Ja, slingshot is niet zo geweldig, maar het lijkt me wel leuk om het een keer te proberen 
Met een katapultje steentjes schieten naar monsters
Met een katapultje steentjes schieten naar monsters
Hier de guide, ook gemaakt door OpelxFrost, maar dan voor de Elf Priest.lasharor schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:48:
Heeft iemand een guide voor Elf priest? Ik ben nu een beetje rose aant na doen, alles op int gooien![]()
Moet zeggen dat ik dit spelletje toch wel begin te waarderen, terwijl de eerste indruk echt 0,0 was.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik gebruik eigenlijk de keys nooit voor het lopen, ik klik alles aan met muis.Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:50:
ik zit op oracle char naam is RhaKhar
ik heb wel een vraagje
doordat ik met een azerty keyboard zit kan ik onmogelijk lopen in het spel
kan iemand me hierbij helpen hoe die controls te changen fzo??
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Hi-Sintar op 06-01-2008 22:52 ]
Wapen -> weaponsmithHi-Sintar schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:18:
hoe doe ik het trouwens met soulstones adden op een wapen of armor? Nu krijg ik de melding "only equipment are allowed to syncretize or purify". Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2008 00:04 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Bedankt voor de infoSinergyX schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:59:
[...]
Wapen -> weaponsmith
kleding/armor -> tailor
jewerly -> jewel gast/vrouw
En je moet dus een socket in je item hebben. (items gezien oplopend tot 4 sockets).
Grade 5 gear 2ster/2socket + 2x gelijke stone geeft een glow btw
Stat-reset gaat via itemshop (of kopen van andere), in 4 smaken
1 alle stats -5
2 1 stat -25
3 alle stats -10
4 1 stat -50
Als werefox kan je heavy build gaan, je komt vaak klem te zitten met stats maar valt te doen. Daarbij haal soms meer p.defence dan een werebeast of warrior, maar kan je ook zo wisselen naar een robe outfit tegen mage/priest. We hebben in de guild ook een pure str werefox, best stoer te zien. Pure Int werefox noemen ze 'king of solo', maar die is in pvp een 2-shot kill.
socket gear dropt regelmatig, crafting heeft hoge succecs ofje kan ze gewoon kopen in shops of via de auction. Ik koop veel in auction, 3star gear is toch best leuk
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-01-2008 03:00 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 10% gewijzigd door Moonborne op 07-01-2008 14:26 ]
Ik heb het erin gezetHeraclius schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:14:
Zou wel handig zijn om het lijstje op pagina 6 in de TS te zetten,
echter hebben we Supreme een tijdje niet meer gezien.
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 19:34 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
heb je in settings al veranderd naar patch of zo iets? dat moest ik doen voor hij begon te dllenVerwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:30:
hoe log ik in als ik vragen mag?![]()
hij blijft maar zeggen dat ik moet updaten terwijl er geen enkele update beschikbaar is
als ik op start druk gebeurt er ook niks
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 20:52 ]
Ik ga voor deze op mijn nieuwe Werefox, alleen wil ook erg graag de Strength + genoeg Int voor magic weapon build proberen. Heb nu 2 werefox, ik ga de 2de denk ik strength/int build makenSinergyX schreef op maandag 07 januari 2008 @ 02:58:
Stap erna is de Int/con, robe outfit met hoge int en opvolgend con voor erg veel HP. Je blijft wat squishy maar door hoge HP en hierogram kan je aardig wat klappen opvangen. Magic damage is redelijk hoog. Deze werken erg sterk tegen mages en andere WF.
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2008 09:05 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 19:47 ]
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2008 21:36 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2008 12:28 ]
Verwijderd
Ik heb deze quest maar wist niet dat je er elke dag exp voor kan krijgenSinergyX schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 12:26:
Voor de mensen die reeds lvl30 zijn en het nog niet weten, er is in ADC een repeatable quest (1x per dag), te halen bij NPC Eunice (ofzo). Moet je elke soulstone (grade1) naar opgegeven NPC brengen en even later kan je je reward ophalen. Op lvl37 geeft dat nog steeds een leuke 20% exp, helemaal gratis
Rond Ancient City lopen paarse Leechdrakes (ze zitten ergens in de lvl 20-30 range) die droppen wel regelmatig green grass.Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:41:
weet trouens iemand een goeie plek om green grass te halen?
Ik ben zelf ook een priest en gebruik deze links regelmatig vooral om te kijken welke skills ik moet kopen.lasharor schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:48:
Heeft iemand een guide voor Elf priest? Ik ben nu een beetje rose aant na doen, alles op int gooien![]()
Moet zeggen dat ik dit spelletje toch wel begin te waarderen, terwijl de eerste indruk echt 0,0 was.
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2008 17:47 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door CodeCaster op 12-01-2008 00:17 ]
Verwijderd
Niet eens gezien XDCodeCaster schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:05:
Dus, GoT-guild oprichten, of die van Iruja (die overigens niet reageert op chat![]()
) joinen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ah thnx ik was al bij de help optie aan het zoeken geweest maar daar stond het nou niet echt bepaald duielijk bij straks gelijk maar even proberen of dat werkt.Heraclius schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:43:
Je moet de grote boom in,
om dit te doen moet je je vleugels gebruiken. Ga naar de actions-window en sleep "Fly" in je quickbar. Activeer "Fly" en druk spatie om omhoog te gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 15:46 ]
Verwijderd
maak eens nieuwe account aan anders?Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 15:38:
Ik heb nog steeds het inlog probleem.. Er schijnen meerdere mensen problemen mee te hebben..Helaas..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2008 16:33 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Mayonaise op 12-01-2008 19:17 ]
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2008 22:48 ]
Verwijderd
Heb nu al 2 account geprobeerd aan te maken.. maargoed ik probeer er nog 1tje.. want ik maakte ze aan toen die servers een beetje problemen hadden (veel down-time op de site)Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:33:
[...]
maak eens nieuwe account aan anders?
edit : als die guild er komt wil ik zeker joinen ik ben een superactieve speler
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 18:08 ]
Verwijderd
mss maar die bende was in een party van 5 man een higher lvl dungeon aan het uitspelen, ze hebben die gestopt en onmiddelijk afgekomen toen ik dat vroeg die dungeon heeft 1 minuut geduurd fzoSinergyX schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:43:
Kom op zeg, bijna elke 50+ bied gratis aan wolf den te doen (of elke FB19/29)
Meeste dingen uit de itemshop kan je ook gewoon ingame kopen, veel verkopen die zooi. Koers is zo'n beetje 1 cubi-coin = 70-80k. Zo'n Silver Heirogram gaat voor 220-260k stuk, overige dingen heb je niet echt nodig.
Guild waar ik in zit is niet groot ofzo, 40 man waar gemiddeld maar 10-12 online zijn, maar vind het wel best daarWe helpen elkaar regelmatig, alleen leader/vice leader probleempje, ze zijn amper online
Verwijderd
Maleisisch-EngelsFatihtjuh schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:21:
Op welke client spelen jullie?
Ja!En heeft die English client veel lag?
Verwijderd
Zul je wel online moeten zijnlasharor schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:29:
Ohh Iruja als jij mij ook zou willen inviten zou dat fijn zijn, was wel altijd leuk op rose onlineign: NextGen
Jammer... Dan zal ik maar SilkRoad moeten gaan spelen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Een account aanmaken kan op Cubizone.com.Chaoss schreef op zondag 13 januari 2008 @ 22:01:
ligt de officieele site helemaal plat? wou hem ff dwonloaden om te proberen, maar die site blijft bij mij fouten geven,
ben de downlaod al gestart van een externe server, maar kmoet ook registreren neem ik aan.
Als je 3 Heaven, Human en Hell Celestial stones hebt, of 25 Celestial Stone fragments, kun je deze bij een Stone Collector inwisselen voor een Mirage stone, en dan gebruiken zoals in de post hierboven genoemd.Khaine schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:55:
Ah. De server down? Ik werd net vriendelijk verzocht uit te loggen.
Overigens... wat moet je met al die stone-fragmenten? Ik heb nu bijna 20 van die stone pieces (die je krijgt bij elke quest), en 2 human en 2 celestial stone's (oid) maar wat kun je b.v. met mirage stone?
De eerste boss is trouwens veruit de rottigste; hij heeft een gemene AOE dus je hebt daar echt een goede EP nodig. De andere 2 bosses zijn gewoon melee en die zijn beter te doen. (de keren dat ik het heb gedaan hadden we een lvl 60+ golem/dodo als tanker en 2 WF healers)SinergyX schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:22:
Ben nu bijna lvl42, gister voor de eerste keer haunted grotto gedaan met 2 EP's. Golum als tanker, die exploderende kevers blijven een rampBen ik blij met Cruseseous (oid) van mijn pet, -40% damage voor 15sec zodat hij explosie kan overleven. EP's moesten later weg, dus bosses nog niet getest
Een level 46+ WF kan bij Sundown Town Eldergoths (meestal Red Butt Monkeys genoemd) vangen. De pet eggs hiervan brengen 2.3k per stuk op als je ze aan een npc verkoopt. (waarschijnlijk niet de snelste manier om aan geld te komen maar toch handig om te weten).MUSTIS schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:53:
2.1 miljoen... mischien dat het handig is om in de begin post een lijst tips te zetten om aan geld te komen
[ Voor 63% gewijzigd door CodeCaster op 14-01-2008 17:09 ]
Oke bedankt, niet echt mijn spel dus.SinergyX schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:39:
skills, gear, stats.. beetje zoals maplestory zegmaarJe kan met stats/gear verschillende builds voor classes nemen, het is niet super maar precies genoeg om je bezig te houden
[ Voor 35% gewijzigd door Fox op 14-01-2008 17:41 ]
Verwijderd
Ik vind: NL/BE: Tweakers.NetCodeCaster schreef op maandag 14 januari 2008 @ 17:05:
Hoe maak je een guild? Ik heb wel 100K, dus...
Verder moeten we wel een originele naam bedenken, en wat afspraken... laten we iedereen toe, alleen Nederlanders / Belgen, of alleen tweakers? Enzovoorts...
Ik heb als het goed is nog wel Raw Iron voor je.. ik kom morgen weer online.. stuur je dan nog wel een pm of iets..Chaoss schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:28:
ben vanavond weer ff aan het spelen, ben nu LVL6, grafische settings konden idd nog wat hoger ziet er nu iig al iets beter uit,
btw waar kun je raw iron vinden? heb al een mining shovel maar kom nergens iron tegen?
btw een GOT guild lijkt me leuk! naam is toch niet zo boeiend? verzin maar iets Bûge of Bârste oid
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq