Valt eigenlijk mee. Ik tel wat raiding gear mee (Moroes + Attumen, zelfs wij kunnen die met gemak aan).
Dit is wat ik nu op het oog heb. Eerste item per slot is de huidige, 2e de beoogde upgrade.
neck: Necklace Of Bloodied Feathers (24sta 15int 19dam)
Vindicator's Pendant of Dominance (35sta 20int 39dam)
back: Cloak of Entropy (11int 25dam 10hit)
Shadow-Cloak of Dalaran (19sta 18int 36dam)
wrist: Shattrath Wraps (15sta 15int 21dam)
Vindicator's Dreadweave Cuffs (37sta 20int 38dam)
main: Bloodfire Greatstaff (42sta 42int 121dam)
Gladiator's Gavel (28sta 18 int 199dam) +
Fetish of the Primal Gods (24sta 17int 37dam)
wand: Wand Of The Ancestors (5int 15dam)
Carved Witch Doctor's Stick (9sta 15int 27dam)
hands: Tempest's Touch (10sta 20int 38dam)
Handwraps of Flowing Thought (24sta 22int 53dam 14hit)
belt: Fine Sash (16sta 17int 20dam)
Girdle of Ruination (18sta 13int 57dam)
ring1: Band Of The Guardian (11int 23dam)
Ashyen's Gift (30sta 23dam 21 hit)
ring2: Heirloom Signet Of Willpower (7sta 11int 23dam)
Spectral Band of Innervation (22sta 24int 29dam)
trinket1: Power infused mushroom (no stats)
Icon of the Silver Crescent (43 dam)
trinket2: Ancient Crystal Talisman (26dam)
Quagmirran's Eye (37 dam)
Totale vooruitgang: Stamina 132, Intellect 24, Spell-hit 59 en Spell-damage 398 (inclusief damage enchants voor wrists, hands en main hand (soulfrost) en de Sha'tar head glyph). Kom ik unbuffed toch rondom de 1.15k uit.
En dan heb ik nog niet eens de beste items gebruikt die ik kan behalen, zijn iets betere items op sommige plekken te behalen, maar die kosten zeer veel badges.
Weakling schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:03:
[...]
Zou je van deze char eens een armory linkje kunnen plaatsen. Toen ik nog alleen maar de shadoweave en spellstrike sets had met zo ongeveer alleen maar +spell dmg gems kwam ik niet verder dan +675. Nu ik bijna helemaal in de epics zit kom ik nog niet veel verder dan +800 zonder enchants. Dus ik ben zeer benieuwd!
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Azjol-Nerub&n=Poxx
Wat is de jouwe eigenlijk, want zeker met epics moet je met speels gemak richting de 0.9-1k kunnen gaan zonder enchants.
TiMMieJ schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:03:
[...]
Als ik naar jouw profile kijk @ armory zie ik dat je inderdaad veel +dmg hebt maar inlevert op je mana? Geeft dit geen problemen dan later in andere instances? Dat is eigenlijk wel een beetje het idee wat ik had om gewoon door te gaan voor een andere head en pants voor mijn spriest. Ik ben nu bezig voor de enchant op mijn bracers met 15 spelldmg en al een tijdje heroic SP aan het runnen voor de trinket. Helaas zit dat nog niet echt mee maar dan kom ik al aardig in de buurt van de 1100 shadow dmg. Wij zijn nu net de eerste stappen aan het zetten in SSC en the eye. Kara is op clear en ZA heeft niet echt focus bij ons. Maar als daar de pattern dropt wil ik de belt vervangen door blasting en ben ook bezig voor de badge belt.
Mana is in mindere mate boeiend voor een Shadow-Priest. Ik ben +damage aan het stacken, dit levert ook meer mana terug met de Vamperic spells. Max mana boeit niet zo, betere mana regen wel.
[
Voor 31% gewijzigd door
Neelon op 27-12-2007 16:50
]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"