstel naar 2 dagen terug, router reset/ip opnieuw ophalen.
is er soms iets met de update server? er staat niets op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
MUSTIS schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:47:
tot nu toe ben ik er altijd wel uitgekomen, maar deze is even lastiger.

ik hoop dat dit een algemeen probleem is , maar sinds gisteravond kan ik niet meer updaten. met (waarschijnlijk?) als gevolg dat ie een timeout geeft op "entering perfect world..." (de 30 sec timeout)

inloggen zelf gaat goed, chars kiezen ook.

nog paar keer geprobeerd erin te komen, ook met andere chars.
heb het spel toch maar even opnieuw geinstalleerd maar update nog steeds niet.

heb het systeem schoongemaakt, caches leeggehaald, systeemherstel naar 2 dagen terug, router reset/ip opnieuw ophalen.
is er soms iets met de update server? er staat niets op hun site.
En als je de patcher zelf start?
\Perfect World\patcher\patcher.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

nee werkt ook niet.

heb et spel gedeinstalleerd en register schoongemaakt. na installatie in andere directory nog steeds etzelfde.
ach, ik zie volgende week wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

breitsma schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:14:
[...]

Alleen voor de eerste 2 uitbreidingen van de bank (Bank Owner's Agony)
1): 5x Nether Meat, Element Dust, Rhinoceros Horn, Soft Feather, Paint Leather, Antenna.
2): 10x Blunt Claw, Honeydew, Intact Purse, Camellia , Element Fragment, Nether Claw.
Je kan ook een inventory stone kopen voor ongeveer 450k gold of een bank stone voor 350k, je moet wel geluk hebben dat iemand ze wil verkopen...

@Mustiss
Misschien moet je hier eens kijken http://pw-forum.onlinewel...blems-NO-trial-tools.aspx

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ja kzit inmiddels op dat forum te kijken. hoop problemen trouwens..

heb een bestandje serverlist.txt vervangen door een andere versie. het updaten wil wel, maar hij blijft haken op een bestand genaamd character.htf. daar zit ie nu al een half uurtje ofzo op.(komt telkens met een error maar probeert automatisch weer)

het probleem is bekend en is mischien nog op te lossen met een proxy instellen.
een fix is in de maak, maar kan nog weken duren.

edit: heb gisteren een proxy ingesteld. het updaten is nu gelukt, maar zit nu uiteindelijk met etzelfde probleem wat ik had, de timeout van 30 sec van "entering world"

kan me niet voorstellen dat niemand anders hier last van heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door MUSTIS op 24-02-2008 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik ben ook begonnen met PW, vind het tot nu toe wel leuk :).
Ik heb een lvl 11 EP, mn ingame nick is ook blacer.
Is er misschien vandaag nog iemand online, zodat die me kan inviten tot de GoT-guild? Ik heb wel een paar van jullie gepmed, maar jullie waren niet online of reageerden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 23:38
ToasteRxD *toasterxd* Oracle

Net begonnen, ziet wel wel tof uit allemaal.

[ Voor 49% gewijzigd door ToasterxD op 27-02-2008 16:38 ]

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik kom gewoon heel de wereld niet meer in. Inloggen werkt goed, kan een char selecteren, het spel laad en dan krijg ik de 30 sec timer die mij er gewoon elke keer blijft uitkicken. bah.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik heb hier een oplossing gevonden
http://forum.perfectworld.com.my/viewtopic.php?t=11378

nu kan je iig spelen, tis alleen weer bijna onspeelbaar door de 3 a 5 sec lag.
stond ook iets dat je dit eenmalig moet doen, daarna kan je gewoon weer spelen zonder proxy.

straks even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ff wat groepsfoto's gemaakt.

http://members.home.nl/mustis/pw/groep.jpg staand

http://members.home.nl/mustis/pw/groepsit.jpg zittend

http://members.home.nl/mustis/pw/groepdef.jpg defense modus

http://members.home.nl/mustis/pw/shops.jpg hnmm

Anders resize je even.. ;) Ik heb er nu linkjes van gemaakt voor je.

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 03-03-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ziet er gaaf uit allemaal, vooral die armors :D

Maar ehm, ik wist niet dat jullie allemaal chirurgen waren? Iedereen heeft wel een lichaamsdeel in iemand anders zitten :') Bij de pic waar jullie zitten

[ Voor 11% gewijzigd door Pimorez op 01-03-2008 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

daar hoef je geen chirurg voor te zijn mwehe

zoals we stonden zo zijn we ook gaan zitten, dus idd wat te dicht op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gokje :P 2x WF, 2 EP 1 MG en een EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat een screenshot van de officiele server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zo, ik heb 'm eindelijk kunnen spelen :) Geinig spel, ben een lvl 3 EA op Oracle (naam "EvilDelta").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet zeggen dat het de laatste dagen wel heel erg is met de lag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houden we het nuttig? ;)

[ Voor 82% gewijzigd door TheZeroorez op 03-03-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz kan sinds gisteren ineens niet meer spelen, login lukt, daarna entering world...en dan blijft de mssg entering world please wait... en verder niks..na ongeveer 5 minuten wordt de connectie verbroken...
Iemand enig idee?

Rappie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

tis een bekend probleem.

http://forum.perfectworld.com.my/viewtopic.php?t=11378

wel met zeer hoge lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb ik ook gelezen dat het een bekend probleem was, enkel had ik er nooit last van tot 3 dagen terug..en aan de reactie's van anderen ben ik hierin niet de enige...
Hopen dat ze snel met een oplossing komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ze hadden het opgelost. maar idd 3 dagen terug was et weer mis.

et blijft raar dat de meeste van dit forum er geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breitsma
MUSTIS schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:03:
ze hadden het opgelost. maar idd 3 dagen terug was et weer mis.
et blijft raar dat de meeste van dit forum er geen last van hebben.
Kan het ook aan je provider liggen?
En is het wel hetzelfde probleem? Voor zover ik weet ging dat erover dat je helemaal geen kontakt kreeg. Jij hebt een probleem na het selecteren van je figuur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ja klopt, tis na het inloggen dat je dan "entering world" krijgt. hier heeft ie simpelweg een timeout op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mogelijk wordt dit later in de maand weer beter, nu is het inderdaad een ramp.
Ik speel nog 2 games uit Malay, zijn net zo erg, dus lijkt niet zozeer aan PW zelf te liggen.
For International players who have been suffering with bad lag, there is good news. Trials of the new AIMS lines are scheduled to begin on the 4th of March. These lines will be internally tested first so there will be no impact to gameplay. After intial testing is done, full migration should be completed by end March. There may be some service disruption in-between, but we hope you will understand that it will give you a much improved gaming experience.
Hopelijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 15-03-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Laatst online: 26-08 17:55
Het lukt mij niet om een account aan te maken. Heb al @live.nl @hotmail.com @aol.nl en @tiscali.nl email addressen geprobeert maar het activatie mailtje komt maar niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow!
Je kan dus gewoon pvpe op draken, als je elf bent met vleugels über vet ;)
Zeker even het proberen waard! Graphics zien er mooi uit, veel hocus pocus vette skills!
In mijn ogen van de pvp filmpjes die ik heb gezien, samen met Guild Wars, Silkroad en WoW de Ultieme MMORPG game. Ik hoop dat de gameplay net zo spectaculair is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Pimorez schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:32:
Hmm, er zijn meer mensen die er last van hebben of hebben gehad..
Maar ergens in het begin was er iemand die het toen met een ander emailadres probeerde met een andere domein en toen lukte het wel, misschien dat proberen?

Overigens heb ik er met GMail geen last van :?
Zamoraak, lees deze meel maar eens ;)

Met GMail werkt het prima, bij andere mensen werkte het bij @live en @hotmail ook niet, maar bij @gmail wel ;)

Ik ben overigens een noob (Speedst3r) ingame :)
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste