Heb na lang wiken en wegen en mede op al jullie posts de asus 602G25MN aangeschaft een van de laatste in nederland werd mij verteld .
De laatste 602G25HN ging net voor mijn neus weg, wilde die alleen hebben vanwege Vista ulltimate (ghost functionaliteit).
Nu krijg ik hem vandaag binnen en moet alles nu instellen.
nu heb ik een vraag Wat bedoelen julie met acer meuk?
De meesten van julie gooien het er af maar wat is het?
Ik wil het liefst geen overbodige balast die constant meedraaid dit daar dan om de haverklap de harde schijf opstart.
Ik ga waarschijnlijk Norton Ghost nog bestellen om een image van de C partitie te kunnen maken op een externe schijf.
Vraag op de acer zit ook een soort backup/image tool, werkt die ook en kan je dit ook op een externe schijf deponeren.
Als de HD crashed heb je niets aan een image op de D partitie.
Als julie verder nog tips hebben hoor ik dit ook graag.
Kan nergens een topic vinden hoe te handelen bij nieuw notebook.
De laatste 602G25HN ging net voor mijn neus weg, wilde die alleen hebben vanwege Vista ulltimate (ghost functionaliteit).
Nu krijg ik hem vandaag binnen en moet alles nu instellen.
nu heb ik een vraag Wat bedoelen julie met acer meuk?
De meesten van julie gooien het er af maar wat is het?
Ik wil het liefst geen overbodige balast die constant meedraaid dit daar dan om de haverklap de harde schijf opstart.
Ik ga waarschijnlijk Norton Ghost nog bestellen om een image van de C partitie te kunnen maken op een externe schijf.
Vraag op de acer zit ook een soort backup/image tool, werkt die ook en kan je dit ook op een externe schijf deponeren.
Als de HD crashed heb je niets aan een image op de D partitie.
Als julie verder nog tips hebben hoor ik dit ook graag.
Kan nergens een topic vinden hoe te handelen bij nieuw notebook.