Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bor de Wollef schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:27:
[...]

De 'server' adin moet de challenges met de hand starten via het menu. De meeste spelers doen dat niet. Meestal host ik gewoon zelf. Mensen zijn erg blij als ze in een server komen waar ze wel challenges kunnen halen. Enige nadeel is dat veel mensen gewoon niet weten wat ze moeten doen (hoewel het duidelijk in het scherm staat). Als je die kicked is de challenge ge-cancelled.
Ik denk een kwestie van tijd. Op de PS3 was het in het begin ook een ramp met challenges (zeker met de demo). Na een tijdje hebben de meesten de offline wel gehaald en komen dan online om de challenges te halen, al zullen er altijd dwarsliggers blijven.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Voor de dwarsliggers is er de kick natuurlijk maar dan moet je de challenge overnieuw beginnen helaas. Vaak heb je mensen die gewoon helemaal niet mee willen doen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah tnx, er gaat weer een wereld voor mij open ... nog meer te doen :D

Me online nick is Krshnik01 (makkelijk ja :p)

Mooie flatspin _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel leuk spel! Kun je ook split-screen spelen tegen elkaar i.p.v. steeds elkaars tijden verbeteren?
Dat begint met multiplayer op zich wel snel te vervelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Allejezus wat een draai haha
Respect! _/-\o_

@Dennis00:
Split screen is niet mogelijk...
Jammer, dat lijkt in steeds meer spellen te ontbreken.
Ik had het bv in Race Driver:Grid of Formula 1 CE ook wel willen zien...
Wat is er nou leuker dan met z´n 2en tegen elkaar racen?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Als ik hier mijn stats check (xbox 360 gamertag BolioDraak), blijven ze op 0 staan. Ze worden dus niet geupdate terwijl ik zowel offline als online (freeburn challenges) progressie maak. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

-bolio- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:37:
Als ik hier mijn stats check (xbox 360 gamertag BolioDraak), blijven ze op 0 staan. Ze worden dus niet geupdate terwijl ik zowel offline als online (freeburn challenges) progressie maak. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Volgens mij is die optie alleen voor de PS3 versie beschikbaar

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dvdkiwi schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:27:

@Dennis00:
Split screen is niet mogelijk...
Jammer, dat lijkt in steeds meer spellen te ontbreken.
De reden waarom dat niet gedaan wordt is omdat er dan 2x zoveel gerenderd moet worden en dat trekt je console slecht. Mooi voorbeeld daarvan is Wipeout HD, single player loopt dit spel als een trein, stabiele 60FPS, maar zodra je split-screen gaat spelen wordt de framerate dramatisch, zelfs tot aan schokkend toe als je een beetje wapens gebruikt...
-bolio- schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:37:
Als ik daar kijk met mijn nick zie ik als laatste datum waarop een online race gestart is staan: 7/25/08 12:07:19 AM. Terwijl ik gisteravond ook gespeeld heb, niet echt up te date dus...

Nogmaals m'n vraag over de eyetoy, werkt de Eyetoy voor de PS2 ook op de PS3 met Burnout?

[ Voor 29% gewijzigd door Meelobee op 16-02-2009 14:45 . Reden: Quote added ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:11
Vind het split screen ook wel erg jammer dus nu is het maar gewoon vaak omstebeurt een race oid doen. Moet nog 29 events tot de Elite license en nog alle Online challenges en trophies.

Als iemand ooit zin heeft om online wat challenges te halen, mijn nick: JThijssen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik had mij trouwens van het "dynamische weer" iets meer voorgesteld. Waar is de regen en de sneeuw? Dag vs nacht zijn geen weersinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Bor de Wollef schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:11:
Ik had mij trouwens van het "dynamische weer" iets meer voorgesteld. Waar is de regen en de sneeuw? Dag vs nacht zijn geen weersinvloeden.
Idd ik zat ook al te smullen tot je met een race motor de regen in moet, met slicks... Dus tja. Jammer, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rCk schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:37:
[...]

Idd ik zat ook al te smullen tot je met een race motor de regen in moet, met slicks... Dus tja. Jammer, maarja.
Misschien komt het nog in een uitbreiding oid. Zeker op de PC is er veel redelijk makkelijk mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:42:
[...]

Misschien komt het nog in een uitbreiding oid. Zeker op de PC is er veel redelijk makkelijk mogelijk.
Het dag/nacht systeem is op de consoles ook pas in een update aan het spel toegevoegd. Het was eerst alleen dag in het spel.

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 16-02-2009 23:27 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Bor de Wollef schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:11:
Enige weersomstandigheid wat erin zit is mist, en geloof me dat is niet fijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
Meelobee schreef op maandag 16 februari 2009 @ 14:41:
[...]
Nogmaals m'n vraag over de eyetoy, werkt de Eyetoy voor de PS2 ook op de PS3 met Burnout?
Ja, de Eyetoy voor PS2 is ook bruikbaar op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Hmm ik kon deze game toch ook niet laten liggen, en hoewel het best fun is ben ik toch (weer) teleurgesteld.

Waarom een partymode erin bouwen als je alle fun van de burnout series, zoals ik die nog ken van de gamecube en xbox, eruit haalt omdat er geen crashmode in zit???

En ook nu kom ik weer tot de conclusie dat ik oud begin te worden; geef mij namelijk maar een menu waar ik de race en auto kies, ipv het doelloos rondrijden en je ergeren omdat je weer 5 minuten moet rijden voor je van auto kan wisselen etc. TestDrive: Unlimited heeft het daarom bij mij ook niet langer uitgehouden dan 2 uurtjes ofzo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Prijzen van DLC auto's zijn bekend:

-
  • Bundel Prijs (7,99)
  • Jansen 88 Special (3.99)
  • Hunter Manhattan Spirit (1.99)
  • Hunter Cavalry Bootlegger (1.99)
  • Carson GT Nighthawk (1.99)
valt me vies tegen; wat bieden mij deze auto's nu extra ten opzichte van de andere wagens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 10:49:
Hmm ik kon deze game toch ook niet laten liggen, en hoewel het best fun is ben ik toch (weer) teleurgesteld.

Waarom een partymode erin bouwen als je alle fun van de burnout series, zoals ik die nog ken van de gamecube en xbox, eruit haalt omdat er geen crashmode in zit???

En ook nu kom ik weer tot de conclusie dat ik oud begin te worden; geef mij namelijk maar een menu waar ik de race en auto kies, ipv het doelloos rondrijden en je ergeren omdat je weer 5 minuten moet rijden voor je van auto kan wisselen etc. TestDrive: Unlimited heeft het daarom bij mij ook niet langer uitgehouden dan 2 uurtjes ofzo.
En het free-roaming deel was niet bij je bekend voordat je het spel kocht wat al meer dan een jaar beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Geen reviews gelezen en niet de demo geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, nu ik die burnout license heb, begint het spel me te irriteren. Het wordt te moeilijk. ;) Road rage wil me maar niet lukken: waar ik voorheen auto's makkelijk kon crashen, lukt dat nu helemaal niet meer. En je moet er dan ook 23 doen of zo. Wat ik ook die, het lukt me niet. En andere events worden ook trickier. Logisch, denk ik, maar de simpele lol van het begin gaat er zo wel af. Het wordt tijd voor cheats... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vanaf de a license gaat het inderdaad een stukje moeilijker worden. Ik heb er nog steeds veel lol in :) Online is ook super leuk, vooral takedowns halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je voor de road rage kan proberen is je tegenstanders naar de 'dirt track' bij lone stalion ranch krijgen. Daar is het vaak wat makkelijker om aan hoge getallen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een trainer gevonden... ;) Unlimited boost (altijd leuk), more time (voor road rage), freeze enemy (voor races)! Kijk, zo heb ik weer plezier in dit spel! :P
Dan moet je die trainer ff downloaden: je kan namelijk een positie opslaan en later weer laden. Sla je positie op als je bij de junkyard sta en als je andere auto wilt, laadt je die positie en sta je binnen een seconde daar weer op de stoep. ;) Ik gebruik 'm voornamelijk om van de nogal saaie linkerkant van de map weer terug naar de stad te komen. Dikke pret.

De plus 7 trainer is van KelSat. Via Google moet je 'm wel kunnen vinden. Ik heb 'm zelf zonder virus van een bekende site met trainers, maar daar staan ook n-cd/dvd cracks en zo, dus ik kan hier geen link geven (ook al is dit spel out of the box zonder dvd te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Met een trainer is de lol toch direct van het spel af? Wat is de lol van het spel als je vals moet spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het spel is ook weer niet zo moeilijk. Sinds de patch/uitbrengen van de PC-versie is het ook nog eens makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Als je moeite hebt met de road rages, rij dan de snelweg op, of de weg helemaal links (south canyon of zo iets).

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wheeler schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:09:

-
  • Bundel Prijs (7,99)
valt me vies tegen; wat bieden mij deze auto's nu extra ten opzichte van de andere wagens?
Ik vind 1,99 Euro voor een BOP-auto een veel betere deal dan 1,99 Euro voor een kostuumpje in Little Big Planet. Wat ze meer bieden? Tsja, waarom rijd de één in real life in een Toyota en de ander in een Audi?

Roll on 19 februari! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 23:04:
Met een trainer is de lol toch direct van het spel af? Wat is de lol van het spel als je vals moet spelen?
Nou, ik heb gigantische lol met het spel, hoor! 8) Meer dan toen ik zonder trainer speelde (sinds ik de Burnout license heb dan: daarvoor heb ik het zonder gedaan). Het is maar net waaróm je een spel speelt, denk ik dan. Sommige games speel je voor de spanning en andere voor de lol. Dit spel is voor mij puur een lolspel. Helemaal nu ik die Burnout license gehaald heb: tot die tijd had ik er geen probleem mee om dingen overnieuw te doen, maar nu vond ik het vervelend worden. Ook omdat ik nu in feite alles weer overnieuw moet doen, allemaal dezelfde races. Nu kan ik heerlijk een half uur achter elkaar road rage spelen! :P

Als ik GTR of een soortgelijke sim speel, ga ik niet cheaten of trainers gebruiken. Maar dat speel je dan ook heel anders en voor een andere reden. Maar dan nog: als iemand liever met een cheat speelt, dan ik heb ik daar totaal geen probleem mee. Ik speel games voor m'n plezier en niet om me hopeloos te irriteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

-
  • Bundel Prijs (7,99)
Ze hebben net allemaal wel iets extra's wat normale auto's niet hebben. De Jansen 88 Special kan zelfs vliegen, de andere 3 weet ik effe niet maar ze hadden allemaal iets extra's stond toen op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 08:26:
[...]

Ik vind 1,99 Euro voor een BOP-auto een veel betere deal dan 1,99 Euro voor een kostuumpje in Little Big Planet. Wat ze meer bieden? Tsja, waarom rijd de één in real life in een Toyota en de ander in een Audi?

Roll on 19 februari! :9~
Ben wel geinteresseerd in sommege van die Auto's. BOP is gemaakt voor de General. Wanneer komt ht uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe gaat Paradise op de PC online eigelijk? GTA4 heeft nog steeds last van veel cheaters, ben blij dat ik dan een console versie heb (daar gaat het toch iets moeilijker om te cheaten).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 10:14:
[...]

Ben wel geinteresseerd in sommege van die Auto's. BOP is gemaakt voor de General. Wanneer komt ht uit?
We're proud to reveal that the next available Playstation 3 and Xbox 360 download pack for Burnout Paradise is - Legendary Cars!

The collection will be released on Thursday 19th February 2009.

(We'll be back with PC release information soon, but expect the Legendary Cars to be available to you guys in about a month)
Morgen dus 8) (Tenzij je de PC Versie hebt)
edit: Het stond zelfs in de post die jij gequote hebt ;)

Voor de duidelijkheid de prijzen nog eens, dit keer met de MS-Points erbij:
-
  • Bundel Prijs (7,99) / 600 MS
  • Jansen 88 Special (3.99) / 320 MS
  • Hunter Manhattan Spirit (1.99) / 160 MS
  • Hunter Cavalry Bootlegger (1.99) / 160 MS
  • Carson GT Nighthawk (1.99) / 160 MS
Ik heb nog 250MS over op m'n account, das dus net te weinig voor 2 wagens...denk dat ik toch maar weer opwaardeer dan, koop ik het hele pakket ineens.

[ Voor 33% gewijzigd door ijskonijn op 18-02-2009 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf benieuwd naar de Ghostbusters, Dukes en BTTF auto. Ben benieuwd hoe het precies zit met vliegen van die laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Maar die zijn nog wel gratis toch?
En heeft iemand afbeeldingen van die auto's die hierboven genoemd worden? Waar je voor moet betalen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:23:
Maar die zijn nog wel gratis toch?
En heeft iemand afbeeldingen van die auto's die hierboven genoemd worden? Waar je voor moet betalen.
Dat zijn die auto's:
Jansen 88 Special = DeLorean uit Back to the future
Hunter Manhattan Spirit = Ghostbusters Auto
Hunter Cavalry Bootlegger = General Lee uit Dukes Of Hazzard
Carson GT Nighthawk = KITT uit Knight Rider

Dus helaas niet gratis nee, maar zoveel kosten ze niet vind ik, wel vreemd dat die Jansen 88 Special het dubbele kost van de overige 3

[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 18-02-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:03:
Ben zelf benieuwd naar de Ghostbusters, Dukes en BTTF auto. Ben benieuwd hoe het precies zit met vliegen van die laatste.
De BTTF-auto kan alleen vlak boven de oppervlakte hoveren. Wegvliegen zoals in de films kan je helaas vergeten. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
ijskonijn schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 11:30:
[...]
Dus helaas niet gratis nee, maar zoveel kosten ze niet vind ik, wel vreemd dat die Jansen 88 Special het dubbele kost van de overige 3
Ja, maar die kan dan ook hoveren.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Shiver23 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 17:37:
[...]

En het free-roaming deel was niet bij je bekend voordat je het spel kocht wat al meer dan een jaar beschikbaar is?
Jawel, zeg ook niet dat ik het slecht vind, maar free roaming vind ik wat minder gewoon. Het was voor mij dus een beter spel geweest als dat er niet in zat.

Verder vind ik het wel een vermakelijk spel, maar vind ik de showdown-mode of hoe het precies heet eigenlijk maar zwak uitgevoerd. Dat was in het verleden echt veel vetter waar je 100x een scenario probeerde om net die vette crash eruit te slepen.

Het race gedeelte is zo wel goed, ben nog niet heel ver, dus is het nog te makkelijk om er echt iets over te zeggen.

De party-mode valt me ook wel tegen, had daar meer van verwacht. Al met al ga ik me hier zeker wel mee vermaken en voor 27 euro is het zeker de moeite waard.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je trouwens Amerikaanse Burnout DLC kopen terwijl je de Europese versie hebt?

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:56:
Kan je trouwens Amerikaanse Burnout DLC kopen terwijl je de Europese versie hebt?
Volgens mij gaat dat wel gewoon ja...100% zeker durf ik het niet te zeggen. Waarom zou je dat willen eigenlijk? Is er op de Amerikaanse Marketplace meer content?

• BamSlam_
  • Niet online
ijskonijn schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 10:59:
[...]

Volgens mij gaat dat wel gewoon ja...100% zeker durf ik het niet te zeggen. Waarom zou je dat willen eigenlijk? Is er op de Amerikaanse Marketplace meer content?
Nee, maar door in Dollars te kopen betaal je minder :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:56:
Ik weet dat voor andere spellen je altijd de DLC moet kopen uit dezelfde regio waar je het spel hebt gehaald. Ik ga er vanuit dat dit voor burnout ook zo is.

• BamSlam_
  • Niet online
Startte zojuist BOP op, en versie 1.70 is beschikbaar! :9
Nog geen spoor van het cars pack in de store, helaas.

Edit: Legendary Cars Pack een half uurtje geleden aangeschaft! 8)
Er is ook nog een aparte packje voor 4,99 Euro waarmee je alle standaard cars kunt unlocken zonder eerst eindeloos te hoeven spelen.

De download van LCP is trouwens maar 100KB, de car data zijn dus verwerkt in de 1.70 update..

[ Voor 57% gewijzigd door BamSlam_ op 19-02-2009 19:43 ]

• Bor

Bor

DJ Atomica is soms echt hilarisch. Bij mij doet de ingame news browser het nog steeds niet trouwens (pc versie). De browser geeft wel nieuws items weer maar als ik er op klik krijg ik de bekende "news not available" melding. Hebben de andere PC spelers hier ook last van? Is de 1.70 versie trouwens ook voor de PC versie beschikbaar?

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:03:
DJ Atomica is soms echt hilarisch. Bij mij doet de ingame news browser het nog steeds niet trouwens (pc versie). De browser geeft wel nieuws items weer maar als ik er op klik krijg ik de bekende "news not available" melding. Hebben de andere PC spelers hier ook last van? Is de 1.70 versie trouwens ook voor de PC versie beschikbaar?
Bij mij is het nieuws ook not available... Erg vaag. Die DJ is inderdaad grappig zo nu en dan. Wat ook ERG komisch is, zijn de beschrijvingen bij de auto's in de junkyard, die regel die onderin het beeld scrollt. Echt hilarisch soms! ;)

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:03:
Ik had die foutmelding ook, maar je kan het oplossen door een optie aan te zetten in IE. In NL is het de optie "Statusbalk updates via scripts toestaan", dit staan bij de beveiligings settings --> aangepast niveau.

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 22:05:
[...]

Bij mij is het nieuws ook not available... Erg vaag. Die DJ is inderdaad grappig zo nu en dan. Wat ook ERG komisch is, zijn de beschrijvingen bij de auto's in de junkyard, die regel die onderin het beeld scrollt. Echt hilarisch soms! ;)
Inderdaad. Erg leuk gebracht. Ik heb het idee dat Atomica ook nieuwe dingen roept af en toe. Download de game dit of is het toch allemaal voorgeprogrammeerd?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:26:
[...]

Ik weet dat voor andere spellen je altijd de DLC moet kopen uit dezelfde regio waar je het spel hebt gehaald. Ik ga er vanuit dat dit voor burnout ook zo is.
DLC van LBP uit de US store werkt in ieder geval niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister de Legendary cars en de total car pack gekocht, heb je toegang tot alle auto's :) Enkel nog met die delorean gereden, dat hoveren is wel grappig :P Wel jammer dat die formule 1 auto best ruk rijd, maar gaat wel flink hard :P

Flinke tegenvaller dat er maar 4 motoren zijn, had toch op meer gehoopt. Al komt die toon pack nog, lijkt me ook wel grappig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kun je die F1 auto ook gewoon unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja, bij elke auto kan ik zien wat je er 'normaal' voor moet doen. Dacht dat de F1 alle jumps waren in het spel. Wel jammer dat er best veel 'dezelfde' auto's zijn maar met iets andere stats (puntje meer/minder). Wel grappig dat er een R390-lookalike wagen is met 'stunt' style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SinergyX schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 10:13:
Ja, bij elke auto kan ik zien wat je er 'normaal' voor moet doen. Dacht dat de F1 alle jumps waren in het spel. Wel jammer dat er best veel 'dezelfde' auto's zijn maar met iets andere stats (puntje meer/minder). Wel grappig dat er een R390-lookalike wagen is met 'stunt' style.
Na alle jumps krijg je een carbon auto, net als bij de hekjes en billboards. F1 auto krijg je als je je elite license aan het halen bent ergens (na het behalen van een vast aantal gehaalde events).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oja, die carbon is die stuntwagen.

Zal vanaaf even kijken hoe die 2 F1 wagens worden vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Ik ga in ieder geval geen geld betalen om alle auto's te unlocken: weggegooid geld. Ik ga eigenlijk sowieso geen auto's kopen: het spel heeft er al 75, en da's meer dan genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach, die 11 euro lig ik niet zo wakker van, als het spel het waard is vind ik het geen probleem. (in tegenstelling tot bv die unlock packs van NFS:UC.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik ben begonnen met het bekijken van de podcasts. Erg leuk gedaan, ingame beelden afgewisseld met de nodige humor. Voor degene die de podcasts van crashtv nog niet heeft bekeken: aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

RC2

Resistance is futile

zoveel goedkoper vind ik het pack kopen tov van de losse auto's niet. Zijn ze alle 4 de moeite waard?

[ Voor 66% gewijzigd door RC2 op 20-02-2009 23:05 ]

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik ben ook benieuwd naar hoe ik de Formule 1 auto's kan bemachtigen. Hoe sneller hoe beter!
BamSlam_ schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 17:42:
Startte zojuist BOP op, en versie 1.70 is beschikbaar! :9
Nog geen spoor van het cars pack in de store, helaas.

Edit: Legendary Cars Pack een half uurtje geleden aangeschaft! 8)
Er is ook nog een aparte packje voor 4,99 Euro waarmee je alle standaard cars kunt unlocken zonder eerst eindeloos te hoeven spelen.

De download van LCP is trouwens maar 100KB, de car data zijn dus verwerkt in de 1.70 update..
Wat ik trouwens ERG vervelend vond. 120mb verplicht moeten downloaden als ik ooit nog eens online wilde spelen, ookal hoefde ik die hele legendary cars pack niet.

[ Voor 79% gewijzigd door Skire op 22-02-2009 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:01

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je moet iig wel support hebben voor de textures/effecten etc. van die nieuwe autos, anders zie je karkassen (andere spelers online die wel legendary cars hebben) rijden als je online speelt.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Skire schreef op zondag 22 februari 2009 @ 02:00:
Wat ik trouwens ERG vervelend vond. 120mb verplicht moeten downloaden als ik ooit nog eens online wilde spelen, ookal hoefde ik die hele legendary cars pack niet.
Wees blij, op de Xbox 360 was het een download van ruim 800 megabyte. Voor een viertal auto's vind ik dat wel heel erg veel.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 22-02-2009 14:24 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Skire schreef op zondag 22 februari 2009 @ 02:00:
Ik ben ook benieuwd naar hoe ik de Formule 1 auto's kan bemachtigen. Hoe sneller hoe beter!

[...]

Je krijgt de F1 wagen als je 168 events gewonnen hebt. Als de dan vervolgens de Burning Route daarmee haalt krijg je de F1 Politie wagen.

Gisteravond heb ik m'n Elite licence gehaald.
spoiler:
Ik heb nu voor alle auto's die ik gekregen heb door een Burning Route te winnen een gouden paintjob gekregen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 09-09 20:48
Deze game ziet er echt super strak uit op 2560x1600 met 4 FSAA en 60 fps

WOW :) :)

Ik had em al op de xbox360, maar ga em nu nog eens spelen op de PC

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Meelobee schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:02:
[...]

Je krijgt de F1 wagen als je 168 events gewonnen hebt. Als de dan vervolgens de Burning Route daarmee haalt krijg je de F1 Politie wagen.

spoiler:
Ik heb nu voor alle auto's die ik gekregen heb door een Burning Route te winnen een gouden paintjob gekregen :)
net even geteld, heb "al" 106 events gewonnen, nog maar 62 te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Meelobee schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 11:02:
[...]

spoiler:
168 events totaal? Dus ook met de gewonnen events van je eerdere lincenses? Of alleen onder je Burnout license?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Skire schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 02:08:
[...]

168 events totaal? Dus ook met de gewonnen events van je eerdere lincenses? Of alleen onder je Burnout license?
D License: Win 2 events
C License: Win 7 events
B License: Win 16 events
A License: Win 26 events
Burnout Paradise License: Win 45 events
Burnout Elite License: Beat all Events

In totaal, je hebt je burnout license na 96 events, voor elite moet je alle events winnen, dus alle overgebleven burning routes + alle events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Svennie schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 08:35:
[...]

D License: Win 2 events
C License: Win 7 events
B License: Win 16 events
A License: Win 26 events
Burnout Paradise License: Win 45 events
Burnout Elite License: Beat all Events

In totaal, je hebt je burnout license na 96 events, voor elite moet je alle events winnen, dus alle overgebleven burning routes + alle events.
Als je een nieuwe License krijgt worden alle events weer gereset, dus moet je ze allemaal weer opnieuw halen (met uitzondering van de Burning Routes die worden niet gereset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer dat er geen mensen in het spel zitten maar kan we wel voorstellen waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:55:
Toch wel jammer dat er geen mensen in het spel zitten maar kan we wel voorstellen waarom.
Jij wilt er een soort van Carmageddon van maken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou wel spectaculairder zijn als je bij die crashes ook ziet wat er gebeurt met de lichamen :P
Anders hadden ze de Crash Test Dummies (remember those?) er in kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:07
Zitten geen lichamen in in verband met de rating die ze willen hebben. Hier in NL is de rating niet zo boejend, iedereen krijgt het toch wel mee, in andere landen is dat anders, en zou dus hun verkoop aantallen kunnen doen slinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ik vind het prima zo, laat die lichamen maar lekker zitten, het is een race game geen GTA/Carmageddon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die dit op de ps3 speelt die met mij een paar timed challenges/online trophies wil halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2009 @ 10:59:
Is er iemand die dit op de ps3 speelt die met mij een paar timed challenges/online trophies wil halen?
welke moet je nog? 2 & 3p heb ik allemaal, wil er best een paar doen als je ze nog niet allemaal hebt, voeg me maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Kan iemand mij uitleggen hoe je 10x en 20x Boost chains kan krijgen?
Als ik op internet zoek kom ik filmpjes tegen van mensen die bv in het honkbal stadion rondjes driften met de boost aan. Als ik dit probeer stopt de boost meestal na 3x, en ik krijg met geen mogelijkheid meer boosts.
Iemand een goeie tip om dit te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Meelobee schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:17:
Als ik op internet zoek kom ik filmpjes tegen van mensen die bv in het honkbal stadion rondjes driften met de boost aan. Als ik dit probeer stopt de boost meestal na 3x, en ik krijg met geen mogelijkheid meer boosts.
Die truc in het stadion ging eerst wel inderdaad, dit is verholpen in een patch dus dat gaat je niet meer lukken :P
Ik heb m gehaald door bij het Honkbalstadium te beginnen en dan steeds maar op de verkeerde weghelft blijven rijden (oncoming), dat stukje is wel effe kut maar als je daar langs bent kom je op die grote weg (met die 2 superjumps en 1 gewone jump tussen die 2 jumps), en dan door de bergen in, daar is weinig verkeer en daar op de verkeerde weghelft blijven rijden, 10x is niet zo lastig, 20x is wel effe doorbijten, oncoming op de snelweg (I-88) werkt ook goed. Ik zou ook de traagste speed-car pakken hiervoor, weet effe niet welke dat is (De Nakamura SI-7 als ik me niet vergis?), dan alleen de boost knop inhouden, dus geen gas geven, dan blijf je ook doorboosten maar rijd je niet zo hard waardoor je wat makkelijker verkeer kunt ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Als je net begonnen bent met het spel tijdens een race de snelweg op en gaan met die banaan, de snelweg is dan bijna leeg, kans is wel aanwezig dat je dan de race verliest O-)

Tip die hierboven staat is ook goed, ga het ook maar eens proberen, nooit de moeite gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook iemand inviten, een race starten zonder traffic en dan de snelweg opgaan. Zolang de ander wil wachten tot je het hebt moet het dan wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 00:34:
Je kan ook iemand inviten, een race starten zonder traffic en dan de snelweg opgaan. Zolang de ander wil wachten tot je het hebt moet het dan wel te doen zijn.
Dat is nog makkelijker, zeker als je iemand invite die dat ook nog moet dan kun je er samen voor gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Als ik in de Burnout Store kijk staat er dat ik ze niet kan kopen. Komt dit omdat ik een PS3 versie heb die oorspronkelijk uit Hong Kong geïmporteerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met "ze"? De party pack/legendary cars?

Volgens mij kun je inderdaad alleen maar de dlc kopen uit dezelfde regio waar je spel vandaan komt. Misschien eens een hongkong account maken en het daarmee proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Met 'ze' bedoel ik inderdaad de legendary cars. Maar 's zien of ik een HK account kan aanmaken.

edit: nou naar blijkt gaat de DLC dus alleen werken op de regio waarin je de Burnout Paradise versie hebt gekocht. Ik kan wel een HK account aanmaken maar heb natuurlijk geen creditcard uit deze streek.

Op zich nu nog niet zo'n grote issue maar als het nieuwe eiland straks uitkomt heb ik wel een probleem... Is de savegame uitwisselbaar tussen verschillende regio versies?

[ Voor 102% gewijzigd door wheeler op 04-03-2009 12:48 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Vandaag voor het eerst een cheater gespot, die de boel behoorlijk aan het verzieken was met zijn instant vertical takedowns, haalde voor iedere challenge een "WOW!" en teleporteerde constant. En gek genoeg had de host dat niet eens door... :(

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
ik heb werkelijk waar nog nooit zo hard lopen schelden tegen mn PC :+ Burnout, looks nice, sounds nice maar sommige races zijn echt te erg. De AI wil je soms gewoon echt niet laten winnen. Road Rage mooi voorbeeld.Ik rijd tegen iemand aan om m te crashen. En wie gaat er stuk? Juist: IK. Ben een aantal keer op de meest vreemde manieren gecrashed, moet nog 3 van die gasten kapot beuken om aan mn totale aantal te komen. Ben critical damaged. En jawel hoor, AI komt, tikt me van achter aan, heb 3 rijbanen vrij. Niets en niemand voor me. Bam, totalled. :( Helemaal uit t niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:16
Meelobee schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:17:
Makkelijkste manier voor mij tot nu toe is met een goed sturende wagen (ik gebruikte die politie F1) tegen het verkeer in op de I-88 gaan raggen. De truc is om dan eerst de in-game klok even op middernacht te zetten, dan is het ineens een stuk rustiger. Ik had er op den duur iets van 88 of zo, toen helaas toch gecrasht. Even niet opgelet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Road Rages worden wel eentonig op den duur. 30, 31, 32, 33, 34, 35... Zou handig zijn dat als je er 40 haalt, je gelijk alles er beneden niet meer hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Olaf van der Spek schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:28:
Road Rages worden wel eentonig op den duur. 30, 31, 32, 33, 34, 35... Zou handig zijn dat als je er 40 haalt, je gelijk alles er beneden niet meer hoeft te doen.
Dat zou betekenen dat je met 1 road rage alle andere kan halen, zou het wel erg makkelijk maken allemaal, 50 auto's crashen is niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Svennie schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 08:24:
Dat zou betekenen dat je met 1 road rage alle andere kan halen, zou het wel erg makkelijk maken allemaal, 50 auto's crashen is niet moeilijk.
Inderdaad, maar 30x Road Rage doen telkens met een auto meer, daar is toch ook weinig lol aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:51:
[...]

Inderdaad, maar 30x Road Rage doen telkens met een auto meer, daar is toch ook weinig lol aan?
Doe dan het aantal wat voor de challenge start... Als er 15x staat rij je na de 15 gewoon 3x tegen een paal/bak aan...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Als je je doel bereikt hebt dan kan je de auto ook gewoon stop zetten. Je hoeft niet persé te crashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheeler schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:07:
Als je je doel bereikt hebt dan kan je de auto ook gewoon stop zetten. Je hoeft niet persé te crashen ;)
Ja, dat doe ik ook altijd: hebben ze leuk gedaan. Werkt bij alle soorten races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Seal64 schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 20:56:
[...]

Makkelijkste manier voor mij tot nu toe is met een goed sturende wagen (ik gebruikte die politie F1) tegen het verkeer in op de I-88 gaan raggen. De truc is om dan eerst de in-game klok even op middernacht te zetten, dan is het ineens een stuk rustiger. Ik had er op den duur iets van 88 of zo, toen helaas toch gecrasht. Even niet opgelet...
Juist niet met een snelle wagen....
Gewoon een "langzame" racewagen pakken.
Inderdaad op de snelweg tegen het verkeer in rijden.
Je hoeft alleen de boostknop in te drukken (geen gas dus) en je kan lichtjes de rem inhouden.
Dan even auto's ontwijken en je hebt 'm vrij makkelijk.
Zorg alleen dat je niet te langzaam gaat, dan wordt de boost chain niet bijgevuld.
Ik remde alleen af en toe veel af als er een "moeilijke" tegenligger aankwam, maar niet extreem of zo.

*edit* net als ijskonijn op de vorige pagina al aangaf....

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2009 13:11 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
wheeler schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 12:07:
Ah, ik vroeg me al of dat werkte, maar wilde het niet riskeren in road rage met een target van 35. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:11:
[...]

Ah, ik vroeg me al of dat werkte, maar wilde het niet riskeren in road rage met een target van 35. Thanks.
Je kan een race zo ook onderbreken/stoppen, dus let er wel een beetje op! Stel je hebt 34 van de 35 auto's gehaald en je stopt even met rijden (even bijkomen voor de laatste crash), dan is de challenge dus opeens voorbij en heb je 'm niet gehaald. ;) Ik maak regelmatig gebruik van deze optie om Showtime te stoppen: ik wil nog wel eens per ongeluk op het Showtime knopje drukken en ik haat Showtime... Dus ik doe dan meteen even niets en hopla, klaar is Showtime.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 14:31:
[...]

Je kan een race zo ook onderbreken/stoppen, dus let er wel een beetje op! Stel je hebt 34 van de 35 auto's gehaald en je stopt even met rijden (even bijkomen voor de laatste crash), dan is de challenge dus opeens voorbij en heb je 'm niet gehaald. ;) Ik maak regelmatig gebruik van deze optie om Showtime te stoppen: ik wil nog wel eens per ongeluk op het Showtime knopje drukken en ik haat Showtime... Dus ik doe dan meteen even niets en hopla, klaar is Showtime.
Showtime vind ik ook niks, als ik nu weer terugdenk aan die tijd dat ik alle showtime road rules aan het halen was, blegh :+ Maar ik heb ze nu wel, de auto die je ervoor krijgt (Carbon Hydros Custom) is een fijn ding 8)

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 10-03-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Voor de geinteresseerden: binnenkort komt de PC versie ook naar Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
PC variant inmiddels Burnout License gehaald :P op naar de Burnout Elite :)

Dr zitten echt wel wazige dingen in de AI die echt op je zenuwen werken....maar tis zooo verslavend >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ook als je 't NIET speelt, maar wel op hebt staan, is Burnout Paradise zelfs leuk...
Die klassieke muziek :9~

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

RC2

Resistance is futile

aargh even vergeten dat ik mijn burnout paradise niet hier heb gekocht :( legend cars pack werkt niet. Toch maar burnout ultimate box kopen.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Inmiddels is de Ultimate Box ook op Steam te vinden. Duurder dan in de winkel helaas. Jammer genoeg kun je reeds gekochte versies ook niet aan steam toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kan je bij de pc versie ook de controls wijzigen?? en in welk menu...kan het echt niet vinden.

mijn logitech stuur blijft namelijk constant gasgeven :D

Asus Zenbook i7 256gb

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste