[Multi] Deus Ex 3

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.001 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik zag de TGS trailer ja, ik had 'm op een andere site gepost, maar niet hier.. En inmiddels had iemand anders dat dus al gedaan (maar, ik kon 'm niet meteen vinden omdat ik bij "shooters" zat te zoeken.. Dit topic kan inmiddels wel verplaatst worden lijkt mij?).

In ieder geval, hoewel de trailer geen gameplay laat zien (dacht ik?), damn, de sfeer zit er goed in, en met 't design zit 't ook wel goed. En de muziek, die te downloaden is op de site.. Ik heb hier echt zin in.

Ik denk dat ik deel 1 weer 'ns installeer, want ik heb nooit m'n 2de run afgemaakt. Verder heb ik deel 2 hier ook nog ergens liggen die ik voor € 1,50 2de hands heb gekocht, waar ik ook nog niet aan begonnen ben. Hmm, 'ns kijken waar ik aan begin dan.

M'n speelstijl wordt waarschijnlijk 't zelfde als m'n 2de onafgemaakte run van deel 1.. In m'n 1ste run had ik in 't begin er geen moeite mee om iedereen overhoop te knallen, maar dan krijg je meer van 't verhaal mee, en dan vind je 't opeens allemaal zielig :D. Alleen die gasten op 't eind met die zwarte uniforms, die schoot ik nog dood. Maar in m'n 2de run wilde ik zelfs dat niet meer, met als gevolg dat ik erg moeilijk moest doen omdat ik niet zo veel aan ammo had, en veel te weinig van alle non-lethal zooi (en ik wilde wel iedereen uitschakelen).
Wat ik dus ga doen, uiteraard veel stealth en hackskills, die ik sowieso wil hebben, en dan waarschijnlijk melee skills zodat ik betere mogelijkheden heb om mensen uit te schakelen zonder wapen.

Make lovecraft not warcraft.

Verwijderd

Deus Ex 3 kijk ik echt enorm naar uit, sterker nog ik denk dat er naast Deus Ex 3 maar een handjevol games zijn waar ik echt naar uitkijk (zijnde: Thief 4, puur uit nieuwsgierigheid want ik weet er niets van. Half-Life 2 Episode 3, yes geloof ik nog steeds in. Black Mesa Source, beste sp mod ooit. period. Duke Nukem Forever, always bet on duke ;-). En in iets mindere mate maar nog steeds awesomness ten top: Portal 2).

Wat ik tot nu toe van Deus Ex 3 gezien heb bevalt me heel goed. Informatie uit interviews en videos geven al aan dat we opnieuw voor iedere missie onze eigen aanpak kunnen kiezen, en dat is iets dat ik alleen maar toejuich. De stijl van deel 3 (en daarmee bedoel ik puur het design) wijkt wel iets wat af van het Deus Ex pad. Het leunt nu meer tegen Ghost in the Shell aan (niet slecht, maar het is wel anders). De sfeer die het uitademt is echter wel nog steeds hetzelfde.

Al met al ben ik ontzettend benieuwd wat deel 3 ons voorschotelt en hoe het verhaal uiteindelijk wordt. En nu ik het dan uiteindelijk toch over Deus Ex heb gehad kan ik het niet laten om onderstaand plaatje toe te voegen.

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/5252/deusex.jpg

Ik zit er nu ook gelijk weer over na te denken om de eerste Deus Ex te installeren, maar ik denk dat ik nog even wacht en gewoon vlak voor Deus Ex 3 een marathon ga houden van deel 1 & 2.

Nu dan nog even wat nieuwsgierigheid richting jullie. Hoeveel weten jullie van Deus Ex 1? Wil even wat kleine weetjes / easter eggs sharen, en wat vragen stellen, altijd leuk 8-).

- Hebben jullie het geheime luik in de kamer van de hacker in Unatco gevonden? (vond ik pas bij mijn 10de speelthrough of zo, laatste geheimpje volgens mij ken ik ze verder allemaal)

- Weten jullie of je ergens via een datavault of computerlogin op officiele wijze aan de keycode kan komen van het paneel verborgen bij het bed van the smuggler in Hells Kitchen? (serieus, volgens mij zijn ze vergeten die code er in te stoppen)

- Welk wapen kiezen jullie het liefste voor in de eerste missie? (Ik kies voor de GEP, want met de GEP kun je heel veel lockpicks besparen, besides de andere wapens kun je sowieso aankomen)

- Hoe handelen jullie Ana Navarre af?

- Hebben jullie de geheime kamer in het trainingslevel gevonden?

- Wat is jullie favoriete missie / locatie? (voor mij: Hong Kong)

- Hebben jullie al de basketbal truukjes uitgehaald in de game?

- Er is ergens een 7 of 8 cijferige doorcode a) waar zit die en b) hoe kom je aan de keycode daarvoor?

Goed, dat was het voor nu! Ik ben heel benieuwd waar julie mee komen. On a side note: vroeg me af hoeveel fans van het oude Looking Glass hier zitten? Zelf ben ik ook een groot fan van de System Shock en Thief series (SS2 en Thief 1, als ik dan toch moet kiezen).

Cheers!
RedRork

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik ben zo verschrikkelijk bang dat DE3 binnen paar uur uit te spelen is... lijkt een trend te worden voor sequels en alle nieuwe spellen :(
Het gehuime luik bij die hacker in unetco heb ik nog nooit gevonden, een van de weinige dingen die me nog niet gelukt is...
Ana Navarre heb ik ook allerlei manieren afgemaakt, leukste is toch met haar killcode (zelfde geld voor die andere dude)
Leukste level? bleh, allemaal :) het zit allemaal zo goed in elkaar.

Battle.net Spud#2543

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:28:
zijnde: Thief 4, puur uit nieuwsgierigheid want ik weet er niets van.
Zelfde studio als Deus Ex 3 ;). Ander team.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MrVegeta schreef op zondag 19 september 2010 @ 01:36:
G'damn, dat ziet er wel gaaf uit al ben ik natuurlijk wel (erg) bang dat wij als PC gamers in de wind worden gelaten en een laffe console game krijgen te zien...
Juist door dit soort reacties hoop ik bijna dat het een hele slappe port gaat worden. :)

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik volg je niet helemaal, omdat ik bang ben dat we een laffe port krijgen (zoals GTA/Maffia etc) waarbij diepgang in de gameplay ruimte heeft moeten maken voor meer actie en snelheid voor de console gamer hoop jij dat we dat krijgen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je had het over een "laffe console game", niet zozeer over een "laffe port". Wellicht bedoelde je dat wel, maar zo stond het er niet. Ik kan de reactie van bram daarom wel begrijpen :).

Overigens snap ik niet helemaal wat je zegt. "Diepgang in de gameplay moet ruimte maken voor meer actie en snelheid op de console" :?. De console is juist meestal wat langzamer. En daarnaast, hoeveel verschil in diepgang kun je in hemelsnaam creëren met louter verschillende input methoden, in een game als deze?

Kijk, als je het hebt over graphics die op dezelfde lijn ligt als de console versies, of een UI die ontworpen is voor een controller, of het feit dat je niet zelf je toetsen in kunt stellen, dan snap ik je wel. Maar als je verwacht dat de gameplay ineens meer diepgang heeft alleen maar omdat je een muis en tobo tot je beschikking hebt, vraag ik me af hoe je dat dan in hemelsnaam voor je ziet...

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 22-09-2010 17:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je een pc game hebt en daar komt een vervolg op die multiplatform wordt dan is het eigenlijk altijd een slap aftreksel omdat console gamers minder geduld hebben en meer actie gericht gamen dan pc gamers. Als Maffia 2 een pc game was geworden dan was het een hele andere game geworden.

Natuurlijk hoop ik dat Deus Ex 3 een goede game wordt met veel diepgang (lees RPG) en een sterk verhaal maar waar ik bang voor ben is dat het een "standaard" actie game gaat worden waarin de RPG factor niet meer meetelt, of minder en de nadruk meer ligt op auto-regen (QQ) en grotere wapens doen meer schade.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MrVegeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:06:
Als je een pc game hebt en daar komt een vervolg op die multiplatform wordt dan is het eigenlijk altijd een slap aftreksel omdat console gamers minder geduld hebben en meer actie gericht gamen dan pc gamers.
Sorry hoor maar je post staat vol met "laffe" generalisaties, omdat woord dan nog maar een keer te gebruiken. Wat je eigenlijk bedoelt is de hardcore gamer tov de casual gamer, en je trekt de foute conclusie dat de meeste hardcore gamers op de PC zijn te vinden en de meeste casual gamers op de console. Dat is gewoon niet waar. Wat wel waar is, is dat de casual gamer markt nou eenmaal een stuk groter is dan de hardcore gamer markt - dus daar is ook het meeste geld te halen. Door de game multiplatform te maken spreek je nog eens een veel grotere groep mensen aan. Dát is waarom een multiplatform game soms (jij zegt vaak, ik ben het daar niet mee eens) minder diepgang heeft. Het feit dat het ook op consoles uitkomt heeft daar dus geen zak mee te maken.

Daarnaast heeft Eidos Montreal echt duidelijk naar Deus Ex 1 gekeken, en proberen ze een game te maken die daaraan kan voldoen.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom is lean uit CoD gehaald? Omdat het niet werkt op de console. Waar komt het auto-cover systeem vandaan, uit de console. Waarom zitten we tegenwoordig kogels uit te zweten omdat console gamers die gameplay willen, die willen niet sluipen wanneer ze laag HP hebben, even wachten en verder knallen. Al die dingen zorgen voor een minder diepe gameplay en komen uit de console wereld.

Zolang ik nog geen gameplay heb gespeeld van Deus Ex 3 blijf ik er (helaas) negatief over denken, pas wanneer ik op de pc de game heb gespeeld en de gameplay kan waarderen, wat inhoud dat er een verschil is tussen sneaken/tech/shooter (etc) route ben ik over.

Wat ik heb gezien van de game geeft me wel een goed gevoel qua verhaal lijkt het interessant te worden en de sfeer ziet er ook erg goed uit.

Om nog even kort op je post terug te komen, de grens tussen pc gaming en console gaming is erg klein aan het worden, als je een jaar of 8 terug gaat in de tijd toen de Xbox net uitkwam was er echt wel een groot verschil tussen pc gamers en console gamers. Maar nu met een nieuwe generatie die is opgegroeid met een console en een pc is dat verschil er niet meer. Maar dat neemt niet weg dat de overstap wel is gemaakt.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MrVegeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:46:
Waarom is lean uit CoD gehaald? Omdat het niet werkt op de console. Waar komt het auto-cover systeem vandaan, uit de console. Waarom zitten we tegenwoordig kogels uit te zweten omdat console gamers die gameplay willen, die willen niet sluipen wanneer ze laag HP hebben, even wachten en verder knallen. Al die dingen zorgen voor een minder diepe gameplay en komen uit de console wereld.
Hier ben ik het pertinent mee oneens. Het is gewoon een evolutie van de gameplay. Het oude suffe health systeem heeft plaats gemaakt voor eentje waarbij je niet heel loos steeds naar health packs oid hoeft te zoeken. Het is gewoon een idee dat goed bleek te werken en dat werd overgenomen door andere games.

Tja, kun jij kut vinden, en daar de consoles de schuld van geven, dat moet je lekker zelf weten :). Ik vind het iig een goede ontwikkeling - ook op de PC.
Om nog even kort op je post terug te komen, de grens tussen pc gaming en console gaming is erg klein aan het worden, als je een jaar of 8 terug gaat in de tijd toen de Xbox net uitkwam was er echt wel een groot verschil tussen pc gamers en console gamers.
Klopt, toen zat het gros van de echte hardcore gamers nog op de console.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 22-09-2010 17:56 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het zijn natuurlijk meningen maar ik vind games zoals Bioshock een stuk spannender dan Maffia of Assasins Creed waar je je hp regeneert.

Wanneer je bijna dood bent moet je veel voorzichtiger spelen, mijn grootste ergernis is het effect dat het heeft op de gameplay. Een voorbeeld is een shoot out waar veel cover objecten zijn. Bankjes, muurtjes, etc, je duikt uit je cover om te schieten. Je wordt geraakt maar het maakt toch niet uit want 5 seconden later begin je alweer te regennen. Waar is de uitdaging?

Ik heb Maffia 2 op hard uitgespeeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan vanwege kogels oid, met je auto op 120 tegen een boom oprijden daar regen je niet meer van blijkbaar.
.oisyn schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:53:
Klopt, toen zat het gros van de echte hardcore gamers nog op de console.
PC games waren vroeger (voor er over multiplatorm games werd gesproken) toch een stuk uitdagender dan dat ze nu zijn. Hardcore pc gamers zijn toen niet overgestapt naar een console, het is gewoon een "vergrijzing" van generaties die met alles opgroeien, daarom is die markt nu natuurlijk ook zo groot. Gamers van nu zijn weinig gewend en willen vooral niet een echte uitdaging hebben zoals "wij" die vroeger hadden.

Zet een console gamer voor een hardcore RPG zoals Baldurs Gate of recent Dragon Age en zie wat er gebeurd.

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 22-09-2010 18:04 ]

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MrVegeta schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:00:
PC games waren vroeger (voor er over multiplatorm games werd gesproken) toch een stuk uitdagender dan dat ze nu zijn. Hardcore pc gamers zijn toen niet overgestapt naar een console, het is gewoon een "vergrijzing" van generaties die met alles opgroeien, daarom is die markt nu natuurlijk ook zo groot. Gamers van nu zijn weinig gewend en willen vooral niet een echte uitdaging hebben zoals "wij" die vroeger hadden.
Hier sla je de spijker op z'n kop. Helemaal niet console vs. PC, maar gewoon een evolutie over tijd, ongeacht het platform. Ik zeg niet dat de gamers zijn overgestapt, ik zeg dat de tendens is uitgesmeerd over de platforms. Vroeger kocht je een console namelijk alleen als je een echte gamer was, terwijl iedereen wel een PC thuis had. Tegenwoordig is dat niet meer zo. Dat zegt echter nog niets over de gemiddelde PC of console gamer (wat, gemiddeld gezien, gewoon casual gamers zijn, ongeacht het platform)
Zet een console gamer voor een hardcore RPG zoals Baldurs Gate of recent Dragon Age en zie wat er gebeurd.
En daar ga je weer de mist in, door er alsnog een console vs PC ding van te maken. Het platform doet er helemaal niet toe! En er zijn zat consolers die vroeger een C64, MSX, NES etc. hebben gehad. Dát waren de hardcore gamers.

Maar eigenljik wordt deze discussie wat offtopic.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 22-09-2010 18:31 ]

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:14
Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat er in dit topic over de opvolger van één van de beste games ooit, weer een pc vs console flamewar wordt gestart.

Ik denk dat er inderdaad twee typen gamers zijn, zoals hierboven al werd omschreven:
- gamers die een uitdaging zoeken
- gamers die ontspanning zoeken

Ik behoor tot de eerste groep en vond het vroeger prachtig om te proberen Deus Ex uit te spelen, zonder iemand te vermoorden (best een uitdaging). Als Deus Ex 3 deze mogelijkheid niet meer heeft zou ik dat dus erg jammer vinden, maar de schuld ligt dan toch echt bij Eidos M die de keuze hiervoor gemaakt zou hebben. Eidos M moet uiteindelijk geld verdienen, doet markt-onderzoek en beslist met wat voor game ze het meeste kunnen verdienen.
Mocht Deus Ex 3 zich zo op ontspanning richten, dat ik de uitdaging mis dan besluit ik het spel niet te kopen. Jammer voor mij, maar dan zal ik het moeten doen met bijvoorbeeld Arma II (PC only).

Consolegamers kunnen er niks aan doen dat ze voor de game-industrie het meest winstgevend zijn. Ports zoals GTA4 die daaruit voortvloeien zijn uiteraard wel irritant voor PC gamers. Als ik trouwens kijk naar de informatie over Deus Ex 3 is er op dit moment eigenlijk nog niks over te zegggen, dus ik zou zeggen wacht af en oordeel wanneer er genoeg informatie is zoals goede previews/hands-on impressions/reviews. Sta je ook niet zo voor lul als blijkt dat het een geweldige game wordt op zowel PC als console. ;)

Graag on-topic verder zoals de originele post van Red Rork hierboven. Zijn reactie is compleet ondergeflamed.
(Ja ik weet dat Red Rork off-topic was met DX1, maar het blijft ook zo lekker om erover te praten totdat DX3 er is)

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:28:[..]
Ik zit er nu ook gelijk weer over na te denken om de eerste Deus Ex te installeren, maar ik denk dat ik nog even wacht en gewoon vlak voor Deus Ex 3 een marathon ga houden van deel 1 & 2.
Na m'n vorige post in dit topic heb ik inderdaad beide geïnstalleerd. Ik ben aan deel 2 begonnen omdat ik die nog nooit gespeeld had.
Nu dan nog even wat nieuwsgierigheid richting jullie. Hoeveel weten jullie van Deus Ex 1? Wil even wat kleine weetjes / easter eggs sharen, en wat vragen stellen, altijd leuk 8-).
't is voor mij een tijd terug (en met een geheugen als een zeef :P)
- Hebben jullie het geheime luik in de kamer van de hacker in Unatco gevonden? (vond ik pas bij mijn 10de speelthrough of zo, laatste geheimpje volgens mij ken ik ze verder allemaal)
Ik heb geen idee, ik heb ergens een verborgen stash gevonden, maar ik meen me iets te herinneren over een echt verborgen kamer, je zou 't me moeten laten zien.
- Weten jullie of je ergens via een datavault of computerlogin op officiele wijze aan de keycode kan komen van het paneel verborgen bij het bed van the smuggler in Hells Kitchen? (serieus, volgens mij zijn ze vergeten die code er in te stoppen)
Again, geen idee helaas.
- Welk wapen kiezen jullie het liefste voor in de eerste missie? (Ik kies voor de GEP, want met de GEP kun je heel veel lockpicks besparen, besides de andere wapens kun je sowieso aankomen)
In m'n 1ste run had ik niet zo veel respect voor m'n medemens als ik in m'n 2de run had, dus ik gebruikte toen conventionele wapens, met leuke mods. Ik weet niet meer precies welke en met wat, maar ik had zeker een gemodde pistool bij me en een sniper, volgens mij ook een smg. The GEP vond ik tof, maar nam te veel ruimte in beslag, dus die gebruikte ik niet.. Daarvoor in de plaats zocht ik altijd naar explosive crates om deuren / crates te openen waarvoor ik de keycode niet had of die niet te hacken waren, of om bots te vernietigen. Liep soms een halve level met die dingen te zeulen :D. 2de run vond ik 't veel te zielig, dus gebruikte ik de stunprod en crosbow 't meest.. Maar ik zat constant zonder ammo. Met als gevolg dat ik erg moeilijk moest doen. Ik veranderde m'n speelstijl enigszins halverwege m'n run, en had melee daarom nooit opgebouwd (iets wat ik in deel 2 dus wel doe nu).. Dus soms moest ik mensen damagen met m'n pistool om ze bewusteloos te laten bloeden (maar ze waren tenminste niet dood).
1 run weet ik niet meer, maar waarschijnlijk de conventionele manier. Eerst al m'n belangrijke mods aanzetten, dan ambushen en haar de volle laag geven met de beste wapens die ik had. In m'n 2de run lukte dat niet ofzo, en omdat ik niet voorbij haar kon komen zonder te killen, deed ik 't zo extreem mogelijk. Eerst hard wegrennen, dan op veilige afstand een proxy mine plaatsen en afwachten. Er was niet veel van haar over. Die code van haar had ik niet gevonden volgens mij (of ik vond 't niet "the honorable way").
Uiteraard ;).
Hong Kong waarschijnlijk qua missies, maar ik vond Parijs qua sfeer erg tof.
Wel geprobeerd in ieder geval, volgens mij ook gelukt. In deel 2 ook geprobeerd, maar hij stuiterde te hard :P.
- Er is ergens een 7 of 8 cijferige doorcode a) waar zit die en b) hoe kom je aan de keycode daarvoor?
Zegt me zo helemaal niks eigenlijk :P.
Goed, dat was het voor nu! Ik ben heel benieuwd waar julie mee komen. On a side note: vroeg me af hoeveel fans van het oude Looking Glass hier zitten? Zelf ben ik ook een groot fan van de System Shock en Thief series (SS2 en Thief 1, als ik dan toch moet kiezen).

Cheers!
RedRork
Hmm, System Shock was helaas voor m'n PC gaming tijd, maar 't is altijd 1 van die games geweest die ik nog 'ns 2de hand ergens wil vinden, of digitaal anders.

Make lovecraft not warcraft.

• Playa del C.
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 15:28:
Heb ik gevonden door de SDK (map editor). Je kon daarin eigenlijk alle geheime kamers zien natuurlijk.
Dat zegt me niks...
Elke keer als ik overnieuw begon deed ik net alsof ik alles wat ik van te voren wist vergeten was :? Ik koos voor de crossbow, omdat ik dat een cool en goed non-lethal wapen vond. Lekker sneaky. Uiteraard wist ik in mijn achterhoofd stiekem dat ik hem na 10 minuten in de game al van een NPC kon verkrijgen.
Liefst met killswitch. Dan moet je er nog wat speurwerk voor doen, geeft voldoening. De truc in de Boeing (voor de kenners) heb ik wel een keer getest. Is één keer ook wel leuk.
Dat vind ik één van de geniaalste dingetjes in DX1. Als je hem zonder hulp en tips van anderen vindt, voelt dat zo goed _/-\o_ .
Ik vond het ontsnappen uit je cel, waarbij je je complete inventory kwijt bent het beste stuk. Vooral als je je inventory weer terug hebt gevonden en daardoor flink wraak kunt nemen op alles wat nog leeft of beweegt (bots) voelt dat bijzonder goed.
basketbal truukjes?
Was dat als quizvraag bedoeld? Want uit mijn hoofd weet ik dat niet. Er is trouwens ook ergens een 2 cijferige code. Heb de eerste keer flink naar de code gezocht in datacubes enz., maar besefte me later ineens dat je een 2 cijferige code natuurlijk zo kan vinden (zijn maar 10^2=100 mogelijkheden :P )

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Voor de heren die DX2 gaan proberen: Hij is niet zo goed als 1, maar zeker niet slecht. Het duurt ff eer je in het verhaal zit enzo, maar zeker het einde is erg gaaf!
Qua hacken, sneaken enzovoorts is het nog wel vrij goed gesteld. Nogmaals, minder dan in deel 1, maar zeer zeker aanwezig.
Het heeft allemaal wat meer console sfeertje, maar het is desondanks best wel gave game (vind ik)

als ik er zo aan terug denk, eerste keer dat ik em speelde vond ik het niets, maar heb het nog paar kansen gegeven en nu ik terug denk, vind ik em toch eigenlijk best wel goed.

truukje met basketbal is overigens vrij simpel als je recht onder een basket gaat staan en recht omhoog schiet ;)

Battle.net Spud#2543

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Playa del C. schreef op woensdag 22 september 2010 @ 22:13:
Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat er in dit topic over de opvolger van één van de beste games ooit, weer een pc vs console flamewar wordt gestart.
:X flamewar... dat valt ook wel mee. Op zijn hoogst een verhitte discussie ;). Heeft Warren Spector nog _iets_ te maken met Deus Ex3?

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

MrVegeta schreef op donderdag 23 september 2010 @ 15:07:
[...]

:X flamewar... dat valt ook wel mee. Op zijn hoogst een verhitte discussie ;). Heeft Warren Spector nog _iets_ te maken met Deus Ex3?
Spector: 'casual games accepteren in strijd tegen gamecritici' ;)
http://www.gamez.nl/adven...d-tegen-gamecritici-.html

Even googlen......
http://www.insidegamer.nl...-Ex-Human-Revolution.html

...namelijk of er iemand van het originele team bij Ion Storm meewerkt aan de game. “Sheldon Pacotti, schrijver voor de eerste twee games is consultant geweest bij dit project en heeft samen met vier schrijvers gewerkt aan het verhaal om er zeker van te zijn dat alles klopt binnen het Deus Ex-universum. Je zult dus ook wat verwijzingen naar de eerste Deus Ex zien in de game. Warren Spector hebben we regelmatig uitgenodigd om te komen kijken naar de laatste versie, maar helaas heeft hij het behoorlijk druk met Epic Mickey, maar hij wist wel al vroeg wat we van plan waren.;

• DeepFreeze.NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-03 08:01
Heeft hier iemand onlangs nog Deus Ex gespeeld met "The Nameless Mod"? Het ziet er namelijk wel vet uit! Ik ben wel benieuwd naar de spelbeleving. Misschien een reden om Deus Ex voor de zoveelste keer weer te gaan spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
DeepFreeze.NL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:32:
Heeft hier iemand onlangs nog Deus Ex gespeeld met "The Nameless Mod"?
Dat niet, maar dankzij alle hype rond Deus Ex ben ik wel weer bezig met DX2. Nu op een hedendaagse pc loopt het supersoepel en merk je pas wat voor spel Ion Storm eigenlijk probeerde te maken.

De engine was niet goed genoeg voor pc's van 2003.
Of de pc's waren niet goed genoeg voor de engine van 2003 :? kleine paradox hier :)

"The nameless mod" voor DX1 schijnt goed te zijn, maar heeft voor zover ik weet niks met het Deus Ex universum te maken. DX2 op een snelle pc met indien nodig de aanpassingen op Widescreen Gaming Forum is ook een aanrader om weer te spelen.

• Playa del C.
Quote van Twitter:
David Anfossi: Preparing the playtests of the first 8 hours of the game! Anxious, nervous but eager to look at the players play Deus Ex Human Revolution
Dit lijkt me zéker een spannend moment voor de devs. Misschien een beetje expres zo geschreven, maar "the first 8 hours of the game" lijkt aan te geven dat de game vrij lang zal worden. :9~ Er zijn tegenwoordig genoeg grote games die binnen 8 uur uit te spelen zijn, ook al zegt dat verder niks over de gameplay en replay-waarde.

Ben blij dat er genoeg mensen graag willen playtesten en daarmee de game verbeteren, maar ik zou dat zelf niet graag doen. Speel liever de volledige versie wanneer het echt helemaal af is.

Het wordt ondertussen trouwens wel tijd dat de OP weer een update krijgt...

[ Voor 5% gewijzigd door Playa del C. op 29-09-2010 21:09 ]

• nFo

nFo

Square Enix: Deus Ex will last us a decade

http://www.mcvuk.com/news...-IP-will-last-us-a-decade

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

“Of course, we would like to be expanding on those two key IPs [Final Fantasy and Deus Ex), and others that are very strong to us.
Eerlijk gezegd denk ik dat Tomb Raider meer een key IP is dan dat Deus Ex dat is. Al helemaal gezien het feit dat DX3 zich nog niet bewezen heeft (al heb ik er wel vertrouwen in dat het dat wel gaat doen)

Verwijderd

Dan moet 'ie rap wezen, Deus Ex is van 2000 dus hij heeft nog 7 weken.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

"Deus Ex" slaat op het IP, en dat is pas van Square sinds hun overname van Eidos.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:46:
[...]

Dan moet 'ie rap wezen, Deus Ex is van 2000 dus hij heeft nog 7 weken.
Of je leest het bericht :D Er staat dat ze van Deus Ex de komende tien jaar willen profiteren :>

The devil is in the details.

Verwijderd

Mute schreef op donderdag 11 november 2010 @ 14:49:
[...]

Of je leest het bericht :D Er staat dat ze van Deus Ex de komende tien jaar willen profiteren :>
Dat is echter weer niet wat ik quote: ik quote "Deus Ex IP will last us a decade". Ik zie in de titel geen "from today" staan :+

• nFo

nFo

Deus Ex: Human Revolution gets stellar second gameplay trailer, new screens
8)

Warren Spector talks Disney Epic Mickey and Deus Ex

"What do you think of the new Deus Ex game?
I've only seen what's been shown at various trade shows – no inside information! – but based on what I've seen, the Eidos Montreal team have done a terrific job capturing the spirit and gameplay ideals of the original. I couldn't be happier or prouder (well, unless I'd made it myself, maybe!). And I sure can't wait to play it – I've never had the chance to play a Deus Ex game where I didn't know all the secrets! That'll be a nice change of pace."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tell Us About Deus Ex: Human Revolution’s Conspiracies And Adam Jenson’s Past

When we met Eidos Montreal, armed with reader questions, we asked Mary DeMarle, Narrative Game Designer, to flesh out Deus Ex: Human Revolution’s story. Connections to Deus Ex and if the prequel will have conspiracy theories were topics you wanted to hear about, so we started with those topics.....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deus Ex's Human Revolution: 10 reasons it is faithful

"With most games nowadays clocking in at a relatively measly eight hours, Human Revolution looks set to buck that trend... and then some!

In keeping with the spirit of the original, Eidos reckon you can potentially rattle through in 20 hours - but tackle the side quests and it's closer to 30..."

[ Voor 199% gewijzigd door nFo op 18-11-2010 22:55 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Woohoo, die trailer ziet er goed uit! Deed me behoorlijk denken aan de originele Deus Ex! Nog steeds ben ik niet helemaal positief, al is dat onderhand meer om mezelf wat tegen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik heb zojuist de meest recente posts verplaatst naar [Multi] Deus Ex: Human Revolution. Bleek dat deze 2 topics naast elkaar liepen en gezien het nieuwe topic up-to-date is gaan we daarin verder.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.