Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 140 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.430 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Mektheb schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:12:
[...]

Aaah kk thanks :D , ( op ze wow's ) dat vind ik echt top :D ,

Kunnen jullie Beide ff je Ingame Name zeggen schrijf ik hem ff op in me PDA en ga ik dit weekend een Char maken :)

( mijn ingame name word Mektheb )

:D

EDIT : Volgens mij kijk ik met me neus ( je sig 8)7 )
Voeg de volgende naam ook maar toe aan je friendslist ( Kenjira dat is m'n paladin die ik aan 't levelen ben)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:54:

[...]

Ohja tuurlijk, dat zei je nog :P

En update je roster. Is ook 1 van de voorwaarden om member te worden.

Ik had me ridingcrop niet equiped. Droeg bloodlust/skyguard exalted trinket. Ik had wel die apexis blabla buff. Ik weet niet of dat ook effect heeft in de lucht?

Het zag er wel erg droog uit dat die sbolt precies manouvreerde zoals ik deed.

Die skyguard trinket is ook een partij imba jongen. Hij procced VAAK (50% kans he :9 30 sec duration).

Ik had gister dat ding zowat constant aan, en mongoose was ook lief en was ook bijna constant dual up. Samen met me hitfood kwam ik op de volgende stats uit.

AP: 2239
Hit: 247 (buffood ja)
Crit: 33,5%

Oh dat grindde heerlijk kan ik je zeggen >:)

Over hemo kan ik je wel vertellen dat je zou mogen respeccen. Je bent in principe vrij om te doen en te laten wat je wilt. Als de guild wilt dat je respecced wordt dat wel gevraagd.

Ik heb zelf ook hemo geprobeerd toen ik die Mace kreeg uit nagrand (die blauwe met 2 spikes), en het is vet hoor. Je hit echt hard en het gaf ook een grappig geluid als je hemmo'de :P
Maar als ik eerlijk ben, zijn van alle specs die ik gespeeld heb (allemaal gangbare eignelijk), mutilate/shadowstep (met daggers) het leukste.

Combat dagger is goed te doen, maar by far effectiever dan de 2 leukste. Aangezien ik daggers toch het leukste vind en dps belangrijk vind was mijn keuze op combat dagger gevallen.

Voldoet nog steeds prima. De fun scaled echt goed met je gear namelijk :P

Hopelijk was de quality time het brak zijn waard trouwens O-)
Roster update ik 1 x in de week dus dat komt wel goed. Ik zal eerst wat arena of AV moeten doen om honor te farmen voor de zwaarden, eerder dan dat ik die heb zal ik niet respeccen.

De quality time was het dubbel en dwars waard haha!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:18:
[...]

Ik speel met mijn lock samen met een Mage, en dat gaat wel lekker, behalve als hij Arcane Spec heeft, want dat ging gisteren echt bagger :'( . Toen hij frost was wonnen we lekker veel, ben Affliction lockje.
mage tegen rogeu = dode mage
lock tegen retri/prot pally = dode lock (althans in pvp toen ik nog retri/prot was)

maar daarin kan ik me vergissen

en hoe sterk is de combo druid/shammy ? 2 hevige dps en kunnen zichzelf echt goed healen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekkie

Gister weer ff SSC ingegaan en Fathomlord en Hydross ff naar de eeuwige jachtvelden gestuurd, en we hebben dus officieel nog 2 bosses left in SSC (aangezien we fathom nu ook op farm hebben) en nog 2 over in The eye (al'ar en lootreaver down) *O*

We richten ons in principe alleen nog maar op SSC op het moment.
Zondag voor het eerst die blinde mafkees ff een bezoekje brengen en ik heb het gevoel we volgende week ook vash gaan zien :)

Daarna weer foccusen op TK en dan BT/Mount hyal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 12:15
cls schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:57:
Btw ik vroeg me iets af over arena ratings nu.

Je hebt 1850 PERSONAL rating nodig om items te kopen, nu begrijp ik dat dit anders gecalculeerd wordt en dat dus die personal rating hoger of lager dan je eigenlijke grouprating kan komen..

Nu vraag ik me af, werkt het ontvangen van arena points nog steeds op dezelfde manier? 30% games played nodig en de punten liggen aan de group rating? Of zit hier de personal rating ook in verwerkt?
Wil niet spammerig overkomen, maar weet echt niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Rogue / Mage / Priest is echt een uber combi in 3vs3.
Rogue+mage hebben erg leuke buffs gekregen in 2.3 en PI van de priest maakt de mage echt dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek (ik moet er ook maar eens aan geloven)

Tot afgelopen maandag was mijn kara-ervaring beperkt tot een keer wat paardjes slopen vlak na de ingang met een paar guildies en een aantal whipes op de Maiden met een guild dat wat problemen heeft om kara-groepen compleet te krijgen. Maandag vroeg datzelfde guild me weer of ik kon helpen, dit keer met het Opera-event. Tot daar was alles al gecleard dus de voorgaande bosses heb ik nog steeds niet gezien :S

Opera-event was Oz. Mijn taak (lock) was: Roar chainfearen, Strawman volblaffen met fire spells en mn imp erop zetten en verder Dorothy nuken in de tijd die ik over had.

Ondanks de gebrekkige kara-ervaring van de hele groep (op de RL na had niemand Oz eerder gezien) was het een perfect kill: op mn imp na niemand dood.

Binnen tien minuten was ik terug in Shatt, MET mn eerste Kara drop: heb Trial-fire Trousers mogen lewten! *O*

Helaas viel daarna de raidgroup meteen uit elkaar, blijkbaar was er afgesproken dat ze na Opera zouden kappen voor die dag. Maargoed, iig een leuke klus gedaan en binnen 10 minuten een goede gear upgrade gehad.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Iemand wat tips voor een beginnende arena speler?

Ik ben een team begonnen met een Rogue. Speel zelf een lock. We hebben allebij weinig ervaring als het op PvPen aankomt.
Tot dusver hebben we flink op onze kont gekregen dus we doen ergens iets goed fout.

Stel je hebt een dps/heal team tegenover je staan.
Moeten we eerst de healer downen of CC ik deze en focussen we ons op de DPSer?

Er zijn vast do's and dont's in Arenas dus alle tips zijn welkom :)

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Waar ik trouwens erg aan moet wennen, is dat quest-givers nu ook een geel vraagteken krijgen wanneer je de items die je in moet leveren in je bank hebt. In het begin erg wennen. Dan zie ik dat ik een quest in kan leveren, maar kan ik 'm toch niet completen. Nu weet ik dat ondertussen, maar de eerste paar keer zat ik "een vraagteken als ik niets kan inleveren?". :)

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 30-11-2007 11:36 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 16:39
OkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:50:
Lief dagboekje,

Gister Moroes down! Woohoo! De trash er voor leverde deze keer ook eindelijk geen problemen op, waar we normaal ook nog wel eens wilde wipen. Eerste try op iets van 81%, daarna een va 54% en de 3e try ging die neer. :D Picture (Ik ben die met de oranje muts en gele staff)
Gratz dude.
Welke tabard heeft die Draenei in het midden aan? Die roodachtig gekleurde tabard.

Lief dagboek. O+
Vanochtend had ik nog even wat tijd voordat vrouwlief en dochterlief ook klaar waren voor vertrek (ik vind het dus totaal niet erg dat vrouwen kunnen treuzelen en zich uren kunnen afvragen wat ze aan moeten doen :D ) en ben ik de daily cookin quest gaan doen, de soep maken in Nagrand was het, zo voor elkaar, hs naar Shat, even lower city in, inleveren.... nu zat er dan eindelijk het recept 'Spicy Hot Talbuk' in de krat! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:21:
[...]

mage tegen rogeu = dode mage
lock tegen retri/prot pally = dode lock (althans in pvp toen ik nog retri/prot was)

maar daarin kan ik me vergissen

en hoe sterk is de combo druid/shammy ? 2 hevige dps en kunnen zichzelf echt goed healen
Hoe kan een lock nu problemen hebben met een prot pally? Ik heb een class zelden zo weinig dmg zien doen als een prot pally. Deze doen toch alleen dmg als ze gemept worden? Als caster zijnde mep je een pally niet. Daarnaast drain ik teveel om echt last van ze te hebben.

Nu ben ik in arena's alleen maar healadins tegengekomen, dus kan me vergissen.

En een frost mage is zeker niet kansloos tegen een rogue. Fire mage daarentegen wel.

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 30-11-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:40:
[...]

Hoe kan een lock nu problemen hebben met een prot pally? Ik heb een class zelden zo weinig dmg zien doen als een prot pally. Deze doen toch alleen dmg als ze gemept worden? Als caster zijnde mep je een pally niet. Daarnaast drain ik teveel om echt last van ze te hebben.

Nu ben ik in arena's alleen maar healadins tegengekomen, dus kan me vergissen.

En een frost mage is zeker niet kansloos tegen een rogue. Fire mage daarentegen wel.
wat ik deed, was hammer of justice, AoE (even naam kwijt), volle dps erop, hij kwam vrij uit de AoE attack, bubble, beetje healen, (tussentijds rogeu klaar normaal! wel fire mage ;)) bubble is nog up er naar toe rennen repetence, rogeu healen 0f onder in de bubble, en dan dps op lock, zo 1,2,3 uit me koppie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:24
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:56:
[...]

Zou als eerste ff de repair.exe proberen, ben je 10 mins kwijt, als het dan nog niet lukt zou ik idd een reinstall proberen, suckt hard aangezien je wel een halve dag bezig bent met install, patches, addons :(
Kopie maken van de Interface map en je WTF map en je hebt al je addons en instellingen als backup. Zo heb ik op mijn laptop en vaste PC ook precies dezelfde installatie, gewoon ff die 2 mapjes overkopieren. Punt is alleen dat mijn laptop niet zo heel zwaar is qua specs en die zit dan dus eerst met alle eyecandy op Maximum van m'n vaste PC. Vindt ie nooit zo lief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:45:
[...]

wat ik deed, was hammer of justice, AoE (even naam kwijt), volle dps erop, hij kwam vrij uit de AoE attack, bubble, beetje healen, (tussentijds rogeu klaar normaal! wel fire mage ;)) bubble is nog up er naar toe rennen repetence, rogeu healen 0f onder in de bubble, en dan dps op lock, zo 1,2,3 uit me koppie
Oh, je bedoeld een mage/warlock combo vs rogue/pallie

Mjah, dat is net iets anders dan lock vs pallie

[ Voor 67% gewijzigd door ImdaMned op 30-11-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:51:
Oh, je bedoeld een mage/warlock combo vs rogue/pallie

Mjah, dat is net iets anders dan lock vs pallie
ja 1 vs 1 zijn pally kut grof gezegt, dus jah 2 vs 2 is pally/rogeu gewoon een hele sterke combi,

MAar dan heb ik ngo geen info over 2vs2 met shammy/dr00d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:58

Neelon

FOR PONY!!!

Zeer goed weekje gehad qua gear upgrades.

Als eerste dinsdag avond eindelijk (na 2 weken ah afschuimen) de Seven of Blessings weten te bemachtigen, dus aankomende dinsdag even Elwynn Forest bezoeken voor mn nieuwe trinket. Darkmoon Card: Crusade. Hello 80 spelldamage op de langere gevechten. :9

Woensdag, toen de servers eindelijk up waren, m'n Vindicator's Silk Cuffs en Gladiator's War Staff opgehaald, gems had ik al klaarliggen (ingekocht voor de verwachte haussee op de auction house).

En gisteren, na een Heroic guild run, vroeg de warrior of we even wilden helpen om Terrok om te leggen (op dat centrale eilandje in Skettis). Zo gezegd, zo gedaan, en voila, Terrok's Wisdom gekregen. \o/

Spelldamage voor Frost spells staat nu op 1022 (unbuffed), spell hit netjes op 164 (precies wat ik nodig heb). Crit rating (talents meegerekend) iets van 33%. En hier komt dinsdag dus op de lange fights 80 spelldamage bij, en gaat er 1.45% crit vanaf.

En dan zit ik niet eens in een raiding guild, maar in een casual guild (Moeroes 2x neer, Maiden 1x neer) :D

En, de damage kan ik nog flink ophogen. Flask of Pure Death (+80), Brilliant Wizard Oil (+42 dacht ik), Food (+23) en eventueel een Druid en een Shaman in de groep (+101, +8% crit). Maar dit wil ik onze tanks eigenlijk niet aandoen. Een bonus damage van omstreeks 1350 is een beetje veel van het goede zonder een pocket paladin voor de threat buff.

WTB better tanks, lol.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:08:
[...]

Ja Roques die me Pew Pewe , als ik in een arena battle of dual of world pvp een Dikke s2 Roque tegen kom met Maces , Sab Stun Shit .... Ik krijg een probleem bij IMBA Roques met Kiting mijn enige redding is me Iceblock blink en Frost nova en hopen ze cloack of shadows weg is en ik hem kan nukke dan ist niet moeilijk , maar als ik de distance niet krijg dan mja VB

Roque Warrior VS Me En Pala , Charge = Stun , Sab = Stun pala kan me wel healen 1x vollop of bubble maar zodra hij dat doet is hij de sjaak of ze killen me door ze heals heen :(

Daarom Volgende patch worden wij mages recht gezet ,

1 Extra Mana Gem
2 Alle mages krijgen Iceblok
3 Frost Talent tree helemaal veranderd ( icy veins 20% casting speed reduced on all spells )

Dus daar wacht ik op :P

Zie je van het weekend :D
Aah op zo een manier. Ja dan is het inderdaad vervelend :P
Op mijn lijstje staan Arms Warriors met afstand bovenaan. In arena begin ik daar gewoon weinig tegen. Of het gaat erg goed. Ik ga in evasion tegen hem vechten. Duurt lang, maar ik sla er aardig wat leven af, en dan komt die zieke crit reeks. BAM BAM BAM SPLAT ! ;(

Achja, ik neem het maar zoals het is. Gelukkig genoeg classes die ik weer betrekkelijk easy pak.. lo *ahum* cks *hum hum*

Mijn ingame naam (rogue) is trouwens Nawa. 1% kans dat ik op mijn priest (Armyntor) zit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
[...]

consecration.

offtopic:
door dit soort dingen, het niet weten van de namen van je eigen spells, krijgen mensen hier dus een raar beeld van jou als raid leader zijnde. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:58:
[...]

consecration.

offtopic:
door dit soort dingen, het niet weten van de namen van je eigen spells, krijgen mensen hier dus een raar beeld van jou als raid leader zijnde. Snap je?
offtopic:
dat ik even de naam kwijt ben, heeft er niets me te maken, ja ik hap. maar de naam kwijt zijn vind jij dat zo'n ramp ? omdat ik 1 ding kwijt ben....hmmzz en dan begin ik met flame war, ja ik snap het 8)7

Ontopic, dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[...]

protection pala met repentance? dan heb je dus echt wel al 31 punten in retri gespecced. protection paladins kunnen alleen winnen van rogues en warriors. gewoon staan en laat de ander zich maar doodmeppen. Caster "moeten" prot pala's gewoon dik ownen, want protection kan niets tegen casters, en doet veel te weinig damage door zelf aan te vallen.

Ben met mijn pala ook retri, en ik heb warlocks binnen de 12 seconden van mijn bubble dood, behalve wanneer ze in s2/s3 rondlopen, dan crit ik te weinig :( . Krijg trouwens wel een heleboel meer resists door de 3% hostile spell-miss chance die in de running speed talent zit verwerkt, dit is erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zjanzjak schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:40:
Gratz dude.
Welke tabard heeft die Draenei in het midden aan? Die roodachtig gekleurde tabard.
Thanks.
En zover ik weet is dat Tabard of Flame.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:11:
[...]

protection pala met repentance? dan heb je dus echt wel al 31 punten in retri gespecced. protection paladins kunnen alleen winnen van rogues en warriors. gewoon staan en laat de ander zich maar doodmeppen. Caster "moeten" prot pala's gewoon dik ownen, want protection kan niets tegen casters, en doet veel te weinig damage door zelf aan te vallen.

Ben met mijn pala ook retri, en ik heb warlocks binnen de 12 seconden van mijn bubble dood, behalve wanneer ze in s2/s3 rondlopen, dan crit ik te weinig :( . Krijg trouwens wel een heleboel meer resists door de 3% hostile spell-miss chance die in de running speed talent zit verwerkt, dit is erg lekker :)
'
ben al een tijdje holy dus maar ik was meer retri (ook na 40) dan prot, altijd 2 handers gehad nooit shield, maar zo ownde ik wel,of het was wel een hele slechte lock |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:09

TiMMieJ

PSN: Orixez

NoTimeRemains schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
ik heb sinds woensdag een probleem met wow.
als ik met mijn main inlog dan krijg ik na 2-3 seconden meteen een disconnect. dat blijft aanhouden, ook nadat ik de WTF, etc. folders heb verwijdert. en nadat ik de addon folder heb verwijdert.

kan iemand mij helpen.
Bij mij was het een netwerkkaart probleem. Namelijk dat mijn onboard nForce 3 nic niet overweg kon met wow. Na het prikken van een realtek kaart werkt alles weer super. Misschien is dit een oplossing voor je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:21:
Roster update ik 1 x in de week dus dat komt wel goed. Ik zal eerst wat arena of AV moeten doen om honor te farmen voor de zwaarden, eerder dan dat ik die heb zal ik niet respeccen.

De quality time was het dubbel en dwars waard haha!!!
Aah ok, dat wist ik niet. Dacht dat je dat nog niet gedaan had. Nice trouwens ;)
Nowa schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:31:
Iemand wat tips voor een beginnende arena speler?

Ik ben een team begonnen met een Rogue. Speel zelf een lock. We hebben allebij weinig ervaring als het op PvPen aankomt.
Tot dusver hebben we flink op onze kont gekregen dus we doen ergens iets goed fout.

Stel je hebt een dps/heal team tegenover je staan.
Moeten we eerst de healer downen of CC ik deze en focussen we ons op de DPSer?

Er zijn vast do's and dont's in Arenas dus alle tips zijn welkom :)
Zeker. Ik heb in mijn team ook een lock zitten waar ik mee gespeeld heb. Jammer dat het niet constant is. Soms verbaas ik me echt om zijn skills en soms zit ik me kapot te ergeren aan hem.

In ieder geval, hoe wij het doen.

Ik weet de spec van de lock niet, misschien kan je op armory (Roznetka heet ie), maar wat hij deed, was dat hij er 1 seduced hield.

Meestal de dps omdat deze altijd op de lock gingen. Als ze er uit trinketen fearen, dc'en, howlen en ondertussen voldotten/lifedrainen. Genoeg mogelijkheden.

Mijn taak was om de healer zo snel mogelijk neer te krijgen.

Als je tegen dubbel dps speelt altijd de vervelendste eerst pakken (warriors, mages, locks)
Rogues, hunters, pala's. shamans en priests seducen.

Ohja zorg ook voor de goede healthstone. Erg handig :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat te denken met 2 maten (rogeu en warrior) en ik dus als pally zou dat een fijne combi zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:56:
ik zat te denken met 2 maten (rogue en warrior) en ik dus als pally zou dat een fijne combi zijn ?
Fixed. 8)

(de overige 28 heb ik voor het gemak laten staan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:34:
[...]

Aah ok, dat wist ik niet. Dacht dat je dat nog niet gedaan had. Nice trouwens ;)

[...]

Zeker. Ik heb in mijn team ook een lock zitten waar ik mee gespeeld heb. Jammer dat het niet constant is. Soms verbaas ik me echt om zijn skills en soms zit ik me kapot te ergeren aan hem.

In ieder geval, hoe wij het doen.

Ik weet de spec van de lock niet, misschien kan je op armory (Roznetka heet ie), maar wat hij deed, was dat hij er 1 seduced hield.

Meestal de dps omdat deze altijd op de lock gingen. Als ze er uit trinketen fearen, dc'en, howlen en ondertussen voldotten/lifedrainen. Genoeg mogelijkheden.

Mijn taak was om de healer zo snel mogelijk neer te krijgen.

Als je tegen dubbel dps speelt altijd de vervelendste eerst pakken (warriors, mages, locks)
Rogues, hunters, pala's. shamans en priests seducen.

Ohja zorg ook voor de goede healthstone. Erg handig :)
Ja cc blijkt toch de sleutel te zijn blijkbaar.
Veel teams tegen gekomen met een BM Hunter. Daar heb ik echt moeite mee.

Dus in het algemeen kan je stellen. Healer eerst down. Bij 2 dpsers de ergste van de 2 uitschakelen en andere char CCen.
Klinkt echt easy als ik het zo lees maar is het "nog" niet 8)7

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
Lock vs pala is een kwestie van fearen en mana drainen, je zou als de lock goed speelt geen enkele kans moeten hebben 1 op 1.

Rogue / Lock combinatie:
Zorg ervoor dat je lock geen destro spec is ;) UA of SL , vooral niet je dps verdelen in 2v2 met 2 dps class's. Zorg dat jij op je de dps target zit en de poisons erop houd. Afhankelijk van je spec, als beginnende arena rogue zou ik je 0/31/30 aanraden met maces, zorgen dat je de expose armor erop krijgt voor je AR popt.
De timing is het hele eieren eten hier, je moet jouw burst samen met je lock's cc gelijk krijgen.
Ik zou ook ten zeerste een fel puppy aanraden op je lock vriend ivm met bops en dergelijke en de silence.
vs een healer dps setup raad ik aan je lock casual te laten fearen en dan non cd te bursten op de dps speler om een trinket pop uit te lokken. Je wil niet te erge diminishing returns op de fear hebben.
Mits je deze niet snel kan forceren blind de healer en laat je warlock vriend klaar zijn om te death-coilen zodra de healer blind trinket.
VS een 2 dps setup is het een kwestie van volle cc op 1 speler van jullie beiden en door dps'en

Warlock rogue combo is een erg succesvolle combo, met wat oefening moet het zelfs met brakke gear redelijk goede resultaten opleveren.

Eerste post hier, zat me te vervelen op werk ;) Hoi'z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Ashilh schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:10:
VS een 2 dps setup is het een kwestie van volle cc op 1 speler van jullie beiden en door dps'en
Ehm, wat betekent: "een volle cc (crowd control toch?) op 1 speler van jullie beiden en door dps'en?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige dingen zijn zo onjuist hier, dat is gewoon ernstig. Zo is bijvoorbeeld Rogue + Holy Pala een van de slechste combo's die je kan maken. Als je echt veel te weten wil komen over Arena moet je naar www.arenajunkies.com gaan en daar even een tijde wat gaan lezen.

De best combo is nog steeds Warrior/Druid. Warlock/Druid en Rogue/Shadowpriest zijn een goede tweede. Voor 3 versus 3 is inderdaad Rogue/DiscPriest/Mage erg in opkomst, al zijn sommige teams nog steeds onmogelijk. Zo zijn Rogue/Lock/Druid en Rogue/Lock/DiscPriest onmogelijk tenzij zij een grote fout maken.

In 2 vs 2 denk ik dat Rogue/Mage het wel goed gaan doen dit seizoen, en ga dit dus ok absoluut proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
Neelon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:58:
Zeer goed weekje gehad qua gear upgrades.

Als eerste dinsdag avond eindelijk (na 2 weken ah afschuimen) de Seven of Blessings weten te bemachtigen, dus aankomende dinsdag even Elwynn Forest bezoeken voor mn nieuwe trinket. Darkmoon Card: Crusade. Hello 80 spelldamage op de langere gevechten. :9

Woensdag, toen de servers eindelijk up waren, m'n Vindicator's Silk Cuffs en Gladiator's War Staff opgehaald, gems had ik al klaarliggen (ingekocht voor de verwachte haussee op de auction house).

En gisteren, na een Heroic guild run, vroeg de warrior of we even wilden helpen om Terrok om te leggen (op dat centrale eilandje in Skettis). Zo gezegd, zo gedaan, en voila, Terrok's Wisdom gekregen. \o/

Spelldamage voor Frost spells staat nu op 1022 (unbuffed), spell hit netjes op 164 (precies wat ik nodig heb). Crit rating (talents meegerekend) iets van 33%. En hier komt dinsdag dus op de lange fights 80 spelldamage bij, en gaat er 1.45% crit vanaf.

En dan zit ik niet eens in een raiding guild, maar in een casual guild (Moeroes 2x neer, Maiden 1x neer) :D

En, de damage kan ik nog flink ophogen. Flask of Pure Death (+80), Brilliant Wizard Oil (+42 dacht ik), Food (+23) en eventueel een Druid en een Shaman in de groep (+101, +8% crit). Maar dit wil ik onze tanks eigenlijk niet aandoen. Een bonus damage van omstreeks 1350 is een beetje veel van het goede zonder een pocket paladin voor de threat buff.

WTB better tanks, lol.
Raid jij zonder paladin? ik begin er niet eens aan zonder pala/shaman in de raid cq mijn groep. dan sta ik de halve raid uit mijn neus te vreten om het zo maar te zeggen. Zonder threat reduction is "serieus" raiden bijna niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:29:
Sommige dingen zijn zo onjuist hier, dat is gewoon ernstig. Zo is bijvoorbeeld Rogue + Holy Pala een van de slechste combo's die je kan maken. Als je echt veel te weten wil komen over Arena moet je naar www.arenajunkies.com gaan en daar even een tijde wat gaan lezen.

De best combo is nog steeds Warrior/Druid. Warlock/Druid en Rogue/Shadowpriest zijn een goede tweede. Voor 3 versus 3 is inderdaad Rogue/DiscPriest/Mage erg in opkomst, al zijn sommige teams nog steeds onmogelijk. Zo zijn Rogue/Lock/Druid en Rogue/Lock/DiscPriest onmogelijk tenzij zij een grote fout maken.

In 2 vs 2 denk ik dat Rgoeu/Mage het wel goed gaan doen dit seizoen, en ga dit dus ok absoluut proberen...
een pally moet ikd us maar vergeten in Arena ? Daar komt het op neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:30:
[...]

een pally moet ikd us maar vergeten in Arena ? Daar komt het op neer?
Het enige waar een Pally goed in is is 5 vs 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:32:
[...]

Het enige waar een Pally goed in is is 5 vs 5.
i smell a challange }) dak 3vs3 ga en laat zien wat een pally waard is B-) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
De rogue op de speler die jullie dood willen hebben, cheapshot, poison erop gestacked krijgen en punten bouwen voor een expose armor.
Als het een caster is , eerst felpuppy silence erop zodra hij iets cast, dan een fear. Mits de persoon deze fear trinket , blind van de rogue erop. Wel dots op de rogue dps target houden.
Sorry ik ben gewend afkortingen te gebruiken, cc is crowd control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Als je arena speelt, en je weet niet wat CC betekend dan heb je er niet zoveel te zoeken imo : )
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:29:

In 2 vs 2 denk ik dat Rogue/Mage het wel goed gaan doen dit seizoen, en ga dit dus ok absoluut proberen...
Alleen maar omdat je met inczz speelt zeker, en zelfs dan fail je nog omdat je een nub trinket hebt !

;x
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:40:
[...]

Nub trinket?

Dubbelpost, damn }:O
Alles wat geen gruul trinket is ;)

[ Voor 82% gewijzigd door ImdaMned op 30-11-2007 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:34:
De rogue op de speler die jullie dood willen hebben, cheapshot, poison erop gestacked krijgen en punten bouwen voor een expose armor.
Als het een caster is , eerst felpuppy silence erop zodra hij iets cast, dan een fear. Mits de persoon deze fear trinket , blind van de rogue erop. Wel dots op de rogue dps target houden.
Sorry ik ben gewend afkortingen te gebruiken, cc is crowd control.
Expose Armor veranderen in Slice & Dice en dan is hij goed (voor de Rogue dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:37:
Als je arena speelt, en je weet niet wat CC betekend dan heb je er niet zoveel te zoeken imo : )

[...]

Alleen maar omdat je met inczz speelt zeker, en zelfs dan fail je nog omdat je een nub trinket hebt !

;x
Nub trinket?

Dubbelpost, damn }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:37:
[...]

Expose Armor veranderen in Slice & Dice en dan is hij goed (voor de Rogue dan).
In het geheel niet , snd kwak je er sowieso na de cheapshot up, het punt is dat je burst met ar als je de expose erop hebt. In combinatie met je talent en s3 gear /cloak geeft de minus armor een enorme hoeveelheid extra dmg op de meeste targets. Eigenlijk alles op een feral druid in bear na ;) en die burst je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:43:
[...]

In het geheel niet , snd kwak je er sowieso na de cheapshot up, het punt is dat je burst met ar als je de expose erop hebt. In combinatie met je talent en s3 gear /cloak geeft de minus armor een enorme hoeveelheid extra dmg op de meeste targets. Eigenlijk alles op een feral druid in bear na ;) en die burst je niet.
Expose Armor is een buff van 30 seconden, die jij er dus opzet als je eerst 3 Cp's gebruikt aan SnD (Hemo specc, anders 2) en later nog 5 Cp's gebruikt aan Expose Armor. Geen enkel team, laat jou nadat je al 10 seconden minstens uit stealth komt, nog dicht bij een target komen. Je vekloot je buff van Expose Armor ontzettend, en daardoor kan je beter SnD uphouden en gewoon Ruptures/Eviscerate blijven doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowa schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:06:
[...]

Ja cc blijkt toch de sleutel te zijn blijkbaar.
Veel teams tegen gekomen met een BM Hunter. Daar heb ik echt moeite mee.

Dus in het algemeen kan je stellen. Healer eerst down. Bij 2 dpsers de ergste van de 2 uitschakelen en andere char CCen.
Klinkt echt easy als ik het zo lees maar is het "nog" niet 8)7
CC is zeker de sleutel. Niet altijd, maar over het algemeen wel. Het is namelijk vrij makkelijk om met zijn 2en 1 iemand neer te nuken. Als er 1 iemand over is moet je echt belabberd spelen wil je verliezen.

Healers wil je altijd eerst pakken. Niets is zo irritant als iemand onder de 10% krijgen, nog 1 backstab willen doen om het af te maken en opeens een greater heal (bijvoorbeeld) zien.

Verder klopt het wel wat je zegt, maar vergeet niet: Dit is in principe de bestpractice, maar soms moet je van zo een situatie afwijken.

Je hebt namelijk niet met iets statisch te maken, maar met mensen. Soms doen hun dingen waar jij op moet improviseren. Om maar even een voorbeeld te noemen.

Als het andere team mijn maatje sheeped, hij eruit trinket en daarna gecycloned wordt moeten we improviseren.

Maargoed voor Arena geldt: DOEN DOEN DOEN. Naar mate je het meer gaat doen, ga je ook beter kunnen inschatten wat je kunt verwachten.
Ohja ff een tip. Speel wel met een PvP spec en zorg voor Resillience gear.
Komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:33:
[...]

CC is zeker de sleutel. Niet altijd, maar over het algemeen wel. Het is namelijk vrij makkelijk om met zijn 2en 1 iemand neer te nuken. Als er 1 iemand over is moet je echt belabberd spelen wil je verliezen.

Healers wil je altijd eerst pakken. Niets is zo irritant als iemand onder de 10% krijgen, nog 1 backstab willen doen om het af te maken en opeens een greater heal (bijvoorbeeld) zien.

Verder klopt het wel wat je zegt, maar vergeet niet: Dit is in principe de bestpractice, maar soms moet je van zo een situatie afwijken.

Je hebt namelijk niet met iets statisch te maken, maar met mensen. Soms doen hun dingen waar jij op moet improviseren. Om maar even een voorbeeld te noemen.

Als het andere team mijn maatje sheeped, hij eruit trinket en daarna gecycloned wordt moeten we improviseren.

Maargoed voor Arena geldt: DOEN DOEN DOEN. Naar mate je het meer gaat doen, ga je ook beter kunnen inschatten wat je kunt verwachten.
Ohja ff een tip. Speel wel met een PvP spec en zorg voor Resillience gear.
Komt goed :)
eerst losse epixx krijgen met res gear, (pvp gear) dan met goede pvp gear arena's doen, dat is hoe ik het wil gaan doen nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:36:
[...]

eerst losse epixx krijgen met res gear, (pvp gear) dan met goede pvp gear arena's doen, dat is hoe ik het wil gaan doen nl
Beide is slimmer. Je hoeft maar 10 matches per week te spelen. Terwijl je honor farmed, tikken je arena punten lekker aan.

Wat jij zegt kan ook hoor. Eigenlijk is "slimmer" niet het juiste woord. Want met jouw idee begin je al met arena gear, dus met de nodige resillience en sta, waardoor je rating hoogstwaarschijnlijk minder snel zakt dan als je met je pve items gaat pvpen, met als gevolg dat je misschien wel die 1850 rating haalt en je weaps kan kopen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:40:
[...]

Beide is slimmer. Je hoeft maar 10 matches per week te spelen. Terwijl je honor farmed, tikken je arena punten lekker aan.

Wat jij zegt kan ook hoor. Eigenlijk is "slimmer" niet het juiste woord. Want met jouw idee begin je al met arena gear, dus met de nodige resillience en sta, waardoor je rating hoogstwaarschijnlijk minder snel zakt dan als je met je pve items gaat pvpen, waardoor je uiteindelijk misschien wel die 1850 rating haalt en je weaps kan kopen.
nou dat je S1 gear met honor kan kopen lijkt het mij gewoon verstandiger om eerst gewoon de nodige ervaring (mits je net lvl 70 bent en niet veel gepvp'd hebt) op te doen.

Als je genoeg ress hebt kan je altijd nog naar de arena toe, en heb je al goede gear. Je kan ook met instances gear gaan doen maar dan moet je al veel meer pvp'en wil je toch goed mee ding.

Maar dat kan voor iedereen anders zijn, het is maar mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:46:
[...]

nou dat je S1 gear met honor kan kopen lijkt het mij gewoon verstandiger om eerst gewoon de nodige ervaring (mits je net lvl 70 bent en niet veel gepvp'd hebt) op te doen.

Als je genoeg ress hebt kan je altijd nog naar de arena toe, en heb je al goede gear. Je kan ook met instances gear gaan doen maar dan moet je al veel meer pvp'en wil je toch goed mee ding.

Maar dat kan voor iedereen anders zijn, het is maar mijn ervaring
Ik zeg niet dat het een slecht idee is, beide zijn mogelijk. Het ligt er maar aan waar je de focus op legt.

Wil je snel arenapunten => mijn idee
Wil je liever hogere rating (grote kans namelijk met die pvp gear) => jouw idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
retribution paladin arena set 1 en 2 hebben geen resillience :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk een subtiele hint :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:50:
ik heb ook nog 2x hunter 1x warrior, ik heb het niet specifiek over pally.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:52:
Dat is natuurlijk een subtiele hint :+
ja het betekend letterlijk dat paladins teveel verschillende stats nodig hebben :) . gelukkig zijn ze nu eindelijk (na 1.5 jaar) bezig dit aan te pakken. komende patchnotes wordt crusader strike al losgekoppeld van spelldamage *O* nu de rest nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
batsma schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:50:
We hebben een korte tijd een retri pala team gehad in 5v5 in de top 10 on mijn BG( blackout).
Het is best redelijk stabiele burst dmg met extra's in de vorm van een extra blessing etc,maar de mana bar van retri pala'sis gewoon te klein.
Een paar mana burns en je bent bai bai. Ze speelde ook 4 dps 1 healer , zodra men echter weet dat de pala retri is en er op anticipeert ben je een heel groot gedeelte van je voordeel kwijt.
Persoonlijk zou ik het niet aanraden
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:47:
[...]

Expose Armor is een buff van 30 seconden, die jij er dus opzet als je eerst 3 Cp's gebruikt aan SnD (Hemo specc, anders 2) en later nog 5 Cp's gebruikt aan Expose Armor. Geen enkel team, laat jou nadat je al 10 seconden minstens uit stealth komt, nog dicht bij een target komen. Je vekloot je buff van Expose Armor ontzettend, en daardoor kan je beter SnD uphouden en gewoon Ruptures/Eviscerate blijven doen...
Dat was totaal niet wat ik zei.
Je begint sowieso met de SND, in de tijd dat je lock de healer cc'ed voor je burst spaar je 1/2 punten voor de expose voor je ar popt om te bursten. Aannemende 0/31/30
Dit gehele gebeuren is al voltrokken voor de cheapshot eraf is.
Als je als rogue in 2v2 je focus weg laat komen dan verlies je sowieso aangezien je dan heel wat fout doet

[ Voor 43% gewijzigd door Ashilh op 30-11-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Dennism schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:30:
[...]

Raid jij zonder paladin? ik begin er niet eens aan zonder pala/shaman in de raid cq mijn groep. dan sta ik de halve raid uit mijn neus te vreten om het zo maar te zeggen. Zonder threat reduction is "serieus" raiden bijna niet te doen.
Hoogste level Paladin die we hebben is lvl 65, lawl. Kan het ook niet echt raiden noemen wat we doen, daarvoor is de aanpak niet serieus genoeg, maar ja, casual guild he. Ben eerlijk gezegd ook aan het overwegen om naar een andere guild te stappen, maar ik wil niet hard-core gaan raiden.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:11:
[...]

Hoogste level Paladin die we hebben is lvl 65, lawl. Kan het ook niet echt raiden noemen wat we doen, daarvoor is de aanpak niet serieus genoeg, maar ja, casual guild he. Ben eerlijk gezegd ook aan het overwegen om naar een andere guild te stappen, maar ik wil niet hard-core gaan raiden.
hoe denk je dat horde pre tbc raide ? ZONDER threat reduction!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:17:
[...]

Met niet generfde WF op tanks ;) geloof me dat was een heleboel extra tps die alliance niet had.
Het grote verschil pre tbc tussen horde en alliance was BOK niet salvation.
10% stats op je hele raid maakt nogal een verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:20
Als ik moets kiezen dan zou ik toch de pallies schrappen uit de raid, en niet de shammies.
Maar goed, ben horde dus misschien een beetje bevooroordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ik heb nog nooit een Pally in de raid gehad, dus zou het eigenlijk niet weten. Maar o.a. de totems en chain heal van Shammys zijn eigenlijk toch wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireAge schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:25:
Als ik moets kiezen dan zou ik toch de pallies schrappen uit de raid, en niet de shammies.
Maar goed, ben horde dus misschien een beetje bevooroordeeld.
Blessings. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:17:
[...]

Laat me raden, ze deden raiden met protection specced tanks? :P

Probleem is, we hebben 1 tank van de oude garde (is een van de officers), die is sinds een maand ofzo op protection spec over gestapt. Dit is tevens de tank van heroic groep 1. De andere vaste tank die we hebben, is voornamelijk arms met een beetje protection, dit is de tank van heroic groep 2, waar ik ook in zit. Ik hoef maar 2 crits op de mobs te ketsen en ik sta al gevaarlijk hoog in de threat meters.

De 2e protection warrior die we hebben, is geen "raider" en lang niet altijd beschikbaar. Is ook niet altijd even geconcentreerd (haar eigen woorden), maar kan wel goed tanken als ze dat wel is.

We hebben sinds kort een 3e protection warrior in de guild, alleen die zijn we nog wat aan het aftasten, heeft wat rare fratsen en handelingen af en toe. Kan wel erg goed tanken, dat geef ik hem dan weer wel mee.

Feral Druids hebben we ook niet echt, dus tja, meer tanks (of betrouwbare, of met de juiste spec) zou heel erg fijn zijn. Alleen doen we niet aan mensen forceren of zelfs vragen te respeccen, dit moeten ze zelf beslissen. Probleem waar ik dus mee zit, is dat in "mijn" heroics groep ik niet echt voluit kan gaan, ik durf niet eens meer om buffs te gebruiken. Het lukt die warrior gewoon niet om genoeg threat op te bouwen om mij lekker te laten casten.

Leuke is, de warrior van groep 1 kan er de komende Kara run niet bij zijn, dus ze zijn aan het voorstellen om de warrior van groep 2 (de arms warrior) als main tank te laten fungeren. Heb zo'n akelig vermoeden dat dit flink in de repairs gaat lopen. Attumen moet nog wel lukken, maar Maiden en/of Moroes, daar heb ik een heel hard hoofd in. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Als ik jou was zou ik met zijn allen 5 g lappen om hem te laten respeccen voor 1 avond, haal je er redelijkerwijs wel uit met repair costs en kost hem dan niks.
Er is niks zo irritant als als tank de hele avond heen en weer rennen tussen mobs omdat je agro verliest.
Dus speelt voor hem/haar ook een stuk gezelliger.

[ Voor 33% gewijzigd door Ashilh op 30-11-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn mag met sinterklaas weer gaan spelen, ik kan niet wachten. :D
Ik ga eerst even mijn warlock van 63->70 levelen en dan ga ik maar eens aan een alt beginnen.
Ik denk dat het een warrior of een rogue gaat worden, want het lijkt me leuk eens wat klappen met een zwaard uit te delen i.p.v. heel de tijd spellcasten. Ik moet alleen nog een naam verzinnen voor me char. maar dat gaat me wel lukken. Wat levelt er eigenlijk sneller rogue of warrior, want ik wil zo snel mogelijk lvl 70 zijn om nog een beetje nuttig te kunnen zijn in mijn guild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:39:
Als ik jou was zou ik met zijn allen 5 g lappen om hem te laten respeccen voor 1 avond, haal je er redelijkerwijs wel uit met repair costs en kost hem dan niks.
Er is niks zo irritant als als tank de hele avond heen en weer rennen tussen mobs omdat je agro verliest.
Dus speelt voor hem/haar ook een stuk gezelliger.
en als ik die warrior was bleef ik prot en had ik lekker veel g over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:41:
err? :?

Wat levelt er eigenlijk sneller rogue of warrior, want ik wil zo snel mogelijk lvl 70 zijn om nog een beetje nuttig te kunnen zijn in mijn guild :P
Das duidelijk een rogue.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:44:
[...]

err? :?
[...]

Das duidelijk een rogue.. :)
Maar de warrior heeft vettere gear en shields (zie eerder dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

en als ik die warrior was bleef ik prot en had ik lekker veel g over :D
Dat zou 45g zijn, kan dat nu niet bepaald veel noemen. Ik zie wel, zal het voorstel eens op het officer forum knallen, kijken hoe er gereageerd wordt. Leuke is, de pa van die warrior is ook 1 van de officers, en die is soms een beetje snel op z'n teentjes getrapt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:46:
[...]

Dat zou 45g zijn, kan dat nu niet bepaald veel noemen. Ik zie wel, zal het voorstel eens op het officer forum knallen, kijken hoe er gereageerd wordt. Leuke is, de pa van die warrior is ook 1 van de officers, en die is soms een beetje snel op z'n teentjes getrapt. :X
en doe dat 10 keer erna heb je mooi 545 gold :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:46:
[...]

Als je met shield en een 1h gaat lvlen duurt het veel langer voordat je een mob neer heb, en duurt het dus automatisch langer om een q in te leveren = langzamer lvlen :)

Een rogue heeft een mob over het algemeen sneller neer dus lvled dat gewoon sneller.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:47:
[...]

en doe dat 10 keer erna heb je mooi 545 gold :X
En jij denkt dat mensen daar meer dan 1x in trappen :?
Denk dat je dan redelijk snel een andere guild kan zoeken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:50:
[...]

Als je met shield en een 1h gaat lvlen duurt het veel langer voordat je een mob neer heb, en duurt het dus automatisch langer om een q in te leveren = langzamer lvlen :)

Een rogue heeft een mob over het algemeen sneller neer dus lvled dat gewoon sneller.. >:)
Ik doelde eigenlijk meer op de end content van het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:51:
[...]

En jij denkt dat mensen daar meer dan 1x in trappen :?
Denk dat je dan redelijk snel een andere guild kan zoeken.
nee je moet ook respeccen he;) terug naar oude talents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Hey Nawa ( en andere rogues )

Ik heb ff 2 specs bedacht die misschien goed zijn om te raiden met Hemmo.

http://www.worldofwarcraf...0005020531010301010000000

en

http://www.worldofwarcraf...2005022231002311210300000

Wat vind jij ervan? Ik neig meer naar de eerst omdat ik Malice gewoon nodig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:51:
[...]

Ik doelde eigenlijk meer op de end content van het spel ;)
err....***confused*** 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:46:
[...]

Maar een rogue kan in en UIT stealth, backstabben, mutilaten, shadowsteppen, vanishen, picklocken, poison gebruiken.

Wat heb je trouwens aan shield? dat had een dagger kunnen zijn ! ;(

Met andere woorden. Puur persoonlijk.
Fratti schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:53:

en

Wat vind jij ervan? Ik neig meer naar de eerst omdat ik Malice gewoon nodig vind.
Ik zal thuis ff kijken ouwe. Ik spam je op MSN wel. Proxies ftl :(

Einde werktijd in zicht FTW trouwens :o :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:52:
[...]

nee je moet ook respeccen he;) terug naar oude talents
En jij denkt dat als je niet terug respecced je daarna weer gold krijgt voor dat geintje.
Als ik een huilende warrior gold geef voor een respec omdat ie moet tanken en ook gold voor een spec terug, en hij doet dat niet kan ie van mij opzouten.

en

Je wil voor een raidbuild maar neemt pvp talents (Deflection en riposte)
Laat slice and dice links liggen en neemt aggression en ar boven de CP generation abilities van de Assassinaton tree (ruthlessness en relentless strikes)

Waarom imp ss als je hemo spammed, als hemo rogue gebruik je nooit ss, en is dus aggression ook meteen nagenoeg waardeloos :)

[ Voor 52% gewijzigd door Bokkie op 30-11-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK

en

Ik zou deze 11/28/22 hemo spec nemen. Komt van EJ, maar lijkt een heel erg optimale raid spec.
Heeft het beste van alle trees:
- hemo
- preparation
- setup
- murder, malice etc
- dual wield
- expertise
- blade flurry

Enige punt van discussie kan het nemen van Dirty Deeds zijn. De extra damage op bosses <35% is vast niet te verwaarlozen.

Anyway, als ik hemo/swords zou zijn zou ik zeker deze spec nemen. Kun je ook nog prima mee pvp'en.

[ Voor 19% gewijzigd door QuarK op 30-11-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:55:
[...]

En jij denkt dat als je niet terug respecced je daarna weer gold krijgt voor dat geintje.
Als ik een huilende warrior gold geef voor een respec omdat ie moet tanken en ook gold voor een spec terug, en hij doet dat niet kan ie van mij opzouten.
Vind het ook een vrij apart verhaal. Wel leuk lees spacevoer op de vrijdagmiddag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:55:
[...]

Maar goed dat jij niet bij mij in de guild zit, maar mij boeit het niet ben altijd prot geweest, maar goed of jij wilt ut of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Equally geared kan ik als frost mage de meeste rogues wel aan, mits m'n cooldowns beschikbaar zijn.
En omdat je een fire mage tegenkomt in de arena's, zijn mages cannonfodder voor rogues? Je weet kennelijk niet dat 9 van de 10 Arena mages frost zijn, en meestal ook nog 17/44.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:34:

Je kunt iemand niet seduced 'houden'. Max seduce duration is 10 + 5 + 2.5 = 17.5 seconden. En dan heb je geluk. Sowieso heeft iedereen in de arena's wel een trinket (hoop ik, anders vecht je toch al een gewonnen gevecht). Succy vind ik zelf nogal waardeloos in Arena, zelf heb ik een grote voorkeur voor een felhunter. Als Warlock win je toch wel van een pally, en een felhunter is erg goed tegen priests en druids.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:50:

Als warrior ga je dus ook niet met een 1h + shield levellen. Ik denk niet dat het een enorm verschil is. Belangrijker is dat je een class speelt die je leuk vindt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga eerst even mijn warlock van 63->70 levelen en dan ga ik maar eens aan een alt beginnen.
Ik denk dat het een warrior of een rogue gaat worden, want het lijkt me leuk eens wat klappen met een zwaard uit te delen i.p.v. heel de tijd spellcasten. Ik moet alleen nog een naam verzinnen voor me char. maar dat gaat me wel lukken. Wat levelt er eigenlijk sneller rogue of warrior, want ik wil zo snel mogelijk lvl 70 zijn om nog een beetje nuttig te kunnen zijn in mijn guild :P
Rogues levelen net iets sneller als warriors, maar als je met je warrior gewoon lekker fury specced en gaat dual wielden merk je er over het algemeen weinig van.

+ Heb je als warrior veel makkelijker partys dan rogues en dat scheelt ook wel wat kwa level snelheid hoor!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt natuurlijk gelijk Hydra, diminishing returns enzo, maar blijkbaar kan ik dan erg snel nuken :P

Het is vaak zat voorgekomen dat ik me target neerhad, naar de lock ren zo van :X SNEL SNEL SNEL

en dan zie ik hem rustig staan, de target met hartjes boven zijn hoofd en ik :?

En een trinket is tegen seduce vrij nutteloos. Dan trinket je er uit, seduced hij gewoon weer. Leuk :Y)

Net als mensen die trinketen uit sap trouwens :')

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hydra,

Ik speel zelf nog geen arena omdat ik zelf nog niet massive afgeslacht wil worden dus ik weet niet hoe het precies zit, meeste mages op mijn server zijn fire specced ivm met de pve spec wat ze hebben. dus dan vecht je ja tegen 9/10 mages die fire zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

QuarK schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:57:
[...]

Ik zou deze 11/28/22 hemo spec nemen. Komt van EJ, maar lijkt een heel erg optimale raid spec.
- hemo
- preparation
- setup
- murder, malice etc
- dual wield
- expertise
- blade flurry

Enige punt van discussie kan het nemen van Dirty Deeds zijn. De extra damage op bosses <35% is vast niet te verwaarlozen.

Anyway, als ik hemo/swords zou zijn zou ik zeker deze spec nemen. Kun je ook nog prima mee pvp'en.
Ziet er goed uit, echter mis ik imp SS, maar ik heb nog nooit hemorage gespeeld, gebruik je SS helemaal niet met die spec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Fratti schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:06:
[...]

Ziet er goed uit, echter mis ik imp SS, maar ik heb nog nooit hemorage gespeeld, gebruik je SS helemaal niet met die spec?
Nee, je gebruikt hemo ipv SS. Daar waar je hiervoor SS zou gebruiken als basis attack gebruik je nu hemo.

[ Voor 12% gewijzigd door QuarK op 30-11-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:58:
[...]

Maar goed dat jij niet bij mij in de guild zit, maar mij boeit het niet ben altijd prot geweest, maar goed of jij wilt ut of niet
Als jij altijd prot bent hoef je ook niet te respeccen als je moet maintanken, dus krijg je ook geen gold daarvoor.

In dit verhaal gaat het over een fury warrior die 'wordt gevraagd' om te respeccen omdat een andere MT uitvalt. Ik heb er in dat geval totaal geen probleem om hem 100 gold te geven voor een respec naar prot en zijn respec terug na de raid.

Als hij echter dan nooit meer terug specced, wil ik wel die 50 gold terug, als hij zegt terug te speccen en dat niet doet maar de volgende keer wel weer gold vraagt omdat hij zogenaamd weer moet respeccen zoals jij impliceert kan je de boom in.
QuarK schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:57:
[...]

- hemo
- preparation
- setup
- murder, malice etc
- dual wield
- expertise
- blade flurry

ik heb dus die 11/26/24 build met dirty deeds

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 30-11-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:09:
[...]

Als jij altijd prot bent hoef je ook niet te respeccen als je moet maintanken, dus krijg je ook geen gold daarvoor.

In dit verhaal gaat het over een fury warrior die 'wordt gevraagd' om te respeccen omdat een andere MT uitvalt. Ik heb er in dat geval totaal geen probleem om hem 100 gold te geven voor een respec naar prot en zijn respec terug na de raid.

Als hij echter dan nooit meer terug specced, wil ik wel die 50 gold terug, als hij zegt terug te speccen en dat niet doet maar de volgende keer wel weer gold vraagt omdat hij zogenaamd weer moet respeccen zoals jij impliceert kan je de boom in.
Tegenwoordig heb je zoiets als wow-armory, kan je altijd de specc van je tanks na kijken, voor heen kon je het niet controleren en zo hebben veel tanks de repairs betaald gekregen.

Ik heb/had het geluk dat me repairs als ik meer dan 5x down ging, volledig betaald kreeg door de guildbank zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:04:
@hydra,

Ik speel zelf nog geen arena omdat ik zelf nog niet massive afgeslacht wil worden dus ik weet niet hoe het precies zit, meeste mages op mijn server zijn fire specced ivm met de pve spec wat ze hebben. dus dan vecht je ja tegen 9/10 mages die fire zijn
Die mages zal je dan ook alleen in de lage ratings tegenkomen, en niet 2000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hydra,

Hoe kan dat als je in een battle pool zit ?
Hoe kan jij dan weten hoe al die andere mages zijn gespecced? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:12:
[...]

Tegenwoordig heb je zoiets als wow-armory, kan je altijd de specc van je tanks na kijken, voor heen kon je het niet controleren en zo hebben veel tanks de repairs betaald gekregen.
Tegenwoordig kan je bij het inspecten van spelers ingame de talents zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:13:
[...]

Hoe kan dat als je in een battle pool zit ?
Hoe kan jij dan weten hoe al die andere mages zijn gespecced? 8)7
ik zeg toch mijn server....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:09:
[...]

ik heb dus die 11/26/24 build met dirty deeds
Heb je dan geen weapon expertise genomen?
Expertise VS Dirty Deeds, zal een persoonlijke keus zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
tegenwoordig kun je zelfs met inspect spec van chars bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ok rustig maar :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QuarK schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:15:
[...]

Heb je dan geen weapon expertise genomen?
Expertise VS Dirty Deeds, zal een persoonlijke keus zijn denk ik.
Inderdaad geen weapon expertise helaas.
Heb er ook over zitten twijfelen, maar toch voor DD gekozen. als ze WE niet hadden veranderd had ik WE boven DD verkozen maar de aanpassing heeft me dus over de streep gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar weer eens een raid gedaan, Maulgar doet de guild (en ik) al een tijdje, maar gisteren toch ook maar eens Gruul zelf proberen.Mijn eerste try. Resultaat na 5x een wipe met als beste resultaat 11% :S, wel de beste try ooit, als ik de RL mag geloven, maar geen kill dus. Er werd van alles gesuggereerd, maar er werd beslist dat er te weinig DPS was en dat bigwigs het niet altijd bij het recht eind had wanneer de earthshatter (?) er in kikte, conclusie wipefest. Toch niet helemaal een nutteloze avond, want ik kreeg de helm van Maulgar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:03:
Je hebt natuurlijk gelijk Hydra, diminishing returns enzo, maar blijkbaar kan ik dan erg snel nuken :P

Het is vaak zat voorgekomen dat ik me target neerhad, naar de lock ren zo van :X SNEL SNEL SNEL

en dan zie ik hem rustig staan, de target met hartjes boven zijn hoofd en ik :?

En een trinket is tegen seduce vrij nutteloos. Dan trinket je er uit, seduced hij gewoon weer. Leuk :Y)

Net als mensen die trinketen uit sap trouwens :')
Err. Wel eens van diminishing returns gehoord?

De volgende sap/seduce duurt dan nog maar 5s, daarna 2.5s, en dan ben je immune. Dus wat wou je dan doen, 10 seconden gaan wachten? In 2v2 is 10s erg lang. Bovendien kun je in plaats van seducen ook gewoon fearen, kun je in plaats van een succy een felhunter nemen.
@hydra,

Nogmaals: in de Arena's kom je vrijwel GEEN fire mages tegen omdat het een kansloze spec is. Niet in 1500 rating (hoewel je daar nog wel eens een PoM-Pyro mage ziet), en helemaal niet in de hogere ratings.

Dat je als rogue nu een fire mage prima kunt hebben geloof ik best, hoewel dat een stuk lastiger gaat zijn als icelbock stras trainable gaat worden, maar frost mages zijn erg lastig voor een rogue.
Je speelt tegen mages in je pool. En je zegt net dat je geen Arena's speelt. Wat is het nu, speel je Arena's en kom je daar fire mages tegen, of speel je geen arena's? Wat een gelul 8)7

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:21:
[...]

De volgende sap/seduce duurt dan nog maar 5s, daarna 2.5s, en dan ben je immune. Dus wat wou je dan doen, 10 seconden gaan wachten? In 2v2 is 10s erg lang. Bovendien kun je in plaats van seducen ook gewoon fearen, kun je in plaats van een succy een felhunter nemen.
Ik heb alles verwijderd. Ik ga er maar vanuit dat je dit als opbouwende kritiek bedoeld, bedankt, maar niet nodig :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Bokkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:18:
[...]

Inderdaad geen weapon expertise helaas.
Heb er ook over zitten twijfelen, maar toch voor DD gekozen. als ze WE niet hadden veranderd had ik WE boven DD verkozen maar de aanpassing heeft me dus over de streep gehaald.
Bij bosses is Dirty Deeds ideaal... Dubbele blade flurry, goedkope garrotte (-20) en +20% dmg bij <35% klinkt perfect.
Ik zou toch echter voor WE kiezen, da's namelijk permanente extra dps op al de andere mobs.

Maar ja, zoals gezegd is dan helemaal aan jezelf wat je fijn vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:21:
[...]

[...]

Nogmaals: in de Arena's kom je vrijwel GEEN fire mages tegen omdat het een kansloze spec is. Niet in 1500 rating (hoewel je daar nog wel eens een PoM-Pyro mage ziet), en helemaal niet in de hogere ratings.

Dat je als rogue nu een fire mage prima kunt hebben geloof ik best, hoewel dat een stuk lastiger gaat zijn als icelbock stras trainable gaat worden, maar frost mages zijn erg lastig voor een rogue.

[...]

Je speelt tegen mages in je pool. En je zegt net dat je geen Arena's speelt. Wat is het nu, speel je Arena's en kom je daar fire mages tegen, of speel je geen arena's? Wat een gelul 8)7
Als je dit topic gelezen had, had je gelezen dat ik nog geen arena speel (nog niet) meeste mage's die ik ken van mijn server zijn gewoon pve specced, en ik ga uit van mijn ervaringen.

Ik ga uit van mijn ervaringen in pVp zoals AV,Wsg,Ab.OftS
*knip* - Dit is geen nette manier van discussieren

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:20
Imo totems > blessings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:54:
[...]

Maar een rogue kan in en UIT stealth, backstabben, mutilaten, shadowsteppen, vanishen, picklocken, poison gebruiken.

Wat heb je trouwens aan shield? dat had een dagger kunnen zijn ! ;(

Met andere woorden. Puur persoonlijk.

[...]

Ik zal thuis ff kijken ouwe. Ik spam je op MSN wel. Proxies ftl :(

Einde werktijd in zicht FTW trouwens :o :*)
Ik heb ze allebei maar gerolled :+

@Bokkie heb ook es een warrior 50g geleend, een andere 20 voor respec, nog een 25. Nog nooit iets teruggekregen. Toen was ik nog Mr. Niceguy carebear, nu zeg ik fok jou maar ik tank zelf wel ga maar ergens anders om free epics lopen whinen. Nooit geld geven voor respecs imo, anders blijven ze d'r vaak ook om zeuren.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:33
Imo andersom. Blessings buff je en blijven een half uur zitten. Totems moet je bij in de buurt blijven, steeds opnieuw planten... meer nadelen imo.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:28:
[...]

Als je dit topic gelezen had, had je gelezen dat ik nog geen arena speel (nog niet) meeste mage's die ik ken van mijn server zijn gewoon pve specced, en ik ga uit van mijn ervaringen.

Ik ga uit van mijn ervaringen in pVp zoals AV,Wsg,Ab.OftS
*knip*
Juist, en je bent altijd protection, terwijl er in je sig holy staat. tevens ben je altijd prot terwijl je repentance specced (=31 punten retri talent).

tevens als je nooit arena's hebt gedaan hoe kan je daar dan ervaring mee hebben? dat je het ff weet, BG's =/= Arena. Neem aub nou gewoon aan dat je in arena's vanaf 1500 rating alleen nog maar frostmages tegenkomt die echt niet makkelijk neer te krijgen zijn.
juist, totems die range hebben, alleen voor de groep van 5 tellen en met een minuut weer verdwijnen > blessings van een half uur voor de hele raid zonder range restricteis.

l2p [edit] spuit11 [/edit]

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
porn* schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:36:
[...]

Ik heb ze allebei maar gerolled :+

@Bokkie heb ook es een warrior 50g geleend, een andere 20 voor respec, nog een 25. Nog nooit iets teruggekregen. Toen was ik nog Mr. Niceguy carebear, nu zeg ik fok jou maar ik tank zelf wel ga maar ergens anders om free epics lopen whinen. Nooit geld geven voor respecs imo, anders blijven ze d'r vaak ook om zeuren.
ligt eraan hoor, als het normaal een dps warrior is die als ie respecced naar prot het verschil kan maken om een raid door te laten, zal die 100g me een rotzorg zijn :)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!