Yokidrink schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:30:
[...]
@routed, was just kidding wbt de totems
maar 't feit wil dat ik mn handen vol ga hebben aan het leren van healen aangezien ik altijd offensive heb gespeeld (lock eerst en nu hunter) Daarom leek het me eenvoudiger om een priest te spelen.
Ik zat eerst ook te denken aan een boompje maar ik las dat het bekant onmogelijk is om met die spec nog te levellen en om nu pas te leren healen wanneer ik 70 ben is niet zo goed me dunkt.
@ Okke
verschillende klasses uitproberen kost tijd dus ik probeer van te voren mn keuze te bepalen
Mjah, heb wow vanilla een mage gespeeld tot in naxx, had eigenlijk nooit anders iets gedaan dan dps.
Toen tbc uitkwam na de installatie ingelogt en gelijk me shammy gemaakt.
Tot en met lvl70 Enhancement gespeeld, nog een tijdje op geraid ook.
Probleem was alleen dat een enhancment echt super gear dependant is, en ik kon vanwege de sitautie waar mijn guild in kwam niet meer verder progressen qua gear.
En als je allemal rond t4 lvl gear zit gaat zo'n beetje elke dps class je hard voorbij in dps, basicly i got anoyed met me spec voor raids (solo/grinden/questen is er niets beters hoor).
Ben toen langzaamaan wat kara healing epics gaan scoren en toen Smultie een keer teveel had geroepen "de guild gaat KAPOT!!" was het ook daadwerkelijk zover en ging de guild stuk.
Ben toen me huidige guild gejoined en daar gekozen voor resto spec.
En tbh, dat vind ik echt heel leuk om te doen, leuker dan ik van te voren had gedacht.
Alleen deep down blijf ik Enhancement, ik probeer ook zoveel mogelijk om mijn enhance set up to par te houden en soms pak ik nog een raidje mee als melee shammy.. de dps warrs/rogues

me dan

.
Magoe, healing is cker in raids heel leuk om te doen, 5mans vind ik het minder grappig en daarom zal je me zelden in heroics tegenkomen als healer.