Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 141 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.933 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:31:
[...]

Nou ik was toch met mijn 3de respec naar holy, f denken bijna 100g kwijt :O
Das wel heel veel, aangezien de respecc kosten niet hoger kunnen oplopen dan 50g en de spells die je moet leren bij je trainer niet meer kosten dan 5g :)

Ik ben gister ook gerespecced, (nog steeds holy maar nu ook SoR en spirit buff genomen vanwege 2.3)maar ik zat el een tijdje op 50g per respec, gister was het voor het eerst een keer minder en kon ik respeccen voor 45g :)
Maar dat maakt mij niet uit, heb onze GM (guild bank) ff 45g afgetroggelt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:40:
[...]

Das wel heel veel, aangezien de respecc kosten niet hoger oplopen dan 50g en de spells die je moet leren bij je trainer niet meer kosten dan 5g :)

Ik ben gister ook gerespecced, (nog steeds holy maar nu ook SoR en spirit buff genomen vanwege 2.3)maar ik zat el een tijdje op 50g per respec, gister was het voor het eerst een keer minder en kon ik respeccen voor 45g :)
Maar dat maakt mij niet uit, heb onze GM (guild bank) ff 45g afgetroggelt :)
Nou ik respec koste 10 of 15g, en dan nog alles leren vanaf rank1 reken maar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Je leert niet "alles" vanaf rank 1. alleen de spells via talents moeten opnieuw. En die kosten zlefs op 60+ nog maar iets van 30-50silver.

Zoals holy shock lvl70:
http://thottbot.com/s33072
Trainer (20 Silver 91 Copper)

Volgens mij kan een respec maximaal 55-60g zijn en dan moet het al ernstig zijn (en je de basis fee moet betalen van 50g). Als je op 1 dag dan heen en terug specced, tsja dan loopt het op ;)

[ Voor 59% gewijzigd door cannibal op 06-12-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:46:
[...]

Nou ik respec koste 10 of 15g, en dan nog alles leren vanaf rank1 reken maar uit
mmm 85g aan spells leren bij je trainer met een respec?
Je kan als je shadow specced mss iets meer silver of gold kwijt zijn omdat je dan ook meer spells tot je beschikking krijgt, maar dan is 85-90g nog steeds wel heeeel erg veel :? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Ye Nawa ik hoop dat je dat lijm pistool heb opgepakt , gaat moeilijk worden om een beter ranged slot te vinden ;)

=_= respec money sink,

echt ik geef bakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkken met geld uit aan die tering respecs, elke keer als ik arena's speel moet ik respeccen voor NS/shields etc. Het is simpelweg niet te doen met een pve spec op een competatief niveau.
100g hier 100 g daar ... absurde bedragen als je het gaat optellen. Ik ben enorm blij dat we nu alle content in 2 dagen clearen zodat ik maar 1 keer per week hoef te respeccen. ( soms sneak ik erin bij archimonde in pvp spec als mensen te stompzinnig zijn om op hun tears te drukken voor ze te pletter vallen, keiharde chantage met mn tremor totem) Maar een maand of wat terug kostte het me toch snel een 500 g aan respecs per week ; /
Pots/flasks food etc zijn erg makkelijk en snel te farmen na de enorme mats/fishing nerf (mist je herbalism hebt), maar mensen die willen pve'en en pvp'en zitten nogsteeds met de enorme farm problematiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen 10% in zicht kwam begon de RL al met: Fuck the adds, NUKE THE BIRD !
Hm.. zo'n add killen gaat toch een stuk sneller. En is 3% HP van Al'ar.
Anyway, gratz met de kill. :)

En die Axe, netherbane, volgens mij zijn enhanche shammy's daar heel erg blij mee. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:50:
[...]

mmm 85g aan spells leren bij je trainer met een respec?
Je kan als je shadow specced mss iets meer silver of gold kwijt zijn omdat je dan ook meer spells tot je beschikking krijgt, maar dan is 85-90g nog steeds wel heeeel erg veel :? 8)7
Nou had 600g net wat minder, en toen nog maar 500g dusjah lijkt me wel ff 100g...of ik kan niet tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:42
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:46:
[...]

Heb je dan nooit je holy spells geleerd ???
want de spells die je leert via talent speccs zijn maar iets van 10% van de kosten van skill die je standaard per lvl leert.
Gister mijn Druid van Boomkin naar Resto gespecced was 15g kwijt aan de respec en 2g80 aan de talents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:55:
[...]

Nou had 600g net wat minder, en toen nog maar 500g dusjah lijkt me wel ff 100g...of ik kan niet tellen.
Spells die je met een respec opnieuw kan leren zijn ECHT niet zo duur. In ieder geval niet bij mijn warrior en bij mijn warlock heb ik het ook niet zo extreem meegemaakt. Misschien nooit andere spells gehaald de laatste 2-3 levels ofzo ? :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Grappig plaatje :P

Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.com/fs14/f/2007/043/5/e/WoW__Bag_Space___Part_1_by_neomonki.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 06-12-2007 13:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:19:
[...]
Dat probleem is in onze guild (BoD) nu als het goed is opgelost, al zijn we niet helemaal happy met het gedrag van 1 van de protection tanks.

Gisteren 2 uur Kara. Attumen, Moroes en Maiden 1-shotted, voor het eerst. \o/

Zondag lekker gaan learn-wipen op Opera en misschien ook wel The Curator. Heb er zin in. :9
Zat jij nou ook op Azjul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Neelon schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:19:
Gisteren 2 uur Kara. Attumen, Moroes en Maiden 1-shotted, voor het eerst. \o/

Zondag lekker gaan learn-wipen op Opera en misschien ook wel The Curator. Heb er zin in. :9
Grats!

Leuk om te lezen dat nog iemand ongeveer even ver als ons is. :) Wij hebben vorige keer Moroes down gekregen, en daarna Opera 1-shotted (Oz) at first try ever. Ons koste Moroes leren meer tijd als Oz, andere Opera Events nog niet gehad.

Wij zijn daarna eerst naar Opera gegaan en daarna Maiden gaan proberen (hebben geen Pally), maar dat viel vies tegen. Wel heb ik zeker zin om het weer te proberen, vanavond Attumen, Moroes en Opera doen. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

als bod voor brothers of doom staat lijkt me dat wel ja :P
preda (aka maelna) zit nu in mijn guild btw \o/

[ Voor 10% gewijzigd door Bezulba op 06-12-2007 13:17 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volder schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:57:
[...]

Heb je dan nooit je holy spells geleerd ???
want de spells die je leert via talent speccs zijn maar iets van 10% van de kosten van skill die je standaard per lvl leert.
Gister mijn Druid van Boomkin naar Resto gespecced was 15g kwijt aan de respec en 2g80 aan de talents..
redfoxert schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:03:
[...]

Spells die je met een respec opnieuw kan leren zijn ECHT niet zo duur. In ieder geval niet bij mijn warrior en bij mijn warlock heb ik het ook niet zo extreem meegemaakt. Misschien nooit andere spells gehaald de laatste 2-3 levels ofzo ? :D
Ik ben tot en met 70 retri gegaan, op 70 gerespect naar holy, en daar heb ik alle holy spels nog geleerd, ow vergeten te melden had vanaf 64 geen spells meer geleerd, zoiets vergeet ik af en toe ngo wel eens 8)7 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
zo, vanavond weer raid

we hopen hydross, lurker, leotherass en karathress in een avondje te doen...morogrim en vashj zondag en dan nog 2 dagen om TK te clearen en wat mooite tries op kael mischien

maare....zijn er hier btw nog mensen met een framedrop probleem sinds 2.3?
als wij een bossfight doen gaat mijn fps van de gebruikelijk 40-60 bij een baas naar ongeveer 10-15
sommige mensen in de raid zitten op 1-2, en moeten dus weg kijken willen ze iets kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:17:

Ik ben tot en met 70 retri gegaan, op 70 gerespect naar holy, en daar heb ik alle holy spels nog geleerd, ow vergeten te melden had vanaf 64 geen spells meer geleerd, zoiets vergeet ik af en toe ngo wel eens 8)7 :$
Soms ben je echt een nog grotere nub dan ik.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:17:
zo, vanavond weer raid

we hopen hydross, lurker, leotherass en karathress in een avondje te doen...morogrim en vashj zondag en dan nog 2 dagen om TK te clearen en wat mooite tries op kael mischien

als wij een bossfight doen gaat mijn fps van de gebruikelijk 40-60 bij een baas naar ongeveer 10-15
sommige mensen in de raid zitten op 1-2, en moeten dus weg kijken willen ze iets kunnen doen
Mjah absoluut. Sinds 2.3 hebben verschillende mensen, waaronder ikzelf heel erg problemen met fps drops. Vooral Morogrim, en Vashj phase3 als die poisons komen vallen. Morogrim heb ik tijdens Murlocks zo'n 2 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:19:
[...]

Soms ben je echt een nog grotere nub dan ik.. :D
Nee vergeet achtig ;), en een n00b benk niet echt eerlijk gezegt als je na 6 maanden een totaal andere class weer terug gaat naar tanking ipv healing en dan nog precies weet waar alles voor is, zou ik niet echt een nub noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:17:
Schijnen veel mensen problemen mee te hebben.
Deze suggestie al gelezen?
http://forums.wow-europe....1739394019&sid=1&pageNo=1
[...]
Daarna ben ik voor het eerst naar Solarian geweest. Maar das ook geen lastig gevecht :) Ben overigens niet bij het "leren" van dat gevecht geweest, dus kan zijn dat het simpeler lijkt dan dat het is.
Dat is die ook totaal niet (meer?). Wij hebben hem ook pas voor het eerst gedaan na de nerf, dus kan geen vergelijk maken, maar volgens mij first-killed elke guild Solarian nu op één van de eerste pulls.
Denk eigenlijk wel de simpelste T5-baas op dit moment?

[ Voor 35% gewijzigd door Rudi op 06-12-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

alsof dat zo lastig is :P je bent gewoon een nub!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Jerry schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:04:
Gisteren een boost gekregen door SM met mijn priest.
Dropte deze: Deadman's Hand (lvl 29 epic). Laagste epic die ik ooit heb gezien :P. En lvl 31 gedinged :Y).
TCG loot heeft geen lvl requirement :Y)
http://www.wowhead.com/?item=34493 bijvoorbeeld =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:52:
Ye Nawa ik hoop dat je dat lijm pistool heb opgepakt , gaat moeilijk worden om een beter ranged slot te vinden ;)
Haha, ik speel rogue he. Thrown > all. Misschien dat ik om te raiden iets anders zou equipen wat erg goeie stats heeft. Maar ik zag dat 1 van onze hunters erop bood, en ik vond het matig om zijn gun in te pikken, terwijl hij het altijd gaat gebruiken.
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:52:
[...]

En die Axe, netherbane, volgens mij zijn enhanche shammy's daar heel erg blij mee. :)
Ja klopt, maar Alar is vrij zwak, dus de RL wilde liever dat iedereen vol die vogel ging nuken. Wij sparen de adds ook als phase 1 bijna voorbij is. 3 adds die dan 5 a 10 sec na dat phase 2 begint neergaan is tot 9% hp. Bijna 1/10 :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Hou het nuttig

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Rudi schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:24:
[...]

Schijnen veel mensen problemen mee te hebben.
Deze suggestie al gelezen?
http://forums.wow-europe....1739394019&sid=1&pageNo=1
nou ik zou liever zelf weten wat er aan de hand is.....want om dat soort dodgy dingen te doen....bleh, geef mij maar gewoon een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:26:
[...]

Haha, ik speel rogue he. Thrown > all. Misschien dat ik om te raiden iets anders zou equipen wat erg goeie stats heeft. Maar ik zag dat 1 van onze hunters erop bood, en ik vond het matig om zijn gun in te pikken, terwijl hij het altijd gaat gebruiken.

[...]

Ja klopt, maar Alar is vrij zwak, dus de RL wilde liever dat iedereen vol die vogel ging nuken. Wij sparen de adds ook als phase 1 bijna voorbij is. 3 adds die dan 5 a 10 sec na dat phase 2 begint neergaan is tot 9% hp. Bijna 1/10 :P
doen wij ook ja, adds nuken met melee tot 20% ofzo, dan killen de casters de adds in p2, zodra al'ar op 50% zit gaat iedereen op hem ez mode eigenlijk....als mensen eens leren uit te kijken voor flame patch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Hou het nuttig

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:36 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zullen we even geen galgje gaan spelen maar gewoon ontopic blijven posten. Galgje spelen doe je maar op IRC/ MSN/ ICQ/ Postduif ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha echt grappig =D Zo voel ik me ook altijd! Al die [Grijze Troep] in m'n veel te grote bags proppen om ze te vendoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klagen kan op een andere manier. Ook dit was weer offtopic.

maar goed wie weet of de vader van ony ook ngo eens in't spel komt ?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:10:
[...]

Heb meestal voicechat op listen only staan, ik wil nog wel eens vloeken als het niet wil lukken :P
Of als ik niet 100% nuchter meer ben gaan blaten :+ O-)

Het leukste op voicechat is altijd als er een smoke / bio break pauze gevraagd wordt...
Vaak levert dat discussie op als over dat tijdens de raid je ook wel in bierflesjes / insert andere vorm van vloeistof opslag kunt urineren als je een jongetje bent.
Ooit iemand een opmerking horen maken "I need to go number 2 that won't fit in a bottle" _O- _O-
Echte gamerts hebben een dikke laptop die je mee kan nemen als je #2 gaat doen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik wil er eigenlijk niks over zeggen, maar ik zie altijd dezelfde mensen waarbij later blauwe tekst hun posts gemod is...

Maargoed. Heeft hier iemand al geluk gehad en een item van de Trading Card Game kunnen bemachtigen in WoW?? Ik nog niet helaas :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:31:
[...]

doen wij ook ja, adds nuken met melee tot 20% ofzo, dan killen de casters de adds in p2, zodra al'ar op 50% zit gaat iedereen op hem ez mode eigenlijk....als mensen eens leren uit te kijken voor flame patch :?
ja die flame patch is echt een bitch. Tikt echt hard. Eigenlijk gewoon een kwestie van opletten, mja das niet voor iedereen weggelegd.

*nooit in flame patch gestaan heeft :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:38:
*knip*

maar goed wie weet of de vader van ony ook ngo eens in't spel komt ?
Deathwing! Dat zou nog eens stoer zijn. Echt de uber dragon :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 13:43 ]

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:42:
[...]

Deathwing! Dat zou nog eens stoer zijn. Echt de uber dragon :+
Btw bij een paar dragons vraag ik me af hoe ze daar zijn gekomen.
1. Onyxia (te groot om in zo'n klein grotje te komen.)
2. Die 2de bwl boss (die ruimte is ZO klein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Is er eventueel nog plek voor een lvl 70 Hunter bij BoD?

Ik vind mijn huidige guild (Blitzkrieg) superleuk (ik ken de kern van de guild al 2 jaar),
maar ze zijn juist PvP georienteerd en ik juist weer PVE.
Echt raiden zal het dus nooit met hun worden en dat is misschien wel iets wat ik juist wel wil.

Ik heb mijn attunement voor Kara (alleen nog nooit gerunt) en ben net bezig met Heroics.

Ben absoluut geen imba Hunter, maar wil wel beter worden :)

nvm, application is ingevuld :)

[ Voor 10% gewijzigd door bitpixl op 06-12-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skillz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:24:
[...]

Vanavond maar weer eens kijken of ik een non heroic pug SL run kan doen, zou nog steeds graag die Sonic Spear willen toevoegen aan mijn verzameling...
ik wil de pret niet drukken maar de sonic spear is mij na een keer of 44 SL nog steeds niet gedropt, ergo de kans is aanwezig dat het niet direct lukt, dus dont keep your hopes up too much.
(wil niet zeggen dat als het mij niet 'lukt' dat jij em ook niet krijgt natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:49:
[...]
ik wil de pret niet drukken maar de sonic spear is mij na een keer of 44 SL nog steeds niet gedropt, ergo de kans is aanwezig dat het niet direct lukt, dus dont keep your hopes up too much.
(wil niet zeggen dat als het mij niet 'lukt' dat jij em ook niet krijgt natuurlijk)
Hoera! Gelukkig ben ik niet de enige :|
Ach ja, ik vind het nog steeds leuk om SL te runnen en de rep is meegenomen :)
Maar ik hoop wel dat hij ooit dropped (en iets sneller als bij jou... /pat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Doh, uit één van die eieren natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:55:
[...]

Doh, uit één van die eieren natuurlijk! :)
En wie heeft die daar neergelegt, en dan nog de 2nd boss in bwl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

Vouwen natuurlijk!
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:52:
[...]

100% van de hp van een add == 3% van de hp van al'ar. Je ruilt het 1 op 1 af. En op adds moet je je qua aggro inhouden (want de tank heeft hem net), je hebt er nog geen debuffs op, target switchen, nieuwe rotatie beginnen, etc.

Op onze eerste kill hebben we aan beiden kanten (noord & zuid) 6 ranged dps'ers gezet. Als de add in jouw kant landt nuke jij hem neer, zo niet dan blijf je op al'ar. Dan hoef je veel minder te lopen.

Volgende keer gewoon de laatste 5-6 adds uit p1 bewaren en vanaf 20% al'ar nuken, dan zou ie ruim voor de enrage timer neer moeten gaan.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
[...]

1. Als ei naar binnen gerold, gegroeit en niet naar buiten kunnen en daardoor zo kwaad om alle soldaatjes en tovenaartjes die binnenkomen te frituren O-)

En ja, ze mogen wel wat meer met draakjes gaan doen :)
Ik wil de volgende draken zien:
- Alexstrasza
- Ysera
- Malygos
- Nozdormu
- Neltharion aka Deathwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

http://www.wowwiki.com/Lord_Victor_Nefarius / Nefarian
http://www.wowwiki.com/Lady_Katrana_Prestor / Onyxia
http://www.wowwiki.com/Vaelan / Vaelastrasz

:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Die draken hebben toch een menselijke gedaante? Onyxia staat in Stormwind bij dat jong in de troonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ohja, draken in WoW zijn gewoon dragonmages. Zou wel cool zijn als hero class in een volgende expansion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

[...]

Ah nice moes. W me ff als je gaat. Gaan we ff een premade opzetten met de pro's uit Chimaera. Lees verder voor mijn avontuur gisteren :)

[...]

Dit hadden wij gisteren :)

Al'ar guild first. Na het aanpassen van de tactics ging het zooo makkelijk. Voorheen zat ik namelijk in Phase 1 en 2 op de adds. Phase 1 vind ik niet zo een probleem omdat Al'ar toch telkens naar een ander platform gaat, maar ik speel rogue omdat ik veel damage wil doen. Dat gaat niet op adds. Ik vond het dus ook niet erg leuk, dus dit gaf ik dan ook aan.

Ik zei er ook bij dat als ik op Al'ar zou dpsen, ik veel meer damage zou kunnen doen. Verder hadden we wat kleine dingetjes mbt addcontrol aangepast, en toen ging hij zooo simpel neer.

Toen 10% in zicht kwam begon de RL al met: Fuck the adds, NUKE THE BIRD !

Wel "zonde" van de drops. Een misvormd lijmpistool en een Axe, Netherbane geloof ik. Daarna nog ff door naar VR. Die was wel aardig voor mij. Dropte die trinket, waar ik wel blij mee was.

Vond wel grappig dat die RL constant zat te blerren: Keep nawa alive, keep him alive !
Uiteindelijk was ik alive, maar die andere rogue die mee was helaas niet :')

Daarna ben ik voor het eerst naar Solarian geweest. Maar das ook geen lastig gevecht :) Ben overigens niet bij het "leren" van dat gevecht geweest, dus kan zijn dat het simpeler lijkt dan dat het is.

Nu hoeven we alleen Kael'Thas en dan hebben we TK clear :w

Trouwens Kill, weet niet of je meeleest of niet :P , maar die trinket is idd ziek. Procced echt als de ziekte (nog veel vaker dan mongoose).
GRRRRR Je heb gewoon die trinket!! En ik had em gepassed naar Postal omdat ik dacht dat we veel Kara zouden doen voor romulo's poison val maar nu ik groupless ben kan ik die wel vergeten denk ik.
Maarja wel super joh dat we Alar down hebben. Zodra TK clear is gaan we denk ik wel wat Hyjal doen, echt leuk!!

Ik moet vanavond naar een verjaardag, dus hoop dat ik nog kan afzeggen want echt zin heb ik niet dan kan ik namelijk ff die honor farmen en eindelijk een x een heroic doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:00:
[...]

Die draken hebben toch een menselijke gedaante? Onyxia staat in Stormwind bij dat jong de koning in de troonkamer.
Beetje respect voor die snotneus! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:56
[...]
ik wil de pret niet drukken maar de sonic spear is mij na een keer of 44 SL nog steeds niet gedropt, ergo de kans is aanwezig dat het niet direct lukt
Bij mij dropte hij eigenlijk gelijk, na 1 of 2 keer al.
Maar er zijn genoeg wapen met ongeveer gelijke specs te vinden mocht de speer niet lukken.
Die 2-handed axe die die vogel dropt b.v. (Setthek geloof ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:40:
Maargoed. Heeft hier iemand al geluk gehad en een item van de Trading Card Game kunnen bemachtigen in WoW?? Ik nog niet helaas :/
Ik heb 10 boosters besteld bij mijn lokale TCG/Warhammer shop. Komen deze week binnen als het goed is. Heb Fires of Outland gepakt, in de hoop op de spectral tiger =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Heb geprobeerd op Ebay zo'n kaartje te kopen voor die gril set met de parasol voor een vriend, maar dat schijnt 1 grote oplichterij te zijn.Meeste can die cards bleken al gebruikt te zijn etc.
En om nu een stapel boosters voor zoiets te kopen zie ik nu ook niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:40:
[...]

ja die flame patch is echt een bitch. Tikt echt hard. Eigenlijk gewoon een kwestie van opletten, mja das niet voor iedereen weggelegd.

*nooit in flame patch gestaan heeft :*)
das gewoon mazzel.....ik heb er tot nu toe iets van 15 gehad ofzo

*nog nooit door een flame patch dood gegaan

had ooit zo'n lullige death daar....ik lifetap net ff 2x (3400 hp ofzo)
flame patch, ik move zo snel mogelijk.....BAM!!! al'ar boven op me kop |:(

RL: lethal, why are you dead?
random raid member: looks like he died in a flame patch

:| , das namelijk -dkp bij ons

heb uitendelijk nog kunnen uitleggen dat het gewoon bad luck was (ty recount damage meters)

alleen wil de stomme geroosterde kip mijn items maar nie droppen....bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn helaas heel veel onzin dingen te vinden als je daar echt op gaat letten

paar voorbeelden

de animatie die gebruikt wordt voor een waterval, is op zich al niet zo heel denderend (heel iets omhoog en opzij voordat het naar beneden gaat) , maar als je in the hinterlands gaat kijken heb je bij dat trollen gebied rechtsonder een paar kleine watervalletjes achter elkaar met een minimaal hoogteverschil er tussen ... met als gevolg dat ze de animatie schuiner dan normaal hebben staan en je dus het water omhoog ziet gaan

2 undercity is de omgebouwde riolering van lordea<nogwat> .
maar als je kijkt naar de sewer gang waar je met je bat doorheen vliegt .. dan loopt dat ongeveer zo -/\_/\- vanaf de zijkant gezien .. vertel mij eens hoe het rioolwater daar uit gaat komen..

3 sommige items in je bag zijn retegroot .. en ook stackable ...en en .. dat past toch helemaal niet ?

4 of zoals op wowwiki - physics .. "In Outland, there are rock chunks which float above the ground which generate their own unilateral gravitational field. A being who is above them feels the gravity below them, but below the rock chunks there is no gravity pulling beings up"

5 pets die je eten moet geven , vanity pets niet ? . een pet die je getrained hebt kun je summonen en ... maar waar is dat beestje als je hem niet gesummoned hebt ?

en zo nog een paar duizend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:07:
[...]

Ik heb 10 boosters besteld bij mijn lokale TCG/Warhammer shop. Komen deze week binnen als het goed is. Heb Fires of Outland gepakt, in de hoop op de spectral tiger =D
Ik heb tabard of flame en die hippogriff hatchling (zal wel verkeerd geschreven zijn ;)) op me huntard..jammer dat dat me main niet meer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:05:
[...]

Beetje respect voor die snotneus! 8)
Ik ben Horde ;) Geen respect voor snotneuzen die zich laten belazeren door draken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
btw oaky, heb je blindemannetje nou nog neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
addictive schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:07:
[...]

Misschien vanmiddag ook maar eens gek doen ook een nog een stapel van die kaartjes kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:30:
btw oaky, heb je blindemannetje nou nog neer?
doh!

Ik was het bijna vergeten maar nu wordt ik er toch weer snoeihard aan herinnert aan die afschuwelijke avond.. :|

Nee jammer genoeg nog niet, gister waren we wel nog in SSC maar het was zo'n snel_vergeten_en_nooit_meer_aan_denken_avondje |:(

We konden dus met geen mogelijkheid tidewalker neer krijgen...geen idee wat er was met de raid maar het ging gewoon voor geen meter.
Maar we krijgen hem(blinde uilskuiken bedoel ik dan :) ) echt wel neer hoor deze week...zo niet eet ik me sokken op 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
daar houd ik je aan :P

wij hadden hem de 2e avond ofzo, echt een makkie

key = UITSPREIDEN

en een tip van mij: laat een shaman zo'n fire totem droppen in her midden, die pullt gelijk aggro als ie uit wirlwind/p2 komt en vervolgens pakt de tank hem weer

en inner demon:

druid tanks: cat form
warrior tanks: SPELL REFLECT! (die shadowbolts doen 3k)

[ Voor 66% gewijzigd door lethalnl op 06-12-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:43:

key = UITSPREIDEN

en een tip van mij: laat een shaman zo'n fire totem droppen in her midden, die pullt gelijk aggro als ie uit wirlwind/p2 komt en vervolgens pakt de tank hem weer

en inner demon:

Ik weet het aangezien ik meestal 10 keer op vent loop te zeggen dat iedereen moet spreiden en alle tacts bijna 10 keer aan het uitleggen ben |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Even een vraag voor de rogues onder ons.

Ik ben druk bezig met het farmen naar de S1 zwaarden om hemorrage te speccen. Echter twijfel ik nu of de S1 fists of S1 maces misschien niet beter zijn voor hemorrage.

Ik wil namelijk met deze spec raiden dus een pve hemorrage spec nemen om de buff te geven. Ik kan altijd nog combat speccen indien dat nodig zal zijn.

Wat is jullie advies hierin?

@ Nawa, wat zou jij doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:35:
[...]

doh!

Ik was het bijna vergeten maar nu wordt ik er toch weer snoeihard aan herinnert aan die afschuwelijke avond.. :|

Nee jammer genoeg nog niet, gister waren we wel nog in SSC maar het was zo'n snel_vergeten_en_nooit_meer_aan_denken_avondje |:(

We konden dus met geen mogelijkheid tidewalker neer krijgen...geen idee wat er was met de raid maar het ging gewoon voor geen meter.
Maar we krijgen hem(blinde uilskuiken bedoel ik dan :) ) echt wel neer hoor deze week...zo niet eet ik me sokken op 8)7 :)
Wij hebben ook altijd problemen met Tidewalker. :)
Gisteren Hydross,Lurker,Fathomlord en Leo geoneshot, Morogrim is de enige van de pre-vashj bosses waar we nog regelmatig op wipen. Gelukkig nog wel neergekregen na 3 tries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:43:

key = UITSPREIDEN

en inner demon:

demon form wordt bij ons getankt door een warlock met hoge FR en destro spec, die searing pain spammed.. werkt als een trein..
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:23:
er zijn helaas heel veel onzin dingen te vinden als je daar echt op gaat letten

paar voorbeelden

de animatie die gebruikt wordt voor een waterval, is op zich al niet zo heel denderend (heel iets omhoog en opzij voordat het naar beneden gaat) , maar als je in the hinterlands gaat kijken heb je bij dat trollen gebied rechtsonder een paar kleine watervalletjes achter elkaar met een minimaal hoogteverschil er tussen ... met als gevolg dat ze de animatie schuiner dan normaal hebben staan en je dus het water omhoog ziet gaan

2 undercity is de omgebouwde riolering van lordea<nogwat> .
maar als je kijkt naar de sewer gang waar je met je bat doorheen vliegt .. dan loopt dat ongeveer zo -/\_/\- vanaf de zijkant gezien .. vertel mij eens hoe het rioolwater daar uit gaat komen..

3 sommige items in je bag zijn retegroot .. en ook stackable ...en en .. dat past toch helemaal niet ?

4 of zoals op wowwiki - physics .. "In Outland, there are rock chunks which float above the ground which generate their own unilateral gravitational field. A being who is above them feels the gravity below them, but below the rock chunks there is no gravity pulling beings up"

5 pets die je eten moet geven , vanity pets niet ? . een pet die je getrained hebt kun je summonen en ... maar waar is dat beestje als je hem niet gesummoned hebt ?

en zo nog een paar duizend
vat dit niet op als een flame, maar er is toch serieus iets mis als je je daar druk om maakt. het is en blijft een spelletje.. de wereld vergaat niet als er iets niet klopt..

aan de andere kant begrijp ik het wel, maar zal het langerna geen prio hebben om aan te passen..

[ Voor 59% gewijzigd door BootVluchteling op 06-12-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

wij zitten ook lekker in de learn phase op leo. Het ging erg goed, tot eergisteren. Dat je als healer je demon niet neerkrijgt ok, dat je als hunter moeite hebt omdat je bijna geen afstand kan creeren ok (zijn truukjes voor maar ala het is een learnavond) maar dat je als lock je demon niet neerkrijgt.... *schud hoofd* het is een aardige meid hoor (ook nog officer (!) ) maar ze heeft echt te veel variate in d'r spel. Soms staat ze 2de in dmg done en soms 1 na laatste (dus net boven de tanks en onder de feral OT) begrijp nog steeds niet hoe dat nou komt :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

BootVluchteling schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:56:
[...]

demon form wordt bij ons getankt door een warlock met hoge FR en destro spec, die searing pain spammed.. werkt als een trein..
hij heeft het over de inner demons :P dat is niet demon form! :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:56:
wij zitten ook lekker in de learn phase op leo. Het ging erg goed, tot eergisteren. Dat je als healer je demon niet neerkrijgt ok, dat je als hunter moeite hebt omdat je bijna geen afstand kan creeren ok (zijn truukjes voor maar ala het is een learnavond) maar dat je als lock je demon niet neerkrijgt.... *schud hoofd* het is een aardige meid hoor (ook nog officer (!) ) maar ze heeft echt te veel variate in d'r spel. Soms staat ze 2de in dmg done en soms 1 na laatste (dus net boven de tanks en onder de feral OT) begrijp nog steeds niet hoe dat nou komt :|
NIet toevallig die lock ook in FR gear?:P Als backup laat maar zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23
eendje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:57:
[...]

hij heeft het over de inner demons :P dat is niet demon form! :P
oow, inner demon.. die vind ik maar basterds.. als holy paladin heb je dan practisch geen kans als je goede healgear heb.. ik heb nu 1440 healing, en dat is dus 1/3e aan holy dmg, en dat is dus uh 500 spelldmg ofzo.. ik pak snel mn 2H maar echte klappen doe ik er niet mee, en spelldmg crits zijn soms geresist..

op mn lock had ik er de eerste keer zelfs moeite mee. nu gelukkig niet meer.. <3 imp HoT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:58:
[...]

NIet toevallig die lock ook in FR gear?:P Als backup laat maar zeggen? :)
hmm daar zeg je wat.. dat zou nl best wel eens heel goed kunnen.

ok vergeet m'n rant dan maar :D

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:05:
[...]

GRRRRR Je heb gewoon die trinket!! En ik had em gepassed naar Postal omdat ik dacht dat we veel Kara zouden doen voor romulo's poison val maar nu ik groupless ben kan ik die wel vergeten denk ik.
Maarja wel super joh dat we Alar down hebben. Zodra TK clear is gaan we denk ik wel wat Hyjal doen, echt leuk!!

Ik moet vanavond naar een verjaardag, dus hoop dat ik nog kan afzeggen want echt zin heb ik niet dan kan ik namelijk ff die honor farmen en eindelijk een x een heroic doen ofzo.
Yep. Het geluk heeft zich weer naar mij toegedraaid :*)

Ik heb overigens wel liever die van Void. Die ene heeft erg veel hit. Op een gegeven moment wil je geen hit meer. Die 1k armor penetration is wel erg lekker. die 200 a 300 naturedamage. Tja, niet erg spectaculair vind ik. Volgens mij sta jij na mij hoogste in dkp van de rogues, en aangezien ik je wel wat gun, komt het wel goed :)

Deja heeft trouwens die bracers en dagger van Solarian. Wel de Malchazeen in zijn maindhand terwijl die topdamage van Razorhearth hoger is :X

Ik wilde hem nog tips geven omdat, ondanks wij gelijkwaardige gear hebben ik dubbel zoveel dps doe als hem. Ik zei dus: Hey m8, i noticed your dps is a bit low compared to mine. Were equally geared, so you should be able to do a few 100dps more. Mind if i give you some pointers?

Negeert hij me gewoon :/ Achja stik dan maar. Ik heb hem al nooit gemogen, dus het interesseert me verder niks.

Ik ga nu mijn hitfood weer vervangen met agi food. Dan zit ik op 249 hit ofzo, wat prima is.

En idd, de progress begint nu serieuze vormen aan te nemen. Wie weet kan ik mijn undead klouwen wel op die legendaries leggen voordat de expansion er is :o

De guild heeft echt een egoboost gekregen nu. Ze worden iets te enthousiast (mmoot) check het forum maar :P Ik reageerde daar weer een beetje "Down to earth" op.

Zou wel chillend zijn als je er dalijk ook bent. We hebben toch altijd wel veel plezier samen :P los daarvan is het toch ballenweer. Hier wel iig ;(

Ik wou nog naar koopavond gaan voor nieuwe shirtjes/overhemden en truien. Wordt em niet :/
lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:23:
[...]

das gewoon mazzel.....ik heb er tot nu toe iets van 15 gehad ofzo

*nog nooit door een flame patch dood gegaan

had ooit zo'n lullige death daar....ik lifetap net ff 2x (3400 hp ofzo)
flame patch, ik move zo snel mogelijk.....BAM!!! al'ar boven op me kop |:(

RL: lethal, why are you dead?
random raid member: looks like he died in a flame patch

:| , das namelijk -dkp bij ons

heb uitendelijk nog kunnen uitleggen dat het gewoon bad luck was (ty recount damage meters)

alleen wil de stomme geroosterde kip mijn items maar nie droppen....bleh
Hmm weet ik niet. Ik ben er dan ook niet zo vaak geweest. Denk 4 a 5 keer, maar ik let goed op. Sowieso scheelt het dat rogue heel intensief spelen is en mijn reactievermogen is ook vrij goed, maar ik heb het zelf nooit gehad :)

Wel matig dat het -dkp is. Dat vind ik niet echt een motivatie. Althans niet een positieve. Dit zou beter aangepakt kunnen worden.

Recount is wel heerlijk trouwens. CC gebroken en niemand die schuldig is? We checken recount. Slechte interupts en iedereen zegt dat hij interupt? We checken recount.

Volgens mij kan je echt alles wat interessant is in Recount zien. Brengt me meteen op het volgende. Wat is Friendly fire? Ik heb dat altijd best veel, maar je kan je teammaten niet attacken :? (nee ik was ook niet gemc'ed)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:52:
[...]

Ik weet het aangezien ik meestal 10 keer op vent loop te zeggen dat iedereen moet spreiden en alle tacts bijna 10 keer aan het uitleggen ben |:( :)
Mag je zondag nog een keer doen O-) O-)
BTW Guildless in SW nu >:)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Ja, Brothers of Doom (Horde), ben meestal te vinden op Miseria (Mage, mn main) of op mn QQ PewPew Hunter alt (Zylian).
OkkE schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:05:
[...]

Grats!

Leuk om te lezen dat nog iemand ongeveer even ver als ons is. :) Wij hebben vorige keer Moroes down gekregen, en daarna Opera 1-shotted (Oz) at first try ever. Ons koste Moroes leren meer tijd als Oz, andere Opera Events nog niet gehad.

Wij zijn daarna eerst naar Opera gegaan en daarna Maiden gaan proberen (hebben geen Pally), maar dat viel vies tegen. Wel heb ik zeker zin om het weer te proberen, vanavond Attumen, Moroes en Opera doen. :)
We hebben zelf ook (nog) geen Paladin beschikbaar. Moroes hebben we volgens mij ergens in poging 8 voor de eerste keer down gekregen. Maiden an sich is niet moeilijk, het is zoals mn Druid vriend zecht geen dps gevecht, maar een control gevecht. Wel wordt het knap lastig als je meer dan 3 melee hebt, voor die chain-lightning achtige abilitie van haar. De ranged staan net aan het begin van de trappen tussen de pilaren, buiten de nova range, zodat de healers iedereen kunnen bereiken. Holy Fire kan gedispelled worden door een priest en dit moet meteen gebeuren, anders ben je de sjaak (bossmods als deadly boss mods ofzo helpen hier enorm, net als bij Moroes zodat je kunt zien wie Garotte heeft).
eendje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:16:
[...]

als bod voor brothers of doom staat lijkt me dat wel ja :P
preda (aka maelna) zit nu in mijn guild btw \o/
Inderdaad.

En Maëlna zat eerst bij ons ja, net als Thuzkold en nog behoorlijk wat anderen (of mains of alts net als Kah(xxxx)/Veive (main in Oops, alts bij ons)) die nu in Legend Reborn zitten. Is een goede gozer, kan ook ongeveer bij hem binnenrijden als ik bij ons de straat uit ben.
Skillz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:49:

Ik vind mijn huidige guild (Blitzkrieg) superleuk (ik ken de kern van de guild al 2 jaar),
Echt raiden zal het dus nooit met hun worden en dat is misschien wel iets wat ik juist wel wil.

Ik heb mijn attunement voor Kara (alleen nog nooit gerunt) en ben net bezig met Heroics.

Kan altijd, moet wel via een application gaan op http://www.brothersofdoom.info (let op de stickies :P ).

We zijn een casual guild, geen geforceerde specs enzo (wat je zelf wil dus), maar als je je class goed kent, zie ik geen reden waaarom je niet welkom zou zijn.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:33
Zijn d'r ook tanks die merken dat ze meer dps doen? Heb sinds de 2.3 buffs ook een expertise dingetje gekocht dus het kan zijn dat het daar aan ligt, maar volgens mij doe ik gemiddeld bij het tanken veel meer dps dan voorheen (10-13% in een 5 mans heroicje, tegenwoordig zit ik op 15-19%).
Natuurlijk ligt dit ook aan hoe goed de DPS is maar mijn vaste heroic groepje bestaat min of meer steeds uit dezelfde personen en ik kwam vroeger bijna nooit boven de 15% uit... is onze tank dps gebuffed ofzo??

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:02:
[...]

Yep. Het geluk heeft zich weer naar mij toegedraaid :*)

Ik heb overigens wel liever die van Void. Die ene heeft erg veel hit. Op een gegeven moment wil je geen hit meer. Die 1k armor penetration is wel erg lekker. die 200 a 300 naturedamage. Tja, niet erg spectaculair vind ik. Volgens mij sta jij na mij hoogste in dkp van de rogues, en aangezien ik je wel wat gun, komt het wel goed :)

Deja heeft trouwens die bracers en dagger van Solarian. Wel de Malchazeen in zijn maindhand terwijl die topdamage van Razorhearth hoger is :X

Ik wilde hem nog tips geven omdat, ondanks wij gelijkwaardige gear hebben ik dubbel zoveel dps doe als hem. Ik zei dus: Hey m8, i noticed your dps is a bit low compared to mine. Were equally geared, so you should be able to do a few 100dps more. Mind if i give you some pointers?

Negeert hij me gewoon :/ Achja stik dan maar. Ik heb hem al nooit gemogen, dus het interesseert me verder niks.

Ik ga nu mijn hitfood weer vervangen met agi food. Dan zit ik op 249 hit ofzo, wat prima is.

En idd, de progress begint nu serieuze vormen aan te nemen. Wie weet kan ik mijn undead klouwen wel op die legendaries leggen voordat de expansion er is :o

De guild heeft echt een egoboost gekregen nu. Ze worden iets te enthousiast (mmoot) check het forum maar :P Ik reageerde daar weer een beetje "Down to earth" op.

Zou wel chillend zijn als je er dalijk ook bent. We hebben toch altijd wel veel plezier samen :P los daarvan is het toch ballenweer. Hier wel iig ;(

Ik wou nog naar koopavond gaan voor nieuwe shirtjes/overhemden en truien. Wordt em niet :/
Klopt die gast is best eigenwijs, ook ik had hem een x een whisper gestuurd met een opmerking of het niet verstandiger was om z'n daggers etc om te switchen, en idd, gewoon negeren en koppig zijn. Hij werdt gewoon gruwelijk door mij in dps en dmg done gepasseerd tijdens de magtheridon raid.
Maargoed, ben wel blij voor je hoor, die trinket is echt gaaf en vooral voor pvp aangezien jij dat nu veel gaat doen.

Trouwens, lees ff m'n vorige post hierboven, had nog een vraag voor je.

Ik lees zo wel ff die berichten van Mmoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

porn* schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:10:
Zijn d'r ook tanks die merken dat ze meer dps doen? Heb sinds de 2.3 buffs ook een expertise dingetje gekocht dus het kan zijn dat het daar aan ligt, maar volgens mij doe ik gemiddeld bij het tanken veel meer dps dan voorheen (10-13% in een 5 mans heroicje, tegenwoordig zit ik op 15-19%).
Natuurlijk ligt dit ook aan hoe goed de DPS is maar mijn vaste heroic groepje bestaat min of meer steeds uit dezelfde personen en ik kwam vroeger bijna nooit boven de 15% uit... is onze tank dps gebuffed ofzo??
Het is de combinatie van expertise en de devastate buff.

Expertise ben ik nu aan het stacken (lurker mace, heroic gloves, binnenkort heroic neck en dan kan mn autoblocker weg, zo gauw hydross mn trinket dropt) en dat zorgt er voor dat je niet alleen meer raakt, maar dat je ook nog eens meer rage hebt om meer specials te gebruiken. Het scaled zoveel beter dan block value en hit.

En wat betreft devastate: je kan nu gelijk beginnen met devastate op trash te gebruiken omdat het zeker de eerste 5x een gigantische burst threat is. Waar ik vroeger niet eens de moeite deed om trash te sunderen werkt het nu vrij goed, wat zeer waarschijnlijk je extra dmg verklaart.

Ik zat vroeger meestal op bosses rond de 800-1000 tps, nu zit ik op een lurker/mag op de 1200-1300 tps sustained, dat geeft ook wel wat aan.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:53:
Even een vraag voor de rogues onder ons.

Ik ben druk bezig met het farmen naar de S1 zwaarden om hemorrage te speccen. Echter twijfel ik nu of de S1 fists of S1 maces misschien niet beter zijn voor hemorrage.

Ik wil namelijk met deze spec raiden dus een pve hemorrage spec nemen om de buff te geven. Ik kan altijd nog combat speccen indien dat nodig zal zijn.

Wat is jullie advies hierin?

@ Nawa, wat zou jij doen?
Zwaarden en fists kan allebei. Ik zou naar de specilization kijken en dan bepalen wat je liever hebt. Ik zo persoonlijk voor zwaarden gaan. Fist heeft geloof ik crit, en critten wil ik met daggers :P

Maces vallen voor PvE sowieso af, niet interessant voor raiden die specilization. Wel heerlijk voor pvp. Ik twijfel ook of ik ooit met mijn maces ga raiden of toch maar S2 zwaarden ga halen.

Ik weet overigens wel dat je blij voor me bent hoor ;) beetje opfocken hoort erbij he, houdt het leuk :+

Ik noemde jou ook slacker omdat je "nu pas" member bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

porn* schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:10:
Devastate is een flink stuk gebuffed dus ik denk dat het daaraan ligt :).
Zoals Hmzaniac dus zei ^^

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
BootVluchteling schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:59:
[...]

oow, inner demon.. die vind ik maar basterds.. als holy paladin heb je dan practisch geen kans als je goede healgear heb.. ik heb nu 1440 healing, en dat is dus 1/3e aan holy dmg, en dat is dus uh 500 spelldmg ofzo.. ik pak snel mn 2H maar echte klappen doe ik er niet mee, en spelldmg crits zijn soms geresist..
Inner-Demons zijn vulnerable voor holy-damage, dus dat kan als paladin toch nooit een probleem zijn?
Als holy-priest echt nog nooit problemen mee gehad, al helemaal niet meer sinds 2.3. Smite smite smite dood. :)
Een paladin moet er met exorcism/holy-shock/consecration toch ook nooit problemen mee hebben lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Hmzaniac schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:18:
[...]

Het is de combinatie van expertise en de devastate buff.

Expertise ben ik nu aan het stacken (lurker mace, heroic gloves, binnenkort heroic neck en dan kan mn autoblocker weg, zo gauw hydross mn trinket dropt) en dat zorgt er voor dat je niet alleen meer raakt, maar dat je ook nog eens meer rage hebt om meer specials te gebruiken. Het scaled zoveel beter dan block value en hit.

En wat betreft devastate: je kan nu gelijk beginnen met devastate op trash te gebruiken omdat het zeker de eerste 5x een gigantische burst threat is. Waar ik vroeger niet eens de moeite deed om trash te sunderen werkt het nu vrij goed, wat zeer waarschijnlijk je extra dmg verklaart.

Ik zat vroeger meestal op bosses rond de 800-1000 tps, nu zit ik op een lurker/mag op de 1200-1300 tps sustained, dat geeft ook wel wat aan.
Mja kan het nu alleen nog maar ff in heroics vergelijken, maar m'n TPS is inderdaad een stuk hoger geworden. Maar toch die paar hits (1e 4 sunders + minidmg en wat white hits) geven toch niet zo gek veel extra dps? Naja moet het haast wel zijn vind het gewoon een grote sprong. Vooral als je kijkt naar het feit dat white dps 60-70% van mijn totale dps is. Magoed keertje recount bekijken, tot nu toe nog te weinig tijd voor gehad :)

@Nawa gewoon thuislaten die prutser. Crap dps als rogue is onvergeeflijk, en als ie zo eigenwijs is gaat ie het toch niet op 'n andere manier leren.
@Jerry mja vond het verschil veel te groot, zit zowat op het niveau van druid tanks. Magoed het kan weinig anders zijn... :)

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 06-12-2007 15:24 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:18:
[...]

Zwaarden en fists kan allebei. Ik zou naar de specilization kijken en dan bepalen wat je liever hebt. Ik zo persoonlijk voor zwaarden gaan. Fist heeft geloof ik crit, en critten wil ik met daggers :P

Maces vallen voor PvE sowieso af, niet interessant voor raiden die specilization. Wel heerlijk voor pvp. Ik twijfel ook of ik ooit met mijn maces ga raiden of toch maar S2 zwaarden ga halen.

Ik weet overigens wel dat je blij voor me bent hoor ;) beetje opfocken hoort erbij he, houdt het leuk :+

Ik noemde jou ook slacker omdat je "nu pas" member bent >:)
Persoonlijke voor/nadelen van de fists zijn;

Zien er gaaf uit
+5% crit erbij

Persoonlijke voor/nadelen van de zwaarden zijn;

Natuurlijk ook de looks
Extra attack ( lijkt mij niet echt een boost vergeleken met die crit )

Persoonlijke voor/nadelen voor de maces zijn;

Nooit eerder met maces gespeeld dus weer wat nieuws
Stun proc niet iets voor pve helaas

Lastig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
BootVluchteling schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:56:
[...]

[...]
doen wij ook, ik ben er namelijk eentje :P

alleen we hebben wel eens een try gehad de andere lock (we wisselen) geen enkele resist had op p3, en dus vrij snel dood

ik snel aggro pakken, met 2 hp overleeft :+

alleen wil die bastard mijn zwaard maar nie droppen....me guild noemt het al the fang of lethal

naja, vanavond weer een kill en dus weer een kans
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:02:
[...]

[...]

Hmm weet ik niet. Ik ben er dan ook niet zo vaak geweest. Denk 4 a 5 keer, maar ik let goed op. Sowieso scheelt het dat rogue heel intensief spelen is en mijn reactievermogen is ook vrij goed, maar ik heb het zelf nooit gehad :)

Wel matig dat het -dkp is. Dat vind ik niet echt een motivatie. Althans niet een positieve. Dit zou beter aangepakt kunnen worden.

Recount is wel heerlijk trouwens. CC gebroken en niemand die schuldig is? We checken recount. Slechte interupts en iedereen zegt dat hij interupt? We checken recount.

Volgens mij kan je echt alles wat interessant is in Recount zien. Brengt me meteen op het volgende. Wat is Friendly fire? Ik heb dat altijd best veel, maar je kan je teammaten niet attacken :? (nee ik was ook niet gemc'ed)
friendly fire....ja, dat zijn verschillende

solarian bijv. als de bom de raid opblaast staat dat onder friendly fire

maar als eens gekeken onder wat voorn damage het is?

doen wij btw wel eens op trash, een van die rogue's killen als ze weer eens MC hebben,

vent: kill >insert random rogue< !!!! he is mc'd

echt lache :P

ooit is begonnen met een rogue die een mage killde toen hij mc had, nu nemen de casters wraak >:)

[ Voor 7% gewijzigd door lethalnl op 06-12-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Maces is irritant voor een tank in <25 mans, fists zie je niet als je ze niet in je handen hebt maar zijn wel vetter dan die gay swords. Magoed qua pure dps swords > all.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

porn* schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
[...]

Mja kan het nu alleen nog maar ff in heroics vergelijken, maar m'n TPS is inderdaad een stuk hoger geworden. Maar toch die paar hits (1e 4 sunders + minidmg en wat white hits) geven toch niet zo gek veel extra dps? Naja moet het haast wel zijn vind het gewoon een grote sprong. Vooral als je kijkt naar het feit dat white dps 60-70% van mijn totale dps is. Magoed keertje recount bekijken, tot nu toe nog te weinig tijd voor gehad :)
De grap is:

in heroics hebben gemiddelde mobs ongeveer net zoveel armour als een verse drol. normaal als ik heroics tankte deed ik persoon vaak niet eens meer de moeite om sunders erop te plakken, want het viel allemaal veel te snel om. Op het moment dat je nu devastate doet en vanaf het begin die sunders erop gooit, gaat je yellow dmg omhoog, je white dmg, je rage (want je doet meer white dmg) en daardoor dus weer je yellow dmg. En omdat die mobs geen drol aan armour hebben scheelt een 5x gestackte sunder heel veel.

En expertise helpt ook een boel, ik heb nu geloof ik 15 expertise (niet rating, expertise) en dat geeft 3.75% minder kans op een parry EN een dodge. das 7.5% meer specials die raken, 7.5% meer whites die raken, etc.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Fratti, je moet zeker voor Swords gaan (als je tenminste Combat Hemo wilt speccen, een andere variant van Hemo is niet raidwaardig). Swords > Fists > Maces in PvE raid damage.

Dat komt door het volgende:

een crit doet 2x de damage van een normale attack. Als je normale attack raken voor 800, doen je crits (om en nabij) 1600 in principe. Eigenlijk is het dus net alsof je een extra attack doet tegelijkertijd (twee attacks bij crits, een bij normal hits). Zowel je mainhand als je offhand kan natuurlijk critten. Vanwege de damage penalty en de hoge speed van je offhand crit deze echter veel lager dan je mainhand.

Fist Specialization geeft je 5% crit extra (wat behoorlijk goed is), Sword Specialization geeft je 5% kans (even veel als Fist Spec dus) op een extra mainhand attack. Sword Spec procs komen net als crits ook voor op je offhand (sterker nog, heel vaak aangezien je heel veel attacks doet met je offhand door de hoge speed). Echter, als je een Sword Spec proc krijgt van je offhand, doet je mainhand een extra attack in plaats van je offhand. Hier zit het verschil in tussen Sword Spec en Fist Spec.

Zonder weapon spec:

Sword mainhand normal hit: 800
Sword offhand normal hit: 400
Sword mainhand crit: 1600
Sword offhand crit: 800

Fist mainhand normal hit: 800
Fist offhand normal hit: 400
Fist mainhand crit: 1600
Fist offhand crit: 800

Met weapon spec:

Sword spec

Sword mainhand hit proc: 800 + 800 = 1600 damage
Sword offhand hit proc: 400 + 800 = 1200 damage

Fist spec

Fist mainhand hit proc (gewoon crit dus): 800 * 2 = 1600 damage
Fist offhand hit proc (offhand crit): 400 * 2 = 800 damage

Zoals je ziet doet Sword Spec meer damage als je een offhand proc krijgt (doordat je een mainhand weapon swing ervoor krijgt) dan Fist Spec. Daar zit hem het verschil in. Maces hebben alleen de Stun proc, dus die is echt waardeloos voor PvE (kan zelfs ongewenst zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Dit is natuurlijk geen eerlijke vergelijking. Want fists geeft ook 5% crit op specials, waarbij swords altijd een white hit zal doen als ie proct op een special.

Echter gezien het feit dat 50% van je dmg ongeveer white is en als combat hemo 30% van de dmg rupture is (wat niet kan critten) maakt het vrij weinig uit, maar de vergelijking klopt natuurlijk niet.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Klopt Hmmz maar ik had nooit verwacht dat het ZO veel zou schelen. Voelde me altijd beetje belabberd als ik mijn dps zag en dat ging vergelijken met druid tanks die al snel aan de 18-20% kwamen met de gemiddelde groep. Toch leuk dat het verschil stukken kleiner is.

@Vexx alternatief is nog fist/sword, schijnt ook wel goed te werken maar zelf nooit geprobeerd. Nadeel is dat je 5 extra punten in een weapon talent moet stoppen, ik weet niet of je daar ruimte voor hebt.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Skillz schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:49:

Goeiendag, jij bent er ook snel bij zeg. :P

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Neelon schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:35:
[...]
Goeiendag, jij bent er ook snel bij zeg. :P
Ja ja...soz... :/

:P

Put in a good word for me ;)

[ Voor 9% gewijzigd door bitpixl op 06-12-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
porn* schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:32:
@Vexx alternatief is nog fist/sword, schijnt ook wel goed te werken maar zelf nooit geprobeerd. Nadeel is dat je 5 extra punten in een weapon talent moet stoppen, ik weet niet of je daar ruimte voor hebt.
Dat is inderdaad ook nog mogelijk. Je gaat dan alleen wel bezuinigen op andere leuke talents (10% stun en fear resist anyone?). Met een spec als Combat Hemo gaat dit in iedergeval sowieso niet passen. Voor deep Combat kan het wel, daar is het een erg leuke spec.

@Hmzaniac

Zoals je zelf al zegt is yellow damage die kán critten zo laag dat Sword Spec nog steeds meer damage zal doen. Je hebt namelijk ook nog poisons die tikken, welke ongeveer 10% van je damage output zijn. Het feit dat je geen Combat Potency, Agression en Surprise Attacks hebt zorgt er ook nog eens voor dat je yellow damage lager wordt. Met een Combat Hemo spec zal waarschijnlijk nog 15% van je damage uit Hemo komen. Door de Hemo veranderingen in 2.3.2. zal het voordeel van Fist Spec hier nog lager worden (Hemo gaat minder Instant weapon damage doen, en meer debuff).

Het is dus redelijk veilig om te zeggen dat Sword Spec de beste weapon specialization is.

[ Voor 5% gewijzigd door Vexx op 06-12-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Thanks Vexx,

Het e.e.a. is mij duidelijk geworden en ik zal de zwaarden morgen maar aanschaffen :)
Idd, ga ik een combat hemo spec nemen dat puur op pve raiding gebasseerd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Heb je al besloten of je Preperation en Dirty Deeds of Weapon Expertise gaat nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:09:
[...]

mwah toen vond ik het geen probleem. de speedincrease was niet zo ontzettend groot als wat het nu is en het was toch meer een prestige item
En een Nether Drake, Vliegtuig (Engineering Schematic) of zo'n ander raar beest. (Er staat een bij die quest giver naast de flight master in Shattrath) is geen prestige object/item :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Niet echt als je een paar weken daily quests doet heb je de rep binnen zonder er enige moeite voor te doen.
Een 280% mount ensigh is de "prestige" al heeft het gross van de mensen zo'n ding al

PS
wobly wobly mount ftw~

[ Voor 7% gewijzigd door Ashilh op 06-12-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:24
[...]

Stukje Lore:

Iedere Dragon is zo geadvanceerd in het gebruik van magie dat ze allen een eigen Human Form hebben. Vlieg erheen, ga in Human Form, loop naar binnen, ga naar Dragon Form en ga tukkie doen :Y)
Sterker nog, ga als Hunter naar Stormwind Keep, zet je Dragon Tracking en rara kijk eens wie daar op het kaartje verschijnt, Lady Onyxia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:05:
[...]

Stukje Lore:

Iedere Dragon is zo geadvanceerd in het gebruik van magie dat ze allen een eigen Human Form hebben. Vlieg erheen, ga in Human Form, loop naar binnen, ga naar Dragon Form en ga tukkie doen :Y)
Sterker nog, ga als Hunter naar Stormwind Keep, zet je Dragon Tracking en rara kijk eens wie daar op het kaartje verschijnt, Lady Onyxia ;)
even een keer inloggen bij een maat van me, kenk da uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:23:
@Nawa gewoon thuislaten die prutser. Crap dps als rogue is onvergeeflijk, en als ie zo eigenwijs is gaat ie het toch niet op 'n andere manier leren.
@Jerry mja vond het verschil veel te groot, zit zowat op het niveau van druid tanks. Magoed het kan weinig anders zijn... :)
Als het aan mij lag Porn wel. als het aan mij lag wel.

Ik ben helaas geen RL. Er zouden drastisch dingen veranderen. Ik zou alleen dpsers meenemen die hun taak verstaan. Uiteraard adv gear. Je kan bij wijze van niet hard dpsen met grey gear. Dus daar zou ik rekening houden.

Maar van een rogue die op 1 a 2 blues na full epic is, verwacht ik minimaal 700 a 800 dps, geen 500 :X
lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:25:
friendly fire....ja, dat zijn verschillende

solarian bijv. als de bom de raid opblaast staat dat onder friendly fire

maar als eens gekeken onder wat voorn damage het is?

doen wij btw wel eens op trash, een van die rogue's killen als ze weer eens MC hebben,

vent: kill >insert random rogue< !!!! he is mc'd

echt lache :P

ooit is begonnen met een rogue die een mage killde toen hij mc had, nu nemen de casters wraak >:)
Argh natuurlijk. Had ik kunnen weten. Maar dan het volgende. Trash naar Al'ar heeft niet zoiets toch? Want daar zag ik het dus.

@Moes. Goed dat ik verder had gelezen. Ik zou het niet beter kunnen zeggen dan Vexx. Helemaal mee eens.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Vexx schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:57:
Heb je al besloten of je Preperation en Dirty Deeds of Weapon Expertise gaat nemen?
Of beiden? :P

11/27/23 = win (tenminste tot de nerf) ;)
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:10:
[...]

Als het aan mij lag Porn wel. als het aan mij lag wel.
Tsja dan eh DPS meters regelmatig spammen, wel oppassen dat het RLs niet gaat irriteren >:)
Tsk als ik alleen maar white dps zou doen zou ik al over de 500 heengaan :X

[ Voor 41% gewijzigd door porn* op 06-12-2007 16:16 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Alleen je laatste build is geschikt voor PvE. De andere 2 builds zijn eigenlijk cookie cutter PvP Hemo builds. Je kan als gulden middenweg nog de punten in Weapon Expertise weglaten en Dirty Deeds erbij pakken. Ik zou sowieso de punten in Setup weglaten, dat is een vrij waardeloze talent voor PvE imo.

[ Voor 6% gewijzigd door Vexx op 06-12-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Vexx schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:15:
[...]

Alleen je laatste build is geschikt voor PvE. De andere 2 builds zijn eigenlijk cookie cutter PvP Hemo builds. Je kan als gulden middenweg nog de punten in Weapon Expertise weglaten en Dirty Deeds erbij pakken.
Nav theorycrafting thread op EJ forum schijnt 4/5 sword spec + 2/2 expertise beter te zijn voor raids dan 5/5 en 1/2, en schijn dus dat 1ne puntje DD zeker de moeite waard te zijn. Disclaimer: heb 't zelf nog niet uitgebreid getest maar ben erg tevreden over m'n dps tot nu toe ;)

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!