Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het lijkt me overigens wel handig om niet te veel restricties qua personen die we aannemen te maken, want bijvoorbeeld met alleen GoTters krijgen we nooit een L1 Guild (50 personen) vol... Hoe meer mensen in je guild, hoe groter de kans dat er iemand beschikbaar is om je even te helpen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Veel duidelijker heb je niet toch ?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
ben nu wel blut
[ Voor 30% gewijzigd door CodeCaster op 15-01-2008 12:56 ]
username: johanw1980
charname: Horch
[ Voor 53% gewijzigd door Chaoss op 15-01-2008 13:47 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Als het andersom ook werkt, mijn char heet Archster, dus kijk maar of je me kunt vragen de guild te joinen. Ik ben vanavond afk maar wel online.
Verwijderd
Punt is dat ik weet dat ik niet gek veel langer kan spelen, is voor mezelf meer bezighoud therapie allemaal
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Username: Snucky00NL
Charname: Snucky
Maar denk alleen beetje te lang dan dat is toegestaanlasharor schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:44:
Gathering of Tweakers is imo nog de beste naam voor de guild
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
doen dan gewoon GOT_NL of zo lekker makkelijk.SinergyX schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:46:
[...]
Maar denk alleen beetje te lang dan dat is toegestaan
ben ff de naam van mijn character kwijt was ff met de verschillende rassen aan de gang ff testen welke het fijnst speelt.
speel nu mage en gaat wel lekker ben net begonnen maar in 3 uurtjes lvl 7 nog zonder quests gedaan
wat ik ook wel grappig vind is dat je naast dansen etc nu ook schijndood kan liggen of gewoon omvallen,
ontzettend grappig
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 18:28 ]
Je kan beter de quests doen! Dan moet je ook gewoon monsters mollen maar krijg je na iedere 10 ofzo een hele shitload aan experience en geld en nuttige items! Een quest geeft zo 30-50% van je level aan exp, monsters meestal per stuk iets van 1-5%.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:27:
[...]
doen dan gewoon GOT_NL of zo lekker makkelijk.
ben ff de naam van mijn character kwijt was ff met de verschillende rassen aan de gang ff testen welke het fijnst speelt.
speel nu mage en gaat wel lekker ben net begonnen maar in 3 uurtjes lvl 7 nog zonder quests gedaan
wat ik ook wel grappig vind is dat je naast dansen etc nu ook schijndood kan liggen of gewoon omvallen,
ontzettend grappig
Verwijderd
klopt maar ik spaar vaak quests op zodat ik op een hoger level een stuk sneller omhoog schiet.Samopsa schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 18:37:
[...]
Je kan beter de quests doen! Dan moet je ook gewoon monsters mollen maar krijg je na iedere 10 ofzo een hele shitload aan experience en geld en nuttige items! Een quest geeft zo 30-50% van je level aan exp, monsters meestal per stuk iets van 1-5%.
als ik level 10 ben of zo ga ik eerst weer ff een landing quests doen
en dan ga ik weer beestjes hakken en dan 5 lvls later doe ik dat weer opnieuw.
tenminste zo schoot het lekker op bij een andere mmo ik wou ff testen of dat bij deze ook ging
Bij perfect world heb je precies genoeg quest per level, als je ze allemaal doet level je gewoon supersnel. Als je ze spaart krijg je veel te weinig exp voor je huidige level ;-) Daarbij zit je de quests die je later moet doen nu al te doen, quest zijn meestal van de vorm: Kill 10 monster X, of verzamel 10 items X door het killen van monster Y.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:02:
[...]
klopt maar ik spaar vaak quests op zodat ik op een hoger level een stuk sneller omhoog schiet.
als ik level 10 ben of zo ga ik eerst weer ff een landing quests doen![]()
en dan ga ik weer beestjes hakken en dan 5 lvls later doe ik dat weer opnieuw.
tenminste zo schoot het lekker op bij een andere mmo ik wou ff testen of dat bij deze ook ging
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 15-01-2008 19:11 ]
Verwijderd
ok dan ga ik straks maar ff fanatiek mijn quests doen erg vervelend zijn ze niet.Samopsa schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:06:
[...]
Bij perfect world heb je precies genoeg quest per level, als je ze allemaal doet level je gewoon supersnel. Als je ze spaart krijg je veel te weinig exp voor je huidige level ;-) Daarbij zit je de quests die je later moet doen nu al te doen, quest zijn meestal van de vorm: Kill 10 monster X, of verzamel 10 items X door het killen van monster Y.
vaak is het wel dat veel mensen de zelfde quests hebben en iedereen op 1 en hetzelfde beestje staan te knallen wat vaak wel grappig is maar ook wel frustrerend

Ja klopt inderdaad, dat probleem heb ik ook altijd! Loop altijd rond tot ik rustig plekje vind, en gewoon daar wachten tot de monsters spawnen. Als er veel op wordt gejaagd spawnen ze ook rap!Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:19:
[...]
ok dan ga ik straks maar ff fanatiek mijn quests doen erg vervelend zijn ze niet.
vaak is het wel dat veel mensen de zelfde quests hebben en iedereen op 1 en hetzelfde beestje staan te knallen wat vaak wel grappig is maar ook wel frustrerend
Of juist een manier om makkelijk een party te vindenVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 19:19:
[...]
ok dan ga ik straks maar ff fanatiek mijn quests doen erg vervelend zijn ze niet.
Ik heb dit gevonden, dit is een engelse filipijnse server denk ik.
En zoals het er naar uitziet werkt de verbinding heel wat sneller.
Verwijderd
En anders krijg je weer van Buffs po, die tijd heb ik wel gehad XD
Rose anyone?
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2008 22:25 ]
(rose was toendertijd een uitzondering afaik).
Archster heeft een paar voorlopige captains aangesteld om de coördinatie te bevorderen. Als je wilt worden toegevoegd aan het GoT-guild dan kun je whisperen met Archster, mustis, Sjaakie of druif.
[ Voor 46% gewijzigd door Goozer op 16-01-2008 10:01 ]
Verwijderd
Aangezien ik nu nog steeds niet geinvited ben..
In ieder geval ben ik er sowiezo rond 7/8 uur savonds
WHAAA the nightmareVerwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:24:
Had die geen ip-block?
En anders krijg je weer van Buffs po, die tijd heb ik wel gehad XD
Rose anyone?
Leuk hier wederom een aantal bekenden te zien uit R.O.S.E. , ik ben inmiddels op een haar na lvl 70 in een andere mmorpg
Pos, IGN: Posseh, Elf Archer. Ook oracle uiteraard.
Tot nog toe best geinig, al mag het van mij wel iets sneller allemaal. En dan bedoel ik de gameplay.. Iets snellere actie etc.
Ben nu level 17 en vermaak me nog prima.
Dus bij deze ook meteen een applicatie voor de ingame guild
[ Voor 8% gewijzigd door Pos op 16-01-2008 11:58 ]
Verwijderd
Username: dopje1982
Charname: Revolta
enig idee waneer en hoe je een beestje kan trainen?

ik vermoed dat ik het op een verkeerd moment vraag iedereen is waarschijnlijk online
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 14:39 ]
Als je een werefox bent krijg je vanzelf een quest, ik geloof rond level 5. De rest van de klassen heeft dat pas veel later of als je zeer rijk bent oid.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 12:57:
vanaaf na 23:00 weer online
Username: dopje1982
Charname: Revolta![]()
enig idee waneer en hoe je een beestje kan trainen?
ik vermoed dat ik het op een verkeerd moment vraag iedereen is waarschijnlijk online![]()
Verwijderd
ik zag al dat je een paard kon kopen en zo maar de prijzen zijn........Samopsa schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:06:
[...]
Als je een werefox bent krijg je vanzelf een quest, ik geloof rond level 5. De rest van de klassen heeft dat pas veel later of als je zeer rijk bent oid.
niet plezant
Dat is geen pet maar een mount ;-) Daar ga je opzitten en dan kan je sneller bewegen. Pets vallen voor je aan, tanken voor je.Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:09:
[...]
ik zag al dat je een paard kon kopen en zo maar de prijzen zijn........
niet plezant
Verwijderd
sorry dat ik dat even niet helemaal uit elkaar kan houden dit soort mmo's zijn nieuw voor me.Samopsa schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:32:
[...]
Dat is geen pet maar een mount ;-) Daar ga je opzitten en dan kan je sneller bewegen. Pets vallen voor je aan, tanken voor je.
speelde vroeger Kalonline en die had dat niet!
Haha geeft niet hoor ;-) Maar ik denk, maak het even wat overzichtelijker!Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:21:
[...]
sorry dat ik dat even niet helemaal uit elkaar kan houden dit soort mmo's zijn nieuw voor me.
speelde vroeger Kalonline en die had dat niet!
Verwijderd
't is voor mij een hele klus om het allemaal even door te hebben en er zijn nog niet zo veel handleidingen voor.Samopsa schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:30:
[...]
Haha geeft niet hoor ;-) Maar ik denk, maak het even wat overzichtelijker!
het game systeem lijkt veel op wow maar die heb ik alleen ff als trial geprobeerd.
kalonline was heel simpel vergeleken met deze mmo.
sommige quests zijn behoorlijk tricky om dat je vaak niet weet waar je heen moet.
vaak kan je trace gebruiken maar niet altijd beetje jammer

maar heb sinds 2006 niet meer zo lang achter mijn pc gezeten gister
ik vind de muziek by the way echt goed van dit spel
(orgineel uit teaser, ingame versie met orgineel)
oh, en philipine themesong
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 16-01-2008 20:51 ]
Bij de meeste quests staat wel de naam van het gebied. Als je op M drukt krijg je een grote kaart, klik op een deel om in te zoomen. Dan zie je meteen alle namen van de plaatsenVerwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:40:
[...]
't is voor mij een hele klus om het allemaal even door te hebben en er zijn nog niet zo veel handleidingen voor.
het game systeem lijkt veel op wow maar die heb ik alleen ff als trial geprobeerd.
kalonline was heel simpel vergeleken met deze mmo.
sommige quests zijn behoorlijk tricky om dat je vaak niet weet waar je heen moet.
vaak kan je trace gebruiken maar niet altijd beetje jammer![]()
maar heb sinds 2006 niet meer zo lang achter mijn pc gezeten gister![]()
ik vind de muziek by the way echt goed van dit spel
Verwijderd
ahh bedankt voor de tip ik denk dat ik vanavond/vanacht niet veel slaapSamopsa schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:58:
[...]
Bij de meeste quests staat wel de naam van het gebied. Als je op M drukt krijg je een grote kaart, klik op een deel om in te zoomen. Dan zie je meteen alle namen van de plaatsen
gelukkig ben ik morgen vrij
Verwijderd
bij deze zend ik mijn aplicatie in
lvl 34 bijna 35 werefox hier
Anywayz ben nu maar liefst lvl2
tweakers:Mannymo
PWname:Mannymo
server:Oracle
class: elfpriest
*zucht* kon de smiling female elf niet weerstaan ..
de muziek is best leuk, maar het blijft zo in het hoofd hangen.SinergyX schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:48:
orginele nummer van de teaser zit jammer niet in het spel, enkel de muziekale versie
(orgineel uit teaser, ingame versie met orgineel)
oh, en philipine themesong
ook krijg ik zin om babi pangang te bestellen.
wat betrefd de aanmeldingen, ik ben elke avond wel online en ben gemachtigd om mensen te inviten.
archster, wat zijn trouwens de regels binnen de guild, mogen er engelstaligen bij? komt er een pot voor algemeen gebruik? vriendenprijzen/ruilen onderling, etc.
Kan je je character van 1 server naar de andere kopieren?
Indien er een guild is mijn ingame name is jdf007.
Ik ben de komende 3, 4 dagen weinig tot niet online, ineens een beetje druk met school, moet ook gebeurenMUSTIS schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:56:
wat betrefd de aanmeldingen, ik ben elke avond wel online en ben gemachtigd om mensen te inviten.
archster, wat zijn trouwens de regels binnen de guild, mogen er engelstaligen bij? komt er een pot voor algemeen gebruik? vriendenprijzen/ruilen onderling, etc.
Maar wanneer we alleen GoTters toelaten zijn we met een man of 20 klaar, da's niet echt genoeg voor een guild lijkt me. Zeker niet wanneer je elkaar wil kunnen helpen, of met elkaar wil kunnen questen. Het lijkt me dan ook geen probleem om niet-GoTters uit te nodigen, maar met anderstaligen zou ik even willen wachten... polletje misschien?
En hoe zou je de invulling van een pot willen zien? Onderling ruilen is ook wel handig, maar ik ben bang dat iedereen dezelfde items wil. Zeker Epurate Oil, Silk Thread, Condense Glue, Rough Leather en High-Carbon Steel zijn zeer gewild, en je hebt er eigenlijk altijd te weinig van...
En ik mag dan misschien de guild aangemaakt hebben, ik ga niet de baas spelen
[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 17-01-2008 14:34 ]
Verwijderd
Ik heb van dit alles redelijk wat over, het enige wat ik tekort kom is condense glue en dat wil ik best ruilen tegen elk van de andere, dus als je verlegen zit...
Nu ben ik ook door de rough leathers heen inmidddels door jullie, dus daar kan ik jullie niet meer aan helpen, van de rest heb ik meer zat, als in 50+ stuks
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 12:43 ]
Eerst ingame naar system settings en dan fullscreen op Window zetten.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
Ik doe het voor de afwisselng voor de xp hoef ik het niet echt te doen.
Wij zijn nu nieuwe clan gestart, oude bleek de vice en guild master niet meer te spelen
Staat 7 replies boven je: CodeCasterVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:11:
wie moet je hier pmen om in de guild te komen??
In "het lijstje van GoT-ters in Perfect World" vind je de bijbehorende PW-tags.
ChunRaven (19 WR), MissyNina (19 WR), Mace X (13 WB), LadyNina (11 EP)
en nog 2 waar ik nu even de naam niet van weet, 9 EA en 9 MG
Op low lvl haal je bergen mats binnen, verkopen en weer paar 100k's rijker
Nog wel leuke discussie gehad met 2star dual sword vs 2star sharp edge. Qua damage ligt de sharp edge enorm lager dan dual sword, maar heeft een 1.41 speed tegen 0.91 van swords. Per 30 seconde berekend, doet een sharp edge nog meer damage ook
Skills op lage lvls bij warrior is overbodig, je casting/lag weegt niet op tegen gewoon melee door te meppen. Zeker omdat de eerste 4 attacks van WR enkel add.damage doen plus 1x base, waar de latere skills ook %-based van je base damage gaan doen.
Verwijderd
Ik krijg met regelmaat een worlddrop met de tekst: can be used for lvl20 dragon quest etc etc. Iemand die me dit zou kunnen uitleggen? Het neemt namelijk nogal veel space op in mijn bank (moet nog uitzoeken hoe ik die uitbreidingsstones kan krijgen).
btw. Wat doen die bolus dingen ( pumpkinhead en heb er nog een soort van, omschrijving is niet echt duidelijk...300seconds continuous ....)
[ Voor 13% gewijzigd door MannyMo op 22-01-2008 02:08 ]
De bekende Dragon Quest is vanaf lvl20 (daarna 31/41/51 etc) een repeatable quest die bergje exp en SP geeft. Vrij simpel, ga naar NPC X, ga naar NPC Y en geef material Z, ga naar X, kill mob B, geef material V aan NPC N etc etc, tot je klaar bent, laatste deel is meestal een mini-boss killen (realitief simpel). Ik doe dit dus niet meer, het levert te weinig op dan wat het waard is, daarbij kan je elke 24 uur Eunice Stone of Madness doen (vanaf lvl20) die doodsimpel, kort en lekker veel exp is. Verkopen erg goed, sommige meer common DQ items wat minder, sommige wat meer.
Storage en Inventory zijn (zover ik weet - buiten de eerste bankquest) enkel te krijgen via itemshop. Storage is 3 cubicoin (270-300k) en inventory is 5 coin (450-500k). Volgens mij kan je maar 1x een bank quest doen, aan het begin. Daarna dus of via cubicoins of ingame kopen van andere (1 cubicoin is tussen de 75-95k - hiero's verkopen vaak rond 230-250k maar losse cubicoins gaan vaak 90-92k). Omgerekent is 1 cubicoin ongeveer 25-27 eurocent.
Bolus is leuk, je hoofd wordt tijdelijk als een pumpkin, of nog een paar die er waren. Funny, 300sec, klaar
Heb je weinig zin in DQ's (veel reizen) en weinig nut in craften (daar is de Auction house voor
Als je eenmaal wat geld hebt, loont het soms bijzonder goed om een uurtje auction house te doen. Kijk vooral naar paar minuten remaining auctions, 40 blunt claws voor 30k kan je in je shop weer makkelijk voor het dubbele verkopen. Maar ook een 3star weapon met bijvoorbeeld 2-3slots voor 100k, mirage stone erop (+1) 45k, soulstones erop (2x60k), zo had ik mijn eerste wapen ingekocht maar uiteindelijk verkocht voor 870k. Kwestie van geluk, dat wel
Dat was dan weer de guide van Sin, veel plezier
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 22-01-2008 02:31 ]
Verwijderd
dragon quest heb ik nooit gedaan maar gehoord dat het extreem waste of time was
de items daarentegen gaan van de toonbank als zoete broodjes
toch hou in gedachten 5 blunt claws en 5 element fragments te houden die je nodig zal hebben bij quests later
het beste is van 1 producitie skill te doen
ik doe nu momenteel blacksmith maar om naar lvl 4 te graken is het een pain in the ass kzit al in met hoe het later nog gaat worden en het vreet enorm aan je inkomen en als je geen geluk hebt zal je er meer verlies aan maken dan winst maarja dat is een keuze die je moet maken he
behalve dq zou ik aanraden iedere quest te doen
iedere keer dat je lvld search quest doen en al die quests ophalen zo heb je vaak dat je 2 quests in 1 keer kunt completen omdat je dezelvde mobs moet killen
Persoonlijk vind ik het geweldig om te craften (de surprising and addictive element of getting the rare stuff). Dus dat zou ik sowieso willen lvlen. Kost wel veel tijd en geld gok ik zo. Maar die DQ's zijn dus useless, mooi levert mij weer een berg ruimte op in inv. TIJD VOOR SELLING
mmm mijn eerste 2 stars blue ding gecraft:p. op tailor lvl1 -10% requirements en 1 socket haha..
Nja het echte werk komt nog wel gok ik. Ik word wel ontzettend kierewiet van die lag zeg. En merkte ook tijdens het lvlen (bij lvl14) dat de mobs stukken harder mepte. Tijd voor upgrades denk ik zo.
heeft iedereen hier last van of is mijn router weer moeilijk ant doen
Verwijderd
Ander vraagje: Flying mastery wel of niet nemen? Ik merkte tot nu toe dat ik net goed uitkom met me SP dus weet niet hoe dat in het vervolg is.

meer mensen hier last van?
Fijnexhaustive testing and checking of files we have found no trace of trojans, viruses or any codes or transmissions of malicious intent. We have checked the MDF checksums of the files in the installers as well as on the servers and they are complete matches.
We can safely say that there is absolutely NO trojan or virus in elementclient.exe
Because this issue with viruses occurred only AFTER Anti-virus databases were updated on 25th Jan, we are certain that this is merely an incidence of a 'False Positive'. Which is to say, that the Anti-Virus software is WRONG.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 26-01-2008 14:08 ]
Ik volg ongeveer de skillsguide van het forum, maar dan heb je in mijn ogen toch echt wel een schrijnend tekort aan SP en moet je zeker paar honderd mobs extra erbij grinden wil je genoeg SP hebben voor zowel de healing/att/buff skills (ik neem geen 5element/flying/plume barrier/ die eerste heal skill..naam kwijt).
@SinergyX fijne scanner heb je
Nog leuk verhaaltje erbij, soms kom je mensen tegen die geen/weinig ervaring hebben met MMO's. Zo kwam ik een zeer aardige dame tegen die een EA was. Ze speelde sinds kort en was invited in de guild New Era (een bekende guild volgens mij?). Wat ik merkte in de party was dat ze dmg wise minder deed dan ik, het tergend traag ging zelfs en ik constant agro afpakte. Gisteren maar even eerlijk gevraagd dat ik vond dat ze nogal weinig dmg deed, en wat bleek...haar build was totally messed up. Ze had op lvl23 40str 40agi 28con 22int. En ze droeg vanwege req. een lvl 14 1star bow. Ze wist dus totaal niet waar ze haar points op moest gooien. Ik had haar maar een link gegeven naar de diverse fora waar ik op kijk en verteld hoe haar build er ongeveer uit moest zien. Ze had geen zin in een reroll dus ze zal leven met haar wasted intpoints (wel meer manapool haha). Ik voelde me opeens een stuk minder noobie
Was tot de lag grote fan van Silkroad Online. Ik hoop dat dit de leegte een beetje op kan vullen!
...:::everybeat.nl
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 01:18 ]
Wat ik me persoonlijk afvraag bij alle MMORPG's: Ok, ik ben nu max level, ik heb alles al gedaan eigenlijk, heb de beste gear in het spel, ik own iedereen in PvP. Dus wat nu?
Maarja, Perfect World is een leuke MMORPG om mee te beginnen en heeft ook echt mooie graphics (graphic settings op high).
Kan echt niet wachten! Heb namelijk een vervanger nodig voor World of Warcraft.
Ik ken toch veel MMO's, bijna in geen enkele kan ik die vraag stellenHeraclius schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:13:
Wat ik me persoonlijk afvraag bij alle MMORPG's: Ok, ik ben nu max level, ik heb alles al gedaan eigenlijk, heb de beste gear in het spel, ik own iedereen in PvP. Dus wat nu?
voor:

na:

Ik ben nu namelijk level 3 zonder quests, in die stad zie ik er iets van 8, wtf moet ik doen! XD
je moet invited worden tot een guild, kan al vanaf lvl 1Khaine schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:51:
Moet je eigenlijk een bepaald level zijn om een guild te mogen joinen? Als ik op het tabje guild klik gebeurt er geen zak namelijk.....
Druk op Q voor je quest list, dan rechts bovenin zit een knop 'quest hint' ofzo. Die geeft alle 'beschikbare' NPCs weer (met coords) welke quests voor je hebben. Dan naar zo'n NPC gaan (staat dan zo'n geel schildje op zn hoofd) en klik op available missions (oid). Anders mep je wat mobs tot je 4 bent en weer via die quest hint je quests opzoekenrethxoth schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:28:
Ligt het aan mij of is dat hele quest gebeuren in dit spel een beetje verkloot?
Ik ben nu namelijk level 3 zonder quests, in die stad zie ik er iets van 8, wtf moet ik doen! XD
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2008 23:57 ]
Maar inderdaad, links bovenin

Ik kan er met google bar weinig over vinden namelijk.
is heel anders spelen, ik kan bv al monsters aanvallen die 3 tot 5 lvs hoger zijn dan mij...
tis een panda en hij heet mustis2
onroptem kan je mij in het guild zetten zodra ik weer online ben?
Verwijderd
wacht maar tot je wat hoger in lvls bent dan wordt het toch echt wel wat moeilijkerMUSTIS schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:06:
heb een WB gemaakt voor erbij.
is heel anders spelen, ik kan bv al monsters aanvallen die 3 tot 5 lvs hoger zijn dan mij...
tis een panda en hij heet mustis2
onroptem kan je mij in het guild zetten zodra ik weer online ben?
Bij de weg nog even een ander vraagje. Hoe krijg je als WB zijnde een pet?Ik heb al zitten zoeken maar kon het niet echt vinden. En als ik kijk bij de verkoop punten zie ik eieren staan, maar die zijn schijnbaar alleen voor werefoxes
blijft nog wel et feit dat er te weinig tanks zijn in de guild. tis altijd zeuren om een tank bij het samenstellen van een party.
[ Voor 37% gewijzigd door MUSTIS op 04-02-2008 14:22 ]
ik vind WR/WB als tank echt doodsaai, weinig damage, je pot je een eeuwigheid in en je moet teveel op je team letten (agro). Ik heb mn 17 WB en 22 WR maar in de ijskast gezet, WF bevalt toch beter
Verwijderd
Ik heb ook een WB aangemaakt om mijn vriendin mee te helpen. Ik vind een Tank character ook niet leuk om mee te spelen.Het liefste speel ik toch met magic gerelateerde chars. Ik heb ook nog een EP en een EA aangemaakt. Werefox en Mage wil ik nog wel es proberen. Misschien vanavond maar eens aanmaken dan. Ik denk ook dat dit het probleem is dat er te weinig WB's zijn, puur omdat het saai is om mee te spelen.......SinergyX schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:23:
Je lvl40 land-pet komt in je 'petback' te zitten. De lvl30 flying pet gaat in je inventory.
ik vind WR/WB als tank echt doodsaai, weinig damage, je pot je een eeuwigheid in en je moet teveel op je team letten (agro). Ik heb mn 17 WB en 22 WR maar in de ijskast gezet, WF bevalt toch beter
gisteren fb39 gedaan met een erg helpzame groep. geen drops gekregen helaas.
wf blijft toch leuker om mee te spelen. als je zon pet een beetje goed laat mee lvlen heb je echt een gratis tank die ook nogges flink dmg doet.
zelf doe ik zeer veel dmg doordat ik praktisch alles op int gooi. kga helaas wel dood na een paar klappen van een hoog lvl.
mischien ga ik toch nog maar wat op str en con doen.
Verwijderd
je hebt dan heel weinig pdef en hp, maar je doet zeer veel dmg.
grootste nadeel is dat je niet meer zelf een gelijk lvl monster aan kan, maar dat je je pet nodig hebt als tank/vechter.
zodra mn pet dan ook dood gaat begin ik vaak al te rennen of te vliegen.
volgens mij heb ik ff met Iruja gePartyd, kan dat?
Booth * BAERD * Oracle
copy-paste
Eindelijk bijna 50
Verwijderd
Volgens mij duurt dat wel echt uber lang. Ben nu lvl 21 met mijn werebeast en dat duurt al een eeuwigheid voor ik 22 wordt. Dus over een maand of 4 ben ik wel level 50 denk ik zoSinergyX schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:01:
Wij zitten dacht ik allemaal op Oracle
Eindelijk bijna 50Die robe outfit van lvl50 is mooi
Met mijn werefox gaat het allemaal wat sneller. Met zo'n pet levelen schiet toch echt wel hard op!
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 08-02-2008 21:19 ]
Tot nu toe erg leuk maar snap er nog niet veel van.
Enige nadeel is dat als ik alt+tab doe, ik niet meer kan klikken, want dan gaat ie terug naar me windows. Heel vervelend.
Maar goed, ik zoek morgen wel uit hoe ik dat kan oplossen, als ik dat al kan -_-
Nu richting me bedje =)
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Dat heb ik dus ook, heb het ook eerder gezegd hier maar wij zijn volgens mij de enige met dit probleemChaos-Zero schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 02:55:
Net ook ff geinstalleerd en heel eventjes gespeeld.
Tot nu toe erg leuk maar snap er nog niet veel van.
Enige nadeel is dat als ik alt+tab doe, ik niet meer kan klikken, want dan gaat ie terug naar me windows. Heel vervelend.
Maar goed, ik zoek morgen wel uit hoe ik dat kan oplossen, als ik dat al kan -_-
Nu richting me bedje =)

Alleen eerst nog ff spelen op het begin met die boom, is wel leuk om zo hoog erop te komen xD
Als ik hem helemaal binnenkrijg.. Was niet gelukt, hopla, weer een uurtje ofwat wachten

Hmm, Filefront doet het niet hierzo en de rest zijn allemaal te langzaam

[ Voor 38% gewijzigd door Pimorez op 09-02-2008 12:11 ]