MarlyS schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 01:43:
Tegen dat uitvallen, wanneer je op een bepaalde plek op het toestel duwt, wil een dubbelgevouwen papiertje, dat je zodanig tussen batterij en achterkant klemt, dat de batterij goed vastzit, nog weleens helpen.
Daar heeft het toestel (N73 music edit.) van m'n zoon ook al een tijdje last last van.
In het begin was het iets minder frequent, maar het wordt steeds erger en erger. Nu had ik al een
flink stuk papier tussen de accu gefrommeld en deze zit nu echt muurvast. Maar bij het
minst kleine tikje of stootje vliegt ie weer helemaal power off. (dus niet alleen een zwart scherm)
Ook een andere accu (even geleend) bood geen echte uitkomst. Dus van de week weer terug geweest
naar (T for Telecom) waar dit toestel vorig jaar (april 2008) vandaan kwam,
maar die gaven natuurlijk eerst de firmware of andere geinstaleerde software die mijn zoon er eventueel
op zou hebben gezet de schuld. Toen moest volgens dat joggie thuis maar eerst even een nieuw firmware installeren. Waarop ik aangaf dat zijn collega dit de vorige keer ook al hadden geadviseerd en dat ik ook
begin januari de laatste versie update had geinstaleerd ging het verhaal over een andere boeg.
Hij wilden het toestel dan wel in reparatie nemen maar dan kon ik voor dat zelfde geld net zo goed maar
beter meteen een ander nieuw toestel kopen. Op mijn reactie dat dit toch normaal gesproken onder de garantie zou moeten vallen (toestel is nog geen jaar oud - en Nokia geeft zelfs twee jaar garantie op zijn toestellen) wilde ze me eigenlijk niet meer helpen. Uiteindelijk kon ik het toestel wel door hun laten
opsturen naar Nokia maar 9 van de 10 keer zou dit toch resulteren in onderzoekkosten van rond de 70 euro omdat dit voor Nokia geen garantie questie zou zijn

De eventuele keuze van opsturen en de bijkomende kosten was dan ook volledig voor mijn eigen risico. Dus we hebben het toestel maar weer even meegenomen.
Met andere woorden - lekkere service bij T for Telecom - en klopt dit garantie verhaal ??? of heeft iemand
hier (positieve) en andere ervaringen mee. ( buiten het feit om dat het opsturen ook vaak niet zou helpen.

)
En anders... moet ik maar eens langslopen bij zo'n Nokia care point in Amsterdam
[
Voor 18% gewijzigd door
Marinus-Roro op 11-02-2009 21:51
]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *