Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzie schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 20:27:
ik zie dat errn update is voor de n73

Latest available software for Nokia N73, product code 0539239
Version: 4.0839.42.2.1

Compare numbers
If this version is greater than your current software version, update now to get the latest features, applications and improvements. Go to Nokia Software Updater download

al iemand ervaring mee ?
Ik heb dus ook net de nieuwste firmware versie op mn N73 gezet, en in tegenstelling tot vorige keren ging dat niet helemaal vlekkeloos.De pc verloor tot 3 keer toe het contact met de telefoon en ik moest de batterij verwijderen en de aan/uit knop ingedrukt houden. Gelukkig is het uiteindelijk wel gewoon gelukt en ook mn backup ging foutloos terug, dus gelukkig geen tripje naar een nokia care point.
Het verschil met de vorige firmware dat mij tot nu toe op is gevallen is dat het openen van fotos veel sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm...double post

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
PaoloK schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:22:
Vraagje.
Ik maak gebruik van PCsync voor de afspraken van Outlook. Op zijn tijd errrg nuttig voor dit vergeethoofd. Waar ik helemaal gek van word is dat de afsprakenherinneraar een paar keer 10x afgaat als ik niet op het stopknopje druk. Dat lukt meestal wel, maar soms niet. Dan blijft die afsprakenherinneraar maar klinken.
Ik kan alleen nergens de mogelijkheid ontdekken om die afsprakenherinneraar anders in te stellen, maar twee keer 3x het signaal bijvoorbeeld.
Kan dat ergens bij de N73?
(kan zijn dat ik deze vraag niet goed indien, ben er een tijdje uit op dit forum, weet niet helemaal meer hoe het werkt)
Reageert hier nog iemand op of zijn hier geen pcsync-voor-outlook- of agendameldingen-gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik heb een hele irritante situatie. Ik wilde mijn N73ME updaten naar de laatste firmware die hierboven is vermeld. Tijdens het updaten kreeg ik een melden dat ik mijn batterij moest uithalen en weer terug moest doen. Dat heb ik ook gedaan, maar nu start hij niet meer op. Mijn N73 is dus gecrasht na het updaten. Nogmaals, hij start helemaal niet meer op als ik op de powerknop druk. Ik heb de telefoon meer dan een jaar dus de garantie is ook verlopen. Nu is mijn vraag: kan dit probleem verholpen worden, buiten het verzenden van de telefoon naar een nokia service centre? Graag jullie reactie hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Bij de meeste grote merken (en dus ook bij Nokia), heb je tegenwoordig twee jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O, dat wist ik dus echt niet. Ik heb in de buurt een zogenaamde Nokia Care Point. Ik zal het aangeven dat ik het toestel niet meer dan twee jaar heb. Ik hoop dat het dan kosteloos is, maar wat ik dus begrijp is dat flashen niet mogelijk is via een standaard usb kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:13:
O, dat wist ik dus echt niet. Ik heb in de buurt een zogenaamde Nokia Care Point. Ik zal het aangeven dat ik het toestel niet meer dan twee jaar heb. Ik hoop dat het dan kosteloos is, maar wat ik dus begrijp is dat flashen niet mogelijk is via een standaard usb kabel?
Flashen via de usb kabel s wel mogenlijk maar het wil soms nog wel eens fout gaan bij het updaten van de n73, heb hier ook 1 x last van gehad, toestel deed niks meer (was een "baksteen" geworden).

Naar nsp gegaan en hij is kostenloos hersteld :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is opgelost van het Geheugen Vol..
Telefoon geupdate... was wel alles kwijt .. handig..

maar heb een maand gratis eindeloos online..

werkt Agile gewoon als msn ?
nog meer leuke software met online mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:05:
Mensen ik heb een hele irritante situatie. Ik wilde mijn N73ME updaten naar de laatste firmware die hierboven is vermeld. Tijdens het updaten kreeg ik een melden dat ik mijn batterij moest uithalen en weer terug moest doen. Dat heb ik ook gedaan, maar nu start hij niet meer op. Mijn N73 is dus gecrasht na het updaten. Nogmaals, hij start helemaal niet meer op als ik op de powerknop druk. Ik heb de telefoon meer dan een jaar dus de garantie is ook verlopen. Nu is mijn vraag: kan dit probleem verholpen worden, buiten het verzenden van de telefoon naar een nokia service centre? Graag jullie reactie hierop.
Ik had dit deze keer met updaten dus ook, tot 3 keer toe zelfs. Toch is het mij wel gelukt hem zelf te updaten. Ik moest de telefoon loskoppelen van de pc, batterij er uit halen en weer terug in het toestel doen. Vervolgens de aan/uit knop 3 seconden indrukken en het toestel weer aansluiten op de pc.
Heb dit tijdens 1 update, zoals ik al zei, dus 3 keer moeten doen en was er bij de 3e keer van overtuigd dat t echt fout zou gaan en dat ik naar het NCP kon gaan, maar ik denk dat ik geluk heb gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Net versie 4.0839.42.2.1 van de firmware geinstalleerd. Upgrade ging vlekkeloos. Kan nu eindelijk weer gewoon via bluetooth syncen met m'n mac (Leopard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mella1988, ging je telefoon gewoon aan toen je de aan/uit knop had ingedrukt? Dat lukte namelijk niet bij mij. Ik had ook heletijd batterij uitgehaald en weer ingedaan. Daarna aan/uit knop ingedrukt gehouden en de usb kabel aangesloten, maar het is mij niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreasfc
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03-2023
Kan iemand mij helpen, tijden een update van de N73 ging er iets fout en nu kan ik dus mijn mobiel niet meer aanzetten. Houdt dat in dat ik dus een software crash op mijn mobiel heb ofzo? Opladen doet ie ook niet meer.
Zijn er nog oplossingen voor dit probleem?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 20:52
andreasfc schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:58:
Kan iemand mij helpen, tijden een update van de N73 ging er iets fout en nu kan ik dus mijn mobiel niet meer aanzetten. Houdt dat in dat ik dus een software crash op mijn mobiel heb ofzo? Opladen doet ie ook niet meer.
Zijn er nog oplossingen voor dit probleem?

Thanx
dan heb je een dure baksteen, ff naar een nokia service point gaan en dan kunnen ze het herstellen voor je neem wel je aankoopon mee

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreasfc
Weet er toevallig iemand een service center in Amsterdam of daar ergens in de buurt?
Kan er maar 1 vinden in Utrecht.
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-09 16:30
Ik heb nu al langere tijd m'n N73, super! Had hem laatst ook maar eens opnieuw de firmware er op gezet ivm allemaal troep en fout geinstalleerde progs.

Maar nu heb ik een probleem, soms als ik wil internetten gaat hij geen verbinding maken met een accespoint. Heb T-mobile en heb dan wel vol bereik! Als ik dan m'n N73 opnieuw opstart doet hij meestal wel weer. Maar soms als ik dan ergens anders ben doet hij het plotseling wel weer zonder opnieuw opstarten.
Ik heb al de volgende dingen geprobeerd: Firmware opnieuw geïnstalleerd, nieuwe instellingen van t-mobile gedownload. Dus ik heb echt geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen, iemand dit vaker gehad? of weet iemand een oplossing

Wat ik er tevens er wel bij moet zeggen, dat ik perongeluk 1 x de kabel tijdens het updaten er uit heb gehaald (struikelde), telefoon werkte toen nog wel, maar heb alsnog telefoon opnieuw geüpdatet en is toen volledig afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb een probleem met Nokia Maps op een N73 in combinatie met een Adapt Ad-350 GPS ontvanger.
Maps kan me precies vertellen waar ik ben. Ontvangst met de GPS receiver is geen probleem, maar zodra ik wil navigeren om ook ergens te komen waar ik wezen wil, crashed Maps, en kom ik geen meter vooruit.
Ik geef aan waar ik ben, en waar ik naartoe wil. Druk vervolgens op route berekenen, alles gaat dan nog goed.
Maar... dan kies ik navigeren, en dan wordt ik uit Maps gegooid.

Iemand met dezelfde ervaring en weet je een oplossing, laat het even weten?

Firmware: V4.0839.42.0.1
25-9-2008
RM-133

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:17:
@Mella1988, ging je telefoon gewoon aan toen je de aan/uit knop had ingedrukt? Dat lukte namelijk niet bij mij. Ik had ook heletijd batterij uitgehaald en weer ingedaan. Daarna aan/uit knop ingedrukt gehouden en de usb kabel aangesloten, maar het is mij niet gelukt.
Ja dat lukte bij mij nog wel..maar zoals ik al zei denk ik dat ik gewoon heel erg geluk gehad heb wat dat betreft, zeker omdat het 3 keer gebeurde!
Hopelijk kunnen ze jou bij een ncp helpen of hebben ze dit al gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Ik heb al vanaf het begin dat mijn telefoon om onverklaarbare reden warm wordt en heel snel leeg is. Het scherm voelt dan behoorlijk warm aan.
Meestal komt het voor als ik een applicatie gebruikt heb, zoals de muziekplayer of TomTom.
Nu is mijn telefoon een jaar oud en komt het steeds vaker voor, ook als ik geen andere applicatie gebruikt heb.
De laatste keer hing mijn telefoon een uurtje aan de laptop om te synchroniseren en stond de meter al op 60%.
Het kan ook spontaan gebeuren dat de batterij bij het opnemen spontaan leeg raakt, terwijl ik elke dag oplaad.
Vage klachten. Ik hoop dat het niet het einde van mijn telefoon is, want voor de rest ben ik erg tevreden.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
@ kreukennullie, ik ken het probleem half ook bij mijn wordt ik soms uit Nokia maps gegooid. Meestal betekend dit dat het intern geheugen vol zit, omdat Nokia Maps nogal lomp is. Kijk eens als je nog andere apps hebt draaien (menu knop 3 sec inhouden). Daarnaast zou je er ook voor kiezen om TOM TOM te gebuiken, minder zwaar en meer opties. Dit is vast wel ergens te vinden op het internet of bij een kennis.

@Geurt-kun, als je het vanaf het begin als hebt, is het inderdaad niet erg goed! Die van mij heeft dit niet zo heel erg.
Wel dat me batterij na een paar uur muziek leeg is. Maar niet als ik hem een uurtje aan m'n USB kabel hebt hangen. Als dit eerst niet zo was, kan het zijn dat je batterij bijna "op" is, je kan proberen een andere batterij te kopen.

Daarnaast heb ik zelf nog steeds mijn eigen probleem namelijk als ik soms wil internetten gaat hij geen verbinding maken met een accespoint (gprs/umts). Heb T-mobile en heb dan wel vol bereik! Als ik dan m'n N73 opnieuw opstart doet hij meestal wel weer. Maar soms als ik dan ergens anders ben doet hij het plotseling wel weer zonder opnieuw opstarten.
Ik heb al de volgende dingen geprobeerd: Firmware opnieuw geïnstalleerd, nieuwe instellingen van t-mobile gedownload. Dus ik heb echt geen flauw idee waar het aan zou kunnen liggen, iemand dit vaker gehad? of weet iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreasfc
Zoals al eerder gemeld deed mijn N73 het niet meer en werd deze omschreven als een dure baksteen (wel grappig). Ik heb deze maar even naar een service center gebracht en is onder garantie gewoon gerepareerd. Echter het was helaas een gewone N73 geworden weer en geen music edition (dat probleem is echter al weer opgelost :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-08-2020
Ik weet niet of dit al eerder is langs gekomen; ik vind het vreemd dat ik de muziekspeler gewoon via de speaker kan afspelen, maar dat ik voor de radio een headset nodig heb.
Als de headset dan aangesloten is kan ik opeens wel de speaker aanzetten.

Is er een mogelijkheid om de radio ook zonder headset aan te zetten over de speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Werewolf336 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:10:
Ik weet niet of dit al eerder is langs gekomen; ik vind het vreemd dat ik de muziekspeler gewoon via de speaker kan afspelen, maar dat ik voor de radio een headset nodig heb.
Als de headset dan aangesloten is kan ik opeens wel de speaker aanzetten.

Is er een mogelijkheid om de radio ook zonder headset aan te zetten over de speaker?
Het snoer van de headset fungeert als antenne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
Palomar schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 10:36:
[...]

Het snoer van de headset fungeert als antenne ;)
Serieus???

Klinkt op zich wel aannemelijk; nooit aan gedacht...

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Heeft andere mensen ook vaak last van uitvallende n73's? Ik hoor dat nokia's daar vaker last van heeft. Maar mijne valt echt soms 10 x in een uur uit. Ik hoef em maar op de tafel neer te leggen en hij valt weer uit. Tis inmiddels al mn 3e (zogenaamde refurbished model, maar volgens mij hebben ze echt geen reet aan die telefoons gedaan) N73. Kheb in de winkel al gezeken om een nieuwe, maar die willen ze maar niet geven omdat ik Orange klant ben.

[ Voor 13% gewijzigd door BoyzNDaHood op 20-11-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
BoyzNDaHood schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:59:
Heeft andere mensen ook vaak last van uitvallende n73's? Ik hoor dat nokia's daar vaker last van heeft. Maar mijne valt echt soms 10 x in een uur uit. Ik hoef em maar op de tafel neer te leggen en hij valt weer uit. Tis inmiddels al mn 3e (zogenaamde refurbished model, maar volgens mij hebben ze echt geen reet aan die telefoons gedaan) N73. Kheb in de winkel al gezeken om een nieuwe, maar die willen ze maar niet geven omdat ik Orange klant ben.
Je kan proberen een papiertje achter het klepje stoppen. Als goed is heeft het te maken dat de batterij contact verliest als hij iets los komt te zitten. Volgens mij stond dit ook wel vaker in dit forum.

Daarnaast is het logisch dat je koptelefoon als antenne fungeert! Hoe wil je anders aan bereik komen, interne antennes werken volgens mij niet bij een FM.... Dit wordt trouwens ook al jaren gedaan bij andere devices, zoals die goedkope scanradio's, walkmans met ingebouwde radio, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyzNDaHood schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:59:
heb ik ook gehad.
nieuw toestel gekregen maar het probleem bleef nog steeds.
Uiteindelijk bleek dat de batterij gaar was . nieuwe batterij gekregen en toen was het probleem verholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf het een rotding vinden. Van de week weer ellende ermee, wilde ik nieuwe telefoon aanschaffen, maar blijk ik nog 8 maanden met dit ding rond te moeten lopen... zucht

Grootste miskoop ooit, deze N73...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
hoe zet je ook weer die knipperende led uit? sorry heb niet gezocht in het topic. (kan het ook niet vinden trouwens) Kan het uberhaupt wel?

[ Voor 26% gewijzigd door P.E.No.1 op 01-12-2008 11:45 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:06:
hoe zet je ook weer die knipperende led uit? sorry heb niet gezocht in het topic. (kan het ook niet vinden trouwens) Kan het uberhaupt wel?
nee, dat kan niet en ja, het is erg irritant. Moet 's nachts altijd mn telefoon op de kop neerleggen, anders is mijn hele kamer een soort light show :+ Volgens mij kun je hem ook niet afplakken, want in de led zit ook de de lichtsensor die meet hoe fel je display moet zijn.

[edit] je kunt volgens mij wel de screensaver uitzetten (beeld gaat dan niet op zwart na een tijdej), waardoor het ledje niet gaat branden, maar door de al beperkte accuduur van de N73 zou ik dat niet doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Palomar op 01-12-2008 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:58:
[...]

nee, dat kan niet en ja, het is erg irritant. Moet 's nachts altijd mn telefoon op de kop neerleggen, anders is mijn hele kamer een soort light show :+ Volgens mij kun je hem ook niet afplakken, want in de led zit ook de de lichtsensor die meet hoe fel je display moet zijn.

[edit] je kunt volgens mij wel de screensaver uitzetten (beeld gaat dan niet op zwart na een tijdej), waardoor het ledje niet gaat branden, maar door de al beperkte accuduur van de N73 zou ik dat niet doen.
blauwe licht uitzetten????
Heel gemakkelijk.... toestel uit het raam gooien en niet gaan zoeken.

een andere manier is de volgende toetsen indrukken: menu,instrumenten,instellingen,telefoon,weergave,slaapstand op uit zetten.
Dat is alles succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
P.E.No.1 schreef op maandag 01 december 2008 @ 10:06:
Je hebt niet gezocht, maar kan het ook niet vinden. 8)7

Volgende keer aub wel even zoeken, want als je naar 'knipper' had gezocht in dit topic dan het je je antwoord gehad. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil weer wat games installeren, maar bijna bij elke game (vóór n73), krijg ik fouten bij het installeren als "Geldigheids certificaat verstreken"... etc...

hoe komt dat..?
kies namelijk echt alleen games voor n73... veel verschillende al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werewolf336
Moet je de datum eens een paar jaar terugzetten bij het installeren.
Werkte bij mij nog wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werewolf336 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 11:20:
Moet je de datum eens een paar jaar terugzetten bij het installeren.
Werkte bij mij nog wel eens...
lukte helaas... kreeg bijna zelfde fout alleen was iets langer, maar ging te snel weg..
voor de rest tripte mn telefoon alleen maar :s

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Mijn N73 valt de laatste tijd vaak uit, gewoon midden op de dag.

Het begon zo:

Ik kreeg een koptelefoontje in het scherm zonder dat deze ingeplugd was. Heb de telefoon opengemaakt, alles nagekeken en schoongemaakt. Toen deed hij het weer goed.

Daarna een software update gedaan van versie 2.xx (heeeel oud ja :P ) naar de laatste versie, alles werkte nog steeds goed.

Maar nu valt hij dus zo'n 3x per dag spontaan uit, bij het aanzetten komt de telefoon exact terug waar deze gebleven is (met toetsenblok erop en al).

Iemand een idee?

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:48
Leolinedance schreef op donderdag 18 december 2008 @ 01:32:
Mijn N73 valt de laatste tijd vaak uit, gewoon midden op de dag.

Het begon zo:

Ik kreeg een koptelefoontje in het scherm zonder dat deze ingeplugd was. Heb de telefoon opengemaakt, alles nagekeken en schoongemaakt. Toen deed hij het weer goed.

Daarna een software update gedaan van versie 2.xx (heeeel oud ja :P ) naar de laatste versie, alles werkte nog steeds goed.

Maar nu valt hij dus zo'n 3x per dag spontaan uit, bij het aanzetten komt de telefoon exact terug waar deze gebleven is (met toetsenblok erop en al).

Iemand een idee?
Probeer eens een papiertje enkele keren dubbelgevouwen tussen de batterij en het achterklepje. Dat werkt voor veel mensen. Mijne is daardoor sinds september niet meer uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:59
Mijn joystick is sinds vandaag maf aan het doen -O- Bij het indrukken geeft hij zegmaar geen klikje meer (alsin: fysiek een beetje weerstand), dus het is nu een verkapte touchknop geworden die al bij het minste of geringste een click doet; heel irritant met de telefoon bedienen :r Gelukkig mag ik 22 januari mn abbo gaan vernieuwen, dus hoef ik niet zo lang meer met deze :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Hoi,

Ik heb mijn Nokia N73 music edition nu bijna twee jaar(in maart loopt mijn 2-jarig abonnement af). Nu krijg ik alleen de indruk de laatste tijd dat de connector waar je je headset en data-kabel in plaatst niet meer goed werkt. Wanneer ik muziek wil luisteren dan moet ik het uiteinde van de headset naar beneden duwen om contact te krijgen, anders anders krijg ik maar gehoor door een oortje. Hetzelfde geld nu sinds kort voor de data kabel, wanneer ik deze aansluit op een USB poort van de PC, dan valt de verbinding heel de tijd weg. Ik heb net een nieuwe headset besteld omdat mijn oude kwijt is, dus dan kan ik de beslissende test uitvoeren. Maar als je aansluiting dan werkelijk kapot is, heb ik dan nog garantie of hoe zit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn N73 krijgt rare kuren !! 8)7

Als ie lang in de koude ligt valt ie spontaan uit... Ook als ik op een bepaalde plek op de achterkant duw of hem lichtjes laat vallen ( zo een 2 cm :9 )

Hebben andere van jullie dit soms ook ? Aan wat zou dit kunne liggen ?
Zou een firmware update baat hebben ?

*edit: moet eens leren topics lezen, iedereen heeft hier blijkbaar last van lol _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Tegen dat uitvallen, wanneer je op een bepaalde plek op het toestel duwt, wil een dubbelgevouwen papiertje, dat je zodanig tussen batterij en achterkant klemt, dat de batterij goed vastzit, nog weleens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ssen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:48
MarlyS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:43:
Tegen dat uitvallen, wanneer je op een bepaalde plek op het toestel duwt, wil een dubbelgevouwen papiertje, dat je zodanig tussen batterij en achterkant klemt, dat de batterij goed vastzit, nog weleens helpen.
Toch wel grappig dat dezelfde tip 3x op 1 pagina staat :) , of zou het komen dat niemand iets terugleest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

yok

Dat komt omdat iedereen het elke keer weer opnieuw vraagt en zelf te lui is om te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

JK

Heb sinds gisteravond ook een N73 (2e hands, 1 jaar oud, 30u gebruikt) gekocht na ruim 4 jaar (!) een 6230 te hebben gehad. Werd tijd voor gewoon een andere telefoon, ondanks dat de 6230 het nog prima doet. Wil graag iets met navigatie (icm gpsmuis) op de telefoon en een iets makkelijkere PC<->GSM verbinding. Bij de 6230 werd nooit standaard een datakabel geleverd in het pakket en ik was te lui om er een te kopen.

Zat ook nog te denken aan een nieuwe 3600 Slide (maar Nokia Maps is echt 3x niets) of een nieuwe N78, maar daar betaal je ook wel wat meer voor dan een nette 2e hands N73. :Y)

Enige waar ik aan moet wennen is het joystickje, maar dat gaat helemaal goed komen.
Zal de afgelopen 10 delen eens doorlezen als ik problemen ondervind, genoeg leesvoer in elk geval! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren krijg ik geen melding meer wanneer ik een nieuw bericht ontvang.
Enkel wanneer ik naar mijn inbox ga zie ik de nieuwe berichten staan.
dit probleem is reeds enkele keren aangehaald op dit forum maar ik zie geen duidelijk antwoord
Kan iemand mij helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Ik heb weer een fijn probleem.
Ik heb gisteren orange world geactiveerd voor mijn orange abonnement. Dit omdat ik binnen 10 dagen een nieuwe telefoon krijg bij een nieuw abonnement (wat over 2 maanden ingaat). In die tussentijd wil ik dus wel kunnen internetten en heb ik dus voor de resterende 2 maanden een orange world erbij gevraagd. al goed.

Nu het rare: ik probeer mijn nokia n73 (de oude telefoon, die dus weg gaat) op te starten met de originele sim die ik al 2 jaar heb. De mobiel gaat echter niet meer aan en het scherm valt dan ook uit (het verkorrelt zeg maar) daarna flikkeren alle lampjes inclusief backlight 3 x en houdt ie ermee op. dit allemaal NA dat orange world is geactiveerd.

Wat ik geprobeerd heb:
Andere sim in nokia n73 -> werkt.
geen sim in nokia n73 -> werkt dus ook.
Mijn sim in andere telefoon (ook N serie) -> geeft ongeveer dezelfde kuren, start dus niet op.

Nu krijg ik van Orange gelukkig gratis een sim opgestuurd, maar ik vind dit toch frappant. Hoe kan Orange
nu zo mijn sim manipuleren dat zelfs mijn telefoon over de zeik gaat?.

EDIT: mogelijke probleem zou kunnen zijn dat mijn 2 jaar oude simcard niet volledig compatible is met 3G ?

[ Voor 4% gewijzigd door 3V3RT op 16-01-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Niet compatible met 3G lijkt me sterk. Ik heb nog een Libertel Sim, heel misschien een nieuwere Vodafone sim, maar die is ook al ruim 4 jaar oud en geen problemen met 3G ontvangst.

Heb de N73 geupdate naar laatste versie (ivm niet herkennen van mijn GPS muis), jammer dat mobiele TV en Nokia Maps er niet af kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
Bij Orange heb je voor de ontvangst van 3G een speciale USIM (UMTS-simkaart) nodig, net als bij KPN.
Bij Vodafone en T-Mobile is dit voor de ontvangst van UMTS niet nodig, hier werkt 3G dus gewoon met de simkaart, die men mogelijk al enkele jaren in bezit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Dit zou dus betekenen dat ze bij orange 3g hebben aangezet op mijn simkaart, terwijl deze dat niet ondersteund. gevolg -> simkaart die niet meer werkt?.

Ik hoop dan dat orange een simkaart opstuurd die nu wel 3g ondersteund. Is dit sowieso het geval bij de nieuwste simkaarten die ze verstrekken?

[ Voor 32% gewijzigd door 3V3RT op 19-01-2009 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

Ik heb steeds dat mijn telefoon uitvalt. Hoe los ik dit op? >:)

Sorry kon het niet laten. En inmiddels mijn euvel verholpen met tips uit dit topic, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb sinds een tijdje dat mn N73 niet meer goed oplaadt met de originele lader. Hij geeft wel aan dat ie wordt opgeladen, maar het laadbalkje blijft gewoon de hele dag+nacht knipperen. Als ik de lader er dan uit haal heb ik nog steeds maar 3 streepjes oid. Andere lader geprobeerd en daarmee laadt ie wel binnen een paar uur volledig op.
Bekend probleem of is mijn lader gewoon kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Als de ene lader niet goed werkt en de andere wel, lijkt het probleem me duidelijk :) Lekker een nieuw ladertje open op ebay of zo.

[ Voor 21% gewijzigd door PinokkioTV op 21-01-2009 19:29 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online

yok

Of in de winkel. Alle Nokia-opladers zijn hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heb al 1 op ebay besteld voor 5 euro. Had er helemaal niet aan gedacht om daar te kijken, dus bedankt voor de tip :). In de winkel kosten die dingen 20 euro oid., dus daarom wilde ik eerst hier even checken of het misschien niet een bekend probleem was ;) (zoals zoveel euvels bij dit toestel....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi
ik heb van m'n n73 de productcode veranderd om de nieuwste firmware te kunnen installeren, dit dus gedaan, alleen heb ik nu alleen nog maar de engelse taal, of een of andere fujonghai taal
heb je iets van language packs ofzo, zodat ik weer gewoon nederlands kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Mogelijk heb je de verkeerde productcode gebruikt. Wat je kunt proberen is een Euro 2 productcode invoeren en kijken of NSU je laat herinstalleren. En anders heb je pech tot de volgende update, of je moet mazzel hebben bij een NSP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik heb een vraag mbt het importeren van een CSV bestand via Nokia PC Suite op de N73.

Op het werk is door iemand een CSV bestand gecreeerd waarin alle telefoonnummers van de afdeling staan. Wel handig om alle +-1000 collega's in je telefoon te hebben :)

Echter als ik dat CSV bestand wil importeren via Nokia PC Suite krijg ik de volgende foutmelding:

De contactpersonen kunnen niet worden geimporteerd. Controleer de bestandsindeling.

Nu heb ik ook al gekeken naar de export die je krijgt als ik van de huidige nummers in mn telefoon eens CSV-bestand maak. In die ziet er ook inderdaad iets anders uit.

Betekent dat dat ik via die Nokia PC Suite alleen CSV-bestanden kan importeren die ooit via de indeling van Nokia PC Suite zijn aangemaakt?

Zo ja, iemand dan een ander idee hoe ik op een snelle wijze al die 1000 nummers toch in mn telefoon kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
CSV importeren in Outlook (Express), vervolgens synchroniseren met je N73 via PC Suite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Laatst online: 12-11-2022
Hey top! Dat heeft inderdaad gewerkt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Mooi zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Hebben jullie nog tips voor agenda-software? De standaard agenda in het Symbian OS werkt toch niet zo fijn als de Nokia software wat op mn 6230 stond. Of ik kijk er goed overheen, maar ik kan bijv. geen uren instellen wanneer hij een alarm moet geven... iets zegt me dat er een alternatief programma was, maar kan het niet zo snel vinden, ook niet in de openingspost als ik zoek op 'agenda'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
MarlyS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:43:
Daar heeft het toestel (N73 music edit.) van m'n zoon ook al een tijdje last last van.
In het begin was het iets minder frequent, maar het wordt steeds erger en erger. Nu had ik al een
flink stuk papier tussen de accu gefrommeld en deze zit nu echt muurvast. Maar bij het
minst kleine tikje of stootje vliegt ie weer helemaal power off. (dus niet alleen een zwart scherm)
Ook een andere accu (even geleend) bood geen echte uitkomst. Dus van de week weer terug geweest
naar (T for Telecom) waar dit toestel vorig jaar (april 2008) vandaan kwam,
maar die gaven natuurlijk eerst de firmware of andere geinstaleerde software die mijn zoon er eventueel
op zou hebben gezet de schuld. Toen moest volgens dat joggie thuis maar eerst even een nieuw firmware installeren. Waarop ik aangaf dat zijn collega dit de vorige keer ook al hadden geadviseerd en dat ik ook
begin januari de laatste versie update had geinstaleerd ging het verhaal over een andere boeg.
Hij wilden het toestel dan wel in reparatie nemen maar dan kon ik voor dat zelfde geld net zo goed maar
beter meteen een ander nieuw toestel kopen. Op mijn reactie dat dit toch normaal gesproken onder de garantie zou moeten vallen (toestel is nog geen jaar oud - en Nokia geeft zelfs twee jaar garantie op zijn toestellen) wilde ze me eigenlijk niet meer helpen. Uiteindelijk kon ik het toestel wel door hun laten
opsturen naar Nokia maar 9 van de 10 keer zou dit toch resulteren in onderzoekkosten van rond de 70 euro omdat dit voor Nokia geen garantie questie zou zijn 8)7 De eventuele keuze van opsturen en de bijkomende kosten was dan ook volledig voor mijn eigen risico. Dus we hebben het toestel maar weer even meegenomen.

Met andere woorden - lekkere service bij T for Telecom - en klopt dit garantie verhaal ??? of heeft iemand
hier (positieve) en andere ervaringen mee. ( buiten het feit om dat het opsturen ook vaak niet zou helpen. |:( )

En anders... moet ik maar eens langslopen bij zo'n Nokia care point in Amsterdam ;(

[ Voor 18% gewijzigd door Marinus-Roro op 11-02-2009 21:51 ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Verwijderd

Marinus-Roro schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:11:
Met andere woorden - lekkere service bij T for Telecom - en klopt dit garantie verhaal ??? of heeft iemand
hier (positieve) en andere ervaringen mee. ( buiten het feit om dat het opsturen ook vaak niet zou helpen. |:( )

En anders... moet ik maar eens langslopen bij zo'n Nokia care point in Amsterdam ;(
Heb hier wel verhalen voorbij zien komen van mensen die van nokia care point nieuw toestel kregen en ook weer dit probleem kregen met nieuw toestel.

Zelf heb ik de pinnetjes gebogen en nu gaat het prima (afkloppen).

Ik beschouw het maar als een miskoop en koop ook nooit meer een Nokia, ik vertrouw er niet meer op.

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 13:16:
[...]

Heb hier wel verhalen voorbij zien komen van mensen die van nokia care point nieuw toestel kregen en ook weer dit probleem kregen met nieuw toestel.

Zelf heb ik de pinnetjes gebogen en nu gaat het prima (afkloppen).

Ik beschouw het maar als een miskoop en koop ook nooit meer een Nokia, ik vertrouw er niet meer op.
Sorry hoor maar deze reactie slaat nergens op, zeker niet dat "koop nooit meer een Nokia". Dat gaat natuurlijk nergens over.

Ik heb zelf een N73 en tijdens een firmwareupdate heb ik het toestel gebricked. usb-verbinding is om onbekende reden verbroken. Toestel is netjes gerepareerd, via typhone (voor niks).

Heb zelf altijd (sony) ericcson telefoons gehad, maar via mijn werk heb ik al jaren nokia's laatste toestel was een 6230i. Ja er is wel eens wat met een telefoon, maar dat is net zo goed met ander merken.

De N73 die ik ook alweer een aantal maanden heb doet het perfect. Dat sommige mensen een probleem hebben met een batterij die op de een of andere wijze geen goed contact maakt of wat anders, wil echt niet zeggen dat heel Nokia niet goed is.

Ik ben dus een tevreden Nokia gebruiker (die er overigens geen enkel probleem van maakt om naar een ander merk over te stappen). Totaal geen fanboy ofzo. Ik gebruik die toestellen om te bellen, smsen en mijn agenda en dat doen ze goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Peentje schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 23:37:

Sorry hoor maar deze reactie slaat nergens op, zeker niet dat "koop nooit meer een Nokia". Dat gaat natuurlijk nergens over.
Nee ik heb persoonlijk ook helemaal niets tegen Nokia. Had zelfs twee maal achter elkaar een Nokia 3210 en een 3310 gebruikt, en die toestellen doen het na al die jaren ook nog steeds goed, niet stuk te krijgen. En voor de 3210 waren er in het begin ook nog legio van die leuke front-wisselsetjes te krijgen.
En nu maak ik zelf o.a. weer gebruik van een Nokia N82 met routeplanner software die keurig via de interne GPS antenne loopt. En ook met dit toestel is echt helemaal niets mis.

Maar gezien de vele negatieve reacties over de N73 moet je toch wel concluderen dat dit een niet zo'n stabiel toestel is. Kijk iedere grote fabrikant slaat met een toestel of product wel eens de plank goed mis. Maar als je dat als fabrikant erkent, dan zou je eigenlijk de klanten (die deze toestellen hebben gekocht) die met dit soort problemen kampen uit fatsoen gewoon de mogelijkheid moeten aanbieden om een ander toestel uit te kiezen
(al dan niet met een zeer kleine bijbetaling - i.v.m nieuwe batterij of iets duurdere uitvoering) en niet aankomen met oplossingen van: Doet u eens een kartonnetje of wat papierjes achter de batterij en tussen het achterklepje :? . Dit is trouwens met de opwarming van de batterij tijdens het laden ook nog eens brandgevaarlijk.

Ja als Nokia dit soort garantie's verstrekt, ja dan zou Nokia pas bewijzen dat ze een topleverantsier zijn. _/-\o_

[ Voor 75% gewijzigd door Marinus-Roro op 14-02-2009 11:56 . Reden: foutje bij plakken... ]

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peentje, ben het helemaal eens met jouw stelling. Niks aan de hand met de nokia N73.
Gewoon de dingen doen waarvoor die toestellen gemaakt zijn. Als ik zo de berichten lees lijkt het wel of ze het als een hamer of moniertang gebruiken. Nou, dan kan ik jullie verzekeren dat tie daar niet voor gemaakt is.
Bij mij is tie een keer van gevallen van ca 1,5 meter op een houten vloer. Tja, dat kan gebeuren als tie in je borstzak zit, dus beeldscherm zwart en niet meer aan de praat te krijgen.
Bij een nokia service punt een nieuw beeldschermadapter erin laten zetten.
Daarna heb ik tot nu toe geen probleem gehad met de N73. 3/4 jaar bezitter van de N73.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 07:49
Weet iemand nog een adresje waar je goedkoop een screenprotector (Brando) kunt halen? Goedkoopste wat ik gevonden heb is 9 euro, maar misschien kan het nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Laatst online: 21:22
Blueflame_Core schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:36:
Weet iemand nog een adresje waar je goedkoop een screenprotector (Brando) kunt halen? Goedkoopste wat ik gevonden heb is 9 euro, maar misschien kan het nog goedkoper.
Geen brando maar wel goedkoop:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9962
De prijs is inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
chippie777 schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:37:
[...]

Geen brando maar wel goedkoop:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9962
De prijs is inclusief verzendkosten.
Euhm ja, ervaring mee? Want goedkoop is wel leuk maar als het bagger is betaal ik liever iets meer. Heb ook nog nooit iets uit het buitenland besteld dus weet niet of ik dit ga doen.
Misschien een nederlands alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ik heb ook zo'n ding van Ebay van 4 euro. Niks mis mee. Kan verder ook weinig mis zijn met een screenprotector lijkt me.. het is alleen maar een stukje plastic ;)

Bij dealextreme zou ik niet direct kopen, alleen vanwege de reden dat het zo 3 weken kan duren voordat je je bestelling in huis hebt. Dan liever via ebay voor iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Palomar schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:51:
Ik heb ook zo'n ding van Ebay van 4 euro. Niks mis mee. Kan verder ook weinig mis zijn met een screenprotector lijkt me.. het is alleen maar een stukje plastic ;)

Bij dealextreme zou ik niet direct kopen, alleen vanwege de reden dat het zo 3 weken kan duren voordat je je bestelling in huis hebt. Dan liever via ebay voor iets meer.
Ook via Ebay nog nooit wat gekocht :P. Heb echt geen idee hoe dat werkt.

Zou dit ook wat zijn? 2 huismerkprotectors voor de prijs van 1 Brando. Graag jullie mening. Heb nu nog het standaard stickertje erop wat toen ik het toestel binnenkreeg maar is nu wel aardig aan vervanging toe.

[ Voor 23% gewijzigd door Blueflame_Core op 16-02-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Blueflame_Core schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:39:
[...]

Euhm ja, ervaring mee? Want goedkoop is wel leuk maar als het bagger is betaal ik liever iets meer. Heb ook nog nooit iets uit het buitenland besteld dus weet niet of ik dit ga doen.
Misschien een nederlands alternatief?
Ik heb dat ding er al meer dan een jaar op zitten, werkt perfect.
Bestellingen bij deze shop gaan prima meestal binnen 10 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Palomar schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:51:

Het is natuurlijk OT om hier over dit soort zaken te praten, maar mijn ervaring is dat ik bijna alles binnen 10 dagen in huis heb. En ik heb al heel veel besteld bij dealextreme.

• Kereltje88
Ik heb een vraagje. Wanneer ik de beltoon of de berichtensignaaltoon wil wijzigen kan ik alleen uit de standaard geluiden kiezen, ik kan niet uit de muziek nummers kiezen die op mijn telefoon staan. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat dit wel kan. De beltoon kan ik alleen instellen door bij de opties van een nummer: stel in als beltoon te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK

JK

Dat doe je bij het aanpassen van het profiel, daarin kies je de ringtones...
Heb je het boekje wel gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
Ik heb hetzelfde, je kunt volgens mij alleen .acc geluiden als SMS-toon instellen heb ik het idee... Ik krijg MP3's er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Pff, je kan zelfs vanuit de mediaspeler een liedje als ringtone instellen, makkelijker kan het bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:56
mace schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:11:
Pff, je kan zelfs vanuit de mediaspeler een liedje als ringtone instellen, makkelijker kan het bijna niet.
Ja, als ringtone ja, we hebben het hier over SMS-toon.

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:37
sms geluiden kan je volgens mij via je profiel instellen

ga naar je profiel en dan aanpassen en dan zie je berichtentone staan en voila
jongentje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:17:
[...]

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:37
sms geluiden kan je volgens mij via je profiel instellen

ga naar je profiel en dan aanpassen en dan zie je berichtentone staan en voila
jongentje schreef op zondag 22 februari 2009 @ 19:17:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
JK schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:10:
Dat doe je bij het aanpassen van het profiel, daarin kies je de ringtones...
Heb je het boekje wel gelezen?
Zo ver was ik ook nog wel gekomen. Ik heb het over muziek mp3'tjes op mijn telefoon. Ik kan alleen de standaard .aac bestanden kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der Chef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-02 10:19
je moet gewoon het mp3tje van je SD kaart naar het telefoon geheugen kopieren en dan in profielen opzoeken.

Gr. Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb een beetje een raar probleempje. Omdat mijn nieuwe telefoon gerepareerd moest worden ben ik de N73 weer gaan gebruiken. Alle contacten weer terug erop gezet, maar nu is het zo dat als ik gebeld of gesmst word dat ik het nummer zie maar niet bijvoorbeld 'Piet' belt. Dit terwijl ik zijn nummer wel in m'n contactenlijst heb. Dit is bij al mijn contacten zo! Beetje vervelend... wat kan ik hier aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Waarschijnlijk staan je nummers er dubbel in. Als bij één nummer meer namen staan (dit kan ook dezelfde naam zijn), "weet" de telefoon niet welke naam getoond moet worden en wordt dus het nummer getoond.

Je kunt dit het beste controleren met PC Suite - contacten, je kunt dan selecteren op namen en nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen...
ik heb weer even de hulp nodig van de kenners hiero.

Als ik een gesprek voer en mijn geluid staat op zijn hardst, is het haast niet te verstaan.
Ik zeg de telefoon dan het zachtst op luidspreker, maar dat is niet echt praktisch natuurlijk.
Hoe kan dit? bekend probleem?

Verder is mn frontje naar zn galamiezen (versleten) na een jaar.
Vorig jaar heb ik er een bordeaux rood frontje op laten zetten, want 'dit kun je niet zelf'.

Is er inmiddels al iets voor dat je dit wel zelf kunt? Kost me anders weer ritje naar Schiedam (nokia store) + 10euro!!! voor 2 sec. werk.
Tevens wil ik dan maar gelijk zon screen protector erop gooien, maar daar kan ik zelf wel naar op zoek gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blueflame_Core schreef op maandag 16 februari 2009 @ 22:36:
weet niet of je nog op zoek bent, maar kwam zelf deze tegen!
http://link.marktplaats.nl/235628993

gratis verzending, geen geld dus voor 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag allemaal,

Sinds een half uurtje heb ik plotseling het probleem dat mijn N73 niet meer op wil starten (nadat ik hem even uitgezet had)... zijn er misschien mensen die dit probleem ook wel eens gehad hebben en een oplossing weten?

Edit: wegens tijdgebrek maar een hard-reset gedaan...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die misschien nog antwoord heeft op mn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Laatst online: 04-11-2024
He mensen,

Een vraagje.Ik heb tomtom geinstalleerd werkt allemaal enzo maar mijn kleuren kloppen niet (dit is alleen in tomtom)

weet iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:24:
iemand die misschien nog antwoord heeft op mn vraag?
Frontje erop zetten is niet moeilijk.
Paar schroefjes en paar klikjes.

Dat probleem met je geluid weet ik helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksi
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09 20:59

ksi

misschien heb je hem op nachtstand staan (blauw-zwart)
ergens bij instellingen kan je hem dan op dagstand zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 13:12

mace

Sapere Aude

Denthis schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:12:
He mensen,

Een vraagje.Ik heb tomtom geinstalleerd werkt allemaal enzo maar mijn kleuren kloppen niet (dit is alleen in tomtom)

Dan is waarschijnlijk het schermpje een keer vervangen. Imitatieschermpjes hebben dat probleem en daar is voor zover ik weet geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
mace schreef op woensdag 08 april 2009 @ 02:01:
[...]

Dan is waarschijnlijk het schermpje een keer vervangen. Imitatieschermpjes hebben dat probleem en daar is voor zover ik weet geen oplossing voor.
Het is een geheel nieuwe gsm, zo uit de doos gekregen ik had eenhoop problemen met de mijne en kreeg ik een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Denthis schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 19:12:
He mensen,

Aligele versie van TT?

Wat klopt er niet aan de kleuren en was dat eerder ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Ik heb een simlockvrij gemaakte N73, en sinds kort heb ik een Youfone abonnement (www.youfone.nl), maar het simkaartje werkt niet in de N73. Hij start op, ik voer de pincode in, het nokia geluidje wordt afgespeeld maar dan in het menu verschijnt er ongeveer elke seconde 'Systeemfout' tot de telefoon uiteindelijk vast loopt. Tijdens deze systeemfout meldingen reageert de telefoon ook helemaal niet op toetsen die ingedrukt worden. Om de telefoon weer uit te krijgen, moet ik steeds de batterij er uit halen. Zolang het simkaartje er inzit kan ik dus niks met de telefoon doen.
De provider wordt wel herkend, en er is ook wel verbinding met het netwerk (T-Mobile).
Een KPN of T-Mobile simkaart werkt perfect in de N73, en de Youfone simkaart werkt ook perfect in andere telefoons.
Iemand die ervaring heeft met dit soort probleem?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb sinds vandaag , een nieuwe software op mijn mobiel gezet , maar tijdens de update , viel de USB uit , ik weet niet wat precies , maar hij zegt dat ie mijn nokia N73 niet meer vind , dus mijn mobiel is om zo maar te zeggen DOOD , weet iemand hier misschien iets op?

Dus kort samenvatten

-Tijdens update USB uitgevallen
-Hij vind mobiel niet
-Het is iets met ''Nokia Software Updater V1.4.98NP

Please help me hierop , me pa is erg boos!!!
-Mobiel is gewoon dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 22:39:
Hallo

Ik heb sinds vandaag , een nieuwe software op mijn mobiel gezet , maar tijdens de update , viel de USB uit , ik weet niet wat precies , maar hij zegt dat ie mijn nokia N73 niet meer vind , dus mijn mobiel is om zo maar te zeggen DOOD , weet iemand hier misschien iets op?

Dus kort samenvatten

-Tijdens update USB uitgevallen
-Hij vind mobiel niet
-Het is iets met ''Nokia Software Updater V1.4.98NP

Please help me hierop , me pa is erg boos!!!
-Mobiel is gewoon dood
Breng em langs een Nokia Service Point. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
blu-fox schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:18:
Ik heb een simlockvrij gemaakte N73, en sinds kort heb ik een Youfone abonnement (www.youfone.nl), maar het simkaartje werkt niet in de N73. Hij start op, ik voer de pincode in, het nokia geluidje wordt afgespeeld maar dan in het menu verschijnt er ongeveer elke seconde 'Systeemfout' tot de telefoon uiteindelijk vast loopt. Tijdens deze systeemfout meldingen reageert de telefoon ook helemaal niet op toetsen die ingedrukt worden. Om de telefoon weer uit te krijgen, moet ik steeds de batterij er uit halen. Zolang het simkaartje er inzit kan ik dus niks met de telefoon doen.
De provider wordt wel herkend, en er is ook wel verbinding met het netwerk (T-Mobile).
Een KPN of T-Mobile simkaart werkt perfect in de N73, en de Youfone simkaart werkt ook perfect in andere telefoons.
Iemand die ervaring heeft met dit soort probleem?
Ik heb maar eens met Youfone gebeld (had ik veel eerder moeten bedenken), en zij vertelden mij dat voor Nokia toestellen zoals de N73 en N95 een aparte simkaart nodig is, die sturen zij mij nu op.
Hebben meerdere providers aparte simkaarten voor Nokia toestellen? Ik vind het nogal vreemd... Nja, als het werkt ben ik blij.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Mijn probleem met de N73 ben ik niet tegengekomen in alle 10 delen. Mijn muziekplayer houdt er na ongeveer 27 minuten mee op. Hij gaat in de pauzestand bij een mp3'tje van meer dan 27 minuten. Dus niet na 27 minuten mp3'tjes afspelen maar tijdens het spelen van één bestand van dat langer duurt dan 27 min.

Ik heb eeb hardloop module die dergelijke bestandjes heeft. Iemnand een idee wat hieraan is te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* Crossposten staan we ook niet toe

[ Voor 85% gewijzigd door pven op 03-05-2009 13:22 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste