Om een en ander helder te krijgen heb ik een mail (na mijn telefoontje richting Philips) gestuurd met daarin een link naar een pagina die ik online heb gezet.
@Pascalbulsing: als je niet wenst dat ik deze informatie op internet zet, of als je wil dat ik je naam oid vermeld, hoor ik het wel.
Dit is het mailtje:
===========================================================
Hallo, enkele dagen geleden heb ik gebeld met een aantal problemen voor de 9632 LCD TV. Deze vragen zouden worden doorgezet naar de technische dienst en ik zou worden teruggebeld, dat is tot op heden nog niet gebeurd.
Ik heb de TV inmiddels terug kunnen brengen en mijn aankoopbedrag teruggekregen, echter wens ik wel graag een reactie van u te krijgen.
Dit met het oog op de nieuwe lijn TV's die zullen uitkomen. Volgens mij is de 9603 de opvolger van de 9632, klopt dat? En zoja, zijn de problemen die ik voor u heb opgesomd op
http://vinzzz.nl/problemen-42pfl9632D10 daar opgelost? Ik had graag een antwoord op ieder punt, daar sommige punten belangrijk zijn voor mijn nieuwe aankoop, en ik hoop dat dat de 9603 kan zijn.
Ik hoop snel van u te vernemen.
===========================================================
Wanneer ik antwoord heb zal ik het hier posten. Het is voor mijn 9632 niet meer van belang (die is al terug), maar wil wel graag weten of dit opgelost is bij de nieuwe serie.