maar waarom werkt het bij mij niet bij @gmail.com en bij @tiscali.nl ?
Verwijderd
heb ik ook , maar hij si gelijk geactieveerd dus geen probleemZamoraak schreef op zondag 16 maart 2008 @ 10:10:
maar waarom werkt het bij mij niet bij @gmail.com en bij @tiscali.nl ?
Ook problemen met het spel. Hij wil updaten en geeft even erna een foutmelding.
: Game update terminated, plz try again later.
Handmatig updaten zegt hetzelfde.
: Game update terminated, plz try again later.
Handmatig updaten zegt hetzelfde.
IdieAloth
@ NakeOne
Ik heb de patch gedownload en daarna ergens in de launcher ingesteld dat hij lokaal moet updaten, want bij mij werkte de normale manier ook niet.
Dropje, Mustis, Sjaakie, Spots, Sterre, Vlaggetje en Gsus.
Ik heb de patch gedownload en daarna ergens in de launcher ingesteld dat hij lokaal moet updaten, want bij mij werkte de normale manier ook niet.
Hier staat denk ik de oplossingVerwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 12:26:
[...]
ik heb ook het probleem dat ie niet inlogt (na 30 sec die disconnect?) kan iemand mij daarmee helpen ?
De volgende mensen kunnen voor de GoT guild inviten:MUSTIS schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 15:54:
ik heb hier een oplossing gevonden
http://forum.perfectworld.com.my/viewtopic.php?t=11378
nu kan je iig spelen, tis alleen weer bijna onspeelbaar door de 3 a 5 sec lag.
stond ook iets dat je dit eenmalig moet doen, daarna kan je gewoon weer spelen zonder proxy.
straks even proberen
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
dit heb ik geprobeerd en werkt neit ?Onroptemraakle schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:04:
@ NakeOne
[...]
Hier staat denk ik de oplossing
[...]
De volgende mensen kunnen voor de GoT guild inviten:
Verwijderd
Heb het ook op alle mogelijke manieren gedaan maar bij mij gaat hij er dus ook na 30 seconden uit en kan niet inloggen, wel op het server scherm maar dus niet echt het spel in zeg maar
Hebben jullie de verify button ook al geprobeerd? Een normale update werkt bij mij niet, maar de verify methode wel.
Verwijderd
ik kan wel gewoon updaten en de patch er op zetten maar ik kom gewoon niet in het spel zelf en ik krijg ook in het begin, voor ik in de server in moet loggen zeg maar, een scherm met page can not be found dus is gewoon iets met de verbinding lijkt mij
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 16:37 ]
Verwijderd
Goedenavond allemaal.
Ik ben eigenlijk van de FPS games en heb nog nooit een MMORPG gespeeld. via een engels maatje kreeg ik Perfect World door om te proberen en dat is best leuk.... Heb hem nu 2 dagen geinstalleerd staan en ben lvl10 .
Ik zag dat jullie een guild of party hebben van Got. Moet ik dan nog een bepaald level halen of hoe werkt dat ? Mijn ingame naam is reefer1
Ik zie jullie daar wel... ;-)
Ik ben eigenlijk van de FPS games en heb nog nooit een MMORPG gespeeld. via een engels maatje kreeg ik Perfect World door om te proberen en dat is best leuk.... Heb hem nu 2 dagen geinstalleerd staan en ben lvl10 .
Ik zag dat jullie een guild of party hebben van Got. Moet ik dan nog een bepaald level halen of hoe werkt dat ? Mijn ingame naam is reefer1
Ik zie jullie daar wel... ;-)
@ hierboven
Iedereen kan gewoon de GoT guild joinen zolang je maar NLD spreekt.
Iedereen kan gewoon de GoT guild joinen zolang je maar NLD spreekt.
Dat krijgt iedereen, hoort zo.Verwijderd schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:26:
een scherm met page can not be found
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
Hey, ik heb nu net gedownload, maar ik kom niet voorbij de patcher.
Heb nu version 2 en er is dus een update beschikbaar, alleen hij zegt na een tijdje dat de connection failed of interrupt is.
Ik heb de patch al handmatig gedownload maar als ik die erin zet zegtie nog steeds patch server failed o.i.d.
Iemand enig idee?
Heb nu version 2 en er is dus een update beschikbaar, alleen hij zegt na een tijdje dat de connection failed of interrupt is.
Ik heb de patch al handmatig gedownload maar als ik die erin zet zegtie nog steeds patch server failed o.i.d.
Iemand enig idee?
Verwijderd
Hallo,
Is Perfect World in het engels, want als ik wat filmpjes kijk op youtube zitten er eigenlijk altijd wel van die Koreaanse tekens in..
Is Perfect World in het engels, want als ik wat filmpjes kijk op youtube zitten er eigenlijk altijd wel van die Koreaanse tekens in..

Ja, Perfect World is in het engels, maar het is vertaald, dus er zitten soms nog wel wat van die vage tekens in, maar die zie je bijna niet (ik althans niet..)
De vertaling is wel slecht gedaan dus soms zijn quest beschrijvingen heel erg onduidelijk..
De vertaling is wel slecht gedaan dus soms zijn quest beschrijvingen heel erg onduidelijk..
Verwijderd
Welke updateserver hebben jullie in updateserver.txt staan?
Ik heb een gevoel dat ik daarom er niet in kom
Ik heb een gevoel dat ik daarom er niet in kom
"patch" "http://patch3.perfectworld.com.my/CPW/"
Dat staat er in de mijne.
Maar hoe komt het dat de ene er geen last van heeft en de andere wel terwijl je hetzelfde download?
Ik heb er namelijk nooit last van gehad, ook niet dat hij bij het inloggen blijft hangen ofzo..
Dat staat er in de mijne.
Maar hoe komt het dat de ene er geen last van heeft en de andere wel terwijl je hetzelfde download?
Ik heb er namelijk nooit last van gehad, ook niet dat hij bij het inloggen blijft hangen ofzo..
Verwijderd
Hmm, we hebben wel hetzelfde.
Nou Pimorez, ik heb geen idee, ik heb het uberhaupt nog nooit gespeeld..
Kom er gewoon niet langs
Nou Pimorez, ik heb geen idee, ik heb het uberhaupt nog nooit gespeeld..
Kom er gewoon niet langs
Verwijderd
Ok. Dat is dan wel zonde van het spel. Mij lijkt het echt een vet spel met al die draken waar je mee kan vliege en ook in de lucht kan pvpe. Heel vet, maar als ik dit hoor heeft het wel veel problemen, dan ben je 2 uur bezig voor je kan spelen speel je het is de gameplay verrot (bijv). Want ik heb gehoort dat het een goed spel is maar de gameplay tegenvalt..
Verwijderd
Ik heb het spel nu ook
Ik heb eigenlijk nergens problemen mee gehat, alleen patche dee een beetje lang maar nu kan ik het spelen. Ik zit op de server Oracle, en de gameplay valt mee te leven, maar dat vliegen is echt vet
. Oja, kan ik de GoT clan joine, ik heet op het spel ChainBuster, wel lvl 2 maar dat komt nog wel omhoog
Verwijderd
Vettt
Ik zag is in een video hat zo'n gast een draak met een paar koppen
Mja, dat zal nog lang duren voor ik er 1 zal hebben want ben nog maar lvl 2 XD
Mja, dat zal nog lang duren voor ik er 1 zal hebben want ben nog maar lvl 2 XD
Verwijderd
Pfffft dit is verslavend zeg.
Woensdag begonnen en nu lvl 24....
Krijg weer eens 4kante ogen... maar goed dat ik een flinke spierverrekking in mijn rug heb.,..
Heb ik tenminste wat te doen... ;-)
btw Reefer1
op Delphi server...
Woensdag begonnen en nu lvl 24....
Krijg weer eens 4kante ogen... maar goed dat ik een flinke spierverrekking in mijn rug heb.,..
Heb ik tenminste wat te doen... ;-)
btw Reefer1
op Delphi server...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2008 23:30 ]
Meeste pets kan je ook enkel kopen via itemshop, al zijn de itemcoins (cubicoins) wel weer via auction te kopen.
Mijn geval, die pet is 44 coins, 1 coin is ongeveer 80-90k. Prijzig
De 'lagere' pets varieren van 10 tot 15 coins.
Mijn geval, die pet is 44 coins, 1 coin is ongeveer 80-90k. Prijzig
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Pfff, zeker prijzig. Dat word doorsparenSinergyX schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:23:
Meeste pets kan je ook enkel kopen via itemshop, al zijn de itemcoins (cubicoins) wel weer via auction te kopen.
Mijn geval, die pet is 44 coins, 1 coin is ongeveer 80-90k. PrijzigDe 'lagere' pets varieren van 10 tot 15 coins.
Maar die rare hotkeys, system menu is meestal gewoon esc, inventory i, skills s. Met dit spel is het allemaal alt +. Beetje irritant, maar dat vliege is vet
Het is niet nodig met Alt, je kan ze gewoon intikken. Alt+key is alleen nodig als je 'always' chat aan heb staan. (dus moet je eerst enter drukken om chat te typen, kan je gewoon zonder alt werken).
De 2 skillbars zijn F-toetsen (mid-onderin) en de normale nummer-toesten bar zit rechts midden.
Steeds meer games zie je met inventory B komen, zal wel weer nieuwe hype zijn
Maar je raakt er wel gewend aan hoor
De 2 skillbars zijn F-toetsen (mid-onderin) en de normale nummer-toesten bar zit rechts midden.
Steeds meer games zie je met inventory B komen, zal wel weer nieuwe hype zijn
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Oh ok das wel handig. En ik hoop het maar.SinergyX schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 15:04:
Het is niet nodig met Alt, je kan ze gewoon intikken. Alt+key is alleen nodig als je 'always' chat aan heb staan. (dus moet je eerst enter drukken om chat te typen, kan je gewoon zonder alt werken).
Steeds meer games zie je met inventory B komen, zal wel weer nieuwe hype zijnMaar je raakt er wel gewend aan hoor
Maar eerst ff alles door nemen tot ik het een beetje snap en dan pas ''echt'' beginne met het spel
Zat laatst radio te luisteren en hoorden een nummer van Madonna dat verdomd veel op dat nummer van PW leek als je wilt inloggen. Iemand anders ervan gehoord?
PW heeft nu dacht ik 3 of 4 'themesongs', ongetwijfeld dat ergens een deuntje bekend klinkt
Verwijderd
Hoe kan ik als human vliegen ?
en ik zie ook altijd mensen met wapens blauw en andere kleuren hoe werkt dit eigenlijk want snap nix van het upgraden van wapens?
en ik zie ook altijd mensen met wapens blauw en andere kleuren hoe werkt dit eigenlijk want snap nix van het upgraden van wapens?
Human krijgt de vlieg quest op lvl30, net als warbeast. De elf's hebben vleugels al direct maar zijn heel langzaam, die krijgen op lvl30 'nieuwe' vleugels.
Wapens blauw zijn 3star-2socket wapens. Groen is dacht ik unique weapons. Armor vanaf grade 4 of 5 dacht ik met 2sockets met dezelfde inhoud geeft ook een glow.
Wapens blauw zijn 3star-2socket wapens. Groen is dacht ik unique weapons. Armor vanaf grade 4 of 5 dacht ik met 2sockets met dezelfde inhoud geeft ook een glow.
Verwijderd
hoe krijg je de sockets er op dan ?SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:17:
Human krijgt de vlieg quest op lvl30, net als warbeast. De elf's hebben vleugels al direct maar zijn heel langzaam, die krijgen op lvl30 'nieuwe' vleugels.
Sockets, stars en bonus-stats zijn fixed bij drop. Kan je dus niet achteraf toevoegen.
Verwijderd
laatste vraag dan maar hoe groot is de drop kans dan wel niet want dat zal wel niet hoog zijn dan ?SinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:37:
Sockets, stars en bonus-stats zijn fixed bij drop. Kan je dus niet achteraf toevoegen.
Bosses droppen vrij regelmatig 2-3 star, bepaalde quest rewards geven ook 3 stars. Socket en bonus-stats droppen best veel ook van normale mobs. (FB19 en FB29 kan je op bepaald moment solo, best goed te doen).
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2008 15:29 ]
Verwijderd
kan ik evt je ingame nick hebben ben wel veel online overdag aangezien ik op stage mag speleSinergyX schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:28:
Bosses droppen vrij regelmatig 2-3 star, bepaalde quest rewards geven ook 3 stars. Socket en bonus-stats droppen best veel ook van normale mobs. (FB19 en FB29 kan je op bepaald moment solo, best goed te doen).
Verwijderd
ik denk dat ik dit spel ook eens ga proberen, na lang rose te hebben gespeeld ben ik toe aan iets anders. iemand tips over welke clas en stats.
Ik heb er diverse, meestal online op MissyNina of LadyMika. Soms op BroozerX.Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 21:52:
[...]
kan ik evt je ingame nick hebben ben wel veel online overdag aangezien ik op stage mag spele
@hierboven, van de Beastkind is Fox goeie starten aangezien je een pet krijgt die meevecht.
Verwijderd
Ok thnkz, ben nu de client nog aan het binnen halen. duurd nog 4 uur en 55 minuten dus word vanavond pas spelen waarschijnlijk. heb er nu iig wel al zin in.
Hey jongens, hoe zit het met de lag tegenwoordig? Lagt het nog steeds zo erg als eerst?
Ik speel het spel nu een aantal dagen en heb zo'n beetje elk ras een beetje bekeken en ben nu bezig met Human Warrior. Het is echt een ongelofelijk verslavend spel en ik heb vierkante ogen.
Meer heb ik er even niet over te zeggen, want daarvoor is het te laat.
PHILIPS Motional Feedback 544
Helaas werkt register niet atm lijkt het =(
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
met veel moeite heb ik vandaag een account aangemaakt.
en een beetje op hun site rondgekeken.
wat me opviel is hoe ze opschepten over dat ze widescreen ondersteunen,
maar in het spel krijg ik het niet voor elkaar om een resolutie van 1360x768 of 1650x1024
te krijgen. beetje raar niet?
en een beetje op hun site rondgekeken.
wat me opviel is hoe ze opschepten over dat ze widescreen ondersteunen,
maar in het spel krijg ik het niet voor elkaar om een resolutie van 1360x768 of 1650x1024
te krijgen. beetje raar niet?
Verwijderd
Ik heb het ook geprobeerd maar weet niet of ik er verder mee wil gaan. Elke actie van mij duurt een seconde of 2 voordat het uitgevoerd wordt door mijn character, ik vraag me af of dit lag is of dat de gameplay gewoon ontzettend traag is.
Dat is lag
Werkt nog goed met een proxy uit Malaysiarhermans schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:53:
Helaas werkt register niet atm lijkt het =(

Ik heb nu net het spel gedownload en ik ga het eventjes uitproberen. De screenshots zien er aardig uit. Verder heb ik het wel gezien met World of Warcraft en Lineage II, dus ik zoek een alternatief.
zo, ben ook eens begonnen op aandringen van wendy... zit nu met lvl11 bowelf of hoe het ook mag heten.. ziet er allemaal wel leuk uit, maar sommige quests is echt zoeke... die stomme turtles kan ik nergens vinden, niet de goeie iig voor quest van catelyn in bamboo village/city...
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
wat is je naam ?
http://pw-wiki.onlinewelt...AutoDetectCookieSupport=1
hier staat waar je mobs kan vinde?
http://pw-wiki.onlinewelt...AutoDetectCookieSupport=1
hier staat waar je mobs kan vinde?
Jij hier ook al?4th schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 12:56:
zo, ben ook eens begonnen op aandringen van wendy... zit nu met lvl11 bowelf of hoe het ook mag heten.. ziet er allemaal wel leuk uit, maar sommige quests is echt zoeke... die stomme turtles kan ik nergens vinden, niet de goeie iig voor quest van catelyn in bamboo village/city...
Niet?
Ik werk fulltime
lol, jij ook al hier... raak jou ook nooit kwijt 
maareh, welke job kan ik het beste pakken hier als bow elf...?
maareh, welke job kan ik het beste pakken hier als bow elf...?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Heb goed nieuws voor mensen die veel last van lag hebben:
http://www.techzine.nl/ni...n-Europa-is-versneld.html
De site van Perfect World laad nu een pak sneller vind ik.
http://www.techzine.nl/ni...n-Europa-is-versneld.html
De site van Perfect World laad nu een pak sneller vind ik.
[ Voor 17% gewijzigd door Mayonaise op 03-04-2008 13:26 ]
niet alleen voor dit spel, maar heel de MMO wereld in azie 
Job is vrije keuze. Ik gebruik zelfs die hele job niet, begin is nog wel leuk maar daarna moet je best veel materials hebben en het 'skillen' van je rank gaat erg traag. Ik ging btw altijd weapons, heb je meeste kans op leuke gear die je goed kan verkopen (een 2-3star outfit dropt vaker dan een 2-3star weapon).
Job is vrije keuze. Ik gebruik zelfs die hele job niet, begin is nog wel leuk maar daarna moet je best veel materials hebben en het 'skillen' van je rank gaat erg traag. Ik ging btw altijd weapons, heb je meeste kans op leuke gear die je goed kan verkopen (een 2-3star outfit dropt vaker dan een 2-3star weapon).
Zijn er al mensen die heel wat minder last hebben van lag?
Beetje dood hier precies.
Beetje dood hier precies.
Verwijderd
Ik heb een probleem met het registreren van Perfect World.
op cubizone kan je via Maleisië en Thailand registreren.
Ik heb begrepen dat veel mensen via die van Maleisië hebben geregistreerd, maar daar kom ik niet verder dan de usernemae check. Ik krijg daar een error.
Bij de Thaise lukt het wel, maar daar krijg ik een fout dat de FORMAT van mijn ingevulde passport ID niet klopt.
Dus de vraag is of iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb vanalles geprobeerd, zonder succes.
Kent iemand hier toevallig de format van een Thaise passport nummer?
Ik heb begrepen dat veel mensen via die van Maleisië hebben geregistreerd, maar daar kom ik niet verder dan de usernemae check. Ik krijg daar een error.
Bij de Thaise lukt het wel, maar daar krijg ik een fout dat de FORMAT van mijn ingevulde passport ID niet klopt.
Dus de vraag is of iemand mij hiermee kan helpen. Ik heb vanalles geprobeerd, zonder succes.
Je kan mijn thaise paspoortnummer wel gebruiken: 123456789 (zovaak herhalen als nodigVerwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 22:08:
Ik heb een probleem met het registreren van Perfect World.
cubizone heeft gewoon een global site nu, waarmee je met 'normale' gegevens kan registeren. Net onder het inloggen kan je de zone kiezen, moet je global nemen.
Ben nu een lvl 66 Full int EP Het is nog niet saai geworden
Alleen de quests geven je nu nog maar iets van 20%

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.
Ik speel heel sporadisch nog, ben een 51 fox, maar de lag wordt ik gewoon moe van.
Heb kort gespeeld op een *ahum* server, zelfs een EP is gewoon leuk te spelen. Zonder lag gaat het een stuk beter, maar speel liever op een officiele server.
Heb kort gespeeld op een *ahum* server, zelfs een EP is gewoon leuk te spelen. Zonder lag gaat het een stuk beter, maar speel liever op een officiele server.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 24-07-2008 09:31 ]
Waarom ben ik blijkbaar de enige op GoT die geen last hadvan lag?SinergyX schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:30:
Ik speel heel sporadisch nog, ben een 51 fox, maar de lag wordt ik gewoon moe van.
Welke server speel jij op?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Oracle
Hoeveel mensen spelen dit eigenlijk nog, en hoeveel man zitten er eigenlijk op zo'n server?
Zijn er nog negatieve dingen te melden? Die vind ik meestal interessanter dan de positieve dingen
Zijn er nog negatieve dingen te melden? Die vind ik meestal interessanter dan de positieve dingen
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Het is een leuk spel, heb hiervoor een paar jaar Silkroad gespeeld. Veel party play bij missions, dat is wat je eigenlijk niet hebt bij Silkroad, voor de rest is het wat trager qua spelen, dus dat was voor mij wennen.
Speel op Oracle onder de naam Obanti met een lvl 70 EP. Zit in een leuke internationale guild (ja er zijn leuke guilds naast GoT
)
Speel op Oracle onder de naam Obanti met een lvl 70 EP. Zit in een leuke internationale guild (ja er zijn leuke guilds naast GoT
gaat t levellen ook trager tegenover sro?
ik speel nu sro en wil dit ook wel ens proberen, maar heb geen zin in dat oneindige gegrind
ik speel nu sro en wil dit ook wel ens proberen, maar heb geen zin in dat oneindige gegrind
Ik weet niet of het al gepost is hier (volgens mij niet), maar op 19 augustus begint de closed beta voor de internationale versie van Perfect World.
Deze versie verbeterd onder andere de engelse vertalingen in het spel en zorgt voor servers in amerika en europa.
Beta keys kan je op de officiele site halen:
http://www.perfectworld.com/news
Deze versie verbeterd onder andere de engelse vertalingen in het spel en zorgt voor servers in amerika en europa.
Beta keys kan je op de officiele site halen:
http://www.perfectworld.com/news
[ Voor 7% gewijzigd door Raphaelo op 28-07-2008 00:17 ]
originele signatures zijn top!
Raphaelo, tnx, dat wist ik niet.
ykz, nee het levelen gaat niet langzamer. T/m level 30 heb je zo ongeveer te levelen met quests en daarna krijg je elke dag een quest welke je ietwat goud kost maar je een x aantal XP punten oplevert. Vanaf 60 wordt het wel een stukje trager, maar vanaf 70 krijg je een 2e dagelijkse quest dus gaat het iets sneller (die 2e quest kost je wel enorm veel tijd, tenzij je een teleport stone koopt in de store).
ykz, nee het levelen gaat niet langzamer. T/m level 30 heb je zo ongeveer te levelen met quests en daarna krijg je elke dag een quest welke je ietwat goud kost maar je een x aantal XP punten oplevert. Vanaf 60 wordt het wel een stukje trager, maar vanaf 70 krijg je een 2e dagelijkse quest dus gaat het iets sneller (die 2e quest kost je wel enorm veel tijd, tenzij je een teleport stone koopt in de store).
* SinergyX neemt flinke aanloop.
Update over de International/europe versie.
Ik speel al lange tijd Cabal bij GMs, servers staat afaik nu weer in duitsland dus zal aardig lag free worden
Update over de International/europe versie.
Dus goed nieuwsSheffield, England, [29 juli 2008] Games-Masters.com, een toonaangevend europees online-spellen uitgever met hun hit Cabal Online hebben een nieuw, meervoudig talen contract aangekondigt voor Perfect World met Beijing Perfect World Network Technology Co. Limited (Nasdaq: PWRD), een chinees top bedrijf in het ontwikkelen van spellen.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 15-08-2008 16:58 ]
Eigenlijk zijn de internationale en de europese van verschillende bedrijven. International begint de closed beta om middennacht en de closed beta van de europese begint in september.
De europese is van games masters inderdaad.
europees: www.perfectworldeurope.com of www.perfectworld.ms
internationaal: www.perfectworld.com
De europese is van games masters inderdaad.
europees: www.perfectworldeurope.com of www.perfectworld.ms
internationaal: www.perfectworld.com
Ik heb het spel (International Version) geinstalleerd maar ik zie server Oracle er niet tussen staan. In West staan Etherblade en Plume City en onder East staan Heavens Tears en Lost City.
Waar ligt dat aan? Iemand een idee?
Waar ligt dat aan? Iemand een idee?
[ Voor 128% gewijzigd door razoon op 25-08-2008 10:11 ]
Oracle is niet bereikbaar in de internationale versie. Dit is namelijk een server in de versie van Malaysia. GoT zit inderdaad op de Oracle server van Malaysia, ik heb geen idee of ze daar blijven of dat ze naar de internationale versie verhuizen (ik zit zelf in een andere guild)
De internationale versie is ook nog in closed beta, vanaf 2 september gaat deze in open beta. Tot die tijd zullen weinig mensen kunnen joinen vanwege de beta keys.
De internationale versie is ook nog in closed beta, vanaf 2 september gaat deze in open beta. Tot die tijd zullen weinig mensen kunnen joinen vanwege de beta keys.
Wanneer de Open Beta van de Europese versie uit is gekomen, misschien een idee om de TS te verversen?
En ik heb nog een vraagje, wat is in het geheel de beste character om te levelen (solo)?
Aangezien ik helemaal geeneen party heb gehad in mijn tijd tot level 15 ofzo op de Malaysian versie..
Of wat is de makkelijkst bestuurbare character waar ook makkelijk op te grinden is?
En ik heb nog een vraagje, wat is in het geheel de beste character om te levelen (solo)?
Aangezien ik helemaal geeneen party heb gehad in mijn tijd tot level 15 ofzo op de Malaysian versie..
Of wat is de makkelijkst bestuurbare character waar ook makkelijk op te grinden is?
Ah ok, en zit die Malaysia server wel al in de Open Beta fase?Scraper schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:37:
Oracle is niet bereikbaar in de internationale versie. Dit is namelijk een server in de versie van Malaysia. GoT zit inderdaad op de Oracle server van Malaysia, ik heb geen idee of ze daar blijven of dat ze naar de internationale versie verhuizen (ik zit zelf in een andere guild)
Ik heb op de International een ping van 325ms. Hoe kan dat nou zo hoog zijn?
Iemand een idee waneer de Europese server online komt?
[ Voor 4% gewijzigd door razoon op 25-08-2008 18:25 ]
Gamemasters heeft aangegeven eind 3e kwartaal 2008 te beginnen, in september de closed beta met verwachting richting oktober/november open te gaan (of dat open beta of live is niet zo duidelijk).
Als het op dezelfde lokatie komt als Cabal zal dat aardig lagvrij worden (gevestigd in duitsland).
Helaas zijn bijna alle skills van classes erg linieair, iedereen eindigd met dezelfde skills. Grote verschil is dus je build (stats) en gear.
Als het op dezelfde lokatie komt als Cabal zal dat aardig lagvrij worden (gevestigd in duitsland).
Fox, zonder twijfel. Je krijgt een pet, heb lekker damage en kan (in nood) fox form ingaan voor wat extra defence.Pimorez schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:07:
Helaas zijn bijna alle skills van classes erg linieair, iedereen eindigd met dezelfde skills. Grote verschil is dus je build (stats) en gear.
[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 25-08-2008 18:46 ]
Zit Oracle in Closed of Open beta? In Open wordt niets gewiped?
[ Voor 255% gewijzigd door razoon op 27-08-2008 21:14 ]
Malaysia (dus ook Oracle) is released, zit niet meer in beta. Die wordt niet meer gewiped.
Kan iemand me vertellen hoe groot de download en install is? Heb nog geen nieuwe HD, maar wil het spel wel eens proberen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Download is bijna 2,5 Gig, geinstalleerd zo'n beetje hetzelfde.
Heb de game gedownload en installed account gamaakt en geactiveerd maar kan niet inloggen krijg melding incorrect uesrnamew or password.
Wat gaat er fout??
Wat gaat er fout??
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Flinke bumb 
Sinds afgelopen weekend is perfectworld.ms in open beta gegaan, die europe versie zegmaar. Even snel getest, met een ping van 16-25 speelt het enorm lekker. Komt van Gameplayers, de hoster ook van europese Cabal online. Wordt dus een free2play met itemshop.
Sinds afgelopen weekend is perfectworld.ms in open beta gegaan, die europe versie zegmaar. Even snel getest, met een ping van 16-25 speelt het enorm lekker. Komt van Gameplayers, de hoster ook van europese Cabal online. Wordt dus een free2play met itemshop.
Mmm, dat maakt het toch echt wel interessant.
...:::everybeat.nl
Hier ookmaontje schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:15:
Heb de game gedownload en installed account gamaakt en geactiveerd maar kan niet inloggen krijg melding incorrect uesrnamew or password.
Wat gaat er fout??

Toch maar even de europese versie gedownload en een forum account aangemaakt
Ik heb ook eens een account aangemaakt voor perfectworld.ms , maar ik moet zeggen dat het wel een erg traag spel is
mn vriendin vindt het gelukkig leuker, en is nu een level 14 elven archer. We spelen overigens op de tweede server (niet de pvp server dus)
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Traag? valt toch wel mee, gewoon veel quests doen, dan lvl je zo up ^^Airdack schreef op woensdag 24 december 2008 @ 20:58:
Ik heb ook eens een account aangemaakt voor perfectworld.ms , maar ik moet zeggen dat het wel een erg traag spel ismn vriendin vindt het gelukkig leuker, en is nu een level 14 elven archer. We spelen overigens op de tweede server (niet de pvp server dus)
Ben lvl 12 human mage, tevens speel ik ook op de PVE server onder mijn nickname
Verwijderd
ik ga zo ook maar eens spelen .// miss in TS namen + server op EU vermelden ?Mud schreef op woensdag 24 december 2008 @ 22:18:
[...]
Traag? valt toch wel mee, gewoon veel quests doen, dan lvl je zo up ^^
Ben lvl 12 human mage, tevens speel ik ook op de PVE server onder mijn nickname
Goed plan ^^Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:03:
[...]
miss in TS namen + server op EU vermelden ?
Verwijderd
Hmmz iedere versie van EU wat ik download heeft in Data3 een fout .. iemand hier een oplossing voor ?
Welke serverVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:42:
Inmiddels ook aangemaakt (A) ben maar Warrior geworden met het oog op Dual axe (A)
Ik ben ook weer gaan spelen, perongeluk op de PvP server, en die is echt extreem leeg!! Dus ik ga opnieuw beginnen op de PvE server, hopend dat daar wat meer leven in de brouwerij is..
Blijft wel een OK spel, hoop dat het ditmaal wel blijft boeien na level 20-25 ;-)
Ik speel overigens Werefox! Pet classes
.
Blijft wel een OK spel, hoop dat het ditmaal wel blijft boeien na level 20-25 ;-)
Ik speel overigens Werefox! Pet classes

Verwijderd
Ik heb een tijdje op de Maleise gespeeld.
En na lvl 10 ongeveer, gestopt.
Nu toch maar weer proberen, maar nu wel op de Europese
Me PWeurope account is: snucky (net zoals hier op tweakers.net)
trouwens ook de PvE server
En na lvl 10 ongeveer, gestopt.
Nu toch maar weer proberen, maar nu wel op de Europese
Me PWeurope account is: snucky (net zoals hier op tweakers.net)
trouwens ook de PvE server
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 14:47 ]
Jammer bij de europese server dat er nog veel quests niet goed vertaald zijn. (de malay/ph versie was al erg ver daarin).
Verwijderd
Zo vandaag, van level 1 naar level 10 gegaan.. 
Zeer netjes vind ik zelf
(was vandaag vrij, dus onder het behangen toch even PW spelen
)
Hebben we al een guild in PvE ??
Zeer netjes vind ik zelf
Verwijderd
Nee , Mud en ik zitten momenteel in een hulpzame guild ... maar ik denk dat we binnenkort wel naar een guild mogelijkheid kunnen kijken ..Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:00:
Zo vandaag, van level 1 naar level 10 gegaan..
Zeer netjes vind ik zelf(was vandaag vrij, dus onder het behangen toch even PW spelen
)
Verwijderd
Het zou wel lekker zijn, mooi opdrachten samen kunnen doen.. elkaar helpen etc..
Weet wel dat wij op de Maleise een guild hebben (of hadden) die GoT.net heette?
(het is serieus bijna een jaar terug dat ik PW speelde
)
Edit dit vond ik net nog, mayb voor als mensen het nog niet weten..
Condition:
1. Applicant must be level 20 or higher.
2. Applicant must not be a member of another clan.
3. Applicant must pay 100,000.(Price may vary)
Clan Logo:
1. Clan must be level 3 to be able to create a clan logo.
2. Clan logo can only be changed after 2 weeks.
3. Clan logo must be 16 x 16, BMP or GIF.
Upgrading Clans:
1. Cost to upgrade to level 1 is free.
2. Cost to upgrade to level 2 is 2 million(2,000,000).
3. Cost to upgrade to level 3 is 10 million(10,000,000).
- Clan Generals can upgrade their clan level by paying the upgrade fee at the NPC.
Level 1 - 50 Members
Level 2 - 100 Members
Level 3 - 200 Member
Can start at Guild Administrator (585.665)
Weet wel dat wij op de Maleise een guild hebben (of hadden) die GoT.net heette?
(het is serieus bijna een jaar terug dat ik PW speelde
Edit dit vond ik net nog, mayb voor als mensen het nog niet weten..
Condition:
1. Applicant must be level 20 or higher.
2. Applicant must not be a member of another clan.
3. Applicant must pay 100,000.(Price may vary)
Clan Logo:
1. Clan must be level 3 to be able to create a clan logo.
2. Clan logo can only be changed after 2 weeks.
3. Clan logo must be 16 x 16, BMP or GIF.
Upgrading Clans:
1. Cost to upgrade to level 1 is free.
2. Cost to upgrade to level 2 is 2 million(2,000,000).
3. Cost to upgrade to level 3 is 10 million(10,000,000).
- Clan Generals can upgrade their clan level by paying the upgrade fee at the NPC.
Level 1 - 50 Members
Level 2 - 100 Members
Level 3 - 200 Member
Can start at Guild Administrator (585.665)
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 11:09 ]
De Clan op PW Malaysia heette gewoon GoT..
Redelijk wat lvl 50-60 in de tijd dat ik er nog zat.
Ook veel niet-GoTters..
Redelijk wat lvl 50-60 in de tijd dat ik er nog zat.
Ook veel niet-GoTters..
Voor het eerst dat ik hiervan hoor. Maar wist wel mijn interesses te wekken.
Is Perfect World ook te spelen op 1680x1050? De screenshots zijn allemaal 1024x768 die ik op de site zelf tegenkom.
Is Perfect World ook te spelen op 1680x1050? De screenshots zijn allemaal 1024x768 die ik op de site zelf tegenkom.
SR+ MiC