Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250552

Anoniem: 263306 schreef op zondag 14 september 2008 @ 08:22:
[...]

Gaat die "G" aan zodra je (met wifi verbinding!) gaat internetten? Of staat hij al aan voor je er met wifi verbinding op gaat. Bij mij staat hij namelijk ook 9 van de 10 keer aan ook al gebruik ik de wifi. Maar als ik eerst de gegevensverbinding uitzet (in communication manager) dan blijft hij uit.
Dus waarschijnlijk laat hij de verbinding "open" staan maar gebruikt geen gprs data.
Probleem lijkt opgelost na hard reset. Als ik nu wifi openzet en internet op ga, zie ik geen G of H symbooltje naast de antenneaanduiding verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgrietkerk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
QuoRocks schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:28:
[...]
Ik heb ook even de Iphone geprobeerd. Daarna een paar Vista-varianten. Toch had mijn startmenu nog zo'n aangevreten appeltje op de achtergrond.

Hoe uninstall je zo'n home-scherm?
Dat vraag ik mijzelf ook al een tijdje af. Vind het een tamelijk slechte zaak dat als je zo'n theme installeert je hem er niet meer goed uitkrijgt. Hij overschrijft volgens mij allerlei afbeeldingen waar die vanaf moet blijven...

Anoniem: 202174

vanpeltje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:37:
[...]

Ik heb barsten in mn S730. Links naast het 'huisje' is ie helemaal gebarsten en 2 cm van rechtsboven rechts precies in het midden van het toestel is ie voor de helft gebarsten. :(

maar hij valt nog niet uit elkaar... :)
Ik had precies hetzelfde probleem. Dus HTC europe even opgebeld, ze zouden een koerier sturen.
De volgende dag koerier voor m'n deur, en exact 10 dagen later had ik mijn telefoon weer terug met een nieuw frontje erop. Geheel kostenloos, zonder enkele moeite te hoeven doen.

Mijn volgende word weer een HTC. _/-\o_

• mbrunek
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05 14:46
Ik krijg nooit 3G of H te zien, altijd G.

Heeft dit misschien te maken dat ik Debtel via KPN heb? En deze geen UMTS/HSDPA ondersteund?

Ik dacht dat KPN gewoon een UMTS/HSDPA newerk heeft, of is dat niet bij Debitel.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 202174 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:40:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem. Dus HTC europe even opgebeld, ze zouden een koerier sturen.
De volgende dag koerier voor m'n deur, en exact 10 dagen later had ik mijn telefoon weer terug met een nieuw frontje erop. Geheel kostenloos, zonder enkele moeite te hoeven doen.

Mijn volgende word weer een HTC. _/-\o_
Zat dit in de garantie? en geldt dat ook voor mij?

Mijn toetsel is van 14 December 2007
en ik heb windows mobile 6.1 standard zelf erop gezet..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Welke radio versie gebruiken jullie?
Ik heb redelijk veel problemen met de 3G connectie (Vodafone)
Hoewel het volgens de dekkingskaart prima zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanpeltje schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:30:
[...]

Zat dit in de garantie? en geldt dat ook voor mij?

Mijn toetsel is van 14 December 2007
en ik heb windows mobile 6.1 standard zelf erop gezet..
Ik zou niet weten waarom niet. Dat ding scheurt aan alle kanten, bij de schroefjes. Lijkt me niet dat dat een gebruikers fout kan zijn.

HTC callcenter # +31 (0) 20 796 5399

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgixxer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 15:08
Ook mijn S730 begon boven de camera knop te scheuren. Via service centrum van HTC europe heeft UPC de tetefoon opgehaald. Wordt onder garantie gerepareerd. Goede en snelle service !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267427

ik heb sinds gister de htc 730. Ik heb geen abbonement, maar gewoon mijn prepaid kaartje van telfort. Ik heb nu nog 0,04 cent erop staan, dus ik kan niet meer bellen/smsen. Maar toenstraks op school kon ik wel gewoon op internet zonder dat wifi aanstond. Hoe kan dit??
Ik hoop niet dat wanneer ik dadelijk mijn btg opwaardeer opeens geld eraf wordt gehaald, kan dat ?

gr yannick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Anoniem: 202174 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:58:
[...]

Ik zou niet weten waarom niet. Dat ding scheurt aan alle kanten, bij de schroefjes. Lijkt me niet dat dat een gebruikers fout kan zijn.

HTC callcenter # +31 (0) 20 796 5399

succes
Omdat ik zelf Windows Mobile 6.1 erop heb gezet... maar ik had al gebeld (zonder over windows te praten en verteld over de haarscheurtjes.)

Thanks voor het nr.
Dutchgixxer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:58:
Ook mijn S730 begon boven de camera knop te scheuren. Via service centrum van HTC europe heeft UPC de tetefoon opgehaald. Wordt onder garantie gerepareerd. Goede en snelle service !
UPC? als dat maar goed komt :P

Bij mij komt UPS het ophalen..:P hopelijk geven ze mij gewoon een nieuwe en hoef ik niet lang mijn S730 te missen. Zeker goeie service!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotrene
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 22:20
Ik blijf me ergeren aan de Wifi power safe instellingen. Automatisch elke uur mijn Gmail account controleren is enkel mogelijk wanneer je WIFI continue laat aanstaan. Als je bijvoorbeeld ervoor kiest dat hij automatisch na 2 minuten inactivitiet WIFI uitschakelt dan a) is er dikke kans dat hij halverwege 'looking for changes' vasthangt b) hij niet automatisch de mails ophaalt.

Wifi wil ik niet continue aan hebben maar ik wil wel dat hij elk half uur de mail checkt.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:29
Ik maak geen gebruik van WiFi maar gewoon van mijn g3/3.5 verbinding die continue openstaat. Ik wil namelijk ook dat wanneer ik niet in de buurt ben van mijn werkplek / thuis dat hij wel mijn mail ophaalt. Daarnaast heb ik het idee dat die WiFi verbinding de batterij sneller leegtrekt dat mijn g3-verbinding...

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10-2024
Van de week nog maar eens een mail gestuurd naar HTC met daarin de vraag of en zo ja wanneer er een Windows Mobile 6.1 upgrade komt voor de S730.
Kreeg als antwoord dat er alleen plannen zijn om de TyTN II, de Touch Cruise en de S730 te upgraden naar Windows Mobile 6.1. Hierbij werd trouwens aangegeven dat de upgrade voor de TyTN II al beschikbaar is. Naar mijn weten is ie dat al heel lang en is de upgrade voor de Touch Cruise ook alweer een paar weken beschikbaar. Voor de Touch Dual is onlangs ook de upgrade vrijgekomen dus je kunt je afvragen hoe betrouwbaar het antwoord is.
Op zich biedt het wel perspectief. Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is de GSM versie van jullie toestel?

Ik problemen met de 3G ontvangst en kom er na diverse
andere radio-roms nog steeds niet uit, wil het toestel
dus weer voorzien van de originele radio rom maar
heb even geen idee welk versienummer dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yildiz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06-2022
Anoniem: 31014 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:36:
Wat is de GSM versie van jullie toestel?

Ik problemen met de 3G ontvangst en kom er na diverse
andere radio-roms nog steeds niet uit, wil het toestel
dus weer voorzien van de originele radio rom maar
heb even geen idee welk versienummer dat is.
Ik heb nog de orginele rom nog geen upgrade uitgevoerd.
Dus hierbij de radio versie van mijn S730: 1.58.17.02

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Ik heb dezelfde als yildiz (ook nog de originele ROM). Wacht nog steeds op de officiële 6.1 upgrade van HTC.

Had trouwens behoefte aan een progje waarmee je automatisch kunt rebooten (ipv elke keer de power-button ingedrukt te moeten houden). Mocht iemand daar ook belangstelling voor hebben, je kunt het in deze thread van XDA downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158471

Heeft iemand al een officieel bericht van HTC gevonden (of gekregen) ivm de WM6.1 update?

Ik belde hen net en die kerel zei dat van niets wist (hij keek ook gewoon op de HTC site 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Ik zag wel staan dat 31 oktober de laatste dag was dat je voor andere toestellen naar WM6 kon upgraden.
Misschien komt dan nu de update van 6.1... hoop ik, want dan heb ik tenminste weer een legale WM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stel dat ik de upgrade naar 6.1 van xda-developers doe en er komt wonder boven wonder ooit een officiële update van HTC, kan ik dan nog een rollback doen?

m.a.w. is de originele ROM ergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-06 07:25
de originele rom staat ook op die website als ik me niet vergis...

die update komt er niet :P en er is geen 'rollback' nodig...! want je flashed gewoon weer opnieuw erover heen

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrunek
Hoe kom je dan aan de Nederlandse versie van WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244645

Heft iemand de nieuwe rom update er al op zitten?
En wat zijn de bevindingen….?
Linkje….
http://www.htc.com/www/Su...x?p_id=47&cat=2&dl_id=407
ik hoor het graag....want alleen wat verbetering met de G3 is wel wat slapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Is dit een update naar WM6.1? of een update voor WM6 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Ben ook erg benieuwd wat de vooruitgang is van deze ROM ten opzichte van de originele. Het lijkt me geen 6.1 ROM upgrade iig.

Zal hem vanmiddag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Net even mee gespeeld en merk geen verschil in RAM (ook niet in verbeterde 3G ontvangst oid).

Krijg sterk de indruk dat deze 'upgrade' zeer weinig tot geen verbetering brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244645

nou lekker dan....
ik blijf het na een jaar in gebruik te hebben...een kl#te toestel vinden.....en zelf na
een jaar nog niet een een fatsoenlijke update...pfff
sukkels bij htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 10:14

d0s

sssst

Anoniem: 244645 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:28:
nou lekker dan....
ik blijf het na een jaar in gebruik te hebben...een kl#te toestel vinden.....en zelf na
een jaar nog niet een een fatsoenlijke update...pfff
sukkels bij htc
Ik vind het juist een van de beste toestellen die ik ooit heb gehad.

Heb de mijne nu te koop staan omdat ik ieder moment mijn Touch Pro krijg, dus als er iemand interesse heeft in een S730 (8 maanden oud).. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Ik vind het op zich ook een prima toestel, al is de after-sales van HTC matig.

Kan iemand trouwens nog even het nummer geven van de oorspronkelijke ROM? (vergeten op te schrijven voor het flashen..)

Lijkt er namelijk op dat alleen de radioversie is gewijzigd: die is nu 1.60.43.19 (ROM 1.31.405.1). Ben wel benieuwd of deze nieuwe radioversie nog positieve invloed heeft op de accu. Dat zal ik vandaag eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OscarO
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-05-2021
nightcrow schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 06:47:
Kan iemand trouwens nog even het nummer geven van de oorspronkelijke ROM? (vergeten op te schrijven voor het flashen..)

Lijkt er namelijk op dat alleen de radioversie is gewijzigd: die is nu 1.60.43.19 (ROM 1.31.405.1).
Mijn radioversie is 25.62.30.03H_1.58.17.02
ROM versie: 1.31.405.1

Beetje vreemd, maar het lijkt er inderdaad op dat de update alleen de radio betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchgixxer
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 15:08
OscarO schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 23:57:
[...]

Mijn radioversie is 25.62.30.03H_1.58.17.02
ROM versie: 1.31.405.1

Beetje vreemd, maar het lijkt er inderdaad op dat de update alleen de radio betreft.
Dat staat ook vermeld in de changenote bij de update, het betreft alleen de radio update :=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244645 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 11:34:
Heft iemand de nieuwe rom update er al op zitten?
En wat zijn de bevindingen….?
Linkje….
http://www.htc.com/www/Su...x?p_id=47&cat=2&dl_id=407
ik hoor het graag....want alleen wat verbetering met de G3 is wel wat slapjes.
Heb ik het ding net woensdag op laten halen voor dit probleem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
mbrunek schreef op maandag 03 november 2008 @ 22:45:
Hoe kom je dan aan de Nederlandse versie van WM6?
niet - de engelse versie installeren met een dutch language pack.. en de echte vieze woorden moet je natuurlijk zelf inprogrammeren :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrunek
Kan je misschien in het kort uitleggen hoe dat ik z'n werk gaat en waar ik die language pack dan vandaan haal. Ik wil m'n S730 wel nederlandstalig houden ookal update ik de ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Die ROM update is bij mij goed gelukt.. nog niet echt verandering gemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbrunek
Is de taal van jou S730 NL->NL gegaan na de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

mbrunek schreef op zondag 09 november 2008 @ 22:49:
Is de taal van jou S730 NL->NL gegaan na de update?
Niet standaard, moet ik bij settings veranderen.. maar dat was out-of-the-box ook al zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:30
Ik heb de firmware update ook uitgevoerd. Tijdens de update krijg je de melding dat je al de nieuwe ROM versie hebt, maar na de update heb ik toch een nieuwe radio firmware. Mocht je die melding krijgen dan toch gewoon updaten.

Ik heb trouwens nooit problemen gehad met 3G (of ik had het niet door), maar het geheugenlek is niet opgelost. Na het opstarten en afsluiten van wat applicaties heb ik nog steeds maar 7.4MB vrij. :(

Geen idee of de radio update ook consequenties heeft voor de BT-stack, want die werkt ook niet fijn met mijn Parrot. Vanmiddag maar eens testen op de terugweg...

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:30
De ROM upgrade maakt allemaal niets uit. Geheugenlek is nog steeds aanwezig en ook connectie met Parrot MK6100 carkit werkt niet fatsoenlijk. Het schijnt dat WM6.1 niet voor de S730 gaat komen, omdat de S730 niet over voldoende geheugen beschikt om een fatsoenlijke performance te gaan geven. Hier zullen we het dus mee moeten doen. :(

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mijn toestel werkt niet echt fijn met m'n handsfree set (Parrot 3200 LS). Ik kies een nummer uit m'n adresboek met de handsfree set en vervolgens zit ik nog met m'n toestel aan het oor omdat hij daar overgaat... :(
Soms zelfs helemaal geen gesprek, niet op toestel en niet op handsfree set... Best lastig soms.
Iemand een idee of hier instellingen voor zijn? Of dat een update gaat helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BugBoy schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:37:
De ROM upgrade maakt allemaal niets uit. Geheugenlek is nog steeds aanwezig en ook connectie met Parrot MK6100 carkit werkt niet fatsoenlijk. Het schijnt dat WM6.1 niet voor de S730 gaat komen, omdat de S730 niet over voldoende geheugen beschikt om een fatsoenlijke performance te gaan geven. Hier zullen we het dus mee moeten doen. :(
Die van mij draait nu wel super met de 6.1 ROM van xda-developers _/-\o_

17 Mb vrij na reboot, en een véél betere homescreen en taskmanager.
Ook RSS Hub lijkt wat beter te werken naar mijn mening.

Ik dacht ff dat er een officiële update naar 6.1 uitgekomen was van HTC, net een week na mijn xda-update >:)

Desalniettemin mijn laatste HTC ooit, tenzij ze hem gratis gaven ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138244

Anoniem: 158471 schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 00:14:
[...]

Die van mij draait nu wel super met de 6.1 ROM van xda-developers _/-\o_

17 Mb vrij na reboot, en een véél betere homescreen en taskmanager.
Ook RSS Hub lijkt wat beter te werken naar mijn mening.

Ik dacht ff dat er een officiële update naar 6.1 uitgekomen was van HTC, net een week na mijn xda-update >:)

Desalniettemin mijn laatste HTC ooit, tenzij ze hem gratis gaven ofzo
hier het zelfde heb een weekendje een E90 te leen gehad, ik kan daar alles mee wat ik met mn S730 ook doe en dat ding is lekker stabiel en snel symbian _/-\o_

mijn s730 gaat van de week terug na de winkel heb nu de volgende problemen :

- hitte probleem ( soms is de htc 60 graden en is de accu binnen 2 uur leeg ) ook na reset
- GSM verbinding valt soms spontaan weg
- memory probleem ( valt zo niet te werken )
- vastlopers moet op een dag 3x de batterij eruit trekken en weer opstarten zelfs na diverse reset

miskoop van de eeuw dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:30
tweakers,

misschien een domme vraag maar kom er niet uit!!

Ik zou graag een nieuwe sms tone willen toevoegen in mn s730,
heb de wav-files in de \windows directory geplaatst maar zie ze niet in de lijst verschijnen!?
Dit heb ik naar mijn weten eerst wel altijd gedaan maar heb recent de update uitgevoerd van HTC. Maar dit is dezelfde ROM versie dus daar kan het eigenlijk niet aan liggen..

Werkt al |:( :X

Heb vanmiddag even gebeld met HTC vanwege de Memory Leak en de nieuwe ROM update.
De medewerkerster aan de telefoon vertelde me dat er binnekort weer een nieuwe ROM zal worden uitgebracht die de Memory Leak deed verhelpen..Ik wacht het even af..

[ Voor 26% gewijzigd door Fuske op 11-11-2008 14:46 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Zo, die ROM update gedaan, dat JETware geinstalleerd en nog steeds is het een drama met m'n handsfree set in de auto.
Iemand nog suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Van de S730 naar de S740.

Afbeeldingslocatie: http://www.uncrate.com/men/images/2008/08/htc-s740.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door vanpeltje op 16-11-2008 23:59 ]

vanpeltje

• nightcrow
Heel vaag. Krijg net een mail van iemand van HTC Europe dat op de website van HTC een 6.1 ROM upgrade beschikbaar zou zijn om het probleem met mijn pda op te lossen. Natuurlijk meteen even op de website gekeken maar alleen de op 6 november verschenen upgrade staat daarop. Zal wel een foutje zijn dus.
Denk dat ze de upgrade van 6 novemeber bedoelt en dat ze ervan uitgaat dat alleen die nieuwe radioversie ook het geheugenprobleem oplost ofzo. Beetje slordig iig om op deze manier onjuiste info te verstrekken via de mail (het is geen 6.1 upgrade en het geheugenprobleem wordt duidelijk niet opgelost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Via het werk contact gehad met HTC, we hebben +-100 S730 aangeschaft maar we kampen ook met de memory leak bug.

HTC europe vertelde dat er deze maand nog een update naar WM 6.1 zal verschijnen. We hebben even doorgevraagd of we geen pre release konden krijgen voor het te testen op 1 van de toestellen en dit was misschien wel mogelijk echter moest de meneer van HTC hiervoor wel eerst toestemming vragen aan zijn IT manager.
Vanmiddag worden we terug gebeld en hopelijk ben ik dan in bezit van de 6.1 update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

tommy schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:03:
Via het werk contact gehad met HTC, we hebben +-100 S730 aangeschaft maar we kampen ook met de memory leak bug.

HTC europe vertelde dat er deze maand nog een update naar WM 6.1 zal verschijnen. We hebben even doorgevraagd of we geen pre release konden krijgen voor het te testen op 1 van de toestellen en dit was misschien wel mogelijk echter moest de meneer van HTC hiervoor wel eerst toestemming vragen aan zijn IT manager.
Vanmiddag worden we terug gebeld en hopelijk ben ik dan in bezit van de 6.1 update :D
Dat klinkt als goed nieuws! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Als ze met een officiele rom komen dan ga ik die ook flashen. Maar ik verwacht het niet. Dat ie komt dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

tommy schreef op maandag 17 november 2008 @ 10:03:

Ik ben wel erg benieuwd wat de stand van zaken nu is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
5183 schreef op maandag 17 november 2008 @ 15:40:
Maar ik verwacht het niet. Dat ie komt dan he :)
Waarom niet? Als ik me niet vergis is het toestel nog niet eens anderhalf jaar op de markt. Om het dan al helemaal af te schrijven lijkt me ook een beetje cru.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Gisteren reactie gekregen van HTC..

Zij schrijven dat ze geen pre release ROMs van WM6.1 kunnen vrijgegeven omdat ze simpelweg niet door Microsoft worden vrijgegeven :?

Dacht toch echt dat HTC zelf de aanpassingen deed in hun ROMs.....

Beetje vage reactie dus..

Voor de rest geen verdere informatie genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:15

Prosperot

Today is a gift...

TheNymf schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:40:
[...]

niet - de engelse versie installeren met een dutch language pack.. en de echte vieze woorden moet je natuurlijk zelf inprogrammeren :)
Kan je aangeven waar je dat taal-pakket vandaan haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Prosperot schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:19:
[...]

Kan je aangeven waar je dat taal-pakket vandaan haalt?
jawel, ik geloof dat het deze was:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=439789
Waarom niet? Als ik me niet vergis is het toestel nog niet eens anderhalf jaar op de markt. Om het dan al helemaal af te schrijven lijkt me ook een beetje cru.
hoezo?? de meeste mensen hebben een 2jarige contract met dit model, en hebben dus al weer bijna een nieuwe! ik vind het te laat -

[ Voor 42% gewijzigd door sjongenelen op 19-11-2008 12:24 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
TheNymf schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:22:
[...]
hoezo?? de meeste mensen hebben een 2jarige contract met dit model, en hebben dus al weer bijna een nieuwe! ik vind het te laat -
Ik doelde meer op de support/updates van de fabrikant, of schrijft die al z'n toestellen na een jaar wel af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Werkt de gps eindelijk al? of nog steeds niet?
want ik ben op zoek naar een telefoon met abbo .. en dit lijkt me wel iets .. maar tomtom moet wel werken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

spone schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:43:
[...]

Teveel beloftes, te weinig beloftes nagekomen. Tis 1 groot drama met de standaard rom. Moet zeggen dat de 6.1 van XDA een hoop oplost, maar dat is toch niet echt een gezonde situatie?

Veel fabrikanten brengen een telefoon uit met een OS, en daar houdt het op. Geen service, niets extra's, etc. Ze zorgen zelf voor een afschrijving van een jaar. En dat doen ze bewust, want dan koop je tenminste weer nieuwe meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Anoniem: 40554 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 16:53:
Werkt de gps eindelijk al? of nog steeds niet?
want ik ben op zoek naar een telefoon met abbo .. en dit lijkt me wel iets .. maar tomtom moet wel werken :O
GPS heeft nooit in de officiële specificaties gestaan en heeft de productieversies van de telefoon niet gehaald. Een bluetooth GPS muisje werkt natuurlijk wel, maar neem aan dat je een interne GPS bedoelt.

Er werkt overigens alleen een oudere versie van TomTom op (5) zonder allerlei omwegen, al is Route 66 mobile daar een prima (en bovendien meer recent) alternatief voor.

• epoortvliet
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-12-2021
De meest stabiele situatie die ik momenteel heb bereikt is door de officiële ROM update van HTC te gebruiken waardoor de Radio firmware bijgewerkt wordt en daarna de XDA developers firmware (Alkaline) er overheen te zetten. Radio firmware blijft op die manier behouden terwijl Windows Mobile wordt bijgewerkt naar 6.1. Nu heb ik veel minder last met BT connectivity met mijn carkit en is ongeveer 14 MB geheugen vrij. Hiervoor moet je wel gebruik maken van de slide homepage zonder media informatie (Maar die gebruik ik toch niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Mijn toestel gaat steeds meer achteruit. Hij valt dus soms uit, zoals al eerder gepost. Gister even geinformeerd hoe het opsturen gaat, moet naar www.eurotwice.be.
Volgende week eerst even een ander toestel kopen ergens ter reserve en dan maar eens opsturen.

Hopen dat ze 6.1 er even voor me opzetten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Ik heb ook nog steeds twijfels of er überhaupt wel een 6.1 update komt. Op een forum van XDA gaf iemand uit Zweden aan dat een medewerker van HTC via een chat had laten weten dat die update er niet zal komen vanwege de beperkte hoeveelheid RAM. Maar wie weet.

Net trouwens via een review van Tweakers gewezen op het bestaan van Skyfire (beta versie 0,85). Zojuist even geprobeerd en t werkt best ok. Wist zelf niet dat deze browser er ook voor de S730 was. Surf met je mobiel naar get.skyfire.com en downloaden maar. Prima browser om volledige pagina's te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schovie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik had ook problemen met de S370 in combinatie met parrot. Ik heb de parrot 3100. Na een update van de parrot werkt alles prima. Ik kreeg in eerste instantie ook geen geluid via de parrot. Het rare was dat als ik de voicemail belde wel het geluid via de parrot kwam, maar een gewoon gesprek kon ik alleen maar voeren via de S370. Na de rom upgrade van de parrot werkt nu alles zoals het moet werken. Upgrade gedaan via laptop met bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
ik had de radio rom voor de TyTN II al lang op mn tel geflashed - is wel iets beter ja :) officiele heb ik niet geprobeerd

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Ik ben even creatief geweest en heb een nederlandse versie van WM 6.1 in elkaar gedraaid voor de S730. Meer informatie is te vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=452397.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
gvd wat ik nu toch heb!

ik blijf een melding krijgen (lees: er staat op homescreen en in sms inbox) dat ik 1 nieuw smsje heb

dit is niet zo...! en ik krijg het niet opgelost - heb alle smsen al verwijderd enzo...

dammit xD

[ Voor 3% gewijzigd door sjongenelen op 30-11-2008 19:24 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
spone schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:12:
Ik ben even creatief geweest en heb een nederlandse versie van WM 6.1 in elkaar gedraaid voor de S730. Meer informatie is te vinden op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=452397.
Netjes!!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

En nog steeds geen nieuws vanuit HTC :')

Het is voor mij de eerste en de laatste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

spone schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:12:
Ziet er netjes uit, alleen mijn toetsenbord doet het niet met deze ROM :( (had ik ook al gepost op XDA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Ligt het aan mij of ligt xda op z'n gat?

edit: nevermind, nu doe tie het weer

[ Voor 33% gewijzigd door spone op 01-12-2008 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:15

Prosperot

Today is a gift...

5183 schreef op maandag 01 december 2008 @ 01:19:
[...]

Ziet er netjes uit, alleen mijn toetsenbord doet het niet met deze ROM :( (had ik ook al gepost op XDA).
Ook net geinstalleerd, b _/-\o_ ij mij werkt alles prima! thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Na wat pm-verkeer werkt het bij Tha_Duck ook. Al zit die weer op een Engelse ROM nu. Maar daar gaat het niet om nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Dat heeft niets met jouw rom te maken ;) De snelheid/ram van die ander is uber (geen idee wrom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Wellicht heeft het iets te maken met de antialiasing die daar standaard uit staat, of dat er minder drivers geladen worden... ik zal er eens naar kijken. Een snellere boottijd is natuurlijk nooit weg ;)

Wat mij erg tegen staat van die rom is dat om een of andere reden het font op zo'n miniscuul single-pixel font staat, terwijl Segoe Condensed (zoals in iedere andere rom gebruikt wordt) een veel prettigere aanblik heeft. Wellicht heeft die chinees een ander idee van 'beautify' dan ik ;)

[ Voor 41% gewijzigd door spone op 05-12-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231694

Ik heb misschien een wat domme/rare vraag:

Zou het mogelijk zijn om met WM5 te werken op mijn HTC S730? WM5 gebruikt volgens mij veel minder geheugen..en er zijn genoeg apps te vinden voor wm5..

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:05
De batterij-indicator was tot een paar weken geleden always-on-top zeg maar.
Maar nu komt ie alleen nog tevoorschijn bij sommige schermwisselingen.
How cums? En hoe krijg ik 'm weer terug?

Reacher said nothing / Everybody counts or nobody counts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Anoniem: 231694 schreef op maandag 08 december 2008 @ 10:33:
Ik heb misschien een wat domme/rare vraag:

Zou het mogelijk zijn om met WM5 te werken op mijn HTC S730? WM5 gebruikt volgens mij veel minder geheugen..en er zijn genoeg apps te vinden voor wm5..

alvast bedankt!
Ik vrees dat je er geen WM5 ROM voor gaat vinden. Door HTC is het niet uitgebracht, en niemand zal er waarschijnlijk moeite in steken, als het drivertechnisch al mogelijk is. Buiten dat, ik heb een tijd een HTC Wizard gehad. Deze is standaard voorzien van WM5, en door middel van upgrade ook WM6. Heb weinig verschil in performance gemerkt tussen deze 2 besturingssystemen. Nu is dit gevoel wat ik heb absoluut niet onderbouwd o.i.d. maar wilde het toch even laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231694

Hmm oke dat is jammer,,

want wm 5 lijkt mij een stuk minder zwaar..? vriend van me heeft een telefoon met wm5 en 64mb geheugen(net als htc 730) en hij heeft veel meer geheugen over dan ik met mijn 14-18 mb(en dan prijs ik me nog gelukkig als ik lees dat sommige niet boven de 14 mb komen..)

ik hoef nog maar zo'n 1,75 jaar met mn telefoon uit te houwen..:P!

in iedergeval bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Na de hoop te hebben opgegeven dat HTC ooit nog met een 6.1 rom-update komt vanochtend dan toch spone's rom geflashed en ik moet zeggen: het valt niet tegen!
Het sliding panel ziet er niet alleen veel beter uit maar werkt ook perfect. Ben natuurlijk erg benieuwd naar het beschikbare ram-geheugen en ook die eerste bevindingen lijken positief tov de officiële rom. Zal dit de komende tijd eens in de gaten houden. Heb wel wat lag bij het intoetsen van de pin bij startup en er staan hier en daar wat Engelse woorden, maar ik kan spone's rom zeker aanbevelen. Zie ook zijn thread op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

5183

Ik moet nu weer terug naar een originele WM60 rom :( Batterij heeft het begeven zo te zien, standby tijd is ineens van 3 dagen naar 2 uur gegaan... Telefoon vandaag al 3x leeggeweest, je wordt er gek van!!

Als het goed is overschrijf je met een originele ROM de SPL weer en kannie in service terug.. Maar wel fijn, tijd geen telefoon..

-Edit-
Bij nader inzien zou het ook wel eens T-Mobile kunnen zijn. Heb heel beroerd internet (zeg maar gerust, niet). Misschien dat de batterij daardoor leeggetapt wordt? Als ik nodata draai en Internet uitzet dan is het batterij verbruik minimaal.

Lekker flut dit.. Vooral omdat T-Mobile nergens iets van info geeft...

[ Voor 32% gewijzigd door 5183 op 06-01-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qmaster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 11:41
Na de rom update de verbinding weer gemaakt met de exchange server. Heel handig want je hebt direct al je contacten, agenda en email weer op de telefoon staan.
Nu zijn echter alle agenda items op de telefoon 1 dag verschoven. Ofwel een afspraak in outlook staat op donderdag, op de telefoon staat dit item op woensdag. Synchroniseren maakt niet uit, blijft staan.

Kan de items op de telefoon ook niet verwijderen, dan ben ik ze ook kwijt in me outlook.

Iemand ook al dit probleem of hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Ik had dit probleem ook en bij mij kwam het doordat ik bij regional settings de tijdzone in de telefoon moest veranderen. Omdat die nog niet helemaal goed stond (had m wel ingesteld op Nederlands en de tijd ingesteld maar de tijdzone stond nog op 0) was bij mij ook een aantal afspraken een dag verschoven. Gebruikte wm apparaatcentrum, heb daarin de sync-relatie verwijderd, de taal, de tijd en de tijdzone goed ingesteld en daarna opnieuw gesyncd. Dat werkte bij mij maar weet niet of dat via exchange ook zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog even een berichtje over het scheuren van het frontje.

Een aantal maanden terug is hij terug naar HTC gegaan om onder garantie het frontje te vervangen. Dit is verder heel netjes geregeld, binnen 5 dagen had ik het toestel terug. Nu, een paar maanden later, begint hij wéér te scheuren! Dit kan echt niet hoor..

Ik heb nu ondertussen al een Touch Pro, maar als het mijn enige smartphone was had ik weer een probleem gehad. Contact gehad met HTC, en ik mocht hem weer die kant op sturen (oke, laten ophalen). Ze had nog het lef om te zeggen dat hij deze keer misschien wel goed gemaakt zou worden! Beetje jammer, zeker gezien het feit dat deze toestellen gemikt zijn op zakelijke gebruikers.

To be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Namens een vriend, die een s730 bezit, even deze vraag: hij slaagt er niet in om via een usb-kabel gedeeld internet (de telefoon als modem) aan de gang te krijgen. De telefoon meldt dat hij verbonden is, maar als je een browser opent op de pc gebeurt er niets. Er verschijnt geen webpagina.

Hij heeft een KPN Mobiel Internet abonnement. Activesync 4.5 is geïnstalleerd. Any ideas? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Anoniem: 167272 schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:43:
Namens een vriend, die een s730 bezit, even deze vraag: hij slaagt er niet in om via een usb-kabel gedeeld internet (de telefoon als modem) aan de gang te krijgen. De telefoon meldt dat hij verbonden is, maar als je een browser opent op de pc gebeurt er niets. Er verschijnt geen webpagina.

Hij heeft een KPN Mobiel Internet abonnement. Activesync 4.5 is geïnstalleerd. Any ideas? :?
advanced network functionality staat aan? staar ergens in de telefoon :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Na dit topic te hebben doorgespit lees ik verschillende ervaringen met dit toestel.
Ik zit er over te denken om dit toestel 2e hands aan te schaffen voor 100 euro.

Op dit moment heb ik een Nokia N73, maar die valt af en toe uit etc. En aangezien mijn huidig abonnement nog 1,5 jaar loopt (incl. internet blox) ben ik dus op zoek naar een andere telefoon.

Kunnen jullie mij dit toestel aanraden voor die 100 euro?

[ Voor 5% gewijzigd door PearlPumpkin op 27-01-2009 13:27 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Ik vind persoonlijk de S730 een leuk goed toestel, echter is WM6 softwarematig gewoon matig. ;)

Zelf heb ik een andere ROM opgezet die ik van XDA developers heb gedownload.WM6.1 wel te verstaan.
Maar bedenk wel dat de bediening van de WM telefoon wel anders is dan een Nokia. Dus het zal toch even wennen zijn wanneer je er nog nooit mee gewerkt heb.

Tsja 100 euro voor deze telefoon, of het dat waard is geen idee. Heb zelf ook een jaar een N73 gehad maar die beviel me helemaal niet goed!

Het is maar dat wat je goed ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Dat de bediening wat anders is vind ik niet zo'n groot probleem.
Ik had inderdaad al van alles gelezen over andere ROM's e.d. Zo te horen zal ik er dus goed aan doen om er een andere ROM op te zetten (garantie zit er toch niet meer op denk ik).

Het voordeel aan dit toestel (vind ik) is dat er ook nog een gewoon toetsenbord opzit die ik niet hoef uit te klappen.

Ik zal er nog even over nadenken. Vanavond ga ik er naar toe om het toestel te bekijken/kopen.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie!

[ Voor 5% gewijzigd door PearlPumpkin op 27-01-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
PearlPumpkin schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:18:
Na dit topic te hebben doorgespit lees ik verschillende ervaringen met dit toestel.
Ik zit er over te denken om dit toestel 2e hands aan te schaffen voor 100 euro.

Op dit moment heb ik een Nokia N73, maar die valt af en toe uit etc. En aangezien mijn huidig abonnement nog 1,5 jaar loopt (incl. internet blox) ben ik dus op zoek naar een andere telefoon.

Kunnen jullie mij dit toestel aanraden voor die 100 euro?
Nee, ga maar voor de S740.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
Helaas te laat..

Tot nu toe bevalt de telefoon wel. Maar inderdaad, de batterijduur mocht wel wat langer.
Komend weekend ga ik maar eens even zoeken naar programma's en of Roms welke ik er op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Rom van Alcaline te vinden op xda-developers met windows mobile 6.1 werkt erg goed.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takumas
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-05 22:48
Heb een s730 van 1 jaar en 2maanden oud.
Sinds vorige week reageert mn scherm niet goed op het uitschuiven van het toetsenbord. Rechts in het scherm ontstaat een onleesbaar flikkerend stukje wat naar de landscape mode gaat. De rest blijft zoals zonder uitgeschoven toetsenbord maar dan gefreezd. Als je hem dan weer dichtschuift zie je een halve seconde wel zoals het scherm eigenlijk had moeten zijn. Hier valt niet meer mee te typen.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad? En hoe is het opgelost voordat ik hem op ga sturen en m weken kwijt ben.

ato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Al een tijdje irriteer ik me aan programmaatjes die gericht zijn op touchscreen toestellen waarbij de smartphones helemaal worden vergeten. Met name Opera 9.5 is alleen beschikbaar voor touchscreen toestellen.

Hierbij dus wat programmaatjes die werken op de HTC S730

- Google Maps (met latitude)
- Windows Live (met Messenger maar zat al ingebakken)
- Divx Player (om films te kijken op mn 8 GB SD)
- GMobileSync (voor het synchroniseren van mijn Google Calendar met mijn telefoon)
- Iris browser (goeie browser)
- Nav4all (gratis navigatie)
- R66 Mobile 7 (navigatie voor in het buitenland 2 GB)
- Skyfire (ook een browser, ondersteund flash etc)
- HTC Reboot.cab (snelkoppeling om je telefoon te restarten)
- Fring (voipbellen)
- Nodata.cab (mobiel internet uitschakelen in het buitenland)
- Nu.nl iconen (snelkoppelingen van NU.nl op je tel)
- Google (google search bar om je homescreen)
- VoipCall_SP.cab (zelfde makers als van VoipSMS maar dan bellen met je voipbuster account via het lokale nummer)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 10-06 12:03

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik heb mijn HTC S730 nu al een jaar, en ben (gelukkig) toe aan een vervanger, na lang wikken en wegen wordt dit niet de S740 maar de BlackBerry Curve 8900.

Toch ben ik benieuwd hoe jullie S730 er inmiddels uitziet, die van mij is zo afgeragd en was benieuwd hoe hij er bij jullie aan toe was. Ik zal binnenkort foto's van de mijne maken, maar wil even in kaart brengen of dit toestel gewoon net als zijn grotere (schoon)broer (de X1) vol haarscheurtjes zit, en tevens slijten de toetsen aardig rap.

Ik wil niet zeggen dat dit toestel een regelrechte ramp was, maar ik vind wel dat de nadelige effecten afwegen t.o.v. de positieve, desondanks zal ik de uitbreidbaarheid ed. wel missen, hij hing echter teveel om er echt van te kunnen genieten, maar dit is vast (grotendeels) een hardware beperking.

[ Voor 24% gewijzigd door JunkieXP op 07-04-2009 00:42 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
Zelf heb ik hem nog geen jaar, maar kan mij wel in bovenstaande post vinden.
Ik vind het een ideaal toestel, als het allemaal wat sneller zou gaan. Dat is en blijft voor mij een grote frustratie. Ook hier is het toetsenbord flink aan het slijten en zitten er hier en daar wat kleine beschadigingen op (hoewel, ook eigen schuld... zit doorgaans in m'n broekzak en is ook al eens lichtelijk op de grond gevallen...)
Het memoryleak probleem zal echter nooit wennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Eens met JunkieXP en frumper. Heb inmiddels een S740 en moet wel zeggen dat de S730 lekkerder typt. Voor de rest is de S740 een prima opvolger met meer dan voldoende werkgeheugen en natuurlijk als andere pluspunten de ingebouwde GPS en de FM-radio. Het memory-leaken van de S730 blijft storend. Een browser als Skyfire kun je daardoor niet fatsoenlijk gebruiken. Ook heb ik net als jullie haarscheurtjes in de behuizing en is een aantal toetsen versleten.

Persoonlijk blijf ik groot voorstander van de non-touch screen devices, al erger ik me net als vanpeltje aan het gebrek aan apps voor smartphones. Het tweaken en het gebruik van winmo bevalt me wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Voor wie deze nog niet heeft:

Nieuwe versie Windows Live (10.6.0046.0800) voor Windows Mobile Pro en Standard:

http://mobile.microsoft.com/live/NL-NL/mobile/default.mspx

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
eeuhm, weet iemand een goede app voor twitter op de HTC S730?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
ik gebruik ceTwit
http://www.kosertech.com/blog/?page_id=5

en twitpic doe ik vanuit m'n gmail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267427

Ik wil mijn htc s730 verkopen, maar ik heb nog heeel veel sms berichten erop staan. Ik wil die berichten graag ergens opslaan. Is er een mogelijkheid om al die berichten op te slaan bv. op de computer ofzo? En zo ja, hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
Kijk eens naar Myphone (microsoft) voor online backup, of PIMbackup voor lokale backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213800

Simpele vraag, maar kon het antwoord nergens vinden: hoe kun je de helderheid van het scherm aanpassen?
Ik heb 's avonds vaak last van het felle scherm (gevoelige ogen?) en wil daarom het scherm wat donkerder in stellen (+ bijkomend voordeel: langere batterijduur). Bij energiebeheer vind ik wel een tijdsinstelling voor de verlichting, maar verder niets...
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste