Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 140 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.435 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:59:
Een vraagje over Zul'Aman, wij deden het pas en hadden de bear boss onder de timer dood. Maar de tijd verspringt daarna na 16 minuten. Wordt dit steeds minder of hoe zit dit? Lijkt me echt compleet onmogelijk om dat vol te houden. Al iets bekend over wat de loottable is als je de laatste bosses onder de tijd killed?
onmogelijk is het zeker niet, je moet wel een ontzettend goed raidteam hebben die gewoon door blijft gaan en weet waar ze mee bezig zijn. Eagleboss moet te halen zijn binnen 16 minuten vanaf bear, lynx ook, de grootste uitdaging zal de 4de boss zijn, je moet dan gewoon door blijven gaan en direct reageren op scouts ipv gewoon afwachten en ze neerhalen wanneer het het beste kan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Bloodboil is het enige gevecht waar wij meer healers in de raid halen normaal zijn dat er maar 6 of 7 maar bij bloodboil altijd 9 (healing daar is damn intensive)

Wij zetten iedereen tegen de verste muur en de 5 met bolt doen een stap naar voren werkt goed genoeg gisteren zonder doden gedaan en 2 clothies die de eerste Fel Rages hadden en ik de 3e (Hunter)

[ Voor 38% gewijzigd door Ashrah op 03-12-2007 10:09 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Bloodboil

Wij laten altijd 2 groepen 1 bolt pakken en dan 1 groep de rest. De laatste groep heeft 2 priests erin die POH spammen. Het is voor het grootste gedeelte een tank gevecht dit, zodra je tanks het onder de knie hebben en agro swappen goed verloopt is het niet erg moeilijk meer.
Ivt Najentus is dit een hele pil, je kan de meeste dmg op mensen vermijden op Najentus door gewoon netjes uit elkaar te staan. Bij een fel enrage op Bloodboil op een clothie met een Mortal Strike op een slecht moment zit je toch met heel je healer team te stress spammen op max rank.
Ik zou je aanraden om Greater Stoneshield potions in te slaan, ze helpen enorm met fel enrages.
Een vraagje over Zul'Aman, wij deden het pas en hadden de bear boss onder de timer dood. Maar de tijd verspringt daarna na 16 minuten. Wordt dit steeds minder of hoe zit dit? Lijkt me echt compleet onmogelijk om dat vol te houden. Al iets bekend over wat de loottable is als je de laatste bosses onder de tijd killed?
Wij doen geregeld de eerste 3 in de timer, we lopen dan ook allemaal met volle t6 rond,zelfs dan is het nog geen eitje, 1 iemand die zit te slapen en je red het al niet meer.
Je krijgt maar 2 keer extra tijd, het verschil tussen boss 3 en 4 in timed mode is enorm. Prob is dat bij ons niemand het echt serieus neemt omdat er simpelweg niks te halen is op de trinkets van de laatste 2 boss's na.
Zou graag serieus een keer voor de 4e in timed gaan maar zit er gewoon niet in :(

[ Voor 40% gewijzigd door Ashilh op 03-12-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:49:
[...]

Sugt vervelend :| Dan moet ik nog maar even genieten van mijn ghostwolf..
Kan je ook geen instances doen die bv rep geven voor darnassus of misschien zoiets, anders adviseer ik je, Lvl naar 50 haal je geen mount (alleen de skills) ga je dan lekker runecloth farmen en op 60 zorg je dat je excalted bent, en dan via de excalted way haal je dan de epixx mount.

Dat ik hoe ik het zou doen. Maar per stack van 20 heb je 50 rep, dus kan je aan de hand daarvan uitrekeken hoeveel rep je nodig hebt, anders ah leeg roven want in outlands heb je zo het geld bij1 voor je epixx mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Even een vraagje voor de mages onder ons. Na lange tijd Arcane/Frost te zijn geweest, wil ik over op (full) arcane. Ik heb mijn gear eindelijk ontworsteld van Shadow's Embrace, en ruigweg 1000 spelldamage voor alle schools. Ik zat te denken aan deze build.

-Heeft iemand ervaring met full arcane?
-Tips/hints (moet je nou echt per se een shadowpriest hebben, en 100 mana potions?)
-Zijn er nog items die een echte must zijn voor de arcane mage?
-Hoe zat het ook alweer met die arcane blast sequence? (AB,AB, pause, AB o.i.d)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:17:
[...]

Kan je ook geen instances doen die bv rep geven voor darnassus of misschien zoiets, anders adviseer ik je, Lvl naar 50 haal je geen mount (alleen de skills) ga je dan lekker runecloth farmen en op 60 zorg je dat je excalted bent, en dan via de excalted way haal je dan de epixx mount.

Dat ik hoe ik het zou doen. Maar per stack van 20 heb je 50 rep, dus kan je aan de hand daarvan uitrekeken hoeveel rep je nodig hebt, anders ah leeg roven want in outlands heb je zo het geld bij1 voor je epixx mount.
Dankje, ik denk dat ik je advies ga opvolgen.
Weet je toevallig een instance die rep voor Darnussus geeft ?

Verder heb ik nog meer dan genoeg te doen in Stranglethornvale..
Ach wie weet raak ik eerder exhalted met IF of SW.. Die gaan ook erg hard. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:15

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ashilh schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:06:
Bloodboil

Wij laten altijd 2 groepen 1 bolt pakken en dan 1 groep de rest. De laatste groep heeft 2 priests erin die POH spammen. Het is voor het grootste gedeelte een tank gevecht dit, zodra je tanks het onder de knie hebben en agro swappen goed verloopt is het niet erg moeilijk meer.
Ivt Najentus is dit een hele pil, je kan de meeste dmg op mensen vermijden op Najentus door gewoon netjes uit elkaar te staan. Bij een fel enrage op Bloodboil op een clothie met een Mortal Strike op een slecht moment zit je toch met heel je healer team te stress spammen op max rank.
Ik zou je aanraden om Greater Stoneshield potions in te slaan, ze helpen enorm met fel enrages.

[...]

Wij doen geregeld de eerste 3 in de timer, we lopen dan ook allemaal met volle t6 rond,zelfs dan is het nog geen eitje, 1 iemand die zit te slapen en je red het al niet meer.
Je krijgt maar 2 keer extra tijd, het verschil tussen boss 3 en 4 in timed mode is enorm. Prob is dat bij ons niemand het echt serieus neemt omdat er simpelweg niks te halen is op de trinkets van de laatste 2 boss's na.
Zou graag serieus een keer voor de 4e in timed gaan maar zit er gewoon niet in :(
Het enige wat die laatste boss van de 4 dropped is een bear mount, 100% drop, dus geen andere epics. Opzich leuk om te doen, maar als je die timed run doet, kun je de andere bossesn niet looten, mischien even snel de badges, maar no way dat je op de chest kan wachten (wat zo 60 seconden duurt). Bovendien mag je geen slacker groep hebben, iedereen moet er voor de volle 45 minuten zijn, geen 'afk' geen 'wc, brb'. Gewoon Eagle -> Bear -> Hawk -> Lynx, en dat allemaal in 45 minuten maximaal. Het is te doen, maar het is ook redelijk close.

En praat me niet van bloodboil, dat is de enige boss waar wij (ook allemaal met t6 aan) wel een sop willen wipen. Ik als paladin had laatst een fel rage en ging dood, omdat ik van moment 1 totdat ik dood lag 5s voor het einde, een arcane smash (75% -healing) op me had, en het schiet niet op als je jezelf voor 2-3k crit in plaats van 14-16k met een heal.

[ Voor 8% gewijzigd door Kees op 03-12-2007 10:26 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Perox schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:19:
Even een vraagje voor de mages onder ons. Na lange tijd Arcane/Frost te zijn geweest, wil ik over op (full) arcane. Ik heb mijn gear eindelijk ontworsteld van Shadow's Embrace, en ruigweg 1000 spelldamage voor alle schools. Ik zat te denken aan deze build.

-Heeft iemand ervaring met full arcane?
-Tips/hints (moet je nou echt per se een shadowpriest hebben, en 100 mana potions?)
-Zijn er nog items die een echte must zijn voor de arcane mage?
-Hoe zat het ook alweer met die arcane blast sequence? (AB,AB, pause, AB o.i.d)
AB / AB / AB / AM / SCORCH

en blijven herhalen.

Owja, het puntje in arcane fortitude en de 3 in frost zijn nutteloos en ja, dat word mana pots slikken + een spriest zoeken : )

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 03-12-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Security schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:21:
[...]

Dankje, ik denk dat ik je advies ga opvolgen.
Weet je toevallig een instance die rep voor Darnussus geeft ?

Verder heb ik nog meer dan genoeg te doen in Stranglethornvale..
Ach wie weet raak ik eerder exhalted met IF of SW.. Die gaan ook erg hard. :*)
Nee zou ik het niet weten, ben horde.

anders ga voor de bg mount alleen de skills, 30marks van av,wsg,ab.

Heb je ook alleen de riding skill nodig. 720g dag ik maar durf ik niet uit me hoofd te zeggen.

Nog een andere manier ga ZG in en hoop bij mandokir of tiger boss (weet even niet meer welke is me te lang geleden) dat zijn mount dropt de mooiste van het hele spel. En anders heb je nog...De Winterspring mount (beide zijn tiger)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Met de halve cast time meta gem nerf/ Lightning Capacitator nerf is het in principe een redelijk slechte spec geworden.
TLC is nogsteeds een must , het gaat echter niet meer 10% van je dmg zijn. Als je voor raid dps wil gaan zou ik toch kiezen voor deep fire, zeker met de trainable iceblock nu.
Voor raiden met max dps is een shadow priest een must voor elke spec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:26:
[...]

Nee zou ik het niet weten, ben horde.

anders ga voor de bg mount alleen de skills, 30marks van av,wsg,ab.

Heb je ook alleen de riding skill nodig. 720g dag ik maar durf ik niet uit me hoofd te zeggen.

Nog een andere manier ga ZG in en hoop bij mandokir of tiger boss (weet even niet meer welke is me te lang geleden) dat zijn mount dropt de mooiste van het hele spel. En anders heb je nog...De Winterspring mount (beide zijn tiger)
Phoenix mount > all mounts imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:33
Exitium schreef op maandag 03 december 2007 @ 09:42:
Hoe erg is 't vergeleken met Naj'entus? Kreeg 't daar gisteren voor elkaar om zonder pots/food etc (dat lag nog op m'n bankalt :X) effective healing met 30k te toppen en te eindigen met 3-4k mana. :P
Hmm, ik zou zeggen dat naj'entus intensiever is. Hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel healers je mee neemt. Wij hadden 9 mee op onze eerste kill. Ik ga bij beide eigenlijk nooit oom. Ofwel ik heb een spriest, ofwel ik heb mijn pots en innervate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:34:
[...]

Phoenix mount > all mounts imo
We hebben het even over de 100% mounts, die mount wat jij bedoelt is 310% voor zover ik weet de snelste mount in het spel. 330% met pally buff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Je start met 20 minuten, en vervolgens krijg je 10 minuten per gekillde boss erbij. Dus jullie hebben blijkbaar 14 minuten over meneer beer gedaan. Schaaf daar wat minuten vanaf en dan kun je de derde ook nog halen. De tweede kan makkelijk met 16 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

ImdaMned schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:25:
[...]

AB / AB / AB / AM / SCORCH

en blijven herhalen.

Owja, het puntje in arcane fortitude en de 3 in frost zijn nutteloos en ja, dat word mana pots slikken + een spriest zoeken : )
Dat puntje in Arcane fortitude komt vanuit AoE overwegingen... Astromancer Solarian, ZA AoE, krijg ik het soms hard te verduren de laatste tijd., dus ik dacht, wie weet helpt het :+

Ik had het idee om bij de minder mana intensieve gevechten de AB spam te doen, en bij meer mana intensieve gevechten de normale fireball, en dan op de scorch debuff leechen van de echte fire mages >:)

Of een combi daarvan :) vandaar ook elemental precision in ieder geval. Was het niet zo dat als je goed timed, je de wel de +damage buff kreeg van de 3e AB maar niet de extra mana betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

Zeg, hoe de *&^* krijg je een pally uit een immune bubble met een huntard? die gasten willen maar niet dood! Ik heb maar 3 opties voordat ze gaan healen en da's silence shot, scatter shot en freezing trap. maar meestal is dat niet genoeg :( Niet dat ze veel damage doen, en ik kan ze easy weg kiten, maar meestal wordt ik daarna nog es lekker geganked door een warrior of een rogue :)

En iemand opgevallen dat av nu echt niet leuk meer is :S 't is nu een strijd geworden wie als eerst alle towers & boss hebben neergehaald. :( geen uber collisions meer .. achja, speel tegenwoordig veel meer ab & wsg, als er goed gecommuniceerd wordt is het best leuk.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erikie schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:50:
Zeg, hoe de *&^* krijg je een pally uit een immune bubble met een huntard? die gasten willen maar niet dood! Ik heb maar 3 opties voordat ze gaan healen en da's silence shot, scatter shot en freezing trap. maar meestal is dat niet genoeg :( Niet dat ze veel damage doen, en ik kan ze easy weg kiten, maar meestal wordt ik daarna nog es lekker geganked door een warrior of een rogue :)

En iemand opgevallen dat av nu echt niet leuk meer is :S 't is nu een strijd geworden wie als eerst alle towers & boss hebben neergehaald. :( geen uber collisions meer .. achja, speel tegenwoordig veel meer ab & wsg, als er goed gecommuniceerd wordt is het best leuk.
Av is saai geworden, ik hield er juist van om die battles in het midden massive afslachting, maar goed tegenwoordig heb je veel last van leechers die het 25% van de tijd niet leuk meer maken :(.

Maar goed, het is allang een race, om wie het eerste de boss neer heeft.

Nou is er alleen de towers etc erbij gekomen omdat het makkelijker vandar te killen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Erikie schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:50:

Gisteren een erg leuk potje WSG gespeeld.
Er was er goed veel comm in de group, ik ben op het dakje boven de tunnel gaan staan, beetje roepen wie / wat er aan kwam. Aangezien onze carrier bij de graveyard stond met de vlag.

Een lvl 68 *insert class* vs m'n lvl 62 rogue is niet grappig, vandaar dat ik me maar op de comm had gestort, moet zeggen dat dat erg positief viel bij de rest van de group :)
Alleen rogues zijn lastig O-)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:09:
[...]

Gisteren een erg leuk potje WSG gespeeld.
Er was er goed veel comm in de group, ik ben op het dakje boven de tunnel gaan staan, beetje roepen wie / wat er aan kwam. Aangezien onze carrier bij de graveyard stond met de vlag.

Een lvl 68 *insert class* vs m'n lvl 62 rogue is niet grappig, vandaar dat ik me maar op de comm had gestort, moet zeggen dat dat erg positief viel bij de rest van de group :)
Alleen rogues zijn lastig O-)
probeer een druid dan eens die in stealth is...denk dat je die ook nie echt ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

Dit weekend weer bezig geweest met Shattered Halls, voor mijn Moonglade drop, ook deze keer niet. Jammer. Hopelijk dropt 'ie toch snel...

Verder heroic Crypts geprobeerd, maar na 4x wipen voor we bij de eerste boss waren, zijn we daar maar mee gestopt.

Heroic Mech ging niet door, en met de heroic SH daarna was er al een andere healer, dus voor mij geen plaats. Toen maar wat gaan questen, moet nogsteeds de 5000g zien te halen, nu op 3300g.

Vanavond weer Kara in.
Ik ben benieuwd wat we krijgen met Opera Event. Net even alle tactics gelezen. Nog niet een keer gedaan, maar BBW lijkt me het makkelijkste (iig voor ons, zonder warlock). En R&J lijkt me een pain in teh ass. Maar goed, we zullen zien. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:47
OkkE schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:22:
Lief dagboek...

Dit weekend weer bezig geweest met Shattered Halls, voor mijn Moonglade drop, ook deze keer niet. Jammer. Hopelijk dropt 'ie toch snel...

Verder heroic Crypts geprobeerd, maar na 4x wipen voor we bij de eerste boss waren, zijn we daar maar mee gestopt.

Heroic Mech ging niet door, en met de heroic SH daarna was er al een andere healer, dus voor mij geen plaats. Toen maar wat gaan questen, moet nogsteeds de 5000g zien te halen, nu op 3300g.

Vanavond weer Kara in.
Ik ben benieuwd wat we krijgen met Opera Event. Net even alle tactics gelezen. Nog niet een keer gedaan, maar BBW lijkt me het makkelijkste (iig voor ons, zonder warlock). En R&J lijkt me een pain in teh ass. Maar goed, we zullen zien. :)
BBW is een kutfight.. R&J heb ik al een heleboel keer gehad. goed opletten en appeltje eitje.. WoO is ook wel grappig. goed te doen imo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Zonder lock is Oz irritanter denk ik, geen fear voor roar. R&J is vrij makkelijk als je een paar purgers/interrupters hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Exitium op 03-12-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hunters hebben ook fear ;)
Werkt wat minder makkelijk met een 20 sec fear en 30 sec cooldown, maar its doable :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:00
BBW is ook easy, je moet gewoon je groep fatsoenlijk opstellen en de wolf zover mogelijk van je (ranged)groep tanken zodat er tijd genoeg is voor rangedmensen om weg te rennen, melee moet inderdaad wat meer attent zijn

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Atlas schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:27:
Werkt wat minder makkelijk met een 20 sec fear en 30 sec cooldown, maar its doable :+
Wie neemt er nou tegenwoordig nog hunters mee naar instances? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:27:
hehe werkt ook goed, alleen heb je dan een offtank nodig om hem bezig te houden die 10 seconden.
Was niet anders gewendt bij dat event, wel lullig is als je met the crone omhoog vliegt en dood dropt omdat je nog geen heal heb gehad en de crone alwel dood is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben maar eens een Hunter begonnen, eens kijken hoe dat speelt. Ben nu al op L13 en tot nog toe bevalt het goed. Ik heb mij nog niet echt verdiept in Hunter gear, maar dat is op dit moment ook nog niet belangrijk. Tis toch leather voorlopig :P Alleen waar ik mij wel een klein beetje in verdiept heb is de talent build. Ik stop eerst maar 20 punten in Marksmanship. En de rest in Beastmaster. Een survival build schijnt nogal pittig spelen zijn volgens div. guides.

Nog meer Hunters hierzo met wat ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:33:
[...]

waarom niet :S ?
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:37:
Nou ik ben maar eens een Hunter begonnen, eens kijken hoe dat speelt. Ben nu al op L13 en tot nog toe bevalt het goed. Ik heb mij nog niet echt verdiept in Hunter gear, maar dat is op dit moment ook nog niet belangrijk. Tis toch leather voorlopig :P Alleen waar ik mij wel een klein beetje in verdiept heb is de talent build. Ik stop eerst maar 20 punten in Marksmanship. En de rest in Beastmaster. Een survival build schijnt nogal pittig spelen zijn volgens div. guides.

Bm is de spec om te lvlen, gewoon je pet laten tanken (af en toe een heal) en zelf gaan dpsen. Bijna geen downtime.
MM is al wat moeilijker omdat je dan toch moet gaan beginnen met kiten en je zo nogal snel oom raakt en weer moet gaan drinken. Survival leuk voor lvl 70 maar niet om mee te lvlen. Je hebt niet veel aan improved traps als je aan het solo-en bent.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Laatst wel een leuke actie bij het opera event met R&J. We waren aan het nuken, maar blijkbaar gingen we iets te hard op Julienne waardoor ze op 5% zat en Romulo zat nog maar op 40%. Ik was samen met nog iemand anders Julienne aan het interrupten. Dus toen maar de beslissing genomen om 1 heal niet te interrupten waardoor ze zichzelf naar 35% healde. Dit zorgde ervoor dat ze weer op dezelfde hoogte zat als Romulo. Romulo naar 10% gebracht, switchen naar Julienne en daarna allebei tegelijk nuken. Wel leuk om van iedereen op ventrilo te horen dat ik dat netjes had opgelost :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hiero 1 , ben zelf met een bm build geleveld en later gerespecced naar BM met aantal punten in markmanship, speelt wel leuk :)

Levelen gaat wel rap met hunters vond ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

full BM is the way om hunter te levelen..

echt waar, MM is later pas leuk in raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nutteloze easymode class man! Eén macro spammen en tussendoor wat FD'en en je bent er. En dan dat fearknopje voor Opera!.

Hap hap hap! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:46:
[...]

Nutteloze easymode class man! Eén macro spammen en tussendoor wat FD'en en je bent er. En dan dat fearknopje voor Opera!.

Hap hap hap! ^^
Dan zou ik toch juist een hunter meenemen :P
Hoeven de anderen ook niet zoveel op te letten wat de hunter doet :P
Ik moet trouwens zeggen dat ik dat als hunter nog nooit heb gedaan, dat beestje fearen bij opera xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

[...]

Ice Trap kan toch verdomd handig zijn. Liever dat dan bijvoorbeeld Seduce van een lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

trasp, MD, MD, MD, melde ik MD al? toch een uitermate handige ability tijdens boss fights met verschillende phases met een agro dump

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hmm, sja probleem is dat wij waarschijnlijk weinig interrupts hebben voor Jul. En dus sowieso geen Lock voor Roar. Vandaar dat mij BBW het makkelijkste leek. Maar we zullen het allemaal wel zien, sowieso is iedereen nog blij met de Moroes kill. :)

En tsja, Maiden wordt voorlopig nog niets, aangezien we schijnbaar een Paladin nodig hebben, en daar hebben we er maar één van in de guild; die bijna nooit online is. Nouja is ook geen ramp, de meeste hebben sowieso nog wel iets betere gear nodig.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hap hap hap. :P Vond 't al stil hier, blij dat er wat leven is. :P

For the record, een goeie hunter is geweldig om mee te hebben als healer in 5 man instances (mob op healer? trap/pet//etc. En in raids zijn ze ook best lekker met MD, kiting in Hyjal, etc.

Edit: HoT's werken ook goed op Maiden, pala is erg handig maar niet noodzakelijk. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Exitium op 03-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:42:
[...]

ja hiero 1 , ben zelf met een bm build geleveld en later gerespecced naar BM met aantal punten in markmanship, speelt wel leuk :)

Levelen gaat wel rap met hunters vond ik
Ik had ook al wat ervaringen met de volgende chars: zie sig. Maar ik vond het met mijn Mage en Rogue ook wel fijn levellen, dat ging toch ook niet echt langzaam. Met mij 1e char. de Druid vond ik het wel echt langzaam gaan er waren dagen dat ik dacht dit schiet echt niet op. Maar dat was nog pre-TBC, toen was de feral tree nogal matig, toen had je echt veel down time, omdat je gedwongen was om veel punten in de balance tree te stoppen. Echt volgens mij waren Druids pre-TBC de class waar je het langzaamst mee vooruit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:59:
Echt volgens mij waren Druids pre-TBC de class waar je het langzaamst mee vooruit kwam.
Ik heb alleen Mage en Druid pre-TBC gespeeld, dus hoe het met andere classes zit weet ik niet, maar ik vond het levellen niet zo heel langzaam gaan met mijn Druid. Misschien ook omdat het niet mijn eerste char was, en dus al een aardig idee had hoe en wat mbt quests etc. En voor ik 60 was, kwam TBC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb mijn hunter ook pre tbc geleveld, maar het je heb je pet erbij die kan lekker tanken, dus dan kun je makkelijk mobs aan zonder dat je zelf damage krijg en kun je sommige mobs killen waarvoor je normaal een groep nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een laatbloeiertje he ;) Nee, mijn Druid speelde ik van af de launch van WoW op 11-02-2005. En toen waren de chars. die men speelde nog vollop in ontwikkeling en vaak zat er ook nog veel onbalans in bepaalde classes. Toen waren Rogue's echt nog de bom. :P In der tijd was je met daggers de man, vooral de barman shanker uit BRD was echt een killer dagger voor Rogues. Het ding was nog gruwelijker qua DPS, dan menigeen Epic dagger uit MC bijvoorbeeld. Tja, maar die tijden zijn helaas voorbij door de vele nerfs die Blizzard heeft gedaan. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:47

Damian

Insane Obtrusion

Iemand enig idee of er een simpel pluginnetje is, die je DPS realtime in beeld berekent. Ik wil graag weten wat de verschillende zwaarden/maces combo's doen voor dual wielding...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:21:
[...]

Een laatbloeiertje he ;) Nee, mijn Druid speelde ik van af de launch van WoW op 11-02-2005. En toen waren de chars. die men speelde nog vollop in ontwikkeling en vaak zat er ook nog veel onbalans in bepaalde classes. Toen waren Rogue's echt nog de bom. :P In der tijd was je met daggers de man, vooral de barman shanker uit BRD was echt een killer dagger voor Rogues. Het ding was nog gruwelijker qua DPS, dan menigeen Epic dagger uit MC bijvoorbeeld. Tja, maar die tijden zijn helaas voorbij door de vele nerfs die Blizzard heeft gedaan. O+
Haha klopt ja, ik liep best wel achter qua gear, maar in pvp was ik met mijn rogue nergens bang voor. Vooral druids waren grappig, gewoon te makkelijk om te killen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik heb geprobeerd een Orc Hunter te spelen maar vond het bij de Horde toch niet zo fijn als met een Ally, voelde me daar toch meer thuis. Dus heb nu voor het eerst een Night Elf gemaakt, wederom een hunter omdat ik hem toch erg fijn vond spelen. Moet ook zeggen dat ik een Night Elf en erg goed uitziend ras vind, ze zien er gewoon erg stoer uit. Ben benieuwd hoe het verder gaat als ik de contested area's in ga met mijn hunter.

Heeft iemand misschien een goede build om te levelen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Mwah, Account Created: 16 April 05 13:08 CEST ;)

Maar eerst Mage gegaan, heel casual gespeeld, toen een break van een aantal maanden, en daarna op een nieuwe server met een paar vrienden opnieuw begonnen. Toen een Druid. :)

Dus in dat opzicht wel laat, ik speel al heel lang maar vooral in het begin super casual. Sinds mijn Druid en wat IRL vrienden ben ik wel stukken meer gaan spelen overgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Damian schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:21:
Iemand enig idee of er een simpel pluginnetje is, die je DPS realtime in beeld berekent. Ik wil graag weten wat de verschillende zwaarden/maces combo's doen voor dual wielding...
Recount of combat stats van ct mod bijv.
Recount kan je vinden op http://files.wowace.com/ en combat stats op http://www.ctmod.net/
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:21:
[...]

De good old days ~ met de rogue gang ganken @ TM, iedereen met zijn 21/x/21 build met shankers, slechte gegearde mensen 2 shotten en niemand die een stunlock overleefde, want ja er waren geen diminishing returns ;D
Na de normalisations etc duurde het tot we mc op farm hadden en ik een perdition lootte om weer dezelfde dmg te doen ..... ;'(

Huilt nogsteeds een hunter elke keer als ik op het realmforum post dat het mijn schuld is dat hij geen warlock meer speelt omdat hij 24/7 ge-cc'ed werd ;D
Pre deathcoil era toen mensen nog daadwerkelijk enig idee nodig hadden als ze met een warlock pvp'de.
Waren in mijn mening toch de leukste tijden op wow , arena's etc is cool maar het wordt allemaal teveel hetzelfde atm. Ik hoop echt dat het outdoor pvp gebied in de nieuwe uitbreiding de moeite waard gaat zijn. Ik mis heel erg de extreme grief bg's van de tijd toen het nog server only was. Het is allemaal heel erg onpersoonlijk geworden met de tig realms in bg's.

[ Voor 65% gewijzigd door Ashilh op 03-12-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daroy schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:26:
Heeft iemand misschien een goede build om te levelen?
BM! Full Beast master is het makkelijks om mee te levelen. ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al is dat je mening, je weet zelf ook wel dat mensen hier minder vrolijk op gaan reageren. Zie ook je PM.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats een topic report ipv er zelf op in te gaan. Dit vervuilt het topic alleen maar.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Plaats een topic report ipv er zelf op in te gaan. Dit vervuilt het topic alleen maar.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook al vanaf het begin, maar ik als eerst een pally geleveld tot 42 en daarna zo'n 7 maanden gestopt omdat ik niet meer kon spelen en daarna ook begonnen met een hunter.
Ben zelf ook een langzame lvler dat betreft, had eigenlijks een maand of 4 voor tbc mijn eerste 60 :P
Maar vond mijn hunter wel leuk om te levelen, ondanks het feit dat bij mij op de server een overkill was aan hunters en dus niet echt makkelijk was om een instance groep te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Laatst online: 27-06 14:28
Ben met mijn Warrior lvl58 gedinged, gelijk naar outland gegaan.. Zit wel met een vaag problem ik kan niet naar of vanaf Shattrath vliegen?? En ik heb wel de FP in Thrallmar.. Zal dan wel pas vanaf lvl 60 kunnen ofzo..
Wat is eigenlijk een goede build om in Outland the lvl'en? Ik ben nu Arms.. Zit er over te denken om Fury te gaan met 2 van deze:
http://www.wowhead.com/?item=25823

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Janspj schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:48:
Ben met mijn Warrior lvl58 gedinged, gelijk naar outland gegaan.. Zit wel met een vaag problem ik kan niet naar of vanaf Shattrath vliegen?? En ik heb wel de FP in Thrallmar.. Zal dan wel pas vanaf lvl 60 kunnen ofzo..
Wat is eigenlijk een goede build om in Outland the lvl'en? Ik ben nu Arms.. Zit er over te denken om Fury te gaan met 2 van deze:
http://www.wowhead.com/?item=25823
Volgens mij moet je FP in Falcon Watch ook hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

^^ Too slow :P

Zelf ben ik fury met wat punten in arms geleveled. Met flurry ram je zo door mobs heen :). Twee goede one-handers is imho wel het beste met fury en daar zal je met die twee axes veel plezier mee hebben ;).

[ Voor 185% gewijzigd door Jerry op 03-12-2007 12:57 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Die in Shatt zelf is ook wel handig gok ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Ik denk dat je hier iets aan toe moet voegen :

wie neemt er nou tegenwoordig een hunter mee naar een kara-raid zonder misdirect geleerd te hebben.

Ik voor het eerst Netherspite tanken, vragen we aan hunter om een misdirect pull.
Rent de hunter naar nertherspite, pulled en doet feign death (dat was zijn misdirect pull)

Daarna 8 keer moeten zeggen dat hij zijn pet op passive moet zetten, is erg leuk zijnde dat je als warrior een hunter met pet op growl aan naast je hebt staan als je pulled.

Zulk soort hunters zorgen mijns inziens voor een slechte naam voor hunters, terwijl een goede hunetr die zijn class en abilities beheert zo'n goede aanvulling kan zijn op de raid.

Wel leuk waren de complimenten nadat we hem neer hadden, een groep met alleen maar alts en nieuwe mensen zonder kara-experience deden het beter dan de raidgroep waar ik in zat voordat ik de groep verliet.

Wat moet ongeveer de aim zijn om Prince te killen qua stats :
Ik heb 12.5k unbuffed, kwam raidbuffed zo uit rond 15k (geen paladins en warlockbuff verlies ik door de afstand) en ik kreeg te horen dat ik in P2 niet meer op te houden was, ik gebruikte elke keer shieldblock wanneer hij van GCD af was.

[ Voor 12% gewijzigd door sabriel op 03-12-2007 12:59 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:57:
[...]

Ik denk dat je hier iets aan toe moet voegen :

wie neemt er nou tegenwoordig een hunter mee naar een kara-raid zonder misdirect geleerd te hebben.

Ik voor het eerst Netherspite tanken, vragen we aan hunter om een misdirect pull.
Rent de hunter naar nertherspite, pulled en doet feign death (dat was zijn misdirect pull)

Daarna 8 keer moeten zeggen dat hij zijn pet op passive moet zetten, is erg leuk zijnde dat je als warrior een hunter met pet op growl aan naast je hebt staan als je pulled.

Zulk soort hunters zorgen mijns inziens voor een slechte naam voor hunters, terwijl een goede hunetr die zijn class en abilities beheert zo'n goede aanvulling kan zijn op de raid.

Wel leuk waren de complimenten nadat we hem neer hadden, een groep met alleen maar alts en nieuwe mensen zonder kara-experience deden het beter dan de raidgroep waar ik in zat voordat ik de groep verliet.

Ik heb 12.5k unbuffed, kwam raidbuffed zo uit rond 15k (geen paladins en warlockbuff verlies ik door de afstand) en ik kreeg te horen dat ik in P2 niet meer op te houden was, ik gebruikte elke keer shieldblock wanneer hij van GCD af was.
Zulke hunters zijn altijd wel grappig om te zien :P
Ook een keer gehad dat ik in heroic mechanar misdirection op de priest moest casten van de tank :P
Was niet echt een snuggere tank (of hij begreep niet wat het deed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Lock kan z'n imp gewoon in je buurt parkeren hoor, jij hebt er meer aan dan hij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ben nu bezig mijn shaman weer eens te lvl 'en vanaf 61. Heb nu eerst wat BG's gedaan om 2 high warlord slicers te halen. Daar kan ik dan tot level 68 mee spelen. (enhancement shaman).

AV is nu alleen maar rushen, en geeft zo'n 1000 HP per uur. Dus heb mijn beide lvl60 epics binnen 24 uur gehaald. ez mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:44:
[...]

:X wat is de fout om een eigen mening te hebben, en hoe ik het spel interpreteer 7(8)7
En waarom behoren hunters niet tot een goeie class volgens jou ? Je kan wel dood leuk je mening neer zetten maar we verwachten er ook een uitleg/reden erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:35:
[...]
Hunters zijn echt ez mode a. om te spelen en b. om te lvl'en.

Ik zie hunters als mensen die te lui zijn voor mensen om een goede class te lvl'en en daar moeite voor te doen!
Mischien zijn ze makkelijk te lvl'en maar makkelijk om goed onder de knie te krijgen echt niet. En dat laatste geld voor alle classes imho.

Alsof voorbeeld pali bubble/lock fear gebruiken zoveel inteligentie nodig heeft :).

Had eerst een mage en ben gererolled naar hunter. Waarom? Omdat je veel leukere dingen kan doen met die pet/traps en heb er veel meer plezier mee in bg's. Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en dat is totaal niet erg. :>

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 03-12-2007 13:08 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:02:
[...]

Zulke hunters zijn altijd wel grappig om te zien :P
Ook een keer gehad dat ik in heroic mechanar misdirection op de priest moest casten van de tank :P
Was niet echt een snuggere tank (of hij begreep niet wat het deed)
Dat is altijd leuk om de raid wakker te houden. Gewoon een misdirect casten op iets cloth-achtig. Zie je zo in /g "Misdirection cast on [insert naam van mage here]". Toen werd iedereen weer wakker :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:58:
Hap hap hap. :P Vond 't al stil hier, blij dat er wat leven is. :P

For the record, een goeie hunter is geweldig om mee te hebben als healer in 5 man instances (mob op healer? trap/pet//etc. En in raids zijn ze ook best lekker met MD, kiting in Hyjal, etc.

Edit: HoT's werken ook goed op Maiden, pala is erg handig maar niet noodzakelijk. :)
over happen gesproken.. healende hunter? (behalve een bandage of zn pet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:07:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld : Een hunter mee te hebben, met zichzelf als healer, zodat de hunter een mob kan trappen die hem "de healer" aan het meppen is ;) Is ook wel duidelijk leesbaar volgensmij ;)

Edit: Volgensmij heb ik net gehapt :X :9

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:04:
[...]

Mischien zijn ze makkelijk te lvl'en maar makkelijk om goed onder de knie te krijgen echt niet. En dat laatste geld voor alle classes imho.

Alsof voorbeeld pali bubble/lock fear gebruiken zoveel inteligentie nodig heeft :).

Had eerst een mage en ben gererolled naar hunter. Waarom? Omdat je veel leukere dingen kan doen met die pet/traps en heb er veel meer plezier mee in bg's.
De meeste beginners pakken zich een hunter, kijk ik vind er geen bal aan 1x geprobeert lvl 12 had ik er geneog van.

Nou heeft een maat van me 2x lvl 60 hunter 1x lvl 70 hunter, (azjol nerub Mathers, op dreanor Crown, en op maghiteron rolmodel) hem bezig gezien, en ik ook gespeelt. Het was saai (vond IK). Een hunter doet hoeveel aanvallen? volgens mij 3 a 4. Allemaal aan1 te maken dmv een macro (hebben meer classes zoals boven mij al omschreven).

Maar dan pak ik mijn favo class, Warrior, leer eens tanken, ben je een stuk langer mee bezig. met hoe en wat je moet doen.

Maar zoals ik al eerder zei, om geen flame wars uit te lokken

tis mijn eigen mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:03:
[...]

En waarom behoren hunters niet tot een goeie class volgens jou ? Je kan wel dood leuk je mening neer zetten maar we verwachten er ook een uitleg/reden erbij.
Vind ik ook wel, geef idd een goede onderbouwing waarom de Hunter ( een lazy class is?) Dan is een Rogue ook een lazy class, steeds cs,ss,ss,ss,ks,eviscarete spammen :P Enzo kunnen we ook nog wel een paar open deuren intrappen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Atlas schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:06:
[...]

Dat is altijd leuk om de raid wakker te houden. Gewoon een misdirect casten op iets cloth-achtig. Zie je zo in /g "Misdirection cast on [insert naam van mage here]". Toen werd iedereen weer wakker :+
flikken ze mij wel eens :P maar dat werkt alleen niet :+ , sct en ik merk et zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
[...]

Ik hap niet en Deadly had inderdaad gelijk. :P Toen Arcatraz nog gigantisch irritant was hadden we een guildrun, hadden een (inmiddels gererollde) hunter mee. Bij het eerste stuk (met die 10+ kleine gevallen) had ik er altijd wel één of twee op me door healing aggro. Hunter stond een yard of 20 schuin achter me en wist me die run compleet clean te houden. Een goeie hunter is echt heerlijk wat dat betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Je hp is goed genoeg, ik zit zelf op 13.1 unbuffed. Hoe is je armor en defense?
Hoeveel healer hadden jullie? Wij hebben standaard 3 healers op Prince.
Het kan ook zijn dat je healers nog niet helemaal goed gegeared zijn waardoor ze te weinig healing kunnen doen.
Ook is het belangrijk als tank om al je debuffs up te houden: Demoralizing Shout + Thunderclap. Deze zorgen ervoor dat hij ietsje minder snel/hard slaat. Uiteraard ook Commanding Shout up houden, maar ik neem aan dat je dat wel doet ;).
Zelf slik ik in de 2de fase ook 1 of 2 ironshield potions welke ervoor zorgen dat je minder damage krijgt. En vergeet geen healthstones/healthpotions/Last stand/shield wall als het echt hectisch wordt.

Af en toe zal je nog wel een keer wat rare dingen tegenkomen waardoor je binnen 1/2 seconde(s) een paar crits krijgt. Zelf had ik laatst, 3k+3k+3k+4k crits binnen 1 seconde (terwijl ik de eerste aanval nog blockte met m'n shieldblock) :X. Dat is (bijna) onmogelijk te healen :P.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 03-12-2007 13:19 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:06:
[...]

hehe das ook wel mooi ja :) beetje mages pesten.

Het is wel grappig om een hunter te spelen.
Ik vond het trappen in instances altijd leuk :) mits het goed gaat
Zijn altijd mensen die net je trapped mob weer hitten en dan moet jij hem maar weer trappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
lethalnl schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:12:
flikken ze mij wel eens :P maar dat werkt alleen niet :+ , sct en ik merk et zo
Iedereen merkt 't zo. *[Random mob] Melee Crit [You] *7691* :P
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:10:
Maar dan pak ik mijn favo class, Warrior, leer eens tanken, ben je een stuk langer mee bezig. met hoe en wat je moet doen.
Toevallig pas een discussie op TS gehad over tanken/healen/DPS'en in raids. (moet toch wat te doen hebben tijdens ZA :P) De twee tanks die er waren, waaronder de MT, zeiden dat ze tanken saai vinden om te doen. MT zit liever op z'n mage, onze RL (mage) zou liever een healer hebben, etc, etc. :)

Zeggen dat ze easymode zijn blijft nubish tho. Geen enkele class is easymode als je 't goed wilt doen.

Edit: @ hieronder, vergeet devastate en revenge niet. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 03-12-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
[...]

De meeste beginners pakken zich een hunter, kijk ik vind er geen bal aan 1x geprobeert lvl 12 had ik er geneog van.

Nou heeft een maat van me 2x lvl 60 hunter 1x lvl 70 hunter, (azjol nerub Mathers, op dreanor Crown, en op maghiteron rolmodel) hem bezig gezien, en ik ook gespeelt. Het was saai (vond IK). Een hunter doet hoeveel aanvallen? volgens mij 3 a 4. Allemaal aan1 te maken dmv een macro (hebben meer classes zoals boven mij al omschreven).

tis mijn eigen mening
ja want door een hunter tot 12 te lvlen en even op iemand anders' hunter te spelen krijg je een correct beeld van hoe een class te spelen |:(
en wat is er moeilijk aan tanken? sunder, thunderclap en HS spammen? :Y)
doe es normaal aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:35:
[...]

Hunters zijn echt ez mode a. om te spelen en b. om te lvl'en.

Ik zie hunters als mensen die te lui zijn voor mensen om een goede class te lvl'en en daar moeite voor te doen!
Juist, jij snapt het. Kom met goede argumenten en de volgende keer zal ik happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan ben ik het spel verkeerd aan het begrijpen, of heb ik gewoon een goede vaste party, want ik heb zelde tot nooit agro als healer.

Als ik al agro heb heb ik een hamertje van gerechtigheid en in die tussen tijd is de warrior allang bij mij. Maar het zal wel allemaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

tis mijn eigen mening
Ik gebruik wel meer in raids. Misdirection (+ Aimed shot, arcane en Distracting voor maximale agro) , Macro van Steady + auto shot en kill command tussendoor. Arcane en Multishot tussen deze macro door (ik ben dan ook MM hunter). Traps, Imolation trap op single boss fights. Freezing trap als er een trap target is, Mend pet om m'n pet in leven te houden. Scorpid sting altijd op single mobs (-5% hit chance), m'n trinkets + Rapid fire. Faint death als ik teveel agro heb, wisselen van aspect als ik oom kom te zitten. Moet ik nog door gaan ?
Dit zijn echt wel meer als 3-4 dingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]
Gebruik de USE functie van je trinkets !

Hiermee heb ik ook Prince getanked, met 4 healers (2 mains en 2 alts, dus effectief wrs 3) : http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Outland&n=Cisqo

Trinkets in phase 2 gebruiken en zoveel mogelijk gebruiken. DPS ook hun trinkets en cooldowns laten bewaren voor phase 2 om dat zo snel mogelijk achter de rug te krijgen.

En veel geluk hebben met de infernals in phase 2 :)

Dan is 't goed te doen.

Ik zie trouwens dat ik in phase 2 een andere trinket had equipped dan Figurine of the Collussus (daar heb je namelijk bar weinig aan). Weet even niet meer welke precies.

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 03-12-2007 13:23 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:20:
[...]

Dan ben ik het spel verkeerd aan het begrijpen, of heb ik gewoon een goede vaste party, want ik heb zelde tot nooit agro als healer.

Als ik al agro heb heb ik een hamertje van gerechtigheid en in die tussen tijd is de warrior allang bij mij. Maar het zal wel allemaal.....
Hmm, dat is dan blijkbaar alleen in-game :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je crits krijgt van prince doe je toch iets niet goed met je critimmunity..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evil_Kroki schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:19:
[...]

ja want door een hunter tot 12 te lvlen en even op iemand anders' hunter te spelen krijg je een correct beeld van hoe een class te spelen |:(
doe es normaal aub...
wat zou je zeggen, sunder, thunderclap, taunt, revenge,shield slam, shield bash en ga maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
*knip* - als je iets ziet wat je niet bevalt, plaats dan een topic report
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:21:
[...]
Ik gebruik wel meer in raids. Misdirection (+ Aimed shot, arcane en Distracting voor maximale agro) , Macro van Steady + auto shot en kill command tussendoor. Arcane en Multishot tussen deze macro door (ik ben dan ook MM hunter). Traps, Imolation trap op single boss fights. Freezing trap als er een trap target is, Mend pet om m'n pet in leven te houden. Scorpid sting altijd op single mobs (-5% hit chance), m'n trinkets + Rapid fire. Faint death als ik teveel agro heb, wisselen van aspect als ik oom kom te zitten. Moet ik nog door gaan ?
Dit zijn echt wel meer als 3-4 dingen.
Inderdaad en dan ook nog eens zorgen dat je geen autoshots vertraagd omdat anders je dps meteen 200+ dps dropped.

@ Atlas was dat toevallig Phairmane op Ironheart? ^^

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

FireAge schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:22:
[...]

Hmm, dat is dan blijkbaar alleen in-game :Y)
lol, qft. :)

Anyway, volgens mij is elke class gewoon lastig wanneer je deze op level 70 goed wilt spelen. Natuurlijk heeft iedereen zo zijn favo class, en dat is maar goed ook. Persoonlijk moet ik niet aan tanken denken (heb het t/m 68 af en toe gedaan met mijn Druid), geef mij maar Healing of ranged dps; vandaar ook mijn nieuwe alt, een Warlock. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Make my day ! :')

Respect voor die hunter. Waarschijnlijk wist hij het allemaal niet zo goed en probeerde hij toch een invulling aan zijn taak te geven.

Hunter: Hmm, misdirect. Wat zal dat zijn? Opzich.. er naar toe rennen, aggro pakken en FD'en. Mis.. direct.. Ja dat is het, hij mist direct ! :D
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:12:
[...]

Vind ik ook wel, geef idd een goede onderbouwing waarom de Hunter ( een lazy class is?) Dan is een Rogue ook een lazy class, steeds cs,ss,ss,ss,ks,eviscarete spammen :P Enzo kunnen we ook nog wel een paar open deuren intrappen. ;)
Hey :( .

Het is geen ballet. Eviscerate is een hele leip-geanimeerde finishing move ok ;(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat dacht je van de traps die veel te snel weer breken :s

Maar als je lekker bezig bent kan je als hunter met meerder mobs bezig zijn.
1 trappen/re-trappen/re-re-trappen, andere mob offtanken op je pet en dan zelf
flink dps'en op de toegewezen targets.

Of het assisten op healers met je pet

Misdirection pulls op tanks.

Heerlijke class om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
net een bagger groep zeg, ff die shattered halls daily doen

tank....volgens mij nooit gehoort van meerdere mobs tanken, healer kreeg constant aggro (waarna ik mijn deathcoil weer op cooldown moest gooien om hem te redden)

en de healer, een paladin die was ook niet al te goed

het was toch wel een mooi voorbeelt, doe geen pugs
want idioten in pvp epix blijven idioten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

redfoxert schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:22:
[...]

Gebruik de USE functie van je trinkets !

Hiermee heb ik ook Prince getanked, met 4 healers (2 mains en 2 alts, dus effectief wrs 3) : http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Outland&n=Cisqo

Trinkets in phase 2 gebruiken en zoveel mogelijk gebruiken. DPS ook hun trinkets en cooldowns laten bewaren voor phase 2 om dat zo snel mogelijk achter de rug te krijgen.

En veel geluk hebben met de infernals in phase 2 :)

Dan is 't goed te doen.
Idd, vergeet je trinkets niet :P. Zelf gebruik ik ze elke keer als ze van cooldown af zijn.
Deze twee gebruik ik: Adamantine Figurine & Dabiri's Enigma.
doe es normaal aub...
Ah nu wordt het interessant :Y). Sunder is niet meer nodig, want die wordt nu automatisch toegevoegd door Devastate ;). Maar je vergeet, shield slam, shield block, thunderclap, devastating shout, commanding shout en revenge :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
[...]
Pre TBC zonder md was de truc inderdaad ga in de buurt van de tank staan, en probeer max range de mob te agroen, en FD al;s de mob vlak bij is zodat de tank de agro kan pakken, of slowing trap plaatsen, aimed shot en dan als een dolle naar de tank rennen en FD'en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals: adem in, adem uit.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaats een topic report, ga er niet zelf op in.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

eendje schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:24:
als je crits krijgt van prince doe je toch iets niet goed met je critimmunity..
Crushing immune wordt je als warrior pas als je shield block up hebt (of als je passive crushing immune bent, maar dat lukt je nog niet in Tier 4 gear). Enige probleem is alleen dat je shield block een cooldown heeft. Prince slaat zo snel dat je altijd wel een paar crushing blows krijgt als je shield block weggeslagen is en je shieldblock op cooldown is.

Verkeerde naamgeving, het moet zijn crushing immune en niet crit immune :X. Crit immune ben je idd als je je defense op 490 of hoger hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door Jerry op 03-12-2007 13:49 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:26:
[...]

Make my day ! :')

Respect voor die hunter. Waarschijnlijk wist hij het allemaal niet zo goed en probeerde hij toch een invulling aan zijn taak te geven.

Hunter: Hmm, misdirect. Wat zal dat zijn? Opzich.. er naar toe rennen, aggro pakken en FD'en. Mis.. direct.. Ja dat is het, hij mist direct ! :D

[...]

Hey :( .

Het is geen ballet. Eviscerate is een hele leip-geanimeerde finishing move ok ;(
I know ;) Was alleen bedoeld, als voorbeeld voor zogenaamde easy classes. Zoals een zekere user beweerde over Hunters. Geen enkele class is namelijk easy in endgame, daar komt namelijk toch iets meer bij kijken, namelijk doordachte tactieken in Raids, maar ook in PvP-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nightcore, niet om het een of ander, maar sinds jij hier bent zie ik dat mods nogal veel ingegrepen hebben. Ik kan me voorstellen dat ze op een gegeven moment zoiets hebben van: weet je, dit schiet niet op, we bannen hem.

Dan kan je hier niet meer reageren. Is dat wat je wil? :)
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:39:
[...]

I know ;) Was alleen bedoeld, als voorbeeld voor zogenaamde easy classes. Zoals een zekere user beweerde over Hunters. Geen enkele class is namelijk easy in endgame, daar komt namelijk toch iets meer bij kijken, namelijk doordachte tactieken in Raids, maar ook in PvP-en.
Haha dat bedoelde ik niet. Ik wist dat je niet serieus was, daarom ging ik er niet inhoudelijk op in. Wat wel echt een kwalijke zaak is dat je de finisher "Eviscerate" "Eviscarete", noemt. Alsof het ballet is !

Dat kan niet he :(

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

in mijn ogen is iedere class makkelijk te spelen alleen het goed spelen is een kunst en dat geld voor iedere class.
Dan heb ik het nog niet eens over welke knoppen je moet drukken maar alleen al waar je gaat staan.

Als voorbeeld bij prince, kijk je of er infernals komen en welke kant je op kan lopen, denk je aan de range met de healers, hou je zijn enfeeble in de gaten, spaar je je trinket of healthstone/pot voor dat moment of vergeet je het door de chaos.

Die regels gelden voor iedereen en dat is eigenlijk overal.
Jerry schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:38:
[...]

Crit immune wordt je als warrior pas als je shield block up hebt (of als je passive crit immune bent, maar dat lukt je nog niet in Tier 4 gear). Enige probleem is alleen dat je shield block een cooldown heeft. Prince slaat zo snel dat je altijd wel een paar crits krijgt als je shield block weggeslagen is en je shieldblock op cooldown is.
crit immune word je met 490 defense, waar jij het over hebt zijn crushes die kan je voorkomen door shield block of idd passive immune ervoor te worden. En beetje warrior heeft 490 def en helaas hebben veel tanks veeeeel teveel defense zelfs terwijl dat bijna nutteloos is (0.04% dodge block parry).

[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 03-12-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
Over een tijdje mn account maar weer eens activeren. Hopelijk hebben ze de warlock dan weer een beetje gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:40:
Nightcore, niet om het een of ander, maar sinds jij hier bent zie ik dat mods nogal veel ingegrepen hebben. Ik kan me voorstellen dat ze op een gegeven moment zoiets hebben van: weet je, dit schiet niet op, we bannen hem.

/Signed

Zou 't zonde vinden maar let wel een beetje op wat je post en geef anderen ook de ruimte om hun mening te posten en respecteer die.

WTS GROUPHUG!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:40:

Of het topic gaat dicht. :o

Trouwens, Nawa, volgens mij heb jij in het begin ook nog wel eens dingen gepost die je nu, laat ik zeggen, anders zou schrijven. Is het niet? ;) Je was toch wel een beetje eigenwijs, waar het nodige tegengas op kwam, als ik me niet vergis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:43:
[...]

/Signed

Zou 't zonde vinden maar let wel een beetje op wat je post en geef anderen ook de ruimte om hun mening te posten en respecteer die.

WTS GROUPHUG!!
/hugs.

Jij bent erbij dalijk op je spriest bij ZA?
OkkE schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:44:
[...]

Trouwens, Nawa, volgens mij heb jij in het begin ook nog wel eens dingen gepost die je nu, laat ik zeggen, anders zou schrijven. Is het niet? ;) Je was toch wel een beetje eigenwijs, waar het nodige tegengas op kwam, als ik me niet vergis. :)
Klopt. Ik dacht eerst ook dat ik het "beter" wist. Ondanks ik op sommige punten wel gelijk had, en veel misverstandjes veroorzaakt werden doordat mijn post niet goed geinterpreerd werd, was het wel slim om even te verdwijnen, het spel goed te leren kennen, en vervolgens als pro rogue terugkomen :+

En dan nog weet ik niet alles (Hydra die mij verbeterde bijvoorbeeld)

Weet bijvoorbeeld nog dat ik die talent trees bekeek en dacht dat expose armor erg goed was en dat iedereen die moest hebben. Ondanks iedereen zei van: Opzich goed, maar geen 1 rogue zal die talent nemen, was ik er van overtuigd dat er veel mensen waren die hem hadden.

Achja :+

Overigens is expose armor wel erg interessant met een druid tank :P

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:27
OkkE schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:44:
[...]

Ik ken Nawa niet maar als ik de dingen zo lees is volgens hem alles wat niet Rogue is 'not done' dus eigenwijs wat dat betreft zal ie nog steeds wel zijn ;)

@ Nawa, dit is geen aanval, ik probeer alleen de stemming een beetje terug te brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bosmonster schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:43:
Over een tijdje mn account maar weer eens activeren. Hopelijk hebben ze de warlock dan weer een beetje gefixed.
Lock fixen? Ze doen het hardstikke goed in PvE en ik hoor m'n guildies niet anders dan huilen dat de lock een @^^$@# class is die generfed moet worden. (ik zal de diverse ziektes achterwege laten)

Wat zou er aan gefixed moeten worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
doe es normaal aub...
Zorgen dat je je rage dusdanig manged that je geen enkele white hit hebt, elke niet heroic strike is verlies van tps. Terwijl je shieldblock en revenge op cd houdt, terwijl je je rage uitschieters dumpt op shield slams en er tussen eenin een devastate weeft om sunders erop te houden.
Rage rekenen voor het eropnieuw opdoen van thunderclap/demo zonder in probs te komen.

Dit alles terwijl je goed op je hp let en klaar bent om op problemen bij healers te reageren en eventuele bewegings patronen.

Of nog erger 4/5 mobs tegelijk moeten tanken in situaties waar er flink gehealed moet worden en of aoe plaats vind.

PVE tanken is de rol die het meeste concentratie vergt, er is een wereld van verschil tussen iemand die daadwerkelijk zit op te letten en wie niet.
In high end pve guilds zitten de tanks op een marginale voorsprong tps wijs op dps class's , je hebt elke seconde de hete adem in je nek van een stel mongoloide warlocks/rogues/mages/hunters die hun best doen om stompzinnige hoeveelheden dps te doen. En er meestal redelijk goed in zijn.

Het laatste pve gevecht ingame atm is een tank nachtmerrie in p2 als je 2 flame elementals moet tanken bij iIllidan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jerry schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:38:
[...]

Crit immune wordt je als warrior pas als je shield block up hebt (of als je passive crit immune bent, maar dat lukt je nog niet in Tier 4 gear). Enige probleem is alleen dat je shield block een cooldown heeft. Prince slaat zo snel dat je altijd wel een paar crits krijgt als je shield block weggeslagen is en je shieldblock op cooldown is.
moet je niet crit immune en crushing blow immune door elkaar halen want dat zijn nl 2 verschillende dingen... Crit immune is zeer eenvoudig te halen met kara en prekara gear. Crushing immune niet nee, maar daar had je het niet over :)

blup

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!