ahaa een nieuwe best buy guide voor High-end gamesysteem, ik ga de vorige best buy guide nemen en daar m'n opmerkingen en aanmerkingen op aangeven (aangezien er maar 2 dingetjes veranderd zijn).
1. eerst over je verandering, zoals je waarschijnlijk gelezen hebt gaat die Q9450 nog wel ff op zich laten wachten door de hevige concurentiestrijd tussen AMD en Intel. Ook zal het me niks verbazen dat de E8400 langer op zich zal laten wachten. (maar dit was al in eerdere post overeengekomen).
2. Een notitie zetten bij de Logitech G-15 toetensbord, dat er nu 2 versie's zijn (1 nieuwe, oranje, duurdere en 1 oude, blauwe, goedkopere).
(de dingen die nu komen zijn mijn persoonlijke mening dus niet teveel op flamen gewoon zeggen dat je het niet erin wilt

)
3. Waarom niet de G9 als gamersmuis, ik heb deze op het moment zelf (en ik ben ook trotse eigenaar geweest van de G5 en de MX 500 (lijkt veel op de MX 518)) en
ik moet zeggen dat deze muis echt super goed is. kijk ook maar eens naar de reviews
pricewatch: Logitech G9 Gaming Laser Mouse daar zijn ze er ook redelijk tevreden over. Enig groot minpunt is dat hij wel een stuk duurder is. Maar misschien kan deze er als alternatief bij.
4. In plaats van de Muismat: Steelpad Qck de Steelpad Qck+ aanraden. Deze is een stuk groter en dit vinden denk ik een boel gamers een heel stuk prettiger. Of misschien een kleine mededling dat er voor een paar euro meer een slagje grotere muismat te kopen is.
5. Misschien iets meer alternatieven aanbieden voor de kast die gekozen moet worden. Kijk over hardware snelheid valt niet veel te twisten(dus moeten daar ook niet veel alternatieven voor zijn). over je pc design dus wel. Misschien kan bijvoorbeeld de oude Antec Nine Hundred er terug in want deze kast vind ik persoonlijk zeer goed, (met een extra fannetje)
6. de vidoekaart, heb je met SLI nou echt zoveel winst in games dat je er 2 van moet kopen? Want volgensmij brengt het niet veel op. Sterker nog ik vraag me af of bijvoorbeeld 2 ati radeons 3870 in Crosfire niet sneller zijn (omdat crossfire beter werkt dan SLi heb ik gehoord). Of misschien de vernieuwde 8800 GTS 512 MB G92. Ook al is ie in de reviews nu niet echt goed naar voren gekomen
reviews: Sparkle GeForce 8800 GTS 512MB getest de koeler is wel een heel stuk beter. (wantja eerst koop je een extra cpu fan, extra koele kast en dan zo'n ding met zo'n slechte koeler

)
7. Is zo'n cpu fan extra wel nodig, toch zeker als je niet overklokt? Want die boxed is toch ook best stil en goed.
8. 1 harde schijf en het raid eruit halen. Zo zou je bijvoorbeeld de
pricewatch: Samsung Spinpoint F1 HD753LJ, 750GB aan kunnen raden. Deze is in zijn 1tje iets sneller, als 1 zo'n 500 gig t166. Want zelf persoonlijk heb ik hele slechte ervaringen met raid 0 (jaja ik weet dat je je backup bestanden en je bewaar bestanden dat niet in raid 0 moeten zetten maarja

). Deze harde schijf is per gig iets duurder maar wel iets sneller en je hebt er eigenlijk maar 1 nodig. 750 gig is toch wel genoeg dacht ik zo.
en als laatste wil ik nogmaals zeggen dat het alleen maar adviezen zijn eej

.