geen idee hoe ik je een PB stuur maar je mag mij toevoegen, mijn PSN account is impulseLLL, dan speel ik straks meeSm0k3r schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:13:
[...]Stuur mij een PB en dan voeg ik jou wel toe, vanavond gaan we weer spelen.
done, je staat erin en we gaan vanavond spelen, heb je voice, wij allemaal wel.impulseBE schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 10:45:
[...]
geen idee hoe ik je een PB stuur maar je mag mij toevoegen, mijn PSN account is impulseLLL, dan speel ik straks mee
edit: FYI we zijn groepje 25+ers die verdomd melig zijn trouwens
edit2: jouw psn nickname klopt niet
[ Voor 13% gewijzigd door Sm0k3r op 06-10-2009 11:40 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
oeps ja, het moet impulse-LLL zijn...
Heb 'm vandaag besteld bij MyMemory. Elke NL shop had een levertijd van 3 tot 4 weken.. Even kijken hoe snel ik 'm binnen heb.
Tegen die tijd kom ik ook gezellig online mee scheuren. Als je me al wilt toevoegen dan is mijn PSN id: martybr
Tegen die tijd kom ik ook gezellig online mee scheuren. Als je me al wilt toevoegen dan is mijn PSN id: martybr
Bij mij zal ie binnenkort ook weer eens de PS in gaan...
Met de nieuwe PSN cards is de DLC eindelijk te kopen
*edit*
Heb eindelijke Big Surf Island gekocht
En ook al uitgespeeld haha, enige wat nog rest zijn de Showtime Rules.
Maar even een vraag: Ik heb 5 van de 9 Island Cars, hoe kom ik aan die andere 4 dan??
De grote Range Rover wagen heeft geen Burning Route, en de Toy Cars die je wint ook niet....
Met de nieuwe PSN cards is de DLC eindelijk te kopen
*edit*
Heb eindelijke Big Surf Island gekocht
En ook al uitgespeeld haha, enige wat nog rest zijn de Showtime Rules.
Maar even een vraag: Ik heb 5 van de 9 Island Cars, hoe kom ik aan die andere 4 dan??
De grote Range Rover wagen heeft geen Burning Route, en de Toy Cars die je wint ook niet....
[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2009 08:00 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
De laatste tijd bezig geweest met mijn pc, niet burnout maar klooien met het systeem.
Nu dus eindelijk weer tijd voor burnout.
Ik heb bijna alles, mag ook wel na ongeveer 500 uur spelen, dit is echt een verslavend spel.
Ben nu opnieuw begonnen omdat ik dus die showcase trophy's kwijt ben.
alleen een webcam nodig om alles te hebben.
Is het eiland de moeite waard?
Als je nog online dingetjes wil doen of nodig hebt: giulionl (ps3)
Nu dus eindelijk weer tijd voor burnout.
Ik heb bijna alles, mag ook wel na ongeveer 500 uur spelen, dit is echt een verslavend spel.
Ben nu opnieuw begonnen omdat ik dus die showcase trophy's kwijt ben.
alleen een webcam nodig om alles te hebben.
Is het eiland de moeite waard?
Als je nog online dingetjes wil doen of nodig hebt: giulionl (ps3)
Zelfde geld voor mij, heb de platinum trophy maar wil best meehelpen of gewoon een keer online racen, is al weer lang lang geleden dat ik gespeeld heb, voeg me maar toe, PSN: Svennie-NL. Stuur een berichtje als je wil spelen.
PSN ID: Svennie-NL
Gisteren tijdje gespeeld met TheJudge. Weet niet of hij dit leest maar het was echt lachen! In het begin toen had ik telefoon dus reed ik met één hand. 
Ook een aantal trophies erbij gehaald. Ik speel het spel nu 07:50 uur en het aantal trophies loopt lekker op.
Na tentamens ben ik wel 's avonds te vinden op PSN. Ik heb al wat friends (oa Svennie) maar als iemand me toe wil voegen is dat prima!
Ook een aantal trophies erbij gehaald. Ik speel het spel nu 07:50 uur en het aantal trophies loopt lekker op.
Na tentamens ben ik wel 's avonds te vinden op PSN. Ik heb al wat friends (oa Svennie) maar als iemand me toe wil voegen is dat prima!
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik zal jullie toevoegen, heb al wel de Platinum trophy maar vind online racen altijd wel leuk 
PSN: whlr77
PSN: whlr77
Ik heb mijn eerste Platinum trophy ook bijna, alleen nog de smugshot or mugshot-trophy. Daarvoor moet ik een PlayStation Eye hebben dus die is nu onderweg naar Nederland. 
Kameraad heeft Burnout Paradise ook gekocht, dus binnenkort lekker online raggen.
Kameraad heeft Burnout Paradise ook gekocht, dus binnenkort lekker online raggen.
Daar heb ik dus ook zo'n eye ding voor gehaald, wel de platinum maar beetje zonde van het geldLuPo schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 10:34:
Ik heb mijn eerste Platinum trophy ook bijna, alleen nog de smugshot or mugshot-trophy. Daarvoor moet ik een PlayStation Eye hebben dus die is nu onderweg naar Nederland.
Klopt inderdaad. Ik had daarom eerst nog gevraagd in het PlayStation 3-topic of er toevallig iemand in Groningen woonde met zo'n ding. Daar werd helaas niet op gereageerd, vandaar dat ik er vervolgens toch maar één heb aangeschaft.dvdkiwi schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:06:
[...]
Daar heb ik dus ook zo'n eye ding voor gehaald, wel de platinum maar beetje zonde van het geld..
Overigens heb ik gelijk Eyepet erbij genomen, dat was 3 pond extra. Kan ik daar ook nog mooi even een Platinum-trophy voor in de wacht slepen.
Da's waar
Platinum is toch wel leuk!
Ik las wel dat ze de ps eye mss een functie gaan geven in GT5, dus dat is even afwachten.
Iemand een idee of de mic ook goed werkt van dat ding, is handig voor online gamen
Ik las wel dat ze de ps eye mss een functie gaan geven in GT5, dus dat is even afwachten.
Iemand een idee of de mic ook goed werkt van dat ding, is handig voor online gamen
heb hem er nog nooit voor gebruikt (gebruik de officiële headset) maar hij schijnt prima te werken.dvdkiwi schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:43:
Da's waar![]()
Spelen er nog mensen Burnout?
Heb van de week veel trophies gehaald samen met Svennie-NL.
Wil graag de trophy waarbij je met zijn 8en in het station moet zijn.
Miscchien dat we 8 man bij elkaar kunnen krijgen en samen de trophy halen voor de PS3???
Heb van de week veel trophies gehaald samen met Svennie-NL.
Miscchien dat we 8 man bij elkaar kunnen krijgen en samen de trophy halen voor de PS3???
Ik wil wel even helpen hoor, heb Burnout helemaal uitgespeeld maar ben bereidt om even met 8 man in stadion te komen 
Ben trouwens zelf ook best lang met die trophy bezig geweest; er waren steeds niet genoeg serieuze spelers online die deze challenge wilden afronden.
Mijn PSN: whlr77 - waarschijnlijk deze week in de avond in gelegenheid om te racen.
Ben trouwens zelf ook best lang met die trophy bezig geweest; er waren steeds niet genoeg serieuze spelers online die deze challenge wilden afronden.
Mijn PSN: whlr77 - waarschijnlijk deze week in de avond in gelegenheid om te racen.
Cool. Hoop dat er nog meer mensen willen helpen.
Heb vandaag ook geprobeerd om dit met 'onbekenden' te doen door een 7/8 game te joinen maar het lukte me telkens niet om iedereen mee te laten helpen.
Heb vandaag ook geprobeerd om dit met 'onbekenden' te doen door een 7/8 game te joinen maar het lukte me telkens niet om iedereen mee te laten helpen.
[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 21-02-2010 23:35 ]
Ik had dat geluk wel. Zat in een game met in totaal dus 8 personen en iedereen kwam opdagen bij 'The Wildcat'-stadion. 
Heb helaas Burnout Paradise laatst verkocht omdat ik het toch niet meer speelde. Dus kan je niet helpen.
Heb helaas Burnout Paradise laatst verkocht omdat ik het toch niet meer speelde. Dus kan je niet helpen.
Verwijderd
Ik wil je ook wel even helpen hoor. Afgezien van morgen (dinsdag) zou het op zich meeste avonden wel kunnen.
PSN is Magni_NL
PSN is Magni_NL
Ik wil best weleens helpen als je nog iemand te kort komt hoorIke. schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:34:
PSN id: NL_SToRM
Heb die ook nog niet, dus hou me van harte aanbevolen.
PSN: The_Bash
PSN: The_Bash
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Echt tof dat jullie allemaal willen helpen.
Ik zal iedereen toevoegen op PSN en als we met 8en zijn kunnen we een tijd zoeken die voor iedereen uitkomt.
PSN:
whlr77
iikkee
Magni_NL
NL_SToRM
The_Bash
zuperkiwi
Jamoru
nog 1
Ik zal iedereen toevoegen op PSN en als we met 8en zijn kunnen we een tijd zoeken die voor iedereen uitkomt.
PSN:
whlr77
iikkee
Magni_NL
NL_SToRM
The_Bash
zuperkiwi
Jamoru
nog 1
[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 22-02-2010 18:01 ]
laat maar weten welke avond en hoe laat, dan ben ik er ook bij
kan ik ook gelijk verder met de island challenges.....
psn id = zuperkiwi
kan ik ook gelijk verder met de island challenges.....
psn id = zuperkiwi
[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2010 16:06 ]
Ik heb toevallig vorige week de Ultimate Box gekocht. Ik wil dus ook graag mee doen! Maakt niet uit wanneer, ben er altijd wel. 
PSN = Jamoru
PSN = Jamoru
[ Voor 5% gewijzigd door Jamoru op 22-02-2010 16:59 ]
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Ik zal vanavond de lijst eens langslopen en 'opschonen' zodat ik weer wat plek hebIke. schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:26:
Ik heb iedereen toegevoegd.
NL_SToRM heeft teveel vrienden waardoor ik je niet kan toevoegen.
nog 2
[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 22-02-2010 18:56 ]
Ik kan niet elke avond, als jullie twee avonden pakken zal ik proberen aan te sluiten. Overigens heb ik geen headset maar zonder moet het ook wel lukken. Ik volg gewoon
jeej! 8 spelers!
whlr77
iikkee
Magni_NL
NL_SToRM
The_Bash
zuperkiwi
Jamoru
Intrepid_NL
Svennie-NL
Welke dag zullen we doen? Woensdag 24-2 of donderdag 25-2 ?
rond een uur of 20.00 lijkt me de beste tijd.
Ik zal wel party leader zijn. zodat jullie niet iedereen in je PSN hoeven toe te voegen.
whlr77
iikkee
Magni_NL
NL_SToRM
The_Bash
zuperkiwi
Jamoru
Intrepid_NL
Svennie-NL
Welke dag zullen we doen? Woensdag 24-2 of donderdag 25-2 ?
rond een uur of 20.00 lijkt me de beste tijd.
Ik zal wel party leader zijn. zodat jullie niet iedereen in je PSN hoeven toe te voegen.
mocht je niet genoeg spelers krijgen die avond dan wil ik ook wel meehelpen, kunnen we daarna ook nog een paar andere challenges halen, is leuk met acht man
Woensdag of donderdag is goed
, vanavond of morgenmiddag uitsluitsel?
Al speelt Ajax donderdag wel om 9 uur dus dan blijf ik niet heel lang
Zou fijn zijn als we vanavond weten of iedereen morgen kan.dvdkiwi schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 09:46:
Woensdag of donderdag is goed, vanavond of morgenmiddag uitsluitsel?
Woensdag zou voor mij wel kunnen
Ik heb net een PS3 gekocht en daar zat een gratis code bij waarbij ook Burnout Paradise bij zat. Echter kan ik in dit spel niet online (FIFA 10, Battlefield 1943 werken wel gewoon). De servers van Burnout Paradise zouden niet beschikbaar zijn. Ik kan wel wat vinden op internet erover, maar geen echte oplossing.
Denk dat er wat server problemen zijn bij Criterion Games. Ik krijg deze melding nu ook.-Edwin- schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:31:
Ik heb net een PS3 gekocht en daar zat een gratis code bij waarbij ook Burnout Paradise bij zat. Echter kan ik in dit spel niet online (FIFA 10, Battlefield 1943 werken wel gewoon). De servers van Burnout Paradise zouden niet beschikbaar zijn. Ik kan wel wat vinden op internet erover, maar geen echte oplossing.
Had van de week ook al regelmatig dat ik uit een online game werd geschopt omdat de server steeds offline ging.
Bedankt, het is dan maar afwachten.Ike. schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:48:
[...]
Denk dat er wat server problemen zijn bij Criterion Games. Ik krijg deze melding nu ook.
Had van de week ook al regelmatig dat ik uit een online game werd geschopt omdat de server steeds offline ging.
Woensdag ben ik er ook wel bij, ben vanaf uur of 19:30 wel bij. Hopelijk werken de servers van Criterion dan een beetje mee...
The_Bash en whlr77 hebben me nog niet geaccepteerd.
Hoop dat iedereen dit topic nog even leest voor morgenavond
Heb iedereen een bericht gestuurd op PSN. (copy/paste ftw!!
)
Hoop dat iedereen dit topic nog even leest voor morgenavond
Heb iedereen een bericht gestuurd op PSN. (copy/paste ftw!!
[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 23-02-2010 19:23 ]
gelezen....
tot morgen
tot morgen
ik kan morgen avond ook, hopelijk denk ik er aan, ken mezelf, het is dat ik al lekker in mijn bedje lig anders had ik een reminder in mijn telefoon gezet
Verwijderd
Ik ben in principe ook gewoon thuis. Maak maar iets van tevoren een game aan. Dan zal ik een van mijn bollides vast in het stadion neer en weet ik zeker dat je die af kan vinken.
(maar waarschijnlijk vind ik het ook wel leuk om wat andere 8 player challenges te doen.)
(maar waarschijnlijk vind ik het ook wel leuk om wat andere 8 player challenges te doen.)
Als we 1 of 2 man tekort komen maak ik de game 'open' zodat iedereen kan joinen, als we dan allemaal in het stadion zijn ga ik ervan uit dat die ook wel even binnenrijden. 
geloof dat de leider ook mensen kan kicken toch?
[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 23-02-2010 23:52 ]
jij mag als grote leider eruit gooien wie je wil!Ike. schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:50:
Als we 1 of 2 man tekort komen maak ik de game 'open' zodat iedereen kan joinen, als we dan allemaal in het stadion zijn ga ik ervan uit dat die ook wel even binnenrijden.
heb een herinnering in mijn telefoon staan dus ik ben er ook.
Vanavond is geen probleem. Ben vanaf 19.00 wel online. Hoe werkt het inviten overigens? Heb het online gebeuren tot nu toe nog niet gespeeld.
Als je tijdens het spelen naar rechts drukt krijg je een menu waar je oa. kan kiezen voor online gamen.JorisBit schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:28:
Vanavond is geen probleem. Ben vanaf 19.00 wel online. Hoe werkt het inviten overigens? Heb het online gebeuren tot nu toe nog niet gespeeld.
Als gamers in je vriendenlijst burnout spelen kan je dat ook in dat menu zien. je kan er dan voor kiezen om die persoon uit te nodigen.
Dus je hoeft alleen maar burnout te spelen en je zal dan vanzelf een invite krijgen van mij.
Ohh oke, easy dus. Bedankt voor de uitleg in iedergeval.
Gaan we ook nog andere challenges doen?
Want dan neem ik een allround wagen.... anders kom ik lekker met een toy car of de Police F1 wagen
Want dan neem ik een allround wagen.... anders kom ik lekker met een toy car of de Police F1 wagen
ik neem aan dat we er nog meer gaan doen, ik wilde met de toy-f1 auto komen, zit een "garage" niet al te ver van het stadion, kan je altijd nog wisselendvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:14:
De servers doen het weer. Maar ik zie in dit spel echt geen optie om online te kunnen. Ik heb goed gezocht. Bij party kan je met meerdere mensen op een PS3. Maar hoe kan ik nou met anderen online?
Tuurlijk. voor de challenges maakt het niet uit met hoeveel we zijn dus degene die nog even willen racen kunnen online blijvendvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:14:
[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 24-02-2010 10:59 ]
Verwijderd
Ike, beschik jij als party leader over een headset? maakt het wat makkelijker communiceren als mensen ook nog andere 8 player challenges willen halen.
ik heb een headsetVerwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:37:
Ike, beschik jij als party leader over een headset? maakt het wat makkelijker communiceren als mensen ook nog andere 8 player challenges willen halen.
Voor de challenges heb je deze niet perse nodig. (wel handig natuurlijk) als je een challenge speelt komt er onderin beeld precies te staan waar je naartoe moet en wat je daar moet doen.
Verwijderd
Dat snap ik, het gaat ook meer om het aan kunnen geven van eventuele andere challenges die we daarna nog ff af kunnen vinken, daarbij werkt overleg altijd wel handig. Verzamelen in het stadion moet nog wel lukken zonder
Ik moet de volgende trophies nog, geen idee of dat lukt.
Geen headset hier, ik volg de rest. Tot 20:00.Take part in an Online Marked Man
Awarded for taking part in an Online Marked Man
Be on the Blue/Red team for Online Road Rage
Awarded for taking part in an Online Road Rage as a Runner on the Blue/Red Team
Complete 10 Timed Challenges
Awarded when you complete your 10th Timed Challenge
De servers doen het weer. Maar ik zie in dit spel echt geen optie om online te kunnen. Ik heb goed gezocht. Bij party kan je met meerdere mensen op een PS3. Maar hoe kan ik nou met anderen online? Ik zie namelijk dat jullie met elkaar racen.
[ Voor 32% gewijzigd door -Edwin- op 24-02-2010 17:23 ]
Ik zou de handleiding er eens bij pakken
Maar je doet het via de D-pad rechterpijl in te klikken, is ook al eerder genoemd hierboven.
De trophies voor het deelnemen in verschillende online speltypes zijn heel simpel te halen.wheeler schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:31:
Ik moet de volgende trophies nog, geen idee of dat lukt.
[...]
Geen headset hier, ik volg de rest. Tot 20:00.
Ga online (create) en wacht totdat iemand joined, als leader kun je nu zelf bepalen welke speltypes je wilt spelen. Activeer er 1 waarvoor je de trophy nog niet hebt, als de trophy verschijnt annuleer je de match/challenge en kies je de volgende etc...
Ben er ook bij (over 10 minuten)
Even een potje Uncharted winnen
Even een potje Uncharted winnen
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Klopt het trouwens dat je voor de pc versie (nog steeds) niet je eigen muziek dan implementeren? En is dit ook niet mogelijk met een goede mod? Voor de rest is het een top spel, ik denk dat ik deze orgineel ga kopen, om de makers te steunen en mijn geweten op te schonen
Was erg tof. Iedereen bedankt!
Alleen nog de Burnout License en dan heb ik de Platinum
Alleen nog de Burnout License en dan heb ik de Platinum
[ Voor 27% gewijzigd door Ike. op 24-02-2010 21:02 ]
coowl
ik heb weer een paar challenges erbij.
enne, mijn tv stond niet zo hard, dat kwam door de playstation eye, die mic daarvan is té gevoelig
enne, mijn tv stond niet zo hard, dat kwam door de playstation eye, die mic daarvan is té gevoelig
Iedereen inderdaad bedankt, toch weer 3 trophies erbij. Zal nog zelf even een game maken voor being on the blue team.
haha. ik hoorde jou auto beter dan die van mij was best irritantdvdkiwi schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:06:
coowl![]()
Was zeker leuk, vooral met die Marked Man challenge haha.
marked man was leuk ja, wel jammer dat we een paar keer zo ver van elkaar af zaten, ook de marked man zijn is lachen, je hebt geen idee waar de rest zit tot dat je erop knalt en je een takedown doet
Bedacht me net dat ik een soort busje gewonnen heb die niet kapot te krijgen is (volgende de beschrijving dan), daar had ik mee moeten gaan rijden
Verwijderd
Blijft een topspel, nog steeds het spel waarmee ik me het meeste uren heb vermaakt, mede door de fantastische ondersteuning van criterion na de release.
Mooie chaos krijg je als je met zijn 8en op een te klein stuk aan het crossen bent.Jammer dat ik net marked man werd toen ik op 3 meter van een muur zat en dus direct crashte:-), volgende keer beter.
Mooie chaos krijg je als je met zijn 8en op een te klein stuk aan het crossen bent.Jammer dat ik net marked man werd toen ik op 3 meter van een muur zat en dus direct crashte:-), volgende keer beter.
Ik heb net de demo gedownload, heel mooie game en een tof sfeertje maar ik gebruik een ATI kaart en Windows 7 dus ik kan mijn resolutie niet aanpassen naar 3200x1080 maar dat is 1920x1080 1280x1024.
Is er een manier, zonder dure hardware aan te schaffen, om hem toch met 2 schermen te spelen?
Is er een manier, zonder dure hardware aan te schaffen, om hem toch met 2 schermen te spelen?
Ik vond het wel een tof spel alleen de vier verschillende events gingen al snel vervelen! Hebben meer mensen dat? Online vind ik het spel dan in ieder geval een stuk toffer. Alleen speel ik nu liever eerst andere spellen uit (nog een stuk of 12-13 spellen die gespeeld moeten worden
).
Ik heb het na een tijdje wel. Ik heb het spel al anderhalf jaar, maar ik speel het nog steeds zo nu en dan, alleen als ik het uren achter elkaar speel begint het te vervelen. Maar ik doe dan ook niet heel veel events. Ik vind het leukst om te rijden in de Inferno Van door de stad.LuPo schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:46:
Ik vond het wel een tof spel alleen de vier verschillende events gingen al snel vervelen! Hebben meer mensen dat? Online vind ik het spel dan in ieder geval een stuk toffer. Alleen speel ik nu liever eerst andere spellen uit (nog een stuk of 12-13 spellen die gespeeld moeten worden).
Oja, en er zijn trouwens 5 verschillende soorten evenementen.
En..... Platinum
Iedereen nogmaals bedankt voor het helpen met de '8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium' Trophy
Moest nog 1 win, word ik 3 races achter elkaar 2e
Iedereen nogmaals bedankt voor het helpen met de '8 Players meet in the Wildcats' Baseball Stadium' Trophy
Moest nog 1 win, word ik 3 races achter elkaar 2e

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 28-02-2010 20:15 ]
Gefeliciteerd
Dat doet de druk van moeten winnen
Dat doet de druk van moeten winnen
Hoi allemaal,
Ik heb Burnout paradise the BOX geinstalleerd deze week. Ik heb ook een 100% savegame gedownload, maar ik heb geen "Knight rider" auto.
Carson GT Nighthawk = KITT uit Knight Rider
Die^ wil ik, en dus wil ik vragen of iemand hier zijn savegame kan uploaden/emailen naar mij.
Ik heb Burnout geinstalleerd, daarna patch 1.0.0.1 , en daarover weer patch 1.1.0.0.
De savegame bevindt zich in:
Win XP
C:Documents and SettingsusernameLocal SettingsApplication DataCriterion GamesBurnout Paradise
Vista
C:UsersusernameAppDataLocalCriterion GamesBurnout Paradise
Ik heb Burnout paradise the BOX geinstalleerd deze week. Ik heb ook een 100% savegame gedownload, maar ik heb geen "Knight rider" auto.
Carson GT Nighthawk = KITT uit Knight Rider
Die^ wil ik, en dus wil ik vragen of iemand hier zijn savegame kan uploaden/emailen naar mij.
Ik heb Burnout geinstalleerd, daarna patch 1.0.0.1 , en daarover weer patch 1.1.0.0.
De savegame bevindt zich in:
Win XP
C:Documents and SettingsusernameLocal SettingsApplication DataCriterion GamesBurnout Paradise
Vista
C:UsersusernameAppDataLocalCriterion GamesBurnout Paradise
Gulfstream G650
Misschien een heel stomme vraag maar als ik een Stuntrun start is de auto aan het spinnen en zodra ik dan de controle over de auto krijg ga ik gelijk uit de spin. Hoe kan ik zelf zo'n spin maken? Ook over de Stuntrun...welke stunts maken jullie om veel punten te scoren en waar ga je in Paradise City heen om dat zo goed mogelijk te kunnen doen. Ik rij vaak maar blind wat rond in de hoop dat ik een ramp tegenkom. Soms lukt dat prima, maar soms kom ik zo weinig tegen dat ik de puntenlimiet niet haal. Ik ben benieuwd hoe jullie die Stuntrun aanpakken.
Ik heb eerst mezelf stuk gebeten op de stuntruns totdat ik de stad erg goed kende. Op gegeven moment kon ik met een stuntauto (auto waarmee je dus je multiplier kan vasthouden) de hele stad rondkomen en zodoende alle grote jumps meepakken. Het is kwestie van heel veel rondrijden, dan weet je straks wel hoe je elke stuntrun gemakkelijk haalt.
Dank je. En het spinnen (of heet het driften) aan het begin van elke stuntrun, hoe kan ik dat doen?wheeler schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:10:
Ik heb eerst mezelf stuk gebeten op de stuntruns totdat ik de stad erg goed kende. Op gegeven moment kon ik met een stuntauto (auto waarmee je dus je multiplier kan vasthouden) de hele stad rondkomen en zodoende alle grote jumps meepakken. Het is kwestie van heel veel rondrijden, dan weet je straks wel hoe je elke stuntrun gemakkelijk haalt.
is er in dit spel een mogelijkheid om de miles in te stellen als kilometers?
verder vind ik het een vet spel, alleen dat menu hadden ze niet moeten porten maar gewoon overnieuw moeten maken.
verder vind ik het een vet spel, alleen dat menu hadden ze niet moeten porten maar gewoon overnieuw moeten maken.
Ik ben zelf het menu ook niet tegengekomen, en een mogelijkheid om het spel af te sluiten, vind dat maar raar werken. Verder een geweldig spel, lekker raggen, leuk voor dit soort saaie donkere dagen. 
Maar had wel wat beter afgewerkt mogen worden, geen persoon in de auto is ook wel een faal.
Maar had wel wat beter afgewerkt mogen worden, geen persoon in de auto is ook wel een faal.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Alt-F4Joopieboy schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:32:
en een mogelijkheid om het spel af te sluiten,
Op de computer is het volgens mij op F1 (of escape?) drukken, en dan even menu's langs (met F5 of F6?) tot je de optie ziet. Op mijn Xbox 360-controller druk ik eerst op start, en dan ik dacht 2x op LB (die linkerknop boven remknop).Joopieboy schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 20:32:
Ik ben zelf het menu ook niet tegengekomen, en een mogelijkheid om het spel af te sluiten, vind dat maar raar werken.
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
@Olaf: dat is wel slecht gemaakt dan, maar goed thnx!
En jacobras, zo eens proberen, u ook bedankt.
Edit: jes! Ik heb de instellingen te pakken, en nu weet ik ook hoe ik door de menu's moet bladeren waarmee je terug naar het hoofdmenu kan of naar windows (save and exit). Beetje onduidelijk maar nu weet ik hoe het werkt!
En jacobras, zo eens proberen, u ook bedankt.
Edit: jes! Ik heb de instellingen te pakken, en nu weet ik ook hoe ik door de menu's moet bladeren waarmee je terug naar het hoofdmenu kan of naar windows (save and exit). Beetje onduidelijk maar nu weet ik hoe het werkt!
[ Voor 51% gewijzigd door Joopieboy op 24-12-2010 22:22 ]
Ja, degene die die menu-navigatie heeft verzonnen mogen ze kielhalen wat mij betreft. Wat een idioot systeem 
Ik gebruikte ook gewoon alt-F4, bij gebrek aan beter
Verder een prima spel, al heb ik nog niet helemaal door hoe ik dingen als de 'legendary cars' enzo aan de praat krijg. Ik zie ze voor mijn neus in de 'garage', maar ik kan er (nog?) niet in rijden.
Maar misschien moet ik een bepaald aantal punten scoren ofzo?

Ik gebruikte ook gewoon alt-F4, bij gebrek aan beter

Verder een prima spel, al heb ik nog niet helemaal door hoe ik dingen als de 'legendary cars' enzo aan de praat krijg. Ik zie ze voor mijn neus in de 'garage', maar ik kan er (nog?) niet in rijden.
Maar misschien moet ik een bepaald aantal punten scoren ofzo?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nee, daar moet je voor betalen.
Ook als je de Ultimate Box hebt? Je zou denken dat alles daarin zit?
Ik zie op Steam ook niet echt een vermelding dat je DLC's kan kopen?
Edit:
Oh, net gelezen dat in de 'Ultimate Box' een hoop DLC niet inzitten en dat de Store gesloten is en blijft voor PC-eigenaars
Jammer, had verwacht dat al die DLC erbij zou zitten. Oh, well, voor 3 euro nogwat mag ik eigenlijk niet klagen, al voel ik me wel een beetje genaaid. Ze hadden het dan niet de 'Ultimate Box' moeten noemen.
Nouja, het suffe is dat de content er wél is, want ik kan de auto's gewoon zien, maar dat ze gelockt zijn en niet meer geünlockt kunnen worden.
Verder leuk spel, hoor
Ik zie op Steam ook niet echt een vermelding dat je DLC's kan kopen?
Edit:
Oh, net gelezen dat in de 'Ultimate Box' een hoop DLC niet inzitten en dat de Store gesloten is en blijft voor PC-eigenaars
Nouja, het suffe is dat de content er wél is, want ik kan de auto's gewoon zien, maar dat ze gelockt zijn en niet meer geünlockt kunnen worden.
Verder leuk spel, hoor
[ Voor 65% gewijzigd door anandus op 24-12-2010 23:29 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat een pareltje van een spel voor € 3,75 zeg. Heerlijk racen en raggen en auto's verzamelen. Die Rossini LM is vet! En die maffiosi wagen ook, net een tank. De SHOWTIME vind ik maar een beetje vaag, je kan d'r volgens mij niets mee behalen dan een hoge score. Of heb ik dat mis?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Ik heb werkelijk waar geen idee, en het spel speel ik eigenlijk ook vooral om nutteloze tijd om te krijgen met wat simpel rag en race werk haha. Maar het spel is echt brak opgebouwd ja haha. Ook die routeplanner mag wel beter, ipv duf je knipperlicht wat gaat knipperen dat je een pijl hebt ofzo zoals NFSU2 dat had om maar wat te noemen. En idd, zitten echt leuke wagens bij ja.
Zijn er nog meer spelers die de game in de Steam actie gekocht hebben? Nog steeds aan het spelen? Ik wel in ieder geval. Heb bijna mijn Burnout Licentie en ben nu tegen een moeilijke Burning Route aangekomen, die van de Carson GT500. Inmiddels wel zo'n 20 uur aan het spel kwijtgeraakt.
Is het waar dat je met Burnout Paradise: The Ultimate Box op de xbox 360 offline met z'n 4en kan spelen? Lijkt me een best leuk spel, maar als je het niet met z'n 4en kan spelen is het toch minder.
Het kan wel maar ws niet op de manier die jij denkt. De normale modus (zeg maar de story mode, die je zowel online als offline kan doen) kan nog steeds alleen met 1 player.gm1999 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:24:
Is het waar dat je met Burnout Paradise: The Ultimate Box op de xbox 360 offline met z'n 4en kan spelen? Lijkt me een best leuk spel, maar als je het niet met z'n 4en kan spelen is het toch minder.
Je kan ook niet tegen elkaar racen oid. Er zit een party modus in waarmee je om en om een bepaalde track moet rijden of bijvoorbeeld een aantal loopings of air time moet maken. Degene met de snelste tijd/meeste air/enz... wint.
Dat kan tot 8 personen volgens mij, je kan gewoon controller doorgeven. Je kan alleen niet split screen tegen elkaar racen. Dat kan volgens mij wel in Blur...
Da's jammer, want Blur is toch een andere game dan Burnout: Paradise(toch?)
Jazker, maar ik denk geef een tip voor een andere racegame die je met 4 man kan splitten 
Er zijn er vast nog wel meer, maar blur heb ik zelf ook gespeeld en vond ik wel leuk split-screen. Volgens mij ook wel tegen een aardig prijsje te vinden tegenwoordig.
Overigens raad ik burnout alsnog aan voor alleen en/of op live
Er zijn er vast nog wel meer, maar blur heb ik zelf ook gespeeld en vond ik wel leuk split-screen. Volgens mij ook wel tegen een aardig prijsje te vinden tegenwoordig.
Overigens raad ik burnout alsnog aan voor alleen en/of op live
Misschien een lichte bump, maar ik zit met een probleem.
Als ik online speel, klapt het spel er na een random tijdje uit. Ik krijg een zwart scherm met een paar maffe gekleurde strepen, mijn geluid doet "BRRRR" en dan restart mijn PC. Elke keer als ik online speel gebeurt het. Altijd. Hoe komt dit en hoe kan ik het oplossen?
Als ik online speel, klapt het spel er na een random tijdje uit. Ik krijg een zwart scherm met een paar maffe gekleurde strepen, mijn geluid doet "BRRRR" en dan restart mijn PC. Elke keer als ik online speel gebeurt het. Altijd. Hoe komt dit en hoe kan ik het oplossen?
Je systeem is wel op orde? Ik bedoel dan vooral videokaart? cpu? Er wordt niets te heet ofzo? Eventueel je systeem eens opschonen / defragmenteren etc.?
Stof kan een boosdoener zijn idd, lijkt op slechte koeling dat hij uitvalt.
Ik monitor alles sinds het gebeurt, maar:Yonni schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:55:
Je systeem is wel op orde? Ik bedoel dan vooral videokaart? cpu? Er wordt niets te heet ofzo? Eventueel je systeem eens opschonen / defragmenteren etc.?
CPU blijft onder de 60 graden (draait tijdens Crysis 2 trouwens een stuk warmer, niks aan de hand) (AMD Phenom II X4 955 BE @ 3.96GHz)
GPU blijft onder de 55 graden (HD4890 met lichte overclock)
Ik haal regelmatig het stof weg, maar dat kan eigenlijk ook niet de boosdoener zijn, want...
Ik kan zonder problemen urenlang offline spelen. Sterker nog, laatst meer dan 5 uur gespeeld, niks aan de hand.
De volgende dag ging ik direct online, en binnen een kwartier klapte mijn systeem er weer uit.
De afgelopen twee keer echter heb ik minstens een uur online gespeeld zonder problemen. Dus misschien is het probleem uit zichzelf opgelost maar ik heb het nu al best lang..
Heeft er iemand nog een keer zin om op de PS3 met mij de 10 Timed Challenges Trophy te doen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Beetje late reactie maar ik wil meestal wel burnout challenges spelen als ik online ben.
Stuur maar berichtje via psn naar: giulionl
Speel het laatste tijd alleen niet zo vaak...
Stuur maar berichtje via psn naar: giulionl
Speel het laatste tijd alleen niet zo vaak...
nu 4 jaar na dato heb ik weer via een 2de hands bak burnout Paradise gekocht voor een 10tje.
Blijft een leuk spel. Maar ondanks dat ik de eerder aangekochte content via aankoop geschiedenis op mijn ps3 opnieuw heb gedownload (NL en US account) zie ik ze niet terug in de game. ik moet dus echt helemaal opnieuw beginnen en alle aankopen (ik had dus echt alle!) zijn verdwenen. wat niet verdwenen is zijn alle tropy's. Wie weet hoe ik alle aankopen terug er in kan krijgen?
Blijft een leuk spel. Maar ondanks dat ik de eerder aangekochte content via aankoop geschiedenis op mijn ps3 opnieuw heb gedownload (NL en US account) zie ik ze niet terug in de game. ik moet dus echt helemaal opnieuw beginnen en alle aankopen (ik had dus echt alle!) zijn verdwenen. wat niet verdwenen is zijn alle tropy's. Wie weet hoe ik alle aankopen terug er in kan krijgen?
Ik vraag me af of die aankopen terug kunnen komen, de servers van Burnout Paradise zijn dacht ik ook offline gehaald. Het spel is inmiddels 6 jaar oud alweer! Maar ook een game die naar mijn idee goed oud is geworden.
Heb je niet andere versie? Meende dat er 2 Burnout Paradise "types" zijn, heb zelf ook eentje van de eerste serie gehad en later nog een ultimate maar daar werkte bepaalde dingen ook niet, waaronder savegames.