[Gratis][MMORPG] Perfect World

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 57.001 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik gelezen heb is dat ook grote resoluties worden ondersteund.. (had even snel gegoogled..)
Je kan het altijd proberen.
Maar volgens mij is de standaard resolutie dat ingesteld staat, 1024x768.. en dat je daarna bij display setup het kan veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je kan 1280x1024 maximaal en 16:9 widescreen geloof ik..

Ah, ja, heb zelf geen 16:9 dus weet niet waar dat voor is..
Kan wel zo zijn dat je dan grotere resoluties krijgt hoor..

640x480
800x480
800x600
1024x768
1280x720
1280x768
1280x800
1280x960
1280x1024

En dan kan je nog 16:9 Widescreen aanvinken..

[ Voor 79% gewijzigd door Pimorez op 10-01-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:54

Shiro

Serenity

? niet echt logisch als ik je zo hoor Pimorez, maximal 1280x1024, en dan ook 16:9 dat een totaal andere resolutie is. En ik had gekeken op de site, zag idd 16:9 staan, maar niet zo zeer welke resolutie. zou er niet zo veel aan hebben als het maximaal 720p hoog is.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het anders, zou ik zeggen ;)

Btw. voor de mensen: http://www.pwdatabase.com/
Erg handige site, als je even niet zo snel weet waar een bepaald item/monster etc. is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Welke stats heeft een Werefox nodig behalve die voor je armour??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
INT --> mATK omhoog, bepaalde armor dragen
CON --> HP, pDEF omhoog, bepaalde armor dragen
STR --> Om armor te dragen
AGI --> Om monsters te dodgen

Je kan dus puur INT doen, met wat STR om robes te dragen. Zo ben je wel een 'glass cannon': je doet veel damage, maar bent ook snel dood.
Met wat CON/AGI erbij ben je wat duurzamer maar doe je minder schade. Voor meer details moet je maar op het officiele forum bij builds kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nu een aantal vipent's doden, in 50 minuten.. en het schijnt dat dat het beste met party kan..?
Iemand die wilt helpen? En hoelaat / wanner? Snucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Kga morgen ook maar eens beginnen met spelen. Eerste mmorpg, heb wat hulp nodig gelieve mij toe te voegen op xfire: Chukkepukke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:28:
Ik moet nu een aantal vipent's doden, in 50 minuten.. en het schijnt dat dat het beste met party kan..?
Iemand die wilt helpen? En hoelaat / wanner? Snucky
Ik kan wel helpen, word dan alleen wel in de middag/avond.. Tijd zou ik niet weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag kan ik helaas niet (ga vanmiddag weg met mijn vriendin) maar ben je nu online in PvE ? ik wel.. voeg me anders even toe als vriend :) ik heet daar gewoon: Snucky

(zelfde voor de rest die hier op GoT zit natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds een week ook het spel. Ik probeer mijn inventory en mijn safe te vergroten, maar ik kom maar niet aan de benodigde stenen. Kan iemand me misschien helpen met wat tips of vertellen waar ik ze kan halen?

Ingame heet ik akelaatje en zit in server Sancturary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gebruik voor game-afspraakjes IRC/MSN/mail/DM/whatever. Niet dit topic in ieder geval, houd het ook een beetje nuttig voor de anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een nieuwe account kopen en het liefst vandaag nog. Is het mogelijk een key online te kopen oid? Moet wel betrouwbaar zijn natuurlijk. Het is wel ok als het eerst alleen maar vanilla wow is en er geen tbc en wotlk bij zit.

EDIT: Ik zie dat ik in het verkeerde topic zit, sorry.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
hoe kan je de ms versie minimalizeren?
Ik kan welnaar windows maar als ik terug ga is mijn cursor weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Shiro schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:44:
Voor het eerst dat ik hiervan hoor. Maar wist wel mijn interesses te wekken.

Is Perfect World ook te spelen op 1680x1050? De screenshots zijn allemaal 1024x768 die ik op de site zelf tegenkom.
Ik moet nog voor het eerst in game komen (ben vandaag begonnen), maar heb deze game al wel kunnen instellen op 1680*1050.

Updaten wil hier alleen niet zo lukken... :/

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 11-01-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Raar, gister 2x geen probleem gehad..

Bij Patch Settings:

Staat ie op Patch?
En ik heb Do Not prompt to manual patching aangevinkt, weet niet waarom, maar misschien helpt het ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Pimorez schreef op zondag 11 januari 2009 @ 17:00:
Raar, gister 2x geen probleem gehad..

Bij Patch Settings:

Staat ie op Patch?
En ik heb Do Not prompt to manual patching aangevinkt, weet niet waarom, maar misschien helpt het ^^
In updateserver.txt heb ik
code:
1
"Patch" "http://patch-en.perfectworld.ms/CPW/"
staan. Ik speel dus de europese versie. Ik krijg alleen maar time outs, als ik wil updaten.
Van een andere versie een update downloaden heeft geen zin, deze word ook niet geïnstalleerd.
Ik zal dat vinkje eens controleren, wellicht scheelt het.

EDIT: Dat vinkje maakt niet uit, time out blijft. Het spel bekijkt het maar lekker... Heb wel wat beters te doen, dan naar brak Engels en brak geprogrammeerde rotzooi te kijken.
Heb de godganze middag nu verkloot omdat ik dit wilde proberen, doe ik dus ook niet meer. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 11-01-2009 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Automatisch die update werkte bij mij ook telkens niet.. toen probeerde ik de manual patch, en die werkte bij mij ook 2x niet.. en daarna deed hij het wel automatisch.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was vandaag een update, mogelijk verkeerde moment? :)
Update server werkte hier altijd normaal.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen nog wat nieuws?

Ik ben net LVL21 geworden.. en zit nu bij een guild :)
(ben de naam ffies ervan kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik speel dus op de europese (MS) versie, en heb nu een lvl17 human mage genaamd 'PatrokloS'. Ik heb nog geen guild ... mn vriendin is nu een lvl39 archer en zit in Sanctuary, een van de grotere guilds in de server, en ze hebben geloof ik 6 landen veroverd al (met de territory wars). Ze krijgt dus ook elke week geld van die guild omdat ze meehelpt met het veroveren van landjes :p

Mocht er een Nederlandse guild komen dan kan ik overwegen om die te joinen, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik liever in Sanctuary :p

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippie, meer mensen die PW de internationale versie spelen :D
Ikzelf zit op de Sanctuary server, ben een lvl 53 venomancer onder de naam Sdrassa. En ik heb mijn eigen faction GotCookie (leden zijn altijd welkom ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 14:34
De internationale versie is toch een andere dan de MS versie? Of niet? Ik dacht namelijk dat er drie versies zijn: my, international en ms

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, ik had alleen gehoord van 2 versies. Lekker helder zijn ze daar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 11:16

Scraper

ErikJ

Er zijn inderdaad 3 versies die vanuit ons oogpunt bespeelbaar zijn.

Malaysia (www.perfectworld.com.my), International(www.perfectworld.com) en Europese (www.perfectworld.ms)

Verder zijn er ook nog andere versies in de omloop, ik geloof van de Filipijnen, China, Rusland geloof ik ook (niet zeker).

de europese versie zit nu geloof ik in beta, de andere versies zijn gereleased.

Ik heb eerst op een Malaysia server gezeten, maar dat is qua lag niet meer te spelen. Ik zit nu op een International server (heaven's tear, barb (Grawl) van 58 en een cleric (Erik) van 67)

edit: er zijn zelfs nog meer versies, zie Wikipedia: Perfect World

[ Voor 10% gewijzigd door Scraper op 02-02-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Filipijnen is IP blocked, (door levelup), enkel oude o2jam spelers konden er dacht ik nog op spelen. (ik heb er wel nog een account van). International heb ik nooit gespeeld, enkel op Malay en Europe (al wacht ik daar nog even op de volgende patch, zeker met die vertaling lopen ze nog 2 patches achter).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 11:16:
Ik speel sinds een week ook het spel. Ik probeer mijn inventory en mijn safe te vergroten, maar ik kom maar niet aan de benodigde stenen. Kan iemand me misschien helpen met wat tips of vertellen waar ik ze kan halen?

Ingame heet ik akelaatje en zit in server Sancturary
Geen idee of je de info al gevonden had, maar om je vraag te beantwoorden:

Als je de International versie speelt, safe stones en inventory stones moet je in de PWI shop kopen. Safe stone is 12 dollar, inventory stone is 9 dollar. Dat zijn de super stones, die zijn aan te raden anders blijf je maar stones kopen. Heel soms worden die in game verkocht, maar dan kosten ze ergens rond de 600.000 coins of meer. Mocht je trouwens nog op zoek zijn naar een faction.... ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-09 02:45
Zijn er nog mensen die dit spel spelen? Ik zit zelf op de server in Malaysia. Level 61 EP nu, dus het begint ergens op te lijken. Het lijkt alleen of het steeds rustiger wordt op deze server. Kan iemand een vergelijking geven tussen de verschillende servers (Malaysia, Internationaal, Europa)? Welke server heeft de meeste spelers? Even kijken of het zin heeft om opnieuw te beginnen op een drukkere server.

Mocht iemand trouwens nog een leuke guild zoeken op MY-en... roept u maar. Het is een guild met veel EPs (ook high levels) op zoek naar tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Europa is vrij rustig, imho 'te' rustig. Malay lijkt nog de meeste bevolkte server te zijn, al begreep ik dat door de geruchten van het verwijderen van de exp stones (uit de itemmall) het ook wat terug loopt. Europa zit nog in open beta, op verzoek van spelers met itemmall, alleen de prijzen zijn enorm hoog. Wel gaven ze aan dat ze flink willen gaan adverteren naarmate ze dichter bij de launch komen.

Nu ik wat langer speel op Europa, is het lag verschil met malay enorm en ga ik niet zo graag terug naar malay servers, mijn hoogste daar is een Fox in de lvl40s. Maar nu Aion voelt als PW maar in een heel fijn jasje, ben ik daar ook veel meer bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper

Scraper

ErikJ

Als ik tegenwoordig inlog op de malaysia servers dan heb ik extreme lag. Deze lag is niet op de internationale versie van PW.

De europese versie heb ik eventje ingekeken, maar hier zijn bijna geen spelers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt misschien aan mij maar ik speel PWI en merk niet dat het rustig is. De servers zijn juist te druk (vandaar dat er een nieuwe server bij komt aan de oostkant van de USA). Ik ben nu een lvl 50 Barbarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ben alleen benieuwt wat ze gaan doen als europe (MS) live gaat, bij aardig wat andere MMO's kwam er ook een IP block op de internationale versie. (enkel reeds geregistreerde mochten doorspelen oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 15:29
Iemand enig idee waarom hoge levels zo graag willen helpen met Call to Duty.
Valt mij op dat dit constant door de chat heen gaat. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het om die 5k xp gaat, want dat schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je bedoeld die lvl19/29 etc quests? Daar dropt iets wat hun nodig hebben, van de eindbaas oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
Ja is die quest, had al zoon vermoeden dat er eigenbelang bij zat.
Volgens mij heeft de International versie geen last van lag, tenminste ik heb hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksharah
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-09 12:35
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:51:
Ook leuk om te vermelden is dat het wide screen support. Geen idee hoe dat is bij andere mmorpgs maar goed:)
Wow heeft gewoon wide screen support. Denk de meeste games van tegenwoordig wel.

If you want something in life, reach out and grap it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik dacht toch dat mijn WoW client op 1680*1050 draaide. Er zijn nog maar weinig MMO's met geen 16:10 (of soms 16:9) support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper

Scraper

ErikJ

fanta22 schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:17:
Iemand enig idee waarom hoge levels zo graag willen helpen met Call to Duty.
Valt mij op dat dit constant door de chat heen gaat. Ik kan me bijna niet voorstellen dat het om die 5k xp gaat, want dat schiet niet op.
Hoe hoger het level van degene die meehelpt, hoe meer XP ze ervoor krijgen. Dus een lvl 80 die helpt krijgt meer XP dan een lvl 40 die helpt. (en geloof me, alle XP is welkom op dat level het gaat dan erg langzaam)

Het item dat je krijgt bij het doodmaken van de boss is in feite waardeloos. Je zou er een bepaald item mee kunnen maken, maar dat boeit niet echt.

Wat wel interessant is, is de kans dat er een molder dropt bij de eindboss, maar vaak zal deze worden gegeven aan degene die de Call to Duty doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietjansen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:47
Ik speel sinds kort weer PW, heb eerst PW-MY gespeeld maar die werd ik zat mede doordat alle regions bezet werden door 1 guild. Ik hoorde dat van wat oude PW-MY buddies dat ie binnenkort gereset word. :o

Heeft er iemand een NL Guild op PW:I? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Ik speel al sinds een dik half jaar op de PW-MY server. Ik heb niets gehoord van het feit dat ze de site eventueel gaan resetten. Het lijkt me ook heel vreemd dat ze dit zouden gaan doen. In principe is het een gratis spel, maar zoals met steeds meer en meer spellen, kun je iets sneller levellen door z.g. micro transacties. Het lijkt me niet dat ze de server gaan resetten want dan zouden ze ook de "betalende" karakters aanpakken. In ieder geval zou ik graag een bronvermelding willen zien (anders dan van wat oude buddies).

Het is zo dat de guild Warlord de meeste regions bezit. Maar ze doen dat slim door gewoon hoge spelers te reqruiten. Op dit moment zie je dat 2 regions (vorige week 3) weer in het bezit zijn van andere guilds. Dat is juist het mooie van het spel (vind ik)

Mocht iemand in een leuke guild willen, geef je in-game naam en ik nodig je uit. Naam van de guild: SkyDraGon. Gewoon dus op de PW-MY server en nog heel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maser00
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-03 23:28
Is dit spel beter dan SRO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

Kun je nog op de oude MAL server komen? Ik heb daar nog een accountje wat ik al eeuwen niet meer gebruikt heb, benieuwd of ik ben gedelete eigenlijk....

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Ik weet niet wat je met MAL bedoelt, waarschijnlijk Malaysia. Dan is dit dezelfde server als MY.

SRO heb ik nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand anders ooit dit probleem heeft gehad, maar ik krijg dit spel gewoon simpelweg niet aan het updaten. Installeren...geen probleem, wil ik updaten, dan kun je sowieso maar 1 update server selecteren genaamd "patch" dus dat kan ik toch echt niet fout doen naar mijn idee. Manual patch ook geprobeerd, niks...hij haalt eerst een of andere bmp op, dan een bat bestand met chinese tekens als naam, en dan een of ander txt bestand, en dan gaat ie mis..altijd..wat ik ook doe.

Nu draai ik op Windows Vistax64, maar is dat dan het probleem? Iets anders kan ik me echt niet voorstellen. Firewalls heb ik geprobeerd uit te schakelen, geen verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Kun je aangeven voor welke server je Perfect World geinstalleerd hebt? SinergyX schrijft al dat de Filipijnen IP blocked is. Dat zou een oorzaak kunnen zijn.
SinergyX schreef op maandag 02 februari 2009 @ 13:40:
Filipijnen is IP blocked, (door levelup), enkel oude o2jam spelers konden er dacht ik nog op spelen. (ik heb er wel nog een account van). International heb ik nooit gespeeld, enkel op Malay en Europe (al wacht ik daar nog even op de volgende patch, zeker met die vertaling lopen ze nog 2 patches achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:30:
Ik weet niet of iemand anders ooit dit probleem heeft gehad, maar ik krijg dit spel gewoon simpelweg niet aan het updaten. Installeren...geen probleem, wil ik updaten, dan kun je sowieso maar 1 update server selecteren genaamd "patch" dus dat kan ik toch echt niet fout doen naar mijn idee. Manual patch ook geprobeerd, niks...hij haalt eerst een of andere bmp op, dan een bat bestand met chinese tekens als naam, en dan een of ander txt bestand, en dan gaat ie mis..altijd..wat ik ook doe.

Nu draai ik op Windows Vistax64, maar is dat dan het probleem? Iets anders kan ik me echt niet voorstellen. Firewalls heb ik geprobeerd uit te schakelen, geen verschil...
Windows Vista x64 is inderdaad wat het probleem is, dit heb ik zelf ook.
Wat wel vreemd is dat het op Windows 7 x64 wel goed werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Ik draai Perfect World onder Vista X64 en het draait als een zonnetje. Upgraden is bij mij ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsXgAmEs schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:41:
Kun je aangeven voor welke server je Perfect World geinstalleerd hebt? SinergyX schrijft al dat de Filipijnen IP blocked is. Dat zou een oorzaak kunnen zijn.

[...]
Uhh, geen flauw idee..heb de game gedownload, geinstalleerd en wil gaan patchen en daar kom ik nooit en te nimmer ooit doorheen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Probeer deze link eens. Omdat ik niet weet welke versie je hebt, gok ik op de internationale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik ga dit spel ook maar eens proberen. dan wel de europese versie die is nog altijd in beta zie ik trouwens?

Naja heb een weekje vrij ^^ en Atlantica online wat ik nu al een tijdje speel begint toch wat te vervelen moet gaan grinden en heb er de pest aan :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Europese loopt ook stukje achter tov PWint, PW MY is meest 'up to date', buiten natuurlijk de orginele chinese (of wat dat koreaans?). Qua spelers aantal is het ook in deze volgende zo'n beetje van laag naar hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ach download loopt met 1.41 MB/sec via Vuze dus met een 20 min is de client binnen. Zullen wel zien wat het brengt :P Denk dat ik een healer char maak beviel me altijd wel in WoW en in andere game al teveel Warrior gespeeld begint ook saai te worden na een tijd :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsXgAmEs schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:56:
Probeer deze link eens. Omdat ik niet weet welke versie je hebt, gok ik op de internationale versie.
Klopt, de internationale versie...maar ik heb ook dat wat op de link staat geprobeerd...no luck...dat is toch weird of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou ik heb dus op de Europe / MS versie geregistreerd speel op de PVE server onder de naam Recklezz. Heb een priest als char genomen beetje magic + melee combinatie is wel lache level 5 atm en van alles aan t uitproberen en ontdekken. Spel is volgens mij best groot.. ook kwa mogenlijkheden snap er de helft nog niet van ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 07:24

Raphaelo

boeiend!!

Nu de examens afgelopen zijn ga ik ook weer beginnen, deze keer de europese versie. Ik zal zo mijn ingame nick even posten.

tweakers unite!

EDIT: Europese versie lijkt me toch minder dan de int... vooral de community lijkt me minder gezellig. Toch maar international dan :)

[ Voor 32% gewijzigd door Raphaelo op 08-06-2009 23:12 ]

originele signatures zijn top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
en level 11 nu.. gaat nog wel lekker. net even gekeken voor de komende levels wat alle armor aan reqs heeft. Zie wel dat ik echt moet oppassen dat ik niet de verkeerde skills ga uppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat vond ik een semi-minpuntje, zeker met die wolf-dames was er eigelijk maar 1 build die werkte, de rest was weggegooide skillpunten. Al begreep ik dat zo'n mage wel verschillende builds heeft, priest ben ik nooit verder gekomen dan lvl9 dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Naja geen idee of er uiteindelijk meer builds zijn :P ik doe gewoon wat me goed lijkt ;) boeit me niet veel of dat nou uiteindelijk het beste is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Voor een EP (Priest) heb je verschillende builds. Je kunt bijvoorbeeld op magic attack inzetten, maar dan ben je redelijk kwetsbaar. Dit is goed als je veel in parties zit, omdat je hoofdtaak dan is om te zorgen dat er geen mensen dood gaan. Je kunt ook kiezen voor meer Health Points, minder kwetsbaar en wat minder een teamspeler. Je spells zijn dan ook niet zo sterk. Zelf probeer ik er tussen in te gaan zitten en m'n gebrek aan HP op te vullen door soulstones in m'n gear. Voordeel met soulstones is ook nog dat je dan en soort aura om je char heen krijgt, dat staat wel leuk. Afhankelijk van het type soulstones verandert het aura ook van kleur. Volgens mij begint die kleur pas vanaf level 7 soulstones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als ik me nog goed herinner bepaald toch aantal sterren en heoveel stones erin kunnen of het een aura geeft of niet? (die FB19 staff gaf bv al een kleurtje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb geen idee waar je het over hebt :D

Weet wel dat me zwaard wat ik nu heb een blauwe aura heeft. Is een zwaard wat ik door een quest heb gekregen via me mailbox.. Al word dat over 1 level vervangen door een nieuw en beter zwaard. Dat zwart kon trouwens ook 1 stone in bedenk ik me net.. al kwam ik daar pas achter toen ik daadwerkelijk een stone vond. Is een level 10 zwaard ofzo of nog lager.

Zie wel dat sommige gear de naam en alles in het paars is.. en andere in het wit enzo. Geeft dat niet aan hoe goed de gear is net als in wow je groen blauw paarse namen had op gear?

[ Voor 16% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-06-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elk item heeft 3 'modifiers', star, socket en grade.

Star geeft dacht ik ook de kleur van de naam (geen star - wit, 1star - groen, 2star - blauw, 3star - paars). Sockets zijn puur random, van 1 t/m 4 sockets (al dacht ik dat een 3star max 3 sockets kan hebben).

Alle 3ster wapens geven standaard een glowing effect, dit is altijd blauw*. Voor gear moet je dus minimaal grade 5 hebben, dan bepaald ook de socket welke kleur glow je krijgt, met de vereiste dat je 2x dezelfde stone gebruikt. (2x rood = rode glow, 2x geel = gele glow etc, maar 1x rood + 1x geel = niets).

*uitzondering is geel voor legendairy en groen voor twilight temple wapen

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Je hebt verschillende typen wapens (maar dit geldt ook voor andere gear zoals helm, harnas of schoenen). Het simpelste wapen heeft 1 witte ster, dit zijn de niet zo bijzondere wapens. Vervolgens heb je wapens met 1 tot en met 3 blauwe sterren. Het "beste" wapen is het wapen met 3 paarse sterren. Dit wapen heeft inderdaad een blauwe gloed. Ieder wapen kan 0 tot en met 4 slots hebben, waar je eventueel de soulstones in kunt plaatsen. Hoe hoger het level van de soulstones hoe meer invloed ze hebben op je stats. Bijvoorbeeld een oranje soulstone (jargoon soulstone) geeft extra health points (HP). Een rode soulstone geeft extra physical defence. (twee slots met 2 rode soulstones vanaf level 7 geven dus ook nog een rode gloed op je wapen). Hoe hoger de soulstones (en hoe meer soulstones) hoe sterker die gloed wordt. Combinaties van verschillende kleuren soulstones geven soms leuke effecten.

Later in het spel kom je nog wapens tegen met een groene gloed (aura) of een gele gloed, dit zijn de beste wapens die je kunt krijgen. De groene wapens kun je zelf maken (of kopen) en zijn gemaakt van grondstoffen die je krijgt in de HH-quests (Holy Hall, questen vanaf level 60 in party mode). De gele wapens kun je maken met z.g. molds, of ook weer kopen (met in-game geld) omdat andere spelers deze wapens al gemaakt hebben. De molds worden gedropt door de boss (droprate afhankelijk van de boss) en enkele molds kun je ook kopen. Er zijn enkele gele wapens voor lagere levels (level 19), maar de meesten zijn voor de hogere levels (vanaf level 60).

Ik speel op de MY-EN server, dus het kan zijn dat de benamingen wat anders zijn, maar het principe zou overal hetzelfde moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo

Raphaelo

boeiend!!

Heeft iemand trouwens de nederlandse reclame voor perfect world al op televisie gezien? Ik vind het vreemd dat ze reclame maken voor de ms versie, terwijl deze nog in beta is...

[ Voor 16% gewijzigd door Raphaelo op 09-06-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vreemd, zover ik weet is dit pas de 2de mmo ooit die ik op TV zie :P (WoW enkel paar keer gezien).

Zelf reclame nog niet gezien, btw.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 09-06-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Reclame van MMO's heb ik ook nog niet vaak gezien. WoW dan wel en volgens mij ook ooit van eve al weet ik dat niet zeker.

Beetje jammer dat in PW het grinden nu al toeslaat.. onder het mom van questen "kill 30 mobs van die kill 25 van die" moet nu bij elkaar 100 dingen killen van 4 quests.. naja we zullen zien hoe lang het leuk blijft :P

Maar volgende week als me vakantie voorbij is speel ik vaak maar een uurtje op een avond ofzo.. en dan kom je niet echt ver op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die .ms versie dan maar eens een keer gaan proberen...wie weet dat die een keer lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ping tijden van de .ms zijn wel erg fijn, zeker tov de MY servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Grinden komt me nu al me neus uit :P denk dat ik dit niet echt lang meer ga spelen.. net 30 van die lynx dingen gedood.. ga ik 10 min vliegen naar heel andere plek om wat andere quests te zoeken.. van de 1e npc naar de andere gestuurd en moet ik weer 20 van die lyxen killen -_- ben ik weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo

Raphaelo

boeiend!!

Nou... ook MS maar eens geinstalleerd (ingame: Raphaelo, pvp). Ik heb een tijdje de INT gespeeld en de vertalingen waren toch wel honderd keer beter daarbij... maarja het is nog beta, dus dat kan kon verbeteren.

Kan iemand mij alleen vertellen wat die elfjes zijn die ik rond mensen zie vliegen? Die herken ik niet uit INT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elf is gewoon een ras :P Priest en ranger class, Int loopt ook stuk voor en die heeft al flink wat vertalingpatches gehad, weet niet of Int inmiddels ook housing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nee hij bedoeld de elfjes die rond de elven hangen ;) Mijn priest heeft ook een elfje rond der hoofd vliegen.. geen idee wat het doet tho :P lijkt niks te doen -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raphaelo

Raphaelo

boeiend!!

TgR_KILLER schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:31:
Nee hij bedoeld de elfjes die rond de elven hangen ;) Mijn priest heeft ook een elfje rond der hoofd vliegen.. geen idee wat het doet tho :P lijkt niks te doen -_-
Niet alleen rond de elven, mijn werebeast had er ook een... Toch vind ik het gek dat ze reclame maken voor een spel (de europese versie) die nog zo slecht is qua vertalingen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Hij is toch nog altijd in beta? inderdaad vreemd als je dan reclame gaat maken :P ... Ik heb nog geen reclame voorbij zien komen trouwens..

Mijn char is female en steenvast noemt elke NPC waarmee ik spreek haar "him / guy / male" of wat je maar kan bedenken iig mannelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

The Main-Element of this Content-Update is the addition of the so-called “Elemental Elves” – tiny little flying companions, that grow in level and possibilities with its master or mistress. Bound to one or more of the five elements, each Elemental Elf will become unique, and a companion, that assists in PvE- and PvP-Battles – depending on the abilities it has available, and on the wish of its master.
Weet je dat ook weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb mijn elfje nog nooit zien meevechten ofzo :P zal wel wat verkeerd doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scraper

Scraper

ErikJ

Je moet wel een skill activeren, anders zal hij inderdaad niet meevechten. (meevechten is dus ook een beetje overdreven, een skill met een bepaalde cooldown tijd per keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 17:39

krvabo

MATERIALISE!

Genies (internationale benaming, veel beter imho) zijn gewoon hulpjes.
Zo hebben ze healing skills, AOE-skills, debuffs, en buffs. Ze vallen niet zelf aan, daar heb je venomancers voor met hun pets.

In PWI is de archer het moeilijkst om op de lage levels te levelen, maar op hogere levels zijn ze sneller met levelen (lvl 70) dan de rest. Venomancers zijn voor mensen die solo willen spelen, maar clerics (de healers) kunnen dit absoluut niet.
Ik heb zowel een archer, cleric, veno en wizzard char, maar niets speelt zo kut als een cleric. Als je geraakt wordt dan worden je attacks gecancelled. Enorm irritant.
Bij archers moet je er wel op letten dat je range behoudt, doe je dit niet dan doen je attacks helemaal niets eenderde van normaal, afgezien van de metal attacks.

PWI is imho nog de beste om te spelen, er zijn genoeg Nederlanders (een stuk of 4-5 puur nederlandse guilds, maar alleen de mijne is echt actief te noemen) en Belgen te vinden, maar is wel duur qua cash shop. Sommige mounts kosten gewoon 40 dollar om te kopen. Dat is te achterlijk imho.
Vaak heb je wel weekends waarbij je bonus gold kunt krijgen. Als je dan voor 40 euro (50 dollar) aan gold koopt krijg je bijvoorbeeld voor 63 dollar aan gold.
Al met al heb ik er toch al zeker wel 120 euro inzitten..

De echte melkkoe van perfect world is toch wel de fashion. De items kosten maar een dollar of 3-5 per stuk, maar de verf ervoor is achterlijk duur.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Van al die shit in de cashshops koop ik sowieso niks ;) Die fasion zal me wat dat betreft gestolen kunnen worden ga daar echt geen geld aan uitgeven. Voor een spel te spelen wil ik best betalen heb genoeg betaalde games gespeeld. Maar om nou voor kleertjes te betalen.. :?

Overigens snap ik dan nog niet hoe die elfjes te "activere" zijn.. mijne lijkt niks te doen en in het skills scherm zie ik er ook niks over.

Vandaag weer wat gespeeld na een paar dagen weinig te hebben gedaan. Via het doosje wat ik in begin kreeg een toffe ring "gekregen" met veel attack power bonus word alles net wat makkelijker. Ben level 16 nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ik zei eerst ook altijd dat ik niets uit cash shops zou kopen, maar soms is het wel handig.
In PWI heb je bijvoorbeeld charms, die automatisch je mp | hp aanvullen onder een bepaald percentage. Daar kun je op de hogere levels niet meer zonder eigenlijk. Veel te makkelijk.
Dan heb je uiteraard nog de snellere wings / mounts en dingen als reset scrolls.

Efljes DOEN _niets_ tenzij je zelf een actie indrukt. Skills kun je halen bij watcher of the earth. De skill 'Tree of Protection' is de eerste nuttige skill en die kun je kopen op level 10 genie. Die geeft een 2x full heal binnen 15 seconden. Erg handig als je bijna dood bent.

Genies sleep je in je inventory naar het genie vakje.

Op level 16 is alles nog een beetje saai. Vanaf level 19-20 begint het leuk te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Me genie zit in dat vakje anders flattert ze ook niet rond me hoofd :P

Zal is kijken of ik die skillz kan krijgen. Die charms heb ik ook al 1 gehad via een quest. heeft me aardig wat MP gegeven laatste levels helaas is die nu op :P dan maar weer pots kopen ^^

En mjah. Ik heb al genoeg F2P MMO's gespeeld maar nog nooit cashshops gebruikt :P heb zoiets dat als je bijna cashshops nodig gaat hebben om fatsoenlijk te spelen is het geen F2P :p

De enige MMO's waar ik ooit geld aan betaald hebt zijn Neocron en WoW maar dat kon nie anders aangezien je moet dokken om te spelen :P

[ Voor 14% gewijzigd door TgR_KILLER op 15-06-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 21:00
Goede dag ik ben nu lvl 19 dus een zwaare noob ik snap er niks van maarja:P

Ik vraag me af hoe je aan celestone of human etc komt.

en ik vraag me ook af hoe ik aan perfect token of luck komt 40 stuks voor 1 of andere wardrobe stone etc,,,

als iemand hier andwoord op kan geven graag.

voor de rest is het wel een tijd rovent spelletje.

groet,
mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermessy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:30
De speciale Celestial Stones krijg je vaak als (onderdeel van) de beloning voor het doen van een queeste.
De Perfect·Lucky Charm krijg je door in de Mall (Fortune Sack) een "Perfect Ruyi Charm" te kopen; door deze in te wisselen is er een (grote) kans dat het omgezet wordt in Perfect·Lucky Charm of een van de andere speciale items.

Don't lose your head, it may cost you your life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Na de server merge is het weer erg druk geworden op Perfect World. Toch merk ik dat er soms wel wat mensen stoppen, want een deel van m'n vriendenlijst blijft stil. Daar zitten toch ook wel hoge karakters tussen. Jammer dat die karakters niet meer spelen. Is er nog iemand die zo'n karakter laat verstoffen? Ik ben wel geinteresseerd om eens een ander karakter te spelen dan EP (ElvenPriest of Cleric level 94) of WB (WearBeast of Barbarian level 85). Moet wel hoger dan level 70 zijn. Ik kan natuurlijk ook zelf een karakter aanmaken, maar dan ben je zo weer 10 maanden bezig om een beetje niveau te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Ach ik heb nog een level 85 archer waar ik ook al 4 maanden niet/nauwelijks op heb gespeeld, daar heb ik echter veel (heel veel) geld ingestoken, dus ik doe hem niet weg, tenzij iemand hem koopt. Dan moet je toch wel denken aan iets van 300 euro, aangezien er voor meer dan 500 euro aan geld inzit :X
Ik heb pasgeleden een Love tome verkocht voor 70 euro.. ik had 2 van die dingen 'gewonnen' uit packs. Daarnaast heb ik ook nog een broadland bow +5, een Warsoul belt, een paar duizend luck tokens, een enorme hoop Oracles, charms en nog veel meer...
Ik heb ook nog de materialen liggen voor 2 level 95 lunar weapons..
Maar tja, ik speel niet meer, wat moet je er mee :P

Dat is ook DE reden dat mensen kappen met PWI; gelduitmelkerij..
Het is echt over de kop gegaan, mensen steken er voor honderden zoniet duizenden euro's in. Doe je het niet dan ben je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Ja, dat is een manier van spelen. Ik heb er nog geen cent ingestoken (wel veel tijd trouwens) en ben nu level 94 met m'n hoogste char. M'n char heeft volledig TT90 armor en weapon in PW International termen (HH90 in PW Malaysia) tot +3 refined. Ik ben nu bezig met het craften van TT99 (HH99) soulbound equipment. Tot op heden kan ik vrij goed meekomen. Als je inderdaad de beste karakters ziet, dan is dat echt ongelovelijk, die hebben de maximale +12 refined equipment. Daar kan en wil ik me niet mee meten. Coins kun je krijgen door het verkopen van items in bijvoorbeeld de auction of een stall. In het begin is het moeilijk coins verdienen, maar na level 90 kun je in de hoge level dungeons leuke drops krijgen en goed voor veel coins verkopen. Ik zie dat je al veel meer dingen hebt dan ik ooit zal krijgen, maar goed, ieder z'n tactiek.

Oracles zou ik trouwens nooit gebruiken, sommigen gebruiken dat om snel te levelen. Als je daarmee in een party (squad) gaat zitten, dan blijken de "rijke" oracle-levelers er vaak negatief uit te springen omdat ze hun karakter en hun spells nog helemaal niet kennen. Ik heb nog veel plezier in het spelletje, zit in een kleine, leuke guild (faction) met veel hoge levels en we gaan zo nu en dan een dungeon onveilig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey kan iemand mij vertellen wat de snelste en beste manier is om geld te verzamelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Snel veel geld verzamelen? Als dat mogelijk was, dan was iedereen rijk en zou er inflatie ontstaan waardoor het vele geld niets meer waard zou zijn en was het snel verzamelde geld toch niet zo veel als oorspronkelijk gedacht.

Mijn idee bij geld verdienen in deze game is minen of levelen. Er zijn bepaalde materialen die je nodig hebt om je TT-wapens (HH-wapens) te craften, hier is veel vraag naar, die mats zou je dus kunnen gaan minen. Daarnaast heb ik gezien dat het meeste geld in de hogere dungeons te halen is. Dus ik zou zo snel mogelijk levelen. Vanaf level 90 kun je daar lekker geld verdienen. Vooral success-mode is lucratief, maar daar moet je ook weer veel investeren om er nog meer geld uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Afgelopen week 70 miljoen verdient!! Dus gemiddeld zo'n 10 miljoen per dag. Ik moet er wel even bij zeggen dat dit op de PW-MY server is (Malaysia). Het idee is om fairies (genies) te levelen met Skill Points (SP) van je karakter. Na ongeveer level 90 heb je waarschijnlijk alle skills die je kunt krijgen op je karakter en kun je de Skill Points gebruiken om je fairy/genie te levelen. Op de MY server brengt een level 90 fairy met 61 punten ongeveer 60 miljoen op. Een 81/90 fairy brengt rond de 100 miljoen of hoger op, maar die zijn zeer zeldzaam. Voor PWI zijn de opbrengsten een stuk lager, maar de kosten daarentegen ook zodat je nog steeds leuke winsten kunt behalen.

Een tweede item waar goed mee te traden is zijn de "gold drops" van bosses uit HH (op PWI = TT). Je koopt via je stall bijvoorbeeld 5 van zulke gold HH-items voor bijvoorbeeld 5 miljoen. Je hoeft dus zelf geen TT te doen, maar je hebt hiervoor dus wel wat startkapitaal nodig. Dit kan wel even duren (een paar dagen), omdat je natuurlijk onder de marktprijs koopt, maar ik heb de ervaring dat je ze wel bij elkaar krijgt. Vervolgens verkoop je ze alle 5 voor bijvoorbeeld 7 miljoen. Ook dit duurt iets langer, maar je komt er wel vanaf (mits je natuurlijk echt ver boven de marktprijs zit). Het verschil is 25 miljoen tegenover 35 miljoen = 10 miljoen winst. Dit is natuurlijk niet nieuw, maar ik zie dat heel veel mensen goedkope mats zitten te traden. Je moet dan echt duizenden items traden voordat je 1 miljoen winst hebt gemaakt. Nadat je wat meer geld hebt kun je dan ook meerdere golden items tegelijkertijd traden en kun je met wat geluk een paar miljoen per dag verdienen (getallen gelden wederom alleen voor de Malaysia server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
Toch jammer dat dit spel niet zo is doorgebroken als wow of guild wars.
De beloning aan het einde is het namelijk zeker wel waard, ook al kost het veel geld en tijd.
De gevechten zijn zo soepel en alles klopt eraan, en events als TT TW zijn echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
Mee eens. Speel het nu bijna 2 jaar en het verveelt zeker nog niet. Level 99 nu. Net de FW (FrostWalk) parties achter de rug en kan me nu goed vermaken met Success Mode, complete dungeons in 10 minutes platwalsen met een team. Dat kost normaal 1 tot 2 uur, maar met de juiste samenstelling van je team en de juiste skills en pharmacy kan het echt snel.

Ik snap trouwens nu ook waarom ik de Maleisische server leuker vind dan de internationale versie. Ik speel beide maar ik vind de mensen op de internationale versie (Amerikaans) stukken arroganter en egoistischer. Mensen willen gewoon hun drops niet delen maar zelf houden, echt een amerikaanse cultuur. Op de Maleisische server is het over het algemeen wat gemoedelijker, het delen van drops beter en fijner teamwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

ik moet zeggen dat ze het niet aantrekkelijk maken om het te spelen, ik ga niet de client downloaden als het me 2 dagen duurt, wat een dramatisch download snelheid, komt boven de 100KB/s en vaak niet eens boven de 50KB/s. iemand een torrent linkje naar de client (my) versie?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijs01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-06-2023
-edit probleem al opgelost

[ Voor 98% gewijzigd door Nijs01 op 21-06-2010 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
Het eerste warsoul wapen is er nu op de Heavens Tear server.
Een assassin uit TheEmpire faction heeft deze bemachtigd.
Het schijnt dat dit ongeveer €14000,- echt geld kost aan mysterious chips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsXgAmEs
@Freedom_Fighter => Check de pagina van PWCentral

@fanta22 => Cool 8)7 één van m'n accounts zit ook op deze server? Heb je een karakternaam, ik zou dat wapen wel eens willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
Bij deze, is overigens wel echt het warsould wapen en niet lunar. Bij sins heet deze gewoon lunar.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/24/1277394516-590.png
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste