[Multi] Pro Evolution Soccer 2008 - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 53.630 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik moet achivements halen online, dat gaat lekker met die kut lag
Echt triest.

Twijfel zwaar of ik pes 2009 ga halen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
stalscu schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:57:
Tsja, als je al niet merkt dat de cpu cheat. Dan is de single player idd wel te doen.

Google eens op pes en cheating cpu ed. Dan gaat er een wereld voor je open, of eigenlijk dicht, :-).
Heb gegoogled, maar ik ben niet overtuigd. Af en toe maakt de scheidsrechter wel eens een twijfelachtige beslissing ja, maar zeker niet structureel. Ik krijg gemiddeld net zo veel vrije trappen en penalties voor als tegen. Heb al een stuk of 4 seizoenen met master league achter de rug, eerst op regular niveau en nu op professional. Geen moeite met moeilijke beslissingen en winnen gaat vrij aardig.
Maar online is gewoon slecht, dat ben je wel met me eens.
Uiteraard :)
Maar online heb je wel nodig om toernooien en leagues te spelen, en dat zijn echt heel veel mensen die daarvoor pes spelen.
Zeker waar, maar ik vermaak me al prima met een offline master league :).
Nu is dat onmogelijk. Ik weet niet of dat je helemaal niet tegen mensen speelt, zonee, dan zou je dat eens een paar potjes moeten doen.

Dat speelt echt vele malen leuker. Dat merk je meteen, en als je dat eenmaal inziet, dan is spelen tegen de cpu gewoon geen ruk meer aan. Dit geldt voor voor, maar ook voor bijna alle andere competitiespelers.
Ik woon in een studentenhuis en ik heb 2 controllers voor de PC en een huisgenoot heeft een xbox 360. Dus worden regelmatig potjes tegen elkaar gespeeld, en ik bij die potjes worden net zoveel (wat er naar mijn idee dus niet veel zijn) twijfelachtige beslissingen gemaakt als tegen de cpu.
Dus mijn opmerking slaat wel degelijk ergens op.
Zei dat ook alleen maar omdat je dat ook over mijn post zei ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Ben voor dit seizoen overgeschakeld naar Top Player, maar daar zit amper verschil in ivm Professional..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Heb sinds gisteren de PS Eye (ps3) aangeschaft om gezichten aan te maken.
Hilarisch kan ik jullie melden! :)

Alleen wat ik vreselijk jammer vindt, is dat je maar 22 foto's kan gebruiken. Dat is z'n max.
Of zijn er andere mogelijkheden. Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
cheiron schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:40:
Ben voor dit seizoen overgeschakeld naar Top Player, maar daar zit amper verschil in ivm Professional..
Misschien ben je beter geworden. :) Of heb je misschien nieuwe (betere) spelers gehaald? Heb je al veel wedstrijden gespeeld, waarbij enkele goede clubs tussen zaten? OF misschien heeft Konami het verschil gewoon niet zo groot gemaakt.
brotherlouie99 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 00:42:
Heb sinds gisteren de PS Eye (ps3) aangeschaft om gezichten aan te maken.
Hilarisch kan ik jullie melden! :)

Alleen wat ik vreselijk jammer vindt, is dat je maar 22 foto's kan gebruiken. Dat is z'n max.
Of zijn er andere mogelijkheden. Iemand???
In de PC versie kan je ook eigen foto's 'oppakken' op een zelfgemaakte speler, alleen vind ik het niet echt goed uitzien...

Met dat laatste zou ik je niet kunnen helpen, want ik heb de PS Eye niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:40

3style

...

Morgoth schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:22:
[...]

Zeker waar, maar ik vermaak me al prima met een offline master league :).

[...]
Same here. Ik speel sinds WE6 GC pes en dit is toch wel een van de betere versies (off line). Master league zou alleen net iets realistischer moeten zijn. Division 2 zou een echter 2e divisie moeten zijn van een land, met bijv. de Jupiler League. Veder heb ik wel regelmatig veel gele kaarten nodig om de laatste minuten door te komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
3style schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:13:
[...]

Same here. Ik speel sinds WE6 GC pes en dit is toch wel een van de betere versies (off line). Master league zou alleen net iets realistischer moeten zijn. Division 2 zou een echter 2e divisie moeten zijn van een land, met bijv. de Jupiler League. Veder heb ik wel regelmatig veel gele kaarten nodig om de laatste minuten door te komen 8)
Ja inderdaad. Ik ben maar overnieuw begonnen. Speel nu met Feijenoord, gewoon de echte originele spelers, en ik heb alle andere Nederlandse teams behalve Ajax in de eerste divisie gestopt en alle topclubs (barca, real, etc.) plus ajax (pun intended ;)) in de tweede divisie. Dus zodoende kom je ik wel in een spannende tweede divisie. Enig nadeel is dan natuurlijk wel weer dat de champions league (of hoe dat ding in het spel ook heet) minder leuk wordt... maar we zullen zien, ben net begonnen en zit dus nog wel even in divisie 1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:08
Ik speel elke dag PES 2008 master league.. het spel wordt steeds makkelijker en steeds beter. Ik kan er echt van genieten dat de CPU blunders maakt (hoge pasen die over de breedte gaan die dan weer te hard stuiteren zodat ze over de speler heengaan), zeker als je met 1-0 of 2-0 voor staat! Dan wordt de CPU opeens heel agressief en gooit het continue op de counters met als gevolg dat wanneer je daarop countert (is dat een nederlands woord?) je makkelijk kan scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Morgoth schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 00:26:
[...]

Ja inderdaad. Ik ben maar overnieuw begonnen. Speel nu met Feijenoord, gewoon de echte originele spelers, en ik heb alle andere Nederlandse teams behalve Ajax in de eerste divisie gestopt en alle topclubs (barca, real, etc.) plus ajax (pun intended ;)) in de tweede divisie. Dus zodoende kom je ik wel in een spannende tweede divisie. Enig nadeel is dan natuurlijk wel weer dat de champions league (of hoe dat ding in het spel ook heet) minder leuk wordt... maar we zullen zien, ben net begonnen en zit dus nog wel even in divisie 1 :).
Wat ik altijd deed is gewoon de aanwezige competities invullen (spanje, italië, nederland & frankrijk gecombineerd) en dan in de 4e groep een mengelmoesje van andere teams die er gelicenseerd in zaten. Op die manier speel je wel steeds tegen "echte" teams, maar houd je ook nog een beetje het CL/UEFA cup idee. De 2e divisie stopte ik dan vol met teams uit het land waaruit mijn eigen team kwam.

Voor dit jaar speel ik voorlopig nog even Fifa, maar straks als PES wat goedkoper is, dan schaf ik die er wel bij aan. Want eigenlijk vind ik PES toch wel wat leuker.

[ Voor 7% gewijzigd door Smoonshine op 09-01-2008 08:40 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Glorix Jim schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:12:
Ik speel elke dag PES 2008 master league.. het spel wordt steeds makkelijker en steeds beter. Ik kan er echt van genieten dat de CPU blunders maakt (hoge pasen die over de breedte gaan die dan weer te hard stuiteren zodat ze over de speler heengaan), zeker als je met 1-0 of 2-0 voor staat! Dan wordt de CPU opeens heel agressief en gooit het continue op de counters met als gevolg dat wanneer je daarop countert (is dat een nederlands woord?) je makkelijk kan scoren :)
idd. je leert op een gegeven moment beter (rustiger) te spelen, goed te wisselen en kwalitatief sterke spelers te kopen. Odonkor is bij mij echt een toppertje >:)
Gisteren met 2-1 van bayern gewonnen in de laatste minuut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
3style schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:41:
[...]
Odonkor is bij mij echt een toppertje >:)
Haha, die heb ik ook. Heerlijke vleugelspeler en mega-snel + goede voorzet. Samen met Schwarz in de spits en Wallcot op de andere kant heb je een uitstekende voorhoede. Ook een aanrader: Giumares op de rechtsback positie

Overigens speel ik een standaar master League met in de 2e divisie de "restploegen" en in de eerste divisie de Eredivisie. Nu is het zo dat die 2e divisie ploegen een stuk beter zijn, dus langzaamaan wordt de eerste divisie met andere ploegen gevuld.

Ik had niet gezien dat je zelf ploegen aan divisies kan toewijzen, anders had ik dat zeker gedaan; wat topploegen toevoegen. Kan dat achteraf alsnog?

[ Voor 34% gewijzigd door cheiron op 09-01-2008 11:30 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

cheiron schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 11:23:
[...]
Haha, die heb ik ook. Heerlijke vleugelspeler en mega-snel + goede voorzet. Samen met Schwarz in de spits en Wallcot op de andere kant heb je een uitstekende voorhoede. Ook een aanrader: Giumares op de rechtsback positie

Overigens speel ik een standaar master League met in de 2e divisie de "restploegen" en in de eerste divisie de Eredivisie. Nu is het zo dat die 2e divisie ploegen een stuk beter zijn, dus langzaamaan wordt de eerste divisie met andere ploegen gevuld.

Ik had niet gezien dat je zelf ploegen aan divisies kan toewijzen, anders had ik dat zeker gedaan; wat topploegen toevoegen. Kan dat achteraf alsnog?
Nee volgens mij kan dat niet. Hoe oud is Schwarz eigenlijk en wat zijn de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Ik heb sinds de laatste Konami patch last van wat structurele "freeze" momenten (off-line). Kan varieren van 5 sec. tot enkele minuten voordat het spel weer verder gaat. Ik heb de originele game met een custom patch.

Iemand hier ook ervaring mee?

Specs: 8600 gts (llaatste whql nvidia driver), amd opeteron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
3style schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:09:
[...]

Nee volgens mij kan dat niet. Hoe oud is Schwarz eigenlijk en wat zijn de stats?
Hij was 18 toen ik hem 2 seizoenen geleden kocht. Stats iets onder die van Huntelaar toen, maar nu ruim boven. Uit mijn hoofd 94 attack, shot power en shot acc. Meer weet ik zo niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

cheiron schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:26:
[...]

Hij was 18 toen ik hem 2 seizoenen geleden kocht. Stats iets onder die van Huntelaar toen, maar nu ruim boven. Uit mijn hoofd 94 attack, shot power en shot acc. Meer weet ik zo niet.
Speel je met Ajax? Huntelaar is niet mijn type speler, veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Wat ik wel weer een beetje gek vind is dat als je een keertje een exhibition potje wil doen met je team uit de master league dat hij dan niet de kwaliteit van de spelers 'onthoud'. Af en toe als ik tegen een vriend ga spelen wil ik graag met mijn team waar ik helemaal op ingespeeld ben spelen. In dat team zitten een aantal spelers (de Guzman en Hofs met name) die een stuk beter zijn geworden dan dat ze standaard staan. Maar als je een exhibition potje met dat team gaat spelen hebben ze gewoon weer de standaard waardes... Dan stelt m'n team ineens weer een stuk minder voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Morgoth schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:33:
Wat ik wel weer een beetje gek vind is dat als je een keertje een exhibition potje wil doen met je team uit de master league dat hij dan niet de kwaliteit van de spelers 'onthoud'. Af en toe als ik tegen een vriend ga spelen wil ik graag met mijn team waar ik helemaal op ingespeeld ben spelen. In dat team zitten een aantal spelers (de Guzman en Hofs met name) die een stuk beter zijn geworden dan dat ze standaard staan. Maar als je een exhibition potje met dat team gaat spelen hebben ze gewoon weer de standaard waardes... Dan stelt m'n team ineens weer een stuk minder voor ;)
Of handmatig ff de stats bijstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Morgoth schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 13:33:
Hey dat zie ook nu pas. Bij de vorige PES had je de mogelijkheid om je Master Leauge op te slaan zoals de spelers op dat moment waren, dus met de "groei" of "daling" de ze hebben meegemaakt. Wel jammer, niet dat ik zoveel exhibition match speel met iemand anders (ik ben veel te goed. :P ;)), maar toch wel jammer dat ze die functie eruit hebben gehaald. Vond wel leuk als ik zo af en toe met mijn opgeleide ML team een exhibition match te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Regeneration op 09-01-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
3style schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 12:58:
[...]

Speel je met Ajax? Huntelaar is niet mijn type speler, veel te traag.
Met goede vleugels is hij erg goed; hij tikt goed in. Bij uitbraken heb je inderdaad niet veel aan hem.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik sluit me ook aan bij de mensen die zich prima vermaken met de ML. :)
Als we het dan toch hebben over jonge talentjes:

Mitchel SB [18]
Schwarz CF [19]
Trejo AMF [23]
Renard CM [18]
Merino CM [18]
Bale SB [20]
Forestieri WF [19]
Dos Santos SS [20]

Dat zijn mijn aankopen van de afgelopen 2 1/2 seizoen, de leeftijden zijn hun huidige leeftijd.
OK, Trejo is met zijn 23 natuurlijk niet piep jong meer maar die staat wel op doorbreken naar een vaste plaats.
De rest van die namen krijgen veel speeltijd.
Iemand anders nog die een van de bovenstaande spelers heeft?

Ik speel met Torino en koop/zoek alleen maar jonge talenten en zeker geen wereld sterren.
Arda Turan is/was mijn grootste aankoop.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:06

Polycom

Poes van goud

Welk team heeft voor jullie de voorkeur?
Ik speel eigenlijk altijd tegen vrienden, met Frankrijk. Met dit team heb ik eigenlijk Barca, Chelsea en Man red altijd wel onder controle. (Niet dat ik altijd win, maar goed)
Henry en Anelka in de spits, links Saha en rechts Wiltord. Escudé voor Abidal. Misschien een tip voor mensen die niet van de 'top' teams kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

LoneRanger schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 18:26:
Ik sluit me ook aan bij de mensen die zich prima vermaken met de ML. :)
Als we het dan toch hebben over jonge talentjes:

Mitchel SB [18]
Schwarz CF [19]
Trejo AMF [23]
Renard CM [18]
Merino CM [18]
Bale SB [20]
Forestieri WF [19]
Dos Santos SS [20]

Dat zijn mijn aankopen van de afgelopen 2 1/2 seizoen, de leeftijden zijn hun huidige leeftijd.
OK, Trejo is met zijn 23 natuurlijk niet piep jong meer maar die staat wel op doorbreken naar een vaste plaats.
De rest van die namen krijgen veel speeltijd.
Iemand anders nog die een van de bovenstaande spelers heeft?

Ik speel met Torino en koop/zoek alleen maar jonge talenten en zeker geen wereld sterren.
Arda Turan is/was mijn grootste aankoop.
Ik zal er eens naar kijken. Ik ben ook wel gecharmeerd van Lennon. Niet heel goedkoop als je lang wacht. Verder heb ik Shimizu (17 jaar), moet nog wel groeien. Beiden op middenveld inzetbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik ben nu met Utrecht aan mn derde seizoen bezig op top player in de master league. Ik sta nu in de halve finale van de championsleague :P. Ik heb al clubs als Juventus en AC Milan uitgeschakeld dus dit seizoen is al geslaagd, en ik sta derde in de league op 3 punten van de koploper.

Maar genoeg gezever daarover. Om even in te haken op de discussie of konami nu een wanproduct heeft afgeleverd; ik vind vooral de keeper echt enorm frustrerend. Hij loopt op een rare manier uit en is daardoor soms veel te makkelijk te omspelen, en hij gaat slecht om met ballen in de korte hoek. Die ballen moeten er gewoon zelden in kunnen, maar ik scoor op die manier regelmatig. Wat ik al helemaal dramatisch vind, zijn de verdediging en keepers in het geval van een corner. Als de bal een beetje indraait naar dichtbij de goal werken ze de bal gewoon zooooo vaak in het eigen net. Wel handig allemaal om misbruik van te maken, maar het geeft toch minder voldoening als je een wedstrijd op die manier wint.

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 01:04:
[...]

Ik zal er eens naar kijken. Ik ben ook wel gecharmeerd van Lennon. Niet heel goedkoop als je lang wacht. Verder heb ik Shimizu (17 jaar), moet nog wel groeien. Beiden op middenveld inzetbaar.
Shimizu wordt heel erg goed, enige nadeel is dat hij zo klein is dus dat hij snel van de bal wordt afgezet. Ik had in een vorige ML ook Taylor was een WB/SB. Die is ook erg goed.

Ik zoek eigenlijk nog een goede CM, met een beetje lengte, +/- >1.75. Kan er op dit moment niet echt 1 vinden.... (tips zijn welkom ;) )

In vermaak mij verder ook erg goed met ML hoor. Gewoon tussendoor elke dag ff een paar wedstrijden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
waar kun je zie hoeveel fps je hebt? of moet je daar een progje voor installeren?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
deandoe schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:32:
waar kun je zie hoeveel fps je hebt? of moet je daar een progje voor installeren?
tnx
Op de PC, kan je daarvoor Fraps voor downloaden (er is een gratis en een geregistreede versie, maar de gratis versie voldoet wel) en aandoen voordat je het spel speelt.

Op de consoles weet ik niet of en zo ja hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, wat een belachelijke vertoning dat hele spel. De vorige editie is veel beter... Zo fucking gefrustreerd van dat online spelen (ik doe geen offline, dat is helemaal geen reet aan met die debiele master league)

De spelers zijn zo irritant dom. Gebeurt me zo vaak, ben ik als back een opkomende winger aan het verdedigen, komt bij CB erbij om te helpen ofzo, maar laat daarbij wel de spits alleen staan. Gevolg; afleggen en simpel intikken.

Of dat ze aan de buitenkant lopen te dekken.. Pfff mogolen. HET speelt gewoon niet. Je speelt een bal aan, en negen van de tien keer speelt het gewoon niet lekker verder. Stopt ie eerst met lopen om vervolgens wel te gaan rennen, wat een drama. Spelers die tijdens een sprint de bal kwijt raken aan degen die ACHTER hun loopt.. De bal stroperig over het veld.. Tis gewoon een zwaar overschat, slecht spel IMO...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:15:
[...]

Ik zoek eigenlijk nog een goede CM, met een beetje lengte, +/- >1.75. Kan er op dit moment niet echt 1 vinden.... (tips zijn welkom ;) )

In vermaak mij verder ook erg goed met ML hoor. Gewoon tussendoor elke dag ff een paar wedstrijden spelen.
Xabi Alonso, Huddlestone of Maduro. Allemaal niet te duur, maar goede stats

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:37
Ik vroeg me af, of het mogelijk was om de replays op de PS3 versie te exporteren naar de PC, om op youtube te zetten?

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er eigenlijk een mogelijkeheid om je eigen team te creeeren met eigen spelers en die bijvoorbeeld in de eredivisie te planten. Kwam er net achter dat je 4600 master league points moet hebben om uberhaupt een speler te planten. Heb helemaal geen zin om een complete master league te spelen om spelers en teams te kunnen inplanten.

Iemand enig idee hoe dit te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 13:20:
is er eigenlijk een mogelijkeheid om je eigen team te creeeren met eigen spelers en die bijvoorbeeld in de eredivisie te planten. Kwam er net achter dat je 4600 master league points moet hebben om uberhaupt een speler te planten. Heb helemaal geen zin om een complete master league te spelen om spelers en teams te kunnen inplanten.

Iemand enig idee hoe dit te omzeilen?
Hoe bedoel je 4600ML points? En volgens mij is de ML de enige manier. Je kan eventueel ook de groei uitzetten als je dat niet leuk vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ofzoiets schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Hoe bedoel je 4600ML points? En volgens mij is de ML de enige manier. Je kan eventueel ook de groei uitzetten als je dat niet leuk vindt...
Ik wil gewoon me eigen team kunnen bouwen en daarmee de master league gaan spelen. Maar dit kan blijknaar niet omdat je punten nodig hebt om spelers te kunnen kopen etc. Moet je dus eerst 247263 uur gamen voordat je een leuk team kunt bouwen......

vraag me dus af of er een andere mogelijkheid is om unlimited punten te vergaren? desnoods met een cheat.

Dat vieze management gedoe er ook weer bij, bah, wil gewoon mooie wedstrijden spelen! Als ik wil managen ga ik wel Football manager spelen! }:O

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 15:40:
[...]

Ik wil gewoon me eigen team kunnen bouwen en daarmee de master league gaan spelen. Maar dit kan blijknaar niet omdat je punten nodig hebt om spelers te kunnen kopen etc. Moet je dus eerst 247263 uur gamen voordat je een leuk team kunt bouwen......

vraag me dus af of er een andere mogelijkheid is om unlimited punten te vergaren? desnoods met een cheat.

Dat vieze management gedoe er ook weer bij, bah, wil gewoon mooie wedstrijden spelen! Als ik wil managen ga ik wel Football manager spelen! }:O
Een team opbouwen is imo het leukste aan de ML..., maar goed.

1). Wil je bestaande spelers gebruiken? Start een nieuwe ML kies: "create costum team". Selecteer de spelers die je wilt. Druk op ok, ok, ok enz. Sla deze ML op. En nu kan je met een exhibition Match die ML files kiezen en spelen met je costum team. Als je niet-bestaande spelers wil hebben, moet je die eerste creeeren en dan een ML opstarten en verder dezelfde handelingen volgen.

2). Andere mogelijkheid. Ga naar edit. Kies daar een team uit. Zet alle spelers daar in die je daar wil hebben ook eventueel zelf gecreëerde spelers. Start een exhibition Match of de ML met dat team en je kan met dat super team je matches spelen.

3). Kies een team uit. Ga naar de edit. Maar alle stats van die spelers max. Met die team kan je exhibition matches spelen en een ML starten.

Opmerking. een voordeel bij 1) is. Alle spelers zijn nog bij zijn eigen club bij een exhibition match. Ook spelers die je heb geselecteerd in je costum team. Het is alleen aangepast in die ML file.

Opmerking. Een ML spelen met een van deze 3 opties zal waarschijnlijk vrij moeilijk gaan m.b.t. de funds die je hebt. Let daar op als je een ML wilt spelen.

Opmerking. Een cheat met oneindig veel ML punten is denk ik wel beschikbaar, maar ik ben nog niet op de hoogte. (Heb er zelf namelijk geen behoefte aan).

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 11-01-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
Ofzoiets schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:26:
[...]

Op de PC, kan je daarvoor Fraps voor downloaden (er is een gratis en een geregistreede versie, maar de gratis versie voldoet wel) en aandoen voordat je het spel speelt.

Op de consoles weet ik niet of en zo ja hoe dat kan.
tnx, werkt perfect, nu zie ik dat ik tijdens replay's en de cut scenes wat frames te kort kom :P dat ligt vast aan mijn 9800PRO of is dit net zoals in de demo nog een niet gefixed buggietje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Hallo.

Ik heb vandaag uiteindelijk pes2008 aangeschaft na altijd pes2006 genoeg gespeelt te hebben. Nu wil ik meteen online maar dat lukt niet! De cd-key staat erin en voer een password in. Hoe kan ik registreren? Snap er weinig van waarom ik een error krijg...

Alvast bedankt.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
deandoe schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:21:
[...]

tnx, werkt perfect, nu zie ik dat ik tijdens replay's en de cut scenes wat frames te kort kom :P dat ligt vast aan mijn 9800PRO of is dit net zoals in de demo nog een niet gefixed buggietje?
Dat licht volgens mij niet zo zeer aan je graka, want veel mensen waaronder ik (Geforce 7900GS) heb ik ook last van framesdrops. Je hebt wel patch 1.20 van konami? Niet dat het veel help maar misschien iets.
ikbengoofy schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 00:22:
Hallo.

Ik heb vandaag uiteindelijk pes2008 aangeschaft na altijd pes2006 genoeg gespeelt te hebben. Nu wil ik meteen online maar dat lukt niet! De cd-key staat erin en voer een password in. Hoe kan ik registreren? Snap er weinig van waarom ik een error krijg...

Alvast bedankt.
Vul je je CD-key wel in hoofdletters in?

PS: PES 2006 heeft nooit bestaan... ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Regeneration op 12-01-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
*verkeerde post*

Om toch hier iets nuttigs te posten. Bart Smit heeft de verwachte releasedatum van 1 februari naar 31 maart verschoven. Dus zeg maar 2 maanden later wordt de Wii versie van PES verwacht... Van Konami is nog niets officieel bekend.

[ Voor 189% gewijzigd door Regeneration op 12-01-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ofzoiets schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:18:
[...]

Een team opbouwen is imo het leukste aan de ML..., maar goed.

1). Wil je bestaande spelers gebruiken? Start een nieuwe ML kies: "create costum team". Selecteer de spelers die je wilt. Druk op ok, ok, ok enz. Sla deze ML op. En nu kan je met een exhibition Match die ML files kiezen en spelen met je costum team. Als je niet-bestaande spelers wil hebben, moet je die eerste creeeren en dan een ML opstarten en verder dezelfde handelingen volgen.

2). Andere mogelijkheid. Ga naar edit. Kies daar een team uit. Zet alle spelers daar in die je daar wil hebben ook eventueel zelf gecreëerde spelers. Start een exhibition Match of de ML met dat team en je kan met dat super team je matches spelen.

3). Kies een team uit. Ga naar de edit. Maar alle stats van die spelers max. Met die team kan je exhibition matches spelen en een ML starten.

Opmerking. een voordeel bij 1) is. Alle spelers zijn nog bij zijn eigen club bij een exhibition match. Ook spelers die je heb geselecteerd in je costum team. Het is alleen aangepast in die ML file.

Opmerking. Een ML spelen met een van deze 3 opties zal waarschijnlijk vrij moeilijk gaan m.b.t. de funds die je hebt. Let daar op als je een ML wilt spelen.

Opmerking. Een cheat met oneindig veel ML punten is denk ik wel beschikbaar, maar ik ben nog niet op de hoogte. (Heb er zelf namelijk geen behoefte aan).
bedankt voor de tips :) appreciate it! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:52
hoeveel spelers mag je in je team hebben? oneindig?

Wat een goed spel zeg beter dan Fifa. en zeer verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
goosche schreef op zondag 13 januari 2008 @ 20:33:
hoeveel spelers mag je in je team hebben? oneindig?
11 :+

Je mag 32 spelers in je selectie hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ik heb er nu 40 *knip

[ Voor 54% gewijzigd door Crash op 15-01-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
*knip
Als ik 32 man in mijn selectie heb en iemand een contract aan wil bieden krijg ik de mededeling dat ik al 32 man heb.
Anders lees je even het boekje ofzo, daar heb je meer aan. *knip

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 15-01-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
*knip

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 15-01-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
[quote]Ofzoiets schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:08:
[...]

Dat licht volgens mij niet zo zeer aan je graka, want veel mensen waaronder ik (Geforce 7900GS) heb ik ook last van framesdrops. Je hebt wel patch 1.20 van konami? Niet dat het veel help maar misschien iets.

[...]

Toch wel vreemd en ik denk ook wel jammer, ik ben en blijf 100% pesfan maar kreeg bij deze release toch een beetje het idee dat ie te vroeg is uitgekomen... (pc & ps3) op de 360 draait ie wel zoals ie zou moeten draaien, maja wie heeft dan ook een 360 ;-) *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
In een Nationaal team mag je er geloof ik max. 23 spelers hebben.
In een Club team mag je max. 32 spelers hebben.

Waar heb je die 40 spelers bij elkaar weten te halen als ik vragen mag? Ik bedoel dan de Master League of bij de Edit mode enz. enz.?
deandoe schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 12:17:
[quote]Ofzoiets schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:08:
[...]

[...]

Toch wel vreemd en ik denk ook wel jammer, ik ben en blijf 100% pesfan maar kreeg bij deze release toch een beetje het idee dat ie te vroeg is uitgekomen... (pc & ps3) op de 360 draait ie wel zoals ie zou moeten draaien, maja wie heeft dan ook een 360 ;-) *zucht*
Oow, op de Xbox 360 draait hij ook niet altijd even goed (zie bijv. de reacties in dit topic). Ik ben het inderdaad met je eens dat het lijkt of Konami een half spel heeft afgeleverd. Naja, half is misschien wat hard, maar het zijn vele kleine foutjes/onvolmaaktheden in het spel: o.a. die framesdrops. Online is het volgens sommige nog steeds niet echt te doen. Ook na de patches. "Gelukkig" voor mij dat ik niet zo een online speler ben maar meer op het offline gedeelte concentreer. Waar ik me goed mee kan vermaken. Ik hoop dat Konami met de volgende PES wat minder (beste: geen) foutjes/onvolmaaktheden in het spel zitten. Maar ook ik blijf ook PESfan :), de Master League vind ik (nog steeds) geweldig. :)

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 15-01-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
Hallo

Ik heb de online modus aan de praat gekregen. Maar er zo snel mogelijk weer uit gegaan. Heb nu 4 games gespeelt. Alle 4 ontzettend dikke lag. Wat slecht zeg! Vreselijk dat ze zoiets op de markt durfen te zetten. Uiteraard heb ik de game gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Online is het inderdaad niet altijd je-van-het. Ik host meestal zelf een game, of ik connect met iemand uit Duitsland. Meestal valt de lag dan wel mee, hoewel soms zelfs bij drie streepjes het spel onspeelbaar is :'( Ik denk niet dat Konami hier nog wat aan zal doen, aangezien de feestdagen nu toch al achter de rug zijn... |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

ikbengoofy schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:42:
Hallo

Ik heb de online modus aan de praat gekregen. Maar er zo snel mogelijk weer uit gegaan. Heb nu 4 games gespeelt. Alle 4 ontzettend dikke lag. Wat slecht zeg! Vreselijk dat ze zoiets op de markt durfen te zetten. Uiteraard heb ik de game gepatcht.
speel jij op de ps3?

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
computer.

Edit. Even een vraagje. Ik heb zonet een game gespeelt Nederland - engeland En er viel mij 1 ding op.

Zowel sneijder,huntelaar,seedorf,robbe en de sar waren geblesseerd tijdens de game NA dat ik 3-0 voor stond. Hunterlaar en robbe werden geblesseerd door een tackel. Maar de andere 3 heb ik niks van gezien. Ze waren zomaar ineens geblesseerd. Uiteindelijk won hij met 5-3 omdat ik simpelweg geen goede spelers meer had en het ook (wederom) erger begint te laggen.

Kan dat zomaar? dat er spelers plots geblesseerd zijn?

[ Voor 96% gewijzigd door ikbengoofy op 17-01-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Vandaag ook maar weer is even gespeeld met mijn vaste pes buddy. Het was erg leuk, maar weer enorm wennen. Ik heb vanwege de aanhoudende problemen ook nog niet online gespeeld en single player puur vanwege tijdgebrek niet.
Vooraf Al een klein beetje team namen ge-edit en wat spelers verplaatst.
(oa Perez....ik zat nog te hopen dat Konami zijn overgang van ajax naar psv nog niet had verwerkt scheelt weer :P ) en liep daarbij tegen het volgende aan.

Met de vorige versies kwamen spelers als ze unregistered waren altijd wel ergens in een lijstje terecht. Bij psv bijvoorbeeld had ik kone en feher even weggehaald met het idee ze later bij de correcte teams te plaatsen. Ik heb echter geen spoor van beide heren meer kunnen vinden. Wellicht gaat het nog lukken via de nationale teams. Maar als iemand het weet dan hoor ik het graag.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
ikbengoofy schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:44:
computer.

Edit. Even een vraagje. Ik heb zonet een game gespeelt Nederland - engeland En er viel mij 1 ding op.

Zowel sneijder,huntelaar,seedorf,robbe en de sar waren geblesseerd tijdens de game NA dat ik 3-0 voor stond. Hunterlaar en robbe werden geblesseerd door een tackel. Maar de andere 3 heb ik niks van gezien. Ze waren zomaar ineens geblesseerd. Uiteindelijk won hij met 5-3 omdat ik simpelweg geen goede spelers meer had en het ook (wederom) erger begint te laggen.

Kan dat zomaar? dat er spelers plots geblesseerd zijn?
Hmmm, ik heb tot nu toe nog nooit iemand zomaar geblesseerd zien raken. Het kan wel zo dat spelers een tijdje nadat ze een tackle hebben gekregen geblesseerd kunnen raken. In het echt kunnen spelers zich wel eens (ernstig) verstappen, met andere woorden zichzelf blesseren, maar ik denk niet dat Konami zoiets heeft ingevoerd in PES 2008. Was het trouwens een offline of online wedstrijd? "en het ook (wederom) erger begint te laggen." Ik neem aan een online wedstrijd. Tja, daar zou cheaten nog wel eens sprake van kunnen zijn... maar ben ik niet zeker over omdat ik niet veel met de online modus bezig ben.
Sagat schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:09:
Vandaag ook maar weer is even gespeeld met mijn vaste pes buddy. Het was erg leuk, maar weer enorm wennen. Ik heb vanwege de aanhoudende problemen ook nog niet online gespeeld en single player puur vanwege tijdgebrek niet.
Vooraf Al een klein beetje team namen ge-edit en wat spelers verplaatst.
(oa Perez....ik zat nog te hopen dat Konami zijn overgang van ajax naar psv nog niet had verwerkt scheelt weer :P ) en liep daarbij tegen het volgende aan.

Met de vorige versies kwamen spelers als ze unregistered waren altijd wel ergens in een lijstje terecht. Bij psv bijvoorbeeld had ik kone en feher even weggehaald met het idee ze later bij de correcte teams te plaatsen. Ik heb echter geen spoor van beide heren meer kunnen vinden. Wellicht gaat het nog lukken via de nationale teams. Maar als iemand het weet dan hoor ik het graag.
Heb je al bij de groep "others" gekeken? Wat misschien ook kan helpen is het volgende: start een nieuwe ML > doe daar een "advanced search" > kijk daar bij zijn "clubflag" > ga uit deze ML (je hoeft hem niet op te slaan) > zoek de club (bij Edit) op waar hij terecht is gekomen.
Soms zit een speler niet bij een club omdat bij een ML niet alle club mee kunnen doen. Voor het bovenstaande nog eens uit (clubs worden namelijk random gekozen) en hoop dat zijn club er nu wel bij zit. Je zou ook alle clubs zelf kunnen kiezen en dan weet je dat je alle clubs op een gegeven moment hebben gehad.

Ik hoop dat dit misschien iets is wat je bedoeld, anders kan je altijd nog eens vragen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 19-01-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

thanks, maar dit is niet wat ik bedoelde. Het gaat puur om de edit mode van het hele spel. Niet van de master league.
Zo kan je dus zorgen dat het spel klopt en dat perez dus idd bij ajax speelt en niet bij psv. Als je in vorige versies dus een speler bij een club weghaalde dan kwam hij idd bij een aparte groep terecht. Maar die kan ik dus niet vinden. Ook niet bij others. Ik heb ook al even gegoogled maar kon het ook daar niet vinden.

Als ik er zelf achter kom laat ik het zeker weten.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 20-01-2008 11:39 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Sagat schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:39:
thanks, maar dit is niet wat ik bedoelde. Het gaat puur om de edit mode van het hele spel. Niet van de master league.
Zo kan je dus zorgen dat het spel klopt en dat perez dus idd bij ajax speelt en niet bij psv. Als je in vorige versies dus een speler bij een club weghaalde dan kwam hij idd bij een aparte groep terecht. Maar die kan ik dus niet vinden. Ook niet bij others. Ik heb ook al even gegoogled maar kon het ook daar niet vinden.

Als ik er zelf achter kom laat ik het zeker weten.
Ik was misschien wat onduidelijk in mijn eerdere post. Ik bedoelde eigenlijk met die Master League dat je daar je "verdwenen" speler misschien kan terugvinden. Misschien heb je bijvoorbeeld bepaalde spelers verplaatst naar andere clubs. Als dat zou zijn zou je door een nieuwe ML te starten deze spelers mogelijk terug kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
mmmm net windows vista geinstaleerd, een groot feest vooral nu pes niet meer werkt, clean install, directx 10 problemen zegt ie, ik snap r nix van.... toch maar weer terug naar xp... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
deandoe schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:01:
mmmm net windows vista geinstaleerd, een groot feest vooral nu pes niet meer werkt, clean install, directx 10 problemen zegt ie, ik snap r nix van.... toch maar weer terug naar xp... *zucht*
Hoe raar het misschien ook klink. Komani heeft PES 2008 niet gemaakt voor Vista. Officieel wordt Vista dus niet ge-support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook Vista, en PES draait zonder problemen hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ofzoiets schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:26:
[...]
Ik was misschien wat onduidelijk in mijn eerdere post. Ik bedoelde eigenlijk met die Master League dat je daar je "verdwenen" speler misschien kan terugvinden. Misschien heb je bijvoorbeeld bepaalde spelers verplaatst naar andere clubs. Als dat zou zijn zou je door een nieuwe ML te starten deze spelers mogelijk terug kunnen vinden.
Ik snap niet hoe ze via de masterleague dan weer te vinden zouden moeten zijn? En ik heb letterlijk de optie 'remove from tream' gebruikt. Even een voorbeeldje met jouw theorie:
Stel je voor dat je Ronaldo bij ac milaan zo verdwijderd, dan zou het wel heel bizar zijn als ie opeens bij Excelsior zou spelen toch? :P

Ik had trouwens ook nog ff Konami een snel mailtje gestuurd maar daar kreeg ik een antwoord in de stijl van 'we doen alleen technische storingen, geen game inhoudelijke vragen, kijk maar op fora en/of de handleiding'

I.i.g. nogmaals bedankt voor het meedenken. Ik ga na mijn vakantie wel reset data gebruiken en dan fijn alles van scratch editen. Gelukkig had ik nog niet zo heel veel gedaan (naast de eerder genoemde Kone, Perez en Feher, eigenlijk alleen maar Anelka naar Chelski, de naam van de orange arena aangepast en een paar britse cluppies van hun echte naam voorzien).

weet iemand trouwens nog een mooi pagina waar alle pes relevante transfers overzichtelijk staan? Ik pakte vroeger altijd een gamefaq van eddie chan, maar tot op heden staan er nog geen faqs voor pes2008.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-09 11:26
Hallo,

Mischien ligt het aan mij maar als ik online met Nederland wil spelen kan ik Ruud van Nistelrooy niet kiezen, hij staat er niet tussen.
Is het zo dat je hem werkelijk niet kan kiezen (wat mij heel vreemd lijkt) of ligt het probleem bij mij ?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen het spel uitkwam zat van Nistelrooy niet bij de selectie, dus vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
TetPr87 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 21:28:
Hallo,

Mischien ligt het aan mij maar als ik online met Nederland wil spelen kan ik Ruud van Nistelrooy niet kiezen, hij staat er niet tussen.
Is het zo dat je hem werkelijk niet kan kiezen (wat mij heel vreemd lijkt) of ligt het probleem bij mij ?

alvast bedankt.
Standaard zit Ruud niet bij de selectie van Nederland in pes2008 (ze lopen bij Konami beetje achter, Ruud is al weer tijdje terug in het Nederlands elftal). Misschien dat je online alleen maar met de standaard selectie kan spelen?

[edit]
Das even precies op hetzelfde moment :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Morgoth op 26-01-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:02:
[...]

Ik snap niet hoe ze via de masterleague dan weer te vinden zouden moeten zijn? En ik heb letterlijk de optie 'remove from tream' gebruikt. Even een voorbeeldje met jouw theorie:
Stel je voor dat je Ronaldo bij ac milaan zo verdwijderd, dan zou het wel heel bizar zijn als ie opeens bij Excelsior zou spelen toch? :P
Oow, ik wist niet dat er een "remove from team" actie was. Dan zou het inderdaad gek zijn als die speler bij een andere club plotseling zou zijn. :P :)
I.i.g. nogmaals bedankt voor het meedenken.

[...]
Graag gedaan hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
Zojuist de game gepatched naar 1.20. Online is nog steeds een enorm drama! Eerlijk gezegd zie ik amper verschil met de vorige patch. Vind het wel erg jammer, heb dit jaar pes eigenlijk speciaal gekocht voor online, en dan is het zo dramatisch slecht, bah.

Zal volgende keer eerst de recensies afwachten voordat ik weer euro's over de balk gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:19
Gister mijn PS3 versie ook gepatched naar versie 1.20.
Moet zeggen dat ik offline wel een en ander aan verschil merk, lijkt allemaal net wat vlotter en soepeler te draaien dan 1.10.

Kan aan mij liggen want ik ben nogal zeurderig qua framerates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Heb weer eens een tijdje de ML van PES 2008 gespeeld en ik zie toch wel een goede balans soms. Misschien omdat ik er eerst niet zo op lette, maar nu merk ik toch echt wel dat ik tegen ploegen die hoger staan in de league ik het wat moeilijker dan degene die wat lager in de league staan (maar dat is natuurlijk niet altijd zo.. :P). Ook heb ik wel eens een wedstrijd waarbij het lang 0-0 blijft, wat ik ook als prettig ervaar. Het is ook in het echt namelijk niet altijd zo makkelijk. Ik hou persoonlijk wel van een wedstrijd waar beide ploegen veel kansen maken maar waar niet veel mee wordt gescoord. En als ik dan het winnende doelpunt maak in de 85+ ste minuut dan is dat een geweldig gevoel. :) Verder heb ik een hoop goede spelers kunnen aantrekken voor de toekomst dus het beloofd wat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort in SPV...

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Wat heeft die patch precies gedaan (PS3 versie)?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
P.E.No.1 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:09:
Wat heeft die patch precies gedaan (PS3 versie)?
Volgens mij is het merendeels performance improvement voor mensen met een SD tv. Ik heb ook een "normale" tv en heb wel gemerkt dat het een heel stuk soepeler draait.

Online is het soms nog steeds 1 groot drama, gister nog een potje gespeeld en de bal verscheen overal op het veld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Nippletwister schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:21:
[...]

Volgens mij is het merendeels performance improvement voor mensen met een SD tv. Ik heb ook een "normale" tv en heb wel gemerkt dat het een heel stuk soepeler draait.

Online is het soms nog steeds 1 groot drama, gister nog een potje gespeeld en de bal verscheen overal op het veld :X
Dat bedoel ik. Ik speelde een potje online (na de Update) met een kameraad maar het was lag lag lag. Vet irritant. :( Als Konami daar nou ook even naar kijkt. Ik snap het niet. Zo moeilijk is het toch niet om een fatsoenlijke onlinemode te bouwen? Waarom kan je niet via directe verbinding (ip-ip)? Volgens mij zou dat enorm schelen...

pffff ik snap niet dat ze hiermee weg komen 8)7

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En niet zomaar kicken :/

[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..en het boekje lezen.

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 05-02-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:15:
en hoe doeje een snelle vrije trap, mooie bewegingen meer man in muur plaatsen en een swalbe??
Boekje, boekje, boekje en... boekje :o :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat vind ik niet meer kan je het me niet gwn vertellen?
heb al gevonden hoe je schalbe doet

schwalbe: R1 + L1 + L2
muur: ???
snelle vrije trap: ???
Bewegingen: ???

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 23:12:
Ik heb me vandaag bezig gehouden om stuff te veranderen (balls, boots , faces,...) nu als ik dit allemaal gedaan heb heb ik dan een cv_0 op men bureaublad staan (dat is normaal he) maar iedere keer als ik die dan in men map zet c:/... dan zijn alle aanpassingen terug weg hoe komt dit?
Voor technische vragen/problemen kan je beter hier zijn.

Edit: je zou ook in de startpost even kunnen kijken bij Downloads > Patches voor de volledige game.
/edit
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:40:
dat vind ik niet meer kan je het me niet gwn vertellen?
heb al gevonden hoe je schalbe doet

schwalbe: R1 + L1 + L2
muur: ???
snelle vrije trap: ???
Bewegingen: ???
Muur: L2 + D-pad pijl omhoog of D-pad pijl naar beneden
Snelle vrije trap: hier is niet een speciale knop voor. Als je speler naar de bal loopt en op de grond stil legt dan moet je gewoon een richting kiezen en de pass-knop drukken voor een directe/snelle vrije trap.
En wat bedoel je precies met bewegingen?

[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 05-02-2008 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FKuyt_MixPatch_v3 die heb ik gedownload van gaming acces download zone. kan me niemand uitleggen hoe ik die moet installeren?? gelieve in nederlands :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoe verhoudt deze PES zich nu tot de voorgaande? Speel nog steeds de vorige versie namelijk. Is het echt een verbetering de nieuwe? Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige delen en belangerijker hoe werkt het inpraktijk?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
lees het topic door zou ik zeggen...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Postius schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:32:
Hoe verhoudt deze PES zich nu tot de voorgaande? Speel nog steeds de vorige versie namelijk. Is het echt een verbetering de nieuwe? Wat is er veranderd ten opzichte van de vorige delen en belangerijker hoe werkt het inpraktijk?
Hier in de topicstart staan een aantal reviews voor uitgebreide info en indrukken, (inclusief die van mij :)). Je kan natuurlijk ook nog googlen naar reviews en ook dit en het vorige deel van het topic doornemen.

Maar in het kort mijn mening:
T.o.v. het vorige deel zijn er een heel wat kleine aanpassingen aangebracht, die het spel weer net iets beter maakt, maar er zijn een aantal veranderingen die het spel minder maken. Grafisch is het een stap vooruitgegaan, alhoewel het nog wel beter kan. De positieve aanpassingen wegen net iets zwaarder dan de negatieve punten voor mij, dus is het voor mij wel een verbetering t.o.v. het vorige deel.

Wel even om rekening mee te houden: online werkt niet altijd even goed (lees: geregeld is het gewoon niet te spelen). Ik heb hier minder last van omdat ik niet zo vaak online speel.

[ Voor 13% gewijzigd door Regeneration op 06-02-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
ik las laatst dat iemand Ronald Koeman heeft gekregen maar hoe krijg je hem? Komt batistota ook voor in dit spel? Kunnen nog meer namen noemen die kan vrijspelen en hoe je ze moet vrijspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, ik heb PES2008 gekocht vanwege de online functie voor de PC. Eerst viel het zwaar tegen, met de patch was het nog wel te doen. Maar net heb ik toch wel het dieptepunt bereikt, een cheater. Hij had ongeveer 800 punten en ik iets in de 500 dus vond het al raar dat hij accepte maar de manier waarop hij cheate was heel raar. Het was een 10min potje maar de tijd leek wel 2 minuten te zijn in totaal, het klokje ging ook als een dolle. Hierdoor konden zijn spelers supersnel bewegen maar die van mij heel langzaam. Dus hij tikte ze 1 voor 1 erin tot 4 - 0. Toen dacht ik, laat ik het toch maar proberen, dus maakte de 4 - 1 omdat hij mij ook moeilijker kon pakken. Maar toen ging hij gewoon tijd rekken door gewoon in balbezit te blijven, zo sneu.

Echt, ik hoop niet dat het nu stikt van de cheaters want dan is het echt weggegooid geld geweest maar mijn vraag is eigenlijk hoe ik dit bericht aan Konami? Misschien kunnen ze er iets aan doen als er nog een patch uitkomt (als die al komt). Want het spel wordt er niet leuker op ...

edit: Owja, zijn naam was: Torreto
be aware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 'set formation'-menu kan een 'game plan a' en 'game plan b' ingesteld worden.
Hoe kan in de wedstrijd geschakeld worden tussen a en b?

Als ik zin heb, zet ik de mate van verdedigen van het middenveld op 'low' ipv het standaard 'medium' (oid). Kan dit ook opgeslagen worden? 'Stock data' slaat alleen formatie op, geloof ik.

Betreft ps2-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:47:
In 'set formation'-menu kan een 'game plan a' en 'game plan b' ingesteld worden.
Hoe kan in de wedstrijd geschakeld worden tussen a en b?
Die kun je gebruiken met het inschakelen van een tactiek (L2+driehoekje/rondje/vierkantje/kruisje). Je moet dan dus een combinatie toewijzen aan een gameplan.
Als ik zin heb, zet ik de mate van verdedigen van het middenveld op 'low' ipv het standaard 'medium' (oid). Kan dit ook opgeslagen worden? 'Stock data' slaat alleen formatie op, geloof ik.

Betreft ps2-versie.
Bij het opslaan van een formatie (op de pc in ieder geval) wordt niet alleen de opstelling opgeslagen, maar ook alle andere tactische instellingen.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedanks voor PromoX.

Wie laat Crouch in de basis staan als met Engeland gespeeld wordt?
Misschien handig als je veel werkt met het voorzetten van de bal en corners, maar Crouch is ultra traag aan de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
goosche schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:42:
ik las laatst dat iemand Ronald Koeman heeft gekregen maar hoe krijg je hem? Komt batistota ook voor in dit spel? Kunnen nog meer namen noemen die kan vrijspelen en hoe je ze moet vrijspelen.
Ronald Koeman zit in de Classic team van Nederland. Die kan je unlocken door de "World Cup"-cup te winnen met (de gewone) Nederland. Welke andere "Classic teams" je kan unlocken kan je zien door naar Gallery > Track Record > Classic Teams te gaan. Of je Batistota ook kan unlocken weet ik niet misschien dat je even zelf kan kijken bij Gallery > Track Record > Classic Players.

Ik weet het online loopt soms al niet lekker kom je ook nog eens cheaters tegen. Niet heel motiverend om nog online te spelen. De online modus is echt wel een (grote?) minpunt van PES 2008, terwijl het zo leuk had kunnen worden...

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:02:
Bedanks voor PromoX.

Wie laat Crouch in de basis staan als met Engeland gespeeld wordt?
Misschien handig als je veel werkt met het voorzetten van de bal en corners, maar Crouch is ultra traag aan de bal.
Ik speel het liefst een lange (> 185cm), kopsterke en goed schietende spits. Crouch is dan wel niet de beste maar voldoet wel aan mijn criteria. Alhoewel als al zijn stats met 5 zouden toenemen het een stuk beter uit zou zien. Ik vind hem persoonlijk een beetje ondergewaardeerd, maar goed wie ben ik. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Regeneration op 07-02-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 23:02:
[...]

Ik had trouwens ook nog ff Konami een snel mailtje gestuurd maar daar kreeg ik een antwoord in de stijl van 'we doen alleen technische storingen, geen game inhoudelijke vragen, kijk maar op fora en/of de handleiding'

I.i.g. nogmaals bedankt voor het meedenken. Ik ga na mijn vakantie wel reset data gebruiken en dan fijn alles van scratch editen. Gelukkig had ik nog niet zo heel veel gedaan (naast de eerder genoemde Kone, Perez en Feher, eigenlijk alleen maar Anelka naar Chelski, de naam van de orange arena aangepast en een paar britse cluppies van hun echte naam voorzien).

weet iemand trouwens nog een mooi pagina waar alle pes relevante transfers overzichtelijk staan? Ik pakte vroeger altijd een gamefaq van eddie chan, maar tot op heden staan er nog geen faqs voor pes2008.
Heb ook even geprobeerd om spelers te verwijderen en vond daarbij het volgende:
Als je een speler verwijderd staat er "Removed to Unregestrated". Ik heb ze terug weten te krijgen door naar Edit > Teams > Regestrated Player > "naar de club waar je een speler wilt toevoegen" > + Add > Others > Un Belonging > hier ergens staat dan je speler, meestal onderaan, een enkele keer zat een speler willekeurig in de lijst. Misschien dat je ze zo terug kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 18:43:
Omg, ik heb PES2008 gekocht vanwege de online functie voor de PC. Eerst viel het zwaar tegen, met de patch was het nog wel te doen. Maar net heb ik toch wel het dieptepunt bereikt, een cheater. Hij had ongeveer 800 punten en ik iets in de 500 dus vond het al raar dat hij accepte maar de manier waarop hij cheate was heel raar. Het was een 10min potje maar de tijd leek wel 2 minuten te zijn in totaal, het klokje ging ook als een dolle. Hierdoor konden zijn spelers supersnel bewegen maar die van mij heel langzaam. Dus hij tikte ze 1 voor 1 erin tot 4 - 0. Toen dacht ik, laat ik het toch maar proberen, dus maakte de 4 - 1 omdat hij mij ook moeilijker kon pakken. Maar toen ging hij gewoon tijd rekken door gewoon in balbezit te blijven, zo sneu.

Echt, ik hoop niet dat het nu stikt van de cheaters want dan is het echt weggegooid geld geweest maar mijn vraag is eigenlijk hoe ik dit bericht aan Konami? Misschien kunnen ze er iets aan doen als er nog een patch uitkomt (als die al komt). Want het spel wordt er niet leuker op ...

edit: Owja, zijn naam was: Torreto
be aware
Volgens mij heb ik dat 1x meegemaakt, weet alleen niet hoe ie toen heette. Had gister wel iemand die enorm lagde (Ballermann11), ook al had ie 3 streepjes en was het een Duitser. Op het eind kwam ik er totaal niet meer aan te pas, hij had gewoon vrije doortocht, terwijl ie mij wel van de bal wist te krijgen. Ik weet niet of dit een cheat was, of dat ie express aan het uploaden was of dat het gewoon pech was.

Wel kan ik zeggen dat ik amper met cheaters te maken heb gehad, voor zover ik weet na 250+ potjes online met PES 2008 en 400+ potjes met PES 6. Bij 8 vd 10 potjes valt de lag ook mee, wel vaak 1 of 2x per wedstrijd dat de bal+verdediger 'warped' en opeens 1 a 2 meter verder is.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik weet niet of dit tot de topicwarning behoort maar ik vraag het toch maar even stiekem, want een speciaal topic in Vragen en Problemen lijkt mij wat overbodig :P

De demo draait hier bij mij hopeloos. Zowel op high, medium, low en in alle reoluties. Overal komt vertraging als er meer dan 5-6 spelers in beeld zijn. Nu kan ik de demo wel een beetje spelen en kan wel zeggen dat het goed voelt. De recensies zijn ook goed dus het lijkt mij een tof spel. Nu is mijn vraag of de gepatchte complete versie beter draait dan de demoversie? Ik heb de nieuwste drivers. Ik speel op een p4 2.8ghz, 1024mb, 6800gt, lijk mij genoeg om vloeiend op medium te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Deruxian schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:51:
Ik weet niet of dit tot de topicwarning behoort maar ik vraag het toch maar even stiekem, want een speciaal topic in Vragen en Problemen lijkt mij wat overbodig :P

De demo draait hier bij mij hopeloos. Zowel op high, medium, low en in alle reoluties. Overal komt vertraging als er meer dan 5-6 spelers in beeld zijn. Nu kan ik de demo wel een beetje spelen en kan wel zeggen dat het goed voelt. De recensies zijn ook goed dus het lijkt mij een tof spel. Nu is mijn vraag of de gepatchte complete versie beter draait dan de demoversie? Ik heb de nieuwste drivers. Ik speel op een p4 2.8ghz, 1024mb, 6800gt, lijk mij genoeg om vloeiend op medium te spelen.
Ik weet ook niet zeker of je dit zou mogen posten, maar ik zal je toch even op weg helpen. :)

Heb je het volgende geprobeerd of gedaan. Heb je "Use frame skipping" en
"Wait for Vsync" aangevinkt in de settings? Heb je misschien bij je graka drivers de V-sync uitgezet? Draai je programma's op de achtergrond?

Je specs zien niet heel super (geen offence hoor), maar dat zou het spel wel op medium moeten kunnen draaien of in ieder geval low, wat dus ook niet gaat. Verder over de patches, volgens velen heeft het niet in alle gevallen alles opgelost. Vooral bij de PS3 en Xbox versie is de lag zelf offline nog aanwezig...

offtopic:
Volgens mij kan je toch voor de (eventuele) volgende keer ook voor dit soort vragen een nieuw topic te open in Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Regeneration op 08-02-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coeluh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-09 17:24
Ik vind het nog steeds jammer dat je niet direct ip kan doen zoals bij fifa. Zijn hier geen mods voor of iets dergelijks dat het wel kan?

Of tenminste op je lan?

[ Voor 8% gewijzigd door Coeluh op 09-02-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Coeluh schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:22:
Ik vind het nog steeds jammer dat je niet direct ip kan doen zoals bij fifa. Zijn hier geen mods voor of iets dergelijks dat het wel kan?

Of tenminste op je lan?
Hamachi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
heb pes 2008 voor op xbox. ben bezig om alle teams te verslaan (Via leages)
ben met een vriend bezig geweest om de spaanse divisie te heersen. alle teams verslagen (inclusief eigen team) maar krijg geen achievement. komt dit omdat we met zn 2en tegen cpu hebben gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
legolas82 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 13:25:
heb pes 2008 voor op xbox. ben bezig om alle teams te verslaan (Via leages)
ben met een vriend bezig geweest om de spaanse divisie te heersen. alle teams verslagen (inclusief eigen team) maar krijg geen achievement. komt dit omdat we met zn 2en tegen cpu hebben gespeeld?
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar weet je zeker dat ja alle teams hebt verslagen? Het lijkt me dat je ook met zijn tweeën de achievement kan krijgen, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:37
ja, heb zeker weten alle teams verslagen... kan ook foutje in spel zijn ofzo..

Verwijderd

In het formatie-menu kan "attack" ingesteld worden. De attack kan in meerdere directies aangegeven worden en betekent, naar mijn idee, dat dit de richting is waar een speler zich heen begeeft op het moment dat een aanval opgezet wordt, of dat er sprake is van balbezit op de helft van de tegenstander.
Wat betekent het om het Attack-pijltje richting eigen doel te laten wijzen?

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:59:
In het formatie-menu kan "attack" ingesteld worden. De attack kan in meerdere directies aangegeven worden en betekent, naar mijn idee, dat dit de richting is waar een speler zich heen begeeft op het moment dat een aanval opgezet wordt, of dat er sprake is van balbezit op de helft van de tegenstander.
Wat betekent het om het Attack-pijltje richting eigen doel te laten wijzen?
Als je bezig bent met opbouwen/aanvallen zullen zulke spelers in die richting gaan lopen. Pijltje naar voren kun je zien als bv diep gaan, en naar achter als terug laten zakken. Niet te veel pijltjes gebruiken anders kan het nogal chaotisch worden. Vleugelspelers pijltje naar voren geven is nuttig, maar als ze erg lage stamina hebben zijn ze wel eerder rood.

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deandoe
Als ik winamp aanzet voor ik ga spelen begint de muziek constant te haperen/stotteren, is dit een algemeen probleem? Of ligt het aan de systeemeisen van de betreffende pc?

Athlon 3000+
2 Gig Arbeidsgeheugen
Ati Radeon 9800 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
legolas82 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:03:
ja, heb zeker weten alle teams verslagen... kan ook foutje in spel zijn ofzo..
Zou kunnen. Ik heb die league nog niet gespeeld dus kan mijn ervaring nog niet met je delen...

deandoe schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 00:47:
Als ik winamp aanzet voor ik ga spelen begint de muziek constant te haperen/stotteren, is dit een algemeen probleem? Of ligt het aan de systeemeisen van de betreffende pc?

Athlon 3000+
2 Gig Arbeidsgeheugen
Ati Radeon 9800 Pro
Hier staan de systeemeisen voor de PC. Zoals je ziet heb je niet bijster goede specs... Het zou best aan je systeem dus kunnen liggen. Even een vraagje: loop het spel wel soepel? Het zou best aan kunnen zijn dat je processor de bottleneck is.
Als ik zo af en toe muziek (realplayer) op de achtergrond laat lopen heb ik geen problemen i.c.m. PES.
Core 2 Duo: E6400
2Gig RAM
Geforce 7900GS

[ Voor 22% gewijzigd door Regeneration op 15-02-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog zoiets, zit je online te spelen tegen een goed iemand (750punten). Waar je enige professionaliteit mag van verwachten. Sta je (verdiend) 3-0 voor in de 40ste minuut, disconnect dat mietje. Denk je, ach, dan maar 3-0 gewonnen. NEE DUS! Heeft hij dus keihard met 3-0 gewonnen terwijl HIJ disconnecte! Online kennen ze echt geen fairplay, zo sneu. Ook dat trucje dat je even op START ramt voordat je uittrapt met de keeper zodat ik niet bij zijn verdediger kan staan, zo sneu. Dit soort mensen spelen waarschijnlijk nooit toernooien en hebben geen vrienden want ze zijn echt zielig.

Zo, even mijn hart gelucht. Dat is tot nu toe wel de meest irritante bug, dat je tegenstander disconnect en dat jij dan hebt verloren, zo tergend.

Ik heb bijna zin om een schandpaal te starten voor dit soort Pro Evo spelers. Who's with me?
(ik krijg het idee dat er weinig online-spelers hier zitten)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer normaal of reageer niet.

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 16-02-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 01:37:
Nog zoiets, zit je online te spelen tegen een goed iemand (750punten). Waar je enige professionaliteit mag van verwachten. Sta je (verdiend) 3-0 voor in de 40ste minuut, disconnect dat mietje. Denk je, ach, dan maar 3-0 gewonnen. NEE DUS! Heeft hij dus keihard met 3-0 gewonnen terwijl HIJ disconnecte! Online kennen ze echt geen fairplay, zo sneu. Ook dat trucje dat je even op START ramt voordat je uittrapt met de keeper zodat ik niet bij zijn verdediger kan staan, zo sneu. Dit soort mensen spelen waarschijnlijk nooit toernooien en hebben geen vrienden want ze zijn echt zielig.

Zo, even mijn hart gelucht. Dat is tot nu toe wel de meest irritante bug, dat je tegenstander disconnect en dat jij dan hebt verloren, zo tergend.

Ik heb bijna zin om een schandpaal te starten voor dit soort Pro Evo spelers. Who's with me?
(ik krijg het idee dat er weinig online-spelers hier zitten)
Ik vind PES een geniaal spel behalve het online gedeelte. Dit is een dusdanig drama dat ik er echt niet de moeite voor ga nemen om het online te spelen. 1 op de 2 keer heb ik met dikke lag te maken en teleporteert de bal over het veld.

Ik hou het lekker bij offline en Master League. Hopelijk weet Konami het in de toekomst wel beter voor elkaar te krijgen om online potjes te spelen zonder lag want dan is het natuurlijk erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
deandoe schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 00:47:

Athlon 3000+
2 Gig Arbeidsgeheugen
Ati Radeon 9800 Pro
Dit heeft echt te maken met je huidige hardware, dit is gewoon niet voldoende meer om Winamp + PES 2008 soepel te laten draaien...
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!