[Multi] Deus Ex 3

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 6.950 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Deus Ex 3
Afbeeldingslocatie: http://garbledzombie.files.wordpress.com/2007/05/deusex-top.jpg

Eidos Interactive heeft aangekondigd dat Deus Ex 3 in ontwikkeling is! Hoewel er al vaker hints zijn verschenen dat er een nieuw vervolg zou komen op de eerste twee delen, is net bekend gemaakt dat Deus Ex 3 in ontwikkeling is bij de relatief nieuwe afdeling van Eidos, Eidos Montreal:
Deus Ex 3 is main development project

Eidos Interactive has announced the opening of a brand new development studio in downtown Montreal. During a news conference, execs also announced that Eidos would be developing Deus Ex 3 at the new studio.

"This is a very exciting day for Eidos," said Rob Murphy, managing director of studios at Eidos.

"Deus Ex is one of our finest franchises, often cited as one of the best PC games of all time. By developing this game at our new cutting-edge Montreal studio we have the opportunity to really push the boundaries of expectation for Deus Ex 3."

"We are thrilled to be working on such a prestigious franchise as Deus Ex in Montréal, which has a well-known reputation as a hotbed for experienced, talented developers," said Stéphane D’Astous, general manager, Eidos-Montreal.

"Our new studio enables us to work with a passionate and talented group of people and helps strengthen our position as industry leaders."

The new studio intends to fill 100 positions before the end of 2007 and a total of 350 positions by 2009. An open house will be held for the public on December 1st.
(Bron)

Hoewel zowel Deus Ex 1 als 2 goed zijn ontvangen (zie metascores onderaan dit topic), was het voor de vele fans van het eerste (PC exclusieve) deel toch even schrikken, toen er voor Deus Ex: Invisible War een andere benadering werd gekozen. Veel RPG elementen, die Deus Ex nou juist diepgang gaven, waren geschrapt en bovendien was de invloed van de ontwikkeling voor consoles goed te merken.

Aangezien er nog vrijwel geen extra informatie voorhanden is, blijft het vooralsnog bij speculatie. Zelf ben ik erg benieuwd welke kant de nieuwe game op zal gaan en ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Gelukkig is er vooralsnog de teaser trailer om ons zoet te houden!

Verder is bekend dat Deus Ex 3 gebruik zal maken van de laatste Tomb Raider engine (Bron). Ook is er inmiddels een Deus Ex 3 website online, waar naast de Teaser trailer ook een forum aanwezig is.

Update 10-08-2008
Er is concept art van Deus Ex 3 verschenen!
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Stranj/200808/1218094834_0_3.jpg
(BRON)

Ik zal het topic updaten wanneer er meer informatie beschikbaar is!

Ontwikkelaar: Eidos Interactive / Eidos Montreal
Releasedatum: nog niet bekend
Platform(s): nog niet bekend
Website: http://www.deusex3.com/
Teaser trailer: klik hier!
Metacritic scores: Deus Ex (PC: 90), Deus Ex: Invisible War (PC: 80 | Xbox: 84), Deus Ex: The Conspiracy (PS2: 81)

Laatste update: 10-08-2008

[ Voor 9% gewijzigd door HertogJanNL op 10-08-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Deus Ex 1 was erg leuk en heb ik ook meerdere keren uitgespeeld maar Deus Ex 2 viel me toch erg tegen in vergelijking met deel 1. Gameplay was heel anders. Ben benieuwd naar deel 3!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Deel 1 was echt geweldig inderdaad. Zelfs al in de traininglevels was de spanning al te snijden, en de rest van de game vormde de beste gameervaring met een FPS ooit imho.

Deel 2 was inderdaad te console, de hele feeling was ik helaas kwijt. Hopelijk gaat 3 weer terug naar de essentie. :) Ik kijk ernaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Vreemd dat dit Deus Ex 3 wordt genoemd, terwijl Invisible War officieel niet deel 2 genoemd werd.

Ik vrees het ergste, ook al werkt Warren Spector er niet meer aan. Hij mag dan wel de vader van Deus Ex zijn, maar ik herinner me nog goed hoe erg hij er naast zat toen hij beschreef welke punten van Deus Ex het spel zo goed maakten. Het resultaat was dan ook geen waardige opvolger.

Ik hoop op het beste natuurlijk, want Deus Ex staat erg hoog in de top 10 van mijn favoriete spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165361

Zoals ik op de frontpage al zei, dit soort nieuws maakt mijn dag.

Er zijn zowaar een aantal spellen die mij altijd heel dichtbij hebben gelegen, waaronder Deus Ex 1. Deus ex 2 vond ik zeker niet slecht en zelfs vaak underrated. Toch is Ex 1 wel de betere van de twee. Ik kan alleen maar hopen dat ze weer een sterk verhaal erin bouwen. De verschillende eindes van deel 1 waren tof ( heb toch altijd de neiging om het Helion einde te kiezen.. mwhahaha ) alleen het had meer door het hele spel verwerkt kunnen worden. Op het eind had je altijd de keuze tussen de drie eindes.

Maar meer RPG elementen terug is idd een must! Tweaken die gozer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ik heb DX1 echt minimaal 8 keer volledig uitgespeeld. Pas na een stuk of vier keer had ik het gevoel echt overal geweest te zijn. En bij de tweede keer doorspelen bleef ik maar proberen of ik bij UNATCO kon blijven, maar helaas. Ik wacht overigens al lang op het Deus Ex High Definition Texture Pack, maar dat zal nog wel even op zich laten wachten, ALS het uberhaupt nog uitkomt. Hoe dan ook, DX staat zeker in mijn top 5 van beste PC spellen ooit.

Maar goed, ik was blij toen ik hoorde dat ze in de teaser de originele thema muziek hebben gebruikt, misschien betekent dat een terugkeer naar de gloriedagen van DX1.

[ Voor 5% gewijzigd door HertogJanNL op 27-11-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
^^ Wow, dat wist ik niet eens. Toch hem maar weer eens uit de kast pakken.

Zo zie je maar dat sommige games echt door de fans in leven worden gehouden. Grand Prix Legends is daar ook een goed voorbeeld van. Bijna 10 jaar (!) oud, en nog steeds met een actieve community en up-to-date graphics.

[ Voor 17% gewijzigd door Roamor op 27-11-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Woohoo! Deus Ex 1 was echt een geweldige game. Wel een keer of 3 uitgespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Deus Ex 1:
de enige(!) FPS ooit die ik met veel plezier heb gespeeld. 3x uitgespeeld en staat in mijn top 5 games aller tijden.

Deus Ex 2:
2 uur gespeeld, verschrikkelijk... vond er geen hol aan. Gestopt en nooit meer naar omgekeken. Dat doet trouwens niks af aan mijn fantastische herinneringen aan deeltje 1. Hopen dat deel 3 de échte opvolger van dat geniale spel gaat worden.

[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 27-11-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240577

Erg mooi nieuws, weer een spel om naartoe te leven!
...om vervolgens miserabel teleurgesteld te worden, haha, maar daar ga ik voor het gemak niet van uit.

Hoe staat 't trouwens met die plannen voor een verfilming van Deus Ex, gaat dat nog ooit door of is het alweer afgeblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230734

Film van Deus Ex?? Ik ben heel benieuwd. Waar heb je die geruchten vandaan?

Deel 1 van Deus Ex was ronduit geweldig. Ik heb geen idee meer hoeveel, hoelang, hoe vaak ik het gespeeld heb. En iedere keer had ik weer enorm veel plezier erin, ondanks dat ik het bijna uit mijn hoofd ken.

Maar goed, deel 3... Hopelijk word het een PC-spel dat naar console gepoort wordt en niet andersom zoals 2 (wat het spel zeker niet ten goede kwam :( ).

Ik hoop dat we in deel 3 trouwens wel weer eens wat zien van de Dentons en hun kornuiten. Alex als een opa ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Deus Ex is echt de klassieker onder het FPS/RPG gecombineerde genre. Heel veel mensen klagen over dat DX:IW een 'console-achtig' gevoel geven op de PC. Dat klopt niet helemaal. Zelfs op de console (Xbox) draaide het spel brak! Wel uitgespeeld, maar ik vond het niet echt de moeite waard. Graag zou ik zien dat dit deel dan ook niet als canon wordt gebruikt.

Als ze op het verhaallijn van DX:IW gaan voortbouwen: welk einde zullen ze dan nemen? Ik vind geen van alle toepasselijk, namelijk.

JC/Helios ending:
Iedereen op de wereld deelt een enkel bewustzijn. Niet echt goed voor een verhaallijn.

Illuminati ending:
De hele wereld is onder controle door de Illuminati. Klinkt op zich wel leuk voor een volgend spel, maar voelt een beetje over-the-top aan. Kenmerk van Deus Ex was juist ook de politieke achtergrond. Met een totalitair regime lijkt dit mij niet zo interessant.

Templar ending:
Nooit meer biomodificaties en de wereld is onder het juk van een religieus totalitair regime... Mmmm, wat is een Deus Ex zonder biomods?

Omar ending:
De hele wereld gaat naar de klote en alleen de Omar overleven. Dit lijkt mij gewoon helemaal geen optie voor een Deus Ex spel. Misschien meer voor een Fallout mod. ;)

Van alle endings uit DX:IW zou die van de Illuminati het meest toepasselijk zijn voor een nieuw spel. Ze kunnen echter ook nog besluiten om een alternatief einde te bedenken. Voor de overgang tussen DX en DX:IW werd een onderdeel uit elke ending gebruikt.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

UltraR-pc schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:30:

Deus Ex 2:
2 uur gespeeld, verschrikkelijk... vond er geen hol aan. Gestopt en nooit meer naar omgekeken. Dat doet trouwens niks af aan mijn fantastische herinneringen aan deeltje 1. Hopen dat deel 3 de échte opvolger van dat geniale spel gaat worden.
DX1 was briljant, dat staat vast :)

2 is ff doorbijten, maar ook wel de moeite waard vond ik.
verhaal is nog best vernuftig in elkaar gezet, het ging alleen teveel de arcade kant op en minder RPG.
weer meerdere keuzes voor je einde, factions die je kan joinen en nog steeds veel verschillende manieren om ergens binnen te komen.

DX3 klinkt weer helemaal goed, maar ben in de loop der tijd wel meer "eerst zien, dan geloven" -achtig geworden...
want er zijn wel vaker meldingen gekomen dat er een vervolg zou komen, om vervolgens een jaar later gecancelled te worden...
desalniettemin, goed nieuw :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

HertogJanNL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:38:
En bij de tweede keer doorspelen bleef ik maar proberen of ik bij UNATCO kon blijven, maar helaas.
Haha hoe herkenbaar, na op een gegeven moment een half uur lang de strijd te hebben voortgezet toch maar toegegeven dat de vijanden bleven spawnen.
UltraR-pc schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:30:
Deus Ex 2:
2 uur gespeeld, verschrikkelijk... vond er geen hol aan. Gestopt en nooit meer naar omgekeken.
Helaas is dit ook herkenbaar, is het de moeite om toch nog eens te proberen?]

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 115217 op 28-11-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 115217 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 20:59:
Helaas is dit ook herkenbaar, is het de moeite om toch nog eens te proberen?]
Al heb je DX:IW nog nooit uitgespeeld en je bent een die-hard DX fan... zeker weten. Verwacht alleen een diepe teleurstelling als je het gaat vergelijken met DX. ;)

Weet nog wel dat ik Deus Ex eerst op een Voodoo2 speelde. Native Glide ondersteuning is was toen echt een stuk sneller dan Direct3D. :)

Heh... al dat gepraat over Deus Ex laat mijn handen alweer jeuken... must... resist... the... temptation...

* The Zep Man staat over 10 minuten nadat dit gepost is weer op het dock van Liberty Island, net als die eerste keer...

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 28-11-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
@ Zep man: ik ben het inmiddels ook weer aan het spelen. En heb (na al die keren) toch nog nieuwe gebieden ontdekt, en dat vrij aan het begin van het spel. Wat een topgame...

Er waren idd geruchten over een film, maar op IMDB staat er niets, dus dan bestaat het voor mij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

HertogJanNL schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:55:
Er waren idd geruchten over een film, maar op IMDB staat er niets, dus dan bestaat het voor mij ook niet.
Van Wikipedia:
Film adaptation

A film adaptation based on the game was originally announced in May 2002 by Columbia Pictures. The movie was being produced by Laura Ziskin, along with Greg Pruss attached with writing the screenplay. Peter Schlessel, president of production for Columbia Pictures, and Paul Baldwin, president of marketing for Eidos Interactive, stated that they were confident in that the adaptation would be a successful development for both the studios and the franchise.[72] In March 2003, during an interview with Greg Pruss, he informed IGN that the character of JC Denton will be "a little bit filthier than he was in the game." He further stated that the script was shaping up to be darker in tone than the original game.[73] A theatrical release was scheduled to occur sometime in 2006. It was purported that Willem Dafoe would star in the film, though his role was not specified.[74] The Internet Movie Database reported that production was cancelled in May 2004, and the film profile is no longer listed. IGN, however, listed it in their Games-to-Film Frenzy II in October 2004 and is still listed as "in development" in their Games to Film listing.[75][76]
Eigenlijk vind ik het niet zo erg dat er geen film van gemaakt wordt. JC Denton is een erg flexibel karakter die zich aanpast aan het gedrag van de speler. Bijvoorbeeld: de 1 gaat als een seriemoordenaar te werk terwijl de ander helemaal niemand dood in het gehele spel. Dat maakt het spel nu ook juist leuk, het 'role-play' gedeelte: zelf de keuze hebben hoe je het speelt.

Bijvoorbeeld: mijn favoriete 'klasse' is de melee-fighter/pistol-sniper. Met een volledig gemodde Stealth Pistol heb je gewoon een mini Sniper Rifle (1 headshot = 1 kill) en met de Dragon's Tooth maak je ook zo iedereen af die je in de weg staat. Ik vermoord altijd zo min mogelijk UNATCO personeel. Het blijven tenslotte een beetje je collega's en ze weten ook niet beter. Baton, riod prod, verdovingspijltjes, gas granaten... het helpt er allemaal bij. ;)

Het moeilijkste deel is toch wel bij Paul's Apartment, als UNATCO met die zonnebrilgasten daar naar binnen stormen. Ik wil altijd Paul in leven houden (wat al een klus op zich is) en dan ook nog eens al het UNATCO personeel in leven houden... vooral tussen al die self-detonating zonnebrilgasten is dat echt moeilijk.

Mijn favoriete deel moet toch wel het inbreken in Maggie Chow's flat zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Films stellen toch altijd teleur, c'est vrai. Ken geen enkele film die beter was dan de game waarop hij was gebaseerd...

Newsflash: Deus Ex 3 gaat gebruik maken van de Tomb Raider: Legend-engine. *link*
Hier zet ik mijn vraagtekens bij, want tegen de tijd dat het spel uit gaat komen is deze engine verouderd, lijkt mij. Waarom duiken ze niet opnieuw met de Unreal-engine in zee, ditmaal versie 3? Lijkt mij een veel logischere keuze, veel betere engine (oa dankzij schaalbaarheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wel erg jammer dat het op de engine van Tomb Raider gaat draaien. Grafisch kun je nu dus al stellen dat het geen topper word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 240577 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:27:
Films stellen toch altijd teleur, c'est vrai. Ken geen enkele film die beter was dan de game waarop hij was gebaseerd...

Newsflash: Deus Ex 3 gaat gebruik maken van de Tomb Raider: Legend-engine. *link*
Hier zet ik mijn vraagtekens bij, want tegen de tijd dat het spel uit gaat komen is deze engine verouderd, lijkt mij. Waarom duiken ze niet opnieuw met de Unreal-engine in zee, ditmaal versie 3? Lijkt mij een veel logischere keuze, veel betere engine (oa dankzij schaalbaarheid).
Maar aan de andere kant, Deus Ex 1 was nu ook niet echt een grafisch hoogstandje in zijn tijd. Imho is gameplay vele malen belangrijk bij dit type game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

kbloem schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:28:
Wel erg jammer dat het op de engine van Tomb Raider gaat draaien. Grafisch kun je nu dus al stellen dat het geen topper word.
Nu zijn de graphics nog wel het laatste wat mij boeit. Ik speel nog steeds Deus Ex met veel plezier. _/-\o_

Bovendien: wie zegt dat de graphics gelijk zullen zijn aan Tomb Raider: Legend? Misschien is die engine veel flexibeler dan je denkt. 'Kunnen stellen' lijkt gebaseerd te zijn op ongegronde informatie.
Roamor schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:29:
[...]

Maar aan de andere kant, Deus Ex 1 was nu ook niet echt een grafisch hoogstandje in zijn tijd. Imho is gameplay vele malen belangrijk bij dit type game. :)
DX heeft inderdaad bewezen dat graphics niet overheersen. Kijk maar naar alle awards. En terecht. :)

[ Voor 32% gewijzigd door The Zep Man op 04-12-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
The Zep Man schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:17:
[...]
Nu zijn de graphics nog wel het laatste wat mij boeit. Ik speel nog steeds Deus Ex met veel plezier. _/-\o_

Bovendien: wie zegt dat de graphics gelijk zullen zijn aan Tomb Raider: Legend? Misschien is die engine veel flexibeler dan je denkt. 'Kunnen stellen' lijkt gebaseerd te zijn op ongegronde informatie.

[...]
DX heeft inderdaad bewezen dat graphics niet overheersen. Kijk maar naar alle awards. En terecht. :)
Als je een game gaat maken als Deus Ex dan weet je dat de verwachtingen hoog zullen zijn. Dus mensen gaan hoe dan ook op de graphics letten. Games worden daar op de next-gen consoles echt op afgerekend. Kijk naar games als Assassins Creed, Heavenly Sword en Lair. De enige reden dat die games goed verkopen zijn de graphics. Voor de rest zijn de games eentonig en saai imo.

Kan wel wezen dat er nog meer uit de Tomb Raider engine gehaald kan worden maar hij zal nooit op kunnen boxen tegen bijv. de engine van Unreal. Elke game die die engine gebruikt ziet er gelikt uit. Je kan van een opel nooit een ferarri maken, dus ik verwacht niet dat er een grafisch pareltje neergezet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:15:

Eigenlijk vind ik het niet zo erg dat er geen film van gemaakt wordt. JC Denton is een erg flexibel karakter die zich aanpast aan het gedrag van de speler. Bijvoorbeeld: de 1 gaat als een seriemoordenaar te werk terwijl de ander helemaal niemand dood in het gehele spel. Dat maakt het spel nu ook juist leuk, het 'role-play' gedeelte: zelf de keuze hebben hoe je het speelt.

Bijvoorbeeld: mijn favoriete 'klasse' is de melee-fighter/pistol-sniper. Met een volledig gemodde Stealth Pistol heb je gewoon een mini Sniper Rifle (1 headshot = 1 kill) en met de Dragon's Tooth maak je ook zo iedereen af die je in de weg staat. Ik vermoord altijd zo min mogelijk UNATCO personeel. Het blijven tenslotte een beetje je collega's en ze weten ook niet beter. Baton, riod prod, verdovingspijltjes, gas granaten... het helpt er allemaal bij. ;)

Het moeilijkste deel is toch wel bij Paul's Apartment, als UNATCO met die zonnebrilgasten daar naar binnen stormen. Ik wil altijd Paul in leven houden (wat al een klus op zich is) en dan ook nog eens al het UNATCO personeel in leven houden... vooral tussen al die self-detonating zonnebrilgasten is dat echt moeilijk.

Mijn favoriete deel moet toch wel het inbreken in Maggie Chow's flat zijn. :)
Onlangs nog uitgespeeld.
maar dat stukje bij paul's appartement is vrij simpel :P
Wist dat ze kwamen (duh 5x al uitgespeeld + deze keer = nu 6maal) lem's bij de deur geplakt.

Volledige upped stealth gun O+
Laser sight + scope + range + recoil is jippykaje.

Paul levend :) al gaat hij toch dood.

Zit een bug in de GOTY editie: Op van den burg's research facility, als je daar alles gekilled heb en je bent bij van den burg geweest en je loop naar de poort dan zijn alle enemy's er weer.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Weet je wat ik het coolste vond bij het herspelen? Het gevoel dat je voorheen al iets bereikt had. Zoals de eerste keer dat je weer die snipergun (als je die kiest natuurlijk) pakt op Liberty Island. Dat ding zwiert ineens weer over het beeld, terwijl je al gewend was dat je skills en addons het richten supersimpel maakten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Roamor schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:10:
Weet je wat ik het coolste vond bij het herspelen? Het gevoel dat je voorheen al iets bereikt had. Zoals de eerste keer dat je weer die snipergun (als je die kiest natuurlijk) pakt op Liberty Island. Dat ding zwiert ineens weer over het beeld, terwijl je al gewend was dat je skills en addons het richten supersimpel maakten. :D
Heb daarom bij het spelen geen enkele skill op master gezet.

Sniper Rifle + Mods (recoil / range) = gelijk aan master rifle skill :)
Het duurt alleen langer voordat je net zo stabiel richt.

Nadeel van master is dat je zo makkelijk headshots maakt, en daarom te makkelijk wordt.
Verder vindt ik die MJ12 Commandos heel tof :)

Leukste gedeeldte vind ik ontsnappen uit unacto gebouw.
Wapen loos, en dan je wapens zoeken. Liggen veel stealth guns ff testen of hij scope heeft zo nee weg gooien en door zoeken naar je eigen stealth gun :P doe je dat niet dan ben je je mods kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Je kan ook gewoon de stealth gun in de armory pakken, zijn je mods terug. Ik leeg mijn inventory altijd eerst en neem dan alles van de schappen.

Master skill met rifle maakt de game erg simpel, maar altijd als ik me voorneem om de game totaal anders te gaan spelen, doe ik het toch weer op dezelfde manier. Master sniperrifle kan je deuren etc van maximaal 50% strength mee kapot schieten, evenals camera's, turrets etc. Pistol skill naar advanced vind ik ook wel relaxed, zeker als je je stealth pistol pimpt.

Over DX3: ik ken die engine niet echt. Maar ik moet zeggen dat ik de Unreal 2 engine niet goed bij DX vond passen, alles werd veel te 'glad' en te 'rond' voor mijn gevoel, waardoor ik de game eigenlijk niet serieus nam. De wereld glanst nu eenmaal niet zo erg als die Doom 3, UT3 engines je willen laten geloven.

Ach ja, de gameplay is toch het belangrijkste hoor, dus ik zie het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HertogJanNL schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:38:
Je kan ook gewoon de stealth gun in de armory pakken, zijn je mods terug. Ik leeg mijn inventory altijd eerst en neem dan alles van de schappen.

Master skill met rifle maakt de game erg simpel, maar altijd als ik me voorneem om de game totaal anders te gaan spelen, doe ik het toch weer op dezelfde manier. Master sniperrifle kan je deuren etc van maximaal 50% strength mee kapot schieten, evenals camera's, turrets etc. Pistol skill naar advanced vind ik ook wel relaxed, zeker als je je stealth pistol pimpt.

Over DX3: ik ken die engine niet echt. Maar ik moet zeggen dat ik de Unreal 2 engine niet goed bij DX vond passen, alles werd veel te 'glad' en te 'rond' voor mijn gevoel, waardoor ik de game eigenlijk niet serieus nam. De wereld glanst nu eenmaal niet zo erg als die Doom 3, UT3 engines je willen laten geloven.

Ach ja, de gameplay is toch het belangrijkste hoor, dus ik zie het vanzelf wel.
LoL wist niet eens van die Deuren en Camera's enz enz :)
Ja dan wordt het wel heel makkelijk.

Ik had de eerste keer dat ik Deus Ex speelde niet mijn gepimpte Guns terug.
Dus de mods opnieuw zoeken en weer pimpen.

De 2de kwam ik er achter dat als ik de guns weg gooide en steeds een andere pak wel de gepimpte gun had. Wat ik ook leuk vind om de mini xbow te pimpen, tranquillizer darts zijn in begin wel handig, later vond ik de normale darts beter omdat ze het alarm dan niet aan zetten.

Hoop dat Deus Ex 3 het, "ik moet spelen" gevoel geeft zoals ik die bij deus ex had en nog heb :)
Het verhaal moet zo diep lopen dat je echt alle datavaults / mails gaat lezen zoals bij 1.

2 vond ik gewoon niet zo'n "ik moet spelen" effect hebben.
Daarnaast hoop ik dat mijn PC de game gaat trekken, maar dat duur nog wel even voordat hij komt.

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 05-12-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op 1UP staat een interview met de 'general manager' van Eidos Montreal over Deus Ex 3. Als we hem mogen geloven kunnen we het spel pas op z'n vroegst in 2009 verwachten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

Roamor schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:43:
^^ Wow, dat wist ik niet eens. Toch hem maar weer eens uit de kast pakken.

Zo zie je maar dat sommige games echt door de fans in leven worden gehouden. Grand Prix Legends is daar ook een goed voorbeeld van. Bijna 10 jaar (!) oud, en nog steeds met een actieve community en up-to-date graphics.
Grand Prix spellen worden dan ook helemaal niet meer gemaakt voor op de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Derr_Hans schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:06:
[...]

Paul levend :) al gaat hij toch dood.
Huh? Paul kan gewoon het hele spel in leven blijven, hoor. Aan het einde van het spel, voordat je een ending kan kiezen, neemt hij nog contact op met JC. Paul vertelt hem dat hij op zijn eigen gevoel moet afgaan en dat hij zijn eigen keuze moet maken.

Tip: ga nooit door het raam weer naar buiten in het hotel! Raam = Paul dood, voordeur = Paul leeft! Je ontmoet hem weer als je bezig bent met je ontsnapping uit de basis van MJ12 (onder UNATCO). Je kan weten of Paul dood is door wat Gunther/Anna vertellen als je gevangen wordt genomen. 'We were ordered to capture both you and your brother' geeft aan dat Paul nog leeft. 'Your brother is dead' lijkt me wel duidelijk. ;)

Ow ja, in mijn nieuwe playthrough door het spel heb ik nog nooit een assault rifle of sniper rifle aangeraakt. Ze maken het spel iets te makkelijk, vooral al zet je je skill in Rifles op Master terwijl je een volledig gemodificeerde sniper rifle hebt (silencer, stabilisatoren, clip-vergroting, laser, afstand, herladen...). Al moet ik een deur mollen, pak ik wel de Dragon's Tooth Sword (die evenveel ruimte in je inventory kost als een sniper rifle, overigens). Al moet ik iets/iemand snel afschieten (mensen of robots, hoewel ik robots eigenlijk nooit afschiet), pak ik wel een assault shotgun. Zelfs unskilled kan je aardig Rambo spelen met dat ding. :)

[ Voor 28% gewijzigd door The Zep Man op 05-12-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Zep Man schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:11:
[...]
Huh? Paul kan gewoon het hele spel in leven blijven, hoor. Aan het einde van het spel, voordat je een ending kan kiezen, neemt hij nog contact op met JC. Paul vertelt hem dat hij op zijn eigen gevoel moet afgaan en dat hij zijn eigen keuze moet maken.

Tip: ga nooit door het raam weer naar buiten in het hotel! Raam = Paul dood, voordeur = Paul leeft! Je ontmoet hem weer als je bezig bent met je ontsnapping uit de basis van MJ12 (onder UNATCO). Je kan weten of Paul dood is door wat Gunther/Anna vertellen als je gevangen wordt genomen. 'We were ordered to capture both you and your brother' geeft aan dat Paul nog leeft. 'Your brother is dead' lijkt me wel duidelijk. ;)

Ow ja, in mijn nieuwe playthrough door het spel heb ik nog nooit een assault rifle of sniper rifle aangeraakt. Ze maken het spel iets te makkelijk, vooral al zet je je skill in Rifles op Master terwijl je een volledig gemodificeerde sniper rifle hebt (silencer, stabilisatoren, clip-vergroting, laser, afstand, herladen...). Al moet ik een deur mollen, pak ik wel de Dragon's Tooth Sword (die evenveel ruimte in je inventory kost als een sniper rifle, overigens). Al moet ik iets/iemand snel afschieten (mensen of robots, hoewel ik robots eigenlijk nooit afschiet), pak ik wel een assault shotgun. Zelfs unskilled kan je aardig Rambo spelen met dat ding. :)
Klopt, ik heb een keer met Paul, nouja eigenlijk alleen ik :P , dat hele hotel uitgemoord. Hij rende naar buiten en vervolgens ging ik toch via het raam naar buiten. Paul dood. Het spel is idd wat makkelijk met volledige rifle skill. Zeker omdat rifle de sniper rifle, assault rifle en de assault shotgun bevat. De MJ12 commando's zijn watjes tegen die wapens. Wat ik wel heb gemerkt is dat de dragon's tooth veel ruimte inneemt maar erg handig is (hallo daar dichte deur! ). Tevens geeftie een beetje licht. Altijd handig om |:( te voorkomen.

In mijn laatste playthrough heb ik ook een stuk ruimte opengelaten en een GEP fun gun ( _/-\o_ ) meegesleept. Genoeg ammo (20 als je een nieuwe oppakt) en die bots zijn een stuk makkelijker.

Hoewel ik een enorme fan ben van de MGS serie en ook andere stealthy games enorm kan waarderen, kan ik mezelf er niet toe zetten om te gaan sneaken in Deus Ex. Eerste stukje van het level wel, tot ik een goede plek heb... en dan boem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:11:
[...]

Ga altijd door raam naar buiten :)
Zie hem altijd liggen op tafel en hebben ze het over killswitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Hmm, nooit geweten dat die sniper zo goed was, ik gooide al die mods (incl. scope) op mijn normale gun en gebruikte die voor de wat langere afstanden. Ook de mini-crossbow was een lekker wapen, stil en met zo'n gif pijltje vielen ze vanzelf neer.

Binnenkort maar weer eens beginnen met die game :D

[ Voor 33% gewijzigd door DeepFreeze.NL op 05-12-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 165361 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:45:
In mijn laatste playthrough heb ik ook een stuk ruimte opengelaten en een GEP fun gun ( _/-\o_ ) meegesleept. Genoeg ammo (20 als je een nieuwe oppakt) en die bots zijn een stuk makkelijker.
Het mooie is dus ook dat je je inventory letterlijk leeg kunt gooien om ruimte te maken voor de grote wapens. Dat stuk met die robots en wachttorens is daar een goed voorbeeld van. Ik dumpte (in mijn Rambo-like-uitspeelmodus) al mijn wapens in die torens om met die GEP de robots te kunnen vernietigen.

Dat is imho het beste stuk van het spel, omdat je daar zo mooi ziet op welke manieren het allemaal gespeeld kan worden. Robots hacken, uitschakelen met GEP-gun of die machinegeweren aan de wachttorens hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Ik deed meestal alles. Dus alle wegen verkennen, alle mensen en robots kapot maken, alle sidequests doen... Maar kan je met een dragonstooth ook deuren kapot maken? Volgens mij alleen objecten tot 25% strength... Of hebben jullie low-tech op master/afvanced staan?

Ik zou het echt jammer vinden als in DX3 het skill-systeem weer afwezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zullen we in een ander Topic een Baldurs Gate reunie houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

HertogJanNL schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:41:
Volgens mij alleen objecten tot 25% strength... Of hebben jullie low-tech op master/afvanced staan?
Ik heb het niet getest, maar volgens mij kan je met een hogere low-tech skill inderdaad sterkere deuren inslaan. Misschien ook al combineer je het met Combat Strength (als je die augmentation hebt gekozen). Natuurlijk zal een deur met 'inf' strength niet lukken. ;)

Ik merk wel dat ik het spel nu compleet anders (met voorbedachte rade) speel. Zo verzamelde ik in het begin van het spel alle LAM's zodat ik die in het hotel kon gebruiken om UNATCO en de MiB's uit te schakelen (had geen zin om mijn ex-collega's tijdelijk bewusteloos te maken, dus doe ik het maar permanent). Moet wel toegeven dat deze granaten een stuk krachtiger aanvoelen dan granaten uit wat voor computerspel dan ook. Dat je ze niet zo vaak vindt compenseert de kracht van zo'n granaat weer.

[ Voor 37% gewijzigd door The Zep Man op 05-12-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kbloem schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:51:
Zullen we in een ander Topic een Baldurs Gate reunie houden :D
Haha, neeeeee, ik ben ook al opnieuw begonnen met Deus Ex 1 en dat is even verslaving genoeg. :P

Het blijft toch echt de beste game die ik ken, dat sfeertje, magnifiek! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

verdorie, ben ik opnieuw begonnen freezed mijn quicksave zo'n anderhalve seconden nadat ik ie geladen is en mijn savegame daarvoor is van 4 uur eerder :X

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Weet iemand toevallig DX ergens in de budgetbak te liggen. Het begint nou toch wel weer te kriebelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Mythrill schreef op donderdag 06 december 2007 @ 00:07:
Weet iemand toevallig DX ergens in de budgetbak te liggen. Het begint nou toch wel weer te kriebelen :P
Op sites zoals bol.com hebben ze alleen nog maar Deus Ex: Invisible War te koop. Overigens tegen een schofterige prijs! 50 euro voor een spel van 3 jaar oud. Ik zou de budgetbakken van je plaatselijke spellenboeren langsgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je 'm niet kunt vinden:
Deus Ex 1: http://oas2000.proxis.be/...link=A028138&p_mi=8696292
Deus Ex 2: http://www.mediadis.com/games/detail.asp?id=145155
Beiden € 6,99 excl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik ben echt blij dat er een vervolg op deus ex komt. Nadat ik heb nieuws had gehoord ook maar meteen het spel uit de kast gepakt en geinstalleerd. Echt één van de beste spellen ooit. Ik geniet meer van dit spel dan alle "toppers" afgelopen tijd. Het is zo veel beter dan crysis, assasins creed, call of duty 4, halo 3, half life 1&2 en ga zo maar door.
Ik snap niet waarom iemand anders zo'n soort game heeft gemaakt, het enige wat dezelfde elementen heeft is stalker alleen de sfeer vond ik niet zo leuk bij dat spel en heb het dan ook niet meer gespeeld.

Aan die oude graphics stoor ik me helemaal niet eerlijk gezegd. Als deus ex 3 dezelfde graphics zou hebben als deel 1 dan zou ik helemaal niet erg vinden.

Nu zit ik het spel echt uitgebreid te spelen, met iedereen praten maar dan ook echt met iedereen, gesprekken van andere afluisteren, alle kranten en bulletins lezen, speciaal hacking skills naar advanced upgraden zodat ik alle computers kan hacken en de mails rustig kan doorlezen :P.
Ik speel nu ook voor het eerst dit spel op hard, ik merk dan wel dat je anders gaat spelen dan op normal. Je speelt minder rambo en meer sneaky. Op normal gebruikte ik bijv. echt veel de shotgun en assault rifle en voordat ik die wapens had de normale pistol. Nu op hard gebruik ik vaker die stun prods om geluidloos en in 1 keer mensen uitteschakelen, tranqs op de crossbow en ik vermijd alle robotten ipv kapot maken. Echt geweldig dat je het op andere manieren kunt spelen en bij iedere significante actie wordt later ook een andere opmerking op gegeven door andere mensen. Ook de volgorde van het praten met mensen krijg je vaak een net wat andere dialoog.
Ik weet niet wie het spel nu nog meer speelt maar als Walter Simons wat NSF mannetjes gaat "ondervragen" moet je snel achter hem aanlopen zodat je ook in de cell kan lopen. Dan kun je zelf zo'n NSF mannetje ondervragen. Daar krijg je dan ook wat reacties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Mr.C4 schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:46:

Ik weet niet wie het spel nu nog meer speelt maar als Walter Simons wat NSF mannetjes gaat "ondervragen" moet je snel achter hem aanlopen zodat je ook in de cell kan lopen. Dan kun je zelf zo'n NSF mannetje ondervragen. Daar krijg je dan ook wat reacties op.
Haha, dat wist ik dus niet, leuk gevonden :)

Over de dragonstooth: op master en met lvl 1 combat strength aug kan je GEEN objecten van 50% strength kapot maken! Heb het even getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

kbloem schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:48:
Als je een game gaat maken als Deus Ex dan weet je dat de verwachtingen hoog zullen zijn. Dus mensen gaan hoe dan ook op de graphics letten.
Als je alleen kijkt naar de "nieuwe generatie" gamers dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Als daarentegen kijkt naar degenen die DX1 al speelden toen die pas uitkwam (en zoals eerder gezegd toen ook niet zo'n grafisch pareltje was t.o.v. andere games) dan ben ik eerder van mening dat de graphics toch niet zo'n rol spelen (Ik reken mezelf bij de generatie oudere gamers :Y) ) .
kbloem schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:48:
Kan wel wezen dat er nog meer uit de Tomb Raider engine gehaald kan worden maar hij zal nooit op kunnen boxen tegen bijv. de engine van Unreal. Elke game die die engine gebruikt ziet er gelikt uit. Je kan van een opel nooit een ferarri maken, dus ik verwacht niet dat er een grafisch pareltje neergezet gaat worden.
Je kan van een opel nooit een ferarri maken
Da's waar. Maar als je niet uitkijkt maak je van een ferarri wél een opel.
De Unreal engine is imo toch niet geschikt voor DX. Zoals met DX2, de graphics zagen er wel goed uit, maar de sfeer was toch voor een groot deel weg. Later werd die sfeer wel weer wat opgekrikt door het verhaal (dat interessanter werd nadat je uit die eerste stad weg was, maar toch niet hetzelfde niveau haalde dan in DX1)
Anywayz, ik denk dat de devs de mogelijke keuzes wel goed overwogen hebben op basis van eerdere ervaringen...

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-04 12:01

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Deus Ex 1 heb ik ook echt te vaak uitgespeeld, en iedere keer vond je wel eens een ruimte in een level die je eerder gemist had. Echt geweldig.

Deus Ex 2 was ook nog wel leuk maar het was gewoon een stap terug. Console HUD, universal ammo, XP point weg samen met skills, inventory.. Heb het maar 1 keertje uitgespeeld voor het verhaal. Hopelijk gaat DX3 weer de kant op van DX1.

( ;) Jammer dat DX3 geen gebruik maakt van UE3) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

TweakJerommeke schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:51:
Deus Ex 1 heb ik ook echt te vaak uitgespeeld, en iedere keer vond je wel eens een ruimte in een level die je eerder gemist had. Echt geweldig.

Deus Ex 2 was ook nog wel leuk maar het was gewoon een stap terug. Console HUD, universal ammo, XP point weg samen met skills, inventory.. Heb het maar 1 keertje uitgespeeld voor het verhaal. Hopelijk gaat DX3 weer de kant op van DX1.

( ;) Jammer dat DX3 geen gebruik maakt van UE3) }:O
Ik vind de Unreal engines echt bagger om als first person shooter te gebruiken.
Toen ik de eerste games zag die gebaseerd waren op de Unreal engine moet ik bijna huilen, het voelt zo ontzettend nep aan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 146790 schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:56:
[...]

Ik vind de Unreal engines echt bagger om als first person shooter te gebruiken.
Toen ik de eerste games zag die gebaseerd waren op de Unreal engine moet ik bijna huilen, het voelt zo ontzettend nep aan :|
Je weet dat Deus Ex 1 met de Unreal 1 engine is gemaakt? Kennelijk zijn niet alle engines 'echt bagger om als first person shooter te gebruiken'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

De Unreal engine is ouder dan tweakers.net en was samen met de quake engines een grondlegger voor 3D engines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Ok, het is leuk meegenomen dat het er mooi uitziet. Maar ik vind dat de graphics bij dit spel ondergeschikt zijn aan het spel en de gameplay. Het leuke van deel 1 was inderdaad dat je het meerdere keren kon spelen zonder dat het verhaal hetzelfde bleef. Ik heb vaak hele delen van het level uitgekamt voor nieuwe quests of items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Gisteren had ik Deus Ex weer eens uit de kast gehaald en geinstalleerd :) ! Ik zit nu in de 3e map. Nu las ik her en der in dit topic dat de rifles zo enorm goed zijn. Nu vraag ik mij af, een pistol met skills op master en alle mods (incl. scope) erop, is toch net zo goed als de sniper? je kunt namelijk met master skills op enorme afstanden nog vijanden neerschieten.

Welke wapens zijn de beste combinatie om in je inventory te hebben?
Naar mijn mening is dat de normale pistol, dragon's tooth sword en die machine gun (vooral omdat deze ook granaten kan schieten en dus een GEP-gun in zekere mate overbodig wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

GEP-gun is gewoon leuk :)
Sniper ook trouwens ^^

ik had nooit een pistool bij me, machine gun, sniper en gepgun, en drakentandje/baton.
pistol skills deed ik ook niets mee, de rest is veel leuker

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeepFreeze.NL schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:05:
Gisteren had ik Deus Ex weer eens uit de kast gehaald en geinstalleerd :) ! Ik zit nu in de 3e map. Nu las ik her en der in dit topic dat de rifles zo enorm goed zijn. Nu vraag ik mij af, een pistol met skills op master en alle mods (incl. scope) erop, is toch net zo goed als de sniper? je kunt namelijk met master skills op enorme afstanden nog vijanden neerschieten.

Welke wapens zijn de beste combinatie om in je inventory te hebben?
Naar mijn mening is dat de normale pistol, dragon's tooth sword en die machine gun (vooral omdat deze ook granaten kan schieten en dus een GEP-gun in zekere mate overbodig wordt).
Ben geen fan van de granaat optie als je tegenover die hogere mark bots gaat staan (die hele grote die je voor het eerst ziet als je gevangen genomen bent en je al je wapens in die armory moet terughalen). Die schieten de mooie zonnebril zo van je hoofd.

De pistol is idd een goed wapen in combi met scope en goede mods. Eventueel kun je ook nog in de pistol skill investeren, maar houd er rekening mee dat er weinig pistols zijn. Je hebt de stealth pistol en de pistol, maar kom op die stealth heb je niet echt nodig vaak. Dan heb je ook nog die 'oneshot' plasma pistol. Leuk maar niet voor meerdere mannetjes. Het is wel goed dat zelfs later nog mannetjes goed met het pistol te vermoorden zijn, maar geef mij liever een sterker wapen tegen de MiB's en de MJ12 Commando's.

De rifle skill is zo verdomd goed, omdat het wapens betreft die ieder heel goed maar ook verschillend zijn. Shotgun voor dichtbij en de assault rifle voor ver. De assault rifle met silencer en volledig gestablized is echt grappig. Je hoort niets en je ziet vijanden als bosjes neervallen met headshots. Verder ook nog een sniper rifle. Het spel is prima uit te spelen met alleen die skill en die wapens.

Pistol is leuk, maar weet dat skillpunten niet oneindig zijn (behalve dan op 1 puntje van t spel >:) ). Electronics en lockpicking zijn ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 165361 schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:35:
[...]

Ben geen fan van de granaat optie als je tegenover die hogere mark bots gaat staan (die hele grote die je voor het eerst ziet als je gevangen genomen bent en je al je wapens in die armory moet terughalen). Die schieten de mooie zonnebril zo van je hoofd.
Je kan gewoon naar de armory toerennen op het juiste moment. Wacht totdat de eerste robot de bocht om is vanaf het begin. Voordat de tweede robot bij de deur is, ben je allang binnen. Vergeet niet de bewaker snel uit te schakelen (en de camera), zodat je in alle rust je inventory kan uitmesten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
Vandaag weer uitgespeeld, echt geweldig _/-\o_
Eerste keer dat ik nu van Walton Simons wegren om te zien wat er daarna gebeurt. Je komt hem dan later tegen in area 51 met een leuke dialoog.

Walton Simons: "You take another step forward and here I am again, like your own reflection in a hall of mirrors."
JC Denton: "That makes me one ugly son of a bitch." hehe :P

Oja, ik heb 3 filmpjes op youtube gevonden van dingen die ik weer heb gemist dit keer :'( .
Maar gelukkig heb ik vaak genoeg gesaved :*)

Een optie waarin ik niet aan heb gedacht in de 747: http://www.youtube.com/wa...GStWQqXGc&feature=related

Een optie waarin ik ook niet aan heb gedacht bij de debriefing:
http://www.youtube.com/wa...N0eYLBPGs&feature=related

En nog een extra phone call:
http://www.youtube.com/watch?v=YeKFu5oz56U

Hier een linkje naar de soundtrack in mp3 formaat voor de liefhebbers, de theme en dat melodietje van honk kong krijg ik niet uit mn kop haha:
http://jadiepoo.com/dx/OST/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Mr.C4 schreef op maandag 17 december 2007 @ 17:23:
Eerste keer dat ik nu van Walton Simons wegren om te zien wat er daarna gebeurt. Je komt hem dan later tegen in area 51 met een leuke dialoog.

Walton Simons: "You take another step forward and here I am again, like your own reflection in a hall of mirrors."
Ha, weer zo'n mogelijkheid die ik niet kende!
Oja, ik heb 3 filmpjes op youtube gevonden van dingen die ik weer heb gemist dit keer :'( .

Een optie waarin ik niet aan heb gedacht in de 747: http://www.youtube.com/wa...GStWQqXGc&feature=related

Hier een linkje naar de soundtrack in mp3 formaat voor de liefhebbers, de theme en dat melodietje van honk kong krijg ik niet uit mn kop haha:
http://jadiepoo.com/dx/OST/
Optie 1 en 3 kende ik al wel, de 2e niet :)

Over de beste combinatie van wapens: rifle is gewoon het beste, maar ik speel meestal redelijk conventioneel met daarnaast een stuk of wat granaten, DT sword, crossbow, stealth pistol (modded!) en daarnaast wat ditjes en datjes. Maar assault shotgun, -rifle & sniperrifle heb ik altijd. Gewoon pistool niet, dat maakt te veel lawaai, je mot gewoon headshots maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
De sniper rifle is het beste wat je kunt gebruiken, helemaal als je alle mods daarin stopt (hoewel reload mod en clipsize mod niet echt nodig zijn) met name de silencer mod en als je dan je rifle skill naar advanced upgrade dan is die bijna net zo goed als op master niveau. Voordeel van master is dan wel dat je dan met je sniper camera's, turrents en deuren van 50% in 1 keer kan kapot schieten.

Wat ik ook leuk vind om te doen is de speed enhancement aug. nemen waardoor je sneller kan lopen en de aug nemen waardoor je door muren heen kan zien. Je equipt dan de DT zwaard, ren naar je vijand toe (die kunnen dan in andere kamers zitten of om de hoeken) en slapt hem dan op zn hoofd :D.
Makkelijker is als je die cloak aug. neemt. Bij mn laatste run heb ik die radar cloak en gewone cloak genomen en daarnaast nog die power recirculator aug dan kun je langs veel dingen heen lopen zonder problemen. Maar meestel kill ik de vijanden toch wel >:) . Bij Walton Simons ging ik me snel na het dialoog verstoppen, cloak aan, achter WS staan en dan een DT zwaard in zn nek 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr.C4 schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:23:
De sniper rifle is het beste wat je kunt gebruiken, helemaal als je alle mods daarin stopt (hoewel reload mod en clipsize mod niet echt nodig zijn) met name de silencer mod en als je dan je rifle skill naar advanced upgrade dan is die bijna net zo goed als op master niveau. Voordeel van master is dan wel dat je dan met je sniper camera's, turrents en deuren van 50% in 1 keer kan kapot schieten.

Wat ik ook leuk vind om te doen is de speed enhancement aug. nemen waardoor je sneller kan lopen en de aug nemen waardoor je door muren heen kan zien. Je equipt dan de DT zwaard, ren naar je vijand toe (die kunnen dan in andere kamers zitten of om de hoeken) en slapt hem dan op zn hoofd :D.
Makkelijker is als je die cloak aug. neemt. Bij mn laatste run heb ik die radar cloak en gewone cloak genomen en daarnaast nog die power recirculator aug dan kun je langs veel dingen heen lopen zonder problemen. Maar meestel kill ik de vijanden toch wel >:) . Bij Walton Simons ging ik me snel na het dialoog verstoppen, cloak aan, achter WS staan en dan een DT zwaard in zn nek 8) .
Walton Simons is een mietje, gewoon een granaat of een gep raket op zn hoofd mwahaha.

Ik had navarre inderdaad al doodgemaakt in de 747, heb alleen die man nooit kunnen rennen. Wou Navarre niet direct aanvallen dus gooide granaatje, of ik zette een leuke boobytrap op. Op het moment dat je 2 stappen te ver zit schiet ze die dude neer.

btw @ Zep, die bots moet je inderdaad ontwijken, omdat je als het goed is nog geen cool wapentuig hebt. Later kom je ze weer best wel frontaal tegen. In Parijs bijvoorbeeld.

ps. Vind het wel leuk dat we dit topic vol blijven houden tot DX3 er is. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Ik probeerde Paul ook levend te houden, ik heb al die ventjes neergeschoten met mijn GEP-gun, en loop via de voorkant naar buiten. Op een gegeven moment zegt Paul zelfs tegen mij: "Ik wordt met de heli naar Hong Kong gebracht". Dus ik ga verder met de metro, kom ik uit in dat park, staat vervolgens die duitser voor me en ik geef mezelf over. Ik beland dus in de gevangenis waaruit ik moet ontsnappen...Verder in dat level krijg ik te horen dat Paul dood is en dat hij op de tafel ligt. Lijkt mij een bug in het spel, ik probeerde hem juist een keer levend te houden.

Ik ben nu alleen zo ver dat ik dat stuk niet weer opnieuw ga doen...
Ik heb in ieder geval weer de regeneration augmentation en meteen ge-upgrade naar master (level 4) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45

Hmmm door die filmpjes krijg ik meteen weer zin in Deus Ex. :D
En hier zie je ook meteen weer waarom het de beste FPS ooit was. :)
Voor mij is dit iig de game die ik het meeste heb gespeeld (naast een MP mod voor UT).

Ik hoop dat DX3 iig richting kwaliteit van DX1 komt, want DX2 heeft me nooit kunnen boeien en heb ik ook gewoon niet willen uitspelen omdat het zo kut was.

[ Voor 6% gewijzigd door Albinoraptor op 21-12-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Yeah, net weer uitgespeeld volgens de manier van Helios en de Illuminati, morgen die andere manier nog even doen :D. Het blijft echt een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05-2023
Heb en zaterdag voor het eerst helemaal uitgespeeld, had de legale versie nog verstoft onder m'n bed liggen :D
Helios einde!! _/-\o_

Hopelijk krijgt Deus Ex 3 ook zo'n zwaar goed verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Ik heb 'm ook weer! Wel weer even wennen zeg, op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? en hebben jullie ook mods geinstalleerd?

Ik speel nu met de Shifter mod (wat bug fixes, en voornamelijk kleine aanpassingen).
Ik twijfel nog aan de HDTP mod, weet niet of het al waard is om die mod die nog lang niet af is al te installeren.

Mijn skill keuze.
computer +1
electronics +1
lockpicking +1
Weapon: pistol -1
Weapon: rifle: +1

-1 point in pistol is een bugje, zodra je begint is je pistol skill weer op +1 (1575 skillpoints extra!). :D

[ Voor 23% gewijzigd door MonkeySandwich op 11-01-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178612

DeepFreeze.NL schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:00:
Ik probeerde Paul ook levend te houden, ik heb al die ventjes neergeschoten met mijn GEP-gun, en loop via de voorkant naar buiten. Op een gegeven moment zegt Paul zelfs tegen mij: "Ik wordt met de heli naar Hong Kong gebracht". Dus ik ga verder met de metro, kom ik uit in dat park, staat vervolgens die duitser voor me en ik geef mezelf over. Ik beland dus in de gevangenis waaruit ik moet ontsnappen...Verder in dat level krijg ik te horen dat Paul dood is en dat hij op de tafel ligt. Lijkt mij een bug in het spel, ik probeerde hem juist een keer levend te houden.

Ik ben nu alleen zo ver dat ik dat stuk niet weer opnieuw ga doen...
Ik heb in ieder geval weer de regeneration augmentation en meteen ge-upgrade naar master (level 4) :)
Als je paul in leven wilt houden moet je geloof ik Anna in de 747 missie doodmaken (zij is degene die paul vermoord in detention)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Mythrill schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:22:
Ik heb 'm ook weer! Wel weer even wennen zeg, op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk? en hebben jullie ook mods geinstalleerd?

Ik speel nu met de Shifter mod (wat bug fixes, en voornamelijk kleine aanpassingen).
Ik twijfel nog aan de HDTP mod, weet niet of het al waard is om die mod die nog lang niet af is al te installeren.

Mijn skill keuze.
computer +1
electronics +1
lockpicking +1
Weapon: pistol -1
Weapon: rifle: +1

-1 point in pistol is een bugje, zodra je begint is je pistol skill weer op +1 (1575 skillpoints extra!). :D
Ik had hem uitgespeeld op Hard, wel moet ik zeggen dat je (met name omdat je alles al weet te vinden) er snel doorheen loopt. Ik ging ook wat onvoorzichtiger te werk. Ik pakte me Dragon Tooth zwaard rende door de map heen en maakte daar iedereen snel mee dood. Niet echt een stealth manier dus :) .

Ik had de game zonder mods gespeeld. Wat betreft je skill keuze: Perfect, zodra je genoeg punten hebt zou ik de Rifle weer verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepFreeze.NL
Anoniem: 178612 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:42:
[...]

Als je paul in leven wilt houden moet je geloof ik Anna in de 747 missie doodmaken (zij is degene die paul vermoord in detention)
Dat had ik ook gedaan. Het was denk ik gewoon een bug in het spel. Paul zij zelfs tegen mij dat hij met de heli naar Hong Kong ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Ik ben er zelf ook nooit in geslaagd om Paul levend te houden
Ik heb Anna afgemaakt in de 747 om dan later mezelf als schietschijf aan te bieden voor die UNATCO-mannetjes zodat Paul kan ontsnappen...
Ik heb DX1 ondertussen al weer uitgespeeld, dus ik ga het niet nog eens proberen, maar als iemand de juiste werkwijze post zal ik zeker volgende keer nog eens proberen :)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elvis schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:10:
Ik ben er zelf ook nooit in geslaagd om Paul levend te houden
Ik heb Anna afgemaakt in de 747 om dan later mezelf als schietschijf aan te bieden voor die UNATCO-mannetjes zodat Paul kan ontsnappen...
Ik heb DX1 ondertussen al weer uitgespeeld, dus ik ga het niet nog eens proberen, maar als iemand de juiste werkwijze post zal ik zeker volgende keer nog eens proberen :)
Hetzelfde probleem ervaarde ik ook. Anna dood, de MiB's en de Majestic12 troopers dood maar toch paul dood. Het is niet echt een bug maar meer een soort onzorgvuldigheid. De reden dat Paul dood is komt voor uit het feit dat je niet uit de voordeur van het hotel moet rennen. Het heeft iets te maken met de manier waarop je naar buiten gaat. Misschien is er toevallig een mannetje over, of ben je uit de verkeerde uitgang gestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Zo he! Ik heb spel ook wat keren gespeeld maar al die verschillende manieren om het uit te spelen en de verschillende plot twists, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Update 10-08-2008
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Stranj/200808/1218094834_0_3.jpg
Concept Desginer BaronTIERi komt met deze, veronderstelde, concept art van een laboratorium uit Deus Ex 3. Volgens Will Porter van PC Zone is er duidelijk een Augmentation Cannister te zien, evenals wat mechanische lichaamsdelen. Of het werkelijk de eerste screenshot van Deus Ex 3 is, laten wij in ieder geval aan de lezer over.
(BRON)

Ziet er mooi uit, maar vertelt natuurlijk nog niet zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

De trailer teaser, op het moment dat de theme startte... kippenvel _/-\o_

ik kan niet wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Arjan op 10-08-2008 17:38 ]

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HertogJanNL schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:31:
Update 10-08-2008
[afbeelding]

[...]

(BRON)

Ziet er mooi uit, maar vertelt natuurlijk nog niet zo veel...
Eigenlijk is het helemaal geen update en loopt het halve internet achter de feiten aan. Dit stukje concept art was hier al op 5 april te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Nog even een kleine reactie op de reacties van januari:

Wil je Paul in leven houden na het gevecht in het hotel? Ga dan niet het hotel uit via het raam. Ga alleen het hotel uit via de voordeur.

Raam: Paul dood.
Voordeur: Paul blijft leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Anoniem: 12316 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:43:
[...]

Eigenlijk is het helemaal geen update en loopt het halve internet achter de feiten aan. Dit stukje concept art was hier al op 5 april te zien :P
Ah, thx :) Maar alsnog wilde ik dit jullie niet onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Echte update of niet, die concept art ziet er mooi uit. :9
Natuurlijk hoort concept art er mooi uit te zien :Y)
Ik hoop dat DX3 weer wat meer naar DX1 gaat leunen ipv DX2, en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat ik niet de enige ben... :)

offtopic:
Wat heb je gedaan? Door dit topic te bumpen heb ik het weer doorgenomen en heb ik weer zin om DX te spelen! Maar kheb nog maar 9 dagen tot m'n herexamens :'(

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:25

Sebazzz

3dp

Elvis schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:08:
Ik hoop dat DX3 weer wat meer naar DX1 gaat leunen ipv DX2, en ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat ik niet de enige ben... :)
Behalve dat DX2 te weinig levels had vond ik mis met DX2?
Betere graphics, physics, verhaal vond ik ook niet slecht, het is ook fijn dat je niet permanent aan je biomods vast zit.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis

Elvis

Sebazzz schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:11:
[...]

Behalve dat DX2 te weinig levels had vond ik mis met DX2?
Betere graphics, physics, verhaal vond ik ook niet slecht, het is ook fijn dat je niet permanent aan je biomods vast zit.
Dat DX2 betere graphics & physics had, staat buiten kijf. Het verhaal was inderdaad ook niet slecht.
Maar bij DX1 kon je veel meer customizen aan je charachter (bv. het skills-systeem was helemaal weg in DX2, afaik) en had je ook meer biomod-slots. De gameplay verliep in DX1 ook vlotter imho.
Dit alles zorgde ervoor dat DX1 een pak groter & uitgebreider aanvoelde dan DX2.

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Dat is waar, is dat vond ik ook wel jammer.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:35

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

HertogJanNL schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 17:31:
Update 10-08-2008
[afbeelding]
Ik heb dit level een paar maanden terug even "gespeeld" (voor zover je het spelen kan noemen natuurlijk, erg veel interactie was er nog niet), maar het zag er behoorlijk slick uit. Het kwam aardig overeen met dat plaatje.

Maar goed, logisch ook natuurlijk met een engine van Nederlandse bodem O-)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

.oisyn schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:15:
[...]

Ik heb dit level een paar maanden terug even "gespeeld" (voor zover je het spelen kan noemen natuurlijk, erg veel interactie was er nog niet), maar het zag er behoorlijk slick uit. Het kwam aardig overeen met dat plaatje.

Maar goed, logisch ook natuurlijk met een engine van Nederlandse bodem O-)
Grappig, nav van jouw teaserlinkje in je sig ( http://www.deusex3.com/ ) kom ik hier weer uit :P
Teaser is wel nice, maar veels te kort, grmpf :(

Hoop zo dat het een pimped and improved Deus Ex 1 gaat worden, zie echt uit naar deze game :)

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 28-12-2008 12:47 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Teaser heeft in ieder geval de goede muziek; maar van die default-donkere stem kreeg ik rillingen. Maar ik ben blij dat er tenminste nog een derde deel uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Terwijl DX3 vol op in ontwikkeling is zit de mod community rond DX1 nog steeds niet stil. Zojuist is na 8 jaar ploeteren namelijk The Nameless Mod gereleased. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ook het High Definition Texture Pack is nog steeds in ontwikkeling! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik zit momenteel in Montreal, om het Deus Ex 3 team te ondersteunen. Ik vind de stijl er echt geweldig uitzien. Ik heb de vorige twee delen overigens nooit gespeeld, maar ze doen echt hun best om de feeling van DX1 terug te krijgen en tegelijkertijd wat aanpassingen te doen die het voor een breder publiek toegankelijker te maken zonder de fans teleur te stellen.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 20-03-2009 15:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ga zeker deel 1 spelen, ZEEEEER de moeite waard!!!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

.oisyn schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 16:00:
Ik zit momenteel in Montreal, om het Deus Ex 3 team te ondersteunen. Ik vind de stijl er echt geweldig uitzien, hier heb ik gisteren toevallig over geblogd. Ik heb de vorige twee delen overigens nooit gespeeld, maar ze doen echt hun best om de feeling van DX1 terug te krijgen en tegelijkertijd wat aanpassingen te doen die het voor een breder publiek toegankelijker te maken zonder de fans teleur te stellen.
Al heb je DX1 nooit gespeeld, heb je geen recht om daar te zijn. ;) Speel Deus Ex, laat Deus Ex: Invisible War liggen (serieus, geen grap!) en ga ze dan helpen om van DX3 een topper te maken.

DX:IW was op zich wel een 'leuk spel' met wat mankementen, maar niet echt Deus Ex-waardig. Gelukkig wordt DX3 een prequel op DX1 zodat er niet beslist hoeft te worden of DX:IW als 'canon' gezien zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Een niet zo veel zeggende trailer staat inmiddels op: http://www.deusex3.com/

Heb deel 1 & 2 grijs gespeeld, dus wacht hier met smart op. Als iemand iets weet: Share. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
CGI trailer gereleased:

Ook nieuwe artwork, check poster links boven ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/100611_174027_8FjTNHHR5RJo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb DX1 ooit op de pc gespeeld, vond er niet veel aan. Ging me te langzaam, te RPG achtig. (is ook wel lang geleden, dus smaken zijn veranderd ondertussen) DX2 heb ik op de Xbox gespeeld en vond ik ge-wel-dig! De sfeer en spanning waren enorm sterk. Ik hou zelf ook echt van de sfi-fi sfeer en het hele complotgebeuren. Enige andere game waar ik zon sterke wereld tegen gekomen ben is Fallout 3. DX3 lijkt me dus ook weer geweldig :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ik vond DX1 juist helemaal niet zo RPG achtig, althans, de verhaallijn was nog behoorlijk linear tegenover DX2. DX1 was gewoon UNATCO, daarna kort NSF of UNATCO, en daarna alsnog de oppositie. Bij DX2 kon je alle kanten op, wat ik geweldig vond, je kon templars, Order, WTC. Geweldig :) Ben benieuwd naar DX3. Is er al een release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

DX1 vond ik geweldig, linear? Volgens mij helemaal niet, je had zoveel keuzes in de game. Laat je iemand leven, dan komt die later terug voor wraak etc! Ik vond DX 1 fantastisch, DX 2 ooit geboot maar dat was een shooter ofzo dus heb ik snel weggelegd.

Ben erg benieuwd naar DX3, de trailer zag er wel heel goed uit.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Collaborator schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:22:
Ik heb DX1 ooit op de pc gespeeld, vond er niet veel aan. Ging me te langzaam, te RPG achtig. (is ook wel lang geleden, dus smaken zijn veranderd ondertussen) DX2 heb ik op de Xbox gespeeld en vond ik ge-wel-dig! De sfeer en spanning waren enorm sterk. Ik hou zelf ook echt van de sfi-fi sfeer en het hele complotgebeuren. Enige andere game waar ik zon sterke wereld tegen gekomen ben is Fallout 3. DX3 lijkt me dus ook weer geweldig :)
ik zou toch echt DX1 nog ff UITGEBREID gaan spelen.
kijk door de wat houterige animaties en (toen geweldige, nu ook houterige) graphics en het is een van de beste spellen ooit!
in het begin is het misschien ff wennen en doorbijten, maar het zit ZO goed in elkaar! ook deel 2 snap je veel beter als je deel 1 hebt gespeeld en word deel 2 NOG beter. (ik vond deel 2 eigenlijk helemaal niet slecht, viel tegen, maar alsnog behoorlijk goed)

zelfs als DX3 zoals DX2 wordt, word het voor mij vette shit!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Deel 1 was super, iets van 3x uitgespeeld. Deel 2 vond ik echter een stuk minder. Het Deus Ex gevoel was een stuk minder aanwezig, een beetje Deus Ex lite zegmaar. Het was teveel gemaakt voor de consoles. Hopelijk weten ze deel 3 weer meer als deel 1 te maken.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

TepelStreeltje schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:33:
[...]
kijk door de wat houterige animaties en (toen geweldige, nu ook houterige) graphics en het is een van de beste spellen ooit!
Dat het spel zonder probleem en zonder compatibiliteitsmodus op Windows 7 draait zegt wel iets over de kwaliteit van het programmeerwerk dat erachter zit. Ik kan het spel zelfs op native resolutie (1920x1080) draaien. En als je toch DX1 speelt, er zijn veel alternatieve graphics packs beschikbaar met hogere resolutie graphics. En ook geoptimaliseerde videoadapters die met bijvoorbeeld OpenGL of DirectX 10.1 werken.
MrVegeta schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:19:
DX1 vond ik geweldig, linear? Volgens mij helemaal niet, je had zoveel keuzes in de game.
Valt wel mee, het aantal personen waarover je kan beslissen is met één hand te tellen. In DX2 had je volgens mij veel meer keuzes. En kon je afhankelijk van de keuzes ook bepaalde missies wel of niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Even een kleine bump: voor nog een paar uurtjes zijn Deus Ex en Deus Ex: Invisible War in de aanbieding bij Steam. Beide games voor vijf euro is een koopje. En al zit je echt met een strak budget, kan je zelfs Deus Ex of Deus Ex: Invisible War alleen kopen voor slechts € 2,49.

Toch maar aangeschaft, ondanks dat ik beide spellen al in mijn bezit heb.

[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 23-06-2010 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:20
Raar dat nog niemand de gelekte gameplay vanop E3 nog niet gepost heeft ;)

http://xboxworld.nl/news/...deus-ex-human-revolution/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

GSamson schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:04:
Raar dat nog niemand de gelekte gameplay vanop E3 nog niet gepost heeft ;)

http://xboxworld.nl/news/...deus-ex-human-revolution/
Ziet er goed uit, beefed up deus ex 1, doet me ook wel een beetje denken aan Splinter Cell Conviction met het sneaken e.d. Ben ook wel benieuwd hoe het verhaal gaat zijn en welke kanten je allemaal op kan gaan :) Zo te zien was het het wachten waard ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:11

nFo

Nieuwe trailer van de Tokyo game show: Zitten wat nieuwe beelden in en van de vorige trailer. 8)
En de enemy is: Rihanna ! lol
[video]http://www.youtube.com/watch?v=6xxggelRuM0"]YouTube: Deus Ex Human Revolution TGS Trailer September 2010[/video]

[ Voor 26% gewijzigd door nFo op 19-09-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

G'damn, dat ziet er wel gaaf uit al ben ik natuurlijk wel (erg) bang dat wij als PC gamers in de wind worden gelaten en een laffe console game krijgen te zien... Ik vond de take-down acties ook niet echt leuk om te zien, constant dezelfde moves doen en zien kan niet heel interessant blijven. Maar goed, Deus Ex 1 is een van mijn favoriete games dus ik houd goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wikipedia: Trihydrogen cation

Wat heeft dat met Deus Ex te maken? (op het einde van de trailer zie je (H+)^3 staan

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De H+ staat voor transhumanisme. De 3 is simpelweg omdat het natuurlijk het derde deel in de serie is

[ Voor 20% gewijzigd door .oisyn op 19-09-2010 16:53 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.