[Gratis][MMORPG] Perfect World

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 57.008 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ja, slingshot is niet zo geweldig, maar het lijkt me wel leuk om het een keer te proberen :P
Met een katapultje steentjes schieten naar monsters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deb274tkko
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-04 19:36
Zit nu ook op oracle: LVL 11 Priest "Vauhn" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Heeft iemand een guide voor Elf priest? Ik ben nu een beetje rose aant na doen, alles op int gooien :P

Moet zeggen dat ik dit spelletje toch wel begin te waarderen, terwijl de eerste indruk echt 0,0 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:54
Ik speel ook op Oracle, Firuze lvl 7 Werefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
lasharor schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:48:
Heeft iemand een guide voor Elf priest? Ik ben nu een beetje rose aant na doen, alles op int gooien :P

Moet zeggen dat ik dit spelletje toch wel begin te waarderen, terwijl de eerste indruk echt 0,0 was.
Hier de guide, ook gemaakt door OpelxFrost, maar dan voor de Elf Priest. ;)
Klik

Ik raad de mensen die nog meer guides nodig hebben naar het officiële forum te gaan: http://forum.perfectworld.com.my

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het ook maar eens gaan uitproberen, lijkt me leuk maar heb ook last van die vertraging (ping +- 330ms)
Jazar * Rheander * Oracle

Ik zal wat mensen toevoegen, heb nu dan wel niet veel tijd maar toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu doe voor EP, en wat perfect werkt:

je lvl = je con
str = equipment requirements
rest int

con zorgt voor mp/hp recovery rate en ook wat hp extra :)
ben je vaak door je hp/mp heen kun je dus beter wat con extra adden dan str.
nu 36 en ik merk al dat ik met alleen de quests niet lvl'en meer kan, moet er bij grinden, al is het maar een 20%, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit op oracle char naam is RhaKhar

ik heb wel een vraagje
doordat ik met een azerty keyboard zit kan ik onmogelijk lopen in het spel :(
kan iemand me hierbij helpen hoe die controls te changen fzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Zijn aardig veel mensen al aan het lijstje toegevoegd :)
We zouden echt een guild moeten maken ;)

Maar vraagje over Elf Priest, is dat nu echt een party healer of heeft hij ook combat abilities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het begin of/of door gebrek aan skillpoints, later kan en/en :)

Mijn eerste buff is nu nagenoeg gemaxed, en de rest zit al op de helft, gok dat ik @lvl 50 massaal in attack skills kan investeren.

Het si maar net hoe je zelf spelen wil natuurlijk, je kunt ook een middenweg pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Mijn Ign: lasharor

Ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat je niet echt duidelijk een onderscheid hebt in de verschillende equipments, vind het allemaal zoveel op elkaar lijken -_-
Btw, wat is constitution en wat doet het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

per 1 con 20 hp, mp/hp recovery rate zover ik weet maar hoeveel con voor 1 recovery is me niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:50:
ik zit op oracle char naam is RhaKhar

ik heb wel een vraagje
doordat ik met een azerty keyboard zit kan ik onmogelijk lopen in het spel :(
kan iemand me hierbij helpen hoe die controls te changen fzo??
Ik gebruik eigenlijk de keys nooit voor het lopen, ik klik alles aan met muis.

Spatiebalk om te springen, en F6 om te vliegen. Anders dan dat, kun je wellicht even kijken bij settings voordat je de game opstart?

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik heb geloof ik aardig wat verkeerd gedaan bij het verdelen van stats bij mijn Werefox, ik heb teveel agility gespecced wat eigenlijk geen nut heeft voor een mage-werefox. Kan ik nog op een makkelijke (en goedkope) manier respeccen? Ik ben pas lvl 7. Of moet ik helemaal opnieuw beginnen? Ik kan ook gaan voor een tank-werefox maar die zijn minder sterk dan mage-fox heb ik begrepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

volgens mij kan de elder je stats veranderen. dit moet helaas wel met 1 of andere item.

Heraclius, wil je mij ook toevoegen aan de lijst? ingame naam is mustis.
mischien dat de lijst ook in het begin van dit topic kan.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er maar net aan wie je of welke mobs je tegen over je hebt staan.
Er zijn zoveel stat armours met verschillende mogelijkheden en socket stones dat jij een build kan maken die bij je past.
Of je je stats kan resetten geen idee, wel ergens de optie gezien bij ik meen de town elder.
Verder in pvp gaat een tank type mits die geen pots gebruikt voor zover ik heb gezien compleet eraan tegen een mage type, vooral EP met casting en def gear op vooral hogere lvl's zijn erg sterk, en met de juiste equip (wel HEEL erg duur) kun je instant casten, en heb je alleen een cooldown, maarja als je 3 attack skills hebt...

Op mijn EP heb ik iig geen agility geadd, zie het nut er helemaal niet van in, je krijgt toch nooit genoeg dodge om leuk te kunnen ontwijken, kun je beter voor def en dus str gaan.
Maar goed dit zijn pas mijn ervaringen tot dusver, heb wel een aantal guides gelezen en enkele spreken elkaar toch flink tegen, vooral omdat er zoveel mogelijkheden zijn.
Toch lijkt me idd agility geen goed plan voor een mage type van welke race dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
hoe doe ik het trouwens met soulstones adden op een wapen of armor? Nu krijg ik de melding "only equipment are allowed to syncretize or purify". Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik ben erachter gekomen dat je equipment slots moet hebben om een soulstone te kunnen gebruiken. Alleen dan de vraag, kan ik die equipment met slots kopen bij merchants of droppen die? Of is alleen crafted equipment voorzien van slots?

Ik heb mijn werefox opnieuw aangemaakt, Lerzan lvl x Werefox @ Oracle.

[ Voor 13% gewijzigd door Hi-Sintar op 06-01-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 12 atm werebeast DPS

word hier nog een guild opgericht in de toekomst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hi-Sintar schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:18:
hoe doe ik het trouwens met soulstones adden op een wapen of armor? Nu krijg ik de melding "only equipment are allowed to syncretize or purify". Wat doe ik verkeerd?
Wapen -> weaponsmith
kleding/armor -> tailor
jewerly -> jewel gast/vrouw :P

En je moet dus een socket in je item hebben. (items gezien oplopend tot 4 sockets).
Grade 5 gear 2ster/2socket + 2x gelijke stone geeft een glow btw :P

Stat-reset gaat via itemshop (of kopen van andere), in 4 smaken
1 alle stats -5
2 1 stat -25
3 alle stats -10
4 1 stat -50

Als werefox kan je heavy build gaan, je komt vaak klem te zitten met stats maar valt te doen. Daarbij haal soms meer p.defence dan een werebeast of warrior, maar kan je ook zo wisselen naar een robe outfit tegen mage/priest. We hebben in de guild ook een pure str werefox, best stoer te zien. Pure Int werefox noemen ze 'king of solo', maar die is in pvp een 2-shot kill.

socket gear dropt regelmatig, crafting heeft hoge succecs ofje kan ze gewoon kopen in shops of via de auction. Ik koop veel in auction, 3star gear is toch best leuk :P

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2008 00:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Als jij er 1 kunt oprichten houden we je niet tegen ;)

* Khaine is Lvl 13 Wing Elf Archer atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Dragon
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Flying Dragon

Dragons Rule!

ik ga het eens downloaden om te kijken of het wat voor me is,
ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit,

een simpel vraagje:
welke server zitten de meesten hier?

als ik me geregistreerd heb daar meld ik mijn naam enz nog wel in dit topic.

ik hoop dat ik nog enkele mensen van hier daar tegen het lijf loop =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Lees het topic even, vrijwel iedereen zit op Oracle ;)

Ik heb nu twee Trenchancy soulstones grade 3 in m'n *** Grade 4 kruisboog gezet, en er komt nu een mooie blauwe gloed vanaf :) Behalve dat heeft dat als effect dat de accuracy met 60 omhoog gaat en ik 30 meer dodge heb.

Ik ben nu trouwens al tweemaal een Pine Wood Box tegengekomen, maar telkens krijg ik "No relevant tool can carry out this operation" als ik hem probeer open te maken. Is dit iemand anders al wel gelukt?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
SinergyX schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:59:
[...]

Wapen -> weaponsmith
kleding/armor -> tailor
jewerly -> jewel gast/vrouw :P

En je moet dus een socket in je item hebben. (items gezien oplopend tot 4 sockets).
Grade 5 gear 2ster/2socket + 2x gelijke stone geeft een glow btw :P

Stat-reset gaat via itemshop (of kopen van andere), in 4 smaken
1 alle stats -5
2 1 stat -25
3 alle stats -10
4 1 stat -50

Als werefox kan je heavy build gaan, je komt vaak klem te zitten met stats maar valt te doen. Daarbij haal soms meer p.defence dan een werebeast of warrior, maar kan je ook zo wisselen naar een robe outfit tegen mage/priest. We hebben in de guild ook een pure str werefox, best stoer te zien. Pure Int werefox noemen ze 'king of solo', maar die is in pvp een 2-shot kill.

socket gear dropt regelmatig, crafting heeft hoge succecs ofje kan ze gewoon kopen in shops of via de auction. Ik koop veel in auction, 3star gear is toch best leuk :P
Bedankt voor de info _/-\o_

Wat ik me afvroeg (en een beetje begreep uit posts op het officiele forum) is dat een tank-build werefox 2 opties heeft: Pure strength (vechten met barehand) of genoeg INT om een magic sword te dragen + rest in Strength. Klopt dit? En welke is volgens jou de betere keus? Het nadeel van barehand is geloof ik dat je niet veel damage kan dealen, maar je hebt wel een hogere Ph. Def. Voordeel van magic sword is dat je meer damage doet maar je hebt minder Ph. Def en een lage con omdat je niet genoeg punten hebt om in Strength, Constitution en Intelligence te stoppen. Heb ik het goed begrepen of klopt hier niets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Barehand alleen als je skills wil doen, daarna swap je dus naar een wr/wb weapon. Je hebt dus de melee kracht van een wr/wb maar met een pet naast je voor nog meer damage (golum doet veel dmg). Er bestaan wel lage lvl magic weapons die geen int nodig hebben (ergens staat de naam), via die manier kan je fox-form in om dus echt bizar hoge def te halen (foxform geeft dacht ik 90% p.def), je int blijft dus echt laag. Deze build wordt gezegt heeft de hoogste p.def van alle classes (foxform).

Directe variant is int genoeg voor de lvl19 FB staff, goede phy en magic damage waarmee je alles kan. Je wordt wat allrounder :) Je damage wat hoger, def wat lager maar je kan ook je pet healen. Vaak in foxform.

Volgende variant is inderdaad de int/str build, heavy armor met toch genoeg int voor je wapen. Vaak loop je dan achter qua lvl vs wapen, maar compenseer je vaak door 3star/socket gear te nemen. Deze build heb ik, met een lvl30 magic axe (3star, +2, 2x +19max.magic, +2int, geen socket). Lage con vul ik aan door veel HP items en HP soulstones en stats door +agi/+str/+int gear. Ik heb 5 con dacht en wat +con gear en toch 980hp (lvl32). Deze build heeft als voordeel dat je altijd robe kan dragen (robe heeft minder int nodig dan wapen), dus ook aardig werkt tegen magic mobs. Nood heb je Fox-form, aardig hoge def maar erg moeilijk qua stats. (en duur, je moet altijd wel stats of -%requirement gear hebben).

Stap erna is de Int/con, robe outfit met hoge int en opvolgend con voor erg veel HP. Je blijft wat squishy maar door hoge HP en hierogram kan je aardig wat klappen opvangen. Magic damage is redelijk hoog. Deze werken erg sterk tegen mages en andere WF.

Daarna de pure int, strength naar requirement, con/agi op 5 (of 3 via restat). Ook wel de 'glasscannon' genoemd.

@codecaster, weapons glowen altijd op 3star (FB19 is de bekende), gear moet dus ook sockets hebben en grade5+ zijn. (glow wordt dan afhankelijk van soulstones).

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2008 03:00 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Zou wel handig zijn om het lijstje op pagina 6 in de TS te zetten,
echter hebben we Supreme een tijdje niet meer gezien.

EDIT: Dankje Supreme :)

[ Voor 10% gewijzigd door Moonborne op 07-01-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heraclius schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:14:
Zou wel handig zijn om het lijstje op pagina 6 in de TS te zetten,
echter hebben we Supreme een tijdje niet meer gezien.
Ik heb het erin gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Er zijn tig download servers, en er zijn er zat die heel snel zijn ;)
Linkje naar de download pagina voor de downloadservers: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe log ik in als ik vragen mag? :? :?

hij blijft maar zeggen dat ik moet updaten terwijl er geen enkele update beschikbaar is :S

als ik op start druk gebeurt er ook niks

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Helaas net een boel "ik ben hem aan het downloaden" & andere nutteloze posts gedelete

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:30:
hoe log ik in als ik vragen mag? :? :?

hij blijft maar zeggen dat ik moet updaten terwijl er geen enkele update beschikbaar is :S

als ik op start druk gebeurt er ook niks
heb je in settings al veranderd naar patch of zo iets? dat moest ik doen voor hij begon te dllen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep dat heb ik ookal ge probeert, en ik probeer nu al een uur te updaten maar hij doet dat gewoon niet heb ookal handmatig nieuwste patch gedownload van die chineese site vraag me niet hoe ik het heb ontcijfert heb gwn lukweg geklikt.

maar mocht allemaal niet baten....helaas

edit: geen hulp meer nodig spel is al van de laptop verwijdert

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat en enorme topic over patch problems op de officiele forum heb je daar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Dragon
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Flying Dragon

Dragons Rule!

heb al eventjes gespeeld, het spel opzich is wel leuk, maar ik best veel lag en word vaak gedisconnect, en dat verpest het spel toch wel.

even kijken of het op andere tijdstippen minder erg is

mijn character name is kamyachan =) op oracle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
SinergyX schreef op maandag 07 januari 2008 @ 02:58:

Stap erna is de Int/con, robe outfit met hoge int en opvolgend con voor erg veel HP. Je blijft wat squishy maar door hoge HP en hierogram kan je aardig wat klappen opvangen. Magic damage is redelijk hoog. Deze werken erg sterk tegen mages en andere WF.
Ik ga voor deze op mijn nieuwe Werefox, alleen wil ook erg graag de Strength + genoeg Int voor magic weapon build proberen. Heb nu 2 werefox, ik ga de 2de denk ik strength/int build maken :).

btw die barehand snap ik niet echt, is dat niet die vuistwapens die je bij de merchants kunt kopen of is het gewoon vechten zonder enige wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vechten zonder enig wapen. De skills van WF kan je alleen barehand of met magic item casten, Fox-form dacht ik ook. Die manier laat je dus je pet de damage doen, zelf spam je wat skills en debuff je wat, en anders mep je gewoon met een hammer/soortgelijk. Ik haal nu op lvl33 met alleen warrior buff in fox-form 3312 p.defence, 72% reduce damage :) Moest wat van die skyscraper draken meppen, swap naar een robe outfit en 58% m.defence reduce :P Str/int, fijne build, maar wel stats-pittig :) Nadeel dat ik nu een lvl8 pet naar lvl33 moet lvlen :/

En voor de mensen die zitten met het scroll-wheel zoomen, kan je wijzigen in de opties :)

Ben ook maar begonnen met een pure-agi archer, kijken of dat wat is.

[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2008 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu een lvl 12 werefox mage en 2 lvl 12 pets(een lupine wolf en een lynx scout)

ik zit op delphi en mijn game naam is mdodo.

weet trouens iemand een goeie plek om green grass te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Ziet er vet uit, vanavond na het werk maar eens downloaden.
Ben momenteel veel ah orienteren op mmo gebied.
Rose Online teveel gespeeld, Seal Online beetje boring en Cabal Online niet mijn soort game :)
Hopelijk is dit het waar ik op ah wachten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ben nu het spel aan het downloaden ik heb een paar vraagjes:

1. in welke server zitten de meeste van jullie?

2. hebbe jullie een eigen clan?

3. welk poppetje is het beste/is sterk?

4. hoe vinden jullie de game want ik hoorde dat het een soort wow is alleen dan aziatisch en dat het 5000 queste heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

1. oracle
2. nog niet volges mij
3. ikzelf heb een werefox, je kan pets tamen en je hebt hierdoor altijd een tank.
4. 5000??

ik had nog een vraag: hoe houden jullie je shops open. ik word elke keer gedisconnect (na bepaalde tijd). heeft dit iets met idle te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik zie op youtube allemaal pvp filmpjes van perfect online, waar ze dan totaal andere namen opgeven, wat is btw een Summoner? gewoon een werefox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even uit mn hoofd die aziatische namen:
WR Warrior - Waxio
HM Mage - FuShi
EA Archer - YuMan
EP Priest - YuLin
WB Beast - Yashou
WF Werefox - YaJing - Summoner

5000, dan gok ik de aziatische versie, de engelse is pas dacht ik bij version 6 (edit) terwijl de chinese versie al op 11 zat ofzo. (in filmpjes zie je ook vaak vogels als pet, maar die zijn er nog niet).

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat was weinig spelen vandaag, ik had last van bizar veel lag.Mijn pet is zeker 8 keer dood gegaan omdat mijn WF maar vast stond in de heal animatie, zelf 3x dood gegaan omdat na leuke lag er 6 mobs op mijn in stonden te meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Zo'n stalletje neerzetten om zooi te verkopen is best leuk :P

Green grass, 1000 gold per stuk, 5 verkocht in 3 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb werefox gemaakt zit al op lvl 16 naam: reinie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand een guild nodig heeft btw gewoon mij ff een berichtje sturen, mag je in "Hardcore" XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor de mensen die reeds lvl30 zijn en het nog niet weten, er is in ADC een repeatable quest (1x per dag), te halen bij NPC Eunice (ofzo). Moet je elke soulstone (grade1) naar opgegeven NPC brengen en even later kan je je reward ophalen. Op lvl37 geeft dat nog steeds een leuke 20% exp, helemaal gratis :)

Verder nog leuke farm truc, de FB29 kan je vanuit ADC direct komen (green shirt tomb, NPC Stone of Mythnogwat). De mobs zijn wat pittig, je hebt wel een party nodig en een WF. Vanuit daar direct naar de 'grote' boss (omhoog, bocht mee, eerste hal links af). Dan kom je voor een dichte deur te staan, normaal gaat die open als je de andere boss killt (hal rechtdoor). Laat de WF tegen de deur staan, druk F9 en beweeg de camera in de ruimte achter de deur. Vanaf daar kan je de boss selecteren, stuur je pet erop af en laat hem 1x de boss meppen. Meteen Call Off van je pet doen, loop terug voorbij de hoek en Call je pet weer. De boss zal door de deur op je af komen, laat een WR of WB de boss agro'en. Boss neerhalen, pak je loots, ga terug naar hero tomb, restart party en alles opnieuw :P Op deze manier hoef je maar minimaal aantal mobs neer te meppen, vooral die groep van 12 guardians voor de boss kan je overslaan. Helaas kan de boss ook soms enkel gold droppen.

Gister 3x een 3star item gekregen (eentje met 3 socket), hele berg 1 en 2 stars, in lvl30-40 range.

Dan nog speeltip voor EP (healer). Als een WR/WB een groep inrent en jij healt hem, zullen de mobs die de WR/WB niet heeft geraakt de agro naar jou gooien. Een goede WR/WB zal veel AoE of target wissel doen om agro te houden, maar zat gister in party waar de EP zeker 6x dood ging omdat de WR/WB enkel 1 mob liep te meppen, waardoor de andere 2 agro op de EP zetten. Laat anders de WF met zijn pet de andere mobs meppen, zodat je agro-vrij blijft :) (een FB29 mob heeft 3-4 hits nodig om een lvl41 EP neer te maaien).

En nog vraagje 3, er is geen beste/sterkste class. Elke heeft voor- en nadelen, meestal gebaseerd op jou playstyle. Neem gewoon de class die jij het leukste vind.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2008 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje hoe delete je pets ik heb een noob pet zitten en wil graag en golem in zijn plaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bij de pet trainer restore pet kiezen. Dan je pet vanuit de pet window naar het nieuwe venster slepen. Nadeel hiervan, loyalty dropt dan naar 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

SinergyX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:26:
Voor de mensen die reeds lvl30 zijn en het nog niet weten, er is in ADC een repeatable quest (1x per dag), te halen bij NPC Eunice (ofzo). Moet je elke soulstone (grade1) naar opgegeven NPC brengen en even later kan je je reward ophalen. Op lvl37 geeft dat nog steeds een leuke 20% exp, helemaal gratis :)
Ik heb deze quest maar wist niet dat je er elke dag exp voor kan krijgen :'( , ga hem nu maar eens doen. Vond altijd al dat het zo druk was bij die quest gever nu weet ik dus waarom.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:41:
weet trouens iemand een goeie plek om green grass te halen?
Rond Ancient City lopen paarse Leechdrakes (ze zitten ergens in de lvl 20-30 range) die droppen wel regelmatig green grass.
lasharor schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:48:

Ik ben zelf ook een priest en gebruik deze links regelmatig vooral om te kijken welke skills ik moet kopen.
http://www.asiapworld.com/pwforum/viewtopic.php?t=114
http://www.asiapworld.com/pwforum/viewtopic.php?t=118
http://asiapworld.com/pw/...gcategory&id=22&Itemid=42

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dit topic opeens uit mijn post history(myreact) :/

edit: laat maar, nieuwe feature van React - cached myreact posthistory

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel geinstalleerd en heb me geactiveerd bij cubizone.
Maar als ik wil inloggen in het spel lukt het niet.. Want dan zegt hij dat de usernam/wachtwoord onjuist is terwijl ik wel gewoon kan inloggen bij cubizone..

Kan iemand helpen, ik heb het meedere malen al geprobeert maar het lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwerty? het game is gebaseerd op qwerty allesinds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quaker
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2021
Is het bij dit spel ook de bedoeling, net als bij Silkroad, dat er betaald moet worden om bepaalde dingen te krijgen? Dit vond ik bij het "gratis" Silkroad een aardige tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Niet dat ik weet ;),

Er is wel een item mall enzo maar niet met pets die spullen oppakken of wat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ja, je kunt betalen om bepaalde dingen te krijgen. Voor zover ik ondertussen begrijp is het mogelijk om je inventory en je bank uit te breiden door hiervoor stenen te kopen, alleen verkrijgbaar met IRL geld. Ook kun je kleding kopen, waardoor je character een unieke 'look' krijgt, deze kleding is eveneens enkel verkrijgbaar door PW$ te kopen via bijvoorbeeld PayPal.

Hoe zit het met de guild? Degene waar ik in zit is uit elkaar aan het vallen, en ik heb helemaal niks aan ze. Niemand is ooit online, en als ze dat zijn hebben ze a) niks te melden, b) niks te traden en c) geen zin om te helpen met wat voor quest dan ook.

Dus, GoT-guild oprichten, of die van Iruja (die overigens niet reageert op chat :( ;) ) joinen?

[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 12-01-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:05:

Dus, GoT-guild oprichten, of die van Iruja (die overigens niet reageert op chat :( ;) ) joinen?
Niet eens gezien XD
Naja invite gestuurd mocht je willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er net mee begonnen en ik moet zeggen dat deze mmo echt wel vet is.
ben nu elf archer en ik had daar een vraagje over.
ik moet met een quest om vleugels te verdienen een of ander kratje zoeken ergens in een boom of zo.
hoop dat ik het goed zeg.
maar ik kom niet zo hoog die boom in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Er staat een krat bij een huisje in die grote boom van Feathertown. Ik weet niet meer hoe ik die quest heb gedaan maar ik had als Nightelf daar al de beschikking over vleugels.

Vandaag ga ik maar eens FB29 doen en een crappy necklace ophalen voor mijn priest :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Je moet de grote boom in,
om dit te doen moet je je vleugels gebruiken. Ga naar de actions-window en sleep "Fly" in je quickbar. Activeer "Fly" en druk spatie om omhoog te gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds het inlog probleem.. Er schijnen meerdere mensen problemen mee te hebben.. :( Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:43:
Je moet de grote boom in,
om dit te doen moet je je vleugels gebruiken. Ga naar de actions-window en sleep "Fly" in je quickbar. Activeer "Fly" en druk spatie om omhoog te gaan. ;)
ah thnx ik was al bij de help optie aan het zoeken geweest maar daar stond het nou niet echt bepaald duielijk bij straks gelijk maar even proberen of dat werkt.
:)

ik vond al zo vet dat je lekker hoog kan springen en salto's maken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:38:
Ik heb nog steeds het inlog probleem.. Er schijnen meerdere mensen problemen mee te hebben.. :( Helaas..
maak eens nieuwe account aan anders?

edit : als die guild er komt wil ik zeker joinen ik ben een superactieve speler :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Is er al een English client en server? Zoja, dan heb ik in een grot gelegen.

En op welke client spelen jullie?

[ Voor 19% gewijzigd door Mayonaise op 12-01-2008 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heb een guild gevonden en die heeft al onmiddelijk wolf den met me uitgespeeld dus kdenk dat ik daar blijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kom op zeg, bijna elke 50+ bied gratis aan wolf den te doen (of elke FB19/29) :P

Meeste dingen uit de itemshop kan je ook gewoon ingame kopen, veel verkopen die zooi. Koers is zo'n beetje 1 cubi-coin = 70-80k. Zo'n Silver Heirogram gaat voor 220-260k stuk, overige dingen heb je niet echt nodig.

Guild waar ik in zit is niet groot ofzo, 40 man waar gemiddeld maar 10-12 online zijn, maar vind het wel best daar :P We helpen elkaar regelmatig, alleen leader/vice leader probleempje, ze zijn amper online :P

[ Voor 83% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:33:
[...]

maak eens nieuwe account aan anders?

edit : als die guild er komt wil ik zeker joinen ik ben een superactieve speler :P
Heb nu al 2 account geprobeerd aan te maken.. maargoed ik probeer er nog 1tje.. want ik maakte ze aan toen die servers een beetje problemen hadden (veel down-time op de site)

edit:
Ik heb er dus 1 aangemaakt: Snucky00NL
De naam van me character is: snucky
En nu werkt het wel :> Blijkbaar waren die andere 2 account niet goed in het systeem doorgevoerd door dat de site niet goed werkte..

maargoed ben nu ermee bezig! :D

Wil ook wel de tweakers.net guild joinen als die doorgaat.. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je niet inviten, character does not excist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appart.. die 00.. zijn wel nullen.. ;) me character heet gewoon snucky.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:09
mijn characer heet inflammae

ondertussen een lvl 5 elf archer.

Ik vind het een geweldig leuk spel en zou het ook leuk vinden om geinvite te worden voor het GoT guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:43:
Kom op zeg, bijna elke 50+ bied gratis aan wolf den te doen (of elke FB19/29) :P

Meeste dingen uit de itemshop kan je ook gewoon ingame kopen, veel verkopen die zooi. Koers is zo'n beetje 1 cubi-coin = 70-80k. Zo'n Silver Heirogram gaat voor 220-260k stuk, overige dingen heb je niet echt nodig.

Guild waar ik in zit is niet groot ofzo, 40 man waar gemiddeld maar 10-12 online zijn, maar vind het wel best daar :P We helpen elkaar regelmatig, alleen leader/vice leader probleempje, ze zijn amper online :P
mss maar die bende was in een party van 5 man een higher lvl dungeon aan het uitspelen, ze hebben die gestopt en onmiddelijk afgekomen toen ik dat vroeg die dungeon heeft 1 minuut geduurd fzo ;) en toen zat ik nog niet eens in hun guild ik kende gewoon 1 persoon uit die guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik wil niet lullig klinken maar ze kwamen alleen omdat het voor hen een manier is om makkelijk xp te krijgen en niet omdat ze jou zo nodig wilden helpen. En het feit dat ze iemand anders daarvoor in de steek laten, is nou niet echt een aanbeveling.

Als ze een dungeon verlaten om je te helpen met chewy, mardook of één van de andere bosses die geen tot weinig xp opleveren, dan kun je pas zeggen dat ze het doen om je te helpen.

(dit was trouwens niet bedoeld om je guild af te kraken (misschien hebben ze inderdaad het beste met je voor) maar om een indicatie te geven hoe ik het heb ervaren toen ik nog speelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
Op welke client spelen jullie?

En heeft die English client veel lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ohh Iruja als jij mij ook zou willen inviten zou dat fijn zijn, was wel altijd leuk op rose online :P ign: NextGen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maleisisch-Engels
En heeft die English client veel lag?
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:29:
Ohh Iruja als jij mij ook zou willen inviten zou dat fijn zijn, was wel altijd leuk op rose online :P ign: NextGen
Zul je wel online moeten zijn :P
Iedereen die geadd wilt worden moet mij maar ff toevoegen.
Later kijken we wel ff of we een echte got clan maken of deze hijacken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
Jammer... Dan zal ik maar SilkRoad moeten gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ligt de officieele site helemaal plat? wou hem ff dwonloaden om te proberen, maar die site blijft bij mij fouten geven,

ben de downlaod al gestart van een externe server, maar kmoet ook registreren neem ik aan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wapwap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:56
Chaoss schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:01:
ligt de officieele site helemaal plat? wou hem ff dwonloaden om te proberen, maar die site blijft bij mij fouten geven,

ben de downlaod al gestart van een externe server, maar kmoet ook registreren neem ik aan.
Een account aanmaken kan op Cubizone.com.

De lag valt overigens wel mee over het algemeen. Heb de afgelopen week 1 avond gehad met vrij heftige lag. De rest van de tijd is het goed speelbaar. Af en toe een keer een lagspike, maar dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Ah. De server down? Ik werd net vriendelijk verzocht uit te loggen :) .

Overigens... wat moet je met al die stone-fragmenten? Ik heb nu bijna 20 van die stone pieces (die je krijgt bij elke quest), en 2 human en 2 celestial stone's (oid) maar wat kun je b.v. met mirage stone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

De server is niet down geweest :).

Een mirage stone kan je gebruiken om extra stats (str, int en con denk ik) op grade 5 items te doen. Er bestaat wel een kans dat het failed.

Weet iemand hoe je items die niet vernietigbaar/verkoopbaar/enz te verwijderen zijn? Ze gebruiken namelijk belangrijke item slots :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Khaine schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:55:
Ah. De server down? Ik werd net vriendelijk verzocht uit te loggen :) .

Overigens... wat moet je met al die stone-fragmenten? Ik heb nu bijna 20 van die stone pieces (die je krijgt bij elke quest), en 2 human en 2 celestial stone's (oid) maar wat kun je b.v. met mirage stone?
Als je 3 Heaven, Human en Hell Celestial stones hebt, of 25 Celestial Stone fragments, kun je deze bij een Stone Collector inwisselen voor een Mirage stone, en dan gebruiken zoals in de post hierboven genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

het downloaden en registreren is gister allemaal gelukt,

direct ff geprobeerd en een human char gemaakt op de Oracle server...en ff een 20 min gespeeld, tot lvl2.

In de startpost staat dat het op Grafisch gebied en de potentie heeft van WoW, wat grafisch betreft ben ikh et daar niet echt van overtuigd, maar misschine si het te vroeg om te oordelen, maar vooral de omgeving ziet er wat kaal en kill uit, chars zijn minder gedetailleerd, WoW heeft meer sfeer.

maargoed is wel het proberen waard, vanavond nog ff verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb je je graphics settings wel omhoog gegooid? :P (moet je trouwens restart voor doen - en natuurlijk sfeer =! graphics. waar ik bv in heel WoW totaal geen sfeer kon vinden).

Ben nu bijna lvl42, gister voor de eerste keer haunted grotto gedaan met 2 EP's. Golum als tanker, die exploderende kevers blijven een ramp :P Ben ik blij met Cruseseous (oid) van mijn pet, -40% damage voor 15sec zodat hij explosie kan overleven. EP's moesten later weg, dus bosses nog niet getest :(

Ben overgestapt naar een lightarmor hybrid WF, heavy is gewoon bijna niet meer te doen qua stats. Daarbij krijg je met lightarmor wat meer critrate, toch leuk einde eens 4k damage te zien :P Mijn supergear gaat naar mijn nieuwe WB en WR, heb een 3star/4socket welke ik begreep bijzonder rare is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

yup draai op 1680x1050 met de schuifbalkjes zover mogelijk open... sommige (uit mn hoofd de laatste 2, ground en?) willen niet tot de max? terwijl mijn systeem snel zat is.

WoW heeft sinds de release heel wat grafische updates gehad btw :P

En idd sfeer en grafics zijn niet hetzelfde maar kan wel met elkaar te maken hebben zoals bv met lichteffecten.... maar ook de textures waren/zijn niet echt van hoge kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:22:
Ben nu bijna lvl42, gister voor de eerste keer haunted grotto gedaan met 2 EP's. Golum als tanker, die exploderende kevers blijven een ramp :P Ben ik blij met Cruseseous (oid) van mijn pet, -40% damage voor 15sec zodat hij explosie kan overleven. EP's moesten later weg, dus bosses nog niet getest :(
De eerste boss is trouwens veruit de rottigste; hij heeft een gemene AOE dus je hebt daar echt een goede EP nodig. De andere 2 bosses zijn gewoon melee en die zijn beter te doen. (de keren dat ik het heb gedaan hadden we een lvl 60+ golem/dodo als tanker en 2 WF healers)

(en ja, die exploderende kevers zijn uitermate irritant ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik ben nu 32 en heb eindelijk mn cultivation quest uitgespeeld. (35000 skill points)

ik zit nu ook in een guild die nooit online zijn. een GOT guild is zeer welkom.
lekker nl en eng talig
wat is de penalty als je uit een guild stapt?

gozer, ist niet een idee om toch weer een char te beginnen op oracle? meeste gotters zitten nu daarop.
kost je maar een paar weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
hmmm, ik was juist gestopt op Delphi met mijn lvl 50 WF omdat ik genoeg had van het langzame lopen en vliegen. En eerlijk gezegd heb ik niet zoveel zin om alles opnieuw te doen. (bovendien had ik niets te klagen over mijn guild op Delphi). Ik zal wel eens kijken of ik nog ergens motivatie kan vinden om op Oracle te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu zo'n landpet, gaat toch best rap :) (kostte maar 2.1mil..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

2.1 miljoen... mischien dat het handig is om in de begin post een lijst tips te zetten om aan geld te komen :D

gozer, zie maar even. kan me wel iets voorstellen dat je bent "uitgespeeld".

kzit nu wat info sites te zoeken/lezen, erg weinig info, sommige dingen kloppen niet en de onderwerpen zijn niet erg uitgebreid.
meeste forums zijn niet engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het 'maar' gedeelte was sarcastisch.. ben nu echt door mijn geld heen :P
(makkelijk geld = itemshop zooi verkopen, ook slim inkopen/verkopen van spul verdient aardig goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goozer
  • Niet online
MUSTIS schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:53:
2.1 miljoen... mischien dat het handig is om in de begin post een lijst tips te zetten om aan geld te komen :D
Een level 46+ WF kan bij Sundown Town Eldergoths (meestal Red Butt Monkeys genoemd) vangen. De pet eggs hiervan brengen 2.3k per stuk op als je ze aan een npc verkoopt. (waarschijnlijk niet de snelste manier om aan geld te komen maar toch handig om te weten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er moet echt een GoT-Guild komen hoor :D
Lijkt me zeer gezellig! En erg handig..

Wie-O-Wie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hoe maak je een guild? Ik heb wel 100K, dus...

Verder moeten we wel een originele naam bedenken, en wat afspraken... laten we iedereen toe, alleen Nederlanders / Belgen, of alleen tweakers? Enzovoorts...

[ Voor 63% gewijzigd door CodeCaster op 14-01-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

Lijkt me een best leuk spel om uit te proberen alleen ik heb een vraag voordat ik het gaat downloaden.

Hoe zit het spel in elkaar? Is dit nou echt een grind game waarbij je alleen enkel quests heb waarbij je wat monsters moet killen en wat basic skills, of kan je hier ook aparte missies doen en ook wat meer unieke skills? Wat kan ik verwachten? :D

Trouwens, is bij jullie die site ook zo traag?
SinergyX schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:39:
skills, gear, stats.. beetje zoals maplestory zegmaar :P Je kan met stats/gear verschillende builds voor classes nemen, het is niet super maar precies genoeg om je bezig te houden :)
Oke bedankt, niet echt mijn spel dus. :P
Ik ben meer zo'n persoon die houd van RPG's waar wat minder grinding aan de gang is zoals guildwars, rakion, etc.

[ Voor 35% gewijzigd door Fox op 14-01-2008 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

skills, gear, stats.. beetje zoals maplestory zegmaar :P Je kan met stats/gear verschillende builds voor classes nemen, het is niet super maar precies genoeg om je bezig te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samopsa
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08 22:12
Hey mensen! Zit nu ook op Oracle te spelen, newbie :)

Ben een level 11 WF, ga vooral voor INT, heb een lief wolfje, spel is wel tof!
Wel klein probleempje: De text in schermen (zoals quest text) is erg groot en leest zeer vervelend. Is daar een oplossing voor?

Verder wil ik ook wel de guild joinen! Hoe gaat dat in zijn werk?
Ben niet zo heel erg actief, af en toe eens spelen, wel leuk spel om naast de instant-messengers te doen. Af en toe wat mobs doen, en dan weer lekker zitten voor HP/MP regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ben vanavond weer ff aan het spelen, ben nu LVL6, grafische settings konden idd nog wat hoger ziet er nu iig al iets beter uit,

btw waar kun je raw iron vinden? heb al een mining shovel maar kom nergens iron tegen?

btw een GOT guild lijkt me leuk! naam is toch niet zo boeiend? verzin maar iets Bûge of Bârste oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CodeCaster schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:05:
Hoe maak je een guild? Ik heb wel 100K, dus...

Verder moeten we wel een originele naam bedenken, en wat afspraken... laten we iedereen toe, alleen Nederlanders / Belgen, of alleen tweakers? Enzovoorts...
Ik vind: NL/BE: Tweakers.Net :) Lijkt me wel oke??
En als naam gewoon GoT.net ??
Chaoss schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:28:
ben vanavond weer ff aan het spelen, ben nu LVL6, grafische settings konden idd nog wat hoger ziet er nu iig al iets beter uit,

btw waar kun je raw iron vinden? heb al een mining shovel maar kom nergens iron tegen?

btw een GOT guild lijkt me leuk! naam is toch niet zo boeiend? verzin maar iets Bûge of Bârste oid :+
Ik heb als het goed is nog wel Raw Iron voor je.. ik kom morgen weer online.. stuur je dan nog wel een pm of iets.. :)
(Wat is je ingame name?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

hoop nieuwe mensen, tijd om de lijst te updaten.

ben gisteren weer met een groep zon tablet quest wezen doen (fb29), had gewoon de silver tablet, ook geactiveerd. dropt dat beest niets. kreeg ook geen items niets.
hoe zit dit.

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste