had ik een hele tekst getypt, is het weg na een smiley
Spulletjes zijn er en het is perfect. Spelertje zelf heeft een beter en sterker geluid in zich dan een Creative Zen V plus en een Aldi dingetje en een iPod Nano. Werkt tevens erg intiutief en het ziet er erg strak uit! voor toekomstige twijfelaars, de verschillen tussen de echte Meizu en deze Dane-Elec versie:
- volume begrensd (tot een prima niveau, kan hard zat), geen fm-radio
- er staat Meizu by Dane-Elec op de achterkant
- standaardachtergrond is het Dane-Elec logo (is aanpasbaar, andere achtergronden meegeleverd)
- beter verkrijgbaar
Als ik dan een minpuntje moet noemen, is het de stikker die achterop zat, met een gehoorsbeschadigingswaarschuwing. Deze liet behoorlijke lijmresten achter, welke er overigens prima afgingen met wat terpentine.
Hoofdtelefoontje ( Sennheiser PMX 60) ben ik ook erg blij mee, klinkt net of je naar een dikke hifi-set zit te luisteren, niet naar je mp3-spelertje

pasvorm is zeer goed. Al met al dus bijzonder tevreden.
Tot slot nog even

voor mp3shop.nl en

voor digitalstreet.nl wegens hun erg snelle levering (1 dag!) en prima verpakking.
nu nog even overgaan en feestje en boekverslagen en toets en werk en... dan schrijf ik een uitgebreide productsurvey met foto's
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.