[Ervaringen] Acer Aspire 5920G - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 83.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb na lang wiken en wegen en mede op al jullie posts de asus 602G25MN aangeschaft een van de laatste in nederland werd mij verteld .
De laatste 602G25HN ging net voor mijn neus weg, wilde die alleen hebben vanwege Vista ulltimate (ghost functionaliteit).

Nu krijg ik hem vandaag binnen en moet alles nu instellen.
nu heb ik een vraag Wat bedoelen julie met acer meuk?
De meesten van julie gooien het er af maar wat is het?

Ik wil het liefst geen overbodige balast die constant meedraaid dit daar dan om de haverklap de harde schijf opstart.

Ik ga waarschijnlijk Norton Ghost nog bestellen om een image van de C partitie te kunnen maken op een externe schijf.
Vraag op de acer zit ook een soort backup/image tool, werkt die ook en kan je dit ook op een externe schijf deponeren.
Als de HD crashed heb je niets aan een image op de D partitie.

Als julie verder nog tips hebben hoor ik dit ook graag.
Kan nergens een topic vinden hoe te handelen bij nieuw notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

je kan gelijk na de eerste keer opstarten een backup maken van de recovery op de HD. Daar heb je 2 DVDtjes voor nodig. Zit volgens mij ergens bij E-recovery van acer. Ik heb alle irritante software die opent als je de laptop opstart verwijderd, de rest heb ik erop gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PCMedic schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Maar de prestaties en de schanieren zijn wel degelijk verbeterd.
Heb je wel eens afgevraagd, hoe mensen om gaan met hun notebooks? Dit verschild ook per mens
Heb vandaag mijn acer ontvangen.
zorgvuldig uitgepakt en toen heel voorzichtig met beide handen het scherm langzaam opengedaan.
En
En jawel eerste keer open en rechts onder bij scharnier een scheurtje precies als op de eerder geplaatste fotos. van scharnierlip tot klein rondje in de rand.

Deze machine was nog compleet verzegeld bij ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
frankx schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 18:11:
[...]

Ik heb een laptopkoeler gehad, maar het beviel met niet zo.
Redelijk extra geluid (ook al was wat ik had redelijk stil) en de koeling zit net niet waar de acer hem nodig heeft (rechtsboven).
Met software de temp. eens bekenen met en zonder en dat scheelt dus heel weinig.
Verder kom de laptop ook nog hoger waardoor het typen lastig/onprettig gaat worden (het is al geen dun notebook).

Kheb het dus maar vlug verkocht voor weinig.... eigenlijk was het dus een miskoop.
Welke merk en type koeling heb je gebruikt? Dat vind ik wel interessant om te weten.
Een aantal koelers van coolermaster lijken de ventilatie wel op de goede plek te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 14:37:
[...]

Heb vandaag mijn acer ontvangen.
zorgvuldig uitgepakt en toen heel voorzichtig met beide handen het scherm langzaam opengedaan.
En
En jawel eerste keer open en rechts onder bij scharnier een scheurtje precies als op de eerder geplaatste fotos. van scharnierlip tot klein rondje in de rand.

Deze machine was nog compleet verzegeld bij ontvangst.
Ja, maar dan kan je ervan uit gaan dat er mee gegooid is, heb je wel eens gezien hoe mensen die pickorders doen werken? Dan vraag je, je af dat je niet meer dingen kapot thuis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[CSC]Outlaw schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:46:
[...]

Ja, maar dan kan je ervan uit gaan dat er mee gegooid is, heb je wel eens gezien hoe mensen die pickorders doen werken? Dan vraag je, je af dat je niet meer dingen kapot thuis krijgt.
Klopt, maar dan is dit aan de verpakking vaak ook te zien. De verpaking was intact 2 dozen, en notebook zat klem in een soort veerkrachtig pur schuim. kan echt niet veel mee gebeuren.
Indien dit wel door handeling gebeurd is was de verpakking zeker beschadigd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:17

MaxPoweR

-=StopTech=-

Alsatian schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:00:
[...]

Welke merk en type koeling heb je gebruikt? Dat vind ik wel interessant om te weten.
Een aantal koelers van coolermaster lijken de ventilatie wel op de goede plek te hebben.
Ik heb zelf een Zalman NC1000 laptopkoeler en ik merk gewoon dat de laptop koel aanvoelt dan zonder koeler, vooral de onderkant van de laptop. Met de koeler schommelt de temperatuur van de cpu en gpu onder de 50 graden en de hd wordt z'n 38 graden. Zonder de koeler schiet de temperatuur van de hd naar 47 graden, cpu en gpu rond de 52 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:57
Cooler master infinite heb ik tijdje gebruikt ook een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponymaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 16:56
MaxPoweR schreef op woensdag 23 april 2008 @ 17:24:
[...]

Ik heb zelf een Zalman NC1000 laptopkoeler en ik merk gewoon dat de laptop koel aanvoelt dan zonder koeler, vooral de onderkant van de laptop. Met de koeler schommelt de temperatuur van de cpu en gpu onder de 50 graden en de hd wordt z'n 38 graden. Zonder de koeler schiet de temperatuur van de hd naar 47 graden, cpu en gpu rond de 52 graden.
Ik gebruik de Zalman NC2000, deze is een slagje groter dan de NC1000 en eventueel ook geschikt voor 17" laptops. Ik heb zelf de Acer Aspire 5920G-5A4G25BN en deze zo ver mogelijk naar onderen op de Zalman gezet, zodat de koelgaatjes van de Zalman precies bij de processor zitten. Dit scheelt zo'n 10 tot 13 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update

na veel heen en weer gebel toch besloten om voor een RMA te gaan weinig keus
als ie stuk is vervalt de zicht periode kennelijk. Staat ook in de voorwaarde had dus beter niets kunnen zeggen en zeggen dat ik me bedacht had. 7(8)7
Aan de andere kant ben al 3 weken bezig en kan zon machinne nergens anders vinden voor die prijs.
Andere merken zijn toch stukken duurder of voldoen niet (aansluitingen) :r

De keus is dus een ferrari in een opel verpakking of een ferrari met opel inhoud. })

Ze (Acer) hebben beloofd om hem binnen een week terug te sturen. :N
afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Ik heb inmiddels een laptop koeler besteld.

De Cooler Master NotePal W1 (R9-NBC-AWBK/AWBS).

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/uploads/product/products_highlight/file1169891159112.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:57
ik denk er wellicht over de 5920G-5A3G25Mi te halen, lijkt me een prima ding, vooral door C2D T5550 en een GF 8600M GT. maar nu staat er bij de website waar ik hem wil kopen het volgende onder:

''Let op! Bij het installeren van de notebook dient u een externe muis te gebruiken om de taal te selecteren en te accepteren. Het wisselen van taal is na het moment van selecteren namelijk niet meer mogelijk zonder service via Acer waar kosten aan verbonden zijn! Acer levert geen recovery-DVD mee bij de notebook, deze is alleen te branden bij de eerste configuratie van de notebook!''

is dit normaal bij een acer laptop? ik heb verder geen ervaringen met laptops, wordt mijn 1e. en die recovery dvd zou ik dan wel willen maken, wordt dit dan duidelijk aangegeven?

en is zo'n laptop koeling hard nodig? (of kan ik gewoon 3 fan's onder een plankje plaatsen en het zo doen of heeft een acer echt zware koeling nodig?)

bvd,
Stijn

[ Voor 8% gewijzigd door ErgoStijn op 27-04-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-09 16:06
Werk in een winkel waar ik ondertussen honderen laptops heb mogen installeren. Het is normaal dat er bij de meeste merken geen cd's meegeleverd worden, zelfs handleidingen worden soms niet meer op papier aangeleverd.

Voor Acer: Die taal selectie kan je gewoon zonder externe muis doen. Na installatie zal je laptop in de windows omgeving zelf vragen of je een recovery dvd wil branden. Mocht je dit later willen doen dan kan dit door in het startmenu acer recovery mangement te starten.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
stijnovinchi schreef op zondag 27 april 2008 @ 15:25:
en is zo'n laptop koeling hard nodig? (of kan ik gewoon 3 fan's onder een plankje plaatsen en het zo doen of heeft een acer echt zware koeling nodig?)
De laptop wordt bij een tijd gamen erg warm. Dit heeft zijn weerslag op de prestaties. Vandaar dat ik een koeler heb besteld. Ik hoop dat het de warmte sneller afvoert waardoor de prestaties minder beinvloed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Laatst online: 12-09 13:57
Terror en Alsatian, heel erg bedankt. ik ga thuis alvast er maar eens eentje maken. met 4 fan's ofzo (bespaart me weer $)

[ Voor 54% gewijzigd door ErgoStijn op 28-04-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quekel
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08-2021
Hoe installeer je SATA stap voor stap? daar gaat het mis bij mij en heb ik telkens een blauw scherm, IDE en AHCI in Bios geprobeerd...

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

heeft iemand al geprobeerd de keyboard uit de laptop te halen om hem schoon te maken? Ik heb er stof op zitten en wil dat weg hebben :P

Ik wil dus weten hoe je dat doet. Ik kan het nergens vinden met google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar pagina's terug link ik naar een site en foto's waar de laptop uit elkaar wordt gehaald. Ook het toetsenbord gaat eruit. ff bladeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

gevonden dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Zijn er meer mensen die warmte problemen hebben met hun 5920 ?
Ik speel vrij veel world of warcraft, maar als ik een half uurtje speel en het notebook dus flink warm begint te worden gaat wow haperen en heb ik een hele lage framerate.
Als ik dan kijk met cpuid hardware monitor is de processor bijna 80 graden en de gpu bijna 90 graden.
Ik weet dat de temperaturen bij een notebook aardig op kunnen lopen maar zo hoog .....
Is dit normaal of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
taz3d_nl schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:45:
Ik speel vrij veel world of warcraft, maar als ik een half uurtje speel en het notebook dus flink warm begint te worden gaat wow haperen en heb ik een hele lage framerate.
Als ik dan kijk met cpuid hardware monitor is de processor bijna 80 graden en de gpu bijna 90 graden.
Ik weet dat de temperaturen bij een notebook aardig op kunnen lopen maar zo hoog .....
Is dit normaal of ?
Speel het ook en bij mij werd ie ook redelijk warm (maar niet zo erg als bij jou volgens mij), heb nu de graphics op gebalanceerd gezet en dat scheelt flink in de hitte en nauwelijks in de framerates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
HTeK schreef op woensdag 30 april 2008 @ 15:28:
[...]

Speel het ook en bij mij werd ie ook redelijk warm (maar niet zo erg als bij jou volgens mij), heb nu de graphics op gebalanceerd gezet en dat scheelt flink in de hitte en nauwelijks in de framerates.
zal het eens proberen... bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da-WiZZy0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 22:48
Quekel schreef op maandag 28 april 2008 @ 19:05:
Hoe installeer je SATA stap voor stap? daar gaat het mis bij mij en heb ik telkens een blauw scherm, IDE en AHCI in Bios geprobeerd...

wat doe ik fout?
Wees verstandig en zet de AHCI drivers op je XP installatie cd met nLite, dan hoef je niet in je bios te kloten en kun je gewoon XP installeren zonder speciale handelingen. Hoe 't precies moet, moet je ff op Google zoeken, heb 't daar zelf ook mee gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

taz3d_nl schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:45:
Is dit normaal of ?
Mijn GPU wordt 90 graden bij extreme belasting (wel OC). De CPU komt bij mij nooit boven de 80 graden, ik geloof nog niet eens boven de 70..... (moet ik thuis een even nakijken).

je zou n-tune kunnen installeren en hardwareprofielen kunnen aanmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickrooden
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 17:12

patrickrooden

-UeW.Eclipsje?

Ik heb mijn acer nu 8 maanden en wordt ook heftig warm, na een uurtje cod4 spelen is de cpu 91 graden en de gpu bijna 99 a 100 graden (cpu en gpu lopen gewoon op stock snelheden), heb de laptop ook al open gehad om te kijken of er stof inzat maar hij is helemaal schoon. misschien dat ik de cpu en de gpu eens ga insmeren met arctic silver 5 ;)
Ik krijg dan ook last van erge framedrops enz, en ik heb me handen al eens verbrand aan de onderkant van de laptop :|

Heb zojuist de Arctic Silver 5 aangebracht op de CPU en GPU van de acer :*), op de cpu zat bijna geen koelpasta (alleen op de randen zat een beetje.
de CPU blijft bij idle nu 40 graden en loaded (bij cod4) 75-79 en bij orthos 64 rond de 83 graden de temperaturen van de gpu heb ik nog niet nagekeken.

[ Voor 38% gewijzigd door patrickrooden op 02-05-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 00:25
Jordy van e schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 06:23:
heeft iemand al geprobeerd de keyboard uit de laptop te halen om hem schoon te maken? Ik heb er stof op zitten en wil dat weg hebben :P

Ik wil dus weten hoe je dat doet. Ik kan het nergens vinden met google.
Boven het keyboard zitten van die klipjes, als je die induwd met een schroevendraaier ofzo dan kun je het keyboard zo los maken. Hij zit niet vast met schroeven.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

dennis112 schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 23:21:
[...]

Boven het keyboard zitten van die klipjes, als je die induwd met een schroevendraaier ofzo dan kun je het keyboard zo los maken. Hij zit niet vast met schroeven.
thnx had het al gelezen :) maar bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
patrickrooden schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:48:
Ik heb mijn acer nu 8 maanden en wordt ook heftig warm, na een uurtje cod4 spelen is de cpu 91 graden en de gpu bijna 99 a 100 graden (cpu en gpu lopen gewoon op stock snelheden), heb de laptop ook al open gehad om te kijken of er stof inzat maar hij is helemaal schoon. misschien dat ik de cpu en de gpu eens ga insmeren met arctic silver 5 ;)
Ik krijg dan ook last van erge framedrops enz, en ik heb me handen al eens verbrand aan de onderkant van de laptop :|

Heb zojuist de Arctic Silver 5 aangebracht op de CPU en GPU van de acer :*), op de cpu zat bijna geen koelpasta (alleen op de randen zat een beetje.
de CPU blijft bij idle nu 40 graden en loaded (bij cod4) 75-79 en bij orthos 64 rond de 83 graden de temperaturen van de gpu heb ik nog niet nagekeken.
Is het een beetje makkelijk om alles los te krijgen, dan ga ik dat ook maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickrooden

patrickrooden

-UeW.Eclipsje?

taz3d_nl schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 09:52:
[...]

Is het een beetje makkelijk om alles los te krijgen, dan ga ik dat ook maar eens proberen
het is best makkelijk gewoon de 4 schroefjes van de videokaart losdraaien, dan videokaart schuinomhoog tillen.
vervolgens heb ik de wireless kaart eruit gehaald voor het gemak want daaronder zit een dikke draad die aardig in de weg zit.
dan de schroeven in het batterijvak en een paar op de hoek van de behuizing losdraaien zodat je speling hebt om de koelblok te bewegen.
Vervolgens de 4 schroeven van de cpu heatsink en 2 aan de kant van de gpu heatsink losdraaien.
Nu kun je dan langzaam de koeler eruit halen (je zult wel de behuizing een beetje omhoog moeten trekken(aan de kant bij het accuvak) anders krijg je die koelblok er niet uit.
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/2750/schroevenfw0.th.jpg

Op de gpu zat bij mij helemaal geen koelpasta :? of dat zo hoort weet ik niet maar heb er in ieder geval ook as5 op gedaan.

veel suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy-x
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 21:42
Ik ben nu 4 maanden in het bezit van de Acer Aspire 5920G. En tot nu toe heb ik nog geen enkele problemen gehad met deze laptop. De warmte productie is inderdaad erg hoog na een potje gamen, maar het stoorde mij niet. Wel heb ik sinds het begin alle acer zooi eraf gehaald, pure vervuiling.

Maar nu begint de echte ellende pas. Sinds vandaag herkent vista mijn DVD speler niet meer (gaat hier om de Acer Aspire 5920g 302G16N). Ik las op dit forum en op andere forums dat meer mensen hier last van hebben, het zou een Vista kwaal zijn. Zelf heb ik al geprobeerd om de Upperfilter en lowerfilters te verwijderen in de hoop dat vista na een reboot de dvdspeler opnieuw vond. Helaas gebeurd er niets. Ik heb het idee dat de speler wel goed werkt. Wanneer ik er een cd of dvd in leg gaat hij wel spinnen. In vista is nergens een spoor van de speler te vinden. Ook niet in de veilige modus.

Heeft iemand anders nog een oplossing? Weet iemand toevallig (of wil dit voor mij opzoeken) welke brander er exact in dit model zit (bijvoorbeeld door bij nero te kijken)?

b.v.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickrooden

patrickrooden

-UeW.Eclipsje?

Juicy-x schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 17:23:
Ik ben nu 4 maanden in het bezit van de Acer Aspire 5920G. En tot nu toe heb ik nog geen enkele problemen gehad met deze laptop. De warmte productie is inderdaad erg hoog na een potje gamen, maar het stoorde mij niet. Wel heb ik sinds het begin alle acer zooi eraf gehaald, pure vervuiling.

Maar nu begint de echte ellende pas. Sinds vandaag herkent vista mijn DVD speler niet meer (gaat hier om de Acer Aspire 5920g 302G16N). Ik las op dit forum en op andere forums dat meer mensen hier last van hebben, het zou een Vista kwaal zijn. Zelf heb ik al geprobeerd om de Upperfilter en lowerfilters te verwijderen in de hoop dat vista na een reboot de dvdspeler opnieuw vond. Helaas gebeurd er niets. Ik heb het idee dat de speler wel goed werkt. Wanneer ik er een cd of dvd in leg gaat hij wel spinnen. In vista is nergens een spoor van de speler te vinden. Ook niet in de veilige modus.

Heeft iemand anders nog een oplossing? Weet iemand toevallig (of wil dit voor mij opzoeken) welke brander er exact in dit model zit (bijvoorbeeld door bij nero te kijken)?

heb zelf ook nog een vraag, is het mogelijk om de fan zelf te regellen in de acer? want na de bios update spint ie minder snel op en wordt de laptop dus ook warmer, Ander zou ik hem namelijk volop laten draaien voordat ik een spel opstart.

b.v.d
heb je al eens in vista system restore gebruikt?, het is hier namelijk de normaalste zaak om deze 1x per maand te gebruiken omdat acer Enet opeens niet meer werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door patrickrooden op 02-05-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
patrickrooden schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 15:39:
[...]

het is best makkelijk gewoon de 4 schroefjes van de videokaart losdraaien, dan videokaart schuinomhoog tillen.
vervolgens heb ik de wireless kaart eruit gehaald voor het gemak want daaronder zit een dikke draad die aardig in de weg zit.
dan de schroeven in het batterijvak en een paar op de hoek van de behuizing losdraaien zodat je speling hebt om de koelblok te bewegen.
Vervolgens de 4 schroeven van de cpu heatsink en 2 aan de kant van de gpu heatsink losdraaien.
Nu kun je dan langzaam de koeler eruit halen (je zult wel de behuizing een beetje omhoog moeten trekken(aan de kant bij het accuvak) anders krijg je die koelblok er niet uit.
[afbeelding]

Op de gpu zat bij mij helemaal geen koelpasta :? of dat zo hoort weet ik niet maar heb er in ieder geval ook as5 op gedaan.

veel suc6
Heb zojuist ook even gekeken en bij mij zat er alleen op de hoekjes koelpasta bij de gpu.
Die is nu voorzien van arctic silver ( beter dan niets lijkt me ;) )
De cpu heb ik nog niet naar gekeken, probeer eerst of het nu wat beter gaat.
Bedankt voor de info in ieder geval _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
Net ff getest en het scheelt inderdaad een berg.
De gpu temperatuur in stressed gezakt van 90 graden naar +_ 75 graden
De moeite waard voor degene die ook temperatuur problemen met hun 5920 hebben lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juicy-x
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 21:42
patrickrooden schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 18:24:
[...]

heb je al eens in vista system restore gebruikt?, het is hier namelijk de normaalste zaak om deze 1x per maand te gebruiken omdat acer Enet opeens niet meer werkt.
ja dat heb ik ook al geprobeerd. Het vreemde is, dat hij het nu wel weer doet. Zo te zien is de speler ook in de bios weg geweest. Nu doet hij het weer prima, maar ik weet niet voor hoelang! Kan dit een teken zijn dat de dvd-speler kapot aan het gaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickrooden

patrickrooden

-UeW.Eclipsje?

Juicy-x schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 21:59:
[...]

ja dat heb ik ook al geprobeerd. Het vreemde is, dat hij het nu wel weer doet. Zo te zien is de speler ook in de bios weg geweest. Nu doet hij het weer prima, maar ik weet niet voor hoelang! Kan dit een teken zijn dat de dvd-speler kapot aan het gaan is?
Dat lijkt me sterk, want dan zou ie bij meerdere mensen kapot gaan, al eens een bios update gedaan?

BTW weet iemand of je met een of ander programma de fan van de acer op 100% kan laten draaien, dat ik bijvoorbeeld voor dat ik een spel opstart de fan op 100% zet, dit zal ook wel aardig wat graden schelen.

[ Voor 18% gewijzigd door patrickrooden op 02-05-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb gisteren een HDMI kabel gekocht, en heb mijn 5920 op de tv aangesloten. Het enigste waar ik mee zit is dat ik last heb van tearing op mijn tv scherm. Wanneer ik naar mijn laptop kijk heb ik dit niet, maar op de tv is dit duidelijk te zien. Hebben jullie hier ervaring mee en wat moet ik hiermee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb xp geinstalleerd. Niet op de wijze met nlite. Bijna alle drivers geinstalleerd. Alleen ik blijf hangen bij de laatste 2 drivers. Het gaat om de sata driver en ahci. Ik heb de 2 drivers gedownload alleen ik kom er niet uit hoe ik de sate driver moet installeren en de ahci. Ik heb hier op de forum het een en ander uitgezocht maar het is me nog steeds niet gelukt. Ik ga naar aparaatbeheer en dan naar ide/atapi controllers en daarna stuurprogramma bijwerken maar ik zie geen Intel 82801HEM/HBM SATA AHCI Storage Controller of de andere sata die worden vermeld in de readme file. Ik zie wel 2 van intel staan maar er staat geen sata bij. Bij welke moet ik hem nu installeren kan iemand mij hier uitleg over geven. Dus op welke moet ik klikken en stuurprogramma bijwerken. Kan iemand mij aub uitleg geven hoe ik die sata driver kan installeren??? alvast bedankt.

Ook heb ik nog 2 gele vraagtekens. Eentje onbekend apparaat. En eentje pci geheugencontroller. Ik weet inmiddels wel dat eenje de intel turbo memory is en dat ie niet ondersteund word door windows xp. Maar die andere vraagteken kan ik iemand mij daar misschien uitleg over geven.

Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen hoe ik die sata en ahci drivers moet installeren???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, daar ben ik uiteindelijk ook op gestrand. Heb het niet aan de praat gekregen.
Vind het ook niet zo belangrijk, volgens sommige maakt het niet zo veel uit dus heb het maar zo gelaten.

Als het wel lukt lees ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
Heeft iemand enig idee of er ook losse pci express kaarten te koop zijn voor de aspire 5920 ?
In de nieuwe aspire 6920 zit namelijk een GeForce 9500M GS en dat lijkt me een aardige upgrade :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een stapje verder gekomen. Ik heb gewoon de bovenste intel controller aangevinkt en stuurprogramma bijgewerkt. Daarna heb ik gewoon de ahci setup uitgevoerd en de installatie lukte nu wel. Als ik de stuurprogrammma opstart staat er nu dat hij goed werkt. Mijn vraag is nu heb ik dit op de juiste manier gedaan. Want in de installatie procedures stond iets anders waar ik niet uitkwam. MIsschien heb ik wel de verkeerde sata controller bijgewerkt. Kan iemand mij hiermee helpen aub.

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 17:44
Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 22:31:
Ik ben een stapje verder gekomen. Ik heb gewoon de bovenste intel controller aangevinkt en stuurprogramma bijgewerkt. Daarna heb ik gewoon de ahci setup uitgevoerd en de installatie lukte nu wel. Als ik de stuurprogrammma opstart staat er nu dat hij goed werkt. Mijn vraag is nu heb ik dit op de juiste manier gedaan. Want in de installatie procedures stond iets anders waar ik niet uitkwam. MIsschien heb ik wel de verkeerde sata controller bijgewerkt. Kan iemand mij hiermee helpen aub.

_/-\o_ _/-\o_
Ja, je hebt alles goed gedaan.
Uiteindelijk heb je inderdaad 2 dingen die je niet kan installeren.
-onbekend apparaat onder besturing voor geluid .... en pci-geheugencontroller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickrooden

patrickrooden

-UeW.Eclipsje?

de turbo memory module zou je eventueel uit de laptop kunnen halen :P, scheelt weer wat accuduur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij werkt nu echt lekker snel op xp. En games gaat ook echt beter. Alleen heb ik nog een vraagje over het geluid. Het geluid is geinstalleerd maar als je zeg maar aan de geluidknop draait dan laat windows niet autimatisch zien hoe hard het geluid staat. In vista werkte dit wel. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrifying
  • Laatst online: 01-09 19:11
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 00:08:
Hij werkt nu echt lekker snel op xp. En games gaat ook echt beter. Alleen heb ik nog een vraagje over het geluid. Het geluid is geinstalleerd maar als je zeg maar aan de geluidknop draait dan laat windows niet autimatisch zien hoe hard het geluid staat. In vista werkte dit wel. Weet iemand hier een oplossing voor?
Je moet de Acer Launch Manager zien te installeren, die gaf alles aan in Vista zoals het volume maar ook bv: Bluetooth Opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg bedankt. Het geluid werkt nu ook prima. Ik wou gewoon die acer rotzooi erniet op niet zetten. Ik heb de rest van de acer programma's niet erop gezet. In vista kon je zeg maar kiezen uit energiebesparing, gebalanceerd en hoge prestaties. Hoe zit dit in windows xp. Draait hij nu gelijk op hoge prestaties? Raden jullie mij aan om die acer software toch te installeren of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:44:
Hallo,

Ik heb gisteren een HDMI kabel gekocht, en heb mijn 5920 op de tv aangesloten. Het enigste waar ik mee zit is dat ik last heb van tearing op mijn tv scherm. Wanneer ik naar mijn laptop kijk heb ik dit niet, maar op de tv is dit duidelijk te zien. Hebben jullie hier ervaring mee en wat moet ik hiermee doen?
Dit probleem heb ik dus ook:
Een lijntje die telkens van boven naar beneden over het scherm gaat...

Iemand enig idee hoe dit komt en wat er aan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 11:56:
Heel erg bedankt. Het geluid werkt nu ook prima. Ik wou gewoon die acer rotzooi erniet op niet zetten. Ik heb de rest van de acer programma's niet erop gezet. In vista kon je zeg maar kiezen uit energiebesparing, gebalanceerd en hoge prestaties. Hoe zit dit in windows xp. Draait hij nu gelijk op hoge prestaties? Raden jullie mij aan om die acer software toch te installeren of hoeft dat niet?
Dit zijn de Acer prog. die ik geinstalleerd heb bij XP.

-Acer empowering technology framework (hoofdprog.)
-acer epower management (om de proc. snelheid aan te passen)
-synaptics acer touch (om de touchtoetsen aan de zijkant te gebruiken)

Verder gebruik ik niets van Acer.

[ Voor 12% gewijzigd door sn0w13 op 05-05-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Volgens mij is er geen speciaal Acer Aspire 5715 of 5720 topic dus daarom stel ik mijn vraag maar hier.

Ik was in eerste instantie vanplan om deze week een Acer Aspire 5715Z-3A2G16Mi aan te schaffen. Specs: Intel 1,73 duocore, 2GB intern, 160GB. Prijs €549,-.

Maar nu was ik vandaag in de Dynabyte en zeiden dat er binnekort een nieuw model komt, de 'Acer Aspire NB5720 3a3gm16mi T2370 3072'. Specs: Intel 1,73 duocore, 3GB intern, 160GB. Prijs €529,-.
Betere specificaties voor minder geld dus.

Iemand al wat meer info over dit nieuwe model gevonden toevallig wat kan er nog helemaal niks over vinden op het internet.

Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het acer framenetwork en powermanagement niet geinstalleerd. Er word aangegeven dat het niet word ondersteund door het besturingsysteem. Hoe heb jij het dan geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 00:32:
Ik krijg het acer framenetwork en powermanagement niet geinstalleerd. Er word aangegeven dat het niet word ondersteund door het besturingsysteem. Hoe heb jij het dan geinstalleerd?
Je moet oudere versies downloaden van vorige Aspires zoals bv de 5610.
Ik heb alle prog. en drivers van de Panamese Acer site gehaald.

Voor powermanagement heb ik bv versie 1.8.8.062 en voor de touchtoetsen aan de zijkent versie 10.0.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
FaNtJuH schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:59:
[...]

Dit probleem heb ik dus ook:
Een lijntje die telkens van boven naar beneden over het scherm gaat...

Iemand enig idee hoe dit komt en wat er aan te doen is?
Dat lijkt dan in de TV te zitten. Ik gebruik een HDMI kabel voor mijn externe monitor en dat werkt wel perfect.
Het zou ook aan de kabel kunnen liggen. HDMI is wel gevoelig voor storing. Ik had eerst een zeer goedkope HDMI kabel en als mijn mobiel afging trilde heel mijn beeld. Nu met een dure Belkin kabel heb ik nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Cardinoz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:46:
Iemand al wat meer info over dit nieuwe model gevonden toevallig wat kan er nog helemaal niks over vinden op het internet.
Acer is een drama met typenummers. Er zijn al zeker 15 verschillende 7720 modellen en ook de 5720 is er in meerdere uitvoeringen.
Het model zal wel een hele recente uitvoering van de 5720 zijn. Zal binnen enkele weken wel in alle winkels te koop zijn, Acer zie je bijna overal.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Cardinoz schreef op maandag 05 mei 2008 @ 21:46:
Betere specificaties voor minder geld dus.

Ik zou alleen wel even opletten dat er niet tegelijkertijd een mindere videokaart inzit, aangezien die ook nog wel eens flink anders wil zijn bij een ander type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik windows xp erop gezet heb kan ik geen orginele dvd meer afspelen. Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Heb je wel een DVD-afspeel programma geinstalleerd, zoals PowerDVD?
Misschien kan VLC het ook, maar dat moet je even opzoeken (is een gratis programma, PowerDVD = licentie).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

vlc moet dat wel kunnen, ligt het er dan niet aan dat die dvd dan wellicht van een andere regio is? Die van mij weigert namelijk ook vaak dvd's af te spelen die ik bij Blockbuster huur (ik haal er meestal een paar op dindsdag omdat ze dan maar 2 AUS dollars zijn en zet er dan dus een paar op de laptop). Jajaaaa blame me for not being an angel O-)

Nu heb ik wel uitgevonden, dat het probleem zich niet voor doet als ik DVDfab op de laptop heb staan! (die haalt die regiocode eraf) Dus wellicht dat een programma als Anydvd of DVDfab erop gooit het dan wel werkt :) Anydvd kan je 30 dagen proberen!

[ Voor 4% gewijzigd door DjVe op 12-05-2008 04:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
KarlMarX schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 16:00:
[...]

Dat lijkt dan in de TV te zitten. Ik gebruik een HDMI kabel voor mijn externe monitor en dat werkt wel perfect.
Het zou ook aan de kabel kunnen liggen. HDMI is wel gevoelig voor storing. Ik had eerst een zeer goedkope HDMI kabel en als mijn mobiel afging trilde heel mijn beeld. Nu met een dure Belkin kabel heb ik nergens meer last van.
Nee ligt niet aan de tv, want als ik hem aansluit via s-video op een andere tv zie ik het ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickrooden schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:48:

Gaat dit niet ten koste van je garantie? En zit er een grote gap tussen deze cpu's en de koelvinnen of zitten ze echt goed op elkaar? In mijn inspiron 9100 zaten er namelijk koelkussens tussen een redelijk grote gap
Symphony-X schreef op zondag 30 maart 2008 @ 12:29:
Heeft er hier iemand ervaring met de 5920G-5A4G25BN? Deze uitvoering van de 5920G heeft een blue-ray/DVD speler aan boord.

Verdere specs: http://www.zercom.nl/inde...2049&f=1&h=9&s=1&a=108120

De processor snelheid ligt een stukje lager dan de meeste andere 5920G's, maar hij is wel voorzien van de 8600GT en 4gig ram.

In combinatie met de HDMI-out + s/pdif-out leek mij de blue-ray speler een érg mooie extra. Wat vinden jullie van dit model - ook in vergelijking met de andere 5920G's?
Maximaal 1024mb video geheugen.. is dit een shared video geheugen kaart dan?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

Ik heb een vraagje,
Ik wil over een weekje ofzo een Acer 5920G-602G25Hn kopen.
Als ik een AUX aansluit op me hoofdtelefoon ingang, heb ik dan nog geluid uit me boxjes of zijn deze dan weg? (valt dit ook in te stellen? :D)

En wat moet ik doen als de tempratuur super erg stijgt zoals ik gelezen heb bij een aantal mensen,
(koelingpasta zag ik staan :O , maar waar kan ik dit halen? :X )
Soz ik ben een newbie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 17:29:
Hee,

Ik heb een vraagje,
Ik wil over een weekje ofzo een Acer 5920G-602G25Hn kopen.
Als ik een AUX aansluit op me hoofdtelefoon ingang, heb ik dan nog geluid uit me boxjes of zijn deze dan weg? (valt dit ook in te stellen? :D)
Nee, als je iets aansluit op hoofdtelefoon uitgang komt er geen geluid meer door de boxjes. Voor zover ik weet kun je dit ook niet veranderen.
En wat moet ik doen als de tempratuur super erg stijgt zoals ik gelezen heb bij een aantal mensen,
Ik heb nog nooit een probleem mbt. temperatuur gehad. Stijgt misschien wel, maar je hebt er verder geen problemen mee?
(koelingpasta zag ik staan :O , maar waar kan ik dit halen? :X )
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=koelpasta
Dit is te halen bij zo'n beetje alle computer winkels. Eentje waarbij ik het weleens gehaald heb is Funprice
Soz ik ben een newbie...
Geeft niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog een vraagje:D

Ik heb dit forum al een heel stuk doorgespit, en er staat elke keer van : BIOS installeren... maar waar kan ik die bios vinden? is dit gewoon in vista zelf? (voor de XP versie)
Ik vind dit nogal onduidelijk...
Hopelijk kan iemand verlichting brengen :D

Oja, nu weet ik waar ik koelpasta kan halen, maar waar moet ik het aanbrengen? of komt bij die koelpasta een handleiding?

_/-\o_ ty

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 21:58:
Oja, nu weet ik waar ik koelpasta kan halen, maar waar moet ik het aanbrengen? of komt bij die koelpasta een handleiding?

_/-\o_ ty
begin er dan maar niet aan, je moet echt je hele pc open halen :) Doe dat als je gewoon iets meer ervaring hebt in laptop hardware :)

BIOS update haal je van de acer website en doe je in windows vista zelf met behulp van een programmatje (zit in het zip bestandje wat je van de acer site haalt):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
Bij mij heeft het aanbrengen van nieuwe koelpasta niet erg veel effect nu het een stuk warmer is.
De temperatuur tijdens het gamen stijgt nog steeds tot +_ 90 graden, en dat is toch iets te veel van het goede. lockups en framedrops !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doet eigenlijk zo'n turbo module in je laptop? en is het echt een ramp als dit niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 15:13:
Wat doet eigenlijk zo'n turbo module in je laptop? en is het echt een ramp als dit niet meer werkt?
Het is een soort extra RAM, de één heeft er positieve ervaringen mee en de ander juist negatieve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb sinds vandaag de acer 5920G in mijn bezit. Het is een mooi ding maar ik heb gelijk al een probleem, ik krijg mijn internet niet aan de gang. Ik heb al op het internet gekeken maar heb geen oplossing kunnen vinden. Ik heb KPN internet met een experiabox. De de kanaalsterkte ligt steeds rond de 60% maar er kan geen verbinding gemaakt worden. Hij heeft het heel eventjes gedaan en daarna niet meer. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, heb al met kanalen zitten stuntelen maar het helpt allemaal niet. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

kan aan verschillende dingen liggen:

vertel eerst eens hoe je verbinding is beveiligd (WEP/WPA/MAC filter). Als je een MAC filter aan hebt staan kan je (soms) wel de verbinding zien, maar geen gebruik maken van internet. Dan zal je dus in de router moeten gaan rommelen met instellingen.

Wat ik eerder denk is dat het wifikaartje beetje van slag is. ga naar configuratiescherm/systeem/apparaat beheer. En zet je draadloze internet verbinding helemaal uit. Zet hem daarna weer aan en kijk of die dan wel wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn opa en oma hadden hier ook problemen mee, 8)7

Toen heb ik het opgelost door het eigen IP adres in te tikken, en in het modem wat kleine instellingen te veranderen (bij hun was de gebruikersnaam en het wachtwoord verkeerd, want KPN had deze verschaft)
Je eigen IP vind je door:

Start> uitvoeren... > tik daar "cmd" > tik dan: "ipconfig /all"
en dan zie je in een heel rijtje ook je IP-adres staan.
Dit voer je in in je adresbalk van internet, daarna komt er een schermpje waarop je moet inloggen (alstie beveiligd is althans) standaard is het zo
Gebruikersnaam: "admin"
Wachtwoord: "1234"
(kijk eventueel nog op http://www.portforward.com/ om een uitgebreide beschrijving te lezen als je hier niet uit komt)

Hopelijk kom je er zo een beetje mee uit de voeten als dit werkelijk het probleem is :D

En Jordy van e, wat doe jij zo vroeg uit bed gast? (al de 2e keer dat ik het zie ;) )

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je waar ik pas echt NAAR van word op deze heerlijke zaterdagmiddag...

Die laptopprijs van de Acer 5920G-602G25Hn
Opeens istie van 699 naar 800 gestegen... dit slaat toch werkelijk nergens op?
Weet iemand hoe dit kan?

En precies vandaag, de dag waarop ik em wou bestellen... :'( |:( :S :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 10:34:

En Jordy van e, wat doe jij zo vroeg uit bed gast? (al de 2e keer dat ik het zie ;) )

:>
ik zit in Australie vrind }:O dus zit een 9 uur tussen :9

maar die laptopprijs slaat nergens op :S gewoon even wachten :)

[ Voor 11% gewijzigd door DjVe op 18-05-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordy van e schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:48:
[...]

maar die laptopprijs slaat nergens op :S gewoon even wachten :)
Zijn ze dan niet uit het assortiment? of worden ze er niet uitgehaald, want bij een aantal leveranciers zijn ze uit de database... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

weet niet, zou best kunnen. Maar dan zal er echt wel eerst een vervanger moeten komen hoor. Ik zie die nog niet op de website :)

dus ik denk het niet eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Laatst online: 15-04 16:30
Is de vervanger van de HD-DVD versie niet de Blu-ray versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds 3 maanden ook de aspire 5920G-302G16Mn maar nu zit ik met een probleem!
ik heb 2 maand geleden een bios wachtwoord ingevoerd, maar deze ben ik dus vergeten!
iemand die mij hierbij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Nu online

DjVe

Hatsaflats!

anthonycd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:45:
Is de vervanger van de HD-DVD versie niet de Blu-ray versie?
dat is gewoon een andere uitvoering, is nog steeds een 5920.

@ hierboven ^

Naast dat het natuurlijk een beetje dom is :P moet je maar even acer bellen. Die weten wel hoe je de bios kan resetten. heb je de Bios beveiligd met een wachtwoord, of de hele pc? als het alleen een bios wachtwoord is, dan zou je er een nieuwe bios in kunnen flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Ik heb vanmorgen de aspire 5920G gekocht bij de Makro. De laptop is heerlijk vlot, de vga voldoet prima, alleen 1 ding! Het geluid hapert bij forse bewerkingen, vervolgens kan ik de schrijfcache van de hdd aanzetten maar nadat ik op Ok heb gedrukt is de instelling weer weg.

Wat zal er aan de hand zijn? Alle Acer software is verwijdert btw.

[ Voor 5% gewijzigd door THxZ0NE op 20-05-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee,

De prijzen van de Acer 5920G- HN versie blijven stijgen,
Is het verstandig om hem nu te kopen? want ik ben bang dat ze de schappen uitgaan...

Prijsstijging in deze grafiek...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/?ProduktID=165771

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 22 inch tft aangesloten en ik moet zeggen dat de Vga uitgang zeer slecht is. Veel trillingen (bij donkere vlakken). Een Hdmi->Dvi biedt de oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica