Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Als je een aantal races had gehaald kreeg je normaal gesproken altijd een melding dat er een nieuwe auto door Paradise City rijdt. Die moest je dan crashen en dan had je hem in de garage. Maar laatst was het bij mij zo dat ik toen ik het spel weer opstartte en de auto daarvoor nog niet had gecrashed deze toch in een keer beschikbaar was in de junkjard. Is dit veranderd?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PC of console versie?

Ik heb nu nagenoeg alles gekocht wat er in de store was, volledige unlock, die nieuwe toycars, de supercar waar je de boostmethode kan wisselen (werkt goed :P), alleen die hotrod niet want vond ik neit mooi :P

Die toycars hebben geen schademodel, na elke crash is het bijna drive away, maar zien er wel grappig uit :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
SinergyX schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:25:
PC of console versie?

Ik heb nu nagenoeg alles gekocht wat er in de store was, volledige unlock, die nieuwe toycars, de supercar waar je de boostmethode kan wisselen (werkt goed :P), alleen die hotrod niet want vond ik neit mooi :P

Die toycars hebben geen schademodel, na elke crash is het bijna drive away, maar zien er wel grappig uit :)
PS3. Ik heb het gevoel dat het sinds de laatste update zo is. Maar het haalt het bevredigende gevoel van het unlocken van een nieuwe auto wel een beetjeweg vind ik.

[ Voor 14% gewijzigd door P.E.No.1 op 19-03-2009 10:56 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

[b]SinergyX schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 09:25:[/b
Inderdaad jammer, maarja speelgoedautootjes zijn massief he dus schademodel is niet van toepassing :P
Toy cars zijn lachen, vooral die motor, net een minibike :D

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 19-03-2009 10:01 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
hoe kun je deze cars toevoegen op de pc? ik zie ze ook helemaal niet in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Bij mij op de PC versie doet het ingame nieuws het nog steeds niet. Wanneer ik op een item klik krijg ik "news currently unavailable". Dit heb ik al sinds de launch van de game.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Bor de Wollef schreef op zondag 22 maart 2009 @ 09:48:
Bij mij op de PC versie doet het ingame nieuws het nog steeds niet. Wanneer ik op een item klik krijg ik "news currently unavailable". Dit heb ik al sinds de launch van de game.
Dat heeft te maken met je browser-instellingen. Ik kreeg de melding zowel ingame als op de criteriongames.com, daar stond op wat je moest veranderen. Kan me alleen niet meer herinneren wat het was.... :|

Speel het nu een paar weken op de PC en vind het helemaal super.

Na weken proberen gisteravond binnen 10 minuten m'n 100% power park en 10x showtime multiplier gehaald. Woeha. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 26-03-2009 15:24 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
natasdiamon schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 21:33:
hoe kun je deze cars toevoegen op de pc? ik zie ze ook helemaal niet in de game.
Extra wagens zijn vanaf afgelopen dinsdag verkrijgbaar voor de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat is het verschil tussen roads ruled en road rules showtime?
Ik zit nu op 83% en heb weinig zin in showtime. Is er nog iets anders om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ruled is als je zowel de showtime record als het tijdrecord hebt gehaald op een stuk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ligt het aan mij of zijn er erg weinig spelers online in de PC versie? Ik probeer nu m'n challenges te halen maar als ik online ga kom ik 's avonds max. 8 online games tegen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima spel, het enige wat ik soms irritant vind is dat als je lekker zit te rijden weer is ergens tegenaan knalt en zon hele slome crash ziet die je niet kunt skippen, 1 keer is het leuk maar daarna word het verschrikkelijk irritant. ook vind ik jammer dat ze die crashes dat je zoveel mogelijk schade moet toebrengen in 1 crash eruit hebben gehaald (iig als event, showtime is er nu maar ik vind het minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:29:
Prima spel, het enige wat ik soms irritant vind is dat als je lekker zit te rijden weer is ergens tegenaan knalt en zon hele slome crash ziet die je niet kunt skippen, 1 keer is het leuk maar daarna word het verschrikkelijk irritant. ook vind ik jammer dat ze die crashes dat je zoveel mogelijk schade moet toebrengen in 1 crash eruit hebben gehaald (iig als event, showtime is er nu maar ik vind het minder)
Zou wel fijn zijn als het een optie was om die slowmotion uit te zetten inderdaad, was in de vorige burnouts wel mogelijk. Als je een Multiplayer game speelt heb je geen slowmotion overigens.
Vind ook die slowmotion-camera bij superjumps erg irritant

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 06-04-2009 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:23

Fuelke

Forza Ferrari

Ik dacht dat je dat laatste wel kon uitzetten? Die slow motion cam bij Superjumps dan.

[ Voor 30% gewijzigd door Fuelke op 07-04-2009 10:22 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Fuelke schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:22:
Ik dacht dat je dat laatste wel kon uitzetten? Die slow motion cam bij Superjumps dan.
Hmm misschien na een van die patches wel, maar in het begin kon het in ieder geval niet, in tegenstelling tot de vorige Burnouts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
ijskonijn schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:40:
[...]

Hmm misschien na een van die patches wel, maar in het begin kon het in ieder geval niet, in tegenstelling tot de vorige Burnouts
Hoe zet je dat uit? gruwelijk irritant die slow-motion bij superjumps en crashes

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Svennie schreef op woensdag 08 april 2009 @ 08:56:
[...]

Hoe zet je dat uit? gruwelijk irritant die slow-motion bij superjumps en crashes
Ik wist dat het eerst niet kon, maar er zijn nu een aantal patches overheen gegaan en daarom dacht ik: misschien is het nu wel instelbaar.
Als het niet in het menu terug te vinden is zal het wel nog steeds niet instelbaar zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( inderdaad een schitterend spel op de pc, maar bij mij wil hij niet eens instaleeren, had de onlineversie geinstalleerd, die crashte dus dacht vanaf de dvd te instaleren, nu heeft criterion een registersleutel in mijn vistaregister gezet die er met geen mogelijkheid meer uitkan, dus ik droom nog ff verder van paradise,
wie weet hier een oplossing voor,op mijn pc instaleerd hij al helemaal niet , daar krijg ik blauw scherm irq les or equal, dus na de laptop (p300d toshiba) en mijn pc (medion quad venom 4gb) wacht ik maar ff af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Jippie, Cops 'n Robbers wordt gereleased op 30 april! :9 Zie het Criterion Games blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
Komt er met die Cops 'n Robbers ook een nieuwe gamemodus bij of is het alleen qua uiterlijk anders.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op maandag 20 april 2009 @ 11:59:
Komt er met die Cops 'n Robbers ook een nieuwe gamemodus bij of is het alleen qua uiterlijk anders.
Ook nieuwe gamemodus. Heb toevallig wat trophies/achievements gezien en daaruit is te halen dat ergens goud ligt, de robbers moeten het jatten en ergens heen brengen en de cops moeten hun (uiteraard) tegenhouden door een takedown op degene met het goud, soort van capture the flag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waar slaat de game de progress eigenlijk op? Is dat online in het account of op de lokale pc zodat je het zelf ook nog in een backup mee moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09 23:06
Sowieso ergens lokaal. Ik speel het spel offline, heb geen online account en moet bij het opstarten op cancel drukken als-ie vraagt om in te loggen. Vervolgens kan ik echter wel spelen en hij onthoudt mijn vooruitgang ook, dus het staat sowieso ergens lokaal. :)

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 20:30
ik heb burnout vorige week van PSN afgeplukt voor $20. Het spel bevalt me prima. Ik heb alleen online nog niet kunnen proberen.

Net ook even alle 50 jumps gedaan dus Carbon X12 is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:59

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben sinds gisteren eens begonnen met het online gebeuren.
Erg vermakelijk, al was het wel even zoeken wat nou de bedoeling was in het begin...
Groot nadeel: als je een challenge niet zo erg goed doet wordt je vaak uit de game gekickt...
Ook mis ik de trophy voor het completen van je 10th freeburn challenge, terwijl de teller al op 19/480 staat nu.

*edit*
Ik dachtv dat je voor de mugshot/smugshot een eye toy nodig had, maar het blijkt dat je die ook kan versturen met je profielfoto... hoe werkt dat precies?

Hier trouwens de originele trophy lijst:

http://www.criteriongames.com/packs/trophies.php

De nieuwe DLC trophies zijn er nogal wat, maar zonder creditcard kan je niet veel.....
Schijnt trouwens wel weer een nieuwe update uit te komen, met oa (gratis) eiland.

[ Voor 170% gewijzigd door Superkiwi op 20-05-2009 02:57 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

dvdkiwi schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:26:

*edit*
Ik dachtv dat je voor de mugshot/smugshot een eye toy nodig had, maar het blijkt dat je die ook kan versturen met je profielfoto... hoe werkt dat precies?
Nee dat kan niet, je kan je profiel plaatje enkel gebruiken voor je licence. Voor de mugshot/smugshot wordt er op het moment dat je een tegenstander ramt of wanneer je zelf geramd wordt een foto gemaakt.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En daar zitten soms echt foute foto's tussen :X (mensen in enkel ondergoed etc).

Voicechat blijft nog erg leuk, zeker met cops&robbers komen er genoeg scheldwoorden langs :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SinergyX schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:23:
En daar zitten soms echt foute foto's tussen :X (mensen in enkel ondergoed etc).
Ik heb er ene van een vent die mij moont :')

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 20-05-2009 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Raar, na de laatste (of een na laatste) update staat mijn biker license weer op 0%.....
Ook moet ik alle road rules weer opnieuw doen met de motor.

Gelijk maar even een stuk of 9 mensen toegevoegd uit dit topic... (de friend-invite trophy moet ik ook nog)

*edit*
ik moet ook de 24uur day/night cycle trophy op de motor nog.
Dacht dat je de tijd dan op 24hour day moest zetten, maar het blijkt dat als je deze op 24 minuten zet en je 24 minuten rondrijdt je ´m ook hebt.....
Kijk, scheelt weer 23 uur en 36 minuten haha

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 21-05-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Morgen eindelijk meer nieuws over Big Surf Island. Kan niet wachten tot die add-on uitkomt, hopelijk noemen ze ook een release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 11:11
Thijs_O schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:45:
Sowieso ergens lokaal. Ik speel het spel offline, heb geen online account en moet bij het opstarten op cancel drukken als-ie vraagt om in te loggen. Vervolgens kan ik echter wel spelen en hij onthoudt mijn vooruitgang ook, dus het staat sowieso ergens lokaal. :)
Ik zou graag weten waar, want ik startte laatst het spel op en toen was ie alles vergeten. Zit ik weer op 0% en kan dus helemaal opnieuw beginnen. Weet iemand waar ik de savegames kan vinden en of dit een account probleem is (bij het inloggen naar online herkent het programma ook nooit mijn ea-accounts)(dus heb ik het tot nog toe offline gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik kan nog niks van de nieuwe update vinden....

Wel de nieuwe trophys voor de nieuwe Island update:
http://www.allps3trophies...ise-trophies.html#more-19

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/zuperkiwi.png

Hoe kan ik dit plaatje in mijn handtekening krijgen??

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 03-06-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Er is toch in psn 1 ultimate paradise download waar alles inzit?

Of moet je 4 verschillende downloads kopen a 10 euro per download (ik noem maar wat)

Wie kan mij dat uitleggen ik zit namelijk te twijfelen om deze game aan te schaffen.

En is deze game anders/beter dan bijv. midnight run LA?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als het goed is zit in de ultimate pack de originele versie, het eerste pack en het bikes pack.
De rest (oa toys cars, legendary cars en boost cars) moet je alsnog apart aanschaffen.

Maar ik zou het zeker doen, je krijgt er geen spijt van!
De game is anders dan Midnight Club La, en wel in de zin dat BP een gigantisch hoge fun factor heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bedankt!

En dat nieuwe eiland zit dat er ook bij?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat komt nog, zou vandaag meer van bekend worden...
Of die gratis is weet ik niet, maar ik dacht van wel.

*edit*
11 juni komt ie.
Ook 4 nieuwe wagens, en een aantal gigantische jumps!
filmpje:
http://www.criteriongames.com/packs/island.php

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 22-05-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 12:04
volgens mij wordt ie niet gratis hoor,
"This Summer, the bridge will finally open when we release for download and purchase - Big Surf Island - Burnout Paradise's most-anticipated Premium Downloadable Pack.
Toch mijn regio 3 (Hong Kong) versie maar 's verkopen en Europese versie aanschaffen, kan geen enkele DLC kopen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mmmm, jammer.
Dan maar hopen dat ze opschieten met het introduceren van de "beltegoed"kaarten zoals ze in Amerika al hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Toch trouwens nog 34,99 voor het hele spel met een aantal uitbreidingen...mmmmm

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

25 euro....
http://www.kieskeurig.nl/...x/prijzen/307012/#prijzen
Geen geld vind vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:15:
[afbeelding]
Hoe kan ik dit plaatje in mijn handtekening krijgen??
Volgens mij kan dat niet, ik heb ook al van alles geprobeerd! ;)
Zelfs als avatar kan ik geen fatsoenlijke plaatsen.
Maaruh ... pak 'm eens hier http://ps3trophycard.com.
Sta je meteen bij alle andere Nederlanders daar, Nederland staat momenteel 16e ofzo. }:O

[ Voor 24% gewijzigd door OPSLAGHOND op 24-05-2009 15:47 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thanx voor de link!!

Afbeeldingslocatie: http://ps3trophycard.com/cards/zuperkiwi/card.png

Komt op hetzelfde neer, maar is wel coowl om bij te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Is er een manier om het aantal spelers te limiteren die met freeburn meedoen?
De 2, 3 en 4 player challenges zijn bijna niet te halen omdat er steeds 7 of 8 man in de lobby zitten...

Zit nu op 131 challenges, dus nog wel een aantal te gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:35:
Is er een manier om het aantal spelers te limiteren die met freeburn meedoen?
De 2, 3 en 4 player challenges zijn bijna niet te halen omdat er steeds 7 of 8 man in de lobby zitten...

Zit nu op 131 challenges, dus nog wel een aantal te gaan haha
Je room op invite only zetten als je het benodigde aantal spelers hebt!

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren gekocht vootr 29, 99 niet duur dus...

Al een paar trophies gehaald. Best vermakelijk met veel afwisseling.

Voor online ben ik er ook zei het niet zo veel:
PS3 ID; Ro_Bu

Voeg me maar toe.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Gisteren eindelijk ff een poos kunnen racen.

Toch wel gaaf hoor.

Die jumps etc.

Heb inmiddels 10 auto's verzameld.
De trophies stromen op dit moment nog binnen ;)

Heb ook ff motors geprobeerd maar dat is toch wel lastig mede omdat ik de stad nog niet goed ken.

Tijdens het racen is het soms lastig de route te vinden, vorige keer al een beetje te ver gereden, toch nog eerste geworden.

Binnenkort online maar proberen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Voor de mensen die hem om de xbox360 zoeken.

http://www.ombouwnederlan..._info.php/products_id/322
Daar is ie 10euro

Klinkt een beetje shabby, maar ik heb hem gewoon gekregen en was zelfs gebundled met trivia pursuit.
Het is wel de italiaanse versie oid.
Maar het spel is gewoon in het engels te selecteren.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het is nog best lastig om alle challenges te halen...
Voor de Bikes moet ik nog 3 8-player challenges, maar het lijkt erop alsof
er altijd 1 of 2 kwatserts bij zitten die of echt niet weten wat ze moeten doen
of gewoon strontvervelend zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo, eindelijk de Platina trophy binnen....
Gisteren maar eens een mini toetsenbord en eye gekocht.
Wel lachen om smugshots te verzenden haha.

Nu kriebelt het trouwens wel om de toy cars, cops & robbers en andere DLC aan te schaffen.
Maar eerst eens een creditcard regelen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
dvdkiwi schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:49:
Nu kriebelt het trouwens wel om de toy cars, cops & robbers en andere DLC aan te schaffen.
Maar eerst eens een creditcard regelen dan :)
Moet zeggen dat ik de Cops & Robbers een leuke mode vindt! Extra auto's heb ik niet gekocht, persoonlijk vindt ik ze gewoon te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Versie 1.90 is uit! 413MB download. Zometeen even Big Surf Island aanschaffen in de store! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Hmm, volgens mij is Big Surf Island nog niet uit voor PC... Enig idee wanneer dit gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Pfew.. heb inmiddels een paar uur rondgescheurd in BSI (op de PS3).. geweldige update!! 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Als je in Big Surf Island de smahes en billboards allemaal hebt krijg je ook toy cars. Met die toy cars kan je weer twee 'toy car' trophies halen. :*)

[ Voor 46% gewijzigd door Epitome op 13-06-2009 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Geweldige update inderdaad, ik heb nu alle smashes en billboards, die toy cars zijn toy versies van die Legendary Cars, super :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mooi dat dat zo werkt, want de Toy Cars staan niet meer in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
DNS666 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:35:
Voor de mensen die hem om de xbox360 zoeken.

http://www.ombouwnederlan..._info.php/products_id/322
Daar is ie 10euro

Klinkt een beetje shabby, maar ik heb hem gewoon gekregen en was zelfs gebundled met trivia pursuit.
Het is wel de italiaanse versie oid.
Maar het spel is gewoon in het engels te selecteren.
Bedankt voor de tip, ik heb hem ook maar besteld. Ben benieuwd wat voor versie ik krijg. Aangezien het een webshop is die vooral gemodde consoles verkoopt zal het inderdaad wel een gebundelde versie zijn die normaliter bij een 360 meegeleverd wordt. Ach, voor die prijs... 15,90 incl verzendkosten...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:38:
Mooi dat dat zo werkt, want de Toy Cars staan niet meer in de PS Store.
Die kun je nog gewoon kopen in de PS-store hoor. Net nog zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Heeft hier iemand anders nog problemen met de unlockte bikes? heb net alle bike races gedaan en die 2 extra unlocked.. maar als ik ze wil repainten staat er dat ik ze eerst moet repairen :/

Zou ik geen problemen mee hebben als ze door de auto repairs konden, wat ze dus.. niet doen x_x

iemand nog een suggestie hoe ik die motoren toch kan repainten? :P (PC Versie)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toch maar die Big Surf Island gekocht, erg mwah gevoel erbij. Leuk zulke jumps etc, enorme hoeveelheid shortcuts maar het racen is een hoekje ingegooid en focus ligt nu echt op vette jumps en de juiste (combo) shortcuts te gebruiken. Daarbij zit het eiland vol met stukken als je er in valt je automatisch 'crashed' ben, omdat dat ontoegankelijke stukken zijn. Wel al een berg medals erbij (find al events, island tour, nog een paar dacht ik - zit nu op 28%).

Daarbij werkt het verkeer ook nog steeds niet mee, wat op het grote island nog te doen was (die custom races waren altijd wel leuk), heb ik eigelijk weinig te zoeken in deze uitbreiding. Ik had al eerder hele auto/motor park gekocht, grappig dat hij dat aangeeft dat ik 75/75 auto's heb maar na een 3rde race kreeg ik er wel opeens nog een unlock car bij (weer een variant op variant van variant).

Cops 'n Robbers kan ik me nog een beetje mee vermaken, al heb je altijd wel een idioot die zijn medespelers gaat neerbeuken ipv de robbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heb gisteren weer twee uur doorgebracht op Big Surf Island en vind het helemaal te gek. Juist het feit dat, als je op een verkeerd stuk terecht komt, je nu kunt crashen voegt voor mij veel toe, maakt het weer wat uitdagender. Je kunt nu gewoon off road het terrein in rijden en lekker rondhobbelen. De enorme jumps (Ski Ramp, Lighthouse) vind ik ook erg gaaf. Ik hoop van harte dat Criterion nogmaals een dergelijke uitbreiding voor BP gaat maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik ben er helaas nog niet aan toe gekomen om BSI aan te schaffen maar ga het zeker doen, meteen met Cops & Robbers pack. De auto's en toycars laat ik liggen want dat kan het geld niet waard zijn.

Denk trouwens dat Criterion nu al hun aandacht gaat verleggen om een vette Need for Speed op te bouwen; als het hun lukt promoveren ze meteen als gamestudio binnen het EA bolwerk. Overigens hoop ik niet dat ze de hele Burnout franchise laten liggen tot na de NfS serie maar wellicht kunnen ze de engine voor beide games simultaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister flink bezig geweest met alle billboards en smashes, inmiddels silverlake helemaal gedaan en nu bezig met downtown. Zitten nog flink wat pittige jumps in en veel rond rijden opzoek naar de overige boards.

Zit uit m'n hoofd nu op 111/120 boards en moet dacht nog 12 smashes.

Wel leuk dan andere tijden op bepaalde time stukken steeds worden bijgewerkt, had ik leuke tijd staan zie ik later opeens dat die weer wat scherper was gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52
wheeler schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 11:14:
Ik ben er helaas nog niet aan toe gekomen om BSI aan te schaffen maar ga het zeker doen, meteen met Cops & Robbers pack. De auto's en toycars laat ik liggen want dat kan het geld niet waard zijn.

Denk trouwens dat Criterion nu al hun aandacht gaat verleggen om een vette Need for Speed op te bouwen; als het hun lukt promoveren ze meteen als gamestudio binnen het EA bolwerk. Overigens hoop ik niet dat ze de hele Burnout franchise laten liggen tot na de NfS serie maar wellicht kunnen ze de engine voor beide games simultaan gebruiken.
Ik denk dat Criterion, mede door Burnout Paradise en de bijbehorende verkopen, nu wel wordt gezien als grote gamestudio binnen EA. Aangezien ze best veel verdienen en bekend staan als goede studio met ditto ondersteuning.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Afgelopen weekend voor 100% uitgespeeld, alle jumps, billboards en smashes, alle events en road rules en de 10 freeburn challenges. Enige wat ik nog niet heb is die Diamond P12, 500 events moet je daarvoor complete hebben dat zal nog wel effe duren denk ik, ben net op de helft ofzo geloof ik.

Heb trouwens wel erg lang gedaan om die laatste smash te vinden, kon hem maar niet vinden, en net op het moment dat ik dacht: ik kap met zoeken zag ik 'm staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daar ben ik nu ook mee bezig, zit op 112/120 billboard en 392/400 smashes (dacht ik), maar kan je ergens terug vinden als je een bepaald gebied heb gedaan? Enkel na het hale van een smash/billboad krijg je de melding dat je alles binnen gebied XX heb, maar is dit daarna nog te controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Big Surf Island gekocht en alle races, showtimes, tijden, smashes en billboards in 3,5 uur gehaald. Vind het toch beetje tegenvallen qua hoeveelheid content, moet alleen nog de online challenges doen.

De buggies zijn wel heel vet; werkt ook goed in andere races in Paradise City :)

[ Voor 17% gewijzigd door wheeler op 18-06-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Eurogamer heeft een interessant artikel (en enkele video's) online over de techniek achter Burnout Paradise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:12:
Daar ben ik nu ook mee bezig, zit op 112/120 billboard en 392/400 smashes (dacht ik), maar kan je ergens terug vinden als je een bepaald gebied heb gedaan? Enkel na het hale van een smash/billboad krijg je de melding dat je alles binnen gebied XX heb, maar is dit daarna nog te controleren?
Uit m'n hoofd zeg ik dat er in het menu een stats pagina is waar je per gebied kan zien hoeveel je gescoord hebt. In de PC versie kan je het ook op de Criterion Games website bekijken als je ingelogd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 10:12:
Pauzeren dan kom je automatisch in het Big Surf Island scherm, dan naar Discoveries gaan daar staat precies per area hoeveel smashes, billboards en jumps je al gehaald hebt en hoeveel het er in totaal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2rgjigx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
mmm hebben meer mensen sinds de update last van vastlopers?

Nadat ik het spel had gekocht heb ik geraced zonder een vastloper.
Vorige week de update geinstalleerd en het spel is gisteren 3 keer vastgelopen.
1 keer tijdens het rondrijden en 2 keer voordat ik een race wilde starten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wii4all schreef op maandag 22 juni 2009 @ 11:12:
mmm hebben meer mensen sinds de update last van vastlopers?
Ik heb wel last van vage driehoeken in plaats van rook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Olaf, Dé XCC, XWIS/WOL Olaf? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Op mijn ps3 heb ik het, alle games draaien zonder problemen.

Sinds de laatste update bijv. tijdens het freeriden hangt de game ineens. De PS3 en xbm is gewoon aan te roepen om de game te quiten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:20

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Dit is een van de weinige spellen op disk die ik heb die geschikt blijven voor even casual gamen. Sowieso alles uitspelen kost al enorm veel tijd, en deze update is ook tof. Echt een positieve uitspringer in de gamemarkt.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Yep... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel de game sinds kort voor de pc, speelt echt super. Maar hoe sluit ik de game normaal af?

Kan nergens het menu vinden voor exit game of quit game.

Sluit nu gewoon af met alt+F4 lijkt me niet helemaal de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 10:23

Fuelke

Forza Ferrari

Esc > F2 > F2 > Save & Quit (is wel even uit het hoofd)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:26:
Ja dat is hem, bedankt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 08:20:
Sluit nu gewoon af met alt+F4 lijkt me niet helemaal de bedoeling?
Waarom niet? Werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om gas/rem te koppelen aan het kruis en het vierkant? (PS3....)

Ik ben niet zo'n fan van die triggers...... cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2009 @ 14:00:
Is het mogelijk om gas/rem te koppelen aan het kruis en het vierkant? (PS3....)

Ik ben niet zo'n fan van die triggers...... cheers!
Ik heb een 3rd party gamepad dat compatible is met ps2, ps3 en pc. Daarbiij kun je inderdaad de toetsen remappen. Volgens mij kan het bij de standaard Sony-controllers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:07:
[...]

Ik heb een 3rd party gamepad dat compatible is met ps2, ps3 en pc. Daarbiij kun je inderdaad de toetsen remappen. Volgens mij kan het bij de standaard Sony-controllers niet.
welke gamepad is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een tijdje niet meer aan burnout toegekomen, maar ik heb dus ineens mijn 10 showcases niet meer?
Meer mensen die trophy kwijt?
Heb alle straten, moet ik nou weer een nieuwe account erbij nemen en dan weer terugzetten?
Moest dat eerder ook al doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
De Zolid Potent Pad. Voor een paar tientjes bij de Aldi gehaald laatst. Helaas was ik abuis, het programmeren van de knoppen werkt alleen op een PC, niet op de PS3. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:36:
Ben een tijdje niet meer aan burnout toegekomen, maar ik heb dus ineens mijn 10 showcases niet meer?
Meer mensen die trophy kwijt?
Heb alle straten, moet ik nou weer een nieuwe account erbij nemen en dan weer terugzetten?
Moest dat eerder ook al doen.
Het is volgens mij niet mogelijk dat een trophy weg gaat. Had je hem wel "echt" en ben je niet vergeten te "syncen" en zit je op een andere PS3 oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Fuelke schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:26:
Joh, er zit wel gewoon een exit tussen?
* anandus heeft tot nu toe altijd alt-F4 gebruikt :X
Ik dacht dat het zo hoorde (op een console doe je toch ook gewoon de console uit? :P )

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend nog effe lekker zitten crossen in Burnout Paradise :) Paar trophies unlocked, waaronder per ongeluk die van de Barrel roll. Ik zat toen op het werk te gamen en mijn collega die naast me zat had ook zoiets van...what the heck deed jij nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Whaha, dat zijn de leukste, dingen die je per ongeluk goed doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 17:36:
Whaha, dat zijn de leukste, dingen die je per ongeluk goed doet ;)
Inderdaad, zag er ook echt waanzinnig stoer uit...reed ook meteen weer verder of er niets gebeurd was.. ;)

• Bor

Bor

Is Big Surf Island nog steeds niet beschikbaar voor de PC? Ik vind hem nergens in de ingame store namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen:

Burnout - Paradise - The Ultimate Box
en
Burnout Paradise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
maniak schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 10:20:
Kan iemand mij het verschil vertellen tussen:

Burnout - Paradise - The Ultimate Box
en
Burnout Paradise
In de ultimate box zitten enkele uitbreidingen.
Waaronder de motorfietsen.

De gewone box heeft dit niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Bor de Wollef schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 22:43:
Is Big Surf Island nog steeds niet beschikbaar voor de PC? Ik vind hem nergens in de ingame store namelijk.
Is nog niet beschikbaar en voor zover ik weer heeft Criterion ook nog niet bevestigd/ontkend of BSI voor de PC komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch mooi dat er PSN cards komen vanaf morgen, kan ik ook eindelijk eens Big Surf Island aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Ik heb Burnout Paradise The Ultimate Box, heb een burnout license maar nu komt mijn probleem;

Ik kan slechts een online race event creeren geen online stunrun, marked man of road rage.

Wat ik doe is ik druk op rechts van 4-punt druktoets om zo easydrivete openen, dan naar beneden freeburnonline en starten, create an event maar ik kan alleen een race event creëren.

Doe ik iets fout of is mijn spel gebugged?

[ Voor 10% gewijzigd door Sm0k3r op 05-10-2009 09:36 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Word dit spel uberhaubt nog veel gespeeld? Sinds de release en de korte tijd erna is het aardig stil geworden rond Burnout moet ik zeggen. Ik heb het in geen tijden uberhaubt opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Ik heb al mijn trophies binnen (offline) dus wellicht ga ik het online nog een keer proberen om tot een platinum trophy te komen... Heb BP nu twee keer uitgespeeld dus denk niet dat ik 'm meteen weer ga spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Bor de Wollef schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 09:56:
Word dit spel uberhaubt nog veel gespeeld? Sinds de release en de korte tijd erna is het aardig stil geworden rond Burnout moet ik zeggen. Ik heb het in geen tijden uberhaubt opgestart.
Genoeg mensen on-line, gisteren constant volle room en zelfs Nederlanders.

Wie de on-line trophies willen hebben kunnen ons joinen, wij gaan beginnen aan 8-man co-op, is leuker met NL spelers die voice hebben dan scheldende jonge amerikanen (toevallig gisteren).

Stuur mij een PB en dan voeg ik jou wel toe, vanavond gaan we weer spelen.

edit: helemaal vergeten te vertellen dat we PS3 spelers zijn...oeps 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Sm0k3r op 06-10-2009 09:13 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste