Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:19:
[...]

De normale prijs is € 29,99 overigens. Play is gewoon duur :P
Ik zit net op budgetgaming te kijken en had het door. Wel een heel mooi geprijsde game al zeg ik het zelf, zie je niet vaak meer waar de adviesprijs zelfs onder de €30,- is.

Pak net ook de nieuwe PCGP erbij en zie dat ze Burnout ook besproken hebben. De positieve punten;
- Keuzevrijheid
- Graphic's
- Weggedrag
De negatieve punten;
- Te kleine minimap (ze wisten zeker geen beter minpunt :p)
- geen retry (zit er wel in, zie dit filmpje)

Nog een screenshot (uit filmpje) dat je de demo gewoon kan unlocken en er de full game van kan maken:
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn320/Krshnik01/burnout.png

En meteen maar ook de trailer toevoegen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2009 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De demo kun je inderdaad unlocken maar ik wil graag een net hoesje eromheen. De prijs is echt ZEER netjes vind ik. Nu maar hopen dat het de verwachtingen waar kan maken ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Ze hebben de trophies van de DLC die er aan zit te komen weer weggehaald, zit weer op 81% waar ik een paar dagen geleden nog op 61% zat :9 Vind het ook wel netter zo, trophies die ik toch niet kan halen omdat ik de DLC helemaal niet heb wil ik ook niet in de lijst zien.

Heb nu ook mijn Burnout license, nu nog "even" alle events spelen en dan heb ik elite, maar dat zal nog wel even duren.

Baal flink dat ik geen compatible camera heb anders zou ik mijn eerste platinum trophy hebben, moet nog wel een event vinden, mis er nog 1 maar die vind ik nog wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Svennie op 02-02-2009 12:57 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat wordt een leuke update :D (naja 2 zelfs :P).

GTA4 maar weer even op de plank, Paradise time :P Ben wel blij met die barrelroll change, het lukte mij niet echt om er nonstop eentje te maken :$ Nu de radar/map nog wat verbeteren :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Take me down to the paradise city
Where the grass is green
And the girls are pretty
Oh, won't you please take me home
Ik heb net even een kleine 20 minuutjes de Trial gespeeld (ga geen full installeren als me bestelling nog onderweg is) en de eerste indrukken zijn echt erg goed!

Na een klein intro-tje wordt je meteen het spel ingegooid en kan je eigenlijk meteen gaan rijden. Gaandeweg je nieuwe dingen tegenkomt dan wordt het spel even op pauze/super-slomo gezet en krijg je uitleg over dat event of die shortcut e.d.
De graphics zien er ook erg goed uit en het loopt echt heel erg netjes. Er zit wel een frame-cap op van 60FPS ... maar dat mag niemand iets uitmaken :) Mijn mijn specs speel ik het op alles high, 2x AA en SSAO uit (SSAO is een flinke FPS-vreter) en de FPS lopen dan gewoon in de 60.
Het geluid ben ik ook zeker wel over te spreken. Goede soundtrack (GNR 8) ) en verder de andere nummer nog geen, voor mij dan, bekende nummers nog tegengekomen.
De besturing is ook echt helemaal super. Ik heb zelf een 360 controller aan de PC hangen en die wordt gewoon perfect gebruikt. De knoppen die je in het scherm ziet in het menu en tijdens de uitleg verspringen ook als je een muis/tobo combo gebruikt of een controller. Heel erg goed en gebruiksvriendelijk en tot nu toe nog maar in 1 ander spel gezien (GTAIV).
Nu ik toch GTAIV even aanhaal, de installatie gaat erg gemakkelijk. Je kan het zonder problemen installeren, de EA download manager aanbevolen voor patches e.d.. Ingame wordt je wel gevraagd om een EA account aan te maken, maar dit gaat ook erg gemakkelijk en is eigenlijk te simpel voor woorden in tegenstelling tot GTAIV waar die toch eigenlijk gewoon erg gebruikersonvriendelijk was.

Ik kan nu niet wachten totdat ik de full-game kan unlocken zodat ik ook echt verder kan spelen. In de trial heb ik nu 2 of 3 events gedaan en meer mocht niet meer. Je kan wel nog gewoon blijven rondrijden en alles ontdekken. Stunt-jumps en short-cuts worden er ook maar een klein aantal van opgenomen in de trial en de rest moet je echt de full voor hebben.

Wie nu nog twijfelt of het zijn 30€ waard is moet nog wel even wachten of de officiële trial download maar die zal vast heel binnenkort beschikbaar zijn.
Voor wie een goede arcade races zoekt waar genoeg te ontdekken valt ... kopen :+

Minpunten heb ik nog niet ontdekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06
Iemand enig idee of Burnout Paradise op de pc ook nog goed te doen is met tobo en muis?
En of ie stuurtjes ondersteunen (en dat lekker gaat spelen)?

Heb hem al voor de 360, maar wil hem ook op de pc tegen een vriend van me doen (die geen 360 heeft)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Martinspire schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 21:33:
Iemand enig idee of Burnout Paradise op de pc ook nog goed te doen is met tobo en muis?
Geen idee eigenlijk. Over het algemeen spelen dit soort games gewoon fijner met een controller vind ik. Ik overweeg om daarom maar een dual shock achtige controller aan te schaffen voor deze game. Kan niet wachten tot de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het even met de muis/tobo combo gespeeld en ik moet zeggen dat het goed te doen is. De auto's reageren niet supersnel met sturen zoals je in sommige andere spellen wel hebt dat je bijna een 45 graden bocht kan maken.
Ik zou zeggen, download de trail als deze er is en dan weet je het spel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:42

Ulti23

Quality Time

Ben nu bezig met de full game en alhoewel dit de eerste keer is dat ik Burn Out speel voelt het wel lekker aan, lekker gevoel van snelheid, leuke auto's, veel events.

Maar ik mis een beetje de opzet van het spel. Ik kreeg een beetje het gevoel van, ze mikke me in een grote stad en zoek het verder maar uit.

Het is dus gewoon de bedoeling dat ik ga exploren, auto's ga verzamelen, events complete en zoveel mogelijk extreme crashes maak?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Full game heb ik hier. Eerste keer ook dat ik Burnout speel. En het voelt geweldig aan. Toen ik met de eerste wagen wegreed had ik beetje het driver gevoel. Zonnig weer, flinke vering die ineens naar achter gaat zodra je vol gas geeft.

Ben nu bezig met mijn motor eerst motor challenges te halen. Die laatste motor wordt leuk denk ik :D. Geweldige game tot nu toe. Jammer dat je geen soort van teleport-mode heb om het mogelijk te maken dat jen iet van de heights naar downtown moet rijden.Alhoewel me dit nog niet verveeld want sommige wagens en de motoren zijn zo rap :P Lekker felle geluiden ook van de motoren, dit miste ik in veel race games nog bij de motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kwam er nu pas achter hoe groot het spel eigelijk is :$ 18% completed en 18/75 auto's :P Geen wonder dat ik online zo flut presteer met die start-autos :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nog 2 dagen voor de PC release. Heeft iemand de echte cover / box al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:37:
Nog 2 dagen voor de PC release. Heeft iemand de echte cover / box al gezien?
1 dag nog maar :+ Hij wordt hier morgen thuisbezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 19:14:
[...]

1 dag nog maar :+ Hij wordt hier morgen thuisbezorgd.
Hoe heb je dat gedaan? EA pre-order oid? Ik zie uberhaubt nog maar weinig shops die hem in de lijst hebben staan (al was het maar als " comming soon ").

[ Voor 19% gewijzigd door Bor op 04-02-2009 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via 12game. Hij staat daar nog wel op pre-order, maar heb vanmiddag een mailtje gekregen dat hij shipped is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

En de eerste patch is er ook al een dag voor release: meuk: Burnout Paradise: The Ultimate Box 1.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_uknow
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb het spel voor de pc, vandaag binnen gekregen. Als ik het spel opstart en inlog met mijn EA.com account, dan zie ik 'connecting to paradise servers' en dan zie ik het Criterion Games Network scherm, en vervolgens kan ik daar niks doen. Hoe begin ik het spel? Ik zit vast in dat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

rob_uknow schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:22:
Ik heb het spel voor de pc, vandaag binnen gekregen. Als ik het spel opstart en inlog met mijn EA.com account, dan zie ik 'connecting to paradise servers' en dan zie ik het Criterion Games Network scherm, en vervolgens kan ik daar niks doen. Hoe begin ik het spel? Ik zit vast in dat scherm.
Geen idee, je hebt het spel voor de release. Misschien zijn de servers gewoon nog niet up? Of word er iets tegen gehouden door een virusscanner / personal firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
rob_uknow schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 20:22:
Als het goed is zitten er rechts boven en onder een knop met "go back to game" oid.

[ Voor 16% gewijzigd door Nieroth op 04-02-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Heb hem al voor de 360, maar wil hem ook op de pc tegen een vriend van me doen (die geen 360 heeft)
Je kan ook je 360 controller op je PC aansluiten. Als die een draad heeft that is.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RappieRappie schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:02:
[...]

Je kan ook je 360 controller op je PC aansluiten. Als die een draad heeft that is.
Je kunt ook een X360 controller voor de pc kopen wireless and all dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_uknow
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nu wordt het games network scherm overgeslagen en kom ik in het spelmenu. De door mij ingestelde resolutie (1920x1080) werd eerst genegeerd en een groot deel van het scherm viel buiten beeld, gelukkig lost patch 1.0.0.1 dit probleem op.

Ik heb het spel nu gespeeld zowel met toetsenbord als gamepad, en ik moet zeggen dat het met het toetsenbord veel lekkerder speelt als met het gamepad. Standaard moet je gas geven met de A toets en achteruit rijden gaat met Z, terwijl links en rechtssturen met de pijltjestoetsen gaat, echt heel raar, dit heb ik maar snel aangepast.

Grafisch ziet het spel er verouderd uit. Een spel als Grid ziet er zoveel beter uit. Ik hoop maar dat de gameplay dit weer een beetje goed maakt.

Het spelmenu is een ramp, wat onlogisch, met f1 en f2 kan je door de verschillende menu categorieen switchen, maar dat gaat vrij traag. De escape toets werkt niet, je moet met backspace wijzigingen annuleren en terug gaan uit menutjes. Het is overduidelijk een console port. Het wordt tijd dat bedrijven meer tijd en energie stoppen in dit soort zaken, want het verpest de hele beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Game draait prima hoor... Niks op aan te merken. Dat doet EA weer goed. Net zoals Mirrors Edge. Deze morgen ook maar halen. Lekker on-line racen. :)

Paar screenies met Combined 2x2SSAA + 4xMSAA (=16 tot 24xAA oid) :P :

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/63rviw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2ezrypl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/5a4876.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/24oassx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/i6mjdg.jpg

Misschien ietwat gedateerd, maar ik vind het er zeker niet slecht uitzien hoor... :)

Edit. Kijk dan.

Sluikreclame:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/5ximo2.jpg

:+

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 05-02-2009 02:37 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ziet er goed uit die screens, wel jammer van de controls, is idd een rechtstreekse port van de consoles. Op de PS3 moet je ook even wachten als je wisselt van scherm bij de opties, ben er nu aan gewend maar ergerde me in het begin ook.

Gisteren weer online gespeeld, heb nu de 3 player timed challenges allemaal, blijft leuk online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

In Burnout Paradise wordt inderdaad geadverteerd, ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Heb ook al billboards gezien van Visual Studio en zelfs ene van een Nederlands iets (is ook nog eens gelokaliseerd dus), weet alleen niet meer zeker waar dat van was, ik dacht Radio 538.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ook leuk vind ik het feit dat je de tijd niet alleen lokaal kan laten gaan, maar ook 24 of 48 minuten cyclus maar ook kunt instellen om te doen. Dit is ook wel leuk.
En voor een free-roaming game vind ik deze game er nog echt wel vet uit zien! Overigens deed online het wel bij mij gister, gelukkig. Had al wat records verbroken :p. Dat is ook allemaal wel leuk. eerst SP maar eens uitspelen. Die upgrades voor die wagens zijn ook wel lachen. Grand Sicilian, kogelgaatjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister tijd online geraced, zelfs met mijn start-bakkies kwam ik toch aardig mee :) Al blijf ik het stom vinden dat je tegen elkaar enorm kan rammen, maar raak je een keer een gewone auto, meteen wrecked :/ Ach ja, van 18 naar 20% gegaan, gaat nog wel even duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
Iemand al de dual screen optie geprobeerd?
Bij mij blijft hij op m'n main scherm, vol beeld, maar wel de helft van het beeld zeg maar(dus uitgerekt beeld op 1 monitor, 2e niks). Hij wil er aan de linkerkant wat bijplakken en m'n rechtermonitor blijft leeg.
Heb ze geprobeerd om te wisselen, dus de andere monitor als primair en heb ze op m'n vidkaart omgewisseld, alles geprobeerd wat ik zo snel kan bedenken, maar helaas.

En mijn screenshots worden compleet zwart (prtnscrn -> paint), is er een screenshot knop?

[ Voor 4% gewijzigd door Nieroth op 05-02-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:08:
Gister tijd online geraced, zelfs met mijn start-bakkies kwam ik toch aardig mee :) Al blijf ik het stom vinden dat je tegen elkaar enorm kan rammen, maar raak je een keer een gewone auto, meteen wrecked :/ Ach ja, van 18 naar 20% gegaan, gaat nog wel even duren :P
Ik nodig je weer uit als ik je online zie, toch leuker om met bekenden online te spelen, als is het dan bekend via GoT in dit geval.

Via SP speel je de autos vrij dus daar moet je ook wat tijd in steken, gaat best snel.

[ Voor 8% gewijzigd door Svennie op 05-02-2009 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Svennie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:43:
Via SP speel je de autos vrij dus daar moet je ook wat tijd in steken, gaat best snel.
Ben ik nu ook mee begonnen, maar moet weer helemaal inkomen. Road rage gaat nog wel, maar bv marked man blijf ik 'te lief' rijden en wordt ik alsnog neergemaaid. Races ben ik altijd stom genoeg zo'n 100 meter voor de finish also nog te crashen, daar gaat eerste plaats. Daarbij blijf ik mn twijfels hebben over de AI, je ramt op top snelheid iemand van de baan, nog geen 5 seconde later rijd hij al weer naast je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
rob_uknow schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:42:
Grafisch ziet het spel er verouderd uit. Een spel als Grid ziet er zoveel beter uit. Ik hoop maar dat de gameplay dit weer een beetje goed maakt.
Hou je er wel rekening mee dat GRID maar 1 route heeft om te volgen, geen verkeer, geen shortcuts en niet een hele grote wereld heeft om te renderen? Loopt hier trouwens wel heel erg soepel. Stukken beter dan GTA in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Gisteren ook even lopen knallen. Game speelt goed en ziet er ook goed uit. Lekker arcade!

Alleen begrijp ik geen kont van dat online racen, ik join een server ( zo gedaan btw ) dan kom ik terecht bij andere racers. Maar dan? Is het een beetje free roaming? Kunnen we niet racen of dat "tag" modus doen? Hoe start je die ongein.

Is er ook een manier om te "spawnen" naar een deel van een map? Nu rij ik me soms te pletter om ergens te komen om bijvoorbeeld me auto te wisselen om daarna weer terug te rijden. Kan ik niet in de garage spawnen?

Verder een top game hoor...

om die mini map na dan ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ik trek niet te zwaar aan de grafische kant , het is gewoon een fun game, tenminste de demo beviel me wel, ik ga um voor de pc halen denk ik , lekker ragge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
DukeN schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:49:
Gisteren ook even lopen knallen. Game speelt goed en ziet er ook goed uit. Lekker arcade!

Alleen begrijp ik geen kont van dat online racen, ik join een server ( zo gedaan btw ) dan kom ik terecht bij andere racers. Maar dan? Is het een beetje free roaming? Kunnen we niet racen of dat "tag" modus doen? Hoe start je die ongein.

Is er ook een manier om te "spawnen" naar een deel van een map? Nu rij ik me soms te pletter om ergens te komen om bijvoorbeeld me auto te wisselen om daarna weer terug te rijden. Kan ik niet in de garage spawnen?

Verder een top game hoor...

om die mini map na dan ;)
Kies search ipv meteen join, kies dan voor een challenges of race server ipv een freeburn server.
Freeburn is vooral freeroam idd, maar je kan wel records zetten met snelheden op verschillende straten + records voor stunts e.d.
Zelf createn werkt nog het best, dan kan je zelf kiezen wat de server als volgende gaat doen ^^

[ Voor 4% gewijzigd door Nieroth op 05-02-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Freeburn bepaald dacht ik de host wat er gebeurd. Challenges (personal of do-it-together), tag-races of rondraces met vooraf ingestelde auto's, waar je zelfs auto's mag rijden die je nog niet eens hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Dan zal ik dat even proberen vanavond :)

Iemand nog tips voor die minimap? Races zijn lastig als je de stad niet uit je kopje kent. Momenteel ben ik @ work net als de meeste van jullie dus ik kan het volgende niet testen.

Ik las wat over richtings aanwijzers die aangeven waarneer je de afslag moet nemen. Is dit ook echt het geval?

Wat is in jullie ogen de beste wijze om races te rijden zonder gebruik te maken van "leer de stad uit je kop" modus?

edit:
wat best wel gaar is, is t crashen met bikes. Je bestuurder verdwijnt namelijk... en die wil ik juist zien rond vliegen / rollen ;)

edit2:
Burnout met 3 schermen, http://www.youtube.com/watch?v=A1_pw3ngFUk
Ziet er tof uit!

[ Voor 20% gewijzigd door DukeN op 05-02-2009 12:21 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:03:
[...]

Ben ik nu ook mee begonnen, maar moet weer helemaal inkomen. Road rage gaat nog wel, maar bv marked man blijf ik 'te lief' rijden en wordt ik alsnog neergemaaid. Races ben ik altijd stom genoeg zo'n 100 meter voor de finish also nog te crashen, daar gaat eerste plaats. Daarbij blijf ik mn twijfels hebben over de AI, je ramt op top snelheid iemand van de baan, nog geen 5 seconde later rijd hij al weer naast je.
Bij een race is het het beste om niet te boosten, hoe snel je ook rijdt ze houden je altijd bij (geld ook voor Marked man), bij races werkt voor mij het beste om zonder boost naar het einde te rijden en het laatste stukje te boosten, maar is vaak al niet eens nodig.

Bij Marked man (ik doe die met de carson burnout van) rij ik lekker rustig naar mijn bestemming, het is makkelijker om ze te ontwijken als je rustig rijdt nl, neem ook veel short cuts en plotseling links of rechts afslaan helpt ook. Neem ook een stevige auto, werkt beter dan een snelle. Ze worden wel steeds moeilijker.

Zoek voor road rage een makkelijke weg, bv de snelweg en de mountains.

[ Voor 5% gewijzigd door Svennie op 05-02-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wat ik wel zonde vind dat EA voor enkele wagens de geluiden van NFS hebben gerecycled...
De Tempesta bijv. (die krijg je zodra je je A-license unlocked) heeft het geluid van de Zonda... Klinkt wel leuk maar dat verpest het voor mij toch :P.

Anyway, geweldig spel. Ik ga weer ff wat spelen. Zit bij de motoren op 86% dus morgen maak ik die wel even af, kijken hoe die 4e motor rijdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Svennie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:15:
[...]

Bij een race is het het beste om niet te boosten, hoe snel je ook rijdt ze houden je altijd bij (geld ook voor Marked man), bij races werkt voor mij het beste om zonder boost naar het einde te rijden en het laatste stukje te boosten, maar is vaak al niet eens nodig.

Bij Marked man (ik doe die met de carson burnout van) rij ik lekker rustig naar mijn bestemming, het is makkelijker om ze te ontwijken als je rustig rijdt nl, neem ook veel short cuts en plotseling links of rechts afslaan helpt ook. Neem ook een stevige auto, werkt beter dan een snelle. Ze worden wel steeds moeilijker.

Zoek voor road rage een makkelijke weg, bv de snelweg en de mountains.
Sorry hoor, maar misschien dat het in het begin niet nodig is, maar in de latere races en zeker online moet je zoveel mogelijk boosten. Het punt zit hem vaak in stuurfouten of niet zitten op te letten (dat er een grote vrachtwagen aankomt bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zie je wel, EA kán wel goede (race)games maken! Dit is een puik spelletje, en het draait prima op de PC.

Het enige wat ik aan te merken heb is dat deze installer (default) de zoveelste EA-map in m'n Program Files maakt.

EA
EA Games
EA Sports
Electronic Arts

... Kunnen ze dat niet gewoon eens uitzoeken en in één map mikken? :P

@onder: Ik heb niks over C:\ gezegd, alleen Program Files. Waarom zou ik die map ook anders gaan noemen dan ik gewend ben? :+

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu gespeeld zowel met toetsenbord als gamepad, en ik moet zeggen dat het met het toetsenbord veel lekkerder speelt als met het gamepad. Standaard moet je gas geven met de A toets en achteruit rijden gaat met Z, terwijl links en rechtssturen met de pijltjestoetsen gaat, echt heel raar, dit heb ik maar snel aangepast.
Ik moet zeggen dat daar eigenlijk niets raars aan is. Je kan krampachtig met 1 hand gaan racen, maar veel relaxer is het om 2 handen te gebruiken gespreid over je tobo. Toen ik ook nog racde met het tobo stelde ik eigenlijk altijd deze combo in a/z/pijl links + rechts.

Het menu is verder wel een beetje vreemd met de F1/F2/backspace, maar dat lijkt mij gewoon te mappen? Met een controller werkt de besturing helemaal vlekkeloos.
Daarbij blijf ik mn twijfels hebben over de AI, je ramt op top snelheid iemand van de baan, nog geen 5 seconde later rijd hij al weer naast je.
Dat is volgens mij helemaal expres gedaan. Je moet bij bepaalde races ook een x aantal takedowns maken en dat gaat je nooit lukken als de AI helemaal verspreid over het veld rijdt.

Grafisch is het gewoon een spel wat meekan met de hedendaagse games. Let er wel op, je moet wel een hoog aantal FPS hebben om dit gewoon goed te kunnen spelen. Ik speel het voluit met 2xAA en de FPS is fixed op 60.

Mijn mening; een zo goed als perfecte port(remake) _/-\o_ .

alleen jammer dat als je alt-tab doet je CPU load maxxed out blijft

Online nick = Krshnik01 ;)

@hierboven, wie installeert er dan ook in de C:\Program Files map :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
TheZeroorez schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:37:
Zie je wel, EA kán wel goede (race)games maken! Dit is een puik spelletje, en het draait prima op de PC.
Neen, EA kan dat niet. De crew van Criterion Games kan dat. EA doet "slechts" het uitgeven en distributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
En die werken voor EA ;) Ok, het is Criterion die het spel maakt, en EA die het uitgeeft. Maar je begrijpt wat ik bedoel ;)

@onder: Misschien moet je "ok" en "maar je begrijpt wat ik bedoel" eens lezen als een 'ehm, oja. je hebt gelijk.'

Maar ik hoef toch niet verder uit te leggen wat ik bedoelde? De laatste jaren is er _veel_ commentaar op EA geweest, en al helemaal op de NFS-reeks. Ik ben het niet geweest die heeft gezegd dat EA geen racegames kan maken, maar het is meer dan eens genoemd ;)

[ Voor 60% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Alleen daarmee scheer je alles over één kam. EA heeft het niet gemaakt dus je opmerking dat EA goede games kan maken, gebaseerd op Burnout Paradise, klopt gewoon niet ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:11

RC2

Resistance is futile

update op mijn PS3 binnen gehaald en wat verschrikkelijk lelijk die nieuwe billboards, samen met het niet werken van de newspage lijkt dit me niet de beste update die ze gedaan hebben.

Who wants to life forever anyway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We're fixing it :+

Dat blauw vind ik echt lelijk :/ Meteen maar die party pack gekocht, weet niet eens wat het is :+ Maar catney (oid) en motors had ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

ijskonijn schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 08:47:
[...]

In Burnout Paradise wordt inderdaad geadverteerd, ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Heb ook al billboards gezien van Visual Studio en zelfs ene van een Nederlands iets (is ook nog eens gelokaliseerd dus), weet alleen niet meer zeker waar dat van was, ik dacht Radio 538.
Misschien is dit wel 1 van de redenen dat de game maar 30 euro kost.

Als ze dit nu meer doen, dan kunnen ze games altijd voor dit geld verkopen.

30 euro is imho een prijs die ik wel voor ELKE nieuwe game betaal die ik graag zou willen hebben. Soms heb ik zoiets van; ik wil hem wel proberen, maar ik wacht wel even totdat ie in de budgetbak ligt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:11:
[...]

Misschien is dit wel 1 van de redenen dat de game maar 30 euro kost.

Als ze dit nu meer doen, dan kunnen ze games altijd voor dit geld verkopen.

30 euro is imho een prijs die ik wel voor ELKE nieuwe game betaal die ik graag zou willen hebben. Soms heb ik zoiets van; ik wil hem wel proberen, maar ik wacht wel even totdat ie in de budgetbak ligt. :P
En het is ook gewoon goed uitgevoerd en erg bijpassend in dit spel. En het zijn er niet teveel zodat je overal reclame ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Yep. Inderdaad.

Dit hele spel draait heerlijk.

Zou de tijd van brakke ports nu dan eindelijk voorbij zijn? :)

Ik hoop het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Patch 1.60 schijnt ook uit te zijn maar ik vind nergens een download link. Weet iemand meer?
Patch 1.60 voor Purnout Paradise is uit! Deze patch doet meer dan slechts de game klaarmaken voor de betaalde DLC, maar brengt ook een paar gameplaywijzigingen met zich mee. De volledige lijst zie je hieronder, maar de meest populaire feature van de update zal waarschijnlijk de restart-functie zijn. Je kan nu zonder terug te rijden naar de start de race opnieuw starten. De volledige patchlist:

+ In-Game Store - Allowing you to easily buy the new content packs.

+ Vehicle dynamics changed - Tweaking of handling for some cars.

+ New performance display - The way that the cars performances are displayed has been changed to make it more easy to compare cars.

+ Junkyard filter - Pick between cars, bikes, Legendary Cars, Toy Cars and Boost Specials.

+ Stunt Run - Countdown timer to be slower, until you reach high multipliers.

+ Events Rebalanced - Speeds of rival cars and Burning Route times to be change to accommodate new car speeds.

+ Road Rage - Time will no longer be added when you hit target number of cars.

+ Visuals - Billboards, Smashes and Super Jumps now in new colours for added visibility.

+ Lighting - More vibrant visuals.

+ Restart - You can quit or fail an event and choose to restart it.

+ Barrel Rolls - Hit a split-ramp and barrel rolls now automatically right themselves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die barrel roll is achteraf best jammer, had ik paar dagen geoefend om leuke rolls te maken, maar nu lukt het niet meer om een double barrelroll te maken (bij dat oude vliegveld was dat bv mogelijk).

En @svennie, mn neefje was aan het rijden en die had jou schijnbaar uitgenodigd :P Leuk dat die kort daarna de playstation weer abrupt uitzet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik probeer al sinds gisteren om online te komen met de pc versie van Burnout Paradise.

Telkens ik wil inloggen met mijn bestaande EA account krijg ik de melding "you have entered an invalid account name"

Bij EA kan ik inloggen met mijn email adres als account name, maar in de game kan ik gewoon geen email adres intikken bij account name ( het @ tekentje werkt daar namelijk niet ). Als ik echter naar de ea site ga kan ik daar zonder probleem inloggen met mijn email adres en paswoord.

Ook een nieuwe account aanmaken lukt niet om dezelfde reden...

Hoe hebben jullie de account werkend gekregen ????

Bedankt,

Fretbol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:44:
Patch 1.60 schijnt ook uit te zijn maar ik vind nergens een download link. Weet iemand meer?
[...]
Toen ik mijn BOP-disc in m'n PS3 stopte gaf hij automatisch aan dat er een update was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Martinspire schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 17:08:
[...]

Sorry hoor, maar misschien dat het in het begin niet nodig is, maar in de latere races en zeker online moet je zoveel mogelijk boosten. Het punt zit hem vaak in stuurfouten of niet zitten op te letten (dat er een grote vrachtwagen aankomt bijvoorbeeld).
heb mijn burnout license (moet voor elite nog 107 events 8)7) en heb de meeste races tot nu toe zo gedaan. Online is een ander verhaal dan rij je tegen mensen, dan gaat het om de beste auto/snelheid en erg belangrijk je route.
SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:20:
En @svennie, mn neefje was aan het rijden en die had jou schijnbaar uitgenodigd :P Leuk dat die kort daarna de playstation weer abrupt uitzet :/
Vroeg me al af waar je ineens heen was :9 Heb daarna zelf een game gestart en heb nu alle 2p & 3p challenges (timed and freeburn) en een hoop 4,5,6,7,8 player challenges gehaald, heerlijk als je zelf de challenges start. Heb nu ook een vette auto erbij de Carbon Uberschall 8, dat ding rijdt lekker.

[ Voor 41% gewijzigd door Svennie op 06-02-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 01:59:
Hallo,

Ik probeer al sinds gisteren om online te komen met de pc versie van Burnout Paradise.

Telkens ik wil inloggen met mijn bestaande EA account krijg ik de melding "you have entered an invalid account name"

Bij EA kan ik inloggen met mijn email adres als account name, maar in de game kan ik gewoon geen email adres intikken bij account name ( het @ tekentje werkt daar namelijk niet ). Als ik echter naar de ea site ga kan ik daar zonder probleem inloggen met mijn email adres en paswoord.

Ook een nieuwe account aanmaken lukt niet om dezelfde reden...

Hoe hebben jullie de account werkend gekregen ????

Bedankt,

Fretbol ;)
Ik log niet met een mail adres in, maar gewoon met een username/pass (die moet je op de site voor reggen ook gewoon aangeven onder het kopje EA Account https://profile.ea.com/acctcreate.do ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Als ik goed begrijp (door te hebben gezocht) heeft Burnout Party Pack? dus geen splitscreen? ;( Dus als je met 8 spelers gaat spellen moet je omstebeurt de controller doorgeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Svennie schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 08:59:
Vroeg me al af waar je ineens heen was :9 Heb daarna zelf een game gestart en heb nu alle 2p & 3p challenges (timed and freeburn) en een hoop 4,5,6,7,8 player challenges gehaald, heerlijk als je zelf de challenges start. Heb nu ook een vette auto erbij de Carbon Uberschall 8, dat ding rijdt lekker.
Hij had me wel weer een tweetal trofee's geregeld :P

Ben later nog wat races gaan doen, stuntruns gingen erg goed. Leuk dat als de tijd op is en zolang je niet crashed kan je je run blijven volhouden (steeds even boost doen om tijd vol te houden), dan naar leuk plekje met bergen jumps, weer target gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlboy schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:27:
Als ik goed begrijp (door te hebben gezocht) heeft Burnout Party Pack? dus geen splitscreen? ;( Dus als je met 8 spelers gaat spellen moet je omstebeurt de controller doorgeven? :)
Dit klopt, je kiest een aantal spelers en een aantal ronden. En vervolgens wordt er per ronde een challenge gekozen. Die moet iedereen één voor één doen door de controller rond te geven. Daar krijg je dan weer punten voor. Speler met de meeste punten wint aan het einde.

Het is best leuk gedaan allemaal. Het zijn ook nog wel afwisselende challenges. Doe een barrel roll en crash met de landing is er één bijvoorbeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 19:55
Nieroth schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:11:
Iemand al de dual screen optie geprobeerd?
Bij mij blijft hij op m'n main scherm, vol beeld, maar wel de helft van het beeld zeg maar(dus uitgerekt beeld op 1 monitor, 2e niks). Hij wil er aan de linkerkant wat bijplakken en m'n rechtermonitor blijft leeg.
Heb ze geprobeerd om te wisselen, dus de andere monitor als primair en heb ze op m'n vidkaart omgewisseld, alles geprobeerd wat ik zo snel kan bedenken, maar helaas.
Ja, net gedraaid op dual screen. Geeft een prachtig effect, een stuk landschap in je peripheral vision. Op de hoogste grafische settings was de framerate op 3200x1200 wat te laag op mijn x1950pro 512 MB maar met een beetje downtunen is het goed te doen.

Had eerst ook problemen om het aan de praat te krijgen. Wat je moet doen, is zorgen dat je twee monitoren als één grote desktop worden gezien door je PC. Dus niet dual view (bv. twee maal 1600x1200), maar een horizontal span (bv. eenmaal 3200x1200). Vervolgens via het Burnout Configuration-programma de resolutie/dual screen instellen voordat je de game start.

Ik heb een Radeon kaart, en dit is dan in te stellen via de basic mode van catalyst control center (kijk onder desktop mode in display manager). nVidia kaarten kunnen het ook.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
Hm, ik heb alleen extended of clone.
Draai die 9.1 drivers met CCC, hij zegt wel: Kies hier extend, clone of stretch, maar vervolgens kan ik alleen extend, clone en single kiezen.
Lijkt me vreemd dat m'n 4850 dat dan niet kan, naja, nog maar is goed rondzoeken dan zo.

Edit2: gevonden waarom het niet werkt. Vista ondersteund blijkbaar geen stretching :(
http://support.ati.com/ic...nowledge&questionID=26771

[ Voor 30% gewijzigd door Nieroth op 06-02-2009 14:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 11:54

Wanny

nlboy schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:27:
Ja dat klopt, je geeft de controller door aan je buurman/vrouw.

Just 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanny

Wanny

SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:20:
Die barrel roll is achteraf best jammer, had ik paar dagen geoefend om leuke rolls te maken, maar nu lukt het niet meer om een double barrelroll te maken (bij dat oude vliegveld was dat bv mogelijk).

Volgens mij moet je nu met je L3 knop sturen naar de richting van je barrel rol. Je draait dan wel door in plaats van dat je auto automatisch weer leveld.

Just 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je moet bijna 3 handen hebben om nog normaal alles te bedienen :P (al moet ik toegeven dat bij GTA4 de camera bediening wat beter is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanny

Wanny

Nou heb ik gisterochtend de PS3 update 1.60 geinstalleerd. Ik had toen een Burning Route opgestart, maar waar is de restart optie? Ik heb via start in de opties gekeken, maar kon het niet vinden. Moet wel toegeven dat ik het 5 minuten voor dat ik de deur uit moest, het geprobeerd heb. Het failen van de route gaf mij ook geen restart optie...

Iemand die het wel is gelukt een race, etc te restarten?

Just 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
Wanny schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:19:
Nou heb ik gisterochtend de PS3 update 1.60 geinstalleerd. Ik had toen een Burning Route opgestart, maar waar is de restart optie? Ik heb via start in de opties gekeken, maar kon het niet vinden. Moet wel toegeven dat ik het 5 minuten voor dat ik de deur uit moest, het geprobeerd heb. Het failen van de route gaf mij ook geen restart optie...

Iemand die het wel is gelukt een race, etc te restarten?
Nee, in de pc patch zou die ook zitten, maar kan hem helaas nergens vinden :(

Kwam er net pas achter dat je knipperlichten aangeven welke afslag je moet hebben in een race, best handig opzich :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij zit erin, via D-pad rechts drukken zit hij daar ergens in het menu, athans daar kwam ik zoiets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:47:
Hij zit erin, via D-pad rechts drukken zit hij daar ergens in het menu, athans daar kwam ik zoiets tegen.
Klopt helemaal, PC versie met 360-controller. D-pad rechts en dan D-pad naar beneden tot je restart tegenkomt en dan nog een keertje D-pad rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Net de Firehawk GP unlocked. Wat een beest van een motor!

Nu ben ik met de auto's weer verder gegaan, ben nu effe alle Burning routes aan het uitwerken. Maar tot mijn verbazing kwam ik te weten dat ik geen Burning route voor de Nakamura SI-7 kan vinden? Wie weet waar hij zit, want ik zie 'm niet op me minimap als ik erin rijd, is het toevallig een straat die ik gemist heb dat ik de challenge nog niet 'unlocked' heb? Of werkt het zo niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanny

Wanny

rCk schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:14:
Net de Firehawk GP unlocked. Wat een beest van een motor!

Nu ben ik met de auto's weer verder gegaan, ben nu effe alle Burning routes aan het uitwerken. Maar tot mijn verbazing kwam ik te weten dat ik geen Burning route voor de Nakamura SI-7 kan vinden? Wie weet waar hij zit, want ik zie 'm niet op me minimap als ik erin rijd, is het toevallig een straat die ik gemist heb dat ik de challenge nog niet 'unlocked' heb? Of werkt het zo niet....
Burning route is op kruising vanSullivan & 9th.

Just 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Vandaag de update gedownload op de Xbox 360, wat is er in godsnaam met die kleuren gebeurd??
Allemaal van die superfelle zuurstokkleuren, blegh....kan ik dat ook uitzetten, dus zoals het stond voor de path?

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 21:46
Ik heb net de PC versie gekocht en heb net even een uurtje zitten spelen het spel doet het echter veel beter dan mijn verwachtingen.

maar nu heb ik een vraag hoe kom ik uit de game om af te sluiten :(
want dat kan ik nergens vinden en ook en restart na een race.. niet.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wanny schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 16:50:
[...]

Burning route is op kruising vanSullivan & 9th.
Thank you, you rock!
Bedankt, nu ken ik die ook afsluiten en hoef ik niet terug voor die in een later stadium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
wat is dit voor bs er is nu eindelijk een restart optie maar die is alleen tijdens het event en niet na het event mogelijk das is echt stompzinnig. Ik dacht eindelijk ff een paar stunt runs te kunnen doen maar ze hadden de optie net zo goed niet in kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

ravw schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:55:
Ik heb net de PC versie gekocht en heb net even een uurtje zitten spelen het spel doet het echter veel beter dan mijn verwachtingen.

maar nu heb ik een vraag hoe kom ik uit de game om af te sluiten :(
want dat kan ik nergens vinden en ook en restart na een race.. niet.
Ik heb ook een tijdje gezocht om eruit te komen en heb het uiteindelijk gevonden: esc => F2 => F2 en dan is er save en quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik online kan spelen?

Ik start het spel en login en dan kan ik kiezen tussen cars en bikes :?

Ik zie nergens een optie staan voor multiplyer 8)7

Volgens mij zie ik iets over het hoofd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:29:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik online kan spelen?

Ik start het spel en login en dan kan ik kiezen tussen cars en bikes :?

Ik zie nergens een optie staan voor multiplyer 8)7

Volgens mij zie ik iets over het hoofd |:(
Spel gewoon normaal opstarten en dan vervolgens op pijltje naar rechts drukken(PS3). Je kiest dus later pas voor multiplayer, weet alleen niet wat de toetsen zijn voor de PC of 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds donderdag de ultimate box binnen, echt een goede aankoop. Ook al race je niet, een beetje rondrijden, bilboards en dergelijke kapot rijden en jumps maken is ook geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanny

Wanny

Ligt het aan mij of is de sponsorcode optie nu weg in de "Under the hood" scherm in het menu onder Start?

Just 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
het valt wel op als je online speelt met de pc versie, je constant mensen moet muten omdat pc-gebruikers vaak geen headset hebben dus het geluid/muziek via hun boxen de mic inkomt en dus bij mij weer uit de speaker. Erg irritant. Bij de XBox360 versie geen last van gehad omdat iedereen daar een originele headset heeft meestal :).

[ Voor 6% gewijzigd door draakhoofd op 07-02-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:10

Superkiwi

Hoi doei

Voor de singelplayer is er niks veranderd toch met de nieuwe update?
Zoals ik zie is het alleen voor multiplayer anders geworden.
En nieuwe kleurtjes in het menu, ook leuk haha

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 02:21:
[...]

Spel gewoon normaal opstarten en dan vervolgens op pijltje naar rechts drukken(PS3). Je kiest dus later pas voor multiplayer, weet alleen niet wat de toetsen zijn voor de PC of 360.
oke ff proberen thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:18
draakhoofd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 12:21:
het valt wel op als je online speelt met de pc versie, je constant mensen moet muten omdat pc-gebruikers vaak geen headset hebben dus het geluid/muziek via hun boxen de mic inkomt en dus bij mij weer uit de speaker. Erg irritant. Bij de XBox360 versie geen last van gehad omdat iedereen daar een originele headset heeft meestal :).
Volgens mij filtert het bij de pc eruit hoor.
Bij mij iig wel...

Anyway heb even een korte gameplayfilmpje gemaakt

tip= http://www.youtube.com/watch?v=G2vZspy7zUw&fmt=18

Ik vind hem echt leuk :), een echte aanrader dus.
Veel beter dan NFSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm.. hebben meer mensen op dit moment problemen om contact te maken met de burnout paradise servers?

kom namelijk niet meer online sinds een half uurtje ongeveer(pc versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:18
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:49:
Uhm.. hebben meer mensen op dit moment problemen om contact te maken met de burnout paradise servers?

kom namelijk niet meer online sinds een half uurtje ongeveer(pc versie)
Ik ook :).

Het is soms wel klote als je van de ene kant naar de andere kant van de map moet en dan 1 keer ergens verkeerd ingaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels is hij weer online god thank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Zo net alle Super Jumps gehaald, een leuke reward gekregen. Wel leuke bak. De Amerikaanse bakken klinken eigenlijk zo lekker. Jammer dat de handling van een stel niet aan mijn wensen voldoet, anders wist ik het wel...
Het is echt wel een goed spel! Niet alleen leuk maar soms ook best uitdagend, sommige Burning routes hebben me flink wat vraagtekens gegeven hoe het wel niet moest, en dan met een perfecte ronde niet 2:06:00 rijden maar 2:05:85, nog nooit zo blij geweest dat ik een race op Paradise heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de pc-demo gedownload en gespeeld... lachen dit! :) Mooi dat 'ie nu ook op de pc uit is. Na het eerste half uur spelen had ik meteen de drang 'm te kopen: slimme demo dit! :) En niet duur: ook heel mooi! Loopt als een trein op m'n nieuwe computer. Wordt het trouwens ook echt nacht op een bepaald moment? Bij mij leek het mistig te worden dus ik dacht het wordt avond maar niet dus. Hoe lang duurt zo'n 'dag' ingame?

EDIT:
Zit er bij die demoversie (als je 'm full maakt) ook een manual pdf? Lijkt me toch wel handig. Zo was ik nogal even bezig om er achter te komen waar je de controller moet instellen en zo. En ook al die icons op de map kunnen wel wat uitleg gebruiken...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 21:46
Wat een verslavend spel zeg :)
Heerlijke gewoon.

hier 2 screenshots van de game (pc versie)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/BurnoutParadise2009-02-0719-12-54-3.jpg

Kijk ma zonder handen :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/Diverse/BurnoutParadise2009-02-0718-55-07-9.jpg

mm kijk ma zonder tanden :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:41
Nieuwe kleuren van PS3 burnout zijn ook mooi alles lijkt ook wel scherper je ziet meer in de verte lijkt wel.
Nieuwe news screen en dat menu voor car bike en party is wel jammer kost alleen maar meer tijd om het spel op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Ik vind de "nieuwe" kleuren niks: zit nu op 95% en ben blij dat ik nog maar 5% met deze kleuren en tinten hoef te spelen. Het sfeertje was precies goed maar is nu teveel cartoon/party geworden. Snap ook niet dat de billboards plotseling moeten animeren en waarom alle jumps etc op de kaart zijn voorgedrukt. Dat maakt het allemaal wel een stukje makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net het spel online gekocht. Offline kan ik 'm een paar euro goedkoper krijgen, maar ik had geen zin om te wachten. En kom op zeg, 30 euro, waar hebben we het over! Ik kan alleen nergens een manual vinden, da's wel jammer. Ook al zat het met zo'n arcadespel geen dikke manual zijn... ;) Iemand enig idee of en zo ja waar een pdf te vinden is? Het is in ieder geval echt zo'n spel dat je steeds blijft spelen: nog 1 keer een race hier en dan nog 1 keer een race daar... En het ziet er echt prachtig uit: veel details, mooie effecten, etc. Over 'veel' gesproken: wat een hoop shortcuts en zo! Ik vind trouwens dat (vooralsnog) het gewoon rondrijden ook leuk is: je kan dan bijv. de billboards gaan rammen en jumps zoeken. Leuk dat je niet ALLEEN in een race verder kan komen in het spel. En die snelle refuel, repair, repaint (is er nog meer?) is ook te gek. Ja, ik ben blij dat dit spel nu op de PC is!

Ik vermaake me prima de laatste tijd moet ik zeggen met EA games: Mirror's Edge, Burnout Paradise... ga zo door, EA! :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:27:
Net de pc-demo gedownload en gespeeld... lachen dit! :) Mooi dat 'ie nu ook op de pc uit is. Na het eerste half uur spelen had ik meteen de drang 'm te kopen: slimme demo dit! :) En niet duur: ook heel mooi! Loopt als een trein op m'n nieuwe computer. Wordt het trouwens ook echt nacht op een bepaald moment? Bij mij leek het mistig te worden dus ik dacht het wordt avond maar niet dus. Hoe lang duurt zo'n 'dag' ingame?

EDIT:
Zit er bij die demoversie (als je 'm full maakt) ook een manual pdf? Lijkt me toch wel handig. Zo was ik nogal even bezig om er achter te komen waar je de controller moet instellen en zo. En ook al die icons op de map kunnen wel wat uitleg gebruiken...
De duur van een dag, kan je volgens mij instellen, maar bij mij stond het op 48 minuten.
Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:04:
Net het spel online gekocht. Offline kan ik 'm een paar euro goedkoper krijgen, maar ik had geen zin om te wachten. En kom op zeg, 30 euro, waar hebben we het over! Ik kan alleen nergens een manual vinden, da's wel jammer. Ook al zat het met zo'n arcadespel geen dikke manual zijn... ;) Iemand enig idee of en zo ja waar een pdf te vinden is? Het is in ieder geval echt zo'n spel dat je steeds blijft spelen: nog 1 keer een race hier en dan nog 1 keer een race daar... En het ziet er echt prachtig uit: veel details, mooie effecten, etc. Over 'veel' gesproken: wat een hoop shortcuts en zo! Ik vind trouwens dat (vooralsnog) het gewoon rondrijden ook leuk is: je kan dan bijv. de billboards gaan rammen en jumps zoeken. Leuk dat je niet ALLEEN in een race verder kan komen in het spel. En die snelle refuel, repair, repaint (is er nog meer?) is ook te gek. Ja, ik ben blij dat dit spel nu op de PC is!

Ik vermaake me prima de laatste tijd moet ik zeggen met EA games: Mirror's Edge, Burnout Paradise... ga zo door, EA! :)
De manual heb ik volgens mij op de site van criterion gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tip, rij op de 'verkeerde' rijstrook -> gratis boost refill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik had Burnout 2 op de PS2 altijd al willen hebben. Toen ik die eindelijk had was het ook echt geweldig.
Ben blij dat het nu op de PC is!

Het spel draait zelfs op mijn oude knakker op zijn hoogst. Behalve shadows; die medium..
Het enige gekke is dat, als ik mijn Driving force pro aansluit. Ik volgens mij heel veel Force feedback mis. Ik mis het tegensturen in de bochten. Mis heel veel vibraties. Meer mensen hier last van? Ik heb een update eropstaan. Misschien dat het daaraan ligt? Nu is het nog even leuker zonder stuur. Maar zodra de effecten goed zijn. Zal het met stuur alleen maar leuker zijn. (hoop ik)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de FF niet aanpassen in de opties? Ik heb het wel zien langskomen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:00

Rayzman

+31 Rayzman

Als je hem online hebt gekocht is demanual te vinden door in ea downloader op de boxcover te wijzen. Dan krijg je een linkje met manuals.

FF opties zitten in het onderste menuitem bij waar je de controls kan instellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Rayzman op 08-02-2009 11:46 ]

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ja klopt. Dat weet ik ook. Alleen die staan al op Force staat op High. Vibration staat ook op High. En het maakt ook niks uit of ik nu reverse doe of niet....

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayzman schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:45:
Als je hem online hebt gekocht is demanual te vinden door in ea downloader op de boxcover te wijzen. Dan krijg je een linkje met manuals.
Tjonge... daar was ik zelf nooit opgekomen...! Bedankt voor de tip! :)

EDIT:
Net voor het eerst Showtime gedaan... wat is dat voor maffe mode...? 8)7 Dat had voor mij echt niet gehoeven...

Weet iemand trouwens of je ook in 1 keer naar de offline mode kan gaan? Ik kom bij het opstarten altijd bij het online inlogscherm en moet dan cancelen weer terug naar de game... beetje omslachtig.
Start je trouwens altijd bij dezelfde junkyard? Ook een beetje minder.

EDIT 2:
Ik heb alle menu's tig keer doorgekeken maar ik kan nergens de optie vinden om de race te herstarten... :X Ben ik nou gek of eh...?
En wat moet ik met Easy drive...? Wat heb je daaraan? Er zijn nogal wat dingen die mij niet duidelijk zijn, moet ik zeggen... Zoals die Road rules... Dat moet je eerst aanzetten of zo...? En dan de straat in rijden...? En dan heb je Time en Showtime...? Vage boel...

EDIT 3:
Gloeiende gloeiende... het is soms wel ERG lastig om te zien welke afslag je moet nemen. Zonet ging ik tijdens een race wel 4 keer naar de map maar omdat de ingame map nogal veraf is, nam ik vlak voor de finish alsnog de verkeerde afslag. |:( Begin me een beetje te irriteren hier, moet ik zeggen... Iemand al die herstart optie gevonden? Die kan ik zo onderhand echt wel gebruiken...

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:42:
[...]

Start je trouwens altijd bij dezelfde junkyard? Ook een beetje minder.

EDIT 2:
Ik heb alle menu's tig keer doorgekeken maar ik kan nergens de optie vinden om de race te herstarten... :X Ben ik nou gek of eh...?
En wat moet ik met Easy drive...? Wat heb je daaraan? Er zijn nogal wat dingen die mij niet duidelijk zijn, moet ik zeggen... Zoals die Road rules... Dat moet je eerst aanzetten of zo...? En dan de straat in rijden...? En dan heb je Time en Showtime...? Vage boel...
Je start volgens mij altijd bij de dichtstbijzijnde junkyard van het punt waar je gestopt bent.

Het easy drive menu is waarmee je online gaat, en ook je event kan herstarten. Je kan zowel tijdens een event, als erna opnieuw starten. Erg handig voor burning routes.

Road rules zijn de snelste tijden die je hebt neergezet op een straat. Dit is opgedeeld in offline en online. Offline staat er standaard een tijd van een developer in. Enige wat je moet doen is de straat inrijden vanaf het begin en deze helemaal uitrijden. Als je op alle straten de snelste tijd zet krijg je een leuke carbon auto.

Je hoeft road rules niet expliciet aan te zetten om ze te verbeteren. Het is alleen wel handig om dat tellertje bovenin te hebben als je een idee wilt hebben of je een beetje in de buurt zit.

De online tijden is jouw snelste tijd vergeleken met alle mensen uit je friends list.

Showtime is inderdaad een beetje een vage modus, maar ik vind het wel grappig om als afwisseling een beetje door de stad heen te stuiteren. Lekker afreageren op al die bussen die altijd uit een zijweg komen en je tijd verklooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Ik begin onderhand door te krijgen hoe het werkt. ;) Met numpad 8 kan je wisselen tussen Time, Showtime en gewoon rijden, en dan ook steeds off en online. En de restart zit onder numpad 6. En ik heb ondertussen ook door dat je tijdens races de weg gewezen wordt door knipperende straannamen die van links of rechs in beeld komen. Niet ideaal, maar wel handig, alhoewel ze volgens mij niet altijd de beste route aangeven. Maar het helpt zeker. Is wel verslaven hoor, dit spel... Ik BLIJF maar karren!

Je kan geen moeilijkheidsgraad instellen, toch...? Ik heb nu net de B license gehad en de enige races die ik heb verloren heb ik verloren doordat ik een verkeerde afslag nam. Nu ik het systeem door heb met die knipperende borden wordt het al een heel stuk makkelijker. Vlak voor het halen van die B-license ramde ik dichtbij de finish vol in een muur. Ik had zowat al op restart gedrukt, maar ach, de finish was zo dichtbij, dus ik besloot (volgens mij lag ik laatste) om toch maar even door te rijden. Win ik ook nog...! Op zich niet heel erg :P maar ik vraag me af of het wel nog echt moeilijker wordt. Zal vast wel... ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste