@vortex
gat heb ik gemaakt om de weerstanden airflow mee te geven die het logo helpen belichten.
Ik heb dat probleem nu verholpen door alles nog eens goed na te tellen ivm volts enzo...
het gat is terug dichtgemaakt hoor ^^
maar nu tijd voor :

het is geen grote update omdat de vakantie drukker is dan verwacht...
Aan de kant met het logo heb ik dezelfde vormen moeten maken die de casemod ook wel op een "kasteel" deden denken.

deze dan afwerken, (schuren en plamuren komt later voor de verf)

rechtop gezet geeft dat dit resultaat:

afwerking van de cellen... daar ben ik momenteel nog aan bezig

en ook het logo wordt vastgemaakt, nu de bekabeling eindelijk in orde is.

verder heb ik de windows gemaakt: het zijn er 3. Ik heb ze moeten buigen voor ze te laten passen.
Over het buigen ben ik zeer tevreden, maar over het zagen niet
je ziet er niets van , maar er zijn veel barsten aan de zijkanten van de plexi,
daarom ga ik de ramen nadien nog eens opnieuw doen met de overschot van de plexi.

als je goed kijkt zie je velcro strips, dit zijn er voor de CCFLs van IT-Service.be aan vast te maken. De UVUV 20cm CCFLs zullen de grafische kaart en het logo belichten... je ziet de lampen nu nog als je bovenop de case kijkt, dus ga ik er wat metaal rond maken zodat alleen het nodige het UV licht krijgt

don't mind the power supply and stuff in the bottom of the case
KeeP on MoDD!nG - Tomcatt
gat heb ik gemaakt om de weerstanden airflow mee te geven die het logo helpen belichten.
Ik heb dat probleem nu verholpen door alles nog eens goed na te tellen ivm volts enzo...
het gat is terug dichtgemaakt hoor ^^
maar nu tijd voor :

het is geen grote update omdat de vakantie drukker is dan verwacht...
Aan de kant met het logo heb ik dezelfde vormen moeten maken die de casemod ook wel op een "kasteel" deden denken.

deze dan afwerken, (schuren en plamuren komt later voor de verf)

rechtop gezet geeft dat dit resultaat:

afwerking van de cellen... daar ben ik momenteel nog aan bezig

en ook het logo wordt vastgemaakt, nu de bekabeling eindelijk in orde is.

verder heb ik de windows gemaakt: het zijn er 3. Ik heb ze moeten buigen voor ze te laten passen.
Over het buigen ben ik zeer tevreden, maar over het zagen niet
je ziet er niets van , maar er zijn veel barsten aan de zijkanten van de plexi,
daarom ga ik de ramen nadien nog eens opnieuw doen met de overschot van de plexi.

als je goed kijkt zie je velcro strips, dit zijn er voor de CCFLs van IT-Service.be aan vast te maken. De UVUV 20cm CCFLs zullen de grafische kaart en het logo belichten... je ziet de lampen nu nog als je bovenop de case kijkt, dus ga ik er wat metaal rond maken zodat alleen het nodige het UV licht krijgt

don't mind the power supply and stuff in the bottom of the case
KeeP on MoDD!nG - Tomcatt
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr