De M3 is vandaag in de aanbieding bij www.1dayfly.nl
De mini-player 8GB tot morgenochtend 07:00 voor € 77,50 incl. vzk bij speurders.
http://www.dagknaller.nl/?meer
Beetje late melding maar zag 't ook pas net....
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Anoniem: 94923
Ok ik heb firmware files gedownload (EBN en BIN). Met welke utility kan ik deze files in mijn Music Card flashen?
Pfff gemist, naja thnx voor de notice in iedergevalWobcat schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:42:
De mini-player 8GB tot morgenochtend 07:00 voor € 77,50 incl. vzk bij speurders.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Hier staat een duidelijke handleiding daarvoor.Anoniem: 94923 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:22:
Ok ik heb firmware files gedownload (EBN en BIN). Met welke utility kan ik deze files in mijn Music Card flashen?
7400 Wp op het dak
Bij onedayfly de SL 8gb + dock voor €97 incl. vzk.
Niet super goedkoop voor de speler maar je krijgt er dus het docking station bij.

http://www.1dayfly.nl/
Niet super goedkoop voor de speler maar je krijgt er dus het docking station bij.

http://www.1dayfly.nl/
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
nog enig idee waar ik het dane elec 4gb mp3 kan krijgen? mp3shop.nl is hij weggehaald
[ Voor 29% gewijzigd door Proxzor op 26-10-2008 01:41 ]
Je kunt hem o.a. nog bij Opus krijgen.Chubz schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:38:
nog enig idee waar ik het dane elec 4gb mp3 kan krijgen? mp3shop.nl is hij weggehaald
Of kijk voor een Meizu bij ondermeer MP4 Global, MP4 Nation, Digital Kingz of AllPMP.
Michel
Iemand enig idee waarom de SlimLine Meizu overal langzaam lijkt te verdwijnen?
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Het ding is een beetje over z'n top heen denk ik. Meizu zou eens een nieuwe, verbeterde versie van de M6 uit moeten brengen. De andere fabrikanten vernieuwen ook, dus zij moeten mee.
Yep, ik zou best geinteresseerd zijn in meer GB, en een groter breedbeeld scherm.
Eigelijk wil ik een iPod Touch 32gb, maar dan met de browser mogelijkheden en prijs van Meizu.
Eigelijk wil ik een iPod Touch 32gb, maar dan met de browser mogelijkheden en prijs van Meizu.
Ze hebben een nieuwe engelstalige website: www.meizume.com
Is het mogelijk om bepaalde mappen (video, games etc.) te wissen want ik gebruik deze speler alleen vor muziek en niet voor video,games etc en daarbij hoef ik geen overbodige mappen.
Is het mogelijk om bepaalde mappen (video, games etc.) te wissen want ik gebruik deze speler alleen vor muziek en niet voor video,games etc en daarbij hoef ik geen overbodige mappen.
Eh, meizume is niet nieuw, en ook niet van Meizu zelf hoor
Ik lees wel op meizume dat ze een nieuwe site ontwikkeld hebben waar de M8 op verschenen is. Bedoelde je dat misschien?
Ik denk dat ik er een tijdje uit ben geweest. De oude engelse forum op de website en.meizu.com doet het i.i.g. niet meer. Je kan de topicstart flink onderhanden nemen want veel links van de meizu website doen het niet meer. Ik heb het trouwens nog over de M6.
Zelf vind ik de bediening (het scrollen) niet echt lekker gaan met de M6. Volgens mij is de Apple Ipod in dat opzicht een stuk beter. Daarnaast erger ik me aan de hoeveelheid onnodige mappen. Helaas is het mij totnogtoe niet gelukt deze weg te halen.
Is de firmware van de topicstart nog het meest recent?
Zelf vind ik de bediening (het scrollen) niet echt lekker gaan met de M6. Volgens mij is de Apple Ipod in dat opzicht een stuk beter. Daarnaast erger ik me aan de hoeveelheid onnodige mappen. Helaas is het mij totnogtoe niet gelukt deze weg te halen.
Is de firmware van de topicstart nog het meest recent?
[ Voor 54% gewijzigd door cc12 op 23-11-2008 18:21 ]
Op de officiele site zag ik nog een firmware release van vorige maand (!). Niets spectaculairs, maar mocht je tegen bugs aanlopen misschien interessant.
En oneindige mappen? Ik vind het juist een voordeel dat je kunt scrollen op tags (artiest / album / songtitel) of kunt browsen op mappen.
En bovendien, die mappen maak je zelf aan, dus je bent er zelfs bij of het er eindeloos veel zijn of een overzichtelijk geheel.
En oneindige mappen? Ik vind het juist een voordeel dat je kunt scrollen op tags (artiest / album / songtitel) of kunt browsen op mappen.
En bovendien, die mappen maak je zelf aan, dus je bent er zelfs bij of het er eindeloos veel zijn of een overzichtelijk geheel.
Veel van die mappen zit toch echt standaard erin. Naast de mappen die jij noemt heb je bijvoorbeeld ook de videomap .Stpan schreef op maandag 24 november 2008 @ 10:16:
Dat zijn slechts 4 mappen. En dan binnen Music of Videos kun je organiseren wat je zelf wilt. Ik vind het zeer overzichtelijk.
Ik hoop trouwens dat Meizu een M8 zonder telefoonfuncties gaat uitbrengen. Zoals Iphone the Ipod Touch heeft zeg maar...
(en dan bedoel ik, dat de niet-telefoon versie wat meer flash geheugen mag hebben in ruil voor het ontbreken van telefoonfuncties, maar met wifi functie bijv.)
Ik hoop trouwens dat Meizu een M8 zonder telefoonfuncties gaat uitbrengen. Zoals Iphone the Ipod Touch heeft zeg maar...
(en dan bedoel ik, dat de niet-telefoon versie wat meer flash geheugen mag hebben in ruil voor het ontbreken van telefoonfuncties, maar met wifi functie bijv.)
Die zou er ook komen. De M7, alleen kwam er steeds meer informatie over de M8 uit en was er niks meer te horen over de M7. Het M8 topic was eerst het M7 & M8 topic, maar omdat er niks te horen was over de M7 is het nu het m8 topic.
Gezien de problemen die Meizu heeft gehad met de M8 kun je je afvragen wat voor een ramp het met de M7 wordt. Ze hebben daar nog helemaal geen aandacht aan geschonken, dus het is waarschijnlijk reeëler dat deze gewoon geschrapt is. Daarnaast zal de focus nu ook nog wel liggen op het verbeteren van de M8 en het werken aan een tweede versie met 3G (wat toch wel echt nodig is).
Jammer. Want (vanuit een lekenstandpunt) lijkt het me vrij makkelijk om de M8 van de telefoonfuncties te strippen en er een 16/32 GB flash in te gooien.
De M6 SE zal zeker geschrapt worden en nooit in productie genomen worden door Meizu?
7400 Wp op het dak
Ik kan me niet voorstellen dat er nog iets met de M6 gebeurt. Ik zou het ook onverstandig vinden van Meizu. Ze moeten zich nu focussen op nieuwe producten, en het verbeteren van de M8.
Hoe staat het eigenlijk met Meizu?
Ik was bijzonder enthousiast over de M6, maar die is inmiddels outdated. Na het debacle van de M8 heb ik toch maar een iPhone aangeschaft. Maar die heeft natuurlijk geen eeuwige levensduur.
Heeft Meizu zichzelf in de vingers gesneden met de M8 of kunnen we tzt wat leuks verwachten?
Ik was bijzonder enthousiast over de M6, maar die is inmiddels outdated. Na het debacle van de M8 heb ik toch maar een iPhone aangeschaft. Maar die heeft natuurlijk geen eeuwige levensduur.
Heeft Meizu zichzelf in de vingers gesneden met de M8 of kunnen we tzt wat leuks verwachten?
Er is nog wel wat te melden over de M8. Ik heb een opsomming gemaakt: RoDlog: De Meizu M8 leeft nog
Overigens loopt er een topic over de M8 in WBM.
Overigens loopt er een topic over de M8 in WBM.
Een kleine opsomming over de (outdated) M6:
Ik gebruik de M6 alleen voor muziek af te spelen, dus geen video's etc. etc.
Een paar pluspunten:
+ goede speler
+ vrij klein formaat speler
+ goede geluidskwaliteit
+ ondersteund ook ogg/vorbis
Nadelen:
- bepaalde mappen zijn niet te verwijderen (video, record, pictures)
- weet soms niet meer in welke map je bent gebleven vooral na opnieuw aanzetten speler
- sporadisch stottert die een volgend lied (op te lossen door op |<< te drukken)
- i.v.m. andere spelers beperkte accuspeeltijd
Ik denk dat de opkomst van smartphones ertoe heeft geleid dat steeds meer mensen mp3-spelers links laten liggen en dat febrikanten daardoor minder mp3-spelers uitbrengen. Jammer want ik had graag een vervolg gezien van de M6 maar dan zonder telefoonfunctie (M8).
Ik gebruik de M6 alleen voor muziek af te spelen, dus geen video's etc. etc.
Een paar pluspunten:
+ goede speler
+ vrij klein formaat speler
+ goede geluidskwaliteit
+ ondersteund ook ogg/vorbis
Nadelen:
- bepaalde mappen zijn niet te verwijderen (video, record, pictures)
- weet soms niet meer in welke map je bent gebleven vooral na opnieuw aanzetten speler
- sporadisch stottert die een volgend lied (op te lossen door op |<< te drukken)
- i.v.m. andere spelers beperkte accuspeeltijd
Ik denk dat de opkomst van smartphones ertoe heeft geleid dat steeds meer mensen mp3-spelers links laten liggen en dat febrikanten daardoor minder mp3-spelers uitbrengen. Jammer want ik had graag een vervolg gezien van de M6 maar dan zonder telefoonfunctie (M8).
Ik baal echt hard. Ben mijn Meizu m6 kwijtgeraakt. Tijdje via mijn desire nu muziek geluisterd maar dat is gewoon van slechte kwaliteit. Dus heb ik maar een ipod gekocht. Qua besturing is een iPod beter maar damn wat mis ik die geluidskwaliteit van de Meizu m6. Beste geluid wat ik tot nu toe gehoord heb. Denk toch dat ik er weer een ga bestellen als ze nog gemaakt worden.
Als je nieuwe hebt gevonden, laat het me weten. Ik heb al gezocht, volgens mij worden ze nergens meer verkocht.Rudolf schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:39:
Ik baal echt hard. Ben mijn Meizu m6 kwijtgeraakt. Tijdje via mijn desire nu muziek geluisterd maar dat is gewoon van slechte kwaliteit. Dus heb ik maar een ipod gekocht. Qua besturing is een iPod beter maar damn wat mis ik die geluidskwaliteit van de Meizu m6. Beste geluid wat ik tot nu toe gehoord heb. Denk toch dat ik er weer een ga bestellen als ze nog gemaakt worden.
* Tukk is zijn meizu ook kwijt.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.