Ohja, nog 1 tip he. Doe NOOIT aardig tegen vage mensen
Ikzelf probeer altijd vriendelijk te blijven, en probeerde dit ook in WoW he. Echt, je gaat achtervolgd worden door mensen die allemaal dingen van je willen.
Zo was er een warrior die constant om geld, boosts, hulp zeurde. ALs ik zei van: ik zit te raiden, interesseerde hem dat niet. Gewoon lekker doorspammen en zeuren. Uiteindelijk heb ik al zijn characters op de ignorelist gegooid, en toen ging hij via via vragen waarom hij ignored was. Gewoon zonder pardon op ignore pleuren die gasten die meedoen aan de ondervraging. Opflikkeren !
Maargoed, reden van het verhaal. Ik ken dus een rogue die al erg erg lang lvl 70 is. Toen ik nog lvlde was hij al 70. Ik keek altijd tegen hem op omdat hij altijd zo goed was, maar achteraf toen ik ook 70 was bleek dat het een prutser 1e klas was. Maargoed, toen kende ik em al zo lang, dus ik zei er nooit wat van en deed altijd aardig tegen hem.
Op de server bij ons wordt hij overigens uitgekotst, maar dat terzijde. Hij wil dus ook mongoose hebben en bedelt hij om mats bij mij. Zo van: Ahjoh, die large prismatic shards kan je wel missen toch? Jij hebt ze toch niet nodig? Blablabla.
Als ik zeg dat hij er maar 25g per stuk voor betaald, wordt ie boos en zegtie dat wij toch echte vrienden zijn.
Maargoed, nu komt het mooiste

Hij had al zijn mats dus bij elkaar en toen ging hij naar een enchanter die "mongoose" zou kunnen doen. Nou mooi niet, die kerel is beroofd van zijn mats
Ik kwam er al vrij snel achter doordat hij helemaal overstuur reageerde in trade, en ja hoor: 10 tellen daarna een w'tje met dat het leven zo kut is en waarom hij altijd zoveel pech heeft.
Dan krijg ik toch weer medelijden he en trap ik er weer in

Want na wat opbeurende woordjes kwam hij vandaag aanvliegen en vroeg hij om 5000g
Maar even verteld dat ik dit niet van plan ben, hij veel te veel zeurt en het zelf maar mag uitzoeken. hop op ignore
Doe er wat mee mensen
edit:
aah, het belangrijkste zowat vergeten
Don't worry, nog steeds daggerspecced

, maar deze wilde ik erg graag. Alleen al voor de looks en leuk voor offset.
Is trouwens goed mee te dpsen. Met mijn daggerspec kon ik zelfs lvl 70's stunlocken
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 24-12-2007 16:41
]