[Multi] Pro Evolution Soccer 2008 - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 53.447 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:38
Ben benieuwd of Berbatov niet meer 58 is na het installeren van deze patch.. ;)

Overigens, om in te haken op het verhaal dat hiervoor stond over de CPU die soms alle ballen pakt: daar kan ik ook mega-gefrustreerd van raken. Dan maak je een prachtige tackle op de bal, tegenstander valt, bal rolt weg, en juist op DAT moment doe je er 3 keer zo lang over om op te staan.

Ook lijkt het dat wanneer de tegenstander met 3-1 achterin staat (3 van mij tegen 1 verdediger van hem) het uitverdedigen hopeloos is. OPEENS maaien mijn spelers over de bal, schoppen hem tegen iemand aan, verliest Stam een kopduel van Bouaouzan etc ect.

Maarja, nu dat mn eerste gamepad kapot is heb ik niet zo veel zin om met een nieuwe te gaan gooien. Misschien dat ik die oude weer in elkaar zet om daar mee te gaan gooien op dit soort momenten :)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik zie in de topicstart nog geen links naar patches (Wolf Furry Patch had ik altijd voor PES4, 5 en 6).

Ik erger me dood aan slecht lijkende gezichten en nepnamen.
Iemand enig idee wanneer we deze kunnen verwachten?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Waar speel je het op? Op de PC is al lang een namen patch uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239515

neem hier eens een kijkje.

Evo-Web Forums

Daar staat van alles over pes. Veel patches en mods etc.. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
PC, ja.

Roept u maar, welke? Hij stond niet in de downloads sectie in de topicstart.

Nu nog een patch om de gezichten enigszins te laten lijken. Vind de meeste echt slecht, behalve de markante (karikaturen als Van der Sar, Ronaldinho enzo).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:41
cheiron schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:31:

[...]

Ook lijkt het dat wanneer de tegenstander met 3-1 achterin staat (3 van mij tegen 1 verdediger van hem) het uitverdedigen hopeloos is. OPEENS maaien mijn spelers over de bal, schoppen hem tegen iemand aan, verliest Stam een kopduel van Bouaouzan etc ect.

[...]
Ik denk dat dit te maken heeft met het metertje bij de spelernaam (dat ding wat van blauw tot rood kan oplopen). Dit geeft volgens mij de inzet/alertheid van de spelers weer. Wat ik altijd merk is dat het balkje van mij op blauw gaat als de tegenstander achterstaat aan het einde van de wedstrijd en dat hij dan juist naar rood gaat bij de tegenstander. Als er maar 1 doelpunt verschil is, zet ik hem meestal hoger door LB + R1 in te drukken. Je zal duidelijk een verschil merken hoe de spelers reageren en aanvoelen (althans dat heb ik wel ;) ), want op blauw reageren ze echt als zoutzakken.

Het aanpassen van de alertheid is ook een goede tip als je een counter mogelijkheid krijgt, door je spelers korte tijd op rood te zetten, zal het makkelijker zijn om te scoren. Pas wel op dat je hem op tijd weer terugzet, want het kan wel stamina vreten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-05 22:10
Globkul schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:39:
[...]

Ik denk dat dit te maken heeft met het metertje bij de spelernaam (dat ding wat van blauw tot rood kan oplopen). Dit geeft volgens mij de inzet/alertheid van de spelers weer. Wat ik altijd merk is dat het balkje van mij op blauw gaat als de tegenstander achterstaat aan het einde van de wedstrijd en dat hij dan juist naar rood gaat bij de tegenstander. Als er maar 1 doelpunt verschil is, zet ik hem meestal hoger door LB + R1 in te drukken. Je zal duidelijk een verschil merken hoe de spelers reageren en aanvoelen (althans dat heb ik wel ;) ), want op blauw reageren ze echt als zoutzakken.
Volgens mij is dat balkje de mentaliteit van je gehele team, van zeer verdedigend tot all-out-attack... geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:18

Polycom

Poes van goud

HendrikN schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:30:
[...]

Volgens mij is dat balkje de mentaliteit van je gehele team, van zeer verdedigend tot all-out-attack... geloof ik
Streepje omhoog bekend aanvallend, streepje naar beneden betekend verdedigend. Je kan dat tijdens de wedstrijd aanpassen als je een speler heb geselecteerd. Zo kan je bijvoorbeeld in de laatste 5 minuten met 2 extra spitsen spelen (bijvoorbeeld je LB of RB) Leuk als je scoort met je LB in de extra tijd

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

vraagje, zit er bij PES 2008 op de Wii die nog uitkomt ook een soort carriere mode, en kun je online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 15:40

amahusu

taking over the world!

is daar al dan iets over bekend dan? Ik heb er ooit een filmpje over gezien, verder is alles nog in nevelen gehuld. Een releasedatum voor de wii zou al prachtig zijn ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain Pervert schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:28:
PC, ja.

Roept u maar, welke? Hij stond niet in de downloads sectie in de topicstart.

Nu nog een patch om de gezichten enigszins te laten lijken. Vind de meeste echt slecht, behalve de markante (karikaturen als Van der Sar, Ronaldinho enzo).
Ik zei: neem eens een kijkje op die evo-web forums! Daar staat het vol met patches enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Globkul schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:39:
[...]

Ik denk dat dit te maken heeft met het metertje bij de spelernaam (dat ding wat van blauw tot rood kan oplopen). Dit geeft volgens mij de inzet/alertheid van de spelers weer. Wat ik altijd merk is dat het balkje van mij op blauw gaat als de tegenstander achterstaat aan het einde van de wedstrijd en dat hij dan juist naar rood gaat bij de tegenstander. Als er maar 1 doelpunt verschil is, zet ik hem meestal hoger door LB + R1 in te drukken.
Die pas ik altijd handmatig aan, dus dat is geen variabele. Het kan natuurlijk ook een kwestie van gevoel zijn hoor..
Overigens dacht ik dat die meter was voor de mate van aanvallendheid?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Anoniem: 214579 schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:44:
vraagje, zit er bij PES 2008 op de Wii die nog uitkomt ook een soort carriere mode, en kun je online?
Er is zoals amahusu ook al zegt er is nog niet zo veel bekend op het moment. In de startpost heb ik wel een filmpje staan over hoe de besturing zal werken.

Om even alle onduidelijkheden weg te nemen. In de guide staat het volgende:
Rood = All-out attack
Oranje = Attacking
Geel = Balanced
Groen = Defensive
Blauw = All-out Defence

Als je de 'Attack/Defence Level setting' (zoals ze hem in de guide noemen), op rood zet zal heel je team wat naar voren opschuiven om een doelpunt proberen te maken. Je SB's zullen zelfs vaker naar voren komen, maar ook je hele team staat wat meer op de helft van de tegenstanders. En met op 'blauw' zal je hele team dus wat meer verdedigend spelen en vleugelspelers/vleugelverdedigers minder naar voren rushen. Verder wordt de Attack/Defence Level setting' van de tegenstanders als 'blijheid' van de tegenstander m.b.t. de scorestand aangegeven, wat ik persoonlijk best wel goed (en ook grappig) verwoord vind :). Als de setting meer op verdedigend zit is de tegenstander 'blij' en als de setting meer aanvallend is, is de tegenstander 'niet blij'.

Verder heb ik na even zoeken een superpatch gevonden. En wel deze site. De nieuwste patch is superpatch 1.0, maar... daar moet voor worden betaald. Maar (als troost?) hoeft voor de oude versie de superpatch 0.6 niet te worden betaald.:) (Of als je zelfs superpatch 0.5 wil kan dat ook) Verder is er ook nog een losse ballenpatch beschikbaar en een losse namenfix beschikbaar. Voor ieder wat wils dus.

A.U.B hier niet met links komen waar je "gratis" de superpatch 1.0 kan downloaden. Dat vinden de makers van de patch niet leuk. Ik heb op andere fora gelezen dat de makers contact heeft opgenomen met de eigenaren/beheerders van de site waar dergelijke links stonden en het daar laten verwijderen. Bovendien is het gewoon illegaal. Niet doen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ofzoiets schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:50:
[...]

A.U.B hier niet met links komen waar je "gratis" de superpatch 1.0 kan downloaden. Dat vinden de makers van de patch niet leuk. Ik heb op andere fora gelezen dat de makers contact heeft opgenomen met de eigenaren/beheerders van de site waar dergelijke links stonden en het daar laten verwijderen. Bovendien is het gewoon illegaal. Niet doen dus. :)
Wtf, een patch waar je voor betalen moet?
Daar krijg ik best wel jeuk van.
Tuurlijk stoppen de makers daarvan veel vrijetijd in het maken van die patch maar ik vraag me af in hoeverre het legaal is geld te verdienen aan custom content voor een game waar je niet aan gewerkt hebt en/of de rechten niet hebt voor de custom content.
Dat ik me moet registreren om custom content te kunnen downloaden en ik zelf kan bepalen of ik daar een gift voor voor heb is hoe het hoort te werken imo.

Vorig jaar nog moesten bepaalde patches nog ofline omdat PES gewoonweg de rechten niet had voor namen,shirts e.d.
Kortom, het lijkt me dat makers van die patch geld verdienen over de ruggen van de licentiehouders en dus zijn die patches illegaal.

Mss een beetje een dubbele moraal maar voorheen was custom content ook over de ruggen van licentiehouders maar werd er niet aan verdiend en dat is mijn punt.

Overigens heb ik geen idee over welke patch het gaat en wat er veranderd is.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:02:
[...]

Wtf, een patch waar je voor betalen moet?
Daar krijg ik best wel jeuk van.
Tuurlijk stoppen de makers daarvan veel vrijetijd in het maken van die patch maar ik vraag me af in hoeverre het legaal is geld te verdienen aan custom content voor een game waar je niet aan gewerkt hebt en/of de rechten niet hebt voor de custom content.
Dat ik me moet registreren om custom content te kunnen downloaden en ik zelf kan bepalen of ik daar een gift voor voor heb is hoe het hoort te werken imo.

Vorig jaar nog moesten bepaalde patches nog ofline omdat PES gewoonweg de rechten niet had voor namen,shirts e.d.
Kortom, het lijkt me dat makers van die patch geld verdienen over de ruggen van de licentiehouders en dus zijn die patches illegaal.

Mss een beetje een dubbele moraal maar voorheen was custom content ook over de ruggen van licentiehouders maar werd er niet aan verdiend en dat is mijn punt.

Overigens heb ik geen idee over welke patch het gaat en wat er veranderd is.
toon volledige bericht
Het is niet zo dat ik vind dat ze gelijk hebben, maar als zij 'fout' zijn moeten wij niet ook massaal (ook) 'fout' gaan doen om manieren te vinden om het bedrag te omzeilen. Het ook niet zo dat je per sé die superpatch moet downloaden enzo. Je kan bijvoorbeeld ook wel 0.6 superpatch downloaden. En volgens mij heeft ook wel een heel groot deel van de bevolking wel iets illegaal gedownload, dus zouden ze ook wel dit kunnen omzeilen, echter het moet hier niet besproken worden. Ze willen het niet dus dan niet. Maar dit wordt wel een beetje offtopic, niet? :)

Ik heb trouwens een poll gemaakt in de TS: dus allemaal stemmen! :P ;) (Ik had het net over offtopic, toch...? :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Ofzoiets schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:50:
[...]

Om even alle onduidelijkheden weg te nemen. In de guide staat het volgende:
Rood = All-out attack
Oranje = Attacking
Geel = Balanced
Groen = Defensive
Blauw = All-out Defence

Als je de 'Attack/Defence Level setting' (zoals ze hem in de guide noemen), op rood zet zal heel je team wat naar voren opschuiven om een doelpunt proberen te maken. Je SB's zullen zelfs vaker naar voren komen, maar ook je hele team staat wat meer op de helft van de tegenstanders. En met op 'blauw' zal je hele team dus wat meer verdedigend spelen en vleugelspelers/vleugelverdedigers minder naar voren rushen. Verder wordt de Attack/Defence Level setting' van de tegenstanders als 'blijheid' van de tegenstander m.b.t. de scorestand aangegeven, wat ik persoonlijk best wel goed (en ook grappig) verwoord vind :). Als de setting meer op verdedigend zit is de tegenstander 'blij' en als de setting meer aanvallend is, is de tegenstander 'niet blij'.

[...]
toon volledige bericht
Je hebt helemaal gelijk, excuus voor het de onduidelijkheid. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik heb geen enkel verschil in de offline game gevonden na patch 1.2 Ik begin zelfs een beetje te twijfelen of de patch wel oed is doorgekomen ondanks de "installation complete" melding. Geeft PES nog ergens de huidige versie weer?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 17:05
cheiron schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:04:
Ik heb geen enkel verschil in de offline game gevonden na patch 1.2 Ik begin zelfs een beetje te twijfelen of de patch wel oed is doorgekomen ondanks de "installation complete" melding. Geeft PES nog ergens de huidige versie weer?
Dat had ik ook, hij was bij mij ineens klaar? Kon ook geen huidige versie nr vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Na 1 maand PES te hebben gespeeld ben ik tot de conclusie gekomen dat de Online Modus zwaar bagger is. Totaal geen uitdaging. Iedereen speelt met Barca of Brazil. Zit al in Division 1... en bij mij nu de vraag 'WAT NU?" Ik speel regelmatig met Feyenoord is best leuk.. ook al verlies ik meestal van die Barca n00bs. Het is nu voor mij een uitdaging geworden om met veel mindere ploegen te winnen van grote clubs.

Ze zouden het online interface moeten uitbreiden zodat je kan zien vanuit welk land iemand speelt en op basis daarvan je tegenstanders een beetje uitkiezen om de lag zoveel mogelijk te verminderen. Vaak hebben mensen in Italie/Spanje 3 streepjes groen en Engels als taal, dan denk je ow die zal wel ergens in west europa zitten(England) en zodra de wedstrijd begint zie je de streepjes 0 worden. Super irritant!

Ik blijf het zeggen zoveel gemiste kansen!!! Gelukkig heb ik genoeg vrieden warmee ik regelmatig een PES avond kan inlasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 239515 schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:10:
[...]

Oke, die lob was wel heel mooi. Hoe deed je die? Met L1 + schieten? Bij mij gaat dat namelijk nog vaak fout, of de bal gaat veel te laag, of juist kilometers hoog:P
L1 idd, gewoon paar keer oefenen, bar moet ongeveer voor 80% vol. Spelers met hoge technique-rating zijn beter in lobjes. Het leuke is als je doorgebroken bent maar toch niet makkelijk recht op de keeper af kan, dat je dan ook richting de cornervlag, diagonaal dus, kan lopen, hopen dat de keeper uitkomt en dan over hem heen lobben. Wel goed in de verre hoek mikken dan.
Ofzoiets schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:49:
[...]

Ik zou best een lijst willen maken in de TS waar alle Got nicknames staan met de PES online nickname. Alleen: het moet hier niet een café worden, waar wedstrijden worden afgesproken, geficitatie worden gegeven enz. Dat vinden de Mods waarschijnlijk niet echt leuk. :)
Een lijst maken, en die bv aan TS toevoegen lijkt me ook een goed idee.

Om verder wedstrijden af te spreken lijkt IRC me ideaal, ik zit in het channel #pes op irc-net en QuakeNet. Komt allen!

M'n (ingame) nicknames: Wimmie en WimmieWin (PC)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-03-2024
Count me in!!! Ingame name PS3 : IBINCO

[ Voor 6% gewijzigd door Ibix op 04-12-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf..probleem.

Heb dus die nieuwe patch (v1.2) geinstalleerd. Daarvoor heb ik een patch van evo-web forum geinstalleerd, zodat ik de juiste kits heb van alle teams, en niet die neppe kits die al die engelse clubs hebben. Maar na het installeren van v1.2 start mn pes niet meer op... Computer blijft ff hangen en zegt dan dat er een fout zit in pes2008.exe

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Anoniem: 239515 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:37:
wtf..probleem.

Heb dus die nieuwe patch (v1.2) geinstalleerd. Daarvoor heb ik een patch van evo-web forum geinstalleerd, zodat ik de juiste kits heb van alle teams, en niet die neppe kits die al die engelse clubs hebben. Maar na het installeren van v1.2 start mn pes niet meer op... Computer blijft ff hangen en zegt dan dat er een fout zit in pes2008.exe

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Even de orginele PES2008.exe van je dvd copieren naar je mapje en dan alleen patch v1.1 erover heen doen. Dan even kijken of het weer werkt :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dat ga ik zeker doen, want heb em nu al gereinstalled +v1.2 geinstalleerd.. maar dat helpt gewoon niet. Achterlijk is dit zeg. Brengen ze een patch uit, werkt het niet. Of is ie soms ALLEEN voor vista gebruikers ? Ik draai namelijk xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145101

GdUP Ingame: ElFenomeno, Messidonna en Pluisje :D (jaja was er vroeg bij met registreren :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 239515 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:06:
oke dat ga ik zeker doen, want heb em nu al gereinstalled +v1.2 geinstalleerd.. maar dat helpt gewoon niet. Achterlijk is dit zeg. Brengen ze een patch uit, werkt het niet. Of is ie soms ALLEEN voor vista gebruikers ? Ik draai namelijk xp.
Hij werkt prima hier (xp), tenminste hij installeert zich zonder problemen en het spel werkt ook, maar van die 'verbeteringen' heb ik nog niks gemerkt, eerder het tegendeel ... (krijg nu opeens super vaak 'unable to connect')

Misschien dat het toch door die patch van evo-web komt, ondanks reinstall, want volgens mij blijft je option-file etc gewoon staan. Verplaats dus ff je KONAMI-dir in My Documents en probeer het dan nog eens. En misschien blijven er ook wel files in de gamedir staan na deinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, ik had alle files uit die game dir. verwijderd. Die uit "mijn documenten" alleen nog niet.

Maar nu had ik em dus wéér opnieuw geinstalleerd, en vervolgens alleen patch v1.10 geinstalleerd. Resultaat-->Werkt weer niet. Máárrrrrr...Toen probeerde ik het spel op te starten met een no-cd-crack, en 3x raden wat er gebeurt? Dat werkt wel 8)7 Daar snap ik dus geen bal van. Dus nu moet ik nog ff wachten op een no-cd-crack voor versie 1.2, dan kan ik het wel weer gewoon draaien als het mee zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70378

Hahahaha. Wat een stelletje noobs zijn het toch bij Konami. Ik kan patch 1.2 niet eens installeren, halverwege krijg ik een foutmelding (error 1328, error applying patch to D:\config.msi\PT6849.tmp

Dit alles op Vista home premium x64

Online werkt het voor geen meter en de resolutie kan ik niet hoger instellen als 640,480. Al met al weer 45 euro naar de klote!

update:

Nadat ik de orginele .exe en de settings van de dvd opnieuw had gekopieerd doet alles het prima!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 70378 op 05-12-2007 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke, nu doet v1.20 het wel. Echter wel met nocd-crack, zonder heb ik nog niet geprobeert, maar denk dat die het dan niet doet. Verder merk ik niet echt wat van die patch.. Ik had net zelfs dikke laggspikes, die ik daarvoor niet zo erg had......

Dus nu maar weer wachten op de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 14:03
Vraagje!

Ik speel wel eens bij iemand op de X360 een potje PES maar ik heb zelf alleen een pc om 'm op te spelen. Zijn de versies vergelijkbaar? Kan ik oefenen op de pc voor op de 360 te spelen?

Bij fifa 07 (sorry voor de vergelijking) had het geen zin. De gameplay tussen pc en x360/ps2 waren zo groot dat je heel andere speelstijlen er op na moest houden.

Iemand die hier iets voer zou kunnen zeggen die beide versies speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Frenkovic schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:01:
Vraagje!

Ik speel wel eens bij iemand op de X360 een potje PES maar ik heb zelf alleen een pc om 'm op te spelen. Zijn de versies vergelijkbaar? Kan ik oefenen op de pc voor op de 360 te spelen?

Bij fifa 07 (sorry voor de vergelijking) had het geen zin. De gameplay tussen pc en x360/ps2 waren zo groot dat je heel andere speelstijlen er op na moest houden.

Volgens mij zijn de versies (en zeker de toetscombinaties) nagenoeg hetzelfde. Ik heb hier PES6 op de PC en PES2008 op de 360 en er zit weinig verschil tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:09
online werkt nu best goed met patch 1.2.

alleen 1 probleem, heb normaal 60 fps constant online, alleen soms bij sommige matches online begin in met 30 fps en blijft het zomaar 30 fps? iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

ds08 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:54:

alleen 1 probleem, heb normaal 60 fps constant online, alleen soms bij sommige matches online begin in met 30 fps en blijft het zomaar 30 fps? iemand anders dit probleem ook?
Ja dat probleem heb ik ook, had gedacht dat patch dat zou oplossen maar niet dus. Het lijkt ook alsof v-sync aan of uit geen invloed heeft. Soms zie je tearing terwijl ie dus op 30 fps gelocked is. Tis ook wel logisch misschien dat het altijd gelocked is, omdat anders de 'netcode' in de war raakt.

Het vreemde is dat bv weather rainy of fine ook geen invloed lijkt te hebben. Het enige wat ik me kan bedenken is dat het komt doordat de tegenstander lage fps heeft, en jezelf dus ook maar lage fps krijgt omdat het anders 'niet eerlijk' is, of omdat het anders 'out of sync' raakt. Gelukkig heb ik dit probleem niet zo vaak, maar storend is het wel, vooral omdat het langer duurt om je shoot/pass-bar te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239122

snip

[ Voor 86% gewijzigd door Fuelke op 06-12-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Online is hier nog steeds kut met peren. Wel ietsje beter dan eerst, maar nog steeds niet eerlijk. Het vreemde is dat de lag ook vaak rondom mijn 16 erger lijkt dan erbuiten. Anyway, ik heb het weer een kans gegeven na de patch, maar hier dus niet genoeg verschil.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Frenkovic schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:01:
Vraagje!

Even opmerking: dat je, je voorbeeld met Fifa 07 duidelijker maakt is uiteraard helemaal niet erg. Je probeert eigenlijk alleen je vraag duidelijker te maken. Of bedoel je het als grapje?

Over je vraag: als het goed is zijn de versie vergelijkbaar. Hoe precies kan ik niet zeggen, want ik heb alleen de PC versie. Maar ik kan je zeggen dat bij de PC versie: zelfs een Xbox 360 controllers layout is. Ook kan je ook gewoon navigeren met een gamepad. Ik denk dat dat net zoals bij de Xbox 360 versie is. Hoe het qua gameplay is kan ik ook niet precies zeggen, alleen dat ik minder last van framesdrops lijkt te hebben dan Xbox 360 gebruikers (en ook PS3 gebruikers).

Anoniem: 239122 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:00:
Waar kan ik de patch downloaden jongens? Iemand een link?
Het is in dit topic gepost en ik had het gelijk aan de startpost toegevoegd... :? Dus ik zou zeggen kijk even in de startpost of doe een quicksearch in dit topic. Het is heel makkelijk te vinden.

Dus of je de volgende keer eerst zelf kan zoeken (dan had je het ook eerder geweten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
ds08 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:54:

Ik denk dat dit gelimiteerd is zodat er ook niet meer data over het internet verstuurd hoeft te worden, wanneer er sprake is van een minder snelle internetverbinding tussen jou en de andere kant.

[ Voor 9% gewijzigd door HendrikN op 05-12-2007 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik heb PES2008 (PC versie) na een wat gemengde 1e ontvangst een tijdje in de ijskast laten staan. Gisteravond na zo'n anderhalve maand toch maar weer opgepakt. Hier in ons studentenhuis zijn we zeer vervente 1 vs 1-spelers, vanaf PES4. Er zijn een hoop dingen verbeterd, maar ook een hoop dingen zijn heel veel slechter geworden. Veel kleine dingen, zoals dat als je direct naar een volgende wedstrijd gaat je geen nieuw stadion kan kiezen (je kiest zelf 1maal een random stadion). Oplossing is om eerst weer via het hoofdmenu te gaan, maar ja, dat hoefde vroeger nooit. En zo zijn er heel veel kleine irritante zaken die je mist. Ander voorbeeld is dat je de naam van de scheids niet meer te zien krijgt, na PES4 verdwenen en nooit meer teruggekomen. Toch wel prettig om te weten of Kazuki Ito de fluit hanteert of Carl White, kaarttechnisch gezien.

Het grootste falen van PES2008 zit hem echter in de doelman. Die is te slecht. *Veel* te slecht. Gisteren 3 potjes gedaan (1 met de 1.0 versie, 2 na de patch) en van alle ballen die on target gaan laat de doelman er, afhankelijk van het potje, tussen de 50 en 85% door. Gisteren Groningen - Heerenveen gespeeld, 13 schoten op doel (van alles, afstandsschoten, schoten in de 16, klutsballen, kopballen), 11 goals, en dat in een potje van een kwartier. En zo gaat het *elke* wedstrijd. Volgens mij zijn ze de code dat de keeper de bal ook over de goal kan stompen vergeten, nagenoeg elke niet klemvaste redding resulteert in een doelpunt. Bal in de korte hoek? Altijd prijs!

En ik moet zeggen, dat frustreert ons als ervaren 1 vs. 1 PES-spelers enorm. Bij PES6 haalden we wel normale uitslagen met een gelijkwaardig aantal doelpogingen. Iemand al geprobeerd om gewoon de keeperskills te verhogen? Lost dat het probleem op? Kan me niet voorstellen dat we de enige zijn die zich bont en blauw ergeren aan de doelmannen.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

De skills van de keepers verbeteren helpt absoluut wel maar verwacht geen wonderen. Het enige lullige is dat je dan geen verschil in kwaliteit hebt tussen Buffon of van der Sar en derde rangs keepers. Maar goed, dat moet je dan maar voor lief nemen. Ik speelde laatst met Bayern Munchen tegen Manchester United en van der Sar haalde echt fantastische ballen eruit en niks is dan mooier als je toch wint met een doelpunt verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm... Wat me wel is opgevallen is het volgende.

Als er een dood spelmoment is, zoals uittrap van de keeper (dan alleen als je 1v1 speelt, dus niet tegen de computer), of corner / vrije trap in een willekeurige wesdstrijd, dat het verplaatsen van spelers dan heel erg traag gaat. Lijkt wel in slo-motion. Zodra de vrije trap e.d. dan is genomen gaat het wel weer gelijk op de normale snelheid. Ben ik de enige met dit probleempje?

Ik gebruik dus v1.20, kitserver 7.04 en een patch van ongeveer 300mb voor de goede kits, mooiere velden en ballen.

Hebben jullie dit dus ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:10
Frame skipping aanzetten (en eventueel daarna v-sync als het spel te snel gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Hoe is het nu online op de xbox 360 ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Nu heb ik al een tijdje PES voor de PS3 maar het valt me op dat ik niet de weersomstandigheden kan kiezen terwijl dit voorheen wel altijd mogelijk was. (fine, rainy etc. en day of night) Waar is die optie gebleven!?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:46
op het scherm waar je het stadion kiest even op driehoekje drukken....

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Sluuz schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:52:
op het scherm waar je het stadion kiest even op driehoekje drukken....
Echt! zo makkelijk? Tsjonge jonge beter kijken in het vervolg... 8)7 thanx

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vind wel jammer dat je niet zoals in pes 5, sneeuw velden heb

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05-2023
Mars18 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:35:
Hoe is het nu online op de xbox 360 ?
Bij mij nog steeds drama, althans het scheelt per pot.

De ene keer heb ik echt een heerlijke pot, zonder enige lag. De andere keer lijkt het wel een aflevering van star trek. Beem me up scotty! mannetje eerst in de aanval en binnen een honderste van een seconde sta je in je eigen 16 te gokken waar de bal zou zijn.

Ik pak de bal af (denk ik) ren een man voorbij sprint op het doel af..... schiet en..... ik sta 1-0 achter. Blijk ik schijnbaar toch niet de bal te hebben afgepakt en is de tegenstander in een geheel ander universum richting mijn doel gesprint en heeft gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181666

Ja dat heb ik af en toe ook weleens, om je kapot te lachen gewoon (tenminste als het een frienldy match is) :P Ik merk trouwens ook dat de friendly matches veel prettiger spelen zijn, dan probeert je tegenstander tenminste niet van die kansloze ronaldinho goaltjes te maken, en is het niet altijd Barça vs Inter ofzo. Zo speelde ik gisteren een prima wedstrijd met, jawel, Hongarije tegen Griekenland :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Als ik mijn doos voor het eerst aansluit krijg ik 1 maand gratis live toch?

Dus toch nog maar even wachten totdat het online als een tierelier speelt.

-----

Verder lees ik overal dat de keepers zo slecht zijn. Niet snel genoeg reageren of helemaal niet. Ik heb hier nauwelijks last van.

Volgens mij kan je met de keeper veel meer doen dan je denkt.

De Y-knop, daar laat je je keeper mee uit komen.

Maar volgens mij, laat je met de knop ook de keeper sneller reageren, en of duiken. Hoe sneller jij drukt op de Y knop na een schot van de tegenstander, hoe sneller/beter jouw keeper reageerd.

Wat denken jullie? Zou kunnen toch? Of is het toeval dat mij dat op valt? Het valt bij mij echt op, vooral bij vrije trappen tegen rond de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:58

Sagat

Is pappa x2!

Gisteren zelf mijn eerste potje potje pes2008 (offline) gespeeld.
Vanwege wat gebrek aan budget en mede door verhalen hier was ik eigenlijk van plan om em later te kopen, zodat het spel goedkoper een gepatched zou zijn, maar door sinterklaas *O* ben ik toch nu al de gelukkige eigenaar van de 360 versie :D

Dapper persoon dat ik ben, heb ik gekozen voor feyenoord - excelsior en uiteindelijk met 1-0 gewonnen op de standaard moeilijkheidsgraad. (regular geloof ik)

Mijn indrukken:
- Ik dacht eerst dat de feyenoord selectie een gruwelijke fout bevatte doordat Buijs er 2x in zat (alsof 1 niet erg genoeg is :X ) maar het blijkt gewoon dat we er echt 2 hebben...ok dit valt dus reuze mee. (lees ik ben positief verrast dat ik hier niet een paar spelers moet toevoegen/verwijderen).
- Maar 9 stadia? Damn dat wel een stukkie minder dan op de ps2, ik wist dat dit vorig jaar ook zo was, maar had dit eigenlijk toch wel beter verwacht.
- Gio loopt als de gesmeerde bliksem! hij speelde bij mij linkshalf, en heeft diverse rushes gemaakt waar Tim de Cler of zelfs Cafu trots op zouden zijn (heeft wsl ook wel te maken met de tegenstander/moeilijksheid graad).
- met angst en beven zette ik mijn eerste tackle in, zou die volledig mis zijn, zou ik direct geel krijgen? Nee, gewoon vol op de bal en daarna balbezit, mijn eerste indruk is dat dit dus niet HEEL erg veranderd is tov pes6. (heeft wsl ook wel te maken met de tegenstander/moeilijksheid graad).
- verder vond ik de ai in de eerste helf vrij tam, maar viel het echt op dat ze zich de tweede helft herpakten. Mijn balbezit was ook flink gedaald tov van de eerste helft.
- gfx zijn qua standaard view niet erg veel veranderd, maar dat heeft wellicht ook te maken met dat ik nu op een 52cm crt speeld ipv op een 90+ cm lcd waar ik normaal op pes.
- menu structuur is iets mooier qua design maar daar geeft ik persoonlijk niet zo veel om.

Verder eigenlijk nog een vraagje. Vroeger op de ps2 was ik altijd een tijdje bezig om de namen te corrigeren van club/spelers/ en teams, en natuurlijk hier een daar spelers te bij hun echte clubs neer te zetten. Op de ps2 had ik geen mogelijkheid om patches van pc naar de ps2 te zetten.
is dit op de 360 makkelijker? Kan ik daarvoor bijvoorbeeld een usb stick gebruiken?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

stalscu schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 09:15:
Als ik mijn doos voor het eerst aansluit krijg ik 1 maand gratis live toch?

Dus toch nog maar even wachten totdat het online als een tierelier speelt.

-----

Verder lees ik overal dat de keepers zo slecht zijn. Niet snel genoeg reageren of helemaal niet. Ik heb hier nauwelijks last van.

Volgens mij kan je met de keeper veel meer doen dan je denkt.

De Y-knop, daar laat je je keeper mee uit komen.

Maar volgens mij, laat je met de knop ook de keeper sneller reageren, en of duiken. Hoe sneller jij drukt op de Y knop na een schot van de tegenstander, hoe sneller/beter jouw keeper reageerd.

Wat denken jullie? Zou kunnen toch? Of is het toeval dat mij dat op valt? Het valt bij mij echt op, vooral bij vrije trappen tegen rond de 16.
toon volledige bericht
Nee zo werkt dat echt niet, het enige wat Y doet, is de keeper uit laten komen. Als je die gebruikt bij bv een corner, dan zit je keeper vaker naast de bal dan dat ie de bal kan pakken. En als je tegen een beetje slimme speler speelt, en je laat je keeper uitkomen, dan wordt je vaak nog sneller uitgespeeld.

Verder vind de keeper niet echt veel slechter dan in PES6. Wat Lister_Storm zegt (11 tegendoelpunten in 1 wedstrijd) komt me totaal niet bekend voor. Ook niet toen ik met de ML default keeper speelde, en die is slecht :)
Meestal had ik toen 5-7 schoten op eigen doel, met 0 of 1 goals.

Ben wel benieuwd wat hij heeft staan bij Average Goals Conceded. Denk dat dat hier ~1.5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Globkul
Ik heb het idee gekregen dat de "domheid" van de keeper erg afhankelijk is van het niveau wat gekozen is. Zo speel ik zelf meestal op Professional en heb gemiddeld iets van 0.9 goals conceded. Toen ik gister tegen een vriend aan het spelen was - met het niveau op Regular - merkte ik dat de keeper echt veel meer stomme dingen deed zoals de bal loslaten en onder de bal doorduiken etc, waardoor het gemiddelde echt veel hoger zou liggen. (Dit kwam niet alleen omdat de tegenstander deze keer menselijk was, want er waren zat balletjes van hem die de keeper op Pro makkelijk had tegengehouden).

Zijn er al meer mensen die dit hebben opgemerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik vind juist dat de keepers realistischer zijn geworden. En minder geforceerd spelen in vergelijking met PES 6. Ze laten zo af en toe wel een lullig balletje door, maar het zijn geen grote aantallen. Wel vind ik het vervelend dat ik bijna elke wedstrijd één tegendoelpunt krijg. :/ Ik heb nu dus een gemiddelde van ongeveer 0.90 tegendoelpunten en iets van 2,75 mee-doelpunten. Ook al zet in het laatste kwartier 10 man achter de bal ik kan zelden een clean sheet (= geen tegendoelpunten) houden. Vaak is het niet eens een fout van de keeper maar een onmogelijkheid van de tegenstander. Bijvoorbeeld: een spits van de tegenstander speelt "plotseling" al mijn verdedigers uit in zijn eentje en 1-op-1 met de keeper passeert hij hem gewoon met een schijnbeweging, wat hij normaal gesproken nooit doet. Ik speel trouwens op het hoogste niveau (Top Player volgens mij).

Voor de rest speelt PES over het algemeen nog steeds meesterlijk goed. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

hehe het realisme was vandaag weer eventjes ver te zoeken, speelde net weer ff en moest tegen anderlecht spelen, ik heb ajax en zit in het 2e seizoen in de ML. Tot mijn verbazing zie ik de opstelling van Anderlecht: Rosicky, Shevchenko en Rooney (met rugnummer 2 :+ ) , beetje raar... maar daarna komt in de 2e helft Cesc Fabregas nog even Rosicky vervangen, erg realistisch allemaal ;)

Maar had even een paar vraagjes: Hoe spring/ontwijk je ook alweer een tackle?
en kun je een speler zeg maar diep sturen? Want ik krijg de speler waar ik naar wil passen nooit op de plek waar ik wil.

Gebruiken jullie de rechter analog stick vaak voor passes etc? (heb de 360 versie)

En hoe geef je een heel korte hoge bal(5 meter ofzo) , met rood lukt me dat echt niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HyperMan schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:31:
Ik begin Pes 2008 toch wel meer te waarderen nu, de gameplay is beter en je kunt nu een stuk beter een goede aanval opzetten of lekkere goals maken:

Mooie Lob
CB Overlap werkt erg goed
Kogel van Davids

[...]

V-sync moet je uitzetten om zo hoog mogelijke fps te halen. Als je ergens tussen de 30 en 60 fps hebt, en monitor werkt op 60hz, dan zorgt V-sync ervoor dat je FPS naar 30 'afgerond' worden.
Dat werkt eigenlijk toch alleen met vrije trappen en corners dat je 1 centrale verdediger naar voren kunt sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Anoniem: 125609 schreef op zondag 09 december 2007 @ 02:57:
hehe het realisme was vandaag weer eventjes ver te zoeken, speelde net weer ff en moest tegen anderlecht spelen, ik heb ajax en zit in het 2e seizoen in de ML. Tot mijn verbazing zie ik de opstelling van Anderlecht: Rosicky, Shevchenko en Rooney (met rugnummer 2 :+ ) , beetje raar... maar daarna komt in de 2e helft Cesc Fabregas nog even Rosicky vervangen, erg realistisch allemaal ;)
Er gebeuren soms inderdaad erg vage dingen is die Master League. :P
Maar had even een paar vraagjes: Hoe spring/ontwijk je ook alweer een tackle?
Met de special control knop = R2 (PS3/PS2) = RT (Xbox 360), net als de tackle inkomt :)
en kun je een speler zeg maar diep sturen? Want ik krijg de speler waar ik naar wil passen nooit op de plek waar ik wil.
Dat doe ik meestal met de een-tweetje knoppencombo = L1 + kuisje + driehoekje (PS3/PS2) of LB + A + Y (Xbox 360) Alleen moet je wanneer je een speler alleen (om bijv. de computer te misleiden) de diepte in wil sturen doe je dat door niet de bal terug te geven. Dat doe je simpel door bij de knoppencombo niet op driehoekje (PS3/PS2) of Y (Xbox 360) te drukken. :)
Gebruiken jullie de rechter analog stick vaak voor passes etc? (heb de 360 versie)
De manual pass bedoel je? Nee, die heb ik nog nooit echt gebruikt. Is me (nog) veel te moeilijk. :P
En hoe geef je een heel korte hoge bal(5 meter ofzo) , met rood lukt me dat echt niet,
Je moet eerst R2 (PS3/PS2) of RT (xbox 360) indrukken en ingedrukt houden en dan kort het rondje (PS3/PS2) of B (=rood, Xbox 360) indrukken. :)

Anoniem: 125609 schreef op zondag 09 december 2007 @ 03:06:
[...]

Dat werkt eigenlijk toch alleen met vrije trappen en corners dat je 1 centrale verdediger naar voren kunt sturen?
Nou als je bij een vrije trap of een corner kopsterke verdedigers mee naar voren wilt krijgen kan je ook bij "setplay settings” en dan "player to go up". Daar kan je tot 3 man selecteren. (Staat ook in de startpost, maar dat wist je al, toch? ;)) Met CB overlap komt steeds een gekozen centrale verdediger naar voren komen om mee te doen in de aanval, maar als de tegenstander de bal heeft rent hij ook als een gek naar achteren. Dit kan resulteren dat een verdediger snel moe wordt. Dit kan je een beetje regelen door op de juiste moment of momenten dit aan en uit te schakelen. Je kan hiermee dus meestal aan het eind van een wedstrijd als je een doelpunt achterstaat nog iets proberen te forceren door je verdediger mee naar voren te sturen. Als hij kopsterk is en in het strafschop gebied komt (van de tegenstander) dan kan hij best een balletje erin koppen. Maar het kan ook zo zijn dat hij een mooie volley erin schieten met zijn weak foot (zoals te zien is in het filmpje van HyperMan) :9, maar dat is zelden zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ofzoiets schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:28:
Nou als je bij een vrije trap of een corner kopsterke verdedigers mee naar voren wilt krijgen kan je ook bij "setplay settings” en dan "player to go up". Daar kan je tot 3 man selecteren. (Staat ook in de startpost, maar dat wist je al, toch? ;)) Met CB overlap komt steeds een gekozen centrale verdediger naar voren komen om mee te doen in de aanval, maar als de tegenstander de bal heeft rent hij ook als een gek naar achteren. Dit kan resulteren dat een verdediger snel moe wordt. Dit kan je een beetje regelen door op de juiste moment of momenten dit aan en uit te schakelen. Je kan hiermee dus meestal aan het eind van een wedstrijd als je een doelpunt achterstaat nog iets proberen te forceren door je verdediger mee naar voren te sturen. Als hij kopsterk is en in het strafschop gebied komt (van de tegenstander) dan kan hij best een balletje erin koppen. Maar het kan ook zo zijn dat hij een mooie volley erin schieten met zijn weak foot (zoals te zien is in het filmpje van HyperMan) :9, maar dat is zelden zo. :)
oke bedankt voor je reactie :) maar dat van player to go up weet ik ja, maar hoe stel je dat CB overlap in dan? staat dat ook gewoon bij de setplay settings? :) achja ik kijk dadelijk wel ff.

die manuele pass werkt trouwens af en toe heel goed, niet om korte passsjes te geven maar om een harde pass naar voren te geven en dan komt ie wel eens aan als een dieptebal zodat de tegenstander hem niet bij kan, moet je maar eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Zijn er nog mensen die vanavond een potje willen spelen? (PC)
Kom anders op irc: #pes of invite me (Wimmie)
Anoniem: 125609 schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:43:
[...]

oke bedankt voor je reactie :) maar dat van player to go up weet ik ja, maar hoe stel je dat CB overlap in dan? staat dat ook gewoon bij de setplay settings? :) achja ik kijk dadelijk wel ff.

die manuele pass werkt trouwens af en toe heel goed, niet om korte passsjes te geven maar om een harde pass naar voren te geven en dan komt ie wel eens aan als een dieptebal zodat de tegenstander hem niet bij kan, moet je maar eens proberen ;)
Het staat bij tactics. Manual pass is idd nice, zeker omdat de bal dan helemaal recht gaat, handig bij balletje breed of diepte pass als degene die je wil bereiken op de zijlijn staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:03

MartNL

Weet iemand ook hoe je online kunt chatten?
Er staat Rs maar dat lukt niet wat het ook mag zijn.

Helaas krijg ik af en toe de melding proccesor speed is changed??
En kapt ie ermee. Gebruik geen energie beheer of cool en quit.

Maar eindelijk kan ik af en toe een potje online spelen.
Heb er helaas nog geen 1 gewonnen wel 30 disconnects ?
Dus ook 30 verloren en zelf nog een keer of 8 .
Dat schiet dus lekker op niemand wil nu al niet meer met me spelen.

Terwijl ik nog nooit 1 keer zelf heb gedisconnect alleen de server heeft me eruit gegooid.
En ik heb nog 290 punten terwijl je met 500 begint.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
MartNL schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:13:
Weet iemand ook hoe je online kunt chatten?
Er staat Rs maar dat lukt niet wat het ook mag zijn.

:+
RS is je rechter stick indrukken. Zelfde als voor manual passen. Ik moest ook even zoeken hoor. Had ook gedacht dat het voicechat zou zijn, maar het is alleen text.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er maar moeite mee op het niveau professional, sta nu 5e in seizoen 2 en kan maar moeilijk wedstrijden winnen. Tegenstander heeft 1 kans nodig terwijl ik 3 a 4x op de paal/lat schiet. En de scheidsrechter is ook steeds partijdiger aan het worden, telkens een klein tikje tegen hun is een vrije trap voor ze. Als ze het bij mij doen lijdt ik balverlies en voor de rest niets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 21:16
MartNL schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:13:
.....

Helaas krijg ik af en toe de melding proccesor speed is changed??
En kapt ie ermee. Gebruik geen energie beheer of cool en quit.
Niet echt een oplossing maar een workaround
Probeer eens een lagere resolutie en in een venster. (Hopelijk wordt dit opgelost snel!)
Terwijl ik nog nooit 1 keer zelf heb gedisconnect alleen de server heeft me eruit gegooid.
En ik heb nog 290 punten terwijl je met 500 begint.
Waarom speel je niet gewoon friendly als je weet dat het niet lekker loopt ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Tranzy schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:21:
[...]

Niet echt een oplossing maar een workaround
Probeer eens een lagere resolutie en in een venster. (Hopelijk wordt dit opgelost snel!)

Bedankt voor deze tip ik ga het direkt proberen.

[...]

Waarom speel je niet gewoon friendly als je weet dat het niet lekker loopt ?
Dat had ik inderdaad de eerste 20 disconnects moeten doen. 8)7
IK had het nog niet echt door dat ze allemaal aangerekend werden.
Als verlies en als disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119403

Is het mogelijk om de moeilijksgraad te wijzigen tijdens een master league carriere?? Ook vreemd is dat ik het 2e jaar kampioen ben geworden in de b-league, en dat ik het seizoen daarop gewoon weer in dezelfde league speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 119403 schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:39:
Is het mogelijk om de moeilijksgraad te wijzigen tijdens een master league carriere?? Ook vreemd is dat ik het 2e jaar kampioen ben geworden in de b-league, en dat ik het seizoen daarop gewoon weer in dezelfde league speel?
Ja dat kan, maar alleen aan het eind van het seizoen. De b-league betekent niet divisie van het 2e niveau, maar is gewoon 1 van de 4 competities, deze is verdeelt is Division 1 en 2, waarbij 2 dus de laagste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
Weet iemand toevallig waar ik een overzicht kan vinden van de spelers/teams die ik kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174443

P.E.No.1 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:47:
Nu heb ik al een tijdje PES voor de PS3 maar het valt me op dat ik niet de weersomstandigheden kan kiezen terwijl dit voorheen wel altijd mogelijk was. (fine, rainy etc. en day of night) Waar is die optie gebleven!?
Schaam je niet , ik wist het ook niet! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HyperMan schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:28:
[...]

Ja dat kan, maar alleen aan het eind van het seizoen. De b-league betekent niet divisie van het 2e niveau, maar is gewoon 1 van de 4 competities, deze is verdeelt is Division 1 en 2, waarbij 2 dus de laagste is.
Vreemd, ik begon de master league in D1, ging daarna naar B1, en nu ik kampioen ben geworden speel ik nog steeds in B1 league? Speel ook geen Europa cup... heel vaag.. en het instellen van de moeilijkheids graad kan dus na de laatste wedstrijd ofzo van het seizoen? damn.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 21:24
Ik speel regelmatig 1-1, en als je dat een avond doet is het leuk iets te winnen, bij fifa kan je een leage starten met 2 spelers en dan per wedstrijd en kant kiezen.
Zo is p1 altijd barca en p2 de tegenstander, volgende wedstrijd p2 altijd milan en p1 de tegenstander. Enz...

Bij pes krijg ik het niet voor elkaar, als je in het wedstrijd menu een kant wilt kiezen kan je alleen met zn tweeen in het gekozen team. Of zit die optie nog ergens verstopt?

Speel op de PS3 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:10
Dat hebben ze er dus uitgehaald bij PES :( Voor de PC is er wel een fix (niet van Konami zelf), maar niet voor de PS3 zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha zitten opzich ook wel rare fouten in het spel hoor, speelde laatst paar keer tegen een team die hun keeper de corners lieten nemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Laatst online: 27-01 18:04
Anoniem: 119403 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:53:
haha zitten opzich ook wel rare fouten in het spel hoor, speelde laatst paar keer tegen een team die hun keeper de corners lieten nemen :/
Laat me raden, je hebt een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Anoniem: 119403 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:53:
In het wereldteam neemt Dida ook alle vrije trappen. Een paar keer geprobeerd te scoren vanaf de middelijn, maar dat lukte niet..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Radical1980 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:02:
[...]
Laat me raden, je hebt een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?
was inderdaad een friendly, maar dan nog?? Wel 2 keer vanaf de middenlijn gescoord haha, kreeg wel de achievement 'Long ranger' ;)

• Morgoth
Heb dat ook gehad, maar dan in zo'n vriendschappelijke wedstrijd tijdens de winterstop met een master league :).

Weet iemand overigens wat precies die pijltjes doen die je kunt instellen bij set formation als je een aantal keer op R2 drukt? Je kan dan per speler twee pijltjes een bepaalde richting op laten gaan. Maar wat heeft dit precies voor effect? Is dit alleen iets voor wanneer een speler COM controlled is, of ook voor iets meer dan dat?

Morgoth schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:39:
Heb dat ook gehad, maar dan in zo'n vriendschappelijke wedstrijd tijdens de winterstop met een master league :).

Weet iemand overigens wat precies die pijltjes doen die je kunt instellen bij set formation als je een aantal keer op R2 drukt? Je kan dan per speler twee pijltjes een bepaalde richting op laten gaan. Maar wat heeft dit precies voor effect? Is dit alleen iets voor wanneer een speler COM controlled is, of ook voor iets meer dan dat?
dat is de looprichting van de speler ongeveer als ie de bal niet heeft, dus telt ook voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Morgoth schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:39:

Het is de looprichting van een "niet-op-het-moment-door-jou-bestuurde-teamgenoot". Het is niet zo dat hij altijd als je in balbezit bent als een gek in de richting loopt van het pijltje, maar wel dat hij vaker in die richting loopt. (Het zou ook niet kunnen als je twee pijltjes kiest.) Veel meer doet het volgens mij niet, maar het kan best handig zijn. Ik gebruik het bijvoorbeeld voor mijn aanvallers. Die blijven dan naar voren jagen. Maar je zou ook voor een aanvallende middenvelder (AMF) of (een van) je backs (SB) een pijltje naar voren kunnen geven. Met dat laatste moet je dan wel oppassen dat je defensie niet te veel gaten gaat vertonen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240228

Hallo,

Ik heb een HD-ready tv en toch hapert( oftewel strepen van pixels die storend werken), horizontaal pes 2008 op de pc bij mij. Verder draai ik een asus 3870.

Wat kan ik hieraan veranderen. Bij de settings kan ik alleen frame skipping enablen, zonder dat start het spel niet op. V-sync staat uit in de settings anders start het spel niet. En ja ik heb de 1.20 patch geinstalleerd.

Wie helpt me hieruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik ben online nog geen GoT'ers tegengekomen. Zijn er mensen die vandaag potje willen spelen? (PC)
Anoniem: 240228 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 16:52:
Hallo,

Ik heb een HD-ready tv en toch hapert( oftewel strepen van pixels die storend werken), horizontaal pes 2008 op de pc bij mij. Verder draai ik een asus 3870.

Wat kan ik hieraan veranderen. Bij de settings kan ik alleen frame skipping enablen, zonder dat start het spel niet op. V-sync staat uit in de settings anders start het spel niet. En ja ik heb de 1.20 patch geinstalleerd.

Wie helpt me hieruit?
Je kan bij de instellingen van je videokaart meestal v-sync aan forceren. Dit kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Je kan bij de instellingen van je videokaart meestal v-sync aan forceren. Dit kan helpen.
[/quote]

Bij de catalyst control center heb ik in Advance; 3D --> More settings --> openGL --> triple buffering aangezet. Maar ik krijg weer hetzelfde probleem. Oftwel horizontale haperingen op het scherm?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36714

Je moet toch echt Vsync werkend zien te krijgen, want zonder dat krijg je inderdaad die horizontale strepen (tearing) op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Nu heb ik tripble buffering aan en heb ik wel bij settings van pes 2008 --> wait for v-sync aanstaan, alleen is het trager geworden. Welke settings kan ik het beste lager of uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je "use frameskipping" ook aan staan? zo niet, zet deze dan aan. Dat zou namelijk kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239515 schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:19:
Heb je "use frameskipping" ook aan staan? zo niet, zet deze dan aan. Dat zou namelijk kunnen helpen.
Ja Joest,

use frame skipping staat ook aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe leen je eigenlijk een speler uit of hoe leen je er 1? staat niet in de boekjes en ik kan het nergens vinden

en wat houdt de knoppencombinatie LB+RB in? Ik zie dat hij dan anders gaat lopen, maar wat heeft het voor nut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

Ik heb het spel nog nooit 1 keer online kunnen spelen zonder lag.

Het is te belachlijk dat ze er nog steeds niks aan gedaan hebben.
Ok het is iets beter geworden na de laaste patch maar voor serieus voetbal is het niet te doen.

Dusse dat doe ik dan ook maar niet.
Ben er dicht bij om pes6 maar weer te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 12:09
Moet je eigenlijk ook nog firewall poorten opengooien om het een beetje fatsoenlijk online te kunnen spelen? Zo ja welke?
Want zoals de poster boven mij, ik heb nog niet één keer fatsoenlijk online kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Anoniem: 125609 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:05:
Hoe leen je eigenlijk een speler uit of hoe leen je er 1? staat niet in de boekjes en ik kan het nergens vinden

en wat houdt de knoppencombinatie LB+RB in? Ik zie dat hij dan anders gaat lopen, maar wat heeft het voor nut?
Pagina 19? Apply for Loan Negotiations als je em wil huren. Verhuren is Enter player for possible transfer en dan kijken of ze em willen huren ipv kopen. Misschien kan je soms ook wel Enter for possible loan doen, maar dat weet ik niet meer zeker.

LB+RB is 'enter sidestep-dribble'. Dan kan je dus naar links of rechts lopen, terwijl je 'vooruit' kijkt en heb je wat extra moves tot je beschikking, maar ik gebruik het amper en zie het online ook amper mensen gebruiken, dus volgens mij is het niet al te nuttig.
Gurneyhck schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:52:
Moet je eigenlijk ook nog firewall poorten opengooien om het een beetje fatsoenlijk online te kunnen spelen? Zo ja welke?
Want zoals de poster boven mij, ik heb nog niet één keer fatsoenlijk online kunnen spelen.
Zie Konami FAQ

Ik snap alleen niet waarom mensen zeggen dat ze nog geen een fatsoenlijke potje online hebben kunnen spelen. Als je gewoon mensen met 3 streepjes (en geen rood streepje in 2e kolom) neemt, is er in de meeste gevallen prima te spelen, zeker tegen Duitsers. Op de PC that is. Het enige waar ik last van heb is dat ik vaak Unable to connect krijg als ik zelf Search doe en daarna een game kies. Volgens mij is dat gekomen sinds patch 1.20 die dat juist zou moeten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL

MartNL

[...]
Ik snap alleen niet waarom mensen zeggen dat ze nog geen een fatsoenlijke potje online hebben kunnen spelen. Als je gewoon mensen met 3 streepjes (en geen rood streepje in 2e kolom) neemt, is er in de meeste gevallen prima te spelen, zeker tegen Duitsers. Op de PC that is. Het enige waar ik last van heb is dat ik vaak Unable to connect krijg als ik zelf Search doe en daarna een game kies. Volgens mij is dat gekomen sinds patch 1.20 die dat juist zou moeten fixen.
Jij snapt het niet?? Het werk gewoon nooit goed en natuurlijk kies ik de beste connectie uit.
Ja inderdaad het liefst duitsers. Maar dan nog is het niet goed. Wel 90% maar dat is voor mij niet genoeg. En ja ik heb een zelf een hele snele connectie 2 zelfs @home en 20mb adsl.

En op allebei heb ik het nooit 100% zelfs niet tegen een nederlander.
Er is altijd wel enige vorm van lag. Dus dat jij het niet snapt zal allemaal wel maar het werkt gewoon niet 100%. En volgens mij is het ook wel duidelijk dat het nog niet opgelost is. Want je krijgt nog steeds een bericht dat ze er mee bezig zijn als je inlogd.

[ Voor 5% gewijzigd door MartNL op 22-12-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239122

Het is gewoon kut jongens, online niet te houden. Voor mij persoonlijk de grote flop van 2007!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-02 23:15
heb zojuist patch 1.2 geinstalleerd,
en bij het opstarten PLOEF, meteen een freez.
Hoe kan dit??

zodra ik 1.2 installeer, slaat mn comp gewoon vast bij het opstarten van pro :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239988

Hoe kan je zegmaar je eigen shirts die je op je usb ofzo hebt staan in het spel doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 05:16:
heb zojuist patch 1.2 geinstalleerd,
en bij het opstarten PLOEF, meteen een freez.
Hoe kan dit??

zodra ik 1.2 installeer, slaat mn comp gewoon vast bij het opstarten van pro :S
Hmm, ik heb dat niet. Kan ook niet even bedenken waardoor dat zou komen. Je hebt wel de legale versie neem ik aan? Misschien kan je hiervoor beter in Spielerij - Problemen & Vragen een apart topic voor openen, omdat dit een technisch probleem is. Daar kunnen ze misschien ook beter van dienst zijn. :)
Anoniem: 239988 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:13:
Hoe kan je zegmaar je eigen shirts die je op je usb ofzo hebt staan in het spel doen?
Heb je het met de Kitserver al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 239122 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:46:
Het is gewoon kut jongens, online niet te houden. Voor mij persoonlijk de grote flop van 2007!
Helemaal mee eens, ik speel nu alleen heel soms voor de achivements nog offline.

Net probeer ik een potje online te spelen, LAG LAG.
Wat een flop is dit geworden zeg online

PES 2008 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Het is idd erg balen dat het online niet goed loopt.

Want deze game is 1 tegen 1 wel zo vet. Dan kan je pas echt gaan voetballen. Als het online even wel goed werkt, dan is het meteen een top game voor miij.

En tegen de CPU is geen reet aan. Online werkt niet. Tsja, dan blijft er weinig van over. Er moet gewoon nog een patch uitkomen. Dan kan toch niet anders?

Maar soms is het wel speelbaar. Maar ik zou wel eens tegen een Nederlander willen spelen, en kijken of het dan nog iets beter wordt.

Is er ergens een Nederlandse PES site, zoals pesfan, waar je wedstrijden kan afspreken?

ps. ik heb de xbox 360.

[ Voor 7% gewijzigd door Turfschipper op 06-01-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94542

Pfff, voor mij inmiddels ook de flop van 2007. Wat een drama zeg..

- steeds dat gewacht op de kutfluitje van de scheids
- waarom moet ingooien zo lang duren?
- hoe kan een poppetje die recht achter mijn poppetje loopt ineens de bal afpakken als ie in de buurt is ( van de rug van mijn poppetje wel te verstaan)
- scheitlag de hele tijd
- spelers zijn te dom, AI zuigt
- honderdtachtigduizend keer per wedstrijd buitenspel, yeah right

Lekker weer downloaden dat spel voortaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Anoniem: 94542 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:06:
Pfff, voor mij inmiddels ook de flop van 2007. Wat een drama zeg..

- steeds dat gewacht op de kutfluitje van de scheids
Mee eens, maar zo erg is het ook weer niet.
- waarom moet ingooien zo lang duren?
Heb daar geheel geen last van?
- hoe kan een poppetje die recht achter mijn poppetje loopt ineens de bal afpakken als ie in de buurt is ( van de rug van mijn poppetje wel te verstaan)
Weet niet precies wat je bedoeld, maar daar heb ik ook geen last van?
- scheitlag de hele tijd
Gewoon lekker offline spelen ;).
- spelers zijn te dom, AI zuigt
De AI is een stuk beter dan bij pes6, de spelers gaan veel beter vrijlopen waardoor je veel mooier voetbal kan creeeren.
- honderdtachtigduizend keer per wedstrijd buitenspel, yeah right
Dat heb ik niet, geen last van.

Ik vind het een prima spel, net weer een stukje beter dan pes6! Goed gedaan Konami :).

Heb overigens die 1.0 superpatch geinstalleerd (voor de PC), die waarvoor je 3 euro moest betalen. Het was me het eigenlijk wel waard, aantal leuke clubs erbij, namen van Engelse competitie goed, erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Goed gedaan Konami :).
Sorry hoor, maar dat slaat echt helemaal nergens op.

Ze hebben prutswerk afgeleverd. 65 euro voor een game die onspeelbaar is online. Een game die offline geen fuck aan is door de cheatende CPU.

off line speel ik sowieso al niet. Maar goed, daar kan je in mening over verschillen.

Maar deze online shitgebeuren, en dan zeg jij:'' Goed gedaan Konami''?

Niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Kan zijn dat jij dat nergens op vindt slaan, maar ik vind jou reactie weer nergens op slaan :). Dit komt doordat ik het niet eens ben met al die negatieve punten die worden opgenoemd. Ik hoef het niet perse online te spelen, tegen de CPU is prima en ik heb de CPU nog nooit betrapt op cheaten. Ik baseer mijn mening dan uiteraard alleen op het offline gedeelte. En die is harstikke leuk.

Wat ik overigens ook regelmatig doe is met meerdere mensen tegen elkaar op 1 pc of de xbox 360, dat gaat ook allemaal prima en is harstikke leuk. Weer net wat leuker dan pes6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Tsja, als je al niet merkt dat de cpu cheat. Dan is de single player idd wel te doen.

Google eens op pes en cheating cpu ed. Dan gaat er een wereld voor je open, of eigenlijk dicht, :-).

Maar online is gewoon slecht, dat ben je wel met me eens.

Maar online heb je wel nodig om toernooien en leagues te spelen, en dat zijn echt heel veel mensen die daarvoor pes spelen.

Nu is dat onmogelijk. Ik weet niet of dat je helemaal niet tegen mensen speelt, zonee, dan zou je dat eens een paar potjes moeten doen.

Dat speelt echt vele malen leuker. Dat merk je meteen, en als je dat eenmaal inziet, dan is spelen tegen de cpu gewoon geen ruk meer aan. Dit geldt voor voor, maar ook voor bijna alle andere competitiespelers.

Maar dan nog kan je het oneens met me zijn. Moet kunnen, jij blij, ik in afwachting van een patch.

Verder alles ok, haha.

ps. je bent het toch wel met me eens dat als een gedeelte van een game niet werkt, in dit geval de online optie, dat je dan niet kan zeggen: ''goed gedaan konami''?

Dus mijn opmerking slaat wel degelijk ergens op.

[ Voor 32% gewijzigd door Turfschipper op 06-01-2008 19:02 ]

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:
Technische vragen / problemen horen niet in dit topic thuis!