Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn telefoon van reparatie terug gekregen!!!!! Geluid doet het optimaal en beeldscherm is ook weer goed. Totdat ik hem 1 keer aan en uit zette, toen kreeg ik dezelfde dode pixel terug!! ik kwam er nu achter dat door wat op het scherm te tikken de pixel verdwijnt en weer terug komt! dus het is een los contactje, iemand een idee hoe ik dit verhelpen kan???

Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Ik heb dit als volgt opgelost. De profielen zijn xml bestanden welke bij het selecteren ervan een update in de registry doen. Zodra je dus van profiel wisselt komt het piepje idd weer terug. Vreemd genoeg niet in het profiel Silent. In dit profiel zit een setting verwerkt (type="CallStart") die je niet met je profiel editor kunt bewerken. Ik heb het profiel Silent.prof.xml op mijn s730 gekopieerd van de folder \Application data\Profiles naar de folder \Application data. Daarna de bestandsnaam aangepast naar het profiel waarvan ik niet meer wil dat dit piepje terugkomt, bv Normal.prof.xml. Vervolgens dit bestand teruggekopieerd naar de Profile folder en de bestaande overschreven. Tot slot via de editor de juiste settings gedaan voor dit profiel. Nu hoef je bij het wisselen niet meer de registery aanpassing te doen, het profiel doet dit nu voor je en het piepje blijft weg, zelf na herstart. Bij een harde reset zul je dit echter wel opnieuw moeten doen.
Wat is tweaken toch vet :) !
hotrene schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:58:
Heeft iemand de HTC als wireless webcam a/d praat gekregen?
Lijkt me wel vet mits dat mogelijk is!
crumpler schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:55:
Ik zit er zelf ook heel erg aan te denken om dit toestel aan te schaffen. Ik heb hem vanmiddag in de winkel zien liggen en de S710 vast kunnen houden, want de S730 lag alleen maar achter glas.

Alleen lees ik weer ergens anders dat je gewoon elke dag je batterij moet opladen. Sommige vinden dit geen probleem, maar ik wel. Althans, laat ik het anders zeggen, ik heb niet elke avond de mogelijkheid om hem op te laden en vergeten zal ik het dan ook wel zo af en toe.

Hoeveel dagen kunnen jullie de telefoon gebruiken als je een paar keer per dag je email checkt, en bijna geen foto's maakt of muziek luistert (is de muziek trouwens beetje mooie kwaliteit?) ?

Bedankt alvast!
Mijn telefoon zit elke dag in de oplader.. heb het gevoel dat de batterij de laatste tijd minder lang meegaat..

Natuurlijk zijn er manieren om je batterij langer dan 2 dagen mee te laten gaan door energieprofielen aan te passen, niet te vaak bellen en geen internet activeren.

Misschien het feit dat ik push-mail aan heb staan ervoor zorgt dat ik zo vaak moet opladen.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crumpler schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:55:
Ik zit er zelf ook heel erg aan te denken om dit toestel aan te schaffen. Ik heb hem vanmiddag in de winkel zien liggen en de S710 vast kunnen houden, want de S730 lag alleen maar achter glas.

Alleen lees ik weer ergens anders dat je gewoon elke dag je batterij moet opladen. Sommige vinden dit geen probleem, maar ik wel. Althans, laat ik het anders zeggen, ik heb niet elke avond de mogelijkheid om hem op te laden en vergeten zal ik het dan ook wel zo af en toe.

Hoeveel dagen kunnen jullie de telefoon gebruiken als je een paar keer per dag je email checkt, en bijna geen foto's maakt of muziek luistert (is de muziek trouwens beetje mooie kwaliteit?) ?

Bedankt alvast!
Wat zonde is aan deze smartphone is dat hij maar 1 stereogeluidsuitgang heeft.
Mijn oude N73 had 2 boxen aan beide kanten dat geeft een mooier geluid. Nu was de N73 ook een music-uitvoering.

Ik laad mijn mobiel ook iedere dag op, maar gebruik hem dan ook erg intensief.
Ik denk dat je de mobiel max. 2.5 dagen kunt gebruiken als je hem weinig gebruikt (geen internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss een gekke vraag, maar hoe kopieeer ik een zin/woord in bijvoorbeeld word? Dus hoe selecteer ik een zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe dat met : Vitocopypaste.
moet je wel eerst opstarten.
verder heb ik altijd een leeg worddocument op mijn storagecard staan, dan kan je teminste een nieuw word document starten.
linkje voor het progje is:
http://vitotechnology.com/en/products/copypaste.html
volgens mij is het freeware...anders heb ik weer een gekraakte versie draaien zonder dat ik het weet ;-)
het werkt met de " ActionButton" deze moet je dan een tijdje ingedrukt houden...en dan komt ie met opties zoals kopieren/plakken/knippen enzo...
tis geen zwaar progje..en ik draai het altijd als mijn phone aan is.

B.T.W. wanneer komt HTC nou eens met een update,,,,pffff
al die shit met het memory problem...en niet te vergeten die gps,,,,die niet meer dan 2 satellieten kan vinden....
ik heb laatst nog TomTom op een S710 gezet....ook een leuk toestel...EN WEL 27 MB VRIJ WERK GEHEUGEN.....grrrr
ik moet op mijn s 730 al blij zijn met 12,5 MB
waardeloos toch.
verder ben ik nog steeds happy met mijn S730.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
Een fix voor de GPS functie kan je vergeten want er zit gewoon geen antenne in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 21:01:
Een fix voor de GPS functie kan je vergeten want er zit gewoon geen antenne in ;)
is dat al zeker dan???
want dan zou ik toch geen één sat. moeten kunnen vinden...
meestal heb ik er twee...en dan zou ik op een heldere dag/nacht toch meer satjes moeten kunnen pakken.
ik had ooit eens in een forum gelezen dat er een probleem was met bellen en een sat-fix (navigeren dus).
dit was bij de eerste "proef/test"toestellen.
en omdat ze dir er niet zo 1-2-3 uit kregen heeft HTC de GPS uitgeschakeld.

of dit echt zo is weet ik niet....ik blijf gewoon hopen op een perfecte romupdate...waar alles in zit.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Dat probleem is er met de TyTN 2 niet (zelfde chipset) dus dat lijkt me sterk :)

Nog even voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/venog8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou...
jij ook prettig weekend verder...
snif snif

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotrene
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-08 13:04
Dag mannen, deze is ook de moeite van het volgen waard:
http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=218112
Meer dan 400 pagina's. Ik vond deze 21 hier al veel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Tja, een engelstalig forum heeft een groter potentieel publiek dan een NL forum ;)

(en volgens mij zie ik wat foute .RAR's op die site staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een speciaal topic geopend, maar dat was niet okee, moest het hier doen :)

Vraagje:

Ik heb een HTC S730(maar ook getest op een ander device) hetvolgende probleem

1. Ik maak een afspraak in mijn agenda(in mijn device, WM6 standaard)
2. Bij genodigden selecteer ik een contact, welke een mailadres heeft
3. Ik zet hem/haar bij optioneel(of vereist maakt niet uit)
4. Ik sla het op, en het contact krijgt idd netjes een mail met of hij/zij bij deze afspraak kan zijn, en je kan deze afspraak accepteren/weigeren etc. ECHTER, de tijd is ALTIJD fout, de tijd van de afspraak is niet de tijd van de afspraak, maar het moment dat de afspraak VERSTUURD is...

Met 'normale' outlook gaat dit wel altijd goed. Iemand een suggestie?

De suggestie in het topic was de tijdzone...Maar dan zou het een uurtje ofzo verschil moeten zijn, maar hij geeft de afspraak per mail dus echt de tijd van verzenden mee, en niet de tijd van de afspraak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
[...]

Ik heb dit als volgt opgelost. De profielen zijn xml bestanden welke bij het selecteren ervan een update in de registry doen. Zodra je dus van profiel wisselt komt het piepje idd weer terug. Vreemd genoeg niet in het profiel Silent. In dit profiel zit een setting verwerkt (type="CallStart") die je niet met je profiel editor kunt bewerken. Ik heb het profiel Silent.prof.xml op mijn s730 gekopieerd van de folder \Application data\Profiles naar de folder \Application data. Daarna de bestandsnaam aangepast naar het profiel waarvan ik niet meer wil dat dit piepje terugkomt, bv Normal.prof.xml. Vervolgens dit bestand teruggekopieerd naar de Profile folder en de bestaande overschreven. Tot slot via de editor de juiste settings gedaan voor dit profiel. Nu hoef je bij het wisselen niet meer de registery aanpassing te doen, het profiel doet dit nu voor je en het piepje blijft weg, zelf na herstart. Bij een harde reset zul je dit echter wel opnieuw moeten doen.
Bedankt voor je reactie. Ik krijg alleen die xml-files niet te zien op in de map '\Application data' op mn S730 en kan ze dus ook niet kopiëren. Misschien doe ik iets verkeerd, maar als je me nog even uit zou willen leggen hoe ik ze wel te zien krijg, zou dat top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:28
[...]

Mmm ik krijg dan,
"Cannot copy Silent.prof: Access is denied.
Make sure your mobile device has sufficient memory, the file is not set as read only, and that you have premission to copy this file type.".
Ik heb voldoende ruimte, heb je enig idee wat ik fout doe?

@nightcrow,
ik zag eerst alleen profiel Normal, dat kwam omdat ik profiel Silent nog niet aangepast had, waarschijnlijk moet je hem dus eerst even aanpassen en opslaan en krijg je hem dan wel te zien.

[ Voor 6% gewijzigd door S_tef op 10-02-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S_tef schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:11:
[...]

Mmm ik krijg dan,
"Cannot copy Silent.prof: Access is denied.
Make sure your mobile device has sufficient memory, the file is not set as read only, and that you have premission to copy this file type.".
Ik heb voldoende ruimte, heb je enig idee wat ik fout doe?

@nightcrow,
ik zag eerst alleen profiel Normal, dat kwam omdat ik profiel Silent nog niet aangepast had, waarschijnlijk moet je hem dus eerst even aanpassen en opslaan en krijg je hem dan wel te zien.
Nee, eigenlijk niet. Ik kan nog wel zeggen dat ik de Total Commander file explorer gebruik (http://www.ghisler.com/smartphone.htm) en niet de std explorer, wellicht is dat 't? Daarnaast maakt het niet zoveel uit naar welke folder je kopieert, als het maar een andere is dan de \Profile ivm het kunnen hernoemen. Ik heb 't net nog even getest en bij mij gaat het wel. Hij kopieert zelfs het bestand van het profiel welke op dat moment 'actief' is.

Dat je geen bestanden in deze folder ziet klopt wanneer je het desbetreffende profiel nog niet aanpast hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Nee, eigenlijk niet. Ik kan nog wel zeggen dat ik de Total Commander file explorer gebruik (http://www.ghisler.com/smartphone.htm) en niet de std explorer, wellicht is dat 't? Daarnaast maakt het niet zoveel uit naar welke folder je kopieert, als het maar een andere is dan de \Profile ivm het kunnen hernoemen. Ik heb 't net nog even getest en bij mij gaat het wel. Hij kopieert zelfs het bestand van het profiel welke op dat moment 'actief' is.

Dat je geen bestanden in deze folder ziet klopt wanneer je het desbetreffende profiel nog niet aanpast hebt.
Aazo, met mijn gewone verkenner op de telefoon zag ik geen bestanden.
Dus deed het via de computer en kreeg daar die melding.

Maar met total commander werkt het gewoon :), dankje.
Trouwens meer mensen met het probleem dat msn niet werkt (via wifi), foute gebruikersnaam of wachtwoord krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ik heb het zelfde probleem met msn;)

Hoop dat ze snel met een update komen van Htc en Microsoft.. want baal behoorlijk van die msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takumas
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-08 13:51
Ik ben sinds januari in het bezit van de HTC S730. Ik ben er gematigd tevreden mee. Ik ben tevreden met het uiterlijk en de mogelijkheden die het in potentie heeft.

Waar ik niet tevreden over ben is onder andere over het geheugen wat dus de mogelijkheden van o.a. multitasking al belemmerd. Bij normaal gebruik dus bellen smsen ed. loopt de telefoon regelmatig vast of kunnen er bepaalde programmas niet worden opgestart bijvoorbeeld de camera. Ik ben ook al een keer te laat op mijn werk gekomen omdat de telefoon `s nachts was vastgelopen en de wekker het niet meer deed. Zodra de telefoon aan gaat is er maar 10 of 12 MB vrij.
Ook gaat het soms met sms versturen niet goed, mensen ontvangen dan een sms die ik 2 weken geleden naar ze verstuurd had.
Het is ook niet mogelijk de Windows update die in het systeem zit uit te voeren
Tevens is de batterij na 1.5 dag o.i.d. al leeg. Mijn oude nokia kon zo ruim een week mee.

Msn werkt wel gewoon goed via wifi...toch nog iets

ato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:09:
[...]

Met TC zie je ze idd wel. Heb t net even gedaan en werkt prima. Nogmaals dank voor je support. Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:29:

Vraagje:

4. Ik sla het op, en het contact krijgt idd netjes een mail met of hij/zij bij deze afspraak kan zijn, en je kan deze afspraak accepteren/weigeren etc. ECHTER, de tijd is ALTIJD fout, de tijd van de afspraak is niet de tijd van de afspraak, maar het moment dat de afspraak VERSTUURD is...

De suggestie in het topic was de tijdzone...Maar dan zou het een uurtje ofzo verschil moeten zijn, maar hij geeft de afspraak per mail dus echt de tijd van verzenden mee, en niet de tijd van de afspraak...
Had gemaild, maar kreeg echt een compleet nutteloze reply...Hoop dan maar op hulp hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 21:04:
Yep ik heb het zelfde probleem met msn;)

Hoop dat ze snel met een update komen van Htc en Microsoft.. want baal behoorlijk van die msn.
Ik ken iemand die hier geen last van heeft, gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampje
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-03 19:48
Hi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn HTC S730. Deze heb ik sinds het begin van dit jaar in gebruik. Sinds een tijdje heb ik last van een probleem namelijk; Als ik een foto bekijk, ongeveer 5 seconden of iets langer, dan sluit hij hem van zelf af. Hij blijft bij Taakbeheer nog wel te zien.

Dit is niet alleen bij een foto bekijken, maar ook als ik een website bekijk. Het is wel erg vervelend als ik een nieuws bericht zit te lezen, en hij sluit steeds af. Natuurlijk heb ik hem al een keer aan en uit gezet, maar hij blijft het volhouden. Is er misschien een andere manier, dan om een harde reset te doen?

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djxl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:13:
Hi allemaal,

Ik heb een probleem met mijn HTC S730. Deze heb ik sinds het begin van dit jaar in gebruik. Sinds een tijdje heb ik last van een probleem namelijk; Als ik een foto bekijk, ongeveer 5 seconden of iets langer, dan sluit hij hem van zelf af. Hij blijft bij Taakbeheer nog wel te zien.

Dit is niet alleen bij een foto bekijken, maar ook als ik een website bekijk. Het is wel erg vervelend als ik een nieuws bericht zit te lezen, en hij sluit steeds af. Natuurlijk heb ik hem al een keer aan en uit gezet, maar hij blijft het volhouden. Is er misschien een andere manier, dan om een harde reset te doen?

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?
heb je geen automatic keylock aanstaan??? die sluit hem namelijk automatisch af, ook na een aan/uit ;) veel succes

@de rest... die foto's van die GPS aantenne, volgens mij is op die bovenste foto ook zo'n klein gps antenne knopje te zien (linksonder het pijltje....) of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Das denk ik de externe GPS aansluiting, waar het spiegeltje voor zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S_tef schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:51:
[...]

Ik ken iemand die hier geen last van heeft, gek?
Er worden in nederland volgens mij 2 versies verkocht de NL en de UK versie.. Ik heb de s730UK en volgens mij is bij deze dus ook het msn probleem. Ik had met de MDA vario wel is het zelfde probleem en dan zat het hem in de tijd en datum maar die is dus goed en ook de regio.

Dus blijft vreemd dat bij de een msn het wel doet via WIFI en de ander dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotrene
Hmm, heeft iemand hier een oplossing voor:
- als ik via mijn laptop 'nieuwe verbinding' klik in bluetooth-instellingen verschijnt het icon van de telefoon, vraagt hij niet om een wachtwoord, krijg ik de foutmelding 'verbinden is mislukt'
- als ik op de pc het icon weggooi en vervolgens op de htc laat zoeken vindt hij de laptop, moet ik een wachtwoord op de htc invullen, vraagt hij om een wachtwoord op de laptop, verschijnt een icon op de laptop, maar kan wederom geen verbinding maken

??

Verwijderd

Dit is de eerste keer dat ik met een sp ga werken, krijg hem morgen, dus alles wat ik hier lees is nieuw voor mij.

Vraag: kun je de s730 ook syncen met outlook expres?

• hotrene
heeft nou niemand active sync via bluetooth a/d praat?
Ik word een beetje gestoord van de halve verbindingen }:O

• Sir_Killalot
Genoeg virtuele compoorten vrij?

(het liefst ook 1tje onder COM10)

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Ik wou even melden dat de HTC S730 compatible is met de Parrot MK6100. Zowel de normale carkit functionaliteit werkt en ook weergave van geluid via de carkit (HIFI) werkt uitstekend. De HTC S730 is niet officieel door Parrot goedgekeurd, maar met v1.03 in de Parrot werkt het prima.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• hotrene
hotrene schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:09:
heeft nou niemand active sync via bluetooth a/d praat?
Ik word een beetje gestoord van de halve verbindingen }:O
Opgelost. De Toshiba bluetooth manager op mijn Dell werkte niet met de HTC.
Zie http://banagale.com/setti...anager-on-a-dell-d630.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een piepsignaal kan instellen als ik een tweede lijntje binnen krijg. Ik hoor nu niets door het gesprek, zie het wel binnenkomen op het scherm alleen lastig als ik de display aan mijn hoor heb zitten.

Alvast dank,

Isa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
Soms als ik gebeld heb en hang op dan krijg ik nog tuut tuut tuut, 3 keer ofzo.. Maar dan door de luidspreker zodat "iedereen" het kan horen zeg maar.
Meer mensen die dit soms hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Heeft de TyTN 2 ook, zal wel een 'feature' zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Mijn S730 is deze week teruggekomen van reparatie. Er zit een krasje op het scherm, maar nog vreemder vind ik dat er een foto op staat die ik niet gemaakt heb. De foto is van november 2007. Staat die er standaard op of heb ik een refurbished model gekregen?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
BugBoy schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:49:
Mijn S730 is deze week teruggekomen van reparatie. Er zit een krasje op het scherm, maar nog vreemder vind ik dat er een foto op staat die ik niet gemaakt heb. De foto is van november 2007. Staat die er standaard op of heb ik een refurbished model gekregen?
Om wat voor foto gaat het, misschien kun je hem posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand een programma om te msnen waar je de front camera of de andere camera als webcam kunt gebruiken????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
S_tef schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:34:
Om wat voor foto gaat het, misschien kun je hem posten?
De beide foto's kun je hier (bewogen foto van een kamer, 9-11-2007) en hier (zwart beeld, 15-11-2007) bekijken. Volgens de EXIF informatie zijn ze gemaakt met een HTC S730.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Lijken me gewoon testfoto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:29:

Vraagje:

Iemand een idee waarom dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BugBoy schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:49:
Op mijn 'nieuwe' S730 zaten deze foto's iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Ze zullen ook wel gemaakt zijn door de mensen die hem gerepareerd hebben gok ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die foto's had ik ook erop na reparatie zijn gewoon testfoto's hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:30:
die foto's had ik ook erop na reparatie zijn gewoon testfoto's hoor
Het vreemde is alleen dat de testfoto's al uit november komen. Maar het toestel doet het perfect, dus ik vind het niet zo'n issue. Minder is dat er een dikke kras op het schermpje zit, maar dat krijg ik er zelf ook wel op. Weet iemand trouwens of je deze covers makkelijk zelf kunt vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Ik heb sinds deze week ook een S730. Ik heb tomtom navigator 5.20 geinstalleerd.
Ik heb een Nokia d3-lw bluetooth gps ontvanger.

Als ik ga zoeken met de connection manager dan vindt hij gewoon de nokia, kan ze ook gewoon pairen, serial port instellen, com poort instellen etc. Echter blijft er voor de nokia ten allen tijden een vraagtekentje staan in de connection manager. Ik zie ook dat het niet goed werkt doordat het bluetooth lampje van de nokia maar 1 keer brand (bij het pairen) en daarna niet meer.

Tomtom vindt de GPS module dan ook niet en geeft aan dat ik eerst een module moet pairen met de smartphone, terwijl dit wel gedaan is (ondanks het vraagtekentje). Mensen met een oude vario hadden ook wel eens last van dit probleem, maar daar waren tools voor. Ik heb heel google afgezocht maar kan geen oplossing vinden voor dit probleem. Iemand hier bekend met dit probleem of iemand die een oplossing weet? (ik vermoed een simpele registry change).

edit: opgelost. eerste keer moest ik tomtom starten met bluetooth uit..

[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 20-02-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BugBoy schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:13:
[...]

Het vreemde is alleen dat de testfoto's al uit november komen. Maar het toestel doet het perfect, dus ik vind het niet zo'n issue. Minder is dat er een dikke kras op het schermpje zit, maar dat krijg ik er zelf ook wel op. Weet iemand trouwens of je deze covers makkelijk zelf kunt vervangen?
dat is helemaal niet vreemd, want wanneer de telefoon op reparatie komt geven ze hem een hard-reset. vanaf dan staat de datum standaard weer op november, omdat die toen pas op de markt kwam... dus als je op dat moment foto's neemt staan die op datum van november ja...

• S_tef
Sir_Killalot schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:56:
Heeft de TyTN 2 ook, zal wel een 'feature' zijn ;)
Ik vindt dit irritant, niemand weet hoe je dit uitkunt zetten door weer iets te veranderen in de xml file ofzo?
Profiel still heb ik al gekopieerd naar normal dus daar ligt het niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het nu eindelijk zit met dat memory gedoe van de S730?

Ik zou mij dit toestel willen aanschaffen maar als ik de verschillende forums lees, is er toch wel iets dik mis mee de S730.. Of komt dit alleen voor als je het today screen gebruikt van HTC?

Als die problemen er echter zijn (en vraag is wanneer die door HTC worden opgelost want naar service toe blijkt dit toch niet alles te zijn) zou'k dan liever gaan voor de S710 die wel heel stabiel is en waar die mem prob's niet voorkomen..

Ik heb het toestel nodig voor push email en dergelijke, dus vooral zakelijk (agenda, contacten, mail)..

Ik zou het juist een beetje gek vinden om een toestel te kopen die reeds meer dan een jaar oud is (zijnde de S710), maar om een neiuwer te kopen die niet werkt... dat is dan ook weer zonde van het geld..

Over welk toestel het mooiste, het dunste, en blablabla is, daar gaat het mij niet om... 't moet gewoon goed werken. De rest zal ik dan zelf wel uitmaken want smaken verschillen nu eenmaal...

Bedankt voor de eventuele feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik ook word en xls bestanden bewerken met de htc s 730

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
de S730 werkt ook niet zo slecht hoor... je moet zelf weten wat je belangrijk vind. Als het doet om te bellen neem dan de s710. Als je snel wilt internetten neem dan de S730. (bijv. ook gebruik maken van skype, navigatie etc)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
dag allen,
ik ben een bezitter van een nokia e65. pracht apparaatje, alleen jammergenoeg maar 200mhz. de HTC s730 lijkt me een vergelijkbaar toestel, ietwat dikker, qwerty en 400mhz. nu kan ik de e65 ruilen voor de s730.

is het raadzaam om voor de snellere processor te gaan denken jullie? ik vind de trage 200mhz toch wel irritant worden af en toe. Maar... ik lees hier veel over geheugen lekken. en dat belemmerd alles ongeacht de processor. enkele vragen:
1. hoe 'erg' zijn die geheugenlekken? komt het vaak voor en belemmerd het veel van de telefoon?
2. is de telefoon veel beter dan de e65? ok qwerty enz, maar je levert gewicht weer in.
3. is de s730 ook -makkelijk- te syncen via bluetooth isycn van leopard? (macbook)

please let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotrene
Mijn bevindindingen:
De telefoon komt van Belcompany, ik kan de nederlands taal instellen. Ik weet niet of het dan daardoor een Nederlandse versie is.
- Batterijduur is me na al deze berichten op het forum meegevallen. Doe er zo'n 3 tot 4 dagen mee. Fijn is dat je hem via USB met een standaard kabeltje kunt opladen, dus FF snel syncen en opladen thuis of op het werk. Ik heb niet de hele tijd WIFI of bluetooth aanstaan; zie ik het voordeel niet van
- geheugen probleem valt ook mee. Heb hem zo'n dikke maand en in die tijd heb ik hem 2x moeten opstarten omdat hij te weinig geheugen had voor de camera. Vervelend, maar niet onoverkomelijk
- camera kwaliteit is slecht. Stop en lees die zin nog eens. Ja, hij is echt slecht. Het is ONMOGELIJK om een scherpe foto van iemand binnenshuis te nemen. Of jullie moeten allebei stokstijf blijven staan naast het raam op een klaarlichte dag. Video idem. Camera a/d voorkant doe ik niks mee.
- van Windows Mobile had ik meer verwacht. Je moet er lol aan hebben om alles uit te puzzelen, anders is deze telefoon niks voor jou. Nadelen: prive en werk agenda zijn niet goed te scheiden, Thunderbird heb ik opgegeven en ben overgeschakeld naar Outlook, je kunt niet chatten met de camera a.d. voorkant, google calendar sync was een speurtocht met hoofdletter S maar werkt eindelijk en opties zoals 'zet elk uur bluetooth even aan en kijk of mijn laptop aanstaat en ga dan syncen' , had ik toch echt wel anno 2008 verwacht.
- toetsenbord bevalt goed, nu pas valt op wanneer je T9 niet kan gebruiken, bijv. namen, wachtwoorden, plaatsnamen
- leuke meevaller: bij een weekendje weg foto's maken, tekstje erbij typen en een mailtje via gratis WIFI hotspot versturen voor de thuisblijvers.

Gr,
Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hi rené tnx 4 feedback. Je zegt dat de camera slecht is, maar hebt wel foto's gemaakt. Mag hj wat shots zien? En in welk opzicht is hij slecht? Mijn e65 bijvoorbeeld heeft een verschrikkelijke camera omdat hij 2sec na het geluidje een hele wazige foto maakt. Is alleen te doen als je lang! Stil staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
vanpeltje schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:39:
de S730 werkt ook niet zo slecht hoor... je moet zelf weten wat je belangrijk vind. Als het doet om te bellen neem dan de s710. Als je snel wilt internetten neem dan de S730. (bijv. ook gebruik maken van skype, navigatie etc)
Is het een idee om in de TS info op te nemen over het memory-leaken: dat het probleem speelt en hoe je het zo draaglijk mogelijk maakt door bijvoorbeeld het gebruik van Facade en Oxios CloseApps? Kan me voorstellen dat veel mensen die twijfelen over de aanschaf van een S730 hier benieuwd naar zijn. Misschien ook een mogelijkheid om mensen te wijzen op de manier waarop HTC omgaat met het driver probleem en dat mogelijk een rom update zal komen in maart? Zie ook htcdriver.com. Weet niet of met zo'n rom update ook het geheugenprobleem definitief de wereld uit kan worden geholpen, maar dat terzijde. Staat wel interessante info op die site.

Verder misschien ook handig om tweaks op te nemen zoals hoe je die irritante toon uit kunt schakelen als je iemand belt door het overschrijven van het Normal profile met Total Commander? Zie ook de eerdere posts hierover.

Tot slot lijkt het me een goed om wat andere sites te vermelden waar de S730 ter sprake komt, zoals op de website van xda-developers: zie hier.

Zomaar wat suggesties. Misschien hebben andere bezoekers nog aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotrene
jeroentje schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:13:
Je zegt dat de camera slecht is, maar hebt wel foto's gemaakt. Mag hj wat shots zien? En in welk opzicht is hij slecht? Mijn e65 bijvoorbeeld heeft een verschrikkelijke camera omdat hij 2sec na het geluidje een hele wazige foto maakt. Is alleen te doen als je lang! Stil staat
De eerste 4 foto's hier zijn met de HTC genomen:
http://picasaweb.google.com/Rene.Patricia/AircoVerlichting
Ach, achteraf niet zo superslecht. Kwestie van stilhouden. Vertraging waar je over schrijft heeft de HTC ook. Maar binnenshuis is het een ramp. Een vriend me heeft een E95 en die had binnenshuis een stuk nettere foto gemaakt. Zal wel a/h gemis van de flitser liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er mij ook iemand laten weten of de sync via Blackberry connect goed werkt op de S730?

Het is de bedoeling dat ik via de Blackberry client zowel mijn mails, agenda als contactpersonen kan sync'n via de exchange server op't werk.

Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Ben tot nu toe heel blij met mijn S730, geen vuiltje aan de lucht. Alleen 1 vraag. Het komt bij mij geregeld voor dat de backlight van het scherm op half vermogen blijft branden. Dus na 15s gaat dempt het licht voor ongeveer de helft, en daarna blijft hij gewoon aan (oneindig). Ik heb de instellingen al geprobeerd, maar heeft tot nu toe weinig geholpen. Iemand met hetzelfde probleem die een oplossing heeft gevonden? :)

Er zit trouwens een 8GB Sandisk Micro kaartje in, draait perfect. Met de bijgeleverde adapter (heeeeel klein) kun je hem aansluiten op de pc en wordt het kaartje gezien als externe hardeschijf. Bestand van 400 kopieren duurt ongeveer een halve minuut.

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvK P4 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:21:
Ben tot nu toe heel blij met mijn S730, geen vuiltje aan de lucht. Alleen 1 vraag. Het komt bij mij geregeld voor dat de backlight van het scherm op half vermogen blijft branden. Dus na 15s gaat dempt het licht voor ongeveer de helft, en daarna blijft hij gewoon aan (oneindig). Ik heb de instellingen al geprobeerd, maar heeft tot nu toe weinig geholpen. Iemand met hetzelfde probleem die een oplossing heeft gevonden? :)

Er zit trouwens een 8GB Sandisk Micro kaartje in, draait perfect. Met de bijgeleverde adapter (heeeeel klein) kun je hem aansluiten op de pc en wordt het kaartje gezien als externe hardeschijf. Bestand van 400 kopieren duurt ongeveer een halve minuut.
Dat was bij mij ook. Ik heb dit opgelost door er een automatische keylocker op te zetten. Deze zet de backlight volledig uit! Ik hoop dat dit bij jouw ook werkt.

Een andere vraag:
Is er geen officiele versie van msn live messenger voor deze smartphone waar ik heel snel op een ander adres kan aanmelden. Want nu moet ik eerst 100 handelingen verrichten voordat ik met een ander hotmailades kan aanmelden.

Gr, Frenz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
@ Frenz: bedankt voor de tip :)

Heb net mijn maandelijkse factuur weer gekregen van Debitel, en daar staat dat ik van de 19e (toen telefoon gekregen) tot de 24e voor 25,- GPRS gebruikt heb!! Ik ben me van helemaal niets bewust, ik heb naar mijn weten alleen WiFi gebruikt (aan en uit gezet in communicatie). Hoe kan het zo zijn dat ik dan ongeveer 12MB binnen heb gehaald met GPRS? Ben nu best wel boos.. :(

Wie iemand waar kan ik dat &#%&(% GPRS uit kan zetten? Heb net de profielen voor GPRS iig verwijderd (weet niet of dat helpt..), maar ik wil het gewoon helemaal uit hebben..

[ Voor 17% gewijzigd door BvK P4 op 27-02-2008 12:05 ]

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
Ja ik heb ook 2 euro gprs gebruikt in het begin (onbewust).
Gewoon overal de gprs instellingen aanpassen, wifi uitzetten en kijken of je nog kunt internetten.
Als het niet kan werkt je gprs dus niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:27

Veritas

concedo nulli

Ik ben op het moment goede vrienden met mijn S710, maar aangezien mijn contract afloopt binnen een paar maanden zit ik al rond te kijken voor een andere (phone-junk die ik ben). Zoek toch een toestel met HSDPA, helemaal omdat Vodafone dit nu voor een tientje aanbiedt. Denk dat het de S730 wordt omdat die ook al heel betaalbaar is. Helaas wel een stuk lelijker dan mijn S710... maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Ill-Skillz schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:16:
Ik ben op het moment goede vrienden met mijn S710, maar aangezien mijn contract afloopt binnen een paar maanden zit ik al rond te kijken voor een andere (phone-junk die ik ben). Zoek toch een toestel met HSDPA, helemaal omdat Vodafone dit nu voor een tientje aanbiedt. Denk dat het de S730 wordt omdat die ook al heel betaalbaar is. Helaas wel een stuk lelijker dan mijn S710... maar ja.
Ik vond de s710 ook mooier, totdat ik de 730 in mn bezit kreeg. Veel degelijker qua bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
hotrene schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:58:
Mijn bevindindingen:
De telefoon komt van Belcompany, ik kan de nederlands taal instellen. Ik weet niet of het dan daardoor een Nederlandse versie is.
- Batterijduur is me na al deze berichten op het forum meegevallen. Doe er zo'n 3 tot 4 dagen mee. Fijn is dat je hem via USB met een standaard kabeltje kunt opladen, dus FF snel syncen en opladen thuis of op het werk. Ik heb niet de hele tijd WIFI of bluetooth aanstaan; zie ik het voordeel niet van
- geheugen probleem valt ook mee. Heb hem zo'n dikke maand en in die tijd heb ik hem 2x moeten opstarten omdat hij te weinig geheugen had voor de camera. Vervelend, maar niet onoverkomelijk
- camera kwaliteit is slecht. Stop en lees die zin nog eens. Ja, hij is echt slecht. Het is ONMOGELIJK om een scherpe foto van iemand binnenshuis te nemen. Of jullie moeten allebei stokstijf blijven staan naast het raam op een klaarlichte dag. Video idem. Camera a/d voorkant doe ik niks mee.
- van Windows Mobile had ik meer verwacht. Je moet er lol aan hebben om alles uit te puzzelen, anders is deze telefoon niks voor jou. Nadelen: prive en werk agenda zijn niet goed te scheiden, Thunderbird heb ik opgegeven en ben overgeschakeld naar Outlook, je kunt niet chatten met de camera a.d. voorkant, google calendar sync was een speurtocht met hoofdletter S maar werkt eindelijk en opties zoals 'zet elk uur bluetooth even aan en kijk of mijn laptop aanstaat en ga dan syncen' , had ik toch echt wel anno 2008 verwacht.
- toetsenbord bevalt goed, nu pas valt op wanneer je T9 niet kan gebruiken, bijv. namen, wachtwoorden, plaatsnamen
- leuke meevaller: bij een weekendje weg foto's maken, tekstje erbij typen en een mailtje via gratis WIFI hotspot versturen voor de thuisblijvers.

Gr,
Rene
Die camera valt erg mee, het is ook maar 2 megapixel en geen autofocus..

buitenhuis is ie prima, binnen iets minder.

Met welk programma sync je de google calendar? Ik gebruik GMobileSync.. werkt wel goed.
nightcrow schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:34:
[...]

Is het een idee om in de TS info op te nemen over het memory-leaken: dat het probleem speelt en hoe je het zo draaglijk mogelijk maakt door bijvoorbeeld het gebruik van Facade en Oxios CloseApps? Kan me voorstellen dat veel mensen die twijfelen over de aanschaf van een S730 hier benieuwd naar zijn. Misschien ook een mogelijkheid om mensen te wijzen op de manier waarop HTC omgaat met het driver probleem en dat mogelijk een rom update zal komen in maart? Zie ook htcdriver.com. Weet niet of met zo'n rom update ook het geheugenprobleem definitief de wereld uit kan worden geholpen, maar dat terzijde. Staat wel interessante info op die site.

Verder misschien ook handig om tweaks op te nemen zoals hoe je die irritante toon uit kunt schakelen als je iemand belt door het overschrijven van het Normal profile met Total Commander? Zie ook de eerdere posts hierover.

Tot slot lijkt het me een goed om wat andere sites te vermelden waar de S730 ter sprake komt, zoals op de website van xda-developers: zie hier.

Zomaar wat suggesties. Misschien hebben andere bezoekers nog aanvullingen?
Ik zal het opnemen.

Ik heb vodafone, weet iemand hoe ik streaming video werkend krijgt?

Elke keer als ik bijv. een video (extencie .3gp) wil afspelen van m.youtube.com krijg ik

'Verbinding aan het maken...'

en daarna 'Vinden van netwerk mislukt'

heeft VODAFONE streaming video geblokkeerd?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Binnekort kan ik mijn abbonement verlengen en wil ik overstappen naar kpn hi in combinatie met de htc s730.

Heeft de s730 inmiddels zijn gps al werkend? En is het mogelijk youtube filmpjes te bekijken via HI internet op je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 12:35:
Ik zal het opnemen.

Ik heb vodafone, weet iemand hoe ik streaming video werkend krijgt?

Elke keer als ik bijv. een video (extencie .3gp) wil afspelen van m.youtube.com krijg ik

'Verbinding aan het maken...'

en daarna 'Vinden van netwerk mislukt'

heeft VODAFONE streaming video geblokkeerd?
Nee klopt. Op de een of andere manier kan je geen 3gp filmpjes afspelen op m.youtube.com
Ik heb dit opgelost via Youtubepocket. Op deze site staat een manier hoe je wel youtube streams kan bekijken.

Download de TCPMP speler en daarna kun je genieten van youtube pocket en andere streamingsites..

http://www.ytpocket.com/install.php

Gr. Frenz

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotrene
Met welk programma sync je de google calendar? Ik gebruik GMobileSync.. werkt wel goed.
Agenda sync tussen de HTC en Outlook gaat ordinair via ActiveSync; ik heb nml. geen extra internet abonnement wat rechtstreekse synchronisatie met Google calendar rendabel zou maken. Synchronisatie tussen outlook en google doe ik via scheduleword.com en de funambol plugin.

Heb ook nog even gewerkt met GooSync (voor rechstreekse sync tussen HTC en google via Wifi) en SW samen, maar toen had ik vaak last van dubbele afspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en Heren, ik sta op het punt om een HTC S730 te kopen, maar las hier toch nogal wat negatieve punten. Kan iemand mij nog even de belangrijkste minpunten geven...? volgens jullie?

dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:01:
Dames en Heren, ik sta op het punt om een HTC S730 te kopen, maar las hier toch nogal wat negatieve punten. Kan iemand mij nog even de belangrijkste minpunten geven...? volgens jullie?

dank alvast.
Het enige dat ik kan bedenken (heb mn S730 nu een paar maanden) is het memory-leaken en ik vind hem wat aan de zware kant (circa 150 gr). Verder zijn er tegenwoordig toestellen met een groter beeldscherm. Kwaliteit van de camera is niet vergelijkbaar met een digicam, maar dan koop je zo'n toestel ook niet voor. Ook schijnt de accu niet zo heel goed te presteren, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee (moet na circa 3-4 dagen weer opladen met weinig intensief gebruik).

In eerdere posts in dit topic wordt trouwens aangegeven hoe je het memory-leaken zo veel mogelijk kunt beperken. Verder ben ik nog steeds een erg tevreden gebruiker. Toetsenbordje werkt prima en natuurlijk is umts/hsdpa/wifi ondersteuning naar mijn idee een must dezer dagen. Media luisteren/bekijken onderweg bevalt goed en op diverse fora (bijvoorbeeld deze van xda) vind je tweaks en software waarmee je je S730 wat kunt finetunen (zoals het permanent uitzetten van de irritante toon bij callstart en het weergeven van meerdere afspraken op je today screen).

Al met al dus absoluut geen spijt van mijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-02-2022
Weet er iemand wanneer er een nieuwe ROM uitkomt?
Wil wel graag de interne GPS werkend krijgen en liefst asap :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Dan zal je toch echt met de soldeertang aan de gang moeten want alleen een ROM update is niet genoeg ;)

plaatje: Sir_Killalot in "Het HTC S730 topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jixzle
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-08 11:26
Ik weet niet of iemand mij kan helpen met mijn probleem.

Ik heb op mijn 730 tomtom 6 geinstalleerd maar deze pakt alleen de interne gps en die geeft natuurlijk geen signaal. Ik heb mijn adapt ad350 op com poort 8 gezet maar die pakt hij niet.

Nu dacht ik de gps ontvanger is niet goed maar ik heb het met gps gate getest en dat werkte.
Ik heb ook nog een gratis navigatie nav4all geinstalleerd en die kiest ook eerst voor de interne gps.
Maar dan kan ik wel de bluetooth zelf kiezen en dat werkt wel.

Weet iemand een oplossing om te zorgen dat tomtom voor de externe gps kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Sir_Killalot schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:23:
Dan zal je toch echt met de soldeertang aan de gang moeten want alleen een ROM update is niet genoeg ;)

plaatje: Sir_Killalot in "Het HTC S730 topic - Deel 2"
Volgens mij zijn ze het daar op het forum van xda inmiddels ook over eens (zie hier). Het is trouwens zowiezo nogal onzeker of er überhaupt wel een rom update komt. Voor de Kaiser brengen ze blijkbaar alleen een sw-update uit voor de video performance. Vraag me dus af of ze voor bv. het memory-leaken wel een rom update uit gaan brengen. Als dat al met zo'n rom update kan worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Deze telefoon wilde ik al gaan kopen voor hij uitkwam, maar al dat gezeur met het geheugen (en vooral de manier waarop HTC ermee omgaat) maakt het niet aantrekkelijker. Iemand suggesties voor een alternatief?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Heeft er nog iemand de HTC S730 met proximus abbo?
Ik heb opeens geen belwaarde meer. Had vanmorgend 14eur en nu opeens nog maar 1,94eur. Dus al belwaarde weg.
Nu mijn vraag is, hoe hebben de proximus-gebruikers dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg het volgende maar niet aan de praat :

ik wil dat als ik offline ben en ik mailtjes type op mijn laptop dat die mijn E-mail + Agenda + Contacten
Sync met mijn HTC S730 en die weer sync met de exchange server

als ik dat instel krijg ik de melding er kan maar 1 profiel tegelijk en dan moet ik de exchange server instellingen uitzetten

iemand een idee hoe het wel gaat werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Oke even een vraagje.

Mijn moeder heeft een S730, maar heeft een probleempje.
Hier in Nederland heeft ze constant verbinding met het internet. Heeft ze ook een abbonement voor afgesloten.

Maar nu wilt ze graag weten hoe je kan zeggen dat die alleen verbinding met internet mag maken wanneer jij dat wil.
Dit omdat ze aankomend weekend op vakantie gaan en in de mei vakantie gaan we naar Amerika, als dan internet constant open staat word het een duur grapje.

Dus iemand die me hiermee kan helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door FabiandJ op 13-03-2008 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Kan er iemand zeggen hoe je TT6 installeert?Via TT home lukt het niet en manueel snap ik het niet zo goed.
Zal wel hetzelfde zijn als op een S710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takumas
@Dutch3men: Deze vraag is al meerdere malen beantwoord in dit topic. Even terugbladeren...

ato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb totom mobile5.2
kan ik de kaarten van TT6 gebruiken want alleen deze kan ik nog kopen op de site van TT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb TT mobile 5.20 kan de kaarten van TT 6 gebruiken want deze zojn alleen nog te verkrijgen op de site van TT
sorry dubbel gepost

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
takumas schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 12:22:
@Dutch3men: Deze vraag is al meerdere malen beantwoord in dit topic. Even terugbladeren...
Ja heel leuk en aardig. Mijn moeder zit nu in Zwitserland en jij zegt zoek eff al die topics door.
En ondertussen kan ik het niet vinden.

Iemand anders zegt ga naar start/instellingen/verbindingen/GPRS en verander daar al je instellingen, hebben we gedaan maar ze blijft internet hebben. Toegangspunt kan ze veranderen naar: internet, werk etc maar niet UIT.

Een gebruikersnaam/wachtwoord hoeft niet ingesteld staan op haar telefoon.

Verder kan je daar ook een adres of zo invoeren, hebben we veranderd maar het helpt geen drol.
KPN ook al gebeld zeggen precies hetzelfde als dat we gedaan hebben.

Net ook weer ouders gebeld haar echt alles bij GPRS laten veranderen, ding uitgezet > aangezegt en ze blijft verbinding houden.

[ Voor 16% gewijzigd door FabiandJ op 15-03-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takumas
Comm manager -> Gegevensverbinding -> Uitschakelen
Als je de loginnaam en wachtwoord voor GPRS weghaald of veranderd zou hij geen connectie meer met het GPRS netwerk kunnen maken...

ato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
takumas schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 21:33:
Comm manager -> Gegevensverbinding -> Uitschakelen
Als je de loginnaam en wachtwoord voor GPRS weghaald of veranderd zou hij geen connectie meer met het GPRS netwerk kunnen maken...
Ik heb ook de GPRS eruit gezwierd. Tot nu toe geen verbinding gemaakt. Dus het beste is eruit halen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-01-2024
Hoi iedereen ben nieuw hier :)

Ik heb een vraagje, heb de htc s730 nu een week probeer tt 6 erop te instaleren dit gaat vlekkeloos maar waneer ik het programma opstart krijg ik steeds: "geen kaarten gevonden" kan iemand mij hierbij verder helpen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
Karish schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:54:
Hoi iedereen ben nieuw hier :)

Ik heb een vraagje, heb de htc s730 nu een week probeer tt 6 erop te instaleren dit gaat vlekkeloos maar waneer ik het programma opstart krijg ik steeds: "geen kaarten gevonden" kan iemand mij hierbij verder helpen.

Alvast bedankt
mss kan jij mij eerst helpen 8)
Hoe heb jij TT6 erop gekregen?Lukt niet bij mij en via TThome werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
M3 SMGII schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:51:
[...]

mss kan jij mij eerst helpen 8)
Hoe heb jij TT6 erop gekregen?Lukt niet bij mij en via TThome werkt ook niet
Ik heb gewoon tomtom 6 cab files gedownload. Dit heeft htc s730 automatisch geistaleerd en hij werkt verder perfect alleen hij wilt maar de map van tt niet lezen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel keer mag men de htc s730 resetten per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrouns
  • Laatst online: 23-03-2023
Karish schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Ik heb gewoon tomtom 6 cab files gedownload. Dit heeft htc s730 automatisch geistaleerd en hij werkt verder perfect alleen hij wilt maar de map van tt niet lezen :S
Heb zelf TT5.2 er als volgt (succesvol) op gezet:
- op storage card in de root alle maps gezet (bv. Benelux_map, France_map, etc)
- op storage card onder Program Files een folder tomtom aangemaakt en daaronder alle programma folders (o.a. 2577, Licences, Schemes, TomTom, voices, etc) geplaatst.
- op telefoon zelf onder My documents een folder tomtom aangemaakt waarin een file currentmap.dat staat

Denk dat dit voor TT^hetzelfde werkt.

Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karish
mbrouns schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:07:
[...]

Heb zelf TT5.2 er als volgt (succesvol) op gezet:
- op storage card in de root alle maps gezet (bv. Benelux_map, France_map, etc)
- op storage card onder Program Files een folder tomtom aangemaakt en daaronder alle programma folders (o.a. 2577, Licences, Schemes, TomTom, voices, etc) geplaatst.
- op telefoon zelf onder My documents een folder tomtom aangemaakt waarin een file currentmap.dat staat

Denk dat dit voor TT^hetzelfde werkt.

Suc6!
tnx voor je reactie maar het wil maar niet lukken :s snap er echt niks van is er iemand die wel de map werkend heeft gekregen op de tt 6 mobile ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Karish schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:19:
[...]

tnx voor je reactie maar het wil maar niet lukken :s snap er echt niks van is er iemand die wel de map werkend heeft gekregen op de tt 6 mobile ??
effe tooltje downloaden bij XDA Developers, dan kan je je telefoon vrijmaken voor TT 6 installeren.

(zoeken bij XDA dev onder VOX naar tomtom 6.0, staat een goede uitleg bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
stimpyrulez schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:22:
[...]

effe tooltje downloaden bij XDA Developers, dan kan je je telefoon vrijmaken voor TT 6 installeren.

(zoeken bij XDA dev onder VOX naar tomtom 6.0, staat een goede uitleg bij
vind het niet, enkel van de Kaiser wel veel dingen.
Pm me maar met links ofzo als je wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Nu online
M3 SMGII schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:13:
[...]

vind het niet, enkel van de Kaiser wel veel dingen.
Pm me maar met links ofzo als je wilt
Google doet wonderen

zoek effe op "XDA + tomtom 6 + Vox" en dan heb je gelijk al een paar linkjes die over tomtom bij de S710 (Vox) gaan.
Dan moet je iets met application unlocker downloaden (en eerst aanmelden bij het Forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:01:
[...]

Google doet wonderen

zoek effe op "XDA + tomtom 6 + Vox" en dan heb je gelijk al een paar linkjes die over tomtom bij de S710 (Vox) gaan.
Dan moet je iets met application unlocker downloaden (en eerst aanmelden bij het Forum)
yesssssss
eindelijk geinstalleerd!
Heb fake cursor(for ppc) er ook opgezet, maar kan toch niet met de D-pad werken. Bij de activering van de code geraak ik niet verder want je moet dan de kaart(en) kiezen en als ik met de D-pad naar onder wil om de kaart Benelux te kieze, dan gaat gewoon het volume harder/zachter. Kan dus niet naar onder scrollen.
Iemand ook met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Nu online
M3 SMGII schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:52:
[...]

yesssssss
eindelijk geinstalleerd!
Heb fake cursor(for ppc) er ook opgezet, maar kan toch niet met de D-pad werken. Bij de activering van de code geraak ik niet verder want je moet dan de kaart(en) kiezen en als ik met de D-pad naar onder wil om de kaart Benelux te kieze, dan gaat gewoon het volume harder/zachter. Kan dus niet naar onder scrollen.
Iemand ook met dit probleem?
daarom heb je juist fake cursor (eerst starten, en daarna tomtom starten), om bepaalde dingen in tomtom 6 te selecteren, maar dat vond ik ook het grootste nadeel van tomtom 6, aangezien dat fakecursor gedoe maar zwaar irritant is (vind ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:23:
[...]

daarom heb je juist fake cursor (eerst starten, en daarna tomtom starten), om bepaalde dingen in tomtom 6 te selecteren, maar dat vond ik ook het grootste nadeel van tomtom 6, aangezien dat fakecursor gedoe maar zwaar irritant is (vind ik dan)
ah dan doe ik het fout waarschijnlijk. Ik heb niet eerst Fake Cursor gestart.

Maar hoe moet je de fake cursur installen?Alle 2 vinkjes aanzetten of uitzetten?
Bij mij staat de cursor erop,maar kan niets drukken ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Nu online
M3 SMGII schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:39:
[...]

ah dan doe ik het fout waarschijnlijk. Ik heb niet eerst Fake Cursor gestart.

Maar hoe moet je de fake cursur installen?Alle 2 vinkjes aanzetten of uitzetten?
Bij mij staat de cursor erop,maar kan niets drukken ofzo :(
ik had alleen een .exe bestand. Deze bij in de map van tomtom gezet (waar navigator staat).
Eerst dan fakecursor.exe opstarten (dan krijg je een "kruisje" in beeld) dan met dat kruisje navigator opstarten, en dan kan je de hele tijd fakecursor gebruiken. (wat ik dus zwaar irritant vond ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
stimpyrulez schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:00:
[...]

ik had alleen een .exe bestand. Deze bij in de map van tomtom gezet (waar navigator staat).
Eerst dan fakecursor.exe opstarten (dan krijg je een "kruisje" in beeld) dan met dat kruisje navigator opstarten, en dan kan je de hele tijd fakecursor gebruiken. (wat ik dus zwaar irritant vond ;) )
heb het nu ook klaargespeeld dankzij jou hulp, waarvoor dank _/-\o_
Heb ook zo een kruisje, is idd heel vervelend en traag werkend. Maar beter zo dan niets é :)

Maar heb wel geen gps signaal. Staat steeds wachten op signaal maar hij vind niets.
Heb een adapt bluetooth muis en heb com 4 en 7 al geprobeerd.
Welke gebruik jij?Com4 of 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3 SMGII schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:09:
[...]

heb het nu ook klaargespeeld dankzij jou hulp, waarvoor dank _/-\o_
Heb ook zo een kruisje, is idd heel vervelend en traag werkend. Maar beter zo dan niets é :)

Maar heb wel geen gps signaal. Staat steeds wachten op signaal maar hij vind niets.
Heb een adapt bluetooth muis en heb com 4 en 7 al geprobeerd.
Welke gebruik jij?Com4 of 7
com 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3 SMGII
heb geen com6 staan op de telefoon |:(
Staat enkel com 4 en 7. Hoe krijg ik 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterlans
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:46
Mag ik vragen wie er goede ervaring heeft met een bluetooth dongle onder Vista i.c.m. de S730? Ik wil gewoon mijn outlook synchroniseren etc. en dit werkt uitstekend met de bijgeleverde USB-kabel, maar ik heb nu 2 dongles geprobeerd (op zowel laptop als desktop) zonder succes, te weten de Star Key 2 van MSI en de CN-521 van Sitecom (de Star Key paired met de telefoon, maar Device Center vindt hem niet, en de Sitecom ziet de telefoon maar kan er niet eens mee pairen (terwijl mijn PDA van 2,5 jaar oud zonder probleem direct ermee kon verbinden)). Aangezien ik synchroniseer met zowel laptop als desktop zou bluetooth synchronisatie toch wel een stuk prettiger zijn dan de kabel de hele tijd te verwisselen...
Alvast bedankt!
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste