Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte zelf dat naarmate ik een betere license kreeg, het verkeer op de weg irritanter begon te worden. Vanaf de A license begon het tegemoetkomende verkeer ineens op je in te rijden. De moeilijkheid van de races zelf liggen echt puur aan de auto die je neemt. De andere auto's worden aangepast op jouw selectie zodat je niet met je Carson Inferno Van tegen een Formule1 auto moet rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 11:53
ijskonijn schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 18:36:
Vandaag de update gedownload op de Xbox 360, wat is er in godsnaam met die kleuren gebeurd??
Allemaal van die superfelle zuurstokkleuren, blegh....kan ik dat ook uitzetten, dus zoals het stond voor de path?
Ik merk niet zo heel veel verschil in de kleuren. Wel hebben de bill boards een andere kleur gekregen. Ze zijn nu rood en knipperen een beetje.

Ik heb wel iets vreemds met de bill boards: ze zijn allemaal weer heel, ook degenen die ik al kapot gereden heb. Als ik er echter een kapot rij die ik al eerder heb gedaan, verandert de teller niet. Als ik later terugkom in het spel, zijn ze weer allemaal heel. Dat was voorheen toch niet :?

(Ik speel op de Xbox 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb last van het volgende dat als ik net een ranked online race wil beginnen dat hij dan vaker met de fout melding komt (het verzenden/niet verzenden) venster met de mededeling dat er een fout zit in burnoutparadise.exe maar dit is geheel random de ene keer doet ie het uren niet, en de ene keer 3x in een half uur tijd.. maar het gebeurd iig wel altijd net voordat de race start(in de intro waar je zit van die heeft zus takedowns online, .....)

meerdere mensen hetzelfde probleem op de pc versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Kan iemand mij vertellen waarom het spel zo spotgoedkoop is? Meestal moet je 50/60 euro betalen en nou kan ik hem al kopen voor 25/30 euro. _/-\o_

Worden ze eindelijk een stuk slimmer daar dat ze snappen goedkoper meer verkoop oplevert of is het soms een erg kort spel of verouderde engine?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErikRo schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:45:

Worden ze eindelijk een stuk slimmer daar dat ze snappen goedkoper meer verkoop oplevert of is het soms een erg kort spel of verouderde engine?
Ik zou zeggen: download de demo (als je een pc hebt) en je zult zien dat het geen kort spel is en geen verouderde engine. Het is imho de leukste en mooiste arcaderacer voor de pc. Al met al een superkoopje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarnaast hebben ze ook ingame reclame (Massive), zal er mogelijk ook mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Even kijken dan, vroeger hoorde je dit soort dingen ook al. Maar als klant betaalde je dan net zoveel online als voor een doos compleet met dvd en handleiding in de winkel bv Halflife 2.
Voor het eerst dat je als consument ook eens een voordeel hebt. ga hem maar eens downloaden en proberen :)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Vrijdag heb ik al met dit spel (voor de PC) in m'n handen gestaan. Op het doosje stond echter dat een internet verbinding noodzakelijk is, en dan moet ik gelijk weer aan de akelige kopieerbeveiliging van Mass Effect en Spore denken. Ik kan hier echter helemaal niets over vinden, behalve enkele speculaties op een EA-forum en een melding dat Burnout Paradise wel van SecuROM gebruik maakt.

Kan iemand hier er iets over vertellen, dus of het spel online geactiveerd moet worden, en zo ja, hoevaak je het spel opnieuw mag activeren? Ik zou hier graag wat meer over weten voordat ik het spel koop (en ik vind het ook erg jammer dat dit soort zaken niet duidelijk op de verpakking staan, met een grote rode sticker of zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Van het weekend even flink bezig geweest, 41% :) Heb nu licence A, nog 37 races te gaan. Wel een enorme berg auto's erbij (you just hired the B-team :P), die gaan een stuk harder dan mijn oude wagens.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gekocht via internet: dus de demo gedownload en vervolgens het spel betaald via de EA-store. Het enige dat ik vervolgens hoefde te doen was de code invoeren en klaar... Ik heb niets gemerkt van een online-activatie maar wellicht dat dat op de achtergrond is gebeurt...? Het is wel zo dat elke keer als ik het spel opstart, ik bij het online inlogscherm terechtkom. Dat moet ik dan cancelen en vervolgens weer terug naar het spel en dan kom ik bij het offline gedeelte. Beetje vaag.

In ieder geval is mijn spel niet beschermd door SecuROM want ik heb geen cd/dvd. En na het invoeren van de code kreeg ik geen melding van 'uw spel is geactiveerd' of zo. Het was gewoon zo'n code die je normaal op het boekje gedrukt ziet en nogmaals, ik kreeg nergens een melding van 'uw spel wordt momenteel geactiveerd'. Ik hoefde ook niet ergens in te loggen of zo, dus het invoeren van die code leek mij nogal anoniem.

Misschien kan je dan maar beter de demo downloaden en dan online een license kopen. (Ik kreeg toen ik het spel kocht een link om het spel te downloaden, maar die heb ik genegeerd: ik heb alleen de code uit de bevestigingsmail ingevoerd in de demo en dat werkte prima.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:04:
Ik heb het spel gekocht via internet: dus de demo gedownload en vervolgens het spel betaald via de EA-store. Het enige dat ik vervolgens hoefde te doen was de code invoeren en klaar... Ik heb niets gemerkt van een online-activatie maar wellicht dat dat op de achtergrond is gebeurt...? Het is wel zo dat elke keer als ik het spel opstart, ik bij het online inlogscherm terechtkom. Dat moet ik dan cancelen en vervolgens weer terug naar het spel en dan kom ik bij het offline gedeelte. Beetje vaag.

In ieder geval is mijn spel niet beschermd door SecuROM want ik heb geen cd/dvd. En na het invoeren van de code kreeg ik geen melding van 'uw spel is geactiveerd' of zo. Het was gewoon zo'n code die je normaal op het boekje gedrukt ziet en nogmaals, ik kreeg nergens een melding van 'uw spel wordt momenteel geactiveerd'. Ik hoefde ook niet ergens in te loggen of zo, dus het invoeren van die code leek mij nogal anoniem.
Als je offline wil spelen kan je ook gewoon inloggen op de EA servers. Wat je daarmee extra hebt is dat je, volgens mij, makkelijk meteen online kan spelen en friends e.d. kan bijhouden. Het inloggen is enkel een accountje op de EA-server (of website) aanmaken en is in 1 min. gedaan, dus waarom je dat niet doet is mij niet duidelijk.

De beveiliging lijkt mij idd een normale vorm van DRM/Securom. Ik heb nog nooit de DVD erin gehad (installatie met de .iso en activatie met de originele code).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 10:17:
[...]

Als je offline wil spelen kan je ook gewoon inloggen op de EA servers. Wat je daarmee extra hebt is dat je, volgens mij, makkelijk meteen online kan spelen en friends e.d. kan bijhouden. Het inloggen is enkel een accountje op de EA-server (of website) aanmaken en is in 1 min. gedaan, dus waarom je dat niet doet is mij niet duidelijk.
Okay, ik wist niet dat je offline kon spelen als je inlogde. Toen ik de demo geinstalleerd had wilde ik eerst ff offline kijken en ik wilde niet een zoveelste account aanmaken als ik dat account toch niet ga gebruiken. Ik zal dan maar even een account aanmaken. Volgens mij heb ik dat zelfs al bij EA: moet ik ff uitzoeken. (Ik heb ZOVEEL accounts tegenwoordig, niet normaal meer...!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
SinergyX schreef op maandag 09 februari 2009 @ 09:59:
Van het weekend even flink bezig geweest, 41% :) Heb nu licence A, nog 37 races te gaan. Wel een enorme berg auto's erbij (you just hired the B-team :P), die gaan een stuk harder dan mijn oude wagens.
Ik heb mijn burnout license, om naar elite te gaan moest ik 107 events winnen 8)7 Ben maar online gaan spelen, dat zijn me er te veel.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je burnout license nog niet hebt, is het het beste om eerst alle mogelijke burning routes te doen. Deze kun je namelijk maar 1 keer doen, en dit verminderd het aantal events wat je op al je volgende licenses nodig hebt.

Alle andere events worden elke keer gereset nadat je een nieuw license krijgt, maar de burning routes niet. Dit kan je een flink aantal events schelen op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieroth schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:59:
[...]

Ik log niet met een mail adres in, maar gewoon met een username/pass (die moet je op de site voor reggen ook gewoon aangeven onder het kopje EA Account https://profile.ea.com/acctcreate.do ).
Ik heb geprobeerd om in te loggen met mijn username Fretbol. Deze username gebruik ik voor alle andere games, ook EA games. Als ik inlog op de EA site is Fretbol ook mijn standaard username bij mijn EA account.

Telkens ik echter met deze naam wil inloggen in Burnout Paradise krijg ik de melding "you have entered an invalid account name".

Ik heb BP net gekocht om het online gedeelte, maar wat ik ook probeer ik geraak niet online !!!

Weet iemand raad????

Fretbol :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest op de ps3 inloggen met mijn e-mail adres als loginnaam. Hiermee kan ik overigens ook inloggen op de gewone EA site. Misschien daar eens wat mee proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:44:
[...]
Telkens ik echter met deze naam wil inloggen in Burnout Paradise krijg ik de melding "you have entered an invalid account name".

Ik heb BP net gekocht om het online gedeelte, maar wat ik ook probeer ik geraak niet online !!!

Weet iemand raad????

Fretbol :'(
Ik kreeg dezelfde melding toen ik een naam probeerde te gebruiken met een spatie er in. Zonder spatie ging het bij mij wel goed.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EA account is volgens mij altijd een emailadres. Athans, in mijn geval :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:05:
EA account is volgens mij altijd een emailadres. Athans, in mijn geval :P
Maar in Burnout Paradise kan ik bij het invullen van mijn account name geen @ tekentje ingeven, dus een email adres werkt daar niet ???

Fretbol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, email werkt inderdaad niet: ik probeerde het ook met mijn EA-account, maar het werkte niet. Vervolgens heb ik een nieuw account gemaakt, wel met hetzelfde emailadres, maar met een naam zonder spaties (!). Schijnbaar moet je je toch apart registreren voor dit spel en werken andere registraties niet altijd zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verslavende game zeg! Echt het geld absoluut waard. Enige mindere vind ik de frequentie waarmee online matches ineens ophouden te bestaan (mensen die abrubt stoppen).

Is er trouwens ook een manier om het intro te skippen (pc) standaard? Ik doel op het EA en Criterion Logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:53:
Is er trouwens ook een manier om het intro te skippen (pc) standaard? Ik doel op het EA en Criterion Logo.
Die filmpjes staan op je harde schijf. Je kan kijken wat er gebeurt als je ze weggooid of hernoemt. Als dat niet werkt kan je mss een tekstbestand maken met exact dezelfde naam: dan ziet het programma dat misschien als een filmpje van 0 seconden. Ik ga het zelf morgen ook ff proberen.

Ik heb trouwens voor het eerst ingelogd, maar ik vind het sneller gaan om het inlogscherm te cancelen en dan alsnog naar de offline mode te gaan. Voorlopig rij ik toch niet online. Dat connecten met de server en de messages die je dan krijgt, kost me teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag de trial van dit spel geprobeerd en man wat is dit een gaaf spel zeg. Heb meteen het spel gekocht in de EA store. Ik was altijd al fan van Flatout 2 (wat al weer een tijdje geleden is) maar sindsdien nooit meer zo'n fijn race spel gevonden. Maar nu is er Burnout Paradise, wat een geweldige ervaring! Het speelt geweldig, het ziet er schitterend uit en dat nog voor een mooie prijs ook.

Hulde aan de jongens van Criterion die zo'n strakke game hebben neergezet _/-\o_

Btw als iemand me wil toevoegen mijn accountname is frozendopey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:23:
Als je je burnout license nog niet hebt, is het het beste om eerst alle mogelijke burning routes te doen. Deze kun je namelijk maar 1 keer doen, en dit verminderd het aantal events wat je op al je volgende licenses nodig hebt.

Alle andere events worden elke keer gereset nadat je een nieuw license krijgt, maar de burning routes niet. Dit kan je een flink aantal events schelen op de lange termijn.
Dat had ik eerder moeten weten, had me een hoop moeite gescheeld, heb die burning routes links laten liggen, ben er nu wel mee bezig, moet nog 95 events voor elite, nog altijd erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Svennie schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:39:
[...]

Dat had ik eerder moeten weten, had me een hoop moeite gescheeld, heb die burning routes links laten liggen, ben er nu wel mee bezig, moet nog 95 events voor elite, nog altijd erg veel.
Ja klopt het is veel, maar ik vind het ook wel beter, aangezien je met veel spellen binnen de 10 uur al klaar ben (bijv NFS) EN dat is zonde!
Ik hoef er nu nog ongeveer 55 voor Elite. Dus het valt mee. Verveeld iig nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel langzaam mijn elite license aan het halen. Ben nu eerst de burning routes aan het doen. Ik pak een auto, showtime vervolgens naar de startplek, doe de burning route en showtime weer terug naar de junkyard.

Uiteraard alleen maar showtimen voor wegen waar ik de offline crash nog moet verbeteren. Moet nog 20 showtimes en iets van 90 events voor mijn elite license.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
rCk schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:01:
[...]

Ja klopt het is veel, maar ik vind het ook wel beter, aangezien je met veel spellen binnen de 10 uur al klaar ben (bijv NFS) EN dat is zonde!
Ik hoef er nu nog ongeveer 55 voor Elite. Dus het valt mee. Verveeld iig nog niet!
je doet hier zeker meer dan 10 uur over, heb er al meer dan 100 inzitten geloof ik, het geld meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Subtiel schopje...
Mr Magic schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:25:
Ik heb wel iets vreemds met de bill boards: ze zijn allemaal weer heel, ook degenen die ik al kapot gereden heb. Als ik er echter een kapot rij die ik al eerder heb gedaan, verandert de teller niet. Als ik later terugkom in het spel, zijn ze weer allemaal heel. Dat was voorheen toch niet :?
Niemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Svennie schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:43:
[...]

je doet hier zeker meer dan 10 uur over, heb er al meer dan 100 inzitten geloof ik, het geld meer dan waard!
Daarom!
Plus de NFS betekend bij NFS volgens mij ook niet zo veel, bij dit spel is het zeker wel leuk. Het is ook geen pietje precies spel zoals GTR2 waarbij je de perfecte baan moet rijden. Enige manier om sneller over de lijn te komen is om goed te boosten, op juiste momenten of flink wat snelheid en wat botskracht te gebruiken. Dat is het leuke eraan.
Ik heb het atm met school redelijk druk, dus in de weekenden 'trakteer' ik mezelf op wat uurtjes Paradise, en het ziet er leuk uit, rijdt fijn wat wil je nog meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:12:
[...]

Die filmpjes staan op je harde schijf. Je kan kijken wat er gebeurt als je ze weggooid of hernoemt. Als dat niet werkt kan je mss een tekstbestand maken met exact dezelfde naam: dan ziet het programma dat misschien als een filmpje van 0 seconden. Ik ga het zelf morgen ook ff proberen.
Verwijderen of een lege file aanmaken werkt hier niet. Je krijgt dan een zwart scherm te zien en er gebeurt niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had exact hetzelfde na de patch. Gelukkig hoefde ik nog maar 2 billboards en dat heb ik mooi gedaan via http://www.burnoutteamrocks.com/default.aspx.

Het gekke is dat een paar dagen alle billboards wel klopten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of je op de pc je eigen muziek kan spelen in het spel? Lijkt me wel leuk. Ik heb een bloedhekel aan Guns 'n' Roses... ;)

Ik hou me trouwens niet meer zo erg bezig met de voortgang van m'n license. Dan ga ik me te gauw irriteren als ik een race niet win. ;) Nu begin ik gewoon aan een race en als ik het niet haal ga ik gewoon in de buurt waar ik ben wat anders opzoeken om te doen. Of gewoon wat stunten of zo. Ik heb veel meer lol, merk ik, als ik gewoon lol maak en niet teveel een doel voor ogen heb: dan wordt het teveel gestress en gaat de lol eraf. Een race een paar keer overnieuw doen om 'm toch maar te winnen, heb ik geen zin in. Dit is echt een heerlijk spel om gewoon even een uurtje je uit te leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie toevallig of dit spel ook naar Steam komt? Steam heeft wel een paar EA games. Ik zou flink balen als ik hem nu in de winkel koop als ie volgende week op Steam te krijgen is.

Ik heb de demo geinstalleerd nu. Stel, ik haal het spel in de winkel. Als ik dan de liscence key gewoon invoer in het spel, moet ik dan de DVD erin houden om het te spelen?

Dat is de hoofdreden dat ik een voorstander ben van Steam. Geen schijfje in de drive, dus geen kabaal en geen bezette drive.

Verder lees ik hier en daar rare verhalen over dat je het spel maar 5 keer of zo kan activeren, maar volgens mij gaat dat alleen op voor de download winkel van EA.
Weet iemand ook of je op de pc je eigen muziek kan spelen in het spel? Lijkt me wel leuk. Ik heb een bloedhekel aan Guns 'n' Roses...
Doe wat aan je muzieksmaak man, ze waren de laatste échte rockband.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 22:52:

*knip*

[...]

Haha, smaken verschillen he! Niet iedereen houdt van dezelfde muziek.. }:|

Ik ben ook benieuwd of je de intro muziek kan veranderen, want ik word namelijk schijtziek van dat nummer elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Gisteren de 1.60 update geinstalleerd op de PS3. Werkt prima, maar opstarten duurt wel lang omdat er eerst een webbrowser wordt geopend, die je moet sluiten om verder te laden. Is er een optie om dat sneller te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:48:
Ik had exact hetzelfde na de patch. Gelukkig hoefde ik nog maar 2 billboards en dat heb ik mooi gedaan via http://www.burnoutteamrocks.com/default.aspx.
Ik heb een Xbox 360 dus dat gaat niet werken :)
Ik vond op een ander forum de volgende opmerking:

"Are you sure they've been reset? The new smashed billboards look just like the intact ones, only with a brown, non-flickering part in the middle, so I can see how it would be confusing."

Misschien moet ik toch iets beter kijken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

jaspov schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:11:
Gisteren de 1.60 update geinstalleerd op de PS3. Werkt prima, maar opstarten duurt wel lang omdat er eerst een webbrowser wordt geopend, die je moet sluiten om verder te laden. Is er een optie om dat sneller te doen?
Hier precies het zelfde 'probleem'. Overigens kun je wel gewoon op rondje drukken terwijl hij aan het laden is (scheelt iets).

Ik heb de nieuwe box gekocht en vraag me af of het echt helemaal niet mogelijk is om je minimap mee te laten roteren. Nu neem ik iets te vaak de verkeerde afslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie toevallig of dit spel ook naar Steam komt? Steam heeft wel een paar EA games. Ik zou flink balen als ik hem nu in de winkel koop als ie volgende week op Steam te krijgen is.

Ik heb de demo geinstalleerd nu. Stel, ik haal het spel in de winkel. Als ik dan de liscence key gewoon invoer in het spel, moet ik dan de DVD erin houden om het te spelen?

Dat is de hoofdreden dat ik een voorstander ben van Steam. Geen schijfje in de drive, dus geen kabaal en geen bezette drive.

Verder lees ik hier en daar rare verhalen over dat je het spel maar 5 keer of zo kan activeren, maar volgens mij gaat dat alleen op voor de download winkel van EA.
Ik heb afgelopen weekend de demo gedownload en vervolgens meteen het spel gekocht via de EA Store. Ik kreeg toen de mogelijkheid om het spel weer te downloaden, maar dat heb ik genegeerd. Vervolgens heb ik de license key uit de bevestigingsmail ingevuld in het daarvoor bestemde vakje in de demo en sindsdien heb ik de volledige versie. Ik kreeg nergens een melding van activeren of zo en hoefde ook nergens in te loggen (ik ben eergisteren pas voor het eerst ingelogd)... Het spel moest worden herstart en toen was het demoscherm weg. Is inderdaad wel lekker om zo zonder dvd te kunnen spelen!
[...]

Kom op, zeg, die Axl zingt als een speenvarken... Led Zeppelin was de laatste echte rockband: de rest is allemaal surrogaat. :P (Ja, ik ben al wat ouder... 8) ) Maar goed, je eigen muziek toevoegen gaat dus niet...?
jaspov schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:11:
Werkt prima, maar opstarten duurt wel lang omdat er eerst een webbrowser wordt geopend, die je moet sluiten om verder te laden. Is er een optie om dat sneller te doen?
Ja, dat vind ik ook irritant... Tot nu toe logde ik niet in omdat ik alleen offline speel: ik moest dan elke keer het loginscherm cancelen en vervolgens terug naar de game. Dat duurde me te lang, dus heb ik maar een account aangemaakt om in te kunnen loggen, maar... nu duurt het allemaal NOG langer! Dan moet 'ie connecten met de servers en dat duurt ff en dan start die browser op... waardeloos. Porbleem is alleen dat het spel nu op automatisch inloggen staat: iemand enig idee hoe ik dat uit kan zetten? Dan kan ik gewoon weer sneller offline spelen...
zAo schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 08:29:
[...]
Ik heb de nieuwe box gekocht en vraag me af of het echt helemaal niet mogelijk is om je minimap mee te laten roteren. Nu neem ik iets te vaak de verkeerde afslag ;)
Het niet-roteren heb ik geen moeite mee, maar ik neem wel vaak de verkeerde afslag... Je rijd zo rottig snel en je hangt nogal ver achter de auto, vind ik, en is alles nogal klein en onoverzichtelijk door de vele details (wat op zich prachtig is, hoor!), waardoor ik nogal moeite heb om in te schatten waar de bocht zit... En je hebt ook veel shortcuts en zijweggetjes en voor je het weet zit je op de verkeerde baan.
Wat ik wel vreemd en vervelend vind, is dat je na een crash zo nu en dan verkeerd om op de weg staat! Het spel weet heus wel welke kant je op moet, maar je wordt schijnbaar gereset aan de hand van je laatste positie na de crash. Erg lastig. En het gebeurt me ook wel eens dat ik van de weg gedrukt wordt en bijvoorbeeld op zo'n spoort terechtkom waardoor je kansloos bent in een race omdat je daar niet snel ff uitkomt...

Maar dan alsnog is het een superleuke game, hoor! ;) Dikke pret en prachtige graphics! En zonder opmerkelijke popup en laadtijden: super gedaan!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2009 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:02:
[...]
Het niet-roteren heb ik geen moeite mee, maar ik neem wel vaak de verkeerde afslag... Je rijd zo rottig snel en je hangt nogal ver achter de auto, vind ik, en is alles nogal klein en onoverzichtelijk door de vele details (wat op zich prachtig is, hoor!), waardoor ik nogal moeite heb om in te schatten waar de bocht zit... En je hebt ook veel shortcuts en zijweggetjes en voor je het weet zit je op de verkeerde baan.
Wat ik wel vreemd en vervelend vind, is dat je na een crash zo nu en dan verkeerd om op de weg staat! Het spel weet heus wel welke kant je op moet, maar je wordt schijnbaar gereset aan de hand van je laatste positie na de crash. Erg lastig. En het gebeurt me ook wel eens dat ik van de weg gedrukt wordt en bijvoorbeeld op zo'n spoort terechtkom waardoor je kansloos bent in een race omdat je daar niet snel ff uitkomt...

Maar dan alsnog is het een superleuke game, hoor! ;) Dikke pret en prachtige graphics! En zonder opmerkelijke popup en laadtijden: super gedaan!
Is dit niet juist de uitdaging van het spel? Ken je shortcuts zodat je 1) sneller bent en 2) niet op een hele andere weg uitkomt :) Dat verkeerdom respawnen heb ik nog niet gehad, maar wel dat je spawned op de normale weg als je in een shortcut zit.

Het probleem met de vaste map is dat ik er te weinig op zie en dus de grote map 10x per race moet openen. Hierdoor is de snelheid er direct uit.

En inderdaad een heerlijke-, mooie game. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 19:48:
[...]

die site heb ik ook veel gebruikt. Erg makkelijk om de laatste jumps/billboards/gates te vinden _/-\o_

Ik vond het nummer van Guns 'n' Roses fantastisch maar het komt me nu mijn strot uit, je hoort het wel erg vaak als je net als ik verslaafd bent.

Heb nu de platinum trophy :9~

Hoe kan je de microfoon trouwens normaal gebruiken? Ik speel met met mijn DD5.1 set aan en kan alleen de microfoon gebruiken als ik stil sta omdat ik anders veel te veel herrie maak en de rest gek van me wordt. Heb zowel de PS'eye als de PS3 headset maar maakt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat ik wel vreemd en vervelend vind, is dat je na een crash zo nu en dan verkeerd om op de weg staat! Het
Dit, erg moe wordt ik hiervan. Zeker als je aan de westkant van de map zit, zijn er veel shortcuts bij de bochten, 9/10 sta ik opeens in een compleet andere weg. (je gaat de bocht door, maar net na de bocht crash je).

Nog 30 races en ik heb mijn burnout licentie (komt toch na de A?), moet alleen nog bergen boards en jumps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:42:
[...]

Is dit niet juist de uitdaging van het spel? Ken je shortcuts zodat je 1) sneller bent en 2) niet op een hele andere weg uitkomt :)

Het probleem met de vaste map is dat ik er te weinig op zie en dus de grote map 10x per race moet openen. Hierdoor is de snelheid er direct uit.
Haha, ja, heb je natuurlijk gelijk in: het moet ook niet te makkelijk worden. ;)

Ja, ik open die grote map ook wel eens tijdens een race, maar ik probeer het toch zoveel mogelijk via de aanwijzingen van Burnout te doen. Alleen geeft die natuurlijk alleen de officiele route aan en geen shortcuts. En bovendien geeft 'ie ook niet altijd de kortste weg aan, heb ik het idee. En daarnaast komen die aanwijzingen nogal laat in beeld (hoe sneller de auto, hoe minder je aan die aanwijzingen hebt!). Zou wel handig zijn geweest als je meer kon inzoomen op de ingame kaart: uitzoomen voor het grote overzicht van de route en inzoomen om de juiste bocht te kunnen zien. Alhoewel het maar de vraag is of dat nut heeft met die snelheden... ;) Wat dat betreft is de grote map wel net zo makkelijk: kan je ook weer even op adem komen... ;)

Wat ik ook lastiger vind dan ik dacht zijn de stunt races: vooral het vinden van bruikbare ramps valt nogal eens tegen, ook doordat je vaak zo snel rijdt dat je een bruikbare ramp pas ziet als je er al voorbij bent (ook weer doordat alles klein is en het nogal vol is op het scherm). Ik rij vaak hele einden door de stad en denk steeds 'O shit, daar was er één.... o, shit, daar was er één... o, shit, daar was er één...' 8) En regelmatig, als ik net wat eerder iets bruikbaar zie, ben ik toch net te laat met insturen en ram ik op een muur. :+ Maar goed, over een tijdje zal ik de stad beter kennen dan nu, natuurlijk, en dan zal dat geen probleem meer zijn.

Hoe dan ook, het blijft genieten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dat niemand het nog heeft gehad over de nieuw aangekondigde DLC, cops and robbers.

Criterion heeft jammergenoeg nog geen info vrij gegeven behalve de naam, maar de screenshots zien er al erg vet uit:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3430/3259059740_24ac09fdb3_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3316/3259059710_7c7a206360_m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3306/3258229217_86c440b00d.jpg

Hopelijk is het meer dan een aangepaste Marked Man, maar ik heb er wel vertrouwen in gezien wat Criterion tot nu toe allemaal voor het spel gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hebben de pc spelers trouwens allemaal last van het niet goed werken van de web interface? Als ik bv op "pc update available" klik krijg ik info te zien dat het artikel nog niet goed werkt (iets in die strekking).

Waar slaat de pc versie de savegame trouwens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

Bor de Wollef schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:34:
Hebben de pc spelers trouwens allemaal last van het niet goed werken van de web interface? Als ik bv op "pc update available" klik krijg ik info te zien dat het artikel nog niet goed werkt (iets in die strekking).

Ook ik kan de news pagina over update en dergelijke niet bekijken.

De save game wordt in een directory van criterion opgeslagen. In documents en settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 10:38:
[...]
Wat ik ook lastiger vind dan ik dacht zijn de stunt races: vooral het vinden van bruikbare ramps valt nogal eens tegen, ook doordat je vaak zo snel rijdt dat je een bruikbare ramp pas ziet als je er al voorbij bent (ook weer doordat alles klein is en het nogal vol is op het scherm). Ik rij vaak hele einden door de stad en denk steeds 'O shit, daar was er één.... o, shit, daar was er één... o, shit, daar was er één...' 8) En regelmatig, als ik net wat eerder iets bruikbaar zie, ben ik toch net te laat met insturen en ram ik op een muur. :+ Maar goed, over een tijdje zal ik de stad beter kennen dan nu, natuurlijk, en dan zal dat geen probleem meer zijn.

Hoe dan ook, het blijft genieten. ;)
Wat ik doe, zorgen dat me combo in leven blijft door om de paar sec een kleine boost te geven, en zo mijn weg richting de grote brug te vidnen. Daar krijg je al gauw? Een 8x multiplier met alle ramps, en dan ish et enkel nog maar ergens anders paar rampjes nemen en je bent al een heel eind! Gewoon steeds een klikje op de boos geven, of steeds een klein stukje driften, en zo combo in leven houden.

+Hierboven, idd news etc. is niet te bereiken, dus is een probleem bij iedereen.

[ Voor 3% gewijzigd door rCk op 11-02-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 22:09:
Weet iemand ook of je op de pc je eigen muziek kan spelen in het spel? Lijkt me wel leuk. Ik heb een bloedhekel aan Guns 'n' Roses... ;)
Kan het mij voorstellen. De game muziek (hoewel het wel goed bij de game past) vind ik lichtelijk gezegd ook "ruk". Gewoon ingame muziek uit en itunes op de achtergrond werkt echt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Bor de Wollef schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:43:
[...]

Kan het mij voorstellen. De game muziek (hoewel het wel goed bij de game past) vind ik lichtelijk gezegd ook "ruk". Gewoon ingame muziek uit en itunes op de achtergrond werkt echt prima :)
Klopt het is mijn smaak ook niet, maar Paradise City is toch wel mooi passend bij de game, super passend! echter heb ik het volume heel laag, maar waarom niet genieten van de muziek van de motor/moter zelf? Bij de meeste wagens hoef ik geen muziek te hebben hoor, klinken mij als muziek in de oren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Bor de Wollef schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:34:

C:\Users\*USERNAME*\AppData\Local\Criterion Games\Burnout Paradise\Save

Geweldig spel dit, enige minpuntje vind ik de muziek, past niet echt bij de game behalve het Guns 'N Roses nummer maar na tig keer heb je dat ook wel genoeg gehoord.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• draakhoofd
  • Niet online
ik mis eigenlijk een beetje een text chatfunctie in de pc versie. zit die toevallig ergens verstopt?

en ik blijf helaas last houden van mensen die hun mic aan hebben staan naast hun speakers, dat ik hun geluid hoor door mijn speakers. ik blijf mensen muten......

[ Voor 45% gewijzigd door draakhoofd op 12-02-2009 10:06 ]

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
De muziek had ik na 5 minuten al uit en die zijn de volgende 55 uur uit gebleven ;) De motor geluiden zijn vet genoeg. Zit nu op 98% en hoop volgende week de game toch wel uit te spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door wheeler op 12-02-2009 11:08 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

rCk schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 20:25:
[...]

Wat ik doe, zorgen dat me combo in leven blijft door om de paar sec een kleine boost te geven, en zo mijn weg richting de grote brug te vidnen. Daar krijg je al gauw? Een 8x multiplier met alle ramps, en dan ish et enkel nog maar ergens anders paar rampjes nemen en je bent al een heel eind! Gewoon steeds een klikje op de boos geven, of steeds een klein stukje driften, en zo combo in leven houden.
Zo heb ik ook alle stuntraces gedaan.
Ik ben met rustig rijden en iedere keer een klein boostje richting de quarry gegaan.
Op de brug daar naartoe heb je al 2 jumps en billboards staan, in de quarry is het een speeltuin zoveel je kan jumpen. Vermijd alleen de sprongen over het water!!
Probeer ook eens de handrem aan te trekken voor een hoge sprong. Met een draai scoor je ook weer extra punten.
Bij de ingang van de quarry zit gelijk een superjump waar je 2x barrel roll kan doen. En je komt altijd goed terecht, als je na de 2e rol "tegenstuurt".
Als je alles in de quarry gehad hebt ga je er weer uit, want net buiten de quarry zit ook een schitterend hoge jump!
Dan weer terug de brug over en rechtsaf het havengebied in, daar vind je weer een serie jumps.
Als alles goed uitpakt (niet te hard rijden want dan crash je al snel) haal je zo een 40x combo...

De stunt runs vond ik wel het leukste om te doen!! :9

Jammer dat er na de uipdate geen single player extra´s zijn toegevoegd... alles in multiplayer toch?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

[...]

Ik heb afgelopen weekend de demo gedownload en vervolgens meteen het spel gekocht via de EA Store. Ik kreeg toen de mogelijkheid om het spel weer te downloaden, maar dat heb ik genegeerd. Vervolgens heb ik de license key uit de bevestigingsmail ingevuld in het daarvoor bestemde vakje in de demo en sindsdien heb ik de volledige versie. Ik kreeg nergens een melding van activeren of zo en hoefde ook nergens in te loggen (ik ben eergisteren pas voor het eerst ingelogd)... Het spel moest worden herstart en toen was het demoscherm weg. Is inderdaad wel lekker om zo zonder dvd te kunnen spelen!
Yep. Ik heb het spel gister bij Free Record Shop gehaald (toch leuk zo'n doosje) en de code ingevoerd in het demoscherm. Restart en spelen maar! :D
Kom op, zeg, die Axl zingt als een speenvarken... Led Zeppelin was de laatste echte rockband: de rest is allemaal surrogaat. :P (Ja, ik ben al wat ouder... 8) )
Zeppelin is inderdaad onaantastbaar.

Maar als een fan v-an rockmuziek kun je gewoon niet om Guns heen. Ik heb het natuurlijk wel over de originele formatie '86-'93. Ze hadden gewoon alle ingrediënten: Een zanger met een waanzinnig hoog/laagbereik, gitaarsolo's met ballen, keiharde rauwe rockende nummers, lange balads....
Maar goed, je eigen muziek toevoegen gaat dus niet...?
Muziekvolume in het spel op 0 zetten en op de achtergrond Windows mediaplayer of iets dergelijks aanzetten.

Trouwens supervet spel. Prachtige graphics, goed geluid en dikke fun! Het leukste racespel wat ik heb gespeeld sinds Flatout ultimate carnage. En wat gaat het snel zeg! Ik ben er alleen nog niet achter hoe ik de laatste race opnieuw kan proberen. Er schijnt ergens een retry optie te zijn maar ik heb hem nog niet gevonden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 13:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:22:
Er schijnt ergens een retry optie te zijn maar ik heb hem nog niet gevonden.
Ja, het duurde bij mij ook even voordat ik die gevonden had. Die optie zit in het Easy Drive menu. Ja, en ik had óók geen idee waar DAT zat...! 8) Druk op Numpad 6 en je opent dat menu: ga dan een paar opties naar beneden (Numpad 2 en 8 om te navigeren) en dan zie je de restart optie (vervolgens weer met Numpad 6 kiezen wat je wilt, etc. etc.). Je kan die gebruiken tijdens de race, maar ook daarna, zelfs als je de laatste race een uur geleden hebt gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 13:38 ]

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

zAo schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 09:42:
[...]

En inderdaad een heerlijke-, mooie game. :9
Als je genoeg hebt gespeeld leer je de routes wel kennen, zeker omdat de races maar 8 eindpunten hebben. Op een gegeven moment weet je dan wel welke kant je op moet zonder de map te openen. :)

Gister m'n Burnout Licence gehaald, moet nu nog 93 events winnen voor de Elite.
Wel jammer dat de Platinum Trophy niet te halen is als je geen Eye-Toy hebt. (Of kan dat wel?)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Als je muziek volume op 0 zet, heb je DJ Atomica dan nog? Die gast is soms hilarisch!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Meelobee schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:38:
Wel jammer dat de Platinum Trophy niet te halen is als je geen Eye-Toy hebt. (Of kan dat wel?)
Nee, kan niet helaas.

Ik zit zelf op 68%, maar ik doe dan ook geen online tophies.

• rCk

rCk

qanar schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:44:
Als je muziek volume op 0 zet, heb je DJ Atomica dan nog? Die gast is soms hilarisch!
Yep die heb je dan nog! Dat is bij mij iig wel ;) Hoor hem gewoon over de motor geluiden heen ;)

Verwijderd

Ik denk dat ik de muziek dan ook maar ga uitzetten. Dat doe ik bij andere games altijd METEEN, moet ik zeggen, maar op een of andere manier past muziek wel bij dit spel. ;)

Verwijderd

[...]
Als je genoeg hebt gespeeld leer je de routes wel kennen, zeker omdat de races maar 8 eindpunten hebben. Op een gegeven moment weet je dan wel welke kant je op moet zonder de map te openen. :)
Ja, da's wel wat jammer, vind ik. Ik heb nu als ik een race begin steeds zo'n idee van 'als ik maar niet weer dat hele pokke-eind naar die obsertavory moet...' :/ Het maakt het inderdaad wel makkelijk na een tijdje, maar random finishes waren leuker geweest.
Ik zelf vind Road Rage en Stunt Run het leukst. Marked Man vind ik irritant want ze weten je altijd te vinden, welke kant je ook opgaat. Het zijn toch maar 2 auto's of zo die je achtervolgen? Maar misschien gaat het beter als ik snellere auto's krijg...

EDIT:
Oops, dit had ik als edit in m'n vorige post willen plakken... sorry!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 14:54 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:53:
[...]
Ik zelf vind Road Rage en Stunt Run het leukst. Marked Man vind ik irritant want ze weten je altijd te vinden, welke kant je ook opgaat. Het zijn toch maar 2 auto's of zo die je achtervolgen? Maar misschien gaat het beter als ik snellere auto's krijg...
Marked man is irritant ja, ook met snelle auto´s.
Je moet ook niet te snel rijden, maar ook niet te langzaam...
Wacht maar tot je ´m met de F1 wagen moet doen, dan valt het pas tegen haha!
Je wordt 1x geraakt en je bent al total loss >:)

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 14:53:
[...]

Ja, da's wel wat jammer, vind ik. Ik heb nu als ik een race begin steeds zo'n idee van 'als ik maar niet weer dat hele pokke-eind naar die obsertavory moet...' :/ Het maakt het inderdaad wel makkelijk na een tijdje, maar random finishes waren leuker geweest.

EDIT:
Oops, dit had ik als edit in m'n vorige post willen plakken... sorry!
Vindt ik ook. De races naar de Observatory of die andere locatie (kom ff niet op de naam) helemaal in het westen zijn de minst leuke, helemaal als je een race start bij het honkbal stadion en je weer naar de observatory moet terwijl je er net vandaan komt. Meestal skip ik deze races en zoek wat leukers om te doen. Bijvoorbeeld met wat collega's proberen om alle challenges te halen.

Bij Marked Man niet kiezen voor een snelle maar voor een logge zware auto. (B-Team Van of 4x4 zijn ideaal hiervoor.) Ook help het om niet op he hoofdwegen te blijven maar om de shortcuts te pakken. Meestal blijven de achtervolgers op de hoofdrijbaan, en gaan ze niet mee de shortcut routes in.

Wanneer krijg je de F1 Wagen?

[ Voor 1% gewijzigd door Meelobee op 12-02-2009 15:57 . Reden: F1 vraag toegevoegd.. ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Meelobee schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:54:
[...]

Vindt ik ook. De races naar de Observatory of die andere locatie (kom ff niet op de naam) helemaal in het westen zijn de minst leuke, helemaal als je een race start bij het honkbal stadion en je weer naar de observatory moet terwijl je er net vandaan komt. Meestal skip ik deze races en zoek wat leukers om te doen. Bijvoorbeeld met wat collega's proberen om alle challenges te halen.

Bij Marked Man niet kiezen voor een snelle maar voor een logge zware auto. (B-Team Van of 4x4 zijn ideaal hiervoor.) Ook help het om niet op he hoofdwegen te blijven maar om de shortcuts te pakken. Meestal blijven de achtervolgers op de hoofdrijbaan, en gaan ze niet mee de shortcut routes in.

Wanneer krijg je de F1 Wagen?
Krieger Racing WTR: 173 events winnen en dan moet je hem "takedownen". Als je de burning route van de Krieger Racing WTR haalt krijg je de Krieger PCPD Special, een politieuitvoering van deze F1 wagen.

Marked Man doe ik altijd met de Hunter Civilian, paint finish nummer 2, dat is ook de auto waar je door achterna gezeten wordt

[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 12-02-2009 16:16 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Verwijderd

[...]

Ik heb al een aantal Logitech webcams geprobeerd aan te sluiten op de ps3, maar tot nu toe zonder success. Heb nu wel de volgende link gevonden ps3 webcam list. Het lijkt erop dat alleen webcams die echt plug&play zijn en geen drivers nodig hebben werken.

Ik wil burnout op 100% :'( maar heb geen zin om een webcam ervoor te kopen.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Iemand hier toevallig een savegame die in licence B bezig is (Ik had net die lambo, dus volgens mij moest ik nog 4 races oid)? Mijn savegame is corrupt :'(

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
[...]

Maar goed, je eigen muziek toevoegen gaat dus niet...?
Ja zeker kan het wel op een xbox360, plug een ipod of mp3speler in usb ingang, download desnoods de ipod plug in van live voor eventuele acc ondersteuning ( als ik het goed zeg) en afspelen die hap. Heb ik ook gedaan en werkte perfect.

Andere methode is je muziek naar xbox transferen en dan afspelen en spel spelen, echter heb ik dit nog nooit uitgeprobeerd

succes ermee

[ Voor 7% gewijzigd door aliberto op 12-02-2009 20:50 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik heb vandaag de pc versie gekocht. Ligt het nu aan mij, of is de navigatie compleet ongebruiksvriendelijk? Ik kan er maar mijn weg niet in vinden?

Hoe sluit je het spel eigenlijk weer af? Ik gebruik nu alt-F4.
In de handleiding wordt er over Under the hood gesproken om je configuratie in te stellen, maar ook dat kan ik niet vinden. Ik vind het allemaal maar verwarrend. Ligt dit aan mij? (domme vraag waarschijnlijk)

Is er iemand die wel al gevonden heeft waar je je configuratie kan wijzigen en hoe je deftig moet afsluiten?

• rCk

rCk

mattderi schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:08:
Ik heb vandaag de pc versie gekocht. Ligt het nu aan mij, of is de navigatie compleet ongebruiksvriendelijk? Ik kan er maar mijn weg niet in vinden?

Hoe sluit je het spel eigenlijk weer af? Ik gebruik nu alt-F4.
In de handleiding wordt er over Under the hood gesproken om je configuratie in te stellen, maar ook dat kan ik niet vinden. Ik vind het allemaal maar verwarrend. Ligt dit aan mij? (domme vraag waarschijnlijk)

Is er iemand die wel al gevonden heeft waar je je configuratie kan wijzigen en hoe je deftig moet afsluiten?
Escape -> F2 en dan Save And Quit.
Die navigatie is opzich best wel okay. Vind hem goed te doen ;)

• Bor

Bor

Wat betreft de navigatie: er zit te veel achter dezelfde knoppen (escape F1 en F2) vind ik. Het geheel is onoverzichtelijk.

Verwijderd

rCk schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 21:29:
[...]

Escape -> F2 en dan Save And Quit.
Die navigatie is opzich best wel okay. Vind hem goed te doen ;)
Nooooouuuu, ik vond de navigatie ook wel even wennen, hoor... Met dat F1 en F2... En sommige opties, zoals herstarten, zitten weer niet onder Esc maar onder de Numpad keys (Easydrive): die had ik zeer zeker ook niet meteen door. Ik kan nu alles wel vinden, maar ik vond (hm, vind...) het wel anders dan anders en echt wennen. En het is trouwens Esc > F2 > F2 en dan Save and quit. ;) Het ligt in ieder geval niet aan jou, mattderi. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:36:
[...]

Ja, het duurde bij mij ook even voordat ik die gevonden had. Die optie zit in het Easy Drive menu. Ja, en ik had óók geen idee waar DAT zat...! 8) Druk op Numpad 6 en je opent dat menu: ga dan een paar opties naar beneden (Numpad 2 en 8 om te navigeren) en dan zie je de restart optie (vervolgens weer met Numpad 6 kiezen wat je wilt, etc. etc.). Je kan die gebruiken tijdens de race, maar ook daarna, zelfs als je de laatste race een uur geleden hebt gedaan.
Yeaa thanks man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel liep de hele tijd goed, hoge framerate en nu begint het spel op ineens te schokken als ik langer dan 5 min speel. Iemand een idee?

PC versie

Geen drivers veranderd en dat soor dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
ijskonijn schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 16:13:
[...]

Krieger Racing WTR: 173 events winnen en dan moet je hem "takedownen". Als je de burning route van de Krieger Racing WTR haalt krijg je de Krieger PCPD Special, een politieuitvoering van deze F1 wagen.

Marked Man doe ik altijd met de Hunter Civilian, paint finish nummer 2, dat is ook de auto waar je door achterna gezeten wordt
Dan moet ik nog een paar races maar die F1 bak is wel supergaaf, ga toch maar weer eens events spelen. Hen de laatste tijd alleen online gespeeld, heb nu rond de 360 challenges, nog 130 te gaan!

Die marked man en Road rages zijn niet zo moeilijk, ik heb wel 5 van die auto's achter me aan maar zoals hier boven al staat, rustig rijden, veel shortcuts met de 4x4 of de van en dan kom je er wel. Ze worden wel steeds lastiger.

Hen nu mijn platinum trophy, heb maar de PS eye gekocht, hopelijk gebruiken ze die nog met meer spellen anders is het wel zonde van het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Svennie schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 09:16:
Dan moet ik nog een paar races maar die F1 bak is wel supergaaf
Die F1 bak is inderdaad erg vet, volume vol op en en knallen maar, moet zeggen dat het motorgeluid van het ding erg goed is gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phyxion schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 19:25:
Iemand hier toevallig een savegame die in licence B bezig is (Ik had net die lambo, dus volgens mij moest ik nog 4 races oid)? Mijn savegame is corrupt :'(
Niemand die toevallig een savegame heeft?

Bump O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Ik heb een elite savegame voor je, maar denk niet dat je die wilt. Bovendien is ie voor de PS3. :P

Ik baal als een stekker dat ik een PS3 EyeToy moet hebben om alle trophies te halen, denk dat ik een vriend maar even vraag of ik 'm een avondje mag lenen om zo een mugshot te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Phyxion schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:01:
[...]

Niemand die toevallig een savegame heeft?

Bump O-)
Zitten gekoppeld aan je PSN account, gaat dus niet lukken:

Game Saves

We get lots of requests for save games. Sorry, we can’t recreate your save game for you.

This is for two reasons:

1. The information we have on our online servers is only a small fraction of that saved in your save game

2. Save game profiles are encrypted and locked to your PSN id and Gamertag (which means no one can share Burnout Paradise save games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel om de PC versie gaan. Ik ben alleen al ondertussen op de A-license.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

ijskonijn schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 10:09:
[...]

Die F1 bak is inderdaad erg vet, volume vol op en en knallen maar, moet zeggen dat het motorgeluid van het ding erg goed is gedaan!
Mooi om te horen, van de motoren vind ik de laatste, zeg maar 'ultieme' bike wel erg vet, alleen het geluid vind ik net wat te licht. Jammer, maarja hij rijd wel erg goed.

Die ene Hotrod die wheelies kan doen is overigens ook best lachen jongens! Wel riskant in races though. (mocht je hem daarvoor gebruiken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Svennie schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:20:
[...]

Zitten gekoppeld aan je PSN account, gaat dus niet lukken:

Game Saves

We get lots of requests for save games. Sorry, we can’t recreate your save game for you.

This is for two reasons:

1. The information we have on our online servers is only a small fraction of that saved in your save game

2. Save game profiles are encrypted and locked to your PSN id and Gamertag (which means no one can share Burnout Paradise save games)
Ging voor de PC versie, daar kan je wel savegames uitwisselen, dus als iemand nog een savegame heeft rond licence B dan heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

rCk schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 13:57:
[...]

Mooi om te horen, van de motoren vind ik de laatste, zeg maar 'ultieme' bike wel erg vet, alleen het geluid vind ik net wat te licht. Jammer, maarja hij rijd wel erg goed.
Dat klopt, enige voertuig in Burnout Paradise met een niet zo vet geluid vind ik, klinkt af en toe als een opgevoerde naaimachine dat ding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
wheeler schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:06:
Ik heb een elite savegame voor je, maar denk niet dat je die wilt. Bovendien is ie voor de PS3. :P

Ik baal als een stekker dat ik een PS3 EyeToy moet hebben om alle trophies te halen, denk dat ik een vriend maar even vraag of ik 'm een avondje mag lenen om zo een mugshot te maken.
Heb er maar 1 gekocht, kende niemand met zo'n ding. Je hebt hem maar 10 minuten nodig, eye toy aanzetten in burnout, online gaan, take down maken/krijgen e voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een mooi plaatje tussendoor :9~

Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn320/Krshnik01/Burnout%20Paradise/BurnoutParadise2009-02-1318-26-58-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ hierboven, leuk ! :D

Ik heb zojuist de WTR unlocked. Best leuke wagen, maar mis de bruutheid in het geluid alsnog. Maarja, wel leuke wagen! Nog 15 races en ik heb Elite License, nu moet ik mezelf wel dwingen om het af te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeiende gloeiende, wat een lekker en verslavend spel! Ben vandaag bezig geweest om met diverse auto's wat Burnouts te doen. Wel een gedoe om elke auto op te halen voor 1 race, maar ach, ondertussen kom ik genoeg tegen om me te vermaken. ;) Het is echt een spel dat je BLIJFT spelen!!! Ik wil elke keer stoppen omdat ik bang ben dat ik het spel te snel zat wordt, maar het wil niet lukken... ;)

En die graphics zijn me toch mooi, zeg... niet te geloven. Sfeervol ook. En vloeiend! Ik blijf me de hele tijd verbazen over alle details en ook hoever je in de verte kan kijken en hoe goed het loopt: hoe krijgen ze het voor elkaar, en dat zonder minutenlange laadtijden. Die crashes zijn elke keer weer anders en prachtig.

Zonet veel plezier gehad van de P12: een snelle stunter. De GT2400 rijdt ook lekker. Sommige bakken zijn echt bagger...! Op dit moment speel ik alles op de dag: ik vond het 's nachts soms te lastig om te zien waar ik heen moest. Maar het is wel super dat je zelf kan kiezen wanneer je rijdt: overdag, 's nachts, sunset, etc. of een automatische dag: echt top gedaan.

Het enige wat ik nooit doe, is Showtime... dat vind ik te absurd en dom voor woorden... Past totaal niet, vind ik, maar goed, er zijn er genoeg die het leuk vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 00:41:
Dit spel liep de hele tijd goed, hoge framerate en nu begint het spel op ineens te schokken als ik langer dan 5 min speel. Iemand een idee?

PC versie

Geen drivers veranderd en dat soor dingen.
Er zijn sinds een paar dagen nieuwe Nvidia drivers uit (je kan ze vinden op de downloadpagina van guru3d.com) die erg goed bij mij werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qumars
  • Laatst online: 21-01-2016
is het mogelijk om in game bij de PC versie je eigen muziek te draaien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Qumars schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:08:
is het mogelijk om in game bij de PC versie je eigen muziek te draaien ??
Je kunt hoe dan ook altijd de ingame muziek uitzetten en bv itunes draaien op de achtergrond.

Wat is marked man trouwens makkelijk (dwz in ieder geval tm a license). Nog nooit een race verloren. Enige wat je hoeft te doen is de andere auto's van de weg te knallen en je wint altijd.

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 14-02-2009 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Bor de Wollef schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 09:14:
[...]

Je kunt hoe dan ook altijd de ingame muziek uitzetten en bv itunes draaien op de achtergrond.

Wat is marked man trouwens makkelijk (dwz in ieder geval tm a license). Nog nooit een race verloren. Enige wat je hoeft te doen is de andere auto's van de weg te knallen en je wint altijd.
Ja en als je een hele snelle wagen hebt is het enkel beetje tegensturen bij een ram-actie van hun en je blijft gewoon doorcruisen. idd erg makkelijk. Net als de Road Rage races. Als je gewoon kalm blijft dan haal jeh et zo gemakkelijk. Maarja, enige races waar ik moeite mee had zijn een paar Burning Routes, maar dat was ook binnen de 5 pogingen gedaan. Gelukkig dat de moeilijkheidsgraad niet super hoog ligt. Maakt het spelplezier toch wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe doe je die burnout co-op challenges online eigenlijk? Moet je die op een of andere manier starten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bor de Wollef schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 10:57:
Hoe doe je die burnout co-op challenges online eigenlijk? Moet je die op een of andere manier starten oid?
Als je online bent met andere spelers naar Easy Drive (PS3: Pijltje naar rechts op D-Pad.) en daar kan je dan de challenges selecteren en starten. :)

Gisteravond heb ik alle gates, jumps en billboards gedaan, dus ik heb nu de 3 carbon auto's ook in m'n collectie :) Ook heb ik m'n Bike Licence naar 100% gebracht, de racemotor die je daarvoor krijgt is echt te gek, gaat ziekelijk snel en blijft toch nog bestuurbaar. Op naar de 101% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag de Burnout licensie gehaald. Ben ik al heel tevreden mee. ;) De Elite (als ik me niet vergis) licensie haal ik mss vanzelf ooit nog eens, maar die kan me verder gestolen worden: ik heb er een gruwelijke bloedhekel aan om in games 'alles' en '100%' te halen: je bent dan daar alleen maar mee bezig en ik weet uit ervaring dat er ALTIJD wel 1 of 2 dingetjes zijn waar je dan op vastloopt en die niet lukken en 'dan heb je alles voor niets gedaan'. Nee, ik geniet dan liever gewoon van een spelletje. ;) Ik ben trouwens sowieso niet van plan die Showtime te gaan doen, dus dan is 100% meteen al een onmogelijkheid.

Ik ga morgen mss ook maar eens een motor proberen: heb ik nog geen 1 keer gedaan!

Wat ik trouwens ook erg leuk vind is dat het weer een steeds wat verschilt: ik speel de laatste dagen constant overdag en het viel me op dat het soms een beetje mistig wordt en dan weer heel erg zonnig: dat houdt de variatie er wel in! Prachtig spel. Schitterende graphics. Heb ik al een paar keer gezegd maar ik blijf het maar mooi vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik merk dat sinds ik de platinum trophy heb ik minder speel, ben nu bezig met R2, ook super gaaf, maar ga zeker nog vaak BP spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die times challenges zijn wel lastig zeg. Elke keer als ik er een start gaat de helft van de spelers na een tijdje van de server af.

Is er trouwens ook een manier om spelers te bannen ipv alleen te kicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bor de Wollef schreef op zondag 15 februari 2009 @ 12:41:
Die times challenges zijn wel lastig zeg. Elke keer als ik er een start gaat de helft van de spelers na een tijdje van de server af.

Is er trouwens ook een manier om spelers te bannen ipv alleen te kicken?
Dat er spelers weggaan tijdens de challenges is inderdaad behoorlijk irritant. Ik ben al meer dan een week bezig om de challenge waar je met 8 spelers moet verzamelen in het honkbal stadion te halen, maar omdat er telkens spelers weggaan lukt het maar niet.

Werkt de camera voor de PS2 (Eyetoy)ook met Burnout Paradise? of moet je perse een PS3 (Playstation Eye) camera hebben? Als die van de PS2 ook werkt scheelt dat behoorlijk in de kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn er nog tips voor power parking (pc)? Dat wil me tot nu toe maar niet echt lukken. Hoe werkt het nu precies en waar moet je aan denken? Ik speel trouwens meer en meer online, echt leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:05:
Zijn er nog tips voor power parking (pc)? Dat wil me tot nu toe maar niet echt lukken. Hoe werkt het nu precies en waar moet je aan denken? Ik speel trouwens meer en meer online, echt leuk!
Dat vraag ik me ook al een tijdje af: ik heb het nog geen een keer gedaan. Zijn er bepaalde plekken of zo waar je moet inparkeren of kan dat overal...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:11:
[...]

Dat vraag ik me ook al een tijdje af: ik heb het nog geen een keer gedaan. Zijn er bepaalde plekken of zo waar je moet inparkeren of kan dat overal...?
Ik vond dit filmpje: how to powerpark

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=uWP8ElLc7xQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpje is een goede uitleg ja. Maar een beetje geluk heb je ook nodig :)

Over dat online spelen, hoe kan je nu challenges halen? Elke keer als ik online ga kom ik in free-burn terecht en meer gebeurt er eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2009 @ 19:24:
Filmpje is een goede uitleg ja. Maar een beetje geluk heb je ook nodig :)

Over dat online spelen, hoe kan je nu challenges halen? Elke keer als ik online ga kom ik in free-burn terecht en meer gebeurt er eigenlijk niet.
De 'server' adin moet de challenges met de hand starten via het menu. De meeste spelers doen dat niet. Meestal host ik gewoon zelf. Mensen zijn erg blij als ze in een server komen waar ze wel challenges kunnen halen. Enige nadeel is dat veel mensen gewoon niet weten wat ze moeten doen (hoewel het duidelijk in het scherm staat). Als je die kicked is de challenge ge-cancelled.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste