Ja dat weet ik dus niet. 55k lijkt mij erg erg veel. Hij is natuurlijk wel zo een oldskool druid maar toch.
Ik ben zelf nooit een die-hard pvper geweest, maar ik heb me er zeker wel uren mee vermaakt. Ik vond 7500 best veel voor iemand die er niet serieus mee bezig is geweest.
Mijn rep is ook als volgt:
Frostwolf - Op 100 punten ofzo na revered
AB/WSG beide net honored.
Ik vraag me af wat iemand dus heeft die echt voor rank 14 ofzo ging toen.
On_E schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:08:
[...]
Armory is naar mijn mening juist enorm vervelend.
Het idee is wel goed, maar de manier waarop de meeste mensen het gebruiken bevalt me niet:
‘’lolololol talent spec suxx’’
‘’lololololol arena ratings suxx’’
‘’lololololol items suxx’’
En over lifetime kills, ik heb er in totaal (lock & rogue) zo’n 33k, dat is nog niks eigenlijk.
Ken iemand die er voor TBC al meer dan 100k had.
Zo dan
haha, blijkbaar stellen mijn kills dus niet veel voor
Dat van armory is wel jammer idd. Ik linkte mijn rogue een tijd geleden eens naar een maat om mijn gear te laten zien. Ik was echt heel erg blij met me upgrades.
Over de upgrades zei hij niks, behalve over arena

(1351 toen ofzo)
Achja, zulke mensen zal je altijd houden. Doet me trouwens denken aan het volgende
Laatst was er weer eens een raid op Xroads. Ik was toevallig in de buurt en besloot wraak te nemen. Nou uiteindelijk eindigde ik in een raid, en de allies sloegen voor ons op de vlucht
Dus ik stond daar zo en mijn gear is bovengemiddeld goed op de server. Dus iedereen wilde gelijk duellen.
Op een gegeven moment was er dus ook zo een full S2 hemo rogue die mij wilde kleineren.
Hij opende op mij, sloeg in de stuns ong 60% hp weg. Kreeg hem uiteindelijk nog op 20%, maar das niet goed genoeg.
Ik vroeg of hij nog een keer wilde. Dat wilde hij wel.
Dit keer equipte ik mijn trinket
Openen op zo een rogue gaat je niet lukken (0/20/41, ingame inspect ftw

), dus ik besloot maar te "lamen" (dat vind ik die trinket namelijk heel erg)
Ik wachtte rustig af totdat hij opende. Toen ik Kggg hoorde, was het meteen eruit trinketen en blinden. Ik bleef ff wachten, en deed als ik hem wou backstabben.
Hij gelijk die trinket gebruiken waarop ik vanishte. Dit keer stunde ik hem (

), en dan heb je in principe al verloren.
Adrenaline rush aan, backstabben voor het leven. Kidneyshot, evasion aan, verder backstabben, rupture, wegrennen, DT.
Hij clossen en vanishen, maar me rupture haalde hem er al snel uit, toen nog een paar seconden rondjes omelkaar heen gerend en toen viel hij neer
Vond ik wel een erg mooie prestatie van mijzelf.
Daarna nog wat keertjes geduelled. uiteindelijk na 3 keer verloren te hebben en 3 keer gewonnen te hebben, hield ik het maar voor gezien.
Als mijn trinket op CD zat won hij. Had ik mijn trinket beschikbaar dan won ik. Teveel van hetzelfde zo
[
Voor 74% gewijzigd door
Anoniem: 85443 op 03-12-2007 15:23
]