Fratti schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:05:
[...]
GRRRRR Je heb gewoon die trinket!! En ik had em gepassed naar Postal omdat ik dacht dat we veel Kara zouden doen voor romulo's poison val maar nu ik groupless ben kan ik die wel vergeten denk ik.
Maarja wel super joh dat we Alar down hebben. Zodra TK clear is gaan we denk ik wel wat Hyjal doen, echt leuk!!
Ik moet vanavond naar een verjaardag, dus hoop dat ik nog kan afzeggen want echt zin heb ik niet dan kan ik namelijk ff die honor farmen en eindelijk een x een heroic doen ofzo.
Yep. Het geluk heeft zich
weer naar mij toegedraaid
Ik heb overigens wel liever die van Void. Die ene heeft erg veel hit. Op een gegeven moment wil je geen hit meer. Die 1k armor penetration is wel erg lekker. die 200 a 300 naturedamage. Tja, niet erg spectaculair vind ik. Volgens mij sta jij na mij hoogste in dkp van de rogues, en aangezien ik je wel wat gun, komt het wel goed
Deja heeft trouwens die bracers en dagger van Solarian. Wel de Malchazeen in zijn maindhand terwijl die topdamage van Razorhearth hoger is
Ik wilde hem nog tips geven omdat, ondanks wij gelijkwaardige gear hebben ik dubbel zoveel dps doe als hem. Ik zei dus: Hey m8, i noticed your dps is a bit low compared to mine. Were equally geared, so you should be able to do a few 100dps more. Mind if i give you some pointers?
Negeert hij me gewoon

Achja stik dan maar. Ik heb hem al nooit gemogen, dus het interesseert me verder niks.
Ik ga nu mijn hitfood weer vervangen met agi food. Dan zit ik op 249 hit ofzo, wat prima is.
En idd, de progress begint nu serieuze vormen aan te nemen. Wie weet kan ik mijn undead klouwen wel op die legendaries leggen voordat de expansion er is
De guild heeft echt een egoboost gekregen nu. Ze worden iets te enthousiast (mmoot) check het forum maar

Ik reageerde daar weer een beetje "Down to earth" op.
Zou wel chillend zijn als je er dalijk ook bent. We hebben toch altijd wel veel plezier samen

los daarvan is het toch ballenweer. Hier wel iig
Ik wou nog naar koopavond gaan voor nieuwe shirtjes/overhemden en truien. Wordt em niet

lethalnl schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:23:
[...]
das gewoon mazzel.....ik heb er tot nu toe iets van 15 gehad ofzo
*nog nooit door een flame patch dood gegaan
had ooit zo'n lullige death daar....ik lifetap net ff 2x (3400 hp ofzo)
flame patch, ik move zo snel mogelijk.....BAM!!! al'ar boven op me kop
RL: lethal, why are you dead?
random raid member: looks like he died in a flame patch

, das namelijk -dkp bij ons
heb uitendelijk nog kunnen uitleggen dat het gewoon bad luck was (ty recount damage meters)
alleen wil de stomme geroosterde kip mijn items maar nie droppen....bleh
Hmm weet ik niet. Ik ben er dan ook niet zo vaak geweest. Denk 4 a 5 keer, maar ik let goed op. Sowieso scheelt het dat rogue heel intensief spelen is en mijn reactievermogen is ook vrij goed, maar ik heb het zelf nooit gehad
Wel matig dat het -dkp is. Dat vind ik niet echt een motivatie. Althans niet een positieve. Dit zou beter aangepakt kunnen worden.
Recount is wel heerlijk trouwens. CC gebroken en niemand die schuldig is? We checken recount. Slechte interupts en iedereen zegt dat hij interupt? We checken recount.
Volgens mij kan je echt alles wat interessant is in Recount zien. Brengt me meteen op het volgende. Wat is Friendly fire? Ik heb dat altijd best veel, maar je kan je teammaten niet attacken

(nee ik was ook niet gemc'ed)
[
Voor 43% gewijzigd door
Verwijderd op 06-12-2007 15:12
]