Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 141 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee hoe dat werkt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heel eerlijk ook niet :P btw tussen 5 en kwart voor 8 kenk je boosten. aangezien dat ik misschien 1 potje pvp doe voor de daily thats all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:17:
[...]

Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb ooit eens gelezen dat je als daggerrogue rond de 25% crit wil zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er een beetje een dubbel gevoel over. Aan de ene kant vind ik het prima. Volgens recount crit ik ong 64% met me backstab. Maar aan de andere kant, denk ik ook dat mijn dps hoger zal liggen als ik meer crit heb. Ik heb namelijk het idee, dat als ik mijn PvPgear aandoe, ik lekkerder crit (29.95%crit), maargoed ik heb er geen harde statistieken van. Het blijft een gevoel. Maar eens een keer recount draaien en dan de 2 resultaten analyseren. Hoe had jij je stats als daggerrogue?

Dit moet ik eens uitzoeken. Dat was trouwens de reden dat ik mijn stats ook vermeldde, om commentaar uit te lokken :P

Dat hemo generfed wordt, tja, op de een of andere manier wist ik voordat het live ging dat het zou gebeuren. Het oogde gewoon te sterk imho.

Overigens heb je interessante suggesties. Volgens mij heeft Blizzard een apart subforum voor dergelijke zaken. Ik zou zeggen, open daar eens een topic. Met goede suggesties doen ze wel eens wat :)
Nawa !!!!

Ding Lvl 5 !!!! hahahahah :D , heb het naar me zin als priest zijnde ^^

Nu kan ik dit beter via de ingame chat / mail vragen maar kans je het hier leest is sneller :D
Zou u de almachtige Roque ( slijm slijm :P ) voor mij wat simpele 10 slot tasjes kennen maken ?

Mijn bags zitten zo vol :D

Trouwens nog wat nieuws over mijn betrefende guild :op mijn eigen server

Guild Master = Gehackt , Guildbank = Leeg Vb wat weg is

3 Nature Resistance Sets ....
80 Primal Fire's
80 Primal Life's
80 Primal Air
120 Void Crystals
en zo kan ik nog wel een hele pagina doorgaan

Onze guild heeft het zwaar op het moment vrees een disband er aan komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:54:
[...]

80 Primal Fire's
80 Primal Life's
80 Primal Air
120 Void Crystals

Dit soort dingen kunnen wel gefixed worden door een GM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:25
Eigenlijk bestaat er niet iets als het outtanken van de tank ;) Anders zouden mages en warlocks daar vaak ook heel goed in zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:57:
[...]

Dit soort dingen kunnen wel gefixed worden door een GM.
Niet altijd, net na TBC is bij ons degene die de guildbank tijdelijk had gehackt. Alles was weg. Diegene kon alleen 1 char restoren, dus zijn main maar dus niet de alts die alle mats hadden.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cannibal schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:59:
Eigenlijk bestaat er niet iets als het outtanken van de tank ;) Anders zouden mages en warlocks daar vaak ook heel goed in zijn :+
Nee, want clothies gaan dan dood. :)

Als jij als pala aggro hebt en houdt en daarbij niet dood gaat zonder de rest van de party te beïnvloeden (overmatig veel healing nodig hebt oid), dan mag je best zeggen dat je de tank eruit tankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:05:
[...]

Deze week een premade meegemaakt die wat mij betreft een vette ban mogen krijgen. We werden flink in de pan gehakt, en ze hadden binnen de kortste keren 2 vlaggen. Niets mis mee, maar in plaats van het af te maken bleven ze ons tientallen minuten afmaken op de GY. Je resurect automatisch met een paar man gelijk, totaal kansloos. Ik had geen zin om een deserterbuf te krijgen, dus moest al dit sportief gedrag meemakken totdat ze het beu waren.
Haha nah dat is gewoon leuk! Wij deden het van de week ook een keer, na het cappen van 2 vlaggen nog even wat hk's farmen op de GY. De flag carrier (arms warrior) ging helemaal los daar. Na een aantal respawns hebben we het toen afgemaakt.
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:08:
Gisteren in het char screen, ik kijk me warrior in de ogen aan, was het net of die zei van kom op ik wil end game tanken straks dus difinitief me warrior lvl'en!! :D
@ Hieronder, zoek een afkickkliniek! Als je chars tegen je gaan praten is er echt was mis met je! :P

[ Voor 19% gewijzigd door m0nk op 05-12-2007 10:09 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren in het char screen, ik kijk me warrior in de ogen aan, was het net of die zei van kom op ik wil end game tanken straks dus difinitief me warrior lvl'en!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gisteren even weer een paar leveltjes gestegen met mijn fresh new hunter :P Bevalt nog steeds goed. Alleen ik blijf the Barrens een rot gebied vinden om te questen en grinden. Ondanks dat ze nu in alle dorpjes flightpoints hebben moet je nog steeds hele stukken lopen. (had ik alvast maar een epic mount :') )

Gisteren ook nog wat Alliance verjaagd >:) met mijn Mage uit The Crossroads en Camp Taraujo, deze vonden het lollig om low leveltjes te pesten, waaronder ondergetekende. Te gelijk korte metten mee gemaakt plus wat honor points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat hemo weer generfed gaat worden.. wanneer precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 17:14

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:12:
jammer dat hemo weer generfed gaat worden.. wanneer precies?
bron?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 15:52:
[...]

Je quest verkeerd. Ik werk altijd alle quests in een zone af. Van 't weekend bijvoorbeeld alle TB quests in Searing Gorge gedaan. Dus alle quests opgepakt, alles gedaan, en dan in een keer een stuk of 8 ofzo quests ingeleverd. Zelfde daarvoor met de Hinterland quests gedaan in twee keer. Is veel efficienter dan maar een beetje rond vliegen.
hehe .. ja klopt wel een beetje, ik heb wel af en toe moeite met consequent in een bepaalde zone blijven .

nou is het gelukkig stukken minder extreem dan hoe ik het liet lijken, maar ik pakte een of andere questchain op in un' goro dat je naar winterspring moet .. loop in winterspring rond , krijg weer een quest om iets te droppen in plaguelands en volgens mij nog een drop somewhere en het vervolg van die questchain was weer terug naar un' goro .. toen had ik dus even zoiets van ... *zucht* .. nou was ik inderdaad niet meteen overal heen gevlogen maar bouwde wel een beetje frustratie op wat ik hier neerplempte :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren lvl 30 gedinged op mijn priest. Het begint nu echt leuk te worden qua damage dat ik doe. De mobs krijgen het niet voor elkaar om mijn shield te slopen voordat ik ze afmaak :P.
Ik kan niet wachten om lvl 40 te dingen, want dan respec ik naar full shadow zodat ik Vampiric Embrace & Shadow Form kan nemen :). Op dit moment zitten er nog wat punten in wand specialization (voor snellere mana regen).
Nog even doorlevelen naar 31. Daarna de Shimmering Flats grind doen, veel quests + veel kills = veel xp :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Weapon damage gaat van 125% naar 110% betreft hemo
En het word ingevoerd bij 2.3.2

[ Voor 26% gewijzigd door dna_fatrabbit op 05-12-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:16:
[...]

Ja daar heb ik dus geen idee van maar ik ben nu bij tranqulien (ofzo) aan het lvlen.
Echt lekker m'n blueberry eropaf sturen dotten, en meestal als ik dan 1 shadow bolt gecast heb is de mob al dood hehe :)
ps ... al vaker gezegd maar misschien had jij het nog niet gelezen ;P
blijf lekker in ghostland alle questjes doen
1. If you pick up the questchain that starts with The Farstrider Enclave and ends with The Traitor's Destruction you will find that the questreward for the final quest is a nice shiny blue weapon ([Staff of the Sun] or [Farstrider's Longbow] or [Dawnblade] or [Sin'dorei Warblade]).

2. After this you are or soon will be Exalted with Tranquillien and you can pick up [Tranquillien Champion's Cloak] for about 25s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:18:
[...]

hehe .. ja klopt wel een beetje, ik heb wel af en toe moeite met consequent in een bepaalde zone blijven .

nou is het gelukkig stukken minder extreem dan hoe ik het liet lijken, maar ik pakte een of andere questchain op in un' goro dat je naar winterspring moet .. loop in winterspring rond , krijg weer een quest om iets te droppen in plaguelands en volgens mij nog een drop somewhere en het vervolg van die questchain was weer terug naar un' goro .. toen had ik dus even zoiets van ... *zucht* .. nou was ik inderdaad niet meteen overal heen gevlogen maar bouwde wel een beetje frustratie op wat ik hier neerplempte :o
Linken's Sword (oid) ?

Wel een goede questchain! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:04:
[...]

Hebben ze die zut nou wel of niet generfed? Kun je nog FD doen en dan drinken tijdens boss fights?
ja generfed, kan niet meer, althans, ik probeerde het op Gruul (als ik me niet vergis, kan ook goed een andere dude geweest zijn) en het lukte me niet :)

off topic
Wie is de moeder van de kinderen van Gruul

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 23-10 14:31
heeft iemand een addon die de gold-spam uit de chatlines filtert..? dus in /s en /trade zeg maar..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:26:
[...]

ps ... al vaker gezegd maar misschien had jij het nog niet gelezen ;P
blijf lekker in ghostland alle questjes doen

[...]
Ja zeker, is fijner de quests zijn makkelijk, en een zeer klein gebied waar alles fijn op elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

BootVluchteling schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:47:
heeft iemand een addon die de gold-spam uit de chatlines filtert..? dus in /s en /trade zeg maar..?
Spamsentry.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik gok dat de Gronn zich ongeslachtelijke voorplanten, dus dat Gruul zelf de moeder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 12:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook zoiets van blok lvl 1 invites ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:27:
[...]

Linken's Sword (oid) ?

Wel een goede questchain! :)
jup :)
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:48:
[...]

Ja zeker, is fijner de quests zijn makkelijk, en een zeer klein gebied waar alles fijn op elkaar zit.
hehe. behalve dat .. ik zei het om die 2 blauwe items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:59:
[...]

jup :)

[...]

hehe. behalve dat .. ik zei het om die 2 blauwe items ;)
voor blauwe items hoef je het niet te doen hoor, kan ik hem net zogoed ff boosten in wc,of die in silverpine forest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:17:
[...]

Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb ooit eens gelezen dat je als daggerrogue rond de 25% crit wil zitten. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er een beetje een dubbel gevoel over. Aan de ene kant vind ik het prima. Volgens recount crit ik ong 64% met me backstab. Maar aan de andere kant, denk ik ook dat mijn dps hoger zal liggen als ik meer crit heb. Ik heb namelijk het idee, dat als ik mijn PvPgear aandoe, ik lekkerder crit (29.95%crit), maargoed ik heb er geen harde statistieken van. Het blijft een gevoel. Maar eens een keer recount draaien en dan de 2 resultaten analyseren. Hoe had jij je stats als daggerrogue?

Dit moet ik eens uitzoeken. Dat was trouwens de reden dat ik mijn stats ook vermeldde, om commentaar uit te lokken :P

Dat hemo generfed wordt, tja, op de een of andere manier wist ik voordat het live ging dat het zou gebeuren. Het oogde gewoon te sterk imho.

Overigens heb je interessante suggesties. Volgens mij heeft Blizzard een apart subforum voor dergelijke zaken. Ik zou zeggen, open daar eens een topic. Met goede suggesties doen ze wel eens wat :)
In PvE kan je er vanuit gaan dat er voor crit en AP vaste waarden zijn. Zolang je niet aan de 100% crit komt is er eigenlijk geen maximum voor deze twee stats. Je moet echter wel in de gaten houden dat je altijd het item kiest dat zoveel mogelijk van deze twee stats bij elkaar hebt. Ik zal het anders uitleggen:

Ik gebruik nu de mod Pawn die items in de tooltip een ´waarde´ geeft. Deze waarde is gebaseerd op een string van de waarden van alle mogelijke stats. Ik heb van het forum van Pawn een relevante string voor Rogue PvE en PvP gehaald. Iedere mogelijke stat heeft dus een waardering gekregen (en gemslots ook), en op basis hiervan kan je redelijk inschatten welke items een upgrade zijn.

De suggesties die ik deed over Adrenaline Rush heb ik van de officiele forums, dus die zouden al bekend moeten zijn bij Blizzard. Ik moet eerst maar eens afwachten wat de debuff changes van Hemo gaan inhouden. Als de debuff naar 100 extra weapon damage zou gaan dan zou het een PvE buff zijn, en zou ik er geen problemen mee hebben. Het grote probleem is wel dat je ability niet langer goed scaled met gear: 125% weapon damage scaled erg leuk met het wapen dat je hebt, hier ga je het verschil tussen de Legendary van Illidan en The Edge of the Cosmos wel voelen. Dit verschil wordt een stuk kleiner na 2.3.2 omdat de debuff (die static is) omhoog gaat en het deel dat schaalt met gear minder belangrijk wordt.

Met betrekking tot de stats op je gear: Ik zou zelf gaan voor rond de 250 hitrating (liever hoger dan lager). Op die manier nerf je je andere stats niet al te hard. Qua crit en AP moet je eigenlijk voor dezelfde stats gaan als Sword rogues. Jij komt alleen op 5% crit hoger uit omdat je Dagger Specialization hebt en zij Sword Specialization (5% kans op extra mainhand weapon swing op alle attacks, marginaal beter dan 5% crit omdat Sword Spec ook van offhand attacks proct).
Voor de gear die je nog moet krijgen zou ik dus proberen een beetje te focussen op crit zodat je op die 30% uitkomt. Als je daar je Attackpower nauwelijks voor hoeft te nerfen is dat win win.

Tot zover mijn theorycrafting over Dagger spec, zoals ik in mijn vorige post al aangaf ben ik eigenlijk altijd Mutilate/Combat (41 / 20 / 0) geweest en daarbij is crit echt je main focus: je krijgt door Seal Fate een extra combo punt als je crit met Mutilate (3 dus) en Mutilate outdamaged Backstab alleen als het crit.

Het leuke aan Mutilate is dat je echt op het puntje van je stoel moet zitten om die spec goed te spelen. Je hebt namelijk geen vaste attack cycle! Ter illustratie hieronder een paar scenario´s die je allemaal achter elkaar zou kunnen tegenkomen:

Tussen haakjes is het totaal aantal Combo Points (CP) dat je NA de attack hebt.

- Garotte (1CP)
- Slice and Dice (1CP door Ruthlessness)
- Mutilate noncrit (3CP)
- Shiv (zonde van een Mutilate CP als het zou critten, dus dan maar een Shiv ertussendoor: ook goed om tijd te vullen als je nog Slice and Dice hebt lopen - 4CP)
- Slice and Dice (0 CP)
- Mutilate noncrit (2CP)
- Mutilate crit (5CP)
- Rupture (1CP)
- Mutilate crit (4CP)
- Envenom (1CP)
- Mutilate crit (4CP)
- Slice and Dice (0CP)
- Mutilate noncrit (2CP)
- Mutilate crit (5CP)
- Slice and Dice (0CP)
- Mutilate noncrit (2CP)
- Mutilate noncrit (4CP)
- Shiv (5CP)
- Rupture (1CP)

Om te laten zien hoe onregelmatig een dergelijke attackcycle is heb ik alle Finishing Moves (Slice and Dice, Rupture, Envenom) vet gemaakt. Zoals je kan zien gebruik je soms 1 attack tussen finishers en soms wel 3. Dit is volledig afhankelijk van het geluk of ongeluk dat je hebt: of je crit met Mutilate, of je een Ruthlessness proc krijgt.

Damn, nogal een epos.. Nu maar weer braaf aan het werk dan. 8)

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:55:
[...]

Helaas niet, maar zelf ik daar nog geen last van gehad. * Klopt snel af * :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kent de quest Stranglethorn Fever in STV nog?

Moet je 10 gorila fangs scoren, die overhandigen aan een NPC in een grot waarna er 3 of 4 waves met 5 á 6 gorilla's per wave komen die je allemaal moet omleggen en in de laatste wave zit een aap wiens hart je moet hebben. Best een pittige quest en zeker niet alleen te doen, met een beetje slechte groep kan je er nog op wipen ook.

Ik die quest gister doen met m'n kleine tankje en een guildie op haar level 44 hntr. Wij die fangs bij elkaar gesprokkeld, hoeft die NPC er dus maar 1 (ÉÉN!) te hebben en vervolgens komt er 3 keer 1 (ÉÉN) aapje langs en de NPC helpt ook nog om die beesten te slachten! :(

Quest ingeleverd: 8300xp!

Als je op wowwiki.com het woord nerf opzoekt, wordt je volgens mij doorgelinkt naar deze quest. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:07:

Moet je 10 gorila fangs scoren, die overhandigen aan een NPC in een grot waarna er 3 of 4 waves met 5 á 6 gorilla's per wave komen die je allemaal moet omleggen en in de laatste wave zit een aap wiens hart je moet hebben. Best een pittige quest en zeker niet alleen te doen, met een beetje slechte groep kan je er nog op wipen ook.

Ik die quest gister doen met m'n kleine tankje en een guildie op haar level 44 hntr. Wij die fangs bij elkaar gesprokkeld, hoeft die NPC er dus maar 1 (ÉÉN!) te hebben en vervolgens komt er 3 keer 1 (ÉÉN) aapje langs en de NPC helpt ook nog om die beesten te slachten! :(

Als je op wowwiki.com het woord nerf opzoekt, wordt je volgens mij doorgelinkt naar deze quest. :(
Oh, dat is inderdaad een hele grote nerf.
Ik heb em pas nog op m'n hunter gedaan (lvl70) om te levelen met skinning daar, en er kwamen inderdaad een hele hoop apen. Eerst 3 ofzo, dan 5, dan 7 + boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:09:
[...]

Oh, dat is inderdaad een hele grote nerf.
Ik heb em pas nog op m'n hunter gedaan (lvl70) om te levelen met skinning daar, en er kwamen inderdaad een hele hoop apen. Eerst 3 ofzo, dan 5, dan 7 + boss
Wij stonden er ook bij "WTF? Where did all the gorilla's go? And what is the NPC doing?", en dan ook nog 8300xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:00:
[...]

voor blauwe items hoef je het niet te doen hoor, kan ik hem net zogoed ff boosten in wc,of die in silverpine forest
mhja .. mhja ..
ook wel wat voor te zeggen, maar die questchain (blauw wapen) ga je toch krijgen als je in ghostlands blijft en als je ze allemaal gedaan hebt ben je toch exalted (blauwe cloak).

(volgens mij zijn er niet zo veel blauwe cloaks in shadowfang / wailing caverns ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 20:12
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:11:
[...]

mhja .. mhja ..
ook wel wat voor te zeggen, maar die questchain (blauw wapen) ga je toch krijgen als je in ghostlands blijft en als je ze allemaal gedaan hebt ben je toch exalted (blauwe cloak).

(volgens mij zijn er niet zo veel blauwe cloaks in shadowfang / wailing caverns ;) )
Drie in WC, twee in SFK. :P (BoE's niet meegerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]

Wij stonden er ook bij "WTF? Where did all the gorilla's go? And what is the NPC doing?", en dan ook nog 8300xp.
Nee das die quest die zich aanpast aan het nivo van de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:54:
[...]

Nawa !!!!

Ding Lvl 5 !!!! hahahahah :D , heb het naar me zin als priest zijnde ^^

Nu kan ik dit beter via de ingame chat / mail vragen maar kans je het hier leest is sneller :D
Zou u de almachtige Roque ( slijm slijm :P ) voor mij wat simpele 10 slot tasjes kennen maken ?

Mijn bags zitten zo vol :D

Trouwens nog wat nieuws over mijn betrefende guild :op mijn eigen server

80 Primal Fire's
80 Primal Life's
80 Primal Air
120 Void Crystals

Hey man, ik zou graag wat bags voor je maken maar ik kan dat niet ;(
Ik kan wel ff kijken of ik goedkoop wat bags kan vinden op de AH dan kan ik je die wel schenken :P , geld verdienen gaat toch erg snel met een full epic rogue + epic flying mount combo >:)

Wel zuur voor je guild man :( Laat iig een ticket maken, je weet maar nooit
Vexx schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:01:
[...]

In PvE kan je er vanuit gaan dat er voor crit en AP vaste waarden zijn. Zolang je niet aan de 100% crit komt is er eigenlijk geen maximum voor deze twee stats. Je moet echter wel in de gaten houden dat je altijd het item kiest dat zoveel mogelijk van deze twee stats bij elkaar hebt. Ik zal het anders uitleggen:

Ik gebruik nu de mod Pawn die items in de tooltip een ´waarde´ geeft. Deze waarde is gebaseerd op een string van de waarden van alle mogelijke stats. Ik heb van het forum van Pawn een relevante string voor Rogue PvE en PvP gehaald. Iedere mogelijke stat heeft dus een waardering gekregen (en gemslots ook), en op basis hiervan kan je redelijk inschatten welke items een upgrade zijn.

De suggesties die ik deed over Adrenaline Rush heb ik van de officiele forums, dus die zouden al bekend moeten zijn bij Blizzard. Ik moet eerst maar eens afwachten wat de debuff changes van Hemo gaan inhouden. Als de debuff naar 100 extra weapon damage zou gaan dan zou het een PvE buff zijn, en zou ik er geen problemen mee hebben. Het grote probleem is wel dat je ability niet langer goed scaled met gear: 125% weapon damage scaled erg leuk met het wapen dat je hebt, hier ga je het verschil tussen de Legendary van Illidan en The Edge of the Cosmos wel voelen. Dit verschil wordt een stuk kleiner na 2.3.2 omdat de debuff (die static is) omhoog gaat en het deel dat schaalt met gear minder belangrijk wordt.

Met betrekking tot de stats op je gear: Ik zou zelf gaan voor rond de 250 hitrating (liever hoger dan lager). Op die manier nerf je je andere stats niet al te hard. Qua crit en AP moet je eigenlijk voor dezelfde stats gaan als Sword rogues. Jij komt alleen op 5% crit hoger uit omdat je Dagger Specialization hebt en zij Sword Specialization (5% kans op extra mainhand weapon swing op alle attacks, marginaal beter dan 5% crit omdat Sword Spec ook van offhand attacks proct).
Voor de gear die je nog moet krijgen zou ik dus proberen een beetje te focussen op crit zodat je op die 30% uitkomt. Als je daar je Attackpower nauwelijks voor hoeft te nerfen is dat win win.

Tot zover mijn theorycrafting over Dagger spec, zoals ik in mijn vorige post al aangaf ben ik eigenlijk altijd Mutilate/Combat (41 / 20 / 0) geweest en daarbij is crit echt je main focus: je krijgt door Seal Fate een extra combo punt als je crit met Mutilate (3 dus) en Mutilate outdamaged Backstab alleen als het crit.

Het leuke aan Mutilate is dat je echt op het puntje van je stoel moet zitten om die spec goed te spelen. Je hebt namelijk geen vaste attack cycle! Ter illustratie hieronder een paar scenario´s die je allemaal achter elkaar zou kunnen tegenkomen:

Tussen haakjes is het totaal aantal Combo Points (CP) dat je NA de attack hebt.

- Garotte (1CP)
- Slice and Dice (1CP door Ruthlessness)
- Mutilate noncrit (3CP)
- Shiv (zonde van een Mutilate CP als het zou critten, dus dan maar een Shiv ertussendoor: ook goed om tijd te vullen als je nog Slice and Dice hebt lopen - 4CP)
- Slice and Dice (0 CP)
- Mutilate noncrit (2CP)
- Mutilate crit (5CP)
- Rupture (1CP)
- Mutilate crit (4CP)
- Envenom (1CP)
- Mutilate crit (4CP)
- Slice and Dice (0CP)
- Mutilate noncrit (2CP)
- Mutilate crit (5CP)
- Slice and Dice (0CP)
- Mutilate noncrit (2CP)
- Mutilate noncrit (4CP)
- Shiv (5CP)
- Rupture (1CP)

Om te laten zien hoe onregelmatig een dergelijke attackcycle is heb ik alle Finishing Moves (Slice and Dice, Rupture, Envenom) vet gemaakt. Zoals je kan zien gebruik je soms 1 attack tussen finishers en soms wel 3. Dit is volledig afhankelijk van het geluk of ongeluk dat je hebt: of je crit met Mutilate, of je een Ruthlessness proc krijgt.

Damn, nogal een epos.. Nu maar weer braaf aan het werk dan. 8)
Waar het mij meer om gaat is: Als mijn crit 25% en ap rond de 1750 is, waar ik ga ik dpswise dan het best op vooruit AP of crit?. Dat is de vraag. Zodra je dit weet kan je pas bepalen waar je voor moet gaan. Daar zit ik dus een beetje mee.

Over dat hit verhaal kan ik zeggen dat je boven de 250 weinig meer aan die stat hebt. Ik heb dit zelf getest. Ik heb namelijk meerdere soorten items, dus dan kan je met stats gaan spelen. (ik kan voor hoge AP, hoge hit, of hoge crit gaan. Hoog slaat natuurlijk op de stats waar ik "normaal" mee speel. vergeleken met die stats zijn die andere waarden hoog)

Met TK ging ik voor 273 hit, 1783AP en 26.80% crit. Dit werkte best goed. Goede energyregen, 2.3% mis en rond de 1k dps.

Met ZA ging ik voor 251hit, 1849AP en 26.80% crit. Dit werkte naar mijn idee beter. Sowieso heb ik een trinket met hit vervangen voor de Abacus. Dus om de 2 min ook 260haste erbij. Mijn miss was 3.4%. Dps lag lager, maar dit is logisch. Ik had niet zulke mooie buffs als in de 25mans

Oftewel verschil van 1.1% in hit, maar naar mijn idee meer dps (beide raids nr 1 damage, maar in ZA ging het net wat makkelijker. Overigens voelde ik in beide runs de hete adem van BM hunters in mijn nek :P)

Ik ga dit uiteraard nog verder testen, maar ik hou mijn hit rond de 250. Daarboven is het niet meer efficient, in de zin dat je beter scaled met andere stats. Dit was natuurlijk bekend, maar ik wil het zelf ervaren. Pas als je dingen zelf ervaart zie je hoe de stats invloed hebben op je dps ipv te zeggen: "Ja maar X zegt het en heeft het uitgerekend". Tuurlijk is het leuk dat mensen zulke dingen onderzoeken. Het zijn goede pointers, maar je eigen ervaring blijft toch het beste.

Wel interessant die mod pawn waar jij het over had. Ga ik eens proberen, thanks.

Wat betreft Mutilate: Dat is erg intensief spelen ja. Ik heb het zelf ook een lange tijd gespeeld. By far de leukste spec samen met SS. Helaas blijft de dps achter vergeleken met combat daggers.

Was iig een erg leuk verhaal om te lezen. Helaas wist ik alles eigenlijk al :P

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:46
MantaMania schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:19:
[...]

Jij wandelde er voorbij en kreeg free xp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

In het vorige topic stond een linkje naar een Combat Rogue en Resto Druid die BM 2-mannen; gister dat filmpje eindelijk eens zitten kijken, maar dat doen ze daarom toch helemaal niet slecht! :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 20:51
[...]

Tja, ze hebben alle [lees meeste] group quests tussen 20 en 60 solo gemaakt, en de Xp's met 10% verhoogd. Dan is het inderdaad "gratis" XP. Ik heb gister ook evn gequest met mijn 56 SP. Eerst in Felwood, 3 quests gedaan waarvan 2 "group" quests, in een half uur 30k XP, plus XP voor de kills. Daarna nog even Ursius gesolod, weer ca. 10k XP...
In totaal 80% van lvl 56-57 gehaald in 2 uur tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
OkkE schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:22:
In het vorige topic stond een linkje naar een Combat Rogue en Resto Druid die BM 2-mannen; gister dat filmpje eindelijk eens zitten kijken, maar dat doen ze daarom toch helemaal niet slecht! :)
Dat zou ik ook eens moeten leren.. Moet nog steeds dat stomme melee trinket hebben.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021

yep, toen ik iemand hielp die quest te doen dacht ik ook: huh? Dat was dus 1 van de elites die geen elite meer was. Een andere elite in STV die geen elite meer is, is die giant die in het water spawnt, die ging ook ineens aardig makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-10 17:55
MantaMania schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:19:
[...]

heehehhe

ik heb hem dan voor de patch gedaan met mijn shaman (solo), was level 47 of 48 geloof ik. Bij de laatste wave ben ik gelijk voor de aap gegaan met het item. Uiteindelijk wel gedood door de rest maar had het hart wel (ressen en looten)

kan je die link nog eens neerzetten naar 2 man BM?

[ Voor 5% gewijzigd door thewizard2006 op 05-12-2007 11:29 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:16:
[...]

Drie in WC, twee in SFK. :P (BoE's niet meegerekend)
i stand corrected

laten we het maar houden op dat ik ze nog niet heb zien droppen of er toen nog niet op lette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:31
Jerry schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:05:
[...]

Helaas niet, maar zelf ik daar nog geen last van gehad. * Klopt snel af * :P
Dat kan wel degelijk, SpamMeNot filtert level 1 invites en Goldspammers. Sinds ik SpamMeNot heb heb ik nergens last meer van.

@ Nightcore: De addon die de mobs 'markeert' voor welke quests ze zijn is Extended Quest Log. Met een Mouseover geeft ie dan aan voor welke quest die mobs / objects zijn en hoeveel je er van nodig hebt / al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:20:
[...]

Hey man, ik zou graag wat bags voor je maken maar ik kan dat niet ;(
Ik kan wel ff kijken of ik goedkoop wat bags kan vinden op de AH dan kan ik je die wel schenken :P , geld verdienen gaat toch erg snel met een full epic rogue + epic flying mount combo >:)

Wel zuur voor je guild man :( Laat iig een ticket maken, je weet maar nooit
Hheeh Thanks Man , :D

Ja er zijn al tickets gemaakt de guildleader ze char is al geblockt , en is nu under investigation
Dus ik denk het wel goed komt , maar door alles en nog wat zijn er gistere alweer 3 players gemigrate .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:31:
Dat kan wel degelijk, SpamMeNot filtert level 1 invites en Goldspammers. Sinds ik SpamMeNot heb heb ik nergens last meer van.
Mooi, die moet ik dan ook maar eens installeren. :)
@ Nightcore: De addon die de mobs 'markeert' voor welke quests ze zijn is Extended Quest Log. Met een Mouseover geeft ie dan aan voor welke quest die mobs / objects zijn en hoeveel je er van nodig hebt / al hebt.
Ah juist. Thanks, want ik vond dat toch best handig om te hebben. :) Soms loop je gewoon voorbij een mob wat je nodig hebt omdat je toevallig niet actief met die quest bezig bent.

Trouwens, UT, is je vriendin vanavond of morgen misschien online, voor een +81 healing enchant op mijn weapon? :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:31:
[...]

Eindelijk iemand die het weet, ben al de hele dag aan't wachten tot ik maar iets te horen kreeg.

en ik vind oaky,nawa enzo maar stil vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:27:
[...]

yep, toen ik iemand hielp die quest te doen dacht ik ook: huh? Dat was dus 1 van de elites die geen elite meer was. Een andere elite in STV die geen elite meer is, is die giant die in het water spawnt, die ging ook ineens aardig makkelijk.
Zijn er nog wel elite mobs in STV? Want voor zover ik mij kan herinneren had je dus die Gorrila quest, die Giant quest. Je had ook nog King Bangladesh (Elite tijger volgens mij), Baghatera ook Elite volgens mij. Een Elite Raptor quest had je ook nog dacht ik zo. En een quest met elite Ogre,s voor een of andere diamand te pakken.

Is dit nu allemaal non-elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:35:
[...]

Eindelijk iemand die het weet, ben al de hele dag aan't wachten tot ik maar iets te horen kreeg.

Je moet ze ook de tijd gunnen om weer bij te lezen ^^

Ik skip meestal na mijn weekend een behoorlijke hoeveelheid pagina´s (werk part-time, alleen op dinsdag, woensdag en donderdag) omdat ik het anders nooit meer inhaal.

Maar ze zijn inderdaad vrij stil vandaag. Misschien een drukke dag op ´t werk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 17:14

chromeeh

the Gnome

[...]

Oaky is aan het nagenieten van gisteren avond :P
Dat hij zo verschrikkelijk mij moest healen toen ik een Imp packt begon te spammen met SoC >:)
5 ~ 6 Impy's duurt te lang gewoon... SoC - Tab - SoC - Tab - SoC - Tab
En dat gaat wel als je drinken aan het inschenken bent O-)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:39:
[...]

Zijn er nog wel elite mobs in STV? Want voor zover ik mij kan herinneren had je dus die Gorrila quest, die Giant quest. Je had ook nog King Bangladesh (Elite tijger volgens mij), Baghatera ook Elite volgens mij. Een Elite Raptor quest had je ook nog dacht ik zo. En een quest met elite Ogre,s voor een of andere diamand te pakken.

Is dit nu allemaal non-elite?
Bag'thera en die Raptor zijn niet meer elite. Die ogre's zijn ook niet meer elite. Bangalesh nog wel iirc.
En die kurzen commander in die grot in het noorden (quest uit rebel camp) is ook niet meer elite.
STV is stukken makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:40:
Maar ze zijn inderdaad vrij stil vandaag. Misschien een drukke dag op ´t werk. :X
Nee, joh ze zitten allemaal zoetjes te wachten tot de sint is geweest en kunnen dan op tijd naar huis om WoW op te starten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:44:
[...]

Nee, joh ze zitten allemaal zoetjes te wachten tot de sint is geweest en kunnen dan op tijd naar huis om WoW op te starten. ;)
We hebben een insider :o

Zit momenteel bij de overheid dus 15:00 vrij :D

@Mektheb: Np ouwe, tenzij de prijzen echt gigantisch hoog zijn (wat ik niet verwacht), kan ik wel wat missen :)

Zonde trouwens dat je Ally speelt. Dit zou HET moment zijn.

@nightcore: redelijk druk ja ;( Ben ff wezen roken en natuurlijk het dagelijkse praatje met me collega's die komen buurten

Ik ben gister trouwens op zoek geweest naar de [Spinesever]. Ik heb hem helaas niet gevonden :P (anders wisten jullie dat al om 08:00), maar ik merk dat de loot duidelijk verbeterd is uit lockboxes/pickpocketing.

Bijna elke mob had 11silver/potions en in de junkbox zat vaaak maiden anguish (heb alweer een stack of 2) + potions. Heel af en toe wat flashpowder.

Had na een klein half uur 14 (!) potions. 10 Health en 4 mana. Die beste potions trouwens. Die met dat mooie kleine potje (icoon). Restored geloof ik 2000 tot 2500 HP/Mana.

Ik ga dit elke dag maar doen en hopen dat ik ooit geluk heb. Mobs vind je bij de Black Temple (BE's)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
OkkE schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:34:
Trouwens, UT, is je vriendin vanavond of morgen misschien online, voor een +81 healing enchant op mijn weapon? :)
Ja hoor, Release and Run Back is gisteren zo goed als uit elkaar gevallen dus ze is nu de hele tijd online hopend op een invite in Wrath waar ze voor had ge-applied. Chiyu heet haar Shadow Priest, die kun je gewoon altijd aanspreken en heeft eigenlijk alle niet-high-raid Enchants allemaal wel. +81 healing heeft ze sowieso, had ik voor de zekerheid nog even aan haar nagevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:43:
[...]

Bag'thera en die Raptor zijn niet meer elite. Die ogre's zijn ook niet meer elite. Bangalesh nog wel iirc.
En die kurzen commander in die grot in het noorden (quest uit rebel camp) is ook niet meer elite.
Ok dat is duidelijk, dan zijn alleen nog de trollen die bij de entrance van ZG de wacht houden elite en King Bangalesh. Ik tel de flightmasters van Grom Groll en Booty Bay natuurlijk niet mee, want dat zijn geen enemy targets.

Goh dat word straks een makkie dan in STV als ik daar de eerste stapjes kan zetten, mits ik natuurlijk niet om het half uur gegankt word door alliance. :P
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:48:

Dat geld voor mij ook, werk bij de Gemeente Groningen, dus mooi op tijd pleite :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de world elites nu ook echte elites,
of komt het door iets anders (achterhaalde gear, respec gedaan) .. of toevallig de elite die ik probeerde

vroegah ;) kon ik op me paladin met relatief gemak een world-elite soloen van zelfde level en soms zelfs 1 a 2 hoger

als die t-rex me weer eens in de nek zit te hijgen in un'goro dan heb ik toch echt een probleem

had hem gister op 81hp left voordat ik zelf doodging :( , maar dat was met een pot en lay on hands ..
denk dat het aan de specifieke elite ligt , want die t-rex hit voor 250 per keer :)

mhja .. toch maar eens wat andere elites zoeken en testen maar er zijn er nu een stuk minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:48:
[...]

We hebben een insider :o

@Mektheb: Np ouwe, tenzij de prijzen echt gigantisch hoog zijn (wat ik niet verwacht), kan ik wel wat missen :)

Zonde trouwens dat je Ally speelt. Dit zou HET moment zijn.

@nightcore: redelijk druk ja ;( Ben ff wezen roken en natuurlijk het dagelijkse praatje met me collega's die komen buurten
Hier is het zo rustig dat ik me verveel, heb net al pauze van 1 uur gehad :P dus dat schiet niet op als je weer moet werken tot 1400 en pas om 1700 kan inlogge :P.

JAH GET YOURE ASS ON THA GOOD SIDE :P For tha horde :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:50:
zijn de world elites nu ook echte elites,
of komt het door iets anders (achterhaalde gear, respec gedaan) .. of toevallig de elite die ik probeerde

vroegah ;) kon ik op me paladin met relatief gemak een world-elite soloen van zelfde level en soms zelfs 1 a 2 hoger

als die t-rex me weer eens in de nek zit te hijgen in un'goro dan heb ik toch echt een probleem

had hem gister op 81hp left voordat ik zelf doodging :( , maar dat was met een pot en lay on hands ..
denk dat het aan de specifieke elite ligt , want die t-rex hit voor 250 per keer :)

mhja .. toch maar eens wat andere elites zoeken en testen maar er zijn er nu een stuk minder :P
Haha, dit doet me denken aan de good old pre Burning Crusade tijden dat ik met m´n druid die knakkers ging soloën voor de skins (maakte ik dan weer Devilsaur leather items van met Leatherworking: dat was dikke profit). Als druid (destijds mijn main, tegenwoordig resto gespecced voor pvp healing op lvl 70) waren die dingen goed te soloën: Entangling Roots, Starfire spam, Nature´s Grasp als hij in de buurt kwam. Hibernate om op afstand te komen. Duurde eventjes, maar hij ging echt wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:49:
Ja hoor, Release and Run Back is gisteren zo goed als uit elkaar gevallen dus ze is nu de hele tijd online hopend op een invite in Wrath waar ze voor had ge-applied. Chiyu heet haar Shadow Priest, die kun je gewoon altijd aanspreken en heeft eigenlijk alle niet-high-raid Enchants allemaal wel. +81 healing heeft ze sowieso, had ik voor de zekerheid nog even aan haar nagevraagd ;)
Awh da's wel balen. Ik had begrepen dat het juist wel goed ging met R&RB, maar niet dus.

Maar zal haar vanavond of morgen eens /w'en; met die +81 healing en nog één of twee gems zit ik eindelijk boven de 1000 +healing (unbuffed). Yay! Is ze toevallig ook Tailor, misschien dat ze dan ook Spellthread voor me kan maken; mijn mats. :)

Zat net even te kijken naar Gems, maar dat valt nog niet mee. Denk dat ik daar nog eens even goed over moet nadenken; wil ik puur +healing, wil ik +mp5 of toch ook wat +spi ... Al die keuzes ook, grr. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

chromeeh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:40:
[...]

Dat hij zo verschrikkelijk mij moest healen toen ik een Imp packt begon te spammen met SoC >:)
Tot je per ongeluk Illhoof pullt zonder dat je group er klaar voor is...

:+

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik ben er nog hoor :)
Ben lekker vrij vandaag dus ook ff wat andere dingen regelen ;)
chromeeh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:40:
[...]

Haha je we hadden echt lol gister..en btw jouw zo veel healen, valt wel mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:02:
[...]

Awh da's wel balen. Ik had begrepen dat het juist wel goed ging met R&RB, maar niet dus.

Maar zal haar vanavond of morgen eens /w'en; met die +81 healing en nog één of twee gems zit ik eindelijk boven de 1000 +healing (unbuffed). Yay! Is ze toevallig ook Tailor, misschien dat ze dan ook Spellthread voor me kan maken; mijn mats. :)

Zat net even te kijken naar Gems, maar dat valt nog niet mee. Denk dat ik daar nog eens even goed over moet nadenken; wil ik puur +healing, wil ik +mp5 of toch ook wat +spi ... Al die keuzes ook, grr. :D
Vraag jezelf af, hoeveel mana reg in combat heb je al, zou die paar extra healing moeten hoeveel +spi heb je en hoeveel wil je halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
[...]

Voor zover ik altijd gelezen heb over resto druids is dat je zoveel mogelijk Spirit moet verzamelen (uit Spirit krijg je +healing door je aura, en je hebt insane mana regen door Spirit). Ik weet alleen niet in hoeverre je je +healing zou moeten nerfen voor Spirit. Ik zou proberen ongeveer 1400 +healing te krijgen uit gear (dat heb je wel als je aan het einde van KZ aankomt) en vanaf dan zoveel mogelijk Spirit te stacken. De kracht van druids is niet zozeer dat ze grote heals doen (laat dat maar aan Paladins over), maar dat ze heel goedkope heals hebben (Lifebloom is op Chain Heal de meest mana-efficiente heal in de game) en dus ontzettend lang kunnen doorgaan. Spirit helpt je hierbij.

edit: hou ook in de gaten dat stats als +healing, mp5, crit, AP (niet boeiend voor jou, maar in het algemeen gaat het wel op) niet scalen met eventuele raidbuffs die je krijgt zoals Blessing of Kings en talents die je een extra multiplier geven op stats (zoals Living Spirit voor druids, en Sinister Calling voor rogues).

[ Voor 10% gewijzigd door Vexx op 05-12-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:07:
Vraag jezelf af, hoeveel mana reg in combat heb je al, zou die paar extra healing moeten hoeveel +spi heb je en hoeveel wil je halen ?
Ben er nog niet helemaal achter hoeveel ik wil hebben, vandaar dat ik nog aan het twijfellen ben. :)
Vexx schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:12:
Voor zover ik altijd gelezen heb over resto druids is dat je zoveel mogelijk Spirit moet verzamelen (uit Spirit krijg je +healing door je aura, en je hebt insane mana regen door Spirit). Ik weet alleen niet in hoeverre je je +healing zou moeten nerfen voor Spirit. Ik zou proberen ongeveer 1400 +healing te krijgen uit gear (dat heb je wel als je aan het einde van KZ aankomt) en vanaf dan zoveel mogelijk Spirit te stacken. De kracht van druids is niet zozeer dat ze grote heals doen (laat dat maar aan Paladins over), maar dat ze heel goedkope heals hebben (Lifebloom is op Chain Heal de meest mana-efficiente heal in de game) en dus ontzettend lang kunnen doorgaan. Spirit helpt je hierbij.
Ik wil inderdaad aardig wat Spirit omdat ik altijd met de MT en OT in de party zit, en bijna altijd in Treeform loop. Ik vraag me inderdaad alleen ook af in hoeverre ik mijn +healing moet nerfen. Ik zit nu unbuffed op de 360 spirit...

Zonder mana wordt het sowieso een probleem, al heb ik daar de laatste 3 runs geen probleem mee gehad, dus ik denk dat ik de pure +mp5 laat voor wat het is (magere +84mp5 while casting-- zonder de shammy totem die er altijd is). :)

Denk vanmiddag en morgen nog eens Wowwiki etc lezen over welke stats en waardes ik het beste kan aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
[...]

Qua progression ging het erg goed met R&RB maar de Guild Leader was er mee gestopt, daarnaast een van de MT's die er volgens mij ook mee was gestopt dus toen viel alles een beetje uit elkaar. Zo'n beetje alle oude R&RB's hebben ge-applied voor Wrath geloof ik :P

Ze is inderdaad ook Tailorer, Shadowcloth maar de Spellthreads kan ze ook maken. Mijn Shaman is Jewelcrafter, misschien kan ik nog wel een aantal goedkope gems maken, ik weet niet precies wat je nu hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:22:
Ze is inderdaad ook Tailorer, Shadowcloth maar de Spellthreads kan ze ook maken. Mijn Shaman is Jewelcrafter, misschien kan ik nog wel een aantal goedkope gems maken, ik weet niet precies wat je nu hebt?
Mooi, zal ik d'r ook eens vragen over die Spellthread. :)

Ik heb allemaal simpele groene gems die ge-cut kunnen worden, dus waarschijnlijk moet ik wat van de AH plukken. Het gaat om gems voor http://www.wowhead.com/?item=28591, 1x Yellow, 2x Blue.

Maar zoals hier boven staat, ben ik dus nog even aan het kijken wat voor gems ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
[...]

Volgens mij zijn de spelers van de andere faction nog steeds "Elite" voor mensen op PVP servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:40:
[...]

Volgens mij zijn de spelers van de andere faction nog steeds "Elite" voor mensen op PVP servers :P
Ik ben altijd elite voor mijn andere fraction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
OkkE schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:26:
[...]

Ik heb allemaal simpele groene gems die ge-cut kunnen worden, dus waarschijnlijk moet ik wat van de AH plukken. Het gaat om gems voor http://www.wowhead.com/?item=28591, 1x Yellow, 2x Blue.

Maar zoals hier boven staat, ben ik dus nog even aan het kijken wat voor gems ik wil.
Uit m'n hoofd heeft puur Blue niet zulke hele goede healing Gems, dan zou ik zelf voor Purple gaan, die triggeren ook gewoon de socket bonus als het je daar om gaat. Zo niet, dan zijn Red en Orange denk ik goede Gems voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:53:
[...]

Hier is het zo rustig dat ik me verveel, heb net al pauze van 1 uur gehad :P dus dat schiet niet op als je weer moet werken tot 1400 en pas om 1700 kan inlogge :P.

JAH GET YOURE ASS ON THA GOOD SIDE :P For tha horde :P.
Ja Ja !!!

ik heb al een lvl5 priest op Qual thas :P
Lvl 16 BE Priest Trollbane
lvl 18 BE Lock Burning Blade

Dus ik ben bezig maar twijfel enorm tussuh wat ik lekker vind spelen , Lock is echt super ..priest daar in tegen ook

En moet het combineren met me tijd wat moeilijk is :( , aangezien me 70 mage toch ook wat aandacht vereist

Any how : volgende week s3 Robe ^-^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:44:
[...]

Uit m'n hoofd heeft puur Blue niet zulke hele goede healing Gems, dan zou ik zelf voor Purple gaan, die triggeren ook gewoon de socket bonus als het je daar om gaat. Zo niet, dan zijn Red en Orange denk ik goede Gems voor je.
Waren Green stones geen healing gems ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:26

vhal

ಠ_ಠ

Zou Baron Rivendare te soloen zijn? Zo ja, welke classes zijn er het meest geschikt voor?
Aangezien hij zijn mount kan droppen, vraag ik me af of het een beetje te doen is. Je zit in ieder geval met de skeletons die je moet killen, maar met holy water (of iets anders) kom je wel een eind. Is het te doen met een shaman of een hunter? Volgens wowwiki heeft hij +/- 50k hp, wat niet echt veel is..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:11
Ik zit een beetje vast momenteel qua doelen in het spel.
Ik ben hunter en miner/engineer. Qua gear kan ik eigenlijk alleen nog maar een paar items uit KZ gebruiken en uit ZA. Ik hoef nog maar een paar eng schematics world drops te farmen. En ik heb een epic flying mount.

De guild waarin ik zit doet casual KZ en ZA, en ik ben ook niet van plan bij een hardcore raiding guild te gaan.

Mijn vraag is, wat doen jullie als er voor je char eigenlijk niets meer te bereiken valt? Alts maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
OkkE schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:26:
[...]

Ik zal je een pleziertje doen en je de moeite besparen goede gems op te zoeken.. 8)

Voor al je blue en red sockets: http://www.wowhead.com/?item=32836 Purified Shadow Pearl - 9 +healing en 4 spirit
Voor je yellow sockets als de socket bonus het waard is: http://www.wowhead.com/?item=24060 Luminous Noble Topaz - 9 +healing en 4 intellect

Zodra je aan genoeg +healing zit ga je over op http://www.wowhead.com/?item=24035 Sparkling Star of Elune (ai, dat zijn dure gems) +8 Spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SiErRa schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:47:
Ik ben hunter en miner/engineer. Qua gear kan ik eigenlijk alleen nog maar een paar items uit KZ gebruiken en uit ZA. Ik hoef nog maar een paar eng schematics world drops te farmen. En ik heb een epic flying mount.

De guild waarin ik zit doet casual KZ en ZA, en ik ben ook niet van plan bij een hardcore raiding guild te gaan.

Mijn vraag is, wat doen jullie als er voor je char eigenlijk niets meer te bereiken valt? Alts maken?
Ik zelf zou aangezien je engineer bent fun gaan maken in pvp/arena... en dan voor die gear ook nog gaan. Met enginering kan je leuke dingen doen in pvp, zoals deathray }) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:47:
Zou Baron Rivendare te soloen zijn? Zo ja, welke classes zijn er het meest geschikt voor?
Aangezien hij zijn mount kan droppen, vraag ik me af of het een beetje te doen is. Je zit in ieder geval met de skeletons die je moet killen, maar met holy water (of iets anders) kom je wel een eind. Is het te doen met een shaman of een hunter? Volgens wowwiki heeft hij +/- 50k hp, wat niet echt veel is..
Wil je zeggen dat je uberhaubt daar kan geraken? Nooit geprobeerd, maar solo daar komen is denk ik al lastig genoeg. Kan eens een poging op me shaman proberen.
Over de mount zelf, de droprate is extreem laag. Een ingamefriend op de server waar ik zit heeft hem (had hem gekregen net voordat tbc uitkwam) en is de enige op de server, als jij hem wil zal dat dus misschien jaren spelen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:53:
[...]

Wil je zeggen dat je uberhaubt daar kan geraken? Nooit geprobeerd, maar solo daar komen is denk ik al lastig genoeg. Kan eens een poging op me shaman proberen.
Over de mount zelf, de droprate is extreem laag. Een ingamefriend op de server waar ik zit heeft hem (had hem gekregen net voordat tbc uitkwam) en is de enige op de server, als jij hem wil zal dat dus misschien jaren spelen worden.
Tuurlijk, Stratholme is al vaker solo gedaan. Een beetje AoE is wel handig trouwens. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 13:00 . Reden: hm...waar is dat filmpje toch.. ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:45:
[...]

Waren Green stones geen healing gems ?
Zou maar zo kunnen, ik haal ze altijd door elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 23-10 14:31
stealthclass kan natuurlijk het eerste gedeelte volledig skippen.. dan krijg je alleen het eind-gedeelte.

als je een resto druid neemt, een rogue en een shaman kan iedereen stealthen toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
SiErRa schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:47:

Mja meestal een alt

Maar je kan niet uigespeeld raken ,

PVP
PVE
Rep grinden
Items Farmen voor spullen te maken
Mount Hunting in oude instance
Heroic's

Ik heb nog geen moment gehad in Wow ik dacht er is niks te doen 69 Epic's nu , Epic Flyer , 8 epic Riding Mounts en nog steeds heb ik zat te doen , ookal ben ik wel een meer PVPr en kan ik eeuwen rond vliegen bepaalde mensen op me blacklist te hunten en stiekem op me Horde Char ( maatje van me ) checken waar ze zijn " evil grin " en ze vervolgens ff pakken

Maar het leukste blijft toch voor mij Lowbie's helpen :) ik sta regelmaatig langs de Big Road in STV en dan zie ik een Alliance lopen vanaf onderin tot aan booty bay en dan zorg ik ik uit zijn zicht ben en niemand anders me ziet
Das dan toch een soort escort alleen hij weet het zelf niet gaat het mis grijp ik in en anders job done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:55:
[...]

StopInvite

heb ik gisteren geinstalleerd nadat ik een GM gesproken had over dat gedoe, hij wou namen weten. ik heb met mn nieuwe warlock om het kwartier een invite van een lvl 1 char.
sinds die mod niet meer gezien. wat ik wel moest doen was in de TOC file van de mod even het interface versie nummer aanpassen voordat deze werkte
met die mod kun je ook duels en zo uitschakelen, handig voor in de barrens. enige wat ik mis is een report optie.

Spamsentry ook maar gelijk geinstalleerd, deze werkt wel ontzettend goed, alleen jammer dat hij veel normale trade messages ziet als spam, dus ik heb nu Trade channel excluded van scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:26

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:53:
[...]

Ik verwacht ook niet dat hij zijn mount dropped, maar het lijkt mij wel een uitdaging om hem te doden. Nou had ik ergens een screenshot gezien van een paladin die hem had verslagen, maar met zijn holy damage heeft hij wel een voordeel.
Misschien is het met een hunter wat makkelijker, aangezien je beschikt over FD om voorbij de lastige packs te komen. Maarja, je kan dan weer niet healen.
Met 2 man (healer-dps) is het ws een eitje..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:55:
[...]

Tuurlijk, Stratholme is al vaker solo gedaan. Een beetje AoE is wel handig trouwens. :)

http://youtube.com/watch?v=y3lqR0QAUmQ
Mjah, kan hier op me werk geen filmpjes kijken.
Had niet verwacht dat die 10 lvls hoger (nouja, misschien 9 gezien de bazen hoger kunnen zijn) al voldoende zouden kunnen zijn.
Maar dan nog, hoe graag ik als alliance die mount ook wil, daar valt niet voor te grinden vermoed ik.
Zit me hier te sagrijnen omdat ik moet wachten tot ik thuis ben vanavond en dan me s3 chest kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:55:
stealthclass kan natuurlijk het eerste gedeelte volledig skippen.. dan krijg je alleen het eind-gedeelte.

als je een resto druid neemt, een rogue en een shaman kan iedereen stealthen toch..?
Shaman heeft ghost wolf, maar dat is niet gelijk aan stealth of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:58:
[...]

Mjah, kan hier op me werk geen filmpjes kijken.
Ik dacht dat ik ergens een filmpje gezien heb, maar ik kan 'em even niet vinden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:58:
[...]

StopInvite

heb ik gisteren geinstalleerd nadat ik een GM gesproken had over dat gedoe, hij wou namen weten. ik heb met mn nieuwe warlock om het kwartier een invite van een lvl 1 char.
sinds die mod niet meer gezien. wat ik wel moest doen was in de TOC file van de mod even het interface versie nummer aanpassen voordat deze werkte
met die mod kun je ook duels en zo uitschakelen, handig voor in de barrens. enige wat ik mis is een report optie.

Spamsentry ook maar gelijk geinstalleerd, deze werkt wel ontzettend goed, alleen jammer dat hij veel normale trade messages ziet als spam, dus ik heb nu Trade channel excluded van scannen.
Ja echt vervelend had even om met oaky te praten gistere een lvl 1 char gemaakt nou ik zit er nog geen 30 sec in, en kreeg direct weer die invites grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-10 19:37

shaman kan alleen een ghost wolf worden, dat kan alleen buiten, en is geen stealth, alleen een movement increase :)
Maar een druid kan natuurlijk ook tanken/DPSen he, je kunt meerdere druids meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ik heb 2 druids en een Holy priest die bij mij steenvast die paarse Purified Shadow Pearl's (9 +healing en 4 spirit) voor hun rode/blauwe sockets bestellen.

Paladin/Shaman gaan voor of de Royal Nightseye (9healing/2m5) of een groene 4int/2m5 gem als ze een blauw/rood cq blauw/geel slot moeten vullen.

Zelf socket ik bijna altijd voor de bonus op me gear, dat is dus plenty 9heal/2m5 en 9heal/4int gems met ergens mij JC only 26healing rode gem (zit als het goed is in me t5 chest).
Dus, gele socket> Luminous Noble Topaz (9heal/4int)
Rode/blauwe socket> Royal Nightseye (9heal/2m5).

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
deadsy33 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:58:
[...]

Ik verwacht ook niet dat hij zijn mount dropped, maar het lijkt mij wel een uitdaging om hem te doden. Nou had ik ergens een screenshot gezien van een paladin die hem had verslagen, maar met zijn holy damage heeft hij wel een voordeel.
Misschien is het met een hunter wat makkelijker, aangezien je beschikt over FD om voorbij de lastige packs te komen. Maarja, je kan dan weer niet healen.
Met 2 man (healer-dps) is het ws een eitje..
Ben gisteren met mijn lvl70 druid een eind gekomen, maar kon niet verder vanwege een gesloten poort in het scarlet gedeelte. (even scarlet library doen en key halen). Met een beetje uitkijken en een 10k armor 15k hp Bear form kom ik een eind in strat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defiler1974 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:20:
[...]

Ben gisteren met mijn lvl70 druid een eind gekomen, maar kon niet verder vanwege een gesloten poort in het scarlet gedeelte. (even scarlet library doen en key halen). Met een beetje uitkijken en een 10k armor 15k hp Bear form kom ik een eind in strat.
Met mijn holy specced pally zuo het geen probleem zijn en dps increased op undead, en me aanvallen op undeads dus ik zou zeggen pak een pally mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
deadsy33 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:47:
Holy pallie bij ons in de guild doet dit geregeld voor de mount / argent dawn reputation / gold farming.

Het probleem is niet zozeer baron rivendare als wel rammstein. Die mept pas echt hard : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

defiler1974 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:20:
[...]

10k armor als druid je moet je schamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:31:
[...]

Holy pallie bij ons in de guild doet dit geregeld voor de mount / argent dawn reputation / gold farming.

Het probleem is niet zozeer baron rivendare als wel rammstein. Die mept pas echt hard : )
welkte Tier heeft die? en ad rep heb je nodig in 2.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 13:54
ImdaMned schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:31:
[...]

true, ik heb nu 2 keer een run gedaan als hunter en ik kom niet voorbij rammstein. hij vreet mn poes op met mij als toetje.
De rest v/d bosses in undead zijn easy en makkelijke ad rep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Bij ons wordt door een paar gekken vaak genoeg de baron ge2manned (rogue/mage) en dat gaat vrij simpel. Heb ook nog wel eens met mn prot warrior iemand door quests heen geholpen (lvl55 of zo was die persoon toen) en toen heb ik ook vrijwel alle trash gesolo'ed.

Trash is het probleem niet, die lvl58 elites slaan nu ongeveer net zo hard als een lvl65 non-elite, en ze hebben maar iets van 6k hp. Enige wat langer dan verwacht duurde waren de abominations en de skeleton zerg (handig, geen aoe :D).

Rammstein zelf was niet zo'n probleem, maar das als prot warrior natuurlijk. Iets wat klappen kan vangen (feral druid, rogue, warrior in tanking gear, speciaal gespecte hunter pet) is wel handig.
Uh... waar zou je ad rep voor moeten hebben in 2.4?

[ Voor 24% gewijzigd door Hmzaniac op 05-12-2007 13:38 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Thanks all, voor de Gem info. :)
UTwizard schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:44:
Mijn Pants heeft helaas 1x yellow socket en 2x blue, dus dan is misschien 2x paars en 1x oranje wel een goede oplossing. :)
Vexx schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:49:
Ik zal je een pleziertje doen en je de moeite besparen goede gems op te zoeken.. 8)

Voor al je blue en red sockets: http://www.wowhead.com/?item=32836 Purified Shadow Pearl - 9 +healing en 4 spirit
Voor je yellow sockets als de socket bonus het waard is: http://www.wowhead.com/?item=24060 Luminous Noble Topaz - 9 +healing en 4 intellect

Zodra je aan genoeg +healing zit ga je over op http://www.wowhead.com/?item=24035 Sparkling Star of Elune (ai, dat zijn dure gems) +8 Spirit.
Thanks! Dit zal ik zeker even opschrijven (nja, ctrl+c, ctrl+v)!

Zal eens kijken als ik thuis ben, welke Gems ik voor welke bedragen te pakken kan krijgen, en of ik dat 't waard vind. :)
Routed schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:19:
Ik heb 2 druids en een Holy priest die bij mij steenvast die paarse Purified Shadow Pearl's (9 +healing en 4 spirit) voor hun rode/blauwe sockets bestellen.
Die Pearls was ik ook al tegen gekomen, leken me best aardige Gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:42

Kweenie hoe lang je stealthed moet blijven, maar je zou een nog een random char met invisibilty potions ook nog mee kunnen nemen. Als je dan voice chat/teamspeak/ventrilo oid aanhebt kan een van je party members je begeleiden zodat je geen vijanden aanraakt.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:28

Zul'Farrak mallet halen ook zo'n verhaal, was vroeger een hele kunst om alleen te doen (tig keer doodgaan op mijn warr om boven te komen tussen vele elites, en dan had je boven bij het altaar precies genoeg tijd om 'em te maken net nadat je ge'fear'd had), nu een makkie.
[...]

Gelukkig zit ik op een pvp-server! Heerlijk die spanning dat er iemand van de andere factie vanachter een boom kan springen en je het quest'en een stuk moeilijker kan maken.
Zit nu in Un'Goro crater, ook zo'n leuk gebied, daar stikt het trouwens nog wel van de elites.

Even een klein bumpje:
Zjanzjak schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:45:
Kan iemand mij vertellen hoe agi zich verhoudt tot critical chance voor een fury warrior? Kan helaas niet linken maar het gaat om de Spinesever die bij ons te koop is op AH, zelf heb ik de Felsteel Whisper Knives oid. Spinesever heeft meer hit, wat leuke sta, zelfde voor agi en ap maar op de fwk zit critical striking. Met mijn hit begin ik nu al goed te zitten maar ik zou gaarne niet teveel van mijn crit.chance verliezen. Lieve Mona, ik speel nu meer en meer pve, wat is de meest verstandige keuze? Ss or fwk?
Ander vraagje, heeft iemand de trinket (moet je exalted voor zijn) van Timbermaw Hold? Is het de moeite waard voor mijn druid lvl 53?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:32:
[...]

Volgens mij deed hij het met karazhan gear en wat blues
Zjanzjak schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:42:
[...]

Ander vraagje, heeft iemand de trinket (moet je exalted voor zijn) van Timbermaw Hold? Is het de moeite waard voor mijn druid lvl 53?
Nee en nee. Trinket is waardeloos. (een guildie heeft hem met 2 chars)

[ Voor 41% gewijzigd door ImdaMned op 05-12-2007 13:44 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!