Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 141 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.937 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Nou gisteren lekker veel AV gedaan, ik mis nu schat ik zo'n 2000 honor om de 2 S1 zwaarden te kopen. Vanavond maar even dat laatste beetje honor farmen en dan kan ik morgen van m'n zwaarden genieten.

@ Nawa, jij nog iets gedaan gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:35:
Al die praat over tier 5/6 maakt me jaloers. Ik heb 2x voet gezet in Kz en 2x Attumen gedowned en nooit verder gekomen: geen tijd. :(

Afijn, daarom maar altjes maken. :P M'n Paladin is ondertussen level 18 en ik heb weer wat vraagjes hoor!
Ten eerste over m'n talents en skills. Ik zit nu m'n talents in Improved BoM (+meer AP) en Divine Strength (+meer Str) te doen, is dat een beetje goede keuze? Ik denk dat voor Retri en levelen op dit moment +dmg wel verstandig. Maar als Divine Strength zo vol zit, hoe moet ik dan verder, want ik zie in de Retri tree niet echt iets superfijns. Ook maf dat de helft focussed op melee damage, en de andere helft op spell damage,... voor welke moet je dan gearen? :P
Retri is op de lagere levels "the way to go".
En vaak is leren door fouten de beste manier om achter bepaalde skills te komen.
Het elke keer komen vragen : hoe moet dit, hoe moet dat zal niet bijdragen tot het verdiepen van je kennis van je karakter. En op het moment dat je een fout maakt kan je nog altijd respeccen, je hebt zelfs een main op lvl70, dus even 100G storten, een paar bags naar hem en je hebt de eerste tijd geen problemen.

Er is vaak geen build die je vanaf lvl1 tot lvl70 zal volgen, en in elke tree zitten "fillers", die waardeloos lijken te zijn maar die wel degelijk een doel hebben.

p.s maak je wel gebruik van de extra skills die je hebt, of val je aan als een warrior ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:16

chromeeh

the Gnome

Is father Winter trouwens al weer te vinden in IF?
Anders moet ik ff cadeautjes halen vanmiddag :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren me oude Main maar weer eens afgestoft, en even gespeeld met hem.
Wat een class is het toch, als warrior 6x zo''n vogel in hellfire downen zonder te healen. Was wel even aanpassen hoe de knoppen zaten.

Toen ik nog geen minuut in gelogt was was het van "EYYY MOOH YOURE BACK" en konk direct gaan tanken met me dps gear aan >.< alleen bloodlords defender en shield van hakkar.

Nou heb ik me mightset nog wel maar had geen zin om die aan te trekken. Bijna 63 hoop over 2 weken nl 70 met hem te zijn, want wil weer terug gaan tanken, heb dat zo erg gemist dat toen ik een elite aan het tanken was, alles kon ik direct weer in 1x. Volgens mij gaat het echt zo van eens een tank en je vergeet het nooit meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:58:
Is father Winter trouwens al weer te vinden in IF?
Anders moet ik ff cadeautjes halen vanmiddag :)
Is dat niet volgende week Crash ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:02:
[...]

Is dat niet volgende week Crash ?
Geen idee, zag gister in /1 van SW dat ze het over hem hadden dat hij weer in IF was :)
Nou ja, dan wachten we rustig tot volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Feast of Winter Veil is van 15 december t/m 29 december (Kalender) en misschien tot 2 januari. Geweldig hoe verschillende pagina's op de officiele site weer eens verschillende info geeft.

Nog even tot volgende week zaterdag wachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Slamdance schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:07:
Feast of Winter Veil is van 15 december t/m 29 december (Kalender) en misschien tot 2 januari. Geweldig hoe verschillende pagina's op de officiele site weer eens verschillende info geeft.

Nog even tot volgende week zaterdag wachten dus :)
Hoest btw in denial? gerommel ivm season 3 ofzo hoorde ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Mogge dagboekje,

Vandaag ga ik het kort houden gisteravond tot 4 x !! SM gedaan geen leuke drops gehad.
Continu heroes shoulders en helmet die had ik al eeuwen..
Had graag de ravager gehad, vanavond nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
OkkE schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:44:
Gister eerste keer heroic Mech trouwens, viel nog niet mee, maar na een paar wipes op 2nd en 3rd boss, toch alles gedaan. Nog een paar leuke schoentjes geloot: Boots of the Pious, waardoor ik nu eindelijk boven de 1000 +healing unbuffed zit! :D
Ik heb gisteravond met mijn guildies ook voor de 1e keer Heroic Mech gedaan en helaas ook voor de eerste keer ever met deze group gewiped bij de laatste boss, nah ja, moest er toch een keer van komen :P De daily was SL Heroics, maar die schijnt toch wel erg pittig te zijn, dus daar hebben we maar even mee gewacht. Ik moet zeggen dat Heroics wel erg leuk is, het is een stuk lastiger, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik echt voor 100% aan de bak moet :)

Vanavond maar weer eens kijken of ik een non heroic pug SL run kan doen, zou nog steeds graag die Sonic Spear willen toevoegen aan mijn verzameling...

BTW een ernstig tekort aan healers/tanks op Azjol Nerub :| (Horde side that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 07:47:

@Oaky: Ik zal vanaaf ff proberen Nong of Dragona ff te pakken te krijgen :)
En heb m'n enchant ook >:)
Hey crash hierbij heet ik je officieel welkom in de guild, er staat op de site idd dat we wel "geintereseerd" zijn maar dat is puur voor de procedure's :)

Maar lul maar ff met nong of dragona idd dan krijg je een invite, wees er alleen ff zeker van dat je het voor 20:00 doet want dan beginnen de raids.
Ik kan je ook wel inviten maar dat vond onze GM niet goed :P

Het is wel vereisd dat je Deadly boss mods heb om een raid plekje te krijgen, verder is omen wel handig/vereisd.

Als je verder nog vragen heb kun je me altijd whisperen...geen probleem :)

Edit: heb je ventrilo? zo ja....goed!
Zo nee.....DL het ff dan :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
gisteren ook sm gedaan en er dropte twee scarlet crusade set items en ik heb er eentje mogen looten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
HStyles schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:15:
Heeft er iemand nog tips hoe ik als warlock een rogue kan verslaan?

Ik verlies zelfs van rogues die maar 20% HP hebben en blauwe gear. (terwijl ik met glad gear rondloop)
Ik kan er gewoon niets tegen doen? Ik heb al verschillende builds geprobeert en heb nu een SL/SL build, maar denk niet dat het probleem aan de build ligt. Mischien proberen met succabus? Hoe kun je iets verslaan als caster terwijl een rogue een superman skill als cloack of shadows heeft?

edit

Duals tegen BM hunters duren nog korter.. :|
Een emmer stamina en resilience. En altijd coil bewaren tot na z'n supermancloak. SL/SL spec helpt ook. Maar zonder fatsoenlijke PVP gear kun je maar beter gewoon wegrennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Exitium schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:50:
[...]

Het is niet nodig om naar LM te gaan op je pala. Met Westfall en Redridge kun je op lvl 21-22 komen, waarna je in Duskwood tot 28-30 komt. (was in ieder geval voor 2.3, kan me voorstellen dat dat nu nog iets beter is)

Qua talents, zou zelf voor benediction, imp judgement en imp SotC gaan. Op lvl 20 kun je dan SoC pakken met daar gelijk achteraan 5% crit. Zou voorlopig voor iets in deze richting gaan.
ik zou eerlijk gezegd 3/3 in pursuit of justice doen, dat is zoveel makkelijker: +15% runspeed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:25:
[...]

Hey crash hierbij heet ik je officieel welkom in de guild, er staat op de site idd dan we wel "geintereseerd" zijn maar dat is puur voor de procedure's :)

Maar lul maar ff met nong of dragona idd dan krijg je een invite, wees er alleen ff zeker van dat je het voor 20:00 doet want dan beginnen de raids.
Ik kan je ook wel inviten maar dat vond onze GM niet goed :P

Het is wel vereisd dat je Deadly boss mods heb om een raid plekje te krijgen, verder is omen wel handig/vereisd.

Als je verder nog vragen heb kun je me altijd whisperen...geen probleem :)

Edit: heb je ventrilo? zo ja....goed!
Zo nee.....DL het ff dan :)
Wheee *O*
Ik heb m'n raid tijden / avonden aangegeven, maar ben vanaaf wel ff online voor invite.
En die add-ons, is dat niet standaard :P :?

Wat is jullie raid schedule eigenlijk?
Aangezien ik pas zondag avond mee kan voor raiden (iets met vriendin wil ook aandacht enzo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Bah, ik zit nu al weer een tijdje op de dreannor server en heb hier een lvl 70 shadowpriest.
Zitten hier ook mensen van die server?

Ik vind de laatste tijd gewoon nooit meer een group, iedereen is raiden... of het nou kara of black temple is of gewoon za. Echt iedereen is aan het raiden. en ook precies op de tijden dat ik altijd online bent..

Wat kan ik nou het beste doen? Ik wil reputation echt graag omhoog, en instances doen, maar ja meeste mensen willen mij niet in de group want ik ben shadow en ze zoeken dan vaak een mage, rogue of hunter ofzo.

Ik zit overigens in een hele goede guild, maar die raid dus 9 van de 10 avonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Skillz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:24:
Ik moet zeggen dat Heroics wel erg leuk is, het is een stuk lastiger, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik echt voor 100% aan de bak moet :)
Dat had ik ook inderdaad. Aangezien we met de guild nu bij Maiden zijn in Kara, zijn de meeste normale 5mans echt goed te doen, soms zelfs easy. Dan is het toch wel leuk om weer eens echt te moeten werken.

Leuke van gister was dat de groep begon aan Mech met de instelling alsof het normal was, waardoor we bij 2e en 3e boss dus een paar wipes hadden. Maar na even een momentje van rust en nog eens kleine opheldering mbt tactics, gingen ze zo neer. :)

Al moet ik zeggen dat ik de normale runs (5 man) ook helemaal niet erg vind, redelijk makkelijk en rustig, maar wel veel minder uitdaging en voldoening ook.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Hmm ik hoop een manier gevonden te hebben om personal rating te boosten, maar ik weet niet of het gaat werken.

Personal rating draait alleen om de potjes die je met dat character hebt gespeeld. Als je samen met je pvp maatje je alts in het team gooit en zo expres een lage team rating krijgt. Dan kun je weer met je main en kom je tegen laag geratete teams uit.

Ik ben benieuwd of dit gaat werken want ik wil wel graag die s3 2h mace voor mijn pally :9~
Iemand idee of dit een solide plan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Even een " domme " vraag.

Hoe kan ik de S2 zwaarden verkrijgen en welke zijn dat? ( kan iemand deze linken in wowhead? )

Ik ben namelijk 27.000 honor aan het farmen en 40 Eye of the Storm tokens voor een set pvp zwaarden. Zijn dat de S1 of S2 zwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:35:
[...]

Wheee *O*
Ik heb m'n raid tijden / avonden aangegeven, maar ben vanaaf wel ff online voor invite.
En die add-ons, is dat niet standaard :P :?

Wat is jullie raid schedule eigenlijk?
Aangezien ik pas zondag avond mee kan voor raiden (iets met vriendin wil ook aandacht enzo :P)
Mmja in principe zijn die add-ons wel standaard ja, maar ik weet natuurlijk niet of je ze al had ;)

Maandag, woensdag, donderdag en zondag, is het 25 man's (SSC) en vrijdag is kara dag, zaterdag en dinsdag hebben we geen raids geplanned, en kun je doen wat je wilt. :)
Het plan is om dinsdag ook een 25 man's dag te maken (wat nu al heel veel gebeurd :) ).
Raid invites starten we meestal rond de klok van 8, maar dat gaan we ook wat meer aan banden leggen aangezien we dan (voordat we daadwerkelijk bezig zijn) al bijna 30 min verloren hebben.
We zijn geen hard core guild, maar we willen wel lekker progress maken :)
We hebben wel altijd de grootste lol op vent :P

Wij richten ons nu alleen nog maar op SSC en zodra we vashj neer hebben gaan we uiteraard naar TK (waar we al'ar en VR al neer hebben :)).

ps:met een beetje mazzel krijg je zondag gelijk (dooie)leo de blinde te zien :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Fratti schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:47:

Hoe kan ik de S2 zwaarden verkrijgen en welke zijn dat? ( kan iemand deze linken in wowhead? )

Ik ben namelijk 27.000 honor aan het farmen en 40 Eye of the Storm tokens voor een set pvp zwaarden. Zijn dat de S1 of S2 zwaarden?
Zoek op merciless en je kan ze vinden, maar S2 is nog niet te kopen met honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Fratti schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:47:

Met honor kun je momenteel level 60 pvp wapens, en S1 wapens (level 70) kopen. S2 en S3 wapens zijn te koop voor arena points, waarbij de S2 wapens uiteraard goedkoper (en minder goed) zijn dan de S3 wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Cool thanks voor de snelle replies, ik ga zoeken op Wowhead op Merciless en ga kijken hoeveel Arena punten ik moet halen ( heb er maar 400 nu haha )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

vergeet niet dat je voor de S3 wapens een personal rating moet hebben...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Exitium wederom voor je mooie bijdrage. Is Divine Strength dan niet fijn genoeg om te nemen? Op 5/5 heeft ie 10% extra Str en dat lijkt me dan ook een flinke extra smak AP en dus fijn. Ik ben trouwens wel van plan ergens tussen 30 en 40 respeccen naar prot, dus dan zou die talent build niet meer uitkomen. Maar dat zie ik tegen die tijd wel, dan ga ik me ook wat meer inleven op dat prot aoe grinding.
sabriel schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:58:
[...]

Retri is op de lagere levels "the way to go".
En vaak is leren door fouten de beste manier om achter bepaalde skills te komen.
Het elke keer komen vragen : hoe moet dit, hoe moet dat zal niet bijdragen tot het verdiepen van je kennis van je karakter. En op het moment dat je een fout maakt kan je nog altijd respeccen, je hebt zelfs een main op lvl70, dus even 100G storten, een paar bags naar hem en je hebt de eerste tijd geen problemen.

Er is vaak geen build die je vanaf lvl1 tot lvl70 zal volgen, en in elke tree zitten "fillers", die waardeloos lijken te zijn maar die wel degelijk een doel hebben.

p.s maak je wel gebruik van de extra skills die je hebt, of val je aan als een warrior ?
Helaas zit m'n main op een andere server, dus even wat geld en bags overzetten gaat niet zo makkelijk. Gelukkig zit een vriend ook op die server en kon ik daar wel wat geld van lenen. Respeccen is volgens mij in het begin ook niet zo duur, dus dat moet wel lukken. ;-)

Ik val niet echt aan als een warrior. M'n cast sequence is nog steeds hetzelfde wel, als een tijdje geleden. Beginnen met Seal of the Crusader, dan Judgement, dan Seal of the Rightiousness en als de CD op is weer Judgement, en zo verder. Af en toe een heal als ik low hp kom en als de CD op is ook een stun af en toe. En voor de rest gewon wat raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief Dagboek, (blijkbaar is dat de nieuwe term alhier) ;)

Ben gisteren weer een paar leveltjes gestegen met mijn Hunter. Ik zit al bijna op L20 ja het schiet al op. Morgen heb ik een lang weekend, eens kijken of ik van het weekend op L30 kan komen, lijkt mij een mooie uitdaging. :) Tevens even met mijn mage wat lowlevel instances farmen voor eventuele hunter gear, misschien valt er nog wat nuttigs. Want op de AH staat bar weinig lowlevel leather armor, wat echt geschikt. Sommige items beginnen pas van lvl 40 :/ En aan gezien ik guildloos ben zijn er weinig lieden die mij even kunnen boosten door WC of SFK. Misschien toch maar eens over een character transfer na gaan denken.

Tja en je zelf boosten gaat niet echt lukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:19:
Bedankt Exitium wederom voor je mooie bijdrage. Is Divine Strength dan niet fijn genoeg om te nemen? Op 5/5 heeft ie 10% extra Str en dat lijkt me dan ook een flinke extra smak AP en dus fijn. Ik ben trouwens wel van plan ergens tussen 30 en 40 respeccen naar prot, dus dan zou die talent build niet meer uitkomen. Maar dat zie ik tegen die tijd wel, dan ga ik me ook wat meer inleven op dat prot aoe grinding.

[...]

Helaas zit m'n main op een andere server, dus even wat geld en bags overzetten gaat niet zo makkelijk. Gelukkig zit een vriend ook op die server en kon ik daar wel wat geld van lenen. Respeccen is volgens mij in het begin ook niet zo duur, dus dat moet wel lukken. ;-)

Ik val niet echt aan als een warrior. M'n cast sequence is nog steeds hetzelfde wel, als een tijdje geleden. Beginnen met Seal of the Crusader, dan Judgement, dan Seal of the Rightiousness en als de CD op is weer Judgement, en zo verder. Af en toe een heal als ik low hp kom en als de CD op is ook een stun af en toe. En voor de rest gewon wat raggen.
Ik vind het trouwens verspilling van mana en tijd om Judgement of the Crusader op mobs te doen als ik aan het questen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
n0isH schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:45:
Hmm ik hoop een manier gevonden te hebben om personal rating te boosten, maar ik weet niet of het gaat werken.

Personal rating draait alleen om de potjes die je met dat character hebt gespeeld. Als je samen met je pvp maatje je alts in het team gooit en zo expres een lage team rating krijgt. Dan kun je weer met je main en kom je tegen laag geratete teams uit.

Ik ben benieuwd of dit gaat werken want ik wil wel graag die s3 2h mace voor mijn pally :9~
Iemand idee of dit een solide plan is?
De rating increase wordt bepaald door te kijken naar jouw rating vs het team waar je van gewonnen/verloren hebt.
Sorry wordt toch bikkelen voor 1850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH

[...]

ik heb ook een pala (nu 35) en ik ga zeker niet respeccen tot prot voor 40. Het duurt anders zoo lang voordat je ergens bent zonder mount :).

Ik gebruik altijd een judgment of command icm een stun ertussendoor, altijd lekker, dubbele damage.
n0isH schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:24:
[...]

Ik vind het trouwens verspilling van mana en tijd om Judgement of the Crusader op mobs te doen als ik aan het questen ben...
me too :) dat doe ik eigenlijk ook nooit. Voordat je dan toekomt aan dps judgments, is je mob alweer dood. Daarom doe ik ook vaak seal/ judgment of command.

[ Voor 12% gewijzigd door HanH op 06-12-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Judgement of Command is alleen te verkrijgen via de tier 3 Retri talent, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:35:
Judgement of Command is alleen te verkrijgen via de tier 3 Retri talent, toch?
Ja maar aangezien je lvl 20 bent kun je hem al oppakken :P

Ik zou voor 5 puntjes improved might, 3 puntjes benediction en 2 improved judgement gaan. Dan je 11de punt in SoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
Ashilh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:28:
[...]

De rating increase wordt bepaald door te kijken naar jouw rating vs het team waar je van gewonnen/verloren hebt.
Sorry wordt toch bikkelen voor 1850
Maar kom je niet tegen makkelijkere tegenstanders uit? mss moet je dan wel wat meer games spelen maar die tijd heb ik wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
Helaas, 10 dagen trial alweer voorbij, binnekort toch maar even wow kopen, maar eerst wat andere games spelen. Ik zag bij de nedgame in groningen dat de battlechest (wow + expansion + 2guides) 30euro was in plaats van 35euro. Binnenkort toch maar even ophalen, of zijn er nog goedkopere plekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
n0isH schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:38:
[...]

Ja maar aangezien je lvl 20 bent kun je hem al oppakken :P

Ik zou voor 5 puntjes improved might, 3 puntjes benediction en 2 improved judgement gaan. Dan je 11de punt in SoC
ik heb nu 5/5 benediction en geen punten in imp might. Zie mijn sig voor talents op dit moment. Deze setup bevalt me prima, heb niet het idee dat ik vaak mis, en ga bijna nooit dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
WHAHAHAHAHAHAHAHA

GNOMES ARE WEAK !

http://img519.imageshack.us/my.php?image=gmsij2.jpg
jarnotjuh schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:19:
Einde van WoW in zicht.. :P

Na gister mijn guild te hebben geleaved (geen zin in gezeik over pixels aka loot en andere zaken) ga ik WoW toch een stuk minder leuk vinden..
Ik heb de afgelopen maand iets van 5x geraid, en gister "de draad" weer opgepakt bij een andere guild. Can't be bothered, don't want to raid, bla bla.
Dan mag mijn gear wel boven het gemiddelde liggen van de guild waar ik nu in zit, maar als je op een bossfight 10% van de total dmg doet en andere warlocks/mages maar 3-4%, dan is er toch wat mis.. :P
Denk niet dat de raidingmood ooit nog terugkomt, en da's maar beter ook. Ik kan het denk ik niet WEER opbrengen om te whipen op bosses die je voor jezelf op farm had(Kaelthas -> Gurtogg Bloodboil)

I'm cured! :o :P
jarnotjuh schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

Wat niet is kan nog komen toch? :P
Nog niet echt de zin in gehad om het WoW topic te checken, sinds ik drukker bezig ben met andere games.. ;)

[afbeelding]
Alles weg! :o :P Waarom dat het plaatje nu zo raar doet, dont know..

Iedereen zegt dat ik ooit terugkom, maar ik geloof er weinig van, heb het echt gezien met dat spel. :)
Komt vast nog wel zover dat ik het ga missen, en dan zal ik misschien me account weer verlengen om wat tegen mensen te praten, maar meer ook niet..
jarnotjuh schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 01:42:
Woah, nu al anderhalve week gestopt, en nogsteeds geen afkickverschijnselen! :D

Ik mis het echt niet, en zal denk ik ook niet gaan gebeuren ook. Nu wel met een andere mmorpg bezig, maar de drang van wow komt niet terug.
Het samenspeelelement van de game mis ik wel, maar dat kan in iedere andere game ook, die MP is. Heb het nu hartstikke naar mijn zin, en wow er helemaal neit voor nodig.. Ik mis wel de vaste contacten in WoW, maarja.
I'm cured! :o
jarnotjuh
Guild-Member

Ping?

Re: Goeiemorgen !
« Reply #618 on: Today at 10:32:03 am »

--------------------------------------------------------------------------------
Dat ze uberhaupt mijn items teruggeven?
Heb vaak zat gezien dat het niet teruggegeven wordt aan andere spelers.

Als alles goedgaat transfer ik vanavond
Welkom terug jarnotjuh :D

[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 06-12-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:23:
[...]

De guild gaat KAPOT!!!!!11

© Smultie enzo.

Ohja, wb jarno :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Waarom je uberhaupt je items vendored als je het spel stopt is me een raadsel. Geld weggeven aan vrienden ok, maar je complete bop items dissen/ vendoren?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 22:41

DefLite

Why so serious?

Ik ben momenteel een rogue aan het lvlen(27 nu) en heb op het moment deze spec
Ik zit te twijfelen waar ik de volgende talent points in moet gooien, zal ik voor murder gaan of in improved gouge?
Ik speel met sword op dit moment(Cruel barb mainhand en thiefsblade ofhand)

Bedankt voor alle leuke reacties :) <3

De guild is nog geintresseerd in Resto Shamans en een holy priest het liefts attuned voor Hyal & Black Temple.
Als je geintreseerd bent check dan ff www.guildsf.dk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Fratti schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:44:
@Nawa had je 't over Enoksen?
Ik heb de middag vrij genomen om lekker AV te gaan spelen voor honor. Ik had er gisteren geen tijd voor. Maar AV is niet echt leuk meer zeg, potjes van 10 minuten om zo snel mogelijk de de boss te killen. Hoeveel honor zou je nou uit zo'n potje AV halen??
uhhm , dat deden we altijd al , meer als 10-15minuten hoefde 'old new' av niet te duren.
binnen 5 minuten balinda down , 5 minuten later op vandar bezig , nu moet je (nou ja moet :P) de towers nog cappen , is toch weer 4/5 minuten langer :')
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:58:
[...]

die zitte
zen rogue , zen priest xD , denke , men totale 20k
Dude, ik irriteer mij niet vaak aan spelling en ben er zelf nou ook niet bepaalt briljant in maar alstjeblieft schrijf een klein beetje normaal , ZIJN rogue , MIJN totale en zitteN en denkeN

Het maakt je post gruwelijk irritant om te lezen en voor je er mee aankomt , dit is geen dislexie , maar pure luiheid ....

[ Voor 28% gewijzigd door dontcare op 06-12-2007 11:02 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
Atlas schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:46:
Waarom je uberhaupt je items vendored als je het spel stopt is me een raadsel. Geld weggeven aan vrienden ok, maar je complete bop items dissen/ vendoren?
Als mensen dat doen weet je zeker dat ze terug gaan komen. Dat is een soort vals "geen weg terug" gevoel wat je probeerd te creeren. Oftwel, als je dat nodig hebt, wil je eigenlijk helemal niet stoppen.

Ik denk dat als ik stop, ik mijn account gewoon stop zet. Mocht ik dan een tijd later weer los willen, kan dat altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

dontcare schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:51:
[...]

uhhm , dat deden we altijd al , meer als 10-15minuten hoefde 'old new' av niet te duren.
binnen 5 minuten balinda down , 5 minuten later op vandar bezig , nu moet je (nou ja moet :P) de towers nog cappen , is toch weer 4/5 minuten langer :')
Err als je gewoon een paar stealths al die towers laat cappen en een klein groepje de gy al laten cappen kan je in 1 maal doorrushen en ben je binnen 10min klaar.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:51:
[...]

Als mensen dat doen weet je zeker dat ze terug gaan komen. Dat is een soort vals "geen weg terug" gevoel wat je probeerd te creeren. Oftwel, als je dat nodig hebt, wil je eigenlijk helemal niet stoppen.

Ik denk dat als ik stop, ik mijn account gewoon stop zet. Mocht ik dan een tijd later weer los willen, kan dat altijd nog.
Mjaa stoppen met WoW...brr geeft me de bibbers, moet er (nog) niet aan denken :)
En idd waarom zou je alles dissen/vendoren en een drama queen gaan uithangen als je (als je een beetje nadenkt) toch weet dat je terug gaan komen?
Het zal gewoon een hele zielige manier zijn om aandacht te krijgen :X
Zo van "kijk mij, ik heb alles gedissed, ik ga stoppen! ga maar grienen en schreeuwen in IF...vind ik leuk die aandacht" 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren een boost gekregen door SM met mijn priest.
Dropte deze: Deadman's Hand (lvl 29 epic). Laagste epic die ik ooit heb gezien :P. En lvl 31 gedinged :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Little_captain schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:50:
Ik ben momenteel een rogue aan het lvlen(27 nu) en heb op het moment deze spec
Ik zit te twijfelen waar ik de volgende talent points in moet gooien, zal ik voor murder gaan of in improved gouge?
Ik speel met sword op dit moment(Cruel barb mainhand en thiefsblade ofhand)
Ik zou gaan voor een build als http://www.wowhead.com/?talent=fGe0oZG, en daarna verder uitbouwen in Combat als ik jou was. Eigenlijk moet je beginnen in Combat en uiteindelijk uitbouwen naar Assasination, maar dat maakt niet zo heel veel uit op de lagere levels. Op level 40 allicht wel even respeccen naar full Combat voor de Blade Flurry - Adrenaline Rush combinatie.

Murder zou ik persoonlijk niet pakken, dat is een talent waar het effect nauwelijks van te voelen is. En er zijn zoveel goodies te verkrijgen. 8)

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
dontcare schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:51:
[...]

Ik vind de nieuwe av wel gaaf, gevechten kunnen al gauw zo'n 20-30 minuten duren als je een beetje goed defend. Tuurlijk zitten er dan altijd zeikerds tussen die lopen te whinen dat ze honor/uur verliezen, maar het is wel gewoon gaaf om met 5 man galv te verdedigen tegen die enorme allied zerg. Zoveel mogelijk healers crowd controllen/interupten, en dan kjken hoe galv alle trigger happy dps tot smeer verwerkt.

Ik moest gisteren weer feral respeccen omdat er geen feral signup was, en dropt Pillar of lol. Geweldige staff voor pvp ^^. 2k mangle crits en 3.5k shred crits in av op clothies. Je ziet zo'n warlock kijken van:
- Ow, feral druid, lol, ff dot kiten.
- Mangle, Shred
- WTF ohnoes, skillcoil
- Trinket Shred
- Begint fear te casten
- Maim, ff wachten nog, Shred dood

Vroeger maakte ik mij altijd zorgen over locks, maar als je ze maar genoeg outgeared vallen ze best wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

William/Ax3 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:00:
[...]

Err als je gewoon een paar stealths al die towers laat cappen en een klein groepje de gy al laten cappen kan je in 1 maal doorrushen en ben je binnen 10min klaar.
weet ik prowl zelf vaak genoeg naar SP :p , irritante allies doen meestal aan towerdefense bij ons dus kost meestal wel wat tijd, gisteren bv nog met alleen een warior een tower gedaan helaas stond daar een holy pala/resto shammie combo
Duurde dus to we +/- 2 minuten later wat versterking kregen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:02:
[...]

Mjaa stoppen met WoW...brr geeft me de bibbers, moet er (nog) niet aan denken :)
En idd waarom zou je alles dissen/vendoren en een drama queen gaan uithangen als je (als je een beetje nadenkt) toch weet dat je terug gaan komen?
Ach die dingen heb ik al vaker meegemaakt toen ik nog in RB/BR/Drama zat, maar een paar weken later kwamen ze er weer op terug. Vaak werd er dan een hele discussie aan gewijd op het guild forum, van "hoe en waarom". En een maandje of 2 maandjes later zag je die speler op eens weer in de guildchat verschijnen. Natuurlijk zijn er ook echt mensen gestopt en nooit weer terug gekeerd, sommigen vertrokken zelfs met stille trom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:49:
[...]

Mmja in principe zijn die add-ons wel standaard ja, maar ik weet natuurlijk niet of je ze al had ;)

Maandag, woensdag, donderdag en zondag, is het 25 man's (SSC) en vrijdag is kara dag, zaterdag en dinsdag hebben we geen raids geplanned, en kun je doen wat je wilt. :)
Het plan is om dinsdag ook een 25 man's dag te maken (wat nu al heel veel gebeurd :) ).
Raid invites starten we meestal rond de klok van 8, maar dat gaan we ook wat meer aan banden leggen aangezien we dan (voordat we daadwerkelijk bezig zijn) al bijna 30 min verloren hebben.
We zijn geen hard core guild, maar we willen wel lekker progress maken :)
We hebben wel altijd de grootste lol op vent :P

Wij richten ons nu alleen nog maar op SSC en zodra we vashj neer hebben gaan we uiteraard naar TK (waar we al'ar en VR al neer hebben :)).

ps:met een beetje mazzel krijg je zondag gelijk (dooie)leo de blinde te zien :)
Heb meestal voicechat op listen only staan, ik wil nog wel eens vloeken als het niet wil lukken :P
Of als ik niet 100% nuchter meer ben gaan blaten :+ O-)

Het leukste op voicechat is altijd als er een smoke / bio break pauze gevraagd wordt...
Vaak levert dat discussie op als over dat tijdens de raid je ook wel in bierflesjes / insert andere vorm van vloeistof opslag kunt urineren als je een jongetje bent.
Ooit iemand een opmerking horen maken "I need to go number 2 that won't fit in a bottle" _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:51

Snuffel

Vroem!

irritante allies doen meestal aan towerdefense bij ons
En dat mag niet?

volgens mij is dat juist de bedoeling.....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
William/Ax3 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:00:
[...]

Hehe psies gistere nog ff snel 5 potjes gedaan (wilde er ff 1tje winnen voor de daily maar 't ging zo snel...) 4 gewonnen in 10 minuten, 1 verloren in 13. Erg relax als er meer mensen zijn die het snappen idd, stealth team SP, aid en DB laten pakken, groepje van 6-10 pakt Belinda en vervolgens SH en IW.

4-5 minuten lopen naar SP, 4 minuten caps, 10 minuten wins is makkelijk te doen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

edit :( niet reageren voor koffie , shred zei hij .... geen rip .....
domme reply op FireAge stond hier :p damn , ik haal maar 2.6k op shreds :(
Snuffel schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:10:
[...]

En dat mag niet?

volgens mij is dat juist de bedoeling.....
en waar zie je mij zeggen dat dat niet mag ? het is idd de boeldoeling dat ze dat doen , ik zeg alleen dat het irritant is :p niet erg want ik ben per slot van rekening in een pvp battleground voor pvp.

[ Voor 88% gewijzigd door dontcare op 06-12-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:02:
[...]

Zo van "kijk mij, ik heb alles gedissed, ik ga stoppen! ga maar grienen en schreeuwen in IF...vind ik leuk die aandacht" 8)7
Ik heb 1x me char gedelete alles gevendord en aan een lowbie het gold gegeven, na un dag had ik spijt en voila kreeg ik alles terug. Thnx blizz :P O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
dontcare schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:10:
[...]

ok , iets klopt hier niet want je gaat geen 3.5k shred krijgen met 1 - 2 ticks .....
hehe :)
100 energie
- Mangle (-40), Shred (-42), tick (+20), T4 proc (+20)
- WTF ohnoes, skillcoil
- Trinket (+20) Shred (-42), tick (+20)
- Begint fear te casten
- Maim (-35), ff wachten nog (tickx2, +40), Shred (-42) dood
En dan procte Omen of Clarity niet eens ^^ als die samen met T4 proct is het helemaal feest.

Of dacht je dat ik Ferocious Bite bedoelde? Nope, gewoon shred, die crit tussen de 2.5 en 3.5k.

EDIT: Damn, je had het alweer verbeterd.
Ik heb 3.2k ap en 39% crit unbuffed in kitty form, ik weet niet hoeveel jij hebt, maar dat kan het verschil zijn.

EDIT2: Wat ik mij altijd af vraag, is waarom mensen weg rennen van mij. Het is niet alsof je harder kunt lopen dan een druid, en shred doet gewoon veel en veel meer pijn dan mangle. Hetzelfde geld overigens voor rogues volgens mij, daar rent ook iedereen bij weg.

[ Voor 32% gewijzigd door FireAge op 06-12-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:35:
[...]

Maar goed dat zal in WotLK allemaal weer achterhaald zijn, dan begint het hele spel als het ware weer opnieuw. Ik blijf het jammer vinden dat Blizzard die tier 5 en 6 in de volgende uitbreiding zo,n korte levensduur geeft. :/
Daarom ben ik nu gold aant verzamelen voor WLICH , zo'n 5k wil ik mee nemen naar de nieuwe uitbreiding en full s3 :) , ala t6 voor pvp

en dan kan ik er verloopig tegen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

en waar zie je mij zeggen dat dat niet mag ?
Daarom vraag ik het ook |:( :D

:P

Dagboek item:

Ben gisteren begonnen met mijn Netherdrake questlijn.
Moet eerst ff sparen tot 5000G kwam ik achter.. *slik*
Snel maar questen in Netherstorm. Gaat snel met geld, dat wel, en die 5k ligt over niet al te lange tijd in mijn tasje :)

...hoop ik....

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dan toch mijn priest gerespecced naar Disc/Holy, met Imp. Mana Burn en Blessed Resilience voor wat PvP dat ik wil gaan doen. Ook Martyrdom en Blessed Recovery voor de nodige survivability. Verder de bekende healtalents genomen om in PvE ook van genoeg waarde te kunnen zijn. PvE gear geeft toch een leuke +1550healing en 203mana/5sec while in combat.
Samen met een frostmage ga ik wat Arenapunten halen, denk dat het een aardige combo is. Ik manaburn+healing, en hij damage+CC.
Mijn mage zal waarschijnlijk main char worden, om te raiden, en als er eens een healer nodig is kan ik die loggen.
Gisterenavond nog de daily heroic gedaan met een PuG, die er belabberd uitzag aan het begin. Beetje zeurderige (?) tank en overaggro-ende mage en rogue. Na een wipe op de eerste boss werd alle schuld op de healer, mij dus, geschoven. Maar 15minuten later, en een paar packs/foute pulls maar geen wipes verder was het commentaar ineens "imba healer" en "nice healing m8". Daar doen we het dan toch voor.
Uiteindelijk de instance gecleared in 1,5uur en weer 5 badges rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:10:
[...]

Heb meestal voicechat op listen only staan, ik wil nog wel eens vloeken als het niet wil lukken :P
Hehe ja ach iedereen zal wel eens vloeken denk ik als het niet wil lukken :)
Maar wij gebruiken alleen maar vent, geen voicechat :P

Het leukste op voicechat is altijd als er een smoke / bio break pauze gevraagd wordt...
Vaak levert dat discussie op als over dat tijdens de raid je ook wel in bierflesjes / insert andere vorm van vloeistof opslag kunt urineren als je een jongetje bent.
Ooit iemand een opmerking horen maken "I need to go number 2 that won't fit in a bottle" _O- _O-
ROFL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:25:
[...]

Daarom ben ik nu gold aant verzamelen voor WLICH , zo'n 5k wil ik mee nemen naar de nieuwe uitbreiding en full s3 :) , ala t6 voor pvp

en dan kan ik er verloopig tegen aan :)
Ik zat gisteren op 29000g nadat ik voor z'n 5000g aan gems / enchanting mats / recipe's op de AH had gegooid. Ben benieuwd hoeveel ik om 17.00 heb : )

Op het moment dat ik 80 ben gedinged heb mijn nieuwe craftable set + new money sink aka new mount : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:31:
[...]

Hehe ja ach iedereen zal wel eens vloeken denk ik als het niet wil lukken :)
Maar wij gebruiken alleen maar vent, geen voicechat :P
[...]
ROFL _O-
Vent = voicechat
TS = voicechat
Ingame voice chat = uhmmm -O-

Moet nodig m'n warrior weer eens aanslingeren...
Beetje +spell dmg pots laten maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:33:
[...]

Ik zat gisteren op 29000g nadat ik voor z'n 5000g aan gems / enchanting mats / recipe's op de AH had gegooid. Ben benieuwd hoeveel ik om 17.00 heb : )

Op het moment dat ik 80 ben gedinged heb mijn nieuwe craftable set + new money sink aka new mount : )
En ik ben lekker ook blij met met 3000 Gold en Netherdrake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

*zucht*...leen mij ff 5000g dan ofzo >:) ;) ...probeer al een tijdje mijn epic flyer te krijgen op m'n priest, maar zodra ik 200g heb ofzo, gaat het bijna allemaal op aan pots, flasks, repairs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:35:
[...]

Vent = voicechat
TS = voicechat
Ingame voice chat = uhmmm -O-
err...***confused*** ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
ImdaMned schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:23:
[...]

Vraag het ff aan iemand die in denial zit anders :P

Magoe, 1/2 weken terug is onze Shammy CL gestopt (resto specced) en een andere resto shaman is rerolled naar Elemental.
Er is nu nog maar 1 resto shammy MH/BT attuned (ik), en vanwege de aard van mijn prive leven (vader van 2 kids, 6 en 2 jaar oud) is december voor mij een rot maand om de avonden vrij te houden/pallen voor raiden (ter indicatie, ik had tot 2weken terug een 100% attendency over last 60days), die andere 2 resto's zaten tussen de 90 en 100%.
Dit samen met wat andere mensen die het even drukker hebben met RL dan voorheen maakt dat we ffkes een klein beetje pas op de plaats maken nu.
Er zijn wat nieuwe bij gekomen (resto shaman, resto druid en een Holy priest) welke we even attuned moeten maken voor MH/BT, dit doen we deze week even zodat we gewoon weer verder kunnen.
Bloodboil met maar 6 healers is kinda tricky, en we hadden mar 8/9 healers attuned voor MH/BT dus als er dan 2 stoppen/rerollen en er kan er 1 niet dat houd het ffkes heel snel op voor een raid.

Niets aan de hand, gewoon de usual shit.
Als je geen attunment nodig had gehad voor MH/BT had er geen haan naar gekraait :)

Verder 2 magi een rogue en elemental shaman die geen zin meer in raids hebben en dus hun raid status aan de wilgen hebben gehangen (voorlopig) maar dat is echt een /care.

Als persoon gaan ze cker gemist worden maar qua attendency mis je ze niet echt en dat heeft helemaal geen inpact op de raids.

en on a side note,
Gisteren m'n eerste liefde (Lucifera, me mage) gedingt op 70.
gelijk naar SMV waar ze met wat financiele ondesteuning van me shaman (5k donatie) beide flying skills heeft geleerd.
Gelijk de skills geleerd om de enginering mounts te maken en dus ook zowel de normale als de epic chopper gemaakt (de normal is een ingredient voor de epic).

Dat ding is cker niet orgineel maar wel heel cool.
vanavond ff 2pieces s1 gear halen en dan maar door pvp'en voor de rest van de gear die ik wil hebben voor haar.

[ Voor 13% gewijzigd door Routed op 06-12-2007 11:44 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Het zag er wel oke uit bij mij, elke week had ik er wel 100g bij zonder er iets voor te doen, maar nu we steeds iets verder komen in Kara en heroics, moet ik dat natuurlijk ook enchanten/gemmen, dus blijft nu een beetje hangen op de 3200g.

Ach ja, liever raiden en fun hebben als Epic Flightform eigenlijk. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

raiden is dodelijk voor je gold reserves :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan ben jij vast de rijkste man op Trollbane ;). Wat is je geheim om zo veel gold te krijgen. Want ik gooi ook wel zooi op de AH, maar als ik eens keer 100 g verdien dan is het veel. :P Miscchien moet ik maar eens dag je verschillende herbs gaan verzamelen, misschien maak ik dan ook wel 500 g op een dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk altijd die grote nieuwe expansion plannen. ;) Weet het nog goed voor TBC, mensen die bepaalde dingen farmde, heel veel moeite deden om G te sparen etc. In de praktijk zag je opeens dat je veel meer G met minder moeite in outland haalde, en dat als je gear niet zo goed was er toch sneller vervangingen waren. (en dus wel voldoening met een Q reward.
Ik zie het ook bij mezelf, ik vond het leuker om met me alt te lvlen, en op 58 het gevoel hebben dat je in een volwassen jamin komt.(omg die groene rewards zijn goed!) ;)

Al die voorbereidingen voor een expansion geven mij steeds meer het idee, dat het meer een smoesje is van mensen om tijd in WoW te steken. (ik ook hoor :p)
Je kan het draaien hoe je wil, het blijft een oneindige game. Maar dat is toch ook wel stiekem het gene wat WoW leuk houd. Gek zijn we eigenlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
@ routed: Mooi, dus jullie gaan de 4e op de server worden die illidan gaat downen? voor eclipse plx : D
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:42:
[...]

Dan ben jij vast de rijkste man op Trollbane ;). Wat is je geheim om zo veel gold te krijgen. Want ik gooi ook wel zooi op de AH, maar als ik eens keer 100 g verdien dan is het veel. :P Miscchien moet ik maar eens dag je verschillende herbs gaan verzamelen, misschien maak ik dan ook wel 500 g op een dag :P
Minigun en lizan ownen me hard : (

Key to succes is enchanting + jewelcrafting hebben en een beetje inzicht in economie. En soms wat lucky zijn.

Pasgeleden haste potion gekocht voor 45g, ging gisteren weg voor 600g : D

[ Voor 78% gewijzigd door ImdaMned op 06-12-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het echt niet opbrengen om gold te grinden. Op m'n warrior is het zowieso al een verloren zaak (heb niet eens dmg gear, dus ookal is die nu Fury hij doet alsnog poepdamage) maar ook op m'n hunter vind ik het verschrikkelijk saai. Gewoon steeds hetzelfde en het gaat ook niet snel ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:42:
[...]

Een zeker persoon op Trollbane heeft 100.000 Gold en er kotm geloof ik elke week 5K Gold bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
mwoa goud moet niet echt een probleem zijn. in de 30/40 lvl range begint het goud binnen te stromen met een beetje slim ahen en de juiste instelling moet gold geen probleem zijn.

beetje probleem is wel je hebt gold nodig om gold te verdienen beetje kip en ei verhaal. Ik heb gisteren alles in mijn bags gevendort in totaal 5 g voor gekregen terwijl het zeker 50 g waard was maar ik had de ruimte nodig en de gold want ik had 0,0 gold meer.

[ Voor 42% gewijzigd door Defector op 06-12-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
ImdaMned schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:43:
Mooi, dus jullie gaan de 4e op de server worden die illidan gaat downen? voor eclipse plx : D
Wel de 3de ally guild.
Ik denk dat Eclipse ons zeker voor blijft, denk eerder dat het ff spannend word of wij of rush hour eerder zijn.

En Puyol, hijs cker niet de rijkste, 1 van zijn guildies zit/zat op 100k 2maandjes terug.
En ik ken aan ally kant zomaar 4/5 man die meer dan hem hebben, zelf heb ik de laatste maand veel te veel uitgegeven, heb nu nog iets van 4900gold, kwam van 15.3k :)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:45:
[...]

Een zeker persoon op Trollbane heeft 100.000 Gold en er kotm geloof ik elke week 5K Gold bij.
Dat weet hij, hij heeft ook bij minigun / lizen in de guild gezeten : P
Routed schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:47:
[...]

Wel de 3de ally guild.
Ik denk dat Eclipse ons zeker voor blijft, denk eerder dat het ff spannend word of wij of rush hour eerder zijn.

En Puyol, hijs cker niet de rijkste, 1 van zijn guildies zit/zat op 100k 2maandjes terug.
En ik ken aan ally kant zomaar 4/5 man die meer dan hem hebben, zelf heb ik de laatste maand veel te veel uitgegeven, heb nu nog iets van 4900gold, kwam van 15.3k :)
10k uitgeven..., waaraan in godesnaam?

[ Voor 48% gewijzigd door ImdaMned op 06-12-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ga me maar weer pesten dat ik een getransferde nub ben! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:37:
[...]

*zucht*...leen mij ff 5000g dan ofzo >:) ;) ...probeer al een tijdje mijn epic flyer te krijgen op m'n priest, maar zodra ik 200g heb ofzo, gaat het bijna allemaal op aan pots, flasks, repairs :(
Ja dat probleem komt mij bekend voor, ik kan niet sparen :P maar goed die prijs gaat toch wel omlaag op lvl 80 onzin om zoveel te vragen voor 1 beestje vind ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
ImdaMned schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:47:
[...]

Dat weet hij, hij heeft ook bij minigun / lizen in de guild gezeten : P
Dat weet ik, allemaal ex blackraven/exomna tuig.

Alleen weet ik niet in welke guild hij nu zit aangezien hij al aangaf dat hij niet meer raid en dus weet ik ook niet in hoeverre hij nog op de hoogte is van alles wat er in TiC gebeurd.

/edit

10k uitgegeven, hmm lets see..

- 2k aan sikklebell (zit hier ook) als betaling voor een gamecard code, had op zondag ochtend ineens geen playtime meer, geen tijd om de stad in te gaan, was vergeten blizz te belle om ze me direct debt optie weer wilde activeren (dont ask) maar wilde ook de raid van zondagavond niet missen.
Dus had ik op ons forum een post gemaakt dat de eerste die mij een werkende gamecard code zou sturen 2k gold kreeg.
- 1600gold aan de CE Epic flying mount.
- 5000 aan Luci voor de epic flying skill
- nieuwe mace, moest ff de mats fixen voor 81healing.

flask/pots/repairs

owjah, me mage afgestoft na zoveel tijd en enginering powerlevled 0>375 in 2 dagen, en dat kon me mage niet allemaal zelf betalen :)
Gold verdienen is easy, gold uitgeven nog veel makkelijker :)

[ Voor 48% gewijzigd door Routed op 06-12-2007 11:59 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:45:
[...]

Lol, die man is vast en zeker een chinese farmer :+

Maar wat je nou met zoveel gold vraag ik mij af, het is natuurlijk leuk dat iemand het heeft en je kan alles kopen zonder ook maar met je ogen te knipperen. Ach als ik eerst maar 5 k heb ben ik ook al tevreden ;)

Dat brengt mij op eens op een idee, misschien moet Engineering maar droppen op die newbee hunter van mij en jewelcrafter gaan worden, maar ja daar staat weer tegenover dat sommige plans/recepies nog steeds absurd duur zijn op de AH in vergelijking met andere profs. :/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:52:
[...]

Maar wat je nou met zoveel gold vraag ik mij af, het is natuurlijk leuk dat iemand het heeft en je kan alles kopen zonder ook maar met je ogen te knipperen. Ach als ik eerst maar 5 k heb ben ik ook al tevreden :)
29k of 100k, tis allemaal nuteloos. Je moet het gewoon als een mini game binnen wow beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:50:
[...]

Ja dat probleem komt mij bekend voor, ik kan niet sparen :P maar goed die prijs gaat toch wel omlaag op lvl 80 onzin om zoveel te vragen voor 1 beestje vind ik 8)
Ik vind zoiezo het verschil tussen niet-epic fly skill en een wel-epic fly skill veel te groot, ik bedoel of 60% of 280% :X :|
Maak dan de "gewone" flyer iets van 100% of 150% zodat hij iig sneller is als een ground mount :X
Ik bedoel je bent weer terug bij af, als je niet gelijk de epic fly skill kan betalen en met die slowpoke-mount aan de gang moet :(

he lekker ff zeiken op blizz, moest ff me ei kwijt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:56:
[...]

Ik vind zoiezo het verschil tussen niet-epic fly skill en een wel-epic fly skill veel te groot, ik bedoel of 60% of 280% :X :|
Maak dan de "gewone" flyer iets van 100% of 150% zodat hij iig sneller is als een ground mount :X
Ik bedoel je bent weer terug bij af, als je niet gelijk de epic fly skill kan betalen en met die slowpoke-mount aan de gang moet :(
jah dat ze dan 150% voor de normale flyer pakken en 200 voor de epixx maar als je alar mount hebt heb je 310%. Ja nou ben ik weer speciaal nou is me normal flrying mount 80% >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:01:
[...]

jah dat ze dan 150% voor de normale flyer pakken en 200 voor de epixx maar als je alar mount hebt heb je 310%. Ja nou ben ik weer speciaal nou is me normal flrying mount 80% >:)
Meh de 280% is wel prima, maar de gewone is gewoon veels te langzaam :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:47
Ik heb ook nooit begrepen waarom de normale flying skill maar 60% is, sloooooom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:56:
[...]

he lekker ff zeiken op blizz, moest ff me ei kwijt :)
ja idd, het is een beetje jammer dat er geen tussen optie is.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is die discussie ook nooit is geweest tussen epic mount en normal mount:? Ik hoor ze het nog roepen en dat was heel wat deeltjes geleden, dat men 1000g ook absurd duur vond voor een epic mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:52:
[...]

Maar wat je nou met zoveel gold vraag ik mij af, het is natuurlijk leuk dat iemand het heeft en je kan alles kopen zonder ook maar met je ogen te knipperen. Ach als ik eerst maar 5 k heb ben ik ook al tevreden ;)

Dat brengt mij op eens op een idee, misschien moet Engineering maar droppen op die newbee hunter van mij en jewelcrafter gaan worden, maar ja daar staat weer tegenover dat sommige plans/recepies nog steeds absurd duur zijn op de AH in vergelijking met andere profs. :/
Mjah het voordeel van een hoop gold is oa gewoon een bepaalde vrijheid.
Als je iets nieuws loot hoef je je geen zorgen te maken of je de gems/enchants wel kan betalen zonder dat je andere dingen moet laten.

Als je bv maar 7/800gold heb en je loot een nieuw wapen dan kan de prijs van mongoose/soulfrost/sunfire zomaar oplopen naar 6/700g.

Dat is dan toch ff slikken..
Als je gewoon tig duizend gold heb boeit dat niet.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:06:
Is die discussie ook nooit is geweest tussen epic mount en normal mount:? Ik hoor ze het nog roepen en dat was heel wat deeltjes geleden, dat men 1000g ook absurd duur vond voor een epic mount.
mwah toen vond ik het geen probleem. de speedincrease was niet zo ontzettend groot als wat het nu is en het was toch meer een prestige item

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:15:
[...]

Nee, ok dat is allemaal mooi en wel, maar ik verwacht op zijn minst dat die sets halverwege nog wat waard zijn in instances die je dan doet. Want greenies die je de 1e lvl's pakt kunnen toch nooit beter zijn dan zuur verdiende epics uit BT of Mount Hyal. Hooguit blues die je in de 1e instances tegenkomt zouden dichtbij of gelijkwaardig kunnen zijn.
http://forums.wow-europe....l?topicId=941104157&sid=1
1.6.3Q Around which tier will Northrend items replace them?
1.6.3A New items will replace tier 4. The higher level item you get, the higher chance it is it will replace your current tier. It can be compared with pre-TBC and TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:09:
[...]

mwah toen vond ik het geen probleem. de speedincrease was niet zo ontzettend groot als wat het nu is en het was toch meer een prestige item
Het verschil is gewoon tis te traag en er zit gewoon in snelheid te veel verschil in, nou kijk als ik die 60% mount heb, (zoals nou), pak ik toch liever me wolf/raptor/kodo's. Dusjah die is sneller en als ik een stukkie moe vliegen dan maar die 60% maar daar zit ik toch bijna niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Pff ik heb al maanden geen zin meer om te farmen of AH te traiden, m'n alts nemen te veel tijd in beslag. Het geld komt redelijk makkelijk binnen (daily honor/heroic/cooking) en af en toe verkoop ik eens wat shards, magoed meer dan een paar 100 per week levert dat niet op en als je regelmatig Goosjes en gems aanschaft wordt de voorraad iig niet groter :(

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:24:
[...]

Ik heb gisteravond met mijn guildies ook voor de 1e keer Heroic Mech gedaan en helaas ook voor de eerste keer ever met deze group gewiped bij de laatste boss, nah ja, moest er toch een keer van komen :P De daily was SL Heroics, maar die schijnt toch wel erg pittig te zijn, dus daar hebben we maar even mee gewacht. Ik moet zeggen dat Heroics wel erg leuk is, het is een stuk lastiger, maar ik heb nu echt het gevoel dat ik echt voor 100% aan de bak moet :)

Vanavond maar weer eens kijken of ik een non heroic pug SL run kan doen, zou nog steeds graag die Sonic Spear willen toevoegen aan mijn verzameling...

BTW een ernstig tekort aan healers/tanks op Azjol Nerub :| (Horde side that is)
Dat probleem is in onze guild (BoD) nu als het goed is opgelost, al zijn we niet helemaal happy met het gedrag van 1 van de protection tanks.

Gisteren 2 uur Kara. Attumen, Moroes en Maiden 1-shotted, voor het eerst. \o/

Zondag lekker gaan learn-wipen op Opera en misschien ook wel The Curator. Heb er zin in. :9

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:18:
Pff ik heb al maanden geen zin meer om te farmen of AH te traiden, m'n alts nemen te veel tijd in beslag. Het geld komt redelijk makkelijk binnen (daily honor/heroic/cooking) en af en toe verkoop ik eens wat shards, magoed meer dan een paar 100 per week levert dat niet op en als je regelmatig Goosjes en gems aanschaft wordt de voorraad iig niet groter :(
Alts kosten je meer geld om te lvl'en ;) dan ist van ow ff kijken voor me alt, of ow dat kenk gebruiken op me alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:19:
[...]

Alts kosten je meer geld om te lvl'en ;) dan ist van ow ff kijken voor me alt, of ow dat kenk gebruiken op me alt.
Onzin, alts hebben mij het meest opgeleverd : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

respec an sich is niet duur. alleen je hebt een bult spells die je kan leren wat het duur maakt

ik heb op lvl 50 respec gedaan naar die aoe build
1g respec .. 22g training
[...]

do it the cartman way :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Weet niet of ze dat veranderd hebben dan (weet niet hoeveel tijd terug je gerespecced hebt) maar de laatste keren dat ik het deed (toch ook al wat maanden terug) viel met dat erg mee op mijn warrior.

Je betaald je respec (15-20g was het voor mij) en je hoeft alleen de spells (tegenwoordig??) te leren welke je via talents krijgt. En deze zijn veel goedkoper dan de normale spells. Dus in totaal 2-5g ofzo? Weet niet of dit voor andere classes anders is, maar ik vondt het meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:19:
[...]

I know da's 't probleem, m'n geldvoorraad groeit niet omdat ik naast de 3 dailies geen zin heb in farm/trade activiteiten en dus maar beetje ga alten. Ach als 't op is is 't op :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:29:
Weet niet of ze dat veranderd hebben dan (weet niet hoeveel tijd terug je gerespecced hebt) maar de laatste keren dat ik het deed (toch ook al wat maanden terug) viel met dat erg mee op mijn warrior.

Je betaald je respec (15-20g was het voor mij) en je hoeft alleen de spells (tegenwoordig??) te leren welke je via talents krijgt. En deze zijn veel goedkoper dan de normale spells. Dus in totaal 2-5g ofzo? Weet niet of dit voor andere classes anders is, maar ik vondt het meevallen.
Nou ik was toch met mijn 3de respec naar holy, f denken bijna 100g kwijt :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Respeccen is wel DE moneysink van WoW :)

Verbaas me er altijd over hoeveel goud dat wel niet kost.
Overgens dat hele spells leren is een grote moneysink. 70 dingen op mijn mage, spells: 80G

Zit je niet echt op te wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

spells koop je 1x en daarna niet meer (behalve spells van talents bij respec) dus zo'n moneysink is dat echt niet.. en wat is 80g nou ivm bijv een flyer.. 800 skill 100 mount..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Het bijleren van die skills is toch stukken goedkoper??? Vroeger was ik zeker 10-20g (nooit precies gekeken) kwijt NAAST de respec kosten nog, op m'n rogue was dat stukken goedkoper, maar op m'n priest is dat tegenwoordig ook nog maar 2-3g ofzo, echt max. M'n warrior is al zo lang prot geen idee hoe 't daar is :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 06 december 2007 @ 08:54:
Nou gisteren lekker veel AV gedaan, ik mis nu schat ik zo'n 2000 honor om de 2 S1 zwaarden te kopen. Vanavond maar even dat laatste beetje honor farmen en dan kan ik morgen van m'n zwaarden genieten.

@ Nawa, jij nog iets gedaan gisteren?
Ah nice moes. W me ff als je gaat. Gaan we ff een premade opzetten met de pro's uit Chimaera. Lees verder voor mijn avontuur gisteren :)
Technicality schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:17:
[...]

Zeker mee eens. Het gevoel van bevrediging als je na weken hard werken, kleine upgrades, bloed, zweet, tranen EINDELIJK de 10% naar 0% gaat is geweldig. Wie herkent niet het geschreeuw op vent als de helft van de dps dood is, de healers oom zijn en de warrior tank zijn laatste cooldowns gebruikt om zo lang mogelijk te blijven leven, terwijl de raid leader probeert om boven het geschreeuw te zeggen dat er vooral pots geslikt moeten worden, die laatste 1% uren lijkt te duren en het gevoel dat jouw laatste crit fireball van levensbelang is om die paarse pixels in beeld te krijgen. En dan is-ie down... feest! Schreeuw! Spam /g! :)
Dit hadden wij gisteren :)

Al'ar guild first. Na het aanpassen van de tactics ging het zooo makkelijk. Voorheen zat ik namelijk in Phase 1 en 2 op de adds. Phase 1 vind ik niet zo een probleem omdat Al'ar toch telkens naar een ander platform gaat, maar ik speel rogue omdat ik veel damage wil doen. Dat gaat niet op adds. Ik vond het dus ook niet erg leuk, dus dit gaf ik dan ook aan.

Ik zei er ook bij dat als ik op Al'ar zou dpsen, ik veel meer damage zou kunnen doen. Verder hadden we wat kleine dingetjes mbt addcontrol aangepast, en toen ging hij zooo simpel neer.

Toen 10% in zicht kwam begon de RL al met: Fuck the adds, NUKE THE BIRD !

Wel "zonde" van de drops. Een misvormd lijmpistool en een Axe, Netherbane geloof ik. Daarna nog ff door naar VR. Die was wel aardig voor mij. Dropte die trinket, waar ik wel blij mee was.

Vond wel grappig dat die RL constant zat te blerren: Keep nawa alive, keep him alive !
Uiteindelijk was ik alive, maar die andere rogue die mee was helaas niet :')

Daarna ben ik voor het eerst naar Solarian geweest. Maar das ook geen lastig gevecht :) Ben overigens niet bij het "leren" van dat gevecht geweest, dus kan zijn dat het simpeler lijkt dan dat het is.

Nu hoeven we alleen Kael'Thas en dan hebben we TK clear :w

Trouwens Kill, weet niet of je meeleest of niet :P , maar die trinket is idd ziek. Procced echt als de ziekte (nog veel vaker dan mongoose).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 12:44 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!