Heb je dan nog wel garantie als je er een andere HD in zet? Anders is dat wellicht nog wel een optie voor mij als de prijs van HD's nog wat lager word.
Ik ben blij dat ik de installatie op dvd heb gebrand, alt+f10 weigert zich namelijk goed te herstellen, steeds op de laatste procenten krijg ik een foutmelding.
Geen idee waar dat aan ligt, maar ik ga die partities dus maar verwijderen, heb er niets aan als deze niet werken. Of heeft iemand een oplossing?
Geen idee waar dat aan ligt, maar ik ga die partities dus maar verwijderen, heb er niets aan als deze niet werken. Of heeft iemand een oplossing?
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dan verwissel je hem toch weer met de originele HD.[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:41:
Heb je dan nog wel garantie als je er een andere HD in zet? Anders is dat wellicht nog wel een optie voor mij als de prijs van HD's nog wat lager word.
Jah ok, maar vaak zitten er toch seals op electronica, dat ze kunnen zien dat je hem open hebt gehad en de garantie vervalt.MaxPoweR schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:13:
[...]
Dan verwissel je hem toch weer met de originele HD.
Wat vreemd dat je steeds maar weer dezelfde verhaal verteld over je buurjongetje. Paar maanden geleden had je ook al dezelfde verhaal verteld en was de wachttijd ook 11 maanden (dacht ik) en nu een paar maanden later is het nog steeds 11 maanden. Volgens mij is je buurjongen gewoon niet goed bezig, of heeft hij serieuze communicatie problemen om netjes/duidelijk te vragen waar zijn notebook blijft.GENETX schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:17:
[...]
Het is maar de vraag of Acer dat netjes, klantvriendelijk, vlot en goed oplost. Ik zet iig 10 euro in dat dat niet het geval is.
Als ik het even lees dan doet Acer al moeilijk bij de scheuren, dat zou door een val oid gebeurt zijn. Daarbij zul je wss zelfs naar de rest van je garantie kunnen fluiten. Ga er maar vanuit dat het zo'n soort antwoord wordt:
[...]
En geloof me, er zijn zat verhalen over slechte ervaringen met Acers en hun service. Zoals al eerder gemeld, mijn buurjongen wacht al 11 maanden op een nieuwe laptop! Iedere week weer een telefoontje naar Acer, iedere week weer een uur naar die k*t muziek luisteren... Het zijn nog maar 3 scheuren, bedenk echter wel dat de laptop nu pas een half jaar oud is. Scheurtjes krijg je niet op de eerste dag, maar daarvoor moet je hem eerst een tijdje in gebruik hebben. Dit zijn de eerste 3, ook hierbij zou ik durven te wedden dat er in februari of maart iig 1 GoTter bij komt met dit probleem.
Net als CLB heb ik genoeg gezien bij Acer. Tuurlijk, problemen komen voor. Maar 3 scheuren op ~50 gebruikers in 1 week. Dat is gewoon een grove fout! Zeker waar de voorgaande serie hetzelfde probleem had. Vraag ik me af of men uberhaupt naar de oorzaak heeft zitten zoeken. Verder is de service om te huilen wat mij betreft, ze willen overal onderuit proberen te komen als het ook maar even kan.
Verplicht Acer ervaringen leesvoer
En de kortste samenvatting:
[...]
Verder vraag ik mij uberhaupt af of je wel eens een Acer notebook tot je eigen bezit hebt gehad. Heb je jezelf wel eens af gevraagd, hoeveel notebooks Acer wel niet heeft verkocht. De mensen die je meestal hoort zijn, de mensen die klagen. Maar de mensen die tevreden zijn, houden meestal hun mond.
Wat ik overigens ook vreemd vindt, is dat je helemaal niet zeurt over Asus. Er waren toch ook problemen met Asus A6T, die jij overigens ook had? Of niet? Vreemd waarom je daarover nooit hebt gezeurd, terwijl je dit product wel in eigen bezit had. Nu je nog eens voor reparatie een nieuwere, de F3SV hebt gekregen, vertel je alleen maar positieve dingen en praat je Asus de wolken in. Ik ben dus persoonlijk van mening dat je een bepaalde tunnelvisie hebt voor producten wat jou beviel en wanneer je deze niet hebt gehad. Je vervolgens op basis van klachten van anderen een product probeerd af te zeiken. Om maar even grof te zijn. Met andere woorden, niet echt profesioneel.
Ik ben persoonlijk van mening, dat problemen wel voor kunnen komen. Maar als ik de Gemstone kwalitatief vergelijk met hun voorgaande versies. Ik neem dan in dit geval de Acer Aspire 1601 LM. Dan zie ik wel degelijk een verbetering. De touchpad knopjes en de mediaknopjes doen inderdaad wat goedkoop aan. Maar de prestaties en de schanieren zijn wel degelijk verbeterd.
Heb je wel eens afgevraagd, hoe mensen om gaan met hun notebooks? Dit verschild ook per mens en ja, ik nam regelmatig mijn notebook mee. Voor het geval als je de vraag wilt stellen of ik hier in huis een Gemstone heb liggen. Ja deze heb ik en eventueel kan ik deze vergelijken met F3 serie van Asus.
Als laatste wat ik heel graag zal willen weten. Je trekt een conclusie dat er ongeveer per 50 gebruikers en bij 3 een gescheurde schanier voorkomt. Waar basseer je dit op, indien je deze conclusie kan trekken, zal je dat ook kunnen verklaren. Een andere conclusie wat je trekt is dat Acer service slecht is. Dezelfde vraag weer, wat is je verdedigende argument hiervoor, heb je hiervoor betrouwbare bronnen welke je met ons kan delen? Ik heb namelijk in het verleden een heel ander ervaring gehad met Acer. Deze vragen stel ik even uit nieuwsgierigheid, maar misschien dat andere mensen dat ook willen weten.
Ik ben geen zegels tegen gekomen[CSC]Outlaw schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:59:
[...]
Jah ok, maar vaak zitten er toch seals op electronica, dat ze kunnen zien dat je hem open hebt gehad en de garantie vervalt.
Voor de rest goed punt PCMedic, stoorde me ook al aan deze reacties vooral omdat er idd veel gezegd wordt, maar wat dat op gebaseerd is?....
PCMedic, ik zie geen reden om nog verder door te gaan. Ja ik heb mijn verhaal gedaan en ik heb zo mijn redenen om Acer af te kraken. Tuurlijk zijn er ook genoeg mensen zonder problemen en tuurlijk zijn er andere laptops die wel problemen kennen. Ik kan wel dagen door gaan over Acer want ik heb genoeg verhalen van Acers die ik zo ongeveer iedere dag zie. Daaruit heb ik prima mijn conclusies getrokken om nooit zelf aan een Acer te beginnen. Ik geef hier de antwoorden op jou vragen en dan hou ik er over op, wil je dan nog meer over me kwijt, doe het dan over de DM aub.
Ik heb wel meer merken die me niet of wel bevallen. Maarja, zeg nou zelf. Je gooit ranja over je laptop en na 4 maanden geeft hij alsnog de geest. Je krijgt (omdat een onderdeel na 4 weken nog neit leverbaar is) gratis een nieuwe laptop, dat is toch echt topservice wat mij betreft. In mijn ogen zegt het ook wat als een producent 2 jaar garantie geeft op een laptop. Je gaat namelijk geen garantie geven als je verwacht dat je product zoveel uitval heeft binnen deze termijn dat je er dik door zou verliezen.
Verder kan ik een case niet over een jaartje beoordelen. Zo'n scharnier zou gewoon jaren mee moeten kunnen. Ik ga pas conclusies trekken over de gemstone als die een jaartje of 2 in omloop is. Het kan best zijn dat deze 3 gevallen toeval zijn en dat er niemand meer bij komt. Ik hoop dat ook voro de bezitters van deze laptop. Maar als ik de verhalen hoor van de andere series dan hou ik mijn hart vast als je het neit erg vindt. Ik moet zelf ook maar zien of mijn F3 verbeterd is. Maar als ik het zo voel dan merk ik dat mijn scharnieren een stuk beter zijn als de A6. De rest voelt ook weer wat degelijker aan hier. Pas over een jaar kan ik ook over mn eigen F3 case een oordeel geven.
Het kan ook prima zijn dat ik net de verkeerde mensen in de omgeving heb. Net de maandagochtend exemplaren. Maar ik heb persoonlijk genoeg gezien waardoor ik niemand een Acer aan zou doen. Maar dat is persoonlijk. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die een gruwelijke hekel aan Asus hebben en tevreden zijn met hun Acer.
De Asus laptops zijn ook absoluut niet de besten, maar in mijn ogen samen met vooral HP's wel zo ongeveer de beste keuzes voor hun geld. Deze Acer is een hele leuke laptop als ik kijk naar de specs en prijs. Maar als ik het totaalplaatje zie, samen met mijn persoonlijke ervaringen, dan vindt ik het totaalplaatje bij Asus en HP toch even wat beter. Mijn ervaring en de ervaringen van de overgrote meerderheid in het A6 topic is dat ze een geweldige service bieden.
Als ik die hier dan even vergelijk met de het eerste telefoontje over de breuk dan zit daar gewoon al een groot verschil. Maar wie weet valt dat dus allemaal mee.
Nogmaals, het zijn mijn ervaringen met Acer laptops die ik zo ongeveer dagelijks zie. Het is mijn mening en het kan me werkelijk aan mn reet roesten dat je me een idioot zou vinden PCMedic, gelukkig leven we in een land met vrijheid van meningsuiting.
Maar ik hou er nu over op. Ik zal beloven om hier niet dit topic te verzieken met mijn negative Acer verhalen. Maar probeer het dan ook niet uit te lokken. DM me dan, dan wil ik prima dingen uit leggen. Ik zal wel doorgaan om potentiele kopers van ideeën te veranderen
.
Ik wens jullie veel plezier met je laptop en hopelijk overdrijf ik en zijn dit de enige gevalletjes. Hopelijk blijkt de service wel sterk verbeterd te zijn. Ik zal iig het draadje volgen en ook iedereen helpen wanneer het aankomt op software problemen en dingen die mijn laptop gemeen heeft zoals de chipset en CPU.
Dat gebeurt dus zo ongeveer iedere week weer. Netjes bellen en vragen waar de nieuwe laptop met goede videokaart blijft. Verder is die ergens maart 2007 opgestuurd, dus dan kun je nu zelf ook doortellen op je kalender tot nader order.PCMedic schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:30:
Wat vreemd dat je steeds maar weer dezelfde verhaal verteld over je buurjongetje. Paar maanden geleden had je ook al dezelfde verhaal verteld en was de wachttijd ook 11 maanden (dacht ik) en nu een paar maanden later is het nog steeds 11 maanden. Volgens mij is je buurjongen gewoon niet goed bezig, of heeft hij serieuze communicatie problemen om netjes/duidelijk te vragen waar zijn notebook blijft.
Nee, ik heb zelf geen Acer in bezit gehad nee. En het klopt idd dat mensen eerder negatief zijn ja. Echter heb ik wel een stuk of 20 Acers dagelijks op school en in mijn directe omgeveing mogen volgen. Als ik je vertel dat gewoon 10 daarvan in het eerste jaar minimaal 1 keer naar de RMA service moesten omdat ze niet werkbaar waren dan vindt ik dat persoonlijk veel. De meeste andere Acer gebruikers die ik daarbij ken zouden niet snel weer een 2e Acer halen. Ja, hij werkt nog, maar daarmee is het voor hen dan ook gezegd.Verder vraag ik mij uberhaupt af of je wel eens een Acer notebook tot je eigen bezit hebt gehad. Heb je jezelf wel eens af gevraagd, hoeveel notebooks Acer wel niet heeft verkocht. De mensen die je meestal hoort zijn, de mensen die klagen. Maar de mensen die tevreden zijn, houden meestal hun mond.
Ja, ik ontken ook niet dat de A6T een wonder is. Ja er zit idd een vervelende bug in en ja ik heb hem mee mogen maken. Echter deed mijn laptop het gewoon. Soms kwam deze bug naar voren waarbij het beeld zwart bleef bij het aanschakelen, maar maakte hem niet onwerkbaar. Met een trucje kon de bug 90% van de tijd direct worden verholpen en ik heb nooit meegemaakt dat ik helemaal geen beeld meer kreeg op het interne display na een aantal pogingen. Niet een reden dus om hem direct op te sturen terwijl je hem op school hard nodig hebt.Wat ik overigens ook vreemd vindt, is dat je helemaal niet zeurt over Asus. Er waren toch ook problemen met Asus A6T, die jij overigens ook had? Of niet? Vreemd waarom je daarover nooit hebt gezeurd, terwijl je dit product wel in eigen bezit had. Nu je nog eens voor reparatie een nieuwere, de F3SV hebt gekregen, vertel je alleen maar positieve dingen en praat je Asus de wolken in. Ik ben dus persoonlijk van mening dat je een bepaalde tunnelvisie hebt voor producten wat jou beviel en wanneer je deze niet hebt gehad. Je vervolgens op basis van klachten van anderen een product probeerd af te zeiken. Om maar even grof te zijn. Met andere woorden, niet echt profesioneel.
Ik heb wel meer merken die me niet of wel bevallen. Maarja, zeg nou zelf. Je gooit ranja over je laptop en na 4 maanden geeft hij alsnog de geest. Je krijgt (omdat een onderdeel na 4 weken nog neit leverbaar is) gratis een nieuwe laptop, dat is toch echt topservice wat mij betreft. In mijn ogen zegt het ook wat als een producent 2 jaar garantie geeft op een laptop. Je gaat namelijk geen garantie geven als je verwacht dat je product zoveel uitval heeft binnen deze termijn dat je er dik door zou verliezen.
Ik heb 5 dagen per week, 40 weken per jaar mijn laptop mee naar school. Hij gaat mee op de fiets, in de bus. Door weer en geen weer, hij staat dagelijks aan. Niks geen problemen, kan hij makkelijk hebben. Echter geef ik ook toe dat Asus problemen had. Ook bij Asus zijn er nu 2 A6T's gemeld met gescheurde behuizingen bij de scharnieren en ook bij de firewire poort komen scheuren voor. Nu is blijkbaar de service bij Acer volgens een monteur dus wel beter dan over de telefoon. Toch weet ik van Asus dat ze dit probleem netjes hebben erkend als een constructiefout itt Acer (iig naar buiten toe).Ik ben persoonlijk van mening, dat problemen wel voor kunnen komen. Maar als ik de Gemstone kwalitatief vergelijk met hun voorgaande versies. Ik neem dan in dit geval de Acer Aspire 1601 LM. Dan zie ik wel degelijk een verbetering. De touchpad knopjes en de mediaknopjes doen inderdaad wat goedkoop aan. Maar de prestaties en de schanieren zijn wel degelijk verbeterd.
Heb je wel eens afgevraagd, hoe mensen om gaan met hun notebooks? Dit verschild ook per mens en ja, ik nam regelmatig mijn notebook mee. Voor het geval als je de vraag wilt stellen of ik hier in huis een Gemstone heb liggen. Ja deze heb ik en eventueel kan ik deze vergelijken met F3 serie van Asus.
Verder kan ik een case niet over een jaartje beoordelen. Zo'n scharnier zou gewoon jaren mee moeten kunnen. Ik ga pas conclusies trekken over de gemstone als die een jaartje of 2 in omloop is. Het kan best zijn dat deze 3 gevallen toeval zijn en dat er niemand meer bij komt. Ik hoop dat ook voro de bezitters van deze laptop. Maar als ik de verhalen hoor van de andere series dan hou ik mijn hart vast als je het neit erg vindt. Ik moet zelf ook maar zien of mijn F3 verbeterd is. Maar als ik het zo voel dan merk ik dat mijn scharnieren een stuk beter zijn als de A6. De rest voelt ook weer wat degelijker aan hier. Pas over een jaar kan ik ook over mn eigen F3 case een oordeel geven.
Je hebt de antwoorden. Ik gok dus dat hier rond GoT en in het bijzonder dit topic ongeveer 50 bezitters rondlopen. Daarop zijn tot nu toe 3 gesneuveld. Ik ga geen onderzoek doen in het Acer Aspire 502x topic. Maar als ik het zo lees hebben daar grofweg 15-20% van die laptops een breuk bij het scharnier opgelopen.Als laatste wat ik heel graag zal willen weten. Je trekt een conclusie dat er ongeveer per 50 gebruikers en bij 3 een gescheurde schanier voorkomt. Waar basseer je dit op, indien je deze conclusie kan trekken, zal je dat ook kunnen verklaren. Een andere conclusie wat je trekt is dat Acer service slecht is. Dezelfde vraag weer, wat is je verdedigende argument hiervoor, heb je hiervoor betrouwbare bronnen welke je met ons kan delen? Ik heb namelijk in het verleden een heel ander ervaring gehad met Acer. Deze vragen stel ik even uit nieuwsgierigheid, maar misschien dat andere mensen dat ook willen weten.
Het kan ook prima zijn dat ik net de verkeerde mensen in de omgeving heb. Net de maandagochtend exemplaren. Maar ik heb persoonlijk genoeg gezien waardoor ik niemand een Acer aan zou doen. Maar dat is persoonlijk. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die een gruwelijke hekel aan Asus hebben en tevreden zijn met hun Acer.
De Asus laptops zijn ook absoluut niet de besten, maar in mijn ogen samen met vooral HP's wel zo ongeveer de beste keuzes voor hun geld. Deze Acer is een hele leuke laptop als ik kijk naar de specs en prijs. Maar als ik het totaalplaatje zie, samen met mijn persoonlijke ervaringen, dan vindt ik het totaalplaatje bij Asus en HP toch even wat beter. Mijn ervaring en de ervaringen van de overgrote meerderheid in het A6 topic is dat ze een geweldige service bieden.
Als ik die hier dan even vergelijk met de het eerste telefoontje over de breuk dan zit daar gewoon al een groot verschil. Maar wie weet valt dat dus allemaal mee.
Nogmaals, het zijn mijn ervaringen met Acer laptops die ik zo ongeveer dagelijks zie. Het is mijn mening en het kan me werkelijk aan mn reet roesten dat je me een idioot zou vinden PCMedic, gelukkig leven we in een land met vrijheid van meningsuiting.
Maar ik hou er nu over op. Ik zal beloven om hier niet dit topic te verzieken met mijn negative Acer verhalen. Maar probeer het dan ook niet uit te lokken. DM me dan, dan wil ik prima dingen uit leggen. Ik zal wel doorgaan om potentiele kopers van ideeën te veranderen

Ik wens jullie veel plezier met je laptop en hopelijk overdrijf ik en zijn dit de enige gevalletjes. Hopelijk blijkt de service wel sterk verbeterd te zijn. Ik zal iig het draadje volgen en ook iedereen helpen wanneer het aankomt op software problemen en dingen die mijn laptop gemeen heeft zoals de chipset en CPU.
[ Voor 89% gewijzigd door GENETX op 05-02-2008 19:06 ]
Nou, ik heb vanmiddag nog even gebeld om een nieuw RMA nummer aan te vragen in verband met het feit dat ik mijn uitgebreide garantie pas na het aanmelden van de eerste RMA geactiveerd had. Ik had vandaag een ene Jos(h) aan de lijn en ik werd netjes geholpen en hij klonk ook best deskundig. Het enige wat me opvalt is dat die lijn een beetje traag is daar. Vaak krijg je pas 10 seconden nadat jij wat gezegd heb, iets terug te horen. Maar verder geen problemen of commentaar. Nou is het morgen ofzo opsturen en dan maar kijken. Heb in ieder geval nog een oude Acer laptop uitgerust met Windows XP (draait best redelijk op Celeron 366 mhz met 64 mb ram xD). En met die laptop is vrij weinig mis. Sure hij loopt wel eens vast en er zitten scheuren in het deksel (mag wel voor een laptop van 8 jaar oud vind ik), maar verder is het best een aardig dingetje. Verder, scheuren zal je vrijwel altijd bij laptops (blijven) houden denk ik, of ze moeten er een staalconstructie in maken
. Vroeg of laat zal elke laptop wel scheuren vertonen. Zoals ik al eerder zei; dat is gewoon laptop eigen.
Is allemaal afhankelijk van de gebruiker zelf. Scheurtjes onstaan niet zomaar.Electrifying schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:42:
Nou, ik heb vanmiddag nog even gebeld om een nieuw RMA nummer aan te vragen in verband met het feit dat ik mijn uitgebreide garantie pas na het aanmelden van de eerste RMA geactiveerd had. Ik had vandaag een ene Jos(h) aan de lijn en ik werd netjes geholpen en hij klonk ook best deskundig. Het enige wat me opvalt is dat die lijn een beetje traag is daar. Vaak krijg je pas 10 seconden nadat jij wat gezegd heb, iets terug te horen. Maar verder geen problemen of commentaar. Nou is het morgen ofzo opsturen en dan maar kijken. Heb in ieder geval nog een oude Acer laptop uitgerust met Windows XP (draait best redelijk op Celeron 366 mhz met 64 mb ram xD). En met die laptop is vrij weinig mis. Sure hij loopt wel eens vast en er zitten scheuren in het deksel (mag wel voor een laptop van 8 jaar oud vind ik), maar verder is het best een aardig dingetje. Verder, scheuren zal je vrijwel altijd bij laptops (blijven) houden denk ik, of ze moeten er een staalconstructie in maken. Vroeg of laat zal elke laptop wel scheuren vertonen. Zoals ik al eerder zei; dat is gewoon laptop eigen.
Tenzij er een productiefout in het spel is uiteraard.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Nou, ik heb hem net laten ophalen door UPS en dat begint in ieder geval goed (op een positieve manier). Ik heb UPS gebeld en in minder dan een half uur stonden ze bij de deur
. Nou hopen dat ze bij Acer ook zo snel zijn
. Anyway ik zit nu op die oude Acer laptop
. Ik heb de 5920 verpakt in de originele doos, maar met een hoop oude kranten erin omdat ik de schuimrubberen dingen niet meer heb, ik moest alleen de laptop opsturen en er een klachtenbrief bij doen en dat heb ik gedaan. Ik hou jullie op de hoogte.
Verder was de medewerker van Acer gisteren aan de telefoon wel zo eerlijk om te zeggen dat het meestal wel uitloopt en dat ik maximaal 21 dagen moet wachten voor ik hem terug krijg. We zullen zien, maar stiekem hoop ik toch dat ze ze zich aan die 5 dagen houden want ik mis hem nu al
. Ondanks de probleempjes blijf ik het gewoon een mooi en leuk ding vinden. Hij is snel, het geluid is absoluut bovengemiddeld en de looks zijn heel gaaf, verder zijn de grafische prestaties voor een apparaat in deze prijsklasse ook heel goed vind ik. Als ik game, game ik nu meer op die laptop dan op me desktop, omdat die laptop ongeveer 2x zo goed is als mijn desktop
. Alleen het geluid van mijn desktop is beter (X-Fi XtremeMusic met Logitech X-530 en de videokaart (x800xl) in sommige spellen
Verder was de medewerker van Acer gisteren aan de telefoon wel zo eerlijk om te zeggen dat het meestal wel uitloopt en dat ik maximaal 21 dagen moet wachten voor ik hem terug krijg. We zullen zien, maar stiekem hoop ik toch dat ze ze zich aan die 5 dagen houden want ik mis hem nu al
@Genetx
Ik ben persoonlijk van mening dat ik je niet als een idioot hiervoor hebt neergezet. In ieder geval was dit niet mijn bedoeling. Mocht dit zo zijn over gekomen, mijn excuses. Ik laat altijd een persoon in zijn of haar waarde.
Ik zal het gehele verhaal van je maar niet quoten. Veel te lang.
Maar een korte reactie is, dat problemen kunnen voorkomen. Helaas trek je maar al te snel een harde conclusie terwijl je bron onbetrouwbaar of niet voldoende is om deze te ondersteunen. Een eigen mening of je ervaring delen, mag uiteraard. Maar trek dan niet zo keiharde conclusie.
Maarre.. dat DM, volgens mij staat ie wel aan. Weet het niet zeker, want ik heb het maar weinig gebruikt behalve om een moderator iets te vragen.
Indien je uitgebreid met mij hierover wilt kletsen, mag dat uiteraard via DM.
Ik ben persoonlijk van mening dat ik je niet als een idioot hiervoor hebt neergezet. In ieder geval was dit niet mijn bedoeling. Mocht dit zo zijn over gekomen, mijn excuses. Ik laat altijd een persoon in zijn of haar waarde.
Maar een korte reactie is, dat problemen kunnen voorkomen. Helaas trek je maar al te snel een harde conclusie terwijl je bron onbetrouwbaar of niet voldoende is om deze te ondersteunen. Een eigen mening of je ervaring delen, mag uiteraard. Maar trek dan niet zo keiharde conclusie.
Maarre.. dat DM, volgens mij staat ie wel aan. Weet het niet zeker, want ik heb het maar weinig gebruikt behalve om een moderator iets te vragen.

Je DM staat niet aanPCMedic schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:18:
@Genetx
Het punt is dat ik altijd wel voorbeelden geef waarop ik mijn mening basseer. Zo ook wanneer iemasd een Acer wil kopen en ik hem daar van probeer af te houden. Jij ziet dat anders en dat is ieders mening. Degene die de Acer zelf heeft of wil halen kan dan wat mij betreft prima navragen als ie meer info wil en op basis van mijn argumenten+voorbeelden die ik niet uit de lucht haal prima zelf een oordeel geven lijkt me. Daar hoeven een Acer hater en Acer fanboy niet een hele welles-nietes discussie over te houden, iedere keer weer lijkt me zo iig.
[ Voor 18% gewijzigd door GENETX op 06-02-2008 16:25 ]
Ik heb een 5920G-302G25MI met een Intel 3945abg netwerkkaartje.
Heeft iemand ervaring met het vervangen van deze kaart door een 4965agn (N-draft dus)? Is dat te doen?
Zover ik het snap heeft deze laptop slechts 2 antennes ingebouwd. Gaat dit werken met de N-kaart die op 3 antennes is voorzien? Of kun je zo'n antenne kopen en nog ergens wegsteken in de laptop?
Meester-knutselaars?
Heeft iemand ervaring met het vervangen van deze kaart door een 4965agn (N-draft dus)? Is dat te doen?
Zover ik het snap heeft deze laptop slechts 2 antennes ingebouwd. Gaat dit werken met de N-kaart die op 3 antennes is voorzien? Of kun je zo'n antenne kopen en nog ergens wegsteken in de laptop?
Meester-knutselaars?
Nah, ik ben helemaal geen Acer noch Asus fanboy.GENETX schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:21:
Daar hoeven een Acer hater en Acer fanboy niet een hele welles-nietes discussie over te houden, iedere keer weer lijkt me zo iig.
Ik heb liever het merk IBM
Maarre, hoe zet ik mijn DM aan?
[ Voor 7% gewijzigd door PCMedic op 06-02-2008 17:41 ]
Ergens in je settings uiteraard.PCMedic schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:40:
[...]
Nah, ik ben helemaal geen Acer noch Asus fanboy.
Ik heb liever het merk IBM
Maarre, hoe zet ik mijn DM aan?
Als die mini pci is dan kan die er gewoon in, je hoeft alleen maar een kap aan de onderkant eraf te halen en je kan overal bij. Er zitten 2 antenne's op aangesloten en die sluit je dan gewoon op het nieuwe kaartje aan. Sommige kaartjes hebben 3 aansluiting dus dan moet je even goed opletten op welke ze aangesloten moeten worden. Maar acer geeft hier in ieder geval geen ondersteuning op dus als je problemen hebt dan moet je of de fabrikant van dat kaartje vragen om hulp of hier op GOT natuurlijk.32db schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:06:
Ik heb een 5920G-302G25MI met een Intel 3945abg netwerkkaartje.
Meester-knutselaars?
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
ik heb door mijn eigen stomme fout een setje geheugen over voor deze laptop (of elke andere die het aankan). Heb het geheugen dus ook getest in deze notebook.
Heb een setje PQI 2x2GB PC-6400 of Kinston 2x2GB PC-5300.
Mocht je interesse hebben mail me even op mvdbeld(staartjevaneenaap)gmail.com!
Verder de truc om een Home premium x64 te activeren met de acer oem key heb ik nog niet geprobeerd heb een ultimate licensie kunnen gebruiken.
Heb een setje PQI 2x2GB PC-6400 of Kinston 2x2GB PC-5300.
Mocht je interesse hebben mail me even op mvdbeld(staartjevaneenaap)gmail.com!
Verder de truc om een Home premium x64 te activeren met de acer oem key heb ik nog niet geprobeerd heb een ultimate licensie kunnen gebruiken.
Even een vraagje over de touchpad.
Als ik gewoon thuis zit werk ik met een draadloos muisje en als ik 'm meeneem werk ik gewoon op de touchpad van de laptop. Maar ik vind deze llaatste veels te sloom werken, dus ik heb hem laatst sneller gezet (balkje naar rechts geschoven dus), maar dat geldt dan ook voor m'n draadloze muis. En die is van nature al snel zeg maar
, dus die is dan nauwelijks meer te bedienen. Weet iemand of dit ook gescheiden geregeld kan worden? Dus alleen de snelheid van de touchpad?
Als ik gewoon thuis zit werk ik met een draadloos muisje en als ik 'm meeneem werk ik gewoon op de touchpad van de laptop. Maar ik vind deze llaatste veels te sloom werken, dus ik heb hem laatst sneller gezet (balkje naar rechts geschoven dus), maar dat geldt dan ook voor m'n draadloze muis. En die is van nature al snel zeg maar
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Dat probleem heb ik ookGerwin89 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:07:
Even een vraagje over de touchpad.
Als ik gewoon thuis zit werk ik met een draadloos muisje en als ik 'm meeneem werk ik gewoon op de touchpad van de laptop. Maar ik vind deze llaatste veels te sloom werken, dus ik heb hem laatst sneller gezet (balkje naar rechts geschoven dus), maar dat geldt dan ook voor m'n draadloze muis. En die is van nature al snel zeg maar, dus die is dan nauwelijks meer te bedienen. Weet iemand of dit ook gescheiden geregeld kan worden? Dus alleen de snelheid van de touchpad?
Volgend positief puntje: Heb vanmorgen netjes een smsje ( ja een smsje, klinkt vreemd vind ik, e-mail lijkt mij een meer voor de hand liggend communicatiemiddel, maar je hoort mij niet klagen over het feit dat ze me ook via sms op de hoogte stellen
) gehad van Acer dat ze de laptop ontvangen hebben en dat hij klaar staat om gerepareerd te worden. Dat gaat in ieder geval erg snel, het apparaat is op het moment van dit schrijven iets langer dan 24 uur weg
. Verder heb ik tevens uiteraard nog wel een e-mail gehad vanmorgen
.

Houd er wel rekening mee dat dit topic gaat over 'n laptop heh, niet over de Acer-service!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hoezo niet? Mag er alleen maar iets gezegd worden als het negatief is ofzo, want als iemand dat doet dan zeg je er niks over, maar nu het een keer positief is zeg je meteen dat het hier over een laptop gaat er niet over de service.CLB schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:49:
Houd er wel rekening mee dat dit topic gaat over 'n laptop heh, niet over de Acer-service!
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Nee, maar ik maak niet voor niks een 'ervaringen' topic over deze specifieke laptop
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja, dus als jij hem naar acer op moet sturen om hem te laten repareren dan is dat ook een 'ervaring' met die laptop en kan dat dus gewoon hier gezegd wordenCLB schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:54:
Nee, maar ik maak niet voor niks een 'ervaringen' topic over deze specifieke laptop
Je kijkt maar wat je doet, als er hier nog tig posts komen over z'n reparatiestatus dan is het
topic

Het zal wel, dat moet je zelf weten. Maar ervaringen zijn dingen die je meemaakt met in dit geval een laptop. Als jij hem dus naar de repaircentre moet sturen dan maak je dat mee en is dat een ervaring. En omdat dit topic '' Ervaringen Acer aspire 5920G'' heet kan die het gewoon hier in plaatsen. Dus ik denk dat de moderators hem dan niet gaan sluiten aangezien het gewoon geoorloofd is om het hierin te plaatsen.CLB schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:59:
Je kijkt maar wat je doet, als er hier nog tig posts komen over z'n reparatiestatus dan is hettopic
Ik dacht ik ben gewoon netjes om even de reparatie historie te vermelden. Dat kan eventuele twijfels wegnemen van mensen die ook van plan zijn om de 5920 te kopen en tevens kan het een leidraad zijn voor de andere twee GOTers, om hun de keus of ze hun laptop moeten opsturen of niet wat makkelijker te maken (de andere 2 met de scheurtjes).
Nouja, CLB maakt gewoon geen TS meer voor jullie, klaar. Opzich zou ik ook geen probs hebben met reparatie statusen, die geven idd aan hoe snel bepaalde reparaties verlopen en daardoor hebben anderen ook een idee of ze beter nog even zouden kunnen wachten omdat ze de laptop eigenlijk nog even neit kunnen missen bijvoorbeeld. Anderzijds is het niet echt noemenswaardig om de standaard RMA procedure te vermelden. Die SMS had ik je ook kunnen melden en dat hij na 24 uur aankomt is ook niet bepaald verwonderlijk daar UPS verantwoordelijk is
ja ok, maar als je ervaringen hebt met medion (8 weken wachten op je desktop pc XD) dan is het handig als andere mensen ook weten hoe de reparatie procedure van Acer (op dit moment) verloopt. Omdat daar nogal een hoop onduidelijkheid over bestaat leek het mij wel handig om dit te melden en misschien kan ik de andere 2 Tweakers hierdoor ook nog aansporen om hem op te sturen of niet, op basis van mijn ervaringen met de reparatieservice
. Het is trouwens voor mij zo wonderbaarlijk omdat ik zelden (tot nu toe) status updates bij andere reparatie gevallen (in het algemeen, dit is mijn eerste ervaring met Acer) kreeg en ook op deze manier en ik ook best vriendelijk geholpen ben (bij Acer en UPS, de UPS meneer die het pakket kwam ophalen was ook zo vriendelijk even te helpen met inpakken, omdat hij zo vroeg voor de deur stond
).
Precies. Als jij dat wil zeggen in dit topic, dan doe je dat toch gewoon. Misschien hebben andere er wat aan en het heet niet voor niks [Ervaringen] Acer Aspire 5920G.. Toch?Electrifying schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:24:
ja ok, maar als je ervaringen hebt met medion (8 weken wachten op je desktop pc XD) dan is het handig als andere mensen ook weten hoe de reparatie procedure van Acer (op dit moment) verloopt. Omdat daar nogal een hoop onduidelijkheid over bestaat leek het mij wel handig om dit te melden en misschien kan ik de andere 2 Tweakers hierdoor ook nog aansporen om hem op te sturen of niet, op basis van mijn ervaringen met de reparatieservice. Het is trouwens voor mij zo wonderbaarlijk omdat ik zelden (tot nu toe) status updates bij andere reparatie gevallen (in het algemeen, dit is mijn eerste ervaring met Acer) kreeg en ook op deze manier en ik ook best vriendelijk geholpen ben (bij Acer en UPS, de UPS meneer die het pakket kwam ophalen was ook zo vriendelijk even te helpen met inpakken, omdat hij zo vroeg voor de deur stond
).
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Grappig, dat heb in het verleden ook mogen meemaken.Electrifying schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:24:
de UPS meneer die het pakket kwam ophalen was ook zo vriendelijk even te helpen met inpakken, omdat hij zo vroeg voor de deur stond).
Het leek wel alsof ze geen haast hadden, leuk praatje, samen inpakken, handtekening.. daagg..

Verwijderd
@ Electrifying:
Kun je mij anders even een mailtje sturen. Ik ben wel erg benieuwd hoe je het precies geregeld hebt. Je hebt dus aanvullende garantie, later geregistreerd dan je je schade had aangegeven. Welke garantie heb je dan precies nagoed, ik heb nog wat vragen. Krijg van Acer nu weer geen reactie op een via de website ingevuld formulier, zit beetje te twijfelen wat ik zal doen
rvtveer(apenstaartje)hotmail.com
Dankjewel
Kun je mij anders even een mailtje sturen. Ik ben wel erg benieuwd hoe je het precies geregeld hebt. Je hebt dus aanvullende garantie, later geregistreerd dan je je schade had aangegeven. Welke garantie heb je dan precies nagoed, ik heb nog wat vragen. Krijg van Acer nu weer geen reactie op een via de website ingevuld formulier, zit beetje te twijfelen wat ik zal doen
Dankjewel
Sure, ik heb op dit moment even geen tijd meer dus ik zal kijken of het aan het einde van de middag/begin van de avond luktVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:34:
@ Electrifying:
Dankjewel
Verwijderd
No problem, ik heb geen haast :-)Electrifying schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:42:
[...]
Sure, ik heb op dit moment even geen tijd meer dus ik zal kijken of het aan het einde van de middag/begin van de avond lukt.
Status update op de Acer website: Momenteel in Reparatie. Dat doet Acer snel (het apparaat is net 2 dagen weg)
. Nou hopen dat ie niet 3 maanden op "Momenteel in Reparatie" blijft staan
.
Het is heel simpel, bij acer kan je je garantie uitbreiden binnen het 1ste jaar, voor de garantie met incidentele dekking geldt een periode van 90 dagen om de garantie uit te breiden..... Met een beetje reasearch had je dit zo kunnen vinden. Ook heb ik dit al eerder vermeld in ervaringen deel 1 geloof ikVerwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:34:
@ Electrifying:
Dankjewel

Het is een ervaringen topic, gebruik het dus niet als chatbox...
Daarnaast de reparatie updates vrij nutteloos in dit topic, gooi gewoon je hele verhaal erop als je hem terug heb.

*EDIT nieuwe bios gespot op acer site versie nummer 3805
[ Voor 15% gewijzigd door Mvdbeld op 09-02-2008 23:43 ]
Ik heb laatst het BIOS geupdate naar 3805. Op een ander forum ondervonden mensen dan problemen met WiFi. Daar hab ik geen last van, werkt nog perfect. Maar er zit wel een ander foutje in...
Vroeger kon je van het Intel Turbo Memory de ReadyBoost functie gewoon aanzetten. ReadyDrive was wel beschikbaar, je klikte erop, hij vroeg te herstarten maar daarna stond het nog steeds uit.
Nu, met de laatste bios, blijft ReadyBoost nog altijd gewoon aan maar ReadyDrive is niet meer beschikbaar. Het is grijs en je kunt er niet eens meer op klikken.
Het effect is eigenlijk hetzelfde als vroeger maar het blijft een raar probleem.
Oja, en ook weer bij versie 3805: ondanks dat het BIOS van Phoenix is kun je het niet openen in Phoenix BIOS Editor.
Dit heeft niet meer met het BIOS te maken maar de microfoon wordt standaard niet herkend. Naar 't schijnt moet je daarvoor de audio drivers van Acer gebruiken en niet de gewone Realtek versies.
Meestal staan de drivers die Acer beschikbaar stelt nogal achter en bvb de webcam drivers en touchpad drivers zijn helemaal verschrikkelijk. Bij de laatste staat in de titelbalk van het control panel nog iets van [evaluation version] oid. Moet je die eerst nog gaan reshacken. (Ik stoor me nogal vlug aan details)
Dus ik probeer zo veel mogelijk de stuurprogramma's van de fabrikanten te gebruiken en niet die van Acer.
Groetjes
Vroeger kon je van het Intel Turbo Memory de ReadyBoost functie gewoon aanzetten. ReadyDrive was wel beschikbaar, je klikte erop, hij vroeg te herstarten maar daarna stond het nog steeds uit.
Nu, met de laatste bios, blijft ReadyBoost nog altijd gewoon aan maar ReadyDrive is niet meer beschikbaar. Het is grijs en je kunt er niet eens meer op klikken.
Het effect is eigenlijk hetzelfde als vroeger maar het blijft een raar probleem.
Oja, en ook weer bij versie 3805: ondanks dat het BIOS van Phoenix is kun je het niet openen in Phoenix BIOS Editor.
Dit heeft niet meer met het BIOS te maken maar de microfoon wordt standaard niet herkend. Naar 't schijnt moet je daarvoor de audio drivers van Acer gebruiken en niet de gewone Realtek versies.
Meestal staan de drivers die Acer beschikbaar stelt nogal achter en bvb de webcam drivers en touchpad drivers zijn helemaal verschrikkelijk. Bij de laatste staat in de titelbalk van het control panel nog iets van [evaluation version] oid. Moet je die eerst nog gaan reshacken. (Ik stoor me nogal vlug aan details)
Dus ik probeer zo veel mogelijk de stuurprogramma's van de fabrikanten te gebruiken en niet die van Acer.
Groetjes
Is er ook wat gedaan aan de fan control? Want die vind ik af en toe nogal vaag reageren. Soms staat de fan al aan bij 40 graden en blijft hij heel de tijd koelen. Maar ik heb het ook heel vaak dat de fan pas bij 55 graden aangaat en dan heel even koelt en dan weer uit gaat. Nogal wisselvallig zeg maarFlipside schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:35:
Ik heb laatst het BIOS geupdate naar 3805. Op een ander forum ondervonden mensen dan problemen met WiFi. Daar hab ik geen last van, werkt nog perfect. Maar er zit wel een ander foutje in...
Groetjes
He dat is de eerste keer dat ik dat iemand hoor zeggen....geef me eens wat meer infoFlipside schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:35:
Ik heb laatst het BIOS geupdate naar 3805. Op een ander forum ondervonden mensen dan problemen met WiFi. Daar hab ik geen last van, werkt nog perfect.
Ik heb namelijk een tijd geleden ook een update gedaan van de bios, en sindsdien heb ik ook problemen met wifi. Hij doet het wel, maar ik overbelast mijn router steeds (zowel op werk als thuis). Als ik dan bijvoorbeeld na een uur torrenten wil internetten, doet hij niets of hij kletst dan de complete verbinding eruit. Een harde reset van de router lost dit weer op (zowel op werk als thuis). Netalsof hij veels te veel stuurd ofzo

Verwijderd
Ik ben op zoek naar een nieuwe computer en ik overweeg de Acer Aspire 5920G-602G25MN aan te schaffen. Toch zit ik nog met een aantal vragen:
- wordt de laptop niet ongelooflijk snel vies? dit is natuurlijk het nadeel van een witte laptop tov een zwarte.
- hoe is de geluidskwaliteit en kan je ook externe boxen erop aansluiten?
thx
- wordt de laptop niet ongelooflijk snel vies? dit is natuurlijk het nadeel van een witte laptop tov een zwarte.
thx
scherm word snel vies, maar dat hebben alle laptops natuurlijk,
Heb paar keer iets vlekken gehad op toetsenbord, maar die veeg je er zo af, de deksel komt wel snel helemaal onder de vingerafdrukken die neem ik ook regelmatig af met tft doekjes (eerst scherm, dan toetsenbord en dan bovenkantje).
Je kunt het beste wel de overbodige acer meuk verwijderen, wordt die een stuk sneller van en je houdt meer geheugen over.
edit: geluidskwaliteit, tjah ik vind het prima, als je hem hard zit geeft die soms bij harde geluiden wel beetje ruis, externe boxen geen idee, zal vast wel kunnen, ik zie hier een blauw, roze en zwart dingetje, Me oordopjes werken er in iedergeval wel op, dus externe boxen vast ook wel (in de zwarte dan)
Heb paar keer iets vlekken gehad op toetsenbord, maar die veeg je er zo af, de deksel komt wel snel helemaal onder de vingerafdrukken die neem ik ook regelmatig af met tft doekjes (eerst scherm, dan toetsenbord en dan bovenkantje).
Je kunt het beste wel de overbodige acer meuk verwijderen, wordt die een stuk sneller van en je houdt meer geheugen over.
edit: geluidskwaliteit, tjah ik vind het prima, als je hem hard zit geeft die soms bij harde geluiden wel beetje ruis, externe boxen geen idee, zal vast wel kunnen, ik zie hier een blauw, roze en zwart dingetje, Me oordopjes werken er in iedergeval wel op, dus externe boxen vast ook wel (in de zwarte dan)
[ Voor 26% gewijzigd door LeVortex op 11-02-2008 12:20 ]
Verwijderd
ok, maar het toetsenbord zelf is dus geen probleem, als je het maar af en toe schoonmaakt?
Nee is niet echt een probleem, het is ook een prima laptopje
, alleen doet mijn dvd-drive soms beetje vreemd, leest die geen dvd's en dan opeens de volgende dag wel weer. Bij de andere 5920 kan de dvd drive geen cd's lezen en branden dus dat is ook wel vervelend, maar volgens mij is dat gewoon pech, want ik hoor er voor de rest nooit wat over van andere mensen.
nee heb ik geen last van, ik zit met wifi die vaag doetLeVortex schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:51:
alleen doet mijn dvd-drive soms beetje vreemd, leest die geen dvd's en dan opeens de volgende dag wel weer.
externe boxjes kan door middel van de lineout (zelfde als koptelefoon) of optical digital uit (ook zelfde aansluiting als hoofdtelefoon)Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:14:
[ Voor 34% gewijzigd door DjVe op 11-02-2008 14:28 ]
Hier zegt iemand dat de nieuwe bios hem iets minder warm laat worden.Gerwin89 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:53:
[...]
Is er ook wat gedaan aan de fan control? Want die vind ik af en toe nogal vaag reageren. Soms staat de fan al aan bij 40 graden en blijft hij heel de tijd koelen. Maar ik heb het ook heel vaak dat de fan pas bij 55 graden aangaat en dan heel even koelt en dan weer uit gaat. Nogal wisselvallig zeg maar
Zelf heb ik geen temperaturen gemeten maar ik vindt wel dat de ventilator minder vaak draait.
Hier zegt iemand problemen met WiFi te hebben maar hij zegt niet precies wat.Jordy van e schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:55:
[...]
He dat is de eerste keer dat ik dat iemand hoor zeggen....geef me eens wat meer info
Ik heb namelijk een tijd geleden ook een update gedaan van de bios, en sindsdien heb ik ook problemen met wifi. Hij doet het wel, maar ik overbelast mijn router steeds (zowel op werk als thuis). Als ik dan bijvoorbeeld na een uur torrenten wil internetten, doet hij niets of hij kletst dan de complete verbinding eruit. Een harde reset van de router lost dit weer op (zowel op werk als thuis). Netalsof hij veels te veel stuurd ofzo![]()
Ik heb problemen met de Ethernet adapter.
Als je interesse hebt: [Broadcom Netlink] Adapter schakelt zich uit
Als je interesse hebt: [Broadcom Netlink] Adapter schakelt zich uit
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren een Acer Aspire 5920-6025GMN
Ik vraag me nu af waar ik drivers voor mijn grafische kaart kan downloaden (NVIDIA GeForce 8600M GT 512MB/1280/MB TC). Op de Acer site heb ik gekeken, maar met die drivers krijg ik mijn AA (Anti Aliasing) niet aan de praat.... En is ook de FPS laag in bijvoorbeeld COD4 (laagste instellingen!).
Iemand die me kan helpen?
Ik vraag me nu af waar ik drivers voor mijn grafische kaart kan downloaden (NVIDIA GeForce 8600M GT 512MB/1280/MB TC). Op de Acer site heb ik gekeken, maar met die drivers krijg ik mijn AA (Anti Aliasing) niet aan de praat.... En is ook de FPS laag in bijvoorbeeld COD4 (laagste instellingen!).
Iemand die me kan helpen?
Ik weet zeker dat je met de search al een heel eind komt
Verwijderd
Ok, hier heb ik dus niks aanCLB schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:59:
Ik weet zeker dat je met de search al een heel eind komt
mss de search dan toch maar wel gebruiken?
Verwijderd
Al gedaan, en voor hetzelfde geldt had je even een reactie geplaatst waar ik wel wat aan heb!
Ajoh reageer niet zo lomp, wees blij dat we een vraag die al 100.000x gesteld is nog enigzins sturen

Verwijderd
Nou, geef dan een link als je het zo goed weet?
Sorry hoor, maar als ik er niets over gevonden heb dan mogen jullie wel wat soepeler reageren, MET inhoud!
Sorry hoor, maar als ik er niets over gevonden heb dan mogen jullie wel wat soepeler reageren, MET inhoud!
Verwijderd
Ik heb de laptop ACER Aspire 5920G T7100 1,8g 160g HD en de videokaart geforce 8600 (GTS?)
dat weet ik dus niet. de rekening ligt thuis.
Nu liep een tijdje geleden mijn vista helemaal vast en kreeg he ook niet meer aan de praat.
Ik heb hem vervolgens eraf gegooid en vista 64bit erop gezet.
Af en toe heb ik nog wat vastlopers, maar voor de rest heb ik hem redelijk aan de praat op de drivers van de videokaart na.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar elke x geeft ie problemen aan
Nvideo Geforce 8600GS
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
en als ik met nvidea dingen wil installeren zegtie
The NVIDEA setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit(ook na het proberen van de ACER drivers)
kan iemand mij helpen hoe ik mijn laptop weer fatsoenlijk draaiend kan maken.
dat weet ik dus niet. de rekening ligt thuis.
Nu liep een tijdje geleden mijn vista helemaal vast en kreeg he ook niet meer aan de praat.
Ik heb hem vervolgens eraf gegooid en vista 64bit erop gezet.
Af en toe heb ik nog wat vastlopers, maar voor de rest heb ik hem redelijk aan de praat op de drivers van de videokaart na.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar elke x geeft ie problemen aan
Nvideo Geforce 8600GS
Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)
en als ik met nvidea dingen wil installeren zegtie
The NVIDEA setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit(ook na het proberen van de ACER drivers)
kan iemand mij helpen hoe ik mijn laptop weer fatsoenlijk draaiend kan maken.
Ik heb een vraagje met betrekking tot de bluetooth functie.
Ik heb de 5920G-302G25Mi, die dus af fabriek geen bluetooth module ingebouwd heeft. Nu ben ik van plan om een draadloze muis erbij te kopen, maar ik heb dus geen zin om heel de tijd met zo'n usb bluetooth ding in mn laptop te zitten.
Mijn vraag is of iemand met een MN of een N voor mij kan kijken welk type module er in hun laptop zit, en waar deze geplaatst moet worden. Ik heb zo'n vermoeden dat als je klep aan de onderkant open maakt dat ie dan helemaal links onderin moet, maar ik weet dit dus niet zeker.
Alvast bedankt voor degene die even wil kijken
Ik heb de 5920G-302G25Mi, die dus af fabriek geen bluetooth module ingebouwd heeft. Nu ben ik van plan om een draadloze muis erbij te kopen, maar ik heb dus geen zin om heel de tijd met zo'n usb bluetooth ding in mn laptop te zitten.
Mijn vraag is of iemand met een MN of een N voor mij kan kijken welk type module er in hun laptop zit, en waar deze geplaatst moet worden. Ik heb zo'n vermoeden dat als je klep aan de onderkant open maakt dat ie dan helemaal links onderin moet, maar ik weet dit dus niet zeker.
Alvast bedankt voor degene die even wil kijken
Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg
Verwijderd
Dat wordt voorzichtig solderen ;-)
Ben benieuwd of het lukt, zo ja dan probeer ik het ook..... als de garantie voorbij is.
Ben benieuwd of het lukt, zo ja dan probeer ik het ook..... als de garantie voorbij is.
Als het goed is is het gewoon een extra insteekkaart. Als hij ook niet hoort waar ik denk wil ik graag weten wat er wel thuishoort in die sleuf die daar nog vrij is.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:48:
Dat wordt voorzichtig solderen ;-)
logitech heeft een notebook muis met hele kleine usb ontvanger (nano series)
Verwijderd
De video drivers die je zoekt staan op:Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:50:
http://www.laptopvideo2go.com/
Je moet dan ook een inf bestandje meepakken en dan kun je aan de slag! Dit komt omdat (volgens Nvidia) laptopfabrikanten verbieden dat er drivers te downloaden zijn voor laptops en dat deze via de leverancier verspreid moeten worden (tenminste zo begrijp ik het). Beetje lam dus allemaal

Verwijderd
ZELF BLUETOOTH INBOUWEN:
get the parts from http://www.notebooksolutions.ca/
(74 euro voor module en kabeltje pfffff boeven, losse usb BT stick is goedkoper)
Hier volgt de stap voor stap tutorial (de foto's staan in de 2e link)....is wel vertaald door google vanuit italiaans naar engels:
http://translate.google.c...ir=it%7Cen&hl=it&ie=UTF-8
http://notebookitalia.it/...-5920-702g25/view-12.html
EDIT Heb de juiste BT module nu al voor 35 dollar gevonden alleen het stekkertje dat bij die prijs incl. is, is volgens mij anders (voor HP) dus die ook nog even goedkoper zoeken:
http://modern-computing.c...n=com_virtuemart&Itemid=1
Laat even weten als je gaat bestellen want dan wil ik er ook wel 1 en dat scheeld verzendkosten ;-)
get the parts from http://www.notebooksolutions.ca/
(74 euro voor module en kabeltje pfffff boeven, losse usb BT stick is goedkoper)
Hier volgt de stap voor stap tutorial (de foto's staan in de 2e link)....is wel vertaald door google vanuit italiaans naar engels:
http://translate.google.c...ir=it%7Cen&hl=it&ie=UTF-8
http://notebookitalia.it/...-5920-702g25/view-12.html
EDIT Heb de juiste BT module nu al voor 35 dollar gevonden alleen het stekkertje dat bij die prijs incl. is, is volgens mij anders (voor HP) dus die ook nog even goedkoper zoeken:
http://modern-computing.c...n=com_virtuemart&Itemid=1
Laat even weten als je gaat bestellen want dan wil ik er ook wel 1 en dat scheeld verzendkosten ;-)
[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 22:39 ]
Mischien het search knopje better onderzoeken en ook daadwerkelijk gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:50:
Het is echt te gek voor woorden dat u met zo'n reactie hier kan wegkomen!
www.laptopvideo2go.com staat wel 1000 keer beschreven in dit topic en andere topics!
Dus het is nog niet eens veel zoekwerk.
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Nee, maar verwachten dat iedereen alles voor je gaat doen, ook niet.
Ik heb deze laptop 4 maanden in mijn bezit nu. Het is een fijne laptop. Hij is lekker vlot en je kunt er ook redelijk goed spelletjes mee spelen, maar.... De resolutie is voor mij echt te laag. Dan mag/kan ik nu wel met zekerheid zeggen. Vooral omdat ik ook met dreamweaver en flash werk. Ik ben nu op zoek naar een laptop met een hogere resolutie die tegelijkertijd iets lichter is dan deze. Deze doe ik in de verkoop. Ik weet alleen niet wat er ervoor moet vragen. Op marktplaats staan er weinig (iig die van mij) om de prijzen mee te vergelijken dus die geven niet echt een representatief beeld. Wat kan ik hiervoor vragen?
...en waarom?
Ligt eraan welke versie je hebt heh...
Of je er een OS bij zal gaan leveren of niet...
Ik zou het proberen voor zo'n 200,- onder de laagste PW-prijs
Dan heb ik behoorlijk veel geld verloren in 4 maanden tijd. Ik heb em namelijk gekocht voor 1300 euro bij de paradigit en volgens PW zou ik mijn laptop nu dus voor 630 euro moeten verkopen. Ik snap dat het snel gaat en ik wist dat ik een fout maakte toen ik em kocht bij de Paradigit, maar ik voel de klap nu pas.CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:01:
Ligt eraan welke versie je hebt heh...

Die fout wil ik natuurlijk niet weer maken...
...en waarom?
Hmm dat is inderdaad wel een erg groot verlies in zo'n korte periode zeg 
En het was tevens maar een indicatie natuurlijk voor wat je er voor kunt vragen...
Maarja al zie je deze prijzen:
Acer Aspire 5920G-302G25Mi vanaf: € 830,00
Core 2 Duo T7300 2,00GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GS 256MB, 250GB 5400rpm, DVD-RW DL, Vista HP
Acer Aspire AS5920G-302G16N vanaf: € 960,00
Core 2 Duo T7300 2,00GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GT 256MB, 160GB 5400rpm, DVD-RW DL, Vista HP
Acer Aspire 5920G-602G25MN vanaf: € 927,00
Core 2 Duo T7500 2,20GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GT 512MB, 250GB 5400rpm, DVD-RW DL, Vista HP
Acer Aspire 5920G-602G25HN vanaf: € 1.092,00
Core 2 Duo T7500 2,20GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GT 512MB, 250GB 5400rpm, HD-DVD, Vista Ultimate
Dan zou ik wel een stuk minder willen betalen voor een 2e hands (ook al is die nog 'gloednieuw')

En het was tevens maar een indicatie natuurlijk voor wat je er voor kunt vragen...
Core 2 Duo T7300 2,00GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GS 256MB, 250GB 5400rpm, DVD-RW DL, Vista HP
Core 2 Duo T7300 2,00GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GT 256MB, 160GB 5400rpm, DVD-RW DL, Vista HP
Core 2 Duo T7500 2,20GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GT 512MB, 250GB 5400rpm, DVD-RW DL, Vista HP
Core 2 Duo T7500 2,20GHz, 2GB, 15.4" WXGA 1280x800, 8600M GT 512MB, 250GB 5400rpm, HD-DVD, Vista Ultimate
Dan zou ik wel een stuk minder willen betalen voor een 2e hands (ook al is die nog 'gloednieuw')
[ Voor 88% gewijzigd door CLB op 12-02-2008 22:28 ]
Ik heb de Acer Aspire AS5920G-302G16N, maar die is een stukje duurder dan de 250GB versie terwijl de HDD kleiner is.CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:26:
Hmm dat is inderdaad wel een erg groot verlies in zo'n korte periode zeg
Er bestaan toch 15,4 inch schermen met een reso van 1920x1200? Hoe moeilijk/makkelijk is het om die dingen in te bouwen? Misschien is dat goedkoper?
...en waarom?
Hoogste 15,4" resolutie is 1680x1050 pixels! 1920x1200 komt pas vanaf 17 inchers...
Nope.. Een dell latitude D830 is beschikbaar in deze reso. Klasgenoot van me heeft ook een dell met deze reso. Kijk maar rond op marktplaats en zoek bij laptops maar op 1920...CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:46:
Hoogste 15,4" resolutie is 1680x1050 pixels! 1920x1200 komt pas vanaf 17 inchers...
Genoeg laptops met die reso.
...en waarom?
Ajaa waarom vraag je het dan
1920x1200 op een 15,4" scherm.. Pfjeeeww

EDIT: Tevens denk ik niet dat je die los kunt krijgen...
1920x1200 op een 15,4" scherm.. Pfjeeeww
EDIT: Tevens denk ik niet dat je die los kunt krijgen...
[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 12-02-2008 22:55 ]
Zoals CLB al aangeeft: vanwaar de vraag als je het antwoord al weet?
De D830 is een van de weinig notebooks die zo'n reso heeft op 15.4''. Je geeft aan dat er genoeg laptops zijn met die reso, maar als er genoeg laptops daarvan zijn, worden ze ook wel bij zaken zoals MM, MyCom, Paradigit etc. verkocht.
En inbouwen lukt je niet zomaar, ligt aan de aansluiting van je panel en notebook.
De D830 is een van de weinig notebooks die zo'n reso heeft op 15.4''. Je geeft aan dat er genoeg laptops zijn met die reso, maar als er genoeg laptops daarvan zijn, worden ze ook wel bij zaken zoals MM, MyCom, Paradigit etc. verkocht.
En inbouwen lukt je niet zomaar, ligt aan de aansluiting van je panel en notebook.
Ik vind de resolutie prettig hoor, ik begrijp niet wat er mis aan is
. Sure ik heb wel een oud scherm (17 inch) met 1280x1024 op mijn desktop maar ik vind het niet zo erg. Heb wel een klein tijdje een Samsung Syncmaster 2032BW gehad en dat was echt een super mooi en relax scherm, alleen moest hem weer inruilen omdat het oude scherm het onverwachts weer deed
. Maar ik vind 1280x800 juist een mooie resolutie voor een laptop, het is een breedbeeld resolutie en hij is scherp, Verder vind ik een niet zo hoge resolutie prettig omdat ik als ik een spelletje speel het altijd op native resolutie moet doen. Ik weet niet waarom maar ik ben niet tevreden tenzij ik hem op native resolutie zet
. 1680x1050 wordt wel een beetje zwaar voor een laptopje denk ik, vooral als je alles op hoog zet (of je moet zon ding hebben van 2000+ euro met sli erin
). Bovendien, mij lijkt een resolutie als 1920x1200 niets voor een 17 inch, dan wordt alles toch gewoon super klein? Eigenlijk is het nog hoger dan een 1080P resolutie als je het op die manier bekijkt
.
Waarom die vraag? Omdat ik op het moment van stellen van de vraag het antwoord nog niet wist. Meteen daarna ben ik gaan zoeken.
Maar.... Geen paniek jongens...
Verder wil ik zo'n hoge resolutie omdat ik geen spelletjes speel, maar flash en dreamweaver (enz,) vaak gebruik. Op mijn thuisscherm werkt dat heerlijk (ook zo'n hoge reso), maar werken met een lage reso als 1280x800 is een heeeeele grote stap terug. Misschien ben ik wel verwend, maar zo'n verschil is me te groot. 1680x1050 zal misschien wel eerder passen.
Wat CLB zegt (dat hij denkt dat het niet gaat passen), daar gaat mijn vraag dus om. Je weet het niet zeker, maar de kans bestaat dat het past.
En waarom kan ik het scherm niet los krijgen? Zo'n laptop is ooit een keer in elkaar gezet dus die kan er ook weer uit, toch?
Verder wil ik zo'n hoge resolutie omdat ik geen spelletjes speel, maar flash en dreamweaver (enz,) vaak gebruik. Op mijn thuisscherm werkt dat heerlijk (ook zo'n hoge reso), maar werken met een lage reso als 1280x800 is een heeeeele grote stap terug. Misschien ben ik wel verwend, maar zo'n verschil is me te groot. 1680x1050 zal misschien wel eerder passen.
Wat CLB zegt (dat hij denkt dat het niet gaat passen), daar gaat mijn vraag dus om. Je weet het niet zeker, maar de kans bestaat dat het past.
En waarom kan ik het scherm niet los krijgen? Zo'n laptop is ooit een keer in elkaar gezet dus die kan er ook weer uit, toch?
...en waarom?
Verwijderd
In de tutorial om de bluetooth in te bouwen halen ze volgens mij ook het scherm los. Er staat zelfs specifiek bij dat het moeilijker lijkt dan het is ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 11:38 ]
Die tutorial is echt te niceVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:37:
In de tutorial om de bluetooth in te bouwen halen ze volgens mij ook het scherm los. Er staat zelfs specifiek bij dat het moeilijker lijkt dan het is ;-)
Check eBay maar op 1920 schermen, dan mag je er gelijk een hele laptop bijkopenThe_Alchemist schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 08:24:
En waarom kan ik het scherm niet los krijgen?
En is de ene connectoraansluiting de andere niet. Dit verschilt per merk notebook.CLB schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:17:
[...]
Check eBay maar op 1920 schermen, dan mag je er gelijk een hele laptop bijkopen
offtopic:
Oewh Marc is wakker
Ik ga m'n Zepto drivers is upgraden en benchen
Oewh Marc is wakker
hmmm zover ik kan zien is dit nog altijd een van de beste performance laptops op dit moment gezien prijs/qualiteit verhouding.
Ik wil graag een laptop aanschaffen voor zowel Gaming (voornamelijk world of warcraft) als random stuff.
Momenteel heb ik thuis een high end systeem van vorig jaar 7900GT, 3800x2 AMD, 2GB geheugen.
En een mid range laptop van 3 jaar geleden Ati 9600M, Celeron en 1gb.
Ik game bijna nooit thuis dus altijd op me lamme laptopje..(raiden gaat overigen nog wel
)
Zit er echt over te denken om de 5920G-602G25HN te halen alleen jammer dat deze geen DVI heeft.
misschien kijk ik er overheen maar zijn er gelijke laptops aan deze maar dan met DVI?
Ik wil graag een laptop aanschaffen voor zowel Gaming (voornamelijk world of warcraft) als random stuff.
Momenteel heb ik thuis een high end systeem van vorig jaar 7900GT, 3800x2 AMD, 2GB geheugen.
Ik game bijna nooit thuis dus altijd op me lamme laptopje..(raiden gaat overigen nog wel
Zit er echt over te denken om de 5920G-602G25HN te halen alleen jammer dat deze geen DVI heeft.
misschien kijk ik er overheen maar zijn er gelijke laptops aan deze maar dan met DVI?
Koop je toch een HDMI - DVI convertertje? (of VGA - DVI)
VGA - DVI is nog altijd het analoge singiaal van D-sub (kwaliteit is toch minder )
HDMI - DVI convertertje zo wel kunnen volgens mij (is digitaal naar digitaal)
correct me if im wrong
/edit
Geweldig die search functie
Vond net de opmerking:
DVI en HDMI is gewoon hetzelfde, behalve dat DVI geen geluid mee stuurt.
HDMI - DVI convertertje zo wel kunnen volgens mij (is digitaal naar digitaal)
correct me if im wrong
/edit
Geweldig die search functie
Vond net de opmerking:
DVI en HDMI is gewoon hetzelfde, behalve dat DVI geen geluid mee stuurt.
[ Voor 27% gewijzigd door dna_fatrabbit op 14-02-2008 10:52 ]
Ik heb problemen sinds ik de nieuwe bios geflash heb. Af en toe boot mijn computer niet, hij start op Bios screen en dan vervolgens nix meer. Meestal als ik dan opnieuw op start gaat het weer goed, maar lijkt me toch niet de bedoeling.
Kan eventueel ook nog de driver van de videokaart zijn omdat ik over ben gestapt van 169.21 -> 169.28
Iemand bekend met dit probleem of suggesties?
Kan eventueel ook nog de driver van de videokaart zijn omdat ik over ben gestapt van 169.21 -> 169.28
Iemand bekend met dit probleem of suggesties?
I know! Daarom stond het ook in het kleindna_fatrabbit schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:49:
VGA - DVI is nog altijd het analoge singiaal van D-sub (kwaliteit is toch minder )
DVI zie je tegenwoordig bijna niet meer op laptops. HDMI is gewoon hetzelfde, echter met als optie dat je er ook geluid over kunt sturen. Ik heb zelf bij deze laptop gewoon een HDMI - DVI kabel gekocht (goedkoopste kabel voldoet al). Werkt perfect op m'n 21" Samsung 215tw.dna_fatrabbit schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:06:
hmmm zover ik kan zien is dit nog altijd een van de beste performance laptops op dit moment gezien prijs/qualiteit verhouding.
Ik game bijna nooit thuis dus altijd op me lamme laptopje..(raiden gaat overigen nog wel)
Trouwens, ik zou niet voor een HDMI - DVI adapter gaan, aangezien die vrij groot zijn en je dan je USB poorten kunt blokeren.
[ Voor 5% gewijzigd door CaDje op 14-02-2008 11:11 ]
Acer Aspire 5920G-933G32BN
T9300
Blue-ray drive
reso 1280x800
weet iemand waarneer je deze kan bestellen
edit : http://link.marktplaats.nl/147771615
T9300
Blue-ray drive
reso 1280x800
[ Voor 40% gewijzigd door DonDalton op 14-02-2008 13:20 ]
Beste vraag weer
1680x1050 schermen zullen in hele andere series voorbij komen...
Tevens zou ik nooit van m'n leven 'n Acer kopen met zulke specs
1680x1050 schermen zullen in hele andere series voorbij komen...
Tevens zou ik nooit van m'n leven 'n Acer kopen met zulke specs

ik had een Acer Ferrari 1005
beviel me prima tot dat ie gejat werd
beviel me prima tot dat ie gejat werd
[ Voor 168% gewijzigd door DonDalton op 14-02-2008 13:19 ]
Raar zie 'm wel op amazon maar niet op de site van Acer zelf.DonDalton schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:13:
Acer Aspire 5920G-933G32BN
T9300
Blue-ray drive
reso 1280x800
amazon site: http://www.amazon.de/Acer...way&qid=1202994737&sr=8-1
iemand een idee waarneer ie in nederland te koop is?
ik hou niet zo van een duits toetsenbord
iemand een idee waarneer ie in nederland te koop is?
ik hou niet zo van een duits toetsenbord
[ Voor 9% gewijzigd door DonDalton op 14-02-2008 14:17 ]
de t7500 wordt trouwens best warm... 80 graden bij 100% belasting...
Is redelijk normaal voor 'n laptop CPU van zo'n kaliber
En ook onder 100% voor CPU's van een minder kaliber. 85 graden op een Turion 64 X2 TL-52 1.6GHz vorig jaarCLB schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:52:
Is redelijk normaal voor 'n laptop CPU van zo'n kaliber
Verwijderd
Ik zat even te kijken naar de posts over de biosversies. Dus ik wilde dat ding gaan flashen staat er inmiddels ook een 3808 versie op de acer site, was dit bij jullie bekend? Anders bij deze. De robinson module en wireles moeten gefixt zijn staat er bij vermeld!
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5920.html
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 17:05 ]
Ik zie het, maar ik vraag me af hoe jij weet wat de fixlist is. Ik kan hem namelijk nergens vinden, ook niet van de andere bios updates.Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:58:
Ik zat even te kijken naar de posts over de biosversies. Dus ik wilde dat ding gaan flashen staat er inmiddels ook een 3808 versie op de acer site, was dit bij jullie bekend? Anders bij deze. De robinson module en wireles moeten gefixt zijn staat er bij vermeld!
zipje downloaden en de .txt lezenElectrifying schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 09:59:
[...]
Ik zie het, maar ik vraag me af hoe jij weet wat de fixlist is. Ik kan hem namelijk nergens vinden, ook niet van de andere bios updates.
Zojuist de bios update gedaan. Ik merk geen verschil, maar ook (nog) geen nadelen. dus......
ik heb hem ook gedaan vanwege problemen met wifi
hij doet het tot nu met de utorrent aan prima (voorheen vloog die er vaak uit)
hij doet het tot nu met de utorrent aan prima (voorheen vloog die er vaak uit)
Vele filmpjes laten zien dat je zo licht door de laptop kan laten gaan. maar hoe werkt dat.?
Dit topic is gesloten.