[Multi] Deus Ex 3

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.965 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:11:
[...]
Huh? Paul kan gewoon het hele spel in leven blijven, hoor. Aan het einde van het spel, voordat je een ending kan kiezen, neemt hij nog contact op met JC. Paul vertelt hem dat hij op zijn eigen gevoel moet afgaan en dat hij zijn eigen keuze moet maken.

Tip: ga nooit door het raam weer naar buiten in het hotel! Raam = Paul dood, voordeur = Paul leeft! Je ontmoet hem weer als je bezig bent met je ontsnapping uit de basis van MJ12 (onder UNATCO). Je kan weten of Paul dood is door wat Gunther/Anna vertellen als je gevangen wordt genomen. 'We were ordered to capture both you and your brother' geeft aan dat Paul nog leeft. 'Your brother is dead' lijkt me wel duidelijk. ;)

Ow ja, in mijn nieuwe playthrough door het spel heb ik nog nooit een assault rifle of sniper rifle aangeraakt. Ze maken het spel iets te makkelijk, vooral al zet je je skill in Rifles op Master terwijl je een volledig gemodificeerde sniper rifle hebt (silencer, stabilisatoren, clip-vergroting, laser, afstand, herladen...). Al moet ik een deur mollen, pak ik wel de Dragon's Tooth Sword (die evenveel ruimte in je inventory kost als een sniper rifle, overigens). Al moet ik iets/iemand snel afschieten (mensen of robots, hoewel ik robots eigenlijk nooit afschiet), pak ik wel een assault shotgun. Zelfs unskilled kan je aardig Rambo spelen met dat ding. :)
Ga altijd door raam naar buiten :)
Zie hem altijd liggen op tafel en hebben ze het over killswitch.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Hmm, nooit geweten dat die sniper zo goed was, ik gooide al die mods (incl. scope) op mijn normale gun en gebruikte die voor de wat langere afstanden. Ook de mini-crossbow was een lekker wapen, stil en met zo'n gif pijltje vielen ze vanzelf neer.

Binnenkort maar weer eens beginnen met die game :D

[ Voor 33% gewijzigd door DeepFreeze.NL op 05-12-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Anoniem: 165361 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:45:
In mijn laatste playthrough heb ik ook een stuk ruimte opengelaten en een GEP fun gun ( _/-\o_ ) meegesleept. Genoeg ammo (20 als je een nieuwe oppakt) en die bots zijn een stuk makkelijker.
Het mooie is dus ook dat je je inventory letterlijk leeg kunt gooien om ruimte te maken voor de grote wapens. Dat stuk met die robots en wachttorens is daar een goed voorbeeld van. Ik dumpte (in mijn Rambo-like-uitspeelmodus) al mijn wapens in die torens om met die GEP de robots te kunnen vernietigen.

Dat is imho het beste stuk van het spel, omdat je daar zo mooi ziet op welke manieren het allemaal gespeeld kan worden. Robots hacken, uitschakelen met GEP-gun of die machinegeweren aan de wachttorens hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Ik deed meestal alles. Dus alle wegen verkennen, alle mensen en robots kapot maken, alle sidequests doen... Maar kan je met een dragonstooth ook deuren kapot maken? Volgens mij alleen objecten tot 25% strength... Of hebben jullie low-tech op master/afvanced staan?

Ik zou het echt jammer vinden als in DX3 het skill-systeem weer afwezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Zullen we in een ander Topic een Baldurs Gate reunie houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:52

The Zep Man

🏴‍☠️

HertogJanNL schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:41:
Volgens mij alleen objecten tot 25% strength... Of hebben jullie low-tech op master/afvanced staan?
Ik heb het niet getest, maar volgens mij kan je met een hogere low-tech skill inderdaad sterkere deuren inslaan. Misschien ook al combineer je het met Combat Strength (als je die augmentation hebt gekozen). Natuurlijk zal een deur met 'inf' strength niet lukken. ;)

Ik merk wel dat ik het spel nu compleet anders (met voorbedachte rade) speel. Zo verzamelde ik in het begin van het spel alle LAM's zodat ik die in het hotel kon gebruiken om UNATCO en de MiB's uit te schakelen (had geen zin om mijn ex-collega's tijdelijk bewusteloos te maken, dus doe ik het maar permanent). Moet wel toegeven dat deze granaten een stuk krachtiger aanvoelen dan granaten uit wat voor computerspel dan ook. Dat je ze niet zo vaak vindt compenseert de kracht van zo'n granaat weer.

[ Voor 37% gewijzigd door The Zep Man op 05-12-2007 19:31 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240577

kbloem schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:51:
Zullen we in een ander Topic een Baldurs Gate reunie houden :D
Haha, neeeeee, ik ben ook al opnieuw begonnen met Deus Ex 1 en dat is even verslaving genoeg. :P

Het blijft toch echt de beste game die ik ken, dat sfeertje, magnifiek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

verdorie, ben ik opnieuw begonnen freezed mijn quicksave zo'n anderhalve seconden nadat ik ie geladen is en mijn savegame daarvoor is van 4 uur eerder :X

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Weet iemand toevallig DX ergens in de budgetbak te liggen. Het begint nou toch wel weer te kriebelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Mythrill schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:07:
Weet iemand toevallig DX ergens in de budgetbak te liggen. Het begint nou toch wel weer te kriebelen :P
Op sites zoals bol.com hebben ze alleen nog maar Deus Ex: Invisible War te koop. Overigens tegen een schofterige prijs! 50 euro voor een spel van 3 jaar oud. Ik zou de budgetbakken van je plaatselijke spellenboeren langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240577

Als je 'm niet kunt vinden:
Deus Ex 1: http://oas2000.proxis.be/...link=A028138&p_mi=8696292
Deus Ex 2: http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=145155
Beiden € 6,99 excl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik ben echt blij dat er een vervolg op deus ex komt. Nadat ik heb nieuws had gehoord ook maar meteen het spel uit de kast gepakt en geinstalleerd. Echt één van de beste spellen ooit. Ik geniet meer van dit spel dan alle "toppers" afgelopen tijd. Het is zo veel beter dan crysis, assasins creed, call of duty 4, halo 3, half life 1&2 en ga zo maar door.
Ik snap niet waarom iemand anders zo'n soort game heeft gemaakt, het enige wat dezelfde elementen heeft is stalker alleen de sfeer vond ik niet zo leuk bij dat spel en heb het dan ook niet meer gespeeld.

Aan die oude graphics stoor ik me helemaal niet eerlijk gezegd. Als deus ex 3 dezelfde graphics zou hebben als deel 1 dan zou ik helemaal niet erg vinden.

Nu zit ik het spel echt uitgebreid te spelen, met iedereen praten maar dan ook echt met iedereen, gesprekken van andere afluisteren, alle kranten en bulletins lezen, speciaal hacking skills naar advanced upgraden zodat ik alle computers kan hacken en de mails rustig kan doorlezen :P.
Ik speel nu ook voor het eerst dit spel op hard, ik merk dan wel dat je anders gaat spelen dan op normal. Je speelt minder rambo en meer sneaky. Op normal gebruikte ik bijv. echt veel de shotgun en assault rifle en voordat ik die wapens had de normale pistol. Nu op hard gebruik ik vaker die stun prods om geluidloos en in 1 keer mensen uitteschakelen, tranqs op de crossbow en ik vermijd alle robotten ipv kapot maken. Echt geweldig dat je het op andere manieren kunt spelen en bij iedere significante actie wordt later ook een andere opmerking op gegeven door andere mensen. Ook de volgorde van het praten met mensen krijg je vaak een net wat andere dialoog.
Ik weet niet wie het spel nu nog meer speelt maar als Walter Simons wat NSF mannetjes gaat "ondervragen" moet je snel achter hem aanlopen zodat je ook in de cell kan lopen. Dan kun je zelf zo'n NSF mannetje ondervragen. Daar krijg je dan ook wat reacties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Mr.C4 schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:46:

Ik weet niet wie het spel nu nog meer speelt maar als Walter Simons wat NSF mannetjes gaat "ondervragen" moet je snel achter hem aanlopen zodat je ook in de cell kan lopen. Dan kun je zelf zo'n NSF mannetje ondervragen. Daar krijg je dan ook wat reacties op.
Haha, dat wist ik dus niet, leuk gevonden :)

Over de dragonstooth: op master en met lvl 1 combat strength aug kan je GEEN objecten van 50% strength kapot maken! Heb het even getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

kbloem schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:48:
Als je een game gaat maken als Deus Ex dan weet je dat de verwachtingen hoog zullen zijn. Dus mensen gaan hoe dan ook op de graphics letten.
Als je alleen kijkt naar de "nieuwe generatie" gamers dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Als daarentegen kijkt naar degenen die DX1 al speelden toen die pas uitkwam (en zoals eerder gezegd toen ook niet zo'n grafisch pareltje was t.o.v. andere games) dan ben ik eerder van mening dat de graphics toch niet zo'n rol spelen (Ik reken mezelf bij de generatie oudere gamers :Y) ) .
kbloem schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:48:
Kan wel wezen dat er nog meer uit de Tomb Raider engine gehaald kan worden maar hij zal nooit op kunnen boxen tegen bijv. de engine van Unreal. Elke game die die engine gebruikt ziet er gelikt uit. Je kan van een opel nooit een ferarri maken, dus ik verwacht niet dat er een grafisch pareltje neergezet gaat worden.
Je kan van een opel nooit een ferarri maken
Da's waar. Maar als je niet uitkijkt maak je van een ferarri wél een opel.
De Unreal engine is imo toch niet geschikt voor DX. Zoals met DX2, de graphics zagen er wel goed uit, maar de sfeer was toch voor een groot deel weg. Later werd die sfeer wel weer wat opgekrikt door het verhaal (dat interessanter werd nadat je uit die eerste stad weg was, maar toch niet hetzelfde niveau haalde dan in DX1)
Anywayz, ik denk dat de devs de mogelijke keuzes wel goed overwogen hebben op basis van eerdere ervaringen...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 12:23

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Deus Ex 1 heb ik ook echt te vaak uitgespeeld, en iedere keer vond je wel eens een ruimte in een level die je eerder gemist had. Echt geweldig.

Deus Ex 2 was ook nog wel leuk maar het was gewoon een stap terug. Console HUD, universal ammo, XP point weg samen met skills, inventory.. Heb het maar 1 keertje uitgespeeld voor het verhaal. Hopelijk gaat DX3 weer de kant op van DX1.

( ;) Jammer dat DX3 geen gebruik maakt van UE3) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

TweakJerommeke schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:51:
Deus Ex 1 heb ik ook echt te vaak uitgespeeld, en iedere keer vond je wel eens een ruimte in een level die je eerder gemist had. Echt geweldig.

Deus Ex 2 was ook nog wel leuk maar het was gewoon een stap terug. Console HUD, universal ammo, XP point weg samen met skills, inventory.. Heb het maar 1 keertje uitgespeeld voor het verhaal. Hopelijk gaat DX3 weer de kant op van DX1.

( ;) Jammer dat DX3 geen gebruik maakt van UE3) }:O
Ik vind de Unreal engines echt bagger om als first person shooter te gebruiken.
Toen ik de eerste games zag die gebaseerd waren op de Unreal engine moet ik bijna huilen, het voelt zo ontzettend nep aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 146790 schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:56:
[...]

Ik vind de Unreal engines echt bagger om als first person shooter te gebruiken.
Toen ik de eerste games zag die gebaseerd waren op de Unreal engine moet ik bijna huilen, het voelt zo ontzettend nep aan :|
Je weet dat Deus Ex 1 met de Unreal 1 engine is gemaakt? Kennelijk zijn niet alle engines 'echt bagger om als first person shooter te gebruiken'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

De Unreal engine is ouder dan tweakers.net en was samen met de quake engines een grondlegger voor 3D engines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Ok, het is leuk meegenomen dat het er mooi uitziet. Maar ik vind dat de graphics bij dit spel ondergeschikt zijn aan het spel en de gameplay. Het leuke van deel 1 was inderdaad dat je het meerdere keren kon spelen zonder dat het verhaal hetzelfde bleef. Ik heb vaak hele delen van het level uitgekamt voor nieuwe quests of items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Gisteren had ik Deus Ex weer eens uit de kast gehaald en geinstalleerd :) ! Ik zit nu in de 3e map. Nu las ik her en der in dit topic dat de rifles zo enorm goed zijn. Nu vraag ik mij af, een pistol met skills op master en alle mods (incl. scope) erop, is toch net zo goed als de sniper? je kunt namelijk met master skills op enorme afstanden nog vijanden neerschieten.

Welke wapens zijn de beste combinatie om in je inventory te hebben?
Naar mijn mening is dat de normale pistol, dragon's tooth sword en die machine gun (vooral omdat deze ook granaten kan schieten en dus een GEP-gun in zekere mate overbodig wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-05 20:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

GEP-gun is gewoon leuk :)
Sniper ook trouwens ^^

ik had nooit een pistool bij me, machine gun, sniper en gepgun, en drakentandje/baton.
pistol skills deed ik ook niets mee, de rest is veel leuker

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165361

DeepFreeze.NL schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:05:
Gisteren had ik Deus Ex weer eens uit de kast gehaald en geinstalleerd :) ! Ik zit nu in de 3e map. Nu las ik her en der in dit topic dat de rifles zo enorm goed zijn. Nu vraag ik mij af, een pistol met skills op master en alle mods (incl. scope) erop, is toch net zo goed als de sniper? je kunt namelijk met master skills op enorme afstanden nog vijanden neerschieten.

Welke wapens zijn de beste combinatie om in je inventory te hebben?
Naar mijn mening is dat de normale pistol, dragon's tooth sword en die machine gun (vooral omdat deze ook granaten kan schieten en dus een GEP-gun in zekere mate overbodig wordt).
Ben geen fan van de granaat optie als je tegenover die hogere mark bots gaat staan (die hele grote die je voor het eerst ziet als je gevangen genomen bent en je al je wapens in die armory moet terughalen). Die schieten de mooie zonnebril zo van je hoofd.

De pistol is idd een goed wapen in combi met scope en goede mods. Eventueel kun je ook nog in de pistol skill investeren, maar houd er rekening mee dat er weinig pistols zijn. Je hebt de stealth pistol en de pistol, maar kom op die stealth heb je niet echt nodig vaak. Dan heb je ook nog die 'oneshot' plasma pistol. Leuk maar niet voor meerdere mannetjes. Het is wel goed dat zelfs later nog mannetjes goed met het pistol te vermoorden zijn, maar geef mij liever een sterker wapen tegen de MiB's en de MJ12 Commando's.

De rifle skill is zo verdomd goed, omdat het wapens betreft die ieder heel goed maar ook verschillend zijn. Shotgun voor dichtbij en de assault rifle voor ver. De assault rifle met silencer en volledig gestablized is echt grappig. Je hoort niets en je ziet vijanden als bosjes neervallen met headshots. Verder ook nog een sniper rifle. Het spel is prima uit te spelen met alleen die skill en die wapens.

Pistol is leuk, maar weet dat skillpunten niet oneindig zijn (behalve dan op 1 puntje van t spel >:) ). Electronics en lockpicking zijn ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 165361 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:35:
[...]

Ben geen fan van de granaat optie als je tegenover die hogere mark bots gaat staan (die hele grote die je voor het eerst ziet als je gevangen genomen bent en je al je wapens in die armory moet terughalen). Die schieten de mooie zonnebril zo van je hoofd.
Je kan gewoon naar de armory toerennen op het juiste moment. Wacht totdat de eerste robot de bocht om is vanaf het begin. Voordat de tweede robot bij de deur is, ben je allang binnen. Vergeet niet de bewaker snel uit te schakelen (en de camera), zodat je in alle rust je inventory kan uitmesten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
Vandaag weer uitgespeeld, echt geweldig _/-\o_
Eerste keer dat ik nu van Walton Simons wegren om te zien wat er daarna gebeurt. Je komt hem dan later tegen in area 51 met een leuke dialoog.

Walton Simons: "You take another step forward and here I am again, like your own reflection in a hall of mirrors."
JC Denton: "That makes me one ugly son of a bitch." hehe :P

Oja, ik heb 3 filmpjes op youtube gevonden van dingen die ik weer heb gemist dit keer :'( .
Maar gelukkig heb ik vaak genoeg gesaved :*)

Een optie waarin ik niet aan heb gedacht in de 747: http://www.youtube.com/wa...GStWQqXGc&feature=related

Een optie waarin ik ook niet aan heb gedacht bij de debriefing:
http://www.youtube.com/wa...N0eYLBPGs&feature=related

En nog een extra phone call:
http://www.youtube.com/watch?v=YeKFu5oz56U

Hier een linkje naar de soundtrack in mp3 formaat voor de liefhebbers, de theme en dat melodietje van honk kong krijg ik niet uit mn kop haha:
http://jadiepoo.com/dx/OST/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Mr.C4 schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:23:
Eerste keer dat ik nu van Walton Simons wegren om te zien wat er daarna gebeurt. Je komt hem dan later tegen in area 51 met een leuke dialoog.

Walton Simons: "You take another step forward and here I am again, like your own reflection in a hall of mirrors."
Ha, weer zo'n mogelijkheid die ik niet kende!
Oja, ik heb 3 filmpjes op youtube gevonden van dingen die ik weer heb gemist dit keer :'( .

Een optie waarin ik niet aan heb gedacht in de 747: http://www.youtube.com/wa...GStWQqXGc&feature=related

Hier een linkje naar de soundtrack in mp3 formaat voor de liefhebbers, de theme en dat melodietje van honk kong krijg ik niet uit mn kop haha:
http://jadiepoo.com/dx/OST/
Optie 1 en 3 kende ik al wel, de 2e niet :)

Over de beste combinatie van wapens: rifle is gewoon het beste, maar ik speel meestal redelijk conventioneel met daarnaast een stuk of wat granaten, DT sword, crossbow, stealth pistol (modded!) en daarnaast wat ditjes en datjes. Maar assault shotgun, -rifle & sniperrifle heb ik altijd. Gewoon pistool niet, dat maakt te veel lawaai, je mot gewoon headshots maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
De sniper rifle is het beste wat je kunt gebruiken, helemaal als je alle mods daarin stopt (hoewel reload mod en clipsize mod niet echt nodig zijn) met name de silencer mod en als je dan je rifle skill naar advanced upgrade dan is die bijna net zo goed als op master niveau. Voordeel van master is dan wel dat je dan met je sniper camera's, turrents en deuren van 50% in 1 keer kan kapot schieten.

Wat ik ook leuk vind om te doen is de speed enhancement aug. nemen waardoor je sneller kan lopen en de aug nemen waardoor je door muren heen kan zien. Je equipt dan de DT zwaard, ren naar je vijand toe (die kunnen dan in andere kamers zitten of om de hoeken) en slapt hem dan op zn hoofd :D.
Makkelijker is als je die cloak aug. neemt. Bij mn laatste run heb ik die radar cloak en gewone cloak genomen en daarnaast nog die power recirculator aug dan kun je langs veel dingen heen lopen zonder problemen. Maar meestel kill ik de vijanden toch wel >:) . Bij Walton Simons ging ik me snel na het dialoog verstoppen, cloak aan, achter WS staan en dan een DT zwaard in zn nek 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.C4 schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:23:
De sniper rifle is het beste wat je kunt gebruiken, helemaal als je alle mods daarin stopt (hoewel reload mod en clipsize mod niet echt nodig zijn) met name de silencer mod en als je dan je rifle skill naar advanced upgrade dan is die bijna net zo goed als op master niveau. Voordeel van master is dan wel dat je dan met je sniper camera's, turrents en deuren van 50% in 1 keer kan kapot schieten.

Wat ik ook leuk vind om te doen is de speed enhancement aug. nemen waardoor je sneller kan lopen en de aug nemen waardoor je door muren heen kan zien. Je equipt dan de DT zwaard, ren naar je vijand toe (die kunnen dan in andere kamers zitten of om de hoeken) en slapt hem dan op zn hoofd :D.
Makkelijker is als je die cloak aug. neemt. Bij mn laatste run heb ik die radar cloak en gewone cloak genomen en daarnaast nog die power recirculator aug dan kun je langs veel dingen heen lopen zonder problemen. Maar meestel kill ik de vijanden toch wel >:) . Bij Walton Simons ging ik me snel na het dialoog verstoppen, cloak aan, achter WS staan en dan een DT zwaard in zn nek 8) .
Walton Simons is een mietje, gewoon een granaat of een gep raket op zn hoofd mwahaha.

Ik had navarre inderdaad al doodgemaakt in de 747, heb alleen die man nooit kunnen rennen. Wou Navarre niet direct aanvallen dus gooide granaatje, of ik zette een leuke boobytrap op. Op het moment dat je 2 stappen te ver zit schiet ze die dude neer.

btw @ Zep, die bots moet je inderdaad ontwijken, omdat je als het goed is nog geen cool wapentuig hebt. Later kom je ze weer best wel frontaal tegen. In Parijs bijvoorbeeld.

ps. Vind het wel leuk dat we dit topic vol blijven houden tot DX3 er is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Ik probeerde Paul ook levend te houden, ik heb al die ventjes neergeschoten met mijn GEP-gun, en loop via de voorkant naar buiten. Op een gegeven moment zegt Paul zelfs tegen mij: "Ik wordt met de heli naar Hong Kong gebracht". Dus ik ga verder met de metro, kom ik uit in dat park, staat vervolgens die duitser voor me en ik geef mezelf over. Ik beland dus in de gevangenis waaruit ik moet ontsnappen...Verder in dat level krijg ik te horen dat Paul dood is en dat hij op de tafel ligt. Lijkt mij een bug in het spel, ik probeerde hem juist een keer levend te houden.

Ik ben nu alleen zo ver dat ik dat stuk niet weer opnieuw ga doen...
Ik heb in ieder geval weer de regeneration augmentation en meteen ge-upgrade naar master (level 4) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:04

toon volledige bericht
Hmmm door die filmpjes krijg ik meteen weer zin in Deus Ex. :D
En hier zie je ook meteen weer waarom het de beste FPS ooit was. :)
Voor mij is dit iig de game die ik het meeste heb gespeeld (naast een MP mod voor UT).

Ik hoop dat DX3 iig richting kwaliteit van DX1 komt, want DX2 heeft me nooit kunnen boeien en heb ik ook gewoon niet willen uitspelen omdat het zo kut was.

[ Voor 6% gewijzigd door Albinoraptor op 21-12-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Yeah, net weer uitgespeeld volgens de manier van Helios en de Illuminati, morgen die andere manier nog even doen :D. Het blijft echt een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 21:04
Heb en zaterdag voor het eerst helemaal uitgespeeld, had de legale versie nog verstoft onder m'n bed liggen :D
Helios einde!! _/-\o_

Hopelijk krijgt Deus Ex 3 ook zo'n zwaar goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik heb 'm ook weer! Wel weer even wennen zeg, op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? en hebben jullie ook mods geinstalleerd?

Ik speel nu met de Shifter mod (wat bug fixes, en voornamelijk kleine aanpassingen).
Ik twijfel nog aan de HDTP mod, weet niet of het al waard is om die mod die nog lang niet af is al te installeren.

Mijn skill keuze.
computer +1
electronics +1
lockpicking +1
Weapon: pistol -1
Weapon: rifle: +1

-1 point in pistol is een bugje, zodra je begint is je pistol skill weer op +1 (1575 skillpoints extra!). :D

[ Voor 23% gewijzigd door MonkeySandwich op 11-01-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178612

DeepFreeze.NL schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:00:
Ik probeerde Paul ook levend te houden, ik heb al die ventjes neergeschoten met mijn GEP-gun, en loop via de voorkant naar buiten. Op een gegeven moment zegt Paul zelfs tegen mij: "Ik wordt met de heli naar Hong Kong gebracht". Dus ik ga verder met de metro, kom ik uit in dat park, staat vervolgens die duitser voor me en ik geef mezelf over. Ik beland dus in de gevangenis waaruit ik moet ontsnappen...Verder in dat level krijg ik te horen dat Paul dood is en dat hij op de tafel ligt. Lijkt mij een bug in het spel, ik probeerde hem juist een keer levend te houden.

Ik ben nu alleen zo ver dat ik dat stuk niet weer opnieuw ga doen...
Ik heb in ieder geval weer de regeneration augmentation en meteen ge-upgrade naar master (level 4) :)
Als je paul in leven wilt houden moet je geloof ik Anna in de 747 missie doodmaken (zij is degene die paul vermoord in detention)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Mythrill schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:22:
Ik heb 'm ook weer! Wel weer even wennen zeg, op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? en hebben jullie ook mods geinstalleerd?

Ik speel nu met de Shifter mod (wat bug fixes, en voornamelijk kleine aanpassingen).
Ik twijfel nog aan de HDTP mod, weet niet of het al waard is om die mod die nog lang niet af is al te installeren.

Mijn skill keuze.
computer +1
electronics +1
lockpicking +1
Weapon: pistol -1
Weapon: rifle: +1

-1 point in pistol is een bugje, zodra je begint is je pistol skill weer op +1 (1575 skillpoints extra!). :D
Ik had hem uitgespeeld op Hard, wel moet ik zeggen dat je (met name omdat je alles al weet te vinden) er snel doorheen loopt. Ik ging ook wat onvoorzichtiger te werk. Ik pakte me Dragon Tooth zwaard rende door de map heen en maakte daar iedereen snel mee dood. Niet echt een stealth manier dus :) .

Ik had de game zonder mods gespeeld. Wat betreft je skill keuze: Perfect, zodra je genoeg punten hebt zou ik de Rifle weer verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Anoniem: 178612 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:42:
[...]

Als je paul in leven wilt houden moet je geloof ik Anna in de 747 missie doodmaken (zij is degene die paul vermoord in detention)
Dat had ik ook gedaan. Het was denk ik gewoon een bug in het spel. Paul zij zelfs tegen mij dat hij met de heli naar Hong Kong ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Ik ben er zelf ook nooit in geslaagd om Paul levend te houden
Ik heb Anna afgemaakt in de 747 om dan later mezelf als schietschijf aan te bieden voor die UNATCO-mannetjes zodat Paul kan ontsnappen...
Ik heb DX1 ondertussen al weer uitgespeeld, dus ik ga het niet nog eens proberen, maar als iemand de juiste werkwijze post zal ik zeker volgende keer nog eens proberen :)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elvis schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:10:
Ik ben er zelf ook nooit in geslaagd om Paul levend te houden
Ik heb Anna afgemaakt in de 747 om dan later mezelf als schietschijf aan te bieden voor die UNATCO-mannetjes zodat Paul kan ontsnappen...
Ik heb DX1 ondertussen al weer uitgespeeld, dus ik ga het niet nog eens proberen, maar als iemand de juiste werkwijze post zal ik zeker volgende keer nog eens proberen :)
Hetzelfde probleem ervaarde ik ook. Anna dood, de MiB's en de Majestic12 troopers dood maar toch paul dood. Het is niet echt een bug maar meer een soort onzorgvuldigheid. De reden dat Paul dood is komt voor uit het feit dat je niet uit de voordeur van het hotel moet rennen. Het heeft iets te maken met de manier waarop je naar buiten gaat. Misschien is er toevallig een mannetje over, of ben je uit de verkeerde uitgang gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Zo he! Ik heb spel ook wat keren gespeeld maar al die verschillende manieren om het uit te spelen en de verschillende plot twists, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Update 10-08-2008
Er is concept art van Deus Ex 3 verschenen!
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Stranj/200808/1218094834_0_3.jpg
Concept Desginer BaronTIERi komt met deze, veronderstelde, concept art van een laboratorium uit Deus Ex 3. Volgens Will Porter van PC Zone is er duidelijk een Augmentation Cannister te zien, evenals wat mechanische lichaamsdelen. Of het werkelijk de eerste screenshot van Deus Ex 3 is, laten wij in ieder geval aan de lezer over.
(BRON)

Ziet er mooi uit, maar vertelt natuurlijk nog niet zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

De trailer teaser, op het moment dat de theme startte... kippenvel _/-\o_

ik kan niet wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Arjan op 10-08-2008 17:38 ]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

HertogJanNL schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:31:
Update 10-08-2008
[afbeelding]

[...]

(BRON)

Ziet er mooi uit, maar vertelt natuurlijk nog niet zo veel...
Eigenlijk is het helemaal geen update en loopt het halve internet achter de feiten aan. Dit stukje concept art was hier al op 5 april te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Nog even een kleine reactie op de reacties van januari:

Wil je Paul in leven houden na het gevecht in het hotel? Ga dan niet het hotel uit via het raam. Ga alleen het hotel uit via de voordeur.

Raam: Paul dood.
Voordeur: Paul blijft leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Anoniem: 12316 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:43:
[...]

Eigenlijk is het helemaal geen update en loopt het halve internet achter de feiten aan. Dit stukje concept art was hier al op 5 april te zien :P
Ah, thx :) Maar alsnog wilde ik dit jullie niet onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Echte update of niet, die concept art ziet er mooi uit. :9
Natuurlijk hoort concept art er mooi uit te zien :Y)
Ik hoop dat DX3 weer wat meer naar DX1 gaat leunen ipv DX2, en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat ik niet de enige ben... :)

offtopic:
Wat heb je gedaan? Door dit topic te bumpen heb ik het weer doorgenomen en heb ik weer zin om DX te spelen! Maar kheb nog maar 9 dagen tot m'n herexamens :'(

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-05 20:35

Sebazzz

3dp

Elvis schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:08:
Ik hoop dat DX3 weer wat meer naar DX1 gaat leunen ipv DX2, en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat ik niet de enige ben... :)
Behalve dat DX2 te weinig levels had vond ik mis met DX2?
Betere graphics, physics, verhaal vond ik ook niet slecht, het is ook fijn dat je niet permanent aan je biomods vast zit.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Sebazzz schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:11:
[...]

Behalve dat DX2 te weinig levels had vond ik mis met DX2?
Betere graphics, physics, verhaal vond ik ook niet slecht, het is ook fijn dat je niet permanent aan je biomods vast zit.
Dat DX2 betere graphics & physics had, staat buiten kijf. Het verhaal was inderdaad ook niet slecht.
Maar bij DX1 kon je veel meer customizen aan je charachter (bv. het skills-systeem was helemaal weg in DX2, afaik) en had je ook meer biomod-slots. De gameplay verliep in DX1 ook vlotter imho.
Dit alles zorgde ervoor dat DX1 een pak groter & uitgebreider aanvoelde dan DX2.

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Dat is waar, is dat vond ik ook wel jammer.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 15:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HertogJanNL schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:31:
Update 10-08-2008
[afbeelding]
Ik heb dit level een paar maanden terug even "gespeeld" (voor zover je het spelen kan noemen natuurlijk, erg veel interactie was er nog niet), maar het zag er behoorlijk slick uit. Het kwam aardig overeen met dat plaatje.

Maar goed, logisch ook natuurlijk met een engine van Nederlandse bodem O-)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

.oisyn schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:15:
[...]

Ik heb dit level een paar maanden terug even "gespeeld" (voor zover je het spelen kan noemen natuurlijk, erg veel interactie was er nog niet), maar het zag er behoorlijk slick uit. Het kwam aardig overeen met dat plaatje.

Maar goed, logisch ook natuurlijk met een engine van Nederlandse bodem O-)
Grappig, nav van jouw teaserlinkje in je sig ( http://www.deusex3.com/ ) kom ik hier weer uit :P
Teaser is wel nice, maar veels te kort, grmpf :(

Hoop zo dat het een pimped and improved Deus Ex 1 gaat worden, zie echt uit naar deze game :)

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 28-12-2008 12:47 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Teaser heeft in ieder geval de goede muziek; maar van die default-donkere stem kreeg ik rillingen. Maar ik ben blij dat er tenminste nog een derde deel uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Terwijl DX3 vol op in ontwikkeling is zit de mod community rond DX1 nog steeds niet stil. Zojuist is na 8 jaar ploeteren namelijk The Nameless Mod gereleased. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ook het High Definition Texture Pack is nog steeds in ontwikkeling! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zit momenteel in Montreal, om het Deus Ex 3 team te ondersteunen. Ik vind de stijl er echt geweldig uitzien. Ik heb de vorige twee delen overigens nooit gespeeld, maar ze doen echt hun best om de feeling van DX1 terug te krijgen en tegelijkertijd wat aanpassingen te doen die het voor een breder publiek toegankelijker te maken zonder de fans teleur te stellen.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 20-03-2009 15:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ga zeker deel 1 spelen, ZEEEEER de moeite waard!!!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

.oisyn schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:00:
Ik zit momenteel in Montreal, om het Deus Ex 3 team te ondersteunen. Ik vind de stijl er echt geweldig uitzien, hier heb ik gisteren toevallig over geblogd. Ik heb de vorige twee delen overigens nooit gespeeld, maar ze doen echt hun best om de feeling van DX1 terug te krijgen en tegelijkertijd wat aanpassingen te doen die het voor een breder publiek toegankelijker te maken zonder de fans teleur te stellen.
Al heb je DX1 nooit gespeeld, heb je geen recht om daar te zijn. ;) Speel Deus Ex, laat Deus Ex: Invisible War liggen (serieus, geen grap!) en ga ze dan helpen om van DX3 een topper te maken.

DX:IW was op zich wel een 'leuk spel' met wat mankementen, maar niet echt Deus Ex-waardig. Gelukkig wordt DX3 een prequel op DX1 zodat er niet beslist hoeft te worden of DX:IW als 'canon' gezien zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Een niet zo veel zeggende trailer staat inmiddels op: http://www.deusex3.com/

Heb deel 1 & 2 grijs gespeeld, dus wacht hier met smart op. Als iemand iets weet: Share. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
CGI trailer gereleased:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Deus Ex: Human Revolution - E3 Trailer

Ook nieuwe artwork, check poster links boven ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/100611_174027_8FjTNHHR5RJo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb DX1 ooit op de pc gespeeld, vond er niet veel aan. Ging me te langzaam, te RPG achtig. (is ook wel lang geleden, dus smaken zijn veranderd ondertussen) DX2 heb ik op de Xbox gespeeld en vond ik ge-wel-dig! De sfeer en spanning waren enorm sterk. Ik hou zelf ook echt van de sfi-fi sfeer en het hele complotgebeuren. Enige andere game waar ik zon sterke wereld tegen gekomen ben is Fallout 3. DX3 lijkt me dus ook weer geweldig :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik vond DX1 juist helemaal niet zo RPG achtig, althans, de verhaallijn was nog behoorlijk linear tegenover DX2. DX1 was gewoon UNATCO, daarna kort NSF of UNATCO, en daarna alsnog de oppositie. Bij DX2 kon je alle kanten op, wat ik geweldig vond, je kon templars, Order, WTC. Geweldig :) Ben benieuwd naar DX3. Is er al een release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 08:02

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DX1 vond ik geweldig, linear? Volgens mij helemaal niet, je had zoveel keuzes in de game. Laat je iemand leven, dan komt die later terug voor wraak etc! Ik vond DX 1 fantastisch, DX 2 ooit geboot maar dat was een shooter ofzo dus heb ik snel weggelegd.

Ben erg benieuwd naar DX3, de trailer zag er wel heel goed uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Collaborator schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:22:
Ik heb DX1 ooit op de pc gespeeld, vond er niet veel aan. Ging me te langzaam, te RPG achtig. (is ook wel lang geleden, dus smaken zijn veranderd ondertussen) DX2 heb ik op de Xbox gespeeld en vond ik ge-wel-dig! De sfeer en spanning waren enorm sterk. Ik hou zelf ook echt van de sfi-fi sfeer en het hele complotgebeuren. Enige andere game waar ik zon sterke wereld tegen gekomen ben is Fallout 3. DX3 lijkt me dus ook weer geweldig :)
ik zou toch echt DX1 nog ff UITGEBREID gaan spelen.
kijk door de wat houterige animaties en (toen geweldige, nu ook houterige) graphics en het is een van de beste spellen ooit!
in het begin is het misschien ff wennen en doorbijten, maar het zit ZO goed in elkaar! ook deel 2 snap je veel beter als je deel 1 hebt gespeeld en word deel 2 NOG beter. (ik vond deel 2 eigenlijk helemaal niet slecht, viel tegen, maar alsnog behoorlijk goed)

zelfs als DX3 zoals DX2 wordt, word het voor mij vette shit!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Deel 1 was super, iets van 3x uitgespeeld. Deel 2 vond ik echter een stuk minder. Het Deus Ex gevoel was een stuk minder aanwezig, een beetje Deus Ex lite zegmaar. Het was teveel gemaakt voor de consoles. Hopelijk weten ze deel 3 weer meer als deel 1 te maken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:33:
[...]
kijk door de wat houterige animaties en (toen geweldige, nu ook houterige) graphics en het is een van de beste spellen ooit!
Dat het spel zonder probleem en zonder compatibiliteitsmodus op Windows 7 draait zegt wel iets over de kwaliteit van het programmeerwerk dat erachter zit. Ik kan het spel zelfs op native resolutie (1920x1080) draaien. En als je toch DX1 speelt, er zijn veel alternatieve graphics packs beschikbaar met hogere resolutie graphics. En ook geoptimaliseerde videoadapters die met bijvoorbeeld OpenGL of DirectX 10.1 werken.
MrVegeta schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:19:
DX1 vond ik geweldig, linear? Volgens mij helemaal niet, je had zoveel keuzes in de game.
Valt wel mee, het aantal personen waarover je kan beslissen is met één hand te tellen. In DX2 had je volgens mij veel meer keuzes. En kon je afhankelijk van de keuzes ook bepaalde missies wel of niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Even een kleine bump: voor nog een paar uurtjes zijn Deus Ex en Deus Ex: Invisible War in de aanbieding bij Steam. Beide games voor vijf euro is een koopje. En al zit je echt met een strak budget, kan je zelfs Deus Ex of Deus Ex: Invisible War alleen kopen voor slechts € 2,49.

Toch maar aangeschaft, ondanks dat ik beide spellen al in mijn bezit heb.

[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 23-06-2010 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-05 22:15
Raar dat nog niemand de gelekte gameplay vanop E3 nog niet gepost heeft ;)

http://xboxworld.nl/news/...deus-ex-human-revolution/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

GSamson schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:04:
Raar dat nog niemand de gelekte gameplay vanop E3 nog niet gepost heeft ;)

http://xboxworld.nl/news/...deus-ex-human-revolution/
Ziet er goed uit, beefed up deus ex 1, doet me ook wel een beetje denken aan Splinter Cell Conviction met het sneaken e.d. Ben ook wel benieuwd hoe het verhaal gaat zijn en welke kanten je allemaal op kan gaan :) Zo te zien was het het wachten waard ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 00:06

nFo

Nieuwe trailer van de Tokyo game show: Zitten wat nieuwe beelden in en van de vorige trailer. 8)
En de enemy is: Rihanna ! lol
[video]http://www.youtube.com/watch?v=6xxggelRuM0"]YouTube: Deus Ex Human Revolution TGS Trailer September 2010[/video]

[ Voor 26% gewijzigd door nFo op 19-09-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

G'damn, dat ziet er wel gaaf uit al ben ik natuurlijk wel (erg) bang dat wij als PC gamers in de wind worden gelaten en een laffe console game krijgen te zien... Ik vond de take-down acties ook niet echt leuk om te zien, constant dezelfde moves doen en zien kan niet heel interessant blijven. Maar goed, Deus Ex 1 is een van mijn favoriete games dus ik houd goede hoop.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wikipedia: Trihydrogen cation

Wat heeft dat met Deus Ex te maken? (op het einde van de trailer zie je (H+)^3 staan

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De H+ staat voor transhumanisme. De 3 is simpelweg omdat het natuurlijk het derde deel in de serie is

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 19-09-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-05 20:10

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zag de TGS trailer ja, ik had 'm op een andere site gepost, maar niet hier.. En inmiddels had iemand anders dat dus al gedaan (maar, ik kon 'm niet meteen vinden omdat ik bij "shooters" zat te zoeken.. Dit topic kan inmiddels wel verplaatst worden lijkt mij?).

In ieder geval, hoewel de trailer geen gameplay laat zien (dacht ik?), damn, de sfeer zit er goed in, en met 't design zit 't ook wel goed. En de muziek, die te downloaden is op de site.. Ik heb hier echt zin in.

Ik denk dat ik deel 1 weer 'ns installeer, want ik heb nooit m'n 2de run afgemaakt. Verder heb ik deel 2 hier ook nog ergens liggen die ik voor € 1,50 2de hands heb gekocht, waar ik ook nog niet aan begonnen ben. Hmm, 'ns kijken waar ik aan begin dan.

M'n speelstijl wordt waarschijnlijk 't zelfde als m'n 2de onafgemaakte run van deel 1.. In m'n 1ste run had ik in 't begin er geen moeite mee om iedereen overhoop te knallen, maar dan krijg je meer van 't verhaal mee, en dan vind je 't opeens allemaal zielig :D. Alleen die gasten op 't eind met die zwarte uniforms, die schoot ik nog dood. Maar in m'n 2de run wilde ik zelfs dat niet meer, met als gevolg dat ik erg moeilijk moest doen omdat ik niet zo veel aan ammo had, en veel te weinig van alle non-lethal zooi (en ik wilde wel iedereen uitschakelen).
Wat ik dus ga doen, uiteraard veel stealth en hackskills, die ik sowieso wil hebben, en dan waarschijnlijk melee skills zodat ik betere mogelijkheden heb om mensen uit te schakelen zonder wapen.

Make lovecraft not warcraft.

Anoniem: 307372

Deus Ex 3 kijk ik echt enorm naar uit, sterker nog ik denk dat er naast Deus Ex 3 maar een handjevol games zijn waar ik echt naar uitkijk (zijnde: Thief 4, puur uit nieuwsgierigheid want ik weet er niets van. Half-Life 2 Episode 3, yes geloof ik nog steeds in. Black Mesa Source, beste sp mod ooit. period. Duke Nukem Forever, always bet on duke ;-). En in iets mindere mate maar nog steeds awesomness ten top: Portal 2).

Wat ik tot nu toe van Deus Ex 3 gezien heb bevalt me heel goed. Informatie uit interviews en videos geven al aan dat we opnieuw voor iedere missie onze eigen aanpak kunnen kiezen, en dat is iets dat ik alleen maar toejuich. De stijl van deel 3 (en daarmee bedoel ik puur het design) wijkt wel iets wat af van het Deus Ex pad. Het leunt nu meer tegen Ghost in the Shell aan (niet slecht, maar het is wel anders). De sfeer die het uitademt is echter wel nog steeds hetzelfde.

Al met al ben ik ontzettend benieuwd wat deel 3 ons voorschotelt en hoe het verhaal uiteindelijk wordt. En nu ik het dan uiteindelijk toch over Deus Ex heb gehad kan ik het niet laten om onderstaand plaatje toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/5252/deusex.jpg

Ik zit er nu ook gelijk weer over na te denken om de eerste Deus Ex te installeren, maar ik denk dat ik nog even wacht en gewoon vlak voor Deus Ex 3 een marathon ga houden van deel 1 & 2.

Nu dan nog even wat nieuwsgierigheid richting jullie. Hoeveel weten jullie van Deus Ex 1? Wil even wat kleine weetjes / easter eggs sharen, en wat vragen stellen, altijd leuk 8-).

- Hebben jullie het geheime luik in de kamer van de hacker in Unatco gevonden? (vond ik pas bij mijn 10de speelthrough of zo, laatste geheimpje volgens mij ken ik ze verder allemaal)

- Weten jullie of je ergens via een datavault of computerlogin op officiele wijze aan de keycode kan komen van het paneel verborgen bij het bed van the smuggler in Hells Kitchen? (serieus, volgens mij zijn ze vergeten die code er in te stoppen)

- Welk wapen kiezen jullie het liefste voor in de eerste missie? (Ik kies voor de GEP, want met de GEP kun je heel veel lockpicks besparen, besides de andere wapens kun je sowieso aankomen)

- Hoe handelen jullie Ana Navarre af?

- Hebben jullie de geheime kamer in het trainingslevel gevonden?

- Wat is jullie favoriete missie / locatie? (voor mij: Hong Kong)

- Hebben jullie al de basketbal truukjes uitgehaald in de game?

- Er is ergens een 7 of 8 cijferige doorcode a) waar zit die en b) hoe kom je aan de keycode daarvoor?

Goed, dat was het voor nu! Ik ben heel benieuwd waar julie mee komen. On a side note: vroeg me af hoeveel fans van het oude Looking Glass hier zitten? Zelf ben ik ook een groot fan van de System Shock en Thief series (SS2 en Thief 1, als ik dan toch moet kiezen).

Cheers!
RedRork

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik ben zo verschrikkelijk bang dat DE3 binnen paar uur uit te spelen is... lijkt een trend te worden voor sequels en alle nieuwe spellen :(
Het gehuime luik bij die hacker in unetco heb ik nog nooit gevonden, een van de weinige dingen die me nog niet gelukt is...
Ana Navarre heb ik ook allerlei manieren afgemaakt, leukste is toch met haar killcode (zelfde geld voor die andere dude)
Leukste level? bleh, allemaal :) het zit allemaal zo goed in elkaar.

Battle.net Spud#2543

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Anoniem: 307372 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:28:
zijnde: Thief 4, puur uit nieuwsgierigheid want ik weet er niets van.
Zelfde studio als Deus Ex 3 ;). Ander team.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MrVegeta schreef op zondag 19 september 2010 @ 01:36:
G'damn, dat ziet er wel gaaf uit al ben ik natuurlijk wel (erg) bang dat wij als PC gamers in de wind worden gelaten en een laffe console game krijgen te zien...
Juist door dit soort reacties hoop ik bijna dat het een hele slappe port gaat worden. :)

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik volg je niet helemaal, omdat ik bang ben dat we een laffe port krijgen (zoals GTA/Maffia etc) waarbij diepgang in de gameplay ruimte heeft moeten maken voor meer actie en snelheid voor de console gamer hoop jij dat we dat krijgen?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je had het over een "laffe console game", niet zozeer over een "laffe port". Wellicht bedoelde je dat wel, maar zo stond het er niet. Ik kan de reactie van bram daarom wel begrijpen :).

Overigens snap ik niet helemaal wat je zegt. "Diepgang in de gameplay moet ruimte maken voor meer actie en snelheid op de console" :?. De console is juist meestal wat langzamer. En daarnaast, hoeveel verschil in diepgang kun je in hemelsnaam creëren met louter verschillende input methoden, in een game als deze?

Kijk, als je het hebt over graphics die op dezelfde lijn ligt als de console versies, of een UI die ontworpen is voor een controller, of het feit dat je niet zelf je toetsen in kunt stellen, dan snap ik je wel. Maar als je verwacht dat de gameplay ineens meer diepgang heeft alleen maar omdat je een muis en tobo tot je beschikking hebt, vraag ik me af hoe je dat dan in hemelsnaam voor je ziet...

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 22-09-2010 17:02 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je een pc game hebt en daar komt een vervolg op die multiplatform wordt dan is het eigenlijk altijd een slap aftreksel omdat console gamers minder geduld hebben en meer actie gericht gamen dan pc gamers. Als Maffia 2 een pc game was geworden dan was het een hele andere game geworden.

Natuurlijk hoop ik dat Deus Ex 3 een goede game wordt met veel diepgang (lees RPG) en een sterk verhaal maar waar ik bang voor ben is dat het een "standaard" actie game gaat worden waarin de RPG factor niet meer meetelt, of minder en de nadruk meer ligt op auto-regen (QQ) en grotere wapens doen meer schade.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MrVegeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:06:
Als je een pc game hebt en daar komt een vervolg op die multiplatform wordt dan is het eigenlijk altijd een slap aftreksel omdat console gamers minder geduld hebben en meer actie gericht gamen dan pc gamers.
Sorry hoor maar je post staat vol met "laffe" generalisaties, omdat woord dan nog maar een keer te gebruiken. Wat je eigenlijk bedoelt is de hardcore gamer tov de casual gamer, en je trekt de foute conclusie dat de meeste hardcore gamers op de PC zijn te vinden en de meeste casual gamers op de console. Dat is gewoon niet waar. Wat wel waar is, is dat de casual gamer markt nou eenmaal een stuk groter is dan de hardcore gamer markt - dus daar is ook het meeste geld te halen. Door de game multiplatform te maken spreek je nog eens een veel grotere groep mensen aan. Dát is waarom een multiplatform game soms (jij zegt vaak, ik ben het daar niet mee eens) minder diepgang heeft. Het feit dat het ook op consoles uitkomt heeft daar dus geen zak mee te maken.

Daarnaast heeft Eidos Montreal echt duidelijk naar Deus Ex 1 gekeken, en proberen ze een game te maken die daaraan kan voldoen.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom is lean uit CoD gehaald? Omdat het niet werkt op de console. Waar komt het auto-cover systeem vandaan, uit de console. Waarom zitten we tegenwoordig kogels uit te zweten omdat console gamers die gameplay willen, die willen niet sluipen wanneer ze laag HP hebben, even wachten en verder knallen. Al die dingen zorgen voor een minder diepe gameplay en komen uit de console wereld.

Zolang ik nog geen gameplay heb gespeeld van Deus Ex 3 blijf ik er (helaas) negatief over denken, pas wanneer ik op de pc de game heb gespeeld en de gameplay kan waarderen, wat inhoud dat er een verschil is tussen sneaken/tech/shooter (etc) route ben ik over.

Wat ik heb gezien van de game geeft me wel een goed gevoel qua verhaal lijkt het interessant te worden en de sfeer ziet er ook erg goed uit.

Om nog even kort op je post terug te komen, de grens tussen pc gaming en console gaming is erg klein aan het worden, als je een jaar of 8 terug gaat in de tijd toen de Xbox net uitkwam was er echt wel een groot verschil tussen pc gamers en console gamers. Maar nu met een nieuwe generatie die is opgegroeid met een console en een pc is dat verschil er niet meer. Maar dat neemt niet weg dat de overstap wel is gemaakt.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MrVegeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:46:
Waarom is lean uit CoD gehaald? Omdat het niet werkt op de console. Waar komt het auto-cover systeem vandaan, uit de console. Waarom zitten we tegenwoordig kogels uit te zweten omdat console gamers die gameplay willen, die willen niet sluipen wanneer ze laag HP hebben, even wachten en verder knallen. Al die dingen zorgen voor een minder diepe gameplay en komen uit de console wereld.
Hier ben ik het pertinent mee oneens. Het is gewoon een evolutie van de gameplay. Het oude suffe health systeem heeft plaats gemaakt voor eentje waarbij je niet heel loos steeds naar health packs oid hoeft te zoeken. Het is gewoon een idee dat goed bleek te werken en dat werd overgenomen door andere games.

Tja, kun jij kut vinden, en daar de consoles de schuld van geven, dat moet je lekker zelf weten :). Ik vind het iig een goede ontwikkeling - ook op de PC.
Om nog even kort op je post terug te komen, de grens tussen pc gaming en console gaming is erg klein aan het worden, als je een jaar of 8 terug gaat in de tijd toen de Xbox net uitkwam was er echt wel een groot verschil tussen pc gamers en console gamers.
Klopt, toen zat het gros van de echte hardcore gamers nog op de console.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 22-09-2010 17:56 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het zijn natuurlijk meningen maar ik vind games zoals Bioshock een stuk spannender dan Maffia of Assasins Creed waar je je hp regeneert.

Wanneer je bijna dood bent moet je veel voorzichtiger spelen, mijn grootste ergernis is het effect dat het heeft op de gameplay. Een voorbeeld is een shoot out waar veel cover objecten zijn. Bankjes, muurtjes, etc, je duikt uit je cover om te schieten. Je wordt geraakt maar het maakt toch niet uit want 5 seconden later begin je alweer te regennen. Waar is de uitdaging?

Ik heb Maffia 2 op hard uitgespeeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan vanwege kogels oid, met je auto op 120 tegen een boom oprijden daar regen je niet meer van blijkbaar.
.oisyn schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:53:
Klopt, toen zat het gros van de echte hardcore gamers nog op de console.
PC games waren vroeger (voor er over multiplatorm games werd gesproken) toch een stuk uitdagender dan dat ze nu zijn. Hardcore pc gamers zijn toen niet overgestapt naar een console, het is gewoon een "vergrijzing" van generaties die met alles opgroeien, daarom is die markt nu natuurlijk ook zo groot. Gamers van nu zijn weinig gewend en willen vooral niet een echte uitdaging hebben zoals "wij" die vroeger hadden.

Zet een console gamer voor een hardcore RPG zoals Baldurs Gate of recent Dragon Age en zie wat er gebeurd.

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 22-09-2010 18:04 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MrVegeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:00:
PC games waren vroeger (voor er over multiplatorm games werd gesproken) toch een stuk uitdagender dan dat ze nu zijn. Hardcore pc gamers zijn toen niet overgestapt naar een console, het is gewoon een "vergrijzing" van generaties die met alles opgroeien, daarom is die markt nu natuurlijk ook zo groot. Gamers van nu zijn weinig gewend en willen vooral niet een echte uitdaging hebben zoals "wij" die vroeger hadden.
Hier sla je de spijker op z'n kop. Helemaal niet console vs. PC, maar gewoon een evolutie over tijd, ongeacht het platform. Ik zeg niet dat de gamers zijn overgestapt, ik zeg dat de tendens is uitgesmeerd over de platforms. Vroeger kocht je een console namelijk alleen als je een echte gamer was, terwijl iedereen wel een PC thuis had. Tegenwoordig is dat niet meer zo. Dat zegt echter nog niets over de gemiddelde PC of console gamer (wat, gemiddeld gezien, gewoon casual gamers zijn, ongeacht het platform)
Zet een console gamer voor een hardcore RPG zoals Baldurs Gate of recent Dragon Age en zie wat er gebeurd.
En daar ga je weer de mist in, door er alsnog een console vs PC ding van te maken. Het platform doet er helemaal niet toe! En er zijn zat consolers die vroeger een C64, MSX, NES etc. hebben gehad. Dát waren de hardcore gamers.

Maar eigenljik wordt deze discussie wat offtopic.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 22-09-2010 18:31 ]

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:31
Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat er in dit topic over de opvolger van één van de beste games ooit, weer een pc vs console flamewar wordt gestart.

Ik denk dat er inderdaad twee typen gamers zijn, zoals hierboven al werd omschreven:
- gamers die een uitdaging zoeken
- gamers die ontspanning zoeken

Ik behoor tot de eerste groep en vond het vroeger prachtig om te proberen Deus Ex uit te spelen, zonder iemand te vermoorden (best een uitdaging). Als Deus Ex 3 deze mogelijkheid niet meer heeft zou ik dat dus erg jammer vinden, maar de schuld ligt dan toch echt bij Eidos M die de keuze hiervoor gemaakt zou hebben. Eidos M moet uiteindelijk geld verdienen, doet markt-onderzoek en beslist met wat voor game ze het meeste kunnen verdienen.
Mocht Deus Ex 3 zich zo op ontspanning richten, dat ik de uitdaging mis dan besluit ik het spel niet te kopen. Jammer voor mij, maar dan zal ik het moeten doen met bijvoorbeeld Arma II (PC only).

Consolegamers kunnen er niks aan doen dat ze voor de game-industrie het meest winstgevend zijn. Ports zoals GTA4 die daaruit voortvloeien zijn uiteraard wel irritant voor PC gamers. Als ik trouwens kijk naar de informatie over Deus Ex 3 is er op dit moment eigenlijk nog niks over te zegggen, dus ik zou zeggen wacht af en oordeel wanneer er genoeg informatie is zoals goede previews/hands-on impressions/reviews. Sta je ook niet zo voor lul als blijkt dat het een geweldige game wordt op zowel PC als console. ;)

Graag on-topic verder zoals de originele post van Red Rork hierboven. Zijn reactie is compleet ondergeflamed.
(Ja ik weet dat Red Rork off-topic was met DX1, maar het blijft ook zo lekker om erover te praten totdat DX3 er is)

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-05 20:10

Sméagol

Master of Mayhem

Anoniem: 307372 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:28:[..]
Ik zit er nu ook gelijk weer over na te denken om de eerste Deus Ex te installeren, maar ik denk dat ik nog even wacht en gewoon vlak voor Deus Ex 3 een marathon ga houden van deel 1 & 2.
Na m'n vorige post in dit topic heb ik inderdaad beide geïnstalleerd. Ik ben aan deel 2 begonnen omdat ik die nog nooit gespeeld had.
Nu dan nog even wat nieuwsgierigheid richting jullie. Hoeveel weten jullie van Deus Ex 1? Wil even wat kleine weetjes / easter eggs sharen, en wat vragen stellen, altijd leuk 8-).
't is voor mij een tijd terug (en met een geheugen als een zeef :P)
- Hebben jullie het geheime luik in de kamer van de hacker in Unatco gevonden? (vond ik pas bij mijn 10de speelthrough of zo, laatste geheimpje volgens mij ken ik ze verder allemaal)
Ik heb geen idee, ik heb ergens een verborgen stash gevonden, maar ik meen me iets te herinneren over een echt verborgen kamer, je zou 't me moeten laten zien.
- Weten jullie of je ergens via een datavault of computerlogin op officiele wijze aan de keycode kan komen van het paneel verborgen bij het bed van the smuggler in Hells Kitchen? (serieus, volgens mij zijn ze vergeten die code er in te stoppen)
Again, geen idee helaas.
- Welk wapen kiezen jullie het liefste voor in de eerste missie? (Ik kies voor de GEP, want met de GEP kun je heel veel lockpicks besparen, besides de andere wapens kun je sowieso aankomen)
In m'n 1ste run had ik niet zo veel respect voor m'n medemens als ik in m'n 2de run had, dus ik gebruikte toen conventionele wapens, met leuke mods. Ik weet niet meer precies welke en met wat, maar ik had zeker een gemodde pistool bij me en een sniper, volgens mij ook een smg. The GEP vond ik tof, maar nam te veel ruimte in beslag, dus die gebruikte ik niet.. Daarvoor in de plaats zocht ik altijd naar explosive crates om deuren / crates te openen waarvoor ik de keycode niet had of die niet te hacken waren, of om bots te vernietigen. Liep soms een halve level met die dingen te zeulen :D. 2de run vond ik 't veel te zielig, dus gebruikte ik de stunprod en crosbow 't meest.. Maar ik zat constant zonder ammo. Met als gevolg dat ik erg moeilijk moest doen. Ik veranderde m'n speelstijl enigszins halverwege m'n run, en had melee daarom nooit opgebouwd (iets wat ik in deel 2 dus wel doe nu).. Dus soms moest ik mensen damagen met m'n pistool om ze bewusteloos te laten bloeden (maar ze waren tenminste niet dood).
1 run weet ik niet meer, maar waarschijnlijk de conventionele manier. Eerst al m'n belangrijke mods aanzetten, dan ambushen en haar de volle laag geven met de beste wapens die ik had. In m'n 2de run lukte dat niet ofzo, en omdat ik niet voorbij haar kon komen zonder te killen, deed ik 't zo extreem mogelijk. Eerst hard wegrennen, dan op veilige afstand een proxy mine plaatsen en afwachten. Er was niet veel van haar over. Die code van haar had ik niet gevonden volgens mij (of ik vond 't niet "the honorable way").
Uiteraard ;).
Hong Kong waarschijnlijk qua missies, maar ik vond Parijs qua sfeer erg tof.
Wel geprobeerd in ieder geval, volgens mij ook gelukt. In deel 2 ook geprobeerd, maar hij stuiterde te hard :P.
- Er is ergens een 7 of 8 cijferige doorcode a) waar zit die en b) hoe kom je aan de keycode daarvoor?
Zegt me zo helemaal niks eigenlijk :P.
Goed, dat was het voor nu! Ik ben heel benieuwd waar julie mee komen. On a side note: vroeg me af hoeveel fans van het oude Looking Glass hier zitten? Zelf ben ik ook een groot fan van de System Shock en Thief series (SS2 en Thief 1, als ik dan toch moet kiezen).

Cheers!
RedRork
Hmm, System Shock was helaas voor m'n PC gaming tijd, maar 't is altijd 1 van die games geweest die ik nog 'ns 2de hand ergens wil vinden, of digitaal anders.

Make lovecraft not warcraft.

• Playa del C.
Anoniem: 307372 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:28:
Heb ik gevonden door de SDK (map editor). Je kon daarin eigenlijk alle geheime kamers zien natuurlijk.
Dat zegt me niks...
Elke keer als ik overnieuw begon deed ik net alsof ik alles wat ik van te voren wist vergeten was :? Ik koos voor de crossbow, omdat ik dat een cool en goed non-lethal wapen vond. Lekker sneaky. Uiteraard wist ik in mijn achterhoofd stiekem dat ik hem na 10 minuten in de game al van een NPC kon verkrijgen.
Liefst met killswitch. Dan moet je er nog wat speurwerk voor doen, geeft voldoening. De truc in de Boeing (voor de kenners) heb ik wel een keer getest. Is één keer ook wel leuk.
Dat vind ik één van de geniaalste dingetjes in DX1. Als je hem zonder hulp en tips van anderen vindt, voelt dat zo goed _/-\o_ .
Ik vond het ontsnappen uit je cel, waarbij je je complete inventory kwijt bent het beste stuk. Vooral als je je inventory weer terug hebt gevonden en daardoor flink wraak kunt nemen op alles wat nog leeft of beweegt (bots) voelt dat bijzonder goed.
basketbal truukjes?
Was dat als quizvraag bedoeld? Want uit mijn hoofd weet ik dat niet. Er is trouwens ook ergens een 2 cijferige code. Heb de eerste keer flink naar de code gezocht in datacubes enz., maar besefte me later ineens dat je een 2 cijferige code natuurlijk zo kan vinden (zijn maar 10^2=100 mogelijkheden :P )

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Voor de heren die DX2 gaan proberen: Hij is niet zo goed als 1, maar zeker niet slecht. Het duurt ff eer je in het verhaal zit enzo, maar zeker het einde is erg gaaf!
Qua hacken, sneaken enzovoorts is het nog wel vrij goed gesteld. Nogmaals, minder dan in deel 1, maar zeer zeker aanwezig.
Het heeft allemaal wat meer console sfeertje, maar het is desondanks best wel gave game (vind ik)

als ik er zo aan terug denk, eerste keer dat ik em speelde vond ik het niets, maar heb het nog paar kansen gegeven en nu ik terug denk, vind ik em toch eigenlijk best wel goed.

truukje met basketbal is overigens vrij simpel als je recht onder een basket gaat staan en recht omhoog schiet ;)

Battle.net Spud#2543

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Playa del C. schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:13:
Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat er in dit topic over de opvolger van één van de beste games ooit, weer een pc vs console flamewar wordt gestart.
:X flamewar... dat valt ook wel mee. Op zijn hoogst een verhitte discussie ;). Heeft Warren Spector nog _iets_ te maken met Deus Ex3?

• nFo

nFo

MrVegeta schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:07:
[...]

:X flamewar... dat valt ook wel mee. Op zijn hoogst een verhitte discussie ;). Heeft Warren Spector nog _iets_ te maken met Deus Ex3?
Spector: 'casual games accepteren in strijd tegen gamecritici' ;)
http://www.gamez.nl/adven...d-tegen-gamecritici-.html

Even googlen......
http://www.insidegamer.nl...-Ex-Human-Revolution.html

...namelijk of er iemand van het originele team bij Ion Storm meewerkt aan de game. “Sheldon Pacotti, schrijver voor de eerste twee games is consultant geweest bij dit project en heeft samen met vier schrijvers gewerkt aan het verhaal om er zeker van te zijn dat alles klopt binnen het Deus Ex-universum. Je zult dus ook wat verwijzingen naar de eerste Deus Ex zien in de game. Warren Spector hebben we regelmatig uitgenodigd om te komen kijken naar de laatste versie, maar helaas heeft hij het behoorlijk druk met Epic Mickey, maar hij wist wel al vroeg wat we van plan waren.;

• DeepFreeze.NL
Heeft hier iemand onlangs nog Deus Ex gespeeld met "The Nameless Mod"? Het ziet er namelijk wel vet uit! Ik ben wel benieuwd naar de spelbeleving. Misschien een reden om Deus Ex voor de zoveelste keer weer te gaan spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
DeepFreeze.NL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:32:
Heeft hier iemand onlangs nog Deus Ex gespeeld met "The Nameless Mod"?
Dat niet, maar dankzij alle hype rond Deus Ex ben ik wel weer bezig met DX2. Nu op een hedendaagse pc loopt het supersoepel en merk je pas wat voor spel Ion Storm eigenlijk probeerde te maken.

De engine was niet goed genoeg voor pc's van 2003.
Of de pc's waren niet goed genoeg voor de engine van 2003 :? kleine paradox hier :)

"The nameless mod" voor DX1 schijnt goed te zijn, maar heeft voor zover ik weet niks met het Deus Ex universum te maken. DX2 op een snelle pc met indien nodig de aanpassingen op Widescreen Gaming Forum is ook een aanrader om weer te spelen.

• Playa del C.
Quote van Twitter:
David Anfossi: Preparing the playtests of the first 8 hours of the game! Anxious, nervous but eager to look at the players play Deus Ex Human Revolution
Dit lijkt me zéker een spannend moment voor de devs. Misschien een beetje expres zo geschreven, maar "the first 8 hours of the game" lijkt aan te geven dat de game vrij lang zal worden. :9~ Er zijn tegenwoordig genoeg grote games die binnen 8 uur uit te spelen zijn, ook al zegt dat verder niks over de gameplay en replay-waarde.

Ben blij dat er genoeg mensen graag willen playtesten en daarmee de game verbeteren, maar ik zou dat zelf niet graag doen. Speel liever de volledige versie wanneer het echt helemaal af is.

Het wordt ondertussen trouwens wel tijd dat de OP weer een update krijgt...

[ Voor 5% gewijzigd door Playa del C. op 29-09-2010 21:09 ]

• nFo

nFo

Square Enix: Deus Ex will last us a decade

http://www.mcvuk.com/news...-IP-will-last-us-a-decade

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

“Of course, we would like to be expanding on those two key IPs [Final Fantasy and Deus Ex), and others that are very strong to us.
Eerlijk gezegd denk ik dat Tomb Raider meer een key IP is dan dat Deus Ex dat is. Al helemaal gezien het feit dat DX3 zich nog niet bewezen heeft (al heb ik er wel vertrouwen in dat het dat wel gaat doen)

Anoniem: 399

Dan moet 'ie rap wezen, Deus Ex is van 2000 dus hij heeft nog 7 weken.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

"Deus Ex" slaat op het IP, en dat is pas van Square sinds hun overname van Eidos.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-05 11:28
Anoniem: 399 schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:46:
[...]

Dan moet 'ie rap wezen, Deus Ex is van 2000 dus hij heeft nog 7 weken.
Of je leest het bericht :D Er staat dat ze van Deus Ex de komende tien jaar willen profiteren :>

The devil is in the details.

Anoniem: 399

Mute schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:49:
[...]

Of je leest het bericht :D Er staat dat ze van Deus Ex de komende tien jaar willen profiteren :>
Dat is echter weer niet wat ik quote: ik quote "Deus Ex IP will last us a decade". Ik zie in de titel geen "from today" staan :+

• nFo

nFo

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Deus Ex Human Revolution - Gameplay Trailer

Deus Ex: Human Revolution gets stellar second gameplay trailer, new screens
8)

Warren Spector talks Disney Epic Mickey and Deus Ex

"What do you think of the new Deus Ex game?
I've only seen what's been shown at various trade shows – no inside information! – but based on what I've seen, the Eidos Montreal team have done a terrific job capturing the spirit and gameplay ideals of the original. I couldn't be happier or prouder (well, unless I'd made it myself, maybe!). And I sure can't wait to play it – I've never had the chance to play a Deus Ex game where I didn't know all the secrets! That'll be a nice change of pace."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tell Us About Deus Ex: Human Revolution’s Conspiracies And Adam Jenson’s Past

When we met Eidos Montreal, armed with reader questions, we asked Mary DeMarle, Narrative Game Designer, to flesh out Deus Ex: Human Revolution’s story. Connections to Deus Ex and if the prequel will have conspiracy theories were topics you wanted to hear about, so we started with those topics.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deus Ex's Human Revolution: 10 reasons it is faithful

"With most games nowadays clocking in at a relatively measly eight hours, Human Revolution looks set to buck that trend... and then some!

In keeping with the spirit of the original, Eidos reckon you can potentially rattle through in 20 hours - but tackle the side quests and it's closer to 30..."

[ Voor 199% gewijzigd door nFo op 18-11-2010 22:55 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Woohoo, die trailer ziet er goed uit! Deed me behoorlijk denken aan de originele Deus Ex! Nog steeds ben ik niet helemaal positief, al is dat onderhand meer om mezelf wat tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik heb zojuist de meest recente posts verplaatst naar [Multi] Deus Ex: Human Revolution. Bleek dat deze 2 topics naast elkaar liepen en gezien het nieuwe topic up-to-date is gaan we daarin verder.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.