Voeg de volgende naam ook maar toe aan je friendslist ( Kenjira dat is m'n paladin die ik aan 't levelen ben)Mektheb schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:12:
[...]
Aaah kk thanks, ( op ze wow's ) dat vind ik echt top
,
Kunnen jullie Beide ff je Ingame Name zeggen schrijf ik hem ff op in me PDA en ga ik dit weekend een Char maken![]()
( mijn ingame name word Mektheb )
EDIT : Volgens mij kijk ik met me neus ( je sig)
Roster update ik 1 x in de week dus dat komt wel goed. Ik zal eerst wat arena of AV moeten doen om honor te farmen voor de zwaarden, eerder dan dat ik die heb zal ik niet respeccen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:54:
[...]
Ohja tuurlijk, dat zei je nog![]()
En update je roster. Is ook 1 van de voorwaarden om member te worden.
Ik had me ridingcrop niet equiped. Droeg bloodlust/skyguard exalted trinket. Ik had wel die apexis blabla buff. Ik weet niet of dat ook effect heeft in de lucht?
Het zag er wel erg droog uit dat die sbolt precies manouvreerde zoals ik deed.
Die skyguard trinket is ook een partij imba jongen. Hij procced VAAK (50% kans he30 sec duration).
Ik had gister dat ding zowat constant aan, en mongoose was ook lief en was ook bijna constant dual up. Samen met me hitfood kwam ik op de volgende stats uit.
AP: 2239
Hit: 247 (buffood ja)
Crit: 33,5%
Oh dat grindde heerlijk kan ik je zeggen![]()
Over hemo kan ik je wel vertellen dat je zou mogen respeccen. Je bent in principe vrij om te doen en te laten wat je wilt. Als de guild wilt dat je respecced wordt dat wel gevraagd.
Ik heb zelf ook hemo geprobeerd toen ik die Mace kreeg uit nagrand (die blauwe met 2 spikes), en het is vet hoor. Je hit echt hard en het gaf ook een grappig geluid als je hemmo'de![]()
Maar als ik eerlijk ben, zijn van alle specs die ik gespeeld heb (allemaal gangbare eignelijk), mutilate/shadowstep (met daggers) het leukste.
Combat dagger is goed te doen, maar by far effectiever dan de 2 leukste. Aangezien ik daggers toch het leukste vind en dps belangrijk vind was mijn keuze op combat dagger gevallen.
Voldoet nog steeds prima. De fun scaled echt goed met je gear namelijk![]()
Hopelijk was de quality time het brak zijn waard trouwens
De quality time was het dubbel en dwars waard haha!!!