Vraag het ff aan iemand die in denial zit anders
Magoe, 1/2 weken terug is onze Shammy CL gestopt (resto specced) en een andere resto shaman is rerolled naar Elemental.
Er is nu nog maar 1 resto shammy MH/BT attuned (ik), en vanwege de aard van mijn prive leven (vader van 2 kids, 6 en 2 jaar oud) is december voor mij een rot maand om de avonden vrij te houden/pallen voor raiden (ter indicatie, ik had tot 2weken terug een 100% attendency over last 60days), die andere 2 resto's zaten tussen de 90 en 100%.
Dit samen met wat andere mensen die het even drukker hebben met RL dan voorheen maakt dat we ffkes een klein beetje pas op de plaats maken nu.
Er zijn wat nieuwe bij gekomen (resto shaman, resto druid en een Holy priest) welke we even attuned moeten maken voor MH/BT, dit doen we deze week even zodat we gewoon weer verder kunnen.
Bloodboil met maar 6 healers is kinda tricky, en we hadden mar 8/9 healers attuned voor MH/BT dus als er dan 2 stoppen/rerollen en er kan er 1 niet dat houd het ffkes heel snel op voor een raid.
Niets aan de hand, gewoon de usual shit.
Als je geen attunment nodig had gehad voor MH/BT had er geen haan naar gekraait
Verder 2 magi een rogue en elemental shaman die geen zin meer in raids hebben en dus hun raid status aan de wilgen hebben gehangen (voorlopig) maar dat is echt een /care.
Als persoon gaan ze cker gemist worden maar qua attendency mis je ze niet echt en dat heeft helemaal geen inpact op de raids.
en on a side note,
Gisteren m'n eerste liefde (Lucifera, me mage) gedingt op 70.
gelijk naar SMV waar ze met wat financiele ondesteuning van me shaman (5k donatie) beide flying skills heeft geleerd.
Gelijk de skills geleerd om de enginering mounts te maken en dus ook zowel de normale als de epic chopper gemaakt (de normal is een ingredient voor de epic).
Dat ding is cker niet orgineel maar wel heel cool.
vanavond ff 2pieces s1 gear halen en dan maar door pvp'en voor de rest van de gear die ik wil hebben voor haar.
[
Voor 13% gewijzigd door
Routed op 06-12-2007 11:44
]