Ah die is leuk! Ga ik ook doen, heb nog een lock op een alliance server. Als ik horde weer eens zat ben in AV, ga ik de hele tijd curses op horde gasten gooien.Hooli-gan schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:12:
[...]
Valt we wel op dat het op bepaalde tijdstippen vele malen beter gaat dan andere. Probleem voor Alliance in AV is dat veel mensen verwachten easy te winnen op "oude" taktiek. Die hebben zich niet verdiept in de nieuwe dingen/veranderingen in AV en rennen direct naar Galv. Daar staat vaak een redelijke groep Horde te wachten en slachten onze reïnforcements een flink eind omlaag.
Als ik mazzel heb en in een juiste groep zit waar mensen wel weten hoe het nu moet (IB GY -> Towers -> Galv + defend Belinda en capped torens houden tot ze verbranden), rammen we vrij eenvoudig door AV. Het eerste weekend (afgelopen AV weekend), was echt een drama. Veels te weinig honor en alleen maar verlies partijen. Ben uit frustratie naar mijn mage op Kazzak gegaan en heb even wat Alliance lopen ganken![]()
Meeste pallies rennen toch hard weg als ze me ziendefiler1974 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:12:
iemand de laatste tijd in av opgevallen dat je knettergek wordt van pally's? Die gasten pakken een tower houden consecration rond de vlag zodat je niet de tower safe kan maken. En vervolgens zijn die gasten bijna niet dood te krijgen, steeds maar healen terwijl je er met 2 gasten op staat te hakken.
Ik ga mijn lvl20 pally maar weer eens levellen. Als druid krijg ik ze op een gegeven ogenblik wel dood, maar pas na een paar minuten.

Ik kijk vanavond even hoe het met Moroes gaat. Als we hem vanavond down krijgen dan gaan we vast een kijkje (proberen te) nemen bij Maiden. Als ik de indruk krijg dat we die ook binnenkort neer kunnen krijgen dan wacht ik misschien even, maar anders komt die enchant er sowieso.Exitium schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:12:
[...]
Well, Maiden dropt een nieuwe healing mace.Loop nog steeds met dat kreng (Vashj ding is welgeteld één keer gedropped en aan PvP doe ik niet meer), maar binnenkort met wat mazzel Kaz'rogal's hamertje. Dropte gisteren voor het eerst.
Kan wel rond blijven lopen zonder enchant met de hoop op iets nieuws, maar daar wordt ook niemand beter van.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ja, normaal ben ik niet zo aan het ganken. Maar ik was op vrijdag avond al zo'n 3 uur aan het BG-en en had slechts 1500 estimated honor.....in AV weekenddefiler1974 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:20:
[...]
Ah die is leuk! Ga ik ook doen, heb nog een lock op een alliance server. Als ik horde weer eens zat ben in AV, ga ik de hele tijd curses op horde gasten gooien.
Normaal haal ik op een avondje rond de 3 a 4k estimated, op een doordeweekse dag.
Had het toen echt wel even gezien.
[ Voor 9% gewijzigd door Bulligan op 29-11-2007 15:28 ]
Verwijderd
Toevallig gisteren 1 prot pally gezien in WSG. Ik weet niet waar hij mee bezig was, maar die kerel kreeg je niet neer. echt gewoon niet.ImdaMned schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:52:
[...]
Als je een frostmage met die stats al erg vind als rogue zijnde, probeer eens een prot pallie met die resilience : D
Hij pakte de flag en rende weg. Op dit moment had hij full hp. Ik erachteraan, samen met 2 hunters en 1 druid. Alle 4 waren we zowat full epic.
Ik heb het niet bijgehouden, maar we zaten zeker iets van 10 a 15 seconden op hem te nuken. Toen ging hij bijna dood en bubbelde hij. daarna opnieuw, maar tering dat ging een partij sloom.
Ik kwam hem ook eens alleen tegen. Ik kreeg hem dood, maar duurde erg lang. So there
Frostmages zijn gewoon gruuwlijk irritant met die kitingabilities, maargoed, met clos en sprint en vanish om die slows te breken is het goed te doen.
Met zijn stats daarentegen, lijkt me niet leuk. Ik speel dan wel met PvE spec, maar met een PvP spec wordt het ook lastig denk ik.
verkeerde setup, niets meer, niets minderdefiler1974 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:12:
iemand de laatste tijd in av opgevallen dat je knettergek wordt van pally's? Die gasten pakken een tower houden consecration rond de vlag zodat je niet de tower safe kan maken. En vervolgens zijn die gasten bijna niet dood te krijgen, steeds maar healen terwijl je er met 2 gasten op staat te hakken.
Een paladin heeft 1 instant heal op een 40-60min cooldown (lay on Hands)
Voor de rest 1,5-2,5s healingspells
Dit betekend dus dat je moet gaan disrupten of manadrainen.
En paladins houden niet van ranged / spelldamage, ik iig niet als prot paladin
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
heb met mijn e.shaman relatief weinig moeite met paladins. Je kan (bijna) alles purgen, en zijn heals interrupten met earthshock. Het kost misschien wel wat tijd, maar je krijgt hem wel neer. Grounding totem werkt ook goed tegen zijn spells.
Verwijderd
Mind-numbening poison op je OH en Wound poison op he MH, kick, gouge, kidney shot, cheap shot, blind...genoeg dingen voor een rogue om dat stomme healen te stoppensabriel schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:39:
[...]
verkeerde setup, niets meer, niets minder
Een paladin heeft 1 instant heal op een 40-60min cooldown (lay on Hands)
Voor de rest 1,5-2,5s healingspells
Dit betekend dus dat je moet gaan disrupten of manadrainen.
En paladins houden niet van ranged / spelldamage, ik iig niet als prot paladin
Verwijderd
Hmm, ik wil je niks aanpraten, maar als je een goede mage bent, hebben wij ongetwijfeld plek voor je.Mektheb schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:50:
[...]
...:D , en ik heb nog niet eens alle gear ik wil...
Maar ik zit er wel over te denken te transfere seriously , mijn guild donderd uit elkaar progress is 0,0 dus ik ben totaal van PVE afgestapt en voor FULL PVP gegaan....
Nu al die nieuwe snufjes er zijn ist leuk weer en zo makkelijk te krijgen 1 avondje spelen AV 4 uurtjes is ruim 6k 7k honor en voor 14k heb je al leuke nekkie te makkelijk gewoon
Weetniet of het jullie opvalt overall om de BG's in te gaan er sinds de patch Q time's hebt van <1 min
Woot , nu hopen snel meer world pvp doet want in je 1tje ogrimmar in schiet niet op
Los daarvan zoek ik een pro arenateammaat en ik heb het idee dat jij wel aardig goed bent. Ik wil niet arrogant overkomen (zal wel zo zijn, maargoed dat neem ik maar op de koop toe), voorlopig is mijn team zo goed geweest als dat mijn teammaat is (oftewel, hij is de beperkende factor).
Ik heb met zooooveeeel mensen gespeeld, maar het is het gewoon net niet. Die priest waar ik mee speelde was voorlopig de beste, maar nog niet je van het.
Ik wil 1850 rating halen voor mijn dagger en daar moet ik een goeie teammaat voor hebben. 1tje die op hetzelfde niveau als mij zit.
Enige nadeel zou zijn, mocht je transferren, dat een rogue/mage combo nou niet bepaald het beste is, maargoed, hier gaat individuele skill, als kennis over de game in het algemeen dan tellen.
Als je wilt weten waar mijn guild voor staat kan je dat nalezen op synergie-qt.com, dat is onze site. Momenteel zitten we in TK met Alar en Solarian op 32%.
Hoeft niet uit te maken. Ook met zulke dingen geldt dat "vast = vast" is. Eventueel zou je andere schroeven kunnen proberen, zijn namelijk als het goed is universele schroeven. Enige wat vervelend zou kunnen zijn is dat het een afwijkende maat is, maar ook dat moet geen probleem zijnHelox-in-a-box schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:05:
[...]
vuilniszak strip om de koeler erop te houden, ben de schroefjes kwijt van de originele koeler
Nahja, nog even 1k honor grinden op laptop en de nieuwe Vindicator boots halen
Hmmm, als feral gaat dat allemaal een beetje moeilijk. Mischien een hoop switchen tussen bear form, bashen en dan cat form en maimen mischien. Mana drainen als druid zou ik niet weten, behalve hem zoveel damage geven dat hij op healt.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:47:
[...]
Mind-numbening poison op je OH en Wound poison op he MH, kick, gouge, kidney shot, cheap shot, blind...genoeg dingen voor een rogue om dat stomme healen te stoppen
Verwijderd
Hij had het over pala's. Maar pala's cleansen die ellende helaas. Maargoed dat moet hij dan wel doen, en dat kost weer tijd. Tijd waarin die kon healendefiler1974 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:07:
[...]
Hmmm, als feral gaat dat allemaal een beetje moeilijk. Mischien een hoop switchen tussen bear form, bashen en dan cat form en maimen mischien. Mana drainen als druid zou ik niet weten, behalve hem zoveel damage geven dat hij op healt.
oh, ik ben zelf feral en had het erover dat ik moeite heb met holy/prot pala's. Ben echt een eeuwigheid bezig om ze neer te krijgen. Healen, bubble, lay on hands. die gasten blijven leven en met melee damage kom je ook niet echt ver. <Oh ja, en 6s stun natuurlijk nog>Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:09:
[...]
Hij had het over pala's. Maar pala's cleansen die ellende helaas. Maargoed dat moet hij dan wel doen, en dat kost weer tijd. Tijd waarin die kon healen
De goeie kant is dat ze weer bijna geen damage doen, maar om een tower of bunker te redden is dat niet relevant.
Ja en vervolgens krijg je een snare of een stun op je dak en rent hij mooi naar de andere kant van de planeetVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:47:
[...]
Mind-numbening poison op je OH en Wound poison op he MH, kick, gouge, kidney shot, cheap shot, blind...genoeg dingen voor een rogue om dat stomme healen te stoppen
Verwijderd
Jup ook weer zoiets...damn OP pally'sVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:09:
[...]
Hij had het over pala's. Maar pala's cleansen die ellende helaas. Maargoed dat moet hij dan wel doen, en dat kost weer tijd. Tijd waarin die kon healen

ROFL ja heb je ook weer gelijk in..JeanLucPicard schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:14:
[...]
Ja en vervolgens krijg je een snare of een stun op je dak en rent hij mooi naar de andere kant van de planeet.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 16:22 ]
Fixed.JeanLucPicard schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:14:
[...]
Ja en vervolgens krijg je een snare of een stun op je dak en rent hearthstoned hij mooi naar de andere kant van de planeet.
Paladins zijn inderdaad een pain in the *!?@# en kunnen het gevecht echt minuten rekken. Ze gaan jouw char niet slopen met dat 1h wapen van je, ze gaan zichzelf net zolang uphouden totdat ze je doodverveeld hebben.
Wat ik vroeger altijd deed toen ik nog Combat Daggers was: Openen met Cheap Shot, Slice and Dice, Backstabben, Kidney Shot (bubble uitlokken). Aan het eind van de Kidney Shot bubbelt hij meestal, dan restealth ik.
Zodra hij uit Bubble komt, Garotte, Slice and Dice, trinket, Adrenaline Rush, Backstab, Backstab Backstab Backstab, Rupture. Hij kan healen en cleansen wat hij wil, tegen de Rush icm. een goed getimede Kick kan-ie niet op.
Of dat je met zn allen klaar staat om Vanndar te pullen, iedereen wacht nog even op het cappen van de towers en pullt er zo'n k*t noob, Vanndar rent achter em aan, cleaved 10 man kapot en reset dan omdat degene die pullde gewoon naar buiten rent en de boel reset. *zucht*Maranno schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:03:
[...]
Vooral av is best anders ja, maar jammergenoeg heeft niet iedereen dit dooralliance rush naar FW keep gebeurd nog steeds
*knip*
Deze discussie is eerder deze middag afgesloten
[ Voor 30% gewijzigd door Crash op 29-11-2007 20:21 ]
*knip*
Hehe, welkom terug. Toch grappig dat alle 'quitters' uiteindelijk toch weer terugkomen. Heb zelf ook erg veel plezier op m'n druid.
[ Voor 60% gewijzigd door Crash op 29-11-2007 20:20 ]
https://niels.nu
Yay, gister Sang'thraze the Deflector mogen looten van Antu'Sul in Zul'Farrak
nu nog de andere helft
(ik ga ze niet combinen trouwens...)
[ Voor 11% gewijzigd door HanH op 29-11-2007 16:40 ]
Verwijderd
M'n broer had de helft die je na het stairs event kan krijgen geloot bij zijn bezoek aan ZF met zn pally. Ben toen maar ff antu'sul gaan farmen met hem met mijn druid. 10% drop kans dus met een beetje mazzel. De pech die jij hebt is dat je iedere keer stairs event moet doen. Wij zijn drie keer naar anta'sul gelopen onderweg alleen afgemaakt wat hij aan agro trok.HanH schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:37:
Yay, gister http://www.wowhead.com/?item=9379 mogen looten van Antu'Sul in Zul'Farrak![]()
nu nog de andere helft
(ik ga ze niet combinen trouwens...)
Het gecombineerde zwaard is erg leuk voor sommige classes, maar laatst wilde een hunter in onze guild er voor farmen. Dat leek me nou weer niet nuttig
Verwijderd
Begin nou niet weer....

Anders houden we het nog steeds ff ontopic ofzo!...aub
[ Voor 71% gewijzigd door Crash op 29-11-2007 20:21 ]
Verwijderd
Holy shock kan je gebruiken als instant heal, het is niet veel maar red me best vaak. Met de juiste gear ben je inderdaad vrij lastig te doden, ik vermoed zelfs dat een holy pala lastiger is dan een prot paladin. Een prot pala heeft meer stamina, maar een holy pala kan zich beter healen. Met dezelfde gear is er nauwelijks verschil in incoming damage.
Met een rogue op m'n dak kan ik nauwelijks healen, jammer genoeg voor de meeste rogue heb ik dat nauwelijks tegen ze nodig
Het grote nadeel van een paladin merk je dan weer wel als ze laf ertussen uit proberen te knijpen.
Het grote nadeel van een paladin in AV vind ik nog steeds dat iedere class van hem weg kan rennen.
Met een rogue op m'n dak kan ik nauwelijks healen, jammer genoeg voor de meeste rogue heb ik dat nauwelijks tegen ze nodig
Het grote nadeel van een paladin in AV vind ik nog steeds dat iedere class van hem weg kan rennen.
Ja hallo! Ik zit drie weken in de VS, en als ik wakker word zijn jullie al een halve dag bezig!Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:41:
Begin nou niet weer....![]()
Verwijderd
hallo mede wow fanaten
Zo even verder mijn pala lvlen, ben holy gaan speccen sinds ik in outlands zit,maar oi oi wat is dat vervelend zeg met Questen, suvivabilty prima, alleen voordat je een mob dood hebt
.
Dus ben maar instances gaan doen, zeker omdat ik ook goed wil leren healen met pala (moet zeggen dat ik het nog best lastig vind) meestal pak ik het zo aan
("target" tank) -> divine favor ->60%health-> holy light. daarna bijhouden met flash heal rank 1 als hij 100% staat. (ivm mana costs) word er meer gedamaged dan gehealed echter ga ik op 90% health over naar rank 6 flash heal eventueel een holy shock erachter aan.
Lager dan 80% hou ik op met flash heal en ga ik over naar holy light )als mijn mana rond 35% is doe ik pas divine illumination. ow ja heb 405 +healing
Op zich geen probleem maar soms sta ik als een gek te healen en dan pakken 3 andere ook nog een aggro en dan word het iets te veel.
doe ik iets fout?
voorderest dit is de eerste keer dat ik hier post
zal gelijk wat gegevens doorgeven
Server: frostmane (horde)
Chars:
lvl70 warlock : Xeviumius
lvl70 rogue: Xanity
lvl70 priest: Xacerdus
lvl 62 paladin : Goldenprince (***naam maar dat was de bedoeling)
Zo even verder mijn pala lvlen, ben holy gaan speccen sinds ik in outlands zit,maar oi oi wat is dat vervelend zeg met Questen, suvivabilty prima, alleen voordat je een mob dood hebt

Dus ben maar instances gaan doen, zeker omdat ik ook goed wil leren healen met pala (moet zeggen dat ik het nog best lastig vind) meestal pak ik het zo aan
("target" tank) -> divine favor ->60%health-> holy light. daarna bijhouden met flash heal rank 1 als hij 100% staat. (ivm mana costs) word er meer gedamaged dan gehealed echter ga ik op 90% health over naar rank 6 flash heal eventueel een holy shock erachter aan.
Lager dan 80% hou ik op met flash heal en ga ik over naar holy light )als mijn mana rond 35% is doe ik pas divine illumination. ow ja heb 405 +healing
Op zich geen probleem maar soms sta ik als een gek te healen en dan pakken 3 andere ook nog een aggro en dan word het iets te veel.
doe ik iets fout?
voorderest dit is de eerste keer dat ik hier post
Server: frostmane (horde)
Chars:
lvl70 warlock : Xeviumius
lvl70 rogue: Xanity
lvl70 priest: Xacerdus
lvl 62 paladin : Goldenprince (***naam maar dat was de bedoeling)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 17:04 ]
^^ wat hij zegt.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:41:
Begin nou niet weer....![]()
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Klinkt erg goed , Mijn hoogste rating was 2020 daarna verloor ik het als mage zijnde echt van Classes zoals Sl Locks en Shadow PriestVerwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:52:
[...]
Hmm, ik wil je niks aanpraten, maar als je een goede mage bent, hebben wij ongetwijfeld plek voor je.
Los daarvan zoek ik een pro arenateammaat en ik heb het idee dat jij wel aardig goed bent. Ik wil niet arrogant overkomen (zal wel zo zijn, maargoed dat neem ik maar op de koop toe), voorlopig is mijn team zo goed geweest als dat mijn teammaat is (oftewel, hij is de beperkende factor).
Ik heb met zooooveeeel mensen gespeeld, maar het is het gewoon net niet. Die priest waar ik mee speelde was voorlopig de beste, maar nog niet je van het.
Ik wil 1850 rating halen voor mijn dagger en daar moet ik een goeie teammaat voor hebben. 1tje die op hetzelfde niveau als mij zit.
Enige nadeel zou zijn, mocht je transferren, dat een rogue/mage combo nou niet bepaald het beste is, maargoed, hier gaat individuele skill, als kennis over de game in het algemeen dan tellen.
Als je wilt weten waar mijn guild voor staat kan je dat nalezen op synergie-qt.com, dat is onze site. Momenteel zitten we in TK met Alar en Solarian op 32%.
[...]
Hoeft niet uit te maken. Ook met zulke dingen geldt dat "vast = vast" is. Eventueel zou je andere schroeven kunnen proberen, zijn namelijk als het goed is universele schroeven. Enige wat vervelend zou kunnen zijn is dat het een afwijkende maat is, maar ook dat moet geen probleem zijn
Ik heb je trouwens geadd op MSN ( met je profiel email ) dus als je denkt onbekende ziet in je msn lijkst dan ben ik het
Helaas is mijn guild dus nog niet verder dan SSC/TK en dat is jammer omdat het nu eenmaal op een disband ben ik bang uitgaat lopen officers die het niet eens zijn , members die leaven voor betere progress omdat niemand de leiding neemt...
Ik zou graag een paar x met je praten en ouwehoeren en wie weet ff char op je server maken om te chitchatte en ik ga ook zeker nu ff op het forum van je Guild kijken
Dank u
EDIT : Trouwens allemaal leuk en aardig maar jij bent Horde en ik Ally
[ Voor 4% gewijzigd door Mektheb op 29-11-2007 17:00 ]
Verwijderd
/pat hydraHydra schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:49:
[...]
Ja hallo! Ik zit drie weken in de VS, en als ik wakker word zijn jullie al een halve dag bezig!
I wish. Ik wil m'n Nelf priest naar de Horde kant hebben.Mektheb schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:59:
EDIT : Trouwens allemaal leuk en aardig maar jij bent Horde en ik Allytenzij blizz me char in een Undead kan veranderen hebben we nu al een probleem haahahahah"piepsooi"
Verwijderd
Ja kon dat maarHydra schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:14:
[...]
I wish. Ik wil m'n Nelf priest naar de Horde kant hebben.

uiteraard dan een UD...
woei, nog 10 minuten en ik kan weer inloggen! Ben vandaag even op mijn broers account aan het zoeken geweest naar een geschikte guild, en heb er misschien één gevonden, en anders ken ik nog wat mensen die wel voor me willen vouchen mocht ik een apply bij hun guild(s) maken
Verwijderd
*Oaky brabbelt een gebedje en helpt hopen*Technicality schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:20:
woei, nog 10 minuten en ik kan weer inloggen! Ben vandaag even op mijn broers account aan het zoeken geweest naar een geschikte guild, en heb er misschien één gevonden, en anders ken ik nog wat mensen die wel voor me willen vouchen mocht ik een apply bij hun guild(s) maken

Heb nu eindelijk hemo eens kunnen proberen ), damn wat is dat een lache build zeg. Ik moet er nog een raidje mee doen maar naar mijn idee ligt het qua dmg ongeveer gelijk met combat swords (ligt misschien ook aan gear en hoe je gemt), terwijl je daarbij een hoop leuke PvP goodies op kunt pikken. Heb nu een 11/27/23 build maar ga als ik echt wat ga PvPen toch ook eens een ezmode cookiecutter 31/30 AR/prep buildje proberen. Hoe bevalt het anderen in PvE?
Bnet pindle#2913
Ik heb nog geen gear en ik gebruik nu een poor mans Mutilate build. Ik ben nu druk aan het sparen voor 4/5 s1 honor gear zodat ik de +10 nrg bonus krijg. Das dan 120 nrg = 2 mutilates in 2 secondesporn* schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:56:
Heb nu eindelijk hemo eens kunnen proberen ), damn wat is dat een lache build zeg. Ik moet er nog een raidje mee doen maar naar mijn idee ligt het qua dmg ongeveer gelijk met combat swords (ligt misschien ook aan gear en hoe je gemt), terwijl je daarbij een hoop leuke PvP goodies op kunt pikken. Heb nu een 11/27/23 build maar ga als ik echt wat ga PvPen toch ook eens een ezmode cookiecutter 31/30 AR/prep buildje proberen. Hoe bevalt het anderen in PvE?
Das dan toch mooi 1500-3500 damage in hele korte tijd EN 5 combopoints. Dan evasion aan en wachten op weer 100 nrg, kidney shot en weer een dubbele mutilate. Dan weer 5 combopoints voor bijvoorbeeld een rupture of envenom en das dan ongeveer 10k damage van specials alleen.
De evasion tussentijd kan ook een blind zijn
Na mijn s1 gear toch maar eens de arena weapons gaan bekijken, ik heb 700 arena puntjes gespaard.
Verwijderd
wat wordt het toch rustig hier na 1700 ish, wil van alles nog linken, maar nog steeds op mn werk
, zal proberen mn mainpop es te linken mbt armory, of misschien dat iemand anders de moeite wil nemen, daar ik er zelf dus niet bij kan. Maxtorr op uiteraard eu server Emerald dream, kunnen de experts ahum er es naar kijken hoe ik het doe zover. Ben nl een redelijke noob ondanks dat ik nu een 70 char heb en een 68 fire mage.
Kan momenteel heel www.wow-europe.com niet bereiken en eu.wowarmory.com ook niet dus, maar nou meen ik mij iets te herinneren van website maintence vanavond,Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:09:
wat wordt het toch rustig hier na 1700 ish, wil van alles nog linken, maar nog steeds op mn werk, zal proberen mn mainpop es te linken mbt armory, of misschien dat iemand anders de moeite wil nemen, daar ik er zelf dus niet bij kan. Maxtorr op uiteraard eu server Emerald dream, kunnen de experts ahum er es naar kijken hoe ik het doe zover. Ben nl een redelijke noob ondanks dat ik nu een 70 char heb en een 68 fire mage.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
direct na het dismounten van mijn poppetje heb ik last van een soort freeze van 2 seconde..
heeft iemand anders dit probleem ook, of kan iemand bedenken waaraan het kan liggen..?
heeft iemand anders dit probleem ook, of kan iemand bedenken waaraan het kan liggen..?
Verwijderd
nou nee niet helemaal, ik heb wel dat ik met mn minimage plus epic paard de bank niet inkom in SW en dus niet autodismount
Maar dat bedoel je vast niet hahaha
het is iig niet een trage harde schijf van windhoos.. vorige week een format gedaan..Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:08:
nou nee niet helemaal, ik heb wel dat ik met mn minimage plus epic paard de bank niet inkom in SW en dus niet autodismountMaar dat bedoel je vast niet hahaha
Okay voor Enchanting moet ik paar lvl 350 Enchanting drops hebben, maar mijn Ench level is maar 220, kan ik deze dan al looten van normale mobs? Of moet ik nog hoger?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
looten is geen probleem, usen kan niet (dus het leren ervan)Darkasantion schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:37:
Okay voor Enchanting moet ik paar lvl 350 Enchanting drops hebben, maar mijn Ench level is maar 220, kan ik deze dan al looten van normale mobs? Of moet ik nog hoger?
Azgalor first try ever 21%, tweede try 80% ofzo maar toen ging de tank lichtelijk te vroeg neer.
Daarna twee man AFK zonder wat te melden, dus prachtige wipe op de eerste wave wegens te weinig schaapjes.
Wel een makkelijke boss moet ik zeggen, healers wat meer spreiden en hij ligt om.
Edit: K, nu is alles fucked up lol. Weer een mage afk, inmiddels van raid gekicked. DPS warrior die er wat van zei, MT die zei dat 'ie geen recht van spreken had omdat die warrior zelf een half uur te laat was, DPS warrior die raid leaved, paar minuten later weer joined, etc, etc.

Edit: K, nu is alles fucked up lol. Weer een mage afk, inmiddels van raid gekicked. DPS warrior die er wat van zei, MT die zei dat 'ie geen recht van spreken had omdat die warrior zelf een half uur te laat was, DPS warrior die raid leaved, paar minuten later weer joined, etc, etc.
[ Voor 31% gewijzigd door Exitium op 29-11-2007 22:25 ]
Verwijderd
Daarom raid ik dus niet meerExitium schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:01:
Azgalor first try ever 21%, tweede try 80% ofzo maar toen ging de tank lichtelijk te vroeg neer.Daarna twee man AFK zonder wat te melden, dus prachtige wipe op de eerste wave wegens te weinig schaapjes.
Wel een makkelijke boss moet ik zeggen, healers wat meer spreiden en hij ligt om.
Normaal is 't hartstikke leuk hoor.
Mage blijkt wat familieproblemen te hebben, kuttelefoontje gehad en daarvoor dus AFK geweest. Na een 10 min break in ieder geval gezegd dat als we bleven fucken met AFK's enzo, ik het voor gezien zou houden vandaag. Gelijk door de waves gerushed en wipe op de boss.
Edit: K, einde van de raid met een dooie Azgalor. Dagger, vanquisher, conqueror en 10 spellhit design.
[ Voor 11% gewijzigd door Exitium op 30-11-2007 00:24 ]
Btw ik vroeg me iets af over arena ratings nu.
Je hebt 1850 PERSONAL rating nodig om items te kopen, nu begrijp ik dat dit anders gecalculeerd wordt en dat dus die personal rating hoger of lager dan je eigenlijke grouprating kan komen..
Nu vraag ik me af, werkt het ontvangen van arena points nog steeds op dezelfde manier? 30% games played nodig en de punten liggen aan de group rating? Of zit hier de personal rating ook in verwerkt?
Je hebt 1850 PERSONAL rating nodig om items te kopen, nu begrijp ik dat dit anders gecalculeerd wordt en dat dus die personal rating hoger of lager dan je eigenlijke grouprating kan komen..
Nu vraag ik me af, werkt het ontvangen van arena points nog steeds op dezelfde manier? 30% games played nodig en de punten liggen aan de group rating? Of zit hier de personal rating ook in verwerkt?
1 van de redenen dat ik ben gestopt met actief raiden.(4+ dagen raiden/week)Exitium schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:01:
Azgalor first try ever 21%, tweede try 80% ofzo maar toen ging de tank lichtelijk te vroeg neer.Daarna twee man AFK zonder wat te melden, dus prachtige wipe op de eerste wave wegens te weinig schaapjes.
Ben gisteren voor het eerst met mijn warrior karazhan ingeweest en meteen tot Aran (incl kill) gekomen. Wel wat anders dan een 4 uur full clear op mijn priest, maar heb in geen maanden meer zo veel fun gehad op TS en in game, lekker relax enzo.
En met een niet optimale setup ging het best wel lekker
2 def warriors
2 druids
3 rogues
1 Disc-priest
1 hunter
1 warlock
Uber dps, alleen 1 keer gewhiped met Opera (wizard of Oz)
Tijd voor een dag boek update...
Gisteren middag een potje AB gedaan, op lvl 61 valt dat vies tegen
Lvl 68 rogues zijn niet lief om tegen te vechten
Maar goed zorgen dat je niet alleen achter aan loopt en je komt een heel eind.
Daarna een potje WSG gedaan, tegen alle verwachtingen in gewonnen.
In het begin kwam de flag niet ver, tot ik opmerking maakte van "Protect our carrier"
Ineens sloeg de speelstijl om en ging het soepel.
Gisteravond nog Blood Furnace gedaan en de chestpiece van de laatste baas mogen rollen.
Leuk werk als rogue in de instance, al die land mines onschadelijk maken. Eindelijk eens een doel voor dis-arm trap
Moet zeggen dat ik de HFC instances makkelijker vind met een rogue als met m'n lock destijds.
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen
Gisteren middag een potje AB gedaan, op lvl 61 valt dat vies tegen
Lvl 68 rogues zijn niet lief om tegen te vechten
Maar goed zorgen dat je niet alleen achter aan loopt en je komt een heel eind.
Daarna een potje WSG gedaan, tegen alle verwachtingen in gewonnen.
In het begin kwam de flag niet ver, tot ik opmerking maakte van "Protect our carrier"
Ineens sloeg de speelstijl om en ging het soepel.
Gisteravond nog Blood Furnace gedaan en de chestpiece van de laatste baas mogen rollen.
Leuk werk als rogue in de instance, al die land mines onschadelijk maken. Eindelijk eens een doel voor dis-arm trap
Moet zeggen dat ik de HFC instances makkelijker vind met een rogue als met m'n lock destijds.
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Zie pas nu je reactiepasta schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:32:
[...]
Waar denk je het geld vandaan te toveren? Twinking heeft een berg geld nodig, die je anders zou verdienen met questen/random BoE-blues die je verkoopt voor andere twinks.Ik zou, als ik jou was, gewoon doorlevellen zodat je iig gewoon gold hebt om eventuele BoE-zut van de AH te halen @ 70/80.
Het is inderdaad denk ik toch beter om door te levelen en dan gebruik makend van Quests rewards richting 70/80 te gaan, en hem dan of via AH te speccen of via twinking, dat hij dan kan betalen met zijn gespaarde geld uit questing, en dat van mijn main natuurlijk.
Verwijderd
Resisted klinkt echt gezellig!Exitium schreef op donderdag 29 november 2007 @ 22:01:
Lief dagboekje,
Gister Moroes down! Woohoo! De trash er voor leverde deze keer ook eindelijk geen problemen op, waar we normaal ook nog wel eens wilde wipen. Eerste try op iets van 81%, daarna een va 54% en de 3e try ging die neer.
Picture (Ik ben die met de oranje muts en gele staff)
Drops: Royal Cloak of Arathi Kings & Edgewalker Longboots
Toen trash gecleared naar Opera Event, waarbij ik eindelijk honored ben geworden, dus vanaf nu niet meer terug naar Shatt voor repars.
Uiteindelijk ook nog maar even gekeken, en we hadden dus Wizard of Oz. Maar omdat niemand tactics wist, was dat een snelle wipe. Hehe. Maandag verder.
Gister Moroes down! Woohoo! De trash er voor leverde deze keer ook eindelijk geen problemen op, waar we normaal ook nog wel eens wilde wipen. Eerste try op iets van 81%, daarna een va 54% en de 3e try ging die neer.
Toen trash gecleared naar Opera Event, waarbij ik eindelijk honored ben geworden, dus vanaf nu niet meer terug naar Shatt voor repars.
Uiteindelijk ook nog maar even gekeken, en we hadden dus Wizard of Oz. Maar omdat niemand tactics wist, was dat een snelle wipe. Hehe. Maandag verder.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hou er wel rekening mee dat het dan niet Wizard of Oz hoeft te zijn, dit is een random fight die dagelijks kan veranderen.OkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:50:
Gewoon de 3 scenario's doorlezen, en daarna van de trashmobs even 15G verdienen (de eerste 10 packs na opera geeft iedere speler 1-2G
Verwijderd
dan zou ik naar mijn persoonlijke ingeving zelf gold farmen en instances doen/pvp en de honor besparen en gold besparen voor op lvl 80Darkasantion schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:22:
[...]
Zie pas nu je reactie![]()
Het is inderdaad denk ik toch beter om door te levelen en dan gebruik makend van Quests rewards richting 70/80 te gaan, en hem dan of via AH te speccen of via twinking, dat hij dan kan betalen met zijn gespaarde geld uit questing, en dat van mijn main natuurlijk.
Ben je wel 1 van de eerste die in de epixx loopt op lvl 80 mits je snel kan lvl'en.
Gisteren de MT gezien van de beste guild van de server OMG wat een shield had die net zo groot als zichzelf en allemaal die spikes (ben even de naam kwijt van dat kreng) WTB lvl 70 prot warrior (ben te lui om te lvl'en)
Tactics voor Wizard of Oz zijn niet zo heel lastig eigenlijk. Met een warlock en een mage in je raid is het zelfs nog makkelijkerOkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:50:
Lief dagboekje,
Gister Moroes down! Woohoo! De trash er voor leverde deze keer ook eindelijk geen problemen op, waar we normaal ook nog wel eens wilde wipen. Eerste try op iets van 81%, daarna een va 54% en de 3e try ging die neer.Picture (Ik ben die met de oranje muts en gele staff)
Je krijgt eerst "gefaseerd" (er zit 5s tussen ofzo) de karakters uit het sprookje, daarna "The Crohn".
Eerst Dorothy, die moet als eerste dood. Vlak daarna, terwijl je Dorothy nog aan het neernuken bent komt Roar los, die kan je fearen of tanken. Terwijl je Dorothy aan het nuken bent roept ze hulp in van dr hondje Tito. Die kan je het beste tanken want die gaat vaak achter je healers aan. Na Dorothy doodmaken is het makkelijkst. Dan hebben we nog Tinman en die stroman. Tinman dien je te kiten, en daarbij maakt het niet uit of je daar een mage voor gebruikt of een hunter ofzo. Hij wordt vanzelf langzaam door de "Rust" (roest) debuff. Dan die stroman, die kan je met fire spells onder controle houden. Fire spells zorgen ervoor dat ie dazed of confused oid raakt en dus alleen maar wat rondloopt zonder te meppen. Vaak is ie al dood voordat je aan Tinman begint, die is meestal als laatste.
Wanneer ze allemaal dood zijn komt The Crohn. Goed tanken en een beetje uitspreiden ivm chain lightning. Ook kan je een wervelwind over het podium zien gaan die mensen de lucht in slingert. Let op, spellcasters kunnen dan nog steeds gewoon doorgaan met nuken of healen ! Ze krijgen alleen een beetje fall damage als ze weer uit de wervelwind komen.
Tot zover een korte beschrijving van de event
Bulwark of AzzinothVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:56:
[...]
dan zou ik naar mijn persoonlijke ingeving zelf gold farmen en instances doen/pvp en de honor besparen en gold besparen voor op lvl 80
Ben je wel 1 van de eerste die in de epixx loopt op lvl 80 mits je snel kan lvl'en.
Gisteren de MT gezien van de beste guild van de server OMG wat een shield had die net zo groot als zichzelf en allemaal die spikes (ben even de naam kwijt van dat kreng) WTB lvl 70 prot warrior (ben te lui om te lvl'en)
Erg gaaf ding inderdaad, alleen al voor looks zou je dat ding willen hebben
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Hey wat grappig. Dit is ook mijn methode om deze irritante mannetjes aan te pakkenVexx schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:28:
[...]
![]()
Paladins zijn inderdaad een pain in the *!?@# en kunnen het gevecht echt minuten rekken. Ze gaan jouw char niet slopen met dat 1h wapen van je, ze gaan zichzelf net zolang uphouden totdat ze je doodverveeld hebben.
Wat ik vroeger altijd deed toen ik nog Combat Daggers was: Openen met Cheap Shot, Slice and Dice, Backstabben, Kidney Shot (bubble uitlokken). Aan het eind van de Kidney Shot bubbelt hij meestal, dan restealth ik.
Zodra hij uit Bubble komt, Garotte, Slice and Dice, trinket, Adrenaline Rush, Backstab, Backstab Backstab Backstab, Rupture. Hij kan healen en cleansen wat hij wil, tegen de Rush icm. een goed getimede Kick kan-ie niet op.
ooh balen zegMektheb schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:59:
[...]
Klinkt erg goed , Mijn hoogste rating was 2020 daarna verloor ik het als mage zijnde echt van Classes zoals Sl Locks en Shadow Priest
Ik heb je trouwens geadd op MSN ( met je profiel email ) dus als je denkt onbekende ziet in je msn lijkst dan ben ik het
Helaas is mijn guild dus nog niet verder dan SSC/TK en dat is jammer omdat het nu eenmaal op een disband ben ik bang uitgaat lopen officers die het niet eens zijn , members die leaven voor betere progress omdat niemand de leiding neemt...
Ik zou graag een paar x met je praten en ouwehoeren en wie weet ff char op je server maken om te chitchatte en ik ga ook zeker nu ff op het forum van je Guild kijken
Dank u
EDIT : Trouwens allemaal leuk en aardig maar jij bent Horde en ik Allytenzij blizz me char in een Undead kan veranderen hebben we nu al een probleem haahahahah"piepsooi"
Echt zonde. Nouja als je een char wilt aanmaken om een beetje te praten ben je natuurlijk meer dan welkom.
Nette rating ook. Dat je dan gaat merken dat sommige classes jou wat makkelijker kunnen hebben is volgens mij wel een logisch gevolg. Ik neem aan dat jij tegen anderen weer de bovenhand had?
Anyways veel s6 verder op je server dan. Hoop dat je uiteindelijk wel een guild vind
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 09:14 ]
Hehe, jij kent de oudjes nog wel denk ik zo.
MT die die opmerking maakte (volkomen terecht IMO) was Scen, die het op z'n eigen manier vertelde.
Aan de andere kant, Scen en ik rollden allebei op die design. Ik had de eerste gewonnen en hij de tweede, en hij won nu weer. Whisperde me gelijk dat we die dingen wel om en om konden looten.
bumpcls schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:57:
Btw ik vroeg me iets af over arena ratings nu.
Verwijderd
ik wil net zeggen, nou is die warrior toevallig een ex guildie waar ik goed mee kan opschieten dus is het zo van Yo Night look what i haveBokkie schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:01:
[...]
Bulwark of Azzinoth
Erg gaaf ding inderdaad, alleen al voor looks zou je dat ding willen hebben
Oh? Ik had begrepen dat het Event per reset anders was. Bummer.sabriel schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:55:
Hou er wel rekening mee dat het dan niet Wizard of Oz hoeft te zijn, dit is een random fight die dagelijks kan veranderen.
Thanks! Ik had ook de Wowwiki pagina er al bij gezocht.redfoxert schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:57:
Tactics voor Wizard of Oz zijn niet zo heel lastig eigenlijk. Met een warlock en een mage in je raid is het zelfs nog makkelijker
[...]
Tot zover een korte beschrijving van de eventGL ermee !
Lief dagboek,
Gisteren heb ik m'n lv 42 bloodelf paladin van de PVP server Sunstrider getransferred naar de PVE server Quel'Thalas. Ik was met questen in STV gebleven en was juist gestopt met deze char omdat ik in dat gebied om de 2 minuten geganked werd en gecamped werd waardoor ik gewoon geen lol meer had. Binnen een uur tijd heb ik 2 volle levels gedaan en dat schoot geweldig op ( thanks Blizz voor de 2.3 xp buff )
Moest wel even wennen weer aan de rotatie daar 't weer een tijdje terug was.
Gisteren heb ik m'n lv 42 bloodelf paladin van de PVP server Sunstrider getransferred naar de PVE server Quel'Thalas. Ik was met questen in STV gebleven en was juist gestopt met deze char omdat ik in dat gebied om de 2 minuten geganked werd en gecamped werd waardoor ik gewoon geen lol meer had. Binnen een uur tijd heb ik 2 volle levels gedaan en dat schoot geweldig op ( thanks Blizz voor de 2.3 xp buff )
Verwijderd
Hey moes, de guild had gister Solarian down heFratti schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:11:
Lief dagboek,
Kut dat ik er niet was (aan de ene kant beter want ik kon lekker ff solo spelen), want er dropte mooie bracers joh. Echt veel beter dan die van maiden. Blue socket EN 24agi ofzo erop. Geen critrating, maar dat compenseert die 24agi wel weer een beetje.
Gister had ik trouwens nog wat grappigs. Ik deed die daily van bomb de turrets in Anger camp. Ik werd achterna gezeten door een shadow bolt
Die lock schoot hem af op mij toen ik te laag vloog. vervolgens heb ik 5 minuten rondgevolgen om er vanaf te komen. Dat ding vliegt even snel als mijn epic mount
Zelf met slim slalommen kon ik er niet vanafkomen. AI shadowbolts ftl
Cool trouwens dat je pala ook in de G zit. W maar als je een boost nodig hebt.
Palabuffs
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 09:22 ]
Verwijderd
Volgens mij heb je ook gelijk hoor. Als je een encounter hebt, veranderd die niet meer tot de reset.OkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:10:
[...]
Oh? Ik had begrepen dat het Event per reset anders was. Bummer.Nouja, sowieso is het wel goed om alle scenarios te kennen natuurlijk.
Oz is imo wel de moeilijkste van de 3. Veel mobs om onder controle te houden. Je zou ook eens Maiden kunnen gaan kijken. Zorg dat je genoeg magic dispellers meeneemt iig.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 09:24 ]
Verwijderd
Klopt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:21:
[...]
Volgens mij heb je ook gelijk hoor. Als je een encounter hebt, veranderd die niet meer tot de reset.
GZ trouwens Okke. Moroes kan echt een pain in the ass zijn
Weeet mijn 1e keer in kara nog. Was ook bij Moroes. 3 wipes, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat vond ik het indrukkeend
Moroes is echt niet zo erg als je denkt (zoals je zelf gisteren ook hebt gemerktOkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:10:
[...]
Oh? Ik had begrepen dat het Event per reset anders was. Bummer.Nouja, sowieso is het wel goed om alle scenarios te kennen natuurlijk.
[...]
Thanks! Ik had ook de Wowwiki pagina er al bij gezocht.Maar een Mage hebben we wel, helaas nog gen Warlock. Maar als ik het zo lees, moet het allemaal wel mee vallen. Lijkt simpeler als Moroes....
Oz is in het begin als je het voor het eerst doen wel een kleine chaos, maar je went er snel aan, omdat iedereen zijn eigen mob heeft.OkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:10:
[...]
[...]
Thanks! Ik had ook de Wowwiki pagina er al bij gezocht.Maar een Mage hebben we wel, helaas nog gen Warlock. Maar als ik het zo lees, moet het allemaal wel mee vallen. Lijkt simpeler als Moroes....
En The Crone is eitje, die hebben we laatst met 1 feral druid tank en 3 healers plaatgelegt.
Vanavond gaan wij voor Curator, om deze weer down te krijgen, en Aran.
Natuurlijk hoop ik voor Gloves of the Fallen Hero, zodat ik een paar leuke Tier 4 gloves kan ophalen, Staff van de Curator is wel aardig, dikke Stam en Int boost, en +14 Spellhit, maar ik verlies er Spelldmg mee, heb nu Manawrath en Orb of the Soul-Eater.
Aran hoop ik dat hij Tirisfal Wand of Ascendancy dropt, omdat ik dan wel Stam Int en Spelldmg verlies, maar wel 11 Spell Hit Rating erbij krijg.
Ah gelukkig! Nouja, we hebben alleen maandag nog, daarna reset, en dan kan het natuurlijk weer anders zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:21:
Volgens mij heb je ook gelijk hoor. Als je een encounter hebt, veranderd die niet meer tot de reset.
Oz is imo wel de moeilijkste van de 3. Veel mobs om onder controle te houden. Je zou ook eens Maiden kunnen gaan kijken. Zorg dat je genoeg magic dispellers meeneemt iig.
Maar we hebben dus geen Paladins, dus vandaar dat we naar Opera gegaan zijn.
Thanks.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:23:
Z trouwens Okke. Moroes kan echt een pain in the ass zijn![]()
Weeet mijn 1e keer in kara nog. Was ook bij Moroes. 3 wipes, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat vond ik het indrukkeend
Ja, mijn eerste keer Kara was ook een hele ervaring. En het was ook super om de reacties te zien, nadat Moroes neer was.
Eigenlijk is hij inderdaad simpel, want bij de laatste try heb ik alleen mijn Lifebloom up hoeven houden eigenlijk.UTwizard schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:25:
Moroes is echt niet zo erg als je denkt (zoals je zelf gisteren ook hebt gemerkt). Als jullie verder willen in Karazhan is het nu van belang om de goede classes te recruiten. Ik zag bijvoorbeeld dat er geen Paladins waren gisteren, dan gaat Maiden ook een stuk moeilijker gelijk. Nog steeds makkelijk te doen hoor, maar voor een guild's first heb je liever een Paladin erbij denk ik. Ik heb m'n Resto Shaman gisteren in 3 uurtjes 550k xp gegeven in Nagrand en is nu driekwart op weg naar 66, over een paar weekjes heb je er iig een Healer bij voor Karazhan als het nodig is
We hebben nu inderdaad meer classes nodig; we hebben 1 Warlock, maar dat is de alt van onze OT, en Paladins hebben we helemaal niet.
Zou wel mooi zijn als je Shammy btw ook mee zou kunnen helpen, want we kunnen best een extra healer gebruiken.
Mogge dagboekje,
Gisteravond mijn shammy naar 39 geholpen.
Leuk gebied dat bootybay, snel levellen en volop questst.
Iemand tips om zo snel mogelijk exhalted te bereiken voor Darnassus, of moet ik maar gewoon quests gaat oppakken in die zone?
Vanavond staat pvp-en op de agenda es kijken of er verschil zitten tussen een shammy van 32 en een shammy van 39 vast wel
Gisteravond mijn shammy naar 39 geholpen.
Leuk gebied dat bootybay, snel levellen en volop questst.
Iemand tips om zo snel mogelijk exhalted te bereiken voor Darnassus, of moet ik maar gewoon quests gaat oppakken in die zone?
Vanavond staat pvp-en op de agenda es kijken of er verschil zitten tussen een shammy van 32 en een shammy van 39 vast wel
Per soft reset ja. Als je allemaal een uur uit de instance bent, reset het en heb je weer kans op alle drie de events. Je kan dus volgende keer weer Oz krijgen, maar ook één van de twee andere events.OkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:10:
Zou op prijs gestelt worden ik wil namelijk de Frostsaber hebben als ik lv40 hit, ben nu honered daar en lv32 dus in 8 level exhalted moet te doen zijn, maar wat is de beste manier ?Security schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:45:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
M'n paladin is nog niet in de guild hoor, maar dat komt nog wel want zowel Bullshh als Mmootimus willen mij tot member maken, dus het is een kwestie van een paar dagen denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:21:
[...]
Hey moes, de guild had gister Solarian down he![]()
Kut dat ik er niet was (aan de ene kant beter want ik kon lekker ff solo spelen), want er dropte mooie bracers joh. Echt veel beter dan die van maiden. Blue socket EN 24agi ofzo erop. Geen critrating, maar dat compenseert die 24agi wel weer een beetje.
Gister had ik trouwens nog wat grappigs. Ik deed die daily van bomb de turrets in Anger camp. Ik werd achterna gezeten door een shadow bolt
Die lock schoot hem af op mij toen ik te laag vloog. vervolgens heb ik 5 minuten rondgevolgen om er vanaf te komen. Dat ding vliegt even snel als mijn epic mount![]()
Zelf met slim slalommen kon ik er niet vanafkomen. AI shadowbolts ftl
Cool trouwens dat je pala ook in de G zit. W maar als je een boost nodig hebt.
Palabuffs
Ja ik hoorde het dat Solarian neer was gegaan, echt super. Ik kon zelf niet mee omdat ik zoals ik al zei een poging tot " quality time " zou hebben met m'n vriendin ;-) Alleen jammer dat 't weer zo laat is geworden .. ben nu echt moe en brak op 't werk hahaha.
Wel vaag dat die shadowbolt achter je aan bleef vliegen, want ik op m'n epic mount werd wel vaak geraakt. Had je de riding chop trinket? Misschien is dat net 't verschil.
Ik heb Bullshh trouwens een PM gestuurd om te vragen of ik naar Hemmo mag speccen om de raid een buff te geven. M'n dps zal lager zijn misschien maargoed, wellicht compenseert die raidbuff wel genoeg. Wel leuk, heb nog nooit hemmo gespeeld.
Verwijderd
dus stel je voor je hebt event a. nodig je krijgt event b. uur wat anders doen terug gaan en de kans is der dat je event a,b,c. krijgtExitium schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:47:
[...]
Per soft reset ja. Als je allemaal een uur uit de instance bent, reset het en heb je weer kans op alle drie de events. Je kan dus volgende keer weer Oz krijgen, maar ook één van de twee andere events.
best wel lame zo kan je maanden op 1 event zitte om echt die laatste wat jij wilt hebben van item
Zoek op www.wowhead.com alle questen op die rep geven voor die specifieke factions en die op jou lv te doen zijn.ShadowBumble schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:49:
[...]
Zou op prijs gestelt worden ik wil namelijk de Frostsaber hebben als ik lv40 hit, ben nu honered daar en lv32 dus in 8 level exhalted moet te doen zijn, maar wat is de beste manier ?
Ik zou het anders ook niet weten namelijk ;-)
Gewoon naar de elf start area gaan en van daaruit alle quest chains doorlopen. Geen XP, maar rep loopt lekker door. Mijn Dranei priest was daardoor met lvl 40 exhalted bij Darnassus.
Opzouten met die Elekk, doe mij maar die tijger!
Gisteren voor het eerst in lange tijd weereens Arcatraz gedaan.
Was helemaal die laatste boss-fight vergeten, Millhouse ftw.
Was helemaal die laatste boss-fight vergeten, Millhouse ftw.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
dat had ik nou ook. Ik vind die Elekk mount zooo spuuglelijk. Op lv40 kwam ik er niet onder uit, maar toen ik lv60 werd had ik het geluk om een Tigermount te kopen. Overigens heb ik ook nog een Stormwind mount en een AV mount. Mij zal je niet meer vinden op die olifantnika schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:52:
Gewoon naar de elf start area gaan en van daaruit alle quest chains doorlopen. Geen XP, maar rep loopt lekker door. Mijn Dranei priest was daardoor met lvl 40 exhalted bij Darnassus.
Precies, en dat is bij ieder gevecht in Karazhan zo, als bijvoorbeeld je de goede tactiek voor Maiden eenmaal doorhebt is het gewoon niet mogelijk om daar op te wipen, echt niet, zo lachwekkend makkelijk is zeOkkE schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:39:
Eigenlijk is hij inderdaad simpel, want bij de laatste try heb ik alleen mijn Lifebloom up hoeven houden eigenlijk.Maar dat is het, je moet het gevecht even door hebben, en iedereen moet weten wat hij/zij moet doen.
De enige boss waar ik eigenlijk echt een hekel aan heb in Karazhan is Netherspite, bij de meeste bosses is het zo dat als iemand een foutje maakt, dan ga je lekker verder met 9 man en down je hem alsnog. Netherspite is echt zero-tolerance wat dat betreft en als 1 iemand een foutje maakt is het een wipe. Of het nu healer, tank of dps is, if you screw up, release and run back
Edit: En ik doe m'n best op m'n Shaman, zit alleen een beetje vast aan het raid-schema van m'n vriendin, volgens mij gaat ze vandaag niet raiden want gisteren hadden ze Lady Vashj gecleared en het grootste gedeelte van TK dacht ik dus er is weinig meer voor haar om te raiden. Vanavond even een keertje doorhalen en misschien moet zelfs 67 te halen zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door UTwizard op 30-11-2007 10:09 ]
Oz vind ik het makkelijkste eigenlijk, maja firemage dus voor mij is het de hele tijd op schorch rammen tot de rest van de gassies door zijn en af een toe een frostbolt op tinman gooienVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:21:
[...]
wij doen nu met 2 groepen al 3 weken achterelkaar bbw, kut gevecht, we halen het wel maar als je little red word jezus wat kut
Verwijderd
Weet je dit zeker? Heb hier echt nog niet van gehoord.Exitium schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:47:
[...]
Per soft reset ja. Als je allemaal een uur uit de instance bent, reset het en heb je weer kans op alle drie de events. Je kan dus volgende keer weer Oz krijgen, maar ook één van de twee andere events.
Haha ja idd balen ! , ja ik ga wel een char maken op je server was zoiezo al van plan een horde te maken dus waarom niet op die van jouwVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:09:
[...]
Hey wat grappig. Dit is ook mijn methode om deze irritante mannetjes aan te pakken
[...]
ooh balen zeg![]()
Echt zonde. Nouja als je een char wilt aanmaken om een beetje te praten ben je natuurlijk meer dan welkom.
Nette rating ook. Dat je dan gaat merken dat sommige classes jou wat makkelijker kunnen hebben is volgens mij wel een logisch gevolg. Ik neem aan dat jij tegen anderen weer de bovenhand had?
Anyways veel s6 verder op je server dan. Hoop dat je uiteindelijk wel een guild vind
En ja met die rating merk ik wel sommige klasses een eitje voor me zijn bv Holy Priests die moeten een ofhealer hebben om de priest te healen anders nuke ik je dood , Druids Feral zijn wat lastig maar gelukkkig kan ik hun hots stelen dus hou ik hun Hp low , Locks is weer ander verhaal als ik op de juiste manier me trinkets pop en hem counter spel kan ik in de 1e 5 hits hem wel op 60% hebben maar daarna komt de nubcoil en fear en moet ik toch echt ff hulp hebben , Roques sja die PEw PEwe me zo neer.....
En mage vs mage is ook altijd lastig hopen die geen iets vergeet te doen en je net geluk hebt, bij mages vs mage is het voor mij altijd OF je wint echt zo snel van em , of het duurt jaren Iceblok Minions counterspellen sheepe maar in een 2vs2 heb je altijd iemand bij je dus alst een Clothie is en ik ben met een Roque of pala ist of Nuke Of Roque ownend hem wel
Ik zou van het weekend is ff kieken om een Horde Char te maken zo'n lekkere BE ofc
Als Nawa of ik je ergens mee moeten helpen dan horen we 't wel van jeMektheb schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:04:
[...]
Haha ja idd balen ! , ja ik ga wel een char maken op je server was zoiezo al van plan een horde te maken dus waarom niet op die van jouw,
En ja met die rating merk ik wel sommige klasses een eitje voor me zijn bv Holy Priests die moeten een ofhealer hebben om de priest te healen anders nuke ik je dood , Druids Feral zijn wat lastig maar gelukkkig kan ik hun hots stelen dus hou ik hun Hp low , Locks is weer ander verhaal als ik op de juiste manier me trinkets pop en hem counter spel kan ik in de 1e 5 hits hem wel op 60% hebben maar daarna komt de nubcoil en fear en moet ik toch echt ff hulp hebben , Roques sja die PEw PEwe me zo neer.....
En mage vs mage is ook altijd lastig hopen die geen iets vergeet te doen en je net geluk hebt, bij mages vs mage is het voor mij altijd OF je wint echt zo snel van em , of het duurt jaren Iceblok Minions counterspellen sheepe maar in een 2vs2 heb je altijd iemand bij je dus alst een Clothie is en ik ben met een Roque of pala ist of Nuke Of Roque ownend hem wel
Ik zou van het weekend is ff kieken om een Horde Char te maken zo'n lekkere BE ofc
Aaah kk thanksFratti schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:09:
[...]
Als Nawa of ik je ergens mee moeten helpen dan horen we 't wel van je
Kunnen jullie Beide ff je Ingame Name zeggen schrijf ik hem ff op in me PDA en ga ik dit weekend een Char maken
( mijn ingame name word Mektheb )
EDIT : Volgens mij kijk ik met me neus ( je sig

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 30-11-2007 10:13 ]
Verwijderd
Hm, al sinds 1 mei heb tot nu toe elke week nog prince gekilled. Met alts, trials mee. Om maar die klote mace te krijgen. Light's Justice
Misschien 1 of 2x een kill gemist. Gisteren ging mainraid niet door. Zijn we Zul'Aman gegaan. En een andere groep Karazhan. Wat denk je, uiteraard. Die klote mace dropt. Wordt ook gelijk gelinked; Hey Anarki, kijk, je mace.
2 priests in de raid en een pala. Krijgt de pala em.
Vervangt ie z'n Maiden mace mee.
Nou jah, ze doen maar. Het is een groot complot.
Misschien 1 of 2x een kill gemist. Gisteren ging mainraid niet door. Zijn we Zul'Aman gegaan. En een andere groep Karazhan. Wat denk je, uiteraard. Die klote mace dropt. Wordt ook gelijk gelinked; Hey Anarki, kijk, je mace.
2 priests in de raid en een pala. Krijgt de pala em.

Aaaah ik weet hoe je je voelt , ik heb ff kijken 22 tries gehad op Curator voor ik me Staff had terwijl rest van de guild hem vrolijk al had .....Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:12:
Hm, al sinds 1 mei heb tot nu toe elke week nog prince gekilled. Met alts, trials mee. Om maar die klote mace te krijgen. Light's Justice
2 priests in de raid en een pala. Krijgt de pala em.Vervangt ie z'n Maiden mace mee.
![]()
( is al tijdje terug geweest maar i know the feeling )
Mja, heel goed te doen met druid(hots) en een priest, kheb in mn eentje de dispell gedaan van Holy Fire, moeje wel heel snel zijn maar zeker goed te doen als je oplet, Maiden switcht nmlijk van target net voordat ze Holy Fire doet, als je dan gelijk dispellt pakt degene die geraakt wordt alleen de Holy Fire dmg en geen enkele tick van de DoT. Of bedoel je vanwege dat ding dat damage linkt met de MT en je dan uit de stun haalt? Kan je gewoon in dr consecration staan om eruit te raken.UTwizard schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:25:
[...]
Moroes is echt niet zo erg als je denkt (zoals je zelf gisteren ook hebt gemerkt). Als jullie verder willen in Karazhan is het nu van belang om de goede classes te recruiten. Ik zag bijvoorbeeld dat er geen Paladins waren gisteren, dan gaat Maiden ook een stuk moeilijker gelijk. Nog steeds makkelijk te doen hoor, maar voor een guild's first heb je liever een Paladin erbij denk ik. Ik heb m'n Resto Shaman gisteren in 3 uurtjes 550k xp gegeven in Nagrand en is nu driekwart op weg naar 66, over een paar weekjes heb je er iig een Healer bij voor Karazhan als het nodig is
Maar voor een guildfirst zeker een pali aan te raden met een priest vanwege Holy Fire, ben al een tijdje niet kara in geweest maar volgens mij was het zeker geen kleine damage die ticks van dr
Verwijderd
Ik net even kijken op wowwiki ... heeft mijn tankje echt sinds 6 levels al intercept?
En waarom gebruik ik die dan niet?
En waarom gebruik ik die dan niet?
Dit bedoelde ik dus inderdaad.Exitium schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:47:
[...]
4 maanden geleden hadden we 1 dag J&R,whipefest. De volgende dag terug toen hadden we wizard of Oz. Ik doelde er dus op dat softe reset inderdaad het event kan veranderen.
Echter, mijn raidinfo is 4 maanden oud, dus misschien heb ik wat patchnotes over het hoofd gezien.
Bbw vind ik het leukste gevecht van the opera eventRaz- schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:00:
[...]
Oz vind ik het makkelijkste eigenlijk, maja firemage dus voor mij is het de hele tijd op schorch rammen tot de rest van de gassies door zijn en af een toe een frostbolt op tinman gooien
wij doen nu met 2 groepen al 3 weken achterelkaar bbw, kut gevecht, we halen het wel maar als je little red word jezus wat kut
Als tank merk je het alleen niet zo snel als je red riding hood wordt

[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 30-11-2007 10:33 ]
ik heb sinds woensdag een probleem met wow.
als ik met mijn main inlog dan krijg ik na 2-3 seconden meteen een disconnect. dat blijft aanhouden, ook nadat ik de WTF, etc. folders heb verwijdert. en nadat ik de addon folder heb verwijdert.
kan iemand mij helpen.
als ik met mijn main inlog dan krijg ik na 2-3 seconden meteen een disconnect. dat blijft aanhouden, ook nadat ik de WTF, etc. folders heb verwijdert. en nadat ik de addon folder heb verwijdert.
kan iemand mij helpen.
This is the Way.
Ja, bekend probleem
Oplossing is minder: reinstall, en dan niet met die van Blizzard vanaf het internet, maar vanaf de CD's.
Oplossing is minder: reinstall, en dan niet met die van Blizzard vanaf het internet, maar vanaf de CD's.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Deel 140? o.O Op een gegeven moment ben je een spel toch zat lijkt me? Heb bijna 2 jaar een account gehad, 1.5 daarvan zitten lvlen, raiden en pvp. Maar daarna was 't toch echt klaar.. zelfde game mechanics, zelfde stijl, zelfde items net beetje beter dan de vorige. Toen lotro uitkwam daarnaar overgestapt en vermaak me weer prima. Hoe kan je zolang zoveel uur spelen en 't nog steeds leuk vinden?
(no flame intended)
(no flame intended)
Blub
Verwijderd
Hehe ja precies. Ik zag al imba ratings etc voor meMektheb schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:04:
[...]
Haha ja idd balen ! , ja ik ga wel een char maken op je server was zoiezo al van plan een horde te maken dus waarom niet op die van jouw,
Het beeld wat jij schetst is wel het idee wat ik had, op 1 uitzondering na. Rogues die jouw pew pewen? Full merciless dan neem ik aan?
Ik zou iig weinig kans maken. Sowieso speel ik met PvE spec, maar ik speel ook dagger. Die 485 res vind ik echt niet relaxed dan. Als mijn backstabs niet critten of laag critten ben ik niet echt veel waard. Ik ga meestal op een andere tactiek over (shivven), maarja backstab is natuurlijk wel het effectiefst.
Ik zie je iig wel verschijnen. Heb een vrij rustig weekend voor de boeg, dus ik zal wel veel spelen
Ohja tuurlijk, dat zei je nogFratti schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:50:
[...]
M'n paladin is nog niet in de guild hoor, maar dat komt nog wel want zowel Bullshh als Mmootimus willen mij tot member maken, dus het is een kwestie van een paar dagen denk ik.
Ja ik hoorde het dat Solarian neer was gegaan, echt super. Ik kon zelf niet mee omdat ik zoals ik al zei een poging tot " quality time " zou hebben met m'n vriendin ;-) Alleen jammer dat 't weer zo laat is geworden .. ben nu echt moe en brak op 't werk hahaha.
Wel vaag dat die shadowbolt achter je aan bleef vliegen, want ik op m'n epic mount werd wel vaak geraakt. Had je de riding chop trinket? Misschien is dat net 't verschil.
Ik heb Bullshh trouwens een PM gestuurd om te vragen of ik naar Hemmo mag speccen om de raid een buff te geven. M'n dps zal lager zijn misschien maargoed, wellicht compenseert die raidbuff wel genoeg. Wel leuk, heb nog nooit hemmo gespeeld.
En update je roster. Is ook 1 van de voorwaarden om member te worden.
Ik had me ridingcrop niet equiped. Droeg bloodlust/skyguard exalted trinket. Ik had wel die apexis blabla buff. Ik weet niet of dat ook effect heeft in de lucht?
Het zag er wel erg droog uit dat die sbolt precies manouvreerde zoals ik deed.
Die skyguard trinket is ook een partij imba jongen. Hij procced VAAK (50% kans he
Ik had gister dat ding zowat constant aan, en mongoose was ook lief en was ook bijna constant dual up. Samen met me hitfood kwam ik op de volgende stats uit.
AP: 2239
Hit: 247 (buffood ja)
Crit: 33,5%
Oh dat grindde heerlijk kan ik je zeggen
Over hemo kan ik je wel vertellen dat je zou mogen respeccen. Je bent in principe vrij om te doen en te laten wat je wilt. Als de guild wilt dat je respecced wordt dat wel gevraagd.
Ik heb zelf ook hemo geprobeerd toen ik die Mace kreeg uit nagrand (die blauwe met 2 spikes), en het is vet hoor. Je hit echt hard en het gaf ook een grappig geluid als je hemmo'de
Maar als ik eerlijk ben, zijn van alle specs die ik gespeeld heb (allemaal gangbare eignelijk), mutilate/shadowstep (met daggers) het leukste.
Combat dagger is goed te doen, maar by far effectiever dan de 2 leukste. Aangezien ik daggers toch het leukste vind en dps belangrijk vind was mijn keuze op combat dagger gevallen.
Voldoet nog steeds prima. De fun scaled echt goed met je gear namelijk
Hopelijk was de quality time het brak zijn waard trouwens

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 11:07 ]
Zou als eerste ff de repair.exe proberen, ben je 10 mins kwijt, als het dan nog niet lukt zou ik idd een reinstall proberen, suckt hard aangezien je wel een halve dag bezig bent met install, patches, addonsSnuffel schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:49:
Ja, bekend probleem
heb ik ook, alleen dan ALLEEN op men bank alt...NoTimeRemains schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:47:
ik heb sinds woensdag een probleem met wow.
kan iemand mij helpen.
soms kan ik 10 minuten lang nog paar auctions maken en soms word ik na 5 seconden direct der af gekickt...
nie echt zin om weer helemaal men wow te reinstallen, ik slik het wel met men bank altje...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Denk dat je langer bezig ben met addons dan met wow, aangezien je van tbc gelijk naar 2.3 kan gaanHelox-in-a-box schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:56:
[...]
Zou als eerste ff de repair.exe proberen, ben je 10 mins kwijt, als het dan nog niet lukt zou ik idd een reinstall proberen, suckt hard aangezien je wel een halve dag bezig bent met install, patches, addons
heb ook nog een wow setup gedownload die was gemaakt om gelijk alles totaan 2.3 te installeren
heb nu na tijd mijn pally weer gepakt om mee te spelen.
(kan niet zo vaak hiero posten aangezien ik op mijn werk geen internet heb
Verwijderd
bij mij leek het net zo of iemand anders inlogde, dus ik denk, bekijk het even ww verandert, niets meer aan de hand dag erna, weer stuk of 4a5x hetzelde weer verandert naar een totaal nieuw ww, niets meer aan de hand.Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:03:
[...]
Denk dat je langer bezig ben met addons dan met wow, aangezien je van tbc gelijk naar 2.3 kan gaangisteren ook geinstalleerd was binnen 30 min klaar weer
heb ook nog een wow setup gedownload die was gemaakt om gelijk alles totaan 2.3 te installeren
heb nu na tijd mijn pally weer gepakt om mee te spelen.
(kan niet zo vaak hiero posten aangezien ik op mijn werk geen internet heb)
Lijkt me zover ik kan interpreteren hetzelfde probleem
Catan/Klaverjassen/Pokeren/voetbal hebben al jaaaaaaaren dezelfde game mechanics / stijl / items etc. En OMG de items worden elke keer weer een beetje beter dan de vorige keer (scheidsrechter extra, expansion erbij) en toch worden deze spellen/sporten al jaren gespeeld zonder dat het ooit verveeld.bstard schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:50:
Deel 140? o.O Op een gegeven moment ben je een spel toch zat lijkt me? Heb bijna 2 jaar een account gehad, 1.5 daarvan zitten lvlen, raiden en pvp. Maar daarna was 't toch echt klaar.. zelfde game mechanics, zelfde stijl, zelfde items net beetje beter dan de vorige. Toen lotro uitkwam daarnaar overgestapt en vermaak me weer prima. Hoe kan je zolang zoveel uur spelen en 't nog steeds leuk vinden?
(no flame intended)
Misschien hebben wij niet de spanningsboog ven een gekookte wortel? ; )
Ja Roques die me Pew Pewe , als ik in een arena battle of dual of world pvp een Dikke s2 Roque tegen kom met Maces , Sab Stun Shit .... Ik krijg een probleem bij IMBA Roques met Kiting mijn enige redding is me Iceblock blink en Frost nova en hopen ze cloack of shadows weg is en ik hem kan nukke dan ist niet moeilijk , maar als ik de distance niet krijg dan mja VBVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:54:
[...]
Hehe ja precies. Ik zag al imba ratings etc voor me![]()
Het beeld wat jij schetst is wel het idee wat ik had, op 1 uitzondering na. Rogues die jouw pew pewen? Full merciless dan neem ik aan?
Ik zou iig weinig kans maken. Sowieso speel ik met PvE spec, maar ik speel ook dagger. Die 485 res vind ik echt niet relaxed dan. Als mijn backstabs niet critten of laag critten ben ik niet echt veel waard. Ik ga meestal op een andere tactiek over (shivven), maarja backstab is natuurlijk wel het effectiefst.
Ik zie je iig wel verschijnen. Heb een vrij rustig weekend voor de boeg, dus ik zal wel veel spelen
[...]
Ohja tuurlijk, dat zei je nog![]()
En update je roster. Is ook 1 van de voorwaarden om member te worden.
Ik had me ridingcrop niet equiped. Droeg bloodlust/skyguard exalted trinket. Ik had wel die apexis blabla buff. Ik weet niet of dat ook effect heeft in de lucht?
Het zag er wel erg droog uit dat die sbolt precies manouvreerde zoals ik deed.
Die skyguard trinket is ook een partij imba jongen. Hij procced VAAK (50% kans he30 sec duration).
Ik had gister dat ding zowat constant aan, en mongoose was ook lief en was ook bijna constant dual up. Samen met me hitfood kwam ik op de volgende stats uit.
AP: 2239
Hit: 247 (buffood ja)
Crit: 33,5%
Oh dat grindde heerlijk kan ik je zeggen![]()
Over hemo kan ik je wel vertellen dat je zou mogen respeccen. Je bent in principe vrij om te doen en te laten wat je wilt. Als de guild wilt dat je respecced wordt dat wel gevraagd.
Ik heb zelf ook hemo geprobeerd toen ik die Mace kreeg uit nagrand (die blauwe met 2 spikes), en het is vet hoor. Je hit echt hard en het gaf ook een grappig geluid als je hemmo'de![]()
Hopelijk was de quality time het brak zijn waard trouwens
Roque Warrior VS Me En Pala , Charge = Stun , Sab = Stun pala kan me wel healen 1x vollop of bubble maar zodra hij dat doet is hij de sjaak of ze killen me door ze heals heen
Daarom Volgende patch worden wij mages recht gezet ,
1 Extra Mana Gem
2 Alle mages krijgen Iceblok
3 Frost Talent tree helemaal veranderd ( icy veins 20% casting speed reduced on all spells )
Dus daar wacht ik op
Zie je van het weekend
Verwijderd
ik heb meer een id dat druid/lock of druid/mage, een hele sterke combo is eventueel druid/rogeu iemand die me kan helpen met arena set ups ?Mektheb schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:08:
[...]
Ja Roques die me Pew Pewe , als ik in een arena battle of dual of world pvp een Dikke s2 Roque tegen kom met Maces , Sab Stun Shit .... Ik krijg een probleem bij IMBA Roques met Kiting mijn enige redding is me Iceblock blink en Frost nova en hopen ze cloack of shadows weg is en ik hem kan nukke dan ist niet moeilijk , maar als ik de distance niet krijg dan mja VB
Roque Warrior VS Me En Pala , Charge = Stun , Sab = Stun pala kan me wel healen 1x vollop of bubble maar zodra hij dat doet is hij de sjaak of ze killen me door ze heals heen![]()
Daarom Volgende patch worden wij mages recht gezet ,
1 Extra Mana Gem
2 Alle mages krijgen Iceblok
3 Frost Talent tree helemaal veranderd ( icy veins 20% casting speed reduced on all spells )
Dus daar wacht ik op![]()
Zie je van het weekend
Ik speel met mijn lock samen met een Mage, en dat gaat wel lekker, behalve als hij Arcane Spec heeft, want dat ging gisteren echt baggerVerwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:15:
[...]
ik heb meer een id dat druid/lock of druid/mage, een hele sterke combo is eventueel druid/rogeu iemand die me kan helpen met arena set ups ?
Beste 3vs3Darkasantion schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:18:
[...]
Ik speel met mijn lock samen met een Mage, en dat gaat wel lekker, behalve als hij Arcane Spec heeft, want dat ging gisteren echt bagger. Toen hij frost was wonnen we lekker veel, ben Affliction lockje.
Druiid Feral , Shaman , Lock
2vs2 Lock , Paladin / Lock Shadow Priest
dat zijn de geen ik altijd last van heb en meeste tegen kom
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!